Blame cold for being confirmed weak.SurfBoy schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 20:33:
Tsss.... Maar 11k dmg in totaal, L2P pls!
[ Voor 8% gewijzigd door User op 19-03-2015 20:35 ]
Haha, maar oke, wel een lekker potje! Wel lucky met alleen maar 4 tier 9 tanks aan de andere kant.
If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair
Conqueror is episch, ik heb de 215b al eeuwen unlocked, maar nooit gekocht omdat ik de Conqueror zo leuk vind (en ik dus geen crew heb voor de 215b, aangezien ik de Conq heb gehouden). Het zal je verbazen hoe snel je dmg oploopt zo heerlijk is die RoF.wsLy schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 05:09:
Gisteravond mijn 17e tier 10 unlocked, de m48 patton. Nu heb ik 15 reguliere t10s en 2 premiums, m60 en vk7201. Volgende t10 gaat de fv215b worden, gisteren al begonnen met de Conqueror, damn wat een tank!!
Vooral als toptier, kuch gisterenMr_Size schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 08:26:
[...]
Conqueror is episch, ik heb de 215b al eeuwen unlocked, maar nooit gekocht omdat ik de Conqueror zo leuk vind (en ik dus geen crew heb voor de 215b, aangezien ik de Conq heb gehouden). Het zal je verbazen hoe snel je dmg oploopt zo heerlijk is die RoF.
Mjah als toptier, maar zeker ook in T10 potjes staat de Conqueror zijn mannetje als de T10 heavies bereid zijn hun ding te doen. Dat was in ons potje gisteren niet het geval waardoor ik tegen 2 IS-7's en een E5 kwam te staan. Ja, daar is de Conqueror niet echt geschikt voorKepro schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 08:31:
Vooral als toptier, kuch gisteren
Zit je er eerst ik weet niet hoe lang mee te pielen, haal je um ineens zonder dat je er voor speelt. Stronk.
Ik heb afgelopen week de arty-15 gehaald in een rondje met een loss.
1-shot een bc25t aan het begin van de battle (1800hp).
Daarna hit ik nog een E75 en toen moest ik rennen voor m'n leven omdat een flank gevallen was en de enemy naar onze cap kwam.
Gelukkig kwamen ze me niet opzoeken en wonnen ze door te cappen.
Daarmee had ik minimaal 2k dmg en eindigde ik top3 damage en xp.
De secundary was "Survive the battle"
Hiermee is de Stug IV een feit

Noobmeter WoT: Froekie
Dat is altijd zo, als je er niet naar zoekt of actief mee bezig bent dan komt het alsnog vanzelf op je padUser schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 09:32:
Gister in platoon ook nog per ongeluk MT-15 gehaald.
Zit je er eerst ik weet niet hoe lang mee te pielen, haal je um ineens zonder dat je er voor speelt. Stronk.
Gelukkig ook weer een mic, vervanging geregeld!
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Erg mooie modpack... kun je die met ons delen? * HaterFrame Kijkt lief!TweakJerommeke schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 10:59:
Haha dit is echt geweldig, 7k dmg in de Su-122-44, totale noob team maar toch grappig om te zien hoe snel je tanks molt met dat ding:
[video]
I am the great Cornholio!
http://ritastatusreport.b...er-tier-8-premium-td.html
Sauce?Kepro schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 18:31:
Een nieuwe premium TD op het platform van de RU251
Bijna rond met BIA op me IS-3 crew, maar de vraag is nu, wat is het beste als volgende skill?
Commandant krijgt 6th Sense en Loader Repair, maar wat te doen met de Driver en Gunner?
Driver zit ik tussen Offroad Rijden en Motorrem en bij Gunner tussen Doodsoog en Snel Schot...
Iemand goede suggesties
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
En samen met Nbekie en jdh009 had ik nog een lekker Tiger pot op 't eind
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Dit is mijn crew-layout van de IS-3Darkasantion schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 20:46:
Vraagje,
Bijna rond met BIA op me IS-3 crew, maar de vraag is nu, wat is het beste als volgende skill?
Commandant krijgt 6th Sense en Loader Repair, maar wat te doen met de Driver en Gunner?
Driver zit ik tussen Offroad Rijden en Motorrem en bij Gunner tussen Doodsoog en Snel Schot...
Iemand goede suggesties?

Je had beter voor situational awareness kunnen kiezen, geeft tov recon op 100% skill 1% meer viewrange.Bertvdk schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 23:51:
[...]
Dit is mijn crew-layout van de IS-3
[afbeelding]
Overigens had ik de IS-3 meer repairs gegeven, en pas als 4e skill offroad driving en dead eye.
@Dark
Ook zou ik op een tank in het algemeen nooit BIA nemen als je nog niet met minimaal de 3e skill bezig bent omdat er zoveel nuttigere skills zijn. Op heavy's sowieso full repairs en sixth sense en op meds komt daar ook nog camo bij plus nuttige dingen als safe stowage (zeker op je IS-3 geen overbodige luxe), situational awareness, snapshot en smoothride.
Zelf gebruik ik BIA als ik 2 skills op 100% heb (en dus aan de 3e bezig ben)
Ff wat anders: wat is die berichtgeving over de weekend discounts weer lekker vaag en onduidelijk, ik mag weer inloggen op de client om het zelf uit te zoeken vrees ik
Wat een figuren zeg, ben ze zelf nog niet tegen gekomen gelukkig.
Whatever.
wat een niveau van die gast zeg. zegt alweer genoeg over zo'n clan met zulke leden. Wat een niveau.....Harmen schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 15:44:
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Een wonder dat Raven zo rustig blijft.
User in volgens mij 1 van zijn favoriete speeltjes
edit: met de top of the tree actie toch maar aan de Maus lijn begonnen. Heb wat combat xp naar free xp geconvert met de special en de VK 3001P met 26K free xp unlocked.
1e pot op die tank (stock turret, stock tracks, 2e engine) weer een Kepro-tje

Moet wel bekennen dat ik er een erg goede crew in heb gedaan (van mijn Tiger I geplukt) met 3 skills
[ Voor 76% gewijzigd door Mr_Size op 21-03-2015 17:36 ]
Verwijderd
Wow, dat is wel erg sneu! Waarschijnlijk accounts zoals het fameuze SaunaSeppo account waar goede spelers die niet kunnen winnen dan maar de games van anderen gaan verneuken. Echt zieligHarmen schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 15:44:
[video]

Ik snap eigenlijk niet waarom hij niet gewoon weg rijdt. Hij heeft hierdoor een slechte game.Verwijderd schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 17:39:
[...]
Wow, dat is wel erg sneu! Waarschijnlijk accounts zoals het fameuze SaunaSeppo account waar goede spelers die niet kunnen winnen dan maar de games van anderen gaan verneuken. Echt zieligWel een wonder idd dat die gast er zo rustig onder blijft, dat zou mij niet lukken denk ik.
If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair
Eindelijk de eerste 2-2.5k aan potjes weten de compenseren. Nu orange and climbing.
Gemiddeld nu zo rond de 650-1000 per session.
Blijf nog teveel "stupid" potjes hebben, waar ik gewoon de default 145 score
Soms is er weinig aan te doen (slow, low tier, etc), soms doe ik nog gewoon stomme dingen. Maar goed, het gaat dus iig wat beter.
Maak ik hieruit op dat je de T-71 overslaat ?!Kepro schreef op zondag 22 maart 2015 @ 12:55:
Zag dat de vrije ervaring weer in de aanbieding was, even wat ingekocht. Heb geen zin om (weer) een light tank te grinden. Nu even wat credits verzamelen voor de T69.

Kepro, die tank is geweldig om te spelen!
http://wotreplays.com/site/1730040#mountain_pass-debanus-t71
Ps, de dubbele snapshot op de RHM is weer heel bijzonder
http://wotreplays.com/site/1724676#live_oaks-debanus-t71
3e MoE, Missie "The Ghost" en mijn nieuwe persoonlijke record van 2601
http://wotreplays.com/site/1668024#cliff-debanus-t71
Nog meer van het zelfde
Ja het kan een tijdje duren, maar zolang je klimt dan gaat het goed. Af en toe heb ik (na 5k banaan) ook potjes waarvan ik denk: "jeeez, als één van de pro's hier mee had gekeken dan zou ik naar de beginnerscursus gestuurd worden". Meestal te snel jezelf te vroeg zonder goede dekking laten zien en dan plotseling van alle kanten shells om je oren krijgen. En soms potjes waar je je win8 paars ziet worden, en denkt "jeeez, waarom kan ik niet elke game zo spelen". Maar ja, dat kan ik dus nietcannibal schreef op zondag 22 maart 2015 @ 11:17:
Gister van mijn tomaten-status afgekomen.
Eindelijk de eerste 2-2.5k aan potjes weten de compenseren. Nu orange and climbing.
Gemiddeld nu zo rond de 650-1000 per session.
Blijf nog teveel "stupid" potjes hebben, waar ik gewoon de default 145 score
Soms is er weinig aan te doen (slow, low tier, etc), soms doe ik nog gewoon stomme dingen. Maar goed, het gaat dus iig wat beter.
Klinkt heel bekend ja.Istrilyin schreef op zondag 22 maart 2015 @ 17:03:
[...]
Ja het kan een tijdje duren, maar zolang je klimt dan gaat het goed. Af en toe heb ik (na 5k banaan) ook potjes waarvan ik denk: "jeeez, als één van de pro's hier mee had gekeken dan zou ik naar de beginnerscursus gestuurd worden". Meestal te snel jezelf te vroeg zonder goede dekking laten zien en dan plotseling van alle kanten shells om je oren krijgen. En soms potjes waar je je win8 paars ziet worden, en denkt "jeeez, waarom kan ik niet elke game zo spelen". Maar ja, dat kan ik dus niet
Het paars, blauw en groen begint nu gelukkig die "diep rode" dalen wat te compenseren.
Zit nu op nagenoeg 4k aan games, dus heeft lang genoeg geduurd
Maar begin nu dus idd maps en tactics wat beter uit mijn hoofd te kennen en dat helpt, naast de extra zaken als crew traits en genoeg geld om om accesoires voor de tank te kopen!

Totaal 20 potjes gespeeld, daarvan 16 gewonnen met een gemiddelde WN8 van 4,5K. Vrij sick

[ Voor 17% gewijzigd door Mr_Size op 22-03-2015 18:19 ]

[ Voor 9% gewijzigd door Mr_Size op 22-03-2015 20:33 ]
Heb op himmelsdorf ook wel een zeer lekkere pot gespeeld zonet. Ook met de IS-4 gun, wel op nog een andere tank. Namelijk de altijd onderschatte su122-54.

De Type 59 games liepen inderdaad erg lekker. Ik zag vanavond overigens dat er 2510 euro is betaald voor een Type 59 bonuscode, met wat goud en een garageslot voor op de EU server op E-bay....wsLy schreef op zondag 22 maart 2015 @ 20:57:
Wat een dag vandaag, flink aantal battles met Type 59 gedaan en de Conqueror.
[afbeelding]
Het is een leuke tank om te spelen, maar dat zijn wel hele dure pixels!

http://wotlabs.net/eu/player/GJP
Dat is 100x zoveel als ik ervoor heb betaald destijds. Damn.GJP80 schreef op zondag 22 maart 2015 @ 21:24:
[...]
De Type 59 games liepen inderdaad erg lekker. Ik zag vanavond overigens dat er 2510 euro is betaald voor een Type 59 bonuscode, met wat goud en een garageslot voor op de EU server op E-bay....![]()
GJP80 schreef op zondag 22 maart 2015 @ 21:24:
[...]
De Type 59 games liepen inderdaad erg lekker. Ik zag vanavond overigens dat er 2510 euro is betaald voor een Type 59 bonuscode, met wat goud en een garageslot voor op de EU server op E-bay....![]()

@Kepro: eindelijk? FU, ik heb na >200 bijna 300 potjes nog geen ace op de de Obj 140.
Tsja, de SU-122-54, wat zal ik daar eens over zeggen...Joindry schreef op zondag 22 maart 2015 @ 20:34:
Mr_size, zou je der ook eentje willen doen van mij
Heb op himmelsdorf ook wel een zeer lekkere pot gespeeld zonet. Ook met de IS-4 gun, wel op nog een andere tank. Namelijk de altijd onderschatte su122-54.
Edit: Stronk Tenk! 2e potje Ace Tanker

[ Voor 10% gewijzigd door p0st op 22-03-2015 22:59 ]
Nou vandaag had ik bijna de moed opgegeven dat ik ooit nog LT-15 zou gaan halen maar het was me uiteindelijk gelukt in de RU 251 op Fiery Salient uiteraard, ik kreeg een paar keer een goede map maar spawnde steeds aan de verkeerde kant van de kaart.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=hc0s1jpcrCs] Skip naar 43:40
Nu nog de laatste 2 medium missies, welke gewoon killsteal missies zijn.

http://www.wnefficiency.net/wnexpected/
Edit/
Wotlabs is vooralsnog de enige wevsite die het heeft doorgevoerd, aangezien wotlabs de thuisbasis is van de WN* rating.
[ Voor 44% gewijzigd door wsLy op 23-03-2015 09:58 ]
Verwachte dmg op de T-71 omlaag, lel. Wordt het nog makkelijker om een dikke WN8 te scoren op die tankwsLy schreef op maandag 23 maart 2015 @ 05:56:
Nieuwe expected values staan online, v19.
http://www.wnefficiency.net/wnexpected/
edit: lol, Hellcat krijgt ook 15 minder. Hoe de fuck echt, Hellcat is nog steeds redelijk OP tbh.
[ Voor 51% gewijzigd door Mr_Size op 23-03-2015 10:47 ]
Ik verwacht binnen een week de e75 te unlocken, mn eerste t9. Nu vraag ik me af of iemand al weet wat de volgende Top-of-the-tree gaat worden? Voor de russisiche server wordt het eerder bekend gemaakt, maar ik zie de info nog nergens.
Zou zo jammer zijn als ik hem kocht en de volgende actie die E100 lijn blijkt te zijn, scheelt 1 miljoen credits ongeveer
Meestal wordt de russische top of tree iets voor het beginnen van de volgende maand aangekondigd, je zou dus nog een weekje kunnen wachten, maar ik verwacht de E100 zelf niet._Anvil_ schreef op maandag 23 maart 2015 @ 10:46:
Zou zo jammer zijn als ik hem kocht en de volgende actie die E100 lijn blijkt te zijn, scheelt 1 miljoen credits ongeveer
Is in oktober voor het laatst Top of Tree geweest. Echter is EU nu gelijk getrokken met de russische server. Dus om een voorspelling te doen wat de volgende is moet je kijken naar de historie van de russische top of trees.ThomasG schreef op maandag 23 maart 2015 @ 10:49:
Was de E 100 ook niet pasgeleden nog aan de beurt geweest, of verbeeld ik mij dat nu?
[ Voor 33% gewijzigd door Frunz op 23-03-2015 11:36 ]
Die tank is echt *** tot dat je de topgun hebt en een beetje redelijke crew dan is die geweldig om te spelen.Nemm schreef op maandag 23 maart 2015 @ 11:35:
Lekker bezig bootOok maar is die tank gaan proberen denk ik.
Die opvolger is gewoon naar mijn gevoel kloten maar daarna de AMX 50-100 is dan wel weer leuk.
TweakJerommeke schreef op maandag 23 maart 2015 @ 00:01:
Epic potje en dat met een Cearn!Heb je een replay?
[...]
Ga ik vanavond ff online gooien! Had 'm natuurlijk wel eerst full-ops gemaakt met Free XP omdat ik al hoorde dat het niet een van de meest ejoyable stock tanks was (en had de gun+radio al via de medium line, dus was maar iets van 30K). Nu al zin in de Conqueror, hopelijk blijft de Caern leuk spelenMr_Size schreef op maandag 23 maart 2015 @ 10:36:
Ja idd p0st, doe es ff heel gauw die replay passenErg nice om met de Caern HT missie 15 te halen. Maar op T8 is die tank nog verrassend bouncy als je goed angled en/of hull down kan gaan staan. Helaas heb ik nooit de ace gehaald op de Caern, maar wel een aantal steel walls.
[...]
Ben ik niet met je eens. In mijn nieuwste YT filmpje toevallig ook de ARL44 laten zien. Ik speel hem met de 90mm F3 gun en ik denk dat ik die andere guns niet eens ga gebruiken. In mijn ogen is die F3 gun meer dan capabel voor een T6 heavy tank, die andere guns hebben een afgrijselijke aim tijd en de 105mm heeft zelfs lagere pen, tenzij je full premium shells schiet. En daar heb ik geen trek in.bobsquad schreef op maandag 23 maart 2015 @ 11:40:
Die tank is echt *** tot dat je de topgun hebt en een beetje redelijke crew dan is die geweldig om te spelen.
Die opvolger is gewoon naar mijn gevoel kloten maar daarna de AMX 50-100 is dan wel weer leuk.
Wel heb ik er een redelijke crew in (bezig aan 2e skill), maar dat scheelt op elke tank sowieso een hoop.
Maar mooie pot verder
Ook de opvolger lijkt me prima te spelen, die DCA 45 is een heerlijke gun met dito pen en op die tank krijgt de gun wel een acceptabele aim tijd i.t.t. op de ARL 44.
edit: de nieuwe WN8 waarden zijn ook gelijk aangepast bij wotlabs. Zat gisteren nog op 2490 WN8, vandaag sta ik ineens op 2519
[ Voor 14% gewijzigd door Mr_Size op 23-03-2015 13:33 ]
Ik bedoel ik zie die 90MM DCA gun ook als topgun die 105 is niks waard op deze tank. En dit is een van de weinige tanks waarop ik geen premium shells schiet
Ohja nice! Ik ga van 1639 naar 1663, toch even gratis 24 punten erbij al gaat dat echt mega traag met 18k battles op de tellerMr_Size schreef op maandag 23 maart 2015 @ 13:31:
[...]
edit: de nieuwe WN8 waarden zijn ook gelijk aangepast bij wotlabs. Zat gisteren nog op 2490 WN8, vandaag sta ik ineens op 2519

Misschien ga ik over een paar maandjes over de 2000 heen
Volgens alle berekeningen ben ik er dan precies
[ Voor 14% gewijzigd door Fordox op 23-03-2015 15:07 ]
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Alhoewel, ben zelf ook van 2113 naar 2131 gegaan (+18), why do I know that....
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
Zoveel scheelt hij bij mij niet eens volgens mij maar +13 omhoog gegaan ach op zo weinig potten en maar een aantal tanks welke gebalanceerd zijn welke ik heb gespeeld mag ik niet klagen
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
Ja.jdh009 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 17:16:
Ben bijna klaar met de AMX 13-75 en vroeg me af of de 13-90 echt heel veel beter is?
Weet iemand wat aangepast is aan de wn8?
De expected values van tanks, die veranderen om de zoveel tijd. Momenteel is versie 19 online.Joindry schreef op maandag 23 maart 2015 @ 17:39:
Haha, was ik door de missies 20 WN8 gedaald, gaan ze gewoon gaan herbereken. Kom ik alsweer op hetzelfde punt uit...
Weet iemand wat aangepast is aan de wn8?
Maar ik vind de amx 13 90 echt meesterlijk! Zo nu en dan 3 of 4k dmg potjes ermee is geen probleem. Hoogste ooit erin is 4.8k Was toen bijna out of ammo
Ben wel 5 hele punten gestegen van 1499 naar 1504 na die verandering, misschien toch maar wat andere tanks spelen
Gamertag: timmie271
Dat kan soms vervelend zijn ja, maar de betere pen, betere dmg maken de tank veel meer een killer. Het is een kwestie van timing. Maar ik vond de 13 75 zelf maar 'meh' en timing in light tanks is niet mijn strong point, dus wellicht ben jij een betere light tank driver dan ik en dan voelt de 13 90 voor jou denk ik primajdh009 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 17:29:
Kan me haast niet voorstellen gezien dit ding al meesterlijk is... Is de reload niet veel te lang van een clip?
Verwijderd
Het is dat het moet voor de missies, anders zou ik allang verder zijn gegaan met lights en mediums. Is het iets waar meer mensen moeite mee hebben of is het gewoon een kwestie van mapkennis en l2p (ik vrees het laatste
TweakJerommeke schreef op maandag 23 maart 2015 @ 00:01:
Epic potje en dat met een Cearn!Heb je een replay?
[...]
Hierbij de ReplayMr_Size schreef op maandag 23 maart 2015 @ 10:36:
Ja idd p0st, doe es ff heel gauw die replay passenErg nice om met de Caern HT missie 15 te halen. Maar op T8 is die tank nog verrassend bouncy als je goed angled en/of hull down kan gaan staan. Helaas heb ik nooit de ace gehaald op de Caern, maar wel een aantal steel walls.
[...]
@Mr_Size, wellicht replay materiaal om de stronk hulldown speelstijl te demo'en?
Als ik WoT-blitz opstart, moet ik automagisch met een joystick spelen. In de instellingen kan ik niet kiezen voor een andere besturing. Tenminste: voor zover ik zie. ik heb het ooit gespeeld met de hand c.q. de controls van het tablet. Hoe kom ik daar weer terug ? De site van Blitz geeft geen antwoord, misschien hier ?
Ja, dat komt wel goedp0st schreef op maandag 23 maart 2015 @ 21:24:
@Mr_Size, wellicht replay materiaal om de stronk hulldown speelstijl te demo'en?
Vandaag een soort van balansdag gehad. Wel een aardige WR, maar er waren potjes bij dat niets lukte en/of het team compleet faalde. Daardoor niet zo'n astronomische WN8 gehaald als van het weekend, maar goed het kan niet altijd feest zijn natuurlijk. Wel weer 2 missies gehaald, dus dat is mooi. Maar het is frappant hoe vaak de MM je fucked als je bepaalde missies selecteert:
-Kill 3 mediums? Steeds maximaal 3 meds in het enemy team, dus vrijwel onmogelijk te halen.
-Kill 1 enemy heavy that is one tier higher? Constant top tier potjes.
-Kill a light tank within 2 mins? Geen of slechts 1 light tank in het enemy team. Volgende potje selecteer ik een andere missie: 4 lights per team.

Ik ben een liefhebber van de meeste lights vanaf tier 5, waarbij tot nu toe de Crusader en de franse lijn er met kop en schouders bovenuit steken. Mijn laatste potje in mijn AMX 13-75 in stijl afgesloten met een ace waarbij ik tevens mijn LT-15 missie gehaald heb (4K spotting) en ook nog is als (smerige suiker) kers op de kaart een kamikaze badge heb weten binnen te slepen door het slopen van een tier 10 arty (en het te overleven). Tevens heeft dit potje er voor gezorgd dat ik de tweede MoE binnen heb op deze tank. Nu heb ik mooi de XP om de 13-90 te unlocken. Ik kijk echter ook al uit naar de M41 en T49, waarvan ik de eerste op dit moment stock klaar heb staan.Mr_Size schreef op maandag 23 maart 2015 @ 18:55:
[...]
Dat kan soms vervelend zijn ja, maar de betere pen, betere dmg maken de tank veel meer een killer. Het is een kwestie van timing. Maar ik vond de 13 75 zelf maar 'meh' en timing in light tanks is niet mijn strong point, dus wellicht ben jij een betere light tank driver dan ik en dan voelt de 13 90 voor jou denk ik prima
[ Voor 6% gewijzigd door jdh009 op 24-03-2015 04:52 ]
I raise:Mr_Size schreef op maandag 23 maart 2015 @ 22:45:
[...]
Ja, dat komt wel goedIk heb ook nog geen Caern potje op YT staan, dus mooi materiaal. Gaat wel ff duren vrees ik, ik zwem momenteel in de replays..
Vandaag een soort van balansdag gehad. Wel een aardige WR, maar er waren potjes bij dat niets lukte en/of het team compleet faalde. Daardoor niet zo'n astronomische WN8 gehaald als van het weekend, maar goed het kan niet altijd feest zijn natuurlijk. Wel weer 2 missies gehaald, dus dat is mooi. Maar het is frappant hoe vaak de MM je fucked als je bepaalde missies selecteert:
-Kill 3 mediums? Steeds maximaal 3 meds in het enemy team, dus vrijwel onmogelijk te halen.
-Kill 1 enemy heavy that is one tier higher? Constant top tier potjes.
-Kill a light tank within 2 mins? Geen of slechts 1 light tank in het enemy team. Volgende potje selecteer ik een andere missie: 4 lights per team.
![]()
It's WG's way of trolling u hard I guess
* 4K spotting damage nodig, ik doe 3978.
* Ik moet eerste staan met een light tank qua xp. Ace tanker in de 13 90, tweede plaats in het team.
* Gold has been shot, 300k credits door de drain (ook door CW's)
* gemiddelde WN8 door alle spotting games een whopping 1400. Vele 0 damage potjes in mijn 13 90 met veel spotting damage, maarja. Dat staat niet in de API.
Uiteindelijk wel de missies gehaald en we hebben land gehaald met de CW's en het belachelijk hard lachen
Argument invalid, had fun.
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Kun je dit niet gewoon aanpassen in het controls menu? (Ga naar hoofdmenu via knop linksboven, dan settings en dan de tab controls) Desnoods terugzetten naar default terwijl je geen joystick erin geplugd hebt.garathane schreef op maandag 23 maart 2015 @ 21:32:
Ik heb het al eens eerder gevraagd, maar het antwoord hielp niet:
Als ik WoT-blitz opstart, moet ik automagisch met een joystick spelen. In de instellingen kan ik niet kiezen voor een andere besturing. Tenminste: voor zover ik zie. ik heb het ooit gespeeld met de hand c.q. de controls van het tablet. Hoe kom ik daar weer terug ? De site van Blitz geeft geen antwoord, misschien hier ?
Valt die Crusader dan mee? Ik lees er eigenlijk veel slechts van dus ik twijfel een beetje... (traag, geen gun depression, low alpha, geen armor,...)jdh009 schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 04:49:
Ik ben een liefhebber van de meeste lights vanaf tier 5, waarbij tot nu toe de Crusader en de franse lijn er met kop en schouders bovenuit steken....
Wat een briljante video!
YouTube: Mit dem Panzer nach Holland - LUKE! Die Woche und ich
Crusader is een hele leuk tank hoor. Ik heb er echt lol mee gehad. Was een top tank om te spelen.kreezjie schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 10:46:
[...]
Valt die Crusader dan mee? Ik lees er eigenlijk veel slechts van dus ik twijfel een beetje... (traag, geen gun depression, low alpha, geen armor,...)
Ik heb er nu 600 games in gespeeld (61% winrate, WN8 van 3200 zonder platoons en een derde MoE [99,8%]) en hanteer hem qua speelstijl als een flankenden medium met af en toe de mogelijkheid om te scouten. Het grote voordeel is dat ie geen scout matchmaking heeft. In het begin van de game speel ik redelijk rustig en probeer wat speldenprikjes uit te delen of te scouten, wanneer de meeste tanks elkaar bezighouden is het speelveld voor mij. Wat ik als bijkomend voordeel heb gemerkt is dat de tank soms bijna onzichtbaar is en je om andere heen kan rijden omdat ze denken dat je toch bijna geen schade doet. Ze geven bijna altijd andere tanken de prioriteit. Dus wanneer je ze eenmaal geflankt heb kan het feest beginnen en ze draaien meestal pas de gun naar je toe als ze al bijna dood zijn. Per schot doe je gemiddeld 75 schade en je reload is < 2s met een full crew. Hierdoor is je dpm over de 2000 en dus bijna net zo hoog als zijn grote broer.kreezjie schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 10:46:
[...]
Valt die Crusader dan mee? Ik lees er eigenlijk veel slechts van dus ik twijfel een beetje... (traag, geen gun depression, low alpha, geen armor,...)
Ik gebruik de standaard consumables, medium-caliber tank gun rammer, enhanced gun laying drive en binocular telescope omdat ik de viewrange voor het passief scouten nodig heb (zou anders vents kiezen ipv deze). Voor de eerste skill heb ik sixth sense op de commander en camouflage op de rest, de tweede skill had ik per ongeluk eagle eye gekozen maar dat bleek echt super te zijn, zeker omdat je soms de informatie had dat je nog even kon blijven schieten (broken ammo rack of gun). Al met al vind ik het een van de fijnere t5 tankjes.
Td Spelen is door de laatste nerfs niet meer wat het geweest is, weinig cover en sneller gespot imo.Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2015 @ 19:44:
In de jacht naar een hoge tier TD ben ik nu bijna bij de ISU-152, maar tot nu toe vallen de Russische TD’s me niet mee. Ze zijn zo enorm log en traag, en het lukt me op de meeste mappen gewoon niet om een sniping positie in te nemen waar ik én nuttig ben voor het team én zelf niet gespot kan worden. Met de heavies meerijden is ook geen succes. Over het algemeen krijg ik altijd een schot terug nadat ik iets heb beschoten, als ik niet al geheel weggefocust word.
Het is dat het moet voor de missies, anders zou ik allang verder zijn gegaan met lights en mediums. Is het iets waar meer mensen moeite mee hebben of is het gewoon een kwestie van mapkennis en l2p (ik vrees het laatste)?
Maar even doorbijten met de SU152 en ISU152 totdat je de BL10 hebt unlocked.....deze gun is masterlijk
Russische TD's zijn inderdaad log, traag maar vooral lomp, leer te spelen met de 152mm derp, heb daar de volledige SU mee doorgespeeld voor unlock naar de ISU 152 tm de unlock naar de BL10.
Kon er op een bepaald moment zelfs mee snipen op grote afstand en menig amx 50-*** was te pennen met HE vanaf de zijkant..

BL10 geeft meer accuracy en nog grotere dmg per schot, als je de object 704 hebt kan je hem ook direct mounten zonder trackresearch.
Dus ff doorbijten de 704 is godlike......

en met 2346 avg dmg ook mijn beste tier 9 td

Dat platoontje liep inderdaad als een trein!wsLy schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 21:31:
Weer een lekkere avond gehad, 15 battles in platoon gedaan om onze tier 9's te grinden en dat ging lekker
[afbeelding]
http://wotlabs.net/eu/player/GJP

It is with a heavy heart that we must inform you that soon four Premium tanks will be discharged from service and removed from both in-game sales and the Premium Shop. The tanks being given honourable discharge are:
Panther/M10
TOG II*
T14
FCM 36 Pak 40
The aforementioned vehicles will disappear from the in-game store with the release of Version 9.7. However, they will remain available in the Premium Shop until 20 April. Also, in order to honour the discharge of these unique tanks, we have prepared a special Premium Shop offer, which will contain all of them in a one handy package, and be available until their final removal from the shop.
Wauw, premium voertuigen met betere matchmaking moeten dus inderdaad weg... maar eerst gaat Wg nog even cashen
Beetje wel, ik had een special verwacht met nog 15k gold erbij zodat ze het pakketje netjes op €99,95 in de shop kunnen zetten.
Gaius schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 11:23:
[...]
Beetje wel, ik had een special verwacht met nog 15k gold erbij zodat ze het pakketje netjes op €99,95 in de shop kunnen zetten.

2900Wp ZZW + 915Wp Z verwarmd met alfea extensa r32 8KW en 2x FTXC35, SWW Atlantic Explorer 3 200l
Degene die je het liefste/beste speeltmaartentmm schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 11:55:
Ik ben nu bij de t28 concept missies. Ik heb max tier 8 en welke reeks zou het makkelijkst zijn?
Light missies kunnen tot maximaal tier 8, dus die komen goed in aanmerking. De medium missies zijn ook wel te doen met tier 8 en de TD missies heb ik ook gehaald met maximaal tier 8 (E25, borsig en JP2). Heavies zijn wat lastiger en arty lijkt met splashen en damage ook ietwat lastiger op de lagere tiers.maartentmm schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 11:55:
Ik ben nu bij de t28 concept missies. Ik heb max tier 8 en welke reeks zou het makkelijkst zijn?
2900Wp ZZW + 915Wp Z verwarmd met alfea extensa r32 8KW en 2x FTXC35, SWW Atlantic Explorer 3 200l
Verwijderd
Dat is idd precies mijn ervaring! Of ze veranderen een map zodat er een heuvel zit tussen de sniping positie en de tanks die je eerst kon beschieten. Maar goed om te horen dat de 704 het iig waard isShockWave schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 20:03:
[...]
Td Spelen is door de laatste nerfs niet meer wat het geweest is, weinig cover en sneller gespot imo.
Maar even doorbijten met de SU152 en ISU152 totdat je de BL10 hebt unlocked.....deze gun is masterlijk![]()
Russische TD's zijn inderdaad log, traag maar vooral lomp, leer te spelen met de 152mm derp, heb daar de volledige SU mee doorgespeeld voor unlock naar de ISU 152 tm de unlock naar de BL10.
Kon er op een bepaald moment zelfs mee snipen op grote afstand en menig amx 50-*** was te pennen met HE vanaf de zijkant...
BL10 geeft meer accuracy en nog grotere dmg per schot, als je de object 704 hebt kan je hem ook direct mounten zonder trackresearch.
Dus ff doorbijten de 704 is godlike......
en met 2346 avg dmg ook mijn beste tier 9 td![]()
Ik kan me idd voorstellen dat met iets meer armor, HP, en tegen die tijd een betere crew ik de komende TD-15 missies moet kunnen halen.
Ik ben zelf ook met die missies bezig en heb ook max. tier 8. Zoals Frunz zei is Heavy (HT-15) en SPG (SPG-11) erg lastig op tier 8. Maar de Medium en TD missies kun je met elke mid-tier Medium/TD halen. Alleen voor TD-15 heb je denk ik de Borsig, JPII, of ISU nodig om het jezelf niet al te moeilijk te maken.maartentmm schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 11:55:
Met welke tanks heb jij dan TD15 en HT15 voor de Stug gedaan? (staan bij mij nog open net omdat ik te lage tiers heb om dit te lukken)maartentmm schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 11:55:
Ik heb TD15 met T30 bij beide gedaan en HT15 bij beide met de IS-4 dus ja..
Gamertag: timmie271
Heb het gedaan met mijn T32.kreezjie schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 13:59:
[...]
Met welke tanks heb jij dan TD15 en HT15 voor de Stug gedaan? (staan bij mij nog open net omdat ik te lage tiers heb om dit te lukken)
Dit topic is gesloten.