[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 48 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 20 Laatste
Acties:
  • 58.708 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:48
User schreef op maandag 16 maart 2015 @ 09:34:
[...]
WoT Beta was ook 1000 potjes. WoWP Beta was 700 potjes, maar WoWS is nu al vele malen populairder dan WoWP.
Ah ok.. wel veel zeg, stel dat de beta 3 maanden duurt, dan moet je dus 10 potjes per dag spelen voor een premium reward ship. en zo te zien worden de eerste bot potjes ook niet meegeteld..

Niet echt haalbaar naast mn drukke leven en WoT verslaving vrees ik :) dat wordt dus een laffe medaille ofzo.

On Topic: bijna de E75 unlocked, de grote vraag is nu uiteraard welke setup erop gaat:

vents, rammer, coated optics of vert stabilzers. Die laaste moet je imho altijd mounten als je kunt, maar ik zit in dubio of optics niet beter werkt. Op mn Tiger2 heb ik de setup zonder optics, dus vents+rammer+stabilizer... compenseren met crew skills die view range geven wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:00
_Anvil_ schreef op maandag 16 maart 2015 @ 09:50:
On Topic: bijna de E75 unlocked, de grote vraag is nu uiteraard welke setup erop gaat:

vents, rammer, coated optics of vert stabilzers. Die laaste moet je imho altijd mounten als je kunt, maar ik zit in dubio of optics niet beter werkt. Op mn Tiger2 heb ik de setup zonder optics, dus vents+rammer+stabilizer... compenseren met crew skills die view range geven wellicht?
Zelf zou ik vents laten vallen, en dan optics nemen. Het is verbazingwekkend hoeveel spotting damage je kan doen en endgame kan je voor jezelf blijven spotten, ook de mediums en met wat geluk de light tanks die op je af komen.

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Ok, das ook een interessante optie.. al heb ik de l3 vents al aangeschaft en klaar liggen :)

hmmz... gun rammer heeft een grotere invloed op reload dan vents als ik het wel heb, dus an sich logisch om die te handhaven. Zelfde redenatie voor vert. stab? 20% kleinere aim circle is belangrijker dan de paar % van vents?

Sowieso begin ik met 2 vrije slots, omdat we de track grind gaan omzeilen met enhanced suspension. Free xp heb ik voor de turret en wellicht nog iets tegen die tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh en ik heb nog een MAUS gekocht een equipment voor erop 8)7
Welke equipment heb jij aangeschaft voor de Maus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Gisteren voor het eerst sinds 8.7 ofzo weer gespeeld.
Was wel weer leuk.

Zat wel alweer te hikken tegen het feit dat ik met flinke grinds bezig was >_<

T30 blijft leuk :P denk wel weer meer spelen komende tijd.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2015 @ 10:54:
[...]

Welke equipment heb jij aangeschaft voor de Maus?
Heavy Spall Liner, Vents en Rammer.

Die heavy spall liner is heerlijk op de MAUS :P

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-10 12:53
User schreef op maandag 16 maart 2015 @ 09:34:
[...]
WoT Beta was ook 1000 potjes. WoWP Beta was 700 potjes, maar WoWS is nu al vele malen populairder dan WoWP.
1000 potjes... Dan mag die CBT wel ff duren :P
En hopelijk staat daar dan een Tier VIII ship tegenover, vergelijkbaar met WoT :)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!
p0st schreef op maandag 16 maart 2015 @ 11:41:
[...]

1000 potjes... Dan mag die CBT wel ff duren :P
En hopelijk staat daar dan een Tier VIII ship tegenover, vergelijkbaar met WoT :)
Post pls

WoT Beta beloning was de M4A2E4 Sherman. Een tier V tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 06:14
wsLy schreef op maandag 16 maart 2015 @ 11:29:
[...]

Ik kreeg zowaar toestemming van Cold om met mijn verschillende arty's op zijn nieuwe mausje te schieten!
Alleen een beetje jammer van die heavy spall liner... :'( :+

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
GJP80 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 11:51:
[...]

Ik kreeg zowaar toestemming van Cold om met mijn verschillende arty's op zijn nieuwe mausje te schieten!
Alleen een beetje jammer van die heavy spall liner... :'( :+
Hoeveel was het? 400 hp damage gemiddeld :p?

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:11

Fordox

00101010

wsLy schreef op maandag 16 maart 2015 @ 12:02:
[...]

Yup, ik heb het zelf ook :)

Ipv vents heb ik er trouwens een toolbox op gegooit. Dus Toolbox, heavy spalliner en rammer.

De toolbox is omdat mensen gefrustreerd worden en je maar beginnen te detracken omdat ze je toch niet kunnen beschadigen onder een bepaalde angle :p

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
wsLy schreef op maandag 16 maart 2015 @ 12:02:
[...]

Gemiddeld tussen de 400-500... Wacht maar tot ik mijn CGC heb! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

GJP80 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 12:06:
[...]

Gemiddeld tussen de 400-500... Wacht maar tot ik mijn CGC heb! :+
Dont expect miracles :p dat is nog steeds "maar" 630 hp max :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-10 12:53
User schreef op maandag 16 maart 2015 @ 11:48:
[...]
Post pls

WoT Beta beloning was de M4A2E4 Sherman. Een tier V tank.
Ooooooohja ;( ik dacht die bocheltank, maar dat was natuurlijk een pre-order tank :)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zieke pot van petr_pan in de Pershing:

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xTmPizzaMan
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 12:57

xTmPizzaMan

Error

Ik zag dat de Lowe in de aanbieding is tot morgen. Is dit een goede prijs voor deze tank? Ik zit na te denken om hem aan te schaffen.

No sig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:00
xTmPizzaMan schreef op maandag 16 maart 2015 @ 13:39:
Ik zag dat de Lowe in de aanbieding is tot morgen. Is dit een goede prijs voor deze tank? Ik zit na te denken om hem aan te schaffen.
15% korting is het meest wat ze normaal geven op een T8 premium, dus echt veel goedkoper zal het nooit worden.

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:25

Rianata

Have you played Atari today?

Weet wat je koopt! Heb je vooronderzoek gedaan? Of is het om je verzameling tanks compleet te maken?

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-09 18:36
Rianata schreef op maandag 16 maart 2015 @ 14:30:
[...]

Weet wat je koopt! Heb je vooronderzoek gedaan? Of is het om je verzameling tanks compleet te maken?
OEF! Ik vind de Löwe een van de betere (premium) tanks. Mits goed gestuurd kan hij zeker meekomen met andere tier8's. Zorg alleen dat je NOOIT head on komt, want je hull is zo zacht als boter. Het is een perfecte sniper imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
Het grote nadeel van de lowe vind ik persoonlijk de traagheid van zijn speelstijl.
Als je aan de verkeerde flank zit dan kun je het wel vergeten!
Hou er wel rekening mee dat hij normale matchmaking heeft dus je zult tier 10 tanks tegenkomen!
De gun is echter erg goed! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thx. Die spall liner is een goede optie denk ik. Voor as woensdag maar het eea aanschaffen vanwege de korting. Die Maus komt aan het einde van deze maand wel. Moet nog 30k Xp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op maandag 16 maart 2015 @ 13:16:
Zieke pot van petr_pan in de Pershing:

[video]
Die petr_pan is wel een baas zeg. Heb al meerdere replays van hem op je kanaal gezien, ongelooflijk hoeveel schade hij kan doen zonder zelf schade te ontvangen. Mooi om te zien hoe hij gebruikt maakt van zijn omgeving. RNG zat ook niet bepaald tegen met zijn snapshots dit potje :P
Ik zag trouwens op zijn profiel dat 'ie ruim 2700 gemiddelde schade heeft in zijn Pershing, dat is echt bizar.

Verder heb ik nog een vraagje over crew skills. Nu met die x3 crew XP heb ik een hoop crews op 100% gekregen, en met het kiezen op mijn Russische TD loop ik een beetje vast. Wat heeft bijvoorbeeld de voorkeur: repairs of camouflage? En zijn er andere skills/perks (op Sixth Sense na dan) die nóg belangrijker zijn dan die twee, zoals wellicht Clutch Braking?

EDIT: net met deze TD, nu dus nog zonder skills en met de stock gun, een nieuw XP record gehaald: voor het eerst boven de 1500 base XP. Het bezorgde me bibberende handen, maar uiteindelijk was 40% van alle damage doen genoeg :D
Afbeeldingslocatie: http://www.makeathumbnail.com/thumbnails/image344059.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2015 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Die korting geld ook voor de T34 en de IS6, dus als je nog geen van allen hebt onderzoek inderdaad eerst hoe en wat over deze tanks.

Probleem met de Lowe is inderdaad dat hij nogal traag is, persoonlijk prefereek ik de T34, maar dat is uiteraard afhankelijk van je speelstijl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xTmPizzaMan

xTmPizzaMan

Error

Ik wilde graag een tank om mijn duitse heavy crew mee te boosten. Maar goed ik vind het sowieso wel leuk om te snipen en flanken als speelstijl. Ik speel vaak de Tiger , T-20 enz. Ik had juist begrepen dat de Lowe niet per definitie slecht is. Maar dat veel mensen hem ook niet goed spelen.

Op welke tank lijkt de Lowe het meest qua speelstijl?

[ Voor 9% gewijzigd door xTmPizzaMan op 16-03-2015 15:39 ]

No sig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
Flanken met een Lowe kun je wel vergeten... :P Het probleem van de Lowe is dat hij nogal extreem map afhankelijk is. Open map met arty? Have fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op zich is het daar wel een prima tank voor. Flanken is wat lastig omdat je gewoon traag bent, maar snipen gaat prima, zolang je je lower beschermt en oppast voor T10 tanks kan je prima klappen uitdelen vanuit de mid/achter

Lowe was mijn eerste premium tank trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xTmPizzaMan

xTmPizzaMan

Error

Maar dan nog is de Lowe wel 36 euro waard? Dat vraag ik mij af . Hij komt vast niet goedkoper langs of wel?

No sig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Probleem is dat je dat voor jezelf moet bepalen.

Ik zal eerlijk zijn en zeggen dat ik achteraf spijt heb gehad dat ik hem gekocht hebt, als ik meteen de T34 had gekocht ipv de lowe had ik denk ik niet de lowe ook gehaald later.

De T34 heb ik gehaald omdat ik de T29 en de T32 heerlijk vond spelen en de mensen waar ik toen heel actief mee speelde mij adviseerde om de T34 te halen als ik nog een premium zou halen, puur omdat ze wisten hoe ik speelde.

Goedkoper dan die 36 euro wordt hij inderdaad denk ik niet. Ik weet niet wat je hoogste tier tank op dit moment is, maar de tendens is zoals al gezegd dat je beter pas een T8 premium kan spelen als je ook al gelijke tier tanks unlocked hebt en mee hebt gespeeld op hetzelfde type, is het niet voor de feel en je skill level dan wel om te zorgen dat je geen miskoop doet.

Ik ben het hier eigenlijk wel mee eens, ondanks dat ik een andere weg bewandeld hebt :X

edit:
Emil grind zugit :(

[ Voor 6% gewijzigd door Bokkie op 16-03-2015 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

Sowieso zijn de prijzen op de EU server fiks hoger dan elders, en 15% is zo'n beetje de maximale korting die je ooit op tier 8 premiums gaat zien.

Ik heb zelf met de Löwe (account van een vriend) en de T34 (in eigen garage) gespeeld en vind het maar lastig kiezen. De T34 heeft echt een leuk kanon, maar deze heeft wel erg vaak last van troll RNG. De Löwe heeft een typisch duits kanon, een stuk betrouwbaarder dus, maar deze heeft iets minder pen en de alpha damage ligt een stuk lager. De koepel op de T34 is aardig dik aan de voorkant, maar de meeste spelers weten jouw cupola te vinden. De Löwe wordt daarentegen met regelmaat gewoon door z'n mantel gepenetreerd.

Het zijn en blijven premium tanks, die hebben nu eenmaal de nare eigenschap niet zo goed te zijn als andere tanks op dezelfde tier die met alle upgrades rondrijden.

Hoe Android ten einde kwam - Ben je wel kritisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xTmPizzaMan

xTmPizzaMan

Error

Bedankt heren, ik ga hem eens uit testen op de CT.
Momenteel heb ik een Tiger I. En kan bijna de Tiger II kopen :). Ben benieuwd naar de Tiger II

No sig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
'Kom laten we de battle voor anderen gaan verzieken' 'Ja leuk laten we dat doen!'

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rN0MmbH.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:00
xTmPizzaMan schreef op maandag 16 maart 2015 @ 18:15:
Momenteel heb ik een Tiger I. En kan bijna de Tiger II kopen :). Ben benieuwd naar de Tiger II
En de FCM 50t dan?

edit: ik zie aanbieding, meteen maar even gehaald.

[ Voor 8% gewijzigd door Kepro op 16-03-2015 18:50 ]

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

xTmPizzaMan schreef op maandag 16 maart 2015 @ 18:15:
Ik ben de Tiger nu ook aan het grinden, valt niet mee maar het kan veel erger (Panzer selbstfahrlafette V bijvoorbeeld). De Tiger II is niet super ofzo (zelfs best slecht eigenlijk), maar als je genoeg geduld hebt om de E75 vrij te spelen dan moet je dat zeker niet laten.

Hoe Android ten einde kwam - Ben je wel kritisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xTmPizzaMan

xTmPizzaMan

Error

Ik moet zeggen dat ik de Tiger I niet echt een grind is. Valt de Tiger II zo erg tegen?

Net de Lowe uitgeprobeert.. Leuke tank totdat je geammoracked wordt. Tot nu toe alle potjes ervaren :)

No sig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Wat is jullie shell load-out met de Batchat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In randoms zou ik hooguit 1 clip met gold meenemen. In CW 4 om 2 of 3 om 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Tiger I is mn lievelingstank, je moet even wennen aan het feit dat het ding geen bruikbaar armor heeft (naja hulldown een beetje) maar de combi van die geweldige gun (met de huidige reload OP voor t7 eigenlijk) prima mobiliteit en 1500hp werkt op de een of andere manier erg lekker.

Ook tegen t9's kun je wat uitrichten, heerlijk ding. Ik presteer er eigenlijk altijd goed mee, kwestie van de juiste speelstijl hebben. Je moet niet net uit een T-150 komen ofzo.

Tiger II bevalt me ook prima, vergeleken met de Tiger I eindelijk bruikbaar armor. Wel je LFP beschermen en anglen uiteraard. Niet zo bouncy als een IS3, maar die heeft weer geen Duitse ubergun :)

Mn winrate is nog niet best met de Tiger II, maar ik doe er wel consequent veel schade mee inmiddels, iets wat met mn IS6 nogal eens misgaat :(

Verder zijn de Tigers natuurlijk WOII iconen, in tegenstelling tot al die gefantaseerde blauwdruk tanks. Niets kan aan een koningstiger tippen, ook de IS lijn niet die feitelijk net op tijd was om wat bunkers in Berlijn aan te vallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Anvil_ schreef op maandag 16 maart 2015 @ 20:08:
Verder zijn de Tigers natuurlijk WOII iconen, in tegenstelling tot al die gefantaseerde blauwdruk tanks. Niets kan aan een koningstiger tippen, ook de IS lijn niet die feitelijk net op tijd was om wat bunkers in Berlijn aan te vallen ;)
Let's not go there again, shall we?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Ben wel benieuwd?.. De historie dan van de tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Ahh kom op, die IS gebakjes hadden niet eens APCR aan boord :p

Okee, okee.. laten we geen flamewar voeden hier. Graag wel een linkje naar hetgeen je met "again" bedoelt aub ;)

Bottom line is dat in WoT beide Tigers niet slecht zijn voor hun tier (maar ook weer geen absolutie favoriet voor de beste t7/t8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Kepro schreef op maandag 16 maart 2015 @ 19:48:
Wat is jullie shell load-out met de Batchat?
Volledig APCR, dit heb ik gedaan nadat ik een guide had gelezen over de Bat Chat.

Lees deze guide eens door over de Bat Chat. Zelf heb ik mijn skills aangepast en ammo en consumables na het lezen van deze guide.

http://www.reddit.com/r/W...k_batch%C3%A2tillon_25_t/

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
wsLy schreef op maandag 16 maart 2015 @ 21:35:
[...]

Volledig APCR, dit heb ik gedaan nadat ik een guide had gelezen over de Bat Chat.

Lees deze guide eens door over de Bat Chat. Zelf heb ik mijn skills aangepast en ammo en consumables na het lezen van deze guide.

http://www.reddit.com/r/W...k_batch%C3%A2tillon_25_t/
Thnx :)

->.........gaat meteen lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Damn, net eens even gekeken hoeveel battles ik nodig heb om de 6e skill te bereiken op mijn Type 59. Nog ongeveer 715 battles...

Daarnet even 3 battles gedaan, met Battle Payments geactiveerd (50% meer credits), en een 464k credits bij elkaar gespeeld, hoppa. Twee van de 3 battles waren ook nog Ace Tanker battles, gemiddelde WN8 van 10173 :P

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0HTsSx8.jpg

Ja accelerate crew training staat uit, ik heb namelijk XP nodig om te converten :P

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-09 21:27

themaxter

Bugged..

Volgens mij heb je dan eerst gold nodig :+

Leuke guide trouwens, straks is even mijn batchat checken, ammo staat al goed volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet te doen vanavond, heb met afstand mijn slechtste speelsessie qua WR gespeeld in een half jaar tijd, wellicht wel in 1,5 jaar tijd. Constant campende top tiers die niets klaar spelen. Helaas geen enkele missie weten te doen vanavond. Light platoon met Kyozu mocht ook niet baten, alleen maar nog meer falende top tiers.

Ah well, guess it was een balansdag. Had best een goed weekend gedraaid namelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
themaxter schreef op maandag 16 maart 2015 @ 22:51:
Volgens mij heb je dan eerst gold nodig :+

Leuke guide trouwens, straks is even mijn batchat checken, ammo staat al goed volgens mij :)
Er komt nog goud binnen van ESL ;)

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mr_Size schreef op maandag 16 maart 2015 @ 22:53:
Niet te doen vanavond, heb met afstand mijn slechtste speelsessie qua WR gespeeld in een half jaar tijd, wellicht wel in 1,5 jaar tijd. Constant campende top tiers die niets klaar spelen. Helaas geen enkele missie weten te doen vanavond. Light platoon met Kyozu mocht ook niet baten, alleen maar nog meer falende top tiers.

Ah well, guess it was een balansdag. Had best een goed weekend gedraaid namelijk :+
Tja.. 1 van de 5 gewonnen.. lights blijven gewoon kansloos om teams fatsoenlijk mee te kunnen carryen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 04-09-2020

Heb het zelfde vandaag, zie screenshot. Vindt de term: Balansdag wel toepasselijk :+

Afbeeldingslocatie: http://uploadenfoto.nl/pictures/3ac1710358d24d91b073ca9e16f8c2db.png

Die x3 actie voor de crewmembers is trouwens best goed. Heb in 2 dagen tijd de 4e perk van mijn femalecrew op weten te krikken van 55% naar 83%

Afbeeldingslocatie: http://uploadenfoto.nl/pictures/e73474bf970cbec307736f97253ea235.png

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
EDIT: 3e MOE en LT-10 in 1 superpot

Afbeeldingslocatie: http://uploadenfoto.nl/pictures/e25ba32a31768fbfe7c40903e160939e.png

[ Voor 12% gewijzigd door Bertvdk op 17-03-2015 01:33 ]

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021

Je bent niet de enige. Ik had al een balans weekend en het gaat maar door. Iedere match hetzelfde slechte team dat ook nog eens heel snel dood gaat. Na 7 matches stond ik gisteren op 1 gewonnen met een WN8 gemiddelde van 4k.
Zelfs teams met spelers waarvan je zou verwachten dat ze een beetje kunnen spelen werden niets. Geen spotting, allemaal in een hoek van de map gaan zitten en wachten tot ze dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Anvil_ schreef op maandag 16 maart 2015 @ 20:14:
Ahh kom op, die IS gebakjes hadden niet eens APCR aan boord :p

Okee, okee.. laten we geen flamewar voeden hier. Graag wel een linkje naar hetgeen je met "again" bedoelt aub ;)
Er lopen hier enkele Ruslandhater rond én er loopt een wapentechneut/ballisticus/munitietechnicus i.o. rond. Dat levert nogal eens... wrijving op. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

En genoeg lui die nergens verstand van hebben en domweg maar wat roepen om interessant te doen in de discussie, waarop gereageerd wordt met "*username* pls" van een bepaalde gebruiker hier.

* Fordox is eerste hands ervarings-expert van dat laatste :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Fordox pls.. No bulli

:+

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fordox pls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

It's rotating. Sarah pls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Bertvdk schreef op maandag 16 maart 2015 @ 23:44:
[...]

Die x3 actie voor de crewmembers is trouwens best goed. Heb in 2 dagen tijd de 4e perk van mijn femalecrew op weten te krikken van 55% naar 83%
Leuke woordspeling bij female crew 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 14:00
Dikke perverts hier :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbc
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 09:42

bbc

Agelopen weekend eindelijk mijn MT-15 missie gehaald en nu staat de T28 Concept te blinken in de garage. Het is wel een lelijk ding, maar wat een armour. Slechts 1 battle gespeeld en 2600 damage blocked by armour. Arty heeft me wel met rust gelaten.

Nu rustig beginnen werken aan de T 55A. Mijn doel is september. De rewards voor die missies zijn wel leuk. Voor de eerste 3 missies krijg je 200k + 100k elk. Vanaf missie 11 zijn er premium dagen en garage slots te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
We gaan er maar van uit dat het perongeluk was! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Istrilyin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09-2024
Heb m'n MT-15 en eerste vrouwtje, daarmee plotseling 6th sense op de awful panther. HT-15 en TD-15 probeer ik nu met de IS-3 en borsig, maar dat kan nog een hele tijd duren. Voor lights en spg moet ik nog een paar keer beroep doen op onze clan... Okay vraagjes:

Als je de tier 9 WT hebt, kun je dan de borsig zo'n beetje weg doen? Of toch maar houden voor stronghold?

Is het realistisch: HT-15 met de IS-3 (en later IS-8, IS-7), of kan ik beter m'n tijd aan KT -> E75 -> E100 besteden? Of... is nu de Maus-line in de aanbieding is, de tier 6 daar kopen en richting Maus gaan de moeite? Want in de volgende missies wordt HT-15 natuurlijk 10k, 12k en 14k damage doen/pakken. Lastig, lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sneakeye
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-06-2021
Zou voor de HT-15 de E-75/E-100 of Maus aan bevelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbc

bbc

Istrilyin schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 11:32:
Als je de tier 9 WT hebt, kun je dan de borsig zo'n beetje weg doen? Of toch maar houden voor stronghold?
De borsig lijkt me nog leuk om kills/damage te doen zonder gespot te worden. Dat zijn ook missies, alhoewel je daar ook nog een hellcat voor kan gebruiken.

De HT missies heb ik zelf nog niet gedaan. De IS-7 is bijna unlocked, maar ik ben nu ook aan de Maus en de E-100 lijnen begonnen. In theorie kunnen andere tanks ook, maar een grote garage is ideaal voor CW en voor om het even welke missie die WG kan bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 02-04-2024

Bigsexy3

Planner

Gisteren nog genoeg gedaan voor HT-15 in me T32. 4k geschoten, 2.9k gebounced en nog maar 200 hp over. Die turret is echt OP als je je onderkant weet te verbergen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
Bigsexy3 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 12:03:
Gisteren nog genoeg gedaan voor HT-15 in me T32. 4k geschoten, 2.9k gebounced en nog maar 200 hp over. Die turret is echt OP als je je onderkant weet te verbergen :9
Als je de T32 leuk vind, moet je de Pershing eens proberen. Die turret is bijna net zo magisch (op papier niet, in de praktijk wel), en bied door de hogere mobiliteit meer opties qua speelstijl. De T32 en de Pershing zijn tanks die ik nooit zal verkopen. Die zijn gewoon <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
psychoclown schreef op maandag 16 maart 2015 @ 23:09:
Tja.. 1 van de 5 gewonnen.. lights blijven gewoon kansloos om teams fatsoenlijk mee te kunnen carryen.
Tja is erg jammer als je een stel pannenkoeken krijgt als top tiers.
Maar als je een beetje competent team krijgt is het wel dikke fun als je een beetje leuke light hebt.

Had eindelijke een goede map voor LT-15, alleen faalde 2 van de 3 tier 9 en bijna alle tier 8 in mijn team gruwelijk. Dacht zelfs dat ik de 5k spotting niet ging halen, maar dat viel gelukkig nog mee, 5.9k met een loss 8)7
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/eDVZJB7.jpg

Als dit een win was geweest had ik dik 10k spotting wel gehaald, op het laatst 2 TD's die op 120m langs kwamen en mij nog niet spotten. Ach missie was binnen en daar ging het om.

Met de discount op tier 8 de Pershing (female crew gaat erin) en AMX 13-90 (Foch 155 crew erin) weer terug gehaald met het oog op de T-55 missies.
Verder de M41 Bulldog en Awfulpanther (die gelukkig helemaal niet zo awful is) naar elite gebracht. Gelijk de T49 en RU251 gekocht met de korting. M41 is een blijvertje dus T49 krijgt de Mammoth crew die in de barracks zat.
T49 nog niet gespeeld maar de RU251 gaat ook een blijvertje worden. Echt een heerlijk tankje _/-\o_
Goede camo, lekkere snelheid, aardige gun. Moet alleen de viewrange perks nog naar de 100% brengen en dan heeft ie ook een uitstekende viewrange.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-10 18:28

Mojo

The Power Within

Ik heb echt veel moeite met het vinden van goede passive spots. Ik heb de T71, prima tank om de LT missies mee te doen zou je zeggen... :-(

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
Mojo schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 13:07:
Ik heb echt veel moeite met het vinden van goede passive spots. Ik heb de T71, prima tank om de LT missies mee te doen zou je zeggen... :-(
Kwestie van ervaring. Het juiste bosje uitkiezen, het verloop van de battle goed in de gaten houden, en weten wanneer je naar voren kunt of een andere flank moet kiezen. Het is vooral veel vallen en opstaan om goed te leren scouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbc

bbc

Mojo schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 13:07:
Ik heb het linkje al eens gepost ...
http://forum.worldoftanks...-do-it-on-8-maps/#topmost

Een tier 8 light is natuurlijk nog beter wegens iets grotere view range en meer kans op tier 10, dus meer HP om te spotten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
ThomasG schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 13:11:
[...]
Kwestie van ervaring. Het juiste bosje uitkiezen, het verloop van de battle goed in de gaten houden, en weten wanneer je naar voren kunt of een andere flank moet kiezen. Het is vooral veel vallen en opstaan om goed te leren scouten.
Nadeel is alleen wel dat er nog maar weinig plekken zijn om passief te spotten. Tel daar bij op dat je tegenwoordig altijd wel 3-4 light per team hebt en dus de nodige concurrentie.
En als je al geluk hebt dat je de juiste map/spawn hebt dan gebeurd het regelmatig dat de lights van de tegenstander je het bereiken van deze plekken onmogelijk maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-09 21:27

themaxter

Bugged..

Zertaxka schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 13:21:
[...]

Nadeel is alleen wel dat er nog maar weinig plekken zijn om passief te spotten. Tel daar bij op dat je tegenwoordig altijd wel 3-4 light per team hebt en dus de nodige concurrentie.
En als je al geluk hebt dat je de juiste map/spawn hebt dan gebeurd het regelmatig dat de lights van de tegenstander je het bereiken van deze plekken onmogelijk maken.
Wat jij noemt is dus precies de reden dat ik die LT-15 missie na bijna 60 games nog niet heb 8)7
Echt alle missies had ik geen moeite mee behalve deze. Hij is zo random en als je dan zo als ik continu aan de verkeerde kant van die condities zit ben je zo machteloos.
Mede hierdoor en het uitkomen van de WoWs beta heb ik WoT voorlopig op een laag pitje gezet, raak alleen maar gefrustreerd van het spel en daarom speel ik geen games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 04-09-2020
Razorbite schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 10:51:
[...]

Leuke woordspeling bij female crew 8)7
Hahaha, is niet eens bewust gedaan. :+

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Heb zaterdag een geruime tijd lights gespeeld om de LT15 voor de eerste tank te halen en toen ik het al opgegeven had, nog even snel een potje wz-132 spelen om te wachten op ilikebananas: enige light bij m'n team voor het eerst die dag en hoppa ruim 5K spotting damage.

Edit: Het kan dus wel maar je moet wel geluk hebben om in de goede omstandigheden te komen en dat zijn: samenstelling eigen team, map en spawn.

[ Voor 21% gewijzigd door Quantor op 17-03-2015 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-10 18:28

Mojo

The Power Within

bbc schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 13:15:
[...]

Ik heb het linkje al eens gepost ...
http://forum.worldoftanks...-do-it-on-8-maps/#topmost

Een tier 8 light is natuurlijk nog beter wegens iets grotere view range en meer kans op tier 10, dus meer HP om te spotten.
Heb ik gezien, dat helpt wel inderdaad.

Maar wat er gezegd wordt, concurrentie, je wordt zelf gespot, etc. etc.

Ik heb nu gelukkig _eindelijk_ sixth sense op dat ding. Tank Ace en eerste MoE is al lang binnen, ben meer een actieve scout.. :-)

Zoiets:

[ Voor 5% gewijzigd door Mojo op 17-03-2015 15:29 ]

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbc

bbc

Redshire geeft soms wat mogelijkheden om actief the scouten als je het spotters bosje niet kan halen. Erlenberg heeft in het oosten nog een bosje vlak langs het huisje op de berg. Je kan het vanuit beide spawns halen.

In dat linkje wat ik gepost had zit ook nog een replay van mij op swamp. Actief scouten helpt voor spotting damage, maar het blijft natuurlijk wel link :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sneakeye
Hoe spelen jullie de m41 buldog als spotter voor deze missies?
Actief of pasief? en welke modules skills etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
Passief (voor de LT-15 missies/ghost missies)
Vents - Camo-netje - Bino's

Actief/normaal
Vents - Optics - Vertical Stabilizer

Skills
6th Sense > Camo > Viewrange > Snap Shot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sneakeye

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Hmm, zal ik mijn 4 crew skill van mijn E50M om trainen voor de Leo 1 die twee vrouwtjes heeft op 4 crew skill en 2 andere crew members op 3 skill. Reden voor het om trainen is brothers in arms en ik de E50M bijna niet meer gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Zo, de conqueror staat ook in mijn garage, moet alleen nog 60k XP converten voor de top gun erop te knallen, die andere gun is gewoon niet te doen. Op de Centurion en de Caernarvon werkt het misschien, maar niet op een T9 heavy... Achja, even 2 halve liters minder drinken dit weekend en ik heb de gun :P

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3n3t!cs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-07 18:30

G3n3t!cs

U Mad Bro?

wsLy schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 21:08:
Zo, de conqueror staat ook in mijn garage, moet alleen nog 60k XP converten voor de top gun erop te knallen, die andere gun is gewoon niet te doen. Op de Centurion en de Caernarvon werkt het misschien, maar niet op een T9 heavy... Achja, even 2 halve liters minder drinken dit weekend en ik heb de gun :P
Serieus xp converten sjonge jonge Cold dat ik dit moet meemaken :+

Steam naam: Neophyter87 Wot nick:Goldnoob_Mcmastercard [Got Teamspeak ts3.gatheringoftanks.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
G3n3t!cs schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 22:39:
[...]

Serieus Free xp converten sjonge jonge Cold dat ik dit moet meemaken :+
Ja, ik wil het ook wel meemaken dat ik free xp ga converten. Maar waar kun je free xp dan in converten is de vraag?

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3n3t!cs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-07 18:30

G3n3t!cs

U Mad Bro?

wsLy schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 22:41:
[...]

Ja, ik wil het ook wel meemaken dat ik free xp ga converten. Maar waar kun je free xp dan in converten is de vraag?
xD IN GOLD ????

Steam naam: Neophyter87 Wot nick:Goldnoob_Mcmastercard [Got Teamspeak ts3.gatheringoftanks.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Als dat zou kunnen...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13:54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Deze persoon is al een tijd bezig om een StuG iii Ausf D te restaureren, in zijn eentje!!!
Echt een aanrader om te bekijken

klik voor de pagina

[ Voor 9% gewijzigd door wsLy op 18-03-2015 07:38 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Istrilyin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09-2024
wsLy schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 06:19:
Deze persoon is al een tijd bezig om een StuG iii Ausf D te restaureren, in zijn eentje!!!
Echt een aanrader om te bekijken

klik voor de pagina
Leuke dingen... Phew als je bedenkt hoeveel werk dat gaat worden, dan zou ik in een heel vroeg stadium afhaken. Bewondering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
Niet alleen veel werk, ook nog eens veel geld. Je moet de middelen er maar voor hebben om er een aan te schaffen en ook nog eens te kunnen restaureren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kepro schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 21:05:
Hmm, zal ik mijn 4 crew skill van mijn E50M om trainen voor de Leo 1 die twee vrouwtjes heeft op 4 crew skill en 2 andere crew members op 3 skill. Reden voor het om trainen is brothers in arms en ik de E50M bijna niet meer gebruik.
Begrijp ik dat je 2 female crew wil combineren met 2 gewone crew? Dan werkt BIA/SOS niet meer hè. Beter lijkt me om gewoon te wachten totdat je vier female crew hebt en die gewoon op je Leo gebruiken. E50M is stronk tenk jonguh, gewoon spelen die hap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wauw, 2 potten achter elkaar met dezelfde tank. 1 slecht, 1 goed. En degene waar ik goed speel winnen we. Meestal is het andersom als het om de daily double gaat. :P Weer genoeg xp om de volgende engine te unlocken. VK3001D met stock engine is niet zo erg als de Cromwell met de stock engine, maar wat meer mobiliteit kan nooit kwaad natuurlijk. :)

En de T-34-85 bijna elite. Het is geen slechte tank, maar ik had toch meer lol in de T-34. De vuursnelheid van de T-34-85 vind ik eigenlijk toch wat te langzaam voor een flanking medium. Denk dat ik voorlopig ook niet doorga met de T-43, dezelfde gun maar dan een tier hoger trekt me voorlopig niet echt. En ik heb nog genoeg andere tanks te grinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Gisteren begon ik eindelijk de AMX 13 90 een beetje door te krijgen :) Voorheen ging ik iedere keer of te ver naar voren of viel ik te vroeg/laat aan maar het ging eindelijk eens zoals het moet.

Vooral het laatste potje ging goed waarbij een Rhm Borsig lekker met me mee reed en goed cover gaf. Uiteindelijk samen 2 WT E100s, een AMX 13 90, een IS7 en nog wat kleiner grut neergehaald. Iedere keer zodra hij in de hoek werd gedreven schoot ik de tegenstander neer en de keren dat ik het net niet haalde met schoten of door het wachten op mijn reload kon hij het mooi afmaken. Aan het einde de IS7 in onze cap neergeschoten die al op 70% cap zat met de rest van ons team te ver weg. Ik schoot de IS7 eerst naar low health en toen mijn ammo op was kwam de rhm weer net om de hoek om het af te maken :P
Ik kreeg toen ook verschillende complimenten en dat blijft toch leuk :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Lol, vindt de M41 Bulldog zo'n fun om te spelen dat ik niet eens in de gaten had dat ik de T49 al kon unlocken.. _O-

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Leuk potje in de batchat 6.7k damage.

http://wotreplays.com/sit...kepro-bat_-ch_tillon_25_t

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/g4bad3AP7WtYfjrUCekxLT61/thumb.jpg

Ik doe een Kepro-tje: Ace tanker in 1e potje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Vandaag HT 12 voor de T28 Concept eindelijk afgerond, nu nog HT 15. Tevens nog een aantal LT missies doen en dan aan de T-55A missies beginnen.

Overigens nog 18k XP verwijderd van mijn 17e tier 10, de M48 Patton. De volgende tier 10 zal de FV215b worden denk ik.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Mr_Size schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 20:46:
[afbeelding]

Ik doe een Kepro-tje: Ace tanker in 1e potje :D
Dat is altijd leuk :P Alleen jammer dat het daarna alleen maar slechter kan worden ;)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-09 14:56

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Haha dit is echt geweldig, 7k dmg in de Su-122-44, totale noob team maar toch grappig om te zien hoe snel je tanks molt met dat ding:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ADUAh-svrb8]

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sneakeye
Lekker potje!

Wat voor Modpack gebruik jij TweakJerommeke? Ziet er netjes uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Geckoo

Good news, everyone!

DIe Hud is echt top! mis alleen de dmg counter.
maar dat je kan zien hoeveel MM de armor is das echt handig!
p0st kan jij die er ook niet inbakken?

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
Ik vond het vooral hilarisch hoe je die IS2 duwt om zijn zijflank te kunnen schieten.
Mooie pot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeiFront
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 19:44
Geckoo schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 11:40:
DIe Hud is echt top! mis alleen de dmg counter.
maar dat je kan zien hoeveel MM de armor is das echt handig!
p0st kan jij die er ook niet inbakken?
Dat is Harpoon

[ Voor 9% gewijzigd door KeiFront op 19-03-2015 19:24 ]

Pagina: 1 ... 11 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.