[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 48 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 20 Laatste
Acties:
  • 58.708 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Kan iemand mij uitleggen hoe die top of the tree missies werken? Ik ben op het werk en kan niet op de wargaming website kijken, en ben te nieuwsgierig om tot vanavond te wachten.

Had begrepen dat de duitse lijn aan de beurt was, wat voor mij interessant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:11

Fordox

00101010

Is alleen korting, geen missies ;)

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Iemand hier die een invite code heeft voor World of Warshaps en mij wil uitnodigen bij het invoeren van zijn invite code? Je hebt namelijk de mogelijkheid om een vriend uit te nodigen. Als iemand mij zou willen uitnodigen, I would be much obliged. PM voor mijn mail aub.

Inmiddels ook een invite gescoord!! Ik mag gaan downloaden na het werk. Whoot WoWS here I come.

[ Voor 16% gewijzigd door Gizzy op 12-03-2015 15:59 ]

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
JRacer schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 09:18:
[...]

4000 damage met een Tier V? Wauw. Ik heb ik mijn beste pot ooit met de SU-122-44 3858 damage gedaan waardoor ik die missie (nog steeds) net niet heb. Wil daarom ook zo snel mogelijk van de Sturer Emil naar de Rhm Borsig. :-)
Op een ander account al eens meer dan 4400 damage gedaan in de t67, moet wel zeggen dat ik daarbij hulp had van 3 rode rode tog2's. Die waren zo vriendelijk om met zijn 3e door het midden te komen op erlenberg en daarvan kon ik er 2 in brand zetten, dan ben je al ruim op de helft. No 3 heb ik ook voor meer dan de helft weten te killen. Dat was al ruim 3500.
Op de borsig heb ik een record van 9000 staan. Die is er inderdaad ook heel geschikt voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
Gizzy schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 12:46:
Iemand hier die een invite code heeft voor World of Warshaps en mij wil uitnodigen bij het invoeren van zijn invite code? Je hebt namelijk de mogelijkheid om een vriend uit te nodigen. Als iemand mij zou willen uitnodigen, I would be much obliged. PM voor mijn mail aub.
Ik heb geen ivnvite code nodig gehad/gekregen, ik kon meteen inloggen op de memberpage en de nieuwe client downloaden. Ik stond al wel sinds 2012 ingeschreven voor de beta en heb ook meegedaan aan de week-end testen.

Als je alsnog toegang wilt hebben kun je het vandaag nog aanvragen:

http://worldofwarships.eu...n/cbt-start-announcement/

[ Voor 10% gewijzigd door Vorst8 op 12-03-2015 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-09 14:46
Nou bij gebrek aan een topic:
Dear HenkBres!

Congratulations, you have been accepted to the Closed Game Test. As a Closed Test participant, you will now take command of a fleet of legendary vessels and and hone your tactical skills in intense naval combat.
Closed beta here I come >:)

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchassasin
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14-12-2020
Gekkehuis, binnen 10 minuten was de closed beta voor world of warships al dicht. Gelukkig heb ik wel een plekje kunnen bemachtigen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:09
Umm ok, ik ben dan te laat dus nu?

Kon gewoon inloggen met mn WG account en op submit drukken, kreeg "application accepted" nadat ik akkoord was met de non disclosure?

Dus geen melding met "sorry, applications closed"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phreak
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:24

Phreak

KTM SuperDuke

Misschien dat iemand hier dat weet.
Ik ben op zoek naar een mod die na elke battle wn8 statistieken weergeeft in je chat scherm.
Na wat zoekwerk kwam ik YasenKrasen mod tegen.
Zijn er meer die deze mod gebruiken of misschien een andere die hetzelfde doet?

Noobmeter WoT: Froekie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:30

Rianata

Have you played Atari today?

Locastan heeft er ook een, minimale verschillen. Zitten vaak ook beiden in mod installers zoals OMC en Aslain.

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchassasin
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14-12-2020
_Anvil_ schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 14:25:
Kon gewoon inloggen met mn WG account en op submit drukken, kreeg "application accepted" nadat ik akkoord was met de non disclosure?

Dus geen melding met "sorry, applications closed"
Zou best kunnen dat ze nu weer mensen aannemen, 11 uur s'ochtends kon je je aanmelden en 11:10 begonnen veel mensen te melden op het forum dat de applicatie alweer dicht was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Nou de client is aan t downloaden hoor :)

Wellicht had ik me al eerder opgegeven, was ook al op het forum geweest ooit. Weet het ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mhindrik schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 13:35:
Nou bij gebrek aan een topic:

Closed beta here I come >:)
Voel je vrij om een topic te starten voor WoWs ;)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phreak

Phreak

KTM SuperDuke

Rianata schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 14:29:
Locastan heeft er ook een, minimale verschillen. Zitten vaak ook beiden in mod installers zoals OMC en Aslain.
Ok thnx, ik ga ze eens bekijken en vanavond installeren.
Kijk nu meestal op noobmeter na een avond spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:49
Goedendag iedereen.

Ik heb sinds kort Wot weer opgepakt en ben het nu serieuzer aan het spelen.
Ik heb bijna de KV-1 vrijgespeeld. Dit wordt mijn eerste heavy. Wil er een nieuwe 100% crew voor kopen. Wat raden jullie vervolgens qua skills aan? Ik denk dat ik (met deze crew) de IS-7 lijn ga bewandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeker als het je eerste heavy is zou ik voor repairs opteren en retrainen zodra je de eerste skill op 100% hebt (voor o.a. Sixth Sense).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
timmie271 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 20:25:
heb je de crew ook nog een keer omgetraind naar de Hellcat? Aangezien het een ander type tank is dan een medium kost het je 20% crew in plaats van 10% als je het voor credits doet ;).

Mocht je de crew helemaal niet hebben omgetraind dan heb je met best wel slechte crew gespeeld op de hellcat. Gaat 50 of 60% (voor de tank, dus het blijft wel) van de crew af dacht ik?
Hellcat & T69 zijn beide tankjagers, op de T69 heb ik 4 skills + 5de op 53%, en tevens 3300 battles met deze tank alleen, me eeuwige favo tank :D

Dan is het toch kansloos krom dat als je naar een ander tankjager gaat uit de zelfde stamboom dat je dan steeds de crew moet 'aantrainen'. Als ik ze switch van een op ander dan is het steeds 83% ofzo pff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
JulesvH schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 14:59:
Goedendag iedereen.
Ik heb sinds kort Wot weer opgepakt en ben het nu serieuzer aan het spelen.
Ik heb bijna de KV-1 vrijgespeeld. Dit wordt mijn eerste heavy. Wil er een nieuwe 100% crew voor kopen. Wat raden jullie vervolgens qua skills aan? Ik denk dat ik (met deze crew) de IS-7 lijn ga bewandelen.
Repairs = altijd goed op een heavy clutch breaking op je driver kan ook geen kwaad.

Als je maar geen perks selecteert, dat is zonde totdat ze op 100% zitten. Heb je de 2e skill op ongeveer 40%, dan kun je ze voor credits resetten en de 1e skill vervangen voor een perk.

Als je eenmaal echt bezig bent met een leuk aantal tanks, zijn dingen als bino's, camo net en toolbox (voor heavies) ook de investering waard, kun je gratis op en neer slepen tussen tanks.

[ Voor 82% gewijzigd door _Anvil_ op 12-03-2015 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Mooi bij staat de homepage van WOT plots in het Pools (of Russisch) Hoewel de aangegeven taal toch duidelijk op Engels zou moeten staan. Mooi weer WG EU...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Vedrano schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 15:45:
[...]

Hellcat & T69 zijn beide tankjagers, op de T69 heb ik 4 skills + 5de op 53%, en tevens 3300 battles met deze tank alleen, me eeuwige favo tank :D

Dan is het toch kansloos krom dat als je naar een ander tankjager gaat uit de zelfde stamboom dat je dan steeds de crew moet 'aantrainen'. Als ik ze switch van een op ander dan is het steeds 83% ofzo pff.
Ik denk dat je in de war bent met de T67, de vroegere T49 (welke nu een light tank is).

Het is nu eenmaal zo dat je je crew moet retrainen naar de specifieke tank en de oude tank totaal vergeten wordt. Dit geld echter niet voor premium tanks van hetzelfde type, hier kan je de crew gewoon in zetten zonder verlies van primairy skill.

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Joindry schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 16:00:
Mooi bij staat de homepage van WOT plots in het Pools (of Russisch) Hoewel de aangegeven taal toch duidelijk op Engels zou moeten staan. Mooi weer WG EU...
Is niks nieuws, had de website vorig jaar ook al last van.
Maar zo kun je wel je Pools oefenen :+

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
wsLy schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 16:10:
[...]

Is niks nieuws, had de website vorig jaar ook al last van.
Maar zo kun je wel je Pools oefenen :+
En als je het echt goed doet krijg je een Pools Medal. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchassasin schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 14:06:
Gekkehuis, binnen 10 minuten was de closed beta voor world of warships al dicht. Gelukkig heb ik wel een plekje kunnen bemachtigen :)
Was in de alpha, dus ook in de beta!

Yozzman <o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/NZuvdK9iB2LFTRiGRSmzzV2m/thumb.jpg

Veel harder had ik niet eens kunnen carrien, shells waren al bijna op. Heel fijn als 1 van de top tier heavies afk is en je dus geen support hebt op hill (Malinovka). Desondanks bijna geen moment stil gezeten, met afstand beste pot tot nu toe in T69.... In een dikke loss.. Only in World of Tanks :D _O-

[ Voor 9% gewijzigd door Mr_Size op 12-03-2015 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13:49
Iedereen hier heeft een invite gekregen, maar ik niet.... Heb vanochtend om 10 uur ofzo me ingeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/aTLPvpPKGYwTh2Hby905qE02/thumb.jpg

Stronk carry is stronk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Umm.. toch nog ff een vraagje over woW: hoe werkt het schieten, damage control etc? Die grote crosshairs hebben vast een nut? Heb net een 1e potje gedaan en maar wat geschoten op gevoel.. en geen stats na de battle, werkt dat nog niet?

Kan nergens een guide of handleiding vinden :)

On topic: je zou toch verwachten dat het me goed af zou gaan met die schepen, na 200+ potjes in mn Tog :p

EDIT: laat maar, jingles to the rescue met een prima uitleg :)

YouTube: World of Warships - Hands to Action Stations!

[ Voor 56% gewijzigd door _Anvil_ op 12-03-2015 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-09 14:37
[...]

Je bedoelt de T67 :P
T69 is een tier 8 medium tank :P.

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo heb je wat goede potten en zo heb je de meest vage random bounces.. ik blijf het bizar vinden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
psychoclown schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 22:02:
Zo heb je wat goede potten en zo heb je de meest vage random bounces.. ik blijf het bizar vinden 8)7
RNG...

Vergelijk het met het opgooien van een muntje. Kop en munt komen vrijwel nooit netjes om en om, maar vaak in reeksen. Die reeksen kunnen ook langer zijn dan je gevoelsmatig zou denken. (de mens is slecht geconditioneerd om om te gaan met statistieken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ilikebananas schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 10:13:
[...]

RNG...

Vergelijk het met het opgooien van een muntje. Kop en munt komen vrijwel nooit netjes om en om, maar vaak in reeksen. Die reeksen kunnen ook langer zijn dan je gevoelsmatig zou denken. (de mens is slecht geconditioneerd om om te gaan met statistieken)
Afgezien daarvan vallen vooral de slechte reeksen op. Dat je 5x op rij een moeilijk schot raakt is logisch, dat je dan 1 makkelijker schot mist komt door die %^&%^&#%$#^&*%*% RNG. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ilikebananas schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 10:13:
[...]

RNG...

I know maar het is gewoon maf dat ik een paar weken achtereen >3500 WN8 haalde met vaak een WR van <50% en nu al 2 weken dat ik soms niet eens de kans krijg om een goed potje te hebben maar wel de victories binnen stromen.. Ik weet nog wel dat een jaar geleden ik in randoms steevast 75+% WR haalde met maar een enkele gekke pot ertussen en de rest was keer op keer erg lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbc
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 09:42

bbc

Ik had 2 dagen een WN8 van net boven de 2k en een WR van net boven de 30%. De volgende 2 dagen 80%+ WR en gisteren net geen 3k WN8.

Als er gewonnen wordt, leef je meestal ook langer en heb je meer kans om beter te presteren. Gisteren heb ik 2 potjes verloren en dan 10 op rij gewonnen. Over WR kan je niks zinnigs zeggen. Je kan hem hoogstens beïnvloeden door zelf goed te presteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HurpDerp
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-11-2024
Voornamelijk de MM vind ik wat raar de laatste dagen, en dan bedoel ik niet de verschillende tiers, maar type tanks. Heb vrij veel potjes gehad de laatste dagen waar er aan beide teams +/- 1 HT, 7 TD's en 7 MT's waren bijv. 8)7 (of andere combinaties maar hele rare verhoudingen). Dat soort potjes vind ik toch minder fijn spelen dan een (redelijk) balanced team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:39
Mijne was gister ook prut en had niet de tijd om "betere tijden" af te wachten, dus maar snel mee gestopt. In het weekend hoop ik nog wat meer tijd te hebben om mijn god awful stats weer eens langzaam naar boven te trekken.

Eerste paar 1000 potjes was niet zoveel (slow learner wat dat betreft), nu gaat het stukken beter, maar duurt het even voor je dat hebt goed gemaakt.

Nu bezig met de Black Prince, maar weet niet of die Caernarvon het waard is om op door te gaan.
Verder de T29 aan het spelen om wat minder stock te zijn en van het weekend kijken of er toevallig nog korting komt op de Tiger(P) en/of de KV13, beide vrij gespeeld, geld voor, maar als het met korting kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Missies staan al klaar in de client, de hele Porsche lijn naar de Maus valt onder top of the tree he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bbc schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 10:45:
Als er gewonnen wordt, leef je meestal ook langer en heb je meer kans om beter te presteren. Gisteren heb ik 2 potjes verloren en dan 10 op rij gewonnen. Over WR kan je niks zinnigs zeggen. Je kan hem hoogstens beïnvloeden door zelf goed te presteren.
En dat is juist mijn punt. Gemiddeld gezien presteer ik heel erg goed, en dat is in de laatste weken niet anders geweest en toch door RNG en soms minor foutjes win ik ineens weer meer ;)

Conclusie: ik moet gewoon niet goed spelen dan wint het team :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phreak

Phreak

KTM SuperDuke

Gisteren missie 15 van de mediums bijna gehaald :(

Moest 2 td's afschieten en overleven.
Was het aan het proberen op m'n matilda en had in het begin van de battle al 1 td afgeschoten.
Richting het eind van de battle was het 14 tegen 3 dus ik moest agressief erin om de laaste td in de battle te pakken te krijgen.
Hij werd gespot, kreeg 2 kogels er in en ik schoot een blind/snap shot op waar hij ongeveer stond en maakte de kill.

*deed dansje door de kamer*

Helaas lichte ineens een andere tank ineens op vlak voor me achter een bosje en schoot me af.
Dus had ik de missie gehaald zonder Honors die ik nodig heb om naar de volgende tank te komen.

Vanavond maar weer een poging doen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Is veruit de makkelijkste missie, MT15, lukt vanzelf. Mathilda is er ook een prima tank voor, daar zal het niet aan liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Ja, inderdaad, voor die missie te halen moet je tenminste niet rekenen op je team. Samen met TD 15, die is ook makkelijk in het bakkie als je een tier X TD hebt.

Ik vind het gewoon jammer dat de moeilijkgraad/haalbaarheid/toename in RNG/winst door cheating zo snel toeneemt in de missies. De eerste tank is haalbaar voor bijna iedereen, met een tier VIII kan je mits wat skill/luck, er geraken. Al vanaf die tweede tank, moet je beschikken over minstens 2 tanks van ieder type om het einde te kunnen halen. Daarbij komt al een stuk meer RNG kijken. Het ergste van al is dat platooning ook nog veel kan helpen voor gewone missies. Ik kan leven met het feit dat ze er enkele ingestoken hebben waar je moet platoonen. Maar dan zouden ze voor de rest van de missies moeten zorgen dat platoonen geen voordeel meer kan maken. 5k spotting is namelijk een stuk makkelijker als je 2 tier X arties meeneemt die enkel voor jou werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phreak

Phreak

KTM SuperDuke

De TD15 missie wilde ik doen op de ISU-152 met de BL10 gun.
Alleen die gun had ik nog niet unlocked, dus de afgelopen tijd was ik flink aan het xp farmen met dat ding om de gun te unlocken.

Savond waren we met 3 man aan het platoonen en had ik een super battle in m'n AT-7.
4.3k dmg gedaan , helaas de battle verloren, maar de missie was binnen met een tank waarvan ik het niet verwacht had :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
"eerste tank haalbaar voor bijna iedereen" Vind je?

Ik heb zelf na 5K potjes slechts 1 T8 tank (de Tiger II), als ik mn IS6 en Caravan (net geunlocked, stock, denk niet dat ik hem veel ga spelen) niet meereken.

Dan is HT15 en TD15 toch best pittig, vooral als je veel Britse tanks met de 17ponder (lage alpha op t7 en hoger) hebt.

Om met een T7 of 8 die missies te halen heb je toch veel skill en geluk nodig vind ik. (Wn8 iets van 1000 nu geloof ik? Heb geen XVM, ik speel voor mn plezier ipv gefrustreerde competitiedrang ;) )

Vooral bij mn clangenoten/vrienden met een paar k battles (en dus lage tiers) is de teleurstelling groot, eerst vlieg je zo door die missies heen en dan kom je opeens op een dood punt waar je een tier 9 o.i.d. nodig hebt..

Gelukkig hebben we geen haast, de E75 is bijna binnen en dan heb ik in elk geval de tank voor HT15.. nu nog de skills :p

[ Voor 14% gewijzigd door _Anvil_ op 13-03-2015 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

_Anvil_ schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 13:19:
"eerste tank haalbaar voor bijna iedereen" Vind je?

Ik heb zelf na 5K potjes slechts 1 T8 tank (de Tiger II), als ik mn IS6 en Caravan (net geunlocked, stock, denk niet dat ik hem veel ga spelen) niet meereken.
Hebje wel gelijk in. Maar na 5k potjes nog maar één tier VIII? Dan speel je toch bewust door op lagere tiers ipv te levellen? Ik vind de moeilijkheidsgraad van de 2e tank, mocht voor de 3e tank zijn. de 4e mag hetzelfde blijven, met wat van de onmogelijke er vantussen. De tweede en eerste hadden de moeilijke en idiote missies er vantussen gemoeten. Voor de eerste tank zou het inderdaad moeten aanzetten voor speler met weinig potjes (dus een kleine garage), om meer te gaan spelen. Nu zijn er echt een heel deel die gewoon afgehaakt hebben omdat ze na 40+ pogingen nog steeds vast zitten op één missie. (aka 3 man splashen met één shell :( ) of gewoon niet beschikken over de juiste tanks om eraan te beginnen.

[ Voor 3% gewijzigd door Joindry op 13-03-2015 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Niet echt, ken genoeg spelers die meer op lagere tiers zitten dan ik. 2xt8 en 3x t7 nu dus, met nauwelijks t4 of minder.

Heb wel meerdere lines die ik grind, dus veel t5 en 6 nog inderdaad. Heb ook relatief veel premiums, dus dat gaat ook weer ten koste van de xp grinds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

florisprijt schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 10:50:
Voornamelijk de MM vind ik wat raar de laatste dagen, en dan bedoel ik niet de verschillende tiers, maar type tanks. Heb vrij veel potjes gehad de laatste dagen waar er aan beide teams +/- 1 HT, 7 TD's en 7 MT's waren bijv. 8)7 (of andere combinaties maar hele rare verhoudingen). Dat soort potjes vind ik toch minder fijn spelen dan een (redelijk) balanced team.
Wait wut......7mediums per team.....doe mij die teams eens..
wilde gister de mediummissie doen waarbij ik 2 meds moet killen.....kreeg er continue maar 2 en heel soms 3 in het andere team en in mijn team 4 tot 5...dussssss geen kans om die te halen natuurlijk.

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:39
Zit op ruim 3.6k aan battles, met 2x Tier 7 HT gekocht en gespeeld, en nog 3x T7 unlocked (HT, MT en TD)
Rest is vooral opvulling op tier 4-5.

Maar ik speel idd redelijk breed, dus meerdere lijnen van 2-3 landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Anvil_ schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 13:53:
Niet echt, ken genoeg spelers die meer op lagere tiers zitten dan ik. 2xt8 en 3x t7 nu dus, met nauwelijks t4 of minder.

Heb wel meerdere lines die ik grind, dus veel t5 en 6 nog inderdaad. Heb ook relatief veel premiums, dus dat gaat ook weer ten koste van de xp grinds.
Ik heb hetzelfde als jij. Ik heb zelf 3k potjes nu en heb net één T7 in mijn garage. Toen ik net begon werd me aangeraden om maar zoveel mogelijk verschillende tanks te proberen en dat nam ik heel letterlijk. Ik geloof met kerst was er 50% korting op alle T4 en T5 tanks, dus ik heb er een stuk of 20 gekocht ;) De helft heb ik inmiddels uit mijn garage gewerkt en de andere helft moet ik nog steeds een keer spelen.

Als ik vantevoren had geweten van de missies had ik het toch anders aangepakt. Dan had ik, zoals ik nu aan het doen ben, van elk type tank één lijn uitgekozen om te grinden. Nu is het idd jammer dat ik niet verder kan met de missies, niet zozeer vanwege de reward tanks, maar vanwege de credits die de missies met zich meebrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Frunz schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 16:10:
[...]

Ik denk dat je in de war bent met de T67, de vroegere T49 (welke nu een light tank is).

Het is nu eenmaal zo dat je je crew moet retrainen naar de specifieke tank en de oude tank totaal vergeten wordt. Dit geld echter niet voor premium tanks van hetzelfde type, hier kan je de crew gewoon in zetten zonder verlies van primairy skill.
Nee niet in de war, ik speel deze tank al jaren en weet dat het verandert is, maar het is altijd al een tankjager geweest en de tank er na, hellcat is het ook. Dus hoe kom jij bij light dan? Medium-TD samen met HC is het nog steeds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Heb zelf een 3 tier 9 tanks, 3 tier 8 tanks, 2 tier 6 tanks en wat fun dingen onder tier 6 na 6k battles met 1500 wn8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Ik ben binnenkort weer volop terug. :D
Alvast excuses aan alle tweakers die ik op de teamspeak weer zal tegenkomen _O-

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Vedrano schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 14:47:
Nee niet in de war, ik speel deze tank al jaren en weet dat het verandert is, maar het is altijd al een tankjager geweest en de tank er na, hellcat is het ook. Dus hoe kom jij bij light dan? Medium-TD samen met HC is het nog steeds?
Omdat je het had over de T69, zie de quote, wat toch echt een medium tank is. Je bedoelde waarschijnlijk de hele tijd al de T67 (de vroegere T49).

[ Voor 5% gewijzigd door Frunz op 13-03-2015 15:05 ]

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, best fijne special dit weekend:

50% korting op equipment;
15% korting op alle Tier 8 tanks, inclusief premiums;
50% korting op garage slots;
3x zoveel crew XP.

Eindelijk weer eens korting op equipment! Daar heb ik al maanden voor zitten sparen, dus nu kan ik eindelijk eens mijn miljoenen er doorheen jassen :D Ook 3x crew XP is erg fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
SurfBoy schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 14:59:
Heb zelf een 3 tier 9 tanks, 3 tier 8 tanks, 2 tier 6 tanks en wat fun dingen onder tier 6 na 6k battles met 1500 wn8
3x t9 met 6k battles?? wow. Ben je een reroll, of gewoon powergrinder :)

huh, garageslots?? W00000000000ttt!!!!!!!

[ Voor 65% gewijzigd door _Anvil_ op 13-03-2015 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
_Anvil_ schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 19:48:
Geen reroll ;) Als ik genoeg geld heb kan ik trouwens me eerste tier 10 al kopen. Ben gewoon te goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
ow je moet ze nog kopen, dat telt niet dan, gezien de stock grinds van 100k xp :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Is goed te doen, zeker als ie misschien even premium gehad heeft. Tot begin tier 9 zit je eigenlijk nog maar 60-70% ver in je grind naar tier X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 17:47:
Zo, best fijne special dit weekend:

50% korting op equipment;
15% korting op alle Tier 8 tanks, inclusief premiums;
50% korting op garage slots;
3x zoveel crew XP.

Eindelijk weer eens korting op equipment! Daar heb ik al maanden voor zitten sparen, dus nu kan ik eindelijk eens mijn miljoenen er doorheen jassen :D Ook 3x crew XP is erg fijn!
Niet slecht, zat al te twijfelen of ik de WZ-132 wel zou kopen als ik die bijna unlock maar dit weekend wordt precies het goede moment. Daarnaast kan die crew ook wel wat crew exp gebruiken.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Istrilyin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09-2024
_Anvil_ schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 19:48:
[...]

huh, garageslots?? W00000000000ttt!!!!!!!
Kan heel goed... Het hangt er ook sterk vanaf hoeveel lijntjes je tegelijk speelt. Is 1000 games per tier 10 een redelijk vuistregeltje voor een gemiddelde speler met af en toe premium, en spelen voor de dubbles/tripels?

25 t1, 10 t2, 15 t3, 50 t4, 75 t5, 125 t6, 150 t7, 250 t8, 300 t9 = 1000 games... Natuurlijk kan dat zo 1500 worden zonder premium en als je je veel concentreert op één tank, of minder als je heel goed speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
_Anvil_ schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 19:50:
ow je moet ze nog kopen, dat telt niet dan, gezien de stock grinds van 100k xp :p
De tier 9 tanks heb ik al, alleen de tier 10 nog niet. Qua tier 9 heb ik nu de amx 50 120, de foch en de lorrain 40t. Ik heb de amx 50 120 grind helemaal gedaan en nu is het nog wachten op de money. Foch is ook al op de 160k ofzo en lorrain rond de 30k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:44
0.9.7 Test changes
Here it is:

-Most arties got a major view range nerf between of 30 and 50 meters;
-Foch 155 aim time buffed from 3 to 2,8s, penetration nerfed from 293 to 272mm;
-Batchat got a stabilization buff (accuracy on the move improved by 12 percent), penetration nerfed from 259 to 249mm;
-Leopard Prototyp A and Leopard 1 penetration nerfed from 268mm to 257mm;
-Leopard Prototyp A got a stabilization buff (accuracy on the move improved by 9-10 percent), and reload time got buffed from 11,1s to 10,9s;
-Leopard 1 got stabilization buff (22 percent);
-E50M penetration got nerfed from 270 to 259mm;
-Jpz E-100 penetration got nerfed from 299 to 278mm;
-Type 61 top gun and STB-1 gun penetration got nerfed from 258mm to 248mm;
-STB-1 got stabilization buff (12 percent) and the gun aimtime was buffed from 2,3 to 2,2s;
-Charioteer, FV4202 and Centurion 7 top gun penetration nerfed from 268mm to 257mm;
-FV4005 and FV215b (183) AP shell penetration got nerfed from 310mm to 288mm;
-Firefly viewrange increased from 360 to 370m;
-M48A1, M60 gun penetration got nerfed from 268mm to 257mm;
-M48A1 Patton got accuracy loss from moving turret buff (you now lose 33 percent less accuracy);
-T110E3 and T110E4 penetration got nerfed from 295mm to 276mm;
-T110E4 got accuracy loss from moving turret buff (you now lose 17 percent less accuracy), aim time was buffed from 2,9s to 2,8s;
-T-62A, Object 430, Object 907 and Object 140 penetration got nerfed from 264 to 253mm;
-Object 263 penetration got nerfed from 290mm to 270mm, stabilization got buffed by 12 percent and reload time got buffed from 10,7s to 10,5s;
-Object 268 penetration got nerfed from 303mm to 282mm;
-Object 704 and ISU-152 (top gun) penetration got nerfed from 286mm to 266mm;
-Chinese 121 tank penetration got nerfed from 258mm to 249mm, reload got buffed from 9,6 to 9,4s and there's also accuracy loss from moving turret buff (you now lose 14 percent less accuracy).

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lol, wel de pen nerfen van de E 50M en dan vervolgens niet eens de reload wat buffen? GJ :N

Maar goed, eerst maar eens zien of de nerfs daadwerkelijk allemaal zo worden doorgevoerd. Over het algemeen denk ik dat het geen f*ck uitmaakt, 240+ pen is nog steeds ruim voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
@User: Patserrrrr met je t4 premium ship :p Hoeveel battles in Beta zou ik moeten spelen voor alle reward goodies, in elk geval de beta gift premium? 100 hoorde ik QB en jingles in hun stream zeggen?

Grappig trouwens dat je deze week vooral WoW ipv WoT op alle streams ziet :)

Wat WoT betreft, ik heb besloten dat ik het gros van mn goud in garage slots ga omzetten, veruit de beste manier om mn goud te besteden wat mij betreft. Crew trainen gaat al prima met mn premiums en ik merk gewoon dat ik constant te weinig ruimte heb in mn garage.

Heb ook de neiging om een aantal van mn vroege tanks uit nostalgische overwegingen permanent (onbemand vaak) in mn garage te willen bewaren, wellicht ook omdat ik in het begin zo dom was een vermogen aan perma camo uit te geven :p

Verder platoon ik soms ook met beginnende spelers en dan is het leuk je oude liefdes weer ter ug te kopen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Zit nog steeds met wows op tier 1, maar ik heb gister maar 4 potjes gedaan. Vind het op zich wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Owja het is weekend natuurljk.. 5 potjes 5 verlies :/ gisteren 17 potjes winst en maar 5 verloren :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FCM, heerlijke tank ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Anvil_ schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 08:12:
@User: Patserrrrr met je t4 premium ship :p Hoeveel battles in Beta zou ik moeten spelen voor alle reward goodies, in elk geval de beta gift premium? 100 hoorde ik QB en jingles in hun stream zeggen?
Het was 100 Alpha potjes om de Iwaki Alpha te krijgen. Om een eventuele Beta tank te krijgen moet je denk ik iets van 1000 potjes oid doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo ff snel 2 uurtjes solo gespeeld vanmiddag, 8 van de 13 wins, 3,1K WN8 en weer 2 missies voltooid. Geen slechte oogst :D

Nu op naar de schoonfamilie, hooray :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LmLegendary
  • Niet online
Zojuist de BC25T en de T110E4 gekocht en dan komt de teller met tier 10 tanks op vijf na 6.5k battles. De Lorry was wel een lekkere tank en als ik de stats vergelijk met de T54 zie ik dat als speler in de tussentijd wel beter ben geworden. De T54 was toen ik hem kocht mijn eerste tier 9. E4 had ik al een tijdje unlocked alleen nog niet gekocht maar met de korting erop moet ik de E4 wel kopen, de E4 is nu eindelijk afgerond de lijn waarmee ik bijna een jaar terug WoT mee begon te spelen. :P Nu ben ik broke terwijl er korting is op equipment, sad story :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesley1980
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 14:25
Hehe, eindelijk ook de laatste incinerator missie MT-9 gehaald voor de obj 260.
Ik moest er 2 in brand schieten van 1 tier hoger, is uiteindelijk 4 keer een brandje geworden :)
1985 base xp, 2977 xp als je premium hebt.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YrbOUXt.jpg

de replay,

http://wotreplays.com/sit...ive_oaks-macamba-cromwell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
hey macamba :)

Netjes zoals je altijd al speelt :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flinke pot zo te zien, netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu op naar de schoonfamilie, hooray :+
Binnen 24 uur 2000 gold op mijn account, of er gaat een linkje riching je schoonfamilie. Capiche? 8)

Joeppie, LT15 mission eindelijk gehaald. Kost me wel 10 jaar van mijn leven en een vet hart. Op naar de T28 HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Wow.. zit nu gewoon in een match met een gast die 92k battles heeft, Gromigor

http://wotlabs.net/eu/player/Gromigor

Sick 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door FSXnoob op 15-03-2015 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Ben weleens de speler met de meeste potjes 3x achter mekaar tegengekomen. Die gast heeft gewoon 140k potje ofzo, zo onderderhand zullen het er al wel meer zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretender
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-06-2023
Mocht er iemand een Toegang over hebben voor de Beta van World of Warships? mail mij dan even. je zou me er erg gelukkig mee maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesley1980
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 14:25
Met die light missions ben je veel te afhankelijk van je team en de map dat die het lastigste zijn. Een paar wijzigingen in die missie's zou wel fijn zijn.

De Td en Med missions zijn wel te doen.
Arty en Heavy zijn wel wat lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
timmie271 schreef op zondag 15 maart 2015 @ 11:25:
Ben weleens de speler met de meeste potjes 3x achter mekaar tegengekomen. Die gast heeft gewoon 140k potje ofzo, zo onderderhand zullen het er al wel meer zijn...
EvilJoe, lijkt de laatste tijd wat minder te spelen want een half jaar gedelen had hij ook al boven de 100+k battles ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
psychoclown schreef op zondag 15 maart 2015 @ 12:07:
[...]

EvilJoe, lijkt de laatste tijd wat minder te spelen want een half jaar gedelen had hij ook al boven de 100+k battles ;)
Dank je, die naam zocht ik :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op zondag 15 maart 2015 @ 12:07:
[...]

Haha, dat zijn gemiddeld zo'n 100 potjes per dag... En dat jaren na elkaar volhouden, dat is toch wel een prestatie. Zal wel een gedeeld account zijn hoop ik toch.

Overigens ben ik EvilJoe nog nooit tegengekomen; colinbrett666 al wel twee keer. Hij had toen 92k potjes en een WN8 van 246. Beide potjes was hij als eerste dood zonder schade. Tja, blijkbaar zijn er mensen die daar plezier uit kunnen halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
dat gaat dan wel heel hard met zijn wn8, hij heeft nu bijna 1500 wn8 namelijk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 06:14
Ben eviljoe al regelmatig ingame tegen gekomen. Nogal arrogante kwast, vind zichzelf heel wat. Maar de keren dat ik hem zag was hij ook wel als eerste dood. Dan kun je wel aan 100+ battles per dag komen ja :P

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRacer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-08 22:01
timmie271 schreef op zondag 15 maart 2015 @ 14:00:
dat gaat dan wel heel hard met zijn wn8, hij heeft nu bijna 1500 wn8 namelijk 8)7
??? colibrett666 heeft nu een wn8 van 249 met 94k potjes... :-)
evilJoe heeft idd een wn8 van 1478 met net geen 140k potjes.
Jemig en dan vind mijn vrouw dat ik al (te)veel speel met 5k na een jaar... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timmie271 schreef op zondag 15 maart 2015 @ 14:00:
colinbrett bedoelde ik he, niet EvilJoe :P

En EINDELIJK kan ik nu verder met mijn missies *O*
Afbeeldingslocatie: http://www.makeathumbnail.com/thumbnails/image343648.jpg

Ik had Encounter uitgezet om zo de kans op Sand River Assault en standaard Malinovka te vergroten (bedankt Bertvdk voor die tip :)), en na zo'n 80 pogingen was daar eindelijk Malinovka. Gelukkig lukte het toen in één keer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
JRacer schreef op zondag 15 maart 2015 @ 14:36:
[...]

??? colibrett666 heeft nu een wn8 van 249 met 94k potjes... :-)
evilJoe heeft idd een wn8 van 1478 met net geen 140k potjes.
Jemig en dan vind mijn vrouw dat ik al (te)veel speel met 5k na een jaar... :P
Verwijderd schreef op zondag 15 maart 2015 @ 14:36:
[...]

colinbrett bedoelde ik he, niet EvilJoe :P
Verkeerd gelezen :+ het is dan ook weekend he :O

[ Voor 20% gewijzigd door timmie271 op 15-03-2015 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Telefooncal
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:35

Telefooncal

Tring tring!

Na tijden van lurken werd het tijd om ook maar eens te posten hier, hallo! :9
Wotlabs: http://wotlabs.net/eu/player/detelefoon

Op de testserver is ook het nieuwe HD model van de Superpershing beschikbaar, alleen staat dit tot mijn verbazing niet bij de patch notes vermeld. De gunmantlet is lager geworden waardoor de weakspot van de commander hatch veel makkelijker te raken is, maar daarentegen is de machinegun port wel kleiner geworden.

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/28syn85.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derby
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Dan zie ik veel mensen klagen over missie LT15 maar ik krijg lt3 (damage 3 tanks rijdend en sloop er 1 rijdend) niet voor elkaar. Rijdend schieten is alleen een optie aan het eind van de battle, en dan is 170 pen in een tier 10 pot veel te weinig.
Alleen geluk speelt een rol.

Edit: en nu is het gelukt, op naar de volgende.

[ Voor 8% gewijzigd door Derby op 15-03-2015 19:08 ]

If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 04-09-2020
Ik had Encounter uitgezet om zo de kans op Sand River Assault en standaard Malinovka te vergroten (bedankt Bertvdk voor die tip :)), en na zo'n 80 pogingen was daar eindelijk Malinovka. Gelukkig lukte het toen in één keer :D
O+

Gefeliciteerd! Succes met de komende missies :D

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
User schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 12:42:
[...]
Het was 100 Alpha potjes om de Iwaki Alpha te krijgen. Om een eventuele Beta tank te krijgen moet je denk ik iets van 1000 potjes oid doen.
1000? hallo zeg! Waar baseer je dat getal op als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

_Anvil_ schreef op zondag 15 maart 2015 @ 20:08:
[...]

User hast secret powers :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HurpDerp
Hebben jullie ook de laatste tijd relatief vaak van dit soort match-ups?

Afbeeldingslocatie: http://i633.photobucket.com/albums/uu51/Florisprijt/WoT/Heavy%20party_zpsgjuxiduo.jpg

Heavy party 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door HurpDerp op 15-03-2015 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Wow, mijn eerste Pool's medal. Pot zelf was niet direct super, had een aantal lucky shots, maar wel 10 kills. :7

Thanks @ mijn team welke gehoor gaf aan mijn smeekbede voor #10. _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/wce3v6.jpg

http://wotreplays.com/site/1711261#erlenberg-mrj-is-3

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Laatst online: 16:53
Van het weekend op aandringen van een vriend ook begonnen met WoT. Rijdt nu een T46 so far so good. Kom nu wel vaak in potjes waarin ook al Tier V rondtijd en ik doe hier echt 0,0 dmg op. Iemand tips om hier toch nog wat meer xp uit te halen?

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
florisprijt schreef op zondag 15 maart 2015 @ 21:33:
Hebben jullie ook de laatste tijd relatief vaak van dit soort match-ups?

[afbeelding]

Heavy party 8)7
In een Hellcat zou ik er niet zo over klagen :P Maar laatste tijd wel heel veel heavies en TD's soms in de battle, had een battle met 10 TD's per kant bijv. :/

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HurpDerp
Br3wmaster schreef op maandag 16 maart 2015 @ 08:28:
Van het weekend op aandringen van een vriend ook begonnen met WoT. Rijdt nu een T46 so far so good. Kom nu wel vaak in potjes waarin ook al Tier V rondtijd en ik doe hier echt 0,0 dmg op. Iemand tips om hier toch nog wat meer xp uit te halen?
In hogere matchups vooral niet op de frontlinies gaan rijden, maar probeer ze te flanken. In de zijkant kan je ze meestal wel raken, zeker als je de 45mm gun hebt. Aim voor weakspots of probeer ze te tracken zodat je team ze af kan maken. Dat laatste werkt vaak erg goed ;)

@wsLy Had dat potje ook zeker niets te klagen ;) Vind het alleen wat vreemd dat dit soort matchups met een zekere regelmaat voorkomen (nu HT, maar ook TD's of MT's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Consumables discount altijd lekker. :9

Purchased:
Consumables 'Small Repair Kit' successfully purchased (900 item(s)). Spent: credits: 1.350.000.
Purchased:
Consumables 'Small First Aid Kit' successfully purchased (500 item(s)). Spent: credits: 750.000.
Purchased:
Consumables '100-octane Gasoline' successfully purchased (50 item(s)). Spent: credits: 125.000.
Purchased:
Consumables 'Lend-Lease Oil' successfully purchased (100 item(s)). Spent: credits: 250.000.
Purchased:
Consumables 'Automatic Fire Extinguisher' successfully purchased (200 item(s)). Spent: credits: 2.000.000.
Purchased:
Consumables 'Case of Cola' successfully purchased (40 item(s)). Spent: credits: 400.000.
Purchased:
Consumables 'Chocolate' successfully purchased (150 item(s)). Spent: credits: 1.500.000.
Purchased:
Consumables 'Strong Coffee' successfully purchased (250 item(s)). Spent: credits: 2.500.000.
Purchased:
Consumables 'Large First Aid Kit' successfully purchased (100 item(s)). Spent: credits: 1.000.000.

Oh en ik heb nog een MAUS gekocht een equipment voor erop 8)7

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Anvil_ schreef op zondag 15 maart 2015 @ 20:08:
[...]

WoT Beta was ook 1000 potjes. WoWP Beta was 700 potjes, maar WoWS is nu al vele malen populairder dan WoWP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 06:14
Ik zeg tegen Cold, gisteren heb ik een paar miljoen uitgegeven aan consumables!
Cold: O ja, consumables zijn ook in de aanbieding! :P

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Laatst online: 16:53
florisprijt schreef op maandag 16 maart 2015 @ 09:24:
[...]

In hogere matchups vooral niet op de frontlinies gaan rijden, maar probeer ze te flanken. In de zijkant kan je ze meestal wel raken, zeker als je de 45mm gun hebt. Aim voor weakspots of probeer ze te tracken zodat je team ze af kan maken. Dat laatste werkt vaak erg goed ;)

@wsLy Had dat potje ook zeker niets te klagen ;) Vind het alleen wat vreemd dat dit soort matchups met een zekere regelmaat voorkomen (nu HT, maar ook TD's of MT's)
Thanks zal dat vanavond is proberen. Voel me behoorlijk nutteloos in zukle potjes :9 . Verder wel een leuk spelletje so far ! :D

PSN: Brwmaster

Pagina: 1 ... 10 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.