[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 48 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 20 Laatste
Acties:
  • 58.708 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbc
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 09:42

bbc

De IS-6 is stevig, maar heeft toch een grote weak spot vooraan. Je kan er dus mee wegkomen als je tegenstanders niet weten hoe ermee om te gaan.

Ik heb 1 keer in mijn Black prince 6k damage blocked gehaald, met 2k damage geschoten en dan nog eens al mijn hp kwijt. Het kan, maar het was zonder arty en met tegenstanders die niet goed wisten wat ze deden. Ik zat toen wel niet op HT-15. Momenteel zit ik op tier 6 van de E-100 en de Maus lijn om die vrouwelijke crew members nog binnen te halen. Ik doe de 4 andere klassen voor de tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimS81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-05-2024
Ook ik zat tot dit weekend vast op LT-15, tot ik in platoon met 2 clangenoten op Fiery Salient terecht kwam. Ik reed in mijn T37, mijn twee clangenootjes iets op tier 8, waardoor we op een tier 10 battle uitkwamen. Dankzij het struikje op de 1-lijn (start vanuit noord) daar eindelijk mijn LT-15 weten te doen. Helaas was het slechts voor de StuG IV, want het waren dan ook meteen 9500 hp spotting damage... Zal kijken of ik straks de replay terug kan vinden (nu op het werk).

Sommige van deze individuele missies blijven frustrerend, o.a. de SPG-missie Area of Effect (nu 3 tanks beschadigen in 1 schot). Ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat ik de T28 binnen heb gehaald, als dat al gaat gebeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:24

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Ik zit ook aan die artymissie :) credits vliegen erdoor met mijn goldshells op mn gw type E.... Nog steeds geen geluk.
Iemand enige suggesties over hoe zij deze hebben gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbc

bbc

Joindry schreef op maandag 09 maart 2015 @ 16:45:
Ik zit ook aan die artymissie :) credits vliegen erdoor met mijn goldshells op mn gw type E.... Nog steeds geen geluk.
Iemand enige suggesties over hoe zij deze hebben gehaald?
Welke, 3x splashen? Ik heb er eentje gekilled en 2 mogen splashen. Dat is al direct goed voor de object missie als ik er ooit raak ;) Ik heb wel een Conqueror GC. Je zal dus moeten testen of je de shell daar ook krijgt.

Eentje was op de fjords map. Daar is een heavy corner aan het puntje van het eiland. Ik zat in het oosten ter hoogte van de cap is er een berg waar ik net op het puntje kon mikken. Ik zag telkens maar 2 vijanden, maar er zaten er nog in de buurt.

Die kill + 2 splash was op artic region. Vanop A8 bij de berg kan je schieten op de heavy corner H7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
oosterhofjf schreef op maandag 09 maart 2015 @ 11:53:
Wapper is weer terug :) Afgelopen week een paar spelletjes gespeeld en het is weer flink wennen. Nieuwe tanks, nieuwe maps en gelukkig zijn de spelers nog het zelfde gebleven.

Zal me binnenkort melden op TS
Welkom terug Wapper, je bent altijd welkom op ons TS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-09 21:27

themaxter

Bugged..

bbc schreef op maandag 09 maart 2015 @ 14:23:
[...]

LT-15 haal ik vrij vaak eigenlijk, omdat ik mijn WZ-132 gewoon speel om die elke dat te dubbelen. Ik moet enkel nog MT-15 met honours halen voor de T28 Concept.

Hier staat een goed filmpje met spotting locaties voor de mensen die moeite hebben met die missie.
http://forum.worldoftanks...5-how-to-do-it-on-8-maps/

Voor de concept missie had ik 5001 en spotting damage toen ik de missie haalde, maar Malinovka blijft de beste spotting map voor die missie. Je hebt wel een goeie crew nodig.
http://wotreplays.com/sit...inovka-ther3dbaron-wz-132
Ik weet hoe het moet, heb genoeg lights gespeeld. Heb nu 3 tier 8 lights en 4 tier 7, WZ-132, RU251, Amx 13-90, Type 62, T-71, Bulldog (allen met minimaal 2, maar vaak 3 skills) en die dubbel ik nu maar allemaal voor die missie, maar ik heb gewoon heel veel pech gehad tot nu toe.

Heel veel maps waar het niet te halen is, of als ik wel de map heb te veel scouts of een team wat gewoon niet schiet op wat je spot. Heb al een keer 11 tanks gespot met welgeteld 1000 spotting dmg en nee dat was geen suicide rush, ben juist eerder een behoudende speler.
In het verleden heb ik ook vaak genoeg spotting potjes gehad maar sinds die missie wil het gewoon niet lukken.

Edit: nog even dat filmpje van die link bekeken, allemaal bekend op 1 bosje na op Karelia.
oosterhofjf schreef op maandag 09 maart 2015 @ 11:53:
Wapper is weer terug :) Afgelopen week een paar spelletjes gespeeld en het is weer flink wennen. Nieuwe tanks, nieuwe maps en gelukkig zijn de spelers nog het zelfde gebleven.

Zal me binnenkort melden op TS
Welcome back Wapper! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Ik was weer eens toe aan een goede sessie, gisteren met veel moeite boven de 50% gekomen (wel 3k wn8...). Dus daarnet even met Xioros 11 battles gedaan op tier 9 en dat ging lekker :)

De grind begint ook goed op te schieten, nog maar 44k tot de M48, dat is dan mijn 16e t10 tank (incl M60 patton en VK7201)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/PvCO9bc.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door wsLy op 09-03-2015 17:39 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:51
wsLy schreef op maandag 09 maart 2015 @ 17:37:
Ik was weer eens toe aan een goede sessie, gisteren met veel moeite boven de 50% gekomen (wel 3k wn8...). Dus daarnet even met Xioros 11 battles gedaan op tier 9 en dat ging lekker :)

De grind begint ook goed op te schieten, nog maar 44k tot de M48, dat is dan mijn 16e t10 tank (incl M60 patton en VK7201)
Jammer van die pot op Fjords (zat ik ook in), killde nog bijna die T54 die jou achterna zat,11xx HP weg bij hem (zat in arty).

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Frunz schreef op maandag 09 maart 2015 @ 17:45:
[...]

Jammer van die pot op Fjords (zat ik ook in), killde nog bijna die T54 die jou achterna zat,11xx HP weg bij hem (zat in arty).
Die gast heb ik een paar keer op lopen bouncen... en hij kon mijn tracks eraf knallen terwijl ik zijn tank niet eens zag 8)7 Legit.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
wsLy schreef op maandag 09 maart 2015 @ 17:37:

[afbeelding]
Lol, ik ga ook voor een goede sessie. 5 potten, gemiddelde WN8 van <200. Booyah! :D
edit; wow, nu voor de eerste keer ook echt 0xp gehad voor een pot. :D

[ Voor 5% gewijzigd door Gaius op 09-03-2015 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Gaius schreef op maandag 09 maart 2015 @ 17:53:
[...]

Lol, ik ga ook voor een goede sessie. 5 potten, gemiddelde WN8 van <200. Booyah! :D
Moet je die bot ook uitzetten
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BbtOiaS.png

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
wsLy schreef op maandag 09 maart 2015 @ 17:59:
[...]

Moet je die bot ook uitzetten
[afbeelding]
Ik mag toch hopen dat ik een betere bot kan schrijven dan hoe de afgelopen paar potten gingen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

Net weer een flinke ragequit. Heb vier rondes gespeeld, gemiddeld 3k WN8, alle matches verloren waarbij ik als laatste overblijf. Ook valt me op dat ik veel russische chat zie vandaag, hadden die lui niet een eigen server?

Hoe Android ten einde kwam - Ben je wel kritisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na de Ru-251 pot van Rianata laatst was het voor mij duidelijk dat ik ook maar eens voor zo'n ding moest gaan. Ik ben nu bij de Luchs en wat een leuk machien is dat zeg! :D

Net op Prokhorovka zelfs bijna LT-15 gehaald in een tier 5 pot met ruim 3k spotting damage (uiteraard kreeg ik die map niet toen ik hogere tier lights speelde). Dat wordt een erg leuke grind zo! Hopelijk is de Leopard vergelijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/OiwoBwuXgjTLlxxIIOUzxe9A/thumb.jpg

FUCKING EINDELIJK!!!

Met dank aan 3 arties in mijn platoon en wat TD's. Gehaald op Sacred Valley. Had voor mijn gevoel wel 10K kunnen halen, het duurde echte een eeuwigheid voordat men op mijn targets ging schieten. Maar ik ben er eindelijk :D :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Mr_Size schreef op maandag 09 maart 2015 @ 22:03:

[afbeelding]

FUCKING EINDELIJK!!!

Met dank aan 3 arties in mijn platoon en wat TD's. Gehaald op Sacred Valley. Had voor mijn gevoel wel 10K kunnen halen, het duurde echte een eeuwigheid voordat men op mijn targets ging schieten. Maar ik ben er eindelijk :D :D :D :D
Wees blij dat dit niet de 5k missie was :), dan was het wel dik Neeeen geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy

[afbeelding]

FUCKING EINDELIJK!!!

I CALL HAX!!!!

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

FUCKING EINDELIJK!!!

Haha, gefeliciteerd! En op Sacred Valley nog wel, daar ken ik nog geen goede spot voor. Komt 'ie op Youtube? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lel, 1 arty in mijn platoon, 3 in totaal :+

@Starbeam, bosje op H4 moet je pakken vanaf zuidwest spawn. Op Sacred Valley gek genoeg ook de 2e beste score gehaald, in de Bulldog. Toen had ik andere spawn en ging ik naar bosje boven op de heuvel op H8.

En nee hij komt niet op YT, want er is geen reet aan om naar te kijken :P Zit bijna alleen maar in een bosje te wachten. Hield o.a. een T30 echt 3 min gespot, uiteindelijk wel de volle 1650 spotting op gedaan, maar ik zat me echt op te vreten dat hij niet gekilled werd.

[ Voor 88% gewijzigd door Mr_Size op 09-03-2015 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Ik was gisteren aan het kijken of ik de turret en topgun op de Conqueror kan plaatsen zonder de tracks te researchen. Even alles uitrekenen ennnn.... 8kg te zwaar.. Want ja.. Die 8kg maakt ook zoveel uit..

8kg is freaking 0,012% van het totaal gewicht.. En daar moet je dan de tracks voor reseachen of enhanced suspension gebruiken....

[ Voor 24% gewijzigd door wsLy op 10-03-2015 06:09 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:11

Fordox

00101010

En mijn eerste platoon met de lui van E-BAY zit er ook weer op, ging lekker :)

LT12 gehaald terwijl ik daarmee ook LT15 kon halen, was namelijk 5k spotting damage. Gaat aardig hard als je iemand in je platoon hebt zitten met een gold-schietende CGC met food erin. BAM 2400 damage op een E100 :9

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbc

bbc

In mijn 3 skill CGC zit ook food en full gold, zo accuraat is ie. Ik haal hem dan ook niet graag van stal, want bij verlies kost het wel erg veel. Ik heb al aardig wat geholpen bij die LT missies en je hoopt dan ook dat er niet teveel city maps aankomen.

By the way. Er stond een artikel ergens op FTR denk ik waarin stond dat je van server moet wisselen als je geen spotting maps krijgt. De server waarop je connecteert geeft vaak dezelfde maps omwille van performance redenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Ik zat op de map malinovka in mn 13 90, ging prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-10 12:53
Fordox schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 08:09:

LT12 gehaald terwijl ik daarmee ook LT15 kon halen, was namelijk 5k spotting damage. Gaat aardig hard als je iemand in je platoon hebt zitten met een gold-schietende CGC met food erin. BAM 2400 damage op een E100 :9
Zo lucky ben ik niet, om een E100 te pennen (en ja ik schiet ook altijd gold met de CGC) :p
T57's of meds daarentegen oOo

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 04-09-2020
(jarig!)
Fordox schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 08:09:

Nice, met wie van EBAY heb je gespeeld? Leuke, gezellige clan :)
Gister, op de eerste dag van Super 6 alles gewonnen, op naar woensdag :+

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Ik ben enorm slecht in het onthouden van namen :+
Volgens mij Oordopjes, MsAngel en Slayermarine

Gezellig volk dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
(jarig!)
Fordox schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 09:18:
Ik ben enorm slecht in het onthouden van namen :+
Volgens mijn Oordopjes, MsAngel en Slayermarine

Gezellig volk dat :)
Oja, die namen zie ik ook wel eens voorbij komen op de TS.

[afbeelding]

FUCKING EINDELIJK!!!

Hé hé, was dat nou zo moeilijk? :+
Haha, flauwekul. Muchos gracias hoor, nu lekker missies (lees: credits) farmen voor de HTC!

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Heeft iemand enig idee of er binnenkort weer een algemene korting op tanks aan zit te komen? Heb op het moment een wachtrij met IS-7, ST-I, JagdPanther II en T54E1 die ik nog moet kopen. Zoveel tanks, zo weinig cash. Ik wil het maximale uit mijn beschikbare cash halen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:09
De Top of the tree acties zijn momenteel het enige dat er loopt he.

Het schijnt dat de EU acties tegenwoordig gelijk lopen aan die van RU en daar worden ze een maand eerder aangekondigd (wat worden die russen gepampered zeg, een 100Y alleen maar om elke dag in te loggen WTF??).

Ooit was het FTR blog ook redelijk accuraat in het voorspellen van de acties, tot ie in december voor @#$$ stond met foute info :)

Op het blog van zijn opvolger Rita weinig gezien, sowieso geen fan. Dan liever QB of Jingles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
Volgens mij is de top of the tree voor de JT E-100 en de IS-7 nog niet zo lang geleden al geweest, dus die gaan het niet nog een keer worden. :(

Volgens mij is gisteren al over die 100Y gepost. De US en Azie krijgen em ook. Wij zijn de enige waarvoor het nog niet is bevestigd. Kan mij niet voorstellen dat wij em niet krijgen. Vind wel dat onze kalender maar schamel gevuld is tegenover die van de andere regios.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
(jarig!)
Ryack schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 10:17:
Volgens mij is de top of the tree voor de JT E-100 en de IS-7 nog niet zo lang geleden al geweest, dus die gaan het niet nog een keer worden. :(

Volgens mij is gisteren al over die 100Y gepost. De US en Azie krijgen em ook. Wij zijn de enige waarvoor het nog niet is bevestigd. Kan mij niet voorstellen dat wij em niet krijgen. Vind wel dat onze kalender maar schamel gevuld is tegenover die van de andere regios.
Wees nou eerlijk, wie wil er nou een Su-100Y......

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:19
Nou.... als je hem gratis krijgt :) Daar zijn we toch wel een beetje Hollanders voor toch ;) Gelukkig krijg je meer dan alleen de SU-100Y, al is het ook niet geweldig veel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
Bertvdk schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 10:21:
[...]
Wees nou eerlijk, wie wil er nou een Su-100Y......
Het is gratis, dat zou ons als Nederlanders toch moeten aanspreken. :) Ik zou het niet erg vinden om er één in mijn garage te hebben staan. Maar ik heb op dit moment alleen een SU-85B dus ik zou em kunnen gebruiken om mijn crew te trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
(jarig!)
Ryack schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 10:28:
[...]

Het is gratis, dat zou ons als Nederlanders toch moeten aanspreken. :) Ik zou het niet erg vinden om er één in mijn garage te hebben staan. Maar ik heb op dit moment alleen een SU-85B dus ik zou em kunnen gebruiken om mijn crew te trainen.
Ja daar zit wat in, maar alleen de DPS is fatsoenlijk aan die tank. (mits je raak schiet en mits je nog niet zelf geraped bent).

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Ik heb de SU100Y al een keer gewonnen, voor mij is dat dan gratis goud :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
_Anvil_ schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 10:09:
De Top of the tree acties zijn momenteel het enige dat er loopt he.

Het schijnt dat de EU acties tegenwoordig gelijk lopen aan die van RU en daar worden ze een maand eerder aangekondigd (wat worden die russen gepampered zeg, een 100Y alleen maar om elke dag in te loggen WTF??).

Ooit was het FTR blog ook redelijk accuraat in het voorspellen van de acties, tot ie in december voor @#$$ stond met foute info :)

Op het blog van zijn opvolger Rita weinig gezien, sowieso geen fan. Dan liever QB of Jingles.
Niet te vergeten de 50.000 silver voor dagelijks inloggen...

Ik meot alleen nog HT15 voor mijn tier 5 tank missies, weet iemand of deze haalbaar is met een t32? 8000 schade doen/ontvangen/bouncen ?

Ik heb het gevoel dat als je geen rus of duitse tier 9 of 10 hebt dit niet te doen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Laatst online: 22-08 14:09
wildcardxl schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 11:04:
[...]

Niet te vergeten de 50.000 silver voor dagelijks inloggen...

Ik meot alleen nog HT15 voor mijn tier 5 tank missies, weet iemand of deze haalbaar is met een t32? 8000 schade doen/ontvangen/bouncen ?

Ik heb het gevoel dat als je geen rus of duitse tier 9 of 10 hebt dit niet te doen is...
Het is inderdaad veel makkelijker om deze te halen met een tier X, simpelweg vanwege het feit dat wanneer je wordt afgeschoten je eigen HP ook meetelt in de 8.000 schade en de duitse tier X-en hebben nu eenmaal veel HP. Het is te doen met een T32 maar dan moet je gewoon een superpot hebben waarin je lekker hull down kan staan (op bijv. Sand River), in een tier X match waarbij halve team op je turret bounced en je zelf ook je damage kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:19
wildcardxl schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 11:04:
[...]

Ik ben zelf al lange tijd bezig om HT15 met mijn t32 te halen. Nog niet gelukt, maar vaak genoeg heel dichtbij gekomen. Je hebt wat mazzel nodig dat tegenspelers het leuk vinden om op je koepel te schieten. Sinds de missie was mijn beste score opgeteld ongeveer 7850 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Easy Peasy Lemon Squeezy met met Maus, eerste pot had ik m al :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Laatst online: 23-05-2022
x-cessive schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 11:33:
[...]

Het is inderdaad veel makkelijker om deze te halen met een tier X, simpelweg vanwege het feit dat wanneer je wordt afgeschoten je eigen HP ook meetelt in de 8.000 schade en de duitse tier X-en hebben nu eenmaal veel HP. Het is te doen met een T32 maar dan moet je gewoon een superpot hebben waarin je lekker hull down kan staan (op bijv. Sand River), in een tier X match waarbij halve team op je turret bounced en je zelf ook je damage kan doen.
En aan het einde suicide doen zodat je nog een lading hp mee kan nemen lijkt me.

Ik heb helaas top turret nog niet dus voor nu lijkt het me hoe dan ook onhaalbaar. Nog 10k exp en dan heb ik alle upgrades er op.

(en dan weer op naar 166k grinden ;( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bertvdk schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 09:24:
Hé hé, was dat nou zo moeilijk? :+
Haha, flauwekul. Muchos gracias hoor, nu lekker missies (lees: credits) farmen voor de HTC!
Tja, bizar dat het zo lang geduurd heeft. Ik heb het niet precies bijgehouden, maar ik ik heb minstens 3 weken vastgezeten bij deze ene missie. Nu idd lekker verder met de missies voor de HTC, 1e MT missie is al binnen, maar ja die eerste missies zijn belachelijk makkelijk. Wel direct 150K aan credits ermee verdiend, dus credits farmen is idd een fijne bijkomstigheid!

Over een paar weken zit ik hier waarschijnlijk weer te whinen over LT missie 15, dan moet ik namelijk 5K spotting doen :+

Maar wat voelde dat gisteren als een bevrijding zeg :*) Kan eindelijk weer wat relaxter verder met het spel en weer eens wat plezier beleven aan mijn light tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Laatst online: 01-10 09:39

Darkasantion

Just keep swimming!

Jemig, vandaag weer duidelijk zuig-dag, wat ik ook doe, het lukt allemaal net niet.

WN8 is ook om te huilen, waar ie gisteren best lekker ging.

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbc

bbc

Ryack schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 10:17:
Zoals iemand al opgemerkt heeft loopt top of the tree samen met de RU server. Zij doen de aankondigingen voor 1 maand en de volgende is in principe de Maus. Dat wil ook zeggen dat wat er net geweest is niet meer relevant is. Die T110E4 is ook nog maar een paar maanden geleden.

Ik heb een Jagdpanzer E100, Batchat 25t, FV215b (183) en WZ-120 in de wachtrij staan en zit op 10k van mijn IS-7. Gisteren toch maar een T69 gekocht om er nog wat camouflage op te gooien in korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13:49
HT-15 is me gelukt in de t32. Alleen ik had hellaas niet gewonnen. Ik stond hull down op sand river rond b2 en een e75 en een centurion 7/1 stonden de hele tijd om me turret te schieten, dus dan loopt het wel gauw op. Gewoon hopen op een goede mm met niet al te veel tier 10 tanks. Liefst tier 9, aangezien je die zelf ook nog wel kan pennen.

Is trouwens de amx 50b al een keer top of the tree geweest?

[ Voor 8% gewijzigd door SurfBoy op 10-03-2015 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
SurfBoy schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 14:22:

Is trouwens de amx 50b al een keer top of the tree geweest?
Hele tijd geleden (meer dan een jaar) is deze top of the tree geweest, zat ik ook op te wachten maar toch besloten maar de amx 120 te kopen omdat het anders wel erg lang kan duren. Misschien heb je geluk en komt ie snel. Misschien ook wel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
x-cessive schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 14:44:
[...]

Hele tijd geleden (meer dan een jaar) is deze top of the tree geweest, zat ik ook op te wachten maar toch besloten maar de amx 120 te kopen omdat het anders wel erg lang kan duren. Misschien heb je geluk en komt ie snel. Misschien ook wel niet.
Probleem is dat ik de amx 50 120 al helemaal gespeeld hem. Ondertussen al elite gemaakt, vindt het echt een leuke tank. Pas geleden nog een T34 die vond dat ik hacks gebruikte omdat ik hem in 3 sec had gekilled :+ Redelijk vaak zulk soort opmerkingen gehad. Geeft altijd wel een glimlach. Maar heb maar 3 miljoen credits. Als ik me amx 50 120 verkoop heb ik 4.8 miljoen, maar dan kom ik nog steeds behoorlijk wat tekort :( Hopen dat die actie van elke dag inloggen ook naar EU komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
Ja dat is frustrerend als je veel credits tekort hebt, de missies al gespeeld? Levert ook aardig wat op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 02-04-2024

Bigsexy3

Planner

SurfBoy schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 14:22:
HT-15 is me gelukt in de t32. Alleen ik had helaas niet gewonnen. Ik stond hull down op sand river rond b2 en een e75 en een centurion 7/1 stonden de hele tijd om me turret te schieten, dus dan loopt het wel gauw op. Gewoon hopen op een goede mm met niet al te veel tier 10 tanks. Liefst tier 9, aangezien je die zelf ook nog wel kan pennen.
Tier 9's zijn natuurlijk het meest ideaal, maar tier 10's ben ik ook niet bang voor in mijn T32. Zolang je alles wat onder je turret zit maar kan verbergen is het een beest van een tank. En met gold kom je goed door tier 10's heen, dus dat moet geen probleem zijn :). Nu zelf nog wel even die HT-15 behalen, besteed er niet teveel energie aan. Hij komt vanzelf wel een keer voorbij (hoop ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
x-cessive schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 14:57:
Ja dat is frustrerend als je veel credits tekort hebt, de missies al gespeeld? Levert ook aardig wat op!
Zeker, heb bijna de stug 4 :P Maar heb mijn MT-15 en HT-15 alleen het eerste gedeelte :(
Bigsexy3 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 15:39:
[...]

Tier 9's zijn natuurlijk het meest ideaal, maar tier 10's ben ik ook niet bang voor in mijn T32. Zolang je alles wat onder je turret zit maar kan verbergen is het een beest van een tank. En met gold kom je goed door tier 10's heen, dus dat moet geen probleem zijn :). Nu zelf nog wel even die HT-15 behalen, besteed er niet teveel energie aan. Hij komt vanzelf wel een keer voorbij (hoop ik)
Heb soms wel is dat bijvoorbeeld een tier 10 heavy met gold gewoon recht door mijn mantled gaat :( Maar is zeker wel te doen tegen tier 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07-09 20:49
Nog steeds LT-15 niet... (leuk als je aan de zuidelijke kant op malinovka in't bekende bosje staat, de Tier 10 TD's verdorie vóór die freakin' gebouwen staan (noorden v/d map), je je een ongeluk pingt, maar niemand op de map kijkt o.i.d. (i don't even know) en iedereen vrolijk stoïcijns naar de heuvel rijdt terwijl 2/3 van 't enemy constant gespot wordt..
(zo, dat is er uit :( ;) )

Ik probeer 't voornamelijk met de bulldog, beste light tank die ik heb, maar heb met dit soort potjes meer lol dan met passief spotten; dikke 1500 base XP en dikke 3.7K damage :)
Click me 1
Click me 2

B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak
  • Laatst online: 02-10 11:58

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Sjonge jonge, zit je in Malinovka, niemand die je helpt...
Allemaal bij de basis rondhangen, knuppels... :r

| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op zich is het wel fijn als je team naar de heuvel gaat op Malinovka, in 9 van de 10 potjes wordt daar de match gewonnen namelijk. Maar je hoopt ook dat in ieder geval een deel van je team op jouw spots schiet. Ik voel je frustratie, ik heb het namelijk vrijwel dagelijks meegemaakt de afgelopen weken. Overigens heb ik maar 1x op Malinovka gespeeld met een light tank in al die weken. En ook dat was een pot met een drama team en kwam er dus weinig spotting dmg van. Was verder wel een heerlijke pot, Malinovka blijft 1 van de beste maps voor light tanks.

@Jerommeke: Amen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:56

TweakJerommeke

Stay a while and listen

LT-15 zou eigenlijk rebalanced moeten worden zodat je eigen toegebrachte schade ook telt. Vertrouwen op je team en hopen dat de matchmaker je een fatsoenlijke map geeft is gewoon slecht voor je bloeddruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HirzoSchuurman schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 17:09:
Nog steeds LT-15 niet... (leuk als je aan de zuidelijke kant op malinovka in't bekende bosje staat, de Tier 10 TD's verdorie vóór die freakin' gebouwen staan (noorden v/d map), je je een ongeluk pingt, maar niemand op de map kijkt o.i.d. (i don't even know) en iedereen vrolijk stoïcijns naar de heuvel rijdt terwijl 2/3 van 't enemy constant gespot wordt..

Ik probeer 't voornamelijk met de bulldog, beste light tank die ik heb, maar heb met dit soort potjes meer lol dan met passief spotten; dikke 1500 base XP en dikke 3.7K damage :)
Click me 1
Click me 2
Uhuh, die LT-15 missie brengt veels te veel frustratie met zich mee. Normaalgesproken geniet ik ervan een Heavy/TD te kunnen circelen en af te maken of een zwakte in de verdediging te spotten en arty uit te schakelen, maar nu is dat een stuk minder. Het begint vaak voor de match al met "#$!^@ weer geen goede map." Niet goed voor de moraal :'(

EDIT:
Afbeeldingslocatie: http://www.makeathumbnail.com/thumbnails/image341894.jpg

Damn it! Als één arty nou niet zo stom gepositioneerd stond zodat 'ie meteen gespot werd, of als ik nou niet on fire werd geschoten zodat de laatst overgebleven Tiger nog 1 schot kon doen... Ik voelde mijn adrenaline al stijgen tijdens de battle, maar helaas: 5de keer nu tussen de 3 en 4k spotting.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2015 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 01:13
Persoonlijk doe ik veel liever die lt-15 dan td-15. Puur omdat td's veel te situationeel zijn (en ik ze waarschijnlijk niet kan spelen omdat het net als arty te saai is) omdat je vaak zo traag bent en mensen letterlijk voor je gun langs moeten rijden wil je dmg doen... Ik zit dan ook vast op td-15 voor de t28 htc. Lt-15 was geen probleem, zijn zat maps waar je 5k spotting dmg kan halen zolang het maar geen himmelsdorf/enks mappen zijn.

Wot-stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Laatst online: 01-10 09:39

Darkasantion

Just keep swimming!

Zo, ff schijt aa WN8 en puur credits farmen, die zijn op :/

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Zijn hier trouwens mensen met een AMX CDC? En wat zijn jullie ervaringen met deze tank in tier 10 potten? De reden dat ik hier benieuwd naar ben is vooral omdat de FCM 50t dezelfde gun heeft, maar ook limited matchmaking. En dan vraag ik me toch af waarom de FCM wel, en de AMX niet. :P Nu hoorde ik Jingles vandaag nog zeggen dat ie niet begrijpt waarom de FCM die matchmaking heeft, maar diezelfde Jingles zegt ook dat je niet naar hem moet luisteren als het om WoT gaat. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerpentNL
  • Laatst online: 21-03 00:39
Gaius schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 19:33:
Zijn hier trouwens mensen met een AMX CDC? En wat zijn jullie ervaringen met deze tank in tier 10 potten? De reden dat ik hier benieuwd naar ben is vooral omdat de FCM 50t dezelfde gun heeft, maar ook limited matchmaking. En dan vraag ik me toch af waarom de FCM wel, en de AMX niet. :P Nu hoorde ik Jingles vandaag nog zeggen dat ie niet begrijpt waarom de FCM die matchmaking heeft, maar diezelfde Jingles zegt ook dat je niet naar hem moet luisteren als het om WoT gaat. :+
Het is voor mij een tank met sterk gemengde gevoelens. Zelf vind ik gewoon dat T10 in die tank too much is, iedereen schiet op je zodra je ze zien en als de map tegenzit kan je ook gewoon geen ruk doen.
Verder is de gun in veel gevallen ook erg raar.. Je schiet maar het schot gaat echt nergens naartoe.

Is de tank toptier dan is die best wel leuk om in te spelen. Maar anderzijds is het om de bovengenoemde redenen vaak wel een flut tank.. |:(

Waarom deze geen T9 MM is simpel, WG wil om de reden van "dat de matchmaker het er moeilijk mee heeft" alle speciale MM tanks langzaam uitfaseren, maak daarvan wat je wilt. Persoonlijk vind ik het dikke onzin maar goed..

En Jingles moet je eigenlijk alleen naartoe gaan voor grootvaders verhalen, hij weet wel wat van het spel maar hij heeft zoveel dingen gewoon hartstikke fout. Wil je goede tips etc, kan je beter naar Foch gaan of QB (hoewel hij ook steeds meer BS begint uit te kramen, maar dat is mijn mening :+ ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Onthoud, Als je met een CDC in een tier 10 pot komt ben je echt niet de enige tier 8 in de game.
Je moet gewoon de targets beter uitkiezen en sommige punten vermeiden en soms een goldshell hier en daar gooien. Je bent ook altijd snel genoeg om weg te rijden van een E100. Geen probleem ;)

FCM VS AMX
De AMX heeft idd dezelfde gun, maar wel met een betere handling (reload, accuracy, depression etc.etc.) en heeft een veel betere mobiliteit en is ietwat kleiner.
De FCM is alleen beter door zijn base viewrange en zijn armor dat zo nu en dan een keer een light tank shell kan bouncen. (het is echt een hel om te vechten tegen een bulldog in je CDC want alles pent).

En ik kan het wel begrijpen waarom ze de limited MM eraf willen, want lui met een normale tier 8 komen vaker in tier 10 potten terecht omdat de limited MM tanks de low-tier teams afpakken.

[ Voor 6% gewijzigd door Fordox op 11-03-2015 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 02-04-2024

Bigsexy3

Planner

Zo gisteren even een avond gefocust op wat missie voor de Stug.
Ging eigenlijk vrij goed, in 2 potten MT-15 (in de Comet) en HT-15 (in de IS7) gedaan. Moet zeggen dat HT-15 op zn billenbloot was hoor, 8.1K bij elkaar. Kon gelukkig nog net een laatste schot in een Tiger 2 pompen zodat ik meer dan 4K dmg had gedaan.

Alle TD missies gisteren met de E-25 gedaan tot TD-15 (waren er nog een stuk of 4) en toen 2x potten LT-15 geprobeerd met arty, maar dat mocht helaas niet baten. Echt uien teams. Toen was het tijd om naar bed te gaan, dus van de week eens kijken of ik die andere missies kan afmaken (LT-15 staat al lang open maar niet echt voor gespeeld), de 2 dames die ik bij het afronden van die missies kreeg zitten in me 50-100 en gaan in de toekomst naar de 50B als ik die vrijgespeeld heb.

En ondanks alle moeite voor de missies toch afgesloten met 3K WN8 average. En eindelijk m'n ace op de E-25 :9

[ Voor 6% gewijzigd door Bigsexy3 op 11-03-2015 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Thanks SerpentNL en Fordox. :)

Ik weet van mezelf ook wel dat ik nog geen topspeler ben (of ooit zal worden) en relatief onervaren ben. Bottom tier zijn gaat me (nog) niet goed af. Nu is dat natuurlijk ook wel het lastigste scenario, afhankelijk van hoe erg de MM je naait op dat moment. Maar je hebt natuurlijk verschillende gradaties in bottom tier zijn. Bottom tier in de VK3001H met de Waffe 0725 is een hele andere ervaring dan bottom tier in de M3 Lee (heb ik gemerkt :+ ).

Dus tja, ik vraag me dan toch een beetje af, is de 259mm pen van de AMX genoeg om tier 10 tanks überhaupt te kunnen beschadigen? Moet ik dan meer denken aan een M3 Lee-ervaring, een VK3001H-ervaring of juist in het midden van die twee (ofwel, afhankelijk van de RNG die pot)?

De mobiliteit van de tank spreekt me heel erg aan, en dat ie geen armor heeft vind ik niet zo'n punt. Dat heeft de Cromwell ook niet en dat vind ik een heerlijke tank. Daarnaast, een veelgeziene reactie op een paar bounces is dat men met gold gaat schieten, waardoor je toch niet kunt vertrouwen op je armor en snelheid/mobiliteit dus wellicht een beter wapen is dan armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

De Cromwell bounced nog wel eens een shell. De cdc gewoon niet. Dat ding geeft aluminiumfolie een nieuwe betekenis ;)

Als je nog niet zo ervaren bent, raad ik je eerder een andere tank aan dan de Franse premiums. Misschien een lowe, is6, super pershing of een t34.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
HirzoSchuurman schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 17:09:

Click me 1
Click me 2
Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 17:59:
Uhuh, die LT-15 missie brengt veels te veel frustratie met zich mee. Normaalgesproken geniet ik ervan een Heavy/TD te kunnen circelen en af te maken of een zwakte in de verdediging te spotten en arty uit te schakelen, maar nu is dat een stuk minder. Het begint vaak voor de match al met "#$!^@ weer geen goede map." Niet goed voor de moraal :'(
So true... onder 't laden gaat het al van "please geen citymap, please geen citymap.. :X "
Ik heb er inmiddels een halve gewoonte van gemaakt om na een paar mislukte pogingen m'n scumbus arty erbij te pakken om even af te reageren, maar ook dat is niet handig als je al half op tilt staat en je treft een $%#$^&% die je blocked in't begin v/d match (ik wilde naar A1). Laat 't met schaamrood op de kaken zien, laat me na 15K potjes niet zo snel meer gek maken, ook in de chat niet, maar soms kan je echt knettergek worden van dit spel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Laatst online: 23:51
Gaius schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 09:50:
Dus tja, ik vraag me dan toch een beetje af, is de 259mm pen van de AMX genoeg om tier 10 tanks überhaupt te kunnen beschadigen? Moet ik dan meer denken aan een M3 Lee-ervaring, een VK3001H-ervaring of juist in het midden van die twee (ofwel, afhankelijk van de RNG die pot)?
Als je het vergelijkt met andere tier 8 mediums komt de CDC er niet bekaaid af. Alleen de Obj.416, STA-1/2 en de Pershing hebben hogere penn guns en de Indien Panzer heeft vergelijkbare penetratie. Alle andere mediums (meestal dus met normale matchmaking) hebben het slechter.

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:48
Gaius schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 09:50:
Thanks SerpentNL en Fordox. :)

Ik weet van mezelf ook wel dat ik nog geen topspeler ben (of ooit zal worden) en relatief onervaren ben. Bottom tier zijn gaat me (nog) niet goed af. Nu is dat natuurlijk ook wel het lastigste scenario, afhankelijk van hoe erg de MM je naait op dat moment. Maar je hebt natuurlijk verschillende gradaties in bottom tier zijn. Bottom tier in de VK3001H met de Waffe 0725 is een hele andere ervaring dan bottom tier in de M3 Lee (heb ik gemerkt :+ ).

De mobiliteit van de tank spreekt me heel erg aan, en dat ie geen armor heeft vind ik niet zo'n punt. Dat heeft de Cromwell ook niet en dat vind ik een heerlijke tank. Daarnaast, een veelgeziene reactie op een paar bounces is dat men met gold gaat schieten, waardoor je toch niet kunt vertrouwen op je armor en snelheid/mobiliteit dus wellicht een beter wapen is dan armor.
De tank heb ik zelf nog niet gespeeld. 259 lijkt me echter ruim voldoende om mee te kunnen in tier 10. Het is dan wel nodig om goed te spelen en vooruit te denken. Een shell van een tier 10 TD doet behoorlijk pijn :P Met goed spel kan de laagste tier een groot verschil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
(jarig!)
oosterhofjf schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 10:25:
[...]

De tank heb ik zelf nog niet gespeeld. 259 lijkt me echter ruim voldoende om mee te kunnen in tier 10. Het is dan wel nodig om goed te spelen en vooruit te denken. Een shell van een tier 10 TD doet behoorlijk pijn :P Met goed spel kan de laagste tier een groot verschil maken.
Even om het een en ander in perspectief te zetten: De T-54 (tier 9 medium) heeft 201 als gemiddelde pen. Sommige potten mag alles gewoon raken en pennen en soms, heel soms dan bounce je de zijkant van een T34 onder 90 graden en bounce je daarna nog een shell op de achterkant van de zelfde T34 onder bijna 90 graden.

Zoals Jingles zou zeggen: WoT, you so silly.... :+

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartentmm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-09 09:08
Is er een soort van forum waar maps staan waar je het best kan gaan staan voor LT-15? Ik rij met de amx 13-90.

2900Wp ZZW + 915Wp Z verwarmd met alfea extensa r32 8KW en 2x FTXC35, SWW Atlantic Explorer 3 200l

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
(jarig!)
maartentmm schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 10:57:
Is er een soort van forum waar maps staan waar je het best kan gaan staan voor LT-15? Ik rij met de amx 13-90.
Hij is vorige week al langsgekomen, maar bij deze nog een keer de link naar een informatief filmpje over verschillende scout posities op verschillende maps.

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Bertvdk schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 10:56:
[...]

Even om het een en ander in perspectief te zetten: De T-54 (tier 9 medium) heeft 201 als gemiddelde pen. Sommige potten mag alles gewoon raken en pennen en soms, heel soms dan bounce je de zijkant van een T34 onder 90 graden en bounce je daarna nog een shell op de achterkant van de zelfde T34 onder bijna 90 graden.

Zoals Jingles zou zeggen: WoT, you so silly.... :+
Het is misschien een tikje prijzig, maar in de T-54 zijn de skill-shells natuurlijk wel weer heel erg goed met 330mm pen. Dus in de T-54 zou ik niet zo bang zijn dat ik geen damage kan doen in een tier 10 pot. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
(jarig!)
Gaius schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 11:08:
[...]

Het is misschien een tikje prijzig, maar in de T-54 zijn de skill-shells natuurlijk wel weer heel erg goed met 330mm pen. Dus in de T-54 zou ik niet zo bang zijn dat ik geen damage kan doen in een tier 10 pot. :)
Je zou zeggen van wel ja.

Ik kan me nog heel goed een Tier 10 pot herinneren in Murovanka, waar ik 6 schoten achter elkaar bounce op de T110E5 met GOLD (!!!!! :( 8)7 :X).

Gold wil niet zeggen dat je altijd maar pennt, ook gold heeft een minimale en een maximale waarde.
Het potje waarin ik gewoon doodleuk alles met gold zat te bouncen had ik blijkbaar een serie absolute lowrolls....

Totale kosten: -40.000 credits

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:36
Vraagje, ik moet de SPG14 missie nog eens halen, 3 tanks dmg'en met 1 schot. Nou is mijn 261 er niet heel geschikt voor en de topgun op de FV3805 duurt ook nog wel even. Is er ook een lagere tier arty wat idioot splashed?

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Fordox schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 08:30:
Onthoud, Als je met een CDC in een tier 10 pot komt ben je echt niet de enige tier 8 in de game.
Je moet gewoon de targets beter uitkiezen en sommige punten vermeiden en soms een goldshell hier en daar gooien. Je bent ook altijd snel genoeg om weg te rijden van een E100. Geen probleem ;)
Met de Pershing had ik een HE shell in een CDC gepompt, 336 damage. Das wat beter dan de normale AP shell damage van de Pershing. Overigens wel in de flank!
Appie Heijn schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 13:15:
Vraagje, ik moet de SPG14 missie nog eens halen, 3 tanks dmg'en met 1 schot. Nou is mijn 261 er niet heel geschikt voor en de topgun op de FV3805 duurt ook nog wel even. Is er ook een lagere tier arty wat idioot splashed?
Ik zou zeggen S-51?

[ Voor 44% gewijzigd door Gizzy op 11-03-2015 13:19 ]

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

En goldshells.
Amerikanen kunnen ook aardig splashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:36
Gold op de 261 doet nog maar 7,28mtr
GWE heb ik unlocked :) kopen maar...
http://www.worldoftanksguide.com/cgi-bin/gun_db.cgi
NR1 T92 met 11,64mtr daarna de GWE met 9,21mtr

Thanks in ieder geval :)

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Beetje verouderde database, alle high tier arty zijn nog steeds tier VIII. Anywho, ik sukkel ook al lang over die missie. Ik probeer het met de GW E en intussen al dik 400k silver erdoor gejaagd. Probleem is, als je een keer een mogelijkheid krijgt waar ze dicht genoeg rijden, moeten ze nog raakbaar zijn én mag je geen pen scoren. Ik vond twee man raken al moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:15

jdh009

FP ProMod
Ik zit een beetje in de knoop met de AMX 12 t, het is echt een super fijne tank waarmee ik redelijk wat schade kan doen en goed kan scouten/spotten. Ik merk echter dat ik veel te weinig invloed heb op de potjes ook al sta ik bijna altijd boven aan. Hoe hebben jullie dit aangepakt?

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
  • Laatst online: 02-10 09:07
jdh009 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 13:53:
Ik zit een beetje in de knoop met de AMX 12 t, het is echt een super fijne tank waarmee ik redelijk wat schade kan doen en goed kan scouten/spotten. Ik merk echter dat ik veel te weinig invloed heb op de potjes ook al sta ik bijna altijd boven aan. Hoe hebben jullie dit aangepakt?
Niet.

In een scout heb je niet de draagkracht van een top tier medium/heavy (uitzonderingen daargelaten; Bulldog _/-\o_ ).

Zeker in een AMX 12t is het belangrijk om in het begin veel passief te spotten. Wanneer het potje tegen het einde loopt gaan flanken en de restjes afmaken. Zoek tanks op die alleen rond rijden en minder dan 50% hp hebben of probeer aan de achterkant van flanks te komen om je teamgenoten te ontlasten en de vijand in de achterkant te porren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:48
Betere samenvatting is er niet te krijgen :P Begrijp me niet verkeerd, de light tanks vind ik een belangrijke rol hebben. Ze zijn namelijk de ogen van een team en hoe langer ze leven hoe beter. Alleen bijzonder frustrerend als jouw team de intelligentie heeft van een gemiddelde stoeptegel. Dan kan je schieten wat je wilt en dan haal je het nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exact, mediums en heavies (vooral snelle) hebben de voorkeur als je teams moet/wilt gaan dragen :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

wvdveer schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 14:08:
In een scout heb je niet de draagkracht van een top tier medium/heavy (uitzonderingen daargelaten; Bulldog _/-\o_ ).
Love my Bulldog, gister nog uitgemaakt voor "autoladernoob" door een Object 140 omdat ik die helemaal wegschoot...kan er niks aan doen dat ik met de topgun maar 4 sec reload heb tussen de shells.... :9 en "goldnoob" door een arty omdat ik met apcr op hem schoot..... _O-
* ShockWave schaamt zich voor het rijkelijk gebruiken van standaard ammo op de Bulldog :$

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
  • Laatst online: 02-10 09:07
Bulldog is een beest, zelfs na de nerf.. Gewoon er voor zorgen dat je weg bent voor een reload.

Mijn hoogste wn8 zat ergens in de 24k volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

ShockWave schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 15:47:

* ShockWave schaamt zich voor het rijkelijk gebruiken van standaard ammo op de Bulldog :$
Overkomt me ook frequent in mijn E50m, I feelz your pain :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Heb ook redelijk vaak potjes van 3 of 4k dmg in mijn amx 13 90. Levert ook behoorlijk wat WN8 op. Alleen die aiming time is iets te lang in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:30

Rianata

Have you played Atari today?

wvdveer schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 14:08:
[...]

Niet.

Zeker in een AMX 12t is het belangrijk om in het begin veel passief te spotten. Wanneer het potje tegen het einde loopt gaan flanken en de restjes afmaken. Zoek tanks op die alleen rond rijden en minder dan 50% hp hebben of probeer aan de achterkant van flanks te komen om je teamgenoten te ontlasten en de vijand in de achterkant te porren.
Als aanvulling daarop kun je aan het eind, als je 1 vs 2/3/4 bent nog altijd het viewrange spelletje spelen. Daarom prefereer ik optics ipv binocs, ook al speel je passief in het begin, je kunt dan in de eind game speldeprikjes blijven uitdelen, verplaatsen, spotten en weer schieten, etc.

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gebruiken jullie de autolader of de non autolader op de Bulldog? Na de recente nerf is de reload speed van de non autolader wat omlaag gegaan, dus er valt wat voor te zeggen om de autolader te gebruiken. Ik gebruik momenteel de autolader, maar zit er over te denken te switchen naar de top gun. Mijn voornaamste reden daarvoor is dat ik bijna nog geen 1 keer de volledige 10 shells in de clip in 1x heb kunnen benutten, vaak reload je toch weer na 6 of 7 shells. Volgens mij ligt de DPM met de topgun ook hoger. Benieuwd naar jullie ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:30

Rianata

Have you played Atari today?

Mr_Size schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 18:06:
Gebruiken jullie de autolader of de non autolader op de Bulldog? Na de recente nerf is de reload speed van de non autolader wat omlaag gegaan, dus er valt wat voor te zeggen om de autolader te gebruiken. Ik gebruik momenteel de autolader, maar zit er over te denken te switchen naar de top gun. Mijn voornaamste reden daarvoor is dat ik bijna nog geen 1 keer de volledige 10 shells in de clip in 1x heb kunnen benutten, vaak reload je toch weer na 6 of 7 shells. Volgens mij ligt de DPM met de topgun ook hoger. Benieuwd naar jullie ervaringen.
For what it is worth, ik heb tot nu toe altijd met de (non-autoloader) top gun gespeeld en nooit de behoefte gehad om voor de autoloader te kiezen.

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimS81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-05-2024
Ik meet op FTR of de WoT reddit stond laatst een grafiek die beide tegen elkaar afgezet had. Helaas kon ik deze niet vinden toen ik zelf bij de Bulldog aanbeland was, en heb deze dus nagemaakt. Afgezet is het de hoeveelheid schade tegen de tijd voorzowel de top gun (blauw) als de auto-loader (rood):

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2AGn22jh.jpg

Komt er op neer dat wanneer je al die tijd (5 minuten in de grafiek) konstant schiet, je met de top gun beter af bent. Echter zal dat niet of nooit voor komen, en is de tijd die het duurt om te herladen vaak sowieso al aanwezig omdat je naar een nieuwe plek rijdt. Daarentegen kan het gebruiken van de auto-loader juist wel het verschil zijn tussen op tijd een kill shot of toch zelf afgeschoten te worden door een tank die je aan het cirkelen bent.

Beide guns hebben hun eigen sterke en zwakke punten. Aangezien het niet realistisch is om te verwachten dat je 5 minuten lang, iedere 4 seconden een schot gaat lossen, zal de top gun in de praktijk (veel) minder ver voor liggen op de auto-loader. Ik ga in ieder geval voor de auto-loader, en dan zien we wel weer verder of dat in de praktijk ook lekker werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-09 21:27

themaxter

Bugged..

De autoloader is wel iets minder accuraat en de aimtijd is ook een fractie hoger. Dus de kans dat je een schot mist is ook weer wat groter. Ik denk dat het ook een beetje aan de speelstijl ligt of je beter de autoloader kunt gebruiken of de top gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Ok ik snap iets niet of dit is te debiel voor woorden..

Heb de T69 met zwaar getraind crew, dus kocht de Hellcat er bij en kon de crew af en toe switchen was het idee. Van t69 > Hellcat > t69, de zelfde crew die zwaar ervaren was bij t69 begint dan weer ineens bij 79% waar het gestopt was bij de Hellcat. Ben ik nou te debiel of klopt dit niet, getraind op een tank is toch gedraind voor altijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-09 18:36
Vedrano schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 20:06:
Ok ik snap iets niet of dit is te debiel voor woorden..

Heb de T69 met zwaar getraind crew, dus kocht de Hellcat er bij en kon de crew af en toe switchen was het idee. Van t69 > Hellcat > t69, de zelfde crew die zwaar ervaren was bij t69 begint dan weer ineens bij 79% waar het gestopt was bij de Hellcat. Ben ik nou te debiel of klopt dit niet, getraind op een tank is toch gedraind voor altijd?
opnieuw redeneren.... maar dan met gold....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-09 14:37
heb je de crew ook nog een keer omgetraind naar de Hellcat? Aangezien het een ander type tank is dan een medium kost het je 20% crew in plaats van 10% als je het voor credits doet ;).

Mocht je de crew helemaal niet hebben omgetraind dan heb je met best wel slechte crew gespeeld op de hellcat. Gaat 50 of 60% (voor de tank, dus het blijft wel) van de crew af dacht ik?

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb 3 potjes nu met de non autolader gespeeld, nog met weinig succes. Mis af en toe toch wel de burst potential moet ik zeggen.

Ondertussen is het gewoon woensdag en dus heb ik een filmpje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Lekkere MM hadden we daarnet... Het is overigens een wonder als we daadwerkelijk eens top tier zijn...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XjehMNN.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Man man man, top tier op Sacred Valley in de Tiger met (volgens m'n platoonmaat 70% winkans). Binnen 2 minuten worden geflanked omdat er letterlijk niemand even de moeite neemt rugdekking te geven. Vervolgens in 5 seconden tijd 2x in de fik worden geschoten natuurlijk. Waarom neem ik überhaupt een brandblusser mee? :')

Gelukkig wel een paar okay-ish potten gespeeld vanavond. Wederom geen uitschieters omhoog en wederom weer bijna iedere pot afgeschoten. Wellicht zit er verband tussen die twee :+. Doodgaan in een pot die binnen twee minuten uit handen wordt gegeven kun je nog op je team afschuiven, in vrijwel iedere pot doodgaan niet meer natuurlijk. :+

edit; die AMX CDC laat ik nog maar even zitten. Eerst maar 's normaal een tier 8 vrijspelen en lekker spelen. Lijkt erop dat het de Centurion wordt, nog maar 90k xp :+.

[ Voor 11% gewijzigd door Gaius op 11-03-2015 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
ik snap niet waarom al die scout moeite hebben met die spotting missie. Fiery Salient: met de e75, toch niet echt een snelle tank, ook nog eens 3 arties per kant. en 3 scouts. Doe ik met deze heavy 4500 spotting damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:11
Vorst8 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 00:19:
ik snap niet waarom al die scout moeite hebben met die spotting missie. Fiery Salient: met de e75, toch niet echt een snelle tank, ook nog eens 3 arties per kant. en 3 scouts. Doe ik met deze heavy 4500 spotting damage.
Het probleem is dat je wel een team moet hebben die meewerkt. Ik ben zelf nog niet bij die missie maar heb zelf vaak genoeg gehad dat ik de hele battle genoeg tanks gespot hield maar er geen speler was die erop aan het schieten was (terwijl ze ze gewoon konden raken). Ik kan me het probleem dus goed voorstellen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
yep, komt heel bekend voor, heb die spotting missies ook in platoon gedaan met twee andere lights of twee arties. Een spot en de andere twee schieten (erg goed voor hun wn8, als het lights zijn), dan weet je zeker dat er op je targets word geschoten. Als nummer 1 de missie haalt laat je nummer 2 spotten, enzo
in mijn ogen is sand-river overigens de beste map voor LT15, en dan liefst assault.

had de light missie vrij vlug, heb het meeste moeite met de medium missies. zit nu al 2 dagen te wachten op 3 mediums als ik in een medium rondrij. ( en dan moet je ze ook nog eens alle drie te pakken krijgen)
Td was een eitje, heb alleen de 15e beide keren met een WTF gedaan. De rest met de t67. (al zou ik td15 voor de stug ook moeten kunnen halen met de t67). De td platoon missie (40% van de damage( haalde ik terwijl beide platoongenoten bijna de hele battle afk waren.

[ Voor 5% gewijzigd door Vorst8 op 12-03-2015 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
ShockWave schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 15:47:
[...]

Love my Bulldog, gister nog uitgemaakt voor "autoladernoob" door een Object 140 omdat ik die helemaal wegschoot...kan er niks aan doen dat ik met de topgun maar 4 sec reload heb tussen de shells.... :9 en "goldnoob" door een arty omdat ik met apcr op hem schoot..... _O-
4 sec.? best harde nerf dan. 'k heb de details niet opgezocht, maar op basis van "horen zeggen" de autoloader er op gezet vanaf patch 9.6 (Had de bulldog sowieso nog niet zo lang) en al had ik met die autoloader dat gruwelijke _/-\o_ potje laatst (zie pagina of 2 terug in dit draadje) van >1500xp + >3.7K damage & 34/34 schoten raak, ik mis dan toch wel dat je naar skill shells kan overschakelen als't nodig is, want 'slechts' 24 v/d 34 kwamen door de armor.

Misschien te kort door de bocht, want zo'n magazijn leegpompen in een vijandelijke tank, terwijl je er om heen cirkelt is ook geniaal en ik denk eigenlijk na de nerf toch de betere optie, al moet je wel goed vooruitdenken i.v.m. de reload van 't magazijn.
Maar ergens denk ik dan toch van hoe(veel beter) was dat potje misschien geweest met de single shot gun? (of juist niet) #keuzes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRacer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-08 22:01
Vorst8 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 00:48:
(al zou ik td15 voor de stug ook moeten kunnen halen met de t67).
4000 damage met een Tier V? Wauw. Ik heb ik mijn beste pot ooit met de SU-122-44 3858 damage gedaan waardoor ik die missie (nog steeds) net niet heb. Wil daarom ook zo snel mogelijk van de Sturer Emil naar de Rhm Borsig. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeiFront
  • Laatst online: 29-09 19:44
JRacer schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 09:18:
[...]

4000 damage met een Tier V? Wauw. Ik heb ik mijn beste pot ooit met de SU-122-44 3858 damage gedaan waardoor ik die missie (nog steeds) net niet heb. Wil daarom ook zo snel mogelijk van de Sturer Emil naar de Rhm Borsig. :-)
4000 damage met een t67 wil ik ook wel eens zien, als rngesus meezit en ieder schot raak is en ook nog eens pent haal je het misschien met de ammo capacity van een t67 (45 shells * 115 avg dmg = 5175 max damage).

Of als het enemy team een platoon van 3 afk tog's heeft en je mag ze allemaal solo killen met je t67 :D (3 * 1400 hp).
Pagina: 1 ... 9 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.