[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 48 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 20 Laatste
Acties:
  • 58.733 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-10 17:25
AcXeller schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 11:56:
Bye Bye FTR: http://ftr.wot-news.com/

Zat er natuurlijk al lang aan te komen, de donaties zullen vast geholpen hebben om het nog een tijd te rekken maar iets waar je weinig lol meer in hebt zal niet opeens leuk worden als je er compensatie voor krijgt.
Leest leuk weg in eerste instantie en is ook een goeie bron voor info. MAAR z'n verzuurde houding en drang om ieder mankementje uit te vergroten heeft ervoor gezorgd dat die al lang niet meer tussen mijn favorieten staat.

Ik lees dat de RNG nog steeds tegen zit en de teams nog steeds sucken en het nog steeds een ander z'n schuld is. Het spelletje is dus nog steeds fun en verslavend :D Mssn vanavond toch maar eens een nieuwe start nemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
FTR was handig voor de informatie van patches en dergelijke maar de rest van de info deed me weinig. Daarnaast heb ik WoT nu ook al 2 maanden op een laag pitje gehad, dus FTR ook. Toevallig afgelopen weekend weer eens begonnen met de personal missions maar stop al snel na 2-3 potjes op een avond, misschien dat de lol weer eens terug komt. Ik had de eerste teamkill tenminste al weer binnen, waarschijnlijk iemand met xvm die het verschil tussen WN8 blauw en teamkiller blauw niet zag want ik was dood voordat de eerste vijand gespot was.

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bigsexy3 schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 08:54:
Yup, en decappen gaat er ook heel goed mee. Kan je zelf gewoon rustig verder gaan met je tacktiek.

Neem wel in gedachten dat deze airstrike uit een level 9 of 10 komt (maakt qua dmg niet heel veel uit, maar wle qua kosten aan boxes)
Dit is de nieuwe T92 met goldshells ;)

De T1 Heavy heb ik afgerond en dat ging in de laatste 20-25 matches helaas met wat tegenslagen maar alsnog een hele nette score neergezet al zeg ik het zelf:
code:
1
2
3
Tank     Avg XP   Avg Dmg   Avg Frags   WN7     WN8     Winrate Battles
T1 Heavy 1,122    1,262     2.5         2,617   4,188   77.0%   100
M6       1,455    2,217     3.8         3,585   6,971   75.0%     4

Maar de M6 heeft ondanks 1 prut pot toch ook wel een lekkere start, daar ga ik veel plezier aan beleven! :D

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 02-04-2024

Bigsexy3

Planner

psychoclown schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 14:42:
[...]

De T1 Heavy heb ik afgerond en dat ging in de laatste 20-25 matches helaas met wat tegenslagen maar alsnog een hele nette score neergezet al zeg ik het zelf:
code:
1
2
3

Maar de M6 heeft ondanks 1 prut pot toch ook wel een lekkere start, daar ga ik veel plezier aan beleven! :D
Nice stats :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
psychoclown schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 14:42:
[...]

code:
1
2
3

Goed man! Blijf het toch ongelofelijk vinden hoe hoog je gemiddelde stats kunt krijgen. Als ik gemiddeld boven een Fire for Effect zit ben ik al onwijs blij met mezelf. 1200dmg gemiddeld in een tier 5 tank... dat red ik niet eens in een tier 7 tank momenteel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer van FTR.

Rita dr site ga ik niet kijken, die stem van haar irriteert me tot op het bot :P

Anyway, WoT staat ook op een heeeeeeeeel laag pitje... Beetje done met de game :/

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2015 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Verwijderd schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 15:34:
Jammer van FTR.

Rita dr site ga ik niet kijken, die stem van haar irriteert me tot op het bot :P

Anyway, WoT staat ook op een heeeeeeeeel laag pitje... Beetje done met de game :/
Ik gebruik gewoon de mute knop :9 (jammer dat me vriendin die niet heeft O-) )

[ Voor 6% gewijzigd door Bigsexy3 op 05-03-2015 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaius schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 15:28:
[...]

Goed man! Blijf het toch ongelofelijk vinden hoe hoog je gemiddelde stats kunt krijgen. Als ik gemiddeld boven een Fire for Effect zit ben ik al onwijs blij met mezelf. 1200dmg gemiddeld in een tier 5 tank... dat red ik niet eens in een tier 7 tank momenteel. :P
In mijn T-43 heb ik vooralsnog de hoogste average WN8 (als ik de M6 niet meereken) met een average damage die hoger ligt dan in de T-44 en maar net onder de IndienPanzer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orandajin
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-10 15:57
Hoe krijg en houd je zo'n hoge stats als je contant in onbetrouwbare teams wordt gemikt... 8)7

http://thunderskill.com/en/stat/Chinpokemon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Laatst online: 22-10 13:50

Fordox

00101010

Aanpassingsvermogen en er van te voren al van uit gaan dat je niet op je team kan rekenen.
Opgelost :)

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orandajin
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-10 15:57
Fordox schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 17:03:
Aanpassingsvermogen en er van te voren al van uit gaan dat je niet op je team kan rekenen.
Opgelost :)
Haha, de verwachting dat je in een fatsoenlijk team komt is momenteel al erg laag. :F

Maar waarschijnlijk heb je gelijk dat ik me persoonlijk soms wat beter moet aanpassen en moet motiveren om in een "Verloren" pot er toch vol voor te gaan om dat laatste beetje eruit te persen O-)

http://thunderskill.com/en/stat/Chinpokemon

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kans-loos, die arty strike in SH. Laten we het spel nog meer verzieken. En dan ook nog de FC de schuld geven, episch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahh, dichterbij dan dit ben ik nog niet geweest voor LT-15:

Afbeeldingslocatie: http://www.makeathumbnail.com/thumbnails/image340300.jpg

En het zure is: als ik me had kunnen beheersen en niet op arty geschoten had, had er misschien wel 4k ingezeten. Maar ja, gezien de 4 scouts per team (zoals gebruikelijk) is het veel meer dan waarop ik durfde te hopen, en heb zeker van het potje genoten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:05
- Bigworld engine version upgraded to 2.8.1
- French tier 2-5 vehicles added (R35, FCM36, Somua S35, SARL42, Renault G1)
- French tier 9-10 vehicles added (AMX 30 Prototype, AMX 30 B)

- Supertesters recieve following tanks for testing: FV201/A45, 8.8cm Krupp-Steyr Waffentrager, Object 244
- Following tanks were reworked to HD: IS-4, JagdPz E-100, Pz.Kpfw. IV Ausf. H, ELC AMX, E-100, T26E4 SuperPershing (please note: T26E4 was removed from the patch)

- added new Overlord map
- Live Oaks maps was rebalanced
- effects improved on following maps: Karelia, Westfield, El-Halluf, Airfield

- fixed a significant number of freezes and crashes of the client
- reworked certain effects of shell impacts when hitting ingame objects
- added the option to move people from your contact list in a certain group of contacts around to the recipient group with a single click
- fixed a large number of bugs in the new contact list interface
- fixed descriptions of some individual missions
- fixed some bugs in Stronghold interface
- fixed some small general UI bugs
- fixed the bug where the motion blur displayed incorrectly
- fixed some issues with replay recording
- fixed a calculation error in HE shell spaced armor penetration, when hitting the spaced armor made the client think main armor was penetrated and created an "internal explosion" effect, which could kill all the crewmembers, even though under correct circumstances, only a half od the crew would die from such an explosion

De Patch notes zijn binnen. Tot nu toe. Zit echt te wachten op die nieuwe franse tier 9 en 10. Binnenkort weer me amx 13 90 op sloom crew trainen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:46
Ik heb geen XVM geïnstalleerd staan, maar ergens denk ik dat dit een knalrood team was...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9BpH5To.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 04-09-2020
Verwijderd schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 19:29:
Ahh, dichterbij dan dit ben ik nog niet geweest voor LT-15:

[afbeelding]

En het zure is: als ik me had kunnen beheersen en niet op arty geschoten had, had er misschien wel 4k ingezeten. Maar ja, gezien de 4 scouts per team (zoals gebruikelijk) is het veel meer dan waarop ik durfde te hopen, en heb zeker van het potje genoten :)
Best netjes op Cliff _/-\o_
Gewoon de Assault/Defense en de Encouter battles uitzetten en op je knietjes bidden voor Malinovka.
Platoonen met een tier 8, zodat er grote jongens met veel HP meedoen, dan heb je zo je LT-15.

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bertvdk schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 21:07:
Platoonen met een tier 8, zodat er grote jongens met veel HP meedoen, dan heb je zo je LT-15.
Duidelijk dat jij gewoon tering veel luck hebt gehad, want je weet niet waar je over praat. Ik heb speciaal weer mijn 13 90 van stal gehaald voor de missie, maar ook dat mag niet baten.

Vanavond ook weer 4 potjes gespeeld in lights.

1e pot (Type 64): South Coast. Bagger map voor spotting en totaal debielen team. Top dmg geëindigd in een T7 pot, was als laatste over tegen 7 tanks. Goede pot qua WN8, maar ik wil fucking spotting dmg doen.

2e pot (Type 64): Pearl River. Ook geen geweldige spot map, verloop van de battle liep heel raar. Uiteindelijk gewonnen met 1K assisting dmg en verder weinig dmg kunnen doen zelf.

3e pot (AMX 13 90): YES, EINDELIJK PROKHOROVKA. *O* "Ok, jammer dat er geen arty in het spel zit". Ik meld aan mijn team: ik ga spotten op E1. Rijdt een fucking 13 75 die een beter spawn had daarheen |:( Wat een droeftoeter. Maar goed, mijn team was zoveel beter dat het een complete roflstomp werd en zelfs die 13 75 maar 2,2K spotting heeft weten te doen. Lights waren totaal niet nodig die match, jammer dat er weer 3 lights per team waren. Ook Prokhorovka geeft dus geen garanties.

4e pot (Walker Bulldog): Weer South Coast, zucht. Op een gegeven moment rijdt er een JPZ E 100 dwars door het midden, die ik spot vanuit mijn bosje. Er zitten 2 arties in mijn team. Ik pling... Ik tag.. Geen reactie. Rinse, repeat... niets.. Ik typ: plz shoot that JPZ E100.. Niets, arties totaal apatisch (waren een blauwe en een groene speler). Gewoon dus nul spotting dmg op die JP, die ik echt letterijk 1,5 min. gespot hield. Potje uiteindelijk gewonnen, maar heb verder niets kunnen doen buiten het opruimen van de laatste arty.

Dus hoezo: je haalt die missie zo? Het is gewoon godsonmogelijk, bij mij gaat het namelijk al 3 weken zoals bovenstaand. 8)7 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bertvdk schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 21:07:
[...]

Best netjes op Cliff _/-\o_
Gewoon de Assault/Defense en de Encouter battles uitzetten en op je knietjes bidden voor Malinovka.
Thanks! :*)

Voor dit potje had ik idd een goede arty-speler zover weten te krijgen om wat potjes met me mee te doen in zijn tier 8 arty, en ik moet zeggen: dat scheelt enorm. Mijn solo-ervaringen zijn hetzelfde als Mr. Size net schetst, maar een arty in het team die wél schiet wat jij spot maakt het een stuk makkelijker. Na dit potje haalde ik ook nog 3.2k spotting damage op Highway, dus als de maprotatie iets meer meezit (nu kregen we 5/8 keer citymaps) begin ik idd te geloven dat ik die missie ooit ga halen :P

Overigens heb ik zojuist wel SPG-15 gehaald! Laatst benodigde missie voor de StuG IV is dus die light-missie (heavies haal ik toch niet). Toen de missies begonnen had ik net één tier 5 tank in mijn garage en dacht ik dat ik voorlopig de StuG niet zou halen. Ik zou toch positief verrast zijn als me dat deze maand al lukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
Mr_Size schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 22:29:
[...]

Duidelijk dat jij gewoon tering veel luck hebt gehad, want je weet niet waar je over praat.
Heb inmiddels de LT-15 missie 2x weten te halen, maar gelukkig heb ik geen idee waar ik het over heb.
Ik snap je frustratie, maar hou je opmerkingen lekker voor je.

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als jij zegt dat je de missie 'zo' haalt, dan vind ik dat niet heel erg realistisch. Je hebt heel, heel erg veel luck nodig voor die missie, omdat je er nagenoeg 0% zelf invloed op hebt. Fijn voor jou dat je hem al 2x hebt gehaald, scheelt een hoop ellende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Niet online
Mr_Size schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 22:29:
[...]

Dus hoezo: je haalt die missie zo? Het is gewoon godsonmogelijk, bij mij gaat het namelijk al 3 weken zoals bovenstaand. 8)7 :'(
Makkelijk zal het niet zijn nee maar ik heb toch een aantal potjes waarin ik meer heb gespot hoor. Dat je aangeeft dat je al een pot top damage had is al fout, je moet alleen spotten. Elke hp die jij wegschiet is er een die je niet kan spotten, is dat gunstig voor je team ? Nee, maar sommige missies zijn gewoon naai je team missies.

Verder heb ik alles op (voornamelijk) passief spotten ingesteld:
equip: camo, bino, optics
cons: improved combat rations, small repair, oil
crew: 4 skills, maar belangrijkste zijn: sixth sense, camo, sit. awareness, recon en designated target

BIA zal vast ook nog wat helpen maar iig alles doen om je viewrange en camo te verhogen. En zoals je aangeeft heb je inderdaad ook mazzel nodig, goede map om te spotten, team wat er gebruik van maakt en een tegenstander die lekker blijft hangen. En om je gerust te stellen, nee ik heb de missie nog niet gehaald maar ik zal waarschijnlijk blijven hangen op de platoon missies totdat die worden aangepast ;)

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AcXeller schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 08:23:
Makkelijk zal het niet zijn nee maar ik heb toch een aantal potjes waarin ik meer heb gespot hoor. Dat je aangeeft dat je al een pot top damage had is al fout, je moet alleen spotten.
|:( |:( En wat gebeurt er als ik alleen spot? Niets dus, zoals de voorbeelden van gisteren aangaven. Bovendien was dat een potje op South Coast, sowieso al niet heel erg geschikt. Dat team was zo bizar slecht dat spotten überhaupt geen zin had. En ik kwam in een 1vs7 situatie terecht, waarin ik nog een full HP KV1 wist af te maken voordat ik zelf dood ging. Daardoor was ik top dmg (1,7K) uitgekomen. Geeft alleen nog maar extra aan hoe bizar slecht dat team was.

Ik kom gewoon in heel veel situaties terecht dat sec spotten totaal geen nut heeft. Ik kan dan heel koppig in mijn bosje blijven zitten, maar dat is ook zo saai en bovendien kan ik dan helemaal geen invloed uitoefenen op de battle. Dus dan toch maar rondrijden en zelf op targets schieten, als mijn team collectief weigert.

Alles moet gewoon samenvallen, je moet een map als Prokhorovka of Malinovka krijgen. En zelfs dan haal je de missie niet automatisch, zoals het voorbeeld dat ik gisteren schetste laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-10 12:08
zullen we samen lekker gefrustreerd de LT15 gaan spelen size? :P Ben ook behoorlijke tijd bezig en veel pech. Voornamelijk qua maps waar je niet zo heel veel mee kan doen. Of dan bij uitzondering een leuke map, maar dan geen arty en teveel noobs die lemmingstyle een andere kant opgaan.......

ach maakt het ook weer leuker als je de missie hebt ;)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Niet online
Mr_Size schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 08:30:
[...]

|:( |:( En wat gebeurt er als ik alleen spot? Niets dus
Komt weer lekker vriendelijk over...

Volgens mij ben je er nog steeds opgefokt over, ik probeer je alleen tips te geven. Ga anders even lekker verder met de andere missies totdat deze ergernis weer gezakt is. Voor zover ik heb begrepen blijven deze er voorlopig nog wel staan.

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, het frustreert mij idd enorm. En ik kán dus niet verder met andere missies, want dit is de enige missie die ik nog moet. Daarom frustreert het ook zo, want ik zit dus een soort van vast. Ik kan niet alvast aan missies voor de T28 HTC beginnen, ik moet eerst die STUG binnenhalen.

Dus bedankt voor de goedbedoelde adviezen, maar ze helpen niet :)

@Bean: beste kans is nog altijd om met 2 T10 clickers te spelen. Heb dat al wat potjes geprobeerd, maar nog geen geluk helaas. Maar jij hebt een T10 clicker, dus graag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
Je kunt altijd nog de arty missies proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Ilikebananas schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 08:58:
_O- _O- _O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fuuuuuuuuu :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
haha in dat geval heb je misschien de primary en dan fail je op je secondary lol, owww dat zou erg zijn :o :+

edit: wat is erger dan een T10 clicker? Een T10 clicker met vrouwen erin hahaha

[ Voor 27% gewijzigd door Bean77 op 06-03-2015 09:12 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Gisteren hetzelfde probleem als orzanel.. Bijna geen TDs in de battles.. Moet nog steeds 3 TDs afmaken...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-10 21:08

themaxter

Bugged..

Mr_Size schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 08:55:
Ja, het frustreert mij idd enorm. En ik kán dus niet verder met andere missies, want dit is de enige missie die ik nog moet. Daarom frustreert het ook zo, want ik zit dus een soort van vast. Ik kan niet alvast aan missies voor de T28 HTC beginnen, ik moet eerst die STUG binnenhalen.

Dus bedankt voor de goedbedoelde adviezen, maar ze helpen niet :)

@Bean: beste kans is nog altijd om met 2 T10 clickers te spelen. Heb dat al wat potjes geprobeerd, maar nog geen geluk helaas. Maar jij hebt een T10 clicker, dus graag ;)
Nou ik kan je een hand geven size, ik moet ook alleen nog de lt15 missie (verder dus ALLE missies op arty na met honors gehaald). Maar ik ben ondertussen meer dan een week verder en heb nog steeds die klote missie niet gehaald.

Al twee keer 3,9k spotting gedaan als ik eindelijk een map had waar je uberhaupt wat kon spotten. Verder zo ongeveer alleen maar maps waar het schier onmogelijk is of een pot waar er nog 3 andere lights waren.

En ja ik heb ook alles al aangepast op spotting en heb 4 verschillende tier 8 lights, maar dit is zo random.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
We zouden eens een middag of avond moeten plannen met iedereen die die missie nog moet :) En dan elkaar om de beurt helpen met arties, dikke T10 TD's. Misschien krijgen we het dan voor elkaar om 1 voor 1 die missie binnen te harken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phreak
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:26

Phreak

KTM SuperDuke

Ha tweakers :P
Kwam laatst al een paar keer mensen uit de GoT clan tegen in random battles.
Leuk om wat meer NL-ers te zien.

Ik zit al tijden op m'n ISU-152 te spelen om de Bl-10 gun te unlocken voor de TD15 missie (4k dmg + kill)
Afgelopen week heb ik ineens de missie gehaald op m'n AT7 door 4.7k dmg te doen in 1 battle.
Helaas was het wel een loss,maar de missie is binnen haha :)

Noobmeter WoT: Froekie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23-10 17:14
Ben komend weekend niet online, weekend erop pas weer. En dan kan ik gerust wel helpen met me T30 (kan ik mooi 5k damage missie doen :+).. Zelf heb ik LT-15 al gehaald dus daar doe ik het dan niet voor ;), maar wel om degene te helpen die het nog wel moeten halen :).

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HurpDerp
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-11-2024
Lache om te zien dat WoT zo actief is onder de Tweakers :D . Speel het zelf ook weer sinds enige tijd. Ben nog niet een hele goede speler, maar gisteravond (laat) ging het best lekker.
Eindelijk de Ace tanker badge en 1e Mark of Excellence behaalt in de Hellcat, evenals de 1000 potjes (all-round) grens gepasseerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
De WoT goden waren gisteren zeer vriendelijk voor mij 90% win rate en 2400 WN8. :)

Waren ze mij ook maar zo goed gezind bij het missies. Zit nog steeds op de Stug en heb de laatste week helemaal niets meer gehaald. Light missies vast op de platoon met arty. Arty missies vast op platoon met light. En tank destroyer missies vast op de laatste, de 4k damage lukt maar niet, beste tot nu toe was iets over de 3k in mijn Jagd Panther.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ilikebananas schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 08:58:
:D
Mr_Size schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 09:39:
We zouden eens een middag of avond moeten plannen met iedereen die die missie nog moet :) En dan elkaar om de beurt helpen met arties, dikke T10 TD's. Misschien krijgen we het dan voor elkaar om 1 voor 1 die missie binnen te harken ;)
Als je mij eens ziet even aanschieten, ik heb dan wel geen arty (duh!) maar je weet dat ik wel goed kan knallen ;) Zal ik met de 50b en dan heb je die missie binnen notime binnen als je in mijn range blijft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-10 07:30
Heb wel het idee dat er wat te verbeteren valt m.b.t. de implementatie van die personal missies.
De huidige vorm zorgt naar mijn idee voor teveel frustratie bij de playerbase.
Ik ben sinds de start van die missie al enkele keren geteamkilled omdat ik iemand zijn missie verneukte.
Ik speel die missies zelf niet, hoe moet ik dan ruiken dat iemand met een specifieke missie bezig is?
Als je me hulp vraagt in de teamchat dan wil ik best wel helpen. Doe je dat niet? Tja, dan ga ik voor zoveel mogelijk damage.

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wtb clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:07
Ik wil best wel mee om te helpen voor die LT15 missie :) ik zal dan een t10 TD meenemen. Kan ik mooi nog even een paar secundairs behalen op sommige td missies. Ik zal op de GOT ts zijn vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:52
Gisteren eindelijk de arty missie dat ik 2 targets tegelijk moet raken. Ook zo'n lekkere waar je 100% van het vijandelijk+eigen team afhankelijk bent. Uiteindelijk maar de S51 met gold ammo (grotere splash) gepakt en met heel veel geluk een TD + light tegelijk kunnen raken. Ik was aan het mikken op de TD en de light reed precies op het goede moment erlangs :+ Dit heeft me uiteindelijk wel heel wat credits gekost maar nu komen er ten minste eerst weer wat normale missies.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuke reacties vwb het samenspelen, dat gaat wel goed komen dus ;) Vanavond ben ik er niet, dus hopelijk zijn er morgenmiddag wat mensen online :)
Jij had toch voor de grap al de KRENKT clan opgericht? :+

[ Voor 38% gewijzigd door Mr_Size op 06-03-2015 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23-10 17:14
morgenmiddag zit ik in winterswijk :+ zonder computer, maar mocht je hem volgende week nog niet hebben dan zal ik dat vanzelf wel lezen hier denk ik >:).

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
Mr_Size schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 10:42:
Leuke reacties vwb het samenspelen, dat gaat wel goed komen dus ;) Vanavond ben ik er niet, dus hopelijk zijn er morgenmiddag wat mensen online :)
Geen probleem denk ik :) zal wel vanaf halverwege de middag worden waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:30

Vae Victus

Awesome God

Ben redelijk op weg met de missies. Heb laatst de LT-15 van de Stug V serie gehaald. Heb nu alle Stug missies (ook SPG) met honours binnen :P Die LT-15 heb ik op South Coast.

Ben nu bij MT-15 voor de T28 HTC. Heb alle MT missies op 1 na met honour gehaald. Moet alleen de platoon missie (MT-13 denk ik) nog een keer over doen voor de honours. De secondary daarvan is dat alle tanks die je killed iedereen in je platoon een keer geraakt moeten zijn.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
@ size, geef maar een seintje wanneer je gaat rijden. Dan stap ik in de enemy team met mijn half female CGC. De missie om een rijdende light tank te raken heb ik alleen als primary. En met jou in een light tank heb ik een grote kans om die missie met honors af te sluiten omdat iedereen jou raakt met een arty :+ En dan met een vrouw als gunner zou het helemaal episch zijn als ik je kan one-shotten ;)

poke me maar op ts als je een clicker nodig hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 11:32:
@ size, geef maar een seintje wanneer je gaat rijden. Dan stap ik in de enemy team met mijn half female CGC. De missie om een rijdende light tank te raken heb ik alleen als primary. En met jou in een light tank heb ik een grote kans om die missie met honors af te sluiten omdat iedereen jou raakt met een arty :+ En dan met een vrouw als gunner zou het helemaal episch zijn als ik je kan one-shotten ;)

poke me maar op ts als je een clicker nodig hebt
Sinds de acc nerf heb ik echt minder last van arty, en daar ben ik HEEL erg blij mee :p Het valt dus wat mee qua arty tegenwoordig.

Maar is goed, ik zal zaterdagmiddag eens even kijken wie er kan helpen met arty, TD, 50B of whatever T10 tank :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:23
Mr_Size schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 11:36:
[...]

Sinds de acc nerf heb ik echt minder last van arty, en daar ben ik HEEL erg blij mee :p Het valt dus wat mee qua arty tegenwoordig.

Maar is goed, ik zal zaterdagmiddag eens even kijken wie er kan helpen met arty, TD, 50B of whatever T10 tank :D
Sinds heden vallen die shells dan zeker op mij. Heb er ontiegelijk veel last van laatste dagen/week.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redwing schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 10:27:
Gisteren eindelijk de arty missie dat ik 2 targets tegelijk moet raken. Ook zo'n lekkere waar je 100% van het vijandelijk+eigen team afhankelijk bent. Uiteindelijk maar de S51 met gold ammo (grotere splash) gepakt en met heel veel geluk een TD + light tegelijk kunnen raken. Ik was aan het mikken op de TD en de light reed precies op het goede moment erlangs :+ Dit heeft me uiteindelijk wel heel wat credits gekost maar nu komen er ten minste eerst weer wat normale missies.
Die missie was echt zwaar irritant idd! Heeft me 3 weken gekost voordat ik eindelijk lucky genoeg was dat twee tanks met hun tracks bijna tegen elkaar aan stonden. Maar de laatste 4 missies vond ik echt zeer goed te doen. Geen lucky RNG missies meer (voor zover je daarover kunt spreken in arty), maar gewoon zoveel mogelijk damage doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
redwing schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 10:27:
2 tanks beschadigen gaat nog wel, die missie wordt pas echt leuk voor de T28, T-55 en Obj:
-3 tanks met 1 shell beschadigen
-1 tank vernietigen en 2 andere beschadigen met 1 shell
-2 tanks vernietigen, oftewel een bombardier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
Ik vind al die arties voor de verandering niet erg, heb daardoor gisteren de lt15 missie voor de t28 concept kunnen halen ( meer dan 5000 spotting damage, sand river assault) .

En vandaag voor de eerste keer de zogenaamde clicker revenge medal gehaald ( burda's medal).
Had niet verwacht die nog ooit te halen na de Arty hardcap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blonderulez
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:57
Gisteravond een lekkere game gehad in de RHM-B WT. Eerste keer dat het echt lekker ging met die TD (6 kills, 5.4 K dmg). Hoewel velen het een fijne TD vinden, is de relatie tussen mij en de RHM-B nog niet echt optimaal.... Het meest verrassende was echter dat ik tijdens de game gecomplimenteerd werd door een speler uit het enemy team en na de game een PM kreeg van een eigen speler die me bedankte voor de goede game... Soms valt de WoT community toch best mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:52
Ilikebananas schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 13:02:
[...]

2 tanks beschadigen gaat nog wel, die missie wordt pas echt leuk voor de T28, T-55 en Obj:
-3 tanks met 1 shell beschadigen
-1 tank vernietigen en 2 andere beschadigen met 1 shell
-2 tanks vernietigen, oftewel een bombardier
Ik had het gezien ja, compleet onzinnige missies vind ik dat. Dit heeft nl. totaal niets meer met skill te maken. Waarschijnlijk is de beste manier om ze te halen om met 2 platoons te multiclicken en te wachten totdat je tegen elkaar moet.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Vorst8 schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 13:27:
En vandaag voor de eerste keer de zogenaamde clicker revenge medal gehaald ( burda's medal).
Had niet verwacht die nog ooit te halen na de Arty hardcap.
Welkom bij de club, ik heb er ook 1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-10 12:26

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Gisteren weer een stapje dichterbij de Jagdpanzer E-100 gekomen maar hoe later het werd hoe meer het niveau ging dalen, na enige tijd was ik het gewoon zat. Toch een paar mooie potjes er van kunnen maken waar je goed kan zien dat de Jagdtiger gewoon een beest van een machine is. :D

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=tkYhNpHphtw]

Ok het laatste 'gevecht' was gewoon stom van mij, eigenlijk was mijn geduld daar gewoon op. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuke filmpjes om te zien man, relaxed om naar jou te luisteren d:)b
Maar speel je nou met een ander account?

[ Voor 27% gewijzigd door Mr_Size op 06-03-2015 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:11

Rianata

Have you played Atari today?

Ik heb ook nog een leuk potje op Youtube gegooid. Een potje dat mijn stoutste dromen heeft overtroffen in een van mijn lievelingstanks van dit moment: der Spähpanzer Ru 251! Veel kijkplezier.

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rianata schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 17:24:
Ik heb ook nog een leuk potje op Youtube gegooid. Een potje dat mijn stoutste dromen heeft overtroffen in een van mijn lievelingstanks van dit moment: der Spähpanzer Ru 251! Veel kijkplezier.

[video]
Wat een monsterpot _/-\o_
Ik dacht nog even "nee, track die AFK 50 100 nou", maar gelukkig had je alsnog LT-15. Echt een heerlijke pot om te zien, met zeer goede arty support trouwens. Gefeliciteerd met dat XP record en de laatste light missie natuurlijk!

Trouwens, na de vele replays van de Ru 251 die hier al gepost zijn geloof ik dat ik misschien ook eens aan die grind moet beginnen (nóg een lijn erbij) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Rianata schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 17:24:

[video]
Hoe heet die mod die rechts midden laat zien welke medailles hebt behaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Laatst online: 09:11

Rianata

Have you played Atari today?

Ik heb het als onderdeel van Aslain modpack, maar de losse wordt volgens mij in dit draadje bijgehouden:
http://forum.worldoftanks...realtime-achievement-mod/

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Leopard 1 staat in mijn garage :*) .

Eens kijken welke lijn ik nu zal doen :)

[ Voor 37% gewijzigd door Kepro op 06-03-2015 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Rianata schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 18:22:
Ik heb het als onderdeel van Aslain modpack, maar de losse wordt volgens mij in dit draadje bijgehouden:
http://forum.worldoftanks...realtime-achievement-mod/
Thx! Zal even kijken. De enige redenen waarom ik Aslains modpack installer niet gebruik, is omdat hij altijd bij mij crasht. Tijdens het selecteren van de mods zegt mijn pc ineens dat het programma niet meer reageert en afgesloten moet worden. Dit heb ik tot nu toe met elke versie gehad. Daarom gebruik ik nu OMC modpack installer, maar die is veel minder uitgebreid :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
  • Laatst online: 07-09 20:49
Net ZT-12 voor de Stug IV overnieuw gedaan voor de secundaire voorwaarden. Geniaal potje :)
Top tier in de T29 en dan nog dikke 4K bouncen :)

B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dit topic doet mij soms heel erg aan dit lied denken. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Ik voelde ook even de liefde vandaag van de MM. Met de stock VK3001D in een tier 6 pot terechtkomen waarbij er nagenoeg geen zwaar gepantserde heavies in het andere team zitten. Ik heb zowaar een fatsoenlijke damage met de 7,5cm L48 kunnen doen. En 4 kills.

De laatste 1000xp dan toch maar uit mn free xp gehaald om de turret te unlocken en de 7,5cm L70 gemonteerd. Kan ik tenminste ook damage doen tegen tier 7 en tier 8 tanks. :P

De pot daarna kreeg ik natuurlijk na 2 minuten 1 shell van arty op mn dak die 80% dmg deed, me trackte, en me in de fik schoot, maar hey, dat is gebalanceerd. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://www.vbaddict.net/battleimage/usertmp/himmelsdorf__winter_-china-121-8395447013591204.png
121 very stronk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derby
  • Niet online

If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AP was op, moest overstappen op HEAT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PZ 1C for the lulz ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Working as intended.. WTe100 staat op 250m van mij vandaan achter een klein bosje.. Hij pompt 3 shells in mij en dan spot ik hem pas... Logic.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
wsLy schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 15:11:
Working as intended.. WTe100 staat op 250m van mij vandaan achter een klein bosje.. Hij pompt 3 shells in mij en dan spot ik hem pas... Logic.
Welkom in mijn wereld waar het spotting system altijd tegen zit..... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerpentNL
  • Laatst online: 21-03 00:39
wsLy schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 15:11:
Dat is gewoon noob protection van unicums, want stel je voor dat een erg gebalanceerde tank zoals de WT dit niet kon doen.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Leopard 1 Ace tanker behaald in een verlies, wel een heerlijk episch potje met een einde wat super jammer is! :'( hadden 9 kills kunnen zijn (nu 6)... en omdat hij HE shell onverwachts laag rolde vernietigde ik de Waffel e100 niet. Bijna een 6 tegen 1 gewonnen, ach dromen mag... O+

Anyway, begin zal wel saai zijn misschien maar halverwege komt de Leo in actie _/-\o_

http://wotreplays.com/site/1687403#self

Edit: misschien heb ik dit potje wel heel anders ervaren 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Kepro op 08-03-2015 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Vandaag eindelijk MT15 voor de T28 HTC behaald, met dank aan User. Nu proberen de HT missies nog af te ronden (2x je HP blocken en 1500hp damage doen) en dan ht15: 10k blocken, ontvangen en doen..

Ik stond in mijn IS7 en Neophyte in zijn E100, op heavy street in Himmelsdorf.. Niemand wilde op mij schieten :( normaal wil iedereen mij dood hebben #1stWorldWoTProblems

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-10 07:30
wsLy schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 22:02:
Vandaag eindelijk MT15 voor de T28 HTC behaald, met dank aan User. Nu proberen de HT missies nog af te ronden (2x je HP blocken en 1500hp damage doen) en dan ht15: 10k blocken, ontvangen en doen..

Ik stond in mijn IS7 en Neophyte in zijn E100, op heavy street in Himmelsdorf.. Niemand wilde op mij schieten :( normaal wil iedereen mij dood hebben #1stWorldWoTProblems
Ik kom aardig in de buurt van mijn tier X britse arty! Mocht ik je een keer tegenkomen bij het rode team dan zal ik met plezier op je schieten, omdat ik zo behulpzaam ben! :> :+

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-10 14:15

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Je moet een beetje baiten voor missie HT-15. Met de maus met je gewoon je front turret terug een stukje draaien richting de vijand. Dan mikken ze allemaal op je "weakspot" vooraan. Ik vond die missie best meevallen. LT-15 was een geheel ander soort hel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
LT-15 = drivin' me freakin' nuts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-10 12:26

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Op die map depended missies zit ik ook vast. |:(

Gisteren had ik een goede dag, veel wins voor solo in randoms met 5.2k WN8.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=6Ql0QkDJcdU]

Degene wat vroeg wat mijn Harpoon crosshair settings waren: Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QmyRu8c.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
TweakJerommeke schreef op zondag 08 maart 2015 @ 10:19:
Op die map depended missies zit ik ook vast. |:(

Gisteren had ik een goede dag, veel wins voor solo in randoms met 5.2k WN8.

[video]

Degene wat vroeg wat mijn Harpoon crosshair settings waren: [afbeelding]
Hoe heet die reticle etc. die je gebruikt? Vind hem er wel nice uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
lt-15 voor die stugg is a nightmare :( Das de enigste en kortste bij was 3,9 spot . grrrr its driving me nuts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
B-BRAIN schreef op zondag 08 maart 2015 @ 15:19:
lt-15 voor die stugg is a nightmare :( Das de enigste en kortste bij was 3,9 spot . grrrr its driving me nuts.
I feel your pain...vandaag ook weer tig keer geprobeerd.
Potjes met slechts 1K spotting, maar veel schade en 1200 base xp (citymap) in de bulldog, of bijv. een potje met bijna 3K binnen 3 min. en dan gerushed worden...

[ Voor 10% gewijzigd door BeetjeVreemd op 08-03-2015 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
ik hebzo heb de stugg. heb me laatste arty missie verbetert. kan ik verder met de volgende set missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Begonnen met 5 losses, daarnaar 4 victories.. en nu WEER 5 losses in de laatste 6 battles. Stronku ronku teams zijn stronku ronku. Anders gaan we toch even met z'n allen dood in de eerste 2 minuten, waarom ook niet? Kom laten we in een lemmingtrain door het midden gaan op Steppes! Hey laten we bij de base blijven campen op Tundra!

LT-15 missie heb ik in een keer gehaald, platoon met 2 tier 9/10 arties en je hebt hem zo.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-10 21:08

themaxter

Bugged..

Dan moet ik voor die LT-15 missie een keer een niet himmelsdorf of kharkov krijgen.

Een keer sand river gehad, geen arty maar wel 4 lights, gg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk

Met de IS-7 is deze missie trouwens prima te halen, al weet ik niet of Himmelsdorf nou de meest ideale map daarvoor is.
Heb de eerste missie (8k) gehaald op Prohorovka zonder arty (!!!) en de tweede missie (10k) gehaald op steppes met slechts 1 arty en een hoop tier 8 heavies.

In dit filmpje van Jingles staat een mooi voorbeeld hoe je dit kan halen in een IS-4, hilarisch :+

(Vanaf ~9:00)
https://www.youtube.com/watch?v=o4lOidVnqb0

[ Voor 8% gewijzigd door Bertvdk op 08-03-2015 17:38 ]

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Speel af en toe mijn is-3 ook zo, werkt redelijk goed, vooral omdat je je nose dan niet meer laat zien, alleen je moet niet over anglen zodat je je gun depression weer krijgt. Helaas hebben de russische tanks daar nog wel is last van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Boem, Ace in de Comet ook binnen. :D

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/dkGXBaB6UGW2E8qBCLbqErqy/full.jpg
http://wotreplays.com/site/1691048#lakeville-gaius_m-comet

Vroegah vond ik mezelf niet goed genoeg voor de positie in het midden bij Lakeville. Vorige week had ik al een pot in de T-34-85 dat er niemand heen ging, dus toen ben ik maar gegaan. Dat werd een Ace-pot. Dus nu deed de gelegenheid zich voor, en ben gelijk volgas naar het midden toe geracet. Met deze heerlijke Ace-pot tot gevolg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:12
B-BRAIN schreef op zondag 08 maart 2015 @ 15:19:
Jij, Mr_Size en met jou vele anderen :P http://www.reddit.com/r/W...the_bane_of_my_existence/

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, ik had gisteren wat kunnen posten over de 6 pogingen van gisterenavond maar dan zou ik alleen maar in herhaling vallen. Het is echt niet te geloven wat ik gisteren allemaal voorgeschoteld kreeg. Platoonen met Quantor (arty) en Zimmer mocht in het geheel niet baten. Weer 6 potjes totaal geen kans gehad ook maar in de buurt te komen van serieuze spotting dmg.

Enige potje waarin ik veel spotting dmg haalde was in mijn T69 in een T10 pot. Hele pot achteraan, 2e lijns support gegeven. Bleek ik 2,8K spotting dmg te hebben gedaan (waarvan 2,1 ook echt spotting). Hoe? Het is me echt een fucking raadsel 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Laatst online: 18-10-2021
Mr_Size schreef op maandag 09 maart 2015 @ 08:22:
[...]
Enige potje waarin ik veel spotting dmg haalde was in mijn T69 in een T10 pot. Hele pot achteraan, 2e lijns support gegeven. Bleek ik 2,8K spotting dmg te hebben gedaan (waarvan 2,1 ook echt spotting). Hoe? Het is me echt een fucking raadsel 8)7 8)7
Had gisteren ook zo'n potje. Ik stond helemaal voor aan, tegenstander schoot op mij. Mijn platoon maat stond meters achter mij. Na afloop van de match heeft hij alle spots en spotting damage gekregen. We zaten in dezelfde tank. Enige verschil is de crew, die van mij is pas met de tweede skill bezig. Sta ik daar wel de hele tijd voor jan met de korte achternaam. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPvdB
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06:01
Gisterenavond met twee vrienden aan het platoonen, Tier 9 potje met mijn VK4502B (heb ik sinds kort). Tijdens de battle niet echt bezig met mijn missions, ben nu bij HT-15 voor de T28. Maar het ging op zich wel lekker.

Na het potje eens alle schade op zitten tellen, Totaal aan schade gebounced, gemaakt en de hp van mijn eigen vernietigde tank bij elkaar: 9927 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
Ik hoop dat deze "Login Special" ook naar de EU komt :)
http://worldoftanks.asia/en/news/pc-browser/49/new-daily-login-bonuses-special/

Niet dat ik iedere dag speel... maar via me telefoon even me pc overnemen in inloggen kan overal :D
De SU-100Y als top reward, met wat premium en equipment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Hmm is dat voor inloggen in de game, of ook geldig voor op worldoftanks.eu in te loggen?
Heb namelijk wel eens dat ik moet overnachten en dan niet de mogelijkheid heb om in te loggen via het spel zelf..

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nemm schreef op maandag 09 maart 2015 @ 09:46:
Ik hoop dat deze "Login Special" ook naar de EU komt :)
http://worldoftanks.asia/en/news/pc-browser/49/new-daily-login-bonuses-special/

Niet dat ik iedere dag speel... maar via me telefoon even me pc overnemen in inloggen kan overal :D
De SU-100Y als top reward, met wat premium en equipment.
Ik voorzie dat ik mijn PC aan ga laten staan met Teamviewer online ;)

Zaterdag een paar potjes gespeeld.. heel gekke potjes, droeg vrijwel niks bij door o.a. oneshots door arty of lucky detracks op mijn Light maar wel weer alles gewonnen.. 8)7 Ik snap echt niks meer van WoT, die randomness is echt te vaag voor woorden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:18
Wapper is weer terug :) Afgelopen week een paar spelletjes gespeeld en het is weer flink wennen. Nieuwe tanks, nieuwe maps en gelukkig zijn de spelers nog het zelfde gebleven.

Zal me binnenkort melden op TS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
Inmiddels is de "Login Special" ook op de NA officieel. Ik wacht dan ook wel dat EU meegaat. Tevens 50.000 voor iedere keer als je inlogt. Toch ook weer gratis 1.8 mil als je iedere dag inlogt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Nemm schreef op maandag 09 maart 2015 @ 12:07:
Inmiddels is de "Login Special" ook op de NA officieel. Ik wacht dan ook wel dat EU meegaat. Tevens 50.000 voor iedere keer als je inlogt. Toch ook weer gratis 1.8 mil als je iedere dag inlogt!
Kan ik mooi me eerste tier 10 kopen, de amx 50b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbc
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 09:42

bbc

themaxter schreef op zondag 08 maart 2015 @ 17:31:
Dan moet ik voor die LT-15 missie een keer een niet himmelsdorf of kharkov krijgen.

Een keer sand river gehad, geen arty maar wel 4 lights, gg :(
LT-15 haal ik vrij vaak eigenlijk, omdat ik mijn WZ-132 gewoon speel om die elke dat te dubbelen. Ik moet enkel nog MT-15 met honours halen voor de T28 Concept.

Hier staat een goed filmpje met spotting locaties voor de mensen die moeite hebben met die missie.
http://forum.worldoftanks...5-how-to-do-it-on-8-maps/

Voor de concept missie had ik 5001 en spotting damage toen ik de missie haalde, maar Malinovka blijft de beste spotting map voor die missie. Je hebt wel een goeie crew nodig.
http://wotreplays.com/sit...inovka-ther3dbaron-wz-132

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-10 14:15

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Hehe, een maat van me haalde zijn HT-15 in een IS6. Stronk soviet armor. Niet de beste speler (imho), maar hier maakt ie best goeie calls vind ik. Toont dan ook mooi aan dat je geen maus of E100 nodig hebt voor HT-15.

http://wotreplays.com/sit...alingrad-partytanker-is-6
Pagina: 1 ... 8 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.