[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 48 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 20 Laatste
Acties:
  • 58.693 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
GJP80 schreef op maandag 02 maart 2015 @ 17:18:
[...]

Ik hoop echt dat dat Coldzero een keer overkomt.... man man... alleen het idee al! WHAHAHAHA!
Ik weet zeker dat er op dat moment nieuwe woorden aan de Nederlandse taal worden toegevoegd. :9~
Ik denk dat ik dan gebruik maak van mijn Maastrichtse scheldwoorden. En dan de battle ernaar jou teamkill :P

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 11:15

Fordox

00101010

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/s5XP2cnl.jpg

Wat is er mis met dit plaatje?
Spot alle rariteiten :D

spoiler:
-Volledig tier 10
-Tracks door de hull
-Ping van 999
-Ergste lemmingtrain ooit

[ Voor 33% gewijzigd door Fordox op 02-03-2015 20:47 ]

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:08
Fordox schreef op maandag 02 maart 2015 @ 20:44:
[afbeelding]

1. Track is fucked up....
2. Teams zijn eerlijk, kuch....
3. Mediums vs heavy's + mediums
4. Alles campt op de heuvel...
5. Mediums komen naar jou
6. Jij dood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

We hebben hem gewonnen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
7. Meerdere spelers zonder XVM stats

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Nah die zijn wit, alles onder de 1000 wn8 heeft bij mij geen kleur. Oogt een stuk rustiger zonder al dat rood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
/me Ik blijf WoT spelen omdat rood mijn lievelingskleur is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 20:39

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welkom bij GoT. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
Vandaag een paar persoonlijke records verbroken (2851 XP, 12 kills, 1 vs 9 geëindigd):

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6bU33DUl.jpg?1

http://wotreplays.com/site/1673167

En het was meteen mijn laatste battle voor de T28 Concept :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zieke battle! En de T28 Concept al.. dan schiet je aardig op zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
De Panther is full-ops, nu kan de grind naar de Panther II beginnen :) Alleen is het nog steeds flink wennen met die lage alfa.. en de gun werkt soms behoorlijk tegen.. Lijkt meer 0.4-0.45 accuracy te hebben dan 0.32 :/

In S3AL had iemand een mooie uitleg:
Accuracy is measured in Stalins, 0.3 accuracy is 3 stalins, 0.4 is 4 stalins, 0.5 is 5 stalins etc. The more stalins you have the more you will hit.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Fordox schreef op maandag 02 maart 2015 @ 20:44:
[afbeelding]

spoiler:
-Volledig tier 10
-Tracks door de hull
-Ping van 999
-Ergste lemmingtrain ooit
Helemaal niks.Gewoon een normale battle. ;)
wsLy schreef op maandag 02 maart 2015 @ 22:30:
De Panther is full-ops, nu kan de grind naar de Panther II beginnen :) Alleen is het nog steeds flink wennen met die lage alfa.. en de gun werkt soms behoorlijk tegen.. Lijkt meer 0.4-0.45 accuracy te hebben dan 0.32 :/

Accuracy is measured in Stalins, 0.3 accuracy is 3 stalins, 0.4 is 4 stalins, 0.5 is 5 stalins etc. The more stalins you have the more you will hit.
Kuch, Duits, kuch. O-)
Overigens is de 20 pounder op de Centurion I veel, veel erger dan de L/100. Daar vliegen de granaten bijna standaard meteen uit de aimcirkel. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op maandag 02 maart 2015 @ 21:52:
Zieke battle! En de T28 Concept al.. dan schiet je aardig op zeg!
Zet jij hem op YT of zal ik het doen? :D

Wát een pot _/-\o_ , maar het toont maar weer aan: wat een bak schijtluck heb je toch nodig voor dit soort potjes. Dat die arty zó vaak mist, echt niet te geloven. Maar heerlijk dat einde: precies op het goede moment die arty tegen gekomen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar wil ik mij wel aan wagen als het van ilikebananas mag (alleen even kijken hoe) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Naar Jingles sturen die replay. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
Mr_Size schreef op maandag 02 maart 2015 @ 22:46:
[...]

Zet jij hem op YT of zal ik het doen? :D

Wát een pot _/-\o_ , maar het toont maar weer aan: wat een bak schijtluck heb je toch nodig voor dit soort potjes. Dat die arty zó vaak mist, echt niet te geloven. Maar heerlijk dat einde: precies op het goede moment die arty tegen gekomen :D
Ja, mazzel heb je nodig :P. Ik was niet eens zo heel erg bang voor arty, veel meer dat ze tegelijk achter me aan zouden komen. En mooi dat die arty al die tijd daar was blijven staan :+ .

Geen probleem als jij of Kyozu hem online zet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Nog even een vraag over de Panther (en de tanks die volgen), brandblusser of Chocolate?
Hoe snel fikken deze dingen? Gisteren wel gemerkt dat het ammorack zeer zwak is..

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als de Panther de engine split al gehad heeft gewoon Chocolate pakken, anders preventative maintenance en Chocolate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:20
wsLy schreef op maandag 02 maart 2015 @ 22:30:

Ik vond de panter 1 een heerlijke tank. Zodra deze week de Leopard 1 in mijn garage staat koop ik de panter 1 weer terug.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Kepro schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 08:03:
[...]

Ik vond de panter 1 een heerlijke tank. Zodra deze week de Leopard 1 in mijn garage staat koop ik de panter 1 weer terug.
Het is wel een leuke tanj, maar het is wennen voor mij. Vooral die lage alfa.. Maar dat komt wel goed. Straks even kijken of ik preventive maintenance heb, anders even retrainen.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

wsLy schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 05:41:
Nog even een vraag over de Panther (en de tanks die volgen), brandblusser of Chocolate?
Hoe snel fikken deze dingen? Gisteren wel gemerkt dat het ammorack zeer zwak is..
Ik weet dat de Panther II niet meer in de fik zou moeten vliegen. Panther zou ik niet weten. De Jagdpanzer IV brand nog wel, daar kwam ik een tijdje geleden achter toen ik er een in de fik stak. :N
Overigens heb ik op elke tank een auto blusser en als het mogelijk is preventative maintenance en safe stowage. De Panther is min of meer een brandende, rijdende bom dus. Panther II is hetzelfde maar een tier hoger dus die perks wil je wel. E-50 is godlike. :D

Je ammorack is in ieder geval maar 190hp, je motor 260 en de brandstoftanks 175. Een 122mm op de voorkant sloopt je munitie wel, een op de zij of achterkant en je brand wel...

Dus safe stowage, preventative maintenance en een brandblusser. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb op mijn Duitse meds uberhaupt geen Preventative Maintenance of een brandblusser. Ik sta praktisch nooit in de fik. Zolang je maar zorgt dat je niet in je reet geschoten wordt is er niks aan de hand.

Oh wacht, ik heb WG hacks, ik brand sowieso niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe mijlpaal, 700 subsrcibers op YouTube :)

Gisteren een paar potjes gedaan.. wat een gekke battles.. ging voor mij niet zo goed maar wat ik deed droeg wel steeds bij aan een ocerwinning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:43

HaterFrame

Well... Poo came out!

Nou vooruit, laat ik de 702e dan maar zijn ;)

Anyheu, de laatste paar dagen hele rare potjes gehad. Aan de ene kant super potjes, aan de andere kant potjes waarin ik of alleen maar bounce of geoneshot word door Arty terwijl ik in volle vaart rij :(

Hoogtepunt van vanmorgen: Compleet verrot gescholden worden door een team genoot omdat ik op een friendly Type59 aan het schieten zou zijn... Nu moet ik heel eerlijk zeggen dat ik daardoor compleet in de war was en het niet meer zeker wist. Gelukkig bleek achteraf dat het dus geen friendly was. Echt zo`n raar moment is dat :+

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Weet iemand of het nog steeds mogelijk is om een report via de website te doen met een screenshot? Heb gisteren naar gezocht maar kon alleen informatie vinden over het standaard ingame report systeem. Voor mijn gevoel is dat een placebo systeem.

Een IS-7 van mijn team vond het gisteren nodig om dingen over mijn moeder te roepen en mij kanker toe te wensen. Het zou kunnen zijn dat hij het tegen iemand anders had aangezien hij alleen een tank noemde. Ik reed rond in die tank, een andere speler in mijn team ook en de tegenstander had er ook één. Zelfs als hij het niet tegen mij had dan was het zeer ongepast.

[ Voor 4% gewijzigd door Ryack op 03-03-2015 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Istrilyin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09-2024
Over ongepast... Match met mijn G.W.Panther en nog twee GoT2-ers in arty/scout (ik vermoed dat jullie begrijpen waarom he). Rij in een halve minuut naar m'n plekje. BOEM weggeknald door een Grille. Ik dacht nog... "die knakker heeft zeker heel goed gekeken naar destructions, en een hoop geluk gehad". Nee, het was een ally, hij stond naast me en nam onze andere arty onder vuur. Scout knalde hem af, maar de pot natuurlijk compleet verloren. Wat een zak zeg! Eigenlijk zou je iemand 1x per week willen "triple-reporten" of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
User schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 11:09:

Oh wacht, ik heb WG hacks, ik brand sowieso niet.
Er is mij afgelopen weekend voor het eerst overkomen dat een tegenstander riep 'OMG WTF NICE HACKS!' nadat ik z'n T-25 afschoot in m'n T-34-85. Voelt toch goed moet ik zeggen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
Gaius schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 13:17:
[...]
Er is mij afgelopen weekend voor het eerst overkomen dat een tegenstander riep 'OMG WTF NICE HACKS!' nadat ik z'n T-25 afschoot in m'n T-34-85. Voelt toch goed moet ik zeggen. :P
Altijd leuk om een complimentje te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
Ryack schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 12:31:
Weet iemand of het nog steeds mogelijk is om een report via de website te doen met een screenshot? Heb gisteren naar gezocht maar kon alleen informatie vinden over het standaard ingame report systeem. Voor mijn gevoel is dat een placebo systeem.

Een IS-7 van mijn team vond het gisteren nodig om dingen over mijn moeder te roepen en mij kanker toe te wensen. Het zou kunnen zijn dat hij het tegen iemand anders had aangezien hij alleen een tank noemde. Ik reed rond in die tank, een andere speler in mijn team ook en de tegenstander had er ook één. Zelfs als hij het niet tegen mij had dan was het zeer ongepast.
https://eu.wargaming.net/support/Tickets/Submit

uitleggen wat er gebeurt is ,screenshots en een eventuele replay meezenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
Vorst8 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 14:55:
[...]

Daar heb ik ook gekeken, dat is volgens mij meer voor bugs en glitches er zijn geen opties om spelers te reporten. Welke optie gebruik jij er voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 06:14
Vorst8 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 14:55:
[...]

Dan krijg je een standaard e-mail reactie: We hebben een ingame report systeem! :+

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
gewoon die functie (je moet ingelogd zijn), 2 keer gedaan, een keer een control v antwoord gekregen, een keer is er daadwerkelijk iets mee gedaan (nazi shit en teamkillers,vooral eerste zijn russen niet zo blij mee)

al is van dat laaste geval wel door minstens drie mensen een ticket aangemaakt, misschien dat dat ook geholpen heeft/

[ Voor 21% gewijzigd door Vorst8 op 03-03-2015 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
Ik ga het vanavond nog eens proberen. Teamkillers en al die andere kleine onzin die report ik wel ingame. Maar soms kom je gewoon van die mensen tegen waarbij je even die extra inspanning moet doen om ze te reporten.
Ik heb er ook over zitten denken om zijn clan een melding te sturen. Maar ik denk dat over het algemeen clans in WoT niets aan dit soort dingen doen. In tegenstelling tot andere games waar de reputatie van een clan wel belangrijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryack schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 15:22:
Ik ga het vanavond nog eens proberen. Teamkillers en al die andere kleine onzin die report ik wel ingame. Maar soms kom je gewoon van die mensen tegen waarbij je even die extra inspanning moet doen om ze te reporten.
Ik heb er ook over zitten denken om zijn clan een melding te sturen. Maar ik denk dat over het algemeen clans in WoT niets aan dit soort dingen doen. In tegenstelling tot andere games waar de reputatie van een clan wel belangrijk is.
Als iemand binnen GOT zo los zou gaan dan zouden we daar wel actie op ondernemen hoor ;) Maar lang niet alle clans doen dit idd, dus je moet dan net een clan treffen die hier enigszins 'beleid' op heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Bijna alleen EFE doet er niks op uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:43
Fordox schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 15:40:
Bijna alleen EFE doet er niks op uit.
Je moet je volgens mij ook eerst als een debiel gedragen voordat je wordt toegelaten in EFE :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
GOT reageert zeker op zulke meldingen, maar het enige wat je als clan kunt doen is de speler uit de clan zetten, dat weerhoudt hem/haar natuurlijk niet er van om het spelletje te spelen en verder te gaan met extremiteiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 02-04-2024

Bigsexy3

Planner

Quantor schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 15:50:
GOT reageert zeker op zulke meldingen, maar het enige wat je als clan kunt doen is de speler uit de clan zetten, dat weerhoudt hem/haar natuurlijk niet er van om het spelletje te spelen en verder te gaan met extremiteiten.
Bij mij in 5UPER krijg je een soort gele kaart of rode kaart om het zomaar te zeggen. En dan geldt bij een rode kaart dat je wordt terug gezet naar recruit ipv soldier en dan deel je bij ons dus ook niet mee in de gold-share van de clan. Dan heb je 2 weken om je te bewijzen en anders wordt je gekickt na die 2 weken.

Bij 2 gele kaarten krijg je automatisch rood net zoals bij voetbal en krijg je dus wat hierboven staat. Onze commander is niet zo moeilijk hoor, maar als je rare dingen gaat doen ben je wel het haasje. Mooi systeem al zeg ik het zelf.

Daarin tegen is EFE niet de enige clan hoor die daar schijt aan heeft. Bij PTS geven ze er ook niet om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
De gold-share bij GOT als community/casual/semi cw clan is verwaarloosbaar. En natuurlijk waarschuwen we leden als die over de schreef gaan en zullen alleen bij extreme gevallen gelijk de banhamer hanteren. Moet wel zeggen dat onze commander de banhamer smaak te pakken had, maar dat is nu ook al weer een tijdje geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Dit soort teams... al de hele dag, zucht.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Ojn2kK2.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
wsLy schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 18:03:
[afbeelding]
1,3k dmg in je amx 13 90... NUB :+
Tja.... Teams lijken er niet beter op te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stronk missions in platoon. Uiteraard met Neo. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

wsLy schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 18:03:
[afbeelding]
Carry harder, much harder. :P
Ik verwacht toch tenminste meeste damage in je t8 scout in een t10 game. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Zo.. gelukkig kun je nog altijd terugvallen op strongholds.. 2.2 miljoen credits erbij in 2 uur tijd :P

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Sjonge jonge, dit spel moet je echt niet te lang spelen zeg, vandaag kreeg ik zelfs een doodsbedreiging Taken style :D echt geweldig hoe sommige mensen zo laag kunnen zinken. Anyway, ik zou eigenlijk de chat gewoon moeten uitzetten maar dan mis ik alle actie want ik kan er wel meestal om lachen.

Anyway ik heb mijn avontuur opgenomen en je kan het hier bekijken, ik heb het gedeelte met de rage er maar uitgeknipt op het einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

wsLy schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 21:27:
Zo.. gelukkig kun je nog altijd terugvallen op strongholds.. 2.2 miljoen credits erbij in 2 uur tijd :P
Strongholds are OP, please nerf.
K, thanks. :+

ja, jaloers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 23:07:
[...]

Strongholds are OP, please nerf.
K, thanks. :+

ja, jaloers :P
50% credit bonus activeren en dan met de FCM 50t of Type 59 gaan spelen :+ per potje 100k netto... En een slecht potje 70k netto :p

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

wsLy schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 23:13:
[...]

50% credit bonus activeren en dan met de FCM 50t of Type 59 gaan spelen :+ per potje 100k netto... En een slecht potje 70k netto :p
Ik koop geen premium meer en ben al blij met 30k met mijn Slöwe. :'(
Ben permanent blut. Niet dat ik op het moment veel speel maar toch. :P

[ Voor 6% gewijzigd door DaniëlWW2 op 03-03-2015 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Ik zit eindelijk eens goed met credits... 12,6 miljoen en daar komt nog steeds bij :) kan ik weer flink inkopen doen bij een volgende discount

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Ik ben ook wel tevreden met mijn is-6. Alleen in T9 rondes word het full gold schieten en als ik bepaalde T8 heavy tanks tegenover me hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Iedereen hier met zijn tier 8 premiums en premium dagen. Leer is zonder te spelen net zoals ik doe ;) heb op dit moment 2,5 miljoen credits, maar ik zou als ik genoeg geld zou hebben de amx 50b kunnen kopen. Maar dat heb ik niet..... Hopelijk krijg je met die personal missies voor de t28 htc wat meer money. Heb bijna de stug 4. Alleen kan nu niet meer zo heel veel spelen door me school. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
SurfBoy schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 08:01:
Iedereen hier met zijn tier 8 premiums en premium dagen. Leer is zonder te spelen net zoals ik doe ;) heb op dit moment 2,5 miljoen credits, maar ik zou als ik genoeg geld zou hebben de amx 50b kunnen kopen. Maar dat heb ik niet..... Hopelijk krijg je met die personal missies voor de t28 htc wat meer money. Heb bijna de stug 4. Alleen kan nu niet meer zo heel veel spelen door me school. :(
De enige tier 8 premiums die ik heb heb ik verdient en niet gekocht en premium dagen doe ik al een tijdje niet meer aan. Er zijn nu toch geen specifieke tanks waarvoor ik aan het grinden ben :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 18:44
Ik heb ook alleen de T34, maar zelfs daar staan maar 300 potjes op na 5 maanden ofzo. Zolang ik geen tier 10 speel lukt het aardig met de credits, zit nu op 8.4 miljoen dacht? wacht nog steeds tot de equipment, fv4202, jagdpzE100 en de T92 (of M53/M55 nog aan het twijfelen daarover..) in de aanbieding komen..

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Klopt, zonder premium draai ik op tier 9 nog steeds met een klein beetje winst. Bij Tier 10 gaan de credits wel langzaam omlaag maar ook dat valt wel mee als je een beetje oplet wat je aan het doen bent.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:37

themaxter

Bugged..

Die missies schieten wel lekker op voor de credits inderdaad. En inderdaad is het ook een kwestie van goed inkopen. Ik heb volgens mij nog nooit equipment of consumables gekocht voor de gewone prijs.

Zelfs van mijn tier X tanks (11 stuks) heb ik er maar 1 niet in de aanbieding gekocht.
Heb nu daarom nog bijna 7 miljoen staan ondanks dat ik de afgelopen 3 weken een tier 9 en tier 10 heb gekocht en ik eigenlijk nooit specifiek credits grind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norinco
  • Laatst online: 04-09 15:13
Op tier 9 winst draaien is zeer voertuig afhankelijk. M103 is eigenlijk geen probleem, maar met de lorr....... Ik zal die wel te agressief spelen, maar meestal verlies ik daar credits mee.

Gisteren nog een replay gezien op Jingles zijn kanaal van een batchat en dat was een leuke battle, maar die maakte zelfs geen winst (met prem account). Of het kan ook gewoon zijn dat de franse tanks moeilijk uit de rode cijfers zijn te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 18:44
Weet niet wat voor shells hij schiet (ik heb volledig APCR erin)? Ik maak soms namelijk wel winst met dat ding zolang ik niet doodga (en dat zonder prem account :o ).
Met de T30 weet ik ook nog wel winst te maken, zeker vanwege de hoge alpha en dus relatief lage shellkosten.

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kepro_ in zijn Spähpanzer RU 251:

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TweakJerommeke schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 21:42:
Sjonge jonge, dit spel moet je echt niet te lang spelen zeg, vandaag kreeg ik zelfs een doodsbedreiging Taken style :D echt geweldig hoe sommige mensen zo laag kunnen zinken. Anyway, ik zou eigenlijk de chat gewoon moeten uitzetten maar dan mis ik alle actie want ik kan er wel meestal om lachen.

Anyway ik heb mijn avontuur opgenomen en je kan het hier bekijken, ik heb het gedeelte met de rage er maar uitgeknipt op het einde.
Volgens mij ben je de link vergeten ;)

En ik heb ook weer een video gemaakt, dit keer van de BDR G1B, een tank die je niet zo veel ziet en al helemaal niet op YT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Over een statspad clan gesproken...

http://wotlabs.net/eu/clan/RED-S

:P

[ Voor 78% gewijzigd door wsLy op 04-03-2015 14:09 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
Dat is vreemd want die clan zijn we met GOT2 gisteren (of eergisteren) in strongholds nochthans tegengekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
kreezjie schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 14:13:
[...]

Dat is vreemd want die clan zijn we met GOT2 gisteren (of eergisteren) in strongholds nochthans tegengekomen...
Weet je zeker dat dit RED-S was? Want RED-S heeft 0 Stronghold battles gedaan ;)
http://eu.wargaming.net/clans/500055658/stronghold/

Ik denk dat je ze door elkaar haalt met RED_S ;)

[ Voor 22% gewijzigd door wsLy op 04-03-2015 14:16 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
wsLy schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 14:14:
[...]

Weet je zeker dat dit RED-S was? Want RED-S heeft 0 Stronghold battles gedaan ;)
http://eu.wargaming.net/clans/500055658/stronghold/

Ik denk dat je ze door elkaar haalt met RED_S ;)
DOH! 8)7 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een goed begin is het halve werk 8)7

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/j42tRPplklXpgSUmZJ9U45uh/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Special teams are special... Ben ook begonnen met 4 losses op rij, in platoon -,-

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LOL, potje erna: WEER Himmelsdorf, WEER een team dat de hill ignored, WEER de helft zonder dmg, WEER een loss... SERIOUSLY WG?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Z5Zt9Vr0lG3VwHapIoA1rclP/thumb.jpg

[ Voor 37% gewijzigd door Mr_Size op 04-03-2015 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan doe ik ook nog even een duit in het zakje:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/HeRAnZG.jpg

Overigens deelde ik vrolijk mee in de malaise hoor. Op Sacred Valley encounter bleef iedereen lekker in spawn staan, maar desondanks konden de vijandelijke lights zonder problemen bij mij geraken. De vijandelijke Hellcat die met bino's de hele spawn spotte deed de rest...

Wel jammer, zat ik eindelijk boven de 51% WR, is dat in één sessie van 10 battles en 1 win weer weg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Norinco schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 13:19:
Op tier 9 winst draaien is zeer voertuig afhankelijk. M103 is eigenlijk geen probleem, maar met de lorr....... Ik zal die wel te agressief spelen, maar meestal verlies ik daar credits mee.
Ik kwam er gisteren pas na 5 potjes achter dat mijn AMX 13 90 nog op CW instelling stond (full gold.....), dat is ook best een duur geintje :+

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 14:38:
[...]

Dan doe ik ook nog even een duit in het zakje:

[afbeelding]

Overigens deelde ik vrolijk mee in de malaise hoor. Op Sacred Valley encounter bleef iedereen lekker in spawn staan, maar desondanks konden de vijandelijke lights zonder problemen bij mij geraken. De vijandelijke Hellcat die met bino's de hele spawn spotte deed de rest...

Wel jammer, zat ik eindelijk boven de 51% WR, is dat in één sessie van 10 battles en 1 win weer weg :P
Nieuw record DanielWWII ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3ophBi1X0bG6wpU3NXLI1Eoz/thumb.jpg

Deze past ook wel aardig in vanmiddag. Ik heb in tijden niet zulke slecht teams gehad zeg, bizar gewoon. En de enemy capt ook gewoon he, dus die zijn net zo noob.. Binnen 5 minuten is het potje voorbij, let wel: het was een encounter match |:(

[ Voor 11% gewijzigd door Mr_Size op 04-03-2015 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
Waarom ben je noob als je capt?

Soms is het niet de moeite om achter die laatste tank aan te gaan. Zeker als het om een snelle tank gaat en ik zelf in een trager model zit. En dan heb je ook nog die missions waar je moet cappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Meestal ga ik de laatste tank wel achterna maar.... In een Leopard pta pas ik wel op. Dit weekend was ik als laatste over en een vijandelijk bulldog, geen probleem zou je zeggen echter schoot de bulldog mijn ammorack eruit waardoor mijn reload 19.50 sec word, helaas had ik beide repair kits al gebruikt en in een papieren tank is rammen ook geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Rammen is puur op gewicht en snelheid, armor heeft er weinig mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fordox schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 16:33:
Rammen is puur op gewicht en snelheid, armor heeft er weinig mee te maken.
Ehhhh.

Fordox pls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryack schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 15:53:
Waarom ben je noob als je capt?

Soms is het niet de moeite om achter die laatste tank aan te gaan. Zeker als het om een snelle tank gaat en ik zelf in een trager model zit. En dan heb je ook nog die missions waar je moet cappen.
lol meen je dit nou? Potje was binnen 5 min voorbij, het kost 3 min om te cappen in encounter. Dat betekent dus dat de helft van het enemy team linea recta naar cap is gegaan en daar in blijft, ondanks dat het 14-3 staat voor hun. Dat is bizar n00b en ik heb het vandaag al weer meerdere malen meegemaakt, ook in mijn eigen team.

Cappen per sé is niet verkeerd, maar 99% van de tijd wordt het verkeerd gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=jmrJx32xefM]

Het werd wel eens tijd zeg, dat record stamt uit april 2013, toen ik net een week speelde. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fuck fuck fuck, wat haaaaaaaaaaat ik die LT 15 missie. Heel veel lights gespeeld, hoogste aantal spotting dmg? 1,5K. Op Ensk... Echt waar, of mijn team is zo slecht dat ze a) niets met mijn spots doen en/of b) binnen 4 min gewiped zijn of het enemy team is zo slecht dat ze compleet geroflstomped worden en er überhaupt niets meer te spotten valt omdat al mijn teammaten al verder vooraan rijden. Ik heb vanmiddag niet 1 spannende pot gespeeld. Of het was een 15-2 loss of een 15-4 win. Net passend met 15-0 winst afgesloten op Mines in mijn Bulldog. 7 tanks initeel gespot, daarna nog een paar tanks opnieuw opgelicht.. 600 assisting dmg...

|:( |:( |:( |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Istrilyin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09-2024
Mr_Size schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 17:22:
Fuck fuck fuck, wat haaaaaaaaaaat ik die LT 15 missie.
...
Ik vrees ook met grote vreze voor deze missie... Ben nog lang niet bij de Ru251 en de awful panther is niet echt een goede spotter: er rijden heus wel mediums in de buurt die verder naar voren kunnen gaan zonder afgeknald te worden. En met de luchs gaat het denk ik ook niet lukken want te lage tiers / te weinig health.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-09 12:16
Net zeer goede sessie met 70% wr en 4k wn8.
Onder andere in de jacht op mijn 3e mark of excellence in de T29 in 4 games 2 radley-walters (pas mijn 5e en 6e) en gemiddeld 5,5k wn8. Nu nog de laatste loodjes van 94,4% naar de 95% voor die 3 sterren op de gun...

Wot-stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Fuck fuck fuck, wat haaaaaaaaaaat ik die LT 15 missie. Heel veel lights gespeeld, hoogste aantal spotting dmg? 1,5K. Op Ensk... Echt waar, of mijn team is zo slecht dat ze a) niets met mijn spots doen en/of b) binnen 4 min gewiped zijn of het enemy team is zo slecht dat ze compleet geroflstomped worden en er überhaupt niets meer te spotten valt omdat al mijn teammaten al verder vooraan rijden. Ik heb vanmiddag niet 1 spannende pot gespeeld. Of het was een 15-2 loss of een 15-4 win. Net passend met 15-0 winst afgesloten op Mines in mijn Bulldog. 7 tanks initeel gespot, daarna nog een paar tanks opnieuw opgelicht.. 600 assisting dmg...

Wat ook erg is dat je de hele tijd city maps krijgt en dan krijg je eens een open map zitten er 5 light tanks per team in. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Al overwogen om specifiek Assault te gaan spelen? Dan heb je tenminste een team dat ergens verdedigd en een team dat hun moet aanvallen. Als je dan een goede spotpositie hebt dan kan je best wel eens wat schade meepikken. Dat is in ieder geval het plan als ik ooit nog aan de light missies ga beginnen. Eerst maar eens een light unlocken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DaniëlWW2 schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 22:09:
[...]

Al overwogen om specifiek Assault te gaan spelen? Dan heb je tenminste een team dat ergens verdedigd en een team dat hun moet aanvallen. Als je dan een goede spotpositie hebt dan kan je best wel eens wat schade meepikken. Dat is in ieder geval het plan als ik ooit nog aan de light missies ga beginnen. Eerst maar eens een light unlocken. :P
Mjah, heb het ff aangehad, maar omdat ik andere tanks wilde spelen weer uit gezet. Vandaag vergeten aan te zetten. Maar ja, ik heb genoeg gespot vandaag. Mijn medespelers weigeren er echter op te schieten. Ook vanavond weer wat lights gespeeld, meer dan 1100 assisting dmg is er niet van gekomen.

Lights hebben gewoon minder en minder functie in de game, het is zo situationeel allemaal. In meds haal ik geregeld 2-3K spotting dmg, gewoon omdat je verder naar voren kan gaan staan. En ook in heavies gaat dat op, je krijgt dan toch veel meer gelegenheid om track shots te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
Ik heb de light missie 15 doelbewust in platoon gespeeld met een t10 Arty. 4e potje 5111 spotting damage met de Ru

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
Mr_Size schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 17:04:
[...]
lol meen je dit nou? Potje was binnen 5 min voorbij, het kost 3 min om te cappen in encounter. Dat betekent dus dat de helft van het enemy team linea recta naar cap is gegaan en daar in blijft, ondanks dat het 14-3 staat voor hun. Dat is bizar n00b en ik heb het vandaag al weer meerdere malen meegemaakt, ook in mijn eigen team.

Cappen per sé is niet verkeerd, maar 99% van de tijd wordt het verkeerd gebruikt.
Ik had jou post gelezen als "cappen is fout". En naar mijn (en volgens mij ook jouw) mening is dat niet altijd zo. :)
Zelfs in jouw game ligt het er aan. Zit je in een snelle tank met nog voldoende leven dan is er inderdaad geen reden om niet achter de laatste tank aan te gaan. Zit je in een trage tank dan heeft het geen zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

airstrike in SH = very OP

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/TObMTlv.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wtf.. dat kan gewoon instawin betekenen, als je al 2-3 tanks daarmee weet neer te halen nog voor er enig schot gelost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Yup, en decappen gaat er ook heel goed mee. Kan je zelf gewoon rustig verder gaan met je tacktiek.

Neem wel in gedachten dat deze airstrike uit een level 9 of 10 komt (maakt qua dmg niet heel veel uit, maar wle qua kosten aan boxes)

[ Voor 41% gewijzigd door Bigsexy3 op 05-03-2015 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 16:30

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Mijn winrate is ook matig de laatste weken, sinds die missies gaat het nergens meer over. ;)
Heb ook het gevoel dat de accuracy van sommige tanks ver te zoeken zijn, merkte dit vooral met mijn T67, schoot soms echt door tanks heen maar geen damage. :?

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is een airstrike + artillery strike, beide zijn tier 10 strikes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

User schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 09:08:
[...]
Dat is een airstrike + artillery strike, beide zijn tier 10 strikes.
:F bedankt voor de correctie user. Still its OP, heb er laatst een SH battle mee verloren doordat onze FC even vergeten was dat dat ook mogelijk was :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:43
Bigsexy3 schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 09:12:
[...]

:F bedankt voor de correctie user. Still its OP, heb er laatst een SH battle mee verloren doordat onze FC even vergeten was dat dat ook mogelijk was :|
Dat is dan mooi dom van de FC, maar betekend niet dat het overpowered is. Het is vooral handig als de vijand een rush op de cap doet, mooi een airstrike op de cap :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 04:56

Geckoo

Good news, everyone!

Hoe ziet dat er uit dan ingame? om de airstrike aan te vragen?

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

ThomasG schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 10:33:
Dat is dan mooi dom van de FC, maar betekend niet dat het overpowered is. Het is vooral handig als de vijand een rush op de cap doet, mooi een airstrike op de cap :+
Tja die FC is een hele goede alleen, niet onze standaard FC en hij leidt meest geen SH maar alleen CW's. We hadden op dat punt 2 CW's al vol en hij was over om de SH te leiden. Vandaar.
Geckoo schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 10:38:
Hoe ziet dat er uit dan ingame? om de airstrike aan te vragen?
Hetzelfde als je je medkit of repairkit gebruikt maar dan onder de toetsen 7 en 8. En alleen de leader (die dus op plek 1 staat) kan ze activeren tijdens de battle. En je moet ze van te voren selecteren om mee te nemen naar de battle. Doe je dat niet heb kun je ze dus ook niet gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Bye Bye FTR: http://ftr.wot-news.com/

Zat er natuurlijk al lang aan te komen, de donaties zullen vast geholpen hebben om het nog een tijd te rekken maar iets waar je weinig lol meer in hebt zal niet opeens leuk worden als je er compensatie voor krijgt.

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Jammer, altijd met plezier zijn blog bezocht en gelezen. Hopen dat Rita er wat van bakt met de dingen die ze overneemt van Silent. Wel slim van My.com om hem aan te nemen. Z'n vent aan boord hebben is nooit gek denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Of juist wel...

Iemand die mensen doxxed als ze hem niet aanstaan wil je NIET in je bedrijf.
Pagina: 1 ... 7 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.