[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 48 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 20 Laatste
Acties:
  • 58.692 views

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
7/15 weer voltooid tot dusver van de mediums. De crew drop ik nu in mijn Walker Bulldog. Heb niet echt wat anders waar een goede crew in nodig is :P En jammer genoeg had ik destijds niet veel die Chaffee race gespeeld, dus daar had ik geen goede crew aan overgehouden :/

[ Voor 10% gewijzigd door wsLy op 26-02-2015 13:06 ]

Stichting Hobbyserver

wsLy schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 07:44:
Gisteren was echt een drama... Ofja sinds maandag is het al een drama...

Wel de TD missies voor de t28 concept afgerond en nu eens met de rest aan de slag. Op 2 missies na alles gedaan met honors.
Moet je eens aan Mr_Size vragen hoe mijn geluk mij mee zat gisteren :+
Uiteindelijk net als eergisteren een winrate van 70% gehaald maar mijn WN8 was de helft minder..

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

psychoclown schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 13:10:
Moet je eens aan Mr_Size vragen hoe mijn geluk mij mee zat gisteren :+
Uiteindelijk net als eergisteren een winrate van 70% gehaald maar mijn WN8 was de helft minder..
Ja, de T23E3 en jij zijn geen vrienden :+ En ge one shot worden door arty is ook vrij slecht voor je WN8 ;) Ik had gisteravond ook weer een 0 dmg potje in de Lorraine, toch de avond afgesloten met 2,8K WN8 dankzij wat compensatiepotjes in onder andere die twee E3 potjes met jou. Op de een of andere manier zijn die E3 en ik wel vriendjes namelijk :P

• Banaan86
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19-02-2024
Sinds een week speel ik weer. Heb het spel gespeeld sinds 2012 ofzo maar een hele tijd gestopt. Heb wel zin in wat platoons af en toe. Nick is m4a1

• Bertvdk
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 04-09-2020
26 februari 2015

Gespeelde battles: 22
Gewonnen battles: 9

Gaat weer vanouds lekker vandaag.
Heerlijke MM, Fantastische teams (vooral de toptiers), en buitengewone RNG :+

Noobmeter

• BeetjeVreemd
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07-09 20:49
Even van te voren checken voor de zekerheid.
Die sisterhood of steel kan je later opnieuw kiezen als perk, ook al train je deze eerst om voor sixth sense?

Ik kan nu twee vrouwelijke crew members claimen en wil dat alvast doen dan zodat ik verder kan met andere missies, maar voordat ik een complete vrouwelijke crew heb ben ik nog wel ff verder en je kan ze niet tijdelijk in de barakken plaatsen als je ze claimt zo te zien. Je moet ze toewijzen aan een tank.
Dus dacht dan gebruik ik ze eerst op andere tanks waar ik nog geen sixth sense op (perk sisterhood of steel omzetten naar sixth sense) heb en als ik een complete vrouwelijke crew bij elkaar heb maak ik er weer sisterhood of steel van).
Of is dat met het oog op de wijzigingen die (snel?) komen wat betreft sixth sense weer niet aan te raden?
Ennuh, owja, idd HT-15 net gehaald, een dag na het frustrerende net niet potje.
Zelf 5K damage doen in een potje werkt beter dan proberen te bouncen :)

B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:43
Vrouwen kunnen prima in de barracks.
Daarnaast kan je sisterhood niet "omtrainen", dat is een gratis skill/perk (kost dus ook geen xp).

• BeetjeVreemd
DjMark schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 15:43:
Vrouwen kunnen prima in de barracks.
Daarnaast kan je sisterhood niet "omtrainen", dat is een gratis skill/perk (kost dus ook geen xp).
Volgens mij moet je ze toch eerst aan een specifieke tank toewijzen incl. functie (commander/lader etc.) voordat je ze in de barakken kan zetten?
Het liefst zou ik ze willen claimen en direct in de barakken plaatsen en als ik dan een complete crew bij elkaar heb pas de nationaliteit/functie/tank kiezen.

Wel raar dan dat je die perk niet om kan zetten naar sixth sense, kan met BiA immers wel.
't is natuurlijk mooi dat je em gratis krijgt, maar dat ie dan direct permanent/niet uitwisselbaar voor iets anders is, is dan weer jammer.

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
HirzoSchuurman schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 15:50:
[...]

Wel raar dan dat je die perk niet om kan zetten naar sixth sense, kan met BiA immers wel.
't is natuurlijk mooi dat je em gratis krijgt, maar dat ie dan direct permanent/niet uitwisselbaar voor iets anders is, is dan weer jammer.
Je krijgt, naast de niet-wijzigbare Sisterhood of Steel-perk, nog een 100% skill bij die je zelf mag toewijzen. Je kunt dus direct Sixth Sense toewijzen en gebruiken.

[ Voor 22% gewijzigd door Gaius op 26-02-2015 15:54 ]

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:43
Je traint ze inderdaad voor een tank+functie, maar daarna gaan ze automatisch naar je barracks.

• BeetjeVreemd
DjMark schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 15:54:
Je traint ze inderdaad voor een tank+functie, maar daarna gaan ze automatisch naar je barracks.
Gaius schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 15:54:
[...]

Je krijgt, naast de niet-wijzigbare Sisterhood of Steel-perk, nog een 100% skill bij die je zelf mag toewijzen. Je kunt dus direct Sixth Sense toewijzen en gebruiken.
Say what? :)
Dus je begint direct met je 3e skill trainen dan?
'k had het tijd terug allemaal wel bekeken/uitgezocht hoe 't zat, maar in de tussentijd blijkbaar vergeten/dingen door elkaar gehaald.

Als 'k die LT-15 met 4K spotting/assist damage nu ook nog een keer weet te halen heb ik al drie vrouwtjuhs :)
Maar keertje peloton met scumbags doen i guess.

'k zie net dit ineens trouwens, toen ik filmpje over de female crew ging opzoeken, was dat hier al bekend?

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:08
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=qElk8FGIo2M]

Net uitgekomen filmpje op FTR

+ nog wat: http://ftr.wot-news.com/2...physics-video/#more-22450

[ Voor 34% gewijzigd door SurfBoy op 26-02-2015 16:15 ]

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
de BIA/SIS perk van de dames is niet 1 van de skills die je kunt kiezen, die zit er al direct op. Zoals eerder aangehaald heb je verder je 1e skill al op 100%, die kun je wel kiezen. Ter volledigheid, BIA is geen optie meer bij de dames. Mijn dames zitten op de Challenger en gezellig dat ze het hebben, want aangezien het een UK tank is, zit er natuurlijk ook een waterkoker voor de thee in.

• BeetjeVreemd
Quantor schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 16:19:
de BIA/SIS perk van de dames is niet 1 van de skills die je kunt kiezen, die zit er al direct op. Zoals eerder aangehaald heb je verder je 1e skill al op 100%, die kun je wel kiezen. Ter volledigheid, BIA is geen optie meer bij de dames. Mijn dames zitten op de Challenger en gezellig dat ze het hebben, want aangezien het een UK tank is, zit er natuurlijk ook een waterkoker voor de thee in.
Thnx voor de toelichting, en even snel een slokje thee onder het reloaden is natuurlijk altijd lekker 8)

Quantor schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 16:19:
Waarom jij nog single bent is mij een raadsel :+

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Teveel World of Tanks spelen is 1 van de oorzaken denk ik....

• BeetjeVreemd
Quantor schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 16:38:
Teveel World of Tanks spelen is 1 van de oorzaken denk ik....
#ietsmetretorischevraagLoL

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 04:56

Geckoo

Good news, everyone!

Met die nieuwe psyhics zou het leuk zijn om die tank races weer te krijgen van een paar patches terug.

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:43
Ik hoop maar dat Wargaming de nieuwe physics niet verneukt. Ik vind het wel een leuke toevoeging aan het spel, want vooral de wat tragere tanks als de T95 en Maus zullen er van profiteren. En het gaat heel erg leuk worden wanneer je (slechte) spelers in light tanks of een snelle medium tegen komt. Die liggen zo op hun dak, en aangezien je bij het remmen niet zomaar meer stil staat worden het veel gratis ram kills.

• SurfBoy
De physics test komt morgen volgens FTR. Dat wordt even massaal uit proberen.
Wát een avond :D

Wins/Battles: 13 (14) (92.9%)

Efficiency/WN8: 1 831 / 3 620

Zeer, zéér stronk pluton met Fordox en Kepro. Echt een aantal hilarische potten gehad, waaronder eentje waarin Fordox 2x een tank totaal random en blind one shot... In zijn KV-2 :D _O-
En passant haalde ik dat potje even een top gun op, maar we lagen echt krom op TS. Misschien wel de leukste pot ooit die ik gespeeld heb. Daar ga ik zeker een filmpje van maken ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Mr_Size op 26-02-2015 22:22 ]

Lachwekkend dit, eerst 2 potjes om te huilen, een derde die gelukkig gewonnen werd door onze arties en lights (waarvan ik in de WZ-131) en dan een killerpot in de T1 heavy waarbij ik zelfs HT missie 12 volbreng..
Victory!
Hidden Village
T1 Heavy
Steel Wall, High Caliber
Pot. Dmg. Received: 1 385
Exp: 4 476
Place in team: 1

Total: 20 656 WN8: 13 690 (100)
WoT soms.. _O- 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:15

Fordox

00101010

Mr_Size schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 22:17:
Wát een avond :D

Wins/Battles: 13 (14) (92.9%)

Efficiency/WN8: 1 831 / 3 620

Zeer, zéér stronk pluton met Fordox en Kepro. Echt een aantal hilarische potten gehad, waaronder eentje waarin Fordox 2x een tank totaal random en blind one shot... In zijn KV-2 :D _O-
En passant haalde ik dat potje even een top gun op, maar we lagen echt krom op TS. Misschien wel de leukste pot ooit die ik gespeeld heb. Daar ga ik zeker een filmpje van maken ;)
Conquest of Paradise :)

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
De nieuwe Physics test server is er: http://worldoftanks.eu/en...ic-test-new-physics-2015/

Lang niet alle tanks zitten erin om mee te testen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 19:58
en veels te veel russen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch maar vanavond even proberen! :)
Lucky me dat ik sowieso al mijn PC thuis aan had gezet om tussen het werk door wat zaken te regelen via Teamviewer, kan mooi de download aan straks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Ik ben trouwens even een video aan het uploaden naar yt over de test. Gewoon een paar potjes. Maar in sommige games zie je de vernieuwing wel goed. Waren trouwens niet echt goede potjes. Mede door het YOLO gerush.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Telefooncal
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 19:52

Telefooncal

Tring tring!

De test server is zeker het uitproberen waard, vergeet alleen niet de oude test server te verwijderen van je pc als je die nog had staan. Alleen jammer dat alle crew ook gereset is in deze test server. Ik heb wel het idee dat je nu net op ijs rijd met je tank. Je tracks slippen ook door als je bijvoorbeeld optrekt vanuit stilstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Ok dus we krijgen nu War Thunder taferelen? Dat was ook de reden dat ik dat spel naar 1 battle heb verwijderd..

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeiFront
  • Laatst online: 10:50
Mr_Size schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 18:02:
On the plus side: ik heb de badkuip gekocht :D Was helemaal klaar met de Sau40, wat een bagger tank is dat zeg. Laatste 4K XP maar geskipt met free XP. Op de badkuip gebruikt iedereen zeker de 105 mm gun? En dan met of zonder GLD?

Ik heb nu rammer, camonet en binocs erop zitten, want ik heb nu nog de stock gun (die overigens bizar goed is al, met de meeste pen van de 3 guns zelfs 8)7)
Ik heb bijna altijd de stock gun gebruikt de "17-pdr", 64% winrate na 122 games can't be wrong ;) de 90mm is gewoon slecht in vergelijking met de 105 of de 17-pdr.

De 105 mm is ook een goede gun maar de te lange reload, slechte soft stats en de low damage rolls die je vaak hebt zorgen ervoor dat targets net nog in leven blijven. De 17-pdr heeft excellente soft stats, hogere dpm een zeer snelle shell travel time en een penetration die compleet overkill is op tier 5, met de 17-pdr kan je ook netjes targets permatracken en afschieten (niets zo leuk als een tier 7 permatracken en ongespot doodspammen met de 17-pdr :+ )

Ik zou zeggen probeer beide even uit, dan zie je welke gun jouw voorkeur geniet.

[ Voor 26% gewijzigd door KeiFront op 27-02-2015 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Dont listen to him!

De 105mm is juist hetgene dat de tank leuk maakt. De andere gun is misschien beter voor sommige speelstijlen, maar lang niet zo leuk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeiFront
  • Laatst online: 10:50
Fordox schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 12:21:
Dont listen to him!

De 105mm is juist hetgene dat de tank leuk maakt. De andere gun is misschien beter voor sommige speelstijlen, maar lang niet zo leuk :p
Lies, damned lies, and statistics :P

[ Voor 4% gewijzigd door KeiFront op 27-02-2015 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

He lies that im lying!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Hier is mijn filmpje, vindt het wel een rare verhouding. Ik heb van mijn 2560 x 1080 opname een full hd opname gemaakt in camtasia. Kon het van een vriend gebruiken. Als jullie enig idee hebben wat er anders moet, graag! Misschien handig voor de volgende keer als ik een filmpje upload.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=0jxyZr1OEaQ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-09 10:45
wsLy schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 12:19:
Ok dus we krijgen nu War Thunder taferelen? Dat was ook de reden dat ik dat spel naar 1 battle heb verwijderd..
Serieus he... Daar dacht ik ook al aan.

Bochtje naar links of rechts en je staat verkeerd om, terwijl op andere momenten de tank niet vooruit te branden is... En ja, dan heb ik het over een Pz. III
Maar wat me het meest blijft verwonderen is het "Oh, ik raak een kiezeltje, zie me vliegen!!" effect :(

Hoop dat het niet zo erg wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Daarvoor is het nog een test ronde he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Bah.. net een paar battles gedaan samen met GJP.. Keer op keer staan wij bovenaan met ons platoon met Type 59's of FCM 50t/IS-6 en keer op keer weet ons team gewoon geen damage te doen en verliezen we de battle.

Wat een bedroevend niveau weer.. Je doet er gewoon alles aan om te winnen, maar je team weet het gewoon te verpesten.. heerlijk is dat :(

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 20:39
wsLy schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 13:08:
Bah.. net een paar battles gedaan samen met GJP.. Keer op keer staan wij bovenaan met ons platoon met Type 59's of FCM 50t/IS-6 en keer op keer weet ons team gewoon geen damage te doen en verliezen we de battle.

Wat een bedroevend niveau weer.. Je doet er gewoon alles aan om te winnen, maar je team weet het gewoon te verpesten.. heerlijk is dat :(
Tsja dat is het grote manco van WoT toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Dweebus schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 12:43:
[...]
Maar wat me het meest blijft verwonderen is het "Oh, ik raak een kiezeltje, zie me vliegen!!" effect :(

Hoop dat het niet zo erg wordt..
Toen ze physics in eerste instantie introduceerden vloog je op de testserver ook alle kanten op. Uiteindelijk is het toch aardig op de echte server terecht gekomen. Ik neem aan dat dat hier ook zal gaan gebeuren.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 06:14
wsLy schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 13:08:

Tja... de teams waren inderdaad erg bijzonder! Voordeel van een tier 8 pref M platoon spelen is wel dat je desondanks de bijzondere teams er genoeg credits aan over houd!

Maar een top tier IS8 die met zijn top gun weet te bouncen op de achterkant van een Panther II? :o ;(

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:43
GJP80 schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 13:20:
[...]

Maar een top tier IS8 die met zijn top gun weet te bouncen op de achterkant van een Panther II? :o ;(
Dat is gewoon weer gepatenteerde Wargaming bullshit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Working as intended.
How terrible.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KeiFront schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 12:20:
[...]

Ik heb bijna altijd de stock gun gebruikt de "17-pdr", 64% winrate na 122 games can't be wrong ;) de 90mm is gewoon slecht in vergelijking met de 105 of de 17-pdr.

De 105 mm is ook een goede gun maar de te lange reload, slechte soft stats en de low damage rolls die je vaak hebt zorgen ervoor dat targets net nog in leven blijven. De 17-pdr heeft excellente soft stats, hogere dpm een zeer snelle shell travel time en een penetration die compleet overkill is op tier 5, met de 17-pdr kan je ook netjes targets permatracken en afschieten (niets zo leuk als een tier 7 permatracken en ongespot doodspammen met de 17-pdr :+ )

Ik zou zeggen probeer beide even uit, dan zie je welke gun jouw voorkeur geniet.
Fordox schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 12:21:
Dont listen to him!

Tja, die 17 pdr stats zijn idd indrukwekkend. Ik ga gewoon eens kijken hoe het allemaal uitpakt, sowieso moet ik het nu nog met de 17 pdr doen, want ik heb de tank net. Maar als ik de 105 kan unlocken dan ga ik die ook zeker proberen. Ik kan altijd nog terug switchen naar de 17 pdr als de 105 niet bevalt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

#Team105

Je hebt een KV-1 weg met 2 schoten en de pen op de 105 is ook gewoon briljant. Overkill pen is nergens voor nodig.

[ Voor 88% gewijzigd door Fordox op 27-02-2015 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerpentNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-03 00:39
Ik heb ook die physics test geprobeerd.. Maar dit werkt echt niet fijn. Heb ook het idee dat de tanks iets minder bewegelijk zijn dan daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 18:44
wsLy schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 12:19:
Het is afwisselend, als je de rem (spatie?) intrapt ga je slippen en anders ga je gewoon normaal door de bocht.
Echter is het remmen en optrekken nu wel heel vervelend, remweg is 2-3x zo lang geworden en bij het optrekken slippen je tracks..

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
2de video over de physics test:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=yztpxefNoOU]

Dit maal met OBS opgenomen. Vindt xSplit fijner werken, maar ineens stopte die de opnames de hele tijd na een aantal seconden. De kwaliteit vind ik wel minder maar de verhouding is goed met dank aan onze Psychoclown of te wel Thijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 14:53
Weekend special is bekend, hmmzz.. 15% op een t8 heavy is leuk, maar 30 komt ook vaak voor toch? Wil graag een Caravan kopen, maar heb er geen haast mee. Free xp conversie lijkt me zonde, bespaar er liever stock grinds mee.

"Double Crew Experience

Free XP to Crew XP Conversion

30% Discount on all standard heavy tanks, Tier VI – VII

15% Discount on all standard heavy tanks, Tier VIII

Missions
Lords of Steel
Reward
5 x Large Repair Kit
Requirements
Random Battles only
Heavy tanks only
Tier VI and above
Once per day
Conditions
Win a total of 10 battles
Be in the top 10 players on your team by base experience earned (bonuses for the first victory, premium account, etc., will not be counted to determine the rankings).

The Lords Must Fall
Reward
5 x Large Repair Kit
Requirements
Random Battles only
All classes except heavy tanks
Tier VI and above
Once per day
Conditions
Destroy 10 heavy tanks
Be in the top 10 players on your team by base experience earned (bonuses for the first victory, premium account, etc., will not be counted to determine the rankings).
"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banaan86
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19-02-2024
Iemand zin een platoon deze week? Nick is m4a1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou zeggen, lees de TS want daar staat sowieso al info in die je verder had kunnen helpen.

Hint: channel Gathering of Tanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
'E 50M is weak'

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1kxBVZV.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Quickybaby is weak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Vijandelijk team doodgeramt ofzo? :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Nah, ze pakten het verkeerd aan met hun setup. En ik was op weg om te flanken toen ze begonnen te pushen :') voordat ik weer op een positie was om te schieten was zo wat iedereen al dood lol...

Ik ben overigens brgonnen aan de lijn naar de e 50m, vandaag de vk3002m gekocht en er een 3 skill crew ingezet.

[ Voor 22% gewijzigd door wsLy op 27-02-2015 23:58 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Waarom trouwens de duitse tier 10 arty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Fordox schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 10:12:
Waarom trouwens de duitse tier 10 arty?
Eigenlijk wilde ze zoveel mogelijk Duits staal en dan voornamelijk mediums :P Maar sommige hadden geen E 50M :P

En die no6ody woont op 30km hiervandaan :') In Aachen.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Waarom dan geen maus/jagdpretzel/E100/leo ipv de objects? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zuur, gisteren dacht ik nog even snel een primeurtje van de test server te kunnen recorder. Blijkt dat de aansluiting van de microfoon in de headset is afgebroken.. nogal zuur want het is voor de rest een goede headset in een prima staat (en goed mee omgegaan). Gelukkig al wel YouTube videos klaar staan t/m halverwege Maart.

Overigens wel irritant aan die nieuwe physics, wegrijdende bange teamgenoten omdat er veel tegenstanders tegenover je staan of aan komen rijden... Ze beuken je met gemak opzij waardoor je hele aim vernageld wordt. En iedereen weet hoe goed de WoT community kan rijden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar issie dan: onze epic platoon potje van afgelopen donderdag, starring Fordox als derpmaster :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
psychoclown schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 11:46:
Zuur, gisteren dacht ik nog even snel een primeurtje van de test server te kunnen recorder. Blijkt dat de aansluiting van de microfoon in de headset is afgebroken.. nogal zuur want het is voor de rest een goede headset in een prima staat (en goed mee omgegaan). Gelukkig al wel YouTube videos klaar staan t/m halverwege Maart.

Overigens wel irritant aan die nieuwe physics, wegrijdende bange teamgenoten omdat er veel tegenstanders tegenover je staan of aan komen rijden... Ze beuken je met gemak opzij waardoor je hele aim vernageld wordt. En iedereen weet hoe goed de WoT community kan rijden 8)7
Het mooie is dat ik 2 video's heb geupload over de nieuwe physics, wel zonder commentaar. :+ Was eigenlijk ook meer om te kijken hoe ik nou echt moest uploaden op yt met me nieuwe pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Fordox schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 10:39:
Waarom dan geen maus/jagdpretzel/E100/leo ipv de objects? :9
Te langzaam.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Mr_Size schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 12:13:
Daar issie dan: onze epic platoon potje van afgelopen donderdag, starring Fordox als derpmaster :D

[video]
KV-2 is gewoon een vuile clickertank. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SurfBoy schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 12:41:
[...]

Het mooie is dat ik 2 video's heb geupload over de nieuwe physics, wel zonder commentaar. :+ Was eigenlijk ook meer om te kijken hoe ik nou echt moest uploaden op yt met me nieuwe pc.
Ik ga het ook maar zonder commentaar doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
psychoclown schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 16:46:
[...]

Ik ga het ook maar zonder commentaar doen :)
Goed idee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Victory!
Battle: Westfield
Vehicle: Jagdpanzer E 100
Experience received: 2.124 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 61.421
Battle achievements: Tank Sniper, Pascucci's Medal, Mastery Badge: "III Class"

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/O2JWHG2.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Jeuj, Ace in de T-34-85. Vind het overall geen hele fijne tank, maar hey, een mastery is altijd nice. En m'n gunmark op de KV-85. Woei. -O-

En op de één of andere manier mág ik gewoon geen leuke potten meer hebben in de Comet. Of ik doe het netjes en we verliezen, of ik doe het crap en we verliezen, of we verliezen gewoon, of ik het doe het meh en we winnen (hééééél soms). Nou ja, zal wel weer zo'n wraakactie zijn van de MM omdat ik een keer top tier ben geweest. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Gaius schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 20:54:
Jeuj, Ace in de T-34-85. Vind het overall geen hele fijne tank, maar hey, een mastery is altijd nice. En m'n gunmark op de KV-85. Woei. -O-

En op de één of andere manier mág ik gewoon geen leuke potten meer hebben in de Comet. Of ik doe het netjes en we verliezen, of ik doe het crap en we verliezen, of we verliezen gewoon, of ik het doe het meh en we winnen (hééééél soms). Nou ja, zal wel weer zo'n wraakactie zijn van de MM omdat ik een keer top tier ben geweest. :P
Heb dus precies hetzelfde verhaal in mijn Lorry. Doe je is 4.8k dmg, is het hoogste na jou 1,8k. Of dan win je met 1,5k dmg. Zit je echt niet op te wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
Gaius schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 20:54:

Het kan nog erger dan dat hoor.

Heeeeeeeeeerlijk potje in de T71, 18.000+ WN8, maar gewoon niet mogen winnen.....
http://wotreplays.eu/site/1668024#cliff-debanus-t71

Gelukkig mag het soms ook wél!
Tip: Zet het einde van de replay op 1/2 snelheid, in plaats van 1x
http://wotreplays.eu/site/1667989#redshire-debanus-t67

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zonde, had een Kolobanovs medal en een Pools medal kunnen halen.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/k75rGHshdVIdpsliNNt3kKKC/thumb.jpg

Was nog alleen tegen 2 arty, met nog 5.30 op de klok. Stond in base te wachten op hun komst, maar ze kwamen niet. Toen maar besloten om richting hun base te gaan. Maar ja, zodra ik mijn plek verlaat kom ik 1 van die krengen uiteraard vol in het open tegen. Ik weet hem nog te raken, maar uiteraard shotgunned hij mij totaal unaimed dood. So close, yet so far away :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:09

Rianata

Have you played Atari today?

Mr_Size schreef op zondag 01 maart 2015 @ 14:14:
Zonde, had een Kolobanovs medal en een Pools medal kunnen halen.

[afbeelding]

Was nog alleen tegen 2 arty, met nog 5.30 op de klok. Stond in base te wachten op hun komst, maar ze kwamen niet. Toen maar besloten om richting hun base te gaan. Maar ja, zodra ik mijn plek verlaat kom ik 1 van die krengen uiteraard vol in het open tegen. Ik weet hem nog te raken, maar uiteraard shotgunned hij mij totaal unaimed dood. So close, yet so far away :(
Mm, iets klopt hier niet... 8 kills met 1.339 damage? I declare kill stealing! ;)

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:37

themaxter

Bugged..

Ik had gisteren ook zo'n pot.
Op het eind met 6 kills nog 3 arty om te slopen in mijn eentje. Had alleen zelf nog 58 health in een T44.
Onder weg naar hun base kom ik 1 arty tegen die ik weet te slopen. Vervolgens komt nr 2 rijdend op me af op een meter of 150 en terwijl ik dwars op hem weg rijd zodat zijn bloom groter wordt (was een S-51) splasht hij me precies genoeg om me te killen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rianata schreef op zondag 01 maart 2015 @ 14:30:
[...]

Mm, iets klopt hier niet... 8 kills met 1.339 damage? I declare kill stealing! ;)
Ik heb nog de stock gun he, die doet niet zoveel dmg ;) En een hoop targets waren erg low HP. MAAR DAAR GAAT HET NIET OM RIA!! -O-

In other news:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0QSJclxYcx6MDKY0GpJSAwex/thumb.jpg

Fuck. My. Life. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Mr_Size schreef op zondag 01 maart 2015 @ 15:53:
[...]

Ik heb nog de stock gun he, die doet niet zoveel dmg ;)
Stock gun... Ik doe nu de VK3001D. Die ervaring met de stock gun ga ik me nog lang heugen. Stock is die tank echt een stuk schroot waar ze rupsbandjes opgeplakt hebben, stukje pvc pijp erop als loop et voila, dat is een tank. Op zich nog niet zo erg, maar het ding trekt ook de matchmaking aan die het verdient. Met als gevolg 3 wins na 11 of 12 battles en een WN8 van 450. :+

edit: en ik zie de FML niet? :)

[ Voor 3% gewijzigd door Gaius op 01-03-2015 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Te weinig spotting dmg voor de missie :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
Mr_Size schreef op zondag 01 maart 2015 @ 19:56:
Te weinig spotting dmg voor de missie :'(
Heb ooit eens een potje gehad met 3.964, voor de zelfde missie....

Gelukkig zit ik nu midden in de missies voor de T55-A en hoef ik me er op het moment nog niet druk om te maken :)

[ Voor 4% gewijzigd door Bertvdk op 01-03-2015 20:09 ]

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Vandaag heb ik mijn MT-15 en HT-15 missie gedaan. MT-15 met de lorrain en HT-15 met de t32 omdat ik alleen de keus heb tussen de t32 en is-3 die wat armor hebben. Het jammere is dat ik HT-15 nog een keer moet doen omdat ik niet gewonnen heb.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Zo.. Panther staat in de garage, alleen nog de turret unlocken en dan op naar de Panther II :)

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Lekker gebruik gemaakt van de korting op heavies. Heb de IS, KV-2 en T-150 in de garage staan. Geen idee wanneer ik die ga spelen, maar dat komt vast wel een keer goed. :P

Oh, en ik ga naar Tankfest. *O*

en whine whine whine, verder een kansloze avond, m'n winrate is voor het eerst sinds 1400 battles onder de 54% gezakt. Avg dmg, Avg xp en WN8 blijven stijgen, maar de winrate steekt z'n middelvinger op. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerpentNL
Een vraagje voor diegene die uploaden naar youtube, welke software gebruiken jullie voor het recorden en renderen etc van je video's? Wat zijn de ervaringen en waarom heb je voor die software gekozen?

Wil zelf ook wel eens een poging wagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freelh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 20:24
Gaius schreef op zondag 01 maart 2015 @ 22:43:

en whine whine whine, verder een kansloze avond, m'n winrate is voor het eerst sinds 1400 battles onder de 54% gezakt. Avg dmg, Avg xp en WN8 blijven stijgen, maar de winrate steekt z'n middelvinger op. :'(
Dat herken ik. Na 4k battles zit ik nog steeds op 53%. Al de andere graphs gedragen zich logaritmisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Gisteren op TS de pepsi vs coca cola discussie gehad :p fosco besloot om een topic te maken.

http://forum.worldoftanks...-disbanding-over-dispute/

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SerpentNL schreef op maandag 02 maart 2015 @ 00:59:
Een vraagje voor diegene die uploaden naar youtube, welke software gebruiken jullie voor het recorden en renderen etc van je video's? Wat zijn de ervaringen en waarom heb je voor die software gekozen?

Ik gebruik Shadowplay om de game te recorden. Dat kan alleen als je een (recente) Nvidia kaart hebt, want het is software van Nvidia. Bevalt me erg goed moet ik zeggen.

Hiervoor gebruikte ik overwolf om games mee te recorden. Kwaliteit was wat minder, maar viel me zeker niet tegen en was ook erg makkelijk in het gebruik.

Voor het renderen gebruik ik Sony Vegas Pro 13. Dat programma is behoorlijk uitgebreid en er zitten zeer veel functies in (waarvan ik 99% nog niet ken :P)

Ik heb gisteren trouwens gebruik gemaakt van de mogelijkheid om een crewmember met Free XP verder te trainen. Kostte me wel iets van 20K, maar nu heb ik eindelijk sixth sense op mijn commander in de Walker Bulldog. Speelt toch een stuk lekkerder. Heb sinds gisteren ook de autolader gun van de Bulldog unlocked. Ook een hele verbetering t.o.v. de 2e gun (wat eigenlijk dezelfde gun is, maar dan non-autolader). Gisteravond nog een paar potjes in de Bulldog gespeeld, maar helaas weer geen mogelijkheden om de 4K missie te halen. 2x South Coast gehad, die map heeft niet heel veel bosjes om ff lekker in te gaan staan spotten. Bovendien moet je team ook niet volslagen debiel zijn, ik moest bij 1 van die potjes redding brengen door de laatste 268 te circlen en te killen. Op zich een prima pot, maar totaal geen assisting dmg.

Ik word echt moedeloos van die missie. Vanavond weer een poging..

[ Voor 34% gewijzigd door Mr_Size op 02-03-2015 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 02-04-2024

Bigsexy3

Planner

wsLy schreef op maandag 02 maart 2015 @ 06:43:
Gisteren op TS de pepsi vs coca cola discussie gehad :p fosco besloot om een topic te maken.

http://forum.worldoftanks...-disbanding-over-dispute/
Ik heb ook maar even gestemd. Wie drinkt er nou Pepsi? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OBS, opensource met heel veel tweak- en instellingmogelijkheden. Kan zowel voor livestreamen als lokaal recorden gebruikt worden. Daarnaast is het in vergelijking met Xsplit minder resource demanding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Vraagje: wat heb je nodig om met strongholds aan de slag te gaan?

Ben lid van een kleine fun clan en omdat we minder dan 15 leden tellen, is deelname aan clanwars geen optie. Betreft ook veel mensen met een baan, kids etc.

Stronghold lijkt me echter wel een haalbaardere optie, al was het maar vanwege de leuke passieve bonussen? voor het laagste niveau van skirmishes heb je een detachment van 6 nodig lees ik, maar hoe werkt dit in de praktijk vraag ik me af..

Met de recente winter challenge was het al vaak een uitdaging om 5 leden tegelijk online te krijgen, maar voor de Stronghold skirmishes mag je ook clanloze "legionairs" meenemen las ik in de wiki.

Kan iemand met praktijk ervaring aangeven of dit voor ons een haalbare optie is? Een random 5e player voor een winterplatoon oppikken was zo geregeld via general chat, kan dit met Skirmishes ook bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy

Heb zelf pas geleden voor het eerst met xSplit opgenomen. Dit geeft redelijk goede out-of-the-box kwaliteit. OBS is ook nog een optie, maar hier moet je eerst redelijk wat tweaken voordat je goede kwaliteit krijgt. Heb dit zelf ervaren, omdat me xSplit niet wou mee werken bij de 2de opname.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Wij spelen veel t6 en t8 in strongholds, makkelijk credits verdienen... Vooral t6 als je ook nog de 50% credit bonus aan hebt staan (moet je wel genoeg resources voor hebben) dan is het gewoon 40-50k voor 3 minuten spelen :p

De t6 speel je met 6 of 7 man en t8 volgens mij met 10 man.

Strongholds telt zelf niet mee voor statistieken, maar je krijgt wel de credits en xp. Het is dus lekker om bepaalde tanks te grinden in strongholds :)

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Laatst online: 22-08 14:09
_Anvil_ schreef op maandag 02 maart 2015 @ 11:01:
Vraagje: wat heb je nodig om met strongholds aan de slag te gaan?

Ben lid van een kleine fun clan en omdat we minder dan 15 leden tellen, is deelname aan clanwars geen optie. Betreft ook veel mensen met een baan, kids etc.

Stronghold lijkt me echter wel een haalbaardere optie, al was het maar vanwege de leuke passieve bonussen? voor het laagste niveau van skirmishes heb je een detachment van 6 nodig lees ik, maar hoe werkt dit in de praktijk vraag ik me af..

Met de recente winter challenge was het al vaak een uitdaging om 5 leden tegelijk online te krijgen, maar voor de Stronghold skirmishes mag je ook clanloze "legionairs" meenemen las ik in de wiki.

Kan iemand met praktijk ervaring aangeven of dit voor ons een haalbare optie is? Een random 5e player voor een winterplatoon oppikken was zo geregeld via general chat, kan dit met Skirmishes ook bijvoorbeeld?
Met 6 man kan je inderdaad een max. tier 6 SH starten. Hoe makkelijk het is om een legionair te vinden weet ik eerlijk gezegd niet, onze clan heeft altijd wel genoeg mensen online. Verwacht eigenlijk niet dat het erg moeilijk is, zijn altijd wel random mensen online en op zoek.

Je moet wel opletten dat de bonussen bij hogere levels pas beetje interessant worden en dat na level 5 je SH aangevallen kan worden. Gebeurt in praktijk overigens niet zo vaak maargoed, kan wel.
Je zou dan onder de level 5 moeten blijven, heb je toch bonussen en kan je lekker op je eigen tijden spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Ok, dank voor de input heren. Het proberen waard dus, zeker als we onder level 5 blijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerpentNL
psychoclown schreef op maandag 02 maart 2015 @ 09:39:
[...]

OBS, opensource met heel veel tweak- en instellingmogelijkheden. Kan zowel voor livestreamen als lokaal recorden gebruikt worden. Daarnaast is het in vergelijking met Xsplit minder resource demanding.
Klinkt interessant, maar hoe zit het met de mogelijkheid om videos te editten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SerpentNL schreef op maandag 02 maart 2015 @ 12:37:
[...]

Klinkt interessant, maar hoe zit het met de mogelijkheid om videos te editten?
Niet, het enkel recording/broadcasting software maar dat is vrijwel bij de meeste recording software. Voor editting heb je andere software zoals, wat Size al zei, Sony Vegas Pro (wat legaal overigens moordend duur is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gelukkig is er Sony Movie Studio. Goedkoopste versie is iets van 30 euro, en die voldoet prima.

In ander nieuws:
Ik ben er eindelijk aan toe gekomen om het eerste hoofdstuk van The Art of War geschreven door onze grote vriend Sun Tzu te vertalen naar het Nederlands. :*)

Binnenkort meer. Hopelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orandajin
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-07 07:54
[b]
In ander nieuws:
Ik ben er eindelijk aan toe gekomen om het eerste hoofdstuk van The Art of War geschreven door onze grote vriend Sun Tzu te vertalen naar het Nederlands. :*)

Binnenkort meer. Hopelijk.
Altijd interessant natuurlijk! Ken je de "The Book of Five Rings" (五輪書, Go Rin No Sho) van Miyamoto Musashi dan misschien ook? Aanrader!

http://thunderskill.com/en/stat/Chinpokemon

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nope, moet ik ooit nog een keer kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Bij deze. Hoofdstuk 1 van The Art of War.
Binnenkort nog even commentaar toevoegen zodat het ook voor World of Tanks relevant is, hoewel hoofdstuk 1 redelijk logisch is allemaal.

Even voor de goeie orde: Deze vertaling is mijn. Als je hem ergens wil reposten, gelieve eerst even vragen.

Edit: kakeendubbelpostwhoops

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 02-04-2024

Bigsexy3

Planner

Dit is wel ff heel bizar zeg

klikerdeklik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 06:14
Ik hoop echt dat dat Coldzero een keer overkomt.... man man... alleen het idee al! WHAHAHAHA!
Ik weet zeker dat er op dat moment nieuwe woorden aan de Nederlandse taal worden toegevoegd. :9~

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
GJP80 schreef op maandag 02 maart 2015 @ 17:18:
[...]

Ik hoop echt dat dat Coldzero een keer overkomt.... man man... alleen het idee al! WHAHAHAHA!
Ik weet zeker dat er op dat moment nieuwe woorden aan de Nederlandse taal worden toegevoegd. :9~
Als het gebeurt, graag filmpje met TeamSpeak uploaden. :9
Pagina: 1 ... 6 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.