Zelfs als je scout dan doen ze nog geen damage. Althans dat was mijn ervaring gisteren.Gaius schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 11:06:
[...]
Snap ik wel. In een LT moet je scouten, en niet zelf damage doen. En als hij 2e van onder stond is het duidelijk dat dat komt doordat jij niet goed voor hem hebt gescout.
Ik zal ff kijken bij je foch games, psycho.
De T32 is geweldig. Probeer maar eens door de koepel heen te komen als je hull down staat. Als je stock speelt dan gewoon bluffen dat je de betere koepel hebt, daar trapt bijna iedereen gewoon in. Bij mij is de 105mm zeer consistent because logic waardoor ik er gewoon mee kan snipen indien nodig en op kortere afstanden schot na schot goed kan plaatsen. 198mm pen is dan ook voldoende en anders gewoon gold.wildcardxl schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 09:57:
Aankomend weekend moet het voor mij mogelijk zijn om mijn eerste tier 8 te kopen, nu word ik niet heel erg vrolijk van de reviews die ik lees over de T-32. Is het echt zo droevig als ik lees of hebben mensen andere ervaringen er mee?
Hou er rekening mee dat ik niet direct coins/exp heb voor upgrades, zal dus met een stock moeten spelen. De t29 zal verkocht worden dus die crew zal overgaan.
Dat ding wil bij mij ook niet. Het ding lijkt meer 160mm pen dan 175mm te hebben wat resulteert in bounche, bounce en bounce. Dat ik echt elke keer een E-75 tegenkom helpt ook niet.Istrilyin schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 10:34:
Zaterdag: T-44 getrippelt na 3 games.
Zondag: T-44 getrippelt na 5 games, daarna idiot gun met de IS-3 geresearched en koepel ge-freeXPed.
Maandag: T-44 getrippelt na 10 games.
Echt wat HAAT ik dat ding toch. HAAT HAAT HAAT. En het beinvloed je hele spel, ook als ik daarna een goede tank speel dan is domweg een stukje motivatie om na te denken weg. Ook gold spam werkt niet: twee keer op een 13 90 voor 0 damage. Jaja, de T-54 komt erna moet ik maar blijven denken.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik heb gisteren 5 minuten lang een stuk of 6 vijanden gedpot gehouden.. Totaal is er 1600 damage tegen hun gedaan...Ryack schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 11:19:
[...]
Zelfs als je scout dan doen ze nog geen damage. Althans dat was mijn ervaring gisteren.
En ja mijn team kon hun beschieten, vanaf een veilige afstand zelfs.
Maarja aan het eind van die battle houden 9 tier 9 en 10 tanks van ons team 0 damage gefaan. GG
Voor die light missie, zou het niet wat zijn om dat te doen met een platoon met een scout en twee TD's met belachelijke DPM?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Voor LT-15, ja. LT-12 moet met light platoon.DaniëlWW2 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 11:37:
Voor die light missie, zou het niet wat zijn om dat te doen met een platoon met een scout en twee TD's met belachelijke DPM?
Tja, ik heb niet eens een light dus dat gaat wel even duren. Niet dat ik ooit een base cap met een heavy tank ga bereiken.wsLy schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 11:41:
[...]
Voor LT-15, ja. LT-12 moet met light platoon.

Dat is zo'n missie die je gewoon aan moet zetten en niet meer bij nadenken. Dan gaat het vanzelf na verloop van tijd.DaniëlWW2 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 11:47:
[...]
Tja, ik heb niet eens een light dus dat gaat wel even duren. Niet dat ik ooit een base cap met een heavy tank ga bereiken.
Exact, ik heb die gehaald op Fishermans Bay, wilde al bijna voor de (laatste en) zevende kill en moar damage gaan maar toen zag ik iemand anders cappen en dacht.. hey dat moet ik ook nog
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Same here.psychoclown schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 12:02:
Exact, ik heb die gehaald op Fishermans Bay, wilde al bijna voor de (laatste en) zevende kill en moar damage gaan maar toen zag ik iemand anders cappen en dacht.. hey dat moet ik ook nog
Ik zit nu op 'Dood iemand met je neus'. Ook eentje waar ik me even moet aanzetten. Ik doe dat normaal enkel als light, suicide wanneer ik geen uitkomst meer zie. (En het is stiekem wel leuk om te doen.)
Dat is de ram-missie neem ik aan? Omdat ik de laatste tijd niet zoveel speel en kan spelen neem ik vrijwel nooit de geschikte tanks voor dat soort missies
Ik ben op de light Tank missies na met alle missies bij de platoon missies. Dit is helaas stuk lastiger. Voor de arty durf ik haast wel te zeggen dat je dan in een platoon van 3 moet zitten om die missie: Doe 20% van de totale damage van je team als platoon, te kunnen doen.
Zelfde geld eigenlijk voor alle andere ook: Kill als platoon zoveel tanks etc. etc.
Dankzij Zimmer wel een paar missies gehaald, maar als iemand zich geroepen voelt om bij ons in de platoon te komen dan is hij welkom
Zelfde geld eigenlijk voor alle andere ook: Kill als platoon zoveel tanks etc. etc.
Dankzij Zimmer wel een paar missies gehaald, maar als iemand zich geroepen voelt om bij ons in de platoon te komen dan is hij welkom
Pak een batchat, ga in het begin van de game naar een plek waar je scouts zoals de 13 90 tegenkomt, pomp 2 shells in m en ram hem dood. Klaaaarpsychoclown schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 12:52:
Dat is de ram-missie neem ik aan? Omdat ik de laatste tijd niet zoveel speel en kan spelen neem ik vrijwel nooit de geschikte tanks voor dat soort missies
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Uhm fordox ik heb alleen een T37. Wat nu?Fordox schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 13:11:
[...]
Pak een batchat, ga in het begin van de game naar een plek waar je scouts zoals de 13 90 tegenkomt, pomp 2 shells in m en ram hem dood. Klaaaar

De light tanks hebben toch geen ram missies?
Voor de heavy missie zeker?Fordox schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 13:11:
[...]
Pak een batchat, ga in het begin van de game naar een plek waar je scouts zoals de 13 90 tegenkomt, pomp 2 shells in m en ram hem dood. Klaaaar
Je hoeft toch alleen in een medium een tank dood te rammen of ben ik nou gek?
Wil je nu echt dat de mensen hier daar eerlijk gaan op antwoorden?Fordox schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 13:26:
Ik heb gisteren in mijn light tank nog een andere light tank geramd. Hij probeerde naar onze arties door te breken en dat konden we niet hebben. Jammer genoeg moest ik voor mijn missie 1k spotting damage doen terwijl ik ungespot bleef.Fordox schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 13:26:
[ Voor 3% gewijzigd door Ryack op 24-02-2015 13:35 ]
Ik kijk altijd wat voor missies er staan en welke aansluiten op een tank die op dat moment wil spelen. Voor die ram missie was het erg simpel aangezien ik een E50+E50M heb staan welke hier allebei leuk voor zijn. Ik heb de missie gehaald in de E50M door een batchat te rammen met een snelheid van zo'n 10 km/hr schat ik (eerst vol rammen en dan door blijven rijden waardoor hij vanzelf steeds minder over houdtpsychoclown schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 12:52:
[removed]
Ik cap alleen bijna nooit in een heavy. Als het op cappen aankomt dan hou ik veel liever de tegenstanders zo lang mogelijk van de cappende tanks af, zoals een heavy hoort te doen.ThomasG schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 11:49:
[...]
Dat is zo'n missie die je gewoon aan moet zetten en niet meer bij nadenken. Dan gaat het vanzelf na verloop van tijd.

Ik moet het eigenlijk wel bewust proberen en dat gaat ook voor geen meter. Een keer zat ik op 99% cap en geraakt.
Jup. Neo, Size en ik waren lekker aan het platoonen. Size ineens: Ik ga met anderen platoonen, doei!
OK DAN, TOT NOOIT MEER ZIENS.
Scheelt wel dat het van iedereen meetelt bij LT-12wsLy schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 11:41:
[...]
Voor LT-15, ja. LT-12 moet met light platoon.

Gamertag: timmie271
User schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 14:38:
[...]
Jup. Neo, Size en ik waren lekker aan het platoonen. Size ineens: Ik ga met anderen platoonen, doei!
OK DAN, TOT NOOIT MEER ZIENS.

Was een prima platoon, graag meer daarvan
User is Used.tmp
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Zo.. de StuG IV van de missie staat nu in de garage, nu beginnen met de missies voor de T28 Concept...
Die light missies gaan wel als je 2 goede arty spelers in je platoon hebt
De hamvraag is: op welke map heb jij LT missie 15 voltooid?wsLy schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 16:23:
Zo.. de StuG IV van de missie staat nu in de garage, nu beginnen met de missies voor de T28 Concept...
Op Highway.Mr_Size schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 16:27:
[...]
De hamvraag is: op welke map heb jij LT missie 15 voltooid?
Snel naar A1 gerushed tegen een tomatenteam zeker
ik heb die op swamp voltooid met 5.5k spotting damage xD.
eerst 704 volledig gespot, daarna FV 183 bijna volledig (zelf afgemaakt) en uiteindelijk nog wat losse tankjes
.
eerst 704 volledig gespot, daarna FV 183 bijna volledig (zelf afgemaakt) en uiteindelijk nog wat losse tankjes
Nope.. In het veld staat een mooi bosje waardoor je alles spot, waaronder de A lijn en de ridge van hun basis.Mr_Size schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 17:02:
Snel naar A1 gerushed tegen een tomatenteam zeker
Zojuist een 14vs14 heavy fest afgesloten met een mooie Ace op mijn T29. 

http://wotreplays.com/site/1655459#winterberg-mrj-t29

http://wotreplays.com/site/1655459#winterberg-mrj-t29
Godfather Bodybuilding topic reeks
Bijna de 19000 battles aangetikt. Vandaag gaat dat wel gebeuren 
Gisteren weer goed opgeschoten met de TD missies voor de T28 concept en vandaag de laatste 4 ofzo ervan afronden.
Credits gaan echt hard met deze missies
Gisteren weer goed opgeschoten met de TD missies voor de T28 concept en vandaag de laatste 4 ofzo ervan afronden.
Een drie man T67 platoon @ tier 5 games voor die TD missies is niet echt eerlijk...wsLy schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 06:27:
http://wotlabs.net/eu/player/GJP
Hehe of het nu een 3 man T67 platoon is of 3 man WTE100 platoonGJP80 schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 07:35:
[...]
Een drie man T67 platoon @ tier 5 games voor die TD missies is niet echt eerlijk...![]()
En RNG heeft me gigantisch lopen trollen.. Had bijna 3 MoE erop en nu weer terug op 92% zucht
Ben je mij gewoon flink voorbij gegaan Cold, ik zit net over de 17k in 3 jaar (?) tijdwsLy schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 06:27:
Credits gaan zeker lekker, gisteren weer een aantal heavy missies weten te volbrengen, zit ik nu inmiddels bij 12 geloof ik. Sowieso wel een aardige sessie al is één potje blijven liggen door mijn platoongenoot waardoor ik hulpeloos werd in mijn Foch 155. Daar baalde ik wel van maar hij had weer wat constructieve feedback om beter van te worden
Mijn E50 zat op 97.76% gisteravond...wsLy schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 07:54:
En RNG heeft me gigantisch lopen trollen.. Had bijna 3 MoE erop en nu weer terug op 92% zucht
En toen had ik een 1000 damage potje. Wellllllllllllllllllllp.
Ben ook druk bezig met de missies, ben al een behoorlijk eind. Heb moeite met de LT en HT missies, op de een of andere manier zit RNG mij tegen.
Gisteren 13 potjes met een winrate van 33%.
Whatever.
14 potjes met 28% voor mij gisteren. Soms heb je zo'n avond waar je constant bottom tier bent in een tomaten team. Ik had gewoon tier t9/10 moeten gaan spelen ipv te proberen mijn LT/TD/SPD's te grinden.Harmen schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 08:37:
Ben ook druk bezig met de missies, ben al een behoorlijk eind. Heb moeite met de LT en HT missies, op de een of andere manier zit RNG mij tegen.
Gisteren 3 potjes, waarin ik een beetje geyolo'd heb. 'Even snel' spelen werkt niet zo goed blijkbaar. Ik had nog steeds goeie scores, maar als ik wat bedachtzamer had gespeeld had er meer ingezeten denk ik.
Oh well. Pz III/IV afgerond in 36 potjes, met 2411 WN8 gemiddeld, een record voor mij. Wat een heerlijke tank om te spelen. Het enige nadeel is dat z'n viewrange een tikkie meh is. Ik heb 'm gespeeld met optics, maar wellicht kun je die net zo goed vervangen door vents. Speelt verder best wel zoals de Cromwell vind ik, alleen raakt deze wel rijdend z'n doel. En je bent blind, en je hebt geen gun-depression. Verder speelt ie net zoals de Cromwell.
Zit wel erg te twijfelen waar ik m'n eerste vrouwlijke crewmember ga inzetten. In de Duitse lijn, dan komt ze in de VK3001D te zitten en heeft die tank gelijk 6th sense. Of in de Britse lijn, dan komt ze in de Comet, maar aangezien ik de crew van de Cromwell ga overzetten zou die toch al 6th sense hebben. In die zin lijkt de keuze makkelijk, maar het is wel bepalend voor de volgende vrouwlijke crewmembers i.v.m. sisterhood of steel. Ik blijf er nog even over doortwijfelen denk ik.
Oh well. Pz III/IV afgerond in 36 potjes, met 2411 WN8 gemiddeld, een record voor mij. Wat een heerlijke tank om te spelen. Het enige nadeel is dat z'n viewrange een tikkie meh is. Ik heb 'm gespeeld met optics, maar wellicht kun je die net zo goed vervangen door vents. Speelt verder best wel zoals de Cromwell vind ik, alleen raakt deze wel rijdend z'n doel. En je bent blind, en je hebt geen gun-depression. Verder speelt ie net zoals de Cromwell.
Zit wel erg te twijfelen waar ik m'n eerste vrouwlijke crewmember ga inzetten. In de Duitse lijn, dan komt ze in de VK3001D te zitten en heeft die tank gelijk 6th sense. Of in de Britse lijn, dan komt ze in de Comet, maar aangezien ik de crew van de Cromwell ga overzetten zou die toch al 6th sense hebben. In die zin lijkt de keuze makkelijk, maar het is wel bepalend voor de volgende vrouwlijke crewmembers i.v.m. sisterhood of steel. Ik blijf er nog even over doortwijfelen denk ik.
Vraagjes:
Mensen nemen vaak een premium tank voor het grinden van credits en crews, maakt het voor mij dan nog wat uit of ik een tier 5 of een tier 8 neem? Die zijn nogal duur...
Daarnaast zit ik nog steeds even met mijn T29/32, aangezien ik ook de IS heb heb ik ook de mogelijkheid om daar wat langer mee door te spelen en dan over 2 weken de IS-3 te nemen.
De keuze is dus tussen de T32 en de IS-3, natuurlijk zal het veel van mijn manier van spelen afhangen maar ik neem aan dat er wel een algemene mening is over welke de betere van deze 2 is.
(vanwege credits helaas niet de mogelijkheid om ze beide te kopen)
Mensen nemen vaak een premium tank voor het grinden van credits en crews, maakt het voor mij dan nog wat uit of ik een tier 5 of een tier 8 neem? Die zijn nogal duur...
Daarnaast zit ik nog steeds even met mijn T29/32, aangezien ik ook de IS heb heb ik ook de mogelijkheid om daar wat langer mee door te spelen en dan over 2 weken de IS-3 te nemen.
De keuze is dus tussen de T32 en de IS-3, natuurlijk zal het veel van mijn manier van spelen afhangen maar ik neem aan dat er wel een algemene mening is over welke de betere van deze 2 is.
(vanwege credits helaas niet de mogelijkheid om ze beide te kopen)
Een t5 prem is ook goed voor credits en crew trainen 
Met mijn tier 3 fcm36 pak 40 vaak genoeg 30-40k netto
Met mijn tier 3 fcm36 pak 40 vaak genoeg 30-40k netto
Dikke boeiend, die MoE's raak je niet meer kwijtUser schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 08:34:
[...]
Mijn E50 zat op 97.76% gisteravond...
En toen had ik een 1000 damage potje. Wellllllllllllllllllllp.

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Beide zijn steengoed dus het maakt in feite niet zoveel uitwildcardxl schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 08:52:
Ja maar, ja maar...p0st schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 09:05:
[...]
Dikke boeiend, die MoE's raak je niet meer kwijt
Ooit in 2012 WOT gespeeld maar vond er niet veel aan. Vorige maand nog eens geprobeerd en vond het al veel en veel beter.
Zit nu op Tier 4 met een hetzer TD . Vind ik de leukste om mee te spelen buiten mijn Leichttraktor .
Stats (die bij dit spel heel belangrijk lijken) trekken waarschijnlijk nog nergens op, eigenlijk geen idee op welk niveau die ongeveer zouden moeten zitten .
Zit nu op Tier 4 met een hetzer TD . Vind ik de leukste om mee te spelen buiten mijn Leichttraktor .
Stats (die bij dit spel heel belangrijk lijken) trekken waarschijnlijk nog nergens op, eigenlijk geen idee op welk niveau die ongeveer zouden moeten zitten .
Die kan je zien op noobmeter.comk995 schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 09:54:
Ooit in 2012 WOT gespeeld maar vond er niet veel aan. Vorige maand nog eens geprobeerd en vond het al veel en veel beter.
Het gaat er in principe om dat je gewoon je best doet. De statistieken zijn geen doel, maar een middel. Als je het spelletje door hebt en weet wat je doet, zie je dat terug in de statistieken. De eerste 4-5k battles maken de statistieken niet zoveel uit. Wat je moet vermeiden is dat je na 20k battles "rood" bent, want dan snap je gewoon totaal niet wat je nu eigenlijk aan he doen bent. Wat een goede vuistregel is, is om te proberen minimaal 1.5-2 keer je eigen HP te schieten. Dat lukt niet altijd, en soms erg moeilijk met sommige tanks. Dus stel je hebt zelf 400 HP, en schiet voor 600-800 aan schade kun je tevreden zijn - tenzij het een artillerie is natuurlijkk995 schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 09:54:
En je moet niet vergeten dat er een hoop spelers zijn die wel XVM gebruiken, maar geen idee hebben wat die nummertjes nu eigenlijk betekenen. Vooral de "win kans" begrijpen ze niet.
Het is natuurlijk wel zo dat de IS-3 meer "monkeyproof".psychoclown schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 09:21:
[...]
Beide zijn steengoed dus het maakt in feite niet zoveel uit
[ Voor 9% gewijzigd door ThomasG op 25-02-2015 10:22 ]
P0st,
ik gebruik jou mod pakketje, nog vele dank daarvoor, maar ik krijg nu een pop up in beeld in het spel over het feit dat er mods in jouw pakket zitten die uit pro tanki's mod pakket zijn gehaald. De popup zegt dan dat deze mods alleen in pro tanki's mod pack mogen zitten en dat je bezig bent met unlicensed use.
Ook zegt de popup dat het vaker terug gaat komen zolang je de mods gebruikt.
Ik heb geen screen shot van gemaakt. Eerst volgende keer dat ik de popup weer krijg zal ik dat doen.
Zo ver ik het weet zijn mods open source en dat iemand daar copyright op claimed is natuurlijk gek. Maar die popup is wel raar om in beeld te krijgen. Zou je hier naar willen kijken?
ik gebruik jou mod pakketje, nog vele dank daarvoor, maar ik krijg nu een pop up in beeld in het spel over het feit dat er mods in jouw pakket zitten die uit pro tanki's mod pakket zijn gehaald. De popup zegt dan dat deze mods alleen in pro tanki's mod pack mogen zitten en dat je bezig bent met unlicensed use.
Ik heb geen screen shot van gemaakt. Eerst volgende keer dat ik de popup weer krijg zal ik dat doen.
Zo ver ik het weet zijn mods open source en dat iemand daar copyright op claimed is natuurlijk gek. Maar die popup is wel raar om in beeld te krijgen. Zou je hier naar willen kijken?
Alle vragen hebben een antwoord
Ik heb die popup ook ooit een keer gehad en daarne niet meer (toch al een paar weken geleden). Geen flauw idee waar hij vandaan komt maar echt veel last lijk je er dus niet van te krijgen.
[removed]
Als dat lukt in light/medium/heavies, dan ben je flink boven het gemiddelde hoor! Ga maar na: slechts zo'n 80% van alle HP wordt per spelletje weggeschoten (schat ik), en arty/td doen vaak een hoop damage voordat ze weggeknald worden. Zeker arty kan zomaar 4x z'n HP aan schade doen voordat een light doorbreekt, als dat al gebeurt.ThomasG schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 10:20:
[...]
Het gaat er in principe om dat je gewoon je best doet. De statistieken zijn geen doel, maar een middel. Als je het spelletje door hebt en weet wat je doet, zie je dat terug in de statistieken. De eerste 4-5k battles maken de statistieken niet zoveel uit. Wat je moet vermeiden is dat je na 20k battles "rood" bent, want dan snap je gewoon totaal niet wat je nu eigenlijk aan he doen bent. Wat een goede vuistregel is, is om te proberen minimaal 1.5-2 keer je eigen HP te schieten. Dat lukt niet altijd, en soms erg moeilijk met sommige tanks. Dus stel je hebt zelf 400 HP, en schiet voor 600-800 aan schade kun je tevreden zijn - tenzij het een artillerie is natuurlijk
Ik zou zeggen, om je niet te ontmoedigen: als je gemiddeld over alle klassen ongeveer je eigen HP als schade doet, dan ben je best goed bezig.
Agreed,ThomasG schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 10:20:
[...]
Het is natuurlijk wel zo dat de IS-3 meer "monkeyproof".

Deels mee eens, alleen als medium en heavy ben je over het algemeen veelal eerder damage aan het doen dan een TD, laat staan een arty. Het ligt er natuurlijk ook aan wat voor een gun een tank heeft (of welke je erop geschroefd hebt). Zo heeft bijv. een IS maar 3 schoten nodig om al meer damage te kunnen doen dan zijn eigen HP.Istrilyin schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 10:50:
[...]
Als dat lukt in light/medium/heavies, dan ben je flink boven het gemiddelde hoor! Ga maar na: slechts zo'n 80% van alle HP wordt per spelletje weggeschoten (schat ik), en arty/td doen vaak een hoop damage voordat ze weggeknald worden. Zeker arty kan zomaar 4x z'n HP aan schade doen voordat een light doorbreekt, als dat al gebeurt.
Ik zou zeggen, om je niet te ontmoedigen: als je gemiddeld over alle klassen ongeveer je eigen HP als schade doet, dan ben je best goed bezig.
IS-3 is monkeyproof maar zeer zeker ook heel erg leuk om mee te spelen imho! 
*Edit: Maar misschien ben ik ook wel een Monkey
*Edit: Maar misschien ben ik ook wel een Monkey

[ Voor 25% gewijzigd door Orandajin op 25-02-2015 11:04 ]
http://thunderskill.com/en/stat/Chinpokemon
Eens zien:
Performance Rating: 1,171 (Below avg.)
Efficiency Rating: 688 (Below avg.)
WN7 Rating: 169 (Very bad)
WN8 Rating : 365 (Bad)
Battles: 445
Win Rate: 48.76%
Average damage: 122
Average experience: 178
Maximum experience: 752
Avg. base capture: 1.53
Avg. base defense: 0.29
Average kills: 0.68
Battles survived: 24.72%
Kills to deaths: 0.90
Average tier: 1.92
Ok dus voor een hetzer met 270hp een 300-600 aan damage, moet wel te doen zijn.ThomasG schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 10:20:
[...]
Het gaat er in principe om dat je gewoon je best doet. De statistieken zijn geen doel, maar een middel. Als je het spelletje door hebt en weet wat je doet, zie je dat terug in de statistieken. De eerste 4-5k battles maken de statistieken niet zoveel uit. Wat je moet vermeiden is dat je na 20k battles "rood" bent, want dan snap je gewoon totaal niet wat je nu eigenlijk aan he doen bent. Wat een goede vuistregel is, is om te proberen minimaal 1.5-2 keer je eigen HP te schieten. Dat lukt niet altijd, en soms erg moeilijk met sommige tanks. Dus stel je hebt zelf 400 HP, en schiet voor 600-800 aan schade kun je tevreden zijn - tenzij het een artillerie is natuurlijk
En je moet niet vergeten dat er een hoop spelers zijn die wel XVM gebruiken, maar geen idee hebben wat die nummertjes nu eigenlijk betekenen. Vooral de "win kans" begrijpen ze niet.
[ Voor 48% gewijzigd door k995 op 25-02-2015 11:10 ]
Die mening deel ik zeer zeker, heel erg fijne tank waarin je makkelijk veel damage doet voor zijn tierOrandajin schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:03:
IS-3 is monkeyproof maar zeer zeker ook heel erg leuk om mee te spelen imho!
Overigens nog een tank die dat doet, de T1 Heavy. Onlangs gekocht voor de leuk (en ik ben totaal niet van de lage tiers) en omdat ik nog ruimte zocht in mijn barracks, op deze manier kon ik 6 goede crewmembers kwijt. In vergelijking met de KV-1 vind ik deze tank veel meer tot mijn speelstijl horen, minder armor maar wel meer mobiliteit.
Wanneer ga je die terug verkopen want op deze manier ga ik nooit mijn T1 acenpsychoclown schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:07:
[...]
Overigens nog een tank die dat doet, de T1 Heavy. Onlangs gekocht voor de leuk (en ik ben totaal niet van de lage tiers) en omdat ik nog ruimte zocht in mijn barracks, op deze manier kon ik 6 goede crewmembers kwijt. In vergelijking met de KV-1 vind ik deze tank veel meer tot mijn speelstijl horen, minder armor maar wel meer mobiliteit.
Ik ga hem 100 battles spelen, dan ga ik over naar de M6. Nog 16 battles dan heb je vrij spel
Jep dat klopt, helaas zijn de crosshair files van ProTanki de enige waarbij als je met SPG speelt aangegeven wordt hoelang je shell onderweg is. Dus als je aimt op een tank dat je ziet dat je shell er bvb 2,3 seconden over doet om te landen vanaf het moment dat je schiet.mhindrik schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 10:25:
P0st,
En inderdaad irritant dat je die melding krijgt, maar dat is dus voor nu even een bewuste keuze en afweging die ik gemaakt heb
Jimbo's Full crosshair had die altijd, misschien dat je daar een oude versie van kan gebruiken?p0st schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 12:11:
[...]
Jep dat klopt, helaas zijn de crosshair files van ProTanki de enige waarbij als je met SPG speelt aangegeven wordt hoelang je shell onderweg is. Dus als je aimt op een tank dat je ziet dat je shell er bvb 2,3 seconden over doet om te landen vanaf het moment dat je schiet.
Ik kan het proberen maar sinds de 9.5 patch zijn die files allemaal veranderd door issues, dus ik heb niet veel hoop dat dat lukt... Ook J1mb0 zelf geeft aan dat hij dit niet gebruikt in zijn nieuwere crosshairs (heb via 't forum al gevraagd)User schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 12:25:
[...]
Jimbo's Full crosshair had die altijd, misschien dat je daar een oude versie van kan gebruiken?
Zelf gebruik ik daarvoor de SPG-crosshair uit Damocles' Sword (overigens ook voor normale crosshair) uit Aslain's modpack, daar zit deze indicatie in ieder geval in.
Ik gebruik als crosshair MeltyMap’s MathMod, daar zit ook een shell travel timer in.
En dit werkt nog steeds.
En dit werkt nog steeds.
Als ik video's van jacqueline_wot bekijk, dan heeft ze een crosshair als groene cirkel, waarin de reload als een soort radarscherm een rondje maakt... Weet iemand welke mod dat is? Die puntjes in een kwartcirkel linksboven de crosshair vind ik nogal onduidelijk.
Op haar twitch pagina zegt ze dat ze ProMod gebruikt.Istrilyin schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 15:36:
Als ik video's van jacqueline_wot bekijk, dan heeft ze een crosshair als groene cirkel, waarin de reload als een soort radarscherm een rondje maakt... Weet iemand welke mod dat is? Die puntjes in een kwartcirkel linksboven de crosshair vind ik nogal onduidelijk.
Is trouwens de eerste keer dat ik haar naam hoor vallen maar ik kan me er wel iets bij voorstellen waarom

[ Voor 10% gewijzigd door kreezjie op 25-02-2015 15:55 ]
Maar de grote vraag is, komt Size nog met z'n woensdag film of niet
Zeker
, ik ga hem nu renderen. Vanavond staat ie op YT 
Vanmiddag solo gespeeld. Ging erg lekker, totdat er ineens weer zo'n 'knip met de vinger moment' gebeurde en niets meer mocht. 5 losses op rij ineens waarbij ook nog 2x een 0 dmg potje in de bulldog. Ook weer heeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijke LT 15 missie maps gehad, dus die uiteraard nog steeds niet gehaald. Begin wel een beetje wanhopig te worden tbh, die missie lijkt zo verschrikkelijk onmogelijk met mijn niet bestaande luck.
On the plus side: ik heb de badkuip gekocht
Was helemaal klaar met de Sau40, wat een bagger tank is dat zeg. Laatste 4K XP maar geskipt met free XP. Op de badkuip gebruikt iedereen zeker de 105 mm gun? En dan met of zonder GLD?
Ik heb nu rammer, camonet en binocs erop zitten, want ik heb nu nog de stock gun (die overigens bizar goed is al, met de meeste pen van de 3 guns zelfs
)
Vanmiddag solo gespeeld. Ging erg lekker, totdat er ineens weer zo'n 'knip met de vinger moment' gebeurde en niets meer mocht. 5 losses op rij ineens waarbij ook nog 2x een 0 dmg potje in de bulldog. Ook weer heeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijke LT 15 missie maps gehad, dus die uiteraard nog steeds niet gehaald. Begin wel een beetje wanhopig te worden tbh, die missie lijkt zo verschrikkelijk onmogelijk met mijn niet bestaande luck.
On the plus side: ik heb de badkuip gekocht
Ik heb nu rammer, camonet en binocs erop zitten, want ik heb nu nog de stock gun (die overigens bizar goed is al, met de meeste pen van de 3 guns zelfs

Net op freakin' 225 (van 8000) -combi-damage HT-15 misgelopen, gek worden!!!
B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070
De 90mm is een geweldige gun met jammer genoeg een reload van een seconde of 9 dacht ik (heb hem nooit afgemaakt) de 105mm zie ik ook veel maar heeft wel flink minder pen..Mr_Size schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 18:02:
Ik heb nu rammer, camonet en binocs erop zitten, want ik heb nu nog de stock gun (die overigens bizar goed is al, met de meeste pen van de 3 guns zelfs)
Dat ding heeft teveel guns zie ik net
[ Voor 4% gewijzigd door timmie271 op 25-02-2015 19:27 ]
Gewoon jezelf het ravijn in donderen wanneer de battle bijna is afgelopenHirzoSchuurman schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 18:40:
Net op freakin' 225 (van 8000) -combi-damage HT-15 misgelopen, gek worden!!!
Nieuw record.... 10 potjes, 2 gewonnen?!
Misschien moet ik maar eens een dagje overslaan... damn.

Misschien moet ik maar eens een dagje overslaan... damn.
Whatever.
Die ga ik onthouden als ik ooit zover kom.ThomasG schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 19:25:
[...]
Gewoon jezelf het ravijn in donderen wanneer de battle bijna is afgelopen
Oh en dit is een dikke 10 voor incompetentie.
http://ftr.wot-news.com/2...nt-ban-warpack-part-deux/
[ Voor 20% gewijzigd door DaniëlWW2 op 25-02-2015 22:08 ]
Geh, lachen net. VK3001D en T67 gekocht. Crew overgezet van de Pz III/IV naar de VK3001D en van de M8A1 naar de T67. Beide commanders hebben geen sixth sense, maar voor de VK3001D had ik zo'n vrouwelijke crewmember genomen als commander en die sixth sense gegeven. Beide tankjes uitgerust en gaan spelen.
Goed, eerste potje in de T67 op El Halluf. Platoonmaat en ik staan op een plekje, spotten een Marder II en gaan schieten. Ik zeg nog tegen m'n platoonmaat dat we niet gespot zijn omdat sixth sense niet afgaat. Hij wordt vervolgens vól geraakt door arty en wat andere meuk en heeft nog 2% hp over. Ik word vlak daarna geoneshot door een Stug. En toen ging er een lampje branden (pun intended
). Ik had natuurlijk de commander met sixth sense op de VK3001D gezet, niet op de T67.
En de eerste paar potten in de Comet gespeeld. Daar gaan we wel lol aan beleven denk ik.
Goed, eerste potje in de T67 op El Halluf. Platoonmaat en ik staan op een plekje, spotten een Marder II en gaan schieten. Ik zeg nog tegen m'n platoonmaat dat we niet gespot zijn omdat sixth sense niet afgaat. Hij wordt vervolgens vól geraakt door arty en wat andere meuk en heeft nog 2% hp over. Ik word vlak daarna geoneshot door een Stug. En toen ging er een lampje branden (pun intended

En de eerste paar potten in de Comet gespeeld. Daar gaan we wel lol aan beleven denk ik.
Daarnet een hééérlijke game gespeeld met mijn T-34-1. Ik had geen zin om nog 5k verder te grinden voor de tweede turret zodat ik de beste gun er kon opzetten dus maar even 5k freexp gebruikt. Vervolgens geeft mijn eerste game met deze gun dit:

En als bonus heb ik er nog missie MT14 bijgekregen

En als bonus heb ik er nog missie MT14 bijgekregen
Gisteren was echt een drama... Ofja sinds maandag is het al een drama...
Wel de TD missies voor de t28 concept afgerond en nu eens met de rest aan de slag. Op 2 missies na alles gedaan met honors.
Wel de TD missies voor de t28 concept afgerond en nu eens met de rest aan de slag. Op 2 missies na alles gedaan met honors.
Beetje jammer dat ie generfed is met de laatste patch, zijn viewrange was namelijk 400Mr_Size schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 18:02:
On the plus side: ik heb de badkuip gekochtWas helemaal klaar met de Sau40, wat een bagger tank is dat zeg. Laatste 4K XP maar geskipt met free XP. Op de badkuip gebruikt iedereen zeker de 105 mm gun? En dan met of zonder GLD?
Ik heb nu rammer, camonet en binocs erop zitten, want ik heb nu nog de stock gun (die overigens bizar goed is al, met de meeste pen van de 3 guns zelfs)
Zet de GLD er WEL op, want voordat je ge-aimed bent is je target dood of heeft ie nog maar 50hp over, wat jammer is van je alpha.
Gisteren was niet echt geweldig om maar te zeggen. Wel weer 7 dagen premium verdient met de urgent order. Dit keer moesten we een platoon vormen (2 of 3 maakte niet uit) en 8 kills maken. Natuurlijk als je kills moet maken zijn er opeens overal stealers aanwezig. Na 5 potten eindelijk 8 kills gemaakt op het nippertje, en de battle erna met gemak 11
. Hoe kan het ook he
.
Vanavond maar een paar potjes wot doen want we moeten voetbal kijken
. Kijken of hoe die romeinen het er vanaf gaan brengen
.

Vanavond maar een paar potjes wot doen want we moeten voetbal kijken
Gisteren avond lekker gespeeld. Winrate van 60% en WN8 van 3000 en dat is inclusief LT en SPD. Voor mijn doen heel erg extreem goed
.
En toen heb ik de avond afgesloten met een vreselijke game.
Zat een speler in mijn team die mij de hele match volgde. Ik was top tier in een heavy tank, hij was niet top tier. Als ik probeerde de sidescrapen ging hij tussen mij en de muur staan. Als ik niet genoeg ruimte tussen de muur en mezelf liet ging hij achter mij staan zodat ik niet weg kon. Als ik de hoek om probeerde te gaan dan reed hij naast me zodat ik niet kon draaien. Of hij reed precies voor me en sneed de hoek zodat ik niet weg kon.
Had em een paar keer gewaarschuwd en hij bleef maar treiteren, daarna ook in de chat. Laatste waarschuwing gegeven en toen afgemaakt. Ik had het natuurlijk slimmer moeten doen, wachten tot hij in het open reed en dan tracken. Dit is de eerste keer dat ik blauw werd en ook blauw bleef na de match. Maar het was het waard. De game vindt het niet leuk als je een teammaat 4-5 keer raakt.
Vijf minuten daarna de match gewonnen. High caliber en een flink aantal van die kleinere medailles. Hij had nog niet eens 800 damage gedaan.
Hmm misschien toch maar even een breakje doen. Begin me steeds meer te ergeren aan spelers in mijn eigen team.
En toen heb ik de avond afgesloten met een vreselijke game.
Zat een speler in mijn team die mij de hele match volgde. Ik was top tier in een heavy tank, hij was niet top tier. Als ik probeerde de sidescrapen ging hij tussen mij en de muur staan. Als ik niet genoeg ruimte tussen de muur en mezelf liet ging hij achter mij staan zodat ik niet weg kon. Als ik de hoek om probeerde te gaan dan reed hij naast me zodat ik niet kon draaien. Of hij reed precies voor me en sneed de hoek zodat ik niet weg kon.
Had em een paar keer gewaarschuwd en hij bleef maar treiteren, daarna ook in de chat. Laatste waarschuwing gegeven en toen afgemaakt. Ik had het natuurlijk slimmer moeten doen, wachten tot hij in het open reed en dan tracken. Dit is de eerste keer dat ik blauw werd en ook blauw bleef na de match. Maar het was het waard. De game vindt het niet leuk als je een teammaat 4-5 keer raakt.
Vijf minuten daarna de match gewonnen. High caliber en een flink aantal van die kleinere medailles. Hij had nog niet eens 800 damage gedaan.
Hmm misschien toch maar even een breakje doen. Begin me steeds meer te ergeren aan spelers in mijn eigen team.

[ Voor 7% gewijzigd door Ryack op 26-02-2015 08:48 ]
Niet teamkillen, gewoon irritant terug doen.
Uit cover drukken enzo, daar wordt je niet blauw van
Uit cover drukken enzo, daar wordt je niet blauw van
LoL, Ik was gekilled aan het einde hoorThomasG schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 19:25:
[...]
Gewoon jezelf het ravijn in donderen wanneer de battle bijna is afgelopen
Maar deze was gewoon echt verrot. Was met m'n IS7 (enigste tier 10 tot nu toe), en ook gewoon een super toffe en spannende battle tot op het laatste moment en gewonnen ook, dit had em gewoon moeten zijn zegmaar, en dan op sort of een halve bounce (225 damage tekort) de missie niet halen

[ Voor 9% gewijzigd door BeetjeVreemd op 26-02-2015 09:11 ]
B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070
Maar jij speelt hem dus met de 105 mm en met Rammer, GLD en Binocs? Ik kan me goed voorstellen dat mensen voor de 90 mm kiezen namelijk: hogere RoF, veel betere aim tijd en iets betere accuracy. Met die gun is GLD ook niet nodig, waardoor je de camonet weer kan gebruiken voor meer stealth.Fordox schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 08:05:
[...]
Beetje jammer dat ie generfed is met de laatste patch, zijn viewrange was namelijk 400Maar het is de tank waar ik de beste en meeste games in heb gehad
Zet de GLD er WEL op, want voordat je ge-aimed bent is je target dood of heeft ie nog maar 50hp over, wat jammer is van je alpha.
[ Voor 18% gewijzigd door Mr_Size op 26-02-2015 09:20 ]
105 met Rammer GLD en camonet omdat toen der tijd de viewrange ziek was.
De 90mm haalt de leukigheid van de TD er af, met die 105 kun je bijna alles op tier 4 neer knallen met 1 schot en een KV-1 is een XP piñata
De 90mm haalt de leukigheid van de TD er af, met die 105 kun je bijna alles op tier 4 neer knallen met 1 schot en een KV-1 is een XP piñata
Volgende keer een report maken en de replay toevoegen. Mijn ervaring is dat ze dan meestal binnen de kortste keren een ban krijgen (de snelste reaktie is van ruim een jaar geleden waar hij gebanned werd in hetzelfde potje als waar hij mij aan het vervelen wasRyack schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 08:44:
[removed]
Dus jij hebt überhaupt nooit binocs gebruikt? Zelfs niet toen de viewrange nog zieker was waardoor je echt iedereen kon spotten? BijzonderFordox schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 09:31:
105 met Rammer GLD en camonet omdat toen der tijd de viewrange ziek was.
Camonet had ik omgewisseld voor binocs toen ik mijn crew op 100% camo en SS had. 400m is meer dan genoeg op tier 5.
Ik heb dat kreng zo vaak gespeeld dat ik er een 3 skilled crew aan over hield, die gaat nu mooi in de 30B in de komende lijn
Ook een leuke tip:
De gunmantle van dat ding trollt enorm en is het enige stukje armor dat je hebt. Als je wiggelt tegenover een tomaten KV-1 voor je neus, kan het voorkomen dat hij een paar keer bounced. Zo heb ik mn Pools medal gehaald
http://wotreplays.com/site/533297#redshire-fordox-s-35_ca
patch 8.10
Zie ook die 850 damage blocked by armor, op tier 5 is dat veel, laat staan in een glass cannon
Hier staat uitgelegd hoe je hem terug kan kijken, mocht je de moeite ervoor willen doen:
http://ftr.wot-news.com/2...ld-versions-for-download/
Misschien leuk voor je youtube? Tank review met een replay uit de oude doos
Ik heb dat kreng zo vaak gespeeld dat ik er een 3 skilled crew aan over hield, die gaat nu mooi in de 30B in de komende lijn
Ook een leuke tip:
De gunmantle van dat ding trollt enorm en is het enige stukje armor dat je hebt. Als je wiggelt tegenover een tomaten KV-1 voor je neus, kan het voorkomen dat hij een paar keer bounced. Zo heb ik mn Pools medal gehaald
http://wotreplays.com/site/533297#redshire-fordox-s-35_ca
patch 8.10
Zie ook die 850 damage blocked by armor, op tier 5 is dat veel, laat staan in een glass cannon
Hier staat uitgelegd hoe je hem terug kan kijken, mocht je de moeite ervoor willen doen:
http://ftr.wot-news.com/2...ld-versions-for-download/
Misschien leuk voor je youtube? Tank review met een replay uit de oude doos
[ Voor 30% gewijzigd door Fordox op 26-02-2015 10:10 ]
Ik report af en toe wel eens spelers maar ik heb nog nooit gezien dat er ook daadwerkelijk op reports wordt gereageerd. Blij om te horen dat ze er wel iets mee doen. Tot nu toe ging ik er van uit dat reporten een nutteloze uitlaatklep was.redwing schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 09:46:
[...]
Volgende keer een report maken en de replay toevoegen. Mijn ervaring is dat ze dan meestal binnen de kortste keren een ban krijgen (de snelste reaktie is van ruim een jaar geleden waar hij gebanned werd in hetzelfde potje als waar hij mij aan het vervelen was)
Voor echte teamkills verwijzen ze je naar het automatische systeem, maar als er echt iemand aan het klieren is werkt reporten erg goed. Hetzelfde geldt trouwens ook voor luitjes die je na de battle nog priveberichtjes sturen en je uit gaan lopen schelden.Ryack schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 10:14:
[...]
Ik report af en toe wel eens spelers maar ik heb nog nooit gezien dat er ook daadwerkelijk op reports wordt gereageerd. Blij om te horen dat ze er wel iets mee doen. Tot nu toe ging ik er van uit dat reporten een nutteloze uitlaatklep was.
[removed]
Holy crap... Net even allemaal doorgelezen. Bottomline:DaniëlWW2 schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 21:58:
[...]
Die ga ik onthouden als ik ooit zover kom.
Oh en dit is een dikke 10 voor incompetentie.![]()
http://ftr.wot-news.com/2...nt-ban-warpack-part-deux/
- Je kunt een abonnement op "warpack" nemen/betalen.
- Je krijgt een zooitje cheats die je zondermeer effectiever maken.
- WG EU doet er helemaal niets aan, alle reports krijgen gewoon een copy-paste antwoord.
- Anti-cheat beleid: "we hopen dat spelers geen cheats gebruiken".
Ik ga daarvoor me eerste vrouwtjes gebruiken. Heb anders niks.Fordox schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 09:50:
Ik heb de TD-15 missie al een tijdje afgerond, maar nog niet de reward geaccepteerd omdat ik nog niet weet op welke tank ik het vrouwtje wilt hebben. Is het echter zo dat ik na het accepteren van de reward ook nog de vorige TD missies kan verbeteren waarbij ik niet de secundaire voorwaarden hebt gehaald?
Ja. Steker nog, dat moet je zo doen want zolang je de reward niet claimed kun je geen andere TD missie doen/verbeteren.
Ok thanks
Is het nou ook zo dat je altijd nog missies kunt verbeteren van de vorige tank ( stug ), ook al ben je al bezig met bijvoorbeeld de t28?
Is het nou ook zo dat je altijd nog missies kunt verbeteren van de vorige tank ( stug ), ook al ben je al bezig met bijvoorbeeld de t28?
Je kan van alle 4 de tanks de missies door elkaar doen als je dat wiltNemm schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 12:11:
Ok thanks![]()
Vandaag na een tijdje weggeweest te zijn (na update 9.5 keer of 2 3 gespeeld en 9.6 geinstalleerd) maar weer eens ingelezen in het WoT verhaal.
Weinig veranderd aan de forumtopics zie ik......
Of ik het weer zo veel en fanatiek ga spelen als voorheen, denk het niet eerst maar weer eens voorzichtig een platoontje aangaan..
Weinig veranderd aan de forumtopics zie ik......
Of ik het weer zo veel en fanatiek ga spelen als voorheen, denk het niet eerst maar weer eens voorzichtig een platoontje aangaan..

Jaja maar de vraag is: wanneer kun je niet meer missies over gaan doen om de secundairy te halen... Na missie TD-15? Na claimen reward van het vrouwtje? Na claimen tank?timmie271 schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 12:15:
[...]
Je kan van alle 4 de tanks de missies door elkaar doen als je dat wilt. Maar je kan maar 1 missie per soort starten.
Als ik het goed begrijp kan je ze altijd blijven doen, ook na het claimen van de tank. Je kan echter maar 1 TD missie accepteren per keer ongeacht welke lijn.Istrilyin schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 13:00:
[...]
Jaja maar de vraag is: wanneer kun je niet meer missies over gaan doen om de secundairy te halen... Na missie TD-15? Na claimen reward van het vrouwtje? Na claimen tank?
Je moet eerst de crew assignen, voordat je missies over kan doen voor de secundaries
Ik heb nu bijna alle missies met honors gedaan, in p0st zijn modpack zit een mod die de missies die je over kan doen automatisch start. Daar kwam ik pas achter toen ik een paar keer 'per ongeluk' een 2nd objective had gehaald, terwijl ik zelf die missie helemaal niet opnieuw had geselecteerd. Erg handig die mod
Dit topic is gesloten.