Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Vrouwtje gaat in mijn Leo PTA
Volgende keer pak ik de poolse versie van de site
Nee.freelh schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 14:27:
Iemand goede ervaringen met de T8 Caernarvon?
Nee.freelh schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 14:27:
Iemand goede ervaringen met de T8 Caernarvon?
http://wotlabs.net/eu/player/GJP
Al die mensen die nee zeggen zijn duidelijk gewoon scrubsfreelh schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 14:53:
Duidelijk. Zit nu op de BP, geen zin in een lange grind 'voor niets'.
Het is best wel een geinige tank namelijk, hij moet alleen wel top tier zijn of een goede map. Is dat niet het geval zuigt die best wel. Maar je kan er erg toffe games in hebben.
Echt, dit soort avonden maken het gewoon een kut-spel met macht-making die gewoon zuigt. Heflt van de tijd zit in potjes met ~25% winrate en de rest is vaak 40% vanavond...
[ Voor 32% gewijzigd door Darkasantion op 21-02-2015 18:29 ]
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Zoals zo vaak gezegd, die winstkansen heb je niks aan en moet je eigenlijk ook niet naar kijken. Sowieso voor je gemoedsrust maar ook omdat het enkel kansen zijn op basis van een simpele formule.Darkasantion schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 18:11:
Laat ik vooral op diegene schieten die het verst weg is en de rest negeren die voor me neus paraderen als kant en klare schiet-schijven... Sommige spelers zijn echt te dom voor worden.
Echt, dit soort avonden maken het gewoon een kut-spel met macht-making die gewoon zuigt. Heflt van de tijd zit in potjes met ~25% winrate en de rest is vaak 40% vanavond...
Dat pakket ziet eruit als pure misleiding. Virtuele tank voor meer dan €40 (geen cent afgeprijsd) en omdat we je zo hard nemen met deze "aanbieding" krijg je een zoethoudertje.Kepro schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 19:22:
Nu de FCM50T met 30 Dagen premium in de aanbieding is word het wel verleidelijk.

Wacht gewoon tot 9 mei wanneer de overwinning op Nazi Duitsland word gevierd. Dan komen er kortingen. Ze kondigen toch wel aan als de FCM verwijderd word zodat iedereen die alsnog koopt.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
True.. Toen ik in Kazna zat... 'Oh we have a Kazna platoon.. We will win for sure' <- 1-14 loss.. You said what?psychoclown schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 21:29:
[...]
Zoals zo vaak gezegd, die winstkansen heb je niks aan en moet je eigenlijk ook niet naar kijken. Sowieso voor je gemoedsrust maar ook omdat het enkel kansen zijn op basis van een simpele formule.
Ja 1-14.. Onze arty was weggereden.... En wilde niet doodgaan... Shots fired: 1.. Thx arty
[ Voor 9% gewijzigd door wsLy op 22-02-2015 00:30 ]
Jup, er wordt wat van je verwacht als je als topclan platoon in de battle komt.wsLy schreef op zondag 22 februari 2015 @ 00:28:
[...]
True.. Toen ik in Kazna zat... 'Oh we have a Kazna platoon.. We will win for sure' <- 1-14 loss.. You said what?
Ja 1-14.. Onze arty was weggereden.... En wilde niet doodgaan... Shots fired: 1.. Thx arty
Heb eens met een toptier EFE platoon verloren met 3-15 oid.
Het is en blijft WoT
Nice ghost-shell btw
Daarop reageer ik altijd, 'Beter gebruikt de rest ook z'n hersens en draagt iedereen bij'.wsLy schreef op zondag 22 februari 2015 @ 00:28:
[...]
True.. Toen ik in Kazna zat... 'Oh we have a Kazna platoon.. We will win for sure' <- 1-14 loss.. You said what?
Duurt nog even, eens kijken of ik het volhoud/DaniëlWW2 schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 22:04:
[...]
Dat pakket ziet eruit als pure misleiding. Virtuele tank voor meer dan €40 (geen cent afgeprijsd) en omdat we je zo hard nemen met deze "aanbieding" krijg je een zoethoudertje.![]()
Wacht gewoon tot 9 mei wanneer de overwinning op Nazi Duitsland word gevierd. Dan komen er kortingen. Ze kondigen toch wel aan als de FCM verwijderd word zodat iedereen die alsnog koopt.
Ik zag gisteren op de stream van Orzanel dat hij met de laatste missies voor de Obj 268 bezig is.

Maar die gast speelt het ook wel heel verslaafd. Zag zelfs een week terug al een replay op YT ervan. Heb zelf nog niet eens de Stug 4. Maar oke, ik speel het ook niet heel veel en ik ga ook niet echt voor de missies. Wanneer ik zie dat ik een missie kan doen. Dan probeer ik het.Kepro schreef op zondag 22 februari 2015 @ 12:03:
[...]
Duurt nog even, eens kijken of ik het volhoud/![]()
Ik zag gisteren op de stream van Orzanel dat hij met de laatste missies voor de Obj 268 bezig is.
Leuke site, heb ook even een bijzonder moment opgenomen en in een GIF gezet.wsLy schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 11:52:
Trouwens.. de shell die door de T32 heenging gisteren, hier is de Gfycat ervan:
http://www.gfycat.com/FirsthandAnimatedGyrfalcon
Iets met onmogelijke RGN.
http://gfycat.com/GlitteringResponsibleGreatwhiteshark
Centurion I, stronk tank
Komt uit een mooie replay waarin ons platoon 'even' een dikke carry doet in de laatste fase van de battle.
Oh well, 1700xp op een loss. Dat was meer dan m'n triple in de VK3001P vanmorgen.
edit: hehehe, met een verder kansloze game net arty gaan spotten. Na het vinden ben ik naast één van hun gaan staan omdat ik wel een beetje weet hoe arty speelt: 'HUR DUR IK ZIE TANK, IK KLIK!'. Alleen miste hij mij nipt, en in plaats daarvan raakte hij een mede-arty.
[ Voor 37% gewijzigd door Gaius op 22-02-2015 16:45 ]
Victory
Sacred Valley
Type 59
Experience received:7.573 (x3 for the first victory each day) Credits received 135.921
Battle achievements Top Gun, High Caliber, Steel Wall, Defender, Fadin's Medal, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Repairs: -6 134
Ammunition: -25 160
Consumables: -3 000
Total: 101 627 WN8: 15 839 (100)
Link

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Uberhaupt teveel blinde spelers online, zelfs op mijn top tanks kon er maar met moeite een victory vanaf.
[ Voor 19% gewijzigd door psychoclown op 22-02-2015 21:03 ]
Wotlabs is de officiële kleurcodering.Gaius schreef op zondag 22 februari 2015 @ 19:45:
Wat is nu de 'officiële' WN8-schaalverdeling/kleurcodering? Volgens vbAddict ben ik vandaag van rijpe banaan naar onrijpe banaan gegaan. Een leuke aanduiding dat ik op de goede weg ben, voor wat het waard is natuurlijk. Echter, volgens Wotlabs ben je al groen vanaf 900 WN8, en dat is voor mij zo'n 700 battles geleden.
Nog 25 wn8 en ik word donker flauwGaius schreef op zondag 22 februari 2015 @ 21:21:
[...]
Thanks. En crap, mijlpaal gemist dan. Maar hey, dan ben ik dus al donkergroen ipv lichtgroen.
Maarja nu tijd om te slapen..
Ik heb juist een hele hoge WR in de T23E3. Ik speel hem eigenlijk ook alleen in platoon en dan meestal met 1 of 2 E25's. Werkt perfectpsychoclown schreef op zondag 22 februari 2015 @ 20:44:
Het is trouwens bizar hoe ik relatief gezien vaak verlies in de T23E3. Het is een leuke tank met een crappy pen op de AP shells maar dikwijls.. hoe je het draait of keert het mag niet baten en het team wordt zwaar geroflstomped
Uberhaupt teveel blinde spelers online, zelfs op mijn top tanks kon er maar met moeite een victory vanaf.
Vandaag weer veel light battles gespeeld voor LT missie 15. Ik kom niet eens aan 2K spotting, laat staan 4. Ook weer alleen maar kut maps natuurlijk. 1x Malinovka gehad, in de Type64. Was meteen ook het beste potje, Ace erin gehaald
Een tijd geleden heb ik dat geïnstalleerd voor Androïd, even uitgeprobeerd, paar battles gespeeld en weer weggelegd: ander dingen eisten mijn aandacht.
Net weer even opgestart en de tutorial aangezet om nog even de spelmechanics door te nemen, maar nu zie ik dat er (ineens ?) een joystick nodig is. Dat was volgens mij in eerste instantie niet zo....of wel ? Kan dat in de settings ergens uitgezet (kon ik niet vinden) of móet je met een joystick spelen ?
Ik kan het gewoon op mijn foontje spelen zonder hulpstukken. Het zal dus wel een optie zijn die per ongeluk aangezet is.garathane schreef op zondag 22 februari 2015 @ 22:55:
Ik heb een vraag over Blitz, ik neem aan dat ik dat hier wel even kwijt kan.
Een tijd geleden heb ik dat geïnstalleed voor Androïd, even uitgeprobeerd, paar battles gespeeld en weer weggelegd: ander dingen eisten mijn aandacht.
Net weer even opgestart en de tutorial aangezet om nog even de spelmechanics door te nemen, maar nu zie ik dat er (ineens ?) een joystick nodig is. Dat was volgens mij in eerste instantie niet zo....of wel ? Kan dat in de settings ergens uitgezet (kon ik niet vinden) of móet je met een joystick spelen ?
[removed]
2900Wp ZZW + 915Wp Z verwarmd met alfea extensa r32 8KW en 2x FTXC35, SWW Atlantic Explorer 3 200l
's morgens om 7 uur volgens mij.maartentmm schreef op maandag 23 februari 2015 @ 00:06:
misschien een domme vraag maar wanneer reset de x2/x3 experience?
[removed]

(kan die max. grootte voor afbeeldingen anno 2015 niet een keer groter dan 800 pixels in de breedte btw?)
B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070
Thumbnail makenHirzoSchuurman schreef op maandag 23 februari 2015 @ 07:34:
Yeeha!(was nog 'n goede landing zonder schade ook
)
[afbeelding]
(kan die max. grootte voor afbeeldingen anno 2015 niet een keer groter dan 800 pixels in de breedte btw?)
En ik gisteren 4K spottin dmg in mijn obj 140 gehaald op moutain pass. Zat ik wel in platoon met 2 arty's, maar 1 van mijn maten mistte helaas nog veel anders had ik nog meer dmg gehad. Het begon al goed doordat een E100 van ons team even een tank one-shotte voor 1900Mr_Size schreef op zondag 22 februari 2015 @ 22:42:
[...]
Ik heb juist een hele hoge WR in de T23E3. Ik speel hem eigenlijk ook alleen in platoon en dan meestal met 1 of 2 E25's. Werkt perfect
Vandaag weer veel light battles gespeeld voor LT missie 15. Ik kom niet eens aan 2K spotting, laat staan 4. Ook weer alleen maar kut maps natuurlijk. 1x Malinovka gehad, in de Type64. Was meteen ook het beste potje, Ace erin gehaaldMaar dat kwam doordat ik zelf veel dmg had gedaan en niet zozeer door het spotten. Potje komt woensdag denk ik op YT
Dankzij die game weer 7 dagen gratis premium verdient (moest 6 tanks spotten en 1500 spotting dmg hebben). Die urgent orders op een gebouw van tier 10 zijn echt top, vorige week ook al 14 dagen premium gehad en daarvoor ook nog een keer 1000 gold verdient. Dat houdt het spel wel leuk. Al vond ik die missie van die 1000 gold nog wel lastig, raak 8 verschillende enemy's. Dus ik focussen op dat doel, zit je opeens aan de 3K dmg zonder er erg in te hebben
Voor de rest was het een top dag gisteren. Ge-eindigt met 2600 wn8 en 68% win-rate
Stuur m naar FTRwsLy schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 11:52:
Trouwens.. de shell die door de T32 heenging gisteren, hier is de Gfycat ervan:
http://www.gfycat.com/FirsthandAnimatedGyrfalcon
Owja:
Mijn recente winrate is 2 procent lager dan mijn overall
[ Voor 12% gewijzigd door Fordox op 23-02-2015 09:41 ]
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Als ik zelf in een light tank zit vind ik het niet zo erg dat er arty in het spel zit hoorBigsexy3 schreef op maandag 23 februari 2015 @ 09:29:
Dus ik zou zeggen ga in een platoon met arty (ja ik weet dat je ze haat) en hoppa die missie is zo binnen
Gisterenavond na SH nog ff 2 light potjes gespeeld: Abbey en *tromgeroffel* HIMMELSDORF

Jammer dat het dan niet lukt met een platoon. En inderdaad, de maps moeten ook mee zitten. Nou moet ik zeggen dat ik nou niet had verwacht dat ik 4K zou spotten op mountain pass hoor. Mede dankzij onze light (amx 13 75) die niet wist wat tie moest doen in z'n tank. En dan had ik zelf ook nog de nodig dmg gedaanMr_Size schreef op maandag 23 februari 2015 @ 09:46:
Als ik zelf in een light tank zit vind ik het niet zo erg dat er arty in het spel zit hoorIk heb het al een aantal keer geprobeerd om met arties te platoonen. Ook dat heeft nog niet mogen baten. Je hebt gewoon heel veel geluk nodig en de juiste map. In de plusminus 25 pogingen om die missie te halen heb ik nu welgeteld 1 geschikte map gehad: Malinovka. Zoals ik gisteren al zei: dat was een heerlijk potje verder, maar niet voor de missie.
Gisterenavond na SH nog ff 2 light potjes gespeeld: Abbey en *tromgeroffel* HIMMELSDORF![]()
Echt geweldige maps om ff lekker passief te gaan scouten
Ik heb zelfs een tijdje geleden met T29's/IS'en in platoon gespeeld en zelfs dan was het niet te doenMr_Size schreef op zondag 22 februari 2015 @ 22:42:
[...]
Ik heb juist een hele hoge WR in de T23E3. Ik speel hem eigenlijk ook alleen in platoon en dan meestal met 1 of 2 E25's. Werkt perfect

Gewoon dom ongeluk denk ik, jammer want die tank is echt lachen en zeker met 4 skill crew heb je een voorsprong op iedereen (zou je zeggen..).
I know, me=lazy
Welke missies zijn dat? Voor de nieuwe premium tanks zijn alle spotting missies toch in light tanks en object 140 is volgens mij een medium.Bigsexy3 schreef op maandag 23 februari 2015 @ 09:29:
[...]
En ik gisteren 4K spottin dmg in mijn obj 140 gehaald op moutain pass. Zat ik wel in platoon met 2 arty's, maar 1 van mijn maten mistte helaas nog veel anders had ik nog meer dmg gehad. Het begon al goed doordat een E100 van ons team even een tank one-shotte voor 1900. Dus ik zou zeggen ga in een platoon met arty (ja ik weet dat je ze haat) en hoppa die missie is zo binnen
.
Nu ben ik echt benieuwd welke missies jij speelt. WG is normaal gesproken niet zo scheutig met premium dagen, zeker niet dat je er zoveel in zo'n korte tijd krijgt. Ik krijg het gevoel dat ik een aantal goede missies gemist heb afgelopen week. Moet wel zeggen dat afgelopen week niet zoveel heb gespeeld.Dankzij die game weer 7 dagen gratis premium verdient (moest 6 tanks spotten en 1500 spotting dmg hebben). Die urgent orders op een gebouw van tier 10 zijn echt top, vorige week ook al 14 dagen premium gehad en daarvoor ook nog een keer 1000 gold verdient. Dat houdt het spel wel leuk. Al vond ik die missie van die 1000 gold nog wel lastig, raak 8 verschillende enemy's. Dus ik focussen op dat doel, zit je opeens aan de 3K dmg zonder er erg in te hebben. Van de week maar weer veel SH spelen zodat er weer nieuwe urgent orders voorbereid kunnen worden
.
Voor de rest was het een top dag gisteren. Ge-eindigt met 2600 wn8 en 68% win-rate
Stronghold missies. Gegeven vanuit wardepartment.Ryack schreef op maandag 23 februari 2015 @ 10:28:
[...]
Welke missies zijn dat? Voor de nieuwe premium tanks zijn alle spotting missies toch in light tanks en object 140 is volgens mij een medium.
[...]
Nu ben ik echt benieuwd welke missies jij speelt. WG is normaal gesproken niet zo scheutig met premium dagen, zeker niet dat je er zoveel in zo'n korte tijd krijgt. Ik krijg het gevoel dat ik een aantal goede missies gemist heb afgelopen week. Moet wel zeggen dat afgelopen week niet zoveel heb gespeeld.
http://worldoftanks.eu/en...s-building-wardepartment/
Dit zijn urgent orders, die worden geactiveerd via de Stronghold (SH) van je clan. Aangezien het gebouw die de urgent orders verzorgd (volgens mij War Department) bij ons in de clan op level 10 staat kan je dus hele mooie missies tegemoet zien. Er zitten ook minder mooie missies tussen zoals raak 8 enemy tanks en ontvang 15.000 xp op de tank met welke je de missie hebt gehaald. En zo zijn er nog wel meer (600.000 credits, 10x grote repair + 10 grote medkit + 10x grote brandblusser) je kan het je zo gek niet verzinnen of het komt wel voorbij. Alleen zijn de rewards compleet random, je weet dus niet als je zo'n urgent order activeerd wat de reward wordt deze keer. Dus we hopen altijd maar dat we gold krijgen, maar dat gebeurt helaas niet zo vaaklRyack schreef op maandag 23 februari 2015 @ 10:28:
[...]
Welke missies zijn dat? Voor de nieuwe premium tanks zijn alle spotting missies toch in light tanks en object 140 is volgens mij een medium.
[...]
Nu ben ik echt benieuwd welke missies jij speelt. WG is normaal gesproken niet zo scheutig met premium dagen, zeker niet dat je er zoveel in zo'n korte tijd krijgt. Ik krijg het gevoel dat ik een aantal goede missies gemist heb afgelopen week. Moet wel zeggen dat afgelopen week niet zoveel heb gespeeld.
Het enige nadeel dat er aan vast zit (als je het een nadeel vindt tenminste) het kost een aanzienlijk aantal boxes om te zo'n urgent order voor te bereiden en dat betekent dus dat er best wel veel SH attacks en skrimishes gespeeld moeten worden. Dus elke avond hebben wij bij ons in de clan minimaal 2 attacks voor de CW battles en dan wat skrimishes na de CW's. Heel veel tijd om te grinden of gewoon even voor de lol te spelen laat dat dus niet over.
En andere mooie feature van de SH vind ik de Financial Unit, die staat bij ons ook op level 10, en als daar een missie van wordt geactiveerd ontvang je de komende 2 uur 50% extra credits income van alle soorten battles. Dan wordt er dus in 2 uur tijd even makkelijk 1 á 2 miljoen aan credits binnen gesleept met tier 8 SH skrimishes
Dit alles heeft dus helemaal niks met de personal missies te maken
+1.Ryack schreef op maandag 23 februari 2015 @ 10:50:
Damn. Dat zijn nog eens missies. Ik zit niet in een clan dus ik heb nog nooit iets met Stronghold gedaan. Alleen de missies zijn al bijna de moeite om een clan te zoeken.
Alleen speel ik daar te casual voor denk ik en heb ook geen zin om me te committen aan CW o.i.d. Ik speel alleen als ik 'in the mood' ben, en dat is 2-3 avonden in de week en meestal is dat na pak 'm beet een uur wel weer voorbij. Tenminste, ik stel me er iets bij voor als raiden in World of Warcraft, wellicht is dat een verkeerde voorstelling hoor.
Verwijderd
Ik zit ook vast bij LT-15 op dit moment. Natuurlijk moet je geluk hebben met mappen, maar voor mijn gevoel zijn er ook veel meer lights in het spel dan voordat de missies begonnen; eigenlijk altijd wel 3 of 4. Laatst op Prokhorovka had de tegenstander veel TD's, dus ik wilde naar het beruchte E1 bosje gaan. Wat blijkt: 2 andere lights hadden precies hetzelfde idee. Op deze manier schiet het ook niet op natuurlijkMr_Size schreef op zondag 22 februari 2015 @ 22:42:
[...]
Vandaag weer veel light battles gespeeld voor LT missie 15. Ik kom niet eens aan 2K spotting, laat staan 4. Ook weer alleen maar kut maps natuurlijk. 1x Malinovka gehad, in de Type64. Was meteen ook het beste potje, Ace erin gehaaldMaar dat kwam doordat ik zelf veel dmg had gedaan en niet zozeer door het spotten. Potje komt woensdag denk ik op YT
Overigens maken deze missies het voor mij wel makkelijker om te kiezen voor welke lijnen ik moet gaan. Ik heb denk ik wel 20 mid-tier tanks in mijn garage staan omdat ik zoveel mogelijk verschillende tanks wilde spelen. Nu is het tijd om verder te gaan met 4 lijnen; van elke klasse 1 (en de LTTB voor lights). Het worden de IS-7, E-50 M, Obj. 268 en Conqueror GC. Ik ben benieuwd hoe ik het ga doen in hogere tiers

Ik zal de missie vast wel halen, maar het zal wel in een potje gebeuren dat ik er totaal niet mee bezig ben en 'per ongeluk' die missie haal, dat ligt wel in de lijn van mijn spel
Heerlijke machine ^^
Bij mij merk ik dat ik er wederom achterkom dat de enige arties die ik passend in het spel vindt de Bishop/FV304 en aanverwante arties zijn. Dus arties waarmee je echt rond moet rijden en in de buurt van de frontlijn moet zijn om iets te kunnen raken, niet een al te hoge alpha hebben maar wel een wat hogere reload.Verwijderd schreef op maandag 23 februari 2015 @ 12:48:
Overigens maken deze missies het voor mij wel makkelijker om te kiezen voor welke lijnen ik moet gaan.
Je krijgt dan veel meer dat je op moet letten waar je staat, waar je naartoe kunt gaan en daarnaast raak je tanks veelal niet al te hard waardoor die een warschuwing krijgen ipv met 1 schot dood zijn. Wat mij betreft is dat precies hoe arty moet zijn al zou de range zelfs nog wat kleiner mogen zijn.
[removed]
Valt reuze mee. Je speelt vaak in de dicht bebouwde gebieden, zoals stadjes e.d. en daar sta je te sidescrapen. Daar kan artillerie je ook niet raken.Gaius schreef op maandag 23 februari 2015 @ 13:38:
Ben je in zo'n Maus niet een enorme arty-magneet? Ik word al bedroefd van arty in m'n Cromwell, en die is tenminste nog wendbaar.
Ook heb ik er een heavy spalliner erop. Zelfs een CGC doet niet meer dan 400 damage per schot dan niet pennt tenzij je vol op je boven of achterkant wordt geraakt.
FCM 36 Pak 40
4.842 (x3) 26.672
Battle achievements Top Gun, High Caliber, Patrol Duty, Scout, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Crew Exp: 7 263
Repairs: 144
Ammunition: 1 680
Total: 24 848 WN8: 7 360 (100)
EN?Mr_Size schreef op maandag 23 februari 2015 @ 14:06:
ik vind de T57 Heavy en 50B toch net wat belangrijker om te hebben
Als je 1 van beide hebt is de ander niet meer nodig IMO.
Vertel dat mijn FC maar die wil dat je ze allebei hebt. Dus ik ben ook druk bezig om die te halen. Hoop de 50B eerder te hebben. Als ik maar klaar ben met die 50 100 in ieder geval. Top tank, echt waar, maar die reload duurt zooooooooo verschrikkelijk lang op dat ding. Je ben zowat een minuut nutteloos als je je clip heb leeg gepompt. Geef me dan maar een shell minder en een reload van net over de 30 seconde, dan voel ik me prettiger dan een krappe 50 seconde nutteloos ergens te schuilen (of me te verplaatsen om een gevecht te mijden) voor de enemy. Heb gehoord dat de reload van de 50 120 in ieder geval lager ligt gelukkig.Fordox schreef op maandag 23 februari 2015 @ 14:11:
[...]
EN?
Dat is een 50 100 met extreem kortere reload.
Niet eens, het zijn niet helemaal dezelfde tanksFordox schreef op maandag 23 februari 2015 @ 14:11:
EN?
Damn, nog meer te grinden dan. Ben in die lijn pas bij de 12t, was mijn eerste light tank. Was knap wennen en heb hem toen maar in een hoekje geschoven in mijn garage. Binnenkort maar eens afstoffen denk ik maarFordox schreef op maandag 23 februari 2015 @ 14:42:
Ik geloof dat je de Lorraine 40t geweldig vind
Dat is een 50 100 met extreem kortere reload.
Hmm, lijkt het nou zo, of neemt die Maus niet de tijd om fatsoenlijk te aimen?psychoclown schreef op maandag 23 februari 2015 @ 13:22:
De Maus is toch wel weer flink machtig, binnenkort ook maar eens uit de stal halen voor wat heavy missies
[video]
Vond het nogal irritant kijken trouwens, camera standpunt zo spastisch heen en weer te gaan
Volgens mij ligt dat gewoon aan de replays. Dat heb ik namelijk ook. In het spel beweegt de Camera vloeiend, al kijk ik wel alle kanten op en draai ik ineens m'n camera naar achter voor overzicht etc. Als ik dan in de replay terug kijk lijkt het net of ik een epileptische aanval heb. Het zelfde geld voor het bewegen van de tanks. Ik kan de oorzaak daarvan maar niet vinden. Zal wel stronk Russian programming zijn.Dweebus schreef op maandag 23 februari 2015 @ 15:39:
[...]
Vond het nogal irritant kijken trouwens, camera standpunt zo spastisch heen en weer te gaan
Dit inderdaad. Gelukkig is de microstutter in replays die sinds patch 9.5 heerste, wel weer grotendeels verdwenen.ThomasG schreef op maandag 23 februari 2015 @ 15:54:
[...]
Volgens mij ligt dat gewoon aan de replays. Dat heb ik namelijk ook. In het spel beweegt de Camera vloeiend, al kijk ik wel alle kanten op en draai ik ineens m'n camera naar achter voor overzicht etc. Als ik dan in de replay terug kijk lijkt het net of ik een epileptische aanval heb. Het zelfde geld voor het bewegen van de tanks. Ik kan de oorzaak daarvan maar niet vinden. Zal wel stronk Russian programming zijn.
Is dat ook niet gewoon een kwestie van even op spatie rammen en een paar tellen laten bufferen?psychoclown schreef op maandag 23 februari 2015 @ 16:09:
[...]
Gelukkig is de microstutter in replays die sinds patch 9.5 heerste, wel weer grotendeels verdwenen.
(of bedoelde je die flikkerende bosjes?)
[ Voor 6% gewijzigd door BeetjeVreemd op 23-02-2015 19:49 ]
'121' succesvol aangeschaft. Uitgegeven credits: 6.100.000.
Nee, replays horen niet te bufferen (en dat was ook geen oplossing) er was gewoon duidelijke lag te merken die ingame tijdens het spelen niet te merken was. Net als dat ik bij sommige replays super maffe uitzoom acties tegen ben gekomen.. duidelijk een bug in de replaysHirzoSchuurman schreef op maandag 23 februari 2015 @ 19:49:
[...]
Is dat ook niet gewoon een kwestie van even op spatie rammen en een paar tellen laten bufferen?
(of bedoelde je die flikkerende bosjes?)
User is ook nogal blij met zijn 121, totdat hij met mij ging platoonen.Fordox schreef op maandag 23 februari 2015 @ 20:38:
Gekocht:
'121' succesvol aangeschaft. Uitgegeven credits: 6.100.000.
Ging erg lekker vanavond, 75% WR en 3,3K WN8.
Maar ja, die light missie he...

[ Voor 6% gewijzigd door Kepro op 23-02-2015 22:46 ]
En toen ging Size plots als een verrader weg en ging hij met anderen platoonen.Mr_Size schreef op maandag 23 februari 2015 @ 22:14:
[...]
User is ook nogal blij met zijn 121, totdat hij met mij ging platoonen.The ammoracks were real
Ging erg lekker vanavond, 75% WR en 3,3K WN8.
Maar ja, die light missie he...
Size was nog maar net weg en...:

@Kepro: meest hilarische match was idd een loss, kun je nagaan
Ga je na afloop kijken, blijken die gasten maar 2-3x geschoten te hebben.
Ben er maar mee gestopt.. Vanavond nog een poging wagen.. Pffff
Als een verrader ook heheUser schreef op maandag 23 februari 2015 @ 22:51:
[...]
En toen ging Size plots als een verrader weg en ging hij met anderen platoonen.
Size was nog maar net weg en...:
[afbeelding]

Ja dat had ik idd nog nooit meegemaakt, dat je ruim 15-20 seconden door mag spelen terwijl de basis net gecapt isKepro schreef op maandag 23 februari 2015 @ 22:46:
Het platoon van vanavond met Size en post was weer hilarisch! Met name de match op highway![]()
![]()
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Dat tankje en ik moeten wel eerst vriendjes worden... Datzelfde was ook met de WZ-120 maar die heb ik ook afgesloten met unicum stats
Is het jullie wel eens opgevallen dat de meeste spelers die klagen over het team zelf helemaal niets toevoegen. Gisteren ook weer zo'n speler. Deze keer één met NL achter zijn naam dus ik neem aan uit Nederland en daarom is het waarschijnlijk ook beter blijven hangen bij mij. Klagen over het team, ga ik kijken, heeft hij of zij een WN8 onder de 500 en nog geen 200 damage gedaan.
Dit in tegenstelling tot wanneer ik klaag over mijn team. Dat is over het algemeen wel terecht.
Nu ik er over nadenk, het is eigenlijk altijd met encounter dat ze naar een onbelangrijke flank toerijden, liefst met zware trage tanks. Zouden die spelers de minimap gewoon uitgezet hebben?
Dit is een van de redenen waarom ik Encounter (en Assault) heb uitgezet, in elk geval solo. In peloton of voor bepaalde missies wil ik het nog wel eens aan zetten.Gaius schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 09:14:
Nu ik er over nadenk, het is eigenlijk altijd met encounter dat ze naar een onbelangrijke flank toerijden, liefst met zware trage tanks. Zouden die spelers de minimap gewoon uitgezet hebben?
Hou er rekening mee dat ik niet direct coins/exp heb voor upgrades, zal dus met een stock moeten spelen. De t29 zal verkocht worden dus die crew zal overgaan.
Je moet eigenlijk de tracks researchen of een suspension module (credits) kopen om die topgun er op te zetten. Zonder ben je een tier 8 met een tier 6 gun.....
Daarna kan je rustig de topturret (en tracks als je die module hebt) grinden. Full-ops vind ik de T32 nog steeds een beest van een tank net als de T29
Ja het is dezelfde gun als de T29, maar omdat de T32 hull-down nog sterker is dan de T29 (kleinere weakspots) kan je rustig mikken op weakspots.
[ Voor 15% gewijzigd door themaxter op 24-02-2015 10:07 ]
De T32 is mijn favoriet (samen met de Pershing, de T32 is een "verlengde Pershing"). En van de T29, T32 en T34 is de T32 toch echt de betere tank. Je moet er even mee om leren gaan, maar zodra je het door hebt is wil je hem nooit meer kwijt.
Liefst speel ik natuurlijk sowieso geen stock tanks, maar dat wordt nu eenmaal te duur qua free xp.
Assault heb ik ook uitgezet ja, wat een drama is dat zeg.ThomasG schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 09:55:
[...]
Dit is een van de redenen waarom ik Encounter (en Assault) heb uitgezet, in elk geval solo. In peloton of voor bepaalde missies wil ik het nog wel eens aan zetten.
Heb eens gehoord dat per tank die doodgaat nadat de cap voltooid is, er 5 seconden extra tijd bijkomt. Misschien dat het daarmee te maken heeft.p0st schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 07:40:
[...]
Als een verrader ook hehe![]()
![]()
[...]
Ja dat had ik idd nog nooit meegemaakt, dat je ruim 15-20 seconden door mag spelen terwijl de basis net gecapt isen dan ook nog eens lekker damage/fik mag doen in die laatste "extra tijd"
Zondag: T-44 getrippelt na 5 games, daarna idiot gun met de IS-3 geresearched en koepel ge-freeXPed.
Maandag: T-44 getrippelt na 10 games.
Echt wat HAAT ik dat ding toch. HAAT HAAT HAAT. En het beinvloed je hele spel, ook als ik daarna een goede tank speel dan is domweg een stukje motivatie om na te denken weg. Ook gold spam werkt niet: twee keer op een 13 90 voor 0 damage. Jaja, de T-54 komt erna moet ik maar blijven denken.
Gelukkig later 10 vs 10 tier8 met GoT2 gespeeld, ging wel weer uitstekend!
Hull down is het een absolute baas. Gewoon mikken en er is niets aan de hand. Ja, een IS-3 frontaal pennen wordt lastig.ThomasG schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 10:13:
Je moet je niet laten misleiden door de slechte reviews over de T32. Dat zijn gewoon spelers die huilie huilie doen omdat het kanon theoretisch onder doet aan de andere tier 8 heavies. Maar daarvoor krijgt het wel een heleboel terug, wat het een van de betere tier 8 heavies maakt. En het leuke is dat je op de koepel en tracks na alle modules al hebt, die gaan mee van de T29.
De T32 is mijn favoriet (samen met de Pershing, de T32 is een "verlengde Pershing"). En van de T29, T32 en T34 is de T32 toch echt de betere tank. Je moet er even mee om leren gaan, maar zodra je het door hebt is wil je hem nooit meer kwijt.
Zelfs dat is niet zo moeilijk. Je hebt hoog genoeg om gemakkelijk in de weakspot boven op de IS-3 turret te schieten (die klep om het kanon eruit te halen voor onderhoud). En zelfs zonder premium shells kom je gemakkelijk door de frontal armor heen, tenzij de IS-3 weet dat hij zijn punt loodrecht naar jouw kanon moet laten wijzen. En dat snappen de meeste niet.Razorbite schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 10:37:
[...]
Hull down is het een absolute baas. Gewoon mikken en er is niets aan de hand. Ja, een IS-3 frontaal pennen wordt lastig.
Yup, nooit alteveel problemen mee gehad. Je ammo gaat er vaak aan maar voor de rest kun je er lekker mee spelen.Ashrah schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 10:37:
T44 was toch altijd een best lekkere tank om te spelen .....
[removed]
De T32 heb ik zelf geen problemen mee in t9/10 potjes, gewoon als support spelen en hull-down proberen te gaan.
Ik heb in die lijn alle tanks stock gespeeld, dus ik weet hoe ze stock en full-ops zijn. T29 heb ik bijv. met de 76mm gespeeld. In die tijd had ik niet veel free xp en geen zin de t1 heavy en m6 te spelen.
[ Voor 33% gewijzigd door wsLy op 24-02-2015 10:58 ]
Tja helaas is het spel alsnog 1 vs 29SurfBoy schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 08:37:
Gister trouwens 6k dmg in me foch gedaan. Bedankt psycho voor de tips dat je er soms wat agressief mee mag spelen. Heb ik dus ook gedaan. Maar uiteindelijk een loss. Ga je later terug kijken.... 3 tanks 0 dmg en 8 onder de 1000. Er waren maar 4 tier 9 per kant en de rest tier 8.
Heb je ook al mijn Foch video's gezien? ik heb er wel een aantal online staan.
Dat komt inderdaad heel vaak voor.. dat soort lui zouden een spiegel voor gehouden moeten worden...Ryack schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 09:05:
Is het jullie wel eens opgevallen dat de meeste spelers die klagen over het team zelf helemaal niets toevoegen.
Komt inderdaad wel erg vaak voor, gisteren had ik er ook weer eentje die op mij in mijn T21 zat te klagen en dat iedereen me moest reporten. Aan het eind van het potje was hij de 2e van onder en zat ik met zowel damage als exp bovenaan (en mijn persoonlijke missie van 3 tanks rijdend raken + 1 killen was af). Zodra ik hem een berichtje stuurde met de vraag waarom ik gereport zou moeten worden was hij plotseling heel snel wegpsychoclown schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 10:57:
[...]
Dat komt inderdaad heel vaak voor.. dat soort lui zouden een spiegel voor gehouden moeten worden...
[removed]
Snap ik wel. In een LT moet je scouten, en niet zelf damage doen. En als hij 2e van onder stond is het duidelijk dat dat komt doordat jij niet goed voor hem hebt gescout.redwing schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 11:01:
[...]
Komt inderdaad wel erg vaak voor, gisteren had ik er ook weer eentje die op mij in mijn T21 zat te klagen en dat iedereen me moest reporten. Aan het eind van het potje was hij de 2e van onder en zat ik met zowel damage als exp bovenaan (en mijn persoonlijke missie van 3 tanks rijdend raken + 1 killen was af). Zodra ik hem een berichtje stuurde met de vraag waarom ik gereport zou moeten worden was hij plotseling heel snel weg![]()
Gaius schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 11:06:
[...]
Snap ik wel. In een LT moet je scouten, en niet zelf damage doen. En als hij 2e van onder stond is het duidelijk dat dat komt doordat jij niet goed voor hem hebt gescout.
Yup, ik verwacht dat dat de gedachte isGaius schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 11:06:
[...]
Snap ik wel. In een LT moet je scouten, en niet zelf damage doen. En als hij 2e van onder stond is het duidelijk dat dat komt doordat jij niet goed voor hem hebt gescout.
[removed]
Dit topic is gesloten.