Ik heb de M3 Lee net doorgespeeld, speelde geen USA maar had een Fury pakket voor mn verjaardag gehad (en van het goud o.a. een T14 heavy premium gekocht) dus ik wilde de M4 Sherman en de T1 heavy ontsluiten.
Had de geruchten gehoord en de filmpjes van Jingles gezien, dus was op het ergste voorbereid. Daarom viel de tank me alles mee.
Je speelt hem inderdaad als een (matige) TD, truukje met de side mounted gun is hierboven al genoemd.
Verder moet je je erg bewust zijn van de beperkingen, zoals de turret met een extra puist erop, die als enig doel heeft dat vijanden je af kunnen schieten voordat jij je gun over de heuvelrug hebt gekregen. Stukje acceptatie dus
Mobiliteit is zeer ok te noemen, clutch braking kan nooit kwaad. Op tier4 kan de tank best goed werken, soms zelfs met schofterig veel kills. Armor is daar ook in staat tot bouncen van low caliber guns. Heb wel altijd een voorraad APCR bij gehad, 92 pen icm de rest vd tank is niet genoeg tegen hogere tiers.
Heb me suf gelachen met dat ding, veel platoonen met anderen helpt ook. Vooral met de fijne refer-a-friend xp bonus. Dus: bereid je op het ergste voor, plak de tekst Bullit Magnet op de voorkant en verlies je gevoel voor humor niet
De M2 medium met derp vond ik overigens heerlijk, paar schandalig goede potjes mee gespeeld. winrate van 80% is overigens vooral geluk