[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 48 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 20 Laatste
Acties:
  • 58.442 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeodopel
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 28-02 08:52
Hallo,

1 maand geleden door een collega op dit spel geattendeerd. Nu 1 maand bezig en jeetje wat is dit leuk. Ik zit nu bijna tot vervelends aan toe voor mijn vrouw bijna elke avond wel te spelen :)
Nu een aantal tanks op Tier 5 en hard op weg naar Tier 6.

Ik merk dat ik de laatste paar dagen steeds beter wordt. Weet nog niet echt waar ik me op moet focussen qua tanks maar probeer gewoon veel tanks uit. Ik merk dat ik wel van de wat snellere tanks houd, maar ook de wat langzamere zware tanks zijn leuk om te spelen.

Bezit nu het volgende:
Tier 5:
USA. T1 Heavy
USA. M4
GER. PZ IV H
USA. M24 Chaffee

Tier 4:
RUS. T-50
GER. Luchs

Tier III:
USA M2 Medium Tank
GBR. Sexton II

Ik hoop dat ik zo goed op weg ben naar een paar leuke/goede hogere tier tanks.
Binnenkort me ook maar eens verdiepen in Clans. Dat echt samen spelen lijkt me ook erg leuk. Nu zijn het toch vaak 15 eenlingen in een team welke alleen voor eigen gewin gaan. Soms kom je als echt team samen veel verder.

WoT ID: xeodopel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06-06 12:04

Fordox

00101010

Je hebt nog heel veel te leren :) misschien wat handleidingen doorlezen en youtubefilmpjes kijken kunnen je inzicht in het spel al enorm verbeteren. Platoonen met wat meer ervaren spelers is dan de volgende stap.

Ik denk dat je het beste kan beginnen bij de KV tanks, die zijn redelijk beginners-vriendelijk.
Lekker zware tanks met genoeg armor en een aardige gun, al zijn ze wel wat traag. De tier 10 (IS7 en IS4) zijn de beloning ook waard :)

De amrikaanse heavy lijn naar de T110E5 is ook geen slechte keuze.

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeodopel
Fordox schreef op maandag 16 februari 2015 @ 12:20:
Je hebt nog heel veel te leren :) misschien wat handleidingen doorlezen en youtubefilmpjes kijken kunnen je inzicht in het spel al enorm verbeteren. Platoonen met wat meer ervaren spelers is dan de volgende stap.

Ik denk dat je het beste kan beginnen bij de KV tanks, die zijn redelijk beginners-vriendelijk.
Lekker zware tanks met genoeg armor en een aardige gun, al zijn ze wel wat traag. De tier 10 (IS7 en IS4) zijn de beloning ook waard :)

Leren blijft altijd belangrijk. Heb al vele filmpjes gezien en lees dat ook al regelmatig dit topic op GoT.

Ik zal een kijken naar de KV tanks. Dan zal ik met mijn T-50 wel terug moeten in de Tier naar de T-46 en dan genoeg experience verdienen voor de T-28 en daarna de KV-1. Maar dat moet te doen zijn. Vanavond maar eens kijken of ik die T-28 kan regelen. Ik zal denk ik mijn Elite M2 Medium maar verkoop om plaats te maken in de garage voor de T-46. Doe er toch niet zoveel meer mee, maar blijft wel een leuk tankie om te spelen.

Thanks. Alle hulp is welkom. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Xeodopel op 16-02-2015 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:23
Fordox schreef op maandag 16 februari 2015 @ 12:20:

Onderweg kom je wel de IS-8 tegen, die is niet zo noobproof. Verder kan de M103 ook tegenvallen omdat je hulldown gewend bent van T-29 en T-32. De beloning bij beide tier 9 tanks is m.i. de topgun. Die is in beide gevallen fantastisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeodopel
Razorbite schreef op maandag 16 februari 2015 @ 13:00:
[...]

Onderweg kom je wel de IS-8 tegen, die is niet zo noobproof. Verder kan de M103 ook tegenvallen omdat je hulldown gewend bent van T-29 en T-32. De beloning bij beide tier 9 tanks is m.i. de topgun. Die is in beide gevallen fantastisch!
IS-8, M103!!! HALLO, ik zit nog maar op Tier 5 hoor. ;)
Tegen de tijd dat ik bij Tier 9 ben weet ik het allang niet meer dat ze ... zijn. ;)

Ga me nu eerste focussen op het bereiken van Tier 6. Dat neemt ook nog wel wat tijd in beslag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Je zit er veel sneller aan dan dat je denkt.

Ik speelde eerder ook vele lijnen, en toen kreeg ik mijn eerste tier 8. Ik helemaal blij en in mn nopjes met mijn AMX 50 100, nog geen 2 weken later had ik mijn tweede en zat ik al halverwege naar tier 9 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeodopel
Fordox schreef op maandag 16 februari 2015 @ 14:23:
Je zit er veel sneller aan dan dat je denkt.

Ik speelde eerder ook vele lijnen, en toen kreeg ik mijn eerste tier 8. Ik helemaal blij en in mn nopjes met mijn AMX 50 100, nog geen 2 weken later had ik mijn tweede en zat ik al halverwege naar tier 9 :p
Ik heb geen tijdlijn wanneer ik perse Tier 8 of 9 bereikt moet hebben. Moeders de vrouw verdient ook nog aandacht. ;) Daar moet ik ook af en toe een hogere Tier bereiken door veel experience te verdienen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is duidelijk dat jouw average damage veel hoger moet, je zit nu op 99 en dat is echt heel erg laag, zelfs voor een relatief hoog aantal light tanks dat je gespeeld hebt. Dat betekent dat er heel veel potjes tussen zitten waarbij je 0 dmg doet. Nu heb ik dat ook wel eens, maar bij jou lijkt het eerder regel dan uitzondering ;) Het lijkt me goed dat je je nog wat meer verdiept in de achterliggende mechanismen van het spel, zoals view range, angling en postionering.

Om echt beter te worden moet je je wat mij betreft meer gaan focussen op 2 dingen:

- meer damage doen
- meer overleven (16% survival rate betekent dat je veel te vaak dood gaat)

En verder is het gewoon een kwestie van veel spelen. Dan begin je de maps steeds beter te kennen waardoor je beter weet wat je wel en niet kan doen op een map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeodopel
Mr_Size schreef op maandag 16 februari 2015 @ 14:37:
Het is duidelijk dat jouw average damage veel hoger moet, je zit nu op 99 en dat is echt heel erg laag, zelfs voor een relatief hoog aantal light tanks dat je gespeeld hebt. Dat betekent dat er heel veel potjes tussen zitten waarbij je 0 dmg doet. Nu heb ik dat ook wel eens, maar bij jou lijkt het eerder regel dan uitzondering ;) Het lijkt me goed dat je je nog wat meer verdiept in de achterliggende mechanismen van het spel, zoals view range, angling en postionering.

Om echt beter te worden moet je je wat mij betreft meer gaan focussen op 2 dingen:

- meer damage doen
- meer overleven (16% survival rate betekent dat je veel te vaak dood gaat)

En verder is het gewoon een kwestie van veel spelen. Dan begin je de maps steeds beter te kennen waardoor je beter weet wat je wel en niet kan doen op een map.
Dat is zeker waar. Maar ik kijk dan ook vooral naar de laatste paar dagen dat ik ook zie dat er verbetering in zit. Zeker in het begin was het vooral rushen en dood gaan en wel veel tanks spotten voor anderen ;) Dat haalt je gemiddelde niet echt omhoog en dat speelt nu ook nog steeds mee.

Daarom vooral nu veel spelen en leren en vooral veel plezier hebben. Ik staar me niet blind om een paar cijfertjes die beter moeten. Maar ben nooit te oud om te leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Xeodopel schreef op maandag 16 februari 2015 @ 13:44:
[...]

Tegen de tijd dat ik bij Tier 9 ben weet ik het allang niet meer dat ze ... zijn. ;)

Ga me nu eerste focussen op het bereiken van Tier 6. Dat neemt ook nog wel wat tijd in beslag ;)
Geloof me, op tier 9 kun je met 2-300 battles zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Hoe beter je wordt in het spel, hoe sneller je je tanks grind inderdaad. Als je het spel eenmaal door hebt, gaat alles heerlijk snel :)
Ik staar me niet blind om een paar cijfertjes die beter moeten. Maar ben nooit te oud om te leren.
Je hebt eerlijk gezegd geen idee hoe verslavend de statistieken zijn in deze game :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:55
Mijn survival rate is ook maar 25.35% Maar ik speel gewoon redelijk agressief waardoor je soms wel is dood gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:56
In sommige gevallen kun je ook juist winnen door je op te offeren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeodopel
Ik denk ook soms wel eens te vaak in het team belang. En dat moet ik juist niet altijd doen bij Random Battles. Want daar staan eigenlijk gewoon 30 (2x15) teams. Ieder heeft toch zijn eigen belang. Het echte team belang komt pas bij Clan fights.
Vanavond eens kijken hoeveel ik mijn stats kan ophogen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-05 14:36
SurfBoy schreef op maandag 16 februari 2015 @ 15:28:
Mijn survival rate is ook maar 25.35% Maar ik speel gewoon redelijk agressief waardoor je soms wel is dood gaat overleefd :P
Fixed than one!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Thx! Zelfs in tanks als een foch speel ik al gauw te agressief. Vaak rijd ik wel wat naar voren en als ik zie dat de enemy niet echt meer in me buurt is rij ik al gauw ineens met de heavys of mediums mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat kan dan ook makkelijk in de Foch, zolang je weet wat je doet kun je prima agressief spelen ;)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
psychoclown schreef op maandag 16 februari 2015 @ 16:11:
Dat kan dan ook makkelijk in de Foch, zolang je weet wat je doet kun je prima agressief spelen ;)
Heb vaak last van mensen die me weakspots weten te vinden. :( Probeer dan nog wel een beetje te wiggelen. Soms helpt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo heel sterk zijn ze (Foch en Foch (155)) ook niet meer op de front maar agressiviteit gaat ook gepaard met een goede timing en gezien de Foch een buitengewoon lekkere gun heeft kun je daar goed getimed dus lekker agressief mee spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
psychoclown schreef op maandag 16 februari 2015 @ 16:35:
Zo heel sterk zijn ze (Foch en Foch (155)) ook niet meer op de front maar agressiviteit gaat ook gepaard met een goede timing en gezien de Foch een buitengewoon lekkere gun heeft kun je daar goed getimed dus lekker agressief mee spelen ;)
Vaak komt het ook wel goed, alleen soms heb je de mensen die weten waar je weakspots zitten. Vaak niet en over wat langere afstanden bounch je wel veel. :D Die gun is trouwens wel echt lekker. Misschien niet de beste alpha, maar wel lekkere reload en goede pen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:08

Rianata

Have you played Atari today?

Kunnen jullie het sprookje van de VK 45.02 B? Nee, snel kijken dan!

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vluggejapienl
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-05 09:52
redwing schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 09:22:
[...]

Zolang het niet in de basis gebeurt is er niet zo snel wat aan de hand. Dus tenzij je regelmatig op teamgenootjes schiet zul je niet zo snel blauw worden of gebanned.
Ben 1 keer een uur gebanned. Was omdat ik samen met een teammate de twee t3 lights afschoot die het leuk vonden om met een t10 platoonmate naar een t10 te gaan. Dat is in mijn optiek het verzieken van je team kansen met twee t10s minder.

Verder maak ik alleen team damage als iemand onverhoeds mijn schootsveld in rijdt en ik m pas zie op t moment dat ik klik omdat ik max gezoomed ben.

Was wel instantane ban, wat ik behoorlijk zuur vond, want toen had het team met ook nog een IS7 minder helemaal geen kans meer. Gekke was, mijn maatje had de andere t3, die werd niet gebanned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Rianata schreef op maandag 16 februari 2015 @ 16:48:
Kunnen jullie het sprookje van de VK 45.02 B? Nee, snel kijken dan!

[video]
Haha, leuk ge-edit! VK stronk tenk. Gaat gelukkig weg. Als je als tier 7 of 8 die tank tegen komt is het bijna onmogelijk om hem frontal te pennen. Maar nee hoor, Wargaming komt nu met de Mäuschen. 20 mm minder side armor dan de Maus, ja daar doen we het voor 8)7 . Er zit dan wel een pukkel boven op, maar die is volgensmij ook niet echt de slapste.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien, heel misschien, is het gewoon de bedoeling dat je als tier 7 geen schijn van kans maakt tegen een tier 9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
User schreef op maandag 16 februari 2015 @ 16:58:
Misschien, heel misschien, is het gewoon de bedoeling dat je als tier 7 geen schijn van kans maakt tegen een tier 9.
`
Met me t29 maakte ik toch wel altijd kans en met de comet kan het ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
T29 kan ik nog in komen, mits je hull down komt te staan, maar tegen welke tier 9 maak jij ook maar een schijn van kans in je Comet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
User schreef op maandag 16 februari 2015 @ 17:37:
T29 kan ik nog in komen, mits je hull down komt te staan, maar tegen welke tier 9 maak jij ook maar een schijn van kans in je Comet?
Comet doet het volgensmij wel redelijk tegen tier 9, mits je de flanken kan krijgen en wat gold schiet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:30
Xeodopel schreef op maandag 16 februari 2015 @ 13:44:
[...]

Gebruik je al mods? Dat hielp bij mij veel om mijn spel te verbeteren.

Twitch kanaal Kepro_ - WoT Statistieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Echt een bizar weekend in WoT gehad.
Eerst geteamkilled worden door een idioot in een Borsig, pas na 4 hits en de uiteindelijke kill werd ie pas blauw en gebanned.
Na mijn Heavy Ram Kill voor de T28 HTC door een gekrenkte in mijn achterkant geschoten, exact hetzelfde gebeurde bij de StuG missie paar weken terug.
Door een banaan in een 140 in beweging gewoon 5x ! over een afstand 300m+ in mijn cupola van mijn E-50M worden geschoten terwijl ik zelf in beweging was. En vervolgens stilstaand/vol ingezoomd 3x volledig missen op dezelfde 140 8)7

Maar de slagroom op de taart was wel dit juweeltje :

van : Yes, nog gewonnen ondanks alle pogingen van je team om toch maar te verliezen
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Pnvh32Z.jpg

naar : Nonononononononooooooooooooo why did you do that you ffing id!ot !
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/WtzSzyl.jpg

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-06 17:57

Belgar

Archmaster ranzige code..

Ben zelf enorme VK-B liefhebber, maar de sides hebben minder armor dan sommige tier7 heavies en zijn enorm groot.

Een comet die weet wat ie doet kan mijn VK makkelijk kapot krijgen (puur 1-on-1). Veel mensen spelen gelukkig als idioten en kun je ze vaak klemrijden of toch een trackje eraf schieten. Maar onoverwinnelijk of goede solo-tank is de VK echt niet.

...Als het maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je ze op afstand weet te houden en goed angled dan is er met de VK-B veel te bereiken, dat was 3 jaar geleden al zo toen die een tijd lang erg 'machtig' was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-06 16:18

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Stronk teams vandaag :(

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/11TNlrqFWWNsliFFM5ME9psJ/thumb.jpg

Jammer dat ik niet een dergelijk missie moest doen net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even zes light potjes gedaan tussen Stronghold door. Falende RNG en teams zorgen voor een whopping 1200 WN8 en in the end heb ik LT missie 15 nog steeds niet. Uiteraard geen 1 keer Malinovka of Prokhorovka in die 6 battles, dus dan wordt het sowieso al lastig. Laatste pot met de T71 nog het dichtste bij gekomen met 3,4K op Abbey nota bene.

Het laat zien dat die missies volkomen random zijn en dat je voor 95% afhankelijk bent van pure luck en de juiste map en spawn. Woensdag weer een poging, maar ik vrees dat het nog wel ff kan duren. Heb ook geen T8 lights, dat helpt ook niet echt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 02-04-2024

Bigsexy3

Planner

Mr_Size schreef op maandag 16 februari 2015 @ 22:55:
Even zes light potjes gedaan tussen Stronghold door. Falende RNG en teams zorgen voor een whopping 1200 WN8 en in the end heb ik LT missie 15 nog steeds niet. Uiteraard geen 1 keer Malinovka of Prokhorovka in die 6 battles, dus dan wordt het sowieso al lastig. Laatste pot met de T71 nog het dichtste bij gekomen met 3,4K op Abbey nota bene.

Het laat zien dat die missies volkomen random zijn en dat je voor 95% afhankelijk bent van pure luck en de juiste map en spawn. Woensdag weer een poging, maar ik vrees dat het nog wel ff kan duren. Heb ook geen T8 lights, dat helpt ook niet echt..
Wat een opluchting, ik ben niet de enige die er last van had gisteren. Na een weekend alleen maar heerlijk gespeeld te hebben was het gisteren echt drama. Te lang door gegaan met randoms en de CW battles hielpen ook niet echt als je wordt opgeofferd voor het team. SH daarin tegen was wel een feest, maakte me avond nog enigszins goed. Zeker toen mijn laatste SH in 15-8 eindigde tegen PTS, it made my day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:18
Goeiemorgen heren,

heb me net opgegeven voor WoT Generals Beta. Lijkt me wel wat en anders wordt er wellicht gold weggegeven op de unified account :p

Overigens geen feedback gehad op mijn eerdere vraag naar reistips voor het bezoeken van Bovington/ Tankfest 2015. Wellicht omdat mn 2e poging net voor de nieuwe topic starts was, maar mijn vooroordeel dat tweakers nerds zijn die vooral achter hun keyboard leven is al weer bijna bevestigd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

_Anvil_ schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 09:10:
Goeiemorgen heren,

heb me net opgegeven voor WoT Generals Beta. Lijkt me wel wat en anders wordt er wellicht gold weggegeven op de unified account :p

Overigens geen feedback gehad op mijn eerdere vraag naar reistips voor het bezoeken van Bovington/ Tankfest 2015. Wellicht omdat mn 2e poging net voor de nieuwe topic starts was, maar mijn vooroordeel dat tweakers nerds zijn die vooral achter hun keyboard leven is al weer bijna bevestigd :p
Reis tips. Ligt eraan, als je een lease auto hebt is het denk ik voordeliger dan met het vliegtuig. Maar als je niet om geld verlegen zit dan kan je natuurlijk voor een lekker luie vlucht gaan, en vanaf het vliegveld met ander vervoer naar Bovington gaan. Ga je via Frankrijk dan kan je overal zelf naartoe gaan uiterraad. Denk toch dat dat aan je zelf is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
Joindry schreef op maandag 16 februari 2015 @ 20:53:
Stronk teams vandaag :(

[afbeelding]

Jammer dat ik niet een dergelijk missie moest doen net.
Jouw team heeft blijkbaar wel erg zijn best gedaan om te verliezen, wel een leuk potje voor jou ;)

Ben je je bewust dat je hele crew een extra skill/perk kan leren?

En ik zie dat voor de naam van je crew cijfers staan zoals [3/2k] bvb, waar is dat juist voor aub? Dat ben ik namelijk nog nergens tegen gekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Bigsexy3 schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 09:34:
[...]

Reis tips. Ligt eraan, als je een lease auto hebt is het denk ik voordeliger dan met het vliegtuig. Maar als je niet om geld verlegen zit dan kan je natuurlijk voor een lekker luie vlucht gaan, en vanaf het vliegveld met ander vervoer naar Bovington gaan. Ga je via Frankrijk dan kan je overal zelf naartoe gaan uiterraad. Denk toch dat dat aan je zelf is ;)
Leaseautos hebben we, dus qua vrijheid en kosten is de kanaaltunnel logisch. Je kunt vliegen op diverse grote steden in zuid engeland, maar dan is het nog minimaal 80km naar Bovington en moet je al je verplaatsingen met het OV doen.

Ga eerst maar eens de kaartjes reserveren, en daarna een hotel oid.. zal ook snel vol zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

_Anvil_ schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 10:01:
[...]

Leaseautos hebben we, dus qua vrijheid en kosten is de kanaaltunnel logisch. Je kunt vliegen op diverse grote steden in zuid engeland, maar dan is het nog minimaal 80km naar Bovington en moet je al je verplaatsingen met het OV doen.

Ga eerst maar eens de kaartjes reserveren, en daarna een hotel oid.. zal ook snel vol zitten.
Lijkt mij een goede volgorde, en als ik jou was dan zou ik lekker met de lease auto gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamonK
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-06 22:01
Wat een heerlijke gun heeft die leopard toch (de vk 16.02). Net een high caliber gehaald tegen tier 7. Tegenstander was niet al te best, maar dat mag de pret niet drukken.

http://wotreplays.com/sit...4afd0b76d35ceef0a4248a788

Was ook meteen light tank missie 14, nu nog maar een missie te gaan voor de stug IV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Anvil_ schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 09:10:
Goeiemorgen heren,

Als je er niet geweest bent (zoals ik) dan is het geven van tips nogal gek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
psychoclown schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 10:49:
[...]

Dit blijft natuurlijk wel het internet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Owja dat is waar, had ik gewoon random tips kunnen geven en toch de waarheid kunnen vertellen :+

[ Voor 3% gewijzigd door psychoclown op 17-02-2015 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-06 13:23
Het diepte punt gister avond was een tier 10 pot waarbij wij 3 e100's hadden die in 2 minuten alle 3 dood waren zonder damage te hebben gedaan.

Uiteindelijk de pot verloren met 1 tegen 14. En ons team had 8 tier 10's die geen damage hadden gedaan.... helaas ik zelf ook niet want ik werd ammo racked door die nieuwe fv 4005 :'(

Ook wel een leuke pot gehad waarbij ik met mijn t32 mooi bovenop een E5 kon rijden vanaf een betonnen muurtje waar hij onder stond. :D Haha die gast kon geen kant meer op en zijn HP tikte lekker weg totdat die ontplofte >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Istrilyin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09-2024
(jarig!)
Okay, ik heb nu 4 tanks die ik kan gaan kopen... Maar slechts geld voor anderhalf. Wat zou, ook qua GoT2 tier 8 battles en ooit tier 10 misschien, prio moeten zijn? Keuzes nu:
- Panther
- Tiger II
- G.W.Tiger P
- T-44
Ik heb al de IS-3, borsig en JP2. Ik neig een beetje naar "wachten op specials", maar ja.

[ Voor 9% gewijzigd door Istrilyin op 17-02-2015 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is de T-44 niet al in de bonus met de Top of the Three (T62A)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

psychoclown schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 11:56:
Is de T-44 niet al in de bonus met de Top of the Three (T62A)?
Volgens mij gaat die via de lights 8)7

30% discount on purchase on the following Soviet vehicles:

X T-62A

IX T-54

VIII T-54 ltwt.

VII LTTB

VI MT-25

[ Voor 25% gewijzigd door Bigsexy3 op 17-02-2015 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
Bigsexy3 schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 11:58:
[...]

Volgens mij gaat die via de lights 8)7

30% discount on purchase on the following Soviet vehicles:

X T-62A

IX T-54

VIII T-54 ltwt.

VII LTTB

VI MT-25
Wargaming logic :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
Langs de andere kant is het wel leuk voor de mensen die de nieuwe lights nog niet gekocht hebben maar wel al de andere hebben... (Not me btw ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is wel weer een keer wat anders inderdaad. Als ze tof waren geweest hadden ze gewoon beide splitsingen meegepikt :)

Die Stahlpanzer RU 251 is toch wel een beest als ik die replays bekijk, kreeg deze replay van DosMetros doorgestuurd. Flinke carry in een light!

[ Voor 46% gewijzigd door psychoclown op 17-02-2015 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 627285

kreezjie schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 09:41:
[...]
En ik zie dat voor de naam van je crew cijfers staan zoals [3/2k] bvb, waar is dat juist voor aub? Dat ben ik namelijk nog nergens tegen gekomen...
Is een mod waarmee je gemakkelijk kunt zien hoeveel XP een bemanningslid nodig heeft voor de volgende skill. [3/2k] betekent nog 2000 XP, oftewel 3 battles, om er 1% op vooruit te gaan in crew skills. En als je met die mod op een bemanningslid klikt, zie je hoeveel XP er nog nodig is om een hele skill compleet te maken.

Ik heb trouwens nog wel een vraag over crew skills. Ik heb pas een paar crews op 100%, waarna ik meestal Sixth Sense + Repairs/Camo kies. Maar doordat ik als een malle de wintermod heb gespeeld, heb ik wel één crew waarbij ik op de 4e skill zit. Het betreft de LTTB crew, die ik probeer vrij te spelen nu die in de aanbieding is. Ik weet erg weinig van crew skills, maar met behulp van de TS heb ik de volgende skills gekozen:

Commander: Sixth Sense / BiA / Recon / Camo
Gunner: Snap Shot / BiA / Camo / Deadeye
Driver: Smooth Ride / BiA / Camo / Off-Road Driving
Loader: Sit. Awareness / BiA / Camo / Safe Stowage

Is dit een goede keuze of zouden jullie toch voor Repairs of andere skills gaan? In dat geval hertrain ik ze als dat weer in de aanbieding is :)

Oh en erg fijn trouwens dat er nu zoveel video's van Light Tanks gepost worden. Ik vind Lights erg leuk om te spelen en leer veel van die video's! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Perfecte keuze, niks meer aan doen als je het mij vraagt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-06 18:45
Istrilyin schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 11:52:
Okay, ik heb nu 4 tanks die ik kan gaan kopen... Maar slechts geld voor anderhalf. Wat zou, ook qua GoT2 tier 8 battles en ooit tier 10 misschien, prio moeten zijn? Keuzes nu:
- Panther
- Tiger II
- G.W.Tiger P
- T-44
Ik heb al de IS-3, borsig en JP2. Ik neig een beetje naar "wachten op specials", maar ja.
Ik zou de T-44 verder grinden, daarna krijg je namelijk de zeer aangename T-54 en kun je 2 Tier X mediums unlocken, die beide gewild zijn voor CW (in ieder geval in GOT). Ook de Tiger II grind is verder leuk en nuttig, al wordt de E-100 alleen in City maps meegenomen. GW E-100 wordt niet/nauwelijks gebruikt in CW (veel meer de T92 of Conq.GC) en ook de E-50M vrijwel niet op de EU servers.

Voor Tier VIII heb je de IS-3 en Borsig al, dus daar ben je ruim voorzien voor Strongholds e.d. :)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xVJ
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-02-2023

xVJ

Anoniem: 627285 schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 13:46:
[...]
crew waarbij ik op de 4e skill zit
'op de 4e skill' = nog niet toe aan de 5e?
Dan doen de perks deadeye en safe stowage het voorlopig nog niet :-) Die kan je qua volgorde beter omwisselen met camo. Overigens is sit. awareness zeker iets dat je wel wil op een scout, maar als je die crew ooit wil gebruiken in een tank met een 'losse' radioman/vrouw, of waar de radiofunctie bij bijv. de commander zit, dan doet SA op de loader het niet meer en kan je de boel weer omtrainen. Hangt dus van je langetermijnplanning af of dat handig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

p0st schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 14:15:
[...]

Ik zou de T-44 verder grinden, daarna krijg je namelijk de zeer aangename T-54 en kun je 2 Tier X mediums unlocken, die beide gewild zijn voor CW (in ieder geval in GOT). Ook de Tiger II grind is verder leuk en nuttig, al wordt de E-100 alleen in City maps meegenomen. GW E-100 wordt niet/nauwelijks gebruikt in CW (veel meer de T92 of Conq.GC) en ook de E-50M vrijwel niet op de EU servers.

Voor Tier VIII heb je de IS-3 en Borsig al, dus daar ben je ruim voorzien voor Strongholds e.d. :)
Ik zou zeggen dat je de E-50M wel moet hebben voor CW's. Zo zie je maar weer dat elke clan een andere tactiek heeft. Wij rijden regelmatig met 2 tot 4 50M's rond. Maar de T44 kan ik je ook aanraden om door te grinden. Beide tier 10's zijn interessant zoals p0st zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
[...]

P0st, ik merk aan de hele mod opbouw dat je erg precies bent. Dan valt het tegen dat het linkje in je handtekening naar je modpack weer tegen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeodopel
Kepro schreef op maandag 16 februari 2015 @ 18:07:
[...]

Gebruik je al mods? Dat hielp bij mij veel om mijn spel te verbeteren.
Kepro,

Welke mods raad je aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Een damage panel en XVM zijn altijd handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
psychoclown schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 10:49:
[...]

Eensch, maar tussen alle WoTfanaten hier had ik toch een gezond percentage Tankminnende event/nuseum bezoekers verwacht. Eerder in dit topic werd er ook over oorlogsmusea gesproken... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Het zijn er weinig, maar er zitten er wel een paar :)

We waren laatst met een paar mensen naar het NMM gegaan, zeer mooi museum en ook in Nederland, dus relatief dichtbij.
Ik wil best wel naar tankfest, maar of ik zin heb om al die moeite te doen en naar het buitenland te gaan met een stel mensen die ik bijna nooit irl zie voor een hobby, schrikt het wel wat af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

xVJ schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 14:21:
[...]

'op de 4e skill' = nog niet toe aan de 5e?
Dan doen de perks deadeye en safe stowage het voorlopig nog niet :-) Die kan je qua volgorde beter omwisselen met camo. Overigens is sit. awareness zeker iets dat je wel wil op een scout, maar als je die crew ooit wil gebruiken in een tank met een 'losse' radioman/vrouw, of waar de radiofunctie bij bijv. de commander zit, dan doet SA op de loader het niet meer en kan je de boel weer omtrainen. Hangt dus van je langetermijnplanning af of dat handig is.
Bedankt voor je reactie! Ik zit idd pas op 65% van de 4e skill, dus het duurt nog een eeuwigheid voordat ik de 5e skill bereikt heb. Je hebt natuurlijk een goed punt met die perks die nog niet werken. Mijn gedachtegang hier was dat ik per sé veel camouflage wilde hebben, aangezien ik laatst een scout mét en een scout zonder camouflage-crew speelde, en voor mijn gevoel was dat een behoorlijk verschil. Denk je dat het verschil tussen 100% en 65% camouflage klein genoeg is om eerst voor de perks te kunnen kiezen?

En ook een goede opmerking over SA; ik had er zo nog helemaal niet naar gekeken. Voorlopig blijft de crew in de LTTB voor de missies, maar mocht ik ze nog ooit omtrainen dan is het voor de Obj. 140 of T-62A. Gelukkig hebben die ook geen Radio Operator, dus het ziet er naar uit dat dit geen probleem is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan die skills ook omruilen met Snap Shot en Smooth Ride, die werken wel vanaf 0%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
Op het forum zit een goede modpack maker (p0st), ik gebruik zijn modpack ook _/-\o_

http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/381061-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

psychoclown schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 15:41:
Je kan die skills ook omruilen met Snap Shot en Smooth Ride, die werken wel vanaf 0%.
Ahaa, briljant, dat doe ik :P Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Istrilyin
(jarig!)
[...]

Okidoki, p0st, THX! Gaan we dat doen. De T-44 zelf is geloof ik een vrij hopeloos ding, net zoals de T-43 downgrade als je via de KV-13 kwam, maargoed: elke dag de dubbels pakken en we komen er wel doorheen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
Istrilyin schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 16:35:
[...]

Okidoki, p0st, THX! Gaan we dat doen. De T-44 zelf is geloof ik een vrij hopeloos ding, net zoals de T-43 downgrade als je via de KV-13 kwam, maargoed: elke dag de dubbels pakken en we komen er wel doorheen!
Die KV-13 staat bij mij ook al geruime tijd unlocked. Valt die mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De T-43 vond ik geweldig, de T-44 iets minder maar alsnog zeer goed te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Istrilyin
(jarig!)
kreezjie schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 16:40:
[...]

Die KV-13 staat bij mij ook al geruime tijd unlocked. Valt die mee?
Ja absoluut!! KV-13 armor WERKT gewoon ECHT! Steel wall geen uitzondering. Langzamer dan de T-43 maar ja... De T-43 is naar m'n gevoel wel een beetje snel maar ook weer niet dat 'ie tussen de kogels door kan vliegen, een redelijke gun maar ook weer niet echt denderend, een beetje armor maar niet dat het veel tegen houdt... Ik vind het een hele lastige tank om te bepalen wat je nou moet doen in een potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-06 18:45
Bigsexy3 schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 14:24:
[...]

Ik zou zeggen dat je de E-50M wel moet hebben voor CW's. Zo zie je maar weer dat elke clan een andere tactiek heeft. Wij rijden regelmatig met 2 tot 4 50M's rond. Maar de T44 kan ik je ook aanraden om door te grinden. Beide tier 10's zijn interessant zoals p0st zegt.
Oh da's idd wel geinig, ik zie ze eerlijk gezegd ook weinig hoor bij CW/Strongholds, maar goed iedere clan zijn eigen voorkeuren en tactieken :) het is een prima tank en je kunt flink wat bouncen met je UFP en daarnaast ook goed Leopards/USSRmeds mee rammen :D
Razorbite schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 14:29:
[...]

P0st, ik merk aan de hele mod opbouw dat je erg precies bent. Dan valt het tegen dat het linkje in je handtekening naar je modpack weer tegen :-)
Haha, die heb ik gelijk maar even versie-onafhankelijk gemaakt :9 thanks voor de tip!
Istrilyin schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 16:35:
[...]

Geen dank! En als je eenmaal de topgun hebt op de T-44 is hij echt wel leuk om te spelen hoor! Alleen de zijkant van je turret mee oppassen, dat is een bijna gegarandeerde ammorack damage :/

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

kreezjie schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 09:41:
[...]

Jouw team heeft blijkbaar wel erg zijn best gedaan om te verliezen, wel een leuk potje voor jou ;)

Ben je je bewust dat je hele crew een extra skill/perk kan leren?

Ik weet dat mijn crew al een heel eind ver zit op zijn volgende skill, deze heb ik nog niet aangeduid zodat ik straks niet aan de slag moet met een 90% crew op mijn T29. Vind ik persoonlijk belangrijker.

Die cijfertjes erachter zijn een mod waarin je kan zien hoeveel xp je nog moet naar het volgende % van je huidige skill en hoeveel het in totaal was. Niet echt belangrijke mod, wel informatief. En informatie is macht :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Xeodopel schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 14:45:
[...]

Kepro,

Welke mods raad je aan?
Ik gebruik het OMC modpack, lekker alles in 1, soundmodjes die erin zitten (gnome fathers) zijn ook een zeer leuke toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-05 10:31

TweakJerommeke

Stay a while and listen

psychoclown schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 13:17:
Het is wel weer een keer wat anders inderdaad. Als ze tof waren geweest hadden ze gewoon beide splitsingen meegepikt :)

Die Stahlpanzer RU 251 is toch wel een beest als ik die replays bekijk, kreeg deze replay van DosMetros doorgestuurd. Flinke carry in een light!
[video]
De RU 251 is OP as hell.. althans dat gevoel heb ik.

Als je 'best mm eu' krijgt heb je battles zoals deze:

http://wotreplays.com/site/1559705#team
http://wotreplays.com/site/1560661#team
http://wotreplays.com/site/1490466#team
http://wotreplays.com/site/1590869#team

Op een gegeven moment had ik vijf ace battles op een rij en scoorde daarmee de 3 e-peen marks of no-life. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
4e potje in de batchat, 6.6 k damage, die ace zal wel giga hoog liggen :-(

http://wotreplays.com/site/1632623#self

[ Voor 19% gewijzigd door Kepro op 17-02-2015 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Fordox schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 14:57:
Ik wil best wel naar tankfest, maar of ik zin heb om al die moeite te doen en naar het buitenland te gaan met een stel mensen die ik bijna nooit irl zie voor een hobby, schrikt het wel wat af.
Snap ik, maar ik ga doorgaans met familie en/of vrienden. Ben sowieso van de roadtrips en een veelrijder, dus voor mij niet zo'n big deal qua moeite. Zag dat het museum Des Blindes in Saumur ook in de tank top5 staat, dus daar moeten we dan ook maar es heen crossen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

TweakJerommeke schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 17:50:
[...]

De RU 251 is OP as hell.. althans dat gevoel heb ik.

Als je 'best mm eu' krijgt heb je battles zoals deze:

http://wotreplays.com/site/1559705#team
http://wotreplays.com/site/1560661#team
http://wotreplays.com/site/1490466#team
http://wotreplays.com/site/1590869#team

Op een gegeven moment had ik vijf ace battles op een rij en scoorde daarmee de 3 e-peen marks of no-life. :)
Hmm, dan speel je er toch beter mee dan ik. Ik haal mijn ace maar niet en zit al weken vast op de missie om rijdend 5 verschillende tanks te raken. Ding is gewoon niet gemaakt om rijdend te knallen imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Kepro schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 19:50:

Hoe vond jij de lorrain 40t spelen? Ik kan mezelf er nog niet echt heel erg in vinden. Net 20 potjes ofzo erin. Merk wel dat ik de aiming time best wel lang vind. Maar man, hoe snel die tank op z'n topspeed zit met stock engine..... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Laatst online: 19:19

Zei je wat 8)7
Is een al wat ouder potje maar toch :P.

[ Voor 8% gewijzigd door timmie271 op 17-02-2015 20:45 ]

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Laatst online: 07-05 14:36

He bah, keer niet in 5 potjes al een ace tanker op een nieuwe tank.... must be hard! >:) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Ongelofelijk wat een verschil de gun kan maken. Ik heb nu de topgun op de IS-8 en opeens sloop ik een T110E3 en een T95 in een game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Slechts een enkele tank kun je beoordelen zonder de topgun te hebben, denk aan de waffentrager op pz IV. Juist het spelen van een niet vol doorontwikkelde tank is het moeilijkste in deze game, daardoor wordt er veel goud uitgegeven om free exp om te zetten.

Ik vermoed trouwens dat je die 2 TD's niet frontaal hebt kunnen slopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Istrilyin
(jarig!)
Laatste TD missie. Borsig, Mines, zuid, 43% winchance (perrrrr-fect dus eigenlijk!)... 3969 damage. 8)7 8)7 8)7 Misschien sceenshot moeten nemen voor een GoT/GoT2 casual competitie "zo close mogelijk net de missie missen". Leuk idee?

T-44 is in ieder geval rap en dus wellicht een goede rammer. Ik zit qua heavies en meds al een week vast op de ram-missies. Zoek je de highground op, wachtend op een 100 health slachtoffer onderaan, worden ze vlak voor je neus afgeknald.

[ Voor 14% gewijzigd door Istrilyin op 18-02-2015 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

43% winchance
Dat boeit geen enkele ruk in een random battle. Echt gewoon niks. Het is maar net waar jou en het enemy team naar toe rijd.

Mijn batchat ace heb ik 3x gehaald en ik ben er een unicum in. Succes, ik had er 8k damage voor nodig +3k spotting :p En ik schoot meer op tier 10 tanks.

[ Voor 6% gewijzigd door Fordox op 18-02-2015 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Istrilyin schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 09:49:
Laatste TD missie. Borsig, Mines, zuid, 43% winchance (perrrrr-fect dus eigenlijk!)... 3969 damage. 8)7 8)7 8)7 Misschien sceenshot moeten nemen voor een GoT/GoT2 casual competitie "zo close mogelijk net de missie missen". Leuk idee?
Oh leuk. Ik had laatst een battle met de missie waarin we als platoon 3k damage moeten doen in medium tanks. We eindigden het potje op 2997 damage. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Istrilyin
(jarig!)
Fordox schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 10:00:
[...]

Dat boeit geen enkele ruk in een random battle. Echt gewoon niks. Het is maar net waar jou en het enemy team naar toe rijd.

Mijn batchat ace heb ik 3x gehaald en ik ben er een unicum in. Succes, ik had er 8k damage voor nodig +3k spotting :p En ik schoot meer op tier 10 tanks.
Ik begrijp dat je een hele goede speler bent!

Wat ik bedoelde is dat voor de borsig de omstandigheden optimaal zijn in een non-city map met vanachter een bosje uitzicht op het halve speelveld en een team dat langzaam maar zeker overal gepushed wordt... In plaats van een topteam dat razendsnel het andere team oprolt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Istrilyin schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 09:49:
T-44 is in ieder geval rap en dus wellicht een goede rammer. Ik zit qua heavies en meds al een week vast op de ram-missies. Zoek je de highground op, wachtend op een 100 health slachtoffer onderaan, worden ze vlak voor je neus afgeknald.
T44 en rammen 8)7. Niet doen, als je wil rammen met een med doe het dan alleen met een E-50 of E-50M, maar alsjeblieft niet met de Russen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Istrilyin schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 10:08:
[...]

Wat ik bedoelde is dat voor de borsig de omstandigheden optimaal zijn in een non-city map met vanachter een bosje uitzicht op het halve speelveld en een team dat langzaam maar zeker overal gepushed wordt... In plaats van een topteam dat razendsnel het andere team oprolt.
Als een topteam jouw team razendsnel oprolt ga je in geen enkele tank een topresultaat meer neerzetten volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Istrilyin
(jarig!)
Gaius schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 10:08:
[...]

Oh leuk. Ik had laatst een battle met de missie waarin we als platoon 3k damage moeten doen in medium tanks. We eindigden het potje op 2997 damage. :D
Wow... Dat wordt heel moeilijk te overtreffen!
Bigsexy3 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 10:08:
[...]

T44 en rammen 8)7. Niet doen, als je wil rammen met een med doe het dan alleen met een E-50 of E-50M, maar alsjeblieft niet met de Russen.
Mja... Maar ik zal het ergens mee moeten doen... M'n meds zijn nu: T-44, T-25 en Mathilda IV. Hoop ooit een E-50M te hebben, maar ik vrees dat dat op z'n snelst in het najaar gaat worden.
Gaius schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 10:09:
[...]

Als een topteam jouw team razendsnel oprolt ga je in geen enkele tank een topresultaat meer neerzetten volgens mij.
Exact, als je "winchance 19%" ziet dan is het ook weer niet optimaal.

[ Voor 16% gewijzigd door Istrilyin op 18-02-2015 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Istrilyin schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 10:08:
[...]

Ik ben, en dat kunnen vele mensen hier beamen, in geen enkele zin een goede speler :p Ik heb alleen zo mijn momentjes.

Maar op die manier is het inderdaad een stuk leuker :) Soms hoop ik ook dat mijn team gewoon faalt zodat ik meer damage kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Istrilyin
(jarig!)
Fordox schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 10:14:
[...]

Ik ben, en dat kunnen vele mensen hier beamen, in geen enkele zin een goede speler :p Ik heb alleen zo mijn momentjes.

Maar op die manier is het inderdaad een stuk leuker :) Soms hoop ik ook dat mijn team gewoon faalt zodat ik meer damage kan doen.
"Toe maar, AT-8, push maar lekker door, als ze je cirkelen dan help ik je hoor!" >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
[...]

Ik heb de rammissie met de batchat gehaald hoor 8)7. geen andere mediums in me garage |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Laatst online: 19-04 12:13
timmie271 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 10:37:
[...]

Ik heb de rammissie met de batchat gehaald hoor 8)7. geen andere mediums in me garage |:(
Voor de StuG? Als je voor de T28 concept gaat moet je volgens mij 2 tanks rammen, daar is een BC niet zo geschikt voor.. tenzij ze allebei zeer laag in HP zijn.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Ik had m ook met de batchat. Aardig makkelijk, in het begin van de battle vang je achter de scouts aan. 2 shells in een 13 90 en er vol tegenaan beuken en 'He's dead, Jim'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Laatst online: 27-03 12:20
Razorbite schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 09:32:
Ongelofelijk wat een verschil de gun kan maken. Ik heb nu de topgun op de IS-8 en opeens sloop ik een T110E3 en een T95 in een game.
Geniet er maar van, de gun van de IS-7 is terug minder goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
wsLy schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 10:39:
[...]

Voor de StuG? Als je voor de T28 concept gaat moet je volgens mij 2 tanks rammen, daar is een BC niet zo geschikt voor.. tenzij ze allebei zeer laag in HP zijn.
Je moet daarna overleven voor de T28 concept :P.
Fordox schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 10:39:
Ik had m ook met de batchat. Aardig makkelijk, in het begin van de battle vang je achter de scouts aan. 2 shells in een 13 90 en er vol tegenaan beuken en 'He's dead, Jim'
Heb hem ergens aan het eind van de battle doodgeramd, omdat ik alleen maar heavy's tegenkwam 8)7 (zijn lastig dood te rammen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Ik ram regelmatig scouts dood in mn batchat, hoef ik niks anders voor te doen :p

Maar een heavy rammen is idd wat lastig. Beetje een dillema als er een maus voor je staat met 2HP :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Dat valt reuze mee, je kan ook een target rammer voor 5 hp en de kill pakken ;)
Inrage schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 10:41:
[...]

Daarentegen is de IS7 een beest van een tank, kun je heel prima mee knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
Inrage schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 10:41:
[...]

Daarom ook de IS-4 oOo Het kanon is geweldig, en als je het pantser door hebt is het een beest. Vooral als ze met HEAT op je gaan schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Joindry schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 20:33:
Hmm, dan speel je er toch beter mee dan ik. Ik haal mijn ace maar niet en zit al weken vast op de missie om rijdend 5 verschillende tanks te raken. Ding is gewoon niet gemaakt om rijdend te knallen imho.
Voor die missie moet je eigenlijk de Chaffee/T37/M41 Bulldog (of T49 zonder derp) gebruiken om hem redelijk makelijk binnen te halen.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-05 17:35
Me Mittengard haat groeit met de dag.. ook al maak ik 8 kills zonder te bewegen maar toch :D

[ Voor 23% gewijzigd door FSXnoob op 18-02-2015 13:21 ]

Pagina: 1 2 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.