Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:15
Wow, ik baal wel een beetje dat ik niet meer weet hoe seizoen 2 eindigde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockeJohn
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 25-07-2021
Ik snapte niet waarom Mike die tracker zo aansloot aan een radiotje om hem vervolgens weg te gooien ? Als het ding ook audio opneemt kan die toch ook gewoon de radio aan zetten ?
Snapte helemaal niets van deze scene.

Blijkbaar lokte die zn vrienden zodat die hun kon tracken, beetje onduidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
LockeJohn schreef op woensdag 12 april 2017 @ 01:36:
Ik snapte niet waarom Mike die tracker zo aansloot aan een radiotje om hem vervolgens weg te gooien ? Als het ding ook audio opneemt kan die toch ook gewoon de radio aan zetten ?
Snapte helemaal niets van deze scene.

Blijkbaar lokte die zn vrienden zodat die hun kon tracken, beetje onduidelijk
Gewoon batterij leegtrekken, zodat 'de boeven' komen om de tracker (met batterij) te verwisselen.
Ik heb alleen geen idee meer wie 'de boeven' zijn, oftwel met wie Mike oorlog heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockeJohn
zetje01 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 02:07:
[...]

Gewoon batterij leegtrekken, zodat 'de boeven' komen om de tracker (met batterij) te verwisselen.
Ik heb alleen geen idee meer wie 'de boeven' zijn, oftwel met wie Mike oorlog heeft...
ah oke ja duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-03-2023
MicGlou schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 22:27:
[...]

Ik vind dat altijd wat verwarrend, want de intro van de serie zegt 'A Netflix Original Series'... maar wetende dat AMC & Sony Pictures de serie produceren.

Overigens is het niet direct zo 'dat we blij mogen zijn', want Netflix is al vanaf de ontwikkeling part of the deal geweest...

http://www.hollywoodrepor...ad-spinoff-how-amc-630464

En de eerste aflevering was weer fantastisch, ik zat er gelijk weer helemaal in...
Heb je gelijk in, maar BB is een serie van AMC waardoor AMC vanaf het begin al de eerste optie had om te onderhandelen over een spin-off. Netflix en andere partijen zouden dan pas aan bod komen als het AMC niet lukte om een deal te sluiten. En met een serie van dit kaliber en het creatieve team erachter zouden ze wel gek zijn om de deal te laten mislukken. Die hadden er alles aan gedaan. Vooral ook omdat AMC de hits natuurlijk goed kan gebruiken, aangezien het met name TWD (en nu Better Call Saul) is dat de zender overeind houdt. Daarom denk ik ook dat het artikel (en veel van dit soort artikelen) het spannender maken dan het is. Hetzelfde als CBS nu bijvoorbeeld een ander zou laten weglopen met de spin-off van The Big Bang Theory. Not gonna happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Gisteren ook gekeken, ben benieuwd wat Chuck nu echt van plan is.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Die tracker is (denk ik) in de wagen geplaatst door de handlangers van Fring.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-09 19:07
Veefje schreef op woensdag 12 april 2017 @ 07:59:
[...]

Heb je gelijk in, maar BB is een serie van AMC waardoor AMC vanaf het begin al de eerste optie had om te onderhandelen over een spin-off. Netflix en andere partijen zouden dan pas aan bod komen als het AMC niet lukte om een deal te sluiten. En met een serie van dit kaliber en het creatieve team erachter zouden ze wel gek zijn om de deal te laten mislukken. Die hadden er alles aan gedaan. Vooral ook omdat AMC de hits natuurlijk goed kan gebruiken, aangezien het met name TWD (en nu Better Call Saul) is dat de zender overeind houdt. Daarom denk ik ook dat het artikel (en veel van dit soort artikelen) het spannender maken dan het is. Hetzelfde als CBS nu bijvoorbeeld een ander zou laten weglopen met de spin-off van The Big Bang Theory. Not gonna happen.
AMC heeft het bijna laten lopen omdat ze juist in eerste instantie twijfelden of BCS een succes zou kunnen worden, dit ook met name omdat het originele team achter BrBa voor een groot deel al ergens anders aan de slag was gegaan en Gilligan en Gould een nieuw team moesten gaan samenstellen... AMC heeft de beslissing pas op het laatste moment gemaakt. En ondanks dat BCS 'critically acclaimed' is trekt het geen hoge kijkcijfers voor ze, iig niet zo hoog als verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Angeloonie schreef op woensdag 12 april 2017 @ 00:35:
[...]

Die staat er gewoon bij? Daar begon hij hier eerst mee.
:o bij mij niet, toch nog even kijken dan :p

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
zetje01 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 02:07:
[...]

Hij heeft geen oorlog met de plaatser van de tracker... hij wilde Hector Salamanca omleggen en terwijl hij met zijn sniper klaarlag om te schieten ging ineens de toeter van zijn auto om hem tegen te houden... maar wie dat heeft gedaan is nog 'onbekend'. De fans weten dat uiteraard wel... als je BrBa hebt gezien hoef je daar niet eens naar te raden.

Ik heb overigens de laatste 2 afleveringen van S2 eerst nog even gekeken voor de aansluiting... ik zat er daardoor gelijk weer helemaal in :)

[ Voor 10% gewijzigd door MicGlou op 12-04-2017 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:10

Spooksel

Spooksel!

Ik kreeg voor de episode begon op Netflix ff een S2 recap van 3-4minuten, dat bracht iig ff een hoop info terug uit de stoffige achterkamertjes van het brein :)

Anyway, off to a nice start zo :)

Het enige waar ik me wel een beetje aan begin te irriteren is die side story van Kim. Ik kan de vinger er niet 100% op leggen, maar het is me gewoon net ff iets te saai.

[ Voor 30% gewijzigd door Spooksel op 12-04-2017 09:28 ]

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Bensimpel schreef op woensdag 12 april 2017 @ 08:16:
Gisteren ook gekeken, ben benieuwd wat Chuck nu echt van plan is.
Volgens mij was dat gedoe met die batterijen en het hele verhaal je mag dat niet doorvertellen echt een trucje.
Echt perfect op het moment dat Jimmy/Saul zegt dat hij de nummers heeft omgedraaid staat dat ding ingesteld, ik denk dat hij er vanuit gaat dat Ernesto het toch gaat doorvertellen.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Spooksel schreef op woensdag 12 april 2017 @ 09:26:
Ik kreeg voor de episode begon op Netflix ff een S2 recap van 3-4minuten, dat bracht iig ff een hoop info terug uit de stoffige achterkamertjes van het brein :)

Anyway, off to a nice start zo :)

Het enige waar ik me wel een beetje aan begin te irriteren is die side story van Kim. Ik kan de vinger er niet 100% op leggen, maar het is me gewoon net ff iets te saai.
Ik kreeg geen recap, ik keek op de Netflix W10 app, misschien als ik het via de browser had gedaan wel. Ach ja, straks even kijken of ik die los kan bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-03-2023
MicGlou schreef op woensdag 12 april 2017 @ 08:38:
[...]

AMC heeft het bijna laten lopen omdat ze juist in eerste instantie twijfelden of BCS een succes zou kunnen worden, dit ook met name omdat het originele team achter BrBa voor een groot deel al ergens anders aan de slag was gegaan en Gilligan en Gould een nieuw team moesten gaan samenstellen... AMC heeft de beslissing pas op het laatste moment gemaakt. En ondanks dat BCS 'critically acclaimed' is trekt het geen hoge kijkcijfers voor ze, iig niet zo hoog als verwacht.
Ik ben het met je eens, hoor. Ik geloof er alleen niet in dat AMC deze serie zou laten schieten. Niet een serie van dit kaliber. Breaking Bad en Mad Men hebben AMC op de kaart gezet qua prestige. Dat kan een zender die dat soort aanzien wilt genieten, niet laten schieten. Althans, naar mijn mening. Als ze dit hadden laten schieten dan hadden ze achteraf zwaar achter hun oren gekrabt net als FX, de zender die Breaking Bad liet schieten. Better Call Saul presteert overigens goed voor een serie op basic cable. Mensen vergeten vaak dat Breaking Bad de eerste 4 seizoenen ook geen kijkcijfersucces was. Het is echt door Netflix gekomen dat mensen de serie zijn gaan bingen en de serie zo populair is geworden bij een groter publiek. Wat heeft geresulteerd in het dan wel succesvolle laatste seizoen qua kijkcijfers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
MicGlou schreef op woensdag 12 april 2017 @ 08:42:
[...]

Hij heeft geen oorlog met de plaatser van de tracker... hij wilde Hector Salamanca omleggen en terwijl hij met zijn sniper klaarlag om te schieten ging ineens de toeter van zijn auto om hem tegen te houden... maar wie dat heeft gedaan is nog 'onbekend'. De fans weten dat uiteraard wel... als je BrBa hebt gezien hoef je daar niet eens naar te raden.

Ik heb overigens de laatste 2 afleveringen van S2 eerst nog even gekeken voor de aansluiting... ik zat er daardoor gelijk weer helemaal in :)
Ik kreeg juist het idee dat hij z'n eigen tracker plaatste, wel i.c.m de lege batterij, om juist diegene die het plaatste te volgen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

De tracker van de 'volger' heeft Mike de batterij van leeg gemaakt en daarna in de prullenbak gekieperd. Toen heeft hij zijn eigen tracker in die tankdop gedaan, daarna is de tankdop omgewisseld door de 'volger' met een nieuwe tracker die Mike vervolgens achterliet bij zijn woning voordat hij zijn achtervolging begon.

Zo moeilijk was het toch niet te volgen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
Veefje schreef op woensdag 12 april 2017 @ 09:48:
[...]

Ik ben het met je eens, hoor. Ik geloof er alleen niet in dat AMC deze serie zou laten schieten. Niet een serie van dit kaliber. Breaking Bad en Mad Men hebben AMC op de kaart gezet qua prestige. Dat kan een zender die dat soort aanzien wilt genieten, niet laten schieten. Althans, naar mijn mening. Als ze dit hadden laten schieten dan hadden ze achteraf zwaar achter hun oren gekrabt net als FX, de zender die Breaking Bad liet schieten. Better Call Saul presteert overigens goed voor een serie op basic cable. Mensen vergeten vaak dat Breaking Bad de eerste 4 seizoenen ook geen kijkcijfersucces was. Het is echt door Netflix gekomen dat mensen de serie zijn gaan bingen en de serie zo populair is geworden bij een groter publiek. Wat heeft geresulteerd in het dan wel succesvolle laatste seizoen qua kijkcijfers.
Het is nu een serie van kaliber, maar dat konden ze van tevoren uiteraard niet weten... meerdere bronnen melden hetzelfde over de aanloop van de ontwikkeling. Ik kan mij de twijfel ook heel goed voorstellen omdat Gilligan en Gould niet meer konden beschikken over het volledige originele team achter BrBa, dat was toch een heel bijzonder groepje schrijvers en je moet maar zien of je weer zo'n team bij elkaar krijgen kan.
RodeStabilo schreef op woensdag 12 april 2017 @ 09:51:
[...]
Ik kreeg juist het idee dat hij z'n eigen tracker plaatste, wel i.c.m de lege batterij, om juist diegene die het plaatste te volgen?
Uiteindelijk plaatste hij zijn eigen tracker om zelf te kunnen traceren bij wie het vandaan komt... toen kwamen de daders de zender omruilen vanwege de lege batterij niet wetende dat hij daar zijn eigen tracker in had geplaatst en hun tracker bij hem in de prullenbak ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06-10 11:44

avotar

P0werd by Black Coffee

Spooksel schreef op woensdag 12 april 2017 @ 09:26:

Het houdt Jimmy netjes... voorlopig. Je ziet het helemaal opbouwen dat ze op een gegeven moment met hem breekt en hij dan los gaat.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
avotar schreef op woensdag 12 april 2017 @ 10:29:
[...]

Het houdt Jimmy netjes... voorlopig. Je ziet het helemaal opbouwen dat ze op een gegeven moment met hem breekt en hij dan los gaat.
Hij doet het inderdaad tot nu toe allemaal voor haar lijkt het wel... ik vraag mij af of ze nog gaan trouwen want in BrBa heeft Saul het wel een keer over zijn ex-vrouw... en het lijkt er niet op dat hij al eens getrouwd is geweest op dit moment gezien zijn verleden met het leven als vrije vogel.
Spooksel schreef op woensdag 12 april 2017 @ 09:56:
De tracker van de 'volger' heeft Mike de batterij van leeg gemaakt en daarna in de prullenbak gekieperd.
Zo moeilijk was het toch niet te volgen? :P
Maar waarom maakte hij dan de batterij leeg? Hij had het ding toch ook gewoon gelijk weg kunnen gooien? Ik kon het volgen maar dat begreep ik niet helemaal op die manier... het leek er ook niet op dat de batterij leeg was, maar hij leek te wachten totdat er storing op de ontvangst kwam alsof hij wilde weten wanneer ze hem aan het peilen waren.

[ Voor 35% gewijzigd door MicGlou op 12-04-2017 11:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:04
MicGlou schreef op woensdag 12 april 2017 @ 11:19:
[...]

Maar waarom maakte hij dan de batterij leeg? Hij had het ding toch ook gewoon gelijk weg kunnen gooien? Ik kon het volgen maar dat begreep ik niet helemaal op die manier... het leek er ook niet op dat de batterij leeg was, maar hij leek te wachten totdat er storing op de ontvangst kwam alsof hij wilde weten wanneer ze hem aan het peilen waren.
De ontvangst werd slechter omdat de batterij bijna leeg was ;)

En als hij hem gewoon weg gooit stuurt hij nog altijd een signaal uit. Als hij eerst de batterij eruit haalt stop het signaal te plots en weten ze dat hij iets ontdekt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
MicGlou schreef op woensdag 12 april 2017 @ 11:19:
[...]

Hij had eerst getest (met z'n nieuw aangeschafte kopie) welke melding er op de ontvanger kwam als de batterij van de zender leeg liep. Hij had bedacht dat de eigenaren van de zender in z'n tankdop de batterij wel zouden vervangen als ze een 'Low battery' melding zouden krijgen.

De rest spreekt voor zich??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo74
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-10 13:15
miicker schreef op woensdag 12 april 2017 @ 00:07:
Ik weet ook niet echt wat daar het idee achter is. Iemand zegt dat hij de aanslag niet moet plegen op Hector, als ik erover nadenk, dan denk ik dat Gustavo Fring hierachter zit, de tracker is wellicht een test om te kijken of Mike iets voor hem kan betekenen.

Dat zou best gaaf zijn :o

Verder had een korte recap wel gemogen, was best al veel weer vergeten eigenlijk :P
Heel eerlijk zat ik er al redelijk snel weer in, zonder "Previous in Better Call Saul" intro. Dat geeft mij persoonlijk te kennen dat deze serie mij wel intrigeert.

En jij doelt met Gustavo Fring alias "Gus" waarschijnlijk op de vele voorspellingen uit te V.S. Immers had iemand ontdekt dat elke eerste letter uit de namen van de afleveringen uit seizoen 2 de zin "Gus is Back" vormen.

We gaan het meemaken, ik verlang het na het eerste deel SE03E01 al weer naar meer...

[ Voor 6% gewijzigd door Theo74 op 12-04-2017 20:06 ]

Als 1 hond vecht om een been, dan is hij zeker schizofreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Theo74 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 16:42:
[...]

Echter was Mike in BrBe de 'klusjesman' van Saul Goodman en nooit van Gus.

[...]
Misschien wordt het tijd dat je BB opnieuw gaat kijken..
Dit staat letterlijk op de BB wiki:
after being forced to leave the police department, used his connections in the criminal underworld to eventually become Gustavo Fring's right-hand man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:34

lasharor

7 december 2004

Kan iemand mij uitleggen wat Saul nou eigenlijk heeft opgebiecht? Snap het niet helemaal en begreep het ook niet echt toen die audio recording nog een keer te horen was in de aflevering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
lasharor schreef op woensdag 12 april 2017 @ 19:35:
Kan iemand mij uitleggen wat Saul nou eigenlijk heeft opgebiecht? Snap het niet helemaal en begreep het ook niet echt toen die audio recording nog een keer te horen was in de aflevering.
Dat ie het huisnummer had vervalst in de documenten zodat z'n broer die klant (Mesa) verloor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Theo74
lasharor schreef op woensdag 12 april 2017 @ 19:35:
Ik denk dat wij samen een paar afleveringen terug moeten kijken. Ik zat er helemaal naast met Mike en jij bent de aanleiding van die tape ff kwijt. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:34

lasharor

7 december 2004

Theo74 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 20:04:
[...]

Ik denk dat wij samen een paar afleveringen terug moeten kijken. Ik zat er helemaal naast met Mike en jij bent de aanleiding van die tape ff kwijt. 8)7
Na die reminder begrijp ik het wel weer hoor :), tijdens de aflevering wist ik echter absoluut niet waar het over ging, misschien had ik beter op moeten letten in het begin (recap ofzo?).

Moet eerlijkheidshalve zeggen dat ik ook vrij weinig begreep van dat hele gedoe met die tracker. Nadat ik dit album bekeek werd het wat duidelijker: https://imgur.com/a/njg5C

Moet heel eerlijk zeggen dat de avonturen van Mike wel leuker zijn dan die van Saul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNW
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 04-10 23:01

TNW

lasharor schreef op woensdag 12 april 2017 @ 20:12:
[...]

Moet heel eerlijk zeggen dat de avonturen van Mike wel leuker zijn dan die van Saul.
Zal vast eerder gezegd zijn, maar Mike verdient ook een spin-off. Wat een baas :)

Weblog | Straling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:58

vooghel

Cunning linguist

Theo74 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 16:42:
[...]

Heel eerlijk zat ik er al redelijk snel weer in, zonder "Previous in Better Call Saul" intro. Dat geeft mij persoonlijk te kennen dat deze serie mij wel intrigeert.

En jij doelt met Gustavo Fring alias "Gus" waarschijnlijk op de vele voorspellingen uit te V.S. Immers had iemand ontdekt dat elke eerste letter uit de namen van de afleveringen uit seizoen 2 de zin "Gus is Back" vormen.

We gaan het meemaken, ik verlang het na het eerste deel SE03E01 al weer naar meer...
Als je de beginletters van de episodes door elkaar gooide kreeg je F R I N G S B A C K.
Maar ze hebben de afgelopen weken de promotie van BCS heel erg aan Gustavo Fring en Los Pollos Hermanos opgehangen, dus een voorspelling is het bepaald niet meer. :P

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Net S3E01 gekeken. Zat er helemaal in. Helaas kwam ik er toen achter dat niet het gehele seizoen in 1 keer op Netflix stond.

Maar de serie krijgt een iets sneller tempo lijkt het. Ben benieuwd naar de rest. So far so good *O*

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond het gedoe met die tracker wel vergezocht. Mike nam een behoorlijke gok dat ze de tracker gingen verwisselen ipv even snel een nieuwe batterij erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2017 @ 21:56:
Ik vond het gedoe met die tracker wel vergezocht. Mike nam een behoorlijke gok dat ze de tracker gingen verwisselen ipv even snel een nieuwe batterij erin.
Even snel openmaken en een nieuwe batterij er in is een dubbele handeling, even de hele cap vervangen is een enkele.

De kans nemend dat er toch iemand buiten is of onderweg naar de koelkast even naar buiten kijkt wil je het zo stil en snel mogelijk gedaan hebben.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10 16:03
Ik kwam er nu pas achter dat die man in de zwart-wit scenes gewoon Jimmy zelf is. 8)7 Hier leeft hij incognito (net als Walter) ergens in Nebraska, nadat de 'shit hit the fan' tijdens het Breaking Bad tijdperk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

cordonbleu schreef op donderdag 13 april 2017 @ 01:44:
Ik kwam er nu pas achter dat die man in de zwart-wit scenes gewoon Jimmy zelf is. 8)7 Hier leeft hij incognito (net als Walter) ergens in Nebraska, nadat de 'shit hit the fan' tijdens het Breaking Bad tijdperk.
Goedemorgen :D

:(:)

In de eerdere seizoenen zag je tijdens die scene's hem ook wel eens thuis, met de gordijnen dicht, in het donker naar zijn oude 'Better Call Saul' commercials kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo74
Op zich is het verwarrend om toekomstbeelden in zwart/wit te laten zien en misschien ook wel ingenieus tegelijk.

Naast het "F R I N G S B A C K" mysterie is Bryan Cranston alias Whalter White/Heisenberg een aantal keren geïnterviewd (zie Youtube) waarin de vraag wordt gesteld of hij mogelijk ook in de serie van Better Call Saul geschreven wordt. Bryan Cranston geeft terecht aan dat hij niet wil weten hoe de serie zal gaan lopen en ook niet bij Vince Gilligan achter de schermen wil mee gluren, maar dat hij er wel voor open zou staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reverb_
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-05 16:55
Zou degene die de zender van Mike zijn auto (ver)wisselt niet doorhebben, dat hij in een keer een andere auto heeft? In het donker zou ik een Golf en en Polo ook niet kunnen onderscheiden, maar de auto die hij had en de auto die hij nu heeft, is best verschillend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:48

Rannasha

Does not compute.

Theo74 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 09:39:
Naast het "F R I N G S B A C K" mysterie is Bryan Cranston alias Whalter White/Heisenberg een aantal keren geïnterviewd (zie Youtube) waarin de vraag wordt gesteld of hij mogelijk ook in de serie van Better Call Saul geschreven wordt. Bryan Cranston geeft terecht aan dat hij niet wil weten hoe de serie zal gaan lopen en ook niet bij Vince Gilligan achter de schermen wil mee gluren, maar dat hij er wel voor open zou staan.
Er is geen echt goede manier om WW in het verhaal te verwerken, behalve iets als een cameo of insignificante bijrol. Voor de gebeurtenissen van BB is Walter gewoon een standaard docent die niet verwikkeld is in juridische of criminele zaken. Daarnaast kent hij Saul/Jimmy niet voordat hij hem ontmoet in BB.

Gus Fring is daarentegen al langere tijd een speler in het criminele circuit en dat Gus / Saul / Mike elkaar voor BB al kennen op meer of mindere wijze is niet onlogisch. Het karakter van Gus Fring is dan ook veel beter te plaatsen in BCS.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Reverb_ schreef op donderdag 13 april 2017 @ 10:23:
Zou degene die de zender van Mike zijn auto (ver)wisselt niet doorhebben, dat hij in een keer een andere auto heeft? In het donker zou ik een Golf en en Polo ook niet kunnen onderscheiden, maar de auto die hij had en de auto die hij nu heeft, is best verschillend.
Hij had 2 auto's hé, beide hadden een tracker.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo74
Jep, de beige metallic stationwagen en de zwarte sedan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
Spooksel schreef op donderdag 13 april 2017 @ 09:24:
[...]

Goedemorgen :D

:(:)

In de eerdere seizoenen zag je tijdens die scene's hem ook wel eens thuis, met de gordijnen dicht, in het donker naar zijn oude 'Better Call Saul' commercials kijken :)
Denk ook wel dat het feit dat hij vrij onherkenbaar als Jimmy was heeft meegespeeld dat ik hem niet zo herkende. Maar dat was natuurlijk ook omdat hij daar incognito leeft en het logisch is dat zijn uiterlijk wat aangepast is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fire69
Dus je dacht iedere keer 'waarom laten ze die gast nou altijd zien?'? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
cordonbleu schreef op donderdag 13 april 2017 @ 01:44:
oke dit is wel heel erg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
Fire69 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 12:35:
Dus je dacht iedere keer 'waarom laten ze die gast nou altijd zien?'? :D
Moet ook wel toegeven dat ik niet net zo aandachtig en goed in de serie zit als met BB, dat trok me toch wel echt meer merk ik. Toch blijf ik er bij dat het niet heel erg duidelijk aan z'n uiterlijk te zien is dat hij het is. (Ook wel logisch gezien incognito). Tot S03E01 heb je hem ook nog niet horen spreken. Misschien dacht m'n onderbewustzijn wel dat het net zoiets was als met die roze teddybeer in BB, iets wat soms voorbijkomt en later betekenis krijgt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fire69
Je had het wel kunnen weten als BrBaje beter lag :P

[ Voor 32% gewijzigd door Fire69 op 13-04-2017 16:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cordonbleu
:o De Sinnabon uitspraak was me even ontgaan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Ik mis echt een goed seizoensoverzicht, had een gevonden voor seizoen 1 die wel oké was maar ook niet meer dan dat. Is wel vaker probleem met series; jaar niks aanbieden en dan midden in het verhaal hup weer door. Zal alles wel opnieuw kijken, ook geen straf, maar goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Zo de app doet niet geheimzinnig over het feit dat fring terug is dit seizoen.

Best naadje als je al de marketing vermeden hebt en dan vervolgens de app start om te gaan kijken.

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/2ns40td.png

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Donstil schreef op donderdag 13 april 2017 @ 21:19:
Zo de app doet niet geheimzinnig over het feit dat fring terug is dit seizoen.

Best naadje als je al de marketing vermeden hebt en dan vervolgens de app start om te gaan kijken.

[afbeelding]
Is bij de desktop versie niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Gelukkig zijn de illegale versies nog spoilervrij :+

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
azz_kikr schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 01:58:
Gelukkig zijn de illegale versies nog spoilervrij :+
Tenzij je de tweakers-"app" leest natuurlijk.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Afvalzak schreef op woensdag 12 april 2017 @ 09:38:
[...]

Volgens mij was dat gedoe met die batterijen en het hele verhaal je mag dat niet doorvertellen echt een trucje.
Echt perfect op het moment dat Jimmy/Saul zegt dat hij de nummers heeft omgedraaid staat dat ding ingesteld, ik denk dat hij er vanuit gaat dat Ernesto het toch gaat doorvertellen.
Called it :*)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Was ook wel overduidelijk :P

Wat een bagger aflevering trouwens. Dit was voor 99% filler. Better Call Saul en Breaking Bad hebben natuurlijk veel filler, wat helemaal niet erg hoeft te zijn. Maar deze hele aflevering ging nergens over (op het einde daargelaten).

Wat wel leuk was is dat Gustavo Fring er weer in zit. Ik hoop trouwens dat Saul ooit z'n broer laat omleggen door Mike, dat zou wel mooi zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockeJohn
Veel opbouw idd weinig actie maar man wat een vette ep.
Erg benieuwd hoe Saul zit uit deze situatie gaat krijgen met de 2 getuigen er ook nog eens bij haha gaat waarschijnlijk hilarisch worden.

[ Voor 25% gewijzigd door LockeJohn op 18-04-2017 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Mike zal wel even langs gaan denk ik met een verzoekje :P

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Woohoo, Gustavo :D

Mooie episode hoor, geweldig ook dat obvious geklooi van hem in die Los Pollos \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reverb_
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-05 16:55
En Jimmy's(Saul) receptioniste uit Breaking Bad doet ook haar intrede :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Reverb_ schreef op woensdag 19 april 2017 @ 08:58:
En Jimmy's(Saul) receptioniste uit Breaking Bad doet ook haar intrede :)
Nee toch, dat was toch een grote donkere mevrouw in Breaking Bad ? Of was alleen zijn slome "bodyguard" donker.

[ Voor 8% gewijzigd door Ebayzo op 19-04-2017 09:19 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Dat was Huell idd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Ebayzo schreef op woensdag 19 april 2017 @ 09:18:
[...]
Nee toch, dat was toch een grote donkere mevrouw in Breaking Bad ? Of was alleen zijn slome "bodyguard" donker.
In breaking bad is ze in een aflevering sauls papierwerk aan het versnipperen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
[...]
Huell was geen vrouw ;)

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
[...]
http://breakingbad.wikia.com/wiki/Francesca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
JackBol schreef op woensdag 19 april 2017 @ 11:24:
[...]

In breaking bad is ze in een aflevering sauls papierwerk aan het versnipperen.
Ze komt in meerdere afleveringen voor... zo noemt Saul haar 'HT' wat staat voor 'Honey Tits' :) Ook perst ze Walt een keer af voor een kapotte ruit en om contact te leggen met Saul.

De verhaallijn met Mike vind ik overigens ontzettend spannend, met Jimmy/Saul vind ik het allemaal wel vrij voorspelbaar... alhoewel het einde wel weer opening geeft tot meer spanning.

[ Voor 19% gewijzigd door MicGlou op 19-04-2017 13:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:41

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

miicker schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 21:29:

Wat een bagger aflevering trouwens. Dit was voor 99% filler. Better Call Saul en Breaking Bad hebben natuurlijk veel filler, wat helemaal niet erg hoeft te zijn. Maar deze hele aflevering ging nergens over (op het einde daargelaten).
Er werd niet veel gesproken, in verschillende scenes werd er minutenlang niks gezegd, maar ik zou niet willen zeggen dat er niks gebeurde. De serie zit vol hints en referenties en in deze scenes worden de poppetjes klaargezet die later een grote rol gaan spelen. Op een bepaalde manier is het wel een aflevering die vooral tussen je oren speelt. Als BB kijker herken je de personen, locaties en situaties. Alles wordt rustig in beeld gebracht zodat je goed de tijd hebt om het te verwerken. Speculatie over hoe we van BSC naar BB gaan is een belangrijk deel van de serie. Als je die aanwijzingen echter niet ziet, niet herkend, of daar gewoon niet om geeft, dan blijft er inderdaad niet zo heel veel over.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Thanks! Even verkeerde voor me denk ik.

Verder vind ik het wel weer lekker om te kijken. Het blijft een aparte, trage, serie. Maar hier accepteer ik het i.t.t. bijvoorbeeld The Walking Dead.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
Ebayzo schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:58:
[...]
Thanks! Even verkeerde voor me denk ik.

Verder vind ik het wel weer lekker om te kijken. Het blijft een aparte, trage, serie. Maar hier accepteer ik het i.t.t. bijvoorbeeld The Walking Dead.
Het gaat inderdaad niet snel, maar ze zijn wel meesterlijk in het opbouwen en vasthouden van spanning... en dan blijft het boeiend. Plus dat het gewoon goed is geschreven en geacteerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FoxLenny
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:57
Mooie aflevering! Vooral het moment dat de Volvo van Gus in beeld kwam, toen wist je meteen al waar ze waren :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
miicker schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 21:29:
[...]

is deze serie wel iets voor jou ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:49

Polycom

Poes van goud

Liever doordachte cinematografie met lange stiltes dan haastig camerawerk en domme dialogen. Ik kan echt genieten van deze serie. Ik snap overigens wel dat er mensen zijn die deze serie erg saai (kunnen) vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
lennox-06 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 09:27:
[...]

is deze serie wel iets voor jou ?
Misschien moet je naar de comments van me lezen over andere afleveringen. De meeste vind ik geweldig. Deze aflevering niet. Iedereen zijn mening toch?

Deze aflevering had wat mij betreft in 20 minuten gekund. Uiteraard leuk om personages uit BB te zien intreden, maar ik vond het gewoon een aflevering waar opvulling de hoofdrol speelde en er weinig spannends gebeurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
miicker schreef op donderdag 20 april 2017 @ 09:36:
[...]

Misschien moet je naar de comments van me lezen over andere afleveringen. De meeste vind ik geweldig. Deze aflevering niet. Iedereen zijn mening toch?

Deze aflevering had wat mij betreft in 20 minuten gekund. Uiteraard leuk om personages uit BB te zien intreden, maar ik vond het gewoon een aflevering waar opvulling de hoofdrol speelde en er weinig spannends gebeurde.
natuurlijk ieder zijn mening, vond het vreemd dat je als BB & BCS liefhebber deze aflevering heel slecht vond, want kom op, je had slechtere afleveringen denk ik dan. Ik vond deze misschien wel de beste aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06-10 11:44

avotar

P0werd by Black Coffee

lennox-06 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 09:40:
[...]

natuurlijk ieder zijn mening, vond het vreemd dat je als BB & BCS liefhebber deze aflevering heel slecht vond, want kom op, je had slechtere afleveringen denk ik dan. Ik vond deze misschien wel de beste aflevering.
Ik snap het wel. Het was een stijlbreuk.
BCS was juist luchtiger en sneller dan BB over het algemeen was. En ineens gaan ze terug naar BB snelheid. Dat is aanpassen, zeker als je het met 1 aflevering per week moet doen.

Persoonlijk vond ik de aflevering ook heel sterk. Ze gaan eindelijk beginnen met connecting the dots.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:41

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

avotar schreef op donderdag 20 april 2017 @ 09:47:
Ik snap het wel. Het was een stijlbreuk.
BCS was juist luchtiger en sneller dan BB over het algemeen was. En ineens gaan ze terug naar BB snelheid. Dat is aanpassen, zeker als je het met 1 aflevering per week moet doen.
Goede observatie, daar heb je wel een beetje gelijk in. Misschien is het wel een teken dat de schrijvers de serie nu serieuzer nemen dan ze aanvankelijk bedoelden.

BCS begon heel losjes, het was bijna een slap-stick in vergelijking met BB. Volgens mij was het eigenlijk niet de bedoeling om meer te doen dan een beetje lol trappen met de favoriete karakters, gewoon nagenieten van het succes van BB.

Ze hebben het echter niet kunnen laten om de karakters steeds verder uit te diepen en meer achtergrond te geven. Van een komische mafkees is Jimmy toch weer een echt mens geworden met een veelzijdig karakter. We weten inmiddels dat hij niet zo gek is als hij aanvankelijk leek maar een rolletje speelt voor z'n klanten. Hij is niet gek, en hij is geen slecht mens maar gewoon een schlemiel die het beste van de situatie probeert te maken. Hij gaat de grens van de wet over maar het is allemaal met de beste bedoelingen, gecombineerd met een vleugje menselijkheid waardoor het helemaal verkeerd uit pakt.

Nu ze toch weer complexe karakters hebben neergezet met een brede achtergrond en ingewikkelde relaties vind ik het niet ongepast om ook de stijl een beetje aan te passen en weer wat terug richting BB te schuiven.

Bijkomend is dat het camerawerk van BB erg goed was maar wel traag, de beste scenes stonden haast stil. Ik snap dus wel dat ze meer willen doen in die stijl, maar dat past beter bij een iets kalmere serie. Voor een "connecting the dots" aflevering past die stijl wel.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Wat ik juist jammer vind, is dat de eerste aflevering in mijn ogen een vrij hoog tempo had, meer het tempo van de laatste paar seizoenen van BB. het contrast tussen aflevering 1 & 2 van dit seizoen qua snelheid en hoeveelheid verhaal vond ik gewoon te groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
Ik ben toch meer fan van de gevoelstemperatuur van het begin van BCS: de sluwe, grappige, goedgebekte Saul die bluffend en vindingrijk zijn cliënten verdedigt. Er viel veel meer te lachen...
(Anyways, dat heb ik vorig jaar hier ook al gezegd)

[ Voor 3% gewijzigd door zetje01 op 20-04-2017 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Ik vond de shot geweldig hoe gus de achter jimmy vegend naar de camera toe kwam, ik
Had hem eerst niet opgemerkt, maar iemand anders wel naast me..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicGlou
CAPSLOCK2000 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 10:43:
[...]
BCS begon heel losjes, het was bijna een slap-stick in vergelijking met BB. Volgens mij was het eigenlijk niet de bedoeling om meer te doen dan een beetje lol trappen met de favoriete karakters, gewoon nagenieten van het succes van BB.
Sterker nog, dat was zelfs geheel de intentie in eerste instantie... de serie zou heel zwaar op de komedie gaan leunen en vooral om de rariteiten omtrent Jimmy/Saul gaan draaien, want dat was de rol van Saul ook grotendeels in BrBa.

Persoonlijk vind ik dat het zo meer dan prima gaat en vond ik de laatste aflevering geheel niet saai... of misschien beter gezegd, vooral het gedeelte met Mike vond ik niet saai, de ontwikkelingen rond Jimmy vind ik aardig voorspelbaar.

Het verhaal rondom Mike wordt weliswaar langzaam opgebouwd maar wel erg spannend. Het gaat ook vooral om de reis en niet de bestemming, want de bestemming is sowieso wel bekend.

Ik kan mij dan ook niet echt vinden in het argument dat het 'nu' het langzame tempo van opbouwen van BrBa overneemt, persoonlijk vond ik BCS al vanaf het begin een vrij langzaam tempo hebben, trager dan BrBa in ieder geval... bij BrBa was het meestal langzaam opbouwen en dan kwam het allemaal ineens in een stroomversnelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:58

vooghel

Cunning linguist

Daarnaast was dit nog maar de tweede aflevering van het seizoen. In het begin van het seizoen worden heel rustig, beheerst en precies allemaal dominosteentjes neergezet, die aan het einde van het seizoen gaan omvallen. En pas als ze allemaal zijn omgevallen zie je het grote plaatje :).

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo74
LockeJohn schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 22:26:
Veel opbouw idd weinig actie maar man wat een vette ep.
Erg benieuwd hoe Saul zit uit deze situatie gaat krijgen met de 2 getuigen er ook nog eens bij haha gaat waarschijnlijk hilarisch worden.
spoiler:
Het lijkt er toch op dat Jimmy de gevangenis in gaat: YouTube: Better Call Saul 3x03 Trailer Season 3 Episode 3 Promo/Preview HD

[ Voor 1% gewijzigd door Mx. Alba op 21-04-2017 14:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Misschien maar in een spoiler tag zetten?

[ Voor 37% gewijzigd door Magic6399 op 21-04-2017 08:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theo74
Magic6399 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 08:17:
[...]

Misschien maar in een spoiler tag zetten?
Excuseer mij voor mijn onkunde, ik had nog niet eerder van deze mogelijkheid gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/f2CD5bT.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/4Wu9SZd.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/f5BJRb3.jpg

:P

Easter eggs die ik zie:
1. Trajectory verwijst naar de lijn in Jimmy's kantoor die zijn loopbaan uitbeeldt later in de aflevering.
2. Je kunt zowel het woord Apollo als Pollos omlijnen. Apollo is niet alleen de God van het licht, maar ook van de plaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
het is rustig hier na de 3e aflevering :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Gisteravond ff gekeken, aardige ep. Niet echt sensationeel verder ofzo, maargoed... het was pas de 3e episode :)

Mooi ook dat Mike nu dus bij Team Gus zit :)

Leuk was dat ik zat te kijken naar die scene met die vrachtwagen die door de woestijn aan het rijden was, zegt mijn vriendin (die met een half oog mee zat te kijken af en toe) ineens; "Hey, dat lijkt wel heel erg op Braking Bad!" Lol, die serie heeft ze zelf ook nooit gezien eigenlijk... behalve af en toe een een glimp als ik hem aan het kijken was. Leuk dat zelfs bij een 'niet kijker' de overeenkomsten zo opvallen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
ik had gisteren ook het gevoel alsof ik naar een aflevering van BB zat te kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
lennox-06 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 09:01:
het is rustig hier na de 3e aflevering :D
Jep valt me ook op.. In mijn omgeving zijn mensen gestopt met kijken. Ze zijn het overdreven gezeur tussen de broers compleet zat. En terecht, wat een onzin is dat geworden. "We doen niks met bewijs, totdat het plot er om vraagt".

Ik kijk eigenlijk alleen nog voor Mike :)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Met ^

Eerlijk gezegd weet ik niet of ik deze serie had gekeken als het geen spinoff van BB was geweest. Was het een serie geweest zonder pedigree dan had ik hem waarschijnlijk na seizoen 1 ofzo al afgeschreven.

BB was op sommige momenten lastig om doorheen te komen, maar er gebeurde iig elke aflevering wel iets. Bij BCS zit ik constant te hopen dat er iets gebeurd en word ik vaker teleurgesteld dan verrast.

Ik kijk het nog een paar afleveringen aan en anders wacht ik wel tot de seriesfinale. Kijk ik dan alles achter elkaar, kan ik tenminste FFWD doen door de oninteressante momenten.

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:58

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik ben nu met mijn vriendin Breaking Bad aan het kijken. Daar zitten we nu ook in Seizoen 3, maar BB is toch nog wel een tandje gavere serie moet ik zeggen.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
JvS schreef op woensdag 26 april 2017 @ 13:00:
Ik ben nu met mijn vriendin Breaking Bad aan het kijken. Daar zitten we nu ook in Seizoen 3, maar BB is toch nog wel een tandje gavere serie moet ik zeggen.
En dan te bedenken dat BB vanaf S3 pas echt goed wordt, waarbij S4 & 5 in mijn ogen de klapstukken zijn van de serie. Wat zou ik graag willen dat ik die nog niet gezien had :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

max schreef op woensdag 26 april 2017 @ 12:12:
Met ^

Eerlijk gezegd weet ik niet of ik deze serie had gekeken als het geen spinoff van BB was geweest. Was het een serie geweest zonder pedigree dan had ik hem waarschijnlijk na seizoen 1 ofzo al afgeschreven.

BB was op sommige momenten lastig om doorheen te komen, maar er gebeurde iig elke aflevering wel iets. Bij BCS zit ik constant te hopen dat er iets gebeurd en word ik vaker teleurgesteld dan verrast.

Ik kijk het nog een paar afleveringen aan en anders wacht ik wel tot de seriesfinale. Kijk ik dan alles achter elkaar, kan ik tenminste FFWD doen door de oninteressante momenten.
Tja, er zijn ook mensen die dat trage juist heerlijk vinden. Ik houd ook van trage films, voor mij is deze serie haast perfect. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Ik heb het niet over traagheid, maar over de algehele oninteressantheid (is dat een woord? :P ) van de serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

max schreef op woensdag 26 april 2017 @ 13:52:
Ik heb het niet over traagheid, maar over de algehele oninteressantheid (is dat een woord? :P ) van de serie.
Oh, mijn fout. Ik vind de verhaallijn van Jimmy en Chuck inderdaad (even) niet zo interessant. Maar ik vond de verhaallijn van Mike, vooral in S03E02, absoluut geweldig. Hopelijk wordt de andere verhaallijn leuker inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo74
Als je met de wetenschap van BrBa naar BCS gaat kijken dan valt deze serie zeker enigszins tegen.
In het eerste seizoen zei ik wel eens dat het eigenlijk een vreemde trage serie is maar je toch blijft kijken. Mogelijk is het de stille hoop om BCS langszaam in een nieuwe BrBa te zien veranderen.

En dit lijken meer kijkers te hebben nu seizoen 3 op stoom lijkt te komen, er gebeurd eindelijk iets op het niveau van BrBa. En daardoor wordt de verhaallijn van Jimmy alleen maar saaier en saaier.
Echter is deze saaie verhaallijn nodig om de rest van de serie op te dragen, anders klopt het verhaal niet.

Persoonlijk lijkt het mij erg leuk als er uiteindelijk een of meerdere crossover stukken van BrBa in BCS voorbij komen. Het is de vraag echter of dit zal gebeuren en of dit verhaallijn-technisch wel mogelijk is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik vind BCS juist zo goed vanwege Breaking Bad. Om te zien hoe Jimmy langzaam verandert in Saul. Blijkbaar heeft zijn broer daar een grote rol in gespeeld dus die verhaallijn vind ik ook boeiend. Over de aflevering zelf, erg gaaf gedaan. Ik zat constant te kijken en me af te vragen , waarom die schoenen? Is dat een afgesproken signaal? Maar waarom dan die coke in de schoen? Is dat een sample ofzo? Waarom die schoten in de lucht? En dan, als puntje bij paaltje komt, ( in mijn geval 2 seconden voordat die truck onder de schoenen door rijdt) : Ohhhhhw , briljant!! Maar goed, er zullen hier vast mensen zijn die dat 10 minuten van te voren al aan zagen komen ;-).

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Apache4u schreef op woensdag 26 april 2017 @ 16:01:
Ik vind BCS juist zo goed vanwege Breaking Bad. Om te zien hoe Jimmy langzaam verandert in Saul. Blijkbaar heeft zijn broer daar een grote rol in gespeeld dus die verhaallijn vind ik ook boeiend. Over de aflevering zelf, erg gaaf gedaan. Ik zat constant te kijken en me af te vragen , waarom die schoenen? Is dat een afgesproken signaal? Maar waarom dan die coke in de schoen? Is dat een sample ofzo? Waarom die schoten in de lucht? En dan, als puntje bij paaltje komt, ( in mijn geval 2 seconden voordat die truck onder de schoenen door rijdt) : Ohhhhhw , briljant!! Maar goed, er zullen hier vast mensen zijn die dat 10 minuten van te voren al aan zagen komen ;-).
De episode begon wederom met een flash forward. Dit maal van de schoenen, die er inmiddels maanden/jaren hebben gehangen. Briljante details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
waarom schoot mike paar keer in de lucht ?

het gejank tussen Jimmy en zijn broer mag onderhand wel een keer ophouden na 2 seizoenen, want ze hebben genoeg kijkers verloren lijkt mij door dit.

Bring the BB beat back; The Epic Saul>mike>Gus>drugscartels

[ Voor 78% gewijzigd door Farabi op 26-04-2017 16:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
lennox-06 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 16:10:

het gejank tussen Jimmy en zijn broer mag onderhand wel een keer ophouden na 2 seizoenen, want ze hebben genoeg kijkers verloren lijkt mij door dit.

Hij schoot in de lucht zodat de chauffeur en zijn side-kick niet achterdochtig zouden worden als ze net wegrijden en ze een schot hoorden. Nu gingen ze er vanuit dat het om jagers ging.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

lennox-06 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 16:10:

God, niet echt een serie voor je denk ik. Als het niet duidelijk was waarom hij bleef schieten heb je toch liggen slapen. Verder hoort het "gejank" er bij. Serie draait om Jimmy, niet om de cast van Breaking Bad.

Persoonlijk hoop ik niet dat het teveel BB kant op gaat. Want dan krijg je een half slap aftreksel van de geweldige serie wat BB was. Referenties..prima, maar het verhaal opnieuw afdraaien, no thanks.

[ Voor 15% gewijzigd door Ebayzo op 26-04-2017 16:57 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Als vergelijk:

Ik ben ook gestopt met Outsiders. Daar zitten nog wel wat momenten in dat er wat gebeurd, maar het merendeel van de afleveringen is het constant hetzelfde gezeur over wie de baas van de clan is en dat de mensen beneden aan de berg zo "evil" zijn. En dan is er nog iets met een kolenindustrie dat al eeuwig voortsleept zonder dat er enige zinnige vooruitgang in zit.

Nee laat maar. Als ik saaie kost wil dan kijk ik wel op zondagmorgen naar die religieshit.
Apache4u schreef op woensdag 26 april 2017 @ 16:01:
Dat vond ik ook heel tof gedaan. Het uitgekiende, tot in de puntjes geplande van het plan waarbij je je afvraagt wat er verder komen gaat.

Zonde alleen dat het hele gedoe met die schoenen ook in 5 minuten i.p.v. een halve aflevering kan (ok nu overdrijf ik maar toch). Geeft een beetje mijn probleem met de serie aan, naast dat ik vind dat het lijkt alsof de verhaallijn zoekende is.

[ Voor 55% gewijzigd door max op 26-04-2017 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaHell66
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 15:05
Ebayzo schreef op woensdag 26 april 2017 @ 16:55:
[...]
God, niet echt een serie voor je denk ik. Als het niet duidelijk was waarom hij bleef schieten heb je toch liggen slapen. Verder hoort het "gejank" er bij. Serie draait om Jimmy, niet om de cast van Breaking Bad.

Persoonlijk hoop ik niet dat het teveel BB kant op gaat. Want dan krijg je een half slap aftreksel van de geweldige serie wat BB was. Referenties..prima, maar het verhaal opnieuw afdraaien, no thanks.
Daarom lijkt het mij ook logisch als BCS stopt als Walt Saul ontmoet in Breaking Bad S2E8 ,"Better call Saul". Als laatste aflevering dan gezien vanuit Sauls / Jimmys perspectief.
Pagina: 1 ... 9 ... 25 Laatste