Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-10 11:34

Compizfox

Bait for wenchmarks

DuDePrOdUcTiOnS schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 23:43:
De theorie dat Fring achter het briefje zit is plausibel, maar wat ook kan is dat de Salamanca's gewoon overal mannetjes hebben die de boel in de gaten houden. Maar dat verklaart niet waarom Mike niet gewoon afgeknald zou worden.
Inderdaad, de Cartel zou Mike gewoon neergeknald hebben. Nacho zou het in principe kunnen zijn, maar die stond naast Hector dus dat kan ook niet (of Nacho heeft iemand anders het laten doen).

Bovendien was Nacho de vorige keer nogal boos op Mike omdat ie wraak op Hector had genomen. Ik vraag me dus af of hij wel zo vriendelijk zou zijn richting Mike als hij wist dat hij daar was.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
we hebben gezien wat voor een vertrouwde band gus en mike hadden in BB. om zo'n band te krijgen heb je jaren nodig. better call saul speelt af in 2002/2003 ? dus ik denk dat de samenwerking nu gaat beginnen tussen mike en gus. en laten we eerlijk zijn, zo'n geniale actie met dat briefje zonder een spoor achter te laten is typisch Gus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14:44
Dat Slippin' Jimmy in het trucje met de recorder is getrapt vind ik ongeloofwaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:45
Wat een ontzettend slappe finale zeg. Jammer na zo'n goede vorige aflevering. Tot nu toe zet Better Call Saul voor mij zeker niet de kwaliteit neer die Breaking Bad deed. Het sfeertje voelt hetzelfde en de personages zijn leuk en interessant, maar er gebeurt te weinig, het verrast niet en het gaat ontzettend traag. Met de leuke moment er bij gerekend zou ik de serie een 7 geven, waar BB een 8,5 / 9 verdient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:57
Klopt ik ben het met je eens dat bij BB veel meer gebeurde, heel veel mensen vonden bij BB vanaf seizoen 2 het steeds leuker worden. Maar ik vond juist seizoen 1 en 2 het leukste dat was nog "geloofwaardig".
Gewoon met zijn 2en de dessert in Meth maken.

Dat vond ik geniaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Maar fring en Mike kennen elkaar toch nog helemaal niet? Althans daar hebben we toch niets van gezien?

Waarom zou fring dan helemaal naar de woestijn komen om een briefje te plaatsen?

Ik denk ook dat het die gast is met dat busje. Je zag twee auto's staan en de ene was die klassieker van de oude man, ze zijn dus apart gekomen dus er was wel wat tijd voor.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
fring en mike kennen elkaar van BB. dat briefje heeft 'Fring' niet persoonlijk daar neergelegd natuurlijk. het is met opdracht van fring door iemand anders neergelegd.

[ Voor 6% gewijzigd door Farabi op 20-04-2016 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-10 09:05
Fring zal vast gehoord hebben van Mike's briljante overval en er achter willen komen wie dat heeft gedaan. Zo iemand moet je in dienst hebben natuurlijk. Kwestie van de Salamanca's schaduwen om er achter te komen 'wie toch die kale oude baas is die ze al weken schaduwt'...

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0zz
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-09 16:13

Sn0zz

Wait... what!?

Fring als nieuwe persoon is plausibel, maar wordt hier dan wel behoorlijk 'out of the blue' neergezet. Aan de andere kant, Nacho was de enige die wat meer van Mike wist, en die zal het niet zelf zijn geweest. Een hulpje van Nacho lijkt ook niet waarschijnlijk. De actie met een simpele 'don't' lijkt wel typisch een Gus dingetje. Maar als die hint met episode letters er niet was geweest, was het wel een behoorlijke opgave om Gus te bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Kwam fring ook niet in seizoen 3 terecht in BB ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

lennox-06 schreef op woensdag 20 april 2016 @ 11:17:
fring en mike kennen elkaar van BB. dat briefje heeft 'Fring' niet persoonlijk daar neergelegd natuurlijk. het is met opdracht van fring door iemand anders neergelegd.
BB speelt zich af na Better Call Saul, dus op dit moment kennen ze elkaar nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
dat bedoel ik juist. gus en mike hebben geen kennis gemaakt in BB, want die hadden al een trouwe band samen. Dus dit is het moment om het verhaal erachter te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timminator
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-10 23:34
Sn0zz schreef op woensdag 20 april 2016 @ 12:05:
Fring als nieuwe persoon is plausibel, maar wordt hier dan wel behoorlijk 'out of the blue' neergezet. Aan de andere kant, Nacho was de enige die wat meer van Mike wist, en die zal het niet zelf zijn geweest. Een hulpje van Nacho lijkt ook niet waarschijnlijk. De actie met een simpele 'don't' lijkt wel typisch een Gus dingetje. Maar als die hint met episode letters er niet was geweest, was het wel een behoorlijke opgave om Gus te bedenken.
Precies zo denk ik er ook over. Als niemand ooit iets over die beginletters had gezegd was de optie Gus door niemand hier genoemd. Er is verder ook nog nergens in BCS gehint naar Gus Fring.
Ik twijfelde wel even (ook met de voorinformatie van de beginletters) toen Mike om zijn auto heen aan het kijken was. Ik zag iets geels en ik dacht Gus? want ik herinner zijn gele overhemden, maar dat bleek een gele bloem te zijn (slechte ogen en ik lag in bad en keek BCS op een tablet). Zou dat dan de hint zijn van de makers?
Het moet imo Nacho geweest zijn, Nacho stond ook niet heel toevallig in het shot van Mike. Hij moet geweten hebben dat Mike daar lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
die episode letters kan toch echt geen toeval zijn ? als gus niet komt in seizoen 3 ga ik janken :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Out of the blue kan prima, dat was Tuco in principe ook toch? Out of the blue is het nooit helemaal omdat je BB als referentie hebt.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Ik denk op dit moment dat het Fring is die het briefje heeft neergelegd.

Het is in ieder geval zeker niemand uit de Salamanca organisatie. Als iemand een moord-poging op je baas wil doen, los je dat niet op met een lullig briefje, maar kan je die persoon z'n kop eraf.
(Ook goed als je promotie wilt. "kijk eens hector, ik heb in de bergen deze vent gevonden met dit geweer, als ik er niet was was je dood").

Fring werkt voor het zelfde cartel als Salamanca, maar we weten niet precies de relatie tussen Fring en Salamanca op dit moment. Later in BB zal blijken dat Fring en Salamanca elkaar naar het leven staan, maar dat kan natuurlijk ontstaan door iets wat zich nu in BCS nog moet ontvouwen.

Daarom is het best mogelijk dat Fring er nu baat bij heeft dat Salamanca blijft leven, maar daarnaast wel opzoek is naar een hitman a la Mike voor z'n dirtywork. Vandaar dat hij zo subtiel te werk gaat.

[ Voor 8% gewijzigd door JackBol op 20-04-2016 12:48 ]

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0zz
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-09 16:13

Sn0zz

Wait... what!?

Ebayzo schreef op woensdag 20 april 2016 @ 12:43:
Out of the blue kan prima, dat was Tuco in principe ook toch? Out of the blue is het nooit helemaal omdat je BB als referentie hebt.
Tuco was ook out of the blue, maar die wordt iets geleidelijker in het verhaal geplaatst. Tuco kent Mike dan nog helemaal niet maar krijgt met hem te maken: ze 'leren elkaar kennen'. Terwijl Gus (als hij het is) in dit geval zonder voorinformatie al weet wat Mike aan het uithalen is en daarop reageert. Ik wil niet zeggen dat het niet kan, maar meestal worden dit soort dingen door seriemakers op de één of andere manier wel al enigszins ingeleid. Als het inderdaad Gus is ben ik benieuwd hoe ze (over een maand of 10 ;( ) gaan uitleggen hoe Gus van Mike's plannen wist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:56

Spooksel

Spooksel!

Gus is een ultieme controlfreak met extreme aandacht voor details. Het is niet geheel onwaarschijnlijk dat hij iemand op de Salamanca's gezet heeft om ze te schaduwen, zoals EvaluationCopy hierboven ook al zei.

Wat ook nog een optie zou kunnen zijn, misschien werkt Nacho wel undercover bij de Salamanca's terwijl hij eigenlijk een mannetje van Fring is?

[ Voor 25% gewijzigd door Spooksel op 20-04-2016 13:16 ]

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:10

RMX

In een podcast hebben ze gezegd dat ze nog geen contact hebben gehad met
Giancarlo Esposito over een eventuele rol. (Voor wat het waard is natuurlijk).

Die man kan ook leuke contractonderhandelingen tegemoet zien als hij al bijna in de serie geschreven is.

Ook ergens op internet geruchten dat op het laatste moment Gus door Peter Gould er uitgehaald is.

We zullen het zien volgend jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
EvaluationCopy schreef op woensdag 20 april 2016 @ 11:58:
Fring zal vast gehoord hebben van Mike's briljante overval en er achter willen komen wie dat heeft gedaan. Zo iemand moet je in dienst hebben natuurlijk. Kwestie van de Salamanca's schaduwen om er achter te komen 'wie toch die kale oude baas is die ze al weken schaduwt'...
Fring kan best gehoord hebben van die overval maar waarom zou hij daar een voor hem wild vreemde oude man aan koppelen dan?

Dan zou hij toch zomaar bij iedereen kunnen doen Mike heeft daar geen aanleiding tot gegeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EvaluationCopy
JackBol schreef op woensdag 20 april 2016 @ 12:47:

Fring werkt voor het zelfde cartel als Salamanca, maar we weten niet precies de relatie tussen Fring en Salamanca op dit moment. Later in BB zal blijken dat Fring en Salamanca elkaar naar het leven staan, maar dat kan natuurlijk ontstaan door iets wat zich nu in BCS nog moet ontvouwen.
BB-spoiler
spoiler:
In BB zat toch al een verre terugblik op het leven van Fring waar hij zijn haat jegens de Salamanca's heeft ontwikkeld? Die scene bij het zwembad... Lijkt me dat dit weer vóór BCS afspeelt maar dat is een aanname.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
Donstil schreef op woensdag 20 april 2016 @ 13:23:
[...]

Fring kan best gehoord hebben van die overval maar waarom zou hij daar een voor hem wild vreemde oude man aan koppelen dan?

Dan zou hij toch zomaar bij iedereen kunnen doen Mike heeft daar geen aanleiding tot gegeven.
Zoals ik al eerder schreef, Mike heeft de Salamanca's best een tijd geschaduwd voor die overval en nu weer voor die aanslag. Als iemand eveneens de S's schaduwdt en Mike eerder ziet... simpel klusje om hem dan te volgen tot z'n huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
voor wie werkten die tweelingen in BB ook alweer ? waarom zaten ze in BB ? ben het even kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Die tweeling zijn neven van Tuco, die kwamen in BB om wraak te nemen voor de 'moord' op Tuco. Daarvoor hadden ze Walt in het vizier, maar uiteindelijk werden ze naar Hank getipt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

EvaluationCopy schreef op woensdag 20 april 2016 @ 13:25:
[...]

BB-spoiler
In BB zat toch al een verre terugblik op het leven van Fring waar hij zijn haat jegens de Salamanca's heeft ontwikkeld? Die scene bij het zwembad... Lijkt me dat dit weer vóór BCS afspeelt maar dat is een aanname.
In die zwembad scene speelt Mike ook een rol, Gus en Mike kennen elkaar dus al.

Edit: volgens mij hoeft dit niet in spoiler tags. Iedereen kan BB terugkijken.

[ Voor 10% gewijzigd door JackBol op 20-04-2016 13:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EvaluationCopy
Goed. Dit zal wat meer licht schijnen op de discussie:

Toch maar even tussen spoiler-tags. Dit gaat om een opmerking van de schrijvers over het nieuwe seizoen, als je dat niet wilt weten van te voren moet je niet klikken.

[ Voor 37% gewijzigd door EvaluationCopy op 20-04-2016 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
JackBol schreef op woensdag 20 april 2016 @ 13:53:
[...]

Zwembad scene?
EvaluationCopy schreef op woensdag 20 april 2016 @ 13:26:
[...]

Zoals ik al eerder schreef, Mike heeft de Salamanca's best een tijd geschaduwd voor die overval en nu weer voor die aanslag. Als iemand eveneens de S's schaduwdt en Mike eerder ziet... simpel klusje om hem dan te volgen tot z'n huis.
Kijk dat jij het al eerder schrijft maakt het niet zomaar waarheid natuurlijk,

Jou theorie is gebaseerd op de gedachte dat ook Fring (Of iemand namens) de Salamanca's zou schaduwen en het feit dat Mike het niet doorheeft dat hij zelf geschaduwd wordt? Daar is toch helemaal niet naar gehint in de serie, dat heb je er toch gewoon allemaal zelf bij verzonnen?

Dat is allemaal wat ver gezocht naar mijn mening. Vooral dat schaduwen van Mike, hij lijkt me niet iemand die zich zomaar laat volgen.

[ Voor 15% gewijzigd door Donstil op 20-04-2016 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

[...]
Ja klopt, maar dat is pas wanneer Gus op het einde teruggaat en dat hele cartel omlegt met een fles Zafiro Anejo :P

In die flashback die hier bedoelt wordt zag je enkel Gus zijn oorspronkelijke 'hermano' met wie hij 'Los Pollos Hermanos' vormt als cover voor hun meth business.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
wat heb ik toch weer zin in BB seizoen 3 & 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Donstil schreef op woensdag 20 april 2016 @ 15:08:
[...]
Dat is allemaal wat ver gezocht naar mijn mening. Vooral dat schaduwen van Mike, hij lijkt me niet iemand die zich zomaar laat volgen.
En toch is Mike geschaduwd door iemand die niet bij de Salamanca's hoort.
Je loopt niet zomaar tegen een auto aan in de woestijn en besluit vervolgens om een briefje achter de ruitenwisser te doen.

Dit is gedaan door iemand die wist wat Mike van plan was en het tegen wilde houden, maar subtiel genoeg om zelf niet in beeld te komen en mike niets te laten overkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
JackBol schreef op woensdag 20 april 2016 @ 16:05:
Dit is gedaan door iemand die wist wat Mike van plan was en het tegen wilde houden, maar subtiel genoeg om zelf niet in beeld te komen en mike niets te laten overkomen.
Daarom is het gedaan door die dude met das busje, die is het hele seizoen in beeld geweest en heeft Mike natuurlijk al toe gesproken dat hij niet door moest gaan met zijn strijd.

Juist daarom lijkt het mij heel logisch als hij er wat mee gedaan heeft, ze laten niet voor niets zien dat er een tijds sprong is geweest (door het afgedichte graf te filmen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
episode letters + mysterie = GUS

kan het helaas niet anders bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
Volgens mij heeft Nacho het briefje laten neerleggen. Hij blokkeerde ook de hele tijd het sniperschot.
Nacho deed sowieso al zaken buiten zijn eigen clan om. Misschien zelfs wel met Gus. Zij zijn beiden heel slim en beiden hebben een aantal keer fysiek geweld voorkomen. Niet uit humaniteit, maar omdat het handiger of financieel voordeliger was als iemand niet werd geliquideerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

zetje01 schreef op woensdag 20 april 2016 @ 20:57:
Volgens mij heeft Nacho het briefje laten neerleggen. Hij blokkeerde ook de hele tijd het sniperschot.
Nacho deed sowieso al zaken buiten zijn eigen clan om. Misschien zelfs wel met Gus. Zij zijn beiden heel slim en beiden hebben een aantal keer fysiek geweld voorkomen. Niet uit humaniteit, maar omdat het handiger of financieel voordeliger was als iemand niet werd geliquideerd.
Ik kan niet geloven dat Nacho wist dat Mike daar was.

Dat Nacho voor Hector stond was puur geluk. Hij zou namelijk precies moeten weten waar Mike lag om dat voor elkaar te krijgen zou hij stevig in de bergen moeten turen wat je hem niet ziet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
JackBol schreef op woensdag 20 april 2016 @ 22:41:
[...]

Ik kan niet geloven dat Nacho wist dat Mike daar was.

Dat Nacho voor Hector stond was puur geluk. Hij zou namelijk precies moeten weten waar Mike lag om dat voor elkaar te krijgen zou hij stevig in de bergen moeten turen wat je hem niet ziet doen.
HHmm..
Tsja, Nacho had vanuit die huisjes kunnen kijken waar Mike zou liggen.
Maar opeens bedenk ik me: Een beetje sniperkogel gaat makkelijk door twee mensen achter elkaar.
Had Mike er belang bij dat Nacho blijft leven? Waarom niet twee vliegen in één klap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-10 13:26

mark-k

AKA markkNL

zetje01 schreef op woensdag 20 april 2016 @ 23:18:
[...]

HHmm..
Maar opeens bedenk ik me: Een beetje sniperkogel gaat makkelijk door twee mensen achter elkaar.
Had Mike er belang bij dat Nacho blijft leven? Waarom niet twee vliegen in één klap?
Mike had er al moeite mee om Tuco om te leggen, denk je echt dat hij Nacho, een redelijk fatsoenlijk persoon in vergelijking met de rest, zomaar zou neerschieten om Hector te raken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

zetje01 schreef op woensdag 20 april 2016 @ 23:18:
[...]

HHmm..
Volgens mij gebruikte hij hollow point, die gaat niet door een persoon heen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
mark-k schreef op woensdag 20 april 2016 @ 23:23:
[...]

Mike had er al moeite mee om Tuco om te leggen, denk je echt dat hij Nacho, een redelijk fatsoenlijk persoon in vergelijking met de rest, zomaar zou neerschieten om Hector te raken?
Zou best kunnen.
Okay, Mike is niet 'triggerhappy', maar Nacho is wel gewoon een drugscrimineel, afperser, ontvoerder en moordenaar natuurlijk.
En na het schot kon hij rustig zijn leventje (met wat familie) weer oppakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
Compizfox schreef op woensdag 20 april 2016 @ 23:24:
[...]

Volgens mij gebruikte hij hollow point, die gaat niet door een persoon heen ;)
Hhmm.. Dat is me ontgaan, dat hij dat soort munitie gebruikte.

[ Voor 7% gewijzigd door zetje01 op 20-04-2016 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

zetje01 schreef op woensdag 20 april 2016 @ 23:43:
[...]

Hhmm.. Dat is me ontgaan, dat hij dat soort munitie gebruikte.
Hadden ze het nog over, zijn rifle is 'scoped in' met die 168 grain hollow points, hij kon ook 180 grain FMJ krijgen maar dan moest hij weer opnieuw zn scope goed zetten etc, dus zei hij dat die 168 goed genoeg was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-09 13:53
Denk ook dat het Gus was; die is wel zo subtiel om een briefje achter te laten. Het is bijna onmogelijk geweest voor Nacho om te weten wat Mike van plan was, laat staan dat ie zou weten waar Mike zou liggen met zijn rifle om het schot te blokkeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Fantastisch die verhaallijn van Jimmy en Chuck. Echter had er met de verhaallijn van Mike wel iets meer mogen gebeuren, vooral als het een seizoensfinale betreft. Maar wel knap hoor hoe boeiend elke aflevering is. Elke aflevering duurt bijna 50 minuten, maar voelt echt als een kwartiertje. Het grote nadeel is dan wel dat er voor je gevoel soms wel erg weinig gebeurd. Toch blijft het een van de beste series die ik gezien heb tot nog toe.

En voor de kenners, die wapenhandelaar kennen we van een andere serie welke zich in het Wilde Westen afspeelt?! Een serie die overigens op schandalige wijze afgeraffeld en niet verlengd is door HBO ;( ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Supernatural toch? Bobby?

[ Voor 16% gewijzigd door Ebayzo op 21-04-2016 12:46 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Vooral gewoon ook al uit Breaking Bad. ;)

http://www.imdb.com/character/ch0249767/?ref_=nm_flmg_act_22

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Dat klopt ook inderdaad! Doelde op Deadwood _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-09 13:10
[...]

Edit: volgens mij hoeft dit niet in spoiler tags. Iedereen kan BB terugkijken.
Volgens mij heb jij de verkeerde zwembad scene voor je.

De eerste was een eerste ontmoeting tussen Don Eladio, Gustavo en een zakenpartner/vriend van Gustavo. Aan het einde van die scene gaat de vriend er aan.
De tweede is als Gustavo, Mike en Jesse bij Don Eladio langsgaan en iedereen vergiftigen.

Had ff niet door dat ik op de voorlaatste pagina van dit topic zat ipv de laatste. :9

[ Voor 7% gewijzigd door agoNITE op 24-04-2016 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
ughhh 9 maanden wachten bedacht ik me net..
Normaal was dinsdag toch wel mijn Better Call Saul avondje.

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:20
Jammer hè? Nog lang wachten.

Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuDePrOdUcTiOnS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-08 16:51
Ja, ik mis hem ook wel.. Gelukkig is Silicon Valley ook weer begonnen :Y)

www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-03-2023
Met American Crime Story een van de beste series van dit jaar tot nu toe. Was te verwachten natuurlijk, maar seizoen 2 is stukken beter dan het eerste seizoen. Echt net als Breaking Bad een topserie waar je het gevoel krijgt dat overal over nagedacht wordt. Dat er gelet wordt op kleine details, etcetera. Heel veel zin in het derde seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:02

13art

Moderator Mobile
Veefje schreef op woensdag 27 april 2016 @ 03:53:
Met American Crime Story een van de beste series van dit jaar tot nu toe. Was te verwachten natuurlijk, maar seizoen 2 is stukken beter dan het eerste seizoen.
Wat vind je beter aan seizoen 2? Ben zelf een tijd terug beginnen aan seizoen 1 maar ik vind het moeilijk doorkomen. Het is wel erg traag wat mij betreft? Is het doorbijten door seizoen 1 dus de moeite waard omdat seizoen 2 zoveel beter is?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Als je het nu al traag vind dan is BCS denk ik niet jouw serie, de style is gewoon zo. 2e seizoen heeft ook een sterk verhaal maar is net zo traag als seizoen 1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:58
Toch had ik heel even de hoop in de sniper scene dat Mike zou schieten en half zou missen doordat die gast ervoor stond, en daardoor Salamanca in de rolstoel terecht zou komen en niet meer kon praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:05
alki schreef op woensdag 27 april 2016 @ 11:42:
Toch had ik heel even de hoop in de sniper scene dat Mike zou schieten en half zou missen doordat die gast ervoor stond, en daardoor Salamanca in de rolstoel terecht zou komen en niet meer kon praten.
Dit had ik ook verwacht eigenlijk ja! Nu toch benieuwd hoe Salamanca zo wordt.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Hector had toch een hartaanval of zoiets gehad waardoor hij deels verlamd was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:25

vooghel

Cunning linguist

Een beroerte/hersenbloeding dacht ik. Ik weet niet of die door externe factoren veroorzaakt kunnen worden.

Afbeeldingslocatie: http://hectorsalamanca.com/img/bell_up_2.jpg

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Laatst online: 00:42

Nyarlathotep

Crawling Chaos

En weer een ijzersterk seizoen! Ik had gewacht met kijken tot heel seizoen 2 uit was.
Het blijven toch een stel briljante schrijvers hoor...
Ook vind ik het zelf top dat er geen geforceerde cliffhangers aan het einde van een seizoen worden geplakt. Daarom vond ik de taperecorder ook een meesterlijke zet. Tóch een electronisch apparaat verstoppen om zijn broer er (eventueel) bij te lappen. Dat zag Jimmy niet aankomen, mede door het feit dat hij toch nog een vorm van liefde koestert voor zijn broer.
Wel een rattenstreek van Chuck natuurlijk; niets zeggen over de laatste woorden van hun moeder....

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
l3art schreef op woensdag 27 april 2016 @ 04:19:
[...]

Wat vind je beter aan seizoen 2? Ben zelf een tijd terug beginnen aan seizoen 1 maar ik vind het moeilijk doorkomen. Het is wel erg traag wat mij betreft? Is het doorbijten door seizoen 1 dus de moeite waard omdat seizoen 2 zoveel beter is?
De serie weet zich nog meer te onderscheiden van BB en is echt nu een serie die je er los van kunt zien. Dat is de grootste verdienste. Zowel Jimmy als Mike hebben hun eigen boeiende verhaallijnen die zeker van elkaar verschillen, maar beiden de moeite waard zijn. Daarbij is Rhea Seehorn (Kim) echt een breakout dit seizoen. Kim krijgt enorm veel te doen. Haar rol is diepgaand en Seehorn zet zichzelf echt op de kaart. Het tweede seizoen bewijst eens te meer dat Vince Gilligan en Peter Gould fantastische mensen om zich heen verzamelen, wat zorgt voor sterke scripts, regie en camerawerk. Het is nog april, maar er zullen weinig series zijn dit jaar die beter zijn dan dit tweede seizoen van BCS. Wat mij betreft al met American Crime Story top 10 van 2016 materiaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Laatst online: 00:42

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Toch vraag ik mij af of die hints van de episode namen geen toeval is...
Toch even in spoilertags voor de zekerheid:

spoiler:
Fring's back? Hoezo Gus is 'terug'? Deze serie speelt zich voor BB af dus om te zeggen dat hij 'terug' is klopt gewoon niet.
En waarom zo'n poeha over de introductie van een personage? We hebben immers Mike al, Hector Salamanca en de killer neefjes. Ik mag toch aannemen dat wel wel meer karakters uit BB gaan zien. Waarom dan al die poeha voor Gus?

Het briefje houdt mij ook wel bezig. Wie was er op de hoogte van Mike zijn plan?
Misschien is er iemand meegereden in zijn kofferbak? Hoogst onwaarschijnlijk omdat Mike het geweer misschien in de kofferbak had liggen. Maar het is ook niet helemaal uit te sluiten.
Nacho kan het niet zijn want die was al in het huisje.
Gus zal het ook niet zijn want Mike en Gus kennen elkaar (nog) niet.

[ Voor 28% gewijzigd door Nyarlathotep op 28-04-2016 11:10 ]

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melkunie
  • Laatst online: 15:30
Nyarlathotep schreef op donderdag 28 april 2016 @ 11:07:
Toch vraag ik mij af of die hints van de episode namen geen toeval is...
Aangezien de makers zelf vorige week aangaven van niet, denk ik het niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Omdat het een tof karakter is.

Geen spoilers omdat het al uitgebreid besproken is :)
Gus zal het ook niet zijn want Mike en Gus kennen elkaar (nog) niet.
Elkaar niet. Misschien kent Gus hem wel. Dat een controlfreak op de hoogte is van iemand die zijn vijand probeert te vermoorden is geen vreemde gedachte. En als Gus zelf wraak wil nemen voor de moord op zijn partner is het niet vreemd dat hij niet wil dat Mike het doet.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

De producers hebben al aangegeven dat de "FRING IS BACK" hint echt is.
Ze hadden alleen gehoopt dat het wat langer zou duren voordat het gevonden zou zijn.

Daaarnaast lijken spoilertags niet nodig. Het seizoen is inmiddels al 2 weken geleden afgelopen.
EDIT: En voor BB spoilers zijn tags al helemaal niet nodig. Dat is inmiddels 3 jaar oud.

[ Voor 14% gewijzigd door JackBol op 28-04-2016 14:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

Nyarlathotep schreef op woensdag 27 april 2016 @ 15:34:
En weer een ijzersterk seizoen! Ik had gewacht met kijken tot heel seizoen 2 uit was.
Het blijven toch een stel briljante schrijvers hoor...
Ook vind ik het zelf top dat er geen geforceerde cliffhangers aan het einde van een seizoen worden geplakt. Daarom vond ik de taperecorder ook een meesterlijke zet. Tóch een electronisch apparaat verstoppen om zijn broer er (eventueel) bij te lappen. Dat zag Jimmy niet aankomen, mede door het feit dat hij toch nog een vorm van liefde koestert voor zijn broer.
Wel een rattenstreek van Chuck natuurlijk; niets zeggen over de laatste woorden van hun moeder....
Im snap dat we sympathie moeten voelen voor Jimmy ipv chuck, maar ik begrijp wel waarom Chuck ook niet de allerliefste broer is voor Jimmy.

Stel je voor, dat je opgroeit met een broer die er altijd de kantjes van af loopt. Die liegt, bedriegt en de boel (op charmante wijze) steeds maar in de maling neemt. Jij doet altijd netjes je best en moet soms de kastanjes uit het vuur halen voor je broer. En als kers op de taart loopt deze broer ook nog eens bij je stervende moeder om even een broodje te gaan halen... Ik begrijp Chuck wel.

Hij kent z'n broer. Door en door. Helpt 'm de gevangenis uit en helpt m daarboven ook nog eens aan een baan bij zijn eigen rechtenfirma, waar - wederom Jimmy de kantjes ervan af loopt en met wat gelieg en bedrog - een enorm, ENORM risico voor de firma is maar Chuck doet het allemaal voor Jimmy, die, op zijn beurt ook weer zorgt voor Chuck. En als je dan steeds erachter moet komen dat iemand niet veranderd is, dan maakt dat vertrouwen wel logischerwijs plaats voor wantrouwen en scepsis.

Het is een mooie serie, die op vergelijkbare wijze ons sympathie laat creëren voor de louche hoofdrolspeler, net zoals bij Breaking Bad. We willen dat Jimmy slaagt, en het redt, omdat hij zo'n kleurrijk figuur is, maar uiteindelijk is hij niet echt een good guy.
1
Op naar het volgende seizoen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Nickbn schreef op donderdag 28 april 2016 @ 16:34:
[...]

Im snap dat we sympathie moeten voelen voor Jimmy ipv chuck, maar ik begrijp wel waarom Chuck ook niet de allerliefste broer is voor Jimmy.

Stel je voor, dat je opgroeit met een broer die er altijd de kantjes van af loopt. Die liegt, bedriegt en de boel (op charmante wijze) steeds maar in de maling neemt. Jij doet altijd netjes je best en moet soms de kastanjes uit het vuur halen voor je broer. En als kers op de taart loopt deze broer ook nog eens bij je stervende moeder om even een broodje te gaan halen... Ik begrijp Chuck wel.

Hij kent z'n broer. Door en door. Helpt 'm de gevangenis uit en helpt m daarboven ook nog eens aan een baan bij zijn eigen rechtenfirma, waar - wederom Jimmy de kantjes ervan af loopt en met wat gelieg en bedrog - een enorm, ENORM risico voor de firma is maar Chuck doet het allemaal voor Jimmy, die, op zijn beurt ook weer zorgt voor Chuck. En als je dan steeds erachter moet komen dat iemand niet veranderd is, dan maakt dat vertrouwen wel logischerwijs plaats voor wantrouwen en scepsis.

Het is een mooie serie, die op vergelijkbare wijze ons sympathie laat creëren voor de louche hoofdrolspeler, net zoals bij Breaking Bad. We willen dat Jimmy slaagt, en het redt, omdat hij zo'n kleurrijk figuur is, maar uiteindelijk is hij niet echt een good guy.
1
Op naar het volgende seizoen
De schrijvers proberen wel te vertellen dat diep van binnen Jimmy goed is.
Zo hebben we de omstandigheid gezien waarbij hij stal uit de kassa. Je kan dat ook uitleggen dat hij gewoon niet meer wilde dat die oplichters er met dat geld vandoor gingen.
Bij het weglopen van zijn moeder ook. Wie weet hoelang ze daar nog zou liggen. Je kan niet vasten op het moment dat er iemand op z'n sterfbed ligt. Dat kan dagen duren. En in die scene heb ik meer gezien dat Chuck juist een enorme lul is die vanwege zijn eigen ego de waarheid van Jimmy achterhoudt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Alle karakters hebben goede en slechte kanten, dat houdt de serie interessant. Zelfs de stijve en botte Howard weet af en toe nog wat sympathie te wekken.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 27-09 17:17
JackBol schreef op donderdag 28 april 2016 @ 16:41:
[...]

...
Bij het weglopen van zijn moeder ook. Wie weet hoelang ze daar nog zou liggen. Je kan niet vasten op het moment dat er iemand op z'n sterfbed ligt. Dat kan dagen duren. En in die scene heb ik meer gezien dat Chuck juist een enorme lul is die vanwege zijn eigen ego de waarheid van Jimmy achterhoudt.
Ik had juist het idee dat Chuck het niet kan verdragen dat zijn moeder als laatste woorden "Jimmy" roept terwijl die zijn hele leven bezig is geweest met mensen oplichten en verantwoordelijk wordt gehouden voor de dood van zijn vader, terwijl Chuck zelf een eerlijk en hardwerkend persoon is. Voor mijn gevoel hangt dat gevoel er ook wel de hele tijd, alsof Jimmy het niet verdiend om een goed leven te hebben door de persoon die hij is.

Dit vind ik ook juist het geniale van de serie. Jimmy is in principe gewoon een crimineel, maar toch weten ze voor hem meer sympathie op te wekken dan voor zijn hardwerkende broer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:28

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Het spel dat ze spelen doet me denken aan populisme in de politiek. Dat rust vaak ook op een (al dan niet valse) tegenstelling tussen de serieuze maar wereldvreemde politicus en het straatschoffie met gevoel voor drama.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fustje
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-09 21:36

Fustje

Koel bewaren

Na openen beperkt houdbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
is dit de originele teaser voor better call saul ? wanneer begint het weer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fustje

Fustje

Koel bewaren

Volgens deze site "Spring 2017".

Het filmpje op youtube is niet listed, aangezien het 10 januari is geupload lijkt het er volgens mij op dat Gus een optreden gaat maken in S3. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Nu gaat de serie 'echt' beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timminator
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-10 23:34
Was dat echt Gus? Ik had het idee dat het een andere acteur was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
Timminator schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 10:43:
nee 100% Giancarlo Esposito....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:56

JvS

Ik heb hem zelf ook

Timminator schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 10:43:
Huh? Nee dat was gewon dezelfde acteur :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Deze reclame zag ook al in Breaking Bad dacht ik. Lijkt me niet direct met Better Call Saul te maken hebben.

Giancarlo staat ook niet op de Payrol voor BCS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fustje

Fustje

Koel bewaren

Donstil schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 11:42:
[...]

Deze reclame zag ook al in Breaking Bad dacht ik. Lijkt me niet direct met Better Call Saul te maken hebben.

Meer complottheorieën :)
YouTube: Bob Odenkirk on Gus Fring's Return

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vooghel

vooghel

Cunning linguist

Donstil schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 11:42:
[...]

Giancarlo Esposito tweette:
I'm back!! What you've been waiting for, the rise of Gus is coming! Check this out...
#PollosHermanos
En daaronder de LPH commercial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-10 21:59
pa1fw schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 09:34:
Volgens deze site "Spring 2017".

Het filmpje op youtube is niet listed, aangezien het 10 januari is geupload lijkt het er volgens mij op dat Gus een optreden gaat maken in S3. *O*
Awesome _/-\o_.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Woei, kan niet wachten tot die serie weer verder gaat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel

vooghel

Cunning linguist

En nóg een levensteken op Twitter van Giancarlo Esposito AKA Gus Fring: https://twitter.com/quiethandfilms/status/820328019197886465

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel

vooghel

Cunning linguist

Een interview met Giancarlo Esposito over Gus Fring in BCS: http://amc.tv/FringsBack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
wanneer begint het 3e seizoen ? al iets bekend ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

10 April.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Laatst online: 24-01-2023
Ik heb super veel zin in het nieuwe seizoen. Vind het echt een geweldige serie en seizoen 2 was top!

Btw, deze nieuwe promo is hier nog niet langsgekomen volgens mij:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Tzav_u7ZCpA]

[ Voor 47% gewijzigd door dvd-linden op 10-03-2017 15:06 ]

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02 16:13

MarElo

Ik zie je wel!

Ik kijk ook uit naar het nieuwe seizoen (3) ik zie al heel veel teasers en andere filmpjes online voorbij komen, maar ik klik ze snel weer weg, wil er nog niets van zien, en laat me straks verrassen.

En dat gaat wel goed komen denk ik zo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vooghel

vooghel

Cunning linguist

Ze hebben op het SXSW-festival een pop-up Los Pollos Hermanos neergezet :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:44

avotar

P0werd by Black Coffee

vooghel schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 13:22:
Ze hebben op het SXSW-festival een pop-up Los Pollos Hermanos neergezet :D.
Dit is wel heel cool.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
Seizoen 3 is van start gegaan! *O*

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

*O* *O* *O* *O* *O*

En dan kom je er achter dat het niet gelijk het hele seizoen is -O-

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Dat verbaasde je, na de afgelopen twee seizoenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
kenneth schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 10:57:
Dat verbaasde je, na de afgelopen twee seizoenen?
Hahah, idd. Het is geen serie van Netflix zelf. We mogen blij zijn dat de serie er wekelijks te zien is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:29

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Dan ga ik eerst wel het nieuwe seizoen van House of Cards af kijken en dan zien hoe ver Saul is tegen die tijd. :)

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Ik ben Jimmy pas gaan volgen toen er al twee volledige seizoenen op Netflix stonden ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
avotar schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 10:54:
[...]

*O* *O* *O* *O* *O*

En dan kom je er achter dat het niet gelijk het hele seizoen is -O-
Zie het zo, dan heb je elke week iets om naar uit te kijken :)

We are shaping the future

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Laatst online: 24-01-2023
Alex) schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 13:21:
[...]

Zie het zo, dan heb je elke week iets om naar uit te kijken :)
Absoluut :D. Afgelopen seizoen was het voor mij elke week weer genieten met een nieuwe aflevering. Alleen jammer dat de seizoenen zo snel voorbij gaan :P.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-09 19:07
Veefje schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 11:53:
[...]

Hahah, idd. Het is geen serie van Netflix zelf. We mogen blij zijn dat de serie er wekelijks te zien is.
Ik vind dat altijd wat verwarrend, want de intro van de serie zegt 'A Netflix Original Series'... maar wetende dat AMC & Sony Pictures de serie produceren.

Overigens is het niet direct zo 'dat we blij mogen zijn', want Netflix is al vanaf de ontwikkeling part of the deal geweest...

http://www.hollywoodrepor...ad-spinoff-how-amc-630464

En de eerste aflevering was weer fantastisch, ik zat er gelijk weer helemaal in...

[ Voor 6% gewijzigd door MicGlou op 11-04-2017 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:30

-tom-562

Oliesjeik

Ohja, Better Call Saul begint weer. Afgelopen weekend 'Stranger Things' ge-binge-watched :P Ben wel weer toe aan iets nieuws, ben echt benieuwd naar dit seizoen. Hopelijk doen wat Breaking Bad figuren hun intrede in dit seizoen.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik snap het tankdop tracker idee niet zo. Dat heb ik gemist denk ik. Iemand daar wat verheldering over.
]MicGlou schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 22:27:
[...]

Ik vind dat altijd wat verwarrend, want de intro van de serie zegt 'A Netflix Original Series'... maar wetende dat AMC & Sony Pictures de serie produceren.

Overigens is het niet direct zo 'dat we blij mogen zijn', want Netflix is al vanaf de ontwikkeling part of the deal geweest...

http://www.hollywoodrepor...ad-spinoff-how-amc-630464

En de eerste aflevering was weer fantastisch, ik zat er gelijk weer helemaal in...
Moeten we toch nog steeds blij zijn? Alleen dan vanaf het begin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ik weet ook niet echt wat daar het idee achter is. Iemand zegt dat hij de aanslag niet moet plegen op Hector, als ik erover nadenk, dan denk ik dat Gustavo Fring hierachter zit, de tracker is wellicht een test om te kijken of Mike iets voor hem kan betekenen.

Dat zou best gaaf zijn :o

Verder had een korte recap wel gemogen, was best al veel weer vergeten eigenlijk :P

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:58

Angeloonie

Cheeseburger Addict

miicker schreef op woensdag 12 april 2017 @ 00:07:

Verder had een korte recap wel gemogen, was best al veel weer vergeten eigenlijk :P
Die staat er gewoon bij? Daar begon hij hier eerst mee.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Pagina: 1 ... 8 ... 25 Laatste