Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Walt had een ander huis, en een kleinere bestrate tuin met zwembad inderdaad. Sowieso is de straat anders, die van Walt lag gewoon aan een weg, terwijl dit meer aan zo'n typisch Amerikaans "uiteinde" lijkt te liggen.enchion schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 23:24:
Had Walt geen zwembad ?
Anders moet ik de eerste serie van BB weer eens aanzwengelen.
Ik vind dat de leeftijd van Mike toch wel merkbaar is over BB, het is toch al een aantal jaren geleden en die man wordt er ook niet jonger op. Maakt verder ook niet uit, gewoon iets wat me opviel.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Ik maak me af en toe wel wat zorgen over Mike mbt de serie. Hij heeft echt van die ouderdoms vlekken op z`n nek.kuusj98 schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 23:31:
Ik vind dat de leeftijd van Mike toch wel merkbaar is over BB, het is toch al een aantal jaren geleden en die man wordt er ook niet jonger op. Maakt verder ook niet uit, gewoon iets wat me opviel.
Hopen dat er niet 1tje/Mike het loodje legt voor dat de aansluiting er is.
Zowiezo is deze serie voor Mike (Jonathan Banks) wel erg verdiend, er zijn volgens mij erg weinig films/series geweest waar hij zijn mogelijkheden wat acteur betreft goed kon uiten. (Meer dan your typical badguy omdat Hollywood alleen plastic mensen cast voor de goodguy)
Lijkt me ook dat BB en BCS wel de icing on the cake van zijn carriere is wat dat betreft.
[ Voor 4% gewijzigd door enchion op 29-03-2016 23:52 ]
How do you save a random generator ?
Volgens mij wel.... zou Mike misschien iets te maken hebben met het feit dat Hector in een rolstoel zit in BB?Spooksel schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 23:14:
Mooie episode hoor, vooral dat montage dat ie bezig is een ontslag te forceren bij Davis & Main, haha
Wat was die toko nou waar Mike uiteindelijk bij geparkeerd stond achter het hek? Is dat nou diezelfde diner als waar hij zijn meet had met Hector? Het ontging me even wat ie daar nou precies aan het doen was.
www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me
Er zijn minder natuurlijke manieren om een hersenbloeding te krijgen...DuDePrOdUcTiOnS schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 10:33:
Hector zat in die rolstoel vanwege een hersenbloeding oid dacht ik.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
DuDePrOdUcTiOnS schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 10:33:
Hector zat in die rolstoel vanwege een hersenbloeding oid dacht ik.
is everything cool?
JackBol schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 11:26:
[...]
Er zijn minder natuurlijke manieren om een hersenbloeding te krijgen...

Dat verklaart ook waarom hij tijdens de "meeting" wat aparte bewegingen maakte zo nu en dan..FREAKJAM schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 11:30:
[...]
spoiler:Hector was rendered invalid possibly from a stroke or some form of motor neuron disease; such as amyotrophic lateral sclerosis (ALS)/Lou Gehrig's disease. The reason why it is suspected that he suffered from a form of motor neuron disease is because in the flashback episodes featuring Hector Salamanca, it appears that he is beginning to show signs of muscular degeneration.
www.teamgenie.nl
Voor de mensen die Breaking Bad (nog) niet gezien hebben. Ik acht de kans klein dat mensen Breaking Bad nog niet gezien hebben, maar het komt wel zeker voor.Spooksel schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 11:48:
Ik snap trouwens niet zo goed waarom dat perse in een zwart balkje moet, maargoed... zal wel aan mij liggen.
[ Voor 30% gewijzigd door FREAKJAM op 30-03-2016 12:19 ]
is everything cool?
Maar ja, het is niet echt een spoiler wat mij betreft. Bij een plottwist waar een half seizoen naartoe gewerkt wordt kan ik het me nog voorstellen.FREAKJAM schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 12:17:
[...]
Voor de mensen die Breaking Bad (nog) niet gezien hebben. Ik acht de kans klein dat mensen Breaking Bad nog niet gezien hebben, maar het komt wel zeker voor.
spoiler:Het feit dat hij in een rolstoel zit komt pas ter sprake in Breaking Bad en (op dit moment) niet in Better Call Saul.
Ik heb in mijn custom CSS de tekst in spoilers wit gemaakt zodat ik het gewoon kan lezen zonder dat ik hoef te klikken, ik vind die spoiler-tags sowieso vrij zinloos namelijk
www.teamgenie.nl
Als de mensen die hier komen inmiddels niet weten wat er in grote lijnen gebeurt in Breaking Bad dan is het toch niet onze schuld dat ze af en toe een spoilertje te zien krijgen. Imho hier gewoon stoppen met die zwarte balkjes mbt dingen uit Breaking Bad hoor

Laten we anders gewoon lekker een waarschuwing in de TS zetten:
Let op: Better Call Saul is een spinoff van Breaking Bad, veel details van het 'latere' Breaking Bad zijn terug te vinden in referenties binnen Better Call Saul en worden hier ook besproken. Breaking Bad nog niet gezien en wil je dat wel? Beware the spoilers!
Klopt, na nieuwe BCS uitzending + 1 seconde staan hier al de eerste berichten, gewoon zo leesbaar, maar een serie die jaren oud is mag opeens niet openlijk besproken worden vanwege spoilers? GeestigSpooksel schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 12:56:
Mjah sorry, hoor... maar normaliter wordt er al open en bloot gesproken over dingen uit episodes nadat deze uitgezonden zijn!
Nickname does not reflect reality
Nederlands is makkelijker als je denkt.
BB vond ik persoonlijk pas echt sterk worden in seizoen 3.
Better Call Saul vind ik al sneller wat sterker worden, halverwege seizoen 1 kon ik niet meer wachten tot de volgende episode.
Bij mijn weten komt dat toch in BB voor (en dus vele malen later ?)
"Don't let your dreams be memes"
Tot ik per ongeluk op TV een keer een stukje zag, en dacht: "Was dat BB? Toch best wel goed! Laat ik het nog eens proberen".
Maar het werd pas echt leuk toen Saul erbij kwam.
Nee dat was in de tweede/derde aflevering van BCSWootlock schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 15:47:
Vond het wel grappig dat Jimmy bij dat politiebureau met Mike zijn encounter met Tuco aanhaalde.
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Hmm dat moet ik dan eens even terug gaan kijken dan.Woy schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 15:59:
[...]
Nee dat was in de tweede/derde aflevering van BCS
Het stond mij namelijk bij dat het in BB gebeurde.
In BB doen Walter en Jesse een vergelijkbare actie met Saul als ik het me goed herinner.Wootlock schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 16:12:
[...]
Hmm dat moet ik dan eens even terug gaan kijken dan.
Het stond mij namelijk bij dat het in BB gebeurde.
Dat dacht ik eerst ook, maar het verhaal dat Jimmy vertelde ging over seizoen 1 waar hij samenwerkte met die 2 skate gasten die zich voor een auto gooide voor het verzekeringsgeld. Toen hadden ze de oma van Tuco te pakken of zoiets en daar was Tuco niet blij mee.Wootlock schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 15:47:
Vond het wel grappig dat Jimmy bij dat politiebureau met Mike zijn encounter met Tuco aanhaalde.
Ah ja precies dat was hem !mark-k schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 23:57:
[...]
Dat dacht ik eerst ook, maar het verhaal dat Jimmy vertelde ging over seizoen 1 waar hij samenwerkte met die 2 skate gasten die zich voor een auto gooide voor het verzekeringsgeld. Toen hadden ze de oma van Tuco te pakken of zoiets en daar was Tuco niet blij mee.
Ben benieuwd.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Dat betekent, stam + t .
De opbouw naar het seizoenseinde is gigantisch!
Er gaan twee dingen hard botsen de komende twee episodes, Jimmy en Chuck en Mike en de Salamanca's...
Mike gaat ook voor wat actie zorgen...
Ik denk niet dat Jimmy en Kim gaan breken de komende twee eps, dus ik vraag me af of Jimmy in de eerste helft van het derde seizoen al in Saul 'veranderd'. Ik denk dat Gilligan het nog wel een seizoentje verder kan rekken.
Ik ben benieuwd!
EDIT: Nadat Jimmy die documenten vervalst had, zou een willekeurig mens vol zenuwen zitten, terwijl hij op dat moment rustig in een stoel kan gaan slapen. Dat zegt wel iets over z'n karakter.
[ Voor 63% gewijzigd door JackBol op 05-04-2016 23:24 ]
En de opbouw is in volle gang
www.teamgenie.nl
Ben wel heel benieuwd wat de gevolgen gaan zijn van dat vervalsen, meer dan twee cijfertjes omdraaien in het huisnummer heeft hij niet gedaan toch? Enige sympathie die ik had voor Chuck is nu wel écht weg, wat een eikel is dat toch. (Howard verdient wmb ook een Grammy voor zijn rol, mijn god wat een akelige robot is dat zeg.)
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Emmy's wat mij betreft voor de gehele cast. Howard, Chuck, Kim, Mike, Jimmy....
Zeer benieuwd wat Mike met zijn opgevoerde tuinslang gaat doen. Zou het heel mooi vinden als door een actie van Mike, Hector in de toestand komt zoals hij in BB is. Al is hier al een keer gezegd dat dat niet zo is.
Hij gaat achter de drugs aanvoerlijn aan. Daar doet het het meeste pijn bij de Salamanca's.Timminator schreef op woensdag 06 april 2016 @ 08:54:
een Grammy zullen ze niet winnen denk ik, al vind ik de muziek in BCS ook geniaal. Ook bij de openingscene zat een mooi moppie muziek.
Emmy's wat mij betreft voor de gehele cast. Howard, Chuck, Kim, Mike, Jimmy....
Zeer benieuwd wat Mike met zijn opgevoerde tuinslang gaat doen. Zou het heel mooi vinden als door een actie van Mike, Hector in de toestand komt zoals hij in BB is. Al is hier al een keer gezegd dat dat niet zo is.
Denk eens na over wat voor geluid Mike hoorde nadat de vrachtwagen de garage in gereden was waar mr Salamanca voor stond.Piet_Piraat7 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 10:44:
Wat zou die doen met die slang? Spike-strip om de vrachtwagen te stoppen?
[ Voor 4% gewijzigd door enchion op 07-04-2016 10:53 ]
Gister de aflevering gezien en kan dat mij nu al niet meer heugenenchion schreef op donderdag 07 april 2016 @ 10:51:
[...]
Denk eens na over wat voor geluid Mike hoorde nadat de vrachtwagen de garage in gereden was waar mr Salamanca voor stond.
Er zitten meer lange takes in (bijvoorbeeld hoe Howard en Kim door de gangen van HHM naar die nieuwe klant liepen in een eerdere aflevering), maar deze spant de kroon.
Schroefmachines. Ze halen de vrachtwachten uit elkaar om de drugs eruit te halen.enchion schreef op donderdag 07 april 2016 @ 10:51:
[...]
Denk eens na over wat voor geluid Mike hoorde nadat de vrachtwagen de garage in gereden was waar mr Salamanca voor stond.
Bij die take had ik een beetje een dubbel gevoel. Ze probeerde een beetje Aaron Sorkin na te doen in de west wing. Die stond bekend om z'n "walks&talks". Bij de TWW hadden ze echter een set van twee voetbalvelden.Reinier schreef op donderdag 07 april 2016 @ 11:05:
Dat eerste shot, gewoon meer dan vier minuten. Wat een knap stukje camera- en regiewerk
Er zitten meer lange takes in (bijvoorbeeld hoe Howard en Kim door de gangen van HHM naar die nieuwe klant liepen in een eerdere aflevering), maar deze spant de kroon.
HHM is zo'n kleine set, dat praktisch een rondje hebben gelopen opweg naar de conference room. Niet echt logisch.
[ Voor 51% gewijzigd door JackBol op 07-04-2016 11:59 ]
JackBol schreef op donderdag 07 april 2016 @ 11:57:
Schroefmachines. Ze halen de vrachtwachten uit elkaar om de drugs eruit te halen.
Ja, dat was voor mij ook iets wat er echt uitsprong! Briljant gefilmd
f251a3362191f14872ff368789dd3c1a220782a1c582fbb31fec609763dd2cef
Nog maar 1 aflevering te gaan

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Ze had het al meteen door, ze wil alleen af van die broeder rivaliteit want zij loopt daar schade van op.Erulezz schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 14:25:
Briljante aflevering weer deze week! Had bij de confrontatie van Chuck wel verwacht dat ze hem zou geloven maar dat wel een verassing. Maar dan op het einde heeft ze het alsnog door..
Dus spreekt ze Chuck eerst aan en Jimmy daarna.
Mike was weer erg leuk om bezig te zien btw.
[ Voor 5% gewijzigd door enchion op 12-04-2016 18:46 ]
Ik gok dat hij dood is met die enorme klapper die hij maakte, zou ook meteen verklaren waarom we hem nooit in BB gezien hebben.Spooksel schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 21:43:
Ow man... Ben benieuwd wat er nu met Chuck gaat gebeuren, de vorige keer dat ie in het ziekenhuis terecht kwam ging het niet al te best met hemHeh.
Of, in een andere volgorde:Switch
Cobbler
Amarillo
Gloves Off
Rebecca
Bali Ha'i
Inflatable
Fifi
Nailed
Klick
Fifi
Rebecca
Inflatable
Nailed
Gloves Off
Switch
Bali Ha'i
Amarillo
Cobbler
Klick
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Kun je dit wellicht uitleggen? Wat is er zo gek aan?kenneth schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 23:33:
Heel Reddit gaat trouwens los over de episodenamen:
[...]
Of, in een andere volgorde:
[...]
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
idd, maar dat zou dan voornamelijk over de storyline van Mike gaan. Saul had toch geen contact met Fring in BB?lennox-06 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 11:35:
wat hoop ik toch op gus fring !!
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Niet direct, nee. "I know a guy who knows a guy ..."Bossie schreef op woensdag 13 april 2016 @ 13:14:
[...]
idd, maar dat zou dan voornamelijk over de storyline van Mike gaan. Saul had toch geen contact met Fring in BB?
Het is inderdaad de vraag hoe de volledig uit elkaar gelopen verhaallijnen bij elkaar komen en of dat nog volgende week gebeurt.
En leuke vondst met die titels! Zal wel weer voor de laatste twee seconden zijn komende aflevering
Ja, volgende week is alweer de laatste aflevering.lennox-06 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 13:57:
hij gaat tot 10 afleveringen per seizoen toch ?
Een gehaaide advocaat die alleen aan zichzelf denkt, of het ethisch/moreel gezien nu deugt of niet.
f251a3362191f14872ff368789dd3c1a220782a1c582fbb31fec609763dd2cef
Vergeet hier ook niet dat Chuck nou niet de meest aardige broer is die je kunt hebben....DeerDitch schreef op donderdag 14 april 2016 @ 08:33:
Die laatste scene is toch wel een behoorlijke stap in Jimmy's transformatie naar Saul, dunkt me? Zijn eigen broer valt zich te pletter en het enige wat Jimmy doet is blijven staan kijken en te hopen dat ze 911 bellen. Hij belt zelf niet, hij rent niet naar Chuck toe. Wetende dat ie dat niet kan doen, omdat dat wel erg veel ongemakkelijke vragen op zal roepen.
Een gehaaide advocaat die alleen aan zichzelf denkt, of het ethisch/moreel gezien nu deugt of niet.
Wat een held was dat!PuDy schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 10:40:
Ik hoop op Gustavo Fring in de volgende episode!
--
Heel eerlijk gezegd vind ik het tweede seizoen tot nu toe maar een beetje matig. Gebeurd niet ontzettend veel..
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Default blanke hetero
Dat was bij seizoen 1 en bij Breaking Bad niet anders.Gynnad schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 12:14:
[...]
Heel eerlijk gezegd vind ik het tweede seizoen tot nu toe maar een beetje matig. Gebeurd niet ontzettend veel..
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Zelfs bij hun moeder was scammer Jimmy de favoriet.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Gewoon laten wegrotten in een asylum vind ikMarzman schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 14:38:
Ik had al zoiets verwacht van hem. Wat een lul inderdaad.
Zelfs bij hun moeder was scammer Jimmy de favoriet.

Ik vraag me nu wel af hoe het verder gaat met Salamanca etc, maar daar moeten we voorlopig op wachten
En nu weer 10 maanden wachten op het volgende seizoen
We are shaping the future
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Maar ja, Chuck is zo geweldig als karakter bedacht, je haat hem gewoon terwijl het een fictief personage is.
Wie heeft het papiertje onder de ruitenwisser gestopt met "don't" denken jullie?
Ik denk zelf die tweeling.segil schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 18:59:
Wie heeft het papiertje onder de ruitenwisser gestopt met "don't" denken jullie?
[ Voor 59% gewijzigd door IkBenBrian op 19-04-2016 19:23 ]
Nu 10 maanden wachten
@segil
Ik denk nacho. Die stond de hele tijd voor die oude gast.
Dan moet 'ie onderhand een nieuw olympisch record hebben gerend om dat briefje onder de ruitenwisser te krijgenplizz schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 19:34:
Damm, sneaky actie van Chuck om Jimmy in te luizen.
@segil
Hij is de enige die weet dat Mike op Hector heeft gemunt.segil schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 19:53:
[...]
Dan moet 'ie onderhand een nieuw olympisch record hebben gerend om dat briefje onder de ruitenwisser te krijgenOf hij heeft een maatje de opdracht gegeven, dat kan ook.
Sowieso niet, die staan erom bekend alleen maar mensen af te maken, die hadden Mike gewoon doodgeschoten ipv een briefje onder de ruitenwisser te duwen.IkBenBrian schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 19:21:
Maar volgens mij zijn we het wel met ze alle eens dat Ernie echt een baas is.
[...]
Ik denk zelf die tweeling.
We zien volgens mij niet hoeveel tijd er tussen zit, kan best dat Mike nog een halfuur heeft liggen wachten voor die toeter begon, dus kan prima Nacho geweest zijn.
Jaloezie maakt de actie bij het overlijden van hun moeder niet goed. En zowat het complete leven/carriere verzieken.segil schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 18:59:
Ik haat Chuck niet, ik heb eerder medelijden met hem. Hij heeft blijkbaar een bepaalde jaloezie tegenover Jimmy en een wrok tegen hem. Hij zal en moet Jimmy ontmaskeren, waardoor hij niet inziet hoeveel zijn broer eigenlijk wel niet voor hem betekent. Maar aan de andere kant kan Chuck ook niet zonder Jimmy. Een soort van liefde/haat verhouding, zeg maar.
Klopt lijkt mij ook.plizz schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 19:34:
Damm, sneaky actie van Chuck om Jimmy in te luizen.
@segil
Hij wist ook wel dat Mike niet zomaar iemand vermoord en zeker dus niet 2 man.
Het kan Vaas (Nacho) zijn die het briefje geplaatst heeft, maar we weten allemaal wie de werkelijke opdrachtgever van dat briefje was. Ik heb zin in mexicaanse kip
Spoiler van BB
Verder is Chuck een ongeloofelijke *** . Een eerlijke en oprechte Jimmy word gewoon afgestraft, maar dat kan ook iets met karma zijn.
Ik denk dat het Gus is, of één van zijn mannetjes, die dat briefje heeft neergelegd. Nacho kan het niet zijn, want die stond een paar seconden eerder nog voor het huisje. De andere Salamanca's zouden simpelweg een kogel door Mike's kop jagen.
Niet? Toen de cartel een paar jongens stuurde om Mike te intimideren, werden die toch aardig te grazen genomen door Mike (en daar weet de cartel van, neem ik aan).Alex) schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 21:19:
spoiler:Behalve Nacho weet niemand van het drugskartel wie Mike echt is of waartoe hij in staat is. De andere Salamanca's zien hem als een oude man die ervoor heeft gezorgd dat Tuco in de problemen is gekomen, maar niet als een gevaarlijk iemand.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Mike zat keurig netjes vanuit de schaduwkant te mikken.luxzenburcht schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 21:10:
Mike heeft teveel van doel veranderd met zijn sniperrifle, met als resultaat dat de zon in de lens reflecteerd en je een sniper van 2 km afstand ziet aankomen. Mits goeie ogen natuurlijk
Ohja, daar zeg je me wat. Hij heeft die lui inderdaad goed laten zien dat hij goed op z'n hoede is en z'n mannetje staat. Ik denk niet dat de Salamanca's daardoor denken dat hij het op Hector voorzien heeft, anders hadden ze hem allang omgelegd.Compizfox schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 21:29:
[...]
Niet? Toen de cartel een paar jongens stuurde om Mike te intimideren, werden die toch aardig te grazen genomen door Mike (en daar weet de cartel van, neem ik aan).
Dus Nacho!
[ Voor 5% gewijzigd door plizz op 19-04-2016 21:59 ]
En daarnaast, Hector zal dan toch wel willen weten wat Nacho is gaan doen?
Anyway, Chuck vuile smiecht... had eigenlijk gehoopt dat ze hem zouden flatlinen deze ep

Zeker alle letters van alle aflevering is seizoen 2? Dat is mogelijke theorie op internet.lennox-06 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 22:24:
FRING IS BACK
http://www.bustle.com/art...titles-are-any-indication
Wow. wat een perspectief dat deze show in mensen los kan maken he?luxzenburcht schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 21:10:
Verder is Chuck een ongeloofelijke *** . Een eerlijke en oprechte Jimmy word gewoon afgestraft, maar dat kan ook iets met karma zijn.
dat briefje op de auto was van Fringplizz schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 22:35:
[...]
Zeker alle letters van alle aflevering is seizoen 2? Dat is mogelijke theorie op internet.
http://www.bustle.com/art...titles-are-any-indication
Toen Chuck met zijn stokkies in dat krat zat te pulken had ik trouwens al door dat hij er een recorder uithaalde en Jimmy erin wilde luizen.
De theorie dat Fring achter het briefje zit is plausibel, maar wat ook kan is dat de Salamanca's gewoon overal mannetjes hebben die de boel in de gaten houden. Maar dat verklaart niet waarom Mike niet gewoon afgeknald zou worden.
www.teamgenie.nl