Kippenvel. Goeie aflevering! Maar wat een einde.
Briljante, briljante echt briljante aflevering, heerlijk dit.
Let's talk ..
Let's talk ..
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
O my god ......True schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 12:59:
Let's talk ..
Let's talk .. 😃True schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 12:59:
Let's talk ..
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Ooof... wat een aflevering
GTA VI - All aboard the hype train!!
Toen Lalo zijn pistool pakte wist je genoeg. Howard is vanaf dat moment een getuige, dus einde verhaal. Gave aflevering en tevens jammer. Howard was erg sterk de afgelopen 2 seizoenen.
Tomorrow is not today!
Oi oi, dat was wel even een briljante aflevering. Heb nog een knoop in m'n maag.
Ben erg benieuwd hoe het verder gaat. Kim die Mike ter verantwoording roept waar zijn mannetjes nu waren? Jimmy die boos op Kim wordt omdat zij wel wist dat Lalo leefde maar dat hem niet vertelde? Wat gaat Lalo überhaupt vragen aan Jimmy om te doen? Hoe gaan ze Howards dode lichaam oplossen?
Jammer dat het nu een break is, maar ben erg blij dat we niet weer een jaar hoeven te wachten!
Ben erg benieuwd hoe het verder gaat. Kim die Mike ter verantwoording roept waar zijn mannetjes nu waren? Jimmy die boos op Kim wordt omdat zij wel wist dat Lalo leefde maar dat hem niet vertelde? Wat gaat Lalo überhaupt vragen aan Jimmy om te doen? Hoe gaan ze Howards dode lichaam oplossen?
Jammer dat het nu een break is, maar ben erg blij dat we niet weer een jaar hoeven te wachten!
Mike's mannen waren allemaal opgeroepen om Gus te beschermen dus waarschijnlijk die Kim en Jimmy beschermden ook. Jimmy moet het nog wel overleven, komt Mike dan toch nog to the rescue? Dan zal dat wel het moment zijn dat Kim gebruik gaat maken van de stofzuigerman. Niet voor niks dat we vorige aflevering zijn kaartje zagen.
Saul wordt dan definitief de advocaat van Gus omdat Mike/Gus hem gered hebben van Lalo.
Saul wordt dan definitief de advocaat van Gus omdat Mike/Gus hem gered hebben van Lalo.
We vergeten alleen de vrouw van Howard even. Howard vertelde in de vorige aflevering dat hij weer problemen had met Jimmy en als er iets raars gebeurde, dat ze er dan rekening mee moest houden dat dat kan komen door Jimmy. Oftewel, zijn vrouw zal alarm slaan dat Howard niet thuis is gekomen en dan direct richting Jimmy wijzen.
Tomorrow is not today!
Als zijn vrouw Howard nog wel wil geloven, de liefde spatte er niet echt vanaf en Howard slaapt al een jaar in het gastenverblijf.Sydney08 schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 18:50:
We vergeten alleen de vrouw van Howard even. Howard vertelde in de vorige aflevering dat hij weer problemen had met Jimmy en als er iets raars gebeurde, dat ze er dan rekening mee moest houden dat dat kan komen door Jimmy. Oftewel, zijn vrouw zal alarm slaan dat Howard niet thuis is gekomen en dan direct richting Jimmy wijzen.
Als z'n vrouw niet alarm slaat maar juist er zelf nog een slaatje uit weet te slaan voor haar eigen gewin is het plaatje wat mij betreft veel completer. Howard, de goedzak die alles goed probeert te doen, door iedereen genaaid en zelfs nog na z'n dood flink door het slijk wordt gehaald.
Het maakt extra impact omdat je je in de Jimmy/Kim scenes altijd 'veilig' voelt. Het is vaak bijna comic relief met z'n fratsen. Nu het met het kartel-gedeelte van het verhaal crossed wordt je als kijker ineens uit die comfort zone gerukt met een snoeiharde, ijzingwekkende scene. Fantastisch.
Mooi detail dat Lalo eerst de kakkerlak zag lopen, en toen waarschijnlijk het idee kreeg om langs Jimmy te gaan
Mooi detail dat Lalo eerst de kakkerlak zag lopen, en toen waarschijnlijk het idee kreeg om langs Jimmy te gaan
Hoe zat dat ook alweer? Dat Jimmy niet, en Kim wel wist dat Lalo nog leefde?Jovatov schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 18:24:
Oi oi, dat was wel even een briljante aflevering. Heb nog een knoop in m'n maag.
Mike verteld dat aan Kim, want die had door dat ze door mensen gevolgd werdGurbY{nl} schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 19:45:
[...]
Hoe zat dat ook alweer? Dat Jimmy niet, en Kim wel wist dat Lalo nog leefde?
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Klopt, Mike greep in om te zeggen dat het alleen maar goed bedoeld was en als bescherming voor haar diende. Dit omdat Lalo dus nog leefde en uit is op wraak.Woy schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 20:12:
[...]
Mike verteld dat aan Kim, want die had door dat ze door mensen gevolgd werd
Tomorrow is not today!
Ok Howard was een eikel maar zoiets gun je niemand.
Volgens mij is dit het einde voor de relatie tussen Kim en Jimmy? Vernederingsplan backfired hard.
Volgens mij is dit het einde voor de relatie tussen Kim en Jimmy? Vernederingsplan backfired hard.
Holy crap
toen voor de 2e keer die vlam wapperde wist ik genoeg. Lang geleden dat ik zo'n cliffhanger/goede aflevering van een serie heb gezien!
Vaak bu'j te bang!
O... M... G...
Het is lang geleden dat ik gewoon echt hardop een schreeuw d'r uit gegooid heb om iets in een serie, maar dit... jezus!
Ik dacht eigenlijk bij die eerste windvlaag dat het al Lalo was die binnen zou komen stormen, maar bij die tweede en dan die verschrikte gezichten van Jimmy en Kim. Poor Howard.
O... M... G...
Het is lang geleden dat ik gewoon echt hardop een schreeuw d'r uit gegooid heb om iets in een serie, maar dit... jezus!
Ik dacht eigenlijk bij die eerste windvlaag dat het al Lalo was die binnen zou komen stormen, maar bij die tweede en dan die verschrikte gezichten van Jimmy en Kim. Poor Howard.
O... M... G...
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Wauw, het ging alle kanten op in deze aflevering qua emoties lol
Eerst heerlijk hoe Jimmy/Kim toeluisteren hoe Howard helemaal wordt uitgespeeld op kantoor en vervolgens het einde waar je dan gelijk denkt dat hij dit niet had verdient
Briljante cliffhanger en kan echt niet meer wachten tot juli
Eerst heerlijk hoe Jimmy/Kim toeluisteren hoe Howard helemaal wordt uitgespeeld op kantoor en vervolgens het einde waar je dan gelijk denkt dat hij dit niet had verdient
Briljante cliffhanger en kan echt niet meer wachten tot juli
Ik heb voordat ik de aflevering keek geprobeerd om spoilers te ontwijken, maar zag nog net ergens in dit topic dat er een twist zou zijn.
Daardoor zat ik te wachten tot Lalo iemand anders zou aanpakken
Daardoor zat ik te wachten tot Lalo iemand anders zou aanpakken

spoiler:
Kim dus.
Dat zit wel Schnorr.
In het begin van BB kent Saul Gus nog niet.Timminator schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 18:36:
Wanneer Walt die deal wil doen met Gus, neemt Saul contact op met Mike.
Saul denkt dat Mike zijn PI is, terwijl Mike eigenlijk Gus' PI is.
Saul: "I know a guy that knows a guy".
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Zo, dat einde had ik even niet zien aankomen.vooghel schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 23:03:
Zo, dat einde had ik even niet zien aankomen.
Weten we meteen waarom Nacho in BB geen rol speelde in het kartel.
Weten we meteen waarom Howard in BB geen rol speelde.
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Ik opende gisterochtend YouTube en het eerste wat ik zag was een keiharde spoiler over het eind van aflevering 7. Heel erg jammer... ik kijk regelmatig best of Better Call Saul video's en het algoritme dacht dus dat ik dit ook wel leuk zou vinden. De spoiler stond ook vol in de titel.
Ondanks dat wel echt een fantastische aflevering, schreeuwde het uit toen Lalo binnen kwam lopen.
Ondanks dat wel echt een fantastische aflevering, schreeuwde het uit toen Lalo binnen kwam lopen.
[ Voor 15% gewijzigd door bownbreaker op 25-05-2022 10:53 ]
Kim ook nietvooghel schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 10:14:
[...]
Zo, dat einde had ik even niet zien aankomen.
Weten we meteen waarom Howard in BB geen rol speelde.
Try SCE to Aux
Maar daar zijn nog legio opties voor.
Of het eindigt dat
spoiler:
Gene zijn hele leven in Omaha gewoond heeft, en hij alles van BB en BCS gedroomd heeft, waarbij de personages allemaal gebaseerd zijn op personen in zijn omgeving.
Gus is de eigenaar van de Cinnabon; Howard is de manager van de mall, Mike is de bewaker van de mall, Walter White is een vervelende vaste klant, Jesse is de dakloze die altijd in de mall rondloopt, en Kim is de knappe vaste klant waar Gene stiekem een oogje op heeft maar die hij niet durft te benaderen
Gus is de eigenaar van de Cinnabon; Howard is de manager van de mall, Mike is de bewaker van de mall, Walter White is een vervelende vaste klant, Jesse is de dakloze die altijd in de mall rondloopt, en Kim is de knappe vaste klant waar Gene stiekem een oogje op heeft maar die hij niet durft te benaderen
Teaser voor de laatste afleveringen:
Dat zit wel Schnorr.
Ik verwacht 1 van de volgende twee uitkomsten voor Kim:
- Ze neemt de schuld van de dood van Howard op zich en gaat de bak in
- Ze wordt gezien als verantwoordelijk voor de dood van Howard en maakt gebruik van de stofzuigerman
- Ze wordt gezien als verantwoordelijk voor de dood van Howard en maakt gebruik van de stofzuigerman
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Dit zijn wel de voor de hand liggende opties.miicker schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 07:56:
Ik verwacht 1 van de volgende twee uitkomsten voor Kim:
Het kan natuurlijk nog veel gekker en spannender. Bijvoorbeeld Kim die wraak neemt/actie onderneemt tegen Lalo. 1-op-1 met Lalo komt te staan waarop Mike en Gus ten tonele verschijnen en Kim uiteindelijk samen met Lalo overlijdt door toedoen van Gus en Mike.
Misschien is het simpeler. Lalo schiet na Howard Kim dood. Jimmy/Saul draait door en valt Lalo aan en doodt, met geluk, Lalo. Mike komt en ziet de drie lijken liggen en Jimmy in shock daarnaast. Mike ruimte de zooi op en Jimmy en Mike zijn vervolgens aan elkaar verbonden.
Ik hoop het van niet, dat zou te makkelijk zijn. En deze show leent zich niet voor makkelijke verhaallijnen.Timminator schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 11:46:
Misschien is het simpeler. Lalo schiet na Howard Kim dood. Jimmy/Saul draait door en valt Lalo aan en doodt, met geluk, Lalo. Mike komt en ziet de drie lijken liggen en Jimmy in shock daarnaast. Mike ruimte de zooi op en Jimmy en Mike zijn vervolgens aan elkaar verbonden.
Lalo en Kim worden verliefd en trouwen in het geheim met elkaar. Die ouwe Salamanca is een smerige racist en komt erachter dat Lalo getrouwd is met een gringo en vermoord Kim. Lalo wil niet verder zonder Kim en pleegt zelfmoord.segil schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 15:07:
[...]
Ik hoop het van niet, dat zou te makkelijk zijn. En deze show leent zich niet voor makkelijke verhaallijnen.
Zoiets?
.. mijn vrouw kijkt te veel the Bold and the Beautiful
Dat betwijfel ik.Timminator schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 11:46:
Spoiler BB:
spoiler:
In BB wordt Saul ontvoerd door Walt en Jesse. Daar vraagt hij doodsbang: “Did Lalo send you?!”
Dit insinueert dat Saul denkt dat Lalo nog in leven is.
Ik vermoed dat Lalo zal sterven in een confrontatie met Gus. We hebben Gus een pistool zien neerleggen op de graafmachine in het ondergrondse lab. Daar zal Gus hem doden. Hij wordt begraven in de muur.
Het zou niet des BCS zijn om direct Lalo Kim te laten omleggen. Het verhaal van Kim is volgens mij nog niet af.
En dat is dan weer de bron van de vlieg uit Fly, het rottende lijk van LaloTk55 schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 19:35:
[...]
Dat betwijfel ik.
Spoiler BB:
spoiler:In BB wordt Saul ontvoerd door Walt en Jesse. Daar vraagt hij doodsbang: “Did Lalo send you?!”
Ik vermoed dat Lalo zal sterven in een confrontatie met Gus. We hebben Gus een pistool zien neerleggen op de graafmachine in het ondergrondse lab. Daar zal Gus hem doden. Hij wordt begraven in de muur.
Het zou niet des BCS zijn om direct Lalo Kim te laten omleggen. Het verhaal van Kim is volgens mij nog niet af.
Dat zou een episode zijn ipv 6/7.segil schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 15:07:
[...]
Ik hoop het van niet, dat zou te makkelijk zijn. En deze show leent zich niet voor makkelijke verhaallijnen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
11 juli, zie oa. https://screenrant.com/be...n-6-part-2-release-story/Farabi schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 10:36:
dus er is nu een tussenstop na aflevering 7? wanneer beginnen de volgende afleveringen weer?
Nomen nescio
Hier dus een dag later beschikbaar op Netflix, dus op 12 juli.Bra-Jo schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 12:14:
[...]
11 juli, zie oa. https://screenrant.com/be...n-6-part-2-release-story/
Dood kan prima, op het moment van schrijven van BB was BCS nog in zijn geheel niet in beeld als serie. Er is dus in BB geen kennis van BCS, dus ook geen reden om een Kim te noemen als dit het geval zou zijn. Er zijn wel namen vanuit BB naar BCS overgeheveld (Nacho bv.) en daar gebruikt als karakter.vooghel schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 14:04:
Don't hold your breath; de tweede helft van S6 begint pas in juli dus die climax zal nog wel een tijdje op zich laten wachten.
Wat de toekomst van Kim na BCS betreft zijn er maar een paar opties:
- Dood. Lijkt mij niet waarschijnlijk; Saul/Jimmy heeft nergens in BB iets genoemd van zijn weduwnaarschap - iets wat juist hij zou uitbuiten.
- Vertrokken, min of meer vrijwillig of als onderdeel van een getuigenbeschermingsprogramma. Lijkt mij best mogelijk; de persoonlijkheid van Saul/Jimmy in BB duidde eerder op een bitter dan een tragisch afgelopen huwelijk. Dat getuigebeschermingsprogramma zou ook een goede reden zijn voor Saul om haar nooit meer te noemen in BB, vanwege haar eigen veiligheid.
- Gevangenis. Lijkt me niet geheel onmogelijk; als hun acties jegens Howard (of iets anders waar haar rechtvaardigheidsgevoel haar toe aanzet) de wet overtreden. Maar dan zou het om een reden moeten zijn die Saul ertoe aanzet om haar naam, haar bestaan zelfs, volledig uit zijn leven te verbannen.
Mijn gok is dat ze via de stofzuigerman verdwijnt, dat was prominent in beeld en het is niet voor niets in BB/BCS over het algemeen zo dat dit weer terugkomt.
En ik gok dat we Kim gaan terugzien in een sequel die mogelijk nog komt, we hebben natuurlijk ook niet voor niets zoveel gezien van Saul zijn tijd als Gene na BB inclusief een herkenning. Ik kan mij niet voorstellen dat daar niets mee gedaan wordt straks. En dan schat ik de kans zeer groot in dat Kim daarin een rol speelt. Veel andere bekende karakters zullen er niet meer zijn, die zijn overleden in 1 van de 2 series tenslotte.
[ Voor 5% gewijzigd door Drardollan op 01-06-2022 10:02 ]
Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
Het tweede deel van het seizoen is vanaf volgende week dinsdag te zien op Netflix. Hier is de trailer van het tweede deel van Better Call Saul.
Vanmorgen de aflevering zitten kijken, het gaat nu echt alle kanten op

Oh wauw dit had ik echt niet nu al verwacht met nog 5 afleveringen tot het einde
Van een aantal characters is het natuurlijk al duidelijk dat er nu nog niks mee gebeurd, maar ben heel benieuwd wat er nog gaat gebeuren met Kim.
Dat is eigenlijk nu nog de enige dat niet in BB zit maar wel een main is in BCS.
Van een aantal characters is het natuurlijk al duidelijk dat er nu nog niks mee gebeurd, maar ben heel benieuwd wat er nog gaat gebeuren met Kim.
Dat is eigenlijk nu nog de enige dat niet in BB zit maar wel een main is in BCS.
Ik heb wel wat moeite met de ontwikkelingen met Lalo. Eerst die vage trip naar DE en nu na een vage schotenwisseling omgelegd. Beetje lui imho. En FFS, die monoloog van Gus 
Verder mooie aflevering. En Mike moet wel een pleurishekel aan Saul hebben om niet gewoon te zeggen dat Lalo dood is. Maar ja, kan niet anders vanwege BB.

Verder mooie aflevering. En Mike moet wel een pleurishekel aan Saul hebben om niet gewoon te zeggen dat Lalo dood is. Maar ja, kan niet anders vanwege BB.
|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
Moest na het zien van deze episode direct aan je post denken. Nice one!Tk55 schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 19:35:
[...]
Dat betwijfel ik.
Spoiler BB:
spoiler:In BB wordt Saul ontvoerd door Walt en Jesse. Daar vraagt hij doodsbang: “Did Lalo send you?!”
is everything cool?
Ja, hij riep exact hetzelfde.
Lekker wel dat ze er vol gas in gingen en de actie niet 3 afleveringen rekten. Dan hebben we nog mooi wat afleveringen om het verhaal af te hechten.
spoiler:
"It wasn't me it was ignatio!"
Lekker wel dat ze er vol gas in gingen en de actie niet 3 afleveringen rekten. Dan hebben we nog mooi wat afleveringen om het verhaal af te hechten.
[ Voor 51% gewijzigd door Michael_OsGroot op 12-07-2022 20:03 ]
Chebyshev said it, and I'll say it again; There's always a prime between n and 2n | De donkere gedaanten zijn bijzonder vlug ter been; Ze lopen op vier poten, en ze kijken heel gemeen
Zijn we nu qua tijdlijn niet ergens tijdens breaking bad?FREAKJAM schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 19:50:
[...]
Moest na het zien van deze episode direct aan je post denken. Nice one!
Nee, als ik deze timelines moet geloven zit er nog 4 jaar tussen.MarkyB schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 21:43:
[...]
Zijn we nu qua tijdlijn niet ergens tijdens breaking bad?
https://breakingbad.fando...Better_Call_Saul_Timeline
is everything cool?
Heerlijke aflevering, echt petje af hoe ze dit toch telkens weer doen. Al die jaren lag er dus een Salamanca onder het lab
Mooi nog de ruimte in 5 afleveringen om meer te zien van Saul als Gene (na BreakingBad) en hoe het met Kim afloopt.
Mooi nog de ruimte in 5 afleveringen om meer te zien van Saul als Gene (na BreakingBad) en hoe het met Kim afloopt.
Saul was ten tijde van BB al gevestigd als advocaat, dus dat heeft ff tijd nodig. Ook moet Francesca nog van blij ei veranderen in chagerijn.FREAKJAM schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 22:08:
[...]
Nee, als ik deze timelines moet geloven zit er nog 4 jaar tussen.
https://breakingbad.fando...Better_Call_Saul_Timeline
En het lap is nog steeds een bouwput ipv complete ingerichte werkplekvooghel schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 22:42:
[...]
Saul was ten tijde van BB al gevestigd als advocaat, dus dat heeft ff tijd nodig. Ook moet Francesca nog van blij ei veranderen in chagerijn.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
IMDB: Better Call Saul - Season 6Farabi schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 10:44:
Uit hoeveel afleveringen gaat part 2 bestaan?
The devil is in the details.
In theorie hoef je daar niets mee te doen toch, als ik het mij goed herinner was het in BB wel afgewerkt maar ook nog leeg voordat Walter en Jessy aan de slag gingen. In de tussentijd kan dit gewoon afgemaakt zijn door de mannen van Fring, je hoeft dat niet perse te zien in BCS zou ik zeggen.Bossie schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 23:17:
[...]
En het lap is nog steeds een bouwput ipv complete ingerichte werkplek
Langzaam zijn er wel een hoop draadjes afgewerkt ondertussen met de dood van Howard en Lalo. Blijft vooral Kim over. Jimmy is als Saul al aan de slag in het kantoor waar hij BB begint. Dus ben benieuwd wat ze nog willen vertellen in de komende 5 afleveringen.
6 waarvan 1 nu uitgezonden is.Farabi schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 10:44:
Uit hoeveel afleveringen gaat part 2 bestaan?
Farabi schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 10:49:
Nog 3 toch?
Ik zat te kijken naar dat linkje boven, maar zie nu pas dat het vanaf seizoen 1 begint. Moest dus ff op seizoen 6 klikken dus.Hahn schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 10:51:
[...]
In plaats van hier vragen te blijven stellen en te wachten op antwoord, kan je ook zelf even kijken, toch? Er komen nog 5 afleveringen. Dit seizoen krijgt in totaal 13 afleveringen.
Deze link: https://www.imdb.com/title/tt3032476/episodes?ref_=tt_eps_sm ? Die linkt direct naar seizoen 6, hoe ik het ook probeer (ook incognito).Farabi schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 11:23:
[...]
Ik zat te kijken naar dat linkje boven, maar zie nu pas dat het vanaf seizoen 1 begint. Moest dus ff op seizoen 6 klikken dus.
Maar dan nog, gisteren was aflevering 8, dus om tot 10 afleveringen te komen, waren er sowieso geen 3 over geweest
Dacht dat ik afvl 7 zat te kijken gisterenHahn schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 11:24:
[...]
Deze link: https://www.imdb.com/title/tt3032476/episodes?ref_=tt_eps_sm ? Die linkt direct naar seizoen 6, hoe ik het ook probeer (ook incognito).
Maar dan nog, gisteren was aflevering 8, dus om tot 10 afleveringen te komen, waren er sowieso geen 3 over geweest
Het was trouwens tijdens het maken van de aflevering van deze week dat Bob Odenkirk zijn bijna fatale hartaanval kreeg
Voor iedereen die meer achtergrond wil over Lalo en waarom Jimmy/Saul nog denkt dat hij leeft:
https://www.rollingstone....writer-interview-1378877/
https://www.rollingstone....writer-interview-1378877/
Ja, op 3/4 van een scene waarvan ze het laatste 1/4 dus nog hebben gefilmd toen hij hersteld was. Ik heb het niet teruggezien dus dat betekent dat de crew uitmuntend werk heeft geleverd!s0kkie schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 00:32:
Het was trouwens tijdens het maken van de aflevering van deze week dat Bob Odenkirk zijn bijna fatale hartaanval kreeg
Ik hoop vooral dat het niet gebeurde toen hij aan die stoel vastzat.
Ik vraag me af of dit ook verband houdt met 'The Fly' uit BBPBP schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 22:11:
Heerlijke aflevering, echt petje af hoe ze dit toch telkens weer doen. Al die jaren lag er dus een Salamanca onder het lab
Aflevering gezien. Erg spannend, alhoewel het wel redelijk helder was hoe dit ging aflopen, omdat Gus dat wapen had verstopt. Ik vond het wel een beetje slordig geschreven:
- Jimmy wilde dat Kim zou vluchten, maar ze gaat toch proberen Gus te vermoorden. Hoe waarschijnlijk is dat een normaal, redelijk persoon in staat is een ander te vermoorden? Niet zo groot.
- Lalo neemt een enorm risico om Jimmy of Kim naar Gus te sturen. Als die persoon zou proberen te vluchten, was heel z'n plan in duigen gevallen.
- Onduidelijk waarom Gus naar de wasserette ging, waar Lalo was.
- Niet heel logisch dat Gus 4 bodyguards meeneemt, die vervolgens rondlopen zonder getrokken pistool en makkelijk ieder met 1 schot door Lalo omgelegd worden. Dan moet Lalo wel een super schutter zijn. En die 4 bodyguards prutsers door niet de omgeving goed te bewaken.
- Lalo de super schutter lukt het vervolgens niet om Gus dodelijk te treffen, maar Gus andersom schiet 3 keer in het donker terug en raakt Lalo dodelijk.
- Die schietscene was nog enigszins verlicht, maar had gewoon totaal donker moeten zijn geweest, aangezien alle verlichting uitging. Dan is het des te meer onwaarschijnlijk dat Gus Lalo treft.
BCS heeft gelukkig meer dan genoeg credits opgebouwd om dit door de vingers te zien en uit te kijken naar de laatste afleveringen
- Jimmy wilde dat Kim zou vluchten, maar ze gaat toch proberen Gus te vermoorden. Hoe waarschijnlijk is dat een normaal, redelijk persoon in staat is een ander te vermoorden? Niet zo groot.
- Lalo neemt een enorm risico om Jimmy of Kim naar Gus te sturen. Als die persoon zou proberen te vluchten, was heel z'n plan in duigen gevallen.
- Onduidelijk waarom Gus naar de wasserette ging, waar Lalo was.
- Niet heel logisch dat Gus 4 bodyguards meeneemt, die vervolgens rondlopen zonder getrokken pistool en makkelijk ieder met 1 schot door Lalo omgelegd worden. Dan moet Lalo wel een super schutter zijn. En die 4 bodyguards prutsers door niet de omgeving goed te bewaken.
- Lalo de super schutter lukt het vervolgens niet om Gus dodelijk te treffen, maar Gus andersom schiet 3 keer in het donker terug en raakt Lalo dodelijk.
- Die schietscene was nog enigszins verlicht, maar had gewoon totaal donker moeten zijn geweest, aangezien alle verlichting uitging. Dan is het des te meer onwaarschijnlijk dat Gus Lalo treft.
BCS heeft gelukkig meer dan genoeg credits opgebouwd om dit door de vingers te zien en uit te kijken naar de laatste afleveringen
Ik betwijfel dat dat luik en die camera veel uitrichten in zo'n grote ruimte. Maar wie weet gaf het genoeg licht om iets te zien. Verder blijft de hele scene enigszins ongeloofwaardig. Een Lalo die blijkbaar zeer goed kan schieten. En een Gus waarvan we dit niet weten, maar in ieder geval nog nooit een pistool hebben zien overhalen. Ik denk ook dat hij niet gewend was iemand neer te schieten, omdat hij bleef ontladen toen alle kogels op waren (zou ik zelf ook doen, in alle paniek en angstDrardollan schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 10:14:
Ben het niet met je eens @segil, dat volledig donker bijvoorbeeld is niet terecht. Het luik van boven stond nog open en was er ook nog een handcamera met de verlichting aan.
Soms heeft een karakter geluk en soms heeft een karakter pechsegil schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 11:00:
[...]
Ik betwijfel dat dat luik en die camera veel uitrichten in zo'n grote ruimte. Maar wie weet gaf het genoeg licht om iets te zien. Verder blijft de hele scene enigszins ongeloofwaardig. Een Lalo die blijkbaar zeer goed kan schieten. En een Gus waarvan we dit niet weten, maar in ieder geval nog nooit een pistool hebben zien overhalen. Ik denk ook dat hij niet gewend was iemand neer te schieten, omdat hij bleef ontladen toen alle kogels op waren (zou ik zelf ook doen, in alle paniek en angst)
Lalo raakte Gus ook, maar in zijn body armour. Je ziet ook in de aflevering dat Gus zich daaraan laat behandelen terwijl hij met zijn restaurant medewerker belt. Je ziet ook dat Gus ligt te bloeden op de grond nadat hij zijn duik naar het pistool heeft gemaakt en Lalo heeft neergeschoten.segil schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 11:00:
[...]
Ik betwijfel dat dat luik en die camera veel uitrichten in zo'n grote ruimte. Maar wie weet gaf het genoeg licht om iets te zien. Verder blijft de hele scene enigszins ongeloofwaardig. Een Lalo die blijkbaar zeer goed kan schieten. En een Gus waarvan we dit niet weten, maar in ieder geval nog nooit een pistool hebben zien overhalen. Ik denk ook dat hij niet gewend was iemand neer te schieten, omdat hij bleef ontladen toen alle kogels op waren (zou ik zelf ook doen, in alle paniek en angst)
Verder probeert Lalo in het donker op een bewegend persoon te schieten, terwijl Gus op een stilstaand persoon schiet, die beter te zien is door zijn lichtgevende camera als enige lichtbron in de donkere kamer.
[ Voor 6% gewijzigd door Flamesz op 15-07-2022 11:19 ]
Op reddit kwam ik deze comment nog tegen over deze scene:
https://www.reddit.com/r/...gus_vs_lalos_final_scene/
correct me if I'm wrong, but the most important factor in Gustavo's plan was Darkness. but in the last shootout scene, when he cut the wires off, there were still dim lights so the viewers could see the action..... It was very weird for us to easily see Gus when lalo couldn't & this really ruined the scene imo.
So I corrected the lighting in this scene to the way it should've been.
https://imgur.com/a/dzgGbx9
https://www.reddit.com/r/...gus_vs_lalos_final_scene/
correct me if I'm wrong, but the most important factor in Gustavo's plan was Darkness. but in the last shootout scene, when he cut the wires off, there were still dim lights so the viewers could see the action..... It was very weird for us to easily see Gus when lalo couldn't & this really ruined the scene imo.
So I corrected the lighting in this scene to the way it should've been.
https://imgur.com/a/dzgGbx9
Volgens de verhaallijn van Breaking Bad heeft het ondergrondse superlab onder supervisie van chemist Gale Butticher zijn vorm gekregen. Dit gebeurde voordat Gustavo Fring Walter White en Jesse Pinckman hier mee naar toe nam.Drardollan schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 10:46:
[...]
In theorie hoef je daar niets mee te doen toch, als ik het mij goed herinner was het in BB wel afgewerkt maar ook nog leeg voordat Walter en Jessy aan de slag gingen. In de tussentijd kan dit gewoon afgemaakt zijn door de mannen van Fring, je hoeft dat niet perse te zien in BCS zou ik zeggen.
Krijgen we Walter en Jesse dan ooit nog te zien in BCS seizoen 6?
spoiler: Voor wie het nog niet weet:
Better Call Saul co-creator Peter Gould already confirmed America's favorite meth lab coworkers, Walter White (Bryan Cranston) and Jesse Pinkman (Aaron Paul), would be reprising their Breaking Bad roles this season. So, after five remarkable seasons, it appears our questions will finally be answered in the series' sixth and final season.
[ Voor 27% gewijzigd door Theo74 op 15-07-2022 11:43 ]
Als 1 hond vecht om een been, dan is hij zeker schizofreen.
En voor wie vergeten was wie Gale Boetticher ook alweer was:Theo74 schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 11:30:
[...]
Volgens de verhaallijn van Breaking Bad heeft het ondergrondse superlab onder supervisie van chemist Gale Butticher zijn vorm gekregen. Dit gebeurde voordat Gustavo Fring Walter White en Jesse Pinckman hier mee naar toe nam.
Ik herkende hem later amper in Suits, waar hij een sluwe en meedogenloze advocaat speelt
Vond het ook wel erg slecht in elkaar gezet dat Mike als een dolle stier met 12 man naar het appartement van Jimmy ging. Mike zou toch beter moeten weten. Maandenlang is Lalo onvindbaar en on the run en nu verwacht je dat hij daar een beetje blijft zitten als iedereen weet dat hij daar zit. Je wist op voorhand al dat Lalo daar geen minuut langer zou blijven als Kim of Jimmy zou zijn vertrokken richting Gus.
Ik verwacht dat we nu wel in de tijdlijn van breaking bad zijn beland.
is everything cool?
Dit was wel een heftige fast forward inderdaadFREAKJAM schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 11:17:
Ik verwacht dat we nu wel in de tijdlijn van breaking bad zijn beland.
Ik begrijp alleen even niet...
spoiler:
- Hoe komen die Salamanca's nu bij "een verbrand lijk van Lalo waarvan de gebitsgegevens kloppen"? Puur bluf?
- Wat is die ID card van Carvalho (?) die Mike onder de grond bewaard? Foto lijkt op de pa van N. Varga?
- Gaat de fast-forward wat raar? Op enig moment zie je eerst een (redelijk net) kantoor waar de letters "Saul Goodman & Associates" op wordt gehesen; in het laatste stuk zit ie in het pauper-romeinse ding van em uit de BB periode?
- Wat is die ID card van Carvalho (?) die Mike onder de grond bewaard? Foto lijkt op de pa van N. Varga?
- Gaat de fast-forward wat raar? Op enig moment zie je eerst een (redelijk net) kantoor waar de letters "Saul Goodman & Associates" op wordt gehesen; in het laatste stuk zit ie in het pauper-romeinse ding van em uit de BB periode?
[ Voor 29% gewijzigd door GurbY{nl} op 19-07-2022 15:06 ]
Met betrekking tot het eerste punt:GurbY{nl} schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 15:04:
spoiler:- Hoe komen die Salamanca's nu bij "een verbrand lijk van Lalo waarvan de gebitsgegevens kloppen"? Puur bluf?
spoiler:
Lalo had aan het begin van seizoen 6 iemand met een megabaard de opdracht gegeven om zijn gezichtshaar te scheren zoals hij het heeft. Volgens mij heeft hij hem neergeschoten en vervolgens de woning verbrand.
de Foarsitter schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 15:14:
[...]
Met betrekking tot het eerste punt:
spoiler:Lalo had aan het begin van seizoen 6 iemand met een megabaard de opdracht gegeven om zijn gezichtshaar te scheren zoals hij het heeft. Volgens mij heeft hij hem neergeschoten en vervolgens de woning verbrand.
spoiler:
Maar dat was die Duitser toch?? In Duitsland?
spoiler:
Dit is wel precies het einde van Kim zoals we hadden verwacht. Dat dit leven niet voor haar was en ze met de noorderzon zou vertrekken. Had wel op iets verrassenders gehoopt.
2eGurbY{nl} schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 15:04:
spoiler:- Hoe komen die Salamanca's nu bij "een verbrand lijk van Lalo waarvan de gebitsgegevens kloppen"? Puur bluf?
spoiler:
Was de pa van Nacho. En toen dacht hij er aan om hem even te bezoeken.
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
GurbY{nl} schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 15:46:
[...]
spoiler:Maar dat was die Duitser toch?? In Duitsland?
Fijn om te weten dat Gus naast fastfoodrestaurant eigenaar ook vinoloog is. Ik kan niet wachten hoe dit later in de serie nog van pas komt.
|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
spoiler:
Ik hoop eigenlijk dat we nog wel wat van Kim gaan zien dit seizoen. Vond dit wat abrupt, ook al is het heel duidelijk allemaal. Dus 2 karakters die nu weg zijn. Kim en Jimmy zijn weg. Saul is het nu alleen nog maar
Weer veel duidelijk geworden deze aflevering.
[ Voor 17% gewijzigd door Sydney08 op 19-07-2022 18:50 ]
Tomorrow is not today!
Zullen we zonder spoilertags doen? De aflevering is uitgezonden. 
Waarom die scene met Gus uitgezonden werd in een bar is me ook niet helemaal duidelijk. En idd jammer dat het "einde" van Kim zo met een sisser afloopt. Nu nog een beetje BB en dan 2,5 afleveringen Gene?
Waarom die scene met Gus uitgezonden werd in een bar is me ook niet helemaal duidelijk. En idd jammer dat het "einde" van Kim zo met een sisser afloopt. Nu nog een beetje BB en dan 2,5 afleveringen Gene?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ik maak me geen zorgen of we nog wat van Kim zullen zien. Ik hoop nog steeds op een happy end voor Jimmy en Kim, maar er komt sowieso nog een ontmoeting tussen die twee.Sydney08 schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 18:14:
spoiler:Ik hoop eigenlijk dat we nog wel wat van Kim gaan zien dit seizoen. Vond dit wat abrupt, ook al is het heel duidelijk allemaal. Dus 2 karakters die nu weg zijn. Kim en Jimmy zijn weg. Saul is het nu alleen nog maar
Weer veel duidelijk geworden deze aflevering.
Alles in dit seizoen heeft geleid tot deze breuk tussen Jimmy en Kim. Met nog vijf afleveringen te gaan kan ik me niet anders voorstellen dan dat dit nog niet het laatste is wat we van Kim gezien hebben.
IJzersterk geschreven wel hoor, dat afscheidsgesprek tussen die twee.
Erg benieuwd naar de laatste afleveringen!
Vier afleveringen helaas nog maar 
Het spannendste is natuurlijk welke introfilmpjes we gaan krijgen voor 11, 12 en 13
Het spannendste is natuurlijk welke introfilmpjes we gaan krijgen voor 11, 12 en 13
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ja, hoop ook dat we haar nog zien en denk dat het dan in de Gene tijdlijn gaat zijn. Zou ook een mooie emotionele hereniging zijn na zoveel jaar.Jovatov schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 19:31:
[...]
Ik maak me geen zorgen of we nog wat van Kim zullen zien. Ik hoop nog steeds op een happy end voor Jimmy en Kim, maar er komt sowieso nog een ontmoeting tussen die twee.
Alles in dit seizoen heeft geleid tot deze breuk tussen Jimmy en Kim. Met nog vijf afleveringen te gaan kan ik me niet anders voorstellen dan dat dit nog niet het laatste is wat we van Kim gezien hebben.
IJzersterk geschreven wel hoor, dat afscheidsgesprek tussen die twee.
Erg benieuwd naar de laatste afleveringen!
Het was een rustige maar inderdaad erg goed geschreven aflevering weer.
Tomorrow is not today!
Ik vond het zeker geen slechte aflevering, maar de sprong in de tijd vond ik toch wat abrupt. Het is logisch dat de zaken die gebeurt zijn (de door van Howard en het vertrek van Kim) ervoor gezorgd hebben dat Jimmy zijn laatste transformatie naar Saul maakt, maar dan hebben we nog geen antwoord op:
- Waarom heeft hij de volledige inrichting aangepast?
- Is de inrichting de reden dan Francesca altijd zo chagrijnig is, of is daar meer gebeurt?
- Ik neem aan dat de club van Gus en Mike ook wel mee krijgen dat Kim geen advocaat meer is, zij accepteren dat zomaar? Het maakt haar toch ook wel weer enigszins verdacht in de zaak rond Howard zijn dood.
Ik hoop dat we daar toch in ieder geval nog antwoord op krijgen en dat dit niet wordt overgelaten aan de fantasie.
- Waarom heeft hij de volledige inrichting aangepast?
- Is de inrichting de reden dan Francesca altijd zo chagrijnig is, of is daar meer gebeurt?
- Ik neem aan dat de club van Gus en Mike ook wel mee krijgen dat Kim geen advocaat meer is, zij accepteren dat zomaar? Het maakt haar toch ook wel weer enigszins verdacht in de zaak rond Howard zijn dood.
Ik hoop dat we daar toch in ieder geval nog antwoord op krijgen en dat dit niet wordt overgelaten aan de fantasie.
Dat verbrande lijk komt van een van de eerdere episodes van dit seizoen. Lalo stapt dan een huis van een man en een vrouw binnen. Daar hebben ze het over dat Lalo z'n tandartsrekening heeft betaald. Die man scheert uiteindelijk zijn baard af en laat z'n snor staan waardoor hij heel erg op Lalo lijkt. Vervolgens wordt hij vermoord, verbrand en wordt z'n lijk bij het huis van Lalo neergelegd door een van Lalo z'n mannetjes.GurbY{nl} schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 15:04:
Dat ID van de vader van Nacho komt volgens mij uit het huis van Nacho dat ze in een van de eerdere afleveringen hebben leeggeruimd. Als ik het me goed herinner deden ze dat om te zorgen dat de mannen van Salamanca niet z'n vader erbij zouden betrekken. Ze hebben toen de kluis opengemaakt en het ID van Nacho z'n vader eruit gehaald en er weer een nieuwe kluis neergezet zonder dat ID. Zo is zijn vader veilig, dat was een van de eisen van Nacho om akkoord te gaan met zijn dood.
Bijna correct, maar er werd een nieuwe kluis geplaatst met daarin de bankafschriften (waaruit moet blijken dat Nacho betaald werd door anderen) en een ID van Nacho en andere papieren in gestopt werden. Mike moest toen ook het ID van de vader van Nacho in de kluis leggen, maar heeft die dus achter gehouden, vandaar ook dat die op een veilige plek in zijn huis ligt.bownbreaker schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 22:07:
[...]
Dat verbrande lijk komt van een van de eerdere episodes van dit seizoen. Lalo stapt dan een huis van een man en een vrouw binnen. Daar hebben ze het over dat Lalo z'n tandartsrekening heeft betaald. Die man scheert uiteindelijk zijn baard af en laat z'n snor staan waardoor hij heel erg op Lalo lijkt. Vervolgens wordt hij vermoord, verbrand en wordt z'n lijk bij het huis van Lalo neergelegd door een van Lalo z'n mannetjes.
Dat ID van de vader van Nacho komt volgens mij uit het huis van Nacho dat ze in een van de eerdere afleveringen hebben leeggeruimd. Als ik het me goed herinner deden ze dat om te zorgen dat de mannen van Salamanca niet z'n vader erbij zouden betrekken. Ze hebben toen de kluis opengemaakt en het ID van Nacho z'n vader eruit gehaald en er weer een nieuwe kluis neergezet zonder dat ID. Zo is zijn vader veilig, dat was een van de eisen van Nacho om akkoord te gaan met zijn dood.
Om even pietluttig te zijn, moest Mike die ID kaarten terugleggen, want die ID kaarten had Nacho al voorbereid voor als hij met zijn vader van de Salamanca's zou moeten vluchten. Wanneer Mike de originele kluis openbreekt haalt hij er een hoop spullen uit, die weer exact zo worden teruggelegd in een nieuwe kluis met daarbij de papieren om een link met Peru te leggen.miicker schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 22:22:
[...]
Bijna correct, maar er werd een nieuwe kluis geplaatst met daarin de bankafschriften (waaruit moet blijken dat Nacho betaald werd door anderen) en een ID van Nacho en andere papieren in gestopt werden. Mike moest toen ook het ID van de vader van Nacho in de kluis leggen, maar heeft die dus achter gehouden, vandaar ook dat die op een veilige plek in zijn huis ligt.
Ik verwacht eerlijk gezegd dat we Kim zien wanneer Saul gezocht wordt (dus wanneer hij de stofzuigerman gecontacteerd heeft en op de vlucht is geslagen. Ik kan me van Breaking Bad herinneren dat er op tv uitgezonden werd dat Walter White gezocht werd. Als Kim nog leeft op dat moment verwacht ik dat ze op de hoogte raakt dat Saul gezocht wordt).
Voor mij een zeer onbevredigende aflevering, kan er maar weinig mee.
Totaal geen opbouw naar de breuk tussen Kim en Jimmy, ene moment nog samen op de herdenking van Howard en volgende moment staan haar koffers half ingepakt klaar.
Gus aan de bar, geen idee waar het over ging of heen moest. Had een soort Baantjer dejavu, maar dan zonder barman die onbedoeld een tip geeft.
In het begin van de aflevering werd er een bord opgehesen, maar wie die Associates dan zouden zijn? Einde aflevering is het bord weer weg en het kantoor compleet verbouwd naar BB style. Geen enkel idee waarom dat zo moest, dat hadden ze een paar afleveringen terug al prima kunnen doen toen Saul het kantoor ging laten verbouwen toch? Er was geen enkele aanleiding om dit nu ineens te doen.
Mike die zit te treuren om zijn kleindochter. Hij was toch allang weer goed met zijn schoondochter?
Scene met het kartel was ook bijzonder vaag. Er werd ineens gesproken over tandgegevens en een brand, terwijl dat helemaal niet kan kloppen en iedereen dat ook weet maar niet uitspreekt.
Wel genoten verder van Don Hector zijn gepingel en Mike en Gus waaruit duidelijk bleek dat ze geen vrienden waren.
Maar goed, we hebben er nog 4 te gaan. Wie weet wat er nog duidelijk wordt. Mijn al maandenlange verwachting dat Jesse en Walter het kantoor inlopen werd behoorlijk gehyped, benieuwd of dat gaat gebeuren of er toch nog een twist komt.
Totaal geen opbouw naar de breuk tussen Kim en Jimmy, ene moment nog samen op de herdenking van Howard en volgende moment staan haar koffers half ingepakt klaar.
Gus aan de bar, geen idee waar het over ging of heen moest. Had een soort Baantjer dejavu, maar dan zonder barman die onbedoeld een tip geeft.
In het begin van de aflevering werd er een bord opgehesen, maar wie die Associates dan zouden zijn? Einde aflevering is het bord weer weg en het kantoor compleet verbouwd naar BB style. Geen enkel idee waarom dat zo moest, dat hadden ze een paar afleveringen terug al prima kunnen doen toen Saul het kantoor ging laten verbouwen toch? Er was geen enkele aanleiding om dit nu ineens te doen.
Mike die zit te treuren om zijn kleindochter. Hij was toch allang weer goed met zijn schoondochter?
Scene met het kartel was ook bijzonder vaag. Er werd ineens gesproken over tandgegevens en een brand, terwijl dat helemaal niet kan kloppen en iedereen dat ook weet maar niet uitspreekt.
Wel genoten verder van Don Hector zijn gepingel en Mike en Gus waaruit duidelijk bleek dat ze geen vrienden waren.
Maar goed, we hebben er nog 4 te gaan. Wie weet wat er nog duidelijk wordt. Mijn al maandenlange verwachting dat Jesse en Walter het kantoor inlopen werd behoorlijk gehyped, benieuwd of dat gaat gebeuren of er toch nog een twist komt.
[ Voor 8% gewijzigd door Drardollan op 20-07-2022 08:30 ]
Ik denk dat de knikkerbaan meer de trigger was voor hem om als (groot)vader, de vader van Nacho te benaderen en te vertellen wat er met zijn zoon gebeurd was.Drardollan schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 08:29:
Try SCE to Aux
Ik zou zeggen dat dat kwam door het telkens naar een ID kaart van de vader van Nacho te kijken. Al heb ik geen enkel idee waarom hij die bewaard had en waarom hij die telkens ging pakken.ImNotnoa schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 08:34:
[...]
Ik denk dat de knikkerbaan meer de trigger was voor hem om als (groot)vader de vader van Nacho te benaderen en te vertellen wat er met zijn zoon gebeurd was.
Dat stukje voelde voor mij als een los eindje waar niemand op enige afwerking zat te wachten. Waarom zou Mike het risico gaan lopen dat de vader Nacho hem verlinkt bij de politie bijvoorbeeld.
Ik verwacht dat de public masturbator die Saul noemt, direct voorafgaand dit is: YouTube: Saul Goodman's First Appearance | Better Call Saul | Breaking BadDrardollan schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 08:29:
Wat betreft de gebitsgegevens van Lalo, dit heeft Thomas Schnauz al beantwoord op twitter:
https://breakingbad.fandom.com/wiki/Mateo_RamosHe killed both of them and used the guy who shaved as a double for his own burned corpse. Lalo paid for his dental work, as they talked about, so Lalo worked it ahead of time as a plan to have that guy's dental records in Lalo's file.
Try SCE to Aux
Ik heb geen idee wat je bedoeld en wat een "public masturbator" is.de Foarsitter schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 08:40:
[...]
Ik verwacht dat de public masturbator die Saul noemt, direct voorafgaand dit is: YouTube: Saul Goodman's First Appearance | Better Call Saul | Breaking Bad