Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 23:33
Marzman schreef op zondag 08 maart 2015 @ 15:37:
[...]
In 2000 werkte ik bij een ISP waar nog van die bakken stonden. En toen LCD's kwamen stonden ze natuurlijk ook niet meteen overal (net als dat nu niet in elke huiskamer een 4k tv staat)
De gemiddelde platte tv was in die tijd sowieso vrij inferieur aan een goede CRT. Heb ook zo lang mogelijk gewacht. Pas toen de Kuro uit kwam was er, eindelijk, een platte tv die het logge ding kon opvolgen :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-09 22:28
Brad Pitt schreef op zondag 08 maart 2015 @ 17:17:
[...]

De gemiddelde platte tv was in die tijd sowieso vrij inferieur aan een goede CRT. Heb ook zo lang mogelijk gewacht. Pas toen de Kuro uit kwam was er, eindelijk, een platte tv die het logge ding kon opvolgen :)
Pas sinds een Kuro ja?
Daarvoor waren er al voldoende platte tv's die superieur waren naar mijn inziens.

Wat dacht je van de resolutie en de scherpte dat daarmee mee bracht?
Vond je de zwart waardes en kleur echtheid echt opwegen tegen de vele scherpere beeld van een platte TV, die je tevens ook naar beter beeld kon kalibreren?

Misschien keek je toen de tijd nog niet veel 720p content. Dat zou veel verklaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
<@ hier onder, true :) >

[ Voor 96% gewijzigd door Brad Pitt op 09-03-2015 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:45
Guys, not the time or place om dat hier te bespreken denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuttle007
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22-04-2024
Zag net dat aflevering 10 Marco als titel heeft.
spoiler: title
misschien dat we daarin Marco salamanca te zien krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-09 13:51
Nu je de titels aanhaalt, ik stoorde me behoorlijk aan de titel van aflevering 5...

1 Uno
2 Mijo
3 Nacho
4 Hero
5 Alpine Shepherd Boy
7 Bingo
8 Rico
9 Pimento
10 Marco

DAT PAST NIET :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Zal nog niks verklappen, maar het was heel traag vandaag. Maar ondanks dat een echte topaflevering in mijn ogen.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Wybo schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 09:06:
Zal nog niks verklappen, maar het was heel traag vandaag. Maar ondanks dat een echte topaflevering in mijn ogen.
Eentje voor de Mike-fans :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxLenny
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17:56
Inderdaad goede aflevering, eindelijk wat meer info over Mike :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05:08
Dit was een echte BB-like aflevering. Lekker traag maar vol details.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 21:03

kevin33

Welkom in Utopia.

Voor mij, de beste aflevering tot nu toe.

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• segil
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 17:00
Toffe aflevering... met bijzonder weinig Saul :)

Die Stacey kwam me zo bekend voor... en inderdaad, ik ken haar van de tv serie Rome:

Afbeeldingslocatie: http://22dakika.org/wp-content/uploads/2013/02/tumblr_mfjb9vPXjc1ra97tho1_500.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Briljante aflevering, en prachtig acteerwerk. Mike doet het hier nog beter dan in BB. :)
Melkunie schreef op maandag 09 maart 2015 @ 23:27:
Nu je de titels aanhaalt, ik stoorde me behoorlijk aan de titel van aflevering 5...

1 Uno
2 Mijo
3 Nacho
4 Hero
5 Alpine Shepherd Boy
7 Bingo
8 Rico
9 Pimento
10 Marco

DAT PAST NIET :+
De aflevering van vandaag heette Five-O. Zou me niks verbazen als dat naast een verwijzing naar de politie ook een verwijzing is naar de titel van aflevering 5. "Five? Oh!" :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 15:12

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Even de Chromecast gaan zoeken, ik vind het nadeel van Mike wel dat ik de hele tijd die bad-ass Mike van BB in gedachten heb.

Kan iemand mij verklappen of Mike echt gewoon Mike is uit BB of een andere Mike? Hij zegt net als in BB dat hij een former cop is, en zijn uiterlijk is ook precies hetzelfde, alhoewel ik nog geen scene heb gezien met zijn kleindochter waar dat bij BB toch wel vaker dan 1x langs kwam.

Sowieso, dit speelt zich uiteraard af voor BB, sluit het ook aan op BB of is dat niet duidelijk?

[ Voor 10% gewijzigd door Kuusj op 10-03-2015 22:19 ]

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Misschien moet je even de aflevering kijken, dan zijn volgens mij alle vragen die je hier stelde beantwoord. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-09 13:48
Pfff... heftige aflevering, zeer beklemmend en spannend. Even een heule diepe duik in het karakter van Mike... sowieso beste aflevering tot nu toe, die heerlijke lang aanhoudende spanning die Gilligan erin weet te brengen net zoals in BB en dat was precies het gevoel wat ik nog miste bij BCS... dikke vette 10. Ik merkte op een gegeven moment dat ik echt 'mijn hart vasthield' tegen het einde _/-\o_

@kuusj98... alle karakters die uit BB terug komen in BCS zullen 'hetzelfde' zijn en gezien de schrijver een echte detail freak is zal hij er veel werk van maken om alles zo goed mogelijk op BB aan te laten sluiten. De Mike die je nu in BCS ziet is de Mike van voor BB en nog niet tot uiting gekomen als de badass uit BB. Hij is als ik het goed begrijp pas net een aantal maanden weg uit Philadelphia en dus nog geen PI en heeft denk ik ook Gus nog niet ontmoet. En wat NMe zegt, de nieuwe aflevering maakt een hoop duidelijk... heel diepgaande episode mbt Mike.

[ Voor 7% gewijzigd door MicGlou op 10-03-2015 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
Wat een ijzersterke aflevering, zeg.. De manier hoe het verhaal gebracht wordt (zowel Better Call Saul als B&B), vind ik zo uniek. Vandaag was echt een aflevering waarbij je gewoon helemaal in het verhaal "getrokken" wordt, ik voelde me echt heel betrokken bij alles en constant de gedachte van "oké, wat nu?".

En dan de actie van Mike in die politieauto weer; held. :) Van nogal lam naar een ontzettend stille hand, waar ook nog eens een pistool in zit. Vet hoor.

Dit wordt weer een week wachten.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-08 18:53
Was idd een geweldige aflevering vandaag, mooi eindelijk wat meer van Mike te zien.

Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 16:00

DinX

Motormuis

Geweldig stuk acteerwerk van Jonathan Banks _/-\o_

[ Voor 23% gewijzigd door DinX op 12-03-2015 00:39 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:49
Vond zelf hele simpele details als dat Mike uit zijn booth ging en vervolgens ging eten bij een diner wel heel mooi. Toen zag je al aankomen dat ze dieper in gingen op zijn character. Zeer vermakelijke aflevering. Maar één ding stoorde mij wel een beetje. Hij was wel erg voorspelbaar op sommige punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 14:47
Geweldige aflevering inderdaad. Mooi om te zien hoe en waarom Mike naar Albequerque komt. Zou dit misschien ook het moment zijn waarop Mike en Jimmy partners in crime worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• segil
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 17:00
Ik had toch bij BB meer het idee dat Mike werkte voor Gus Fring en Jimmy af en toe in contact met hen kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
segil schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 10:42:
Ik had toch bij BB meer het idee dat Mike werkte voor Gus Fring en Jimmy af en toe in contact met hen kwam.
Precies, zo herinner ik het ook. Kennelijk is het iets anders gelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 15:10

JvS

Ik heb hem zelf ook

Mike werkte zowel voor gus als voor saul. Gus was veel machtiger, dus meer echt zijn baas. Voor Saul deed hij klusjes (zoals het appartement opruimen waarin jane dood naast jesse wakker wordt na een od / verstikking).

Dit was in ieder geval een super gave aflevering!

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

Ik vond het wel een mooie aflevering. Ook typisch dat Gilligan&Gould verder niet doet aan aangeven van flashbacks zoals "5 jaar geleden in Philadflphia". Details zitten 'm echt in de kentekenplaten enzo.

Het is echt weer een kunstwerk, deze serie.

Wat me overigens wel opviel: als dit 6 jaar jaar voor BrBa afspeelt, dan klopt de leeftijd Kaylee (kleindochter van Mike) volgens niet helemaal (of helemaal niet). Zo oud was ze niet in BrBa.
Volgens de wikia 10 jaar tijdens BrBa (http://breakingbad.wikia.com/wiki/Kaylee_Ehrmantraut), dus -6 jaar zou ze nu voor 4 door moeten gaan...

[ Voor 41% gewijzigd door MrSleeves op 12-03-2015 11:19 ]

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 14:47
Ik zat ook eerst te twijfelen over de leeftijd van de kleindochter, maar in deze episode kan ze wel als een 4 jarige door de beugel. Had haar echter geen 10 geschat in BrBa, maar dat kan wellicht een slecht geheugen zijn van mijn kant.

Ik meende mij ook te herinneren dat Mike in BrBa ook naar de dierenarts ging voor een verwonding, maar zeker weten doe ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:40
Ik zat zelf ook te twijfelen aan de leeftijd. Dus zou ze nu 4 moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-08 07:30
MicGlou schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 22:47:
sowieso beste aflevering tot nu toe, die heerlijke lang aanhoudende spanning die Gilligan erin weet te brengen net zoals in BB en dat was precies het gevoel wat ik nog miste bij BCS... dikke vette 10. Ik merkte op een gegeven moment dat ik echt 'mijn hart vasthield' tegen het einde _/-\o_
Ik niet simpel om de reden dat je weet dat hij ook in BB terug komt :+
Dat neemt niet weg dat deze serie een geweldige kijk geeft in de levens achter de personages in BB.
Vraag me alleen af of mensen die BB niet hebben gezien hem ook zo sterk vinden? Volgens mij kom je dan redelijk in een rare serie terecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
Practics schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 15:27:
[...]Vraag me alleen af of mensen die BB niet hebben gezien hem ook zo sterk vinden? Volgens mij kom je dan redelijk in een rare serie terecht?
Ik denk idd ook dat het niet dezelfde impact zal hebben, die scenes met Mike zullen volgens mij bijvoorbeeld lang niet zo aangrijpend zijn dan wanneer je al bekend bent met het karakter. Maar er zit ook genoeg nieuwe dingen in die een interessant perspectief bieden... zijn broer, Nacho, Hamlin.

Ik zou iig wel iedereen adviseren eerst BrBa te kijken omdat het simpelweg een extra lading met zich meebrengt en ook veel beter kan snappen waar naar de serie aan het toewerken is, maar het kan denk ik ook wel zonder alleen dan zal het vermoed ik vager en luchtiger overkomen.
Robkazoe schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 07:33:
Vond zelf hele simpele details als dat Mike uit zijn booth ging en vervolgens ging eten bij een diner wel heel mooi. Toen zag je al aankomen dat ze dieper in gingen op zijn character. Zeer vermakelijke aflevering. Maar één ding stoorde mij wel een beetje. Hij was wel erg voorspelbaar op sommige punten.
Die voorspelbaarheid komt zeer waarschijnlijk omdat je al bekend bent met Mike, je weet hoe het karakter is... wat dat betreft was het vooral de invulling van het verhaal wat erg boeiend was, niet perse de uitvoering... alhoewel zoals hierboven al genoemd, die laatste twee scenes misschien wel de beste scenes van Banks zijn die ik ooit heb gezien... dat gesprek met die dochter ging best diep bij mij.

[ Voor 33% gewijzigd door MicGlou op 12-03-2015 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-08 07:30
MicGlou schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 17:23:
[...]

Ik denk idd ook dat het niet dezelfde impact zal hebben, die scenes met Mike zullen volgens mij bijvoorbeeld lang niet zo aangrijpend zijn dan wanneer je al bekend bent met het karakter. Maar er zit ook genoeg nieuwe dingen in die een interessant perspectief bieden... zijn broer, Nacho, Hamlin.

Ik zou iig wel iedereen adviseren eerst BrBa te kijken omdat het simpelweg een extra lading met zich meebrengt en ook veel beter kan snappen waar naar de serie aan het toewerken is, maar het kan denk ik ook wel zonder alleen dan zal het vermoed ik vager en luchtiger overkomen.
Hoop dat seizoen 1 dan meer voor de BB fans is en vanaf seizoen 2 gewoon lekker met een eigen verhaal de tijd word opgevult. Anders zie ik deze serie echt wel floppen zeker voor nieuwe kijkers. Deze serie verdient het ook echt, aangezien het gigantische kans is om het tot een eigen topper te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
Ik vermoed ook dat ze eigenlijk nu even de achtergrond van de hoofdpersonen achter de rug willen hebben om daarna tegen het einde van het seizoen er een draai aan te geven en te eindigen met een flinke cliffhanger.

Mijn gevoel zegt dat er nog hele spannende dingen gaan gebeuren met Nacho en hopelijk ook Tuco... misschien komen die twee skatende broers nog wel een keer met een of andere bizarre invalshoek. Plus dat ik de vingers nog altijd een beetje gekruist hou voor de terugkeer van Kuby en Huell... en misschien ook nog wat andere karakters zoals Skinny Pete... in BB werd er nl. sterk op gehint dat Skinny en Tuco een verleden hadden, ze hebben sowieso samen in de gevangenis gezeten.

Inmiddels die laatste aflevering al 3x gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-09 15:58

LankHoar

Langharig tuig

MicGlou schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 09:04:
Is dat niet een beetje teveel van het goede? :P

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23:04
Was wel een goede aflevering, maar 1x was voor mij ook genoeg. :P

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:38

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

MicGlou schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 09:04:
2x voor mij, en ook de 2de keer vloog de aflevering voorbij _/-\o_

Deed mij ook terugdenken (raar eigenlijk ;)) aan het einde van Mike in BB, zo knullig :P Dat maakt het met deze backstory alleen nog maar sneuer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobstaa
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Vond Five-O een leuke aflevering. Een goede invulling op Mike's verleden. Ik ben ontzettend benieuwd naar de volgende aflevering en kan eigenlijk niet wachten. Ook vind ik het lastig dat er waarschijnlijk wel een tijdje tussen seizoen 1 en 2 zit. Dit zorgt ervoor dat ik er weer even 'in moet komen'.

Voor de verandering Breaking Bad maar weer eens kijken. Blijft toch echt een topper!

Nefit EnviLine 7400I AW 7 | Nefit HR 300 liter boiler | Nefit 50 liter buffervat | Nefit Moduline 1010H thermostaat | Buderus pomp | Home Assistant | BBQKees | Itho HRU 300R | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

MicGlou schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 22:47:
Pfff... heftige aflevering, zeer beklemmend en spannend. Even een heule diepe duik in het karakter van Mike... sowieso beste aflevering tot nu toe, die heerlijke lang aanhoudende spanning die Gilligan erin weet te brengen net zoals in BB en dat was precies het gevoel wat ik nog miste bij BCS... dikke vette 10. Ik merkte op een gegeven moment dat ik echt 'mijn hart vasthield' tegen het einde _/-\o_

@kuusj98... alle karakters die uit BB terug komen in BCS zullen 'hetzelfde' zijn en gezien de schrijver een echte detail freak is zal hij er veel werk van maken om alles zo goed mogelijk op BB aan te laten sluiten. De Mike die je nu in BCS ziet is de Mike van voor BB en nog niet tot uiting gekomen als de badass uit BB. Hij is als ik het goed begrijp pas net een aantal maanden weg uit Philadelphia en dus nog geen PI en heeft denk ik ook Gus nog niet ontmoet. En wat NMe zegt, de nieuwe aflevering maakt een hoop duidelijk... heel diepgaande episode mbt Mike.
Die aflevering kijken verklaarde inderdaad alles, kon ik moeilijk van tevoren weten maar schaamde me toch na het kijken 8)7

Kan niet wachten :) Alhoewel het wachten nu toch niet meer zo lang duurt...
Vraag me dan wel af of Walther White en consorten nog betrokken word in het BCS verhaal, we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 13-09 15:10

JvS

Ik heb hem zelf ook

Gus lijkt me logisch. En de secretaresse van Saul ook.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Gus is wel hoogst waarschijnlijk aangezien Gilligan aangaf heel graag met die acteur te werken. En dat kan binnen de "Breaking Bad Franchise" maar op één manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:45
MrSleeves schreef op maandag 16 maart 2015 @ 08:52:
Gus is wel hoogst waarschijnlijk aangezien Gilligan aangaf heel graag met die acteur te werken. En dat kan binnen de "Breaking Bad Franchise" maar op één manier.
Lijkt mij niet meer dan een logisch vervolg.

We hebben inmiddels een introductie in Mike gehad en waarom hij naar ... is gekomen.
De volgende stap is dan hoe het daar vervolgens verdergaat en uiteindelijk met Gus in contact komt.

Ik ga in ieder geval dinsdag weer ff kijken :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Wat een serie, waar ik BB heb uitgezeten om het maar af te hebben, blijf ik hier echt gewoon kijken.

En de laatste, ja, wat valt er nog meer over te zeggen dan bijna perfect?

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23:02
Bospa01 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 08:55:
[...]
en waarom hij naar ... is gekomen.
Albuquerque durf je niet te spellen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:45
Anakha schreef op maandag 16 maart 2015 @ 09:08:
[...]

Je moet het maar onthouden, mijn hersenen zeiden zandgat US.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Anakha schreef op maandag 16 maart 2015 @ 09:08:
[...]

Duke City :P

/me begint te zingen, La ciudad se llama Duque, Nuevo México el estadoooo *O* :P

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
kenneth schreef op maandag 16 maart 2015 @ 09:48:
[...]

Duke City :P

/me begint te zingen, La ciudad se llama Duque, Nuevo México el estadoooo *O* :P
ABQ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
Bospa01 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 08:55:
[...]

Lijkt mij niet meer dan een logisch vervolg.

We hebben inmiddels een introductie in Mike gehad en waarom hij naar ... is gekomen.
De volgende stap is dan hoe het daar vervolgens verdergaat en uiteindelijk met Gus in contact komt.

Ik ga in ieder geval dinsdag weer ff kijken :+
Ik vermoed dat we de meeste karakters uit BrBa nog wel terug zien komen, wat dat betreft kende Saul vrijwel iedere crimineel uit de buurt direct of indirect, terugkeer van Gus twijfel ik eigenlijk niet eens aan omdat hij diep is verweven met de historie van Mike. Alleen Walt en Jesse komen wss niet terug, Gilligan heeft dat eigenlijk al aangegeven. Als we die nog een keer terug gaan zien, dan zal dat denk ik in het laatste seizoen zijn om full circle te komen... maar daar zeg ik dan ook gelijk bij dat ik eigenlijk hoop dat ze het verhaal van Saul voorbij dat punt trekken en laten zien wat er met hem daarna nou precies gebeurd... maar dat wil ik eigenlijk ook van Jesse weten. En ik heb het al eens gezegd... Skinny Pete moeten ze ook nog wat mee gaan doen, die gaven ze in het laatste seizoen ineens een laag mee die niemand had verwacht en waar ook verder niets mee is gebeurd (het piano spelen)... er kan een hoop in dat karakter zitten.

[ Voor 16% gewijzigd door MicGlou op 16-03-2015 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 16:33

Pablo

Rito pls

ik kan geen bronnen vinden , maar ik kan mij herinneren dat ik gelezen heb dat BCS voor- tijdens en na BrBa gaat afspelen

For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Voor en na klopt wel, want dat is al zo. Maar tijdens weet ik niet zo zeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timminator
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01:08
Tijdens lijkt me ook best kunnen. Saul komt in BrBa pas in seizoen 2 toch? Dan lijkt me het best mogelijk dat BCS ten tijde van seizoen 1 van BrBa ook speelt. Dat "Heisenberg" genoemd wordt maar dat Saul/Mike/Gus e.a. nog niet weten wie dat is.
BCS eindigt dan met het in beeld komen van Walter en Jesse, dus seizoen 2 van BrBa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-09 15:58

LankHoar

Langharig tuig

Enerzijds lijkt me dat ze niet te lang bij de BB tijd stil kunenn staan, omdat het dan wellicht op herhaling gaat lijken. Anderzijds kunnen ze het ook moeilijk skippen, want daarvoor is er te veel gebeurd. Benieuwd hoe ze dat gaan oplossen ;-)

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:45

StrongArmLance

Endless flow

Ik probeer de serie te kijken zonder brbad te hebben gezien, net de eerste aflevering gezien.
Doorkijken of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 21:28

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Ik denk dat je deze serie ook prima zelfstandig kan zien. Het stuk dat we dusver hebben gehad in ieder geval wel. Je zal bepaalde verwijzingen naar BrBa niet zien maar ik denk niet dat je dat gaat missen.

Van de andere kant, als je BCS leuk vindt dan zal BrBa je ook wel bevallen.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
StrongArmLance schreef op maandag 16 maart 2015 @ 20:00:
Ik probeer de serie te kijken zonder brbad te hebben gezien, net de eerste aflevering gezien.
Doorkijken of niet?
Nee niet doorkijken. Als je Breaking Bad niet hebt gezien dan zet je deze serie af en ga je eerst een uur in de hoek staan schamen.

Daarna ga je als een malle Breaking Bad inhalen :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Niet nodig joh. Dit is een Prequel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Ik volg Better Call Saul ook braaf iedere week, het is werkelijk waar een geweldige serie die prima aansluit op Breaking Bad (of eigenlijk andersom). Dezelfde manier van filmen, dezelfde briljante manier van vertellen en hoe de kijker in het verhaal wordt gezogen.

Ook vind ik het mooi hoe verschillende karakters uit BrBa nu verder worden uitgediept, de aflevering over Mike z'n verleden was heel erg welkom en beantwoordt veel vragen die ik tijdens BrBa over hem kreeg. Bijvoorbeeld over waarom hij zo'n flink spaarpotje opbouwde voor z'n kleindochter, of sowieso hoe hij in ABQ terecht is gekomen.

Ik was vooraf bang dat BCS een slap aftreksel zou worden met een iets te lollige Saul, maar dat blijkt gelukkig helemaal niet het geval te zijn. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat, zeker Chuck vind ik een heel interessant personage. De scène in het ziekenhuis, waarin wordt bewezen dat zijn allergie tussen z'n hersenen zit, vond ik erg mooi - ondanks het bewijs neemt Jimmy het toch op voor Chuck en neemt hij hem mee naar huis.

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
Doorkijken of niet?
Zoals al gezegd denk ik ook dat het sterk genoeg op zichzelf is om goed te zijn... maar je zou het eigenlijk moeten vragen aan iemand die alle afleveringen tot nu toe heeft gezien en ook geen BrBa heeft gekeken... denk niet dat het er veel zullen zijn, de serie trekt denk ik voornamelijk BrBa kijkers. Ik ben groot fan van BrBa, ik ben dus sowieso ENORM bevooroordeeld en wat ik tot nu toe heb gezien valt zeker niet tegen.

Maar wat ik dus eigenlijk wil zeggen is: Breaking Bad nog niet gezien? 8)7 Shame on you ;) Ik vind persoonlijk dat je BrBa echt eerst moet hebben gezien, ten eerste omdat het een geweldige serie is die je zeker gaat bevallen als BCS je ook wat lijkt. Ten tweede omdat het een hoop toevoegt, je zit er sowieso sneller in zit omdat zoals men het dan noemt al 'emotioneel betrokken' bent bij sommige karakters. Zoals bijvoorbeeld Mike, maar bijvoorbeeld ook toen ik die kop van Tuco voor het eerst in BCS zag... die big smile die ik toen kreeg kan je niet krijgen als je BrBa niet hebt gezien.

Kortom: mijn mening is ga eerst BrBa kijken. Tegen de tijd dat je daar een beetje doorheen bent is het eerste seizoen BCS wel helemaal klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:45

StrongArmLance

Endless flow

Ten eerste, bedankt voor de reacties
Donstil schreef op maandag 16 maart 2015 @ 20:10:
[...]

Nee niet doorkijken. Als je Breaking Bad niet hebt gezien dan zet je deze serie af en ga je eerst een uur in de hoek staan schamen.

Daarna ga je als een malle Breaking Bad inhalen :)
:) haha
Paar afleveringen gezien, kon er niet echt inkomen

Kan me het momenteel ook niet verantwoorden aan een serie te beginnen waar ik teveel van kan kijken:)

[ Voor 11% gewijzigd door StrongArmLance op 16-03-2015 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

StrongArmLance schreef op maandag 16 maart 2015 @ 21:44:
Ten eerste, bedankt voor de reacties

[...]

:) haha
Paar afleveringen gezien, kon er niet echt inkomen

Kan me het momenteel ook niet verantwoorden aan een serie te beginnen waar ik teveel van kan kijken:)
Kon ook niet zo makkelijk in BB komen, na een aflevering of 6 doorbaggeren kon ik het wel waarderen, en eigenlijk sinds dat moment 100% hooked 10 afleveringen per dag kijken...

Had ik ook bij The Walking Dead, maar daar was ik al wat sneller hooked, wellicht door de bijzondere (en goede) stijl van Gilligan in BB. Eigenlijk was de enige serie waar ik vanaf aflevering 1 hooked was Strike Back, al zal hier geen hond van die serie hebben gehoord, loopt ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigWillem89
  • Registratie: Juli 2013
  • Niet online
kuusj98 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 21:50:
[...]
Eigenlijk was de enige serie waar ik vanaf aflevering 1 hooked was Strike Back, al zal hier geen hond van die serie hebben gehoord, loopt ook nog.
Ik wacht nog steeds op het laatste seizoen. Had er toch al moeten zijn?

Ik zou ook eerst BB kijken. Dat maakt Better Call Saul toch veel leuker en beter!

[ Voor 11% gewijzigd door BigWillem89 op 16-03-2015 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

BigWillem89 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 23:16:
[...]

Ik wacht nog steeds op het laatste seizoen. Had er toch al moeten zijn?

Ik zou ook eerst BB kijken. Dat maakt Better Call Saul toch veel leuker en beter!
Had er inderdaad al moeten zijn, echter is één hoofdrolspeler betrokken geraakt in een ongeluk buiten de set om en daarom komt hij pas dit jaar op de TV.

Wikipedia: "Strike Back will return to Cinemax in the summer of 2015 for the final season of ten new episodes. Initially scheduled for summer 2014, the season had to be pushed back due to an off-set injury to series star Sullivan Stapleton"

Raad ik jullie allemaal aan te kijken btw, je hebt toch maar 1 BCS aflevering per week :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moh.moh
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Doorkijken of niet?
Ik heb van breaking bad alleen t/m de eerste helft v/h 2e seizoen gekeken, omdat het mij maar niet kon bekoren, maar ik heb toch BCS een kans gegeven en ik moet zeggen dat dit mij erg bevalt. Ik vind BCS gewoon een erg goede serie, ook al ben ik SB nooit tegengekomen in BB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
BCS > Breaking Bad.

Breaking Bad werd gesloopt omdat het veel, veel, veel te lang door is gegaan en gewoon een comedy werd ipv de serieuze toon van het begin van de serie.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Laatst online: 23:42

Reinier

\o/

moh.moh schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 01:22:
[....]
ook al ben ik SB nooit tegengekomen in BB.
Wie is SB?

Ieder z'n mening. Ik zou het zonde vinden om Better Call Saul te kijken als je Breaking Bad niet hebt gezien. Je mist dan zo veel verwijzingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
lanerios schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 08:50:
BCS > Breaking Bad.

Breaking Bad werd gesloopt omdat het veel, veel, veel te lang door is gegaan en gewoon een comedy werd ipv de serieuze toon van het begin van de serie.
Dat hoor ik voor het eerst... dat kan volgens mij niet meer dan jouw mening zijn die je vrij feitelijk neerlegt. Breaking Bad werd juist tegen het einde steeds meer gewaardeerd en steeds beter bekeken. Jij maakt er van alsof mensen afhaakten, maar dat was juist het tegenovergestelde... BrBa was bijna gecancelled omdat het in eerste instantie juist niet genoeg kijkers trok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
De manier waarop
spoiler:
Gustavo
dood gaat is nauwelijks serieus te noemen. De gehele witwas gebeuren qua scenes is nauwelijks serieus te noemen.

En waar geef ik aan dat het een feit is? :p alles wat ik aangeef is zeer subjectief. Net zoals alle andere posters op een forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

kuusj98 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 21:50:
[...]

Kon ook niet zo makkelijk in BB komen, na een aflevering of 6 doorbaggeren kon ik het wel waarderen, en eigenlijk sinds dat moment 100% hooked 10 afleveringen per dag kijken...

Had ik ook bij The Walking Dead, maar daar was ik al wat sneller hooked, wellicht door de bijzondere (en goede) stijl van Gilligan in BB. Eigenlijk was de enige serie waar ik vanaf aflevering 1 hooked was Strike Back, al zal hier geen hond van die serie hebben gehoord, loopt ook nog.
Ik wacht ook al veel te lang op t laatste seizoen van Strike Back, echt de meest geniale "Spec/Black Ops" serie ooit. Moet al bijna weer t vorige seizoen gaan kijken om weer te weten waar t over ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigWillem89
  • Registratie: Juli 2013
  • Niet online
kuusj98 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 00:35:
[...]

Had er inderdaad al moeten zijn, echter is één hoofdrolspeler betrokken geraakt in een ongeluk buiten de set om en daarom komt hij pas dit jaar op de TV.

Wikipedia: "Strike Back will return to Cinemax in the summer of 2015 for the final season of ten new episodes. Initially scheduled for summer 2014, the season had to be pushed back due to an off-set injury to series star Sullivan Stapleton"

Raad ik jullie allemaal aan te kijken btw, je hebt toch maar 1 BCS aflevering per week :+
Ah, thanks voor de info. Dit wist ik nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Hmmm acceptabele aflevering. Wel geestige wending. Echter compleet geen cliffhanger op het einde helaas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
lanerios schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 09:44:
De manier waarop
spoiler:
Gustavo
dood gaat is nauwelijks serieus te noemen. De gehele witwas gebeuren qua scenes is nauwelijks serieus te noemen.

En waar geef ik aan dat het een feit is? :p alles wat ik aangeef is zeer subjectief. Net zoals alle andere posters op een forum.
Je geeft het aan door de manier waarop je het neerzet want je brengt het vrij definitief, het stukje 'ik vind' ontbreekt er nogal aan ... plus dat het gros het zeker niet met je eens is, de kijkcijfers niet en ook de waardering per aflevering niet.

Waar ik het wel met je eens ben is dat ik de dood van Gus ook wat over-the-top vond, maar dat was zo ongeveer het enige in de gehele serie waarbij ik moeite had om het serieus te nemen. Maar ik snap dan weer niet wat je bedoelt dat die wit-was praktijken niet serieus te nemen zijn... lijkt mij een vrij realistische weergave van hoe zoiets in het werk gaat... zover ik dat kan inschatten uiteraard want ben geen beroepscrimineel... jij toch ook niet? ;)

[ Voor 8% gewijzigd door MicGlou op 17-03-2015 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ach, ik vond het zelf gewoon nogal komisch gedaan. Misschien ligt het meer aan mij dan :+

De serie zelf is zeker niet slecht, maar zo geniaal zoals mensen vinden is het zeker niet. het is gewoon een gemiddelde serie die er boven uit steekt omdat de rest de laatste jaren nogal bagger is :) Tenminste, mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

Dat mag je vinden, maar de statistieken, recensies e.d. zijn het over het algemeen niet met je eens. Maar dit hoort in het BB topic lijkt me ;)

Over de laatste BCS aflevering: kwam die stevige kale knakker met sik van de wanted-poster en het toilet (zelfde toch?) nou ook in Breaking Bad voor? Hij kwam me zo bekend voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zucht.. "recensies zeggen dat het zo is". Nee, recensies zijn ook subjectief. :+

vanavond weer lekker kijken. Deze aflevering moet moeite gaan doen om de vorige te overtreffen, toch mijn favoriete karakter verder uitgediept <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
lanerios schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 12:07:
Ach, ik vond het zelf gewoon nogal komisch gedaan. Misschien ligt het meer aan mij dan :+

De serie zelf is zeker niet slecht, maar zo geniaal zoals mensen vinden is het zeker niet. het is gewoon een gemiddelde serie die er boven uit steekt omdat de rest de laatste jaren nogal bagger is :) Tenminste, mijn mening.
Nu doe je het weer :+ ... mag ik voor mijzelf bepalen of ik de serie geniaal vind of niet? Dat is niet een mening geven wat jij doet, je probeert je mening te verkondigen alsof dat als algemeen aangenomen moet worden, een vrij vervelende benadering die eigenlijk alleen maar meer vervelende reacties uitlokt in een nutteloze welles/nietes discussie... waar ik nu dus bovenop duik. Jij vind de serie klaarblijkelijk niet zo goed, maar er zijn miljoenen mensen dat niet bepaald met je eens zijn. Zou jij aub de mening van een ander willen respecteren, zoals je het nu brengt kom je toch wel enigszins denigrerend over.

Diverse gerenommeerde schrijvers, acteurs en producenten hebben al gezegd dat BrBa van een bijzonder hoge kwaliteit is, de manier van schrijven en de lagen die Gilligan aanbrengt is door sommigen zelfs 'shakespearesque' genoemd. Ook het acteerwerk heeft al vele uitingen van bewondering gekregen en diverse prijzen gewonnen... daarnaast spreken alle recenies, beoordelingen etc. boekdelen en is het een van de hoogst scorende series sinds de tv is uitgevonden.

Mag jij uiteraard vinden van niet en je neus ophalen voor de mening van de professionals en miljoenen mensen... maar wie ben jij dan eigenlijk? 8)7

En de rest de laatste jaren nogal bagger? Ik weet niet naar welke series jij hebt gekeken maar de afgelopen 10/15 jaar is er een enorme hoeveelheid aan kwalitatief hoogstaande tv series geweest... of leef je nog in de jaren 80/90 en kijk je naar baywatch and beverly hills 90210? Ik denk eerder dat jouw persoonlijk voorkeur wat dat betreft nogal afwijkt van het gemiddelde... dat mag hoor, maar je gaat er wel een beetje vanuit dat jij dat gemiddelde bent en dat ben je volgens mij niet.

Maar goed, zullen er nu maar over ophouden? Dit topic gaat over BCS en niet over BrBa. Back on topic please!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik ben nieuwsgierig hoe hij aan het kantoor komt wat hij in Breaking Bad heeft. Omdat het een nogal ongewoon gebouw is, en hoe hij aan alle medewerkers komt.
Vind het echt heerlijk hoe hij zo z'n best doet, en overal toch genaaid wordt.

Wat IGN al aangaf;
Breaking Bad toonde ons het vreselijke lot van Walter White, maar het was altijd duidelijk dat dit zijn eigen schuld en eigen keuze was. In Better Call Saul zien we juist iemand die tegen de stroming in blijft zwemmen, die zich continu verzet tegen de corrumperende krachten in zijn leven en vervolgens eindigt als Saul Goodman. Een betere 21ste eeuwse versie van menig Griekse tragedie zul je niet treffen.
Een heerlijke tegenstelling wat de 2 series creeëren. Van iemand die zelf bewust voor alles kiest, naar iemand die door alles zo wordt tegen gewerkt dat je gewoon medelijden krijgt.

[ Voor 24% gewijzigd door corset op 17-03-2015 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 21:28

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Ik vond BB ook een hoop humor hebben maar dat was ook nodig omdat het anders een veel te sombere serie zou worden. Het hele gegeven is al humoristisch, een sullige scheikundeleraar die drugs gaat maken.

BCS vind ik ook humoristische aspecten hebben. Denk bijvoorbeeld aan het gedoe met kaartjes bij het hokje van Mike, de toestanden in het bejaardentehuis, het kantoortje achter de nagelsalon of Kettlemannetjes.

Ook hier is de humor weer nodig om de serie aangenaam te houden. Het deprimerende leven van Saul Goodman zou een stuk minder interessant zijn geweest om te kijken.

Ik geniet in deze series erg van het camerawerk. Op een bepaalde manier bevat dat z'n eigen humor. Denk aan de toetjes voor de bejaarden. Het sluit ook erg goed aan bij het verhaal, zoals e manier waarop het nieuwe kantoor van Saul werd gefilmd. Vanuit de verste hoek in het plafond waardoor die ruimte extra groot, leeg, kaal en eng voelde.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Bingo gefilmd vanuit de bal.

Geweldig. :D

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobstaa
  • Niet online
Vanmiddag de Bingo aflevering gekeken. Vond deze aflevering minder interessant dan de aflevering ervoor (Five-O). Ik ben benieuwd wanneer James / Saul wél gaat voor het andere pad.

spoiler:
Het leek erop dat hij het 'goede' pad na deze aflevering niet meer zag zitten.

Nefit EnviLine 7400I AW 7 | Nefit HR 300 liter boiler | Nefit 50 liter buffervat | Nefit Moduline 1010H thermostaat | Buderus pomp | Home Assistant | BBQKees | Itho HRU 300R | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
lanerios schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 14:49:
Ik ben nieuwsgierig hoe hij aan het kantoor komt wat hij in Breaking Bad heeft. Omdat het een nogal ongewoon gebouw is,
Niet als je wel eens in Amerika geweest bent.
En dan bedoel ik niet NYC

Vooral buiten de grote steden zijn dergelijke "winkels" of "Winkel centrumpjes" erg gewoon, daar zitten soms de vreemdste bedrijfjes in. Eigenlijk zijn het een beetje de tweede rangs shops die niet in de ShoppingMall van die regio/plaats terecht konden.

Eigenlijk wat hier in het centrum zou zitten (want dat kennen ze daar vaak niet), een Pc winkel, nagel studio, makelaar, gespecialiseerde speelgoed winkel, postkantoor/UPS point. Enz enz.

[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 17-03-2015 23:55 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

Ja van buiten is het zo'n default saaie strip mall (op het opblaasbare vrijheidsbeeld op het dak na), maar de binnenkant met de achthoekige kamer, de pilaren en de patrijspoortraampjes is niet echt standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05:08
Heb de aflevering gisteren meteen bekeken en er is mij nog een ding niet duidelijk:

spoiler:
nadat Mike zijn klusje bij de oplichters heeft gedaan zeggen Mike en sual dat ze quite staan. Maar waarom? Kon Mike zijn rekening niet betalen?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
Nee, Mike moest een rekening betalen maar ipv geld heeft hij met een wederdienst betaald. En vind dat ze nu quitte staan.

Gewoon het bruggetje die ze gebouwd hebben hoe Mike de go-to persoon wordt van Saul als hij niet zo legale klusjes heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
lanerios schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 14:49:
Een heerlijke tegenstelling wat de 2 series creeëren. Van iemand die zelf bewust voor alles kiest, naar iemand die door alles zo wordt tegen gewerkt dat je gewoon medelijden krijgt.
Ik vind het niet zo heel tegenstrijdig hoor. Ook in de eerste seizoenen van BB zie je nog hoe walter er toch nog een soort van moraal op na houdt. De stap naar de verkeerde kant van de lijn wordt wat eerder gemaakt, maar hij zit dan ook wel iets meer in een hoek gedreven aan het begin.

Wat mij deze aflevering wel een beetje opviel is dat Jimmy wel erg snel overgehaald wordt door de ketlemans als ze beginnen over die 30k. Daar is toch helemaal geen concreet bewijs van?

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Woy schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 08:53:
[...]

Ik vind het niet zo heel tegenstrijdig hoor. Ook in de eerste seizoenen van BB zie je nog hoe walter er toch nog een soort van moraal op na houdt. De stap naar de verkeerde kant van de lijn wordt wat eerder gemaakt, maar hij zit dan ook wel iets meer in een hoek gedreven aan het begin.

Wat mij deze aflevering wel een beetje opviel is dat Jimmy wel erg snel overgehaald wordt door de ketlemans als ze beginnen over die 30k. Daar is toch helemaal geen concreet bewijs van?
Nee, maar als ze zijn boekhouding na gaan kijken gaat het wel opvallen.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zo, nieuwe aflevering gister gekeken. Man man, wat een heerlijk pijnlijke aflevering was het ook.

"The right thing" was nog nooit zo zwaar.

En dan de scene waarin hij niks laat horen, maar alleen verslagen in dat lege kantoor zit (of de scene als hij de Kettlemans afgeeft). Het zegt gewoon genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
Woy schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 08:53:
[...]Wat mij deze aflevering wel een beetje opviel is dat Jimmy wel erg snel overgehaald wordt door de ketlemans als ze beginnen over die 30k. Daar is toch helemaal geen concreet bewijs van?
Hij heeft deels van dat geld dat grote billboard en dat dure pak betaald, terwijl hij vrijwel geen inkomsten had... dan val je door de mand. De aanpak moest ik wel erg om lachen... okay, dan pik ik het geld toch van jullie?

Overigens... waar ken ik die Mevr. Kettleman eigenlijk van? Ze komt mij zo bekend voor maar kan het niet plaatsen, zelfs niet als ik haar op zoek bij IMDB.

[ Voor 13% gewijzigd door MicGlou op 19-03-2015 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
same here! Ik kan haar ook niet plaatsen ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-09 22:28
http://www.imdb.com/name/nm1024264/?ref_=ttfc_fc_cl_t7

Genoeg gastrollen zeg 8)7
Ik zou zeggen pak je serie waar je haar ooit gezien hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:42

FREAKJAM

"MAXIMUM"

lanerios schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 12:55:
same here! Ik kan haar ook niet plaatsen ><
Waarschijnlijk de rol waarin ze de beste vriendin van Eva Mendes speelt in Hitch.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Of van Fargo. Dat heeft ze ook een aantal afleveringen meegedaan. Waar Bob Odenkirk ook weer in meespeelt btw.

[ Voor 25% gewijzigd door Shiver23 op 19-03-2015 22:27 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
sjaak88 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 13:04:
http://www.imdb.com/name/nm1024264/?ref_=ttfc_fc_cl_t7

Genoeg gastrollen zeg 8)7
Ik zou zeggen pak je serie waar je haar ooit gezien hebt.
Ik bedoel het gehele karakter zoals ze het speelt, niet alleen de actrice... zelfs die naam doet mij ergens aan denken maar kan het niet plaatsen.

Ben overigens wel benieuwd, zal Kim de ex-vrouw van Jimmy/Saul zijn waar hij het over heeft in BrBa? Hij lijkt in deze aflevering toch wel erg gedreven om haar aandacht te krijgen en ze is terughoudend maar voelt ook duidelijk wat voor hem... ik vermoed dat zij wel eens de reden van de transformatie tot Saul kan zijn omdat ze zijn hart breekt oid.

[ Voor 29% gewijzigd door MicGlou op 20-03-2015 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Wederom een zeer leuke aflevering imho. Met die garbage container, lol :P

[ Voor 10% gewijzigd door Brad Pitt op 24-03-2015 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Dat was inderdaad een heel grappige scene, vooral nadat hij .... :D

Maar verder vond ik het wat mat tov de afgelopen afleveringen. Het was goed, veel info, maar het zoog me er niet zo in als eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 17:10
E07 was gaaf. :)
Mooi acteerwerk, het ging van lekker luchtig naar wat serieuzer.

Benieuwd wanneer er wat actie gaat komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 17:10
Brad Pitt:
Wederom een zeer leuke aflevering imho. Met die garbage container, lol :P
offtopic:
Mooie 850R ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-09 22:53

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

spoiler:
Ik vraag me nu alleen af wat er met chuck is, beseft hij dat hij zich aan stelt of was hij gewoon zo druk bezig met de papieren dat hij niet gefocussed was op zijn conditie en daardoor er niets van merkte?

Edit: Ik wou nog niet zo vroeg iets spoilen

[ Voor 17% gewijzigd door Lawwie op 24-03-2015 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobstaa
  • Niet online
Goede aflevering. Mooi om na een aflevering vol deprimerende zaken, een aflevering te hebben waar veel goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

mobstaa schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 18:53:
Goede aflevering. Mooi om na een aflevering vol deprimerende zaken, een aflevering te hebben waar veel goed gaat.
En een opzetje voor Mike om het criminele pad te gaan bewandelen en misschien dus Gus:)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Eerste stuk gekeken van de aflevering (was doodop toen ik thuis kwam :+ ). Begint al heerlijk, vooral dat hij gelijk al 2x als advocaat totaal niet serieus wordt genomen.

In het begin tijdens z'n postclerk tijd
Tijdens het gesprek met de advocaat van die retirement home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Lawwie schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 17:31:
spoiler:
Ik vraag me nu alleen af wat er met chuck is, beseft hij dat hij zich aan stelt of was hij gewoon zo druk bezig met de papieren dat hij niet gefocussed was op zijn conditie en daardoor er niets van merkte?

Edit: Ik wou nog niet zo vroeg iets spoilen
Hij was druk bezig met de papieren. Dat is denk ik het comedy deel van de serie, die aflevering over zijn ziekte deed hij ook opeens die aluminium cape nadat Saul wat gezegd had (weet het niet meer precies, dat hij alleen nog voor ouderen ging werken ofzo)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Weer een mooie aflevering maar ik vermoed een slechte afloop, zeker na het gebruiken van de printer van HH&M op de rekening van Chuck en de vragen die Kim had omdat Chuck weer aan het werk was.

Mijn gok: de class action komt hierdoor in handen van HH&M, Chuck gaat daar weer aan het werk en Jimmy staat voor de zoveelste keer met lege handen nadat hij voor de zoveelste keer heeft geprobeerd om op een nette manier iets van zijn carrière te maken. Nu is hij het zat en gaat hij het spelletje ook vies spelen. Vervolgens verschijnt in beeld "Executive producer: Vince Gilligan" en mogen we tot 2016 wachten :P

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
haha dat zou wel eens een heel juiste voorspelling kunnen zijn :D

Pagina: 1 ... 3 ... 25 Laatste