lanerios schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 12:07:
Ach, ik vond het zelf gewoon nogal komisch gedaan. Misschien ligt het meer aan mij dan
De serie zelf is zeker niet slecht, maar zo geniaal zoals mensen vinden is het zeker niet. het is gewoon een gemiddelde serie die er boven uit steekt omdat de rest de laatste jaren nogal bagger is

Tenminste, mijn mening.
Nu doe je het weer

... mag ik voor mijzelf bepalen of ik de serie geniaal vind of niet? Dat is niet een mening geven wat jij doet, je probeert je mening te verkondigen alsof dat als algemeen aangenomen moet worden, een vrij vervelende benadering die eigenlijk alleen maar meer vervelende reacties uitlokt in een nutteloze welles/nietes discussie... waar ik nu dus bovenop duik. Jij vind de serie klaarblijkelijk niet zo goed, maar er zijn miljoenen mensen dat niet bepaald met je eens zijn. Zou jij aub de mening van een ander willen respecteren, zoals je het nu brengt kom je toch wel enigszins denigrerend over.
Diverse gerenommeerde schrijvers, acteurs en producenten hebben al gezegd dat BrBa van een bijzonder hoge kwaliteit is, de manier van schrijven en de lagen die Gilligan aanbrengt is door sommigen zelfs 'shakespearesque' genoemd. Ook het acteerwerk heeft al vele uitingen van bewondering gekregen en diverse prijzen gewonnen... daarnaast spreken alle recenies, beoordelingen etc. boekdelen en is het een van de hoogst scorende series sinds de tv is uitgevonden.
Mag jij uiteraard vinden van niet en je neus ophalen voor de mening van de professionals en miljoenen mensen... maar wie ben jij dan eigenlijk?
En de rest de laatste jaren nogal bagger? Ik weet niet naar welke series jij hebt gekeken maar de afgelopen 10/15 jaar is er een enorme hoeveelheid aan kwalitatief hoogstaande tv series geweest... of leef je nog in de jaren 80/90 en kijk je naar baywatch and beverly hills 90210? Ik denk eerder dat jouw persoonlijk voorkeur wat dat betreft nogal afwijkt van het gemiddelde... dat mag hoor, maar je gaat er wel een beetje vanuit dat jij dat gemiddelde bent en dat ben je volgens mij niet.
Maar goed, zullen er nu maar over ophouden? Dit topic gaat over BCS en niet over BrBa. Back on topic please!