Ik durf niet echt te zeggen hoever het van BB af zit in 'tijd'... wat in principe wel duidelijk is dat de rest in het komende seizoen moet gaan gebeuren want de planning zou zoals jij al noemde 5 seizoenen zijn.dvd-linden schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 14:57:
Zijn er hier trouwens personen die me kunnen vertellen of zij een idee hebben over hoe ver we nog af zitten van het begin van Breaking Bad. Saul Goodman is aan het einde van aflevering 10 echt geboren en ik ben dan ook heel benieuwd waar we naartoe gaan. Het lijkt me dat het einde van aflevering 10 het begin is van de definitieve breuk met Kim.
Heb in ieder geval altijd gedacht dat er in totaal 5 seizoenen zouden gaan komen, maar ze kunnen opzich nog best veel kanten uit. De zwart-wit scènes zullen uiteindelijk ook nog wel een rol gaan spelen zou ik zeggen. Ben er in ieder geval super nieuwsgierig naar of er een overlap gaat plaatsvinden met BB en of het verhaal uiteindelijk nog zelfs tot na BB verder gaat. Eerst maar afwachten tot duidelijk wordt wanneer seizoen 5 gaat verschijnen (hopelijk volgend jaar nog).
P.S. Krijg The Winner Takes It All van Abba niet uit mijn hoofd en zou eigenlijk best wel een volledige versie van Chuck/Michael McKean willen horen.
Maar als ik er een klein beetje logica tegenaan mag gooien... BCS is 6 jaar voor de gebeurtenissen in BB begonnen, dat staat vast. De eerste drie seizoenen spelen zich als mij niet vergis in ongeveer 1 jaar af en het 4e seizoen is ook een 1 jaar... dat zet BCS nu op 4 jaar voor de gebeurtenissen in BB, dat tijdsbestek lees je ook wel bij andere sites als je zoekt op een timeline van BCS. Maar ik denk dat dit ook wel wat kort door de bocht is.
Want naar de details gekeken... als Walter White in seizoen 3 van BB voor het eerst het lab ziet is het allemaal nog spiksplinter nieuw en ik kan mij niet voorstellen dat het afbouwen van het lab nog 4 jaar gaat duren. De eerste 4 seizoenen van BB speelt zich af in iets langer dan 1 jaar en het laatste seizoen ook nog 1 jaar. Gezien de voortgang van het lab nu in BCS denk ik dat ze hooguit een jaar en echt maximaal 1,5 jaar van het begin van BB zitten.