Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• MicGlou
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 19:37
dvd-linden schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 14:57:
Zijn er hier trouwens personen die me kunnen vertellen of zij een idee hebben over hoe ver we nog af zitten van het begin van Breaking Bad. Saul Goodman is aan het einde van aflevering 10 echt geboren en ik ben dan ook heel benieuwd waar we naartoe gaan. Het lijkt me dat het einde van aflevering 10 het begin is van de definitieve breuk met Kim.
Heb in ieder geval altijd gedacht dat er in totaal 5 seizoenen zouden gaan komen, maar ze kunnen opzich nog best veel kanten uit. De zwart-wit scènes zullen uiteindelijk ook nog wel een rol gaan spelen zou ik zeggen. Ben er in ieder geval super nieuwsgierig naar of er een overlap gaat plaatsvinden met BB en of het verhaal uiteindelijk nog zelfs tot na BB verder gaat. Eerst maar afwachten tot duidelijk wordt wanneer seizoen 5 gaat verschijnen (hopelijk volgend jaar nog).

P.S. Krijg The Winner Takes It All van Abba niet uit mijn hoofd en zou eigenlijk best wel een volledige versie van Chuck/Michael McKean willen horen.
Ik durf niet echt te zeggen hoever het van BB af zit in 'tijd'... wat in principe wel duidelijk is dat de rest in het komende seizoen moet gaan gebeuren want de planning zou zoals jij al noemde 5 seizoenen zijn.

Maar als ik er een klein beetje logica tegenaan mag gooien... BCS is 6 jaar voor de gebeurtenissen in BB begonnen, dat staat vast. De eerste drie seizoenen spelen zich als mij niet vergis in ongeveer 1 jaar af en het 4e seizoen is ook een 1 jaar... dat zet BCS nu op 4 jaar voor de gebeurtenissen in BB, dat tijdsbestek lees je ook wel bij andere sites als je zoekt op een timeline van BCS. Maar ik denk dat dit ook wel wat kort door de bocht is.

Want naar de details gekeken... als Walter White in seizoen 3 van BB voor het eerst het lab ziet is het allemaal nog spiksplinter nieuw en ik kan mij niet voorstellen dat het afbouwen van het lab nog 4 jaar gaat duren. De eerste 4 seizoenen van BB speelt zich af in iets langer dan 1 jaar en het laatste seizoen ook nog 1 jaar. Gezien de voortgang van het lab nu in BCS denk ik dat ze hooguit een jaar en echt maximaal 1,5 jaar van het begin van BB zitten.

• Alex)
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 28-05 22:50
dvd-linden schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 14:57:
Zijn er hier trouwens personen die me kunnen vertellen of zij een idee hebben over hoe ver we nog af zitten van het begin van Breaking Bad. Saul Goodman is aan het einde van aflevering 10 echt geboren en ik ben dan ook heel benieuwd waar we naartoe gaan. Het lijkt me dat het einde van aflevering 10 het begin is van de definitieve breuk met Kim.
"Winner" speelde zich af in het voorjaar van 2004. De pilot van Breaking Bad speelt zich af in september 2008, Walt/Jesse en Saul ontmoeten elkaar in december 2008. Walt ging in Fring's superlab werken in maart 2009 (om in juli 2009 Gus te vermoorden en het lab plat te branden).

[Voor 8% gewijzigd door Alex) op 12-10-2018 15:33]

We are shaping the future

• puntje013
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 26-05 20:10
joderoo schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 10:55:
Geweldige laatste aflevering vol met hoogtepunten.

Volgens mij voor het eerst in de show dat naar voren komt dat Chuck en Jimmy ook mooie momenten hadden. Ik denk dat Jimmy dit heeft kunnen gebruiken om zijn 'verdriet' goed na te kunnen spelen.

Het trucje van Mike met z'n kauwgom was geniaal. Ook de liquidatie van Werner was mooi gefilmd, geluid liep iets achter op het licht van de vuurwapen.

Wat ik me afvraag is wat het gewin van Mike is om zo loyaal aan Gus te zijn. Is het geld? Ik kan me niet herinneren of dit in BB duidelijk naar voren komt.
Dat trucje was idd geniaal al vraag ik me af of het echt werkt, volgens mij slikt zo'n automaat pas een nieuw kaartje in als de slagboom weer dicht is en de cyclus van dat ding dus weer in standby staat.
Ik heb wel eens bij een slagboom gestaan waar ik het kaartje er al in wilde doen en hij het kaartje niet pakte omdat ik te snel was en de slagboom nog niet dicht was.

Het geluid van het schot liep trouwens niet achter op het licht van het wapen, verschil in snelheid van licht en geluid.

Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog

• joderoo
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 21:02
puntje013 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 20:41:
[...]

Het geluid van het schot liep trouwens niet achter op het licht van het wapen, verschil in snelheid van licht en geluid.
Ja ik begrijp de reden, dat maakte het camerawerk juist zo mooi!

Acties:
  • +4Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 22:10

JvS

Ik heb hem zelf ook

• s0kkie
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 17:08
Beetje Game of Thrones nadoen dus :P
Ach, als het de kwaliteit goed doet dan kan ik nog wel een jaartje wachten!

PSN: https://psnprofiles.com/s0kkie-NL

• ByteMe_
  • Registratie: januari 2009
  • Niet online
Spijtig.. Nu ben ik wel met een andere seriereeks bezig, maar ik hoopte toch wel nummer 5 van deze te zien :-(

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +2Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: oktober 2001
  • Nu online

vooghel

Cunning linguist

Ik zag gisteren op de Instagram van Rhea Seehorn dat ze net gingen beginnen met filmen, dus dat het nog zo'n tijd gaat duren verbaast me niet.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

• Hamazaki
  • Registratie: februari 2013
  • Niet online
ik ben een beetje klaar met series kijken. dit is voor mij goed nieuws.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 28-05 19:40

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Jammer.. Het haalt het momentum, van een al trage serie, nog verder omlaag.

Dan hopelijk met minimaal dezelfde kwaliteit als het afgelopen seizoen en misschien een kleine cameo van Walter (8>

"All that the xHTML validation shows is that you can lowercase and close your tags."

• Sir_Hendro
  • Registratie: augustus 2006
  • Nu online
Het lijkt mij leuk als zij langzaam Walter introduceren samen met het oprichten van Gray Matter Technologies en hoe hij daar dan uiteindelijk vertrekt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nino_070
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 16:57
s0kkie schreef op maandag 8 april 2019 @ 10:54:
Beetje Game of Thrones nadoen dus :P
Ach, als het de kwaliteit goed doet dan kan ik nog wel een jaartje wachten!
En ondertussen wordt Mike nog bejaarder...weet niet of dat de kwaliteit ten goede komt voor een prequel

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hamazaki
  • Registratie: februari 2013
  • Niet online
nino_070 schreef op maandag 8 april 2019 @ 12:18:
[...]

En ondertussen wordt Mike nog bejaarder
die ouwe lul zag er 30 jaar geleden ook hetzelfde uit..

• s0kkie
Hamazaki schreef op maandag 8 april 2019 @ 12:20:
[...]

die ouwe lul zag er 30 jaar geleden ook hetzelfde uit..
In Gremlins had hij nog wel haar :p

• vooghel
  • Nu online

vooghel

Cunning linguist

Een paar maanden geleden waren 48 Hrs. en Beverly Hills Cop vlak achter elkaar op tv, en in beide klassieke 80's actiecomedy's speelt Jonathan Banks mee! :D

• SenkZ
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 16-05 21:03
Zijn er in de tussentijd vergelijkbare series die aanbevolen kunnen worden? Vooral de aandacht voor details in deze serie spreken mij aan.

• Greatsword
  • Registratie: februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

• Karel V
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 24-05 22:14

Karel V

Een simpele ziel

Hmmm, het is niet helemaal stil rond Better Call Saul. Ergens rond februari 2020 kunnen we seizoen 5 verwachten. En ze gaan de Breaking Bad een vervolg geven met Jesse Pinkman als ik het goed hoor.

Better Call Saul Season 5 Postponed Until 2020 EXPLAINED!

Het duurt wat lang al zal dat de kwaliteit wel goed doen :)

Ze zijn nu nog aan het filmen. Ergens vanaf 9 minuten praat Bob Odenkirk over seizoen 5.

The old Lie: Dulce et Decorum est Pro patria mori

• WernerL
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 22:00
Februari pas? Dat duurt nog wel even. :(

They say talking to yourself is a sign of mental stability. At least that's what I tell myself.

• LockeJohn
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 27-02 21:34
zal wel door de BB film komen dat die zo laat komt

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

Ik denk het ook. El Camino, post BB, begint morgen op Netflix.

• Amaze86
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 21:48
Leuke serie dit,afgelopen week alles afgekeken.Nu begonnen met bb.

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

23 februari!

[Voor 8% gewijzigd door JvS op 20-11-2019 22:16]

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 21:50

Donstil

Grab them by the 🐈.

Yes, let’s go.
Ik miste hem ineens toen ik de acteur in The Kominsky Method langs zag komen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• vooghel
  • Nu online

vooghel

Cunning linguist

Mooie subtiele inhaker met video:

• SOTD
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 08-12-2019
Komt dan alles in 1 keer op Netflix of word het een wekelijkse aflevering?

• Alex)
Ik verwacht dat het weer wekelijks een nieuwe aflevering wordt, net zoals eerder.

• Woy
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Het zal inderdaad wel elke week 1 worden. Het is geen volledige Netflix productie, ze hebben alleen de online rechten.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

• vooghel
  • Nu online

vooghel

Cunning linguist

De eerste twee afleveringen komen op 23 en 24 februari, en vervolgens inderdaad 1 per week op AMC en vervolgens Netflix.

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

en een langere featurette

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Nog een teaser (wel even je VPN op VS zetten)
YouTube: Better Call Saul Season 5 Teaser: Jimmy & Kim | AMC

Leuk :)

Enne, wordt het nu al 9 februari?

edit:
https://streamable.com/42h4t

voor europeanen :)

[Voor 12% gewijzigd door JvS op 18-01-2020 15:11]

• segil
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 14:34
Volgens mij 23 feb, als je de teaser mag geloven.

• vooghel
  • Nu online

vooghel

Cunning linguist

Afgelopen week is ook bekend gemaakt dat we nog een paar bekende gezichten uit BB zullen terugzien: DEA agenten Hank Schrader en Steven Gomez, en 'fixer' Ed Galbraith (de stofzuigerman die later Walt en Saul laat verdwijnen).

En na de tien afleveringen van seizoen 5 komt er nog één seizoen van 13 afleveringen, en dan moet BCS op BB aangesloten zijn. Ik ben benieuwd!

• Nietdatikweet
  • Registratie: augustus 2019
  • Laatst online: 21:29
Geloof je wel maar heb je ook een bron?

• True
  • Registratie: april 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Nietdatikweet schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 21:35:
https://twitter.com/AMC_TV/status/1217985993204289538

offtopic:
Je kunt natuurlijk ook zelf even Googlen ;)

Steam Profile

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 21:50

Donstil

Grab them by the 🐈.

Ondanks dat ik BCS heel goed vind heeft het mij nog niet echt gebracht wat ik op voorhand wilde. Ik ben benieuwd hoe ze dit in twee seizoenen nog naar BB gaan schrijven.

Edit: Al is het laatste seizoen weer in 2 delen uitbrengen ook nog een optie natuurlijk. Zoals hij dat al eerder deed.

Ik had alleen al eens gelezen dat Vince er op voorhand vijf seizoenen van wilde maken.

[Voor 38% gewijzigd door Donstil op 18-01-2020 22:15]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• vooghel
  • Nu online

vooghel

Cunning linguist

Nietdatikweet schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 21:35:
Voor de acteurs, zie de link van @True. Voor het 6e seizoen: https://twitter.com/Bette...tatus/1217980644569100289

• Nietdatikweet
Oke thx mannen! Hoop dat Walter en Jesse nog een cameo maken als leraar en drugsdealer tegen het einde van het seizoen 5 of 6

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

vooghel schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 20:43:
Afgelopen week is ook bekend gemaakt dat we nog een paar bekende gezichten uit BB zullen terugzien: DEA agenten Hank Schrader en Steven Gomez, en 'fixer' Ed Galbraith (de stofzuigerman die later Walt en Saul laat verdwijnen).
Maar Robert Forster, de stofzuigerman, is eind vorig jaar overleden :?

Haha, ik irriteer mij nu al aan die kop van Hank, met z'n stenen.. :D

"All that the xHTML validation shows is that you can lowercase and close your tags."

• vooghel
  • Nu online

vooghel

Cunning linguist

Pendaco schreef op maandag 20 januari 2020 @ 09:33:
[...]

Maar Robert Forster, de stofzuigerman, is eind vorig jaar overleden :?

Haha, ik irriteer mij nu al aan die kop van Hank, met z'n stenen.. :D

[Afbeelding]
De scene(s?) met Robert Forster zijn kennelijk opgenomen tijdens de opnames voor El Camino.

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

vooghel schreef op maandag 20 januari 2020 @ 12:09:
[...]

De scene(s?) met Robert Forster zijn kennelijk opgenomen tijdens de opnames voor El Camino.
Aha, dat heeft Vince dan goed gepland :) Wel met een zwart randje dan.. :/ Was wel apart dat hij op de dag van de release van El Camino was overleden.

• Shutdown
  • Registratie: november 2017
  • Nu online
Ik was wat later begonnen met seizoen 4, aangezien ik wou wachten op seizoen 5 en dan in 1 reeks het kon gaan afkijken. Nu blijkt er dus een seizoen 6 te komen? Dan heb ik alsnog te vroeg seizoen 4 gekeken. Was alles alweer vergeten namelijk en zit er nu lekker in. Nou ja, dan maar een keer een uitgebreide recap kijken/lezen.

Anyway, seizoen 5 kan niet snel genoeg komen zeg!

• zetje01
  • Registratie: augustus 1999
  • Laatst online: 24-05 18:23
Shutdown schreef op maandag 17 februari 2020 @ 08:21:
Ik was wat later begonnen met seizoen 4, aangezien ik wou wachten op seizoen 5 en dan in 1 reeks het kon gaan afkijken. Nu blijkt er dus een seizoen 6 te komen? Dan heb ik alsnog te vroeg seizoen 4 gekeken. Was alles alweer vergeten namelijk en zit er nu lekker in. Nou ja, dan maar een keer een uitgebreide recap kijken/lezen.

Anyway, seizoen 5 kan niet snel genoeg komen zeg!
Maar maar... seizoen 3 dan???

• Nietdatikweet
YouTube: Better Call Saul Season 5 Trailer | Rotten Tomatoes TV

Seizoen 5 trailer.

Denk zelf dat ik w8 totdat alle 10 afleveringen te zien zijn op netflix. Ergens eind april

• vooghel
  • Nu online

vooghel

Cunning linguist

Dan kun je na dit weekend beter wegblijven uit dit topic :P

• DarkSEDA
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 21:46
Hij staat op Netflix, en morgen gelijk de volgende. :)

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

oooh 13 minuten gene goodness

En lekker hoor :). Wel nog een beetje op gang komen, maar ik heb genoten :)

• Vis
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 21:32
Hij was weer goed! Fijn dat ze nu wel meteen de volgende dag EP 2 aanbieden. En daarna pas wekelijks.. goed op gang komen :)

Maar zag ik daar in de lijst maar 6 afleveringen? Normaliter 10 .. hmm beetje karig toch..
Zin in morgen :D

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Spooksel
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 22:02

Spooksel

Spooksel!

Haha, die 2e episode... toen ie samen met die vrouw vast kwam te zitten in die lift kon je er natuurlijk meteen wel vanuit gaan dat het geen ongelukje was :D Heerlijk.

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

• Ebayzo
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 19:50

Ebayzo

Gekke eend

Ik begon gister eerst aan s04e01 :') Blijkbaar seizoen niet op Netflix gekeken dus die ging daar verder. "Dit heb ik toch al gezien :? " De stofzuigerman zag je ook al gelijk aankomen :) Blijf de verbanden tussen BB, BCS en ook een beetje El Camino toch heerlijk vinden.

• s0kkie
Vis schreef op maandag 24 februari 2020 @ 23:24:
Hij was weer goed! Fijn dat ze nu wel meteen de volgende dag EP 2 aanbieden. En daarna pas wekelijks.. goed op gang komen :)

Maar zag ik daar in de lijst maar 6 afleveringen? Normaliter 10 .. hmm beetje karig toch..
Zin in morgen :D
Volgens IMDB zijn het er gewoon 10 dus ik denk dat Netflix nog niet alles heeft toegevoegd :)

Super eerste aflevering, ben echt benieuwd wat er met Lalo gaat gebeuren gezien hij niet in BB zit :P

• Vis
s0kkie schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 12:57:
[...]

Volgens IMDB zijn het er gewoon 10 dus ik denk dat Netflix nog niet alles heeft toegevoegd :)

Super eerste aflevering, ben echt benieuwd wat er met Lalo gaat gebeuren gezien hij niet in BB zit :P
Ah mooi! :)

"Werner.. ZIEGLER" 😄

• miicker
  • Registratie: juni 2011
  • Niet online
2e aflevering staat ook online :) Vond deze een stuk beter dan die van gister

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• Amaze86
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 21:48
Waarom gooien ze niet meteem alles online...

• Vis
Amaze86 schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 01:16:
Waarom gooien ze niet meteem alles online...
Ik ben wel blij met deze aanpak. Heb je tenminste iets om naar uit te kijken.. altijd maar dat gebinge is ook niet echt gezond.
Nu kun je er langer van genieten.. naar mijn mening :)

• Jovatov
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 21:47
Ik vind het ook leuker zo, inderdaad iets om wekelijks naar uit te kijken.

De reden dat Netflix niet alles online gooit is omdat Netflix alleen de distributierechten heeft buiten Amerika. De melding 'Netflix Original' klopt eigenlijk niet. In Amerika zelf wordt de serie uitgezonden op de zender AMC, en de dag erna is deze dan telkens te streamen op Netflix.

• ex87
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 28-05 20:54
@Jovatov Netflix in !USA ja :P hier moeten we het via AMC kijken, pas als het hele seizoen is uitgezonden komt het een x'tje op Netflix. S4 is pas net toegevoegd hier.

🇺🇸 | California | Tesla M3 SR+

• enchion
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online
Bij de laatste serie van The Expanse miste ik echt het lezen van reacties en het zelf nadenken/extrapoleren van wat ik gezien had.

Opzich vind ik 1 ep per week net iets te lang wachten 2 per week zou imho beter zijn.
Maar alles in 1 dump vind ik bij een supergoede serie waar napraten een vast onderdeel is/hoort te zijn een beetje zonde.

How do you save a random generator ?

• Famous
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 21:08

Famous

R 400+

Vis schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 10:44:
[...]

Ik ben wel blij met deze aanpak. Heb je tenminste iets om naar uit te kijken.. altijd maar dat gebinge is ook niet echt gezond.
Nu kun je er langer van genieten.. naar mijn mening :)
Ik wilde het uitzitten maar vandaag toch beide afleveringen aangezet.. nu weer wachten :(

Persoonlijk kijk ik een goede serie, met verhaal, wel snel achter elkaar O-)

Xbox live: Ghesous

• Apache4u
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
Leuke verrassing voor mij dat er 2 afleveringen stonden in plaats van 1. Ook leuk dat duidelijk begint te worden hoe BCS en BB in elkaar gaan overlopen. Tevens grappig om te zien hoe Krazy-8 (Ocho Loco!) aan zijn bijnaam is gekomen.
Het enige jammere van de 2e aflevering vond ik de 2 druggies die compleet uit hun plaat gingen vanwege 50% discount bij "een advocaat".. Erg ver gezocht. De tuinkabouter met een gat in z'n gezicht was dan wel weer een leuk detail.

Dat betekent, stam + t .

• Kez
  • Registratie: maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

spoiler:
Hank! _/-\o_

Ook mooi hoe belichting tussen Nacho in het donker en zijn vader in het licht werden gedaan. 👍

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

• avotar
  • Laatst online: 08:30

avotar

P0werd by Black Coffee

-

[Voor 99% gewijzigd door avotar op 03-03-2020 13:05]

"The H in Engineering stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Hank en Gomey... \o/

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

Dat ijsje.... wat een metafoor _/-\o_

En dan die eindscene met Kim en Jimmy op het balkon. Geniaal, zonder woorden zoveel zeggen.

Wat mij betreft de beste aflevering van dit seizoen tot nu toe.

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 20:24
Briljante openingsscène! Heerlijk! Ik heb de rest nog niet eens gezien, maar moest dit alvast even kwijt.

Sometimes an apple is just an apple / Prediction is very difficult, especially if it's about the future - Niels Bohr

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Hmtsjmftsch schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 20:05:
Briljante openingsscène! Heerlijk! Ik heb de rest nog niet eens gezien, maar moest dit alvast even kwijt.
Ik werd toch wel een beetje kriebelig als je kijkt hoe groot die mieren zijn.
Nu zie je het ijsje en de mieren later nog een keer terug en zijn ze van een normaler formaat.

"The H in Engineering stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

• vooghel
  • Nu online

vooghel

Cunning linguist

Ik hoorde net op de BCS Insider podcast dat het ook echte mieren waren, geen CGI!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
vooghel schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 10:31:
Ik hoorde net op de BCS Insider podcast dat het ook echte mieren waren, geen CGI!
Dat lijkt mij opzich logisch, want veel goedkoper om te maken, en waarschijnlijk een beter resultaat. Het enige is dat je iets minder regie hebt, maar gewoon een x aantal takes levert genoeg materiaal op om een mooie cut te maken.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

• s0kkie
Weer een stapje dichterbij het BB verhaal met Hank _/-\o_

• vooghel
  • Nu online

vooghel

Cunning linguist

Ik vind het ook erg mooi hoe ze dit stukje uit S02E08 van BB hebben gebruikt om de gebeurtenissen en personages in BCS op te bouwen:

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Haha, met een totaal verkeerd persoon in het beklaagdenbankje een rechtzaak instappen, geniaal.

En dan ook die bowlingballen op het eind, lol. $75 for all 3?

• vooghel
  • Nu online

vooghel

Cunning linguist

Spooksel schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 15:20:
Haha, met een totaal verkeerd persoon in het beklaagdenbankje een rechtzaak instappen, geniaal.

En dan ook die bowlingballen op het eind, lol. $75 for all 3?
En de draagtas heeft hij er zo te zien ook bijgeritseld :P

• Vis
Hank and Steve :D wat een heerlijk cops koppel.. "Culvert" 😂

ep 4 was weer een feestje om te kijken :) wat een briljante serie is dit toch 👌🏽

• handoff
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 21:33
Zou Gus een relatie hebben gehad met Max?

• luxzenburcht
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 14:46
ykc1994 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 14:15:
Volgens mij is dat zijn broer of neef? Die in Breaking Bad word neergeschoten door Hector bij dat zwembad.

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

ykc1994 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 14:15:
Max is de andere Pollo Hermano.
Hij was degene die door Hector Salamanca werd neergeschoten.

Volgens mij hadden ze ook een relatie, maar dat weet ik niet zeker. Ze waren in elk geval tight-tight-tight.

• Alex)
In Breaking Bad is nooit duidelijk gemaakt wat er precies speelde tussen Max en Gus, maar uit opmerkingen van Hector kon je al wel e.e.a. afleiden. Die zei in één van de afleveringen iets als "Los Pollos Hermanos? More like Los Culos Hermanos!" ("De kippenbroers? Je bedoelt de kontbroers!") en dat is toch wel een vrij duidelijke hint :)

Acties:
  • +4Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ben halverwege, gouden scene met Mike die zijn telefoon op wil laden

• handoff
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 21:33
Alex) schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 15:58:
In Breaking Bad is nooit duidelijk gemaakt wat er precies speelde tussen Max en Gus, maar uit opmerkingen van Hector kon je al wel e.e.a. afleiden. Die zei in één van de afleveringen iets als "Los Pollos Hermanos? More like Los Culos Hermanos!" ("De kippenbroers? Je bedoelt de kontbroers!") en dat is toch wel een vrij duidelijke hint :)
Ah dat heb ik gemist. Weet je nog welke aflevering dat was?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Al twee afleveringen geen Lalo btw :o

• Alex)
ykc1994 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 20:44:
[...]

Ah dat heb ik gemist. Weet je nog welke aflevering dat was?
Ik zat abuis, ik dacht dat het een BB-aflevering was maar het was een BCS-aflevering :)

Seizoen 3, aflevering 4 "Sabrosito":

Maar in BB zelf is het ook wel te zien geweest, zoals in de video die Spooksel hierboven heeft geplaatst. Die twee waren echt wel meer dan zakenpartners, al hebben de schrijvers van BB hier nooit uitsluitsel over gegeven.

• TutanRamon
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 28-05 08:27
Vis schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 00:02:
Hank and Steve :D wat een heerlijk cops koppel.. "Culvert" 😂

ep 4 was weer een feestje om te kijken :) wat een briljante serie is dit toch 👌🏽
Ja, ik geniet ook ontzettend van deze serie. Voor mij in dezelfde lijn met BB. Goede zet om deze heren te introduceren. Ze konden eigenlijk ook niet ontbreken.

[Voor 10% gewijzigd door TutanRamon op 18-03-2020 11:48]

We see things as we are, not as they are

• Sir_Hendro
  • Nu online
In het laatste seizoen zouden ze nog Jesse Pinkman kunnen introduceren. Dat je hem langzaam van het padje ziet afglijden met hier en daar af en toe een korte scene waar hij in de chemistry klas van Walter White zit (puur voor de hype).

• JackBol
  • Registratie: maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Sir_Hendro schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 11:55:
In het laatste seizoen zouden ze nog Jesse Pinkman kunnen introduceren. Dat je hem langzaam van het padje ziet afglijden met hier en daar af en toe een korte scene waar hij in de chemistry klas van Walter White zit (puur voor de hype).
Voor mij is Jesse been BCS karakter. Als ze hem of WW introduceren is het alleen voor het wow effect.

Jimmy is ook pas in S2 geïntroduceerd als karakter.

[Voor 5% gewijzigd door JackBol op 18-03-2020 13:19]

When you do things right, people won't be sure you've done anything at all.

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

JackBol schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:18:
[...]

Voor mij is Jesse been BCS karakter. Als ze hem of WW introduceren is het alleen voor het wow effect.

Jimmy is ook pas in S2 geïntroduceerd als karakter.
Wellicht gaan ze nog een tijdje parallel draaien.

Uiteindelijk laten ze natuurlijk ook steeds flash forwards zien naar hoe het na BB gaat.
Het concept zou het toelaten.

• JackBol
  • Registratie: maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Net nog even de intro episode van Saul gekeken (BB S2E8). Saul wordt door Jesse aan Walter geïntroduceerd als diegene die ene "Emilio" voorheen twee keer vrij kreeg. Gebaseerd op het gesprek neem ik niet aan dat Jesse al persoonlijk met Saul te maken heeft gehad.

Daarnaast ontvoeren Jesse en Walter Saul later, en begint Saul te piepen over zaken die mis zijn gegaan tussen hem en Ignacio.

Dit lijken me de twee cues die beide series aan elkaar kunnen linken.

When you do things right, people won't be sure you've done anything at all.

• Alex)
En dan te bedenken dat "it was Ignacio" een 'throwaway line' was, waar ze nu een heel karakter omheen hebben gebouwd :D

• djerror
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 19:54
Alex) schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 15:40:
En dan te bedenken dat "it was Ignacio" een 'throwaway line' was, waar ze nu een heel karakter omheen hebben gebouwd :D
Zoals ben linus in Lost..you guys got any milk?

• Tk55
  • Registratie: april 2009
  • Niet online
Blijft een heerlijke serie! Het is elke aflevering weer genieten. Zo gelachen om Kim haar imitatie van Kevin, de montage met Saul zijn trucs voor mr Acker.

En Kim gaat binnenkort echt keihard onderuit!

• Nietdatikweet
Kon niet meer wachten. Dus sinds gisteren alle 6 afleveringen gekeken. Ben benieuwd hoe het met Lalo gaat aflopen nu.

• Nyarlathotep
  • Laatst online: 13:43

Nyarlathotep

Crawling Chaos

En ik dacht écht dat Kim er nu een punt achter zou zetten. En dan.... :D

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: juni 2009
  • Nu online
Nyarlathotep schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 21:25:
En ik dacht écht dat Kim er nu een punt achter zou zetten. En dan.... :D
Ze doet dat denk ik niet voor de liefde maar om juridische beweegredenen :P

• MicGlou
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 19:37
Wow... bizar einde van aflevering 6. Die zag ik niet aankomen... en krabbelde mijzelf ook even achter het oor, wat kan de bedoeling daar nu van zijn?

Ik denk dat @Minaaj het wel eens aan het juiste eind kan hebben... wat die juridische reden exact is durf ik niet te zeggen, of dat het werkelijk om een juridische reden is (grote kans van wel). Maar uit liefde geloof ik inderdaad ook niet (helemaal). Toch zag je eerder in de aflevering toen Saul in de nagelstudio met zijn "list" bezig was, wel een soort van bewondering voordat ze op de deur klopte.

In ieder geval weer een heel interessante ontwikkeling.

Edit: btw, Mike, oftewel Jonathan Banks, lijkt met de aflevering ouder te worden... zijn 'badass' uiterlijk slijt daardoor wel snel. Jammer...

[Voor 10% gewijzigd door MicGlou op 25-03-2020 00:30]

• Kez
  • Registratie: maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Reden kan zijn dat man en vrouw niet tegen elkaar hoeven te getuigen in de rechtbank.

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

• Jovatov
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 21:47
Ik denk wel dat het uit 'liefde' is. Hoewel liefde uiteraard niet het goede woord is.
Maar Jimmy heeft wel gelijk in alles wat hij zegt, op het eind. Alles klopt, het was haar idee, het heeft feilloos gewerkt, niemand zal hun van 'foul play' verdenken. Jimmy weet (zoals altijd) er een winnaarsverhaal van te maken.
Stoppen met de relatie, aan de andere kant, is toegeven aan wat ze altijd al wist. Dat Jimmy niet te vertrouwen is, dat hij aan zichzelf denkt et cetera. Als ze nu inderdaad stopt, waarom heeft ze dat eerder niet gedaan? Nu stoppen is voor Kim toegeven dat ze het al die tijd mis heeft gehad.
En als ze dus een zin begint met: Ofwel, we stoppen er nu mee. Ofwel... Dan is de enige andere keus dus er nog dieper induiken. Dus trouwen. Tot het bittere eind, ben ik bang

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Nee, volgens mij laat het meer zien hoe ze hondstrouw is, maar tegelijkertijd wel altijd het juiste probeert te doen uiteindelijk.
Waarom zouden ze het anders dat voorstukje hebben laten zien.

• Marzman
  • Registratie: december 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Kez schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 07:21:
Reden kan zijn dat man en vrouw niet tegen elkaar hoeven te getuigen in de rechtbank.
Meestal zit er wel zo iets achter bij hun ja.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• s0kkie
Beste episode van seizoen 5 so far _/-\o_
Kan niet wachten wat er met Lalo gaat gebeuren en ook tussen Jimmy en Kim.

Pagina: 1 ... 17 18 19 Laatste

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True