Ga anders een andere serie kijken als het je allemaal niet kan bekoren. Voor mij staat het 99% vast dat Chuck dood is. Zijn verhaallijn kwam gewoon ten einde, hij heeft zijn stukje bijgedragen aan de transformatie van (Slippin')n Jimmy naar Saul Goodman.corset schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 12:35:
[...]
Omdat de toon van de opmerkingen hier ervan uit gaan dat het 100% zeker is. Wat gewoon nergens op slaat. Dat bedoel ik. Het zou niet de eerste keer zijn dat ze opeens een totaal andere kant opgaan. Genoeg manieren te bedenken waardoor hij de serie uit gaat.
Maar ja, met Chuck zou het de meest cheap ending zijn, wat me niet zou verbazen met hoe onzinnig slecht het verhaal is gedaan van hem.
Tijdlijn chuck:
Plat tijdens kopieerwinkel -> ruzie -> rechtzaak inzinking -> poof opeens genezen van alles in een zeer korte tijd -> terugval -> einde Chuck.
Ik vond de storyline wel geinig, maar het verhaal sloeg soms echt onzinnige stukken over om het daarna vol te gooien met nutteloze filler
Het heeft gewoon geen nut om hem langer in de serie te laten. Misschien dat hij nog wel eens op de set verschijnt inderdaad, voor een flashback o.i.d.
Jij vind het blijkbaar niet leuk dat mensen er hier van overtuigd zijn dat Chuck dood is. Leg je er gewoon bij neer. Ik vind het bijvoorbeeld ook niet altijd even leuk dat er mensen zijn die er 100% van overtuigd zijn dat god bestaat, maar ik accepteer het ook gewoon
I haven’t slept for three days, because that would be too long.