Spooksel schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 16:28:
[...]
[...]
Dus? Kunnen we aub niet _weeeeeeeeeeeeeeeer_ die discussie starten en gewoon voor lief nemen dat in het algemeen dit soort topics op GoT aanhouden dat er GEEN spoiler blokken gebruikt worden voor materiaal dat reeds uitgezonden is?
Seriously, wil je jezelf niet spoileren? Kijk dan gewoon eerst die afleveringen en kom dan pas mee ouwehoeren hier, easy peasy.
Ik ben het met je eens dat mensen er rekening mee moeten houden dat er hier dingen over recente afleveringen gepost worden en er dus een kans is dat ze spoilers tegenkomen. Ik kijk hier zelf ook nooit zolang ik een aflevering niet gezien heb, omdat ik niet het risico wil lopen om tegen een spoiler aan te lopen.
Alleen ik vraag me wel oprecht af wat het probleem is van het klikken op een spoilerblok? Niet om een discussie op te rakelen of zo, maar er zijn maar enkele mensen hier die het doen en af en toe zo'n blokje aanklikken lijkt me niet zo'n ramp?
Overigens gisteren de laatste twee afleveringen gekeken en voor mij is dit een van de beste series qua gevoel voor detail, verhaal, acteerwerk en shots. Ik kan echt genieten van de serie en baal er nu ook weer van dat de serie is afgelopen en we niet weten wanneer we weer kunnen genieten van seizoen 4. Mij lijkt het wel redelijk duidelijk dat Chuck doodgaat, dus ik ben erg benieuwd wat we volgend seizoen kunnen verwachten en wat de impact hiervan gaat zijn op Jimmy en HHM (misschien zien we van die laatste niks meer, maar dat lijkt me sterk). Verder erg nieuwsgierig naar hoe het verder gaat met Kim (en haar relatie met Jimmy) en vooral het Gus, Hector, Nacho en Mike gedeelte. Baalde er een beetje van dat Mike zo weinig aan bod kwam de laatste twee afleveringen (alhoewel de scene met Lydia wel weer genieten was), maar desondanks toch weer erg genoten van de finale.
Vond de laatste twee afleveringen trouwens wel een tikkie deprimerend en triest. Heel het gedoe met de oudjes en Jimmy zijn rol hierin, Kim die een ongeluk kreeg en natuurlijk het einde met Chuck; tamelijk triest allemaal. Nou past dit waarschijnlijk wel in de serie en bij het personage Jimmy/Saul, want echt voorspoed heeft hij natuurlijk nagenoeg niet in zijn leven.
[
Voor 44% gewijzigd door
dvd-linden op 22-06-2017 16:57
]