Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theo74
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-10 13:15
Woy schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 17:44:
@Theo74 ja dat is allemaal wel duidelijk, waar het mij om gaat is puur het korte gesprek tussen Kim en Chuck/Howard, en de expliciete "Bingo" en het angstvallige wachten van Jimmy op die uitslag van Kim. De manier waarop dat gefilmd werd deed mij vermoeden dat er meer achter zat, maar dat is tot nog toe niet gebleken.
Dat blijft gissen tussen de eerder gegeven opmerkingen:

Of Kim nam het gesprek tussen haar, Chuck en Howard op, om de balie ervan te overtuigen dat men vooropgezet en dus bewust een kopie van de tape had, omdat het origineel zou sneuvelen of verdwijnen in een vooropgezet plan waarin HHM ook onderuit kan worden gehaald. Iets wat nog tijdens de rechtszaak aan bod zou kunnen komen.

Of het kan zo simpel zijn als JackBol schreef: dat het alleen de bevestiging is van de tweede tape en daarmee de 'disbarment-strategie' van chuck bewijzen. Zodat ze hun eigen plannetje in werking kunnen zetten.

De volgende aflevering zal hopelijk doorgaan met dit zeer goede geschreven stuk over de rechtszaak, maar ik hoop ook weer op een stukje Mike, Gus en Hector. Een tipje van de sluiter via deze SPOILER ALERT.

Als 1 hond vecht om een been, dan is hij zeker schizofreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timminator
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-10 23:34
Hah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09:59

LankHoar

Langharig tuig

Gister en vandaag alle episodes van S03 bekeken, en zojuist de zesde aflevering afgekeken. Dat einde deed me toch even verbazen. Een behoorlijke stap in de richting van de tijd van BrBa denk ik. Ben erg benieuwd naar de volgende aflevering! :+

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-10 20:56
's all good man :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Cool om steeds meer personages uit Breaking Bad terug te zien. Ik hoop nog altijd op een cameo of gastrol van Walter en Hank :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-10 21:59
Nou, daar was het moment eindelijk. :D

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
kazuka schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 20:26:
Cool om steeds meer personages uit Breaking Bad terug te zien. Ik hoop nog altijd op een cameo of gastrol van Walter en Hank :D
En Jesse natuurlijk.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Meer mensen die het een weinig boeiende aflevering vonden? Het eind was natuurlijk wel geniaal, zo ontstaat dus de naam Saul Goodman.

Ook mooi om de locatie te zien waar later het hypermoderne lab van Walter komt :)

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jape
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 29-09 23:21
miicker schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 21:50:
Meer mensen die het een weinig boeiende aflevering vonden? Het eind was natuurlijk wel geniaal, zo ontstaat dus de naam Saul Goodman.

Ook mooi om de locatie te zien waar later het hypermoderne lab van Walter komt :)
Geen heel spannende aflevering, maar het keek wel lekker weg. Leuke jump naar Saul Goodman op het eind, plus een stuk verdieping in de distributie van Hector. Prima vervolg zo!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:30

Spooksel

Spooksel!

miicker schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 21:50:
... zo ontstaat dus de naam Saul Goodman.
Die naam had ie al jaren eerder gebruikt in zijn conman days :) Dat zie je in S1 ergens voorbij komen als ie met die Marco in de kroeg aan het connen is.

Wel leuke episode verder :D

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Weer een goede episode! Heerlijk die BB verwijzingen nu. Toen Fringe in die ruimte stond, het eerste stuk metaal wat je zag deed je al gelijk weten dat het de wasserette uit BB betrof :)

Ook leuk dat hij vervolgens met die OCD trut in de auto zat :)

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 12:15
BCS begon toch echt als een comedy, in seizoen 1. Helaas is daar niks meer van terug te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06-10 20:38

superwashandje

grofheid alom

Ebayzo schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 09:48:
Ook leuk dat hij vervolgens met die OCD trut in de auto zat :)
ja, ik herkende haar meteen uit breaking bad maar weet niet meer waarvan precies. ik kan me alleen nog een scene in een restaurant herinneren waar walter haar wil gebruiken voor overzeese distributie ofzo.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
superwashandje schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 13:09:
[...]

ja, ik herkende haar meteen uit breaking bad maar weet niet meer waarvan precies. ik kan me alleen nog een scene in een restaurant herinneren waar walter haar wil gebruiken voor overzeese distributie ofzo.
Lydia heette ze geloof ik. Ik weet nog dat ze altijd een bepaald soort thee bestelde, daar heeft Walter toen Ricin in gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
zetje01 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 13:02:
BCS begon toch echt als een comedy, in seizoen 1. Helaas is daar niks meer van terug te zien.
Ik vind het juist wel leuk dat de serie meer de BB-kant op lijkt te gaan, maar toch een heel ander deel van het verhaal vertelt. Als ik een comedy wil zien zet ik wel American Dad op ofzo.

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

zetje01 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 13:02:
De laatste episode van BCS zal toch moeten aansluiten op de eerste episode van BrBa. Dat het geen comedy zou blijven zou geen verrassing moeten zijn.

Als je overigens moeite hebt met het waarderen van BCS kan ik je aanraden om de BCS reddit te lezen. De details en nuances die ze daar uit BCS weten te vissen is echt ongelooflijk.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:02

Rannasha

Does not compute.

JackBol schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 13:35:
[...]

De laatste episode van BCS zal toch moeten aansluiten op de eerste episode van BrBa.
Dat hoeft niet per se. De belangrijke crossover karakters, Jimmy/Saul en Mike, kwamen pas in seizoen 2 van BrBa langs. In principe zou het einde van BCS dus parallel kunnen lopen aan seizoen 1 van BrBa. Daar zouden de makers ongetwijfeld iets moois van kunnen maken met kleine elementen/gebeurtenissen uit BrBa S1 die je terugziet in BCS.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
ach potato potahto :P, ze kunnen niet iedereen tevreden stellen. Beetje objectief kijken naar de serie en we kunnen wel concluderen dat de kwaliteit weer van torenhoog niveau is, kan erg genieten van de opbouw en karakters in Bcs, top serie! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Rannasha schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 13:38:
[...]

Dat hoeft niet per se. De belangrijke crossover karakters, Jimmy/Saul en Mike, kwamen pas in seizoen 2 van BrBa langs. In principe zou het einde van BCS dus parallel kunnen lopen aan seizoen 1 van BrBa. Daar zouden de makers ongetwijfeld iets moois van kunnen maken met kleine elementen/gebeurtenissen uit BrBa S1 die je terugziet in BCS.
Sterker nog, ze zouden BCS gewoon door kunnen laten lopen, parallel aan BB, het is niet zo dat de tijden dat de personages uit BCS stil zaten als ze niet in beeld waren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timminator
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-10 23:34
miicker schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 13:52:
[...]

Sterker nog, ze zouden BCS gewoon door kunnen laten lopen, parallel aan BB, het is niet zo dat de tijden dat de personages uit BCS stil zaten als ze niet in beeld waren.
Precies. Heb je ooit in BrBa het privéleven van Jimmy/Saul gezien? Ik kan het me niet herrinneren. BCS kan volgens mij ook best parallel doorlopen aan BrBa. Wie zegt dat tijdens BrBa Jimmy/Saul niet ook nog gewoon contact kan hebben met Kim, Chuck of anderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:53

vooghel

Cunning linguist

Maar dan zijn ze verplicht om de BCS verhaallijn exact in te passen in de BB verhaallijn, met inbegrip van de gebeurtenissen daarin. Dit beperkt de mogelijkheden enorm. Het meest waarschijlijk is dat er (net als bij BB) in totaal 5 seizoenen komen, die zo'n beetje ophouden met het begin van BB (met hoogstens een kleine overlap). Dat betekent wel dat we nu over de helft zijn van alle BCS afleveringen.

Peter Gould en Giancarlo Esposito hebben recent ideeën geopperd voor een pre-prequel, die het 'origins' verhaal van Gustavo Fring vertelt. Of dat er ooit komt is nog maar de vraag, maar het lijkt me waarschijnlijker dan BCS die parallel loopt met BB.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Hmm. Gezien de enorme hoeveelheid details uit BrBa die tot nu toe al terug gekomen zijn in BCS en hoe extreem ze ook hun best hebben gedaan om alles tot nu toe kloppend te houden tussen beide series! Nee, het lijkt mij iig zeer onwaarschijnlijk dat ze niet tot het uiterste zouden gaan om dit in stand te houden mocht het inderdaad zover komen dat BCS en BrBa gaan overlappen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Spooksel schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 15:15:
Hmm. Gezien de enorme hoeveelheid details uit BrBa die tot nu toe al terug gekomen zijn in BCS en hoe extreem ze ook hun best hebben gedaan om alles tot nu toe kloppend te houden tussen beide series! Nee, het lijkt mij iig zeer onwaarschijnlijk dat ze niet tot het uiterste zouden gaan om dit in stand te houden mocht het inderdaad zover komen dat BCS en BrBa gaan overlappen!
De mate van detail in BCS en BrBa is fenomenaal. Kleine dingetjes die vele episodes later terug komen.
En de cinematografie is ook geweldig :)

Afbeeldingslocatie: https://cdn.fansided.com/wp-content/blogs.dir/351/files/2017/04/1-41better-call-saul-episode-303-jimmy-odenkirk-935.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Theo74
Inderdaad zijn de camera shots in de serie alleen al prachtig om te zien, erg goed camerawerk.

Verbluffend overigens hoe een ogenschijnlijk slepende rechtszaak in deel 5 met hooguit 5 minuten wordt afgerond in deel 6. Voor mij verder prima want het einde is al duidelijk, Jimmy zou gezien BrBa sowieso advocaat blijven. Heel even dacht ik dat hij de 12 maanden ontzegging zou vullen met het werken bij Cinnabon.

Wederom kom ik terug op Hector, want die moet ooit in een rolstoel gaan belanden. Eerder in de serie dacht ik dat Mike hiervoor verantwoordelijk zou worden, maar nu Nacho die pil tegen Hector zijn zorgelijke aandoening onder zijn schoen verborg zie ik hier weer een theorie in. Die pil zal hij mogelijk vullen met een andere inhoud en terug stoppen in zijn medicijnpotje.

[ Voor 6% gewijzigd door Theo74 op 17-05-2017 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Spooksel schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 15:15:
Ik heb toch sterk het vermoeden dat dit het laatste seizoen is, tenzij iemand informatie heeft die anders stelt.

Het voelt de laatste paar afleveringen alsof alles in stelling wordt gebracht om de aansluiting te maken, wat niet helemaal nodig zou zijn als er nog een seizoen zou volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-10 13:26

mark-k

AKA markkNL

Totaal niet, hij is in BB al jaren Saul Goodman als advocaat, dat overbruggen ze echt niet ff in een paar afleveringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het nu met Chuck verder gaat. Het was duidelijk te zien dat hij nu ook gelooft dat zijn allergie niet fysiek is maar geestelijk, en dat hij er iets aan wil doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-10 16:23

Tourniquet

Hiya, fellas!

Theo74 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 17:15:
Wederom kom ik terug op Hector, want die moet ooit in een rolstoel gaan belanden. Eerder in de serie dacht ik dat Mike hiervoor verantwoordelijk zou worden, maar nu Nacho die pil tegen Hector zijn zorgelijke aandoening onder zijn schoen verborg zie ik hier weer een theorie in. Die pil zal hij mogelijk vullen met een andere inhoud en terug stoppen in zijn medicijnpotje.
Zat ik ook aan te denken! Maar ik weet niet of een beroerte kan opstaan door 1 pil met andere inhoud. Nacho kan nu ook (nu hij weet hoe ze eruit zien) alle pillen verwisselen met dummy's/placebo's, wat op den duur zorgt voor een beroerte omdat Hector zijn medicijn niet meer binnenkrijgt.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Nacho heeft alleen totaal geen verstand van medicijnen dus hij moet bij zijn oude scheikundeleraar langs en ... oh, wacht :P

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alex)
Het zou me niet verbazen als Nacho naar Mike gaat met informatie over die pillen, en Mike vervolgens naar Gus gaat met die informatie.

Ze willen tenslotte allemaal van Hector af, maar Gus wil hem niet dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:59

JvS

Ik heb hem zelf ook

Nee heel vet weer. Vooral Tyreese, die heeft letterlijk een pens gekregen :P.
Alex) schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 20:47:
Het zou me niet verbazen als Nacho naar Mike gaat met informatie over die pillen, en Mike vervolgens naar Gus gaat met die informatie.

Ze willen tenslotte allemaal van Hector af, maar Gus wil hem niet dood.
Ja dat zou goed kunnen! Ik ben alleen een beetje het verhaal van Nacho kwijt, moet S2 maar eens opnieuw kijken denk ik :o.
miicker schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 13:18:
[...]

Lydia heette ze geloof ik. Ik weet nog dat ze altijd een bepaald soort thee bestelde, daar heeft Walter toen Ricin in gedaan.
In de stevia :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
enchion schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 17:28:
[...]

Ik heb toch sterk het vermoeden dat dit het laatste seizoen is
you're kidding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:18

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Hèhè, Saul Goodman is geboren. 'S all good, man!

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fustje
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-09 21:36

Fustje

Koel bewaren

Wát een genot weer. Ik vind het heel knap dat ze het voor elkaar krijgen dat mijn vrouw en ik elkaar op dezelfde momenten aankijken.. :D

Ik hoop toch zeker dat het nog een aantal seizoenen door gaat...

Na openen beperkt houdbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
Ja dit is toch wel de enige serie waarvan ik direct de aflevering op Netflix kijk. omdat het zo boeiend is en omdat ik dan hier mee kan lezen over wat iedereen ervan vind :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-03-2023
enchion schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 17:28:
[...]

Ik heb toch sterk het vermoeden dat dit het laatste seizoen is, tenzij iemand informatie heeft die anders stelt.

Het voelt de laatste paar afleveringen alsof alles in stelling wordt gebracht om de aansluiting te maken, wat niet helemaal nodig zou zijn als er nog een seizoen zou volgen.
Nee, ik denk dat we zeker nog uit moeten gaan van nog minimaal twee seizoenen. Ik heb vertrouwen in Gilligan en Gould en weet zeker dat zij net als bij BB weten wanneer ze met de serie moeten stoppen. Nu Jimmy ook een jaar geen jurist meer mag zijn, gaat hij dus samenwerken met Mike, etc. Dingen stiekem doen voor criminelen. En we moeten natuurlijk ook nog zien hoe zijn relatie met Kim en Chuck onherstelbaar kapot gaat, want dat gaat zeker ook nog gebeuren. Vermoedelijk (grote kans, natuurlijk) zal hij steeds meer over de schreef gaan, dat hij iedereen van zich vervreemd of meesleurt in zijn val. Dat kun je nog in max 2 seizoenen wel vertellen, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:56

Dhrax

Prog Lord

pa1fw schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 07:44:
Wát een genot weer. Ik vind het heel knap dat ze het voor elkaar krijgen dat mijn vrouw en ik elkaar op dezelfde momenten aankijken.. :D

Ik hoop toch zeker dat het nog een aantal seizoenen door gaat...
Haha ja, heel herkenbaar :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vooghel

vooghel

Cunning linguist

En tegelijkertijd joelen toen het LPH-logo voor het eerst in beeld kwam, en toen Gus Fring voor het eerst te zien was :D. En doen wie het eerst de "bekende BB'ers" herkent, zoals Francesca, Huell en Lydia! :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Ben Breaking Bad weer gestart :')

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fustje
  • Laatst online: 20-09 21:36

Fustje

Koel bewaren

vooghel schreef op maandag 22 mei 2017 @ 13:41:
En tegelijkertijd joelen toen het LPH-logo voor het eerst in beeld kwam, en toen Gus Fring voor het eerst te zien was :D. En doen wie het eerst de "bekende BB'ers" herkent, zoals Francesca, Huell en Lydia! :P
Ja verrek, ik had zo'n momentje met Huell. "Hee, daar heb je die gast die op de stapel geld van Walter ging liggen!" :+

Na openen beperkt houdbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Ebayzo schreef op maandag 22 mei 2017 @ 14:11:
Ben Breaking Bad weer gestart :')
Ik heb de pilot weer gekeken. Ik zit een beetje in dubio. Als dit werkelijk het laatste seizoen is, ga ik BB 1 t/m 5 weer opnieuw kijken. Als het niet het laatste seizoen is, weet ik nog niet wat ik ga doen. Misschien toch opnieuw kijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
JackBol schreef op maandag 22 mei 2017 @ 16:02:
[...]
Ik heb de pilot weer gekeken. Ik zit een beetje in dubio. Als dit werkelijk het laatste seizoen is, ga ik BB 1 t/m 5 weer opnieuw kijken. Als het niet het laatste seizoen is, weet ik nog niet wat ik ga doen. Misschien toch opnieuw kijken.
Het ziet er naar uit dat er nog wel 1 of 2 seizoenen gaan volgen.
http://tvseriesfinale.com...four-five-plans-underway/

credits voor de link gaan naar zeroday
zeroday in "Buitenlandse TV Series 2016-2017"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
vooghel schreef op maandag 22 mei 2017 @ 13:41:
En Andrea en haar zoontje in de laatste aflevering.
M a r c o schreef op maandag 22 mei 2017 @ 16:12:
[...]

Ik zei dat ook al in het andere topic maar voor dat BCS begon was het al duidelijk dat er voor 5 seizoenen verhaal is en dat Gilligan er daarom weer vijf wil maken.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-10 21:20

PBP

Donstil schreef op maandag 22 mei 2017 @ 18:42:
[...]

En Andrea en haar zoontje in de laatste aflevering.
Dat was Andrea niet.

Maar wel goed gedaan hoe ze oude bekende terugbrengen zonder het overbodig te maken. Het voegt tot nu toe wel wat toe aan het totale verhaal van BCS en BrBa. Ik zie veel mensen ook hopen op een Walt cameo, maar dat voegt echt totaal niks toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
PBP schreef op maandag 22 mei 2017 @ 18:51:
[...]

Dat was Andrea niet.

Maar wel goed gedaan hoe ze oude bekende terugbrengen zonder het overbodig te maken. Het voegt tot nu toe wel wat toe aan het totale verhaal van BCS en BrBa. Ik zie veel mensen ook hopen op een Walt cameo, maar dat voegt echt totaal niks toe.
Niet? Ooh dat dacht ik echt :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
M a r c o schreef op maandag 22 mei 2017 @ 16:12:
[...]

Good to know. Blij dat ik nog wat meer afleveringen heb om naar uit te kijken.

Ik had zelf het gevoel dat het dit seizoen zou eindigen door het gevoel van convergentie de laatste paar afleveringen.
Misschien probeert Vince alvast wat aanhaakpunten neer te zetten voor het geval dat er volgende opnames volgend jaar iets tussen zou kunnen komen, het is dan beter dat het al relatief goed klikt met BB en er niet nog een gapend gat tussen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Hehe, dat geniepige lachje op het eind, goud :D

Ben benieuwd wat voor info Mike nog van Nacho wou bij die deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-10 12:26

Karel V

Een simpele ziel

Spooksel schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 21:27:
Hehe, dat geniepige lachje op het eind, goud :D

[...]
Daarmee valt het gedrag van Chuck op zijn plaats.

Kim heeft Jimmy voor het eerst door. Een gevoel waar ze eigenlijk nog niet aan toe wil geven. Het gist op meerdere fronten. Nacho is een direct lijntje naar Mike. Je zou bijna denken dat Hector Nacho provoceert tot een verkeerde stap en Mike daar nu een stokje voor steekt.

The old Lie: Dulce et Decorum est Pro patria mori

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Karel V schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 22:41:
[...]
Daarmee valt het gedrag van Chuck op zijn plaats.

Kim heeft Jimmy voor het eerst door. Een gevoel waar ze eigenlijk nog niet aan toe wil geven. Het gist op meerdere fronten. Nacho is een direct lijntje naar Mike. Je zou bijna denken dat Hector Nacho provoceert tot een verkeerde stap en Mike daar nu een stokje voor steekt.
Volgens mij wil Mike er juist voor zorgen dat Nacho het clean doet en ermee weg komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Volgende week is het Memorial Day is de VS en is er geen aflevering van BCS. Twee weken wachten dus.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo74
Wederom genoten van aflevering no. 7 waarin het voor mij wederom duidelijk is dat de hele serie van BCS zeker niet wordt afgewerkt in dit derde seizoen. Deze aflevering ging weer prachtig en duidelijk in op details waardoor er in de hele aflevering eigenlijk niet echt heel veel gebeurde maar het verhaal langzaam en meeslepend verloopt.

Dat Kim langzaam ziet hoe Jimmy werkelijk denkt heeft mogelijk te maken met het feit dat zij ooit uit de serie geschreven gaat worden om Jimmy zijn levensverhaal kloppend aan te laten sluiten richting BrBa.
Prachtig overigens hoe hij bij het kantoor voor advocatenverzekeringen toneel speelt en zijn broer in een slecht daglicht zet.

@kenneth Je gaat het toch niet menen dat wij TWEE hele weken moeten wachten op een nieuwe aflevering???
Volgens de website van de zender waar BCS wordt uitgezonden: "Better Call Saul Season 3 Episode 8, "Slip" airs in two weeks, Monday, June 5 on AMC at 10:00 p.m. EDT." Ik val 30 mei in een gat... :?

Spoiler Allert: Via dit bekende kanaal dan alvast maar de trailer voor aflevering 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

14 hele dagen :o Beter beloont Gilligan het wachten met drie spetterende afleveringen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-09 19:07
Theo74 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 09:16:
Dat Kim langzaam ziet hoe Jimmy werkelijk denkt heeft mogelijk te maken met het feit dat zij ooit uit de serie geschreven gaat worden om Jimmy zijn levensverhaal kloppend aan te laten sluiten richting BrBa.
Prachtig overigens hoe hij bij het kantoor voor advocatenverzekeringen toneel speelt en zijn broer in een slecht daglicht zet.
Ja daar lijkt het op... en nee, want een detail uit BrBa staat mij nog heel duidelijk bij: Saul is getrouwd geweest want hij heeft in een aflevering een verhaal t.o. Walt erover dat hij zijn ex-vrouw met iemand in bed heeft aangetroffen en het lijkt er niet op dat hij al eens getrouwd is geweest. Ik heb zo het idee dat Kim die ex-vrouw is... maar ook niet meer dan een vaag vermoeden. Maar daarom denk ik dat Kim nog wel een tijdje onderdeel van het verhaal zou kunnen zijn. Aan de andere kant kan het ook het zoveelste bullshit verhaal van hem zijn geweest t.o. Walt.

[ Voor 5% gewijzigd door MicGlou op 24-05-2017 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel

vooghel

Cunning linguist

En ik wist ook ineens waar ik die Anita van kende, die Mike hielp bij het beton vegen! Ze zat in The Devil's Advocate:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/187g2nAihJGEK9T5eZDRR0YH/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo74
Niet de vriendin van Michael Jakson uit de clip van Thriller. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
MicGlou schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 10:57:
[...]

Ja daar lijkt het op... en nee, want een detail uit BrBa staat mij nog heel duidelijk bij: Saul is getrouwd geweest want hij heeft in een aflevering een verhaal t.o. Walt erover dat hij zijn ex-vrouw met iemand in bed heeft aangetroffen en het lijkt er niet op dat hij al eens getrouwd is geweest. Ik heb zo het idee dat Kim die ex-vrouw is... maar ook niet meer dan een vaag vermoeden. Maar daarom denk ik dat Kim nog wel een tijdje onderdeel van het verhaal zou kunnen zijn. Aan de andere kant kan het ook het zoveelste bullshit verhaal van hem zijn geweest t.o. Walt.
Dat gesprek kon ik me niet meer herinneren, maar je hebt gelijk, lol:
Jimmy was married at one point, but his wife cheated on him and they got divorced. One day, Slippin' Jimmy encountered his ex-wife's lover at the local Dairy Queen, and decided to perform a "Chicago Sunroof" (defecating through the sunroof of a car) as revenge. Unbeknownst to Jimmy, however, the man's children were in the back seat of the car. Worse, Jimmy's enemy had ties to the local prosecutors, and Jimmy was quickly brought in by the police on charges of property damage, assault, and sex offenses.
Als dat soort dingen nog gaan gebruiken kunnen het wel meer dan 5 seizoenen worden. Ik heb trouwens geen moment gedacht dat dit het laatste seizoen zou zijn. Ze zijn juist nog totaal niet bezig met alles in werking stellen om aan te sluiten op BB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel

vooghel

Cunning linguist

miicker schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 14:46:
[...]

[quote\Jimmy was married at one point, but his wife cheated on him and they got divorced. One day, Slippin' Jimmy encountered his ex-wife's lover at the local Dairy Queen, and decided to perform a "Chicago Sunroof" (defecating through the sunroof of a car) as revenge. Unbeknownst to Jimmy, however, the man's children were in the back seat of the car. Worse, Jimmy's enemy had ties to the local prosecutors, and Jimmy was quickly brought in by the police on charges of property damage, assault, and sex offenses.[/]

Als dat soort dingen nog gaan gebruiken kunnen het wel meer dan 5 seizoenen worden. Ik heb trouwens geen moment gedacht dat dit het laatste seizoen zou zijn. Ze zijn juist nog totaal niet bezig met alles in werking stellen om aan te sluiten op BB.
Maar dat verhaal is uit zijn Slippin' Jimmy-tijd, dus voor hij advocaat werd, en dus voor de BCS-tijdlijn (en nog veel langer voor de BB-tijdlijn). Kim hoeft daarom helemaal niet de ex-vrouw te zijn/worden waar hij het in BB over heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
Il denk dat Kim last krijgt van haar geweten en alles opbiecht bij Mesa Verda dat Jimmy toch heeft zitten kloten met het huisnummer.

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-12-2024

AlbertTCB

swing it baby

Erg goede aflevering. Zoals bij vele afleveringen hoop je soms dat ze het tempo van de storytelling wat opvoeren, maar aan de andere kant is dat juist ook het sterke aan deze serie. Het is als een ui die je schil voor schil pelt; steeds weer wordt het totaalplaatje duidelijker.

Het minst boeiend vind ik persoonlijk alles rondom Mike's schoondochter. Traag, nauwelijks spannend en draagt inmiddels weinig meer bij aan Mike's "origin story". Beetje jammer

I'm just taking care of business

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-12-2024

AlbertTCB

swing it baby

Mandrake466 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 15:37:
Il denk dat Kim last krijgt van haar geweten en alles opbiecht bij Mesa Verda dat Jimmy toch heeft zitten kloten met het huisnummer.
Maar wat biedt haar dat? De klant vertrekt én ze is medeplichtig. Grote kans dat ze zelfs ook nog eens haar license kwijtraakt.

Dat ze breekt met Jimmy, vertrekt uit Albuquerque of de advocatuur verlaat, lijkt me aannemelijker.

Vind het trouwens vreemd dat ze de vorige episode direct al begon over de huur van hun gezamenlijk pand en het ontslaan van hun receptioniste. Ze moet omkomen in het geld dankzij haar huidige klus. Als vriendin van Jimmy (of in ieder geval als vriend) zou ze haar hulp moeten kunnen opdringen aan Jimmy.

I'm just taking care of business

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicGlou
miicker schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 14:46:
[...]

Uit je tweede quote blijkt dan toch dat hij in het verleden wel getrouwd is geweest... dat is volgens mij in BCS nog nooit aan de orde geweest.

Ennuh... ik ben een BrBa fanatiekeling, ik weet zoveel van dat soort details waardoor juist BCS op sommige momenten extra leuk is vanwege de soms vrijwel onopvallende referenties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duesenberg J
  • Laatst online: 06-10 16:59
MicGlou schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 18:56:
[...]

Uit je tweede quote blijkt dan toch dat hij in het verleden wel getrouwd is geweest... dat is volgens mij in BCS nog nooit aan de orde geweest.

Ennuh... ik ben een BrBa fanatiekeling, ik weet zoveel van dat soort details waardoor juist BCS op sommige momenten extra leuk is vanwege de soms vrijwel onopvallende referenties.
In BCS seizoen 1 aflevering 10 presenteert Jimmy een bingo-avond (middag?) in een bejaardentehuis. Daar vertelt hij het verhaal van de 'chicago sunroof', en noemt hij zijn ex-vrouw.
Hij is dus inderdaad al getrouwd geweest en gescheiden voor we hem zien in Better Call Saul.

Nu weet ik niet precies of hij in Breaking Bad terloops een keer iets roept over een 'second ex-wife', maar Kim zou in ieder geval niet zijn eerste vrouw zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
Duesenberg J schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 20:04:
[...]

In BCS seizoen 1 aflevering 10 presenteert Jimmy een bingo-avond (middag?) in een bejaardentehuis. Daar vertelt hij het verhaal van de 'chicago sunroof', en noemt hij zijn ex-vrouw.
Hij is dus inderdaad al getrouwd geweest en gescheiden voor we hem zien in Better Call Saul.

Nu weet ik niet precies of hij in Breaking Bad terloops een keer iets roept over een 'second ex-wife', maar Kim zou in ieder geval niet zijn eerste vrouw zijn.
Dat klopt volgens mij idd... ik ben (nog) niet zo in de details van BCS. In BrBa noemt hij iig zijn ex-vrouw in een discussie met Walt over Skyler nadat hij te weten kwam dat ze met Ted naar bed was geweest, daarbij vertelt Saul aan Walt dat hij zijn ex-vrouw in bed met een ander aantrof en dat zijn advies is er niet in te blijven hangen en verder te gaan met zijn leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Kim is niet roomser dan de paus (Giselle) maar ik zie haar er niet voor aan om overspel te plegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
Alex) schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 20:19:
Kim is niet roomser dan de paus (Giselle) maar ik zie haar er niet voor aan om overspel te plegen.
Dat uiteraard niet, maar toen ze dat spelletje met Jimmy speelde met die opschepper was het 'just for kicks', geen echt grote schade aangebracht buiten de dure fles tequila. Maar in die laatste aflevering lijkt ze in te zien dat Jimmy echt een dergelijke 'quick and dirty fast money' karakter heeft in plaats van eerlijk en oprecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:17
Alles gebeurt met een reden in zo'n serie. Kim die uitvalt tegen Mesa Verde en duidelijk last heeft van een schuldgevoel, daarna ook nog in de club "we gaan dit toch niet echt doen?". Het bouwt op naar een punt dat Kim inderdaad alles opbiecht, me dunkt.

Moet zeggen dat ik dit seizoen wel echt leuk vind. Vorige seizoen was mij echt iets te sloom, maar nu vind ik Hector en Fringe echt boeiend. Het enige jammere is dat je al weet wie er in leven blijft omdat het zich afspeelt vóór Breaking Bad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:11
Ik ging er gisteren eens lekker voor zitten voor een nieuwe aflevering! Dat viel vies tegen -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel

vooghel

Cunning linguist

Piet_Piraat7 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 09:04:
[...]

Moet zeggen dat ik dit seizoen wel echt leuk vind. Vorige seizoen was mij echt iets te sloom, maar nu vind ik Hector en Fringe echt boeiend. Het enige jammere is dat je al weet wie er in leven blijft omdat het zich afspeelt vóór Breaking Bad.
Dat ze niet in BB spelen wil niet zeggen dat ze dood zijn, hè? Vertrokken naar elders (niet naar Belize) is ook nog een optie. :). En de onafwendbaarheid van het lot van Jimmy McGill voegt juist een extra laag toe - als kijker weet je dat al zijn dromen, ideeën en plannen tot mislukken gedoemd zijn, maar hij weet dat (nog) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:17
vooghel schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 09:53:
[...]
Dat ze niet in BB spelen wil niet zeggen dat ze dood zijn, hè?
Bedoel precies het tegenovergestelde :p aangezien iemand leeft in BB weet je al dat moordpogingen mislukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel

vooghel

Cunning linguist

Piet_Piraat7 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 09:56:
[...]

Bedoel precies het tegenovergestelde :p aangezien iemand leeft in BB weet je al dat moordpogingen mislukken.
Maar dan geldt mijn andere opmerking evengoed; doordat jij de afloop wel weet (tot op zekere hoogte) en het personage niet, krijg je een soort extra spanningslaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
vooghel schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 10:17:
[...]
Maar dan geldt mijn andere opmerking evengoed; doordat jij de afloop wel weet (tot op zekere hoogte) en het personage niet, krijg je een soort extra spanningslaag.
Bijvoorbeeld hoe Hector Salamanca

spoiler:
Als een halve zombie in een rolstoel terecht komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel

vooghel

Cunning linguist

Precies! Toen Mike in E02S10 klaar lag om Hector Salamanca om te brengen, wisten wij dankzij BB al dat zou mislukken, alleen niet hoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gave aflevering wederom.

Subtiele scene's zoals een Francesca (de secretaresse) die denkt even een tijdschrift te gaan lezen terwijl Kim plotseling toch weer aankomt lopen. :D

Overigens, had onze grote vriend Nacho de pilletjes niet even op de WC kunnen verwisselen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Ik vind het mooi om te zien dat Chuck doorheeft dat zijn aandoening niet fysiek is, en dat hij er bovenop wil komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Verwijderd schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 00:25:
Gave aflevering wederom.

Subtiele scene's zoals een Francesca (de secretaresse) die denkt even een tijdschrift te gaan lezen terwijl Kim plotseling toch weer aankomt lopen. :D

Overigens, had onze grote vriend Nacho de pilletjes niet even op de WC kunnen verwisselen?
De spanning is gewoon het feit dat hij het gewoon aan het doen is. Dit is het moment dat hij z'n baas om aan het brengen is (denkt hij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Er ligt nu toch nog een pilletje ook op of onder Nacho zijn stoel, hij liet er twee vallen en stopte er een terug? Maar misschien lukt het half en raakt die baas invalide, of die baas ziet het pilletje, rent achter Nacho aan de straat over en wordt overreden door een truck en kan niet meer praten over wat Nacho heeft gedaan.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Laatst online: 06-10 20:16

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik zag maar één pilletje?
En het kan zijn dat dat niet eens was gescript. Het is 'm in ieder geval gelukt, nu kijken of dit ook gaat zorgen voor Hector v2.0...

Overigens erg mooi hoe Nacho de airco saboteert om zijn eigen angstzweet te verbergen :D

[ Voor 22% gewijzigd door Nyarlathotep op 07-06-2017 13:00 ]

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Nyarlathotep schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 13:00:
Overigens erg mooi hoe Nacho de airco saboteert om zijn eigen angstzweet te verbergen :D
Volgens mij was het ook vooral om te zorgen dat Hector zijn jas uitdeed.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel

vooghel

Cunning linguist

Verwijderd schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 00:25:
Gave aflevering wederom.

Dat deed ze op een gegeven moment in BB ook, ook een reismagazine :P.
Woy schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 13:02:
[...]

Volgens mij was het ook vooral om te zorgen dat Hector zijn jas uitdeed.
Volgens mij ook.

[ Voor 22% gewijzigd door vooghel op 07-06-2017 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:11
Nyarlathotep schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 13:00:
Haha, ik dacht precies hetzelfde allereerst. Maar toen zei mijn vrouw dat het inderdaad vanwege het jasje uitdoen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Laatst online: 06-10 20:16

Nyarlathotep

Crawling Chaos

vinom schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 13:10:
[...]

Haha, ik dacht precies hetzelfde allereerst. Maar toen zei mijn vrouw dat het inderdaad vanwege het jasje uitdoen was.
Haha ja, dat is inderdaad ook wel logischer :+

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo74
De opzet zal zijn om Hector niet zo zeer dood te krijgen, dat vind Gus hem niet waardig. Hector moet de rest van zijn leven lijden en dat zou kunnen gebeuren doordat zijn hartpillen zijn verwisseld voor neppillen waardoor hij iets van een hersenbloeding o.i.d. krijgt en daardoor in een rolstoel beland.
Nacho komt waarschijnlijk goed weg met deze daad omdat hij in BrBa gewoon de grote drugsjongen in de kringen van Hector Salamanca en Don Eladio Vuente speelt.

Ik ben eerder benieuwd wie Mike onder de grond in de woestijn heeft gevonden, hoe hij wist dat die persoon hier lag en wat hij er mee denk te bereiken door deze vondst aan de politie te melden. Is dit mogelijk een persoon die omgelegd is door iemand uit het drugskartel waarop dusdanig duidelijke sporen zoals de grote gouden ring aanwezig zijn dat als snel bekend zal zijn wie hiervoor verantwoordelijk is? Moet iemand benadeeld worden op deze manier, of speelt er meer?

En hoe kan Mike zijn 200K zwart geld bij Gus omzetten in een transactie waardoor dit geld legaal op de bank gezet kan worden als back-up voor zijn dochter en kleinkind? Komt de nieuw te bouwen wasserij hier in beeld waarvan de kelder later als het bekende drugslab zal fungeren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Theo74 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 14:08:
De opzet zal zijn om Hector niet zo zeer dood te krijgen, dat vind Gus hem niet waardig. Hector moet de rest van zijn leven lijden en dat zou kunnen gebeuren doordat zijn hartpillen zijn verwisseld voor neppillen waardoor hij iets van een hersenbloeding o.i.d. krijgt en daardoor in een rolstoel beland.
Nacho komt waarschijnlijk goed weg met deze daad omdat hij in BrBa gewoon de grote drugsjongen in de kringen van Hector Salamanca en Don Eladio Vuente speelt.

Ik ben eerder benieuwd wie Mike onder de grond in de woestijn heeft gevonden, hoe hij wist dat die persoon hier lag en wat hij er mee denk te bereiken door deze vondst aan de politie te melden. Is dit mogelijk een persoon die omgelegd is door iemand uit het drugskartel waarop dusdanig duidelijke sporen zoals de grote gouden ring aanwezig zijn dat als snel bekend zal zijn wie hiervoor verantwoordelijk is? Moet iemand benadeeld worden op deze manier, of speelt er meer?

En hoe kan Mike zijn 2K zwart geld bij Gus omzetten in een transactie waardoor dit geld legaal op de bank gezet kan worden als back-up voor zijn dochter en kleinkind? Komt de nieuw te bouwen wasserij hier in beeld waarvan de kelder later als het bekende drugslab zal fungeren?
200K.

Erg spannend, inderdaad. Ik kijk uit naar de volgende aflevering!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-09 13:53

Even een correctie; zover ik weet is Nacho een BCS character only en is hij nooit voorgekomen in BrBa. We weten dus nog niet hoe het met hem zal aflopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Viccers schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 14:23:
[...]

Even een correctie; zover ik weet is Nacho een BCS character only en is hij nooit voorgekomen in BrBa. We weten dus nog niet hoe het met hem zal aflopen.
Klopt, ik dacht ook dat Nacho in BB zat, maar dat is iemand die op hem lijkt. Nacho heeft niet in BB gespeeld, kan dus goed dat Hector er achter komt (of het nu wellicht al weet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-10 21:28

Barbas

Gallego!

Ik zou toch zweren dat hij in Breaking Bad zat, samen met Tuco :D Maar zal het wel mis hebben. Daarnaast vond ik het een prachtige aflevering. Dat moment van pillen verwisselen, mijn hemel. Zelfs het zweet brak bij mij uit.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo74
Viccers schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 14:23:
[...]

Nu je het zegt begin ik ook ineens te twijfelen, mogelijk komt het doordat hij indirect wel in BrBa speelde:

Who is Ignacio?

Well, according to Michael Mando — who plays Nacho on Breaking Bad — HE is Ignacio.
(From an interview in Huffington Post)

Nacho is actually short for Ignacio — it’s his nickname.
That, folks, is just how incredible Vince Gilligan and Peter Gould really are. They layer in everything. They took a throwaway line from Season 2 and worked it right into Better Call Saul as the name of the main antagonist, which retroactively loads that throwaway line in Breaking Bad with some meaning.

Er werd in BrBa wel eens gerefereerd naar Nacho, als een van de leden van het Juárez Cartel, maar hij is inderdaad nooit als zodanig in beeld gekomen. Toch knap dat ze 'een' persoon zo kloppend in de serie van BCS schrijven.

[ Voor 10% gewijzigd door Theo74 op 07-06-2017 15:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rule
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-08 11:24
Theo74 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 15:07:
[...]

Nu je het zegt begin ik ook ineens te twijfelen, mogelijk komt het doordat hij indirect wel in BrBa speelde:
Er werd in BrBa wel eens gerefereerd naar Nacho, als een van de leden van het Juárez Cartel, maar hij is inderdaad nooit als zodanig in beeld gekomen. Toch knap dat ze 'een' persoon zo kloppend in de serie van BCS schrijven.
Misschien komt hij zo bekend voor omdat hij in Far Cry 3 speelde 'Have I ever told you the definition of insanity?".

Dat wil misschien onbewust wel voor herkenbaarheid zorgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theo74
Het kan ook komen omdat hij nu samen met Hector Salamanca en Don Eladio Vuente uit BrBa in BCS speelt. Alleen Nacho was bij BrBa niet in beeld, maar zijn naam als lid van het Juárez Cartel werd hier wel gebruikt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-09 13:18

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Nacho komt officieel niet voor in BB.
Er wordt 'mogelijk' naar hem verwezen als Saul zegt 'It was Ignacio' in BB (Nacho is een nickname voor Ignacio)
Ik ben eerder benieuwd wie Mike onder de grond in de woestijn heeft gevonden, hoe hij wist dat die persoon hier lag en wat hij er mee denk te bereiken door deze vondst aan de politie te melden.
Mijn gok is dat dit de kerel is die neergeschoten werd door het kartel waar Mike zich zo schuldig door voelt. Mogelijk dat hij de locatie heeft gekregen toen hij Nacho voor 'one more thing' vroeg.
En hoe kan Mike zijn 200K zwart geld bij Komt de nieuw te bouwen wasserij hier in beeld waarvan de kelder later als het bekende drugslab zal fungeren?
Ik denk dat de wasserij (waar Gus laatst was kijken) hier een rol in gaat spelen.

[ Voor 5% gewijzigd door Darkfreak op 08-06-2017 11:47 ]

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel

vooghel

Cunning linguist

De opzet zal zijn om Hector niet zo zeer dood te krijgen, dat vind Gus hem niet waardig. [...]
Maar Gus heeft hier niets mee te maken, dat was iets tussen Gus en Mike. Dit is Nacho op zijn eigen houtje.
Darkfreak schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 15:47:
[...]

Mijn gok is dat dit de kerel is die neergeschoten werd door het kartel waar Mike zich zo schuldig door voelt. Mogelijk dat hij de locatie heeft gekregen toen hij Nacho voor 'one more thing' vroeg.
Klopt, er werd eerder gesproken over een goede samaritaan die de vrachtwagenchauffeur vond, en die door of in opdracht van Hector is vermoord om losse eindjes af te knippen. Dat was waarom Mike zich zo schuldig voelde dat hij Hector wilde vermoorden.

Ik ben alleen even kwijt hoe Mike aan die $200k komt, zo veel klusjes heeft hij toch niet gedaan voor Pryce e.a.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 29-09 11:01
vooghel schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 16:05:
Ik ben alleen even kwijt hoe Mike aan die $200k komt, zo veel klusjes heeft hij toch niet gedaan voor Pryce e.a.?
Ik denk uit zijn corrupte politieverleden.

En dat geld gaan ze volgens mij witwassen door hem hoofd beveiliging te maken van Los Polos Hermanos. Dat is hij in BB toch ook volgens mij.

[ Voor 21% gewijzigd door puntje013 op 07-06-2017 19:42 ]

Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ik had eigenlijk verwacht dat Saul nu om de hoek komt kijken, maar hoofd beveiliging zou ook kunnen.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:27

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Van een van de trucks van Salamanca die hij had overvallen. (S02E09)

Afbeeldingslocatie: https://vignette3.wikia.nocookie.net/breakingbad/images/9/92/BCS_209_03.png/revision/latest/scale-to-width-down/640?cb=20170529202416

[ Voor 24% gewijzigd door Angeloonie op 07-06-2017 22:13 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
Klopt, er werd eerder gesproken over een goede samaritaan die de vrachtwagenchauffeur vond, en die door of in opdracht van Hector is vermoord om losse eindjes af te knippen. Dat was waarom Mike zich zo schuldig voelde dat hij Hector wilde vermoorden.

Kan niet missen dat het de man is die de chauffeur vond, het was op dezelfde plek waar Mike zich verscholen hield achter dat bord om die overval op de bezorgwagen te doen... zijn schuldgevoel zal denk ik ook gegroeid zijn door het gesprek met die dame die hij had over haar man die was verdwenen en realiseerde zich dat die 'goede samaritaan' zeer waarschijnlijk ook een familie heeft die hem nu mist... dat was de zonder twijfel de 'favor' die hij aan Nacho vroeg.

Diezelfde overval is ook het moment dat hij die 200k steelt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
_/-\o_ :o

Voor mij was dit ook een hoogtepuntje:

"A man's got to make a living. I'm just saying, the way you make yours rhymes with mug mealer."

Edit: Misschien was 2 weken te lang geleden voor mij, maar wie werd daar nu met de metaaldetector gevonden?

[ Voor 27% gewijzigd door Apache4u op 07-06-2017 22:40 ]

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:09
Apache4u schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 22:39:
[...]

Edit: Misschien was 2 weken te lang geleden voor mij, maar wie werd daar nu met de metaaldetector gevonden?
Dude, staat gewoon in de post boven de jouwe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Fire69 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 23:12:
[...]

Dude, staat gewoon in de post boven de jouwe :P
😳 😴 Sorry en dank

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Mooie episode hoor :D

Vooral ook die opzichtige stampij in die gitaarshop door voor de camera ff op zijn plaat te gaan op een drumstokje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockeJohn
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 25-07-2021
Mooi seizoen weer tot nu toe!
Alleen mag de serie wel iets meer aan de kijker over laten, hoe ze in beeld brengen dat nacho de pil pakt, dat soort dingen. Het ligt er heel dik boven op wat er gaat gebeuren.
Hierdoor wordt het net iets te voorspelbaar imo.
En veel is al voorspelbaar omdat we weten wat er gebeurd in BB.
Pagina: 1 ... 11 ... 25 Laatste