Dat blijft gissen tussen de eerder gegeven opmerkingen:Woy schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 17:44:
@Theo74 ja dat is allemaal wel duidelijk, waar het mij om gaat is puur het korte gesprek tussen Kim en Chuck/Howard, en de expliciete "Bingo" en het angstvallige wachten van Jimmy op die uitslag van Kim. De manier waarop dat gefilmd werd deed mij vermoeden dat er meer achter zat, maar dat is tot nog toe niet gebleken.
Of Kim nam het gesprek tussen haar, Chuck en Howard op, om de balie ervan te overtuigen dat men vooropgezet en dus bewust een kopie van de tape had, omdat het origineel zou sneuvelen of verdwijnen in een vooropgezet plan waarin HHM ook onderuit kan worden gehaald. Iets wat nog tijdens de rechtszaak aan bod zou kunnen komen.
Of het kan zo simpel zijn als JackBol schreef: dat het alleen de bevestiging is van de tweede tape en daarmee de 'disbarment-strategie' van chuck bewijzen. Zodat ze hun eigen plannetje in werking kunnen zetten.
De volgende aflevering zal hopelijk doorgaan met dit zeer goede geschreven stuk over de rechtszaak, maar ik hoop ook weer op een stukje Mike, Gus en Hector. Een tipje van de sluiter via deze SPOILER ALERT.
Als 1 hond vecht om een been, dan is hij zeker schizofreen.