Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Bananeman
  • Registratie: juli 2000
  • Nu online
Raphael van NEEO is er duidelijk beter van geworden, zijn klanten (die dit alles mogelijk hebben gemaakt) zijn gewoon genaaid. Wat een ongelooflijke smeerlap, werkelijk waar.

Motormedia.nl Motor-forum.nl Motorshopper.nl Motormeuk.nl Motorstek.nl

• peptalk
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 18:46
Dat het niet tof is lijkt me duidelijk, maar ik geloof niet dat iemand hier beter is van geworden. Anders was er nooit een AB geleverd. Het gekozen businessmodel werkt niet, er zal altijd een abo betaling nodig zijn. Helaas zijn wij de dupe er van geworden, maar ik kan me niet voorstellen dat er maar iemand van NEEO is die er zich prettig bij voelt.

• akatar
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 17:58
@peptalk Ik denk dat de miljoenen wel zullen helpen. Verder denk ik dat dit al een tijd de bedoeling was, aangezien de beloofde ir-learning niet toegevoegd is en ook niet meer toegevoegd gaat worden zal je altijd afhankelijk van de servers van Neeo blijven (die op termijn uitgeschakeld worden)

• Bananeman
  • Nu online
peptalk schreef op zondag 10 februari 2019 @ 00:43:
Dat het niet tof is lijkt me duidelijk, maar ik geloof niet dat iemand hier beter is van geworden.
Control4 betaalt:
  • $11 million in cash
  • $4.6 million in debt
  • Key Neeo employees were issued $1.5 million of equity
Absoluut wel beter van geworden dus. Die $11 + $1.5 = $12.5 miljoen gaat, zo vermoed ik volledig naar "key NEEO staff". Door die $4.6 miljoen waren ze al uit de schulden dus dat is netto $12,5 miljoen winst.

• peptalk
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 18:46
Als die cijfers kloppen dan moet ik mijn woorden terugnemen dat er niemand beter van is geworden.

• Bananeman
  • Nu online
peptalk schreef op zondag 10 februari 2019 @ 19:06:
Als die cijfers kloppen dan moet ik mijn woorden terugnemen dat er niemand beter van is geworden.
Zie de link in deze posting: I_stealth_I in "NEEO - The Thinking Remote"

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True