Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• DRuw
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 21:29

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

Da's raar... waar was jouw aankoopbedrag?

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

• Donderstraaltje
  • Registratie: januari 2010
  • Niet online
$199 en tax is betaald met de CC van de ING

• DRuw

DRuw

Ik 239. Vandaar dus...
Edit: dollars zie ik trouwens. Ook die 48 tax..

DRuw wijzigde deze reactie 21-10-2017 14:02 (52%)

• jdh009
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 19-04 16:35
Helaas alleen de mogelijkheid om met CC de tax te betalen, sinds eind 2015 geen CC meer dus even wachten op een reactie of er andere mogelijkheden zijn. Indien niet dan mag ik hem nog annuleren. Ik moet $46.93 bij betalen op een bedrag van 229. Gelukkig leveren ze iig na zo lang wachten, bijna 2,5 jaar uitloop.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking

• Bananeman
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 00:09
Betaald. Nu zo lang gewacht dat ik het ding toch wil zien en uitproberen. Heb niet al te hoge verwachtingen maar ben wel benieuwd.

Motormedia.nl Motor-forum.nl Motorshopper.nl Motormeuk.nl Motorstek.nl

• DRuw

DRuw

Ja ik ook, heb nog steeds een harmony die wankelt en ben het ook zat om te wachten dat hij alle signalen heeft verstuurd en ik (lees vrouw) moet blijven richten.
we missen nog weleens een signaal waardoor je erna apart het apparaat aan moet zetten.
Enig idee wanneer hij nu echt verstuurd wordt?

• Bananeman
In de shipping update staat:
quote:
If things go according to plan, we expect all the units to be shipped to you in less than 30 days, hopefully sooner.

• koekjeh
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 18-04 17:12
Ik heb zojuist een tracking link ontvangen. Wordt vrijdag geleverd :)

MacBook Pro Retina 13" 8GB RAM / i5 2GHz / 128 GB SSD  iPhone X 256GB wit  Apple Watch Space Gray 42mm Leather Loop 

• DRuw

DRuw

Joh! Ik heb die tax direct betaald maar verder niets meer gehoord...

Edit: krijg nou wat, net een mail van fedex ook voor vrijdag!
Ben benieuwd!

DRuw wijzigde deze reactie 01-11-2017 17:00 (37%)

• Donderstraaltje
  • Niet online
Was die t&t code van FedEx verzonden uit Grossbeeren Duitsland? Er is gisteren iets naar me verstuurd, vandaag per sms een t&t code gekregen alleen geen idee waarvan en ook geen mail. Kan haast niks anders zijn want ik heb niks besteld.

Dan nog leuk en aardig maar voorlopig ben ik niet thuis en ook even komende periode niet op een vast adres voor langer dan 2 dagen. Hoop dat ik nog in de regio moet zijn om ff het ophaalbewijs op te pikken dan. Hadden ze nu niet letterlijk 2 dagen eerder kunnen zijn met versturen...

• peptalk
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 06:49
@Donderstraaltje Ja moet wel de NEEO zijn, die heb ik ook gehad en verder ook niets in bestelling staan.

• koekjeh
quote:
Donderstraaltje schreef op woensdag 1 november 2017 @ 17:25:
Was die t&t code van FedEx verzonden uit Grossbeeren Duitsland? Er is gisteren iets naar me verstuurd, vandaag per sms een t&t code gekregen alleen geen idee waarvan en ook geen mail. Kan haast niks anders zijn want ik heb niks besteld.

Dan nog leuk en aardig maar voorlopig ben ik niet thuis en ook even komende periode niet op een vast adres voor langer dan 2 dagen. Hoop dat ik nog in de regio moet zijn om ff het ophaalbewijs op te pikken dan. Hadden ze nu niet letterlijk 2 dagen eerder kunnen zijn met versturen...
Ja, dat is hem ;) Bij mij ook uit Grossbeeren en bij mij staat er boven dat het van NEEO AG afkomstig is.

MacBook Pro Retina 13" 8GB RAM / i5 2GHz / 128 GB SSD  iPhone X 256GB wit  Apple Watch Space Gray 42mm Leather Loop 

• Donderstraaltje
  • Niet online
quote:
koekjeh schreef op woensdag 1 november 2017 @ 18:34:
[...]

Ja, dat is hem ;) Bij mij ook uit Grossbeeren en bij mij staat er boven dat het van NEEO AG afkomstig is.
Typisch... bij mij staat er niks bij.
Ff copy/paste en hoop dat het kwa lay-out het er een beetje uitziet;
quote:
Trackingnummer 713672772654
Service FedEx International Economy
Gewicht 3,75 lb / 1,7 kg
Totale stukken 1
Totaal gewicht zending 3,75 lb / 1,7 kg
Voorwaarden Afzender
Referentie afzender NEG174100435
Verpakking Your Packaging
Sectie Speciale behandeling Afleveren op werkdag
Standaard levering 03/11/2017 voor 18:00

• koekjeh
quote:
Donderstraaltje schreef op woensdag 1 november 2017 @ 18:37:
[...]

Typisch... bij mij staat er niks bij.
Ff copy/paste en hoop dat het kwa lay-out het er een beetje uitziet;

[...]
Dit staat bij mij in de subject van de email
quote:
FedEx heeft vandaag een pakket opgehaald- xxxxxx : NEEO AG

• Donderstraaltje
  • Niet online
quote:
koekjeh schreef op woensdag 1 november 2017 @ 18:46:
[...]

Dit staat bij mij in de subject van de email

[...]
Ik heb geen e-mail ontvangen (nog) hè... dit haal ik uit de track&trace pagina. Zit ook niet in de spam folder.

Als je het over de duivel hebt;
quote:
FedEx heeft vandaag een pakket opgehaald- 713672772654 : NEEO AG
Nu dus wel binnen...

Normaal staat er bij track&trace ook wat de afzender is, iig bij PostNL

Donderstraaltje wijzigde deze reactie 01-11-2017 18:53 (26%)

• Jelv
  • Registratie: oktober 2005
  • Niet online
Fijn dat ze aankomen! Mijn pre-order komt als de kickstarters allemaal binnen zijn dus het kan me niet snel genoeg gaan. Al eerste indrukken?

• tcviper
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 22:30
Nou, begint al goed.... Neeo binnen, probeer setup te doen maar krijg constant login fouten (terwijl ik op website wel kan inloggen) en als ik device probeer toe te voegen krijg ik Failed meldingen over and over :(

Update: Lan kabel uittrekken verhelpt dit blijkbaar :P

tcviper wijzigde deze reactie 02-11-2017 11:43 (11%)

PSNid: tcviper | Steam: Viper | Spotify ID: mbnn | GameConnect.net - TechConnect.nl

• HeroS
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 21-04 20:28

HeroS

Domotica Nerd

quote:
tcviper schreef op donderdag 2 november 2017 @ 11:31:
Nou, begint al goed.... Neeo binnen, probeer setup te doen maar krijg constant login fouten (terwijl ik op website wel kan inloggen) en als ik device probeer toe te voegen krijg ik Failed meldingen over and over :(
Lekker man >:) NOT

Blijft op een of andere manier altijd moeilijk om iets goeds werkend op te leveren. Had voor volgende week al tijd gemaakt voor een review. Kan ik volgens mij beter nog even uitstellen zo te lezen ;)

Blog over domotica: http://www.domotica-blog.nl

• tcviper
quote:
HeroS schreef op donderdag 2 november 2017 @ 11:43:
[...]

Lekker man >:) NOT

Blijft op een of andere manier altijd moeilijk om iets goeds werkend op te leveren. Had voor volgende week al tijd gemaakt voor een review. Kan ik volgens mij beter nog even uitstellen zo te lezen ;)
Ja ben nu bezig met devices erin te zetten, maar hij vind mijn UHD Bluray speler (Sony UBP X800) bijv al 'stupid' :P De Daikin Airco (met wifi) herkent ie niet tot dusver en ik vind de mogelijkheden nog erg beperkt. Moet wel zeggen dat design prachtig is en interface werkt opzich ook wel prima, alhoewel ik wel vind dat iPhone app wat sneller kon werken.

Wat ik ook nog mis (of ik ben scheel) is dat ik niet kan uitvinden hoe ik bijv de MENU knop op de afstandsbediening kan wijzigen naar het tonen van het Sony AndroidTV menu IPV dat ie de GUIDE toont.

En nog iets irritants, het ledje op de BRAIN is behoorlijk fel savonds, geen optie om het uit te schakelen :(

tcviper wijzigde deze reactie 04-11-2017 10:58 (29%)

PSNid: tcviper | Steam: Viper | Spotify ID: mbnn | GameConnect.net - TechConnect.nl

• matery
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 15-04 21:50
Vandaag de grote dag voor ons backers! Ik ben niet thuis en heb geen idee hoe Fedex daar mee om gaat maar ik hoop dat ze het pakketje bij de buren afgeven.

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik vind Planet Neeo best oke maar erg overzichtelijk is het niet.

• Bananeman
Ik heb 'm binnen. Nu geen tijd om uit te pakken en te installeren, wordt vanavond. Dat ik deze dag nog mag meemaken ;)

Bananeman wijzigde deze reactie 03-11-2017 12:59 (41%)

• detonatic
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 22-04 14:43
Voor diegene die de NEEO al hebben ontvangen of in ieder geval de bevestiging hebben gekregen, welk "pledge number" hadden jullie? Zit ook nog steeds te wachten, maar heb nog niks vernomen ..

4.950KW; 18*275Wp Talesun Full Black;Trannergy TRB9000TL@155° Zuid-Oost;Live PVOutput

• matery
Mijn nummer is 4.227. Ik zie dat het Fedex niet gelukt is af te leveren maar dat er wel een notitie is afgeleverd met wat de vervolgstappen zijn.

• vanisher
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 21:51
Ik was 3816, ook vandaag binnen gekregen. Ik heb zelden met zoveel enthousiasme iets 'uitgepakt'.
Erg mooi verpakt! Degelijke spullen. Alleen de afwerking van de kabels al.... :)

vanisher wijzigde deze reactie 03-11-2017 14:02 (18%)

• jordyvanraaij
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 11-01 08:13
Ik heb hem ook binnen (pledge 6,424)! Helaas nog geen kans gehad om hem aan te sluiten en te testen, er moet eerst nog gewerkt worden.. Ik ben erg benieuwd naar de eerste ervaringen! Het unboxen was in ieder geval al een feestje, wat een prachtige verpakking en wat een mooie spullen. _/-\o_

jordyvanraaij wijzigde deze reactie 03-11-2017 15:00 (38%)

• ratz
  • Laatst online: 21-04 23:09

ratz

Mac.Nikon Powered

4.180, die van mij wordt maandag bezorgd.
Had origineel een White Rabbit, laten veranderen in aluminium.

Nikon D300s ||| iMac 27" 3.4GHz i7 (2012) ||| QNAP TVS463 ||| XS4ALL ||| Ubiquiti UniFi & Protect ||| Homey Pro ||| Philips Hue ||| Jan Janssen Venom Ultegra Di2 ||| Wahoo ELEMNT ||| 4200 Wp ZZW SolarEdge

• DRuw

DRuw

Was ook niet thuis, haal hem vanavond op op Schiphol. Met natuurlijk wel wat te spelen hebben dit weekend..;)

• Bananeman
Heb de NEEO werkend. Je moet iig direct de firmware updaten.

Ik ga er dit weekend eens goed mee aan de slag. Ik zal wel niet goed opgelet hebben, maar je kunt de fysieke buttons nog niet mappen...is toch wel echt basale functionaliteit.

edit: mijn TV wordt niet ondersteund (via een omweg met een ander model wel) en mijn versterker maar zeer beperkt (kan o.a. geen input switchen). Slechte eerste indruk voor mij helaas.

Bananeman wijzigde deze reactie 03-11-2017 19:01 (27%)

• DRuw

DRuw

Bij mij omgekeerd. Man wat een tof ding!
Met echt nog wel het eea instellen maar erg intuitief en fraai spul hoor.
Bijzonder hoge kwaliteit vanaf de verpakking al. Zwaar spul, scherp beeldscherm en duidelijke setup.
Lekker spelen dit weekend;)

• matery
quote:
DRuw schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 16:55:
Was ook niet thuis, haal hem vanavond op op Schiphol. Met natuurlijk wel wat te spelen hebben dit weekend..;)
Hoe heb je dat geregeld? Ik was vandaag niet thuis dus ligt nu weer in oude meer. Ik laat hem maandag wel op mijn werk leveren.

Als ik zo de eerste ervaringen lees hoef ik nog geen wonderen te verwachten maar is het wel speelgoed.

• DRuw

DRuw

Het nummer bellen op het niet thuis kaartje.
Bezorger zou vanaf 6 terug zijn en tot 7 waren ze open. Geen zin om te wachten dus ff ritje voor fedex gedaan:)
Ik ben behoorlijk tevreden hoor! Erg mooi, goede app en ik sta op het punt mijn harmony weg te gooien...

• detonatic
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 22-04 14:43
Bedankt allemaal, ik was nr. 3589 dus zal ze wel even contacten over de status ;)

4.950KW; 18*275Wp Talesun Full Black;Trannergy TRB9000TL@155° Zuid-Oost;Live PVOutput

• Bananeman
Interessante wisselende ervaringen idd, ik heb juist besloten m'n Harmony te houden voorlopig :)

• HeroS

HeroS

Domotica Nerd

Super super gaaf...whau echt een feestje. Ziet er zeer strak uit. Voelt zeer solide aan.

Installatie is echt een drama. Wel 4 uur mee bezig geweest. Gelukkig ben ik wel wat gewend anders had ik hem alleen het raam uit geflikkerd.

• DRuw

DRuw

Wat was en drama dan? Settop box, versterker, tv en media speler pakte hij in 2.minuten totaal.... zwave nog niet aan begonnen maar dat zal meer issues geven gok ik...

• HeroS

HeroS

Domotica Nerd

Nee, Ir ging prima. Gewoon het hele aanmelden. Kon netwerk niet vinden (bedraad en WiFi). Toen weer wel en ging die niet verder. Vervolgens kon die afstandsbediening de brain niet vinden. En toen die hem wel gevonden had (na upgrade firmware) kon die de UI niet downloaden. Na 100x te hebben herstarten en proberen deed die het.

• DRuw

DRuw

Weird.... finetunen is nog wel een dingetje. Voor mijn tv en versterker is er een aparte knop voor aan en.uit maar voor mijn settopbox niet... best irritant dat hij dus de status niet weet. Maargoed, die kan ik ook gewoon altijd aan houden als work around...
Ff puzzelen vandaag.
Wel onhandig dat als via de app moet en je geen laptop kunt gebruiken:(
Maargoed, het werkt

Zwave al geprobeerd?

DRuw wijzigde deze reactie 04-11-2017 09:07 (3%)

• tcviper
Nog steeds aan het experimenteren ermee,.... de normale apparaten werken nu wel, maar heb geen idee hoe je kunt toewijzen wat een knop op de remote doet voor welk apparaat. Daarnaast ontbreken er nog dingen zoals Nest support, Domoticz, Fibaro (secondary controller werkt niet nu). Maar goed, men zegt dat er zeer snel een flinke update komt.... ben benieuwd.

• Bananeman
Dat toewijzen van functies aan fysieke knoppen kan nog niet. Was voor mij ook een verrassing.

Hopelijk komt die update snel, want dit is echt een alpha product zo.

• HeroS

HeroS

Domotica Nerd

quote:
Yup, even een FIbaro Wall plug toegevoegd, dat ging prima. Maar je kunt er nog niet zoveel mee. De vraag is of dit ooit ook gaat komen. Het maken van regels is momenteel zeer beperkt.

Dat hoeft van mij ook niet want met de Homey valt genoeg te regelen.

HeroS wijzigde deze reactie 04-11-2017 12:17 (10%)

• tcviper
quote:
HeroS schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 12:14:
[...]

Yup, even een FIbaro Wall plug toegevoegd, dat ging prima. Maar je kunt er nog niet zoveel mee. De vraag is of dit ooit ook gaat komen. Het maken van regels is momenteel zeer beperkt.

Dat hoeft van mij ook niet want met de Homey valt genoeg te regelen.
Wat interessant zou zijn is als de Neeo als 'secondary' gebruikt kan worden met Fibaro HC2 als main station. Zodat je bijv de scenes gewoon kunt aanspreken via de remote.

• HeroS

HeroS

Domotica Nerd

quote:
tcviper schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 12:37:
[...]

Wat interessant zou zijn is als de Neeo als 'secondary' gebruikt kan worden met Fibaro HC2 als main station. Zodat je bijv de scenes gewoon kunt aanspreken via de remote.
Zekers, maar zie nog bij bijna geen enkele controller welke dit op orde heeft.

• tcviper
quote:
HeroS schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 12:40:
[...]

Zekers, maar zie nog bij bijna geen enkele controller welke dit op orde heeft.
Jammer zijn dat soort dingen he,.... vind de Fibaro HC2 (En HC Lite die in ander stuk staat) verder wel super werken en ben daar nog altijd erg blij mee! I guess we just have to wait.....

• DRuw

DRuw

Volgens mij ligt dat voor een groot gedeelte aan Fibaro hoor, die schermen a la apple alles af en ondersteunen alleen de spullen die ze zelf willen of de rest beperkt...
Ik heb nu mijn Vera3 geinclude met de Neeo als secundaire controller en hij is rustig aan allemaal devices aan het binnentrekken.
Geen idee of hij ook scenes inlaadt maar mijn tv lamp doet het best.
Op mijn homescherm van Neeo komt een logo LIGHTS te staan en daar staat dan die lamp weer onder.
Werkt er prima en snel mee en zodoende kun je ook die activeren met dezelfde recipe als waar je de sterio mee aanzet bij wijze van spreken.
Hij neemt alleen niet de namen over dus ik moet wel in mijn 15 modules kijken welke nu welke is (lees per stuk testen dus).
In theorie zou je ook in vera een koppeling kunnen maken dat hij bij het aangaan van een dergelijk apparaat een scene activeert en zodoende dus de neeo toch een scene start.
Dit doe ik ook met mijn gekoppelde buitenverlichting bijvoorbeeld en werkt prima.
Hoop potentie en ik ben alleen al blij dat ik niet meer hoef te richten op mijn apparatuur en vervolgens ook moet wachten tot hij alle signalen heeft doorgestuurd (en er dus tussendoor een mist waardoor ik weer apart signalen mag versturen.... daar heb je geen uni-remote voor...)

DRuw wijzigde deze reactie 04-11-2017 12:53 (4%)

• DVDGuy
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 30-12-2017
Mijn eerste reactie is dat het er allemaal prachtig uitziet en degelijk aanvoelt.

Na eerste installatie is mijn enthousiasme gelijk een stuk minder; geen verlichte toetsen en sumiere (lelijke) pictogrammen en (nog?) geen mogelijkheid om tekst en/of pictogrammen aan te passen.

• peptalk
quote:
DVDGuy schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 07:55:
Mijn eerste reactie is dat het er allemaal prachtig uitziet en degelijk aanvoelt.

Na eerste installatie is mijn enthousiasme gelijk een stuk minder; geen verlichte toetsen en sumiere (lelijke) pictogrammen en (nog?) geen mogelijkheid om tekst en/of pictogrammen aan te passen.
Bedoel je met tekst de naam veranderen van bijvoorbeeld TV of Disc?

• DVDGuy
Gebruik bijv. ingang Game, maar daar is een Dune Duo op aangesloten en dat wil ik dan graag zien

• peptalk
Is dan zeker binnen de Receiver of TV, ik kan namelijk wel de naam TV of Disc aanpassen.

• DVDGuy
Ik heb bijna 3 jaar gewacht en ben op dit moment behoorlijk teleurgesteld; van alle apparaten, zijn er 3 die ik aan de praat heb en dan werken niet alle functies; 2 zijn ‘dom’ en dat waren ze ook voor bijv. de Pronto, maar de rest zoals mijn Onkyo AVR, mijn Dune HD Duo en mijn Sony CD wisselaar zijn niet aan de praat te krijgen. Support antwoord binnen 24 uur, maar dat is nu bijna 24 uur later nig niet gebeurd 😕

• HeroS

HeroS

Domotica Nerd

quote:
DVDGuy schreef op woensdag 8 november 2017 @ 21:09:
Ik heb bijna 3 jaar gewacht en ben op dit moment behoorlijk teleurgesteld; van alle apparaten, zijn er 3 die ik aan de praat heb en dan werken niet alle functies; 2 zijn ‘dom’ en dat waren ze ook voor bijv. de Pronto, maar de rest zoals mijn Onkyo AVR, mijn Dune HD Duo en mijn Sony CD wisselaar zijn niet aan de praat te krijgen. Support antwoord binnen 24 uur, maar dat is nu bijna 24 uur later nig niet gebeurd 😕
Een CD wisselaar :) Cool.

Wat voor een Onkyo heb je? Hier een 509 geen problemen. Behalve dat de standaard config ruk is.

• DVDGuy
Ik heb 1009 en die reageert nergens op, zelfs niet als de brain er recht voor staat; ik heb overigens veel meer apparaten die niet rwageren.

Zials al eerder aangegeven, ben ik enthousiast over design, ontwerp en verpakking, maar hevig teleur gesteld in de werking (tot nu toe dan)

DVDGuy wijzigde deze reactie 09-11-2017 13:47 (58%)

• HeroS

HeroS

Domotica Nerd

quote:
Zag hem ook al. Is waarschijnlijk de NEEO versie 2 :o

• Jelv
  • Niet online
quote:
HeroS schreef op donderdag 9 november 2017 @ 14:42:
[...]
Zag hem ook al. Is waarschijnlijk de NEEO versie 2 :o
Heb 1 nog niet eens B) Denk eerder een apparaat wat ze gaan ondersteunen, maar kan het niet helemaal thuisbrengen.

• buzzlightyear
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 19-04 07:34

buzzlightyear

To infinity and beyond...

• peptalk
quote:
buzzlightyear schreef op donderdag 9 november 2017 @ 16:11:
[...]

Ondersteuning voor PlayStation?
Dacht ik ook direct en wat Twitteraars eronder ook.

• Donderstraaltje
  • Niet online
Inmiddels binnen en ff een paar uurtjes mee kunnen spelen. Helaas toch nog altijd teleurgesteld. Niet omdat veel (nog) niet werkt, daar kan ik eigenlijk nog wel mee leven. Maar heel het menu vind ik wat omslachtig werken en voor mijn tv, welke volledig werkt, mis ik toch wat specifieke knoppen en zouden die zender logo’s eigenlijk volledig achterwege mogen blijven omdat (voor mij althans) dat niks toevoegt. Het komt op mij over als zo’n net niet product. Zal eens even een tijdje wachten en aankijken wat de software updates doen.

Over dat PlayStation verhaal hierboven; werkelijk geen idee wat het zou kunnen zijn maar waarom zou PlayStation support zo’n ‘big deal’ zijn? In de zin van waarom zouden ze ons daarmee lekker maken? De logica ontgaat mij een beetje. Een upgrade voor meer protocollen waarmee je de deksel van de brain vervangt, om puur wat te speculeren doch zeer onwaarschijnlijk zou zijn, zou een beetje in aanmerking komen voor zo iets. We gaan het wel zien...

• HeroS

HeroS

Domotica Nerd

quote:
Donderstraaltje schreef op donderdag 9 november 2017 @ 19:24:
Inmiddels binnen en ff een paar uurtjes mee kunnen spelen. Helaas toch nog altijd teleurgesteld. Niet omdat veel (nog) niet werkt, daar kan ik eigenlijk nog wel mee leven. Maar heel het menu vind ik wat omslachtig werken en voor mijn tv, welke volledig werkt, mis ik toch wat specifieke knoppen en zouden die zender logo’s eigenlijk volledig achterwege mogen blijven omdat (voor mij althans) dat niks toevoegt. Het komt op mij over als zo’n net niet product. Zal eens even een tijdje wachten en aankijken wat de software updates doen.
Je kunt de volgorde van de schermen wijzigen en zelf ook een scherm maken met je eigen geselecteerde knoppen. Is even zoeken waar dit moet (vind ik niet echt gebruiksvriendelijk).

• Donderstraaltje
  • Niet online
quote:
Today is an exciting day! I’m thrilled to announce NEEOs upcoming integration with Sony PlayStation 4!
Hier te vinden voor wie zich erin interesseert; https://planet.neeo.com/t...ony-playstation-4-support

Had stiekem gehoopt op toch iets veel interessanters

• tcviper
Ja ik vond ook al dat ze erg overdreven alsof er weet god wat verbetert werd, leuk dat PS4 ondersteuning, maar dat werkte ook al soort van via HDMI CEC vanaf TV. Had veel liever gezien bijv web interface (zodat je via laptop dingen kunt instellen) en bijv icons en background customization.

• HeroS

HeroS

Domotica Nerd

Nieuwe firmware:

https://planet.neeo.com/t...-next-to-you-release-0479

Release Version NEEO Brain: 0.47.9
Release Version NEEO Remote: 0.47.9

NEEO Brain

Fixed possible issue with sending IR repeat commands
Improved Sonos Playbar support to properly detect LineIn/Tv-In mode
Fixed invalid images on Sonos
If a Sonos player is playing it now appears automatically in the "Active Now" section
Added support for Sonos One
Fixed edge cases when renaming a device
Fixed missing icon after renaming a room
Added hint and support link to wifi setup after multiple scans with no results
Now showing shortcut type label in front of shortcut name when editing shortcuts
Fixed quickly toggling switches or dimming sliders on different lights not correctly sending all commands
Improved toggle speed for HUE
When editing recipe which shows controls of another scenario correct recipe is now edited
Fixed buttons on AVR view not working
Fixed text overlap for long song title and labels in Sonos playlists
Fixed width of shortcuts container so labels don't get cut off
Fixed custom favorites texts
Now displaying skip seconds button if available for VOD/game console/media player devices

NEEO REMOTE

Sonos added missing Playall/Shuffle commands for Sonos library
Sonos List View: Shuffle button reloads queue list
Sonos ListView: Pulldown Playlist and Queue reload the list. Reload icon added to top
Sonos ListView: Fixed Queue icons, so they will be always shown
Volume Key mapping for Sonos updated
Fixed issue with lags when Sonos Recipe uses AVR
Fixed Screen Flickering after wakeup
Changed low threshold for backlight from 50% to 40%
New and Improved loading circle
Fixed calculation of the battery percentage indicator

Z-WAVE

Fixed bug that broke device synchronization after the project was updated
Fixed bug that broke device alerts after the project was updated
Fixed device synchronization after leaving an existing network
Fixed Kaipule IM20/IX30/IX32 and Remotec ZXT-310US/ZRC-100 device definitions
Fix bug where "Device already paired"/"Other action running" screens did not show up anymore
Device DB updated

• buzzlightyear

buzzlightyear

• Nelus82
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 09-04 16:15
Geeft iemand al gespeeld met de neeo homey app?

Deze werkt erg goed alleen krijg nog niet alle verlichting onder 1 recipe. Ik krijg ze wel onder shortcuts maar dat is een extra handeling.

• HeroS

HeroS

Domotica Nerd

quote:
Nelus82 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 07:18:
Geeft iemand al gespeeld met de neeo homey app?

Deze werkt erg goed alleen krijg nog niet alle verlichting onder 1 recipe. Ik krijg ze wel onder shortcuts maar dat is een extra handeling.
Yup werkt zeer goed.

Heb nu:
Start recipe film kijken op de NEEO deze:
Stuurt dan een commando naar de Homey
Die zet de stroom op tv, versterker, media speler (of niet indien al er op staat)
Homey zet de juiste verlichting aan indien het donker is
Homey wenst je veel plezier met kijken
Homey wacht tot alles is opgestart (als alles al aan stond wacht hij niet)
Dan stuurt die naar de NEEO dat hij de IR commando's mag uitvoeren.
Tv aan en juiste input
Versterker aan en juiste input
En laad in menu de juiste knoppen zien

Als ik op de NEEO weer alles uitzet zet hij ook weer de stroom eraf en de verlichting weer normaal.

Ik kan deze scene ook op starten via een knop in de Homey APP of via spraak via google home.

Wil nog dat de Homey vraagt wat voor film je gaat kijken of dat de media speler het soort film naar de Homey stuurt en dan de verlichting zet.

• Nelus82
quote:
HeroS schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 08:40:
[...]

Yup werkt zeer goed.

Heb nu:
Start recipe film kijken op de NEEO deze:
Stuurt dan een commando naar de Homey
Die zet de stroom op tv, versterker, media speler (of niet indien al er op staat)
Homey zet de juiste verlichting aan indien het donker is
Homey wenst je veel plezier met kijken
Homey wacht tot alles is opgestart (als alles al aan stond wacht hij niet)
Dan stuurt die naar de NEEO dat hij de IR commando's mag uitvoeren.
Tv aan en juiste input
Versterker aan en juiste input
En laad in menu de juiste knoppen zien

Als ik op de NEEO weer alles uitzet zet hij ook weer de stroom eraf en de verlichting weer normaal.

Ik kan deze scene ook op starten via een knop in de Homey APP of via spraak via google home.

Wil nog dat de Homey vraagt wat voor film je gaat kijken of dat de media speler het soort film naar de Homey stuurt en dan de verlichting zet.
Wat ik graag zou willen is het volgende;

In de homescreen kies ik de locatie > Woonkamer
Hier staan een aantal recipes (TV kijken/Kodi/Xbox), hier zou ik verlichting aan willen toevoegen.
Als ik hierop druk komen alle homey verlichting devices uit de woonkamer

• HeroS

HeroS

Domotica Nerd

quote:
Nelus82 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 08:49:
[...]

Wat ik graag zou willen is het volgende;

In de homescreen kies ik de locatie > Woonkamer
Hier staan een aantal recipes (TV kijken/Kodi/Xbox), hier zou ik verlichting aan willen toevoegen.
Als ik hierop druk komen alle homey verlichting devices uit de woonkamer
Je bedoelt een recipe met alle verlichting? Dat kan moet je virtuele devices aanmaken in de NEEO - Homey. En dan regels om de verlichting aan/uit te zetten.

Of bedoel Kodi aan en dan verlichting aan. Kan ook moet je even lezen op de APP website van Homey.

• Nelus82
quote:
HeroS schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 13:49:
[...]

Je bedoelt een recipe met alle verlichting? Dat kan moet je virtuele devices aanmaken in de NEEO - Homey. En dan regels om de verlichting aan/uit te zetten.

Of bedoel Kodi aan en dan verlichting aan. Kan ook moet je even lezen op de APP website van Homey.
Bedankt voor het meedenken. Heb het opgelost door meerdere virtuele apparaten aan te maken. In eerste instantie maakte ik gebruik van Buttons, maar die verschenen niet in het scherm, die konden alleen toegevoegd worden tot de shortcuts. Nu ik er een switch van gemaakt heb verschijnen ze netjes in het scherm.

• HeroS

HeroS

Domotica Nerd

quote:
Nelus82 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 13:55:
[...]

Bedankt voor het meedenken. Heb het opgelost door meerdere virtuele apparaten aan te maken. In eerste instantie maakte ik gebruik van Buttons, maar die verschenen niet in het scherm, die konden alleen toegevoegd worden tot de shortcuts. Nu ik er een switch van gemaakt heb verschijnen ze netjes in het scherm.
Yup, dat klopt inderdaad. Net zoals een accessories ook niet verschijnt.

• tcviper
*knip*, niet doen. Dit had je prima gewoon in V&A kunnen zetten :O

ThinkPad wijzigde deze reactie 21-11-2017 09:31 (85%)

• HeroS

HeroS

Domotica Nerd

Review van de NEEO klaar. Hij is te bekijken via:

https://www.domotica-blog.nl/post/review-neeo

Conclusie:
Na 2,5 jaar wachten heeft NEEO een fijn product opgeleverd. Het geheel ziet er solide en verzorgd uit. De combinatie van een afstandbediening met domotica controller is nog niet zo gek. De meeste TV's zijn tenslotte vaak alleen te bedienen via Infrarood. Daarnaast (call me old skool) is het bedienen via een echte knop toch wat fijner dan via een APP (IP).
Dat er maar 11 fysieke knoppen zijn is op zich geen probleem, de overige functies zijn te bedienen via het schermpje. Hier had ik wel mij twijfels over, maar voor functies die je minder gebruikt werkt het prima. Het ontbreken van een verlichting bij de knoppen vind ik wel een gemiste kans.

Er worden meer dan 60.000 apparaten ondersteund dus de meest voorkomende zullen er zeker tussen zitten. Helaas is het nog niet mogelijk om een apparaat die niet ondersteund wordt in te leren. Hopelijk komt deze feature nog.

Het domotica gedeelte zit best goed in elkaar en de ondersteuning van Z-Wave apparaten lijkt ook prima op orde. De door mij toegevoegde Fibaro Wall Plug en Zipato Bewegingsmelder werken in ieder geval goed en reageren snel. Wat ik wel een beetje heb is dat dit gedeelte er aangeplakt voelt. Dit komt met name omdat er onderdelen missen, zoals het inzicht in energieverbruik en het ontbreken van een uitleg bij de configuratie van het apparaat. Ander voorbeeld hiervan is dat mijn bewegingssensor überhaupt niet bij mijn apparaten komt te staan.

Het maken van scenes (Recipes) zit best aardig in elkaar. Er zijn meerdere triggers en condities mogelijk. Een pluspunt is natuurlijk dat de recipes gemakkelijk te combineren zijn met je IR apparatuur. Het geheel werkt ook vriendelijk en wijst voor zich. Hierdoor zijn wat complexere regels lastiger om te maken.

De prijs is best aan de forse kant met zijn €369 maar als je bedenkt dat je hiervoor een controller en afstandbediening krijgt, is dit een zeer goede concurrerende prijs. Het systeem heeft nog wel wat fine tuning nodig. Ik had wat problemen bij de installatie en af en toe reageert de Brain niet of kan hij niet gevonden worden.

+
Ondersteuning van meer dan 60.000 apparaten
IR/Z-Wave Plus ondersteuning
Product van goede bouwkwaliteit

-
Her en der nog wat bugs
Domotica gedeelte moet nog worden uitgebreid
Niet goedkoop
Knoppen worden niet verlicht

• DRuw

DRuw

Ik heb hem als secundaire controller met een Vera 3 en werkt prima.
Ik snap alleen niet hoe ik devices weghaal uit de lijst zonder ze echt weg te gooien.
Je kunt discovered devices toevoegen maar krijg ze niet meer weg.
Probleem is ook bij dubbele schakelaars dat je ze niet 2 namen kan geven...
iemand enig idee?

• HeroS

HeroS

Domotica Nerd

quote:
DRuw schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 15:51:
Ik heb hem als secundaire controller met een Vera 3 en werkt prima.
Ik snap alleen niet hoe ik devices weghaal uit de lijst zonder ze echt weg te gooien.
Je kunt discovered devices toevoegen maar krijg ze niet meer weg.
Probleem is ook bij dubbele schakelaars dat je ze niet 2 namen kan geven...
iemand enig idee?
Bij recipe kun je dingen aan en uitzetten volgens mij. Maar weet niet hoe de vera ze erin heeft gezet.

• DRuw

DRuw

Als device en niet als recipe.
Ik kan hem deleten maar dan stuurt hij een exclude... ipv dat hij hem gewoon niet meer toont. Een hide functie kan ik ook bijvoorbeeld niet vinden

• buzzlightyear

buzzlightyear

Zonet bericht ontvangen dat het nog 3-5 weken duurt voordat ik mijn Neeo’s ontvang...

EDIT 1 Dec.: Neeo ontvangen!

buzzlightyear wijzigde deze reactie 02-12-2017 09:42 (16%)

• YKW
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 11-02 20:54

YKW

mobiliteit ten top

De mijne komt als het goed is voor de kerst... ben benieuwd.

Nu heb ik ook een TV, ontvanger, apple tv en stereo boven. Kan je eenvoudige een 2e setup toevoegen? Zat te denken om met een IR repeater ook de apparatuur boven te connecten, echter moet hij dan wel weten wat de configuraties zijn.

Automatiseren kan je leren!

• buzzlightyear

buzzlightyear

quote:
YKW schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 13:44:

Nu heb ik ook een TV, ontvanger, apple tv en stereo boven. Kan je eenvoudige een 2e setup toevoegen? Zat te denken om met een IR repeater ook de apparatuur boven te connecten, echter moet hij dan wel weten wat de configuraties zijn.
Theoretisch zou dat moeten kunnen werken aangezien je devices/recipes aan een kamer kunt toewijzen. Met een IR repeater zou je dan in staat moeten zijn om in een andere kamer apparatuur te bedienen

• Nelus82
quote:
YKW schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 13:44:

Bij mij werkte deze setup niet. Omdat ik 2 remotes heb en 1 brain wilde ik ook gebruik maken van de neeo op onze slaapkamer.

Helaas werkte de Mamitek 300XTR niet goed. Wanneer ik met de originele afstandsbediening ging testen werkte alles naar behoren maar als het via de brain ging niet meer.

Heb het op een nog goedkopere manier opgelost door de bijgeleverde ir blaster te verlengen via 2 ongebruikte aders van het UTP dat naar de slaapkamer loopt. Deze oplossing werkt echt feilloos. Enige nadeel is dat de aangesloten mediaspeler nu maar gekoppeld zit op 100Mbit.

• buzzlightyear

buzzlightyear

Ben inmiddels verslaafd aan Neeo maar twee blijken toch meer dan voldoende te zijn voor mijn gebruik. Heeft iemand interesse in een zilveren combo? Bestaat uit Remote en Brain, in doos en compleet.

• Donderstraaltje
  • Niet online
Daar is v&a voor :P
In mijn geval was 2 ook te veel, 1 verkocht en 1 zit nu nog nieuw in doos wegens gebrek aan tijd/zin :D

• buzzlightyear

buzzlightyear

quote:
Donderstraaltje schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 13:34:
Daar is v&a voor :P
In mijn geval was 2 ook te veel, 1 verkocht en 1 zit nu nog nieuw in doos wegens gebrek aan tijd/zin :D
Daar heb je gelijk in, V&A is daar inderdaad voor.

Zou die n de doos toch maar eens installeren. De Neeo doet het zeer goed hier. Harmony One is inmiddels de deur gewezen.

• Donderstraaltje
  • Niet online
quote:
buzzlightyear schreef op zondag 18 maart 2018 @ 07:50:
[...]

Daar heb je gelijk in, V&A is daar inderdaad voor.

Zou die n de doos toch maar eens installeren. De Neeo doet het zeer goed hier. Harmony One is inmiddels de deur gewezen.
Zit nog altijd semi te hopen op een v2 met meer knoppen...
Maar belangrijker ik zit tegenwoordig veel aan de andere kant van NL en kom er gewoon niet aan toe, ben mijn setup (alles in het tv kastje) ook nog aan het nagaan en daar ook nog niet klaar mee. Eigenlijk wil ik juist een nieuw tv kastje en gelijk alles goed doen maar je staat er nog van te kijken hoe moeilijk dat is zeg :X. Nu ik door heel NL kom voor werk duik ik nog wel eens een meubelzaak binnen en het overgrote deel wat je dan ziet is of stijgerhout (yuk) of geperste platen met al dan geen lak (haat glimmend) maar weinig echt hout, vaak fineer.

Dus wellicht blijft ie ff in de doos tot ik de financiën bij elkaar heb om zelf wat te laten maken. Wellicht dan gelijk een mooie plek tekenen waar de brain mooi kan staan. De komende anderhalve maand gok ik iig niet dat ik de tijd heb naar de Neeo te kijken. Was daar ook al bang voor daarom baalde ik dat de levering zo uitliep :'(

• Jelv
  • Niet online
Er is eindelijk weer een wat grotere update: Release Notes “True Survivor" (Release 0.49.10)

Twee leuke punten uit de blogpost:
  • Device recipe slides can now be sorted and disabled. (Bye bye lege shortcuts schermen)
  • Things will look muuuch prettier in the next release (most likely 0.50.x). (Ben benieuwd!)

• DRuw

DRuw

Tja, ik heb geen problemen met het ding hoor.
hij pakt vaak mijn settopbox niet maar dat is een IR bereik issuetje wat ik niet oplos omdat ik te lui ben om de extender te plaatsen...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 19-04 16:35
Afgelopen tijd heb ik NEEO steeds meer geïntrigeerd in mijn domotica set-up welke wordt aangestuurd door Homey. Nadeel was dat ik een stereoset en versterker (gekocht rond de eeuwwisseling) had die op dit moment niet voorkwam in hun database. Ze konden zelf niet aan deze afstandbediening komen en begreep dat Philips de IR codes niet meer had. Uiteindelijk, na wat heen en weer gemaild te hebben met NEEO, kon ik kosteloos de afstandsbedieningen opsturen naar Zwitserland zodat zij de afstandbedieningen konden toevoegen. Vandaag een bericht gekregen dat de afstandsbedieningen aangekomen zijn en waarschijnlijk kan ik het vanmiddag al gaan testen.

Fijn product en goede service voor oudere apparaten. Hierdoor kan ik gewoon mijn huidige systeem blijven gebruiken die in een kastje weggestopt staan welke dan wordt aangestuurd door de extender van NEEO. Nadat deze zijn toevoegt kunnen definitief alle afstandsbedieningen het huis uit (op de NEEO na). Door de koppeling met Homey hoef ik niet eens altijd de NEEO remote te pakken maar kan ik gewoon hun recipes gebruiken.

jdh009 wijzigde deze reactie 08-06-2018 12:14 (20%)

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 2be
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 22-04 15:15
quote:
jdh009 schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 12:09:
Afgelopen tijd heb ik NEEO steeds meer geïntrigeerd in mijn domotica set-up welke wordt aangestuurd door Homey. Nadeel was dat ik een stereoset en versterker (gekocht rond de eeuwwisseling) had die op dit moment niet voorkwam in hun database. Ze konden zelf niet aan deze afstandbediening komen en begreep dat Philips de IR codes niet meer had. Uiteindelijk, na wat heen en weer gemaild te hebben met NEEO, kon ik kosteloos de afstandsbedieningen opsturen naar Zwitserland zodat zij de afstandbedieningen konden toevoegen. Vandaag een bericht gekregen dat de afstandsbedieningen aangekomen zijn en waarschijnlijk kan ik het vanmiddag al gaan testen.

Fijn product en goede service voor oudere apparaten. Hierdoor kan ik gewoon mijn huidige systeem blijven gebruiken die in een kastje weggestopt staan welke dan wordt aangestuurd door de extender van NEEO. Nadat deze zijn toevoegt kunnen definitief alle afstandsbedieningen het huis uit (op de NEEO na). Door de koppeling met Homey hoef ik niet eens altijd de NEEO remote te pakken maar kan ik gewoon hun recipes gebruiken.
Sow, dat is wel heel nette service. En ook snelle actie.

Ik heb de NEEO nu 2 weken en ook geïntegreerd in Homey. Ik gebruik hem nu nog met name voor mijn IR acties. Heb jij nog andere nuttige toepassingen gevonden?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• HeroS

HeroS

Domotica Nerd

quote:
2be schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 13:22:
[...]

Sow, dat is wel heel nette service. En ook snelle actie.

Ik heb de NEEO nu 2 weken en ook geïntegreerd in Homey. Ik gebruik hem nu nog met name voor mijn IR acties. Heb jij nog andere nuttige toepassingen gevonden?
Ik gebruik hem ook andersom. Dus om de Homey aan te sturen. Zo heb ik een aantal buttons welke lampen en flows op starten.

Voor de rest ook een combi van alles.

Zo heb ik flimp kijken:
- Ik zeg tegen de Google Homey > Watch Movie
- Gaat Versterker aan, TV aan, Mediaplayer aan (allemaal IR)
- Hij selecteert de juiste kanalen
- Zorg voor het juist scherm op de NEEO
- De gordijnen gaan dicht
- Een scene wordt gedraaid voor de verlichting
- Lamp in de keuken gaat uit
- Homey zegt "veel plezier met kijken"

Pretty cool ...kosten wel wat afstem werk maar werkt nu perfect.

• vanisher
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 21:51
Ik heb de laatste tijd regelmatig dat m'n remote de brain ff niet kan vinden. Herstarten van de remote lost het probleem tijdelijk op.

Ik heb ook een reset van de remote naar first user experience gedaan maar ook dat helpt niet.

Iemand nog een idee?

Wifi hier in en om huis bestaat uit Cisco 1242 AP's met een controller om roaming goed te regelen. Ontvangst met andere wireless devices is meer dan prima door het hele huis.

• HeroS

HeroS

Domotica Nerd

quote:
vanisher schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 17:11:
Ik heb de laatste tijd regelmatig dat m'n remote de brain ff niet kan vinden. Herstarten van de remote lost het probleem tijdelijk op.

Ik heb ook een reset van de remote naar first user experience gedaan maar ook dat helpt niet.

Iemand nog een idee?

Wifi hier in en om huis bestaat uit Cisco 1242 AP's met een controller om roaming goed te regelen. Ontvangst met andere wireless devices is meer dan prima door het hele huis.
Hier hetzelfde probleem en nog geen oplossing.

Dit probleem zou overigens met de laatste firmware opgelost zijn maar dit is dus niet het geval.

• Jelv
  • Niet online
Even niet kan vinden? Geeft hij dan nog een foutcode of melding op het scherm? Heb je nog bepaalde opstelling die het lastig maakt om met de brain te verbinden?

Heb er zelf geen last van overigens.

• Jelv
  • Niet online
Er komt wat nieuws aan: https://twitter.com/Raphael_NEEO/status/1037634527110340608

Jelv wijzigde deze reactie 06-09-2018 11:43 (36%)

• Jelv
  • Niet online
Het is NEEO PRO. Nieuwe hardware en extra software voor installatie en beheer. Mooiste software update is multi brain ondersteuning. Verkoop gaat via de dealers. Wat precies de veranderingen zijn is nog onduidelijk. Net als de prijs en de wanneer de PRO beschikbaar komt. Details op: https://planet.neeo.com/t/m22yqs/neeo-launches-neeo-pro

• Boedha
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 20:25

Boedha

Niks

Een Neeo werkt niet direct met klikaanklikuit, werkt dit wel als je er een homey gebruikt?

Heb je dan ook die brain nodig als je een homey hebt?

Tja, wat zullen we daar nou op zeggen!

• HeroS

HeroS

Domotica Nerd

Boedha schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 21:00:
Een Neeo werkt niet direct met klikaanklikuit, werkt dit wel als je er een homey gebruikt?

Heb je dan ook die brain nodig als je een homey hebt?
Ja werkt met de Homey en je hebt ook de Brain nodig. De afstandsbediening werkt namelijk via zigbee met de brain (welke de Ir verstuurt naar je tv). De brain kan ook met de Homey praten.

• Bananeman
https://planet.neeo.com/t/q5wbv4

NEEO is/wordt overgenomen door een partij die niet rechtstreeks aan consumenten levert. De remote wordt nog 24 maanden ondersteund maar er komen geen major firmware updates meer en er worden überhaupt geen remotes meer geleverd.

Dit is het einde dus. Wat een waardeloze ervaring is dit gebleken. Jaren wachten en dan binnen no-time is het einde verhaal. Kansloos.

• ratz
  • Laatst online: 21-04 23:09

ratz

Mac.Nikon Powered

Bananeman schreef op maandag 4 februari 2019 @ 22:46:Dit is het einde dus. Wat een waardeloze ervaring is dit gebleken. Jaren wachten en dan binnen no-time is het einde verhaal. Kansloos.
Als kickstarter backer denk ik er hetzelfde over. Eindeloos wachten tot 'ie eindelijk kwam (kan gebeuren). Tja, dat unboxing het hoogtepunt zou zijn..... |:(
Mooie hardware, UI die nooit uit beta gaat komen. Het werkt hier allemaal, maar daar is ook alles mee gezegd.
De stilte de afgelopen maanden deed me al vermoeden dat er iets aan te komen zat.

;w NEEO

Nikon D300s ||| iMac 27" 3.4GHz i7 (2012) ||| QNAP TVS463 ||| XS4ALL ||| Ubiquiti UniFi & Protect ||| Homey Pro ||| Philips Hue ||| Jan Janssen Venom Ultegra Di2 ||| Wahoo ELEMNT ||| 4200 Wp ZZW SolarEdge

• buzzlightyear

buzzlightyear

Daar zit ik dan met drie fraaie paperweights...
Welke alternatieven zijn er behalve de Harmony produkten?

• Tranzity
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Gelukkig net op tijd eruit gestapt.
Ook ik zoek nog een mooie remote met zigbee ondersteuning.

• akatar
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 22:10
Bananeman schreef op maandag 4 februari 2019 @ 22:46:
https://planet.neeo.com/t/q5wbv4

NEEO is/wordt overgenomen door een partij die niet rechtstreeks aan consumenten levert. De remote wordt nog 24 maanden ondersteund maar er komen geen major firmware updates meer en er worden überhaupt geen remotes meer geleverd.

Dit is het einde dus. Wat een waardeloze ervaring is dit gebleken. Jaren wachten en dan binnen no-time is het einde verhaal. Kansloos.
Vooral omdat je zelf niet kan toevoegen, alles komt bij hun server vandaan. Indien ze ir learning aanzetten en je zelf schermen kan maken, kan je nog jaren voorruit.
Dit zal ook de reden zijn dat ze dit onmogelijk gemaakt hebben.

• I_stealth_I
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 20:19

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Neeo zat diep in de rode cijfers, circa 4.5 miljoen. Control4 heeft NEEO geheel overgenomen voor 11 miljoen. bron https://www.cepro.com/art...eo_eol_clarity_diy_remote

/dev/null

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True