Bedankt voor je reactie.Uffeltje schreef op zondag 21 februari 2016 @ 12:23:
Kan eraf inderdaad. Zat zelf ook al even te kijken en te pielen, maar uiteindelijk liet hij los.
Bedankt voor je reactie.Uffeltje schreef op zondag 21 februari 2016 @ 12:23:
Kan eraf inderdaad. Zat zelf ook al even te kijken en te pielen, maar uiteindelijk liet hij los.
Top! Reageert weer prima.Trackerfire schreef op zondag 21 februari 2016 @ 10:23:
[...]
Dit heeft bij mij geholpen (quote komt van XDA)
[...]
Anoniem: 192811
Bij mij zat er daar ook eentje en op de lenscover niet, idd raar.F55 schreef op zondag 21 februari 2016 @ 12:03:
[afbeelding]
Twee weken geleden een S6 gekocht bij MM met de btw actie.
Het lijkt dat over het sensor gedeelte een sticker is geplakt!
Het is op de foto heel moeilijk te zien.
Is dit een verpakking sticker die je moet verwijderen of hoort deze er op te blijven zitten.
Wel vreemd dat op de camera lens geen sticker zat!
Ik heb hem er voorzichtig afgepielt want het plastic daaronder krast makkelijk.
Share and Enjoy!
Ik kreeg hem meen ik gisteren, maar geen problemen iig.GreNade schreef op zondag 21 februari 2016 @ 14:52:
Meer mensen die error 501 krijgen bij het updaten van youtube? Heb alles al geprobeerd maar hij wil niet. Schijnt meer voor te komen op de S6.
Ja, die heb ik ook. Het kwam naar voren nadat ik de app had uitgeschakeld en weer wilde installeren. Daarna maar handmatig de laatste .apk geïnstalleerd, maar die wil ook niet updaten.GreNade schreef op zondag 21 februari 2016 @ 14:52:
Meer mensen die error 501 krijgen bij het updaten van youtube? Heb alles al geprobeerd maar hij wil niet. Schijnt meer voor te komen op de S6.

Komt er een S6->S7 inruilprogramma?
[ Voor 43% gewijzigd door nobleone op 21-02-2016 19:33 ]
Veel features zullen door middel van custom ROMS geback port wordennobleone schreef op zondag 21 februari 2016 @ 19:30:
Ik wil óók Motion Panorama!
Laadt hij bij jou ook niet op? (of was dat zo?) mijn laadconnector heeft ook kurenBizzieBis schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 19:37:
Ik heb mijn gsm weer terug van reparatie. Blijkbaar was het nodig om het scherm te vervangen om de micro usb connector weer aan de gang te krijgen![]()
Maar goed, hij werkt weer naar behoren.
Wel een klein ander probleempje.. Ik wil mijn G w
watch R weer gebruiken maar kan de Android Wear app niet starten. Deze meldt dat de app Google geüpdatet moet worden. Vervolgens geeft de Play Store aan dat deze versie niet compatibel is met mijn apparaat![]()
Hoe krijg ik de app geüpdatet?

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX3080 10G, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold6 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Anoniem: 407131
Daar heb (of hopelijk: had) ik ook last van. Ik heb nu Nova en TeslaUnread uit app-optimalisatie gehaald. Hopelijk helpt dat. Pas gedaan, dus het is nog even afwachten.MrBlueEyes schreef op zondag 21 februari 2016 @ 23:20:
Ik gebruik Nova om o.a. een ongelezen aantallen badge te tonen bij apps als whatsapp en facebook. Alleen regelmatig staat deze functionaliteit in eens uit. Dan moet ik handmatig bij de Nova instellingen deze weer aanzetten. Na een paar dagen is dat weer het geval. Heeft iemand een idee waardoor dat kan komen?
Heb het ff getest met de klok/alarm-app en het werkt, maar 's ochtends nog niet geprobeerd.ghostman schreef op maandag 22 februari 2016 @ 09:55:
Meer mensen die last hebben van de wekker app die het niet doet? Elke keer kan ik wel een wekker zetten met de ingebouwde app (en met Google Alarm), maar hij gaat s'ochtends nooit af.
Iemand die weet waar hoe ik dat kan oplossen?
Het probleem is dat als ik hem nu zet op bijvoorbeeld 10:33 dan doet ie het wel, maar blijkbaar doet die het s'ochtends niet. Kan dat niet komen door app optimalisatie ofzo dat die hem daarom uit zet?Anoniem: 192811 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 10:20:
[...]
Heb het ff getest met de klok/alarm-app en het werkt, maar 's ochtends nog niet geprobeerd.
Als hij niet in dat lijstje van apps voorkomt dan kan hij ook niet geoptimaliseerd worden.ghostman schreef op maandag 22 februari 2016 @ 10:23:
[...]
Het probleem is dat als ik hem nu zet op bijvoorbeeld 10:33 dan doet ie het wel, maar blijkbaar doet die het s'ochtends niet. Kan dat niet komen door app optimalisatie ofzo dat die hem daarom uit zet?
Ik gebruik het alarm verder nooit, dus hopelijk kan een ander de oplossing geven.
Hij stond dus wel in app optimalisatie op altijd optimaliseren. Even kijken of het daar dan misschien aan ligt.Anoniem: 192811 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 10:29:
[...]
Als hij niet in dat lijstje van apps voorkomt dan kan hij ook niet geoptimaliseerd worden.
Ik gebruik het alarm verder nooit, dus hopelijk kan een ander de oplossing geven.
Bedankt voor de hulp
edit:
http://live.samsung-updates.com/index.php
De 920F heeft de update naar 6.0.1 in de UK (VOD)

[ Voor 10% gewijzigd door ghostman op 22-02-2016 11:28 ]
Ja ik zag het op XDA. Hopelijk komen er deze week meer modellen bijghostman schreef op maandag 22 februari 2016 @ 10:36:
[...]
Hij stond dus wel in app optimalisatie op altijd optimaliseren. Even kijken of het daar dan misschien aan ligt.
Bedankt voor de hulp
edit:
PSN: Maichel

[ Voor 14% gewijzigd door pacod op 22-02-2016 11:42 ]
Ik gebruik de standaard wekker dagelijks en werkt hier prima. Staat bij mij niet op de optimaliseren lijst overigens.ghostman schreef op maandag 22 februari 2016 @ 10:36:
[...]
Hij stond dus wel in app optimalisatie op altijd optimaliseren. Even kijken of het daar dan misschien aan ligt.
Bedankt voor de hulp
edit:
Ik heb een paar pagina's terug dezelfde vraag gesteld.RikN89 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 12:16:
Ik zit eraan te denken deze telefoon te kopen, alleen vind ik hem nu te duur. Is het de verwachting dat met de release van de S7 de prijs van de S6 snel gaat dalen?
In tegenstelling tot bijv. Apple verlaagd Samsung zn prijzen meer geleidelijk en in kleine stapjes, maar hoop zelf ook op een dipje in de prijs ivm de s7 launch voor ik hem bestel.
Zolang mn gammele S3 niet naar het licht gaat zit heb ik de tijd, hij is laatst voor de 8e keer gevallen, dus heb wat nieuwe barsten in mn scherm erbij.
Bizar dat het glas blijft zitten als het al anderhalf jaar tjokvol breuklijnen zit zoals bij de mijne
[ Voor 21% gewijzigd door _Anvil_ op 22-02-2016 12:29 ]
[ Voor 97% gewijzigd door Nomad op 22-02-2016 12:59 ]
Edit: even wat anders: zijn er meerdere mensen waarbij de kabel heet wordt? Vooral het micro usb deel? Gewoon eng
[ Voor 30% gewijzigd door Mrjraider op 22-02-2016 14:16 ]
Anoniem: 135195
RikN89 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 12:16:
Ik zit eraan te denken deze telefoon te kopen, alleen vind ik hem nu te duur. Is het de verwachting dat met de release van de S7 de prijs van de S6 snel gaat dalen?
Geen idee hoeveel goedkoper je 'm wilt dan dat 'ie nu is maar verwacht geen ontzettend lage prijzen. De S6 kan je al krijgen voor 445, dat is dus zo'n 250 goedkoper dan rond de launch. De S5 kost echter nog steeds een lieve 415...! Het is dus niet zo dat de oudere modellen goedkoper en goedkoper en goedkoper worden: je kan echt heel lang wachten om de S6 nog weer veel meer goedkoper te krijgen._Anvil_ schreef op maandag 22 februari 2016 @ 12:28:
[...]
Ik heb een paar pagina's terug dezelfde vraag gesteld.
In tegenstelling tot bijv. Apple verlaagd Samsung zn prijzen meer geleidelijk en in kleine stapjes, maar hoop zelf ook op een dipje in de prijs ivm de s7 launch voor ik hem bestel.
Ik heb er geen last van maar daar zijn wel al eerder posts over geweest of ik heb het in ieder geval elders gelezen. Zelfs dat een usb-aansluiting echt compleet verbrand was nadat iemand de telefoon een hele nacht aan het stopcontact had laten hangen! Schijnt per oplader te verschillen: je kan pech of mazzel hebben. Sinds ik dit weet laat ik de mobiel NOOIT meer een hele nacht aan de oplader hangen: ik laad 'm alleen overdag op zodat ik 'm los kan koppelen zodra de 100% bereikt is. (Gelukkig gaat dat heerlijk snel met de S6: ik vind zo'n 75 minuten tenminste heerlijk snel.)Mrjraider schreef op maandag 22 februari 2016 @ 13:29:
Edit: even wat anders: zijn er meerdere mensen waarbij de kabel heet wordt? Vooral het micro usb deel? Gewoon eng
Overdag vaak geen tijd, aangezien ik als wijkverpleegkundige met mijn auto veel onderweg ben. Ik laad hem altijd 's nachts op maar dan alleen als het nodig is, bij 55% of meer dan laad ik hem de nacht erna pas op.Anoniem: 135195 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 14:28:
[...]
Ik heb er geen last van maar daar zijn wel al eerder posts over geweest of ik heb het in ieder geval elders gelezen. Zelfs dat een usb-aansluiting echt compleet verbrand was nadat iemand de telefoon een hele nacht aan het stopcontact had laten hangen! Schijnt per oplader te verschillen: je kan pech of mazzel hebben. Sinds ik dit weet laat ik de mobiel NOOIT meer een hele nacht aan de oplader hangen: ik laad 'm alleen overdag op zodat ik 'm los kan koppelen zodra de 100% bereikt is. (Gelukkig gaat dat heerlijk snel met de S6: ik vind zo'n 75 minuten tenminste heerlijk snel.)
Ik merk gewoon dat de aansluiting echt heel warm wordt en vanaf 80/85% weer afkoelt. Vind het niet bepaald prettig

Ga mij eens verdiepen in de draadloos laad functie van mijn telefoon, die is langzamer maar wel veiliger zo
Daarom ben ik niet ontevreden dat ik hem 3 weken terug tijdens de BTW-dagen van de Mediamarkt heb gekocht voor 413,-Anoniem: 135195 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 14:25:
[...]
[...]
Geen idee hoeveel goedkoper je 'm wilt dan dat 'ie nu is maar verwacht geen ontzettend lage prijzen. De S6 kan je al krijgen voor 445, dat is dus zo'n 250 goedkoper dan rond de launch. De S5 kost echter nog steeds een lieve 415...! Het is dus niet zo dat de oudere modellen goedkoper en goedkoper en goedkoper worden: je kan echt heel lang wachten om de S6 nog weer veel meer goedkoper te krijgen.
Goeie koop inderdaad.Anoniem: 192811 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 14:40:
[...]
Daarom ben ik niet ontevreden dat ik hem 3 weken terug tijdens de BTW-dagen van de Mediamarkt heb gekocht voor 413,-
Ik had dit al eerder hier gelezen en heb er op gelet sinds de 3 weken dat ik hem heb, maar zowel de kabel als de micro-USB stekker en het toestel blijven koel met snel laden, nouja de lader word handwarm.Mrjraider schreef op maandag 22 februari 2016 @ 13:29:
Zo. Eindelijk is de update ernog niet voor de Nederlandse toestellen zo te zien. Zal straks de vod eens flashen ben wel benieuwd
In het geval van de S3 en de S5 kwam er een 'Neo' versie, met een langzamere/goedkopere SoC. Flink goedkoper maar ook echt een ander toestelAnoniem: 135195 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 14:25:
[...]
[...]
Geen idee hoeveel goedkoper je 'm wilt dan dat 'ie nu is maar verwacht geen ontzettend lage prijzen. De S6 kan je al krijgen voor 445, dat is dus zo'n 250 goedkoper dan rond de launch. De S5 kost echter nog steeds een lieve 415...! Het is dus niet zo dat de oudere modellen goedkoper en goedkoper en goedkoper worden: je kan echt heel lang wachten om de S6 nog weer veel meer goedkoper te krijgen.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ja, ok, maar dan heb je het inderdaad gewoon over een ander toestel.Richh schreef op maandag 22 februari 2016 @ 15:03:
[...]
In het geval van de S3 en de S5 kwam er een 'Neo' versie, met een langzamere/goedkopere SoC. Flink goedkoper maar ook echt een ander toestelIk verwacht dat dat ook bij de S6 gaat gebeuren.
Ik zou het niet doen, maar gewoon 1 á 2 weekjes wachten om problemen te voorkomenMrjraider schreef op maandag 22 februari 2016 @ 15:26:
Download is eindelijk gelukt. Wil best de VOD versie flashen over mijn PHN versie. Ben alleen benieuwd of ik ooit terug kan naar phn.. Lekker zo zonder provider bloatware
Is er inmiddels vanaf, de S6 vond hem niet lief dus liet hem crashen. Ondertussen ook zwarte achtergrond gekozen en handmatig dimmen en tada, de batterij houdt het veel langer vol. Voor de rest nog steeds tevreden. Enkel na anderhalf uur zwemmen herkent ie mijn vingers niet meerAllSeeyinEye schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 22:29:
[...]
Als er een programma slecht is voor je batterij verbruik.....
Dat vind ik het grootste nadeel van zo'n scanner, koude, warme of natte vingers of beschadiging en het werkt niet meer.Ermanon schreef op maandag 22 februari 2016 @ 17:41:
[...]
Is er inmiddels vanaf, de S6 vond hem niet lief dus liet hem crashen. Ondertussen ook zwarte achtergrond gekozen en handmatig dimmen en tada, de batterij houdt het veel langer vol. Voor de rest nog steeds tevreden. Enkel na anderhalf uur zwemmen herkent ie mijn vingers niet meer
Draai nu de XEF MM.
Eerste indrukken:
Soepelheid: Lijkt vlotter te werken, maar goed, heb een factory reset achter de rug.
Ram: Volgens mij word er wat minder gebruikt na een standaard boot. in 5.1.1 zat ik na een boot met dezelfde apps op 83%, nu op 75%.
Batterij: Geen idee, zal dat morgen avond wel zien. Ik kom normaal gezien thuis met ongeveer 50% over.
Hoe is het ram management in praktijk? Heb je al gemerkt dat er meer apps open blijven staan? Ben ook wel benieuwd naar jouw batterijduur(voornamelijk of doze zijn werk doet).Overgeef Dave schreef op maandag 22 februari 2016 @ 19:39:
Ok,
Draai nu de XEF MM.
Eerste indrukken:
Soepelheid: Lijkt vlotter te werken, maar goed, heb een factory reset achter de rug.
Ram: Volgens mij word er wat minder gebruikt na een standaard boot. in 5.1.1 zat ik na een boot met dezelfde apps op 83%, nu op 75%.
Batterij: Geen idee, zal dat morgen avond wel zien. Ik kom normaal gezien thuis met ongeveer 50% over.
Net even geprobeerd. Het viel al meteen op: Zeker niet zo goed als stock (ik heb nog een Nexus 5x).Untouchablezz20 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 19:45:
[...]
Hoe is het ram management in praktijk? Heb je al gemerkt dat er meer apps open blijven staan? Ben ook wel benieuwd naar jouw batterijduur(voornamelijk of doze zijn werk doet).
S6 heeft een uurtje of zo ongebruikt gelegen. Ik ga naar recents, de Samsung browser en hij start weer op, de browser was dus al afgesloten.
Dan wat tussen apps en tabs zitten switchen, dan gaf hij geen kik. Ik heb de indruk dat hij nog steeds vrij agressief afsluit als een app niet actief is.
Ik ben nooit een zware multi-tasker geweest, dus op 5.1.1 heb ik er mij nooit aan geërgerd.
Mijn gevoel zegt: beter dan 5.1.1, maar niet zoals het zou moeten, de Nexus heeft ook maar 2Gb. De s6 zou dus beter moeten kunnen.
Hmm, dat is dan wel weer jammer. In veel reviews gelezen dat het beter zou zijn. Ben benieuwd naar de ervaringen van de rest.Overgeef Dave schreef op maandag 22 februari 2016 @ 20:31:
[...]
Net even geprobeerd. Het viel al meteen op: Zeker niet zo goed als stock (ik heb nog een Nexus 5x).
S6 heeft een uurtje of zo ongebruikt gelegen. Ik ga naar recents, de Samsung browser en hij start weer op, de browser was dus al afgesloten.
Dan wat tussen apps en tabs zitten switchen, dan gaf hij geen kik. Ik heb de indruk dat hij nog steeds vrij agressief afsluit als een app niet actief is.
Ik bedoel niet dat hij de tabs afsluit. Hij lijkt de browser te hebben afgesloten en start die weer op. De tabs zijn er daarna nog. Maar mischien moet ik Chrome eens proberen.jopie schreef op maandag 22 februari 2016 @ 21:37:
Ik snap eigenlijk niets van de opmerkingen over het afsluiten van tabs, ik gebruik Chrome en had daar op de S6 net 23 tabs open. Sommige al maanden, en die raak ik niet kwijt. Ik sluit ze soms maar omdat ik ze niet meer nodig heb.
Ik persoonlijk heb er geen moeite mee omdat ik niet tussen 10 apps wissel.
Mag ik vragen waar je de XEF vandaan hebt? Ik lijk em niet te vinden? (6.0.1)Overgeef Dave schreef op maandag 22 februari 2016 @ 19:39:
Ok,
Draai nu de XEF MM.
Eerste indrukken:
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Met de MM 6.0.1 Beta werkte die niet.
Ik heb m hier vandaan!Tomskii5 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 22:00:
[...]
Mag ik vragen waar je de XEF vandaan hebt? Ik lijk em niet te vinden? (6.0.1)
Deze geflashed met Odin, toen factory reset, toen OTA, toen met SmartSwitch mn data en apps teruggezet.
Je raakt tabs niet kwijt. Alleen bij het openen van een oude tab, moet hij de pagina opnieuw renderen.jopie schreef op maandag 22 februari 2016 @ 21:37:
Ik snap eigenlijk niets van de opmerkingen over het afsluiten van tabs, ik gebruik Chrome en had daar op de S6 net 23 tabs open. Sommige al maanden, en die raak ik niet kwijt.
Mijn Nexus 5 met 2GB RAM kon makkelijk 5 tabs in het geheugen houden, samen met Spotify en Whatsapp. Als ik daarop even vanuit mijn tab naar Spotify ging, een whatsappje verstuurde, en weer terugging naar mijn webbrowser, dan kon ik gelijk door browsen. En even snel een liedje uitzoeken.
Op de S6 merk je dat hij eerst de Spotify app opnieuw moet renderen (met Play Music is het nog erger), Whatsapp duurt een fractie langer en je Chrome tabs kunnen helemaal opnieuw geladen worden. Het laden van zo'n tab gaat misschien wel sneller dan op de Nexus 5, maar omdat het steeds opnieuw moet, is het in de praktijk gewoon trager.
Dat maakt een smartphone van 2 jaar terug die destijds maar de helft van het geld kostte, in die situatie gewoon merkbaar sneller dan Samsung's flagship. Ik hoop echt dat Marshmallow het fixt, anders ga ik overstappen naar een andere smartphone.
[ Voor 6% gewijzigd door Richh op 22-02-2016 23:13 ]
Dus je kan perfect naar marshmallow updaten via OTA en dan nog je data terugzetten via Smart Switch na de MM update? Klopt? (ik check eff dubbel, anders zet ik zo dadelijk na factory reset eerst mijn gegevens over en dan pas OTA)marcelmg2 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 22:56:
[...]
Ik heb m hier vandaan!
Deze geflashed met Odin, toen factory reset, toen OTA, toen met SmartSwitch mn data en apps teruggezet.
Ik heb eerst Smart Switch geüpdatet.Tomskii5 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 23:13:
[...]
Dus je kan perfect naar marshmallow updaten via OTA en dan nog je data terugzetten via Smart Switch na de MM update? Klopt? (ik check eff dubbel, anders zet ik zo dadelijk na factory reset eerst mijn gegevens over en dan pas OTA)
Ik heb daarna een back-up gemaakt met Smart Switch. Toen XEF geflashed, toen een factory reset, toen de OTA, toen back-up teruggezet.
Gister de app op nooit optimaliseren gezet en vannochtend is die gewoon goed afgegaanghostman schreef op maandag 22 februari 2016 @ 09:55:
Meer mensen die last hebben van de wekker app die het niet doet? Elke keer kan ik wel een wekker zetten met de ingebouwde app (en met Google Alarm), maar hij gaat s'ochtends nooit af.
Iemand die weet waar hoe ik dat kan oplossen?
Bedankt voor de hulp!
ik heb zelfde toestel maar dan van KPN. Nog geen update beschikbaar.
Edit betreft gewone S6.
[ Voor 7% gewijzigd door patrieckske op 23-02-2016 08:44 ]
http://androidworld.nl/ni...w-samsung-galaxy-s6-edge/
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006
Sorry misschien hele logisch, maar wat houdt de phn versie in?furian88 schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 09:26:
alles behalve de phn versie wordt uitgebracht haha!
PSN: Mondaatje
Ik heb de gewone S6, maar weet niet "welke versie" Los toestel met een Vodafone SIM-kaart.patrieckske schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 08:37:
Collega hier met Vodafone toestel heeft de update aangeboden krijgen,
ik heb zelfde toestel maar dan van KPN. Nog geen update beschikbaar.![]()
Edit betreft gewone S6.
Build: LMY47X.G920FXXU3COI9
Nog geen update hier.
Vooral de permissions options per app is waar ik op zit te wachten. Iets waar android toch echt wel hard achterloopt op iOS.
PHN is Nederland / BeneluxMonda schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 09:29:
[...]
Sorry misschien hele logisch, maar wat houdt de phn versie in?
Een gelocaliseerde versie, ik heb meestal gewoon een Europese versie, XEN, NEE, nu de XFE ( france ) in download staan.
In allemaal zit Nederlands gewoon verwerkt, dus geen problemen mee.
Tik eens in de dialer *#1234# en kijk eens wat er bij CSC staat?Hann1BaL schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 09:35:
[...]
Ik heb de gewone S6, maar weet niet "welke versie" Los toestel met een Vodafone SIM-kaart.
Build: LMY47X.G920FXXU3COI9
Nog geen update hier.
Vooral de permissions options per app is waar ik op zit te wachten. Iets waar android toch echt wel hard achterloopt op iOS.
PHN is de standaard rom zonder provider bloatware.Monda schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 09:29:
[...]
Sorry misschien hele logisch, maar wat houdt de phn versie in?
CSC: G920FPHN3COJ1Anoniem: 192811 schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 09:44:
[...]
Tik eens in de dialer *#1234# en kijk eens wat er bij CSC staat?
PHN: Nederland unbranded is wat ik vind.
[ Voor 14% gewijzigd door Hann1BaL op 23-02-2016 09:47 ]
Nee, het is de standaard NL rom zonder provider bloatware.Hann1BaL schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 09:46:
[...]
CSC: G920FPHN3COJ1
Wat ik lees is dat het een "Franse build is" ??
PSN: Mondaatje
Je was te snelAnoniem: 192811 schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 09:48:
[...]
Nee, het is de standaard NL rom zonder provider bloatware.
Maakt niet uit, is duidelijk zoHann1BaL schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 09:50:
[...]
Je was te snelof ik was te laat met de edit.
Alles in me wil dan flashen maar ik wil me bedwingen..heb nog nergens een goede , veilige manier gezien om 6.0.1 te rooten.
Heb root acces echt nodig dus wacht daar dan wel ff op voor ik ga flashen.
Was makkelijk met 5.1.1 , puur kwestie van unikernel erop en klaar.
Hoop dat het rooten van 6.0.1 net zo makkelijk gaat
To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra

Nou ja, nog niet voor mij (KPN & Galaxy S6, los toestel) maar het feit dat de updates uitrollen is erg positief
[ Voor 74% gewijzigd door Cornelisjuh op 23-02-2016 12:09 ]
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
Zijn er hier lui die nu al besloten hebben niet over te stappen naar MM?
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 23-02-2016 12:21 ]
Enige reden die ik kan bedenken om te blijven op LP is support en stabiliteit: kan zijn dat er nog kleine kinderziektes in MM zitten die eruit moeten worden gesloopt.Maar die ben ik nog niet tegen gekomen
Krijg melding: Update Api error code
Alleen Vodafone en de franse XEF hebben de update vrijgegeven. Onder Vodafone vallen een aantal CSC codes waaronder: SIM, VOD, VDF etc.
Nou wil ik een nieuwe halen in de duitse mediamarkt omdat die daar goedkoper is.. heeft dit mogelijk nadelen tov nederland of maakt het niet uit? Kan ecentueel de NL rom flashen met odin toch?
Ok bedankt, maar om een backup op pc te maken zou hij toch moeten werken.Mrjraider schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 12:36:
KIES werkt niet met de S6. SmartSwitch laat tot nu toe nog niets zien.
Alleen Vodafone en de franse XEF hebben de update vrijgegeven. Onder Vodafone vallen een aantal CSC codes waaronder: SIM, VOD, VDF etc.
Ja hoor kan gewoon.Meulendijks89 schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 12:39:
Ik heb mijn edge kapot laten vallen : (
Nou wil ik een nieuwe halen in de duitse mediamarkt omdat die daar goedkoper is.. heeft dit mogelijk nadelen tov nederland of maakt het niet uit? Kan ecentueel de NL rom flashen met odin toch?
Telefoon 6 februari terug gekregen van reparatie omdat usb-module doorgebrand was, en nu aantal weken later weer problemen zeg, wat een pech.
Maar wat ik nu heb ik echt zo super raar en wazig, ik weet niet of iemand van jullie dit meegemaakt heeft.
Vandaag om 03:00 in mijn nest gesprongen, telefoon gewoon onder mijn kussen gelegd, wat ik eigenlijk altijd wel doe. Ik word wakker om 12:00 wil telefoon aanzetten, maar niks, geen reactie. Alleen de buttons onderin lichten heel af en toe wat op.
Ik denk gvd wat is dit weer voor flauwekul, hoe kan dit. Van alles geprobeerd, maar gewoon geen reactie op de scherm, blijft gewoon zwart en buttons branden nu om de beurt en af en toe in disco-modus
Ik geef niet op, ik ga heel de telefoon van boven naar onder inspecteren om te kijken of ik iets kan zien. En wat valt me in een keer op?? Mijn duim is nat, ik kijk naar de onderkant en ik zie dat er druppels uit speaker gaatjes komen en ook uit de headset-aansluitng!!??? Dus ik begin mijn telefoon te schudden om te kijken hoeveel er wel niet uit die gaatjes komt. En heel mijn bed was op gegeven moment bezaaid met druppels..........
Camera zag er ook beslagen uit.
Maar even serieus, zonder gein mannen, hoe da fuck kan dit??? Telefoon is voor 100% niet in aanraking geweest met water, dat weet ik gewoon zeker en als dat wel het geval was zou ik het gewoon eerlijk vertellen, want heeft voor mij geen zin om hier broodje aap verhalen te gaan ophangen.
Wat me opviel is dat het *vocht* dat nog aan de onderkant bleef zitten na een tijde wit kleurt? Is er een mogelijkheid dat er in de S6 componenten zitten die kunnen lekken? Accu bijv?
Ik heb nu mijn S6 in bak met rijst gegooid, voor wat het waard is, maar heb er slecht gevoel over. En ik vind dit echt raar, gewoon geen verklaring waar dat vocht vandaan is gekomen..
Toevallig erg warm gehad vannacht?

Verder kan ik weinig bedenken.
[ Voor 22% gewijzigd door Pepper92 op 23-02-2016 13:05 ]
Heb je geen hoesje waar vocht ofzo (bijvoorbeeld van buiten) achter kan blijven zitten?ninasky11 schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 12:57:
Ja jongens heb ik weer gvd pech vandaag.
Telefoon 6 februari terug gekregen van reparatie omdat usb-module doorgebrand was, en nu aantal weken later weer problemen zeg, wat een pech.
Maar wat ik nu heb ik echt zo super raar en wazig, ik weet niet of iemand van jullie dit meegemaakt heeft.
Vandaag om 03:00 in mijn nest gesprongen, telefoon gewoon onder mijn kussen gelegd, wat ik eigenlijk altijd wel doe. Ik word wakker om 12:00 wil telefoon aanzetten, maar niks, geen reactie. Alleen de buttons onderin lichten heel af en toe wat op.
Ik denk gvd wat is dit weer voor flauwekul, hoe kan dit. Van alles geprobeerd, maar gewoon geen reactie op de scherm, blijft gewoon zwart en buttons branden nu om de beurt en af en toe in disco-modus![]()
Ik geef niet op, ik ga heel de telefoon van boven naar onder inspecteren om te kijken of ik iets kan zien. En wat valt me in een keer op?? Mijn duim is nat, ik kijk naar de onderkant en ik zie dat er druppels uit speaker gaatjes komen en ook uit de headset-aansluitng!!??? Dus ik begin mijn telefoon te schudden om te kijken hoeveel er wel niet uit die gaatjes komt. En heel mijn bed was op gegeven moment bezaaid met druppels..........
Maar even serieus, zonder gein mannen, hoe da fuck kan dit??? Telefoon is voor 100% niet in aanraking geweest met water, dat weet ik gewoon zeker en als dat wel het geval was zou ik het gewoon eerlijk vertellen, want heeft voor mij geen zin om hier broodje aap verhalen te gaan ophangen.
Wat me opviel is dat het *vocht* dat nog aan de onderkant bleef zitten na een tijde wit kleurt? Is er een mogelijkheid dat er in de S6 componenten zitten die kunnen lekken? Accu bijv?
Ik heb nu mijn S6 in bak met rijst gegooid, voor wat het waard is, maar heb er slecht gevoel over. En ik vind dit echt raar, gewoon geen verklaring waar dat vocht vandaan is gekomen..
PSN: Maichel
Waarom in gods naam doe je een mobiele toestel onder je kussen? Dit is 1 van de dingen die STERK wordt afgeraden door elke mobiele telefoon maker in de wereld. Je riskeert ook brandgevaar door oververhitting van de batterij,, misschien was de telefoon zo warm geworden en door de isolatie en luchtvochtigheid is er condens ontstaan? Ik ben geen scheikunde specialist maar het zou kunnen.ninasky11 schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 12:57:
Ja jongens heb ik weer gvd pech vandaag.
Ik denk gvd wat is dit weer voor flauwekul, hoe kan dit. Van alles geprobeerd, maar gewoon geen reactie op de scherm, blijft gewoon zwart en buttons branden nu om de beurt en af en toe in disco-modus![]()
Dit, duizend maal. Zeker met een fast charger gaat zo'n smartphone dan onnodig ontzettend heet worden. Een wonder dat je USB-module is doorgebrand?Phntm schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 13:31:
[...]
Waarom in gods naam doe je een mobiele toestel onder je kussen? Dit is 1 van de dingen die STERK wordt afgeraden door elke mobiele telefoon maker in de wereld. Je riskeert ook brandgevaar door oververhitting van de batterij,, misschien was de telefoon zo warm geworden en door de isolatie en luchtvochtigheid is er condens ontstaan? Ik ben geen scheikunde specialist maar het zou kunnen.
Levensgevaarlijk aangezien je er zelf ook nog eens bovenop ligt...
[ Voor 3% gewijzigd door Richh op 23-02-2016 13:38 ]
Ik wil dit nogmaals beamen. Als de batterij opzwelt en door de hitte bezwijkt dan ben je gewoon weg. Kijk maar eens wat er gebeurd met Lithium batterijen als ze verbranden of doorboord worden. Vliegensvlugge reactie als er eenmaal zuurstof bij komt.Richh schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 13:37:
[...]
Dit, duizend maal. Zeker met een fast charger gaat zo'n smartphone dan onnodig ontzettend heet worden. Een wonder dat je USB-module is doorgebrand?![]()
Levensgevaarlijk aangezien je er zelf ook nog eens bovenop ligt...
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
Even wat anders. Mijn accu gaat nu met marshmallow niet bepaald langer mee. 20% in iets minder dan 2 uur.
Hm, interessant. Ik denk sowieso dat ik nog even wacht met die update: ik heb geen haast...Mrjraider schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 14:03:
Even wat anders. Mijn accu gaat nu met marshmallow niet bepaald langer mee. 20% in iets minder dan 2 uur.
Dat is vanaf (na) de installatie?Mrjraider schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 14:03:
MM zou vooral moeten helpen in standby verbruik, maw als je je gsm een tijdje niet gebruikt. 20% in 2u tijd is erg veel, dus ik vermoed dat je je gsm niet opzij legt?Mrjraider schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 14:16:
Ja. Vind het wel bijzonder op xda alleen maar positieve reacties.
Je gaf zelf al aan dat je hem na de update niet hebt gereset, vaak resulteert dat in een verhoogt batterij verbruik heb ik wel eens gelezen. Dus misschien toch even een reset overwegen als het zo blijft...Mrjraider schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 14:16:
Ja. Vind het wel bijzonder op xda alleen maar positieve reacties.
Dit topic is gesloten.
Rooten en custom roms worden besproken in ~~~~~~~[Samsung Galaxy S6] Rooten en Custom ROM's
Levertijden mogen in [Samsung Galaxy S6 + S6 Edge] Levertijden & Prijzen besproken worden.
Voor accessoires hebben we een eigen topic, kijk hier: [Samsung Galaxy S6 / S6 edge] Accessoires Topic
Dit topic is niet bedoeld om te vragen om codes.