Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-06 16:44
Kevinp schreef op maandag 15 februari 2016 @ 19:57:
[...]

Het is natuurlijk wel interessant om te weten of de NL versie van de S6(edge) al de OTA update heeft.

Ik heb hem zelf niet binnen. Maar ja het gebeurd altijd in groepjes.
Dat klopt, maar het lijkt er op dit moment op dat niemand de update nog binnen gekregen heeft. Tenminste op XDA is iedereen enthousiast en nerveus, maar zijn er nog geen meldingen over de werkelijke update.

Maar wie weet beginnen ze in Nederland. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:30
Komt nog wel een keer. De enige feature die ik terug wil is voor elke app de permissions beheren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelsa
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 08-06 10:55
-Bas schreef op maandag 15 februari 2016 @ 19:51:
[...]

Ligt inderdaad aan hoe en wat je er precies mee doet. Dingen waardoor je iets kan besparen:

Helderheid: vast laag percentage, alleen hoger wanneer je nodig hebt.
Meer wifi gebruiken ipv mobiele netwerken. :)

Edit:
Automatisch synchroniseren uit is ook nog een goede.
Dankjewel! Het meeste van die dingen heb ik al gedaan. Maar weet jij toevallig of je bijvoorbeeld ook de weer app kan gebruiken zonder locatie aan. Zoals bij iphone dat die gewoon via wifi/3g pakt? Of moet ik hiervoor een andere dan de standaard downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:41
Ik denk dat ze in Nederland nog niet zijn begonnen, dan. Het schijnt dat het RAM management eindelijk lijkt te werken, dus dat betekent dat het toestel zo waar Chrome tabbladen open gaat houden! Als dat echt zo is, gaat de S6 eindelijk vlot worden :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Richh schreef op maandag 15 februari 2016 @ 20:49:
Ik denk dat ze in Nederland nog niet zijn begonnen, dan. Het schijnt dat het RAM management eindelijk lijkt te werken, dus dat betekent dat het toestel zo waar Chrome tabbladen open gaat houden! Als dat echt zo is, gaat de S6 eindelijk vlot worden :)
Meh...dat werkt op mijn S6 al perfect sinds vele vele maanden (custom rom met DHA tweaks in build.prop :P ). Maar klopt dat is een groot winstpunt van Marshmallow...als dat inderdaad ook gaat werken zoals wordt verwacht (en gehoopt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
dafmay schreef op maandag 15 februari 2016 @ 21:05:
[...]

Meh...dat werkt op mijn S6 al perfect sinds vele vele maanden (custom rom met DHA tweaks in build.prop :P ). Maar klopt dat is een groot winstpunt van Marshmallow...als dat inderdaad ook gaat werken zoals wordt verwacht (en gehoopt).
Tja, dan zou mn contactloos betalen niet meer werken... En de build.prop 'fixes' op de normale roms fixen bij mij niks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Richh schreef op maandag 15 februari 2016 @ 21:20:
[...]

Tja, dan zou mn contactloos betalen niet meer werken... En de build.prop 'fixes' op de normale roms fixen bij mij niks :P
Moet je wel de juiste DHA waardes gebruiken...dan werkt het als een tierelier! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sound Rush®
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-02-2024
Kan iemand mij vertellen hoe de microfoon van de Galaxy S6 is? En dan bedoel ik bij het filmen op bijv. feesten en festivals. En dan ben ik met name benieuwd hoe die de bass aankan, gewoon gezang geloof ik wel ;)

Ik kom namelijk van een Nexus 5 af en daar hoor je al gauw niets anders dan gekraak, zo erg vervormt het geluid. Zo leuk zijn om nu wel eens opnames te kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuaro
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-06 07:53
Sound Rush® schreef op maandag 15 februari 2016 @ 22:53:
Kan iemand mij vertellen hoe de microfoon van de Galaxy S6 is? En dan bedoel ik bij het filmen op bijv. feesten en festivals. En dan ben ik met name benieuwd hoe die de bass aankan, gewoon gezang geloof ik wel ;)

Ik kom namelijk van een Nexus 5 af en daar hoor je al gauw niets anders dan gekraak, zo erg vervormt het geluid. Zo leuk zijn om nu wel eens opnames te kunnen maken.
Hier is een video (speciaal voor je geupload): YouTube: Disclosure Brussel 2016 (Galaxy S6)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKON
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-06 12:12
Kan iemand mij uitleggen waarom iemand in godsnaam zo een edge scherm wilt? Het biedt 0 functionaliteit en je mist gewoon aan twee kanten van je scherm een mm of twee aan beeld omdat het vervormd of gevoelig is voor licht... Ik kan dat, buiten vormgeving, echt niet begrijpen!

Hadden ze de gewone s7 nu dat formaat scherm gegeven had ik er drie gekocht... Maar die edge slaat werkelijk nergens op, tenzij iemand eens eindelijk echt goeie argumenten kan geven, dan stel ik mijn mening bij. Zie er nu alleen maar nadelen van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
IKON schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 08:39:
Kan iemand mij uitleggen waarom iemand in godsnaam zo een edge scherm wilt? Het biedt 0 functionaliteit en je mist gewoon aan twee kanten van je scherm een mm of twee aan beeld omdat het vervormd of gevoelig is voor licht... Ik kan dat, buiten vormgeving, echt niet begrijpen!

Hadden ze de gewone s7 nu dat formaat scherm gegeven had ik er drie gekocht... Maar die edge slaat werkelijk nergens op, tenzij iemand eens eindelijk echt goeie argumenten kan geven, dan stel ik mijn mening bij. Zie er nu alleen maar nadelen van!
Oké? De normale s7 heeft gewoon dezelfde grootte, als je toch niet geïnteresseerd bent in de edge is deze rant niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKON
-Bas schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 08:43:
[...]

Oké? De normale s7 heeft gewoon dezelfde grootte, als je toch niet geïnteresseerd bent in de edge is deze rant niet nodig.
Dat is helaas niet waar... 5,1" vs 5,7"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
IKON schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 08:55:
[...]

Dat is helaas niet waar... 5,1" vs 5,7"
S7 = 5.1 inch
S7 Edge = 5.5 inch.

Bron: http://androidworld.nl/ni...euren-verschijnen-online/

[ Voor 18% gewijzigd door -Bas op 16-02-2016 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Wellicht is de Note5 iets voor je? ook 5,7" maar dan plat :)

http://www.galaxyclub.nl/samsung-galaxy-note-5/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Hmm na de Marshmallow-update wel een berg meer: Samsung
Of jij dat zou gaan gebruiken is natuurlijk aan jou, ik zie er zelf enkele leuke dingetjes in ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-06 16:40
Wel mooi dat de firmware gisteren is "vrijgegeven" of hoe je het ook wilt noemen, maar dat er nog geen enkele gebruiker is in geen enkel land die de update ook echt gehad heeft :)

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:36

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Maichel schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 10:07:
Wel mooi dat de firmware gisteren is "vrijgegeven" of hoe je het ook wilt noemen, maar dat er nog geen enkele gebruiker is in geen enkel land die de update ook echt gehad heeft :)
Dat weet je niet. Er zijn miljoenen gebruikers. Laten er daar 100k tussen zitten die melding zouden maken van de ontvangst van zo'n update en/of die hem daadwerkelijk uploaden voor anderen. De kans dat een van die 100k gebruikers de update al ontvangen heeft is na een dag simpelweg klein.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iedere keer hetzelfde geneuzel van mensen die zich meteen gaan afvragen 'waar blijft ie nou!!??'

Mensen...gewoon nog even geduld en rustig afwachten. De roll-out is gestart, dit gaat per land/regio.

Patience people...patience 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maichel
dafmay schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 10:14:
Iedere keer hetzelfde geneuzel van mensen die zich meteen gaan afvragen 'waar blijft ie nou!!??'

Mensen...gewoon nog even geduld en rustig afwachten. De roll-out is gestart, dit gaat per land/regio.

Dat is wat ik zeg, er is dus niks gestart want niemand heeft de update gehad. Je kan gewoon "live" op de servers van Samsung kijken voor wat betreft de updates en nog voor geen enkel model of voor geen enkel land is de update beschikbaar. Samsung kan dus wel zo mooi zeggen van de update is gestart, maar dat is niet zo :)

Edit: Hier kan je dat zien:

http://live.samsung-updates.com/index.php?device=SM-G925F

[ Voor 6% gewijzigd door Maichel op 16-02-2016 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
dafmay schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 10:14:

Ik meen gelezen te hebben dat de roll-out naar de providers gestart is. Die moeten vervolgens weer de update beschikbaar stellen....

Dit lijkt te kloppen gezien nog helemaal niemand de update ontvangen heeft.

[ Voor 7% gewijzigd door Cornelisjuh op 16-02-2016 10:41 ]

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Cornelisjuh schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 10:40:
[...]

Ik meen gelezen te hebben dat de roll-out naar de providers gestart is. Die moeten vervolgens weer de update beschikbaar stellen....

Dit lijkt te kloppen gezien nog helemaal niemand de update ontvangen heeft.
Voor de "carrier locked" devices zou dit inderdaad zo moeten zijn ja, maar niet voor de niet-locked devices (zoals het international model, de SM-G925F bijvoorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192811

Maichel schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 10:58:
[...]
Voor de "carrier locked" devices zou dit inderdaad zo moeten zijn ja, maar niet voor de niet-locked devices (zoals het international model, de SM-G925F bijvoorbeeld).
Dan bedoel je bijvoorbeeld PHN denk ik, waar komt die eigenlijk vandaan, rechtstreeks van de Samsung-servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Maichel schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 10:24:
Dat is wat ik zeg, er is dus niks gestart want niemand heeft de update gehad. Je kan gewoon "live" op de servers van Samsung kijken voor wat betreft de updates en nog voor geen enkel model of voor geen enkel land is de update beschikbaar. Samsung kan dus wel zo mooi zeggen van de update is gestart, maar dat is niet zo :)

Edit: Hier kan je dat zien:

Tja, ook die site is een niet officiële website van Samsung. Je kan dus nooit met 100% zekerheid zeggen of die gegevens wél kloppen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
CptChaos schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 11:16:
[...]
Tja, ook die site is een niet officiële website van Samsung. Je kan dus nooit met 100% zekerheid zeggen of die gegevens wél kloppen. ;)
Met de tool sam-firm kan je live op de servers kijken voor alle modellen, en kijken welke firmware er voor welk land/welk model word aangeboden. Dit doe je in Windows, maar hiermee "simuleer" je zeg maar dat je het vanaf je telefoon doet. Voor geen enkel model of land is de firmware beschikbaar (en ja dit klopt zeker, want je controleert het zelf op de server). Ik vind het ook niet erg hoor, maar dat Samsung zegt dat de roll-out is begonnen is niet correct :)

Als je het tooltje eens wilt checken, zie hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Anoniem: 192811 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 11:02:
[...]

Dan bedoel je bijvoorbeeld PHN denk ik, waar komt die eigenlijk vandaan, rechtstreeks van de Samsung-servers?
Ja precies, die komt niet van je carrier dus die zou "gewoon" beschikbaar moeten zijn wat dus niet zo is, want voor geen enkel model is er momenteel 6.0.X firmware beschikbaar (zie de "live" site, of beter nog....check met samfirm).

Nu snap ik ook wel dat niet alle landen of regios tegelijk beschikbaar zijn, maar er is nu geen enkel land welke al wel updates krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Kan natuurlijk ook best zijn, dat Samsung de ROMs ditmaal via de carriers doet en dat zij allemaal aan het testen zijn gegaan? Zou het zelf wat vreemd vinden, maar het zou me aan de andere kant niet verbazen.

[ Voor 24% gewijzigd door CH4OS op 16-02-2016 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKON
CLB schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 09:25:
[...]

Hmm na de Marshmallow-update wel een berg meer: Samsung
Of jij dat zou gaan gebruiken is natuurlijk aan jou, ik zie er zelf enkele leuke dingetjes in ;)
Wat leuke dingetjes ten opzichte van een mindere ervaring vanuit het scherm? Dat rechtvaardigt toch niks?
Daarbij zijn alle features op die site gewoon aanwezig door een deel van je scherm een andere functie te geven en niet eens vanwege de ronde randen.... Niks wat niet op een andere telefoon kan :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IKON schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 12:44:
[...]

Wat leuke dingetjes ten opzichte van een mindere ervaring vanuit het scherm? Dat rechtvaardigt toch niks?
Daarbij zijn alle features op die site gewoon aanwezig door een deel van je scherm een andere functie te geven en niet eens vanwege de ronde randen.... Niks wat niet op een andere telefoon kan :S
Ach ik denk dat iedereen vrij is om voor hem/haarzelf te bepalen of men een Edge scherm de moeite waard vindt.

Persoonlijk vind ik het helemaal niks, vooral omdat het beeld nu eenmaal niet strak is op zo'n scherm...immers het loopt af aan de randen en geeft daardoor een (deels) vertekend beeld.

Maar nogmaals dat is mijn persoonlijke mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akemi
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-06 23:04
Maichel schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 10:24:
[...]

Ik weet het niet hoor maar volgens diezelfde pagina zijn er wel toestellen die de 6 hebben. Al 17 dagen lang.
http://live.samsung-updates.com/index.php?device=SM-G920S
Dus ze liegen niet :)

Alleen hebben wij er niets aan.....

[ Voor 4% gewijzigd door Akemi op 16-02-2016 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Akemi schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 14:34:
[...]

Ik weet het niet hoor maar volgens diezelfde pagina zijn er wel toestellen die de 6 hebben. Al 17 dagen lang.
http://live.samsung-updates.com/index.php?device=SM-G920S
Dus ze liegen niet :)

Alleen hebben wij er niets aan.....
G920SKSU3DPAC? Dat is de Koreaanse alleen....hebben wij niks aan ja.

Overigens, ik weet niet of het klopt maar een mogelijke warning voor mensen die de 6.0.X Beta draaien. Op XDA kregen verschillende mensen die de beta draaien vandaag een update. Iedereen blij...ware het niet dat deze update het toestel downgrade van 6.0.X beta naar 5.1.1 officieel en ook nog eens automatisch een hard reset deed....

Weet niet of het waar is, maar lijkt me wel kut :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
LATAM, Singapore, India en Australie hebben sinds 10 uur de OTA update (G920L, http://live.samsung-updates.com/index.php?device=SM-G920L, https://techbeasts.com/20...-s6-s6edge-model-numbers/) :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
...gaat zeker niet lang meer duren voordat de eerste custom roms opduiken obv de nieuwe officiele Marshmallow FW...nice, altijd leuk om uit te proberen als ras-tweaker _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 627048

Ik heb een beschadiging op de hoek aan de achterzijde van mijn S6. Toestel is gekocht op 26 oktober bij Bol.com.

Iemand ervaring of dit garantie is en hoe hier mee om te gaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 135195

Anoniem: 627048 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 15:47:
Ik heb een beschadiging op de hoek aan de achterzijde van mijn S6. Toestel is gekocht op 26 oktober bij Bol.com.

Iemand ervaring of dit garantie is en hoe hier mee om te gaan?
Gevalletje jammer. Als iedereen die zijn toestel laat vallen bij Samsung komt aankloppen, zijn ze binnen no time falliet. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Belangrijkste reden is design. Dat is voor veel mensen zeer belangrijk. Zie bijvoorbeeld auto's of horloges

Functionaliteit is er ook maar het is maar net of je dat nodig vindt. De V10 heeft een extra schermpje, iPhone een druk gevoelig scherm. Allemaal een soort van extra functionaliteit wat je niet perse nodig hebt.

De ronde randen maken het swipen wel gemakkelijker.

Ik heb trouwens de gewone.

[ Voor 5% gewijzigd door Garret1410 op 16-02-2016 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Klopt. Voor mij zou ook om puur het design gaan bij de S6 Edge. Achteraf wel jammer dat ik niet de Edge variant genomen heb. Dat ding ziet er zo vet uit :p Maarja, voor de meerprijs heb ik het niet voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Amps schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 19:44:
Klopt. Voor mij zou ook om puur het design gaan bij de S6 Edge. Achteraf wel jammer dat ik niet de Edge variant genomen heb. Dat ding ziet er zo vet uit :p Maarja, voor de meerprijs heb ik het niet voor over.
Ik heb wel de edge en heb juist vaker dat ik het niet fijn vind ipv wel. Sommige themes hebben bijvoorbeeld een keyboard die op de rand van de edge valt en dan typen sommige letters niet fijn. Met standaard keyboard geen last van overigens. Qua functies van de edge gebruik ik echt totaal niks maar wellicht na de update wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 737781

Ik zie dat veel onder jullie die licht toetsen van onder uit willen schakelen. Dit doe je zo. Downloud in playstore galacy button lights en dan schakel je die licht toetsen uit via deze app.

Mvg Rasul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-06 19:11
Anoniem: 737781 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 22:53:
Ik zie dat veel onder jullie die licht toetsen van onder uit willen schakelen. Dit doe je zo. Downloud in playstore galacy button lights en dan schakel je die licht toetsen uit via deze app.

Mvg Rasul
Naar mijn weten staat die optie gewoon in de instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilco
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-06 20:05
Dat appie gebruik ik om die toetsen juist altijd aan te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjepper
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-06 14:59
Heeft iemand een zwarte facebook app? ik zie deze steeds vaker langs komen, is natuurlijk stuk zuiniger.

G920F heeft nog geen update

|9800X3D|32GB|RTX 5070Ti|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extreme8eight
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-05 06:55
sjepper schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 10:51:
Heeft iemand een zwarte facebook app? ik zie deze steeds vaker langs komen, is natuurlijk stuk zuiniger.

Waarschijnlijk bedoel je Metal for Facebook? Die kan je namelijk in het zwart plaatsen. Vooral voor Amoled schermen is dit wel handig.
Wat is het precies: de website van Facebook die in een app zit, notificaties komen wel nog door trouwens. Spaart wat batterij uit allesinds.

PSN: extreme8eight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjepper
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-06 14:59
Thanks voor de tip dat zocht ik inderdaad

|9800X3D|32GB|RTX 5070Ti|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 00:17
Verdorie wat zou ik toch graag die Marshmallow update binnenkrijgen haha!

https://valid.x86.fr/s6z3z0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Tomskii5 schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 19:22:
Verdorie wat zou ik toch graag die Marshmallow update binnenkrijgen haha!
Samsung Sweden en Duitsland hebben op Facebook al gezegd dat het sowieso Maart zal worden. Zie XDA S6 Edge forum voor details en linkjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 00:17
Maichel schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 22:37:
[...]

Samsung Sweden en Duitsland hebben op Facebook al gezegd dat het sowieso Maart zal worden. Zie XDA S6 Edge forum voor details en linkjes.
Ik zie het nu ook. Hmmmpf

Vanuit marketingperspectief begrijp ik het wel, vanuit consumentenperspectief heb ik zin om mijn S6 de grond op te gooien. Maar ik kan hem mss beter verkopen, brengt hij nog wat op ;)

https://valid.x86.fr/s6z3z0

• Drwho1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09:17
Godver, mijn S6 'vergeet' al 2 nachten op rij het paswoord van mijn wifi's.
Kan ik 's ochtends opnieuw die pw's zitten ingeven. Waar komt dat nou weer zo plots vandaan, nooit eerder problemen mee gehad... |:(

Maar eens een reboot gedaan, benieuwd of het morgenvroeg weer van dattum zal zijn.

• joopv
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Drwho1 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 11:49:
Kan ik 's ochtends opnieuw die pw's zitten ingeven. Waar komt dat nou weer zo plots vandaan, nooit eerder problemen mee gehad... |:(

Maar eens een reboot gedaan, benieuwd of het morgenvroeg weer van dattum zal zijn.
Interessant, ik heb datzelfde effect op mijn S5 als ik de hotspot functie gebruikt heb.

Soms heb ik die nodig om een andere telefoon of laptop wifi internet toegang te geven. Maar vervolgens moet ik 5 wpa keys (werk, familie, kennissen enz) opnieuw gaan inkloppen. Niet leuk.

Ben benieuwd naar je bevindingen.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

sjepper schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 10:51:

Je kan is kijken wat Facebook Lite doet, die Facebook app die in bepaalde landen wel beschikbaar is, omdat die zuiniger met data en batterij is. :)

[ Voor 6% gewijzigd door CH4OS op 18-02-2016 14:21 ]

Ik heb pas een galaxy s6 gekocht en wnr ik op de playstore ben hapert het enorm bij het scrollen! Weet iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Hapering tijdens scrollen schijnt opgelost te zijn in de nieuwe update.

Ik heb pas een galaxy s6 gekocht en ik heb een abbonenment bij telenet. Het probleem echter is dat als ik mobiele gegevens inschakel dat er geen tekentje van boven komt te verschijnen waardoor ik dus geen internet heb. Ik heb gemerkt daarna dat als ik naar iemand bel dat die opeens wel verschijnt. Ik heb al restart maar tevergeefs.

Kan iemand me helpen?

• _Tinus_
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 16-06 20:54
Anoniem: 737781 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 14:53:
Ik heb pas een galaxy s6 gekocht en ik heb een abbonenment bij telenet. Het probleem echter is dat als ik mobiele gegevens inschakel dat er geen tekentje van boven komt te verschijnen waardoor ik dus geen internet heb. Ik heb gemerkt daarna dat als ik naar iemand bel dat die opeens wel verschijnt. Ik heb al restart maar tevergeefs.

Kan iemand me helpen?
Heb je toevallig een provider of abonnement zonder 4g? Als dit het geval is zet je telefoon dan op WCDMA/GSM.

• Richh
Anoniem: 737781 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 14:53:

Kan iemand me helpen?
Zijn er al wel toegangspunten ingesteld?

• BizzieBis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-06 23:23
Ik heb mijn gsm weer terug van reparatie. Blijkbaar was het nodig om het scherm te vervangen om de micro usb connector weer aan de gang te krijgen :?
Maar goed, hij werkt weer naar behoren.

Wel een klein ander probleempje.. Ik wil mijn G w
watch R weer gebruiken maar kan de Android Wear app niet starten. Deze meldt dat de app Google geüpdatet moet worden. Vervolgens geeft de Play Store aan dat deze versie niet compatibel is met mijn apparaat :'(

Hoe krijg ik de app geüpdatet?

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 04-06 18:47
Bij play services kun je opslag van gegevens voor Wear zien. Misschien helpt het om Wear te verwijderen en daarna deze gegevens ook te verwijderen.

• BizzieBis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-06 23:23
Het is me gelukt. Ik zat op versie 1.3... En heb nu met een apk kunnen updaten naar 5.9.29... Ik denk dat de app veel te oud was om te kunnen updaten. Wel vreemd dat deze standaard al op mn toestel stond.

• Ermanon
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 30-10-2016
Zo, heb net mijn S6 een dag en ben er best blij mee, enkel is de batterij ook hier wat "licht". Maar goed, nog paar dagjes laten wennen en Juice Defender erop gezet en dan moet het wel goed komen. Voor de rest erg fijn toestel, geen spijt van tot nu toe :)

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ermanon schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 21:12:
Zo, heb net mijn S6 een dag en ben er best blij mee, enkel is de batterij ook hier wat "licht". Maar goed, nog paar dagjes laten wennen en Juice Defender erop gezet en dan moet het wel goed komen. Voor de rest erg fijn toestel, geen spijt van tot nu toe :)
Als er een programma slecht is voor je batterij verbruik..... :'(

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Dumpling
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 01-11-2024
Vandaag is mijn S6 gereset. Nu wil ik package disabler pro opnieuw op mijn S6 hebben, alleen ik kan die niet meer vinden in de Play Store. Lukt het jullie nog wel op package disabler pro te vinden?

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Ik vind het ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:09

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:37
Iemand ondertussen de update al binnen gehad? Hier nog niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

Wees er wel snel bij want die link is op Reddit gepost door een privé persoon dus voor je het weet is het weg. Ik zou zelf niet echt zonder deze app kunnen, eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuaro
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-06 07:53
Ryan_ schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 08:48:
Iemand ondertussen de update al binnen gehad? Hier nog niets.
De note 5 heeft vandaag een update gehad dus volgens vele is de kans groot dat de s6 vandaag zal volgen. Maar blijft speculatie/hype

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Tinus_
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 16-06 20:54
Anoniem: 135195 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 08:57:
[...]

Wees er wel snel bij want die link is op Reddit gepost door een privé persoon dus voor je het weet is het weg. Ik zou zelf niet echt zonder deze app kunnen, eigenlijk...
Ik heb hem zelf ook geexporteerd naar een apk op mijn mobiel. Met het programma Superbackup kun je de .apk bestanden van programma's opslaan op je telefoon super handig om terug te kunnen naar een oudere versie bijvoorbeeld.

https://www.dropbox.com/s...sabler%20Pro_4.2.apk?dl=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-06 06:22
Dumpling schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 23:06:
Vandaag is mijn S6 gereset. Nu wil ik package disabler pro opnieuw op mijn S6 hebben, alleen ik kan die niet meer vinden in de Play Store. Lukt het jullie nog wel op package disabler pro te vinden?
ja vind hem nog in m'n backup :P ..Maar voor als nog geen alternatief.

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-05 14:41
Ik heb nu enkele maanden een S6E+, ik ben toch weer voor Samsung gegaan nadat ze beloofde om hun update policy met betrekking tot beveiliging te verbeteren. Helaas heb ik sinds 9 oktober geen update gehad, terwijl er op hun website met grote letters staat: Monthly update.
Als ik dan de patchnotes zie, dan zie ik dat er "critical errors" zijn verholpen, allemaal na 9 oktober en ik krijg daar niks van te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaronStrypsteen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20-05 08:23
Volgens mij komt er maandelijks een nieuwe update hoor. Waarschijnlijk staat hij op een firmware die vrijgegeven is door een provider of winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JaronStrypsteen schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 11:20:
Volgens mij komt er maandelijks een nieuwe update hoor. Waarschijnlijk staat hij op een firmware die vrijgegeven is door een provider of winkel
Niet helemaal waar, ik draai de phn (unbranded) versie op mijn s6 en ik heb nog geen update gehad waarin beveiligingsproblemen opgelost werden. Bij mij staat er dan ook niet Android securtity level ofzo met dan een maand en jaartal.
Daarbij is deze kernel bij mij van 25 september maar de SE for Android 16 oktober.

[ Voor 7% gewijzigd door Mrjraider op 19-02-2016 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-06 10:51
Mrjraider schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 11:36:
[...]

Niet helemaal waar, ik draai de phn (unbranded) versie op mijn s6 en ik heb nog geen update gehad waarin beveiligingsproblemen opgelost werden. Bij mij staat er dan ook niet Android securtity level ofzo met dan een maand en jaartal.
Daarbij is deze kernel bij mij van 25 september maar de SE for Android 16 oktober.
Ik heb het ook even nagekeken. Ik heb ook een unbranded en kan me niet herinneren dat ik een beveiligingsupdate heb gehad. Na deze uitstap naar Samsung vanaf een Nexus ga ik gewoon weer terug. De telefoon zelf is prachtig, hij maakt fantastische foto's. Maar dat zijn de enige twee pluspunten tegenover bijvoorbeeld de Nexus 6P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09:17
Drwho1 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 11:49:

joopv schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 13:26:
[...]

Interessant, ik heb datzelfde effect op mijn S5 als ik de hotspot functie gebruikt heb.

Soms heb ik die nodig om een andere telefoon of laptop wifi internet toegang te geven. Maar vervolgens moet ik 5 wpa keys (werk, familie, kennissen enz) opnieuw gaan inkloppen. Niet leuk.

Ben benieuwd naar je bevindingen.
Bij mij lag het alvast niet aan het gebruik van een hotspot, het kwam werkelijk uit het niets.

Gisteren S6 dus gereboot en vanmorgen toen ik m'n wifi inschakelde geen probleem meer, meteen connectie met het thuisnetwerk het paswoord was dus onthouden.

Hopelijk komt dat niet terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Android16
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-06 01:03
Zuaro schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 08:59:
[...]

De note 5 heeft vandaag een update gehad dus volgens vele is de kans groot dat de s6 vandaag zal volgen. Maar blijft speculatie/hype
De Note 5 heeft vandaag een update gehad in de regio CAM (CAM – Cambodia SM-N920C) De Galaxy S6 in heeft in Korea reeds Marshmallow ontvangen, maar dit zijn markten buitenom Europa / de VS. Samsung voert deze updates gefaseerd door, ik vrees dat het inderdaad nog wel tot maart kan duren voordat wij (Europa) aan de beurt is. Patience is a virtue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07:51
BizzieBis schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 19:37:
Ik heb mijn gsm weer terug van reparatie. Blijkbaar was het nodig om het scherm te vervangen om de micro usb connector weer aan de gang te krijgen :?
Maar goed, hij werkt weer naar behoren.

Wel een klein ander probleempje.. Ik wil mijn G w
watch R weer gebruiken maar kan de Android Wear app niet starten. Deze meldt dat de app Google geüpdatet moet worden. Vervolgens geeft de Play Store aan dat deze versie niet compatibel is met mijn apparaat :'(

Hoe krijg ik de app geüpdatet?
in de helft van de gevallen scheurt of knapt het scherm van een s6 bij reparatie.. bij de mijne gebeurde dit ook. dus ik denk dat er heel veel mensen een nieuw scherm hebben na een reparatie :)

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mrjraider schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 11:36:
[...]

Staat er niet onderaan:
Niv.Android-beveiligingspatch.
Januari 2016

Dit is bij te vinden bij Software info onder Knox

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Garret1410 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 12:29:
[...]

Staat er niet onderaan:
Niv.Android-beveiligingspatch.
Januari 2016

Dit is bij te vinden bij Software info onder Knox
Nee, onder knox komt dan fcc rating.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemd
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik heb via belsimpel.nl een nieuwe Galaxy S6 gekocht. Spijtig genoeg bleek al gauw waarom hij daar wat goedkoper was dan bij een aantal andere aanbieders: alles staat standaard in het Hongaars! Tot de APN's aan toe. Hoe irritant. Maar goed, op zich is dat wel op te lossen.

Nu ben ik het toestel aan het instellen. Ik heb encryptie aangezet. Bij het instellen stond dat je een wachtwoord moest aanmaken, dat gebruikt wordt bij elke keer dat je het toestel aanzet of reboot. Dat heb ik dus gedaan.

Alleen kan ik nu mijn vergrendelscherm niet meer instellen op 'patroon' (of wat anders). Dat had ik niet uit de uitleg begrepen. Alle opties behalve 'wachtwoord' en 'vingerafdruk' zijn grijs.

Is er een mogelijkheid om het toestel encrypted te gebruiken, maar het wachtwoord alleen met (re)booten te gebruiken? Dus bij gewoon ontgrendelen een patroon te kunnen gebruiken? (Vingerafdruk gebruik ik niet.)

Encryptie op je toestel is wel leuk, maar als je bij elke keer dat je hem uit je broekzak haalt, eerst een zesletterig wachtwoord moet invullen, is het nogal onpraktisch allemaal. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-06 19:11
Ik vraag mij werkelijk af waarom mensen het zo erg vinden als een toestel niet uit NL maar Bulgarije of Roemenië komt.

Is 1 pot nat hoor, zolang de toestel bestemd is voor de Europese markt is er niks anders aan uit een ander land.

Mijn vriendin heeft een LG G3 uit Bulgarije, niks mis mee aangezien hij precies hetzelfde is als de NL variant, alleen goedkoper en zonder Nederlands talige handleiding, en de garantie heb je gewoon in NL aangezien in dit geval Belsimpel daar verantwoordelijk voor is.

Snap die ophef niet.

[ Voor 10% gewijzigd door Mizgala28 op 19-02-2016 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Ik ook niet, je stelt het toestel gewoon in op Nederlands en de APN instellingen loop je ook in 5 minuutjes even door... ik weet niet wat je uurloon normaliter is, maar volgens mij scheelt het dan behoorlijk toch? :)

Verder is mijn toestel niet encrypted, maar ik ken het 'probleem' van S3/S4/S5. Check dit topic eens (het instellingenmenu was op de S3/S4/S5 meer touchwiz, S6 is meer native Android, dus het kan iets anders heten of verstopt zijn, maar daar kom je vast wel uit) http://androidworld.nl/fo...akeld-door-beheerder.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemd
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Een aardige ergernis was dat - met het toestel encrypted - het eerste 'inlogscherm', waar je je password moet invullen, niet van taal gewisseld kan worden. Dus dat stond in het Hongaars. 8)7 Na het decrypten ging hij inderdaad wel weer verder in het Nederlands. Dat je dan handmatig de APNs moet overnemen is een extra irritatie. Maar zoals ik al zei, het is niet onoverkomelijk, wel irritant.

Anyway, ik heb het hele toestel maar weer decrypted na een hoop testen. Dank voor de reacties, de oplossingen in die url waren gericht op toestellen die een Exchange security policy hadden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Het Leoh-Paard schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 16:20:
Ik heb via belsimpel.nl een nieuwe Galaxy S6 gekocht. Spijtig genoeg bleek al gauw waarom hij daar wat goedkoper was dan bij een aantal andere aanbieders: alles staat standaard in het Hongaars! Tot de APN's aan toe. Hoe irritant. Maar goed, op zich is dat wel op te lossen.

Nu ben ik het toestel aan het instellen. Ik heb encryptie aangezet. Bij het instellen stond dat je een wachtwoord moest aanmaken, dat gebruikt wordt bij elke keer dat je het toestel aanzet of reboot. Dat heb ik dus gedaan.

Alleen kan ik nu mijn vergrendelscherm niet meer instellen op 'patroon' (of wat anders). Dat had ik niet uit de uitleg begrepen. Alle opties behalve 'wachtwoord' en 'vingerafdruk' zijn grijs.

Is er een mogelijkheid om het toestel encrypted te gebruiken, maar het wachtwoord alleen met (re)booten te gebruiken? Dus bij gewoon ontgrendelen een patroon te kunnen gebruiken? (Vingerafdruk gebruik ik niet.)

Encryptie op je toestel is wel leuk, maar als je bij elke keer dat je hem uit je broekzak haalt, eerst een zesletterig wachtwoord moet invullen, is het nogal onpraktisch allemaal. :X
Waarom dan niet gewoon de vingerafdruk gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Let er wel op dat encryptie er in 6.0 weer uit is. Als je update met encryptie aan dan blijft 't aan, maar kan je nooit meer uitzetten of dingen wijzigen (ww etc) zonder eerst terug naar een oudere versie te flashen met full wipe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:09
Hij staat weer in de playstore

package disabler pro

Google Play: Package Disabler Pro (Samsung)

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AllSeeyinEye schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 21:51:
Let er wel op dat encryptie er in 6.0 weer uit is. Als je update met encryptie aan dan blijft 't aan, maar kan je nooit meer uitzetten of dingen wijzigen (ww etc) zonder eerst terug naar een oudere versie te flashen met full wipe.
Ik heb mijn S6 3 weken geleden met 5.1.1 gekregen en encryptie staat dan standaard aan en is niet uit te zetten volgens http://www.androidplanet.nl/nieuws/android-encryptie/
Sterker nog, ik kan het onder "Schermvergrendeling en beveiliging" niet eens vinden, staat het misschien elders?

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 192811 op 20-02-2016 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilco
@pcfreak52

Heb je het over deze?

Instellingen / schermvergr. en beveilg. / andere beveiligingsinstellingen / apparaat coderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nilco schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 10:18:
@pcfreak52

Heb je het over deze?

Instellingen / schermvergr. en beveilg. / andere beveiligingsinstellingen / apparaat coderen
Die had ik dus over het hoofd gezien, bedankt.
Als ik op "apparaat coderen" tik, dan moet ik eerst een WW maken en het type schermontgrendeling kiezen.
Dan lijkt het er dus op dat encryptie niet ingeschakeld is, hoe kan ik daar voor 100% zeker achter komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:44
Heeft iemand al de nieuwe versie van Android ontvangen op zijn s6 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Het Leoh-Paard schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 16:20:

Probeer je certificaten eens te verwijderen. Lock screen and security > Other security settings > Clear credentials.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilco
Anoniem: 192811 schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 10:27:
[...]

Die had ik dus over het hoofd gezien, bedankt.
Als ik op "apparaat coderen" tik, dan moet ik eerst een WW maken en het type schermontgrendeling kiezen.
Dan lijkt het er dus op dat encryptie niet ingeschakeld is, hoe kan ik daar voor 100% zeker achter komen?
Als je alles moet instellen is het dus uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:24
BootVluchteling schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 10:52:
Heeft iemand al de nieuwe versie van Android ontvangen op zijn s6 ?
Nee, de verwachting is dat het pas in Maart beschikbaar komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:44
Untouchablezz20 schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 11:43:
[...]

Nee, de verwachting is dat het pas in Maart beschikbaar komt.
Het wordt toch nu al uitgerold? Las ik op internet iig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BootVluchteling schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 12:10:
[...]
Het wordt toch nu al uitgerold? Las ik op internet iig..
Hier kun je het live volgen; http://live.samsung-updates.com/index.php?device=SM-G920F

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is geen officiële Samsung website. Maar Samsung is echt raar bezig op het moment, begin deze week was de MM voor de S6 uitgerold maar inmiddels krijgt de Note 5 ook de update en er is nog geen S6 (behalve die van korea) die de OTA gezien heeft :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Sorcerer8472

Mens sana?

Zijn wellicht meerdere teams? Lijkt me vrij intensief testen dus zal niet zo zijn dat 1 team alle devices doet gok ik.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uitrol gast altijd gefaseerd. Nederland zal wel weer even duren. Polen en Frankrijk zijn vaak vroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peppie71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-06 14:30
Hebben meer mensen last van een slecht reagerend touchscreen? Vooral met koudweer is het echt drama.
Ik heb de S6 weer naar fabrieksinstellingen gezet, daarna leek het iets beter te gaan. Nu is het weer waardeloos. Vooral de toetsen die zich vlak naast de rand begeven reageren erg slecht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-06 20:15

Trackerfire

BTC HODLER

peppie71 schreef op zondag 21 februari 2016 @ 08:46:
Hebben meer mensen last van een slecht reagerend touchscreen? Vooral met koudweer is het echt drama.
Ik heb de S6 weer naar fabrieksinstellingen gezet, daarna leek het iets beter te gaan. Nu is het weer waardeloos. Vooral de toetsen die zich vlak naast de rand begeven reageren erg slecht.
Dit heeft bij mij geholpen (quote komt van XDA)
-in dialer type *#2663#
-TSP firmware update (general)
You should see "PASS"

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
peppie71 schreef op zondag 21 februari 2016 @ 08:46:
Ja! Dat heb ik ook bij mijn toestel! Zal de tip hierboven maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F55
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-06 18:30

F55

Afbeeldingslocatie: http://i70.photobucket.com/albums/i106/flyfs/S6%20sensor.jpg

Twee weken geleden een S6 gekocht bij MM met de btw actie.
Het lijkt dat over het sensor gedeelte een sticker is geplakt!
Het is op de foto heel moeilijk te zien.
Is dit een verpakking sticker die je moet verwijderen of hoort deze er op te blijven zitten.

Wel vreemd dat op de camera lens geen sticker zat!

[ Voor 4% gewijzigd door F55 op 21-02-2016 12:04 . Reden: typo ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-06 20:15

Trackerfire

BTC HODLER

F55 schreef op zondag 21 februari 2016 @ 12:03:
[afbeelding]

Twee weken geleden een S6 gekocht bij MM met de btw actie.
Het lijkt dat oever het sensor gedeelte een sticker is geplakt!
Het is heel moeilijk te zien. en op de foto ook niet goed.
Is dit een verpakking sticker die je moet verwijderen of hoort deze er op te blijven zitten.

Wel vreemd dat op de camera lens geen sticker zat!
Is een verpakkingssticker die eraf mag ;)

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Pagina: 1 ... 97 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Rooten en custom roms worden besproken in ~~~~~~~[Samsung Galaxy S6] Rooten en Custom ROM's
Levertijden mogen in [Samsung Galaxy S6 + S6 Edge] Levertijden & Prijzen besproken worden.
Voor accessoires hebben we een eigen topic, kijk hier: [Samsung Galaxy S6 / S6 edge] Accessoires Topic

Dit topic is niet bedoeld om te vragen om codes.