Even nog een terugkoppeling op de reparatie van de usb-connector van mijn S6 en dat CB het probleem in mijn schoenen wou schuiven:
Naar aanleiding van de eerder door u ontvangen prijsopgave en uw antwoord hierop ben ik nogmaals heel de casus van uw telefoon na gegaan en in discussie getreden met de reparateur. Dit naar aanleiding van de foto's die ze zonden.
De reparateur gaf ons aan dat het smelten van de kabels vermoedelijk door waterschade zou komen, maar hard bewijs in de vorm van foto's hebben ze hier helaas niet van. Om die reden hebben we erop aangedrongen om de prijsopgave te laten vervallen en dit is inmiddels ook gedaan. De reparatie zal dus kostenloos doorgezet worden voor u en de prijsopgave komt hiermee te vervallen.
Ja dus wat ik hieruit kan begrijpen: jij hebt ons goed geflashed.. wij hebben jou proberen te flashen met reparatie van 120 € maar uiteindelijk is het niet gelukt dus ik kom als winner uit de bus?
Begrijp me niet verkeerd, dit is niet meer dan terecht dat het reparatie kosteloos wordt, hoe je het went of keert het was niet mijn schuld. Maar toch vind ik het jammer dat ze toch nog mij de schuld geven en niet gewoon eerlijk zeggen: onze reparateur heeft een grove fout gemaakt sorry voor het ongemak.
Maar we zijn er nog niet, ik wacht geduldig af of mijn telefoon en laat jullie wel weten of het professioneel is gerepareerd.