Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Tinus_
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 16-09 16:47
InZane schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 08:54:
[...]

Zelfde hier. De scanner doet het eigenlijk zo goed als altijd goed. Klinkt als een hardware defect.
Vraagje: Hebben jullie meerder vingers gescand? Heb je een vinger meerdere keren gescand?

Ooit eerder had iemand namelijk het advies gegeven bijvoorbeeld je duim 2x te scannen als je problemen had. Misschien komen hierdoor ook meer problemen. Aangezien het bij jullie perfect werkt kijk ik het liefst naar hoe julie het hebben gedaan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimd68
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 15:15
Heb ik ook geprobeerd, maar dat helpt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Tinus_ schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 09:09:
[...]

Vraagje: Hebben jullie meerder vingers gescand? Heb je een vinger meerdere keren gescand?

Ooit eerder had iemand namelijk het advies gegeven bijvoorbeeld je duim 2x te scannen als je problemen had. Misschien komen hierdoor ook meer problemen. Aangezien het bij jullie perfect werkt kijk ik het liefst naar hoe julie het hebben gedaan 8)
Ik heb zelf drie verschillende vingers gescand (twee duimen en een wijsvinger voor als de telefoon plat ligt) en een vinger van mijn vriendin (gevaarlijk ik weet het!). Ik heb dus geen een vinger twee keer in gezet en heb eigenlijk zelden problemen met unlocken. De enige problemen die ik ondervind is meestal als ik net mijn handen heb gewassen bijv. Soms moet ik twee keer proberen, maar meestal pakt hij het gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tucky2107
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 02-01 09:40
Zit er misschien nog een soort van plastic bescherm laagje op? Want ik heb hier ook last van. Net nieuw uit de doos.

PSN: Tucky2107

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:39
Hier op de SGS6 van mijn moeder die functie ook maar uit gezet. Ze zei dat het niet goed werkte, dus ik dacht user error :) Ook geprobeerd. Je moet echt 30x scannen of zo om een vingerafdruk toe te voegen (dat vond ik al primitief), maar no go. Werkt voor geen meter. Dan maar geen scanner.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-09 13:15
Brad Pitt schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 10:06:
Hier op de SGS6 van mijn moeder die functie ook maar uit gezet. Ze zei dat het niet goed werkte, dus ik dacht user error :) Ook geprobeerd. Je moet echt 30x scannen of zo om een vingerafdruk toe te voegen (dat vond ik al primitief), maar no go. Werkt voor geen meter. Dan maar geen scanner.
Lijkt mij niet oke hoor. Ik gebruik zelf alleen maar de scanner en dat gaat zonder problemen. Uiteraard heb ik wel een backup code, maar die heb ik nog niet nodig gehad.

Het toevoegen van een vinger is inderdaad even wat werk. Wat had je dan verwacht?

Ik heb 3 vingers van mezelf ingesteld en 1 vinger van de vrouw (ja, ook ik ben zo gek :P ).

Het is verder een verdomd handig systeem om kinderen buiten te sluiten. Het patroon op mijn vorige toestel hadden ze altijd zo door :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:39
InZane schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 10:13:
[...]
Het is verder een verdomd handig systeem om kinderen buiten te sluiten. Het patroon op mijn vorige toestel hadden ze altijd zo door :+
Pas maar op! :P

Afbeeldingslocatie: http://www.twinfishshop.com/174-1695-thickbox/9255-7-chopping-knife.jpg

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Nu online
Brad Pitt schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 10:06:
Het werkte bij mij ook maar 1/2 van de gevallen, alle vingers (duim- en wijsvingers) ingescand. Het mislukte meestal als ik bv. in de wagen zat of ik in beweging was (wandelen), en na foutief inscannen de backup code moest ingeven. Als het snel moet gaan dan is dit frustrerend. Op de iPhone 5s/6/6s werkt dit altijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
_Tinus_ schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 09:09:
[...]

Ik heb 4 losse vingers gescand. Duim en wijsvinger van beide handen. Werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 14:22
Ik had met s6 edge ook een beetje last van een "hit or miss" met de vingerscanner. Ik heb nu de edge + en precies hetzelfde gedaan qua aanleren van de vingerafdrukken maar heb hier een 99/100 hit. Ook is het unlocken vrijwel instant terwijl er bij de s6 edge toch een kleine vertraging was. Ik heb sterk de indruk dat er verschillende sensors gebruikt worden aangezien je vaker wisselende ervaringen ziet met de scanner.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:22

WCA

Werkt hier 99/100x gewoon prima

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:13
Ik had in het begin ook wat problemen met de vingerafdrukscanner, maar sinds een tijdje gaat het geweldig. Letterlijk 99/100 keer, inderdaad.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09:08
99/100 x gaat het bij mij ook goed op een gewone s6, en ook 2 duimen en 1 vinger + de wijsvinger van de vrouw.

Ik was blijkbaar niet de enige!

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:23

Roy

Hobbies?

Hier ook 99/100x gaat het goed. De s6 doet het bij mij een heel stuk beter dan de scanner van m'n iPad Air, die heeft er vaker moeite mee (voornamelijk na een weekendje klussen...)

Inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
furian88 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 11:41:
99/100 x gaat het bij mij ook goed op een gewone s6, en ook 2 duimen en 1 vinger + de wijsvinger van de vrouw.

Ik was blijkbaar niet de enige!
Uit nieuwsgierigheid; waarom ook de vinger van je vrouw? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moest mijn duim +/- 25 keer scannen voordat hij geaccepteerd werd wat ik idioot vond, en daarna werkte het 9 van de 10 keer niet, snap er niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
Luuk schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 11:56:
[...]

Simpel, omdat mijn vrouw nog wel eens tijdens het rijden mijn telefoon gebruikt om voor mij te whatsappen :D :D :D alhoewel spraakherkenning ook werkt vind ik dit onhandig, zie smileys of punten en comma's. tevens moet je dan nog steeds op send drukken.
Daarnaast wil ze zo nu en dan ook nog wel eens mijn telefoon gebruiken om te bellen (anders moet ze eerst zoeken waar haar eigen telefoon is 8)7 8)7 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
furian88 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 12:21:
[...]

Simpel, omdat mijn vrouw nog wel eens tijdens het rijden mijn telefoon gebruikt om voor mij te whatsappen :D :D :D alhoewel spraakherkenning ook werkt vind ik dit onhandig, zie smileys of punten en comma's. tevens moet je dan nog steeds op send drukken.
Daarnaast wil ze zo nu en dan ook nog wel eens mijn telefoon gebruiken om te bellen (anders moet ze eerst zoeken waar haar eigen telefoon is 8)7 8)7 8)7 )
Mijn telefoon is standaard unlocked als ie is verbonden met mijn auto. Dan hoef ik onderweg iig niet moeilijk te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
InZane schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 12:47:
[...]

Mijn telefoon is standaard unlocked als ie is verbonden met mijn auto. Dan hoef ik onderweg iig niet moeilijk te doen.
ik heb spijtig genoeg op dit moment geen auto met bluetooth, dan zou ik een nfc sticker moeten gebruiken ofzo, ach zolang ik van werk naar huis en andersom rijdt is het niet erg. tijdens de langere stukken is het wel eens vervelend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:13
Luuk schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 11:56:
[...]

Zo te lezen nog lekker vrijgezel. :9 ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninasky11
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-07 14:35
Even nog een terugkoppeling op de reparatie van de usb-connector van mijn S6 en dat CB het probleem in mijn schoenen wou schuiven:
Naar aanleiding van de eerder door u ontvangen prijsopgave en uw antwoord hierop ben ik nogmaals heel de casus van uw telefoon na gegaan en in discussie getreden met de reparateur. Dit naar aanleiding van de foto's die ze zonden.
De reparateur gaf ons aan dat het smelten van de kabels vermoedelijk door waterschade zou komen, maar hard bewijs in de vorm van foto's hebben ze hier helaas niet van. Om die reden hebben we erop aangedrongen om de prijsopgave te laten vervallen en dit is inmiddels ook gedaan. De reparatie zal dus kostenloos doorgezet worden voor u en de prijsopgave komt hiermee te vervallen.
Ja dus wat ik hieruit kan begrijpen: jij hebt ons goed geflashed.. wij hebben jou proberen te flashen met reparatie van 120 € maar uiteindelijk is het niet gelukt dus ik kom als winner uit de bus?

Begrijp me niet verkeerd, dit is niet meer dan terecht dat het reparatie kosteloos wordt, hoe je het went of keert het was niet mijn schuld. Maar toch vind ik het jammer dat ze toch nog mij de schuld geven en niet gewoon eerlijk zeggen: onze reparateur heeft een grove fout gemaakt sorry voor het ongemak.

Maar we zijn er nog niet, ik wacht geduldig af of mijn telefoon en laat jullie wel weten of het professioneel is gerepareerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
ninasky11 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 13:20:
Even nog een terugkoppeling op de reparatie van de usb-connector van mijn S6 en dat CB het probleem in mijn schoenen wou schuiven:

[...]

Ja dus wat ik hieruit kan begrijpen: jij hebt ons goed geflashed.. wij hebben jou proberen te flashen met reparatie van 120 € maar uiteindelijk is het niet gelukt dus ik kom als winner uit de bus?

Begrijp me niet verkeerd, dit is niet meer dan terecht dat het reparatie kosteloos wordt, hoe je het went of keert het was niet mijn schuld. Maar toch vind ik het jammer dat ze toch nog mij de schuld geven en niet gewoon eerlijk zeggen: onze reparateur heeft een grove fout gemaakt sorry voor het ongemak.

Maar we zijn er nog niet, ik wacht geduldig af of mijn telefoon en laat jullie wel weten of het professioneel is gerepareerd.
Ik durf te zweren dat deze naar dynafix is gestuurd, maar goed. Het blijft altijd een kat en muis spelletje..

Zolang als zij geen bewijs hebben sta jij in je recht. Het is onschuld tot tegendeel bewezen, niet andersom.
Tevens heb ik die connector van jou vaker gezien, dit werd bij ons altijd onder garantie meteen gerepareerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Tinus_
Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 09:28:
[...]

Ik heb zelf drie verschillende vingers gescand (twee duimen en een wijsvinger voor als de telefoon plat ligt) en een vinger van mijn vriendin (gevaarlijk ik weet het!). Ik heb dus geen een vinger twee keer in gezet en heb eigenlijk zelden problemen met unlocken. De enige problemen die ik ondervind is meestal als ik net mijn handen heb gewassen bijv. Soms moet ik twee keer proberen, maar meestal pakt hij het gelijk.
Ik heb ondertussen 2e scan van de duim maar verwijderd. Daarna blijft zelfde over als jij gescand hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
Ryan_ schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 12:55:
[...]

Zo te lezen nog lekker vrijgezel. :9 ;(
Neehoor, gelukkig samenwonend zelfs ;) :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• InZane
ninasky11 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 13:20:
Met welke firmware versie heb je ze geflashed dan? :+

Ik neem aan dat je 'flessen' bedoelt: http://www.woorden.org/woord/flessen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ninasky11
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-07 14:35
InZane schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 13:37:
[...]

Met welke firmware versie heb je ze geflashed dan? :+

Ik neem aan dat je 'flessen' bedoelt: http://www.woorden.org/woord/flessen ;)
Hahaha ik zal het anders verwoorden:

CoolBlue zat aan pokertafel met mij. Hun hebben niks ik heb Royal Flush bij wijze van =))) . Wat doet CoolBlue.. die gaan bluffen en laten mij denken dat ze betere hand hebben maar ik weet dat ik onverslaanbaar ben dus ga all in.
Resultaat heb ik hierboven neergezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-09 15:19
InZane schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 12:47:
[...]

Dat heb ik thuis. Maar dat maakt het eigenlijk net wel weer irritant. Daar buiten ben je eigenlijk gewend je duim er op te leggen en dan werkt unlocken met zo'n swype op de een of andere manier best vreemd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Het gebruik na de 1e 100% oplaadbeurt van mijn S6;

Sync 3 mailboxen en WiFi altijd aan.
1 dag 23 uur aan.
5 uur 45 minuten SOT.
En nog 24% over :9

De schermtijd wordt straks natuurlijk minder waardoor ik 3 dagen zal kunnen halen denk ik.
Ik ben iig zeer tevreden over de accuduur en hoop dat dit zo blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tucky2107
_Tinus_ schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 13:29:
[...]

Ik heb ondertussen 2e scan van de duim maar verwijderd. Daarna blijft zelfde over als jij gescand hebt.
Mijn oplossing. Alle vingerafdrukken verwijderd. Opnieuw alles ingesteld, maar tijdens het registreren van de vingers ze expres telkens verplaatst zodat de vinger onder elke "hoek" wordt geregistreerd.
Daarna werkt het bij mij ook perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpen Tijn
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11:02
furian88 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 13:24:
[...]

Ik durf te zweren dat deze naar dynafix is gestuurd, maar goed. Het blijft altijd een kat en muis spelletje..

Zolang als zij geen bewijs hebben sta jij in je recht. Het is onschuld tot tegendeel bewezen, niet andersom.
Tevens heb ik die connector van jou vaker gezien, dit werd bij ons altijd onder garantie meteen gerepareerd.
Is de aansluiting van de oplaadkabel een bekend zwak punt bij de S6?

Als nieuwe eigenaar merkte ik bij de tweede keer opladen dat het stekkertje (mini-USB meen ik) er wat moeizaam in ging. Het lijkt alsof je de kabel er onder een iets verkeerde hoek te ver in kan duwen. Misschien dat dat ook die kortsluiting kan veroorzaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
Terpen Tijn schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 10:40:
[...]

Is de aansluiting van de oplaadkabel een bekend zwak punt bij de S6?

Als nieuwe eigenaar merkte ik bij de tweede keer opladen dat het stekkertje (mini-USB meen ik) er wat moeizaam in ging. Het lijkt alsof je de kabel er onder een iets verkeerde hoek te ver in kan duwen. Misschien dat dat ook die kortsluiting kan veroorzaken...
er is geen probleem bekend bij de s6 met betrekking tot het opladen.
Tevens heb ik zelf ook wel eens het idee gehad dat hij er wat moeilijk in gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpen Tijn
  • Laatst online: 11:02
furian88 schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 10:42:
[...]

er is geen probleem bekend bij de s6 met betrekking tot het opladen.
Tevens heb ik zelf ook wel eens het idee gehad dat hij er wat moeilijk in gaat.
Ok, stelt me wel wat gerust.

Enig idee waar het soort beschadigingen die in deze thread getoond werden dan vandaan komen? Inderdaad vocht? Ik vraag het omdat je zei dat je het wel vaker had gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
Terpen Tijn schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 10:44:
[...]

Ok, stelt me wel wat gerust.

Enig idee waar het soort beschadigingen die in deze thread getoond werden dan vandaan komen? Inderdaad vocht? Ik vraag het omdat je zei dat je het wel vaker had gezien.
Het kan, vocht is natuurlijk iets wat je niet tussen je connector wilt hebben als je hem aansluit.
Of het daadwerkelijk de reden is, ik denk het niet. Dit lijkt meer op oververhitting.

Stof zorgt in 95% van de gevallen alleen maar dat hij stroefer in de aansluiting gaat of helemaal niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-09 23:24
Tucky2107 schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 10:31:
[...]

Mijn oplossing. Alle vingerafdrukken verwijderd. Opnieuw alles ingesteld, maar tijdens het registreren van de vingers ze expres telkens verplaatst zodat de vinger onder elke "hoek" wordt geregistreerd.
Daarna werkt het bij mij ook perfect.
Zo simpel als wat maar dit heeft ook bij mij gezorgd voor een veel betere herkenning! En belangrijker nog, de ING app herkent mijn vinger nu ook makkelijker. Om de 1 of andere reden was deze namelijk veel "strenger" met het controleren en had ik 70% hit or miss. Nu is dat bijna 95%.

Het onderstaande bericht over de batterij kan ik helaas niet onderschrijven. Bij mij is de batterij 1 grote drain. 3 uur SOT is de max en dan is ie leeg!

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iets raars ontdekt, maar misschien is het wel normaal.
Als ik de camera start en de voorzijde camera kies, gaat er een rood "ledje" onder de flitser aan de achterzijde branden zodra ik daar een vinger vlak over de flitser beweeg.
Hebben jullie dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 11:54:
Iets raars ontdekt, maar misschien is het wel normaal.
Als ik de camera start en de voorzijde camera kies, gaat er een rood "ledje" onder de flitser aan de achterzijde branden zodra ik daar een vinger vlak over de flitser beweeg.
Hebben jullie dat ook?
Dat is normaal, je kan aanzetten dat je met de hartslagmeter je sluiter kan bedienen

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
GreNade schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 11:59:
[...]

Dat is normaal, je kan aanzetten dat je met de hartslagmeter je sluiter kan bedienen
Klopt, de selfie knop :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GreNade schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 11:59:
[...]
Thanks, gelukkig hoort het dus zo. Er valt nog een hoop te ontdekken zie ik al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:18
Wel jammer dat er zo weinig nieuws verschijnt over de 6.0/6.0.1 uitrol...

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
Maichel schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 14:06:
Dat ben ik helemaal met je eens, samsung maakt hun woorden absoluut niet hard betreffende hun maandelijkse updates... :F ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik toch wel een beetje mis is hetgeen onder het batterijgrafiekje staat in dit "oude" plaatje.
Is dat echt verdwenen of staat het ergens anders?

Afbeeldingslocatie: http://tmp.pc-freak.nl/drain.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tucky2107
Boobybandit schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 11:52:
[...]

Zo simpel als wat maar dit heeft ook bij mij gezorgd voor een veel betere herkenning! En belangrijker nog, de ING app herkent mijn vinger nu ook makkelijker. Om de 1 of andere reden was deze namelijk veel "strenger" met het controleren en had ik 70% hit or miss. Nu is dat bijna 95%.
Mooi dat het bij jouw ook geholpen heeft. Scheelt weer een reparatie of het niet gebruiken van de scanner. Maar dat is ook zo jammer om deze niet te beruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Maichel schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 14:06:
Eens. En als de uitrol in Korea al begonnen s, waarom lees ik dan nergens informatie over de verbeteringen. Met name van de aanzienlijke scroll problemen wil ik nu weleens weten of dat opgelost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 09:14
Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 15:37:
Wat ik toch wel een beetje mis is hetgeen onder het batterijgrafiekje staat in dit "oude" plaatje.
Is dat echt verdwenen of staat het ergens anders?

[afbeelding]
Die is inderdaad "verdwenen". Samsung gebruikt een eigen package om het gebruik vast te leggen. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Bas schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 18:58:
[...]
Die is inderdaad "verdwenen". Samsung gebruikt een eigen package om het gebruik vast te leggen. :z
Jammer, ik vond het toch wel nuttige info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
joblamie schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 18:19:
[...]

Eens. En als de uitrol in Korea al begonnen s, waarom lees ik dan nergens informatie over de verbeteringen. Met name van de aanzienlijke scroll problemen wil ik nu weleens weten of dat opgelost is.
had ergens gelezen dat de rollout alweer was stopgezet vanwege bugs, maar was niet officieel ofzo. Zou ook kunnen dat ze wachten met de grote uitrol tot na de S7 launch ofzo.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Maichel schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 10:54:
[...]

had ergens gelezen dat de rollout alweer was stopgezet vanwege bugs, maar was niet officieel ofzo. Zou ook kunnen dat ze wachten met de grote uitrol tot na de S7 launch ofzo.....
Geduld. 1e kwartaal was ons toegezegd. En dat is nog niet eens halverwege. Mijn ervaring met de s2 was dat een update eerste kwartaal startte met de uitrol medio tot eind maart. En dat dan alleen voor de Intl versies, niet voor branded versies.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• undercover.
  • Laatst online: 09-01-2022
Al mijn fotos met de frontcam worden blijkbaar in spiegelbeeld genomen.. Ik weet dat er vroeger een optie was om dat aan te passen, iets met spiegelbeeld, maar die optie is verdwenen..

Iemand enig idee hoe ik dit oplos? Dat mijn foto dus gewoon is wat ik zie op het scherm op het moment ik de foto maak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

undercover. schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 13:41:
Al mijn fotos met de frontcam worden blijkbaar in spiegelbeeld genomen.. Ik weet dat er vroeger een optie was om dat aan te passen, iets met spiegelbeeld, maar die optie is verdwenen..

Iemand enig idee hoe ik dit oplos? Dat mijn foto dus gewoon is wat ik zie op het scherm op het moment ik de foto maak?
Ik snap wat je bedoelt, maar toch klopt die foto wel.
Tijdens het nemen van de foto zie je hem goed, bij het bekijken in de galerij is hij gespiegeld, maar het is wel hoe de camera jou ziet, dus in feite klopt het.
Of je dat om kan draaien weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11:55
Volgens mij zie je tijdens het nemen je zelf gespiegeld en bij het bekijken in de galerie juist natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
TDCCBB schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 15:48:
Volgens mij zie je tijdens het nemen je zelf gespiegeld en bij het bekijken in de galerie juist natuurlijk.
Juist, zojuist geprobeerd door foto te maken van text :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TDCCBB schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 15:48:
Zo bedoelde ik het ook, de galerij-foto geeft exact weer hoe de camera het ziet, nu "undercover." nog laten inzien dat het gewoon klopt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De reden dat de update naar marshmallow is vertraagd heeft te maken met Instagram. Deze applicatie had/eiste toegang tot bepaalde systeem bestanden en in marshmallow heeft google het een en ander veranderd aan de systeem rechten en toegang tot deze bestanden. Doordat de applicatie op veel Samsung toestellen als een systeem applicatie staat was Samsung genoodzaakt om te stoppen...... Werkelijk waar.... Gewoon typisch Samsung. Als het goed is heeft Instagram het probleem inmiddels gemaakt en kan de update worden doorgezet.
http://forum.xda-develope...ow-update-t3301732/page44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• undercover.
Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 14:03:
[...]

Ik snap wat je bedoelt, maar toch klopt die foto wel.
Tijdens het nemen van de foto zie je hem goed, bij het bekijken in de galerij is hij gespiegeld, maar het is wel hoe de camera jou ziet, dus in feite klopt het.
Of je dat om kan draaien weet ik niet.
Mogelijk, maar is wel lastig.. Er was in vorige softwareversie een manier om het aan te passen. Want vind het nu verwarrend, neem een foto, denk ik dat hij goed is, ga ik naar de galerij is die plots een stuk minder goed :(
Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 15:56:
[...]

Zo bedoelde ik het ook, de galerij-foto geeft exact weer hoe de camera het ziet, nu "undercover." nog laten inzien dat het gewoon klopt :)
Geloof wel dat het klopt :P Maar is gewoon verwarrend.

[ Voor 21% gewijzigd door undercover. op 05-02-2016 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Tinus_
undercover. schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 16:45:
[...]

Mogelijk, maar is wel lastig.. Er was in vorige softwareversie een manier om het aan te passen. Want vind het nu verwarrend, neem een foto, denk ik dat hij goed is, ga ik naar de galerij is die plots een stuk minder goed :(

[...]

Geloof wel dat het klopt :P Maar is gewoon verwarrend.
Ik kan ze wel in de galerij via bewerken aanpassen maar zie geen setting in de camera app. Het oogt erg raar een selfie in spiegelbeeld. Schilderij hing opeens rechts van me. Na aanpassen foto klopt het weer met de werkelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
joblamie schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 18:19:
[...]

Scrollen is voor Android begrippen erg soepel sinds 6.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Tinus_ schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 11:18:
[...]
Ik kan ze wel in de galerij via bewerken aanpassen maar zie geen setting in de camera app. Het oogt erg raar een selfie in spiegelbeeld. Schilderij hing opeens rechts van me. Na aanpassen foto klopt het weer met de werkelijkheid.
Na aanpassen klopt de foto juist niet meer met de werkelijkheid, je gaat de foto genomen met de achter-camera toch ook niet omdraaien!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frash
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 22:09
undercover. schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 13:41:

De optie om opgeslagen selfies niet te spiegelen draagt in de Nederlandse ROM de totale onlogische naam 'Voorbeeldweerg. foto opslaan'. Als je dit aanzet, dan is de opgeslagen foto ongespiegeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• undercover.
Frash schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 12:38:
[...]

De optie om opgeslagen selfies niet te spiegelen draagt in de Nederlandse ROM de totale onlogische naam 'Voorbeeldweerg. foto opslaan'. Als je dit aanzet, dan is de opgeslagen foto ongespiegeld.
Jepp, het werkt, bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Tinus_
Verwijderd schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 12:28:
[...]

Na aanpassen klopt de foto juist niet meer met de werkelijkheid, je gaat de foto genomen met de achter-camera toch ook niet omdraaien!
Een foto met de achter camera wordt ook opgeslagen op de juiste manier. Gelukkig na de hierboven genoemde instelling eenzelfde ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:20
Vandaag m'n S6 ontvangen, maar hier ook problemen met de vingerscan; 99/100 keer werkt het niet. Heb al een aantal keer scans weggedonderd en nieuwe toegevoegd, maar geen verbetering. Nu dus helemaal uitgezet.

Verder ook niet zo onder de indruk van het toestel eigenlijk; veel te veel bloatware, scrollen lagt, prestaties vallen tegen, etc. Kom van een oude Nexus 5, maar die liep bijna soepeler dan deze S6 eerlijk gezegd.

Twijfel nu over terugsturen en Nexus 5X halen of nieuwe rom flashen... Aan de hardware zou het niet moeten liggen, dus met een nieuwe rom loopt het hopelijk wat beter.

[ Voor 9% gewijzigd door Morrar op 06-02-2016 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakman
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-06 19:15
Morrar schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 21:26:
Vandaag m'n S6 ontvangen, maar hier ook problemen met de vingerscan; 99/100 keer werkt het niet.

Verder ook niet zo onder de indruk van het toestel eigenlijk; veel te veel bloatware, scrollen lagt, prestaties vallen tegen, etc. Kom van een oude Nexus 5, maar die liep bijna soepeler dan deze S6 eerlijk gezegd.
Wat vreemd, ik heb 1x mijn duim en wijsvinger gescand en het werkt perfect, zelfs als ik mijn vinger er van de zijkant of bovenkant op leg. Alleen bij vochtige vingers werkt het wat moeizaam maar dat lijkt me normaal.

Het scrollen en laggen ben ik het helemaal mee eens, ik had ook een Nexus 5, die was vele malen vloeiender en daar heb ik nooit lag gezien. Ik hoop dus dat Marshmallow dit inderdaad gaat oplossen op de S6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laat maar.

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2016 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:33

vhal

ಠ_ಠ

Mijn N4 was soms vloeiender dan de S6 die ik nu heb. Het toetsenbord is ook zoiets. Ik gebruik Swipe en soms duurt het een paar seconden voordat het toetsenbord geladen is. Gelukkig zijn de zaken waar het uiteindelijk voor mij om gaat - de camera - weer een stuk beter. De vingerscan werkt hier goed, al heeft hij meer moeite met de wijsvingers. De duimen gaan meestal probleemloos. Natte en koude handen zijn soms ook lastig. De scanner op de iPhones doet het wat dat betreft een stuk beter en vooral sneller.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vhal schreef op zondag 07 februari 2016 @ 13:27:
Mijn N4 was soms vloeiender dan de S6 die ik nu heb. Het toetsenbord is ook zoiets. Ik gebruik Swipe en soms duurt het een paar seconden voordat het toetsenbord geladen is. Gelukkig zijn de zaken waar het uiteindelijk voor mij om gaat - de camera - weer een stuk beter. De vingerscan werkt hier goed, al heeft hij meer moeite met de wijsvingers. De duimen gaan meestal probleemloos. Natte en koude handen zijn soms ook lastig. De scanner op de iPhones doet het wat dat betreft een stuk beter en vooral sneller.
Hoe vaak moet jij een vinger/duim scannen voordat hij geaccepteerd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat de S6 niet helemaal vloeiend is met scrollen is een bug. Dit is in de aankomende MM update (android 6.0.1) gefixt, aldus de beta deelnemers op XDA. Hetzelfde geld voor de vingerafdrukkenscanner, ook deze is vele malen beter in de MM update dan nu op LP.. Even geduld beste mensen. Update komt er aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Nu online
De vingerscanner zat bij de iPhones onmiddellijk goed, nu duurt het al sinds de S5 om die perfect werkend te krijgen, en hopen dat het bij de S7 uiteindelijk in orde komt.

Het is toch zielig dat een bug pas na de volgende generatie Android plots opgelost geraakt, nadat je een factory reset moet uitvoeren, want toestel is niet probleemloos na een grote update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Verwijderd schreef op zondag 07 februari 2016 @ 13:30:
[...]

Hoe vaak moet jij een vinger/duim scannen voordat hij geaccepteerd is?
Het inleren > 20 keer, 8)7 het scannen van een duim pakt hij meestal in 1-2 keer maar ik weet inmiddels hoe ik het beste mijn duim er op kan leggen zodat de foutieve pogingen minder worden. Echt hufterproof zoals op de iPhone 6 en dan met name de s variant is het niet helaas...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik even blij dat ik helemaal niets geef om die vingerafdruk. ;)

Afgelopen week trouwens heel rustige week gehad wat gebruik van mijn S6 betreft: paar sms, ff Whatsapp, misschien een keer gebeld, paar keer wat gegoogled, kort gezegd: de S6 was voornamelijk on stand-by. Mijn oude mobiel moest ik zelfs bij stand-by aan het eind van de dag echt opladen: mijn S6 viel nu pas uit na zowat 7 dagen. Net niet de hele week gehaald maar meer dan prima, helemaal als je van een mobiel komt die je dus zelfs voor stand-by dagelijks moest opladen. ;)

En van traag scrollen heb ik ook geen last maar dat komt misschien omdat ALLES beter is dan mijn oude mobiel. Ik ben in ieder geval ONT-ZET-TEND tevreden over mijn S6!

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2016 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vhal schreef op zondag 07 februari 2016 @ 14:17:
[...]
Het inleren > 20 keer, 8)7 het scannen van een duim pakt hij meestal in 1-2 keer maar ik weet inmiddels hoe ik het beste mijn duim er op kan leggen zodat de foutieve pogingen minder worden. Echt hufterproof zoals op de iPhone 6 en dan met name de s variant is het niet helaas...
Thanks, dan wacht ik wel op MM zoals Mrjraider al schreef, gelukkig vind ik die scanner niet zo belangrijk.

Belangrijker vind ik de verdere werking en de accuduur met mijn redelijk lichte gebruik, en daar ben ik zeer tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Accuduur is inderdaad een flinke verbetering tov mijn oude telefoon, al blijft er altijd wel iets voor verbetering vatbaar. LP heeft nog altijd wel een drain als alle grootverbruikers uit staan zoals locatie, wi-fi, 4G, sync en willekeurige meuk die stiekem op de achtergrond blijft draaien. Het gros heb ik uitgezet met Package Disabler maar dan nog staan er apps bovenin de lijst waarvan je het niet helemaal van verwacht (Google Chrome bijvoorbeeld). De accuspaarmodus levert overigens de beste %/uur ratio voor mij op in de nacht. Al met al kom ik r2 dagen er wel mee door maar de 7 dagen van hierboven red ik echt niet...

[ Voor 7% gewijzigd door vhal op 07-02-2016 14:44 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vhal schreef op zondag 07 februari 2016 @ 14:43:
Accuduur is inderdaad een flinke verbetering tov mijn oude telefoon, al blijft er altijd wel iets voor verbetering vatbaar. LP heeft nog altijd wel een drain als alle grootverbruikers uit staan zoals locatie, wi-fi, 4G, sync en willekeurige meuk die stiekem op de achtergrond blijft draaien. Het gros heb ik uitgezet met Package Disabler maar dan nog staan er apps bovenin de lijst waarvan je het niet helemaal van verwacht (Google Chrome bijvoorbeeld). De accuspaarmodus levert overigens de beste %/uur ratio voor mij op in de nacht. Al met al kom ik r2 dagen er wel mee door maar de 7 dagen van hierboven red ik echt niet...
Ik raak 's nachts maar 2 tot 4% kwijt met WiFi aan en sync van 3 mail-accounts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
Het lijkt er sterk op dat Samsung batches onderdelen van verschillende kwaliteit gebruikt.

Ik als poweruser krijg mijn s6 NIET leeg voor het einde van de dag, altijd nog een procent of 20/30 over. Wat ik ook doe. (schermbrightness halverwege, fulltime op 4G, geen widgets op homescreen)
Mijn vriendin moet haar s6 Edge halverwege de dag alweer opladen met alleen wat gebruik van social media. 8)7

De vingerscanner werkt bij ons beide wel accuraat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier max 1 tot 2 % in de nacht. Dan alleen wifi en 4G aan, GPS gebruik ik weinig en nfc al helemaal niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-09 17:00
Bij mij is gmail een grootverbruiker. Die gebruik ik alleen voor Exchange email (Google mail lees ik met Inbox). Herkent iemand dit? Sync staat nu op Push. Is eens per uur ofzo efficiënter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• usain
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-09 16:13
Luuk schreef op zondag 07 februari 2016 @ 14:50:
Het lijkt er sterk op dat Samsung batches onderdelen van verschillende kwaliteit gebruikt.

Ik als poweruser krijg mijn s6 NIET leeg voor het einde van de dag, altijd nog een procent of 20/30 over. Wat ik ook doe. (schermbrightness halverwege, fulltime op 4G, geen widgets op homescreen)
Mijn vriendin moet haar s6 Edge halverwege de dag alweer opladen met alleen wat gebruik van social media. 8)7

De vingerscanner werkt bij ons beide wel accuraat.
Ja dat gevoel heb ik ook, ik was nogal huiverig toen ik al die verhalen over de slechte batterij las. Maar ik heb hem 1,5 week en als ik rustig aan doe gaat hij 2 dagen mee. WhatsApp, instagram, reddit, veel browsen. en haal het einde van het dag met 50 procent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gmail is bij mij geen grootverbruiker. Ik gebruik de standaard instellingen: ik weet nog geeneens hoe je van push naar eens per uur kan overschakelen. Ik gebruik 'm ook daadwerkelijk voor mijn Gmail. Mss maakt dat verschil? De app staat in ieder geval ergens onderaan tussen de rest. Grootgebruikers bij mij is verreweg met kop en schouders Google Play services.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
usain schreef op zondag 07 februari 2016 @ 15:50:
[...]

Ja dat gevoel heb ik ook, ik was nogal huiverig toen ik al die verhalen over de slechte batterij las. Maar ik heb hem 1,5 week en als ik rustig aan doe gaat hij 2 dagen mee. WhatsApp, instagram, reddit, veel browsen. en haal het einde van het dag met 50 procent.
Je weet ook wel dat Apps zoals: Facebook, Messenger, Sna[chat etc.
Je telefoon leeg trekken he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Standby tijd van de S6 is meer dan prima, Screen On Time (voor mij dan) met 3/4 uur is meer dan zat. Dit is tevens het maximale wat ik gemiddeld uit 1 lading kan halen. Als ik aan het werk ben in de wijk dan zit mijn telefoon in mijn tas en dan kan ik er dik 2/3 dagen mee doen. De SOT is dan wel een stuk korter met max 2/3 uur maar nog steeds prima.
GPS en Google Maps zijn echter een drama :+ Met een kleine 5 uur is de accu wel toe aan een infuus. Dat is, als ik hem volledig gebruik, anders red ik er wel langer mee.

Kortom accu is meer dan degelijk in dit toestel :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:20
Goed om te horen dat er verbetering aan zit te komen qua vingerscan en lag met scrollen!

Heb inmiddels mijn S6 wat meer kunnen inregelen en gaat nu al wat beter. De scanner lijkt vooral erg gevoelig voor de richting waarin je de vinger erop legt. Zelf ook wel eens aan soortgelijke systemen gewerkt, maar daar zijn oplossingen voor zou je denken. Even wachten op de update dus.

Verder qua accu niets te klagen. De accu van mijn oude Nexus was met een uurtje leeg, dus dit is wel een verademing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 februari 2016 @ 17:01:
Gmail is bij mij geen grootverbruiker. Ik gebruik de standaard instellingen: ik weet nog geeneens hoe je van push naar eens per uur kan overschakelen. Ik gebruik 'm ook daadwerkelijk voor mijn Gmail. Mss maakt dat verschil? De app staat in ieder geval ergens onderaan tussen de rest. Grootgebruikers bij mij is verreweg met kop en schouders Google Play services.
Zowel Gmail als Google Play services komen bij mij niet eens voor in het lijstje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 februari 2016 @ 18:09:
[...]

Zowel Gmail als Google Play services komen bij mij niet eens voor in het lijstje :)
Tja, als ik bijvoorbeeld met mijn Gear VR een paar uur aan de slag ga, staan die twee er bij mij ook niet in. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alles van Google behalve de Play Store en de Services staan bij mij uit :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cy-gor25
  • Laatst online: 08:08
eindelijk iets gevonden wat het camera geluid uitzet: enforced stream silencer (apk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

cy-gor25 schreef op zondag 07 februari 2016 @ 22:22:
eindelijk iets gevonden wat het camera geluid uitzet: enforced stream silencer (apk).
Ik kan gewoon mijn geluid zacht zetten en dan heb ik geen camerageluid meer? :?

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cy-gor25
  • Laatst online: 08:08
GreNade schreef op maandag 08 februari 2016 @ 00:29:
[...]

Ik kan gewoon mijn geluid zacht zetten en dan heb ik geen camerageluid meer? :?
Ja ik ook maar dan vergeet ik dat weer en mis ik oproepen enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
Ik dacht even he, een nieuwe update voor smart switch, het zal toch niet.. maar helaas de teleurstelling was groot.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:04
Ik gebruik mijn telefoon ook als wekker, maar vanochtend werd ik te laat wakkeer omdat mijn telefoon was uitgevallen. Lag wel aan de lader. Hebben mensen dit ook wel eens gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:56
MADG0BLIN schreef op maandag 08 februari 2016 @ 09:25:
Ik gebruik mijn telefoon ook als wekker, maar vanochtend werd ik te laat wakkeer omdat mijn telefoon was uitgevallen. Lag wel aan de lader. Hebben mensen dit ook wel eens gehad?
Gelukkig nog niet meegemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb sinds gisteren 2 hele kleine krasjes op mijn scherm, overigens alleen te zien bij onder bepaalde lichtinval.
Zijn er mensen met hetzelfde probleem?
Ik hoor zo veel middeltjes die je zou kunnen gebruiken om de krasjes weg te krijgen.
Wat gebruiken jullie hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:59
Krasjes krijg je niet weg, levert alleen maar meer schade op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raymond schreef op maandag 08 februari 2016 @ 15:12:
Okay had ook wel een beetje de gedachte hoe meer poetsen hoe meer kans op nieuwe krasjes. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raymond schreef op maandag 08 februari 2016 @ 15:12:
Daarnaast is het natuurlijk gewoon een gebruiksvoorwerp waardoor "lichte" beschadigingen/gebruikssporen kunnen optreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2016 @ 15:21:
[...]

Daarnaast is het natuurlijk gewoon een gebruiksvoorwerp waardoor "lichte" beschadigingen/gebruikssporen kunnen optreden.
Je hebt helemaal gelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
MADG0BLIN schreef op maandag 08 februari 2016 @ 09:25:
Ja 2 weken terug een keer gehad, ook voor het eerst toen. Moest 'm 15 seconden ingedrukt houden (vol/home/power) voor die weer aan wilde. Daarvoor en erna nooit meer problemen gehad....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelsa
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-08 12:26
Eind deze maand word de Galaxy s7 aangekondigd. Aangezien er al wat geruchten zijn (betere accu, uitbreidbaar geheugen) ben ik benieuwd wat jullie met de s6 gaan doen. Verkopen en de s7 kopen of de s6 houden. Of ben ik hiermee nog te vroeg.
Ik twijfel zelf nog of ik de s6 zal gaan verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik heb de mijne sinds oktober. En daarbij is het een door de werkgever verschaft toestel, zodat het niet aan mij is om het te vervangen. Ik ben eind 2017 weer aan de beurt. Los daarvan vind ik het zonde van het geld om zo snel een nieuw (beter) toestel aan te schaffen. Ik heb weinig tot geen klachten over de S6.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:58
Ik heb mijn S6 al een tijdje. Aangeschaft bij een abonnement, dus ik moet nog wel even.
Ik ben erg tevreden met de S6. Een betere accu heb ik niet nodig en uitbreidbaar geheugen ook niet echt. Wat ik wel doe na deze... terug naar de Nexus serie. Dan maar een 6'' scherm. Ik heb een beetje spijt dat ik niet gewacht heb op de Huawei 6P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nelsa schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 00:05:
Eind deze maand word de Galaxy s7 aangekondigd. Aangezien er al wat geruchten zijn (betere accu, uitbreidbaar geheugen) ben ik benieuwd wat jullie met de s6 gaan doen. Verkopen en de s7 kopen of de s6 houden. Of ben ik hiermee nog te vroeg.
Ik twijfel zelf nog of ik de s6 zal gaan verkopen.
Ik heb de mijne nu zo'n twee maanden dus ik doe er nog wel even mee. ;) Met mijn vorige mobiel heb ik 4 jaar gedaan dus.... Ik vind het eigenlijk ehm... laakbaar dat men hier in 'het rijke westen' steeds maar weer het nieuwste van het nieuwste moet hebben. Elk jaar maar weer een nieuwe mobiel voor 600 euro want je wilt toch niet achterblijven. Ik vind het ook te belachelijk voor woorden dat zoveel bedrijven elk jaar weer met een nieuwe versie komen van wat dan ook. Maak die rommel meteen goed in plaats van het over jaren en jaren uit te smeren. En iedereen koopt het ook nog. Bedenk eens wat voor goeds je elk jaar met 600 euro kan doen i.p.v. het weg te mieteren voor een halve centimeter groter scherm of een beter scrollbare beleving of wat meer opslag van meuk die je toch echt niet nodig hebt... Er gaan mensen dood van de ellende elders op de wereld en hier zit men te zeiken over een batterij die niet vervangen kan worden...

Euh... sorry, ik liet me even gaan. 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2016 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Wow, Marshmallow laat nog even op zich wachten zoals het er naar uit ziet. Op Sammobile heeft iemand zijn chat gepost die hij had met de support van Samsung.
Chris Nutt 14:12:38
Enquiring about release of update firmware
Ashley 14:12:39
Welcome to Samsung Support. Please allow me a moment to read through your enquiry.
Chris Nutt 14:12:52
OK ashley
Ashley 14:13:04
Hello Chris
so which release are you wondering about?
Chris Nutt 14:13:49
Sorry to ask the dreaded question lol,its about the marshmallow firmware update
Ashley 14:14:17
No don’t worry at all Chris! So we don’t have a set release date yet being as it has just come out of the Beta Testing. Me myself I’d estimate next month or the month after
Chris Nutt 14:14:59
As long as that ,OK Ashley thanks for your honesty
Didn’t think it would take so longas lots of other manufacturers have already released it
Ashley 14:16:52
Yeah but with ourselves we had to beta test it on flagship devices being as there was so many issues with Lollipop to ensure maximum optimisation
Chris Nutt 14:17:16
OK thanks Ashley have a good day.
Bye ashley

[ Voor 4% gewijzigd door Maichel op 10-02-2016 08:57 ]

Pagina: 1 ... 95 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Rooten en custom roms worden besproken in ~~~~~~~[Samsung Galaxy S6] Rooten en Custom ROM's
Levertijden mogen in [Samsung Galaxy S6 + S6 Edge] Levertijden & Prijzen besproken worden.
Voor accessoires hebben we een eigen topic, kijk hier: [Samsung Galaxy S6 / S6 edge] Accessoires Topic

Dit topic is niet bedoeld om te vragen om codes.