Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16:05
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2CnDbgDh.jpg

Linksboven de klok kun je een rondje zien met tekst ernaast. Deze verdwijnen daarna geleidelijk in de achtergrond. Dat duurt ongeveer 0.5-1 seconde denk ik.

Lijkt me wel dat dit 'hoort' bij dit toestel?

Edit:
Je ziet het nu ook erg goed bij de statusbalk zie ik nu. Maar na ongeveer een seconde is het weer zoals het hoort.

[ Voor 19% gewijzigd door -Bas op 22-11-2015 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:59
Dat zijn inbrandverschijnselen. Helaas gebruikelijk voor AMOLED schermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
Amps schreef op zondag 22 november 2015 @ 16:49:
Dat zijn inbrandverschijnselen. Helaas gebruikelijk voor AMOLED schermen.
Is het dan niet een beetje gek? Heb het al als ik de nu.nl app 2 seconde open houd en dan weer terug ga.

Vannacht maar eens amoled burn in fixer draaien. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
In ieder geval wel erg tevreden over de accuduur. Zelf heb ik nu dit gehaald:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kU9IgMA.png

Dit is dan wel met maar 1 uur standby, voor de rest YouTube, whatsapp en Chrome. Op wifi dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Bas schreef op zondag 22 november 2015 @ 18:02:
In ieder geval wel erg tevreden over de accuduur. Zelf heb ik nu dit gehaald:
[afbeelding]

Dit is dan wel met maar 1 uur standby, voor de rest YouTube, whatsapp en Chrome. Op wifi dan wel.
Hier maak je een heleboel mensen heeeeeeeeeel erg jalours.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-Bas schreef op zondag 22 november 2015 @ 16:41:
[afbeelding]

Linksboven de klok kun je een rondje zien met tekst ernaast. Deze verdwijnen daarna geleidelijk in de achtergrond. Dat duurt ongeveer 0.5-1 seconde denk ik.

Lijkt me wel dat dit 'hoort' bij dit toestel?

Edit:
Je ziet het nu ook erg goed bij de statusbalk zie ik nu. Maar na ongeveer een seconde is het weer zoals het hoort.
Ik zie het niet :+ Maar dat kan natuurlijk aan mij liggen :p

Edit:
Wat betreft de screenshot hierboven. Inderdaad een gave SOT 8) Ik red gemiddeld 1 1/2 dag en dan 4 SOT ;) Meer dan zat voor mij ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Mrjraider op 22-11-2015 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin99
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:33
Vandaag kom ik er achter dat Smartmanager niet meer werkt. Als ik de app open krijg ik direct de melding "smartmanager is gestopt ", hoe kan ik dit weer goed krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Via instellingen > applicaties >applicatie beheer > alles de gegevens wissen en nogmaals proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin99
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:33
Mrjraider schreef op zondag 22 november 2015 @ 20:15:
Via instellingen > applicaties >applicatie beheer > alles de gegevens wissen en nogmaals proberen
Had ik al geprobeerd, ook cache gewist, maar de melding blijft.
Kan de app niet opnieuw gedownload worden? Staat niet in de playstore of Samsung Galaxy apps.

23/11: Het werkt weer, wellicht heeft het wissen van de gegevens geholpen, andere verklaring heb ik niet.

[ Voor 12% gewijzigd door Martin99 op 23-11-2015 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Topic even teruggelezen en het blijkt dat ik niet de enige ben die last heeft van spontane reboots. Dit is al de tweede keer in een relatief korte tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanscorp
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 05-10 07:31
Ik heb niet alles gelezen, wel in de "index" van dit topic gekeken.

Ik heb een s6 edge en een haperende gps module.. telkens (iedere plm. 20 seconden) valt het signaal compleet weg.

Natuurlijk al gegoogled, maar daar lees ik alleen maar dat er een nieuwe update moet komen òf dat de metalen behuizing wellicht tot problemen kan leiden.

Nu heb ik de a-gps cache al geleegd en opnieuw gedownload en van gps, wifi en gsm naar alleen gps gezet en later weer terug. Verder kan ik weinig zinnigs vinden.

Weet er iemand nog iets wat ik kan proberen?

En ben ik het nu of is dit wel ernstig triest voor een toestel van bijna 900 euro??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-10 16:52

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

sanscorp schreef op zondag 22 november 2015 @ 21:15:

Natuurlijk al gegoogled, maar daar lees ik alleen maar dat er een nieuwe update moet komen òf dat de metalen behuizing wellicht tot problemen kan leiden.
Tenzij je een metalen cover gebruikt is het toestel van glas.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-10 11:25

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Ik heb een s6 edge en een haperende gps module.. telkens (iedere plm. 20 seconden) valt het signaal compleet weg.

Nu heb ik de a-gps cache al geleegd en opnieuw gedownload en van gps, wifi en gsm naar alleen gps gezet en later weer terug. Verder kan ik weinig zinnigs vinden.

En ben ik het nu of is dit wel ernstig triest voor een toestel van bijna 900 euro??
Factory reset gedaan? Ook apparaten van 900 euro kunnen een foutje bevatten. Dat is natuurlijk niet fijn, maar de iPhone van mn vriendin heeft hetzelfde probleem. Misschien dat Apple en Samsung elkaar nu iets te veel kopieren ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Hann1BaL op 23-11-2015 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 17:26
Cosmo_nl schreef op zondag 22 november 2015 @ 03:31:
Fijn vrouwen, vraag je of ze het toestel al opnieuw op gestart hebben omdat in 90% van de gevallen het probleem is op gelost. Doodleuk een aantal keer jahá en zeur niet zo zeggen. Komt ze vandaag aan helemaal blij ; Ik heb hem opnieuw opgestart en hij doet het weer goed.
7(8)7 7(8)7 , pff vrouwen af en toe _O- .

Oow dat je die groene streep ziet komt denk door het sub-pixel arrangement.
Hoeft niet door het vocht te komen, zie je wel eens vaker bij custom roms. Het is vaak alleen niet te verklaren hoe het gebeurt.
Ik draai gewoon de standaard ROM. Wat mij wel opviel was toen ik een screen test app draaide, dat bij volledig blauw en rood beeld, dat de streep nergens te zien was. Dus ik heb ook het idee dat het met de (groene) subpixel te maken heeft. Nu is de groene lijn gelukkig nog steeds weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Nog meer mensen de samsung gear vr besteld? Reviews zijn lovend dus kon her niet laten. Via samsung webshop besteld voor 90 euro! Promotiecode is NFLIPITA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20:32
SYQ schreef op maandag 23 november 2015 @ 20:50:
Nog meer mensen de samsung gear vr besteld? Reviews zijn lovend dus kon her niet laten. Via samsung webshop besteld voor 90 euro! Promotiecode is NFLIPITA
heb net vandaag de google cartboard v2 besteld voor 19 euro :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm deze problemen kunnen te danken zijn aan verschillende oorzaken, echter 2 die je mogelijk zelf op korte termijn kunt proberen:
Andere simkaart - Ja, ook een slechte sim kan voor deze ''onstabiele'' verbinding zorgen
Fabrieksinstellingen - Zelf ben ik deze klacht nog niet tegengekomen op de S6 edge, ik krijg dus niet direct het idee dat het een hardware probleem zou zijn, in ieder geval (nog) geen bekent hardware probleem.

Stel een andere sim / fabrieksinstellingen lost het niet op ( de kans dat het probleem dan nog aanwezig is, is al een heel stuk kleiner ), uiteindelijk kan je hem natuurlijk opsturen ter garantie.

Je gebruikt wel gewoon de originele software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanscorp
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 05-10 07:31
Geen factory reset gedaan. Wellicht dat ik op het gebied van backup en herstel ook iets fout doe, maar ik krijg op geen enkele manier mijn waze en whatsapp historie terug na een reset.

Net de tel weer ingericht en vind het altijd maar een hoop werk om het in orde te krijgen. Maar als ik zoek op google kom ik veel gps problemen tegen met de s6.

Verder ben ik geen bijzonder technische gebruiker op telefoongebied :)

En geen metalen behuizing? Is de rand niet van aluminium? De iphone heeft daar toch ook soortgelijke problemen mee gehad?

Is er een simpele manier om van ALLES een backup te maken en terug te zetten?
Zo had ik ook graag de data van mijn s4 gemigreerd naar de s6 maar zelfs het kopiëren van de whatsapp databases en dan installeren van whatsapp gaf mij geen optie om de historie te herstellen.

Bedankt weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
sanscorp schreef op maandag 23 november 2015 @ 21:30:
Geen factory reset gedaan. Wellicht dat ik op het gebied van backup en herstel ook iets fout doe, maar ik krijg op geen enkele manier mijn waze en whatsapp historie terug na een reset.

Net de tel weer ingericht en vind het altijd maar een hoop werk om het in orde te krijgen. Maar als ik zoek op google kom ik veel gps problemen tegen met de s6.

En geen metalen behuizing? Is de rand niet van aluminium? De iphone heeft daar toch ook soortgelijke problemen mee gehad?

Zo had ik ook graag de data van mijn s4 gemigreerd naar de s6 maar zelfs het kopiëren van de whatsapp databases en dan installeren van whatsapp gaf mij geen optie om de historie te herstellen.

Samsung smart switch was daar erg handig voor geweest. Dat heb ik ook gebruikt, ging echt perfect.

Whatsapp gebruikt tegenwoordig een cloud backup, dus daar kun je anders nog even naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Paar manieren.

- samsung smart switch. Helaas geen whatsapp backup en app gegevens herstellen werkt ook niet altijd.
- toestel aan de PC koppelen en de whatsapp map kopiëren. Later kun je deze weer terugzetten.
- beste manier is titanium backup maar dan moet je rooten helaas. Hiermee kun je alles wat je wilt backuppen en weer terugzetten zoals het was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Your Grandma
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-10 10:58

Bespaar je de moeite, laat je moederbord vervangen.
Elke 20 sec. je ontvangst weg is gewoon een defecte gps module.
Die falende gps module heb ik ook gehad en na 4x te zijn "gerepareerd" lees: een firmware update gekregen te hebben, hebben ze mijn moederbord vervangen waarna het euvel over was.

Dus ga naar de winkel en zeg:
-dat je gps valt elke 20 sec weg valt
-dit gebeurt zowel met alleen gps als agps+gps
-je vorige mobiel in de andere hand wel een gps fix hield
-je je moederbord vervangen wilt hebben.

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M1stral
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-10 22:50
Klein vraagje aan een ieder hier.

Die live clock in de appdrawer... Sommige ook last van dat ie niet correct refresht? Vaak kloppen de minuten wel, maar de uren niet.
Even rebooten helpt dan wel, maar na enige tijd gaat ie dan toch weer "achter" lopen.

S6 Edge+ trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M1stral schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 22:25:
Klein vraagje aan een ieder hier.

Die live clock in de appdrawer... Sommige ook last van dat ie niet correct refresht? Vaak kloppen de minuten wel, maar de uren niet.
Even rebooten helpt dan wel, maar na enige tijd gaat ie dan toch weer "achter" lopen.

S6 Edge+ trouwens.
By the way ik he al 2 maal gevraagd aan de moderator hier of de S6 Edge plus ook bij dit forum betrokken/ samengevoegd kan worden. Het S6 Edge + forum is zo dood als een pier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Colossalman-
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-09 09:00
Misschien kan iemand mij met het volgende helpen.

Mijn apparaat geheugen geeft bij 'Diverse bestanden' aan dat er 17,37GB in gebruik is.
Als ik door klik laat hij maar 3 items zien die bij elkaar 12MB groot zijn.

Waar kan ik terug vinden waar deze bestanden zich bevinden?
Heb geen root access en via te telefoon/pc verkenner vind ik geen gekke dingen.

Browsercache is ook geleegd O-)

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/hhLhbYTastC7pMNAYWrjnhkl/medium.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:09
Spotify oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Tinus_
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09-10 13:37
-Colossalman- schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:13:

Mijn apparaat geheugen geeft bij 'Diverse bestanden' aan dat er 17,37GB in gebruik is.

[afbeelding]
Kijk eens met de onderstaande app. Je kunt ook zoomen op stukjes informatie. Ik vind hiermee erg makkelijk wat in gebruik is:
Google Play: DiskUsage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mrjraider schreef op zondag 22 november 2015 @ 18:17:
[...]

Ik zie het niet :+ Maar dat kan natuurlijk aan mij liggen :p

Edit:
Wat betreft de screenshot hierboven. Inderdaad een gave SOT 8) Ik red gemiddeld 1 1/2 dag en dan 4 SOT ;) Meer dan zat voor mij ;)
Jawel je ziet links boven 2 mogelijke fouten: software fout waardoor bepaalde gegevens traag verwerkt worden, of inbranding verschijnselen ( ziet men helaas vaker bij ''slechtere'' amoled schermen, het is in ieder geval niet standaard bij elk amoled display zo ).
Laten we hopen dat het software is wat met fabrieksinstellingen opgelost kan worden, anders zou ik er over nadenken om hem op te sturen ter garantie reparatie.

Conclusie is in ieder geval dat het niet hoort, of het amoled te verwijten is of vind ik niet echt relevant, indien er toestellen zijn die het niet hebben ( die van mij heeft het niet ) dan kan het opgelost worden.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2015 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-Colossalman- schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:13:

[afbeelding]
Als je daar op drukt dan krijg je als het goed is iets zoals dit:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/65281313/Screenshot_2015-11-25-16-23-20.png

Uit dit lijstje kan je dan de boosdoeners zoeken en eventueel verwijderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Colossalman-
_Tinus_ schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:22:
[...]

Kijk eens met de onderstaande app. Je kunt ook zoomen op stukjes informatie. Ik vind hiermee erg makkelijk wat in gebruik is:
Google Play: DiskUsage
Super thanks! Denk dat ik het gevonden heb.

Programma geeft heel veel IMAPupsync->getal< van 29,0MB aan bij een cache.

Ik heb een tijdje geleden het probleem gehad dat GMAIL mijn batterij leeg trok nadat een grote email(waarschijnlijk 29MB) niet verstuurd kon worden.
Heb toen het email account(Hotmail) verhuisd naar een andere mailclient en het probleem was opgelost.

Zal kijken of ik deze kan legen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Colossalman-
Mrjraider schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:25:
[...]
Als je daar op drukt dan krijg je als het goed is iets zoals dit:
Uit dit lijstje kan je dan de boosdoeners zoeken en eventueel verwijderen ;)
Dat had ik al gedaan, hier stond niks in(12MB).

Probleem lijkt trouwens gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Tinus_
-Colossalman- schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:29:
[...]

Super thanks! Denk dat ik het gevonden heb.

Programma geeft heel veel IMAPupsync->getal< van 29,0MB aan bij een cache.

Ik heb een tijdje geleden het probleem gehad dat GMAIL mijn batterij leeg trok nadat een grote email(waarschijnlijk 29MB) niet verstuurd kon worden.
Heb toen het email account(Hotmail) verhuisd naar een andere mailclient en het probleem was opgelost.

Zal kijken of ik deze kan legen :)
Je hebt bij puntjes boven in ook optie verwijderen. Maar of dat in dit geval heel handig is weet ik niet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Colossalman-
_Tinus_ schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:32:
[...]

Je hebt bij puntjes boven in ook optie verwijderen. Maar of dat in dit geval heel handig is weet ik niet :X
Heb het gevonden in : Phone > Android > Data > com.google.android.gm > cache > 633 items.eml

Doe het wel via de verkenner op de PC ;)

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-10 14:48
Vraagje,

Smart Manager die standaard op de S6 staat, is deze gelijk aan een anti virus,
en hoe zit dat met updates, of moet je er nog een AVG naast draaien ?

• -Bas
Albert020 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 07:54:
Vraagje,

Smart Manager die standaard op de S6 staat, is deze gelijk aan een anti virus,
en hoe zit dat met updates, of moet je er nog een AVG naast draaien ?
AVG en andere virusscanners zijn de grootst mogelijke onzin om te draaien. Zo lang je alleen wat bekendere apps download uit alleen de Play Store ben je best wel veilig.

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
De Playstore scant op allerlei virussen en malware.
En als je buiten de Playstore gaat downloaden, dan loopt je risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TylerMayhem
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 08-10 21:02

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

Na lang wikken en wegen toch maar een S6 aangeschaft en ik heb er absoluut nog geen spijt van (kom van een Blackberry Z10). Heb alleen iets teveel plezier met het unlocken van het scherm met zelf ingestelde voice command :$.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 00:07
Hoi,

Ik zit al enige tijd met het idee in mijn hoofd om van iOS over te stappen naar Android. Momenteel ben ik een weliswaar tevreden iPhone 6 gebruiker, daarvoor een 5, daarvoor een 4. Op vlak van betrouwbaarheid en duurzaamheid top. Maar eerlijk gezegd snak ik naar iets nieuws, ik heb het gevoel dat ik al 5 jaar dezelfde telefoon heb die telkens wat gegroeid is.

Persoonlijk kan ik het ook niet meer opbrengen om € 800 neer te tellen voor een telefoon. Zeker gezien ik al nooit games speel op een mobile device ben ik al zeker geen power user. Het OS moet wel vloeiend en betrouwbaar zijn. Daarom keek ik eerst naar de Moto G 2015 met 2GB Ram en 16GB geheugen, vooral voor de pure Android schil. Prijs ongeveer 250 EUR.

Maar nu viel me op dat een Galaxy S6 tegenwoordig al op te pikken valt onder de 500 EUR, dat is wel een mooie afprijzing sinds de lancering. En dat doet me nu twijfelen. Oké het is nog steeds een pak duurder dan de Moto G maar de hardware is ook wel van een ander kaliber. Is ie volgens jullie de extra ademlengte waard, zeker met het oog dat ik mijn toestel minimum 2 jaar vlot wens te gebruiken?

Bedankt voor het advies

Edit: Zag ik net de prijs onder 450 EUR duiken via de pricewatch, en ben ik gezwicht. Eigenlijk wel een serieuze 'korting' op een flagship van een dik half jaar oud. Zelfs een iphone 5s van 2 jaar oud met evenveel geheugen is nog 100 EUR duurder, absurd eigenlijk.

Straks even het nieuws brengen aan mevrouw dat ik een nieuw speeltje gekocht heb, en dan onmiddellijk de kritiek counteren met .. toevallig nood aan een iphone 6? :9

[ Voor 15% gewijzigd door Darks op 27-11-2015 18:37 ]

Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Best wel een downgrade als je van een iPhone 6 naar een Moto G zou gaan. Een Galaxy S6 zou misschien wel een leuke overstap. Ik zou gewoon de S6 halen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

En gelijk een Material theme uit Samsung's themestore trekken.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darks schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 15:33:
Hoi,

Ik zit al enige tijd met het idee in mijn hoofd om van iOS over te stappen naar Android. Momenteel ben ik een weliswaar tevreden iPhone 6 gebruiker, daarvoor een 5, daarvoor een 4. Op vlak van betrouwbaarheid en duurzaamheid top. Maar eerlijk gezegd snak ik naar iets nieuws, ik heb het gevoel dat ik al 5 jaar dezelfde telefoon heb die telkens wat gegroeid is.
De iPhone 6 is een goed toestel en omdat je zo ios gewend bent zal het best een verandering zijn die je even tijd moet geven.
Bepaalde handelingen zijn net wat anders en je moet er open voor staan. Je kunt in Android best wat dingetjes tweaken waardoor het net wat beter loopt vooral als je root. Maar ook veel veranderen zoals keyboards, launchers, thema's enz..

iOS draait gewoon heel soepel en dat zal met de S6 een stukje minder zijn. iOS is gewoon erg responsive.

Persoonlijk vind ik de S6 pas echt soepel draaien nu ik er een rom op heb die helemaal ge-debloat is. Dus alles wat ik niet nodig heb is eraf en een custom kernel. Helaas moet je dan rooten.

Maar als ik de geruchten mag geloven dan moet Marshmallow goed zijn dus wacht daar dan even op.

Ik heb beide toestellen maar gebruik de S6 veel vaker. Vind het beeldscherm gewoon veel mooier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik kom van een iPhone 3 4 en 5 en ben snel gewend aan Android. Wel vind ik Lollipop een stuk beter dan Android 4.x want daar kon ik mijn draai niet vinden. Android heeft echt meer features tegenover iOS en dat heeft mij steeds enthousiaster gemaakt in het gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-10 19:32
Heb met de zoekfunctie niets kunnen vinden, dus waag t er toch maar op.
Ik kan op een of andere manier niet meer vanuit de standaard browser kopiëren en bijv in WhatsApp plakken. Ik tekst selecteren en dan kiezen voor kopiëren lukt gewoon, alleen wordt dit niet daadwerkelijk uitgevoerd lijkt t. Er komt namelijk niets op t klembord en de optie plakken wordt ook niet weergegeven na drukken en vasthouden...
Iemand een idee?

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:32

13art

Moderator Mobile
Dubbel klik/tap op de adresbalk al geprobeerd?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Monda schreef op zondag 29 november 2015 @ 09:14:
Heb met de zoekfunctie niets kunnen vinden, dus waag t er toch maar op.
Ik kan op een of andere manier niet meer vanuit de standaard browser kopiëren en bijv in WhatsApp plakken. Ik tekst selecteren en dan kiezen voor kopiëren lukt gewoon, alleen wordt dit niet daadwerkelijk uitgevoerd lijkt t. Er komt namelijk niets op t klembord en de optie plakken wordt ook niet weergegeven na drukken en vasthouden...
Iemand een idee?
Een url kopiëren en plakken in whatsapp is zo iOS ☺. Een adres kun je gewoon delen.

Waarschijnlijk bedoel je dit niet.
Krijg je wel de melding dat het naar klembord gekopieerd is?
Heb je al een andere browser geprobeerd.
Misschien de data en cache van de browser verwijderen.

Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Telefoon al opnieuw opgestart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-10 19:32
Garret1410 schreef op zondag 29 november 2015 @ 19:25:
[...]

Een url kopiëren en plakken in whatsapp is zo iOS ☺. Een adres kun je gewoon delen.

Waarschijnlijk bedoel je dit niet.
Krijg je wel de melding dat het naar klembord gekopieerd is?
Heb je al een andere browser geprobeerd.
Misschien de data en cache van de browser verwijderen.

Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Telefoon al opnieuw opgestart?
Haha nee het ging idd om een stuk tekst kopiëren. Ik heb beiden zaken, die jij voorstelde toegepast en het heeft nog geholpen ook. Bedankt!
(cache + reboot).
Eigenlijk iets wat ik normaal gelijk zou doen, maar om nog onbekende reden nu helemaal niet aan gedacht. 😉

[ Voor 9% gewijzigd door Monda op 29-11-2015 20:28 ]

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen,
Heb nu 3 maanden me s6,en sinds dag een herkent het toestel mijn email niet.op sites met een formulier veld,herkent het toestel geen enkele email."ongeldig email adres"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Laatst online: 09-10 12:05
Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2015 @ 23:03:
Hallo mensen,
Heb nu 3 maanden me s6,en sinds dag een herkent het toestel mijn email niet.op sites met een formulier veld,herkent het toestel geen enkele email."ongeldig email adres"
Misschien een wazige format van je mail adres?

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-10 10:08
Geen V&A in het forum

[ Voor 89% gewijzigd door 13art op 03-12-2015 09:59 ]

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Nog steeds zeer blij met het toestel.

De camera is snel en vooral erg goed in omgevingen met weinig licht, wat eigenlijk altijd het grote probleem was met de camera's in telefoons. Al jaren prima voor de snelle kiekjes in daglicht, maar schemering of donkerder altijd een no go. De camera doet het echt prima.

Enige wat ik minder vind is de vingerafdrukscanner. Vergeleken iPhones is deze hopeloos traag en is ook niet duidelijk hoe lang je je vinger er op moet houden. Soms unlockt het de telefoon direct, soms duurt het 4/5 sec. Het is gewoon niet 100% maar misschien dat dat opgelost gaat worden in 6.0 met native support voor de vingerafdrukscanner. "fingers crossed" :D

Ik had bij vorige samsung snel het gevoel dat ik van touchwiz af moest omdat ik het gevoel had dat ik naar stroop aan het kijken was. De touchwiz is duidelijk verbeterd en ik zal zelf ook wel minder geeky zijn en geen tijd willen steken in flashen van ROMs, maar ik heb de behoefte op dit moment ook niet.

Graag wil ik de update naar 6 zsm, voor 2 zaken:
- apps permissions die je in kunt stellen (dit is wat iOS al jaren beter doet.)
- native finger print reader support

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hann1BaL schreef op donderdag 03 december 2015 @ 11:30:
Nog steeds zeer blij met het toestel.

Enige wat ik minder vind is de vingerafdrukscanner. Vergeleken iPhones is deze hopeloos traag en is ook niet duidelijk hoe lang je je vinger er op moet houden. Soms unlockt het de telefoon direct, soms duurt het 4/5 sec. Het is gewoon niet 100% maar misschien dat dat opgelost gaat worden in 6.0 met native support voor de vingerafdrukscanner. "fingers crossed" :D
Is toch vreemd en misschien moet je je vingerafdruk een keer opnieuw scannen.

Ik vind het wel goed werken en gelijkwaardig of soms nog sneller dan iPhone 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Garret1410 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 13:34:
[...]

Is toch vreemd en misschien moet je je vingerafdruk een keer opnieuw scannen.

Ik vind het wel goed werken en gelijkwaardig of soms nog sneller dan iPhone 6.
Het lijkt bij mij of de scanner toch echt gevoeliger is hoe je je vinger er op legt. Maar het is natuurlijk best een poging waard op de scan opnieuw te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:50
Vingerafdrukscanner is inderdaad iets wat ik ook niet praktisch werkend heb gekregen.

Hartstikke leuk om een keer mee te pronken op een verjaardag of in het café, maar in het dagelijkse leven niet werkbaar.

Ik heb het 2 weken geprobeerd, en mijn vingers bont en blauw gescand, mocht niet baten.

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben van vingerafdrukscanner terug naar patroon. Simpel weg omdat ik dit toch veel fijner vind werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-03-2024

Kyo

Even een vraag: valt burn in onder de fabrieksgarantie van 2 jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:48
Als de vingerscanner niet werkt heb je je vinger zelf niet goed ingescand. Probeer het nog eens, maar dan onder talloze verschillende hoeken... En niet steeds ongeveer dezelfde.

Ondanks dat ik eczeem heb en mijn vingertoppen soms niet helemaal heel zijn, werkt het systeem 9 van de 10x feilloos.
Tegenwoordig heb ik een smartwatch overigens, indien die verbonden is unlocked hij automatisch.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Krijg hier net op mijn S6 buiten de PlayStore of de SamsungStore (Galaxy Apps) om het bericht dat er een belangrijke update voor de Smart Manager is en of ik die even wil installeren. Zonder te installeren druk ik de popup weg en nu kan ik er niks meer over vinden. Beetje vage manier om een update te pushen. Iemand meer gehad? En als het legit is: waar is de update gebleven?

[ Voor 8% gewijzigd door Plekuz op 03-12-2015 21:13 ]

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar je de update kan terug vinden weet ik ook niet....maar ik heb hem wel geïnstalleerd. Al is het mij niet duidelijk welke meer waarde het heeft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weakling schreef op donderdag 03 december 2015 @ 21:11:
Krijg hier net op mijn S6 buiten de PlayStore of de SamsungStore (Galaxy Apps) om het bericht dat er een belangrijke update voor de Smart Manager is en of ik die even wil installeren. Zonder te installeren druk ik de popup weg en nu kan ik er niks meer over vinden. Beetje vage manier om een update te pushen. Iemand meer gehad? En als het legit is: waar is de update gebleven?
Misschien bij systeemupdates onder instellingen>toestel info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydroxine
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:15
Weakling schreef op donderdag 03 december 2015 @ 21:11:
Ook gehad. Update van de app is terug te vinden via galaxy apps in je menu, dan bovenaan mijn apps selecteren. Daar kun je de verschillende apps updaten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Garret1410 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 21:59:
Misschien bij systeemupdates onder instellingen>toestel info
Dank je, maar stond ie helaas ook niet.
Hydroxine schreef op donderdag 03 december 2015 @ 22:01:
Ook gehad. Update van de app is terug te vinden via galaxy apps in je menu, dan bovenaan mijn apps selecteren. Daar kun je de verschillende apps updaten..
Nee helaas, daar stond ie ook niet tussen, maar dank je voor het meedenken.

Nou ja, telefoon werkt verder goed, dus het zal verder wel. Vond het vooral een rare manier waarop de update op mijn scherm verscheen.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-10 09:03

D33F

Tweelingtemmer

Komende vrijdag krijg ik dan eindelijk m'n S6. Ik hoorde dat de clear view case zorgt voor krassen, is dit probleem inmiddels opgelost of is het toch beter om een flip/wallet case te nemen ?

Lies are obvious to read because the truth is already written

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Enkele dagen terug eindelijk het bevestiging mailtje gehad met betrekking tot de 75 euro cashback actie. Duurde inderdaad een maandje :/
David Regeling schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 09:34:
Komende vrijdag krijg ik dan eindelijk m'n S6. Ik hoorde dat de clear view case zorgt voor krassen, is dit probleem inmiddels opgelost of is het toch beter om een flip/wallet case te nemen ?
Geen idee, weinig over bekend. Ik heb wel een flipcase van Samsung en dit is niet de view of s view cover. Krast tot op heden niet maar ik durf het in ieder geval niet aan zonder een screenprotector aan beide zijdes ;)

[ Voor 66% gewijzigd door Mrjraider op 04-12-2015 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-10 13:44
David Regeling schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 09:34:
Van welk merk?

De Spigen cases zijn goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-10 09:03

D33F

Tweelingtemmer

honey schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 13:20:
[...]

Van welk merk?

De Spigen cases zijn goed.
Die van Samsung zelf. Hier ook wat meer informatie omtrent dit probleem (dat ook bij de Edge speelt).
https://www.droidapp.nl/a...assende-clear-view-cover/

[ Voor 34% gewijzigd door D33F op 04-12-2015 16:09 ]

Lies are obvious to read because the truth is already written

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eniux
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-10 11:13
Doe jezelf een plezier, haal geen samsung originele cases, bijzonder slechte kwaliteit voor veel teveel geld. haal beter inderdaad zoals honey ook al zegt een Spigen case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
David Regeling schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 13:43:
[...]

Die van Samsung zelf. Hier ook wat meer informatie omtrent dit probleem (dat ook bij de Edge speelt).
https://www.droidapp.nl/a...assende-clear-view-cover/
Puntje drie: The device is no older than three months
Vind ik een beetje jammer, koop je een hoesje van Samsung en kom er na enkele maanden achter dat daardoor de krassen veroorzaakt worden dan kan je de garantie van Samsung dus wel vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenj
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-04-2023
Goede morge ik heb een vraagje .
Als ik een filmpje cast in de google foto app naar de tv met een chromecast 2015
Dat werkt dat gewoon prima maar als dan het scherm van mij telefoon uitgaat (s6) stopt ook het filmpje. Met anderen apps kan je gewoon weg klikken of de telefoon Uitzetten kan dat oom anders??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-10 14:29
Mss is het hier al eerder langsgekomen, maar sinds de laatste update (COI9) heb ik de indruk dat mijn batterij het minder lang trekt. Ben ik de enige die dit zo ervaart of? Hebben jullie nog tips om het batterijverbruik te beperken? (ik gebruik wel Google Now & Facebook app, ik weet dat die een bitch zijn voor de batterij ja)

https://valid.x86.fr/s6z3z0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uiteindelijk maar dan toch de S6 besteld. Komt morgen aan. Enige wat ik moet zien over te hevelen van mijn huidige HTC Desire HD is Whatsapp maar dat schijnt een kwestie van database kopiëren te zijn dus dat moet lukken... hoop ik. Wat ik me wel afvroeg: is er ergens in dit topic een soort van 'post voor S6 newbies' waarin staat wat eigenlijk IEDEREEN meteen moet doen zodra je een nieuwe S6 hebt? Of is dat allemaal heel erg persoonsgebonden en zijn daar geen algemene richtlijnen voor te geven? Ik denk dan aan bepaalde apps uitzetten of verwijderen voor een betere werking of zo. Als zo'n basislijst niet bestaat, lees ik gewoon ff het hele topic door, hoor... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:21

Steeffoon

Smartphone-nerd

Verwijderd schreef op zondag 06 december 2015 @ 21:22:
Uiteindelijk maar dan toch de S6 besteld. Komt morgen aan. Enige wat ik moet zien over te hevelen van mijn huidige HTC Desire HD is Whatsapp maar dat schijnt een kwestie van database kopiëren te zijn dus dat moet lukken... hoop ik. Wat ik me wel afvroeg: is er ergens in dit topic een soort van 'post voor S6 newbies' waarin staat wat eigenlijk IEDEREEN meteen moet doen zodra je een nieuwe S6 hebt? Of is dat allemaal heel erg persoonsgebonden en zijn daar geen algemene richtlijnen voor te geven? Ik denk dan aan bepaalde apps uitzetten of verwijderen voor een betere werking of zo. Als zo'n basislijst niet bestaat, lees ik gewoon ff het hele topic door, hoor... ;)
Als je op Google zoekt naar 18 tips Galaxy S6 krijg je een overzicht met basis-dingen.

DroidApp.nl - KIA EV3 GT-PlusLine / Pixel 10 Pro XL & meer Android / MacBook Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steeffoon schreef op zondag 06 december 2015 @ 22:40:
[...]

Als je op Google zoekt naar 18 tips Galaxy S6 krijg je een overzicht met basis-dingen.
Gevonden! Top, dank je! :) Via dezelfde zoekopdracht vond ik meteen meer interessante tips. d:)b Die ga ik mooi allemaal even doorkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-10 14:35
Ik vind het nog steeds een top toestel. Wel zit ik te twijfelen of ik hem omwissel met een Nexus 6P. Die is wel eens stukje groter, maar ik ben ergens toch nog een Nexus fan.

Ik heb ook material theme en ik vind het Google Toetsenbord gewoon een fijn toetsenbord.
Toch wordt deze soms vertraagd geopend als ik ergens wil tikken. Dan ga ik naar de instellingen en dan zet ik het Samsung Toetsenbord uit. En voila ! Het toetsenbord opent vloeiend. 5 minuten later staat het Samsung bord weer aan en opent Google toetsenbord weer vertraagd. Weet iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Vraag,

Waarom kan ik die div, bestanden niet verwijderen, wat is dit eigenlijk ?

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/cgtdaulz72g.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akemi
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-10 21:08
Even de app diskusage downloaden dan kan je precies zien hoe je opslag gevuld is. Erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Akemi schreef op maandag 07 december 2015 @ 10:58:
Even de app diskusage downloaden dan kan je precies zien hoe je opslag gevuld is. Erg handig.
Dat hoeft niet als apk, die staat gewoon in de Play Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:18:
[...]
Dat bedoelde hij natuurlijk ook, en ook dan is het een .apk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
AllSeeyinEye schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:18:
[...]

Heb ik gedaan, het was van Spotify ;)

P.S.

Blijft toch vaag dat Smart Manager die niet zelf niet verwijderd ?

[ Voor 15% gewijzigd door Albert020 op 07-12-2015 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:21:
[...]

Dat bedoelde hij natuurlijk ook, en ook dan is het een .apk
Wat fijn, dat hij een extern geheugen / AI heeft in de vorm van PC Freak.... Tuurlijk is het dan ook een apk, maar vanuit de Play Store haal je m uit betrouwbare bron, in plaats van dat je Google afstruint naar de pure apk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:27:
[...]
Wat fijn, dat hij een extern geheugen / AI heeft in de vorm van PC Freak.... Tuurlijk is het dan ook een apk, maar vanuit de Play Store haal je m uit betrouwbare bron, in plaats van dat je Google afstruint naar de pure apk.
Ja, goed hé O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Dubrillion schreef op maandag 07 december 2015 @ 07:54:
Ik vind het nog steeds een top toestel. Wel zit ik te twijfelen of ik hem omwissel met een Nexus 6P. Die is wel eens stukje groter, maar ik ben ergens toch nog een Nexus fan.

Ik heb ook material theme en ik vind het Google Toetsenbord gewoon een fijn toetsenbord.
Toch wordt deze soms vertraagd geopend als ik ergens wil tikken. Dan ga ik naar de instellingen en dan zet ik het Samsung Toetsenbord uit. En voila ! Het toetsenbord opent vloeiend. 5 minuten later staat het Samsung bord weer aan en opent Google toetsenbord weer vertraagd. Weet iemand hier een oplossing voor?
Je kan met de app Package Disabler alle (meegeleverde) applicaties uitzetten, waaronder ook het Samsung toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-10 14:35
rodie83 schreef op maandag 07 december 2015 @ 14:29:
[...]

Je kan met de app Package Disabler alle (meegeleverde) applicaties uitzetten, waaronder ook het Samsung toetsenbord.
Man dat was me die 1,80EUR echt wel waard _/-\o_
Gelijk nog een paar dingen uitgezet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Dubrillion schreef op maandag 07 december 2015 @ 14:44:
[...]

Laat even weten of je duidelijk een verbetering merkt qua accuduur !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag de 75 euro cashback op mijn rekening ontvangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ridefire
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
Nog meer mensen geen nl alert gehad?
Heb alles ingesteld en aanstaan zoals dat aangegeven wordt maar heb geen bericht ontvangen vandaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Tinus_
ridefire schreef op maandag 07 december 2015 @ 17:18:
Heb alles ingesteld en aanstaan zoals dat aangegeven wordt maar heb geen bericht ontvangen vandaag...
Ik heb wel een NL Alert ontvangen op Tmobile 4g.
Het kan ook nog aan je provider liggen Tele2 ondersteund bijvoorbeeld via 4g nog geen NL Alert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:09
Ik heb er wel eentje gehad (KPN 4G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Raymond schreef op maandag 07 december 2015 @ 17:23:
Ik heb er wel eentje gehad (KPN 4G)
Hier ook gewoon binnen gekregen, niks ingesteld, Vodafone 4G+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Laatst online: 10-10 15:06

Sorcerer8472

Mens sana?

Gehad ja. Telefoon had standaardinstellingen, nooit iets aan veranderd. Zelfs het presidential alert staat aan zag ik, geen idee wat dat is :+

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorcerer8472 schreef op maandag 07 december 2015 @ 17:51:
Gehad ja. Telefoon had standaardinstellingen, nooit iets aan veranderd. Zelfs het presidential alert staat aan zag ik, geen idee wat dat is :+
Voor als Willem je uitnodigt voor een biertje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb het alert inderdaad gehad. Maar mijn toestel maakte aardig wat kabaal. Zat ik daar, op kantoor met me soep.. Soep vloog alle kanten op :+ :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Laatst online: 10-10 15:06

Sorcerer8472

Mens sana?

Mrjraider schreef op maandag 07 december 2015 @ 18:07:
Heb het alert inderdaad gehad. Maar mijn toestel maakte aardig wat kabaal. Zat ik daar, op kantoor met me soep.. Soep vloog alle kanten op :+ :/
Ik heb er niks van gemerkt. Stond op trillen en trilde blijkbaar maar kort. Pas toen ik het scherm aanzetten zwart scherm met notification er bovenop :+

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Mrjraider schreef op maandag 07 december 2015 @ 17:17:
Vandaag de 75 euro cashback op mijn rekening ontvangen :)
Ik ook.
ridefire schreef op maandag 07 december 2015 @ 17:18:
Hier ook niet. Maar dat komt wellicht omdat ik de standaard messaging app gedisabled heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darks
Vraagje,

Als ik voorheen mijn iphone in de receiver stak met de lightning/usb kabel stuurde hij onmiddellijk de audio door de receiver en dat was erg handig om muziek te kiezen in bv Spotify en dan zo af te spelen.

Nu met m'n S6 echter werkt het niet, hij laadt wel op maar de audio blijft uit de telefoon zelf komen. Bij instellingen in android kan ik kiezen tussen use as media device of use als camera phone, maar beide opties doen het niet.

Heeft iemand hier een oplossing voor of zoek ik best een 3.5mm kabeltje?

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Darks schreef op maandag 07 december 2015 @ 19:23:
Vraagje,

Als ik voorheen mijn iphone in de receiver stak met de lightning/usb kabel stuurde hij onmiddellijk de audio door de receiver en dat was erg handig om muziek te kiezen in bv Spotify en dan zo af te spelen.

Nu met m'n S6 echter werkt het niet, hij laadt wel op maar de audio blijft uit de telefoon zelf komen. Bij instellingen in android kan ik kiezen tussen use as media device of use als camera phone, maar beide opties doen het niet.

Heeft iemand hier een oplossing voor of zoek ik best een 3.5mm kabeltje?

Bedankt
Waarom niet gewoon via Bluetooth ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darks
Albert020 schreef op maandag 07 december 2015 @ 19:32:
[...]

Waarom niet gewoon via Bluetooth ?
Receiver betreft RX-V375 (Yamaha) is zonder bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Darks schreef op maandag 07 december 2015 @ 19:44:
[...]

Receiver betreft RX-V375 (Yamaha) is zonder bluetooth
Ahh, het is voor mij al zo gewoon muziek via bluetooth, had er niet aan gedacht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, de S6 is binnen en in gebruik. Ten eerste: wat gaat alles heerlijk snel! Het opstarten alleen al! Mijn oude HTC Desire HD deed daar echt 5 minuten over! Maar alles in het gebruik: super! Moet natuurlijk wel stevig wennen aan nieuwe opties. En het toetsenbord... je kan nog geeneens een komma direct typen. Mss maar eens kijken naar een alternatief. Maar ziet er top uit, wat een grootte! Lekker licht! Mooi scherm (heb 'm op Basic: die supersnelle kleuren hoeven niet van mij.) Had wel nog een probleem met Galaxy Apps dat opeens ging downloaden en dat maar bleef doen totdat ik de telefoon maar even herstartte. Ook zit Google steeds te zeuren over bepaalde beveiligingsinstellingen die ik niet wil. Enfin, opstartproblemen. ;)

Ik heb wel een paar vragen:

1. ik heb het idee dat Whatsapp berichten anders binnenkomen op de S6 dan op m'n HTC: daar kwam elk bericht meteen binnen met een pingel voor elke whatsapp: nu lijkt het alsof ik steeds blokken berichten krijg met één pingel: zo kreeg ik vanochtend van één iemand zo'n 7 apps die onmogelijk in één minuut getypt konden zijn maar ik kreeg ze in één keer, met één pingel en ze staan op dezelfde tijd. Is er wellicht een of andere instelling die het pushen van de berichten wat aanpast...? Krijg nu het (niet zo lekkere) idee dat alles zo nu en dan in blokken komt.

2. de S6 wil totaal geen verbinding maken met m'n autoradio (ingebouwde radio in Toyota Yaris uit 2012). Ik kan geen instellingen voor Bluetooth vinden op de S6: alleen maar aan en uit en scannen... Is er ergens iets wat ik alsnog moet instellen of veranderen om de twee te laten connecten? Ik luister ALTIJD naar muziek via bluetooth dus dit zou een kleine ramp voor me zijn. De S6 vindt dus niets maar ook de radio niet: de S6 zoekt een minuutje maar de radio geeft metéén een melding dat ik het bluetooth apparaat moet instellen. OPGELOST door de bestaande verbinding in de auto (van m'n vorige mobiel) compleet te verwijderen. Daarna werd de S6 METEEN gezien. Vreemde is wel dat er alsnog 2 iPhones in de radio staan als aansluitoptie... schijnbaar kan 'ie niet meer dan één Android aan...?

3. Ik had nog iets maar dat ben ik vergeten. ;)

Wat ik trouwens wel wat lastig vindt, is de positie van de aan/uit knop: recht tegenover de volumeknoppen: ik kan de een eigenlijk niet bedienen zonder de ander in te drukken: knap lastig. Heeft niemand daar verder last van?

O ja! 3. De batterij... Ten eerste: is het een probleem de S6 de hele nacht aan de oplader te laten hangen? En ten tweede: vanochtend wat zitten Whatsappen, verder niet, en de batterij is al op 93%. Dat gaat nog sneller dan bij mijn oude HTC. Ik heb al diverse tips gevolgd en dingen uitgezet maar schijnbaar niet genoeg: daar moet ik nog echt even in gaan duiken, heb ik al wel door.

Enfin, voor de rest mooi ding: prachtig fototoestel (moet alle opties nog even uitzoeken) en fijn om Horizon GO op m'n mobiel te kunnen draaien. En waar ik helemaal naar uitkijk (en dat was ook de reden waarom ik uiteindelijk toch maar de S6 heb gekocht) is de Gear VR 2!!! Ik kan niet wachten tot dat ding uit is! Lijkt me super!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2015 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:15

WCA

[b]J van E schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 08:53:
Wat ik trouwens wel wat lastig vindt, is de positie van de aan/uit knop: recht tegenover de volumeknoppen: ik kan de een eigenlijk niet bedienen zonder de ander in te drukken: knap lastig. Heeft niemand daar verder last van?
Ik heb het zelfde probleem, ik denk dat het een kwestie van wennen zal zijn. Ik kom ook van on-screen knoppen af en de capacitieve knoppen druk ik regelmatig per ongeluk in

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Dubrillion schreef op maandag 07 december 2015 @ 14:44:
[...]

Heb hem ook geïnstalleerd, moet zeggen, heb bijna alle bloatware uitgeschakeld,
en mijn S6 reageert echt een stuk sneller, maakt ook meer geheugen vrij, top app !

Ben benieuwt naar de accuduur, of deze ook verbeterd is, ik laat het weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
Albert020 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 09:54:
[...]

Heb hem ook geïnstalleerd, moet zeggen, heb bijna alle bloatware uitgeschakeld,
en mijn S6 reageert echt een stuk sneller, maakt ook meer geheugen vrij, top app !

Ben benieuwt naar de accuduur, of deze ook verbeterd is, ik laat het weten ;)
Ik heb deze app ook maar even geïnstalleerd, de app kan verschillende dingen helemaal uitschakelen. Uiteindelijk heb ik 142 dingen van samsung kunnen uitschakelen. Telefoon wordt er heel iets sneller door, al kan het ook een placebo effect zijn...

Ook ik zal nog even vertellen of mijn accuduur voorruit is gegaan. Al heb ik laatst al wel een record neergezet met 8.5 uur (zonder film). :+
Pagina: 1 ... 88 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Rooten en custom roms worden besproken in ~~~~~~~[Samsung Galaxy S6] Rooten en Custom ROM's
Levertijden mogen in [Samsung Galaxy S6 + S6 Edge] Levertijden & Prijzen besproken worden.
Voor accessoires hebben we een eigen topic, kijk hier: [Samsung Galaxy S6 / S6 edge] Accessoires Topic

Dit topic is niet bedoeld om te vragen om codes.