Let hier wel mee op! Rijst haalt het grotendeel van het water weg, alles wat overblijft gaat in je printplaat trekken totdat die zoiets heeft van: LithoMan ik stop ermee.
Genoeg toestellen helaas gezien waarbij zelfs de rijst erin zat ( terwijl alles een jaar later ontstaan is qua problemen ), nu zal er in jou S6 vermoedelijk geen rijst in kleven, maar de kans dat die op den duur stuk gaat is redelijk groot helaas.
Er hoeft maar net een vochtplekje op een belangrijk onderdeel te zitten en dan is het een kwestie van geduld voordat die niks meer doet helaas.
Ik wil niet gelijk je hoop weggooien, dat is het duidelijk niet want hij functioneert nu weer (hoop is dus terecht

). Maar laat het wel nakijken!
Vooral omdat je aangeeft dat je display defect was/is, als de connector nog maar een klein stukje vocht daar heeft zitten is het wachten op roest / erosie totdat je display defect gaat. Let hiermee op, stel het wordt nu gereinigd dan is de kans vrijwel 0 dat je display ooit kortsluiting gaat maken, of nog erger: het mainboard.
Het spijt me dat ik op deze manier een dreun op je hoop geef, maar dit is hetzelfde als een lekke band oppompen, yeah je kan weer rijden / fietsen, maar een dag later sta je weer te kijken. Nu zal het met de S6 hopelijk iets langer duren, maar het is een kwestie van geduld totdat die stopt.. Ik heb er helaas al ontelbaar veel gezien, waarbij de klant nergens vanaf weet en ik duidelijk kon zien dat het door water ontstaan is: ja maar dat is meer dan een jaar geleden..
Na een reiniging alsnog het toestel volledig functioneel gekregen ( zoals bijna elk waterschade toestel ).. Maar ik zou niet wachten op die dag, je zult maar net je telefoon op dat moment nodig hebben.
[
Voor 35% gewijzigd door
Verwijderd op 20-11-2015 19:36
]