• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:44
GreNade schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 15:52:
[...]

Geen idee, ik doe het alleen wel anders. Ik zet de telefoon aan met de homeknop. Duurt net iets minder dan een seconde om te ontgrendelen en werkt 90-95% van de keren
Aangezien ik toch normale vingers heb nogmaals geprobeerd, en ik kan nog steeds niet enthousiast worden.

1e poging 2 x scannen
2e poging 1e x raak
3e poging 1e x raak
4e poging zovaak verkeerd dat ik weer die code in moet voeren.

Wat doe ik nu verkeerd :P

Ik heb het toestel in mijn rechter hand en gebruik mijn rechterduim.

Drukken jullie de homeknop in voor het ontgrendelen of laten jullie de vinger er op liggen?

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Uit "omdat ik hem toch al indruk met ontgrendelen" laat ik hem ingedrukt. Alleen ik heb in de vingerafdrukken meerdere "versies" van mijn rechterduim. Ene keer recht, andere keer scheef, andere keer iets anders etc. zodat ik 3/4 keer een duim heb. Wie weet werkt dit voor jou?

Daarnaast ben ik toch weer over naar patroon, in de sportschool dat ding uit het hoesje halen om met vingerafdruk te ontgrendelen is niet handig :+

• vdmpeter
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 31-01 16:30
Ik had hetzelfde probleem met de vingerdruklezer. Ook de vraag hier gesteld maar geen reactie gekregen. Blijkbaar zijn er een paar toestellen die gevoeliger zijn. Ik heb uiteindelijk 3 keer mijn duim ingescand en heb wel ondervonden dat hij vlotter scant wanneer ik mijn duim wat hoger leg ondanks dat ik meer de bovenkant heb ingescand. Ik heb ook het gevoel dat de scanner beter gaat werken na een bepaalde tijd deze te gebruiken maar dat komt misschien omdat ik nu gewoon mijn duim hoger leg bij het inscannen ook. Nu werkt het voor mij, dus ik ben tevreden nu.

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:25

13art

Moderator Mobile
Gewoon je vinger laten scannen op de manier zoals jij je toestel vast houdt en je dus ook op die positie je vinger op de scanner legt om te ontgrendelen. Heb mijn duim maar 1x ingescand en het werk zo goed als altijd.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• Boneka
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 02-12-2023
Phntm schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 17:08:
Random wallpaper is simpel op te lossen. Kies 1 wallpaper in je wallpaper lijstje en probleem is opgelost. Het is een keus om meerdere wallpapers te kiezen voor een rotation voor elke keer dat je je toestel unlocked.
Dat klopt niet wat je zegt. Natuurlijk had ik dat allang geprobeerd, bij elk soort wallpaper

Maar ben er inmiddels achter dat dit geen functie is dat bij de S6 hoort maar bij een app zat. Dat vinkje heb ik nu verwijderd. Hopelijk blijft ie nu staan.

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:42

Phntm

Tlingelingeling

Boneka schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 18:37:
[...]

Dat klopt niet wat je zegt. Natuurlijk had ik dat allang geprobeerd, bij elk soort wallpaper

Maar ben er inmiddels achter dat dit geen functie is dat bij de S6 hoort maar bij een app zat. Dat vinkje heb ik nu verwijderd. Hopelijk blijft ie nu staan.
Het is ook een functie dat hoort bij de S6 hoor, je kan een wallpaper rotation instellen. En om die ongedaan te maken, hoef je dus gewoon maar 1 wallpaper te selecteren die je zelf wilt. Maar goed, had je maar eigenlijk er eerder achter komen dat je een app had die dat deed. Let op wat je in gebruik neemt?
Kennelijk is mijn vingerafdruk lezer erg goed want ik hoef mijn duim er niet eens constant op te houden heb ik gemerkt. Even een seconde en eraf halen.

Voor ontgrendelen natuurlijk wel eerst de homebutton indrukken maar dat lijkt me logisch.

Qua snelheid iets sneller dan m'n iPhone.

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:39
Garret1410 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 08:56:
[...]

Op zich niet zo belangrijk want het is garantie en het probleem is er altijd meteen en niet na een jaar pas.
Als hem in een winkel koopt dan dan ruil je hem toch gewoon om.
Dat kan. Maar is zo'n gedoe :|

• MNTN
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-10 15:53
Na een boel lezen over de s6 verbaas ik me wel. Een mooie telefoon met een waslijst aan mogelijke problemen. Ligt het aan mij als ik denk dat een product moet doen wat hij zou moeten doen en da er in ieder gevaal weinig variatie zou moeten zitten tussen de modellen die je koopt? Homeknop, inbranden, ram geheugen problemen, beeldschermissues (roze, groen of blauwe gloed), ontvangst issues, pixels in de frontcamera, krasgevoeligheid beeldscherm, spontaan scheuren etc etc. En dan nog niet eens de problemen rondom garantieafwikkelingen. Ik vind het echt een enorm dilemma. Qua omvang, gebruik en de camera.... Helemaal super ... Maar durf ik de roulette aan?

• Amps
Vaak is dat er met elk product dat uitgebracht wordt wel iets mankeert. Let wel dat de mensen gaan klagen wanneer er iets mis is, maar minder geneigd zijn te posten wanneer ze de 'perfecte' toestel hebben. Pixels in de front facing camera en spontaan scheuren is mij nog nieuw. Met zoveel potentiële problemen kijk ik nog ff de kat uit de boom. Het is een interessante upgrade van de M8, zolang er maar geen issues bij komen.

• TereZz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07:55
Ben sinds een kleine week ook trotse eigenaar van de s6.
Batterijduur valt toch wat tegen, met Greenify en Package Disabler Pro kom ik alsnog op max. 3 uur SOT, dit na 12,5 uur, waarvan 7 % androidOS en 7 % Google Play-services gebruikt heeft. Zonder Google Now was dit niet veel beter. Ik zal de S Health en Google Now morgen weer uitschakelen als test, maar er is iets niet pluis.

Heb wel even een vraagje: De home-knop van het toestel zit ook op mijn toestel wat losjes, en maakt geluid als ik het toestel schud. Verder stoor ik me er niet aan, totdat ik dit las in dit topic. Nu is mijn vraag, wordt dit erger, of kan dit kwaad verder? Want dan moet ik terug naar de MM ;)
TereZz schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 20:28:

Heb wel even een vraagje: De home-knop van het toestel zit ook op mijn toestel wat losjes, en maakt geluid als ik het toestel schud. Verder stoor ik me er niet aan, totdat ik dit las in dit topic. Nu is mijn vraag, wordt dit erger, of kan dit kwaad verder? Want dan moet ik terug naar de MM ;)
Is het niet de camera lens die je hoort?

Ik heb geen losse knop maar mijn ervaring met de galaxy s4, s5 en iPhone 6 is dat ze bij mij uiteindelijk wat los gaan zitten. Dit is in de relatief korte tijd dat ik ze had (1jaar) niet erger geworden.

Verwijderd

Dit dus.
LG G4 is me te groot.
iPhone 6S is te duur.
En de S6 is te kreupel.
En dan wordt de keuze maken wel moeilijk... :( :(

[ Voor 2% gewijzigd door RobIII op 21-05-2020 01:37 . Reden: Naam op verzoek verwijderd ]

• TereZz
Garret1410 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 21:55:
[...]

Is het niet de camera lens die je hoort?

Ik heb geen losse knop maar mijn ervaring met de galaxy s4, s5 en iPhone 6 is dat ze bij mij uiteindelijk wat los gaan zitten. Dit is in de relatief korte tijd dat ik ze had (1jaar) niet erger geworden.
Nu je het zegt :o . Ik hoor ze allebei, als ik de knop vast hou tijdens het schudden, hoor ik alleen nog de lens inderdaad. Hoop dat dat zo hoort?

• MNTN
Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 22:03:
[...]

Dit dus.
LG G4 is me te groot.
iPhone 6S is te duur.
En de S6 is te kreupel.
Heel herkenbaar... Precies dezelfde keuze, maar dan met de 6s plus
MNTN schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 19:55:
Na een boel lezen over de s6 verbaas ik me wel. Een mooie telefoon met een waslijst aan mogelijke problemen. Ligt het aan mij als ik denk dat een product moet doen wat hij zou moeten doen en da er in ieder gevaal weinig variatie zou moeten zitten tussen de modellen die je koopt? Homeknop, inbranden, ram geheugen problemen, beeldschermissues (roze, groen of blauwe gloed), ontvangst issues, pixels in de frontcamera, krasgevoeligheid beeldscherm, spontaan scheuren etc etc. En dan nog niet eens de problemen rondom garantieafwikkelingen. Ik vind het echt een enorm dilemma. Qua omvang, gebruik en de camera.... Helemaal super ... Maar durf ik de roulette aan?
Er zijn inderdaad veel problemen gemeld en vooral de eerste series. Ik probeer het niet te bagatelliseren maar ik lees in bijna elk topic van een bepaalde telefoon heel veel klachten.

Ik ga niet te ver terug in de tijd maar toen ik de Xperia S had stond het Sony support vol met klachten. Xperia Z idem dito en nog steeds hier op tweakers lees ik over spontaan gebarsten schermen bij de Z3.
Toen de M7 uitkwam waren er ook veel klachten met betrekking tot bouwkwaliteit.

De iphone 5 en 6 draadjes staan ook vol van klachten over slechte beeldschermen met gele vlekken of verschillende helderheid. Home buttons die los zitten enz...

Neemt niet weg dat er problemen zijn met de S6 maar staar je niet blind op mogelijke problemen.

Ik zou zeggen koop een S6 in de winkel controleer het ter plekke.

Meest voorkomend probleem is denk ik het scherm, loszittende home knop en spikkels in front camera. De rest is denk ik zeldzaam of niet eens een echt probleem.

[ Voor 0% gewijzigd door RobIII op 21-05-2020 01:49 . Reden: Naam op verzoek verwijderd ]

TereZz schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 22:03:
[...]

Nu je het zegt :o . Ik hoor ze allebei, als ik de knop vast hou tijdens het schudden, hoor ik alleen nog de lens inderdaad. Hoop dat dat zo hoort?
Is normaal bij optische stabilisatie
Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 22:03:
[...]

Dit dus.
LG G4 is me te groot.
iPhone 6S is te duur.
En de S6 is te kreupel.
Ik heb nog wel een nokia 3310 :)

• MNTN
Garret1410 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 22:09:
[...]

Er zijn inderdaad veel problemen gemeld en vooral de eerste series. Ik probeer het niet te bagatelliseren maar ik lees in bijna elk topic van een bepaalde telefoon heel veel klachten.

Ik ga niet te ver terug in de tijd maar toen ik de Xperia S had stond het Sony support vol met klachten. Xperia Z idem dito en nog steeds hier op tweakers lees ik over spontaan gebarsten schermen bij de Z3.
Toen de M7 uitkwam waren er ook veel klachten met betrekking tot bouwkwaliteit.

De iphone 5 en 6 draadjes staan ook vol van klachten over slechte beeldschermen met gele vlekken of verschillende helderheid. Home buttons die los zitten enz...

Neemt niet weg dat er problemen zijn met de S6 maar staar je niet blind op mogelijke problemen.

Ik zou zeggen koop een S6 in de winkel controleer het ter plekke.

Meest voorkomend probleem is denk ik het scherm, loszittende home knop en spikkels in front camera. De rest is denk ik zeldzaam of niet eens een echt probleem.
Totaal met je eens dat iedere telefoon zo zijn problemen heeft. Blijf erbij dat het in sommige gevallen wel extreem is. Over de schermproblemen twijfel ik het meeste. O.a. Steeffoon gaf aan dat het ook na een paar weken kon ontstaan.

Verwijderd

Ik heb 3x een S6 gehad en alle 3 hadden ze hetzelfde probleem, de homeknop heeft wat speling. Na 3x heb ik maar aangenomen dat dit blijkbaar hoort en dat ik een zeurpiet ben. Verder waren ze alle 3 volledig in orde, wat dat betreft dus consistent met elkaar. Het bereik van het toestel is wel echt minder goed dan een iPhone of Lumia maar ook dat was bij alle 3 het geval (overigens ook bij een M7 en Nexus 5).

Als je de S6 bij een goede wegschop bestelt kun je hem ook prima terugsturen als het niet bevalt.

• nxt0206
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 29-11 12:05
Ik heb Package Disabler Pro gebruikt en "disabler alle bloatware" gedaan , nu kan ik de kop "batterij" instellingen niet meer terugvinden en dus batterijverbruik etc niet meer zien, normaal staat batterij onder de menu " taal en invoer" welk app of service moet ik aanzetten om dat weer te kunnen zien?

[ Voor 10% gewijzigd door nxt0206 op 14-10-2015 23:43 ]

• Errieseeka
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-12 20:51
Paarse vlekken bij mn frontcam en mn batterijduur is om te huilen. Heb begrepen dat de paarse vlekken bij n repaircentre verholpen kunnen worden. Die batterijduur is echter n ander verhaal. Zijn er nog tips voor een betere batterijduur? Ik doe echt niks gek maar echt te triest dat zo'n dure telefoon zo slecht omgaat met zn batterij. Soms heb ik binnen n uur 20% minder terwijl hij in mn broekzak zit...

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:25

13art

Moderator Mobile
Begin eens met het installeren van batterijen battery stats (gratis op xda) of gsam (playstore) om te zien waar het hoge verbruik vandaan komt.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Verwijderd

Errieseeka schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 02:03:
Paarse vlekken bij mn frontcam en mn batterijduur is om te huilen. Heb begrepen dat de paarse vlekken bij n repaircentre verholpen kunnen worden. Die batterijduur is echter n ander verhaal. Zijn er nog tips voor een betere batterijduur? Ik doe echt niks gek maar echt te triest dat zo'n dure telefoon zo slecht omgaat met zn batterij. Soms heb ik binnen n uur 20% minder terwijl hij in mn broekzak zit...
Lees het topic eens door, daar staan ondertussen wel voldoende tips in. Als je daarnaast totaal niet vermeldt wat je met je toestel doet dan wordt het sowieso lastig om je te adviseren :)

• Amps
Ik schrik wel een beetje van de verhalen over batterijduur. Ik ben inmiddels erg verwend met een goede accuduur op mijn M8. Er zijj veel factoren die de accuduur beïnvloeden, I know. Het is wel verrassend dat de review/tests van Tweakers aangeeft dat de accuduur ver boven de M8 is.

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:39

DON PAPA

Tweaker-fan

Die batterijduur is echter n ander verhaal. Zijn er nog tips voor een betere batterijduur? Ik doe echt niks gek maar echt te triest dat zo'n dure telefoon zo slecht omgaat met zn batterij. Soms heb ik binnen n uur 20% minder terwijl hij in mn broekzak zit...
Heeft niks met de telefoon of batterij zelf te maken, het zijn de apps en instellingen op de telefoon die dit veroorzaken. Als je deze topic eens rustig door leest, kom je echt genoeg info tegen om de batterij duur behoorlijk te vergroten. Mijn S6 gebruikten in eerste instantie ook zoveel batterij in standbystand en nu zit ik op 0,5% per uur in standbystand met WiFi, GPS & 4G gewoon aan...

Dit heb ik gedaan: EJSEJS in "[Samsung Galaxy S6-serie] Ervaringen en Discussie"

[ Voor 14% gewijzigd door DON PAPA op 16-10-2015 12:13 ]

• TereZz
nxt0206 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 23:40:
Ik heb Package Disabler Pro gebruikt en "disabler alle bloatware" gedaan , nu kan ik de kop "batterij" instellingen niet meer terugvinden en dus batterijverbruik etc niet meer zien, normaal staat batterij onder de menu " taal en invoer" welk app of service moet ik aanzetten om dat weer te kunnen zien?
Smart manager moet dan weer aan.
Batterij duur is zoals al vaker aangegeven afhankelijk van zoveel factoren.

9 van de 10 keer is het een app die dwarsligt.

In het algemeen is de accuduur niet de sterkste kant van de S6 maar ik kan ook niet zeggen dat het slecht is. Ik persoonlijk doe een dag met de S6.
Ik weet niet precies hoe de M8 presteert maar ik wat hoor is deze ook met een dag leeg. Ik heb op dit moment ook nog een iPhone 6 liggen en daar doe ik ook een dag mee.

Soms is de accu sneller leeg als ik slecht signaal heb en bijvoorbeeld veel op 3G of slechter zit. Maar als ik de S6 weinig gebruik dan kan ik er wel twee dagen mee doen.

Verwijderd

Ik heb net een update geïnstalleerd en ik heb nu 5.1.1.
Weet niet eens precies of ik dat al had of dat ik op 5.0.1 ofzo draaide haha.
Ik zie een verandering in icoontjes / mappen en de vorm ervan, lelijker geworden :|
Apps lijken wel wat sneller te openen dus da's wel mooi meegenomen.
Iemand anders nog een update gekregen vandaag?

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-12 11:48
Ik kan ook wel iets positiefs melden over batterijduur: ik gebruik veel Flitsmeister onderweg. Bij eerdere telefoons gebruikte GPS veel energie. Nu bij de S6 lijkt dat veel minder te zijn: ik heb een oplader in de auto, maar neem niet eens meer de moeite om de kabel in te pluggen: met 2x een uur flitsmeister aan haal ik nog steeds het eind van de dag makkelijk.

En zoals eerder al gezegd: opladen gaat supersnel en thuis vind ik dat niet zo erg, bv tijdens avondeten. Op je werk kan dat natuurlijk niet; dan moet ie het altijd probleemloos doen. Maar als het eens nodig is thuis, dan is het geen probleem.

En over het algemeen vind ik de batterij GOED GENOEG. Niet slecht, niet heel goed, maar wel goed genoeg dus en geen reden voor zorgen als je een gemiddelde gebruiker bent.

En al die tools om batterij te besparen gebruik ik niet: uiteindelijk heeft het vaak bijwerkingen, waardoor je blijft klooien. Leuk als dat je niet uitmaakt of het zelfs als een sport ziet, maar voorlopig begin ik daar nog lang niet mee.

[ Voor 13% gewijzigd door kwaazaar op 15-10-2015 17:54 ]

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ik ben uiterst tevreden over de batterijduur. Ik ben iemand die veel whatsappt en social media (insta en snapchat) volgt en per dag 30 min a 1 uur aan youtube videos kijkt en onderweg naar school luister ik zo'n half uurtje naar muziek en af en toe korte telefoongesprekken en natuurlijk browsen op het internet.

Ik heb screenshots gemaakt van de afgelopen 3 dagen van mijn batterijduur en dit zijn de resultaten:

Dag 1:
http://i.imgur.com/N7h7Geq.png
http://i.imgur.com/CIwJJ2E.png

Dag 2:
http://i.imgur.com/5DMj4Tr.png
http://i.imgur.com/owzlrXz.png

Dag 3:
http://i.imgur.com/YufF2Ow.png
http://i.imgur.com/bY3DRKg.png

Ik slaap zo'n 8 uurtjes per dag dus dan blijft er 16 uur over en daarbij heb ik deze resultaten behaald. Mijn standby time is niet zo heel geweldig, verlies soms 5 soms 10% wanneer ik het aan het slapen ben, Daarom is bij dag 3 de SOT zo hoog, omdat ik het in de middag van de lader heb gehaald en voor het slapen gaan was hij leeg wat ik ook het prettigst vindt. Bij lichtgebruik kan ik zeker 2 dagen lang volhouden.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Verwijderd

TereZz schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 20:28:
Ben sinds een kleine week ook trotse eigenaar van de s6.
Batterijduur valt toch wat tegen, met Greenify en Package Disabler Pro kom ik alsnog op max. 3 uur SOT, dit na 12,5 uur, waarvan 7 % androidOS en 7 % Google Play-services gebruikt heeft. Zonder Google Now was dit niet veel beter. Ik zal de S Health en Google Now morgen weer uitschakelen als test, maar er is iets niet pluis.

Hoe zit het met location services? Uit jouw verhaal maak ik op dat dit aan staat. Dat vreet enorm veel batterij. Ik zet het alleen aan wanneer ik het ook daadwerkelijk nodig heb. Dat scheelt een hoop!

Gebruik je de disable all bloatware in package disabler of heb je zelf processen gekozen?

Mijn home knop zit ook losjes. D.w.z.. als ik schud hoor ik het tikken. Dit is vanaf het begin zo geweest en nu, twee maanden verder, is het er niet meer of minder op geworden. Het is in

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:28
Mijn home knop zit ook losjes. D.w.z.. als ik schud hoor ik het tikken. Dit is vanaf het begin zo geweest en nu, twee maanden verder, is het er niet meer of minder op geworden. Het is in
Is wellicht de beeldstabilizator van de camera die je hoort.

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:19
Paarse vlekken bij mn frontcam en mn batterijduur is om te huilen. Heb begrepen dat de paarse vlekken bij n repaircentre verholpen kunnen worden.
Niet te lang mee wachten. Ik had dit probleem ook. Niet laten repareren omdat ik de frontcamera toch niet vaak gebruikte, totdat mijn telefoon random ging uitvallen. Op een gegeven moment zo erg dat deze niet meer bruikbaar was. Bleef zelfs hangen in recovery modus.

Daarna inderdaad mijn telefoon laten repareren bij een repaircentre en is de lens vervangen. Twee weken goed gegaan maar nu helaas weer hetzelfde probleem. Geen idee of dit samenhangt met het frontcamera probleem, maar wellicht kan een defect in een hardware toch schade aanrichten aan andere hardware.

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-12 22:09
Ik zet de telefoon nachts in airplane mode dmv Tasker. Heb in de nacht dus nauwelijks verlies. Verder doe ik nog wat zaken met Tasker. Ik kan het zeker 2 dagen volhouden met een SOT van bijna 4 uur. Ik heb wel overdag bluetooth (ivm Pebble) en locationservices aanstaan.

[ Voor 15% gewijzigd door Erik1805 op 16-10-2015 15:16 ]

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

• REDSD
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Sinds 5 dagen een Galaxy s6 weer.
Ik voor de langste tijd een z1 compact gehad en daar was de batterij echt geweldig van.

Nu weer een samsung te hebben merk je toch dat veel dingen net iets beter werken.
De batterij is alleen niet super, maar ook niet slecht.

Ik ben een gemiddelde gebruiker en heb ongeveer nog 30% procent over aan het einde van de dag.
Een dag ziet er ongeveer zo uit:
Van de lader om 6:45
Navigatie (Waze) max 60 minuten
Facebook checken, twitter, whatsapp, Mail en wat browsen in Chrome 60 minuten
Random dingen en bellen +/- 30 minuten.
Aan de lader om 23:30 en ongeveer 30% over

Maar zoals vandaag al 8 uur van de lader en pas 13% kwijt, nu heb ik vandaag bijna alleen maar gebeld en is mijn scherm niet langer dan 20 minuten aan geweest.

De battery is dus de ene keer beter dan de andere keer, maar voor mij niet dramatisch slecht.

Verwijderd

@ REDSD
Nee, de batterij veranderd niet, het is jouw andere manier van gebruik waardoor de batterij korter/langer mee gaat.
Maar goed nu zijn de laatste tig posts over het accu gebruik terwijl iedereen weet dat het van verschillende factoren af hangt. Zijn er andere ervaringen dan die van de accu :+

• _Tinus_
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 19-12 10:24
Dan vestigigen we onze hoop maar op Marshmallow en de doze functie voor betere batterij duur.
Zolang ik een hele dag redt met mijn telefoon ben blij en dat lukt me in de meeste gevallen wel zonder dat ik de telefoon exessief gebruik.

Hebben anderen er ook wel eens last van dat de camera moeilijk focust in het donker op bewegende objecten zoals kinderen en katten. Bij een foto staat vaak een bewegings blur.

• Amps
Net de S6 gehaald. Ik merk meteen dat de sleep/wake button een andere klik geeft. Niet zo tactile als de volume knoppen. Hoort dit zo, of heb ik een luie sleep/wake knop?

• Randle
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-11 17:40
Amps schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 19:02:
Net de S6 gehaald. Ik merk meteen dat de sleep/wake button een andere klik geeft. Niet zo tactile als de volume knoppen. Hoort dit zo, of heb ik een luie sleep/wake knop?
Heb het net even getest met m'n eigen S6 en merk inderdaad wel verschil tussen de twee. On/off button is minder hoorbaar/tactile dan de volumeknoppen, alsof de on/off button wat zwaarder is/klinkt. De knop werkt verder wel soepel :)

• Amps
Randle schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 22:00:
[...]

Heb het net even getest met m'n eigen S6 en merk inderdaad wel verschil tussen de twee. On/off button is minder hoorbaar/tactile dan de volumeknoppen, alsof de on/off button wat zwaarder is/klinkt. De knop werkt verder wel soepel :)
Thanks voor het testen! Klinkt precies zoals ik het bedoelde.

• Wimhaw
  • Laatst online: 20-12 19:53
Mijn S6 heeft sinds kort problemen met de camera.Na het opstarten van de camera app doet de focusering doet het niet. In het beeld is alles wazig behalve dichtbij met andere woorden macrostand. Heb van alles geprobeerd maar het enige wat helpt is een tik tegen de S6 te geven om de focusering weer aan de praat te krijgen. Vanaf dat moment werkt de camera zonder problemen.
Volgens mij is de enige remedie camera te laten vervangen of weet iemand anders een oplossing hiervoor?

Fossielbrandstofloos huis en -vervoer vanaf november 2024

_Tinus_ schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 17:43:
Hebben anderen er ook wel eens last van dat de camera moeilijk focust in het donker op bewegende objecten zoals kinderen en katten. Bij een foto staat vaak een bewegings blur.
Bewegingsblur heeft te maken met de sluitertijd. Bij weinig licht zal de sluitertijd toenemen om toch voldoende licht binnen te krijgen. Hier heeft elke camera last van tenzij je een dslr hebt waarvan je de iso kunt opkrikken.

Wat je kunt proberen is de add on Sport downloaden. Dit kan in de camera app en "stand" te selecteren.

Verwijderd

Na het installeren van de Franse rom (XEF) 5.1.1 G920FXXU3COI9 / G920FOXA3COJ1 werkt de ontgrendeling van het hoesje niet meer voor mijn S6, ook kan ik bij de instellingen "accessoires" niet meer terug vinden om instellingen te doen.
Ik heb net hetzelfde probleem met mijn S6 edge, daar heb in de engelse rom (XEU) 5.1.1 G925FXXU3COI9 / G925FOXA3COI9 op geflashed en nu werkt de cover ook niet meer.
Ook hier kan ik bij de instellingen "accessoires" niet meer terug vinden om instellingen te doen.
Nog meer mensen met dit probleem?

• Tammesp
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20-12 19:23
Nu heb ik iets vaags met mijn S6 Edge. Zodra ik wat harder op het scherm druk, krijg ik een soort van kraak geluid te horen. Lijkt net dat het scherm er niet goed op zit. Ik voel ook dat het een klein beetje buigt naar onder.

Hier een klein filmpje ervan:

Ik ga deze week maar langs een Samsung service punt...

Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15

Klinkt niet zo best inderdaad.

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Tammesp schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 14:13:
Nu heb ik iets vaags met mijn S6 Edge. Zodra ik wat harder op het scherm druk, krijg ik een soort van kraak geluid te horen. Lijkt net dat het scherm er niet goed op zit. Ik voel ook dat het een klein beetje buigt naar onder.

[video]

Je kunt proberen om met een föhn het toestel op te warmen en daarna een paar minuten stevig drukken op het scherm, maar omruilen voor een nieuw toestel (waar je zeker recht op hebt) lijkt me verstandiger :/

• Tammesp
Inderdaad!
Ruffzz schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 15:37:
[...]

Je kunt proberen om met een föhn het toestel op te warmen en daarna een paar minuten stevig drukken op het scherm, maar omruilen voor een nieuw toestel (waar je zeker recht op hebt) lijkt me verstandiger :/
Wel, ik ga er niet zelf mee knoeien ;) Eens kijken wat ze bij de Samsung service punt zeggen..!

Verwijderd

[video]
Je hoort het alleen als je na het indrukken de druk weer vermindert, het klinkt als lijm / plaktape die je even vastdrukt en na loslaten gelijk weer los komt.

[video]

Potverdikke Jij hebt ook al zoveel problemen gehad,en dit klinkt niet goed.
Hoop dat ze het meteen kunnen fiksen succes.

• TereZz
Na het disablen van de S Health app via Package Disabler, hield de telefoon het ruim een dag vol, met 4 uur SOT. Dus dat was mooi!

Minder mooi is dat ik op de Extra energiebesprarende stand gedrukt heb, niet zo 1,2,3 zag hoe ik daar weer uit kwam, dus het toestel gereboot, en nu start deze niet meer op. Hard reset gedaan, maar noppes, blijft hangen op het Samsung opstartscherm :(

Is het mogelijk om bij de bestanden zonder dat de telefoon opstart?
Ik kom wel in de bootloader, maar daar zit geen functie om als usb-massaopslag te dienen.

[ Voor 17% gewijzigd door TereZz op 18-10-2015 16:29 ]

• Tammesp
Verwijderd schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 15:53:
[...]

Je hoort het alleen als je na het indrukken de druk weer vermindert, het klinkt als lijm / plaktape die je even vastdrukt en na loslaten gelijk weer los komt.
Zo klinkt het inderdaad. Het is alleen als ik iets harder druk en dan weer loslaat, maar het is echt een irritant geluid..!
pappaleone schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 15:54:
[...]

Potverdikke Jij hebt ook al zoveel problemen gehad,en dit klinkt niet goed.
Hoop dat ze het meteen kunnen fiksen succes.
Ja, inmiddels word ik er een beetje gek van. Hopelijk krijg ik een nieuwe, want dit is al de 3e keer dat er iets mis is met deze S6 Edge.

Verwijderd

Tammesp schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 17:39:
[...]
Zo klinkt het inderdaad. Het is alleen als ik iets harder druk en dan weer loslaat, maar het is echt een irritant geluid..!
[...]
Ja, inmiddels word ik er een beetje gek van. Hopelijk krijg ik een nieuwe, want dit is al de 3e keer dat er iets mis is met deze S6 Edge.
Ik hoop het voor je maar denk van niet. Wat nu wel denk ik gaat gebeuren is dat anderen gaan checken of ze jouw probleem ook hebben 8)
Want volgens mij ben je de 1e die dit probleem heeft.
TereZz schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 15:56:
Na het disablen van de S Health app via Package Disabler, hield de telefoon het ruim een dag vol, met 4 uur SOT. Dus dat was mooi!

Minder mooi is dat ik op de Extra energiebesprarende stand gedrukt heb, niet zo 1,2,3 zag hoe ik daar weer uit kwam, dus het toestel gereboot, en nu start deze niet meer op. Hard reset gedaan, maar noppes, blijft hangen op het Samsung opstartscherm :(

Is het mogelijk om bij de bestanden zonder dat de telefoon opstart?
Ik kom wel in de bootloader, maar daar zit geen functie om als usb-massaopslag te dienen.
Al geprobeerd met Smart switch. Iets met herstel.

Anders in de recovery mode opstarten en factory reset doen en als niets meer werkt dan kun je via Odin de rom opnieuw flashen.
Garret1410 schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 19:49:
[...]

Al geprobeerd met Smart switch. Iets met herstel.

Anders in de recovery mode opstarten en factory reset doen en als niets meer werkt dan kun je via Odin de rom opnieuw flashen.
Met Smart switch is het mogelijk, al denk ik wel dat je de gegevens kwijt bent. :'(

• TereZz
@^^
Jep, alles kwijt. Gelukkig foto's wel gebacked up naar Onedrive :)
Tip van de dag: Niet rebooten als iets te lang duurt..

• Amps
Toch nog een lichte roze waas op het midden van het scherm. Wordt na een tijdje best irritant wanneer je door witte pagina's scrollt. Eens kijken of ik wat kan regelen bij de MM morgen.. Ben ook niet echt tevreden over de kleurreproductie op de S6. Op "basic" stand zijn de kleuren te flets, en ziet wit er wat gelig uit. Bij AMOLED cinema ziet wit er veel beter uit, maar zijn de kleuren weer iets te saturated :|

Edit: Het lijkt er bijna op dat de kwaliteit van AMOLED schermen niet zoals het vroeger was (in ieder geval t.o.v. LCD schermen). Weet nog dat het scherm van de i8190 HD echt een verademing was. Dit gevoel heb ik niet meer met de 2k Super AMOLED scherm van de S6. Misschien ben ik ook verwend geraakt met goede kwaliteit LCD schermen.

[ Voor 67% gewijzigd door Amps op 18-10-2015 21:38 ]

Verwijderd

misschien een domme vraag maar : waar vind je thema's om te kopen? Ik zie alleen gratis thema's in de themastore

Verwijderd

Vanmiddag een nieuwe S6 gekocht. Touchscreen doet helemaal niks.

Na aanzetten komt ie met het taal installeren scherm. Niks reageert ook niet na resetten op alle mogelijke manieren. Kan hem niet eens uitzetten.

Knoppen doen het wel dus drie seconden aan/uit geeft wel pop-up "uitschakelen of opnieuw opstarten" maar kan het niet selecteren.

Terug naar de winkel maar weer :(
Verwijderd schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 22:29:
Vanmiddag een nieuwe S6 gekocht. Touchscreen doet helemaal niks.

Na aanzetten komt ie met het taal installeren scherm. Niks reageert ook niet na resetten op alle mogelijke manieren. Kan hem niet eens uitzetten.

Knoppen doen het wel dus drie seconden aan/uit geeft wel pop-up "uitschakelen of opnieuw opstarten" maar kan het niet selecteren.

Terug naar de winkel maar weer :(
Je zou even de drie toetsen combinatie to kunnen passen en een hard reset,omdat er nog niets op je telefoon staat. Maar toegeven normaal is het niet. Dus ze hebben de telefoon niet even gecontroleerd toen je hem kocht? Wel heel vervelend.

• sawtomyer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-12 08:22
Hallo allemaal, ik heb vandaag een update binnengekregen voor mijn s6 edge; het gaat om een update van 78,54 MB. Heeft iemand ervaring met deze update? Mijn s6 edge loopt nu soepel en wil niet riskeren dat 'ie weer raar gaat doen. :) Thanks

Verwijderd

...Je zou even de drie toetsen combinatie to kunnen passen en een hard reset,omdat er nog niets op je telefoon staat. Maar toegeven normaal is het niet. Dus ze hebben de telefoon niet even gecontroleerd toen je hem kocht? Wel heel vervelend.
Die toetsen heb ik ook al geprobeerd. Niks helpt.

Gekocht bij de mediamarkt als los toestel dus geen verkoper die het even gecontroleerd heeft of zo. Mediamarkt gaat eind van de ochtend wel weer open. Daar maar even vragen. Hoop niet dat ze gaan proberen me af te schepen met opsturen e.d.
Gewoon omruilen die hap.

Heb dit probleem nog niet echt kunnen vinden overigens op internet. Wat haperende maar geen enkele die helemaal niet reageert.

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20-12 15:17
Ik ben aan het twijfelen of ik nu met de cashback actie moet gaan voor de S6 of wachten op de S7. Wat zijn jullie ervaringen met de S6? Ik had hiervoor een Sony Xperia Z3 compact waarvan de achterkant spontaan is gebarsten (glazen achterkant). Zijn er ook zulke defecten met de S6? Zo niet, zijn er nog andere negatieve punten waar jullie tegenaan zijn gelopen het afgelopen half jaar?

Verwijderd

Daan87423 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 09:23:
Ik ben aan het twijfelen of ik nu met de cashback actie moet gaan voor de S6 of wachten op de S7. Wat zijn jullie ervaringen met de S6? Ik had hiervoor een Sony Xperia Z3 compact waarvan de achterkant spontaan is gebarsten (glazen achterkant). Zijn er ook zulke defecten met de S6? Zo niet, zijn er nog andere negatieve punten waar jullie tegenaan zijn gelopen het afgelopen half jaar?
Ik zou zeggen, lees dit topic eens door.

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-12 17:09
Ik zou wachten op de s8, de s7 biedt maar weinig extra ten opzichte van de s6.

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01 16:32

Dooiedibbes

PSN: Eczeem

Verwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 22:18:
Volgens mij loopt er een app te klooien dan want ik had maandag en vandaag ook een dikke battery drain. Toestel helemaal leeg om 18:00 terwijl ik er normaal makkelijk 2 dagen mee doe. Toestel was ook erg warm en dat werd alleen opgelost na een reboot. Maandag leek bij mij LinkedIn de boosdoener maar die heb ik vandaag niet gebruikt. Draai een custom rom die het uitstekend doet, de afgelopen 6 weken geen enkel probleem gehad en nu ineens problemen.

[...]

Hmm, volgens mij heb ik hetzelfde probleem zie ik nu. Ik heb van alle contacts 1 vermelding maar zodra ik naar een specifiek contact zoek (bijvoorbeeld: Thomas) dan krijg ik 241x dezelfde Thomas onder elkaar. Dit lijkt bij iedere naam voor te komen, al verschilt het aantal vermeldingen wel (81, 78, 137 etc.). Mijn S6 was maandag ook enorm traag, haperde continu en was zeer warm+snel leeg.

Edit: Alle dubbele vermeldingen zijn allen van LinkedIn.
Late reactie ivm vakantie maar bij mij was LinkedIn ook de boosdoener. Nu LinkedIn verwijderd en nergens last meer van.,

PSN: Eczeem

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08:53
sawtomyer schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 22:57:
Hallo allemaal, ik heb vandaag een update binnengekregen voor mijn s6 edge; het gaat om een update van 78,54 MB. Heeft iemand ervaring met deze update? Mijn s6 edge loopt nu soepel en wil niet riskeren dat 'ie weer raar gaat doen. :) Thanks
Net ook deze update geinstalleerd. Je kan in je accu-settings je apps optimaliseren. Ook zou er een verbetering moeten zijn m.b.t. geheugengebruik en StageFright geeft nu geen enkel kwetsbaarheid meer weer.
Amps schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 21:18:
Toch nog een lichte roze waas op het midden van het scherm. Wordt na een tijdje best irritant wanneer je door witte pagina's scrollt. Eens kijken of ik wat kan regelen bij de MM morgen.. Ben ook niet echt tevreden over de kleurreproductie op de S6. Op "basic" stand zijn de kleuren te flets, en ziet wit er wat gelig uit. Bij AMOLED cinema ziet wit er veel beter uit, maar zijn de kleuren weer iets te saturated :|

Edit: Het lijkt er bijna op dat de kwaliteit van AMOLED schermen niet zoals het vroeger was (in ieder geval t.o.v. LCD schermen). Weet nog dat het scherm van de i8190 HD echt een verademing was. Dit gevoel heb ik niet meer met de 2k Super AMOLED scherm van de S6. Misschien ben ik ook verwend geraakt met goede kwaliteit LCD schermen.
Het is persoonlijke voorkeur. Qua kleurweergave zou het theoretisch een van de beste schermen moeten zijn. De wit weergave zit tussen de 6300k en 6500k in wat ik zo lees en dat is echt wit. Alleen vinden wij mensen koel/blauw wit richting de 7000k mooier omdat het witter lijkt.

Persoonlijk vind ik het wit ook te warm in de basis setting en daarom gebruik ik altijd aanpasbaar beeldscherm. De felle kleuren neem ik dan voor lief en eerlijk gezegd vind ik het wel mooi op een smartphone al had het een tikkeltje minder gemogen.

De lcd van tegenwoordig zijn gewoon erg goed. Contrast en zwartwaarde worden steeds beter maar Amoled wordt ook steeds beter als ik kijk vanaf de galaxy S2.

Toch went het vind ik. Pak ik een iPhone dan vind ik alles flets en erg wit. Pak ik daarna de S6 dan vind ik die weer over de top qua kleuren en het wit gelig.

[ Voor 4% gewijzigd door Garret1410 op 19-10-2015 12:08 ]

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:44
Ik heb wat problemen met 2 bluetooth carkits, en dan met name dat de verbinding regelmatig wegvalt.

Het gaat om een parrot en om een Bury carkit, dus lijkt me echt aan de telefoon te liggen.

Is hier iets aan in te stellen :?

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-09 16:31
Amps schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 21:18:

[...]

En die i8910 HD had toen ook al STEREO speakers aan de voorzijde :9~
Was mijn eerste ervaring met Samsung en Amoled en sindsdien altijd Samsung gekozen (en een Nexus 5)

• Amps
Interessant. Kan wel wat inzien in je uitleg. Heb daarnaast ook het gevoel dat deze AMOLED schermen een soort papier structuur/textuur over het scherm hebben (vooral op een wat lage brightness). Bij de LCD van de M8 is alles mooi egaal.

Ik heb uiteindelijk mijn aankoopbedrag teruggekregen uit coulance. Weet niet of ik nog een keer wil gokken met de S6. De camera is wel een verademing t.o.v. de M8 zeg.

• Steeffoon
  • Nu online

Steeffoon

Smartphone-nerd

catt4u schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 13:41:
[...]

En die i8910 HD had toen ook al STEREO speakers aan de voorzijde :9~
Was mijn eerste ervaring met Samsung en Amoled en sindsdien altijd Samsung gekozen (en een Nexus 5)
Hahaha, heel herkenbaar!
Heb hem hier nog liggen (niet dat ik hem nog gebruik), de i8910 HD. Dat was ook echt het toestel waarbij ik met mijn mond open naar dat filmpje met dat schroefje ging kijken, de demo :)

DroidApp.nl - KIA EV3 GT-PlusLine / Pixel 10 Pro XL & meer Android / MacBook Air

Ik zat met een vraagje:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/65281313/2015-10-14%2018.12.37.png

Ik ben gewend om de muziek speler te openen door of op de album hoes te drukken (rode) of de titel van van nummer waar ik op dat moment naar luister (blauw). Nu is het zo dat deze vaak alleen bij afspelen inderdaad opent maar als ik dus de applicatie wil openen voordat ik een nummer start dan kan ik drukken wat ik wil maar er gebeurd niets.
Doe ik iets fout? :+

• Amps
Steeffoon schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 17:25:
[...]

Hahaha, heel herkenbaar!
Heb hem hier nog liggen (niet dat ik hem nog gebruik), de i8910 HD. Dat was ook echt het toestel waarbij ik met mijn mond open naar dat filmpje met dat schroefje ging kijken, de demo :)
De demo met die helikopter :+
Daan87423 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 09:23:
Je kunt natuurlijk ook wachten op de galaxy S8.
Als je een nieuwe telefoon koopt is
hij binnen 2 maanden alweer achterhaald. Zo kun je bezig blijven.

• FreezingPixels
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-12 22:00
Garret1410 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:22:
[...]

Ik denk een gevalletje garantie maar je kunt even naar het test menu gaan door *#0*# in de dialer te typen en dan de optie Touch kiezen.

Ik ga ervanuit dat je hem al opnieuw opgestart hebt.
Bedankt voor je reactie, ik heb het uitgeprobeerd in het test menu en daar deed hij het ook niet. Later is tevens ook de rand er boven gestopt met werken en miste dus ongeveer 10% van het scherm touch. Best vervelend als je het dropdown menu niet kan uittrekken. Ik heb net een factory reset gedaan en hij lijkt nu weer te werken. Met nadruk op lijkt want net deed ie het ook even niet. Nu maar eerst kijken of dit de oplossing is anders gaat de telefoon toch terug naar coolblue.

• Amps
Amps schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 19:02:
Toestel teruggebracht en heb het aankoopbedrag terug kunnen krijgen. Om hierboven nog even op terug te komen: mijn sleep/wake button werkte inderdaad niet naar behoren. Alle toestellen in de winkel hadden wel een goede "klik".

Nu even kijken of ik weer een gokje ga wagen met de S6 (of een S6 edge ga halen). De S6 mist wel het "wow" effect. Misschien omdat ik high-end telefoons gewend ben :')
Amps schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 20:01:
[...]

Toestel teruggebracht en heb het aankoopbedrag terug kunnen krijgen. Om hierboven nog even op terug te komen: mijn sleep/wake button werkte inderdaad niet naar behoren. Alle toestellen in de winkel hadden wel een goede "klik".

Nu even kijken of ik weer een gokje ga wagen met de S6 (of een S6 edge ga halen). De S6 mist wel het "wow" effect. Misschien omdat ik high-end telefoons gewend ben :')
Volgens mij is de S6 toch echt High-End hè :+

• Amps
Mrjraider schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 21:45:
[...]

Volgens mij is de S6 toch echt High-End hè :+
Dat bedoelde ik ook. In de zin van dat ik inmiddels al high-end telefoons gewend ben in het verleden (toen was er wel een zekere zin van "wow, wat een mooi toestel"). De S6 voelt een beetje aan als "just another flagship" :p
Amps schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 21:49:
[...]

Dat bedoelde ik ook. In de zin van dat ik inmiddels al high-end telefoons gewend ben in het verleden (toen was er wel een zekere zin van "wow, wat een mooi toestel"). De S6 voelt een beetje aan als "just another flagship" :p
Aha, tja. Ik ben geen high-ends gewend zit er altijd eentje onder. Begonnen met de Galaxy S+ toen de Xperia SP. En dan vier jaar later de S6 ;) Ben wel tevreden met de upgrades 8)

• Brx
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 25-09 00:13

Brx

Heb vandaag de G920FXXU3COI9 update binnen gekregen. Merk echt dat alles nu veel lekkerder loopt. Alle animaties etc gaan nu lekker vlot. Ook in chrome waar die op pagina's met flash advertenties voorheen ging stotteren met scrollen werkt het nu perfect.

Merken jullie ook verbeteringen?

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik las vanavond toevallig, dat Samsung stilletjes een blog heeft gelanceerd over security updates voor diverse toestellen, onder andere de S6 dus.

Het is te bekijken op http://security.samsungmobile.com/, momenteel is op http://security.samsungmobile.com/smrupdate.html al eea te lezen.
Models for Monthly Updates¹:

Galaxy S series (S6 edge+, S6, S6 edge, S5)
Galaxy Note series (Note 5, Note 4, Note edge)
Galaxy Tab series (Tab S2, Tab S)

¹ Models list may vary depending on regions and carriers.

Samsung plans to expand the monthly updates to extended models in other regions and carriers in the near future.

[ Voor 38% gewijzigd door CH4OS op 20-10-2015 00:30 ]

CptChaos schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 00:23:
Ik las vanavond toevallig, dat Samsung stilletjes een blog heeft gelanceerd over security updates voor diverse toestellen, onder andere de S6 dus.

Het is te bekijken op http://security.samsungmobile.com/, momenteel is op http://security.samsungmobile.com/smrupdate.html al eea te lezen.
[...]
Kijk dat is mooi. :)

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-10 10:02
Grolsch schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 12:17:
Ik heb wat problemen met 2 bluetooth carkits, en dan met name dat de verbinding regelmatig wegvalt.

Het gaat om een parrot en om een Bury carkit, dus lijkt me echt aan de telefoon te liggen.

Is hier iets aan in te stellen :?
Mij raden ze toen aan om een harde reset te doen van de S6 (toen was het probleem opgelost bij mensen), dus eerst een backup te maken en dan je telefoon opnieuw instellen.

Had hier uiteindelijk toch niet zoveel zin in en ben nu overgestapt naar oordopjes ipv mijn Bluetoth headset.

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Verwijderd

GALAXY S6 update vandaag 20/10.
Ik kreeg vandaag een update op m'n S6. Ik kan er niks over vinden op Internet.
Update: G920FXXU3COI9/G920FPHN3COJ1/G920FXXU3COI9

Weet iemand wat hier allemaal inzit, is dit al Marshmellow?

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20-12 15:17
Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 09:24:

Ga er maar niet van uit als er niks over te vinden is op internet.

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Is het ook mogelijk om een battery drain te vinden zonder root? Heb enkele wakelock apps lopen zoeken, maar zowat allemaal eisen root. Het gaat mij vooral om snachts, dan loopt de batterij ook keisnel leeg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ouBDuVa.png

• Steeffoon
  • Nu online

Steeffoon

Smartphone-nerd

Amps schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 18:03:
[...]

De demo met die helikopter :+
Precies! Hij staat op YouTube ook, :)

DroidApp.nl - KIA EV3 GT-PlusLine / Pixel 10 Pro XL & meer Android / MacBook Air

Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 09:24:

Nee is geen marshmellow, op XDA was deze update ook al te vinden.
Ik zal nog wel moeten wachten met mijn VDF firmware, die zijn over het algemeen altijd vrij laat :+

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-12 17:41

WCA

Zojuist ook de update gehad, ik lees op internet over batterijverbetering. Klinkt goed!

edit:
Stagefright 2 is gefixt :)

[ Voor 17% gewijzigd door WCA op 20-10-2015 10:09 ]

Share and Enjoy!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-12 17:09
is dat die update van 75mb?

• WCA

WCA

Jup:Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/kQQQ1/0cccc0f2d0.jpg

Share and Enjoy!

Ben benieuwd wanneer die bij mij binnen rolt :Y

• WCA

WCA

Mrjraider schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:27:
Ben benieuwd wanneer die bij mij binnen rolt :Y
Ik heb bij 'about phone' op software update geklikt en toen kwam ie binnen.

Share and Enjoy!

• WCA

WCA

Heb je je toestel bij je provider gekocht misschien? Dan kan het langer duren. Verder kan je natuurlijk via Smart Switch / Kies updaten

Share and Enjoy!

GreNade schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:59:
[...]

Heb je je toestel bij je provider gekocht misschien? Dan kan het langer duren. Verder kan je natuurlijk via Smart Switch / Kies updaten
Bij een Vodafone abbo verlening inderdaad. Niet los gekocht. Geen idee overigens of er een algemeen Nederlandse ROM is dan flash ik die via Odin wel..

• WCA

WCA

Mrjraider schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 11:01:
[...]

Bij een Vodafone abbo verlening inderdaad. Niet los gekocht. Geen idee overigens of er een algemeen Nederlandse ROM is dan flash ik die via Odin wel..
Denk het wel, alleen is het allemaal niet zo makkelijk te zien als bij mijn xperia lijkt het.

Share and Enjoy!

• extreme8eight
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-12 10:29
Als ik klik op instellingen heb ik niet dat menu'tje bovenaan met snelle instellingen, iemand een idee hoe ik dit wel kan tevoorschijn toveren?

PSN: extreme8eight

Pagina: 1 ... 82 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Rooten en custom roms worden besproken in ~~~~~~~[Samsung Galaxy S6] Rooten en Custom ROM's
Levertijden mogen in [Samsung Galaxy S6 + S6 Edge] Levertijden & Prijzen besproken worden.
Voor accessoires hebben we een eigen topic, kijk hier: [Samsung Galaxy S6 / S6 edge] Accessoires Topic

Dit topic is niet bedoeld om te vragen om codes.