GreNade schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 11:03:
[...]

Denk het wel, alleen is het allemaal niet zo makkelijk te zien als bij mijn xperia lijkt het.
Voor mijn Xperia SP was dat inderdaad zo gepiept. Ach ik wacht wel rustig af op mijn beurt :)

• PatrickPR
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-12 15:35
Amps schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 21:49:
[...]

Dat bedoelde ik ook. In de zin van dat ik inmiddels al high-end telefoons gewend ben in het verleden (toen was er wel een zekere zin van "wow, wat een mooi toestel"). De S6 voelt een beetje aan als "just another flagship" :p
Ik heb de "gewone" S6 (black) nu al een aantal maanden en persoonlijk krijg ik juist geen genoeg van het uiterlijk van de telefoon. Vind het nog steeds een mooi en strak vormgegeven toestel, ben nog steeds erg onder de indruk van het design. Vind het zelfs zonde om hem in een hoesje, case of cover te stoppen alhoewel ik wel een pouch heb tegen krassen.

Ik kom trouwens van een S3 af, van binnen een high-end toestel (toendertijd) maar het uiterlijk was met al dat plastic natuurlijk niet echt design. Verklaart waarschijnlijk mijn gevoel over de S6 nu.

• dennisk.
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Vandaag ook de laatste update geïnstalleerd.

Vooralsnog lijkt ook mijn RAM-gebruik te zijn verbeterd. Hing voorheen vaker op de 80% van de 60%. Momenteel hangt het vooral tussen de 50% en 65%.

Reviews

Mrjraider schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 09:43:
[...]

Nee is geen marshmellow, op XDA was deze update ook al te vinden.
Ik zal nog wel moeten wachten met mijn VDF firmware, die zijn over het algemeen altijd vrij laat :+
Of naar Sam mobile en via odin de nieuwe firmware flashen ben je meteen van die vodafone troep af.
pappaleone schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 12:28:
[...]

Of naar Sam mobile en via odin de nieuwe firmware flashen ben je meteen van die vodafone troep af.
Geef dan wel de voorkeur aan algemeen NL. Voor mijn S+ was dat toentertijd PHN ofzo..
Mrjraider schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 12:38:
[...]

Geef dan wel de voorkeur aan algemeen NL. Voor mijn S+ was dat toentertijd PHN ofzo..
Ja dat klopt PHN staat voor de Nederlandse kale versie dus zonder inbreng van een provider.
En je garantie voor zover blijft ook gewoon behouden.
pappaleone schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 12:43:
[...]

Ja dat klopt PHN staat voor de Nederlandse kale versie dus zonder inbreng van een provider.
En je garantie voor zover blijft ook gewoon behouden.
Zal eens kijken ;)

Ik neem aan dat Odin en de eventuele .pit bestanden ook op Sammobile staan?

Gevonden ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Mrjraider op 20-10-2015 12:48 ]

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Anders is Odin ook wel via XDA te verkrijgen en op talloze andere plaatsen op internet inmiddels. :)
Ja dat is wel logisch ;) zal eens bezig zijn. Wel jammer dat je via Sammobile geknepen wordt. Gaat wel even duren voor de FW binnen is :/
Mrjraider schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 12:46:
[...]

Zal eens kijken ;)

Ik neem aan dat Odin en de eventuele .pit bestanden ook op Sammobile staan?

Gevonden ;)
Succes :)

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Mrjraider schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 12:51:
Ja dat is wel logisch ;) zal eens bezig zijn. Wel jammer dat je via Sammobile geknepen wordt. Gaat wel even duren voor de FW binnen is :/
Of inderdaad premium member worden. ;) Meestal zijn ze daar buiten ook wel te krijgen, maar is wat meer zoekwerk.
Ik ga niet betalen :/ Dat is al wel besloten. Ach heb een boel te doen dus komt wel goed.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Doe ik ook niet hoor. ;) Ik pik meestal files weg bij Androidfilehost.com. :) Maar ik gebruik dan eigenlijk meestal custom ROMs ipv stock ROMs. :)
Ik (nog) niet. Toestel is net twee weken oud :) Vind hem nu wel perfect..
inmiddels is de download op de helft :) We komen er wel...

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-12 18:24
dennisk. schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 12:12:
Vandaag ook de laatste update geïnstalleerd.

Vooralsnog lijkt ook mijn RAM-gebruik te zijn verbeterd. Hing voorheen vaker op de 80% van de 60%. Momenteel hangt het vooral tussen de 50% en 65%.
Vreemd draai al een week CIO9 (XEF) en staat bij mij nog steeds rond de 80%.
Als ik alles stop valt hij terug op 65% maar na 5' gebruik staat hij terug op 75 à 80%.
M.a.w. is het nog altijd hetzelfde percentage als voor de update, maar ik heb er wel geen problemen mee of door.
Hè hè eindelijk is de firmware binnen ;)
Met uitpakken piept Winrar dat het archief onherstelbaar is beschadigd. Odin geeft echter geen meldingen o.i.d. Ach eerst maar even langs stage en dan aanslingeren.

Edit: het wist toevallig niet mij interne geheugen met muziek, applicaties en foto's ed?

[ Voor 18% gewijzigd door Mrjraider op 20-10-2015 16:28 ]

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-09 16:31
Amps schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 18:03:
[...]

De demo met die helikopter :+
Yep!
Ik heb die video op m'n S6 staan en vind 'm nog steeds prachtig (zeker op de S6)
https://drive.google.com/...rdmMxd00/view?usp=sharing

[ Voor 25% gewijzigd door catt4u op 20-10-2015 18:42 ]

Toch wel raar om weer met Odin aan de gang te gaan in plaats van de bekende Flashtool van Sony :) Inmiddels staat de PHN Firmware op mijn toestel en is ie 70 apps aan het optimaliseren. Ben benieuwd, heb al een backup klaar staan :)

• adinsx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-06 13:13
Iemand bekend met onderstaande?

De S6 van de wederhelft heeft gewoon verbinding met Wi-Fi, maar laat geen pagina's. Met eerdere telefoon, laptops en tablets geen last dus het zit hem niet in de Wi-Fi.
Is het een bekend probleem? Ik kan er beroerd weinig over vinden helaas.

• TereZz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:29
adinsx schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 21:22:
Iemand bekend met onderstaande?

De S6 van de wederhelft heeft gewoon verbinding met Wi-Fi, maar laat geen pagina's. Met eerdere telefoon, laptops en tablets geen last dus het zit hem niet in de Wi-Fi.
Is het een bekend probleem? Ik kan er beroerd weinig over vinden helaas.
Toevallig een DNS probleem? Je kan de huidige dns instellingen bekijken en aanpassen door de verbonden wifi-AP ingedrukt te houden en vervolgens naar 'netwerkinstellingen beheren' te gaan.

• Errieseeka
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-12 20:51
Heb zojuist de update geinstalleerd. Vraag me alleen het volgende af. De multitask- en back-button lichten nu alleen 1 sec op zodra je ze aangeraakt hebt. Dit was voorheen toch óf veel langer óf de heletijd wanneer je je telefoon gebruikt? Weet niet zo goed wat ik nu mis haha. Kan het ook nergens aanpassen.

• Dzine
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-12 15:01
Sinds 2 dagen mijn Galaxy S6. De looks bevallen me echt goed, moet wel snel aan een backcover want hij is echt glad.
Moet zeggen dat ik nog niet helemaal te spreken ben over battery life. Daar was ik al v gewaarschuwd maar dat kan mogelijk nog leiden tot een switch naar de nieuwe Nexus..

Speaking of Nexus; ik kom van de Nexus 5, had daarop Android 6.0 gezet. Blijkt die switch app van Samsung (nog) niet te werken op Marshmellow |:(

Zelfs als niemand me gelooft, ben ik de koning in mijn hoofd....

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:03
Sinds een week nu een Galaxy S6 (kom vanaf een Galaxy Note 3) en hij bevalt me uitstekend.
Met name de optische beeldstabilisatie werkt erg goed en is een grote verbetering ten opzichte van de Note 3.

Enige nadeel wat ook de S6 heeft: de microfoon overstuurd bij opnames bij dancefeesten, festivals & concerten. Ook mijn het geluid van de filmpjes die ik heb gemaakt bij Awakenings vorige week donderdag is weer overstuurd.

Waarom is dit anno 2015 nog steeds aan de orde? Mijn nokia N97 was het enige toestel waarbij het geluid niet overstuurde bij filmopnames. Ik snap niet dat fabrikanten gewoon een goede microfoon (zoals bij de n97) in een flagship toestel stoppen.

Heeft iemand tips om te zorgen dat de microfoon niet overstuurd, ik zie als tip 'plakbandje over de microfoon' regelmatig langs komen maar heb dit nog niet geprobeerd.

Verwijderd

Dzine schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 09:44:
Sinds 2 dagen mijn Galaxy S6. De looks bevallen me echt goed, moet wel snel aan een backcover want hij is echt glad.
Moet zeggen dat ik nog niet helemaal te spreken ben over battery life. Daar was ik al v gewaarschuwd maar dat kan mogelijk nog leiden tot een switch naar de nieuwe Nexus..

Speaking of Nexus; ik kom van de Nexus 5, had daarop Android 6.0 gezet. Blijkt die switch app van Samsung (nog) niet te werken op Marshmellow |:(
Als je van de Nexus 5 af komt dan moet de S6 qua batterij toch wel een verademing zijn eigenlijk?
Errieseeka schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 09:20:
Heb zojuist de update geinstalleerd. Vraag me alleen het volgende af. De multitask- en back-button lichten nu alleen 1 sec op zodra je ze aangeraakt hebt. Dit was voorheen toch óf veel langer óf de heletijd wanneer je je telefoon gebruikt? Weet niet zo goed wat ik nu mis haha. Kan het ook nergens aanpassen.
Ik draai een custom ROM waarbij het precies zo werkt, dus 1 sec verlichting bij de knoppen. De laatste versie van de ROM is een week of 2 oud dus die is minder recent dan jouw update. Lijkt me dus dat dit voor de update ook zo werkte.

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01:17
Ondanks eindelijk weer een update, nog steeds de vertraging met SwiftKey...

PSN: Mondaatje

• Erik1805
  • Laatst online: 19-12 22:09
Monda schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 10:08:
Ondanks eindelijk weer een update, nog steeds de vertraging met SwiftKey...
Custom Rom erop en je probleem met swiftkey is weg :)

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Verwijderd

Ik ben uiteindelijk toch weer overgestapt op het Samsung (of Android?) keyboard wat er standaard bij zit. Swiftkey had bij mij moeite met autocorrect, zeker wanneer ik per ongeluk een cijfer in een woord typte. Wat dat betreft is het standaard keyboard in iOS onovertroffen.
Gebruik gewoon de Samsung keyboard. Vind alleen die nummers vervelend met typen, die staan op de plaats waarop mijn SP de letters van qwertyui had zitten :/

• TereZz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:29
Is het mogelijk met de standaard keyboard om voor bijvoorbeeld voor een vraagteken een letter ingedrukt te houden, in plaats van te moeten te moeten switchen naar symbolen? Ook kreeg ik met mijn vorige android toestel wanneer ik een emotie typte (dus ik typte "blij) een blije emotion te zien als suggestie, dit is er ook neit meer :(

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01:17
papegaai01 schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 10:48:
[...]

Custom Rom erop en je probleem met swiftkey is weg :)
Wel he apart eigenlijk. Waar zou dat dan aan liggen...
Overweeg het wel nu zo langzamerhand. Vind SwiftKey gewoon het fijnste werken. Was ook prima tot die ene update van Samsung.

PSN: Mondaatje

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-12 16:49

13art

Moderator Mobile
Dat is dan denk ik een custom toetsenbord geweest wat door dat merk telefoon zelf in gezet is.

Als je niet tevreden bent gewoon een custom toetsenbord installeren. Er zijn er meer dan genoeg.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• djeejdjeej
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-09 14:32
Ik heb sinds juni een S6 en die bevalt prima, het enige waar ik steeds tegenaan loop is de Bluetooth verbinding met mijn auto (Volvo V40 van 2015 met Sensus navigatie met High Performance audio). Heeft iemand daar toevallig ook ervaring mee?

De carkit functie werkt prima maar het streamen van audio (Spotify premium) gaat consequent na ca. 20-25 minute haperen. De muziek speelt dan door maar "hikt" af en toe. Als ik dan de muziek even een paar seconden pauzeer (via de auto of via de telefoon), dan werkt het weer 20-25 minuten goed, maar daarna gaat het dus weer mis... De Spotify muziek staat op de telefoon (kwaliteit normaal) en wordt dus niet live gedownload. verder maakt het niet uit of ik de telefoon in die 20-25 minuten wel of niet gebruik.

Een collega met dezelfde auto had vergelijkbare problemen met een HTC One M8 (daar begon het haperen al na een paar minuten). Hij heeft uit ellende maar een iPhone aangeschaft die deze problemen allemaal niet heeft. Ik heb na contact met de Volvo dealer ook een ander toestel getest (een Lenovo Yoga tab) en die streamt wel gewoon continu muziek (maar geeft geen afspeel (track) info door aan de auto).

Ik kan in de S6 en in Spotify verder geen instellingen vinden die verbetering brengen, Heeft iemand nog tips... ik zie het namelijk niet zo zitten om ook een iPhone aan te schaffen... :)
Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 11:06:
Ik ben uiteindelijk toch weer overgestapt op het Samsung (of Android?) keyboard wat er standaard bij zit. Swiftkey had bij mij moeite met autocorrect, zeker wanneer ik per ongeluk een cijfer in een woord typte. Wat dat betreft is het standaard keyboard in iOS onovertroffen.
Ik vind het iOS keyboard op zich wel lekker typen en een goede snelle respons maar ik mis een beetje de numerieke toetsen en dubbele toetsen waardoor je best vaak moet schakelen. Verder vind ik de correctie ook niet zo goed eerlijk gezegd. Je krijgt 1 suggestie als je die niet weg drukt dan komt die dus in de plaats van het woord wat je wilde typen.

Ik denk dat daar nog wel verbetering in zit.

Swiftkey is ook niet voor mij weg gelegd en gebruik nu de Samsung/Google theme keyboard.
TereZz schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 11:23:
Is het mogelijk met de standaard keyboard om voor bijvoorbeeld voor een vraagteken een letter ingedrukt te houden, in plaats van te moeten te moeten switchen naar symbolen? Ook kreeg ik met mijn vorige android toestel wanneer ik een emotie typte (dus ik typte "blij) een blije emotion te zien als suggestie, dit is er ook neit meer :(
Vroeger (S4 S5) had Samsung deze optie nog wel maar kan hem nu niet meer vinden. Denk dat er genoeg keyboards te downloaden zijn met deze optie. Ik draai een custom rom en daar heeft het Samsung keyboard wel weer deze functie. Weet ook niet of je de oudere versie Samsung keyboard .apk apart kunt downloaden en installeren

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-12 21:39
Terrz schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 09:56:
Enige nadeel wat ook de S6 heeft: de microfoon overstuurd bij opnames bij dancefeesten, festivals & concerten. Ook mijn het geluid van de filmpjes die ik heb gemaakt bij Awakenings vorige week donderdag is weer overstuurd.
Dan heb je het ook over Awakenings (al helemaal in de Westergas). Dat is mij ook nooit gelukt om goed helder te krijgen. Bij "normale" concerten vind ik het geluid nog best netjes, een stuk beter dan mijn vorige telefoons (Nexus 4, HTC Desire).
djeejdjeej schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 12:13:
De carkit functie werkt prima maar het streamen van audio (Spotify premium) gaat consequent na ca. 20-25 minute haperen. De muziek speelt dan door maar "hikt" af en toe. Als ik dan de muziek even een paar seconden pauzeer (via de auto of via de telefoon), dan werkt het weer 20-25 minuten goed, maar daarna gaat het dus weer mis... De Spotify muziek staat op de telefoon (kwaliteit normaal) en wordt dus niet live gedownload. verder maakt het niet uit of ik de telefoon in die 20-25 minuten wel of niet gebruik.
Ik heb een soortgelijk probleem met mijn bluetooth verbinding. Bij mij stopt de muziek eens in de zoveel minuten, daarna start het weer en wordt de muziek als het ware versneld om de opgelopen vertraging weer bij te benen. Ik dacht eerst mogelijk problemen met 4G bereik maar het lijkt er op alsof de bluetooth verbinding steeds kortstondig verbreekt. Er zijn meerdere mensen met soortgelijke problemen in dit topic geweest, echter heb ik nog geen oplossing voorbij zien komen.

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

• PatrickPR
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-12 15:35
TereZz schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 11:23:
Bij mijn toetsenbord zitten er onder de punt een aantal symbolen, waaronder het vraagteken. Als je de punt lang ingedrukt houdt, krijg je deze symbolen te zien. Ik kan me niet herinneren dat ik dit zo in heb moeten stellen, dus de kans is groot dat dit standaard zo werkt.

• Reley
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-12 09:19

Reley

Zoom Zoom

net de update geinstalleerd en heb iets raars ontdekt.
Mijn favoriete spelletje (Simpsons Tapped Out) wil niet verder uitzoomen. Voor de update kon ik redelijk ver uitzoomen zodat ik een wat groter overzicht had van mijn spel. Maar nu kan dat niet meer.
Heeft iemand anders dit ook?

• mike30
  • Laatst online: 13-12 04:42
Misschien een rare vraag maar heb dus 17 september m'n s6 edge ontvangen. Wat is nu een beetje een realistische prijs wat ik kan vragen voor een s6 edge met nieuw scherm? Is 3 1/2 week gebruikt nu en er zit voor de rest geen krasje op.
Hij is gisteren opgehaald ivm schermreparatie icm samsung clearview cover. Heb nu een s6 normaal als leentoestel en moet zeggen dat dit me eigenlijk beter bevalt. Vind de edge er wel mooier uitzien maar qua bediening vind ik de normale s6 makkelijker.

[ Voor 31% gewijzigd door mike30 op 21-10-2015 15:09 ]

• Dzine
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-12 15:01
Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 10:05:
[...]
Als je van de Nexus 5 af komt dan moet de S6 qua batterij toch wel een verademing zijn eigenlijk?
[...]
Het is denk ik een kwestie van wennen, plus heb ik de batterij v mijn Nexus 5 aantal maanden geleden vervangen :)

Zelfs als niemand me gelooft, ben ik de koning in mijn hoofd....

mike30 schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 15:07:
Misschien een rare vraag maar heb dus 17 september m'n s6 edge ontvangen. Wat is nu een beetje een realistische prijs wat ik kan vragen voor een s6 edge met nieuw scherm? Is 3 1/2 week gebruikt nu en er zit voor de rest geen krasje op.
Hij is gisteren opgehaald ivm schermreparatie icm samsung clearview cover. Heb nu een s6 normaal als leentoestel en moet zeggen dat dit me eigenlijk beter bevalt. Vind de edge er wel mooier uitzien maar qua bediening vind ik de normale s6 makkelijker.
Kijk eens hier ik heb hier al meerdere telefoons naar toegebracht/opgestuurd binnen 1 week geld op de bank.
Via marktplaats kun je meer vragen, maar heb gisteren weer eens gezien op tv hoe het fout af kan lopen en wat je aan je deur krijgt succes.

• mike30
pappaleone schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 18:01:
[...]

Kijk eens hier ik heb hier al meerdere telefoons naar toegebracht/opgestuurd binnen 1 week geld op de bank.
Via marktplaats kun je meer vragen, maar heb gisteren weer eens gezien op tv hoe het fout af kan lopen en wat je aan je deur krijgt succes.
Je bedoelt hier via tweakers? Er staat geen link in je bericht.

• tjbork
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-10-2023
Bij installeren van Ziggo spots werd om een Ziggo certificaat gevraagd èn een pincode. Hoe krijg ik deze pincode weg??? Laatste firmware COI9 :? :(
mike30 schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 19:04:
[...]

Je bedoelt hier via tweakers? Er staat geen link in je bericht.
Sorry dom van me, hier de link: http://www.verkoopjetelefoon.nl/

• Erik1805
  • Laatst online: 19-12 22:09
290 euro voor een s6 hahaha oplichters

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-10 10:02
speedyjules07 schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 12:53:
[...]

Ik heb een soortgelijk probleem met mijn bluetooth verbinding. Bij mij stopt de muziek eens in de zoveel minuten, daarna start het weer en wordt de muziek als het ware versneld om de opgelopen vertraging weer bij te benen. Ik dacht eerst mogelijk problemen met 4G bereik maar het lijkt er op alsof de bluetooth verbinding steeds kortstondig verbreekt. Er zijn meerdere mensen met soortgelijke problemen in dit topic geweest, echter heb ik nog geen oplossing voorbij zien komen.
Enige oplossing is een harde reset van je telefoon. Zijn namelijk heel veel mensen die totaal geen problemen hebben met het Bluetooth probleem of het opgelost hebben door de telefoon opnieuw in te stellen (door middel van een backup). Ik vond het een reset niet waard en ben overgestapt van draadloos headset naar oordopjes. Geen last meer van hapering gehad, zit dus ergens niet goed met bluetooth.

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

• Vitruvian
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-12 12:05
Errieseeka schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 09:20:
Je hebt hier een app voor om dit te kunnen aanpassen. Tenminste ik heb een fragmentje in een filmpje voorbij zien komen die het hier over had.

Wow, I don't believe!

• Nilco
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-12 07:20
Dmv dit appje kan je zelf aangeven wat en hoe lang die knoppen moeten branden.

https://play.google.com/s....galaxybuttonlights&hl=nl

Ik heb ze altijd aanstaan.

• mike30
papegaai01 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 07:36:
[...]

Heb net gekeken en voor een edge krijg je 375. En de verhalen zijn niet altijd positief. Lees op internet ook zat reviews van mensen die na 2 a 3 weken nog geen cent hebben ontvangen.
Het verhaal klinkt wel aardig maar voor het prijsverschil neem ik dan maar de mensen aan de deur op de koop toe.

• WCA
  • Laatst online: 20-12 17:41

WCA

papegaai01 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 07:36:
[...]

Nouja, oplichting... Je gaat er natuurlijk zelf mee akkoord.

Ze moeten ook marge maken hè :P Als je naar een pandjeshuis gaat krijg je er hetzelfde of minder voor.

Als je er meer voor wil hebben moet je het op marktplaats of v&a zetten

Share and Enjoy!

• mike30
http://www.gsmwebshops.nl/reviews/verkoopjetelefoon.nl/

Hier even gekeken en door deze ervaringen ga ik er al niet mee in zee. Dan maar mp people aan de deur.
Maar zal het topic van de galaxy s6 niet meer verder misbruiken.

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-12 13:45
mike30 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 10:11:
[...]

Heb net gekeken en voor een edge krijg je 375. En de verhalen zijn niet altijd positief. Lees op internet ook zat reviews van mensen die na 2 a 3 weken nog geen cent hebben ontvangen.
Het verhaal klinkt wel aardig maar voor het prijsverschil neem ik dan maar de mensen aan de deur op de koop toe.
Ik heb eerder 2 telefoons aan hen verkocht en daar kreeg ik wel netjes m'n geld na ongeveer een week.

Op zich heb ik dus wel goede ervaringen met ze. Het scheelt ook dat, als je je telefoon aan hen verkoopt en ze hebben 'm goedgekeurd, het ook definitief is.

Via MP oid. moet je, los van het volk wat er naar je toe kan komen, ook altijd nog maar zien of ze later niet bij je terug komen als ze 'm hebben laten vallen.

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

• JDL15
  • Laatst online: 19-12 17:00
djeejdjeej schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 12:13:
Ik heb sinds juni een S6 en die bevalt prima, het enige waar ik steeds tegenaan loop is de Bluetooth verbinding met mijn auto (Volvo V40 van 2015 met Sensus navigatie met High Performance audio). Heeft iemand daar toevallig ook ervaring mee?

Een collega met dezelfde auto had vergelijkbare problemen met een HTC One M8 (daar begon het haperen al na een paar minuten). Hij heeft uit ellende maar een iPhone aangeschaft die deze problemen allemaal niet heeft. Ik heb na contact met de Volvo dealer ook een ander toestel getest (een Lenovo Yoga tab) en die streamt wel gewoon continu muziek (maar geeft geen afspeel (track) info door aan de auto).

Ik kan in de S6 en in Spotify verder geen instellingen vinden die verbetering brengen, Heeft iemand nog tips... ik zie het namelijk niet zo zitten om ook een iPhone aan te schaffen... :)
Ik heb dezelfde troubles met mijn bluetooth verbinding in mijn auto. Dit is een nieuwe auto (eind 2014) en deze heeft een uiterst stabiele verbinding met elke telefoon die wordt geconnect, met uitzondering van mijn S6 (edge).

Een hard reset heeft het iets doen verbeteren, maar laatst begon hij weer als een malle te haperen |:(

Hij werkt wel redelijk goed als ik hem kort bij het dashboard houd, zodra ik hem iets verder leg kan het haperen zomaar opspelen...

• speedyjules07
GokuSsj schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 09:51:
[...]

Enige oplossing is een harde reset van je telefoon. Zijn namelijk heel veel mensen die totaal geen problemen hebben met het Bluetooth probleem of het opgelost hebben door de telefoon opnieuw in te stellen (door middel van een backup). Ik vond het een reset niet waard en ben overgestapt van draadloos headset naar oordopjes. Geen last meer van hapering gehad, zit dus ergens niet goed met bluetooth.
Het probleem heb ik al vanaf dat ik de S6 heb, in de tussentijd ook een hard reset uitgevoerd, dat heeft helaas niets geholpen.

• mike30
eymey schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 10:57:
[...]

Ik heb eerder 2 telefoons aan hen verkocht en daar kreeg ik wel netjes m'n geld na ongeveer een week.

Op zich heb ik dus wel goede ervaringen met ze. Het scheelt ook dat, als je je telefoon aan hen verkoopt en ze hebben 'm goedgekeurd, het ook definitief is.

Via MP oid. moet je, los van het volk wat er naar je toe kan komen, ook altijd nog maar zien of ze later niet bij je terug komen als ze 'm hebben laten vallen.
Garantie met mp is tot aan de drempel. Je krijgt bij mij uitgebreid de kans om hem te testen. Ik jaag mensen niet op en adviseer ze ook om hem even te testen. Als je hem laat vallen is dat erg jammer....voor de persoon die hem laat vallen. Waar ik me wel aan kan irriteren is dat als je een afspraak maakt over een prijs alsnog gaan afdingen als ze er zijn. Dan zet ik de deur open en mag je gaan.

Verwijderd

JDL15 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 11:18:
[...]
Hij werkt wel redelijk goed als ik hem kort bij het dashboard houd, zodra ik hem iets verder leg kan het haperen zomaar opspelen...
De Bluetooth verbinding is inderdaad echt kansloos slecht. Maar dat vind ik van het GSM signaal ook. Misschien geen optimale plaatsing van de chip of slechte geleiding.

• mike30
Is de bluetooth verbinding een probleem met alles waar jullie mee verbinden of is er misschien een verband met de autos/radio waar die mee verbonden word? Ik heb in m'n auto dan ook een bluetooth verbinding met m'n radio maar dat is geen geintegreerd systeem maar een JVC radio en die hapert echt nooit. Ook bij langere tijd niet en dan zit de telefoon in m'n zak.

Verwijderd

Ik heb een Audi A3 (geïntegreerde navi) uit 2013 en daarop doen een iPhone5, One M7 en Lumia 930 het perfect. Alleen de S6 is matig. Heb overigens 3x een S6 geprobeerd dus het ligt niet aan dit exemplaar.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2015 11:45 ]

• dennisk.
  • Niet online
Hier ook een JVC radio in combinatie met een Samsung Galaxy S6 edge en niets geen problemen. Werkt top :)

[ Voor 27% gewijzigd door dennisk. op 22-10-2015 11:46 ]

Reviews

• WCA

WCA

S6 icm citroen C3 werkt helemaal prima in ieder geval

Share and Enjoy!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:05
Ook Toyota Touch and Go werkt geweldig met de S6 (en eigenlijk ieder ander toestel behalve cheapass Mediatek gebaseerde foons).

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• ninasky11
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-07 14:35
Renault Captur ook geen problemen met Bluetooth en S6.

• JDL15
  • Laatst online: 19-12 17:00
Hij werkt inderdaad echt kansloos slecht.. Trouwens, ik meldde net dat ik een hard reset had gedaan, maar dit was icm het plaatsen van een nieuw moederbord in de S6 destijds (door deze klachten).

Ik ontvang binnenkort een bluetooth speaker (crowdfunding) en ga hem hier uitgebreid op testen (hoop dat ik me niet in mijn vingers heb gesneden, maar had al gefund in 2014).

Heb hem 1x getest op een Beats pill en daar leek hij prima op te spelen, ook na een aantal passen terug te zetten..

[ Voor 13% gewijzigd door JDL15 op 22-10-2015 12:52 ]

Verwijderd

Bij mij hapert muziek streamen continu wanneer de S6 niet binnen 20cm van de radio ligt in de auto. Dus bijvoorbeeld in mijn broekzak, op de autostoel of in mijn tas is onmogelijk.

• speedyjules07
mike30 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 11:42:
Is de bluetooth verbinding een probleem met alles waar jullie mee verbinden of is er misschien een verband met de autos/radio waar die mee verbonden word? Ik heb in m'n auto dan ook een bluetooth verbinding met m'n radio maar dat is geen geintegreerd systeem maar een JVC radio en die hapert echt nooit. Ook bij langere tijd niet en dan zit de telefoon in m'n zak.
dennisk. schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 11:46:
Hier ook een JVC radio in combinatie met een Samsung Galaxy S6 edge en niets geen problemen. Werkt top :)
Hier ook een JVC radio en dus wel problemen met S6 + bluetooth, waarbij de telefoon in een houder op het dashboard ligt, ongeveer 20 cm van de radio vandaan.

[ Voor 5% gewijzigd door speedyjules07 op 22-10-2015 17:49 ]

Ik heb geen problemen icm een bt headset. Zelfs als de telefoon aan de andere kant van de kamer ligt dus grofweg 8m is bij mij geen probleem.

Misschien dat er compatibiliteits problemen zijn tussen S6 en bepaalde auto radio's.

Kijk eens naar deze link. Misschien hebben jullie er wat aan.

http://www.digitaltrends....alaxy-note-4-problems/10/

De app Bluetooth Auto Connect lijkt me iets om te proberen

[ Voor 7% gewijzigd door Garret1410 op 22-10-2015 18:08 ]

Ik maak gebruik van een Phillips SHB5500 en deze werkt probleemloos met de S6. Ook als ik mijn S6 op tafel in de woonkamer laat liggen en naar de wc ga :+
Ook de JVC radio geeft geen problemen, wel valt het geluid na een tijdje weg terwijl de verbinding blijft en de muziek ook door speelt... :/

• tjbork
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-10-2023
Na installatie van de laatste firmware (PHN COI9) kan ik geen Ziggo wifi spots meer installeren... Meerderen hier last van... :( :?

• mike30
speedyjules07 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 17:48:
[...]

[...]

Hier ook een JVC radio en dus wel problemen met S6 + bluetooth, waarbij de telefoon in een houder op het dashboard ligt, ongeveer 20 cm van de radio vandaan.
Dan is er dus geen verband. Maar ook niet echt random omdat meerdere mensen er hier last van hebben. Moeilijk om dan te zeggen wat het kan zijn. Kunnen misschien ook nog toestellen uit dezelfde serie zijn die problemen hebben.

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:50
Ik had bt problemen met carkits maar na een reboot van de s6 lijkt dit opgelost.

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

mike30 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 10:11:
[...]

Ik kan uit ervaring vertellen dat ik inmiddels 6 toestellen heb verkocht via hun. Elke keer binnen 1 week netjes geld op mijn rekening. Ben ook 3 keer daar geweest en mijn telefoon meteen daar achter gelaten, vriendelijke sevice en leuke mensen. Een minnetje je krijgt er minder voor dan op bijv marktplaats. Maar in mijn geval is het dat waard,ik heb namelijk geen zin in 20 man aan mijn deur met een hoop gedoe. Maar dat is mijn mening.

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-12 10:00

jerry_a

doei

tjbork schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 20:25:
Na installatie van de laatste firmware (PHN COI9) kan ik geen Ziggo wifi spots meer installeren... Meerderen hier last van... :( :?
Nee. Ik kan gewoon verbinden.

hoi

• mike30
pappaleone schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 23:29:
[...]

Ik kan uit ervaring vertellen dat ik inmiddels 6 toestellen heb verkocht via hun. Elke keer binnen 1 week netjes geld op mijn rekening. Ben ook 3 keer daar geweest en mijn telefoon meteen daar achter gelaten, vriendelijke sevice en leuke mensen. Een minnetje je krijgt er minder voor dan op bijv marktplaats. Maar in mijn geval is het dat waard,ik heb namelijk geen zin in 20 man aan mijn deur met een hoop gedoe. Maar dat is mijn mening.
je leest op zo'n site natuurlijk alleen de negatieve dingen. Want de positieve dingen worden niet gepost. Alleen heb alleen er zelf niet zo'n zin in om na die 16 negatieve reacties nummer 17 te worden. Nou hoeft dit niet natuurlijk maar je zal maar net zien....
Maar als jij er prima ervaringen mee hebt dan geef ik je gelijk dat je ze daar verkoopt als je geen zin hebt in mensen aan de deur. Dan neem je die paar tientjes gewoon voor lief.

• extreme8eight
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-12 10:29
Zou er iemand het volgende weten:
Als ik klik op instellingen heb ik niet dat menu'tje bovenaan met snelle instellingen butons, iemand een idee hoe ik dit wel kan tevoorschijn toveren? Collega van mij heeft dit wel maar we kunnen niet meteen vinden waar ik dit kan aanpassen.

[ Voor 19% gewijzigd door extreme8eight op 23-10-2015 08:45 ]

PSN: extreme8eight

• WCA

WCA

extreme8eight schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 08:45:
Als ik klik op instellingen heb ik niet dat menu'tje bovenaan met snelle instellingen butons, iemand een idee hoe ik dit wel kan tevoorschijn toveren? Collega van mij heeft dit wel maar we kunnen niet meteen vinden waar ik dit kan aanpassen.
Heb je een screenshot van hoe het er nu uit ziet?

Share and Enjoy!

• extreme8eight
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-12 10:29
GreNade schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 08:47:
[...]

Heb je een screenshot van hoe het er nu uit ziet?
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2n6ax44.png

PSN: extreme8eight

• Hakki
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20-12 14:46
extreme8eight schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 08:45:
Ligt aan de versie van je gsm. Bepaalde landen (zoals de LUX versie voor België) hebben deze optie niet.
Heb de mijne al van in het begin en is er nog nooit geweest, niet voor updates en niet erna. Zal dus wellicht niet komen tenzij je andere versie opgooit.
Instellingen openen > Applicaties > Applicatie beheer > alles > Instellingen > Gegeven wissen?
Wellicht komen ze terug ;)

• Grolsch
Nu wil ik die 75 euro retour aanvragen nu moet ik ergens een EAN nummer invullen.

Ik alle barcode nummers op de doos ingevuld maar hij blijft zeggen dat dit niet juist is.

Op het doosje zit een sticker met m'n IMEI en een barcode met daaronder in priegelige cijfers een getal.
Op mijn telefoon zit een sticker met IMEI en SN

Ik kom niet door de wizard heen :?

Hoe kom ik achter mijn EAN nummer :?

• Nilco
Dat priegelige nummer onder je barcode is je ean-nummer.

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-12 13:37
inderdaad nummer onder je bovenste barcode op de doos, begint met een 8 volgens mij.

[ Voor 7% gewijzigd door Arjant2 op 23-10-2015 15:09 ]

• _Tinus_
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 19-12 10:24
Grolsch schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:56:
Nu wil ik die 75 euro retour aanvragen nu moet ik ergens een EAN nummer invullen.

Ik alle barcode nummers op de doos ingevuld maar hij blijft zeggen dat dit niet juist is.

Op het doosje zit een sticker met m'n IMEI en een barcode met daaronder in priegelige cijfers een getal.
Op mijn telefoon zit een sticker met IMEI en SN

Ik kom niet door de wizard heen :?

Hoe kom ik achter mijn EAN nummer :?
Als ik bij de cashback van een oudere Galaxy kijk zie ik dat deze gewoon op de door staan. Verder naar onderen in het document zie je een aantal voorbeelden staan van de s4 mogelijk kun je uit de opmaak kijken of je een streepjes code op je doos hebt staan die er in opmaak als volgt uitziet : 8806086101707 .

Zie hieronder de link. http://www.samsung.com/nl...0-retour/voorwaarden.html

Bij de uitleg van de cashback van de Galaxy S6 wordt nameljk helemaal niet uitgelegd hoe je de code kunt vinden :(. Succes

• WCA

WCA

_Tinus_ schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 15:09:
[...]

Als ik bij de cashback van een oudere Galaxy kijk zie ik dat deze gewoon op de door staan. Verder naar onderen in het document zie je een aantal voorbeelden staan van de s4 mogelijk kun je uit de opmaak kijken of je een streepjes code op je doos hebt staan die er in opmaak als volgt uitziet : 8806086101707 .

Zie hieronder de link. http://www.samsung.com/nl...0-retour/voorwaarden.html

Bij de uitleg van de cashback van de Galaxy S6 wordt nameljk helemaal niet uitgelegd hoe je de code kunt vinden :(. Succes
Bij mij stond het er gewoon netjes bij met een foto'tje en alles

Nu ik toch een post maak, de laatste update heeft mijn batterijduur gewoon eng goed verbeterd, Ik zit rond 15:00 gewoon nog met 70% in mn telefoon waar ik normaal rond de 60-65

[ Voor 11% gewijzigd door WCA op 23-10-2015 15:17 ]

Share and Enjoy!

• Grolsch
Ik denk dat ik een niet geldige EAN heb, kan dat :?

8806086695435

• Nilco
toevallig een zwarte 64gb Vodafone?

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05:36

Gaitman

The Real One

Grolsch schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 15:26:
Ik denk dat ik een niet geldige EAN heb, kan dat :?

8806086695435
Ja dat kan. Daarom kun je het beste ook bij aankoop de codes checken met de Samsung actie. Het gebeurd wel eens dat er geimporteerde toestellen worden verkocht. Misschien proberen om te ruilen bij de winkel waar je het toestel hebt gekocht.
GreNade schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 15:11:
[...]

Nu ik toch een post maak, de laatste update heeft mijn batterijduur gewoon eng goed verbeterd, Ik zit rond 15:00 gewoon nog met 70% in mn telefoon waar ik normaal rond de 60-65
Ja ik ervaar dit ook, mits ik van die Android Systeem en Android OS wakelock af kom :/ Die twee blijven in mijn accu verbruik staan met 10 en 5%... Daarnaast is ook mijn email bezig terwijl die handmatig staat 8% en meer dan 1 uur wakker blijven..

Even de instellingen nalopen dus :/

• Grolsch
Nilco schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 15:37:
toevallig een zwarte 64gb Vodafone?
Wel een zwarte 64GB versie, maar gekocht bij phoneshop.nl zonder abonnement.

• Kristian Ruiter
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-04-2021
Grolsch schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 16:25:
[...]

Wel een zwarte 64GB versie, maar gekocht bij phoneshop.nl zonder abonnement.
http://www.phoneshop.nl/T...ium=referral&utm_content=

"(Dit product komt niet in aanmerking voor Samsung Promoties)"

• Grolsch
Dat verklaart het probleem, tnx :)

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
GreNade schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 15:11:
[...]

Bij mij stond het er gewoon netjes bij met een foto'tje en alles

Bij mij stond het er ook netjes bij (EAN) simvrij gekocht,KPN sim only abo)

[ Voor 4% gewijzigd door rooie60 op 23-10-2015 20:12 ]

Verwijderd

Grolsch schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 18:45:
[...]

Dat verklaart het probleem, tnx :)
Is inderdaad wat tricky dat niet iedere webwinkel mee doet, bij de 100 euro cashback was een aantal webshops zeer goedkoop maar zij boden geen 100 euro cashback. De wat meer bekende webshops (Coolblue, GSMWijzer etc.) waren vaak zo'n 100-130 euro duurder maar boden wel die cashback.

Verwijderd

Weet iemand een winkel in amsterdam waar je toevallig alle kleuren s6 edge in je handen kan houden? Twijfel welke kleur ik ga bestellen en wil ze graag in het echt zien. Bij Media Markt hebben ze alleen de zwarte...

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:42

Phntm

Tlingelingeling

Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 20:46:
Weet iemand een winkel in amsterdam waar je toevallig alle kleuren s6 edge in je handen kan houden? Twijfel welke kleur ik ga bestellen en wil ze graag in het echt zien. Bij Media Markt hebben ze alleen de zwarte...
Loop eens een winkel binnen van een provider op de kalverstraat. Let wel op dat de stad momenteel slecht bereikbaar is i.v.m. tram sporen die worden vervangen of wat ze ook weer aan het doen zijn.

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:39
Volgens mij heeft de Samsung winkel in de Kalverstraat ook alleen maar de zwarte, witte of gouden. Geen groen gezien.

Heb inmiddels een nieuwe S6 gekocht en zo te zien is hij veel beter dan de vorige: power knop klikt heerlijk en het scherm ziet er OK uit. Alleen heb ik één probleem ontdekt: als ik (lichtjes) de rechterkant van de homeknop indruk, dan registreert hij niet dat ik gedrukt heb. De homeknop klikt wel duidelijk. Lichtjes aan de linkerkant registreert hij wel altijd. Andere mensen die last hier van hebben?

• WCA

WCA

Amps schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 23:27:
Volgens mij heeft de Samsung winkel in de Kalverstraat ook alleen maar de zwarte, witte of gouden. Geen groen gezien.

Heb inmiddels een nieuwe S6 gekocht en zo te zien is hij veel beter dan de vorige: power knop klikt heerlijk en het scherm ziet er OK uit. Alleen heb ik één probleem ontdekt: als ik (lichtjes) de rechterkant van de homeknop indruk, dan registreert hij niet dat ik gedrukt heb. De homeknop klikt wel duidelijk. Lichtjes aan de linkerkant registreert hij wel altijd. Andere mensen die last hier van hebben?
De groene is sowieso alleen de Edge + toch? van het homebutton probleem heb ik geen last

[ Voor 3% gewijzigd door WCA op 23-10-2015 23:42 ]

Share and Enjoy!

• MNTN
  • Laatst online: 25-10 15:53
Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 20:46:
Zit er niet een samsung experience store in amsterdam ? Die heeft ze vast allemaal. Er is trouwens een blauw groene normale versie. Die zag ik in de vodafone winkel.

[ Voor 12% gewijzigd door MNTN op 23-10-2015 23:58 ]

• MNTN
  • Laatst online: 25-10 15:53
Amps schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 23:27:

Ben je weer bij de mediamarkt geweest of ergens anders ? Dit keer geen roze vlekken ?

Verwijderd

Bedankt voor de reacties, nooit geweten dat die store er zat in de Kalver! Morgen meteen kijken:)

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:39
MNTN schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 00:00:
[...]

Ben je weer bij de mediamarkt geweest of ergens anders ? Dit keer geen roze vlekken ?
Heb hem online besteld op Mediamarkt.nl i.v.m. herroepingswet. Mocht ik niet tevreden zijn, kan ik hem altijd nog (in de winkel) retourneren. Scherm van dit exemplaar ziet er beter uit. Misschien dat er een beetje verkleuring in het scherm ziet, maar het valt iig niet zo op als mijn eerste toestel. Alleen werkt de homeknop bij deze niet echt optimaal.
GreNade schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 23:41:
[...]

De groene is sowieso alleen de Edge + toch? van het homebutton probleem heb ik geen last
S6 edge is ook in het groen. Zoek maar op S6 edge Green Emerald :)

[ Voor 20% gewijzigd door RobIII op 21-05-2020 01:37 . Reden: Naam op verzoek verwijderd ]

Verwijderd

Ik heb jarenlang rondgelopen met een HTC Desire HD los in mijn broekzak zonder bescherming (hoesje of zo'n plastic laagje erop) en het scherm ziet er nog steeds prima uit. Nu ga ik een S6 kopen (geen Edge) en ik vroeg me af of die ook gewoon zonder hoesje etc. kan. Ik snap nooit goed waarom mensen hoesjes kopen als het niet nodig is... Het toestel is lichter, makkelijker te gebruiken, etc. zonder hoesje! Bovendien heeft de S6 van dat Gorilla glas (toch?) wat naar ik aanneem stukken beter is dan het glas van mijn oude HTC.

Wat is jullie advies? Zijn er hier mensen die geen hoesje gebruiken?

EDIT
O shit, sorry, dit hoort misschien meer thuis in het assecoire topic... alhoewel de vraag uiteindelijk gaat over de kwaliteit en krasbestendigheid van het glas dus misschien ook weer niet...

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2015 12:18 ]

Pagina: 1 ... 83 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Rooten en custom roms worden besproken in ~~~~~~~[Samsung Galaxy S6] Rooten en Custom ROM's
Levertijden mogen in [Samsung Galaxy S6 + S6 Edge] Levertijden & Prijzen besproken worden.
Voor accessoires hebben we een eigen topic, kijk hier: [Samsung Galaxy S6 / S6 edge] Accessoires Topic

Dit topic is niet bedoeld om te vragen om codes.