Bedankt voor de tip. Ik heb de NOVA launcer vrijwel direct geinstalleerd n.a.v. advies. Inderdaad een enorme vooruitgang!
Garret1410 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:38:
[...]
Is denk ik even wennen. Vingerafdruk werkt bij mij goed. Is wel jammer dat je niet als alternatief een 4 cijferige code kunt invoeren.
Welke widgets worden niet geüpdatet dan. Bij sommige kun je het update interval instellen.
Nova launcher is een optie maar wel erg uitgebreid en sommige samsung widgets werken niet meer.
Beste optie voor de beste ervaring is een custom rom maar dat is voor later denk ik.
Helaas werkt de vingerscanner bij mij bijna niet. Dat wil zeggen dat hij mijn vinger slechts 1/10 keer herkend. Ik heb alles geprobeerd, verschillende hoeken, 4 keer dezelfde vinger toevoegen, met een doekje telkens de knop schoon poetsen, etc... Het maakt helaas niet uit. Mijn duim is niet compatibel. Zoals gezegd werkt de duim van mijn vriendin 9/10 wel goed, merkwaardig.
De widget waar ik problemen mee heb is mijn Email (van Samsung) ik heb een combined inbox en deze stopt na een paar minuten met updaten. Het enige wat ik dan kan doen is de widget verwijderen en opnieuw toevoegen, dan werkt het weer een paar uur. Ik zie overigens dat er een update beschikbaar is, wellicht lost dit het probleem op.. eens kijken.
Ik heb vroeger het e.e.a. lopen rom flashen op mijn Note. Op dit moment, de enige Rom die mij aantrekkelijk lijkt is de Xestrolite Deodexed. Het flash proces lijkt er niet makkelijker op geworden te zijn, eerder moelilijker. Ik zie enorm veel stappen! Die Xestrolite batterijduur is overigens wel erg aantrekkelijk
Iemand nog tips m.b.t. leuke Roms? ik heb nu nog weinig data (fotos, apps etc. etc.) om te bewaren dus wellicht is het toch het ideale moment om te flashen. Kan iemand mij ook vertellen of die Roms zichzelf updaten of moet ik elk kwartaal opnieuw flashen?