• RAAF12
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 31-10-2024

RAAF12

*.*

Laat de telefoon crashen maar nog niet bekend of er ook code word uitgevoerd.
Ik zit via tele2 op 3G van T-Mobile ben ik nu ook iets safer?
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/24xdffo.png

[ Voor 44% gewijzigd door RAAF12 op 11-09-2015 02:42 . Reden: Ingedikt ]

• Eelco1054
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-09-2024
Sinds de update van deze week worden foto's verstuurd via whatsapp een kwartslag gedraaid. Erg irritant en ongewenst. Iemand een idee hoe dit is op te lossen?

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
kwaazaar schreef op donderdag 10 september 2015 @ 21:05:
Niemand die iets vindt van het feit dat de Stagefright bug in de meest recente update niet verholpen is? Ik hoor er althans niemand over. Zeker nu de code en details zijn vrijgegeven: http://nu.nl/mobiel/41227...gefright-vrijgegeven.html
Volgens het bericht op tweakers is de exploit vrijgegeven voor de zogenaamde stsc-kwetsbaarheid waaraan de identifier CVE-2015-1538 is gehangen.

Deze is op de s6 wel gepatchet. Het blijft wachten op samsung tot dat de bug helemaal is gepatchet.

http://tweakers.net/nieuw...efright-exploit-vrij.html

Verwijderd

Mijn batterij is op sommige dagen vrij snel leeg. Ik heb dan nog zo'n 25% over aan het eind van de dag terwijl ik nog geen uur schermtijd heb. In deze gevallen zie ik meestal dit proces bovenaan staan:

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/rgwd53.png

Wat is nu het verschil tussen CPU-Tijd en Wakker Blijven? De 1u 33m van Wakker Blijven is meer dan mijn schermtijd, gaat hier nu iets mis? Ook snap ik niet wat er bij Verbindingstijd gebeurt.

Iemand een idee?

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2015 07:52 ]

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-12 17:00
-Edwin- schreef op donderdag 10 september 2015 @ 17:36:
[...]

Ik heb het ook al meerdere malen opnieuw ingesteld, maar helaas, hij doet het toch niet zoals zou moeten :/
Bij mij wel, ik zag gisteren nog een foto van de Maas die hier vlakbij stroomt. Heb je bij instellingen>schermvergr. en beveilig.>informatie weergeven>weer>weerberichten alles aanstaan? Ik weet nl. niet zeker of die optie er invloed op heeft maar die heb ik wel aan staan..

Nu ik zelf bij stil sta klinkt bovenstaande niet logisch, maar ik krijg wel foto's door van het lokale weer :)

• JDL15
Eelco1054 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 06:09:
Sinds de update van deze week worden foto's verstuurd via whatsapp een kwartslag gedraaid. Erg irritant en ongewenst. Iemand een idee hoe dit is op te lossen?
Dat had ik dus ook, ben blij dat je het bevestigt, dacht dat het aan mijn toestel lag.. Je ziet het zowel bij verzender als ontvanger, terwijl ze in de gallerij gewoon goed staan.

Denk dat WhatsApp snel een update zal uitbrengen..

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-12 14:01
Moet zeggen dat ik tot dusverre zeer zeer zeer content ben met m'n Edge. Echter, sinds deze week na de twee kleine updates van de OS, merk ik dat m'n accu sneller leeg gaat dan voorheen. Vóór de updates kon ik echt makkelijk twee dagen door zonder op te laden, echter nu begin ik te merken dat ik hem sowieso iedere dag moet gaan laden; dat is nogal een verschil! Anderen hier ook last van sinds de minor updates?

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• Amboe
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 19:13
De snellader van mijn S6 maakt rare geluiden (soort van pieptoon). In het begin geen last van gehad, maar het soort me nu wel als ik wil slapen.

• Aikibana1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12:45
JDL15 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 08:53:
[...]

Dat had ik dus ook, ben blij dat je het bevestigt, dacht dat het aan mijn toestel lag.. Je ziet het zowel bij verzender als ontvanger, terwijl ze in de gallerij gewoon goed staan.

Denk dat WhatsApp snel een update zal uitbrengen..
Ook bij Google Hangouts problemen (sinde de laatste 2-3 updates): vaak worden foto's in low-res gedeeld. Als je er dan op klikt om te vergoten, krijg je een pixelbrij te zien. Hij laadt dus een soort thumbnail op in plaats van de (lichtjes gecomrimeerde) hi-res versie.
Weet niet of dit aan Google of Samsung ligt.

Bij 5.0.2 werden foto's ook verkeerd gedraaid, maar dit is gefixt sinds 5.1.
Eelco1054 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 06:09:
Nog niets van gemerkt. Ik draai versie 2.12.250

Of bedoel je sinds de update van Samsung. Want die heb ik niet.

[ Voor 9% gewijzigd door Garret1410 op 11-09-2015 12:19 ]

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:42
JDL15 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 08:42:
[...]

Bij mij wel, ik zag gisteren nog een foto van de Maas die hier vlakbij stroomt. Heb je bij instellingen>schermvergr. en beveilig.>informatie weergeven>weer>weerberichten alles aanstaan? Ik weet nl. niet zeker of die optie er invloed op heeft maar die heb ik wel aan staan..

Nu ik zelf bij stil sta klinkt bovenstaande niet logisch, maar ik krijg wel foto's door van het lokale weer :)
Alles staat daar aan, behalve "weerberichten, ontvang meldingen als er kans is op regen, sneeuw of hagel" en "S Planner", maar dit stond altijd al uit bij mij. Huidige locatie gebruiken staat gewoon aan, en vanzelfsprekend heb ik locatieservices op mijn toestel ook aanstaan.

Ik weet dat het waarschijnlijk er niks mee te maken heeft, maar heb jij toevallig Google Now en locatiegeschiedenis aanstaan?

• RAAF12

RAAF12

*.*

Amboe schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 10:12:
De snellader van mijn S6 maakt rare geluiden (soort van pieptoon). In het begin geen last van gehad, maar het soort me nu wel als ik wil slapen.
Valt onder de garantie want is een product tiefout. Even de leverancier inlichten.

• JDL15
-Edwin- schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 12:47:
[...]

Alles staat daar aan, behalve "weerberichten, ontvang meldingen als er kans is op regen, sneeuw of hagel" en "S Planner", maar dit stond altijd al uit bij mij. Huidige locatie gebruiken staat gewoon aan, en vanzelfsprekend heb ik locatieservices op mijn toestel ook aanstaan.

Ik weet dat het waarschijnlijk er niks mee te maken heeft, maar heb jij toevallig Google Now en locatiegeschiedenis aanstaan?
Jup, die heb ik beide aanstaan tegen beter weten omdat dit veel batterij vreet. Ik haal het avondeten krap met 1 accuduur..

• ComTech
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-12 19:52
Zo weer terug van vakantie en de update die ik al had gedownload (welke niet te stoppen was) gelijk uitgevoerd evenals een factory reset.

Hij voelt een stuk sneller aan en de vingerafdrukscanner werkt ook een stuk beter die deed het echt slecht bij mij.
Wel staan al mijn foto's niet in volgorde iemand een tip?
(heb ze gekopieerd met esfile explorer naar mijn nas en weer terug).

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:42
JDL15 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 08:42:
[...]

Nu reed ik langs Hoofddorp met de trein, en plots verscheen er een foto van Hoofddorp. Het lijkt dus een beetje random wel of niet te werken allemaal.

• Fantasio7
  • Laatst online: 07-05 13:54
-verkeerde topic-

[ Voor 89% gewijzigd door Fantasio7 op 12-09-2015 02:27 ]

Verwijderd

RAAF12 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 13:24:
[...]

Valt onder de garantie want is een product tiefout. Even de leverancier inlichten.
Is coil whine, ik weet niet of je daarvoor aanspraak op de garantie kunt maken. Kunt het proberen natuurlijk.
Zelf heb ik er gelukkig geen last van, mijn telefoon ligt op mijn nachtkastje en ik hoor niks. Of ik heb gewoon slechte oren :+

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-11 14:37
Mijn geluid kraakt/stottert soms alsof die heel snel hard en zacht gaat als ik youtube kijk of de muziekspeler gebruik, met oordopjes nergens last van.

Het gekke is het lijkt me niet dat de speaker kapot is, want als ik in geluidinstelling meldingen/ringtone/media volume slider gebruik dan speelt die ook test muziekje af en die werkt perfect, geen stotter/kraken niks. Iemand die dit ook gehad heeft en misschien een oplossing weet?

edit: Whatsapp geluidje stottert ook nooit, ik snap er echt geen bal meer van.

[ Voor 8% gewijzigd door Tiduz op 12-09-2015 15:22 ]

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

• Amboe
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 19:13
Verwijderd schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 08:03:
[...]

Is coil whine, ik weet niet of je daarvoor aanspraak op de garantie kunt maken. Kunt het proberen natuurlijk.
Zelf heb ik er gelukkig geen last van, mijn telefoon ligt op mijn nachtkastje en ik hoor niks. Of ik heb gewoon slechte oren :+
Ik ga een poging wagen.
Daarom zie je soms op printplaten wel eens van die klodders kit zitten op componenten. Vaak om de vibraties/geluid te dempen.

• BrightSun
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 06-12 00:16
Beste Tweakers,

Ik heb een probleem met mijn Galaxy S6, Facebook wil namelijk niet meer geupdate worden. Ik heb alle updates al verwijderd, maar ook dat blijkt niet te werken. Net zoals dat het legen van de cache niet blijkt te werken. Wanneer ik de appupdates probeer te installeren krijg ik de volgende melding tijdens de installatie van de updates;

Onbekende foutcode tijdens installatie van app: '-505'.

Ik zou het zeer waarderen als iemand mij hierbij kan assisteren!

Edit: Opgelost door de S6 een update te laten installeren. Kwam toevallig net voorbij :)

[ Voor 9% gewijzigd door BrightSun op 12-09-2015 19:44 ]

BrightSun schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 19:21:
Beste Tweakers,

Ik heb een probleem met mijn Galaxy S6, Facebook wil namelijk niet meer geupdate worden. Ik heb alle updates al verwijderd, maar ook dat blijkt niet te werken. Net zoals dat het legen van de cache niet blijkt te werken. Wanneer ik de appupdates probeer te installeren krijg ik de volgende melding tijdens de installatie van de updates;

Onbekende foutcode tijdens installatie van app: '-505'.

Ik zou het zeer waarderen als iemand mij hierbij kan assisteren!
Kun je de app niet helemaal van je toestel afhalen en dan opnieuw erop zetten?

• BrightSun
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 06-12 00:16
pappaleone schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 19:35:
[...]

Kun je de app niet helemaal van je toestel afhalen en dan opnieuw erop zetten?
De enige optie is via applicatiebeheer het uitschakelen van de app en daarnaast het verwijderen van de update (volgens mij). Beiden heb ik geprobeerd, helaas zonder succes.

Edit: Zie edit van mijn vorige post ;)

[ Voor 5% gewijzigd door BrightSun op 12-09-2015 19:44 ]

BrightSun schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 19:36:
[...]

De enige optie is via applicatiebeheer het uitschakelen van de app en daarnaast het verwijderen van de update (volgens mij). Beiden heb ik geprobeerd, helaas zonder succes.

Edit: Zie edit van mijn vorige post ;)
Ja ik zie het ik heb mijn toestel geroot dwz dat je wel alles ,in jou geval facebook kunt verwijderen. Het enige wat je dan nog zou kunnen doen is een hard reset van je toestel.

• RAAF12

RAAF12

*.*

Verwijderd schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 08:03:
[...]

Het ding mag niet hoorbaar piepen, toen ik 16 was hoorde ik de TV piepen, zeer storend. Nu ben ik veeel ouder en is mijn gehoorgrens veel lager. Er zal wel iets meetrillen in de trafo intern. Die wordt dan onder garantie vervangen, accessoires horen ook bij de telefoon, net zoals de oortjes. Als de foute adapter moet worden teruggestuurd zal een jong iemand de hoge toon wel horen!

• Asprine
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-12 09:46
Als ik op marktplaats en hier op vraag en aanbod kijk doen schrikbarend veel mensen de telefoon weg na 2 maanden. Iemand een verklaring?

Verwijderd

Kan van alles zijn. Er zijn geen specifieke redenen waarom dit gebeurt voor zover mij bekend. Misschien overstap naar iPhone 6S of een ander toestel dat net uitgekomen is?

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Nu online

DON PAPA

Tweaker-fan

Asprine schreef op zondag 13 september 2015 @ 08:42:
Als ik op marktplaats en hier op vraag en aanbod kijk doen schrikbarend veel mensen de telefoon weg na 2 maanden. Iemand een verklaring?
Hoe weet je nu dat het "schrikbarend veel mensen" zijn ? Dan moet je toch eerst weten hoeveel mensen er één hebben gekocht en hoeveel van deze mensen hem weer verkopen.

[ Voor 27% gewijzigd door DON PAPA op 13-09-2015 11:48 ]

• Nilco
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-12 07:20
Dat zijn heel vaak mensen die van android naar ios overstappen of vica versa. Dan kunnen ze toch niet aan nieuw os wennen, verkopen ze de phone en gaan ze weer terug.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
er zijn ook een heleboel mensen die een telefoon "krijgen" bij een abonnement en geld nodig hebben.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

ph4ge schreef op zondag 13 september 2015 @ 11:51:
[...]

er zijn ook een heleboel mensen die een telefoon "krijgen" bij een abonnement en geld nodig hebben.
Of bijv van een gewone S6 Naar een S6 edge + gaan in mijn geval. :)

• ninasky11
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-07 14:35
Amboe laat je niet gek maken, je hebt recht op een nieuwe lader. Hij hoort niet te piepen, punt uit.
Weet precies wat je meemaakt, gewoon naar de winkel terug gaan en nieuwe claimen. Heb nu deze van mijn winkel kunnen claimen:http://www.pdashop.nl/pro...aptive-fast-charging.html
USB kabel is veel dikker en massiever die ik eerst op mijn origine lader had. En deze is made in China en geen Vietnam.
Succes!

• KarmaniaK
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-07 11:58
Zeer jammer dat de s6 active niet in NL verkrijgbaar is, en dat deze (net als de 'gewone' s6) een niet-verwisselbare accu heeft. Anders had ik er nog wel op willen wachten...
Alle accu's worden toch 'lui' op den duur? Dat moet je dan toch gewoon kunnen vervangen?

• henklbr
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
(overleden)
KarmaniaK schreef op maandag 14 september 2015 @ 11:13:
Zeer jammer dat de s6 active niet in NL verkrijgbaar is, en dat deze (net als de 'gewone' s6) een niet-verwisselbare accu heeft. Anders had ik er nog wel op willen wachten...
Alle accu's worden toch 'lui' op den duur? Dat moet je dan toch gewoon kunnen vervangen?
Dat kan ook: via een "Samsung Service Point"! ;)

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

• DON PAPA
  • Nu online

DON PAPA

Tweaker-fan

En als je een beetje handig bent is het ook zelf te doen, het kan alleen wel je garantie kosten.
Maar zolang de garantie loopt hoef je het ook niet zelf te doen lijkt mij :)

[ Voor 25% gewijzigd door DON PAPA op 15-12-2015 13:35 ]

• joopv
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
KarmaniaK schreef op maandag 14 september 2015 @ 11:13:
Dat is een hardnekkig misverstand uit het nikkel-cadmium tijdperk. Een moderne lithiumcel zal op den duur door gebruik en veroudering een lagere capaciteit krijgen, maar met goed accumanagement vele jaren mee kunnen gaan.

Bij Tesla wordt er zelfs 8 jaar garantie gegeven op het lithium accupack (na 8 jaar nog 70% capaciteit).

Als Samsung zijn werk goed gedaan heeft (*), en fatsoenlijke kwaliteit spullen krijgt van de batterijleverancier is een vervanging niet nodig gedurende de levensduur van de telefoon.

Als ik me niet vergis heeft Samsung zelf een batterijen productie faciliteit, dus die kwaliteit hebben ze dan zelf onder controle. Ik heb deze cellen gezien in de batterijpacks van HP business range laptops.

(*) De cel niet te vol willen laden, niet te ver laten ontladen, de temperatuur in de gaten houden, enz..

• KarmaniaK
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-07 11:58
Ah, dat is dan nog wel te doen, als dat niet allemaal verlijmd is.

Blijft jammer dat de s6 'active' hier nog niet normaal te koop is. Voor de rest lijkt het voor mij een erg mooie telefoon qua specs: steviger ten koste van uiterlijk (yes please), meer batterij ten koste van 'zo dun mogelijk' (yes please), en een zeer goed scherm... (Dat dunheids-fetisjisme verbaas ik me soms écht over. Technologisch knap, maar zo zinloos. Maak een telefoon 2x zo dik met een accu die een week of twee mee gaat, dan heb je pas echt iets knaps.)

[ Voor 14% gewijzigd door KarmaniaK op 14-09-2015 13:02 ]

Verwijderd

Ik heb na de update last van een minder goed werkende vingerafdruk scanner. Voorheen deed hij het altijd prima, de eerste keer werd er meteen ontgrendeld. Sinds de update een paar dagen terug, is het mij nog geen enkele maal gelukt in één keer te ontgrendelen, bij de eerste poging krijg ik een steevast "niet herkend". Meer mensen die hier last van hebben?

Verwijderd

Ik heb vanochtend via Coolblue 2e kansjes een S6 gekocht, komt hopelijk morgen binnen.

Hij kwam van de Belgische Coolblue en was teruggebracht omdat hij een het toestel in het buitenland wilde gebruiken en dat ging niet met een bepaalde sim kaart. Zoiets :-)
Ik heb ook zwart op wit dat het toestel helemaal goed is, niet kapot is geweest en niet gerepareerd is.
Zit nog 22 maanden garantie op.

Goede koop denken jullie ?

Belgisch toestel maakt niet uit toch ?

En de niet verwisselbare accu kan toch ooit wel verwisseld worden bij een speciaalzaak ? Heb door het vervangen van mijn accu in de Note1 er lang mee kunnen doen!

Alvast bedankt!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 14 september 2015 @ 13:15:

Nee..

Had zelf een Duits toestel en dat met Odin naar Nederlandse firmware geflasht, maar dat hoeft echt niet..
Voor het flashen waren er altijd eerder updates dan nu.. voor Duitsland worden deze vaak eerder klaargezet..
Verwijderd schreef op maandag 14 september 2015 @ 13:15:
Ik heb vanochtend via Coolblue 2e kansjes een S6 gekocht, komt hopelijk morgen binnen.

Hij kwam van de Belgische Coolblue en was teruggebracht omdat hij een het toestel in het buitenland wilde gebruiken en dat ging niet met een bepaalde sim kaart. Zoiets :-)
Ik heb ook zwart op wit dat het toestel helemaal goed is, niet kapot is geweest en niet gerepareerd is.
Zit nog 22 maanden garantie op.

Goede koop denken jullie ?

En de niet verwisselbare accu kan toch ooit wel verwisseld worden bij een speciaalzaak ? Heb door het vervangen van mijn accu in de Note1 er lang mee kunnen doen!

Alvast bedankt!
Alleen het verhaal van de simkaart is flauwekul. Als je een nieuwe samsung in dit geval koopt moet eerst met je eigen simkaart 5 minuten in een keer bellen alvorens je een andere simkaart in het toestel kunt doen. Verder goed opletten wat je scherm doet (groene rose waas in het scherm, en of de home button niet los zit (rammelt)

• Murzeltje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-02-2024

Murzeltje

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Ik denk er serieus over om over te stappen van een iPhone 5s naar een Galaxy S6... ben ik nu gek geworden?!?!

Verwijderd

Murzeltje schreef op maandag 14 september 2015 @ 16:00:
Ik denk er serieus over om over te stappen van een iPhone 5s naar een Galaxy S6... ben ik nu gek geworden?!?!
Dat kan alleen je directe omgeving bevestigen/ontkennen 8)

• loentje48
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19:53
Totaal geen spijt, na jarenlang Ios te hebben gebruikt,onlangs overgestapt naar deze samsung s6 Edge....

• dromeyn
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 11-11-2015
Mijn Samsung s6 wordt tijdens het opladen erg warm op de achterkant en rechterkant bij de aan en uitknop, deze rand word ook erg warm. Ik ben erachter gekomen dat dit voorkomt als ik oplaad met WIFI aan. Als ik vervolgens wifi uitzet en de oplader weer aansluit dan word hij niet meer warm. Ervaren jullie dit ook?

[ Voor 3% gewijzigd door dromeyn op 14-09-2015 17:59 . Reden: Correctie ]

Verwijderd

KarmaniaK schreef op maandag 14 september 2015 @ 13:00:
Technologisch knap, maar zo zinloos. Maak een telefoon 2x zo dik met een accu die een week of twee mee gaat, dan heb je pas echt iets knaps.)
Hoezo dan? Het scheelt nogal hoe het toestel in je hand ligt en broek voelt qua dikte. Voor mij is een dik toestel echt een nog go. Zeker als je kleine handen hebt werkt dat onhandig en ook het gewicht neemt toe. Het is trouwens knapper een zeer dun toestel te maken dan een tank waarin je gewoon meer capaciteit kwijt kunt.
Nee, helaas was je dat al omdat je nog steeds met een iPhone 5 rond loopt. ☺

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:05
Ik denk juist dat je aan het genezen bent :*)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Verwijderd schreef op maandag 14 september 2015 @ 13:03:
Ik heb na de update last van een minder goed werkende vingerafdruk scanner. Voorheen deed hij het altijd prima, de eerste keer werd er meteen ontgrendeld. Sinds de update een paar dagen terug, is het mij nog geen enkele maal gelukt in één keer te ontgrendelen, bij de eerste poging krijg ik een steevast "niet herkend". Meer mensen die hier last van hebben?
Geen last van maar na een update kunnen er soms rare onverklaarbare dingen gebeuren.

Ik ga ervan uit dat je het toestel al opnieuw hebt opgestart en opnieuw je vinger hebt geregistreerd.

Zo ja dan is een herstel of factory reset de enigste oplossing naar mijn idee.

• RAAF12

RAAF12

*.*

Ik kan niet contactloos betalen met NFC, de bank app staat er wel op, bij mijn vorige telefoon werkte het wel.
Bij geav. NFC instellingen staat nu Android besturingssysteem

Bij tikken en betalen

Geen geinstalleerde apps voor betaalservices

Verwijderd

dromeyn schreef op maandag 14 september 2015 @ 17:56:
Mijn Samsung s6 wordt tijdens het opladen erg warm op de achterkant en rechterkant bij de aan en uitknop, deze rand word ook erg warm. Ik ben erachter gekomen dat dit voorkomt als ik oplaad met WIFI aan. Als ik vervolgens wifi uitzet en de oplader weer aansluit dan word hij niet meer warm. Ervaren jullie dit ook?
Nee, geen last van. Toestel wordt hier eigenlijk nooit echt heel warm.

• DogEatsDog
  • Laatst online: 20:48
RAAF12 schreef op maandag 14 september 2015 @ 21:18:
Ik kan niet contactloos betalen met NFC, de bank app staat er wel op, bij mijn vorige telefoon werkte het wel.
Bij geav. NFC instellingen staat nu Android besturingssysteem

Bij tikken en betalen

Geen geinstalleerde apps voor betaalservices
Welke bank hebben we het over?

• RAAF12

RAAF12

*.*

ING bank, bij mijn ouwe S3 ging het wel!

• BlacKstaR-
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-12 08:42
Ik heb gisteren de update G920FXXU2COH2 geinstaleerd ik heb problemen met de niet storen setting. Niet storen staat ingeschakeld maar ik krijg als nog geluid bij het ontvangen van berichten. Heb vaak last van rare bugs na een update en maar eigenlijk geen zin om weer een factory reset uit te voeren.

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-12 12:42

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

• Cronimet
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-11-2023
Hier op het werk hebben we enkele Galaxy S5 en S6 toestellen en deze hebben sinds vorige week het probleem dat de mails en apps niet meer gepusht worden ondanks dat alles op automatisch synchroniseren staat. Iemand die hier nog last van heeft?

Verwijderd

Nope, gaat hier prima.

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18:22
Hier ook geen problemen mee !

Verwijderd

Ik ben toevallig afgelopen week overgestapt van een iphone 5s naar een Galaxy S6. Ik moet zeggen het is wel even wennen...

De grootte van het scherm e.d. is een enorme vooruitgang. De camera is veel beter en de custom enhancements aan het interface zijn eindeloos. De batterij, holy shit! Die gaat echt eeuwig mee!

De enige nadelen die ik zie hebben te maken met het interface van Android. Een hoop is gewenning, maar bepaalde zaken werken net even anders of gewoon niet. Widgets updaten soms niet, vingerafdrukscanner werkt bij mij simpelweg niet, alhoewel de duim van mijn vriendin weer wel prima herkend wordt.

Al met al heb ik alles naar voldoening aan de praat gekregen. Het is echter geen telefoon die gelijk uit de doos perfect werkt. Ik ben in elk geval blij met de aankoop :)

• DON PAPA
  • Nu online

DON PAPA

Tweaker-fan

Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 11:53:
[...]De enige nadelen die ik zie hebben te maken met het interface van Android. Een hoop is gewenning, maar bepaalde zaken werken net even anders of gewoon niet.
Mijn advies probeer NOVA launcher is uit de playstore, zal je zeker geen spijt van krijgen ;)
EJSEJS schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:07:
[...]

Mijn advies probeer NOVA launcher is uit de playstore, zal je zeker geen spijt van krijgen ;)
Hear Hear! :*)
[...]

Ik ben toevallig afgelopen week overgestapt van een iphone 5s naar een Galaxy S6. Ik moet zeggen het is wel even wennen...

De grootte van het scherm e.d. is een enorme vooruitgang. De camera is veel beter en de custom enhancements aan het interface zijn eindeloos. De batterij, holy shit! Die gaat echt eeuwig mee!

De enige nadelen die ik zie hebben te maken met het interface van Android. Een hoop is gewenning, maar bepaalde zaken werken net even anders of gewoon niet. Widgets updaten soms niet, vingerafdrukscanner werkt bij mij simpelweg niet, alhoewel de duim van mijn vriendin weer wel prima herkend wordt.

Al met al heb ik alles naar voldoening aan de praat gekregen. Het is echter geen telefoon die gelijk uit de doos perfect werkt. Ik ben in elk geval blij met de aankoop :)
Is denk ik even wennen. Vingerafdruk werkt bij mij goed. Is wel jammer dat je niet als alternatief een 4 cijferige code kunt invoeren.

Welke widgets worden niet geüpdatet dan. Bij sommige kun je het update interval instellen.

Nova launcher is een optie maar wel erg uitgebreid en sommige samsung widgets werken niet meer.

Beste optie voor de beste ervaring is een custom rom maar dat is voor later denk ik.

[ Voor 3% gewijzigd door Garret1410 op 15-09-2015 12:40 ]

Verwijderd

Bedankt voor de tip. Ik heb de NOVA launcer vrijwel direct geinstalleerd n.a.v. advies. Inderdaad een enorme vooruitgang!
Garret1410 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:38:
[...]

Is denk ik even wennen. Vingerafdruk werkt bij mij goed. Is wel jammer dat je niet als alternatief een 4 cijferige code kunt invoeren.

Welke widgets worden niet geüpdatet dan. Bij sommige kun je het update interval instellen.

Nova launcher is een optie maar wel erg uitgebreid en sommige samsung widgets werken niet meer.

Beste optie voor de beste ervaring is een custom rom maar dat is voor later denk ik.
Helaas werkt de vingerscanner bij mij bijna niet. Dat wil zeggen dat hij mijn vinger slechts 1/10 keer herkend. Ik heb alles geprobeerd, verschillende hoeken, 4 keer dezelfde vinger toevoegen, met een doekje telkens de knop schoon poetsen, etc... Het maakt helaas niet uit. Mijn duim is niet compatibel. Zoals gezegd werkt de duim van mijn vriendin 9/10 wel goed, merkwaardig.

De widget waar ik problemen mee heb is mijn Email (van Samsung) ik heb een combined inbox en deze stopt na een paar minuten met updaten. Het enige wat ik dan kan doen is de widget verwijderen en opnieuw toevoegen, dan werkt het weer een paar uur. Ik zie overigens dat er een update beschikbaar is, wellicht lost dit het probleem op.. eens kijken.

Ik heb vroeger het e.e.a. lopen rom flashen op mijn Note. Op dit moment, de enige Rom die mij aantrekkelijk lijkt is de Xestrolite Deodexed. Het flash proces lijkt er niet makkelijker op geworden te zijn, eerder moelilijker. Ik zie enorm veel stappen! Die Xestrolite batterijduur is overigens wel erg aantrekkelijk O-)

Iemand nog tips m.b.t. leuke Roms? ik heb nu nog weinig data (fotos, apps etc. etc.) om te bewaren dus wellicht is het toch het ideale moment om te flashen. Kan iemand mij ook vertellen of die Roms zichzelf updaten of moet ik elk kwartaal opnieuw flashen?

• DON PAPA
  • Nu online

DON PAPA

Tweaker-fan

[...]

Waarom zou dat niet kunnen ? Instellingen > schermvergr. en beveiliging > Type schermbeveiliging > Geef PIN-code in (of bedoel je dat niet ?)
[...]
Maar sommige ook juist wel, bijvoorbeeld de widgets "direct contact bellen" wat standaard niet meer in 5.1.1 zit en wel in NOVA
Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:48:
[...]

Bedankt voor de tip. Ik heb de NOVA launcer vrijwel direct geinstalleerd n.a.v. advies. Inderdaad een enorme vooruitgang!

[...]

Helaas werkt de vingerscanner bij mij bijna niet. Dat wil zeggen dat hij mijn vinger slechts 1/10 keer herkend. Ik heb alles geprobeerd, verschillende hoeken, 4 keer dezelfde vinger toevoegen, met een doekje telkens de knop schoon poetsen, etc... Het maakt helaas niet uit. Mijn duim is niet compatibel. Zoals gezegd werkt de duim van mijn vriendin 9/10 wel goed, merkwaardig.

De widget waar ik problemen mee heb is mijn Email (van Samsung) ik heb een combined inbox en deze stopt na een paar minuten met updaten. Het enige wat ik dan kan doen is de widget verwijderen en opnieuw toevoegen, dan werkt het weer een paar uur. Ik zie overigens dat er een update beschikbaar is, wellicht lost dit het probleem op.. eens kijken.

Ik heb vroeger het e.e.a. lopen rom flashen op mijn Note. Op dit moment, de enige Rom die mij aantrekkelijk lijkt is de Xestrolite Deodexed. Het flash proces lijkt er niet makkelijker op geworden te zijn, eerder moelilijker. Ik zie enorm veel stappen! Die Xestrolite batterijduur is overigens wel erg aantrekkelijk O-)

Iemand nog tips m.b.t. leuke Roms? ik heb nu nog weinig data (fotos, apps etc. etc.) om te bewaren dus wellicht is het toch het ideale moment om te flashen. Kan iemand mij ook vertellen of die Roms zichzelf updaten of moet ik elk kwartaal opnieuw flashen?
Kijk even naar de rom van Edgarf, zijn een aantal mensen die hem hier draaien werkt perfect.

• Murzeltje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-02-2024

Murzeltje

[...]

Wennen aan android zal het probleem niet zijn, ik ben ooit begonnen met een HTC-G1 (ik heb 'm zelfs nog liggen, en hij doet het nog)

Ik ben niet echt merk/os gebonden in m'n gebruik:
- Nokia n95
- HTC-G1
- Iphone 3gs
- Samsung Galaxy S2
- Samsung Galaxy S3
- iphone 4s
- nokia lumia 920
- nokia lumia 640
- iphone 5s

en de S6 is zojuist besteld! :9

• RAAF12

RAAF12

*.*

Er zijn geen testers meer nodig. Toch vreemd dat ik een half jaar geleden probleemloos met NFC op de S3 kon betalen. Nu niet meer helaas met de S6.
EJSEJS schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:49:
[...]

Waarom zou dat niet kunnen ? Instellingen > schermvergr. en beveiliging > Type schermbeveiliging > Geef PIN-code in (of bedoel je dat niet)
Nee die bedoel ik niet. Waar ik op doelde was hoe het bij een iPhone werkt. Daar kun je zowel vingerafdruk als code invoeren.
Bij de S6 kun je wel een code invoeren maar dat is 6 letters en cijfers en niet gemaakt om even snel in te voeren.
Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:48:
[...]

[...]

Nova icm het material design vind ik persoonlijk wel geslaagd.

Het flashen lijkt moeilijk maar is het niet.

Als je eenmaal de handeling weet is het echt makkelijk maar je moet even weten hoe het werkt.

Een stap zoals Samsung Usb drivers installeren is op zich logisch maar het moet toch vermeld worden. De meesten zullen dit allang gedaan hebben en met smart switch worden ze standaard geïnstalleerd.

Gewoon zorgen dat je de goede bestanden en programma download.

Odin opstarten. Twrp laden. S6 in download stand en flashen.
Vanuit recovery de rom installeren.

Ik draai Xtresolite en bevalt goed.

• Richh
Ik snap eigenlijk niet dat iedereen Nova draait. Zelf heb ik gewoon de officiële Google launcher geïnstalleerd, en een Material Design-skin :)
Ja, daarmee kan je niet zeggen hoeveel apps je op het homescreen ziet, maar dat is sowieso een slechte oplossing. Je DPI aanpassen zorgt er tenminste voor dat je de verkleining in alle apps terug ziet. Alleen jammer dat Samsungs dialer en camera-app hier niet zo goed mee om kunnen gaan :( Ja, daar zijn ook weer alternatieve apps voor maar die doen geen 1080p/60 of 4K.

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:06
Ik draai apex launcher (hoewel die wel rap moeten komen met een update voor hun bug met de app drawer)

Eigenlijk puur en alleen omdat ik meer icoontjes kwijt wil kunnen op mn scherm dan standaard.

Verwijderd

pappaleone schreef op maandag 14 september 2015 @ 15:40:
[...]

Alleen het verhaal van de simkaart is flauwekul. Als je een nieuwe samsung in dit geval koopt moet eerst met je eigen simkaart 5 minuten in een keer bellen alvorens je een andere simkaart in het toestel kunt doen. Verder goed opletten wat je scherm doet (groene rose waas in het scherm, en of de home button niet los zit (rammelt)
Helaas heeft hij een duidelijke roze gloed over het scherm.
Heeft dat, naast dat het gewoon niet hoort en zonde is, nog mogelijke consequenties voor het toestel?
Richh schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 17:29:
Ik snap eigenlijk niet dat iedereen Nova draait. Zelf heb ik gewoon de officiële Google launcher geïnstalleerd, en een Material Design-skin :)
Ja, daarmee kan je niet zeggen hoeveel apps je op het homescreen ziet, maar dat is sowieso een slechte oplossing. Je DPI aanpassen zorgt er tenminste voor dat je de verkleining in alle apps terug ziet. Alleen jammer dat Samsungs dialer en camera-app hier niet zo goed mee om kunnen gaan :( Ja, daar zijn ook weer alternatieve apps voor maar die doen geen 1080p/60 of 4K.
Nova kan *veel meer* dan slechts icoon groottes aanpassen. TW (of Google) Launcher en Nova zijn als appels en peren...totaal niet te vergelijken (qua mogelijkheden).

• Richh
dafmay schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 17:40:
[...]

Nova kan *veel meer* dan slechts icoon groottes aanpassen. TW (of Google) Launcher en Nova zijn als appels en peren...totaal niet te vergelijken (qua mogelijkheden).
Ja, en wat animaties aanpassen enzo. Of zitten er tegenwoordig opties in die je daadwerkelijk gebruikt? :P

Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 17:38:
[...]

Helaas heeft hij een duidelijke roze gloed over het scherm.
Heeft dat, naast dat het gewoon niet hoort en zonde is, nog mogelijke consequenties voor het toestel?
Ik adviseer je toch terug te gaan met het toestel, dit is meestal de reden dat een S6 of S6 edge wordt geretourneerd. Als ze deze toestellen weer verkopen dan zit je met dit probleem. Waar had je hem gekocht? Was het een tweede hans? ook dan moet je zeker er achter aan gaan, niet pikken moet gewoon goed zijn.

Verwijderd

Hulp gezocht...
S6 (normaal) 128 gb voor € 695 of een S6 Edge+ 64gb voor € 825?
Ik stap van mijn iPhone verslaving af...
Ben erg benieuwd, ik heb de reviews gelezen. De Edge/ Edge+ lijken leuk voor als je veel films kijkt en de Edge+ heeft toch 1 gb meer RAM, maar ik lees dat de gewone S6 voor de 'normale' telefoongebruiker fijner is. Wat zouden jullie doen? Grootste gebruik: telefoneren, whatsapp en spotify/ sonos in auto en thuis.
Richh schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 17:45:
[...]

Ja, en wat animaties aanpassen enzo. Of zitten er tegenwoordig opties in die je daadwerkelijk gebruikt? :P
Letterlijk teveel om op te noemen...(serieus). Probeer maar eens zou ik zeggen.

• sawtomyer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-12 08:22
Het klopt dat de S6 edge + 1gb meer ram heeft dan de S6(edge).
De keuze tussen de plus en een normale S6 hangt puur af van het formaat aangezien je aangeeft het toestel hoofdzakelijk voor communicatie en muziek wilt gaan gebruiken. Mocht je deze zaken belangrijk vinden is de S6 de logische keus voor jou. Het verschil in ram zal voor jouw gebruik niets uitmaken.
Dit verhaal zal m.i. anders zijn mocht je van een iPhone 6+ komen, dan geniet de S6 edge plus de voorkeur.
Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 17:55:
Hulp gezocht...
Ben erg benieuwd, ik heb de reviews gelezen. De Edge/ Edge+ lijken leuk voor als je veel films kijkt en de Edge+ heeft toch 1 gb meer RAM, maar ik lees dat de gewone S6 voor de 'normale' telefoongebruiker fijner is. Wat zouden jullie doen? Grootste gebruik: telefoneren, whatsapp en spotify/ sonos in auto en thuis.
Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 17:55:
Hulp gezocht...
Grootste verschil is de grootte, edge design en 4gb ram. Aan de andere kant heeft hij iets minder opslag geheugen.

Ik persoonlijk vind 32gb genoeg omdat ik veel op m'n NAS backup en ook veel gebruik maak van Google photos.

Ook lees ik goede verhalen over accuduur van de Plus. Waarschijnlijk vanwege de grotere accu

Ik zou zeggen ga naar een winkel en hou ze vast, dan krijg je een indruk van hoe ze voelen.

[ Voor 5% gewijzigd door Garret1410 op 15-09-2015 18:36 ]

Garret1410 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 18:34:
[...]

Grootste verschil is de grootte, edge design en 4gb ram. Aan de andere kant heeft hij iets minder opslag geheugen.

Ik persoonlijk vind 32gb genoeg omdat ik veel op m'n NAS backup en ook veel gebruik maak van Google photos.

Ook lees ik goede verhalen over accuduur van de Plus. Waarschijnlijk vanwege de grotere accu

Ik zou zeggen ga naar een winkel en hou ze vast, dan krijg je een indruk van hoe ze voelen.
Ik ben vanaf de eerste dag in het bezit van de Ege+ en ik ben er zeer tevreden over het toestel geen geduvel meer met het scherm helder wit homebuton geen speling. Verder is hij wat Garret zegt een stapje groter is mooi bij mijn racegame en de 4 GB is ook netjes, gebruik tussen 48 en 55% Batterij presteert goed. Hiervoor had ik de 64GB S6 versie blauw, ook deze telefoon doet verder niet onder voor de Edge+.Ik denk dat het gewoon een persoonlijke keuze is.succes. :)

• NukaWorldNL
  • Laatst online: 14-12 20:44
Ik zit er ook aan te denken om dit toestel te nemen. Wel met een abonnement want wil en kan ook niet in 1 keer zo'n groot bedrag betalen.

Jaren geleden een S2 en S3 gehad en altijd tevreden geweest. Toen daarna een LG genomen omdat ik een simpelere telefoon wilde hebben, maar het begint na 2,5 jaar toch wel weer te kriebelen om een toptoestel te nemen.

Alleen het zou wel even wennen worden, want ik betaalde hiervoor 12 euro per maand maar als ik een S6 zou nemen dan is het al gauw 35 a 40 euro :P

Voor de mensen die een abonnement hebben. Welke hebben jullie en hoeveel betalen jullie zo'n beetje?

• DM89
NukaWorldNL schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 20:00:
Ik zit er ook aan te denken om dit toestel te nemen. Wel met een abonnement want wil en kan ook niet in 1 keer zo'n groot bedrag betalen.

Jaren geleden een S2 en S3 gehad en altijd tevreden geweest. Toen daarna een LG genomen omdat ik een simpelere telefoon wilde hebben, maar het begint na 2,5 jaar toch wel weer te kriebelen om een toptoestel te nemen.

Alleen het zou wel even wennen worden, want ik betaalde hiervoor 12 euro per maand maar als ik een S6 zou nemen dan is het al gauw 35 a 40 euro :P

Voor de mensen die een abonnement hebben. Welke hebben jullie en hoeveel betalen jullie zo'n beetje?
Ik heb KPN, onbeperkt bellen en SMS en 10GB internet icm een S6 Edge voor 59 euro :P inmiddels heb ik een Edge+ gekocht.
Meulendijks89 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 20:06:
[...]

Ik heb KPN, onbeperkt bellen en SMS en 10GB internet icm een S6 Edge voor 59 euro :P inmiddels heb ik een Edge+ gekocht.
Hoi Meulendijks hoe is jouw edge+? Mij bevalt hij prima. ;)

• DM89
pappaleone schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 19:20:
[...]

Ik ben vanaf de eerste dag in het bezit van de Ege+ en ik ben er zeer tevreden over het toestel geen geduvel meer met het scherm helder wit homebuton geen speling. Verder is hij wat Garret zegt een stapje groter is mooi bij mijn racegame en de 4 GB is ook netjes, gebruik tussen 48 en 55% Batterij presteert goed. Hiervoor had ik de 64GB S6 versie blauw, ook deze telefoon doet verder niet onder voor de Edge+.Ik denk dat het gewoon een persoonlijke keuze is.succes. :)
Ook hier vanaf dag 1 een Edge+ zeer zeer tevreden! Ook heb ik de normale Edge gehad en de normale S6 en het zijn alle 3 toptoestellen. Alleen bij de S6/edge wel veel problemen gehad die ik gelukkig bij de Edge+ niet heb maar goed hopelijk heeft Samsung het nu allemaal in orde..

Het is maar net wat je wilt.. het is maar net wat je wilt kleiner of groter 5.1 of 5.7 inch voor de rest is het eigenlijk het zelfde op die 1GB extra ram na.

Met beide toestellen maak je in iedergeval een goede keus.

Verwijderd

Heb nu een week een S6. Kreeg een nieuwe telefoon van de zaak en deze zat net op mijn bestedingslimiet. Bevalt tot nu toe prima. Mijn eerste toestel met vingerafdrukscamner: echt een genot. Geweldig scherm ook, in vergelijking met mijn note 2.
Meulendijks89 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 20:11:
[...]

Ook hier vanaf dag 1 een Edge+ zeer zeer tevreden! Ook heb ik de normale Edge gehad en de normale S6 en het zijn alle 3 toptoestellen. Alleen bij de S6/edge wel veel problemen gehad die ik gelukkig bij de Edge+ niet heb maar goed hopelijk heeft Samsung het nu allemaal in orde..

Het is maar net wat je wilt.. het is maar net wat je wilt kleiner of groter 5.1 of 5.7 inch voor de rest is het eigenlijk het zelfde op die 1GB extra ram na.

Met beide toestellen maak je in iedergeval een goede keus.
Helemaal mee eens. :)

• DM89
pappaleone schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 20:10:
[...]

Hoi Meulendijks hoe is jouw edge+? Mij bevalt hij prima. ;)
Hey Pappaleone, zoals ik al zei ben ik zeer tevreden met de Edge+.. wil voorlopig geen andere meer en aangezien ik het pennetje van de Note nooit gebruik is deze telefoon perfect voor mij!
Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 20:12:
Heb nu een week een S6. Kreeg een nieuwe telefoon van de zaak en deze zat net op mijn bestedingslimiet. Bevalt tot nu toe prima. Mijn eerste toestel met vingerafdrukscamner: echt een genot. Geweldig scherm ook, in vergelijking met mijn note 2.
Goed om te horen welkom in het S6 kamp _/-\o_
Meulendijks89 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 20:12:
[...]

Hey Pappaleone, zoals ik al zei ben ik zeer tevreden met de Edge+.. wil voorlopig geen andere meer en aangezien ik het pennetje van de Note nooit gebruik is deze telefoon perfect voor mij!
Ja hij werkt heerlijk dat mag ook wel eens gezegd worden. Heb je hem al geroot?

• DM89
pappaleone schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 20:25:
[...]

Ja hij werkt heerlijk dat mag ook wel eens gezegd worden. Heb je hem al geroot?
Nee, wil ik misschien wel gaan doen.. maar denk dat ik even wacht tot er goede roms komen..
Meulendijks89 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 20:36:
[...]

Nee, wil ik misschien wel gaan doen.. maar denk dat ik even wacht tot er goede roms komen..
Ja daar heb je gelijk in, ik hoop dat Edgarf iets aan zijn rom kan doen zodat wij hem ook kunnen gaan gebruiken.

• DM89
pappaleone schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 20:44:
[...]

Ja daar heb je gelijk in, ik hoop dat Edgarf iets aan zijn rom kan doen zodat wij hem ook kunnen gaan gebruiken.
Inderdaad, je zou toch zeggen dat het vrijwel het zelfde is of weinig werk om het om te zetten maar goed ik heb er geen verstand van. Als de rom va Edgarf er komt zal ik die wel gaan gebruiken tot die tijd laat ik het maar zoals het is :)

• NukaWorldNL
  • Laatst online: 14-12 20:44
Meulendijks89 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 20:06:
[...]

Tering 59 euro per maand :o Dat vind ik persoonlijk een beetje TE hoor :P

• DM89
NukaWorldNL schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 20:59:
[...]

Tering 59 euro per maand :o Dat vind ik persoonlijk een beetje TE hoor :P
Is ook veel geld haha, maar ik kan het missen. Maar er zijn een stuk goedkopere abo's :P De volgende keer pak ik denk ik sim only en koop ik het toestel los ofzo..

[ Voor 11% gewijzigd door DM89 op 15-09-2015 21:03 ]

• RAAF12

RAAF12

*.*

NukaWorldNL schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 20:00:

29 Euro p/m 2 jaar tele2 500MB was eind juli met 100euro cashback aksie. Een zwarte S6.

• DM89
RAAF12 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 21:16:
[...]
29 Euro p/m 2 jaar tele2 500MB was eind juli met 100euro cashback aksie. Een zwarte S6.
Moet je wel Tele2 willen, is wel goedkoop maar ook veel problemen.. al heeft niet iedereen dat natuurlijk.

Verwijderd

Dank voor jullie reacties!
Edge+ 64gb besteld, heb een sim only van KPN (onbeperkt data/ bellen/ smsen, zakelijk in 2008 voor € 20/mnd afgesloten) dus toestel los kopen. Hoop dat ik 4g heb, heb ik op mn iphone nu niet..
Ben benieuwd naar de telefoon (/ tv :P )
Geroot is net als jailbreak op iphone?

sorry, 0,0 android kennis: hoop het wel gauw op te doen, zal me er eens in gaan verdiepen.

• RAAF12

RAAF12

*.*

RAAF12 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 21:16:
[...]
Edit hieronder
Voor mij voldoet tele2 heb nu 2 weken ervaring :-)

• DM89
Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 22:01:
Edge+ 64gb besteld, heb een sim only van KPN (onbeperkt data/ bellen/ smsen, zakelijk in 2008 voor € 20/mnd afgesloten) dus toestel los kopen. Hoop dat ik 4g heb, heb ik op mn iphone nu niet..

sorry, 0,0 android kennis: hoop het wel gauw op te doen, zal me er eens in gaan verdiepen.
Goede keus :D Rooten is zoiets als Jailbreak, maar bij Android kan je sowieso apps installeren die niet uit de store komen... Rooten geeft je nog meer vrijheid en je kan bijvoorbeeld alle apps die Samsung op de telefoon zet en die je hoogstwaarschijnlijk niet gebruikt verwijderen.. je kan ook een stapje verder gaan en een andere Recovery er op zetten en dan kan je Custom roms er opzetten waardoor je weer veel voordelen hebt.. Google het even :P

Welke iPhone heb je nu dan? Als je sim only in 2008 is afgesloten is de kans groot dat je 3G hebt.. Ik heb 4G+ van KPN :D

[ Voor 17% gewijzigd door DM89 op 15-09-2015 22:20 ]

Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 22:01:

Heb je de 64GB ? Wel raar Samsung bied hem nog niet aan.
Pagina: 1 ... 76 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Rooten en custom roms worden besproken in ~~~~~~~[Samsung Galaxy S6] Rooten en Custom ROM's
Levertijden mogen in [Samsung Galaxy S6 + S6 Edge] Levertijden & Prijzen besproken worden.
Voor accessoires hebben we een eigen topic, kijk hier: [Samsung Galaxy S6 / S6 edge] Accessoires Topic

Dit topic is niet bedoeld om te vragen om codes.