Garret1410 schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 13:37:
[...]
Heel simpel. Omruilen.
Knoppen moeten goed werken ongeacht of er speling op zit of niet
Wat betreft de camera zou je een factory reset kunnen proberen.
De camera hoort snel te zijn. Twee keer op de home knop drukken en foto maken. Alleen bij minder licht zou het ietsje langer kunnen duren.
Kleine update:
Vrijdagavond even naar de Vodafone winkel geweest om de S6 Gold om te ruilen. Meteen bij binnenkomst "Oww.... ik krijg morgen ze pas binnen"
Handig, maar wel even de home-knop laten bekijken en de trage camera. Traagheid camera kan natuurlijk aan de update liggen. 5.0.2. staat er nog op. De nieuwe komt niet naar voren bij zoeken naar updates.
Vodafone-medewerker: "Probeer maar via Kies, kan zijn dat de update te groot is via de lucht".
M.b.t. de Home-knop "Ow, dat heb ik niet op mijn Edge"
"Nee, die heeft dat nauwelijks"
Hij: "Probeer nou eerst die software-update, ik denk dat de home-knop het dan ook beter doet, want dat beetje speling hoort hoor"
Ik: "Dat dacht ik niet, lees maar diverse fora er op na, 9 van de 10 toestellen hebben de speling en het hoort niet."
Hij: "Ow"
*man man, wat een oelewapper

was mijn gedachte.
Zaterdagmiddag wel keurig gebeld, telefoons zijn binnen. Helaas niet meer de mogelijkheid even te gaan ruilen dus dat komt dinsdag wel. Eens kijken of er meteen eentje uit de doos verschijnt zonder al te veel speling, en of dat ook zo blijft.