Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
NightMare schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 09:30:
Heeft er iemand een goede guide om zo'n BOG8 versie te flashen mbv Odin? Kan dat ook fout gaan trouwens?
Als je 3 pagina's terug leest in dit topic vind je meer dan voldoende informatie. Een klein beetje moeite doen mag wel. Als je naar Sammobile gaat dan vind je onder firmware de BOG8 die je nodig hebt inclusief een stappenplan met video.

Viel me overigens op dat een aantal webshops sinds vandaag de prijs verlaagd heeft, ongetwijfeld vanwege het verlopen van de cashback actie (en wellicht het verlagen van de adviesprijs?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Heeft er iemand een goede guide om zo'n BOG8 versie te flashen mbv Odin? Kan dat ook fout gaan trouwens?
Drie pagina's terug staat een MEGA-link..

Die versie draai ik nu ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Even Googlen..

Staan verschillende goede beschrijvingen online.. Plaatje voor plaatje..
Ook op YouTube..

Zal geen nightmare worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
adinsx schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 09:44:
Inmiddels teruggelezen tot aan pagina 245, maar ik mis toch echt een 'overzicht' in de startpost van veel voorkomende issues met de S6. Het volgende:

Sinds vorige week een S6 i.c.m. Vodafone Red. Eindelijk afscheid nemen van Tele2 (destijds goedkoopst met iphone 5).

Nu na een week erger ik me aan wat dingen en zover ik het heb teruggelezen zijn het kinderziektes danwel andere onvolkomenheden.

Startknop
De startknop werkt aan de linkerkant niet. Ik kan er wel drukken, maar geen reactie van de telefoon. In het midden wel, rechts ook. Geldt dit dus als 'teveel speling' en dus omruilen?
Ik heb geen gekke waas op het scherm, gelukkig.

Geen updates
Verder draait de boel nog op 5.0.2 en als ik zoek naar updates komt er 'er is geen update beschikbaar' o.i.d. Is dat juist? Hoe krijg ik wel de laatste versie er op?

Trage camera
De camera maakt prachtige foto's, maar reageert ontzettend tráág. Het is niet even 'klik-klaar'. Zeker met een dochter van 10 maanden die natuurlijk niet al te stil wil blijven zitten wordt menig foto wazig, waar de iPhone razendsnel een goede foto maakte.
Is dat iets wat in een update wordt opgelost? Heeft het iets te maken met het RAM-probleem?

Verder een uitstekend toestel. Had ooit eens de S2 (nog steeds in de la liggen), en toch blij weer terug te zijn bij Android. Zakelijk ook nog een Lumia 635 overigens. Prima ding, maar qua snelheid een ergenis.
Keertje er overheen rijden kan, maar dan wordt ik met een iphone5S opgescheept. Helaas geen Android mogelijk.
Heel simpel. Omruilen.
Knoppen moeten goed werken ongeacht of er speling op zit of niet

Wat betreft de camera zou je een factory reset kunnen proberen.

De camera hoort snel te zijn. Twee keer op de home knop drukken en foto maken. Alleen bij minder licht zou het ietsje langer kunnen duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-10 14:32
Gisteren een tweedehands S6 (gold platinum) geruild via V&A.

Ook ik heb helaas last van een loszittende home button (als ik links druk dan hoor ik een have seconde erna een extra klik onder de home button :/)

Zelf zag ik dit op youtube staan, maar in hoeverre het werkt... dat durf ik niet te zeggen.

YouTube: [FIX] Galaxy S3/S4/Note II/Note III, Fix Sticky/Clicky "HOME" Button

YouTube: Galaxy S4 Sticky Home Button Fix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-10 00:02
Ik wil vandaag mn s6 klaar maken voor een rma gevalletje, maar ik kan niet echt een handige backup tool vinden. Is er iets wat jullie aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uberdude schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 13:53:
Ik wil vandaag mn s6 klaar maken voor een rma gevalletje, maar ik kan niet echt een handige backup tool vinden. Is er iets wat jullie aanraden?
Smartswitch van Samsung

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
Held _/-\o_ Ik vreesde al dat ik met kies moest gaan werken, lekker simpel snappy programmatje zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Knamix schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 13:38:
Gisteren een tweedehands S6 (gold platinum) geruild via V&A.

Ook ik heb helaas last van een loszittende home button (als ik links druk dan hoor ik een have seconde erna een extra klik onder de home button :/)

Zelf zag ik dit op youtube staan, maar in hoeverre het werkt... dat durf ik niet te zeggen.

YouTube: [FIX] Galaxy S3/S4/Note II/Note III, Fix Sticky/Clicky "HOME" Button

YouTube: Galaxy S4 Sticky Home Button Fix
Als ik de comments eronder lees dan lijkt het echt te werken. Ikzelf ga het niet proberen, tenzij iemand anders hier aangeeft dat het werkt :+ . Heb zelf ook niet echt last van de home button. Gezien het feit dat het ook op de S4 en andere Galaxy's blijkt voor te komen zal het in elk geval geen defect veroorzaken, anders was het al lang opgelost na de S3/S4.

Het gaat overigens meer over 'tikkend geluid' als je met je vinger op de home button tikt.

@Hierboven: mijn knop heeft ook speling maar werkt verder uitstekend, waar ik er ook op duw. Dus je knop zou het, ongeacht speling, inderdaad gewoon goed moeten doen.

[ Voor 6% gewijzigd door Aghanim op 01-08-2015 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aghanim schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 14:25:
[...]

Als ik de comments eronder lees dan lijkt het echt te werken. Ikzelf ga het niet proberen, tenzij iemand anders hier aangeeft dat het werkt :+ . Heb zelf ook niet echt last van de home button. Gezien het feit dat het ook op de S4 en andere Galaxy's blijkt voor te komen zal het in elk geval geen defect veroorzaken, anders was het al lang opgelost na de S3/S4.

Het gaat overigens meer over 'tikkend geluid' als je met je vinger op de home button tikt.

@Hierboven: mijn knop heeft ook speling maar werkt verder uitstekend, waar ik er ook op duw. Dus je knop zou het, ongeacht speling, inderdaad gewoon goed moeten doen.
Ik heb het tikkend geluid, maar verder geen probleem,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
Nou zit ik met nog een probleempje, ik kan mn vinger afrukken niet wissen omdat Exchange ActiveSync dat niet toe laat. Ik heb het zelf nooit ingesteld en kan ook niet vinden waar ik het kan disabelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10:40
Nieuwe adviesprijzen zouden uitgelekt zijn. 599 voor de S6 en 699 voor de s6 edge (32GB beiden)

Met een beetje geluk zakt de prijs op amazon ook nog en kan ik nog een refund aanvragen voor het verschil xD (amazon refund officieus het prijsverschil (van hunzelf) binnen 30 dagen na aankoop heb ik onlangs nog ergens gelezen)

https://valid.x86.fr/s6z3z0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uberdude schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 15:13:
Nou zit ik met nog een probleempje, ik kan mn vinger afrukken niet wissen omdat Exchange ActiveSync dat niet toe laat. Ik heb het zelf nooit ingesteld en kan ook niet vinden waar ik het kan disabelen :(
Ik zou "afrukken" ff aanpassen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Uberdude schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 15:13:
Nou zit ik met nog een probleempje, ik kan mn vinger afdrukken niet wissen omdat Exchange ActiveSync dat niet toe laat. Ik heb het zelf nooit ingesteld en kan ook niet vinden waar ik het kan disabelen :(
Instellingen>Schermvergr. en beveilig.>Andere beveiligingsinstellingen>Apparaatbeheerders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
Thanks, heb hem er af gekregen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
pappaleone schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 14:59:
[...]

Ik heb het tikkend geluid, maar verder geen probleem,
Ik ga er overigens van uit dat dit de 'speling' is die genoemd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-09 23:29

agaam

dit is mijn huisdier

....

[ Voor 98% gewijzigd door agaam op 03-08-2015 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aghanim schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 17:42:
[...]

Ik ga er overigens van uit dat dit de 'speling' is die genoemd wordt?
Ik denk van wel, ook ik heb het bij 4 van de 5 toestellen gehad, overigens was degene zonder deze speling een edge versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
Sorry voor de constante updates maar, 6s bij kpn service center afgedropt en hij word naar Samsung gestuurd vanwege de paarse stippen tijdens foto's met de frontcam. Kijken wat er uit komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
agaam schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 17:51:
Ik dacht dat Coolbue alleen maar nederlandse samsung s6 verkochten maar niets is minder waar,
vandaag dus lekker bezig met mijn telefoon dus dacht ga even de update 5.1.1. binnen halen,
staat 5.0.2 op oke, type Croatia (TELE2) G920FXXU1AOE3 G920FOXX1AOE3, dus bellen met coolblue, nee hoor meneer wij levereren alleen producten uit nederland benelux, nou volgens mij ligt croatie niet in nederland, maandag ligt er in nieuwe in groningen klaar, tjaaa.
moest dit even kwijt (maar baal wel) had ik hem net zo goed bij belsimpel of een andere internet chop kunnen kopen, dan weet je niet zeker of hij uit nederland komt.
Als FXXU voor Kroatië staat dan heb ik ook die versie van CB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
agaam schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 17:51:
Ik dacht dat Coolbue alleen maar nederlandse samsung s6 verkochten maar niets is minder waar,
vandaag dus lekker bezig met mijn telefoon dus dacht ga even de update 5.1.1. binnen halen,
staat 5.0.2 op oke, type Croatia (TELE2) G920FXXU1AOE3 G920FOXX1AOE3, dus bellen met coolblue, nee hoor meneer wij levereren alleen producten uit nederland benelux, nou volgens mij ligt croatie niet in nederland, maandag ligt er in nieuwe in groningen klaar, tjaaa.
moest dit even kwijt (maar baal wel) had ik hem net zo goed bij belsimpel of een andere internet chop kunnen kopen, dan weet je niet zeker of hij uit nederland komt.
Maar bij belsimpel vertellen ze netjes dat het toestel ook uit een ander land kan komen. I wist ervan omdat ik perse een blauwe 64GB wilde. In mijn geval brengt het een probleempje. (Roemeense versie) Al ik de nederlandse firmware wil flashen zegt odin netjes aan het einde FAIL. Op zich niet erg andere landen ondersteunen ook nederlands op de rom of engels is ook okay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:47

DON PAPA

Tweaker-fan

Aghanim schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 19:26:
[...]

Als FXXU voor Kroatië staat dan heb ik ook die versie van CB.
Je kan het zien door in je telefoon app de code *#1234# te drukken en dan kijken welke 3 letters er achter G920F staat bij de CSC code, Als hier PHN staat heb je Nederlands toestel en staat er een andere letter combinatie dus niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Ja bij mij staat daar dus FXX. Ook via CB gekocht. Merk verder geen verschil met eerdere toestellen van Belsimpel welke wel PHN waren. Erg netjes is het niet.

[ Voor 52% gewijzigd door Aghanim op 01-08-2015 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:32
Aghanim schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 20:00:
Ja bij mij staat daar dus FXX. Ook via CB gekocht. Merk verder geen verschil met eerdere toestellen van Belsimpel welke wel PHN waren. Erg netjes is het niet.
Stuur Coolblue een mail? Maar heb je ook andere tekst achter op de doos van de S6? En toen je voor de eerste keer het toestel aanzetten welke taal was het toen? Hoort NL te zijn standaard..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:47

DON PAPA

Tweaker-fan

Aghanim schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 20:00:
Ja bij mij staat daar dus FXX. Ook via CB gekoxht.
Dan zou ik hem mooi terug brengen, voor dat ik mijn S6 kocht bij CB heb ik eerst via de klantenservice gevraagt of zij PHN toestellen verkocht en zij gaven aan dat ze inderdaad alleen NL toestel verkopen. Ik heb ook netjes een PHN toestel van CB gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
EJSEJS schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 20:04:
[...]

Dan zou ik hem mooi terug brengen, voor dat ik mijn S6 kocht bij CB heb ik eerst via de klantenservice gevraagt of hun PHN toestellen verkocht en hun gaven aan dat ze inderdaad alleen NL toestel verkopen. Ik heb ook netjes een PHN toestel van CB gehad
Heb ook zelf even gekeken, ik heb ook PHN bij CSC staan, S6 Edge van Coolblue..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Meulendijks89 schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 20:04:
[...]

Stuur Coolblue een mail? Maar heb je ook andere tekst achter op de doos van de S6? En toen je voor de eerste keer het toestel aanzetten welke taal was het toen? Hoort NL te zijn standaard..
Op de doos staat 920FTx1. Verder de sticker met serienummer en aan de andere een sticker met European Simcard Only.

Draai overigens wel de rom van Edgar, misschien is het daardoor naar Kroatië veranderd. Al is dat wel toevallig dan.

Wat zou er overigens erg zijn aan een niet NL versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Aghanim schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 20:12:
[...]

Op de doos staat 920FTx1. Verder de sticker met serienummer en aan de andere een sticker met European Simcard Only.

Draai overigens wel de rom van Edgar, misschien is het daardoor naar Kroatië veranderd. Al is dat wel toevallig dan.

Wat zou er overigens erg zijn aan een niet NL versie?
Oh dan zal ruilen ook lastig worden, maar goed ik had bij de Mediamarkt een poolse en daar stond achterop ook van alles in het pools en starte de eerste keer in het pools op.

Maar omdat je toch custom draait maakt het verder niet veel meer uit toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Nee mij maakt het verder weinig uit. Zo lang alles werkt zoals het hoort. Maar het is niet netjes en zoiets had ik dan van CB weer niet verwacht. Ze gaven zelf overigens op Twitter aan dat een geroot toestel gewoon garantie heeft dus ik denk niet dat omruilen echt een probleem moet zijn. Er is immers niet helemaal geleverd wat ze aanbieden. Maar na 3x omruilen ben ik er sowieso wel klaar mee haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aghanim schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 20:18:
Nee mij maakt het verder weinig uit. Zo lang alles werkt zoals het hoort. Maar het is niet netjes en zoiets had ik dan van CB weer niet verwacht. Ze gaven zelf overigens op Twitter aan dat een geroot toestel gewoon garantie heeft dus ik denk niet dat omruilen echt een probleem moet zijn. Er is immers niet helemaal geleverd wat ze aanbieden. Maar na 3x omruilen ben ik er sowieso wel klaar mee haha.
Ja en je wordt er ook niet beter of slechter van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
pappaleone schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 20:22:
[...]

Ja en je wordt er ook niet beter of slechter van.
Nee ben al lang blij dat de speling aan de linkerkant zit nu omdat ik mijn toestel met rechts bedien en zo dat getik amper hoor. Nu weer omruilen is Russisch roulette :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aghanim schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 20:24:
[...]

Nee ben al lang blij dat de speling aan de linkerkant zit nu omdat ik mijn toestel met rechts bedien en zo dat getik amper hoor. Nu weer omruilen is Russisch roulette :P
Ja het lijkt wel kermis 8)7 Ik vindt het prima zo. Je zult net zien dat je hem weer terugbrengt voor de knop en een toestel meekrijgt waar het scherm weer niet goed van is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-10 21:24
Aghanim schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 20:18:
Zo snel je een custom ROM installeert kun je helemaal niets meer zeggen over de originele software. Waar je tegenaan zit te kijken is niet langer de software waarmee hij uit de doos is gekomen.

Trouwens, je moet wel naar de CSC versie kijken, en niet de AP versie, die is namelijk generiek voor heel veel landen. (*#1234# in de dailer app)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frishe1992
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-10 09:54
Ik heb donderdag ook een S6 edge 64gb besteld via mediamarkt en gisteren is hij geleverd. Vandaag proberen het formulier in te vullen via samsung maar als ik bij stap 2 op registreren klik blijft dat ''laadrondje'' draaien en verder gebeurd er niets, verschillende browsers geprobeerd maar dat had geen resultaat :? ik voeg me af of nog iemand dit probleem heeft gehad?

You're too slow!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Frishe1992 schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 21:45:
Ik heb donderdag ook een S6 edge 64gb besteld via mediamarkt en gisteren is hij geleverd. Vandaag proberen het formulier in te vullen via samsung maar als ik bij stap 2 op registreren klik blijft dat ''laadrondje'' draaien en verder gebeurd er niets, verschillende browsers geprobeerd maar dat had geen resultaat :? ik voeg me af of nog iemand dit probleem heeft gehad?
Probeer is een andere browser.. misschien werkt dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVR123
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-06 01:20
Hier een ODQ S6, ook van CB. Misschien toch maar even melding van maken......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frishe1992
Meulendijks89 schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 22:24:
[...]

Probeer is een andere browser.. misschien werkt dat.
Ja dat had ik al geprobeerd, stond ook in het vorige bericht :P
Zelfs al op een andere pc geprobeerd maar ook geen succes.
Misschien liggen de servers eruit bij samsung, morgen nog maar eens proberen.

You're too slow!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:02

jerry_a

doei

Frishe1992 schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 22:56:
[...]

Ja dat had ik al geprobeerd, stond ook in het vorige bericht :P
Zelfs al op een andere pc geprobeerd maar ook geen succes.
Misschien liggen de servers eruit bij samsung, morgen nog maar eens proberen.
Was het niet alleen in de maand juli?

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
jerry_a schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 00:25:
[...]

Was het niet alleen in de maand juli?
Registeren kan tot half augustus, de actie liep tot en met 31-7. Dus dan krijg je nog 2 weken de tijd om de registratie te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frishe1992 schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 21:45:
Ik heb mijn nieuwe toestel gisteren geregistreerd via de Samsung website. Aangeschaft op 31 juli bij CB. Je hebt nog 2 weken de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Nu online
Volgens mij wordt geen enkele S6 in de Benelux gemaakt, dus het toestel zal nooit uit Nederland komen. Er wordt enkel een ROM van desbetreffende land/provider op geïnstalleerd. De niet-provider S6'en krijgen 'meesta'l een clean ROM zonder extra bloatware. Hem terugsturen naar CB is een tijdrovende en nutteloze onderneming waar beide partijen niet beter van worden, misschien zelfs het tegendeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frishe1992
dafmay schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 09:02:
[...]

Ik heb mijn nieuwe toestel gisteren geregistreerd via de Samsung website. Aangeschaft op 31 juli bij CB. Je hebt nog 2 weken de tijd.
Ow wat raar, welke browser heb je gebruikt als ik vragen mag?

You're too slow!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frishe1992 schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 11:15:
[...]

Ow wat raar, welke browser heb je gebruikt als ik vragen mag?
Ik heb geregistreerd op mijn Macbook Pro in Safari. Het duurde overigens wel heel even (denk ong 10-15 sec) voordat het 'draaien van laadrondje' klaar was en de melding verscheen dat registratie was voltooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LithoMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-10 13:58

LithoMan

Toemaar

Ik ben ineens de tijd, temperatuur en plaats aanduiding kwijt op me home screen? Hoe kan ik dat terug halen?

Intel Pro Kit NUC ANH i7 Intel Core 1360P 32GB 1TB Samsung 980Pro / Dell U2518D / Samsung S23 Ultra / Samsung Watch 6 classic 47mm LTE / Samsung Tab 8 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-10 19:52
LithoMan schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 11:42:
Ik ben ineens de tijd, temperatuur en plaats aanduiding kwijt op me home screen? Hoe kan ik dat terug halen?
Ik denk dat je de weer widget bedoeld. Houd ern leeg plek op de homescreen ingedrukt, vervolgens selecteer je widget en zoek je naar de weer widget.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LithoMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-10 13:58

LithoMan

Toemaar

Super bedankt voor je uitleg en snelle reactie. Tis weer voor elkaar en weer wat geleerd!

Intel Pro Kit NUC ANH i7 Intel Core 1360P 32GB 1TB Samsung 980Pro / Dell U2518D / Samsung S23 Ultra / Samsung Watch 6 classic 47mm LTE / Samsung Tab 8 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frishe1992
dafmay schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 11:18:
[...]

Ik heb geregistreerd op mijn Macbook Pro in Safari. Het duurde overigens wel heel even (denk ong 10-15 sec) voordat het 'draaien van laadrondje' klaar was en de melding verscheen dat registratie was voltooid.
Ik heb geen Apple apparatuur dus via safari kan niet. Heb zojuist nog eens geprobeerd via chrome, internet Explorer en via de standaard browser van mijn edge. Blijft weer hangen op het zelfde punt. Zou de afbeelding die ik upload te groot van formaat zijn? (5mb jpeg)

You're too slow!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:49
Hebben hier mensen ook last van dat bluetooth automatisch word uitgeschakeld? Ik gebruik de S6 Edge voor mijn Moto 360 & in de auto, en ik merk dat bluetooth soms gewoon uitgeschakeld word. Gebeurd volgens mij nadat het systeem over 90% memory heengaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Nu online
Tripwire999 schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 12:46:
Hebben hier mensen ook last van dat bluetooth automatisch word uitgeschakeld? Ik gebruik de S6 Edge voor mijn Moto 360 & in de auto, en ik merk dat bluetooth soms gewoon uitgeschakeld word. Gebeurd volgens mij nadat het systeem over 90% memory heengaat.
Neen, welke build draai je? Vanaf 5.1.1 zijn alle BT perikelen opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam

agaam

dit is mijn huisdier

....

[ Voor 98% gewijzigd door agaam op 03-08-2015 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Laatst online: 12:49
RigolleM schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 13:03:
[...]
Neen, welke build draai je? Vanaf 5.1.1 zijn alle BT perikelen opgelost.
Ik draai op 5.1.1 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
agaam schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 16:07:
[...]

Ja maar als hun zeggen dat je een nederlands product krijgt PHN, wil je niet 1 uit croatie,
dat spreekt hen tegen, maar zullen morgen kijken dan ruil ik hem om,
kun je op de doos ook al zien waar hij wegkomt? of moet je hem daarvoor testen open maken.
Er bestaat helemaal geen Nederlands product, toestellen worden allemaal gemaakt in dit geval de meeste in Vietnam. Men praat over toestellen die voor een bepaalde markt worden geproduceerd, dat wil zeggen een aantal voor bepaalde landen in Europa. De S6 toestellen zijn wat specificaties (hardware) voor Europa allemaal het zelfde. Alleen de firmware bepaald voor welk land het toestel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 31-10-2024

RAAF12

*.*

Na een week er achter komen dat er beschermfolie op de camera zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RAAF12 schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 17:33:
Haha klopt dat is zo klein dat het nog niet eens opvalt. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
RAAF12 schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 17:33:
Volgens mij zit het niet op de camera maar alleen er omheen, toch? Daarom heb ik het ook laten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Aghanim schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 18:02:
[...]

Volgens mij zit het niet op de camera maar alleen er omheen, toch? Daarom heb ik het ook laten zitten.
Klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aghanim schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 18:02:
[...]

Ik denk dat Raaf bedoeld het kleine stukje plastic op de flitser. Die op de camera zit om de lens. Ik laat het mooi zitten anders krijg je krasjes op het glas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Bij mij zit ook de flitser er nog op. Werkt prima zo te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 31-10-2024

RAAF12

*.*

Dat rond de flitser krijg ik er niet af, te korte nagels. Ff kijken of het met een naald lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adinsx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-06 13:13
Garret1410 schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 13:37:
[...]

Heel simpel. Omruilen.
Knoppen moeten goed werken ongeacht of er speling op zit of niet

Wat betreft de camera zou je een factory reset kunnen proberen.

De camera hoort snel te zijn. Twee keer op de home knop drukken en foto maken. Alleen bij minder licht zou het ietsje langer kunnen duren.
Kleine update:
Vrijdagavond even naar de Vodafone winkel geweest om de S6 Gold om te ruilen. Meteen bij binnenkomst "Oww.... ik krijg morgen ze pas binnen" 8)7

Handig, maar wel even de home-knop laten bekijken en de trage camera. Traagheid camera kan natuurlijk aan de update liggen. 5.0.2. staat er nog op. De nieuwe komt niet naar voren bij zoeken naar updates.
Vodafone-medewerker: "Probeer maar via Kies, kan zijn dat de update te groot is via de lucht".
M.b.t. de Home-knop "Ow, dat heb ik niet op mijn Edge"
"Nee, die heeft dat nauwelijks"
Hij: "Probeer nou eerst die software-update, ik denk dat de home-knop het dan ook beter doet, want dat beetje speling hoort hoor"
Ik: "Dat dacht ik niet, lees maar diverse fora er op na, 9 van de 10 toestellen hebben de speling en het hoort niet."
Hij: "Ow"
*man man, wat een oelewapper :X was mijn gedachte.

Zaterdagmiddag wel keurig gebeld, telefoons zijn binnen. Helaas niet meer de mogelijkheid even te gaan ruilen dus dat komt dinsdag wel. Eens kijken of er meteen eentje uit de doos verschijnt zonder al te veel speling, en of dat ook zo blijft. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Als je schrijft dat 9 van de 10 speling heeft dan is de conclusie dat het hoort niet zo heel gek ;)

Verbaas me wel altijd over het kennisgebrek van medewerkers van fysieke winkels. Dat is nog het enige onderscheidend vermogen tegenover een webwinkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aghanim schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 21:09:
Als je schrijft dat 9 van de 10 speling heeft dan is de conclusie dat het hoort niet zo heel gek ;)

Verbaas me wel altijd over het kennisgebrek van medewerkers van fysieke winkels. Dat is nog het enige onderscheidend vermogen tegenover een webwinkel.
Dit is eigenlijk de reden dat ik mijn telefoon via het internet koop, ik wil niet zeggen dat het bij iedereen mis is. Maar eer zijn winkels bij van de grote bekende ketens waar ik denk oei oei hoe kunnen ze deze mensen in zo'n winkel zetten. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 15:06

13art

Moderator Mobile
Modbreak:Even wat reacties verwijderd. Graag nu weer ontopic zonder negatieve reacties op elkaar.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Nu online
agaam schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 16:07:
[...]

Ja maar als hun zeggen dat je een nederlands product krijgt PHN, wil je niet 1 uit croatie,
dat spreekt hen tegen, maar zullen morgen kijken dan ruil ik hem om,
kun je op de doos ook al zien waar hij wegkomt? of moet je hem daarvoor testen open maken.
Gooi er de juiste firmware op via ODIN en hij is 'Nederlands'. Zit hem gewoon tussen de oren, kost je een half uurtje en Kees is klaar om het in jullie termen te zeggen :) Ik denk dat het u meer tijd kost om hem terug te brengen, en de kans hebt om een 'slechter' toestel in huis te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goofer_nieuw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:12
Raymond schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 10:26:
Ik ben één van de mazzelaars met een telefoon die in 1x gewoon goed is, dus het kan wel :P

Camera niet snel: Dan gaat er echt iets mis. De camera van de S6 is echt razendsnel. Viel me al op toen ik ermee speelde bij de mediamarkt voordat het toestel verkrijgbaar was en het is ook het geval bij het toestel dat ik heb. De camera is een verademing ten opzichte van mijn sony Z2 en werkt in vergelijking met de iPhone 5C van mijn werk ook snel (die van die iPhone werkt ook prima vlot, die van de S6 is gewoon nog net iets rapper).

Ik ben vooral te spreken over de resultaten bij weinig licht en tijdens stappen en uitgaan: Vorige week nog bij een festival lopen filmen en een paar weken eerder bij een optreden van Fink: Dat ziet er gewoon goed uit. Mijn S3 deed dat ook goed, dus dat is blijkbaar iets wat Samsung goed in de vingers heeft (terwijl die Sony Z2 dat echt niet goed deed).
Same here.

Had de S6 op 10 april dus de eerste batch. Werk als een droom. Camera is snel beschikbaar (zeker met de 2x home button) en maakt goede en scherpe foto's. Zowel bij als minder licht.

Gelukkig ook geen last van andere zaken als
- Scherm
- homeknop
- Geen 5.1.1
- etc.

Alleen het geheugengebruik is inderdaad wel af en toe vervelend. Reboot het toestel 1 a 2 keer in de week om hem weer snel en snappy te maken.

Waar ik persoonlijk het meest over te spreken ben is het scherm en de fingerprint scanner om te unlocken. Kan echt niet meer zonder. Heerlijk en snel. Je vergeet haast dat je telefoon locked is. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Fingerprint is inderdaad echt super. Is voor mij een van de redenen om niet meer terug te switchen naar een toestel wat dat niet heeft. Unlocken is nu eigenlijk geen probleem meer, terwijl ik dat voorheen vervelend vond om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goofer_nieuw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:12
Helemaas eens.
Ik heb naast de S6 een Galaxy Tab S 8.4 met dezelfde fingerprint scanner als de S5. Daar moet je nog je vinger 'vegen'. Gaat vaker mis dan goed. Gebruik deze optie dan ook niet meer. Zou bijna een nieuwe Tab S kopen alleen voor de fingerprint scanner van de S6 die ook in de nieuwe Tab S zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil een s6 bestellen bij bol.com, krijg daar 30 dagen bedenktijd om te retourneren of te ruilen.
Iemand ervaring mee Bol.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 17:28:
Ik wil een s6 bestellen bij bol.com, krijg daar 30 dagen bedenktijd om te retourneren of te ruilen.
Iemand ervaring mee Bol.com?
Bij Bol kun je zonder twijfel gewoon bestellen...alles zeer goed in mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafmay schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 17:33:
[...]

Bij Bol kun je zonder twijfel gewoon bestellen...alles zeer goed in mijn ervaring.
Ik heb ook al veel besteld bij Bol, maar de vraag is of ze ook zo goed zijn in ruilen als bij coolblue, die geven maar 14 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 17:37:
[...]

Ik heb ook al veel besteld bij Bol, maar de vraag is of ze ook zo goed zijn in ruilen als bij coolblue, die geven maar 14 dagen.
Ruilen bij Bol.com doe ik regelmatig...werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:58

DjVe

Hatsaflats!

Is er een manier om het Samsung toetsenbord te verwijderen/blokkeren? Mijn S6 schiet elke keer terug naar het irritante Samsung toetsenbord. Bij instellingen kan ik hem wel uit vinken, maar vervolgens schiet hij vanzelf weer aan. Als ik na 10 min een berichtje stuurt staat hij vanzelf weer op Samsung toetsenbord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DjVe schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 18:57:
Is er een manier om het Samsung toetsenbord te verwijderen/blokkeren? Mijn S6 schiet elke keer terug naar het irritante Samsung toetsenbord. Bij instellingen kan ik hem wel uit vinken, maar vervolgens schiet hij vanzelf weer aan. Als ik na 10 min een berichtje stuurt staat hij vanzelf weer op Samsung toetsenbord...
Wat dacht je van het programma Swiftkey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-10 08:35
Heeft iedereen de 5.1 update al? Ik heb sinds vandaag ook een S6, maar deze draait nog op 5.0 en vind't geen software update. Is los toestel dus zonder abonnement, aangeschaft via Coolblue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-Rey
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-10 15:34
Hier ook een S6 van Coolblue die nog steeds op 5.0.2 draait en aangeeft dat er geen updates beschikbaar zijn. Telefoon afgelopen donderdag aangeschaft.

Krijg in Samsung Smart Switch ook geen melding van updates o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Als je echt zo graag naar 5.1.1 wilt, even de rom downloaden en flashen met odin. Een paar bladzijdes terug is er een mega link te vinden naar een recente 5.1.1 rom. Wel een franse editie, maar dat maakt niet uit. Anders moet je helaas geduldig wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
An1mA schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 19:56:
Als je echt zo graag naar 5.1.1 wilt, even de rom downloaden en flashen met odin. Een paar bladzijdes terug is er een mega link te vinden naar een recente 5.1.1 rom. Wel een franse editie, maar dat maakt niet uit. Anders moet je helaas geduldig wachten.
De Nederlandse versie 5.1.1 is gewoon te downloaden hoor.
http://www.sammobile.com/firmwares/database/SM-G920F/PHN/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Klopt alleen had ik over de meest "recente" 5.1.1, namelijk G920FXXU2BOG8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
An1mA schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 20:05:
[...]

Klopt alleen had ik over de meest "recente" 5.1.1, namelijk G920FXXU2BOG8.
Sorry dat klopt nog even geduld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-09 16:31
DjVe schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 18:57:
Ik gebruik zelf het Google toetsenbord en dat heb ik als standaard ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe

DjVe

Hatsaflats!

pappaleone schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 19:20:
[...]

Wat dacht je van het programma Swiftkey
Ik wil gewoon het standaard Google toetsenbord. SwiftKey vind ik ook niet prettig werken (te druk). Vandaar de vraag, hoe blokkeer ik het Samsung toetsenbord ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
DjVe schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 20:49:
[...]

Ik wil gewoon het standaard Google toetsenbord. SwiftKey vind ik ook niet prettig werken (te druk). Vandaar de vraag, hoe blokkeer ik het Samsung toetsenbord ?
Ik neem aan dat je Google toetsenbord eerst hebt gedownload? Zo ja, dan ziet je toetsenbord instellen er zo uit als hieronder. Dan is het een kwestie van de Google toetsenbord naar rechts swipen en de Samsung toetsenbord naar links.
Je komt bij deze optie door, instelling > taal en invoer > standaard toetsenbord > invoermethode instellen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zkIsl5Ql.png?1

[ Voor 8% gewijzigd door An1mA op 03-08-2015 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe

DjVe

Hatsaflats!

Dat heb ik gedaan, maar het Samsung toetsenbord zet zichzelf weer aan en komt primair weer naar boven als het toestel even standby is geweest.... Stront irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
DjVe schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 21:33:
Dat heb ik gedaan, maar het Samsung toetsenbord zet zichzelf weer aan en komt primair weer naar boven als het toestel even standby is geweest.... Stront irritant
Als je alles hebt geprobeerd, wellicht een factory reset :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam

agaam

dit is mijn huisdier

heb hem vandaag omgeruild bij CB netjes geholpen zoals altijd bij CB,
heb nu de nieuwste versie gekregen.
PDA G920FXXU2BOFM
CSC G920FPHN2BOFM
Country Netherlands
Version Android 5.1.1
Build date Mon, 22 Jun 2015 13:32:53 +0000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DogEatsDog
  • Laatst online: 15:49
DjVe schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 21:33:
Via adb:
adb shell
pm hide com.sec.android.inputmethod

http://forum.xda-develope...board-reenabling-t3089029

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:07
Ik had daar ook last van, ik heb het standaard toetsenbord gewoon "bevroren" met titanium backup. Problem solved!

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!
renzo4000 schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 22:17:
Ik had daar ook last van, ik heb het standaard toetsenbord gewoon "bevroren" met titanium backup. Problem solved!
Yes dat is natuurlijk ook een prima optie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
pappaleone schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 20:18:
[...]

Sorry dat klopt nog even geduld. :)
Met een beetje geluk morgen een nog nieuwere versie gewoon via FOTA...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie nu dat ik ook nog met 5.0.2 werk. Ik vind het niet erg om op een automatische update te wachten, maar gaat deze wel komen of moet ik het handmatig doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
Natuurlijk gaat die wel komen. Maar ik zou morgen in de loop van de dag even proberen handmatig te checken via de Instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-10 14:32
Oude S6 64GB naar Alternate gebracht voor garantie )losse home button en zat soms vast in de behuizing).

Nu krijg ik morgen een nieuwe zwarte S6 32Gb (verlenging abbo) en dan verkoop ik de oude S6 als ik hem gerepareerd terug krijg.

Nu maar hopen dat de S6 die ik morgen krijg geen last heeft van de "losse homebutton"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
(overleden)
Vandaag, 04 aug 15, is Samsung gestart met de uitrol van een maintenance update voor de S6Edge

Model SM-G925F
Model name GALAXY S6 Edge
Country Netherlands
Version Android 5.1.1
Changelist 5447113
Build date Tue, 21 Jul 2015 10:20:36 +0000
Product code PHN
PDA G925FXXU2BOGA
CSC G925FTPD2BOG8
Download voor instal met Odin: MegaNZ

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!
henklbr schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 08:07:
Vandaag, 04 aug 15, is Samsung gestart met de uitrol van een maintenance update voor de S6Edge

Model SM-G925F
Model name GALAXY S6 Edge
Country Netherlands
Version Android 5.1.1
Changelist 5447113
Build date Tue, 21 Jul 2015 10:20:36 +0000
Product code PHN
PDA G925FXXU2BOGA
CSC G925FTPD2BOG8
Download voor instal met Odin: MegaNZ
Goed nieuws dank je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Laatst online: 08:29
Heb een heel vreemd probleem met mn contacten.
Heb al mn contacten staan in Google account (gmail).
Het vreemde is dat er met enige regelmaat willekeurig contacten verwijderd worden uit mn lijst.
Ik kom hier achter, wanneer ik een ouder gesprek in WhatsApp opzoek. Ik kan dit gesprek dan niet meer vinden via de naam van het contact. Als ik door de gesprekken scroll, staat het gesprek nog wel in WhatsApp, maar alleen met een nummer en dus geen naam van het contact.
Als ik in mijn contactenlijst kijk is het contact dus idd verwijderd...

Iemand een idee? Ik heb dit probleem al maanden.

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 22:16
Fijn, gister nog de franse versie erop gezet (wat in 1e instantie faalde door een niet goed werkende usb kabel) en nu had ik hem vandaag/morgen dus gewoon OTA kunnen updaten :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:20

Tortelli

mixing gas and haulin ass

En de normale S6 versie is nog niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Heeft iemand een oplossing voor het probleem dat je continu notificatie geluid hoort terwijl je via bluetooth muziek afspeelt? De muziek wordt dan gedempt zodat je de notificatie hoort. Er zijn in bluetooth en de muziek app geen instellingen te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
Monda schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 10:57:
Heb een heel vreemd probleem met mn contacten.
Heb al mn contacten staan in Google account (gmail).
Het vreemde is dat er met enige regelmaat willekeurig contacten verwijderd worden uit mn lijst.
Ik kom hier achter, wanneer ik een ouder gesprek in WhatsApp opzoek. Ik kan dit gesprek dan niet meer vinden via de naam van het contact. Als ik door de gesprekken scroll, staat het gesprek nog wel in WhatsApp, maar alleen met een nummer en dus geen naam van het contact.
Als ik in mijn contactenlijst kijk is het contact dus idd verwijderd...

Iemand een idee? Ik heb dit probleem al maanden.
Ik heb dit vorige week voor het eerst gehad. Ik had meer het gevoel dat het een bug in WhatsApp was, want de contacten stonden allemaal gewoon nog in de Contacten app.

Ik heb WhatsApp toen herstart en op het moment dat ik de 'contacten' optie in WA aanraakte stonden daar ineens de contacten weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naNs
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:05
Ik blijf problemen ondervinden met mijn batterijduur. Zelden haal ik 2 uren Screen on time op een dag. Eerder heb ik al eens een reset geprobeerd. Dit lijkt niet te hebben geholpen. Ik heb zaken als NFC/Smartlock/Locaties etc. uitstaan.

Huidige batterijstats zien er nu uit:

Afbeeldingslocatie: http://img.pixady.com/2015/08/234256_screenshot20150804111735_460x818.png

.. met een screentime van 35 minuten. Bij random vlagen lijkt de telefoon ook erg warm te worden. Weet niet of dit een mogelijk verband houdt met het batterijprobleem.

Iemand een idee? Telefoon opsturen naar Samsung? Ik hoor graag!
Pagina: 1 ... 66 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Rooten en custom roms worden besproken in ~~~~~~~[Samsung Galaxy S6] Rooten en Custom ROM's
Levertijden mogen in [Samsung Galaxy S6 + S6 Edge] Levertijden & Prijzen besproken worden.
Voor accessoires hebben we een eigen topic, kijk hier: [Samsung Galaxy S6 / S6 edge] Accessoires Topic

Dit topic is niet bedoeld om te vragen om codes.