Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overgeef Dave
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:34
pappaleone schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 20:30:
[...]

Okay dat is goed om te weten, jij vertelde mij al toen ik hetzelfde probleem had, roemeense firmware. Ik wilde daar de Nederlandse firmware opzetten dat ging mis hetzelfde als bij jou. Nu had ik de telefoon aan Smart switch gehangen omdat mijn telefoon dit aangaf. Nu is dat gelukkig goedgekomen. Zou dat nu inhouden als ik nu via odin dezelfde firmware binnehaal dat het ook moet lukken? Dit omdat het nu om de zelfde firmware gaat met dezelfde partitie. Dus een firmware downloaden die echt groter is zou dus niet zo makkelijk meer gaan?
Ik heb net nog eens geprobeerd om een PHN over de XEU te flashen.
Resultaat : hidden <-fail, dan de boodschap dat ik een recovery moet doen.

Heb ik echter niet gedaan :)
Odin afgesloten en weer opgestart, mijn phone weer in recovery gezet, als je lang blijft drukken op home -power en volume down, komt hij weer in recovery mode.

Dan de XEU weer erop gezet; zelf geen data loss, hij boot weer op met al mijn instellingen bewaard.
Ik heb de log van de mislukte flash niet bewaard, maar wel die van de gelukte, daarin zie je in bold:

<OSM> Enter CS for MD5..
<OSM> Check MD5.. Do not unplug the cable..
<OSM> Please wait..
<OSM> G920FXXU1AOE3_G920FXEU1AODQ_G920FXXU1AOE3_HOME.tar.md5 is valid.
<OSM> Checking MD5 finished Sucessfully..
<OSM> Leave CS..
<ID:0/005> Added!!
<ID:0/005> Removed!!
<ID:0/005> Odin engine v(ID:3.1005)..
<ID:0/005> File analysis..
<ID:0/005> SetupConnection..
<ID:0/005> Initialzation..
<ID:0/005> Get PIT for mapping..
<ID:0/005> Firmware update start..
<ID:0/005> SingleDownload.
<ID:0/005> boot.img
<ID:0/005> NAND Write Start!!
<ID:0/005> cache.img
<ID:0/005> cm.bin
<ID:0/005> hidden.img
<ID:0/005> modem.bin
<ID:0/005> recovery.img
<ID:0/005> sboot.bin
<ID:0/005> system.img
<ID:0/005> RQT_CLOSE !!
<ID:0/005> RES OK !!
<ID:0/005> Remain Port .... 0
<OSM> All threads completed. (succeed 1 / failed 0

Zoals je ziet zegt hij 'Get PIT for mapping'. Hij schrijft de PIT dus niet maar leest hem van de GSM.

Het lijkt er dus idd op dat de PHN een partitionering heeft waar de partitie van hidden groter is dan die van de LUX en de XEU.

Ik blijf nu op de XEU, ik heb even op sammobile gekeken en daar zijn ook snelle releases voor, Paar dagen na de PHN. Er zit een trend in als ik naar de historiek van de S5 kijk.

Dus idd, het lijkt er sterk op dat Samsung een meer gevarieerde partitionering toepast voor de S6 dan bij zijn vorige modellen. (Om het hun eigen nog moelijker te maken?)

Enfin, ik ben al blij dat ik van die LUX vanaf ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Overgeef Dave schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 21:15:
[...]

Ik heb net nog eens geprobeerd om een PHN over de XEU te flashen.
Resultaat : hidden <-fail, dan de boodschap dat ik een recovery moet doen.

Heb ik echter niet gedaan :)
Odin afgesloten en weer opgestart, mijn phone weer in recovery gezet, als je lang blijft drukken op home -power en volume down, komt hij weer in recovery mode.

Dan de XEU weer erop gezet; zelf geen data loss, hij boot weer op met al mijn instellingen bewaard.
Ik heb de log van de mislukte flash niet bewaard, maar wel die van de gelukte, daarin zie je in bold:

<OSM> Enter CS for MD5..
<OSM> Check MD5.. Do not unplug the cable..
<OSM> Please wait..
<OSM> G920FXXU1AOE3_G920FXEU1AODQ_G920FXXU1AOE3_HOME.tar.md5 is valid.
<OSM> Checking MD5 finished Sucessfully..
<OSM> Leave CS..
<ID:0/005> Odin engine v(ID:3.1005)..
<ID:0/005> File analysis..
<ID:0/005> SetupConnection..
<ID:0/005> Initialzation..
<ID:0/005> Get PIT for mapping..
<ID:0/005> Firmware update start..
<ID:0/005> SingleDownload.
<ID:0/005> boot.img
<ID:0/005> NAND Write Start!!
<ID:0/005> cache.img
<ID:0/005> cm.bin
<ID:0/005> hidden.img
<ID:0/005> modem.bin
<ID:0/005> recovery.img
<ID:0/005> sboot.bin
<ID:0/005> system.img
<ID:0/005> RQT_CLOSE !!
<ID:0/005> RES OK !!
<ID:0/005> Remain Port .... 0
<OSM> All threads completed. (succeed 1 / failed 0

Zoals je ziet zegt hij 'Get PIT for mapping'. Hij schrijft de PIT dus niet maar leest hem van de GSM.

Het lijkt er dus idd op dat de PHN een partitionering heeft waar de partitie van hidden groter is dan die van de LUX en de XEU.

Ik blijf nu op de XEU, ik heb even op sammobile gekeken en daar zijn ook snelle releases voor, Paar dagen na de PHN. Er zit een trend in als ik naar de historiek van de S5 kijk.

Dus idd, het lijkt er sterk op dat Samsung een meer gevarieerde partitionering toepast voor de S6 dan bij zijn vorige modellen. (Om het hun eigen nog moelijker te maken?)

Enfin, ik ben al blij dat ik van die LUX vanaf ben :P
Dank je wel voor je uitleg, ik ga het straks ook nog eens proberen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnominator
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-12-2021
Ik heb net een S6 Edge aangeschaft. Het valt me op dat er een licht groene waas over het scherm zit. Dit is vooral duidelijk als ik schuin naar het scherm kijk. Je ziet dan ook zelfs een soort regenboog/moire patroon.

Is dit nu alleen dit toestel of zijn er meer die hier last van hebben ?

Het valt me ook op dat mijn Iphone 4s wit als echt wit weergeeft, terwijl de S6 meer naar grijs neigt. Ik ben inmiddels al bekend met dat een Edge variant niet echt op 100% brightness valt te zetten, al zet je de telefoon in manual brightness, maar dan nog had ik het wit wel wat witter verwacht ?!

Afbeeldingslocatie: http://s13.postimg.org/gcvhe37h3/2015_06_18_22_41_24_IMG_3098.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door arnominator op 18-06-2015 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-10 14:20

Phntm

Tlingelingeling

arnominator schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 22:58:
Ik heb net een S6 Edge aangeschaft, maar het valt me op dat er een licht groene waas over het scherm zit. Dit is vooral duidelijk als ik schuin naar het scherm kijk. Je ziet dan ook zelfs een soort regenboog/moire patroon.

[afbeelding]
Ik denk zelf dat het gewoon hoe de kleur/licht in onze ogen valt. Als je het vanaf een vage hoek bekijkt zie je natuurlijk van alles gebeuren. Als je het gewoon ziet als je recht naar het scherm kijkt, dan moet je er vanuit gaan dat het een probleem is. Maar vanaf een bepaalde hoek een bepaalde kleur zien...? Menselijk oog, niks aan het handje. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnominator
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-12-2021
Ik had al direct het gevoel dat al kijk ik er recht op dat er al sprake was van een lichte groene waas.

Bij mijn Iphone 4s zie ik deze effecten trouwens niet, onder elke hoek blijven de kleuren hetzelfde..

[ Voor 39% gewijzigd door arnominator op 18-06-2015 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

arnominator schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 23:02:
Bij mijn Iphone 4s zie ik deze effecten niet, onder elke hoek blijven de kleuren hetzelfde ...
Die twee toestellen hebben ook twee verschillende panelen. Het betekent ook niet dat elk paneel dezelfde effecten toont. Misschien als je even een topic search doet naar jouw probleem dat je misschien wel ziet of het nou wel een probleem is of niet. Ik leun richting de niet. Super Amoled schermen zijn nou eenmaal geen retina schermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voorproever
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 06-10 08:39
Prachtig dat Samsung zo snel een fix heeft gemaakt voor de Quicksettings.
Vroeger kon je door de aan/uitknop lang in te drukken ook de optie krijgen om mobiele data uit te zetten. Die zie ik nu niet meer. Heeft dat origineel wel op de S6 gezeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwOkkie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-10 21:28

TwOkkie

Tweakin' Okkie

voorproever schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 23:47:
Prachtig dat Samsung zo snel een fix heeft gemaakt voor de Quicksettings.
Minder leuk dat ik me nu alsnog voor een Samsung account moest aanmelden..

Is er eigenlijk al iets bekend over de oorzaak van deze rare bug? Die thread op XDA bestaat alleen maar uit kudo's, me too's en please help's. Geen enkele echte informatie, of ik lees er overheen. Hoe kan dit nou gebeuren?

[J|O|R] <- .signature.gz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:57

Sorcerer8472

Mens sana?

arnominator schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 22:58:
Ik heb net een S6 Edge aangeschaft. Het valt me op dat er een licht groene waas over het scherm zit. Dit is vooral duidelijk als ik schuin naar het scherm kijk. Je ziet dan ook zelfs een soort regenboog/moire patroon.

Het valt me ook op dat mijn Iphone 4s wit als echt wit weergeeft, terwijl de S6 meer naar grijs neigt. Ik ben inmiddels al bekend met dat een Edge variant niet echt op 100% brightness valt te zetten, al zet je de telefoon in manual brightness, maar dan nog had ik het wit wel wat witter verwacht ?!

[afbeelding]
Licht groene waas is een bijverschijnsel van een pentile amoled-scherm. Een rgb amoled-scherm heeft het volgens mij weer niet. De kijkhoek voor perfecte kleuren is inderdaad wel klein. Ik ben er intussen al helemaal aan gewend :+

Verder vind ik het wit wel gewoon redelijk wit op mijn telefoon. De felste stand krijg je door je telefoon op auto brightness te zetten en hem in de zon te houden zodat de lichtsensor ziet dat hij in de zon is :+

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jay enmo
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 14-10 21:46
Raymond schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 18:21:
Daarmee heb ik nog niet die "losse venster" functie te pakken :)
Als je bv je browser open hebt staan en je veegt met je vinger van de rechter boven hoek (waar de tijdsaanduiding staat ) naar de linker onderhoek dan veeg je als het ware de app mee met je vinger waardoor ie dus ook kleiner word en dus als het ware ook een losse venster word . Weet niet of je dit standaard aan moet zetten maar het is me al dikwijls perongeluk gebeurt toen ik op een wat onhandige manier het notificatie menu naar beneden wou swipen 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:45

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Ik kwam gisteren de flappy bird easter egg tegen _O-.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jay enmo schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 07:02:
[...]

Als je bv je browser open hebt staan en je veegt met je vinger van de rechter boven hoek (waar de tijdsaanduiding staat ) naar de linker onderhoek dan veeg je als het ware de app mee met je vinger waardoor ie dus ook kleiner word en dus als het ware ook een losse venster word . Weet niet of je dit standaard aan moet zetten maar het is me al dikwijls perongeluk gebeurt toen ik op een wat onhandige manier het notificatie menu naar beneden wou swipen 😊
Mensen nemen niet meer de moete om te lezen...dit heb ik al uiteengezet gisteren 8)7

dafmay in "[Samsung Galaxy S6-serie] Ervaringen en Discussie"

Raymond in "[Samsung Galaxy S6-serie] Ervaringen en Discussie"

[ Voor 5% gewijzigd door dafmay op 19-06-2015 08:29 . Reden: quote vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forum026
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-12-2022
_Tinus_ schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 08:52:
[...]

Bij mij claimde OndeDrive de opslag bij de eertst aanmelding op OneDrive. Ook nadat ik een factory reset uitgevoerd had kwam OneDrive weer met de vraag of ik de 100gb wilde claimen.
Wellicht heb je het al geprobeerd, maar als je bij OneDrive kiest voor gegevens wissen komt hij dan weer met de vraag op het moment dat je de Onedrive voor de eerste keer start?

Ik lees dat sommige mensen die een nieuw account aangemaakt hebben deze aanbieding pas na een paar dagen kregen. (http://forum.xda-develope...-onedrive-115-gb-t3082451). Bij sommige hielp ook een herinstallatie van OneDrive.

Suc6 in iedergeval.

** Ik las dit stukje nog. Misschien is alles wat nodig is de updates verwijderen
The latest onedrive version 3.1 from playstore is not showing the offer. I got old version 3.0 apk online and sideloaded it.
When you login, it will ask for samsung free offer after checking the phone for few minutes. Once 100gb is added, I upgraded the app in playstore.
After upgrading the app, it will again open the sign up page. close app and reopen.
Allemaal geprobeerd, maar lost mijn probleem niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:40
Ik ga vanavond een tweedehands S6 halen, zijn er
bekende kleine problemen waar ik op moet letten?

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21:22

Tammesp

Next is now

Richh schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 13:02:
Leuk! Als je dit topic een beetje gevolgd heb zijn de bekendste problemen hier al genoemd, maar hier even een opsomming:

- Groene/roze waas in het scherm
- Home button er iets wat scheef losjes in
- Kijken of het glas goed op het aluminium aan sluit
- Als de camera wel snel genoeg scherp stelt.

Dit was het wel zo'n beetje.

Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Richh schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 13:02:
Buiten de standaard zaken die je nakijkt, misschien de volgende puntjes :

- kijk of het scherm goed is, dwz geen roze of groene gloed (bij loodrecht op scherm kijken). De een is er meer gevoelig voor dan de ander, dus het kan zijn dat het je opvalt of juist niet :)
- kijk even goed in het licht (onder felle lamp) of het scherm in orde is...geen krasjes of vreemde puntjes e.d. Er zijn verhalen bekend van minder goede schermen.
- kijk of de Home button strak is, dzw goed functioneert bij indrukken. Dit is normaliter geen probleem, al zit bij sommige S6 toestellen de knop (vaak aan de linkerkant) enigzins losjes. Nogmaals...is geen defect, en 'hoort' een beetje bij het toestel. Maar de button moet wel goed werken...dus gewoon proberen.

Dat is het wel zo'n beetje...bovenstaande zijn punten die bij sommige toestellen naar boven komen, maar in de meeste gevallen is alles gewoon in orde :)

Edit: Tammesp was me net voor :) Goed punt vwb de camera focus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp

Tammesp

Next is now

dafmay schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 13:09:
[...]

Buiten de standaard zaken die je nakijkt, misschien de volgende puntjes :

- kijk of het scherm goed is, dwz geen roze of groene gloed (bij loodrecht op scherm kijken). De een is er meer gevoelig voor dan de ander, dus het kan zijn dat het je opvalt of juist niet :)
- kijk even goed in het licht (onder felle lamp) of het scherm in orde is...geen krasjes of vreemde puntjes e.d. Er zijn verhalen bekend van minder goede schermen.
- kijk of de Home button strak is, dzw goed functioneert bij indrukken. Dit is normaliter geen probleem, al zit bij sommige S6 toestellen de knop (vaak aan de linkerkant) enigzins losjes. Nogmaals...is geen defect, en 'hoort' een beetje bij het toestel. Maar de button moet wel goed werken...dus gewoon proberen.

Dat is het wel zo'n beetje...bovenstaande zijn punten die bij sommige toestellen naar boven komen, maar in de meeste gevallen is alles gewoon in orde :)

Edit: Tammesp was me net voor :) Goed punt vwb de camera focus!
Ghehe, en jij een goed punt over de kleine krasjes/pikjes op het scherm ,goh die Samsung toch >:)

Misschien ligt het ook wel aan mij hoor, maar ik kijk nog steeds elke dag me S6 na als er iets mankeert, dan deed ik echt nooit met mijn S5 strange.strange!

Maar goed, werkt nog steeds als een treintje hier, gister mijn broer even me mooie custom rom laten zien tegen zijn Iphone 6(Nu lijkt de Iphone 6 gewoon traag tegen over mijn S6 Edge!) moest ik even zeggen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tammesp schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 13:18:
[...]

Ghehe, en jij een goed punt over de kleine krasjes/pikjes op het scherm ,goh die Samsung toch >:)

Misschien ligt het ook wel aan mij hoor, maar ik kijk nog steeds elke dag me S6 na als er iets mankeert, dan deed ik echt nooit met mijn S5 strange.strange!

Maar goed, werkt nog steeds als een treintje hier, gister mijn broer even me mooie custom rom laten zien tegen zijn Iphone 6(Nu lijkt de Iphone 6 gewoon traag tegen over mijn S6 Edge!) moest ik even zeggen :9
Haha...screw the eifeun...right? ;) Ain't got nuttin' on the S6 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Dank @dafmay en @Tammesp! Ga er vanuit dat alles goed is maar nooit verkeerd om even extra te controleren.

Waarschijnlijk ben ik dan binnenkort ook wat meer in dit topic te vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp

Tammesp

Next is now

Richh schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 13:59:
Dank @dafmay en @Tammesp! Ga er vanuit dat alles goed is maar nooit verkeerd om even extra te controleren.

Waarschijnlijk ben ik dan binnenkort ook wat meer in dit topic te vinden ;)
Hoe meer S6 bezitters hoe meer vreugde hier, daar ben ik altijd voor ;) Hopelijk heb je gelijk een perfect toestel te pakken zodat je er gelijk los mee kan gaan (met laten showen natuurlijk!)

Ga je een custom rom erop doen? ( het is even wat knoei werk voor het eerste keer, maar met een custom rom gaat er echt een hele nieuwe wereld voor je open vooral kwa snelheid.

@Daffie, haha, ja de Iphone kan het nu wel ... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-10 20:21
Heb vannochtend mijn S6 binnen gekregen, een 64gb black sapphire. Mooi ding. Alleen gaat ie niet aan. In de oplader gedaan; geeft aan dat hij 75% vol zit.

Hij reageert niet op de powerbutton, wel op de volume knoppen en home button (dan gaat het scherm naar het batterijpercentage). Vanmiddag maar even meteen omruilen. Of is hier een fix voor?

Heb al +20 seconden inghouden. ook icm de home en volume buttons.

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp

Tammesp

Next is now

Kapitein187 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 14:12:
Heb vannochtend mijn S6 binnen gekregen, een 64gb black sapphire. Mooi ding. Alleen gaat ie niet aan. In de oplader gedaan; geeft aan dat hij 75% vol zit.

Hij reageert niet op de powerbutton, wel op de volume knoppen en home button (dan gaat het scherm naar het batterijpercentage). Vanmiddag maar even meteen omruilen. Of is hier een fix voor?

Heb al +20 seconden inghouden. ook icm de home en volume buttons.
Dit is zeker niet fijn. Probeer deze toetsen combinatie eens: Power + Home Button + beide volume knoppen inhouden totdat de mobiel aangaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
Tammesp schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 14:15:
[...]

Dit is zeker niet fijn. Probeer deze toetsen combinatie eens: Power + Home Button + beide volume knoppen inhouden totdat de mobiel aangaat.
Ook geprobeerd. Ik denk dat het een Dead on Arrival is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp

Tammesp

Next is now

Kapitein187 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 14:22:
[...]

Ook geprobeerd. Ik denk dat het een Dead on Arrival is...
Oeff,, en Power + Home + Volume down?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Tammesp schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 14:12:
Ga je een custom rom erop doen? ( het is even wat knoei werk voor het eerste keer, maar met een custom rom gaat er echt een hele nieuwe wereld voor je open vooral kwa snelheid.
Ik kom van een Nexus 5, dus daar heb ik wel enige ervaring mee kan je wel zeggen :)
Rooten gaat sowieso gebeuren, ik pas van vrijwel ieder toestel de DPI aan (al is die van de S6 al wel direct goed) en ik knutsel wel eens een appje in elkaar, om dan in de data te neuzen is het wel handig om root-toegang te hebben.

Het gaat even wennen vanaf clean Android, maar de bouwkwaliteit van mijn Nexus 5 was echt ondermaats. En ik mis het Amoled-scherm van mijn S2 nog altijd... dus ik heb wel ontzettend veel zin in de S6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
Tammesp schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 14:24:
[...]

Oeff,, en Power + Home + Volume down?
Nope. Helaas ook niks... :'( Terug er mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kapitein187 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 14:33:
[...]

Yup...zo te lezen heb je alles geprobeerd. Nog 1 ding waar ik aan denk...in mijn HTC One (M7) tijd kon je een dood toestel nog wel eens aan de praat krijgen door een felle lamp te schijnen direkt op de sensor op het toestel, en tegelijkertijd de toest-combinatie te gebruiken. Ja ik weet...klinkt als broodje-aap-verhaal, maar ik heb het zelf eens op deze manier gedaan...en het werkte echt. Kun je nog proberen, al weet ik niet of dit ook op een S6 (en ik jouw situatie) werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp

Tammesp

Next is now

Richh schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 14:28:
[...]

Ik kom van een Nexus 5, dus daar heb ik wel enige ervaring mee kan je wel zeggen :)
Rooten gaat sowieso gebeuren, ik pas van vrijwel ieder toestel de DPI aan (al is die van de S6 al wel direct goed) en ik knutsel wel eens een appje in elkaar, om dan in de data te neuzen is het wel handig om root-toegang te hebben.

Het gaat even wennen vanaf clean Android, maar de bouwkwaliteit van mijn Nexus 5 was echt ondermaats. En ik mis het Amoled-scherm van mijn S2 nog altijd... dus ik heb wel ontzettend veel zin in de S6!
Ah nice, dan zie ik je wel weer terug in het Root & Custom Rom topic van de S6, beetje meer volk daar is ook niet verkeerd. Draar nu de Custom Rom; XtreStoLite Universal Deo-Mod Edition 1.5 en dat gaat me toch snel ;)
[...]

Aii, dan zit er helaas niets ander op. Omruilen voor een perfecte 1 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tammesp schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 14:35:
[...]
Ah nice, dan zie ik je wel weer terug in het Root & Custom Rom topic van de S6, beetje meer volk daar is ook niet verkeerd. Draar nu de Custom Rom; XtreStoLite Universal Deo-Mod Edition 1.5 en dat gaat me toch snel ;)
:) En ikzelf kan dit beamen...een fijne super-cleane en snelle/soepele rom! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

[...]

Heb je geprobeerd de power knop echt heel lang in te houden? En volume down+power knop alleen zonder home knop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 02-12-2023
Is er trouwens iets te doen aan de apps die je niet kunt verwijderen maar wel om een update vragen. Ik moet ze elke keer doorlopen om te kijken of er andere updates tussen zitten die ik wel wil updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boneka schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 19:18:
Is er trouwens iets te doen aan de apps die je niet kunt verwijderen maar wel om een update vragen. Ik moet ze elke keer doorlopen om te kijken of er andere updates tussen zitten die ik wel wil updaten.
Je kunt ze uit zetten, maar als je de telefoon weer opstart komen ze weer terug zover ik weet.
Je zou de telefoon kunnen rooten, daarna titanium backup erop zetten app store. Daarna kun je alles verwijderen waar je vanaf wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Boneka schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 19:18:
Geef eens een voorbeeld van een app. Vind het raar dat als je een app uitschakelt deze zich nog steeds wilt updaten. Ik heb zo bijvoorbeeld Facebook messenger uitgeschakeld en deze wilt zich ook niet updaten bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Ik heb 'm hoor! Jeetje, wat een prachtig toestel. Hij voelt enorm 'duur' aan en wat is hij gigantisch snel! En het scherm is echt prachtig. Ik merk ook wel een beetje verschil vanaf mijn vorige 1080p display. En hij is echt amper traag te krijgen! Speaker komt ook behoorlijk goed geluid uit. En die camera's... waaauw :P

Wel moet ik zeggen dat de achterkant van het toestel ontzettend glad is, dat vind ik een beetje eng eigenlijk. Maar eens op zoek gaan naar en hoesje zometeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brandje32
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-07-2021
Richh schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 12:00:
Ik heb 'm hoor! Jeetje, wat een prachtig toestel. Hij voelt enorm 'duur' aan en wat is hij gigantisch snel! En het scherm is echt prachtig. Ik merk ook wel een beetje verschil vanaf mijn vorige 1080p display. En hij is echt amper traag te krijgen! Speaker komt ook behoorlijk goed geluid uit. En die camera's... waaauw :P

Wel moet ik zeggen dat de achterkant van het toestel ontzettend glad is, dat vind ik een beetje eng eigenlijk. Maar eens op zoek gaan naar en hoesje zometeen.
Ik heb sinds een paar dagen dit hoesje http://www.pdashop.nl/pro...galaxy-s6-edge-grijs.html erg tevreden over... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:57

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

iemand enig idee waar ik het Urban thema kan vinden in de store? Ik zoek me rot maar kan hem niet vinden in de samsung thema store

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WishmasterNL schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 14:04:
iemand enig idee waar ik het Urban thema kan vinden in de store? Ik zoek me rot maar kan hem niet vinden in de samsung thema store
Hey ik heb net even gekeken, inderdaad ik heb hem ook niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16:53
WishmasterNL schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 14:04:
Vanmorgen nog gevonden :D

Onder het kopje 'Different landscapes of city' kan ik hem zien, en anders een ander thema van SIDI aanklikken en via dat thema kan je bij al zijn/haar/hun thema's komen...

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Gismo1979 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 21:07:
[...]

Geef eens een voorbeeld van een app. Vind het raar dat als je een app uitschakelt deze zich nog steeds wilt updaten. Ik heb zo bijvoorbeeld Facebook messenger uitgeschakeld en deze wilt zich ook niet updaten bij mij.
Die van mij is niet geroot maar bijvoorbeeld de apps ANT Radio service, ANT + Plugins Beaming service, Google drive, Google Play books, Google Play films, Google play Games, google + Hp print service plugin, Instagram, Onedrive OneNote, Play Kiosk Samsung Print, Skype, en Webview voor Android

Dat zijn ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp

Tammesp

Next is now

Boneka schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 17:01:
[...]

Die van mij is niet geroot maar bijvoorbeeld de apps ANT Radio service, ANT + Plugins Beaming service, Google drive, Google Play books, Google Play films, Google play Games, google + Hp print service plugin, Instagram, Onedrive OneNote, Play Kiosk Samsung Print, Skype, en Webview voor Android

Dat zijn ze.
Gooi er een Custom Rom op zou ik zeggen ;) Maar inderdaad wel balen van al die nutteloze apps!
Richh schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 12:00:

Aah nice dat ie helemaal tiptop in orde is! Ja het is echt prachtig toestel, heeft Samsung goede zaken mee gedaan.

Het toestel is inderdaad aan de gladde kant, gelukkig heb ik vaak zweet handjes van al dat getweak met mijn S6 dat ik er iets meer grip op heb ^^

Binnenkort ga ik een review schrijven over dit toestel, heb het toestel sinds de release en er zijn vast wel tweakers nieuwschierig hoe het toestel na zo'n periode nog voldoet ;)

[ Voor 49% gewijzigd door Tammesp op 20-06-2015 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-03-2023
Vandaag S6 geretourneerd in winkel. Maar liefst 3 stuks uitgeprobeerd. Allemaal mankementen met 'oneffen wit/grijs' in display (roze gloed of boven lichter dan onder) . Hulde voor de service van de winkel, maar voor mij geen S6 meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jop33
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21:53
Moet zeggen nu S6 64gb via coolbleu gekocht twee weken terug en totaal geen problemen mee. Fijn toestel met normaal gebruik red ik het een dag met de batterij. Mijn s5 verkocht voor een leuke prijs en zat te twijfelen over edge of de gewone. De gewone s6 genomen denk dat er met de edge veel problemen gaan komen. Waaronder kan ik niet onderbouwen mijn gevoel zegt dit. Blijf een Samsung fan t.o.v Apple helaas waardedaling Samsung is wel megagroot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jop33 schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 20:25:
Moet zeggen nu S6 64gb via coolbleu gekocht twee weken terug en totaal geen problemen mee. Fijn toestel met normaal gebruik red ik het een dag met de batterij. Mijn s5 verkocht voor een leuke prijs en zat te twijfelen over edge of de gewone. De gewone s6 genomen denk dat er met de edge veel problemen gaan komen. Waaronder kan ik niet onderbouwen mijn gevoel zegt dit. Blijf een Samsung fan t.o.v Apple helaas waardedaling Samsung is wel megagroot.
Ja als de telefoon in een keer goed mag je van geluk spreken, Dafmay 6x is de winnaar mijzelf 4x. en er zijn er nog meer op dit forum.
I ;) k ben wel teruggegaan van de edge naar de gewone S6. Toestel is schitterend, maar bij veel bellen is hij wat scherp plus bij mij ging het nog wel eens fout als ik een bericht aan het schrijven was, omdat het toestel aan de zijkant heel gevoelig is. Met als gevolg dat het zelf letters ging maken.
Plus voor de gewone S6 zijn wat meer roms beschikbaar, dit vindt ik heel prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Ik heb het meeste er toch afgekregen dmv UITZETTEN. Eentje kan ik echter niet vinden en dat is BEAMING service voor Samsung. Die zie ik nergens tussen zitten. Jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
jop33 schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 20:25:
Elk toestel kan kapot. Mijn collega had een gloednieuwe Apple. Na een paar maanden button kapot dus ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:39
Boneka schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 22:37:
Ik heb het meeste er toch afgekregen dmv UITZETTEN. Eentje kan ik echter niet vinden en dat is BEAMING service voor Samsung. Die zie ik nergens tussen zitten. Jullie?
Ik zie Beaming service gewoon bij de B staan met een android icoontje.

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 11:54
Ben een tijdje afwezig geweest. Korte update:

Dit is alweer mijn 6e galaxy s6. Voorgaande hadden verschillende mankementen. Nu eindelijk een perfect toestel (hoop ik).

En ook mij lukt het niet om beaming volledig uit te zetten. In de app lijst staat er wel iets van beaming service tusse maar deze kan je niet uitzetten helaas. Rooten is de enige optie dan denk ik, wil je het echt echt perse verwijderen.

Voor de rest wacht ik ongeduldig op de 5.1.1. update al is het alleen al om de app drawer op alfabetische volgorde te sorteren en de s-finder en snel verbinden uit bij de notificaties te verbergen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
crobo schreef op zondag 21 juni 2015 @ 00:37:
Ben een tijdje afwezig geweest. Korte update:

Dit is alweer mijn 6e galaxy s6. Voorgaande hadden verschillende mankementen. Nu eindelijk een perfect toestel (hoop ik).

En ook mij lukt het niet om beaming volledig uit te zetten. In de app lijst staat er wel iets van beaming service tusse maar deze kan je niet uitzetten helaas. Rooten is de enige optie dan denk ik, wil je het echt echt perse verwijderen.

Voor de rest wacht ik ongeduldig op de 5.1.1. update al is het alleen al om de app drawer op alfabetische volgorde te sorteren en de s-finder en snel verbinden uit bij de notificaties te verbergen.
Precies het is de enige die je niet kunt uitzetten. Bovendien ook nog een hele slechte apps gezien de one stars ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Boneka op 21-06-2015 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:57

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

watercoolertje schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 16:45:
[...]
Vanmorgen nog gevonden :D

Onder het kopje 'Different landscapes of city' kan ik hem zien, en anders een ander thema van SIDI aanklikken en via dat thema kan je bij al zijn/haar/hun thema's komen...
Gevonden! heel erg bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterkale1
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22-09 16:45
Ik heb sinds 2 dagen een S6 en ik heb problemen met mijn WIFI. Hij heeft gewoon verbinding met WIFI maar de verbinding lijkt er maar heel af en toe te zijn. Dit zowel op mijn Ziggo modem als AP. Met mijn S4 heb ik geen problemen met wifi.
Ik heb al geprobeerd:
Reset modem
Andere wireless kanalen
Reset telefoon
Wifi standby/slimme wissel etc

Iemand nog ideeen?

Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike

Acties:
  • 0 Henk 'm!
crobo schreef op zondag 21 juni 2015 @ 00:37:
pappaleone schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 20:46:
[...]
Ja als de telefoon in een keer goed mag je van geluk spreken, Dafmay 6x is de winnaar mijzelf 4x. en er zijn er nog meer op dit forum.
I ;) k ben wel teruggegaan van de edge naar de gewone S6. Toestel is schitterend, maar bij veel bellen is hij wat scherp plus bij mij ging het nog wel eens fout als ik een bericht aan het schrijven was, omdat het toestel aan de zijkant heel gevoelig is. Met als gevolg dat het zelf letters ging maken.
Plus voor de gewone S6 zijn wat meer roms beschikbaar, dit vindt ik heel prettig.
Helemaal mee eens! :) En ja we hebben enigzins moeite moeten doen voor een goed toestel ;) Ik vond het persoonlijk de moeite waard, maar zal het niet zo snel nogmaals op deze wijze doen denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
Ik kreeg van de t-mobile 5x een refurbished toestel en ieder keer was er een probleem. De ene keer het scherm dan camera en dan weer de home button.

Daarna vroeg ik om een compleet splinternieuw toestel en die kreeg ik. De home button zit ietjes "los" maar niet zoals bij de vorige exemplaren. Verder is alles goed dus hou ik deze.

Ik hoor mensen vaak over een roze gloed op het beeldscherm e.d. maar gelukkig heb ik dit niet of valt me dit niet op.

Nu kan ik eindelijk genieten van het toestel na 2 maanden, want moest het toestel om de week zowat omwisselen waardoor ik alles weer opnieuw moest instellen en installeren.

[ Voor 5% gewijzigd door crobo op 21-06-2015 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
crobo schreef op zondag 21 juni 2015 @ 12:14:
Ik kreeg van de t-mobile 5x een refurbished toestel en ieder keer was er een probleem. De ene keer het scherm dan camera en dan weer de home button.

Daarna vroeg ik om een compleet splinternieuw toestel en die kreeg ik. De home button zit ietjes "los" maar niet zoals bij de vorige exemplaren. Verder is alles goed dus hou ik deze.

Ik hoor mensen vaak over een roze gloed op het beeldscherm e.d. maar gelukkig heb ik dit niet of valt me dit niet op.

Nu kan ik eindelijk genieten van het toestel na 2 maanden, want moest het toestel om de week zowat omwisselen waardoor ik alles weer opnieuw moest instellen en installeren.
Kijk eens aan heeft het toch nut gehad dat je elke kkeer terug bent gegaan, dit is natuurlijk niet zoals het hoort, maar eind goed al goed welkom in de S6 familie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp

Tammesp

Next is now

Masterkale1 schreef op zondag 21 juni 2015 @ 12:05:
Ik heb sinds 2 dagen een S6 en ik heb problemen met mijn WIFI. Hij heeft gewoon verbinding met WIFI maar de verbinding lijkt er maar heel af en toe te zijn. Dit zowel op mijn Ziggo modem als AP. Met mijn S4 heb ik geen problemen met wifi.
Ik heb al geprobeerd:
Reset modem
Andere wireless kanalen
Reset telefoon
Wifi standby/slimme wissel etc

Iemand nog ideeen?
Dit is inderdaad erg lastig! Wat ik bij nog bedenken kan is om alle cache te legen van je telefoon, dat wil ook wel eens helpen. En heb je ook geprobeerd om op andere wifi netwerken te komen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
pappaleone schreef op zondag 21 juni 2015 @ 12:29:
[...]

Kijk eens aan heeft het toch nut gehad dat je elke kkeer terug bent gegaan, dit is natuurlijk niet zoals het hoort, maar eind goed al goed welkom in de S6 familie. :)
Dankje d:)b

Ja t-mobile was wel erg makkelijk met het omruilen en alles, dus mijn complimenten daarvoor. Je hoort eigenlijk in 1x een goeie te krijgen maar goed, kan gebeuren.
Ik ga nu ook niet slecht praten over tmobile of samsung. Laat ik hopen dat dit voor mij eenmalig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterkale1
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22-09 16:45
Tammesp schreef op zondag 21 juni 2015 @ 13:39:
[...]

Dit is inderdaad erg lastig! Wat ik bij nog bedenken kan is om alle cache te legen van je telefoon, dat wil ook wel eens helpen. En heb je ook geprobeerd om op andere wifi netwerken te komen ?
Nee maar omdat mijn s4 het wel gewoon doet dan zou je toch zeggen dat het ergens in het toetsel zit.
Morgen of werk zal ik hem daar even testen op het WIFI

Cache legen werkt ook niet

UPDATE!

Telefoon werkt: De wifi verbindingen in mijn telefoon van DNS afgehaald en op statisch gezet. Werkt nu probleemloos

[ Voor 11% gewijzigd door Masterkale1 op 21-06-2015 16:10 ]

Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo ik heb de Edgarf rom plus aroma install opnieuw geflashed loop als een zonnetje tot nu toe. Even de komende uren kijken hoe de ontvangst is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pappaleone schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 20:46:
[...]

Toch denk ik dat de kans veel groter is dat je een goed toestel krijgt ipv van een slecht toestel. Anders zou Samsung heel veel schade lijden zowel financieel als de naam.

Ook zou Google vol staan met klachten en journalisten zouden er als de kippen bij zijn om Samsung aan de schandpaal te nagelen net als de bendgate affaire van Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
Tijdens mijn laatste telefoongesprek met T-Mobile vroeg ik ook of zij veel klachten over de galaxy s6 kregen. De medewerker (supervisor) vertelde mij dat dat niet het geval was. Hij vertelde mij dat als er veel klachten over een bepaald onderdeel/toestel binnenkomen dat er dan onderzoek wordt gedaan door een (onafhankelijk) bedrijf die zich speciaal daarmee bezighoudt. Uiteraard is het toestel "pas" 2 maanden uit dus wellicht is het te vroeg om daar iets zinnigs over te zeggen maar volgens T-Mobile was er niets buitengewoons aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp

Tammesp

Next is now

Masterkale1 schreef op zondag 21 juni 2015 @ 15:40:
[...]

Nee maar omdat mijn s4 het wel gewoon doet dan zou je toch zeggen dat het ergens in het toetsel zit.
Morgen of werk zal ik hem daar even testen op het WIFI

Cache legen werkt ook niet

UPDATE!

Telefoon werkt: De wifi verbindingen in mijn telefoon van DNS afgehaald en op statisch gezet. Werkt nu probleemloos
Apart dat je DNS uit moet zetten, normaliter heeft Wifi dat nodig volgens mij.. Maar nice dat het weer werkt!

@Toevoeging, DNS heb je dus niet altijd nodig. Bestaat ook een app die bepaalt wat het beste/snelste is voor jouw wifi verbinding: Google Play: Static DNS for WiFi
Weer wat geleerd vandaag ;)
Garret1410 schreef op zondag 21 juni 2015 @ 17:07:
[...]

Toch denk ik dat de kans veel groter is dat je een goed toestel krijgt ipv van een slecht toestel. Anders zou Samsung heel veel schade lijden zowel financieel als de naam.

Ook zou Google vol staan met klachten en journalisten zouden er als de kippen bij zijn om Samsung aan de schandpaal te nagelen net als de bendgate affaire van Apple.
We zitten hier ook op een forum waar mensen snel hun beklag natuurlijk uit over haar S6. Over het algemeen hoor je weinig over de S6 inderdaad. Volgens mij controleren ze de laatste batches S6sen beter bij Samsung, hoor namelijk steeds minder bijv.scherm klachten.

Het blijft een plaatje om naar te kijken, deze S6 Edge _/-\o_

[ Voor 52% gewijzigd door Tammesp op 21-06-2015 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pasteis
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-10 17:54
Het verbaast me, ik werk zelf in een telefoonwinkel, en hoor maar erg weinig klachten over de Galaxy S6 en Edge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp

Tammesp

Next is now

Pasteis schreef op zondag 21 juni 2015 @ 18:33:
Het verbaast me, ik werk zelf in een telefoonwinkel, en hoor maar erg weinig klachten over de Galaxy S6 en Edge!
Ah, dat is goed om te horen. Wat ik ook al zei, mensen komen hier op het forum omdat er iets niet naar het zin is met zijn/haar S6.

Gaat de verkoop ook nog goed? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:34

Laguna

Connaisseur

Overwogen om m'n Nexus 5 te vervangen voor de S6, maar er toch van afgezien nav dit stuk:

http://www.reddit.com/r/N...place_my_n5_regretted_it/

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
(overleden)
Samsung is gestart met de uitrol van Android 5.1.1 in Frankrijk voor de S6:

Afbeeldingslocatie: http://www.sammobile.com/wp-content/uploads/2015/06/Screenshot_2015-06-22-07-13-50-576x1024.png

SamMobile:
http://www.sammobile.com/...is-now-seeding-in-france/

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:39

m-buurman

hmmm...coffee!!

Laguna schreef op maandag 22 juni 2015 @ 09:07:
Overwogen om m'n Nexus 5 te vervangen voor de S6, maar er toch van afgezien nav dit stuk:

Ik ben overgestapt van een Nexus 5 naar de S6 en heb nul spijt tot op heden. In het begin was het wel even wennen aan TouchWiz maar dat ging vrij snel, volgens mij heeft deze knakker de S6 te weinig gebruikt om het dagelijkse gebruik te kunnen beoordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

m-buurman schreef op maandag 22 juni 2015 @ 09:59:
[...]

Ik ben overgestapt van een Nexus 5 naar de S6 en heb nul spijt tot op heden. In het begin was het wel even wennen aan TouchWiz maar dat ging vrij snel, volgens mij heeft deze knakker de S6 te weinig gebruikt om het dagelijkse gebruik te kunnen beoordelen.
Volgens mij ook een bloated T-Mobile-versie. En dat van notifications klopt niet; je kunt ze wel gewoon double-tappen? De helft van de dingen herken ik niet, en ik ben een vrij kritische gebruiker (dwz bepaalde dingen moeten goed zijn, anders erger ik me :+)

Overigens heel irritant dat ik een Samsung-account moet aanmaken om die toggles te fixen :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reley
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-10 22:07

Reley

Zoom Zoom

Heren.... (en dames?)

Ik zit er over te denken om mijn Note3 in te ruilen voor een S6.
De note 3 is een prima toestel, maar sinds de update naar Lollipop is de bluetooth een drama.
We verwachten niet dat er snel een fix komt.
Rooten/custom roms begin ik niet aan. Heb het ooit geprobeerd met een Desire HD, en die kon ik weggooien. Plus daarbij vind ik die custom roms er niet uitzien... (mening!)

het bluetooth probleem van de Note 3 is vrij ernstig aangezien ik een Moto360 smartwatch heb. En omdat de telefoon de BT verbindingen spontaan er uit gooit en niet op reconnect is dat best lastig.
Ik moet soms 5x per dag mijn telefoon rebooten. En als ik dan even ga pissen en mijn telefoon op mijn bureau laat liggen dan ben ik de verbinding al weer kwijt. En dus rebooten..

Mijn vraag is dus eigenlijk, heeft de S6 een betere connectie naar de Moto360? Zijn er ervaringen mee?

Alvast dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
henklbr schreef op maandag 22 juni 2015 @ 09:54:
Samsung is gestart met de uitrol van Android 5.1.1 in Frankrijk voor de S6...
Indeed it is...en Edgarf heeft net dit gepost :

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=61479412

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:00
Laguna schreef op maandag 22 juni 2015 @ 09:07:

Goed stukje om te lezen. Ik zit namelijk ook te twijfelen.
Ik mag Augustus verlengen en kan niet wachten.
Ik twijfel tussen de S6 of wachten op de volgende Nexus. De Nexus 6 is te groot en er gaan geruchten dat Huawei met een kleinere Nexus komt. De dingen waar deze persoon zich aan ergert, zijn dingen waar ik geen last van zal hebben.

Dus ik ben er eigenlijk wel redelijk uit. Een S6 it is >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dubrillion schreef op maandag 22 juni 2015 @ 10:49:
[...]

Dus ik ben er eigenlijk wel redelijk uit. Een S6 it is >:)
:) Heel goed 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:34

Laguna

Connaisseur

m-buurman schreef op maandag 22 juni 2015 @ 09:59:
[...]

Ik heb daar genoeg zaken gelezen die mij zouden tegen gaan staan. TouchWiz mag dan wat afgeslankt zijn, het is er nog steeds (logischer wijs) aanwezig en bepaalde zaken zijn inmiddels al goed uitgewerkt in stock Android. Qua hardware is de S6 een prachtig toestel, jammer dat Google gestopt is met de Play Editions.

Ik vergelijk het een beetje met laptops, ooit een keer een HP laptop gekocht en al die HP meuk stond me direct tegen. Vervolgens maar een Macbook gehaald, aangezien stock Windows laptops niet bestaan (al heb je tegenwoordig Surface).

Nu afwachten wat de volgende Nexus brengt, als het goed is sowieso een vingerafdrukscanner en hopelijk weer een normaal formaat (de Nexus 6 is gewoon te groot) en mogelijk het jaar daarop eens bij Apple kijken (de iPhone 6 vind ik qua ontwerp niet geslaagd).

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15-10 13:04
Ik heb dit weekend een gouden S6 edge ontvangen (32GB). Ik heb echt elk detail nagekeken (van behuizing tot het scherm) en hij is helemaal perfect :D! Geen kleurwaas (gecheckt met Dead Pixel viewer), geen loszittende homebutton, geen krasjes, geen barsten, helemaal niks. Wellicht dat ze sinds de 1e paar batches een aantal verbeteringen voor QC hebben doorgevoerd?

Ik moet eerlijk bekennen dat ik HTC Sense nog mis, omdat:

1. Ik geen Blinkfeed alternatief heb kunnen ontdekken (Blinkfeed gaf me ECHT gepersonaliseerde nieuwsfeeds met oa Google+ accounts, Instagram en nog veel meer zoals natuurlijk Tweakers). Als ik nu Flipboard gebruik, hapert de S6 edge zelfs en krijg ik artikelen waar ik geen **** aan heb
2. Sense ziet er een stuk gelikter en minder kinderlijk uit. Hoop dat een aantal nieuwe thema's daar verandering in kunnen brengen
3. Je niet op de tijd kunt tikken om je wekker in te stellen maar daarvoor apart naar de klok app dient te gaan
4. Locatie altijd aan dient te staan om het weer door te geven van de locatie waar je je bevindt. Bij Sense hoefde dit niet maar gebeurde dit via je internet en neem ik aan dat het stuk minder energie vreet
5. Gallerij app werkt in mijn ogen minder prettig (ik houd heel snel een foto te lang vast als ik scroll waardoor ik direct alle foto's kan selecteren en niet meer een foto kan openen. Tevens staat alles door elkaar, ook wanneer ik de optie albums aanvink)

Daarnaast bemerk ik het volgende:

6. Mijn vinger(s) niet altijd wordt herkend door de vingerafdrukscanner
7. Jammer ook dat je apps niet automatisch worden overgezet via SmartSwitch
8. Het toestel hapert over het algemeen best vaak, lost de 5.1.1 update dit (ram geheugen) probleem op? Hebben jullie wellicht een ETA voor NL?

9. Samsung Internet is niet uit te schakelen waardoor ik, ondanks dat Chrome als enige browser wil gebruiken, altijd moet kiezen met welke browser ik dit wil doen als ik een weblink wil openen, f*cking frustrerend
10. Ik krijg 2 meldingen bij agenda items terwijl ik die van Samsung niet wil gebruiken (heb cache gewist, meldingen proberen uit te vinken etc maar ik kan de applicatie niet uitzetten)

Wellicht omdat Touchwizz nieuw is voor me dat ik wat dingen over het hoofd zie en dat ik nog veel moet spelen met het toestel, maar het is in ieder geval toch best wennen. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het toestel prachtig en de camera is een flinke verbetering vergeleken met mijn M7, maar qua interface ben ik (nog) niet overtuigd, waar ik ook al op voorbereid was door het lezen van diverse reviews.

Gr Jan

[ Voor 7% gewijzigd door JDL15 op 22-06-2015 13:45 . Reden: TYPO ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rauwst
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 05-05 21:07
Zucht mn koptelefoon aansluiting doet het niet meer. De telefoon herkent niet dat er een koptelefoon is aangesloten en speelt de muziek gewoon via de speaker af. Iemand anders ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
rauwst schreef op maandag 22 juni 2015 @ 13:41:
Zucht mn koptelefoon aansluiting doet het niet meer. De telefoon herkent niet dat er een koptelefoon is aangesloten en speelt de muziek gewoon via de speaker af. Iemand anders ook last van?
Ik had dit dus met mijn HTC One M7.. Een van de redenen waarom ik switchte naar deze telefoon. Mijn M7 was wel denk ik een stuk of 20 keer gevallen.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-10 19:52
Ik neem aan dat je koptelefoon bij een andere apparaat het wel doet? Anders lijkt het me een kwestie van garantie claimen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-10 06:48
JDL15 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 13:34:

8. Het toestel hapert over het algemeen best vaak, lost de 5.1.1 update dit (ram geheugen) probleem op? Hebben jullie wellicht een ETA voor NL?

Gr Jan
Ik krijg de mijne vrijdag pas, maar ik denk niet dat de 5.1.1 update dit oplost. Ik las vanmorgen dit:
Now for the bad part: it looks like the RAM issue that’s plagued the device seems to persist; the phone boots with 58% of RAM used which quickly rockets to over 80% when you start using the phone. Here’s hoping that the guys at Samsung get rid of the issue soon!

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Tinus_
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09-10 13:37
Ik heb dit weekend een gouden S6 edge ontvangen (32GB). Ik heb echt elk detail nagekeken (van behuizing tot het scherm) en hij is helemaal perfect :D! Geen kleurwaas (gecheckt met Dead Pixel viewer), geen loszittende homebutton, geen krasjes, geen barsten, helemaal niks. Wellicht dat ze sinds de 1e paar batches een aantal verbeteringen voor QC hebben doorgevoerd?

1. Ik geen Blinkfeed alternatief heb kunnen ontdekken (Blinkfeed gaf me ECHT gepersonaliseerde nieuwsfeeds met oa Google+ accounts, Instagram en nog veel meer zoals natuurlijk Tweakers). Als ik nu Flipboard gebruik, hapert de S6 edge zelfs en krijg ik artikelen waar ik geen **** aan heb
2. Sense ziet er een stuk gelikter en minder kinderlijk uit. Hoop dat een aantal nieuwe thema's daar verandering in kunnen brengen
3. Je niet op de tijd kunt tikken om je wekker in te stellen maar daarvoor apart naar de klok app dient te gaan
4. Locatie altijd aan dient te staan om het weer door te geven van de locatie waar je je bevindt. Bij Sense hoefde dit niet maar gebeurde dit via je internet en neem ik aan dat het stuk minder energie vreet
5. Gallerij app werkt in mijn ogen minder prettig (ik houd heel snel een foto te lang vast als ik scroll waardoor ik direct alle foto's kan selecteren en niet meer een foto kan openen. Tevens staat alles door elkaar, ook wanneer ik de optie albums aanvink)

9. Samsung Internet is niet uit te schakelen waardoor ik, ondanks dat Chrome als enige browser wil gebruiken, altijd moet kiezen met welke browser ik dit wil doen als ik een weblink wil openen, f*cking frustrerend
10. Ik krijg 2 meldingen bij agenda items terwijl ik die van Samsung niet wil gebruiken (heb cache gewist, meldingen proberen uit te vinken etc maar ik kan de applicatie niet uitzetten)

Wellicht omdat Touchwizz nieuw is voor me dat ik wat dingen over het hoofd zie en dat ik nog veel moet spelen met het toestel, maar het is in ieder geval toch best wennen. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het toestel prachtig en de camera is een flinke verbetering vergeleken met mijn M7, maar qua interface ben ik (nog) niet overtuigd, waar ik ook al op voorbereid was door het lezen van diverse reviews.

Gr Jan
Jan,

Er zijn wel een aantal oplossingen hoor:
1. ik heb ooit wat gelezen over Blinkfeed op een andere mobiel:
http://androidworld.nl/fo...p-je-android-toestel.html
2. Tot nu toe zijn de icons bij de huidige thema's verschrikkelijk. Maar het voordeel van Android is dat je keuzes hebt je zou dus altijd een andere launcher kunnen proberen met een ander icon pack.
3. Dat punt irriteerde me ook erg daarom gebruik ik "Digital Click Widget Xperia gedownload". Waar je dit zelf op in kunt stellen ook kun je de tijd en het weer in een widget weer laten geven.
6. Het zou helpen als je 2x dezelfde vinger registreert. Dus bijvoorbeeld 2x je rechter duim en 2x je wijsvinger. Ze worden dan sneller herkend.
8. 5.1.1 wordt momenteel uitgerold in Frankrijk en er zijn geloof ik ook al berichten uit de UK. Het probleem ligt volgens mij namelijk in het agressief afsluiten van applicaties door Samsung zelf. Misschien doet Samsung dit voor een betere batterijduur.

Zo dat is wel weer genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Tinus_ schreef op maandag 22 juni 2015 @ 14:12:
[...]

Jan,

...
6. Het zou helpen als je 2x dezelfde vinger registreert. Dus bijvoorbeeld 2x je rechter duim en 2x je wijsvinger. Ze worden dan sneller herkend.
Los daarvan:
De fout die sommige mensen maken is dat ze bij het initieel leren van de vingerafdruk de vinger er steeds hetzelfde erop leggen. Je dient steeds de nieuwe leer-scan je vinger een paar mm te verplaatsen. Zodoende een zo'n groot mogelijk oppervlak te krijgen. En niet hard drukken !!!
Ook wordt het volgende advies soms gegeven: 2 scans van vinger er een scheef op.

Bij mijn S6-Edge pakt de scanner mijn vingers direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pasteis
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-10 17:54
henklbr schreef op maandag 22 juni 2015 @ 09:54:
Samsung is gestart met de uitrol van Android 5.1.1 in Frankrijk voor de S6:

[afbeelding]

SamMobile:
http://www.sammobile.com/...is-now-seeding-in-france/
Ja en kennelijk is het RAM probleem nog steeds niet opgelost! En daar wordt ik wel een beetje geirriteerd van

Bron: http://www.gsmarena.com/s..._in_france-news-12746.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Laatst online: 19:01
En daar wordt ik wel een beetje geirriteerd van
Word ik is zonder T en er zijn ergere zaken dan een RAM probleem in deze wereld.
Btw geen last van het RAM probleem op mijn S6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forum026
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-12-2022
forum026 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 10:04:
[...]

Allemaal geprobeerd, maar lost mijn probleem niet op.
Het is me (eindelijk) gelukt om 100gb bonus te verkrijgen.
Dit lukte nadat ik ingelogd was bij OneDrive en de intro doorliep waarin aangegeven wordt hoe je meer data kan verkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gr Jan
Asl ik het zo zie ben je redelijk gefrustreerd, Als je een beetje met een toestel in de winkel had gespeeld had je een aantal dingen al uit kunnen sluiten,of wat huiswerk via internet dus ook minder frustratie achteraf.Punt 9 Samsung internet is gewoon uit te schakelen, zodat chrome wel je standaard browser is. Lees het forum eens een beetje door dan zijn er ook oplossingen te vinden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Punt 5.
Ik gebruik al jaren Quickpic, veel prettiger gallerij app dan de stock van Samsung

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp

Tammesp

Next is now

De telefoon heeft het eerst wel herkend dus. De telefoon al een keer opnieuw opgestart? Als dat niet werkt misschien de telefoon een factory reset geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

pappaleone schreef op maandag 22 juni 2015 @ 15:00:
[...]

Asl ik het zo zie ben je redelijk gefrustreerd, Als je een beetje met een toestel in de winkel had gespeeld had je een aantal dingen al uit kunnen sluiten,of wat huiswerk via internet dus ook minder frustratie achteraf.Punt 9 Samsung internet is gewoon uit te schakelen, zodat chrome wel je standaard browser is. Lees het forum eens een beetje door dan zijn er ook oplossingen te vinden. ;)
Ik zie eigenlijk maar 2 of 3 dingen die je vooraf had kunnen uitproberen waarvan het ook normaal is dat je ze uitprobeert :+

De wekker heeft een makkelijke workaround: widget installeren op één van je lockscreens. Wat daar alleen irritant is is dat het uitschakelen van de wekker alleen kan door op een hokje van 1x1 millimeter te drukken... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:55
Galerij: heb je foto's naar je toestel gekopieerd? Standaard worden ze gesorteerd op datum, maar vanwege het kopiëren heeft alles dezelfde datum gekregen. Da's idd rete-irritant, waar ik nog geen oplossing voor heb gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Heb dit toestel nu een paar maanden en nog steeds super tevreden. Nul x terug geweest. Alles goed bekeken en afgezien van de lichte kleurschakering bij draaien is het beeld gewoon goed. Maakt prima foto's filmpjes en ziet er gewoon strak uit. Vond alleen bij mijn oude Sony Xperia de muziek app wat beter. Qua geluid zit er niet veel verschil in, maar dat zal ik nog eens goed testen. De Nexus is gewoon ook een prima apparaat. Zelf zou ik dan gekozen hebben voor de M9. Maar na een paar maanden nog steeds dik tevreden met de S6 :)

Quick pic ziet er goed uit btw.

[ Voor 3% gewijzigd door Boneka op 22-06-2015 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eek2nd schreef op maandag 22 juni 2015 @ 15:18:
Punt 5.
Ik gebruik al jaren Quickpic, veel prettiger gallerij app dan de stock van Samsung
Ja en lijkt ook sneller te reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
pappaleone schreef op maandag 22 juni 2015 @ 16:20:
[...]

Ja en lijkt ook sneller te reageren.
Klopt, is smoother...
En je kan mappen exluden of hiden , zodat het ook geen rommeltje wordt met allemaal nutteloze mappen/fotos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Thanks voor de tip voor quickpic: die kan sorteren op exif-data, erg prettig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
_Tinus_ schreef op maandag 22 juni 2015 @ 14:12:
[...]

Jan,

1. ik heb ooit wat gelezen over Blinkfeed op een andere mobiel:
http://androidworld.nl/fo...p-je-android-toestel.html
2. Tot nu toe zijn de icons bij de huidige thema's verschrikkelijk. Maar het voordeel van Android is dat je keuzes hebt je zou dus altijd een andere launcher kunnen proberen met een ander icon pack.
3. Dat punt irriteerde me ook erg daarom gebruik ik "Digital Click Widget Xperia gedownload". Waar je dit zelf op in kunt stellen ook kun je de tijd en het weer in een widget weer laten geven.
8. 5.1.1 wordt momenteel uitgerold in Frankrijk en er zijn geloof ik ook al berichten uit de UK. Het probleem ligt volgens mij namelijk in het agressief afsluiten van applicaties door Samsung zelf. Misschien doet Samsung dit voor een betere batterijduur.

Zo dat is wel weer genoeg :)
Thnx voor de tips (en alle andere tips) van forum gebruikers :*)

Vooral het 2x registreren van de vingers heeft ontzettend geholpen, zal ongetwijfeld al vaker voor zijn gekomen in het forum maar met 204 pagina's is het behoorlijk ploeteren (ondanks de Tweakers zoekfunctie). Ik heb tevens nu ook de vingers zo geplaatst zoals ik hem daadwerkelijk plaats (lees scheef), dit kon ik niet opmaken uit de Samsung instructies 8)7 (die ging alleen van boven naar beneden)..

Ik ga ook eens werken met die widget op mijn lockscreen, dat is een prima alternatief.

@ pappaleone: De edge heb ik in mijn handen gehad en er flink wat mee gespeeld, maar een hands-on laat je net zoals bij Tweakers vaker een 1e indruk achter, dan heb ik echt niet de tijd om de tel zo uitvoerig te testen op eerdergenoemde fronten. Hoe zou ik hem zo kunnen customizen in die winkel? Ik ben ook echt ontzettend blij met het toestel qua looks, camera, speaker en zelfs de heartbeat scanner!

Voor mij persoonlijk wint Sense het absoluut als interface, maar Samsung kan net zo goed nog flinke stappen maken.

PS iemand nog een idee hoe alleen contacten weer te geven zonder emailadres in je contactenlijst (deze optie had ik voorheen ook) ;) , nu heb 871 contacten erin staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
Raymond schreef op maandag 22 juni 2015 @ 15:43:
Galerij: heb je foto's naar je toestel gekopieerd? Standaard worden ze gesorteerd op datum, maar vanwege het kopiëren heeft alles dezelfde datum gekregen. Da's idd rete-irritant, waar ik nog geen oplossing voor heb gevonden.
Jup, alles dateert dus van afgelopen zondag... Bizar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
JDL15 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 21:27:
[...]

Jup, alles dateert dus van afgelopen zondag... Bizar!
Da's niet bizar, dat komt simpelweg door de manier hoe de telefoon gekoppeld wordt aan de pc (dit is een gevolg van Android, niet van keuzes van Samsung). Hierbij wordt de datum/tijd ingesteld op het moment van kopiëren. En vervelend is ook dat bij het kopiëren vanaf het toestel dit dus ook gebeurd.

Da's een voordeel van het kunnen lezen van SD-kaartjes dat je niet vaak genoemd ziet worden, maar die ik wel belangrijk vind.

Gelukkig werkt die quickpic gallery met EXIF informatie en kan je daarmee je foto's wel in de goeie volgorde zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
PS iemand nog een idee hoe alleen contacten weer te geven zonder emailadres in je contactenlijst (deze optie had ik voorheen ook) ;) , nu heb 871 contacten erin staan..
Geen oplossing momenteel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
[...]

Ondertussen een nieuwe gekregen, werkt goed. alleen staat de home button 1 graadje uit zn lood. (is niks weet ik maar toch). En alleen idd wel last van de agresieve task killer van Samsung zelf. Als je heen en weer wisselt tussen een app dan wordt alles herladen.

Hopen dat het uiteindelijk gefixt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandos
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-10 13:53
Eindelijk sinds zaterdag de Galaxy s6 black 32gb binnen, ben overgestapt van een galaxy s4. Zover ik nu kan beoordelen geen rare dingen gevonden, het enige het probleem met de home button die aan de linkerkant wat los zit. Ik weet nu niet of dit een rede is om het toestel om te ruilen. Ben bang dat ik dan alsnog een brake s6 in mijn bezit krijg.

Voor alsnog een tevreden gebruiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-10 06:48
Kapitein187 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 08:12:
[...]

Ondertussen een nieuwe gekregen, werkt goed. alleen staat de home button 1 graadje uit zn lood. (is niks weet ik maar toch). En alleen idd wel last van de agresieve task killer van Samsung zelf. Als je heen en weer wisselt tussen een app dan wordt alles herladen.

Hopen dat het uiteindelijk gefixt wordt.
Dat van die home button....was je misschien niet eens opgevallen of je had het niet als negatief ervaren als er hier niet over geschreven was :)

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Tinus_
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09-10 13:37
JDL15 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 21:26:
[...]

Thnx voor de tips (en alle andere tips) van forum gebruikers :*)

......

Probeer bij Contacten eens het volgende:
Meer - Weergeven - Weer te geven contacten
Kies dan eens voor aangepaste lijst.

Ik lijk nu geen mailadressen meer te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Meer - Weergeven - Weer te geven contacten
Kies dan eens voor aangepaste lijst.
Dient om bepaalde account contacten niet meer te tonen, bv. wel google contacten maar geen SIM contacten. Gaat het fenomeen van niet tonen van email contacten niet oplossen.
Pagina: 1 ... 51 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Rooten en custom roms worden besproken in ~~~~~~~[Samsung Galaxy S6] Rooten en Custom ROM's
Levertijden mogen in [Samsung Galaxy S6 + S6 Edge] Levertijden & Prijzen besproken worden.
Voor accessoires hebben we een eigen topic, kijk hier: [Samsung Galaxy S6 / S6 edge] Accessoires Topic

Dit topic is niet bedoeld om te vragen om codes.