Wouter lucassen schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 14:51:
[...]
ik hoor hele wisselende verhalen over accuduur en fluency.
Ik wil bijvoorbeeld niet achteruit gaan op snelheid, ook al is de edge op papier een monster. (geekbench, etc..).
Ook de horror verhalen over 5x inruilen doen mij terugdeinzen. Hoe heb jij dat ervaren?
Groet, Wouter
Het klopt inderdaad dat er verschillende verhalen gaat over de accuduur, maar mijn accutijd is gemiddeld 2 dagen op 1 accu lading, vind ik vrij netjes en ben er tevreden mee.
Soepelheid van Touchwiz is erg verbeterd niet veel bloatware meer en werkt gewoon soepeltjes, heel af en toe sluiten er apps automatisch af, dat gebeurd mede door het ram probleem in Android 5.0 en word opgelost in de volgende update van Android 5.1 ergens deze maand of begin juli, dan moet het als goed zijn alles nog soepeler lopen en geen ram problemen meer. Je gaat niet achteruit op snelheid, je kan het misschien wel anders ervaren dan met de Iphone 6.
Heb nog steeds mijn aller eerste Samsung S6 Edge, nooit omgeruild. Gekocht rechtstreeks bij Samsung weg en ben daar heel tevreden over. Tegenwoordig gebeurd het minder vaak dat er problemen zijn met de S6, waarschijnlijk zijn ze door de 1e lichting S6sjes heen en is de 2e lichting verbeterd.
Verder is het gewoon een top dingetje, alles werkt zoals het hoort te werken en sta nog steeds te kijken wat voor geweldige plaatjes je met deze camera schiet. Al is het draadloos opladen ook wel heel erg fijn en makkelijk.(Vooral met deze mooie powerbank + draadloos opladen:
http://www.fonesalesman.com/products/qistone-plus)
Verder vind ik de Thema functie ook een leuke toevoeging, elke week verander ik de Thema lijkt net dat je elke week weer een nieuwe mobiel hebt
Dit was het wel zo'n beetje.