Ik vind de overstap qua interface echt meevallen, ik had me dit zelf ook al afgevraagd toen ik hem bestelde. Vooral of ik er snel aan zou wennen. Dit was echt binnen een uur al gebeurd, en wat de felle kleuren betreft valt het in mijn ogen best mee. Je kunt altijd nog een thema uit de Theme Store pakken dat minder kleurrijk is. De gekleurde icoontjes in het optiemenu blijven dan, maar die vind ik ondertussen juist handig.
De speaker is een ander verhaal, ik heb ze nog niet naast elkaar getest, maar ik kan zo wel zeggen dat de M7 een beter geheel geluid bracht. Dit komt natuurlijk door de 2 front-facing speakers, waar de S6 slechts 1 speaker rechtsonder heeft. Het geluid in algemeen is bij beide goed te noemen, met spelletjes heb ik in ieder geval niks te klagen. Muziek luisterde ik in het algemeen via mijn oordopjes, zelfde geldt voor films. Denk dat dit vooral een punt is waar je voor jezelf moet bepalen hoeveel waarde je hecht aan die speakers.
EzMe schreef op maandag 01 juni 2015 @ 13:55:
[...]
Ikke. Ik ben zeer te spreken over het scherm en de camera. Dat zijn voor mij de dikke plussen. Ik moet wel zeggen dat ik de Sense interface mis. Waar TouchWiz de laatste jaren beduidend beter is geworden, vind ik deze nog steeds niet op kunnen tegen Sense. Ik vind de software soms traag en laggy terwijl ik dit op mijn M7 niet had. Ik heb nu Nova launcher geinstalleerd en dat lost veel op en is voor mij een goede workaround. Dan vind ik de batterij nog maar mwah.. ben overigens verder errruuggg te vreden
[...]
Ik wel op mijn Edge // T-Mobile
Ik mis Sense dus juist helemaal niet...Misschien was ik er niet zo aan gehecht, of wen ik juist heel snel aan iets nieuws.
Ik gebruik al zo lang ik mij kan herinneren Nova Launcher, dus ook vanaf het begin met de S6, dus nooit last van lagg, of traagheid.
En de batterij is bij mij in de afgelopen 3 weken sterk beter geworden, haalde eerst net een dag (8u tot 22u) met 3 uur SoT. Nu heb ik op het einde van de dag met dezelfde SoT nog 40% accu over. Met het snelle fastcharging is dat voor mij genoeg om pas de volgende dag in de middag even bij te moeten laden.
Bij de M7 stond ie op energiebesparing en haalde ik het einde van de dag bijna nooit, echt triest.
[
Voor 35% gewijzigd door
Baberuth op 01-06-2015 14:01
]