Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
furian88 schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 12:25:
[...]

heb ik ook niet er tussen staan 8)7 :F
Ook niet bij:

Google Settings|Search & Now|Now Cards

?

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-10 12:10
ja en nee, ik kan daar idd een veeg beweging doen op de kaarten weergeven, maar google now functioneerd nog steeds (deze had ik trouwens al uit gezet)

dubbel drukken ingedrukt houden zorgt er nog steeds voor dat google now (zoeken) ervoor komt..

[ Voor 4% gewijzigd door furian88 op 22-05-2015 13:05 ]

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maxkranendijk schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 11:28:
[...]

Bijna alle Android toestellen beginnen te 'laggen' naar verloop van tijd die niet stock android zijn. Bij de HTC m7 en m8 heb ik dit nog nooit ervaren of gehoord in mijn directe omgeving. Een aantal collega's hebben de s6 en edge, daar merk ik dat het soms 1 a 2 seconden duurt om een app te starten en in mijn ogen dus laggy aanvoelt. Dat mag gewoon niet kunnen bij een toestel van 700+ euro binnen 2 a 3 jaar. Ook al scoort de S6 (egde) de beste bechmarks. Uiteindelijk bepaalt de dadelijkse ervaring/stabiliteit hoe je een toestel ervaart en niet 1 simpele bechmark. Vandaar toch niet de Edge genomen ondanks het aantrekkelijke en vernieuwende uiterlijk, wellicht werkt die met stock android wel goed (beter), maar dat kan ik niet doen i.v.m. bedrijfstoestel, dus maar voor de m9 gegaan.
Dan moet je een iPhone 6 kopen als minimaal lag wilt. (geen plus)

De S6 heeft niet veel lag maar wel iets. Toch ondanks de lag starten apps wel snel op.
Maar kijk eens naar al die andere pluspunten tov de M9.

Camera (vooral filmen is groot verschil)
Beeldscherm (ook in zonlicht)
Accu (als ik de reviews moet geloven)
Vingerafdruk scanner

Design (subjectief )

Voor mij persoonlijk erg belangrijke punten.

Ieder moet voor zichzelf uitmaken wat hij/zij belangrijke punten vind en op grond daardaarvan een smartphone kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 02-12-2023
Katala schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 11:34:
[...]

Alle Samsungs hebben sowieso een "vertraging" wat eigenlijk een bewuste animatie is. Je kan die setting ook uitzetten. Standaard staat het op 1 seconde. Je telefoon voelt dan veel vloeiender
Uitzetten? Waar vind je zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Onder info telefoon 10x op Build nummer tikken. Dan krijg je de ontwikkelaarsoptie en daar kun je de animatie tijd instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-07 16:27
Vroeger hielp cache legen me om de autofocus gelijk te krijgen, nou is het weer terug, moet schudden met me telefoon voor focus.. maar geen zin om weer te ruilen, wacht wel een jaartje tot ik zeker weet dat ik een goede telefoon krijg binnen de garantie o_O

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Gismo1979 schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 15:04:
Onder info telefoon 10x op Build nummer tikken. Dan krijg je de ontwikkelaarsoptie en daar kun je de animatie tijd instellen
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Tiduz schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 15:06:
Vroeger hielp cache legen me om de autofocus gelijk te krijgen, nou is het weer terug, moet schudden met me telefoon voor focus.. maar geen zin om weer te ruilen, wacht wel een jaartje tot ik zeker weet dat ik een goede telefoon krijg binnen de garantie o_O
De grotere update vindt pas plaats midden juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:47
Boneka schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 15:14:
[...]

De grotere update vindt pas plaats midden juni.
Is dit niet gewoon een hardware probleem? Ik had namelijk een vergelijkbare situatie met mijn HTC m7 na reparatie van de roze waas (camera). Er is toen een onderdeel vervangen, waarna de camera weer goed focuste.

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 11:54
Tiduz schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 15:06:
Ook ik had dit probleem en heb toen het toestel voor een andere omgeruild.

Weet je wel zeket dat je na laten we zeggen 11 maanden nog een ander toestel krijgt? Ik denk namelijk dat die dan gerepareerd wordt i.p.v. opmeruild wordt, of heb ik het verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baberuth
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-05 19:30
Ik heb de afgelopen weken hier best vaak rond gekeken naar alles wat over deze telefoons werd gezegd.

En afgelopen woensdag heb ik hem zelf ontvangen, de S6 Sapphire Black 32Gb variant. Wat een prachtig toestel, ik heb kennelijk een van die "perfecte". Het scherm heeft geen fouten, alle knoppen zitten goed, de camera werkt zoals het hoort. Gewoon prachtig :D

Komende vanaf een HTC One M7 mis ik eigenlijk niks. Het was even wennen aan TouchWhiz, maar dat had ik na een paar uurtjes al door. Hetzelfde geldt voor de andere plek voor bepaalde toetsen, zoals de home knop, en terug knop.

Over de accu kan ik nog niet zo veel zeggen, ik haal op dit moment een volle dag, met zo'n 3 uur SoT. Op de M7 stond ie in energiespaarstand en haalde ik ongeveer hetzelfde.

Laatste, ik had er direct een clear cover van Samsung bij gekocht (transparante backcover). Echter, glas+plastic werkt nooit goed om het stofvrij te houden, dus ook dit hoesje heeft geen nut. De hoofdreden dat ik dit hoesje kocht was om de camera niet meer uit te laten steken, maar vooralsnog stoort het me eigenlijk niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dafmay schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 11:02:
Ik heb onderstaande in het Custom Rom topic geplaatst, maar wilde het hier ook delen...

Ik ben eens bezig geweest met de nieuwe dark Material theme, zie dit xda draadje :

http://forum.xda-develope...hp?p=60726132&postcount=1

Het vergt een aantal handelingen, maar het werkt prima...en het resultaat vind ik persoonlijk errug strak! _/-\o_

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ziet er mooi uit, ik ga het eens proberen bij aankomst eerst even 11 uurtje het vliegtuig in

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pappaleone schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 15:51:
[...]

Ziet er mooi uit, ik ga het eens proberen bij aankomst eerst even 11 uurtje het vliegtuig in
Safe flight! En een goede vakantie :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Baberuth schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 15:51:

Laatste, ik had er direct een clear cover van Samsung bij gekocht (transparante backcover). Echter, glas+plastic werkt nooit goed om het stofvrij te houden, dus ook dit hoesje heeft geen nut. De hoofdreden dat ik dit hoesje kocht was om de camera niet meer uit te laten steken, maar vooralsnog stoort het me eigenlijk niet zo.
Ja een transparante achterkant had ik ook maar in de praktijk niet zo'n succes. Heb nu de zwarte protective cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:53
Nou ik was te ongeduldig hoor. Heb de update voor de S6 Edge gewoon gehad, en heb de Nederlandse versie gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trunks81
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-08-2022
Bestaat er nog een mogelijkheid dat je een promotiecode kan krijgen als je bent vergeten dit te doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-07 16:27
crobo schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 15:37:
[...]

Ook ik had dit probleem en heb toen het toestel voor een andere omgeruild.

Weet je wel zeket dat je na laten we zeggen 11 maanden nog een ander toestel krijgt? Ik denk namelijk dat die dan gerepareerd wordt i.p.v. opmeruild wordt, of heb ik het verkeerd?
ik heb hem nu een maand dus ruilen voor een nieuwe doen ze sowieso al niet meer, als ik hem dan moet repareren zie ik dan wel weer, had hem al 1x geruild vanwege rose scherm en dat vond ik toch veel meer storend dan dit geval (alsnog best jammer maarja, kan erger)

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-10 19:52
Zojuist de update geïnstalleerd voor mijn s6 en idd de led bug is bij mij gefixed nooit echt gemerkt qua batterydrain though. Daarnaast vind ik dat de vingerprintscanner sneller mijn vingerafdruk pakt. Nu nog een patch voor het geheugengebruik, daar heb ik niet echt last van, maar heb liever wel dat het gefixed word.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Katala schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 11:11:
[...]

Thanks voor de verklaring. Ik heb inderdaad wel wat meer apps aan staan dan jij aangeeft (alleen die ik gebruik, de rest is disabled) en ik ben te lui om dingen als "WiFi" of "Bluetooth" telkens aan en uit te zetten iedere dag :P

Maar ik heb nog een optie gevonden "WiFi during sleep" en die staat nu ook uit, ik ben benieuwd of dat nog wat uitmaakt =)
Om nog even terug te komen op mijn lijst met oa uitgeschakelde apps mbt het verbruik snachts...
Ik zat zoals gezegd snachts op 1% per 8 uur. Had gisteren avond Helium (backup) geïnstalleerd. Vanmorgen vroeg keek ik naar het verbruik van die nacht vannacht en zag tot mn verbazing dat na 4 uur 10% verbruikt was, oftewel: 2,5% per uur. Zoals verwacht stond Helium boven aan als oorzaak met 2,5 uur cpu gebruik, 75% van totaal.
Zo zie je maar dat bepaalde apps (in verhouding) belachelijk veel verbruiken in idle stand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
HELP ik heb een vergrendelings app gedownload en nu krijg ik die app met geen mogelijkheid meer uit mijn Samsung. Hij vraagt telkens om de code die niet goed is om hem eerst te verwijderen. Hoe krijg ik dat rotding er toch uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn accu is heel goed als ik zo de verhalen hier lees.

Gisteravond om 23.30uur 70% en vanochtend om 8.30uur stond hij op 68%

Dit is met wifi 4g uit.

Met alles aan zit ik op ongeveer 1% per uur.

Moet wel zeggen dat dit ook wel eens verschilt van dag tot dag. Kennelijk zijn er nog meer factoren die mee spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boneka schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 09:36:
HELP ik heb een vergrendelings app gedownload en nu krijg ik die app met geen mogelijkheid meer uit mijn Samsung. Hij vraagt telkens om de code die niet goed is om hem eerst te verwijderen. Hoe krijg ik dat rotding er toch uit?
Meest drastisch is een harde reset. Maar dan ben je alles kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Garret1410 schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 09:41:
[...]

Meest drastisch is een harde reset. Maar dan ben je alles kwijt.
Tja dat wil ik natuurlijk niet. Ik kan nu wel gelukkig weer de telefoon in en heb gelijk voor een andere vergrendelmethode gekozen, maar dat kreng van app wil zich niet verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boneka schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 09:42:
[...]

Tja dat wil ik natuurlijk niet. Ik kan nu wel gelukkig weer de telefoon in en heb gelijk voor een andere vergrendelmethode gekozen, maar dat kreng van app wil zich niet verwijderen.
Oh ik had het niet goed gelezen. Dacht dat je er niet in kwam.

Kun je de app niet stop zetten en dan verwijderen via applicatie beheer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Garret1410 schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 09:48:
[...]

Oh ik had het niet goed gelezen. Dacht dat je er niet in kwam.

Kun je de app niet stop zetten en dan verwijderen via applicatie beheer.
Nee dat is juist het gekke. Als ik dan naar de Play store ga en probeer te verwijderen is deze grijs en zegt hij dat de app eerst ontgrendeld moet worden. Vreemd maar waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boneka schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 09:51:
[...]
Nee dat is juist het gekke. Als ik dan naar de Play store ga en probeer te verwijderen is deze grijs en zegt hij dat de app eerst ontgrendeld moet worden. Vreemd maar waar.
Het lijkt mij nuttig om te vertellen om welke app het gaat, dan kan er meer gericht antwoord gegeven worden.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2015 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13:10
Boneka schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 09:51:
[...]

App zal als device administrator staan. In settings dat gaan uitvinken en dan kan je verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Mijn led probleem lijkt toch opgelost met de update.
Zodra ik mijn telefoon uit zet, gaat de led aan, maar een paar minuten later is hij weer uit.

Nu zit ik nog te twijfelen of ik de telefoon nog een keer in zal sturen voor het roze scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:45
De batterijduur is echt zeer goed. Vanaf donderdagochtend 7:30 uur tot nu, zaterdag 12:00 uur staat de batterij nog op 47%. Nu ben ik geen zware gebruiker, maar kijk toch regelmatig op het scherm en whatsapp ik zo af en toe. Samsung heeft echt werk gemaakt van een beter stroombeheer. _/-\o_

Wel jammer dat ik m'n gisteren gekochte QI-charger van Ikea nog niet kan uitproberen.. ;)
Wil namelijk eerst de maximale batterijduur uitproberen, dan kan ik gelijk mooi zien hoe lang het volledig opladen op de Ikea plaat duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
:) I hear ya. Batterijduur is uitstekend. 1% in 5 uur standby. En met normaal gebruik haal ik ook makkelijk 2 volle dagen. Meer kun je niet verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Ik zit op 1% in 8 uur, maar 1 dag "normaal" gebruik.
De vraag is dus ook: wat is normaal gebruik "? 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 16:37
Hallo vraagje, wat voor screen ontime halen jullie met zwaar gebruik? Zeg maar film kijken op uitzending gemist, YouTube filmpje, spelletje spelen, whatsappen, mail bekijken en browser. Dat over de dag delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Minimaal 5 uur...meestal rond 5,5-6 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Hakki schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 10:40:
[...]

App zal als device administrator staan. In settings dat gaan uitvinken en dan kan je verwijderen
Hij herkende gelukkig eindelijk mijn code. Toen kon ik het kreng eraf gooien. Maar deze tip neem ik mee voor de volgende x. Zet hem er nooit meer op.

Kan hem zo gauw even niet terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
(overleden)
Boneka schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 15:36:
[...]

Hij herkende gelukkig eindelijk mijn code. Toen kon ik het kreng eraf gooien. Maar deze tip neem ik mee voor de volgende x. Zet hem er nooit meer op.

Kan hem zo gauw even niet terug vinden.
Maar nogmaals: om welke app ging het nou?

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Ik heb ook nog een vraagje over het batterijgebruik van de e-mail app van Samsung.
Ik ben op zich erg blij met mn batterijduur. Ik haal makkelijk het einde van de dag, en heb dan nog 30-35% over rond 23 uur. Dus dat zit wel goed.

Nu zie ik wel dan E-mail synchroniseren vrijwel altijd bovenaan staat bij mij (scherm er vaak onder als 2de). Ik heb 3 mail accounts ingesteld. Namelijk: prive (push), studentenmail (push) en werk mail (om de 12 uur). Eigenlijk zou ik dit graag zo houden. Hebben jullie enig idee hoe ik hier verandering in kan brengen zonder de synchronisatieschema's aan te passen? En hebben jullie ook dezelfde ervaring met de e-mail app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boogiemachine19
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-02-2023
Mijn camera op de S6 werkt nog steeds niet naar behoren...:( Focust pas na een seconde of 8)...Iemand al een oplossing hiervoor gevonden? Heb laast alle cache gewist volgens hierboven beschreven methode, maar werkt nog niet..:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-10 00:02
Zojuist een software update binnen gekregen op mn Chineese s6 was volgens mij 160mb en zou beloofd stabiliteit verbeteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertStorm
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08-2017
theuberdude14 schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 20:40:
Zojuist een software update binnen gekregen op mn Chineese s6 was volgens mij 160mb en zou beloofd stabiliteit verbeteren
"Chineese S6" , heb je uit China laten opsturen of in NL gekocht met een Chineese country code ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-10 00:02
DesertStorm schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 20:43:
[...]

"Chineese S6" , heb je uit China laten opsturen of in NL gekocht met een Chineese country code ?
In nl gekocht maar deze is in China gemaakt en de meeste in Vietnam, geen idee of die eerder of later een update krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Volgens mij maakt dat niet uit. Ik kreeg de update gelijk nadat ik hier de eerste melding las en de mijne is ook in China gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
wilke77 schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 14:40:
Hallo vraagje, wat voor screen ontime halen jullie met zwaar gebruik? Zeg maar film kijken op uitzending gemist, YouTube filmpje, spelletje spelen, whatsappen, mail bekijken en browser. Dat over de dag delen.
Ik zit op zo'n 4,5 uur max 5 maar dan is ie helemaal leeg.

[ Voor 8% gewijzigd door Monda op 23-05-2015 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
Boogiemachine19 schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 20:18:
Mijn camera op de S6 werkt nog steeds niet naar behoren...:( Focust pas na een seconde of 8)...Iemand al een oplossing hiervoor gevonden? Heb laast alle cache gewist volgens hierboven beschreven methode, maar werkt nog niet..:(
Als het goed is gaat het hier om iets hardware-matigs (niet 100% zeker). Want het probleem gaat pas weg wanneer je het toestel paar seconden schudt(hardware) en niet wanneer je op het scherm tikt(software)

Ik had hetzelfde probleem en heb het toestel omgeruild voor een ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 16:37
Nog best goed zoveel screen ontime met een kleine batterij. Volgende maand kies ik een ander Smartphone en ik wil de langste screen ontime. De S6, LG G4, note 4 staan op mijn lijstje. Dit jaar vind ik het echt moeilijk om te kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 16:39

Tachyon

pop the glock

wilke77 schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 22:39:
Nog best goed zoveel screen ontime met een kleine batterij. Volgende maand kies ik een ander Smartphone en ik wil de langste screen ontime. De S6, LG G4, note 4 staan op mijn lijstje. Dit jaar vind ik het echt moeilijk om te kiezen
De LG G4 lijkt me dan sowieso af te vallen. De batterijduur daarvan is minder dan die van de S6 en veel minder dan die van de Note 4.

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-10 20:02
wilke77 schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 22:39:
Testje:
Kijk 'Galaxy S6 vs. S5 vs. Note 4 vs. Note 3 SOT(Screen-On-Time) Battery Test!' op YouTube
https://youtu.be/3OXPfItYKo0

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is nu trouwens een update van xposed framework dat wel op de S6 zou moeten werken met lollipop. Nog niet getest. Maar in de officiele xda pagina staat wat je moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-10 10:59
Gister heb ik ook de update geïnstalleerd. Normaal haalde ik 1% per nacht, nu opeens 15-20! Ik heb ook altijd bijna alles uitstaan zoals hier boven genoemd, behalve wifi. Zou 't wel jammer vinden als ik nu wifi uit moet gaan zetten 's nachts om batterijverbruik laag te houden.

Ik deed tot nu toe 2 dagen per accu en begon er net aan te wennen. :p

Verder blijft het een top telefoon. Eergister zat ik opeens op 4G+ omdat ik op t KPN netwerk zit en las ik dat de S6 een van de weinige toestellen is die dit al ondersteunt. Weer een aangename verrassing. Ben er wel heel blij mee, ook al heb ik m'n eerste exemplaar moeten ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die de update al heeft gekregen in België?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ridefire
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
Ook de update geïnstalleerd, direct led-flash bug geprobeerd en lijkt weg te zijn!
Qua accuduur ging die bij mij vannacht ook wel rap heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Thijs schreef op zondag 24 mei 2015 @ 09:19:
Gister heb ik ook de update geïnstalleerd. Normaal haalde ik 1% per nacht, nu opeens 15-20! Ik heb ook altijd bijna alles uitstaan zoals hier boven genoemd, behalve wifi. Zou 't wel jammer vinden als ik nu wifi uit moet gaan zetten 's nachts om batterijverbruik laag te houden.

Verder blijft het een top telefoon. Eergister zat ik opeens op 4G+ omdat ik op t KPN netwerk zit en las ik dat de S6 een van de weinige toestellen is die dit al ondersteunt. Weer een aangename verrassing. Ben er wel heel blij mee, ook al heb ik m'n eerste exemplaar moeten ruilen.
Heb je Google Now en locatiehistorie uit of aan staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Thijs schreef op zondag 24 mei 2015 @ 09:19:

Bij mij stonden bepaalde zaken ineens weer aan na de update... Bijv nfc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-10 21:26
Ik heb (denk ik) ook last van een enigszins los zittende home button. Ik heb dit topic al doorgelezen maar ben er nog niet helemaal uit of ik de telefoon voor garantie moet aanbieden.

Mijn home button werkt goed alleen zit hij dus een beetje los als ik aan de linker en rechterkant erop tik. Daarnaast beweegt de knop ook licht als ik mijn vinger erop vast houdt en dan beweeg.

Is dit gewoon normaal of hoort de knop echt vast te zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijkt me logisch dat de knop iets los zit.

Wat het klikken betreft zijn de meningen verdeeld. Ik heb het meerdere telefoons gehad zonder problemen. Bij mijn s6 klikt hij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds gisteren mijn S6, en en er tot nu toe heel tevreden mee!

Batterijduur is nog niks zinnigs over te zeggen, aangezien ik het ding bijna continu aan heb op het moment.

Scherm heb ik gechecked op de verkleuringen, maar volgens mij niks bijzonders aan de hand. Er komt inderdaad een lichte groene of roze waas overheen als het acherm gekanteld wordt, maar ik vind het absoluut niet storend en het lijkt me meer bij het type scherm horen dan een kwaliteitsfout.

De homebutton lijkt ook ietsje los te zitten, geen idee of dit hoort of niet. Als ik er zachtjes op til hoor je hem een klein beetje rammelen, en als ik met mijn vinger erop van op en neer ga van links naar rechts en terug is er een soort 'wipwap' effect. Het gaat wel echt maar om een halve millimeter of zo, dus ook wederom niet storend.

Alleen de vingerafdrukscanner lijkt soms moeite te hebben met het herkennen van mijn vingers. Heb er op verschillende manieren meerdere vingers ingezet, maar toch pakt hij af en toe mijn duim niet In de meest voorkomende positie.

Overall ben ik heel tevredenet het toestel, bloedsnel, geen lags meegemaakt nog, mooi scherm en super camera. Hopelijk krijg ik de vingerafdrukscanner nog geoptimaliseerd of wordt dit nog beter met een update.

PS, de apps in het apps overzicht staan al standaard in alfabetische volgorde. Opgelost met een update neem ik aan!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2015 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
Morpheus2003 schreef op zondag 24 mei 2015 @ 16:28:
Ik heb (denk ik) ook last van een enigszins los zittende home button. Ik heb dit topic al doorgelezen maar ben er nog niet helemaal uit of ik de telefoon voor garantie moet aanbieden.

Mijn home button werkt goed alleen zit hij dus een beetje los als ik aan de linker en rechterkant erop tik. Daarnaast beweegt de knop ook licht als ik mijn vinger erop vast houdt en dan beweeg.

Is dit gewoon normaal of hoort de knop echt vast te zitten?
De knop hoort vast te zitten. Ik zal de mijne over enkele dagen weer omruilen en hopen dat het exemplaar dat ik krijg geen problemen heeft. Ik hoop sowieso dat ze in de nieuwere batches betere telefoons hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-10 09:33
Verwijderd schreef op zondag 24 mei 2015 @ 01:10:
Er is nu trouwens een update van xposed framework dat wel op de S6 zou moeten werken met lollipop. Nog niet getest. Maar in de officiele xda pagina staat wat je moet doen.
Draadje ? _/-\o_

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-10 09:33

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 24 mei 2015 @ 17:16:

Alleen de vingerafdrukscanner lijkt soms moeite te hebben met het herkennen van mijn vingers. Heb er op verschillende manieren meerdere vingers ingezet, maar toch pakt hij af en toe mijn duim niet In de meest voorkomende positie.
Je kan misschien 1 vinger vier keer scannen, dat verhoogt de kans op herkenning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Ik heb hier geen last van led lampje nooit gehad en ook het focussen is bij mij geen probleem (gelukkig). Wat ik wel vreemd vind is dat de muziek apps de equalizers het niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
henklbr schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 17:36:
[...]

Maar nogmaals: om welke app ging het nou?
Ik heb hem gevonden het is het vergrendelscherm van KUNKUN apps Deze kun je er beter niet opzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Ik vind men S6 edge echt een pracht van een toestel, alleen ervaar ik toch teveel problemen met het netwerk. Nu weet ik niet of dit aan de S6 of Tele2 te verwijten valt. Dat het zeer irritant is, is zeker..!

Overigens al 2 x van SIM veranderd, en 3 x van toestel.. Het lijkt wel de combinatie van deze twee daar mijn vrouw geen last heeft (xperia Z1 icm Tele2).

Nu weet ik dus niet zo goed wat ik zou gaan doen. Ik heb de mogelijk om een andere toestel uit te kiezen, hulde aan coolblue, maar ben bang dat ik het scherm en camera van de S6 erg ga missen.. Toch maar nog een andere sim + wellicht de S6 proberen (niet de Edge dus)..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAkS1
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 05-09 11:28
Heb zelf de S6 en Tele2 sim only en geen problemen.. Wat gebeurt er precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het enige probleem wat ik na de update ben tegen gekomen is dat ik me terug moest aanmelden met men google account. Voor de rest nog niet echt tegen een probleem aan gelopen, had ook geen last vooraf van de fingerprint, scherm, los zittende home button etc....
Top toestel die S6 edge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:03
beyazz06 schreef op maandag 25 mei 2015 @ 04:28:
Ik vind men S6 edge echt een pracht van een toestel, alleen ervaar ik toch teveel problemen met het netwerk. Nu weet ik niet of dit aan de S6 of Tele2 te verwijten valt. Dat het zeer irritant is, is zeker..!
Ligt aan tele 2, ik gebruik hetzelfde netwerk grotendeels (T-Mobile) en heb oprecht geen probleem met dekking. Misschien dat het te maken heeft met de schakeling tussen het 4g netwerk van tele2 zelf en het netwerk van T-Mobile?

Edit
Maar het kan ook aan je telefoon liggen natuurlijk, ik heb nu 3 verschillende netwerken gebruikt met de s6 en heb geen enkel probleem ervaren met ze allemaal. En ik zit in de omgeving Enschede.

[ Voor 15% gewijzigd door eniux op 25-05-2015 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:15
Verwijderd schreef op zondag 24 mei 2015 @ 10:40:
Is er iemand die de update al heeft gekregen in België?
Neen, zoals altijd moeten we altijd langer wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Monda schreef op zondag 24 mei 2015 @ 14:23:
[...]

Dit had ik ook gelijk weer uitgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste tweakers, hierbij mijn camera guide video van de S6! Enjoy! https://youtu.be/7I09IE6tdLs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
MAkS1 schreef op maandag 25 mei 2015 @ 07:25:
Heb zelf de S6 en Tele2 sim only en geen problemen.. Wat gebeurt er precies?
Je staat voor de supermarkt (open ruimte), loopt naar de betaal automaat. De betaal automaat werkt niet, dus je pakt je telefoon om de storingsnummer te bellen.. Maar gebeurt er dan? NIKS, geen bereik/netwerk niet beschikbaar.. Na herstarten van de toestel, kwam het netwerk terug, vervolgens ging het netwerk weer even weg en kwam weer terug (blijvend)...
eniux schreef op maandag 25 mei 2015 @ 08:47:
[...]

Ligt aan tele 2, ik gebruik hetzelfde netwerk grotendeels (T-Mobile) en heb oprecht geen probleem met dekking. Misschien dat het te maken heeft met de schakeling tussen het 4g netwerk van tele2 zelf en het netwerk van T-Mobile?

Edit
Maar het kan ook aan je telefoon liggen natuurlijk, ik heb nu 3 verschillende netwerken gebruikt met de s6 en heb geen enkel probleem ervaren met ze allemaal. En ik zit in de omgeving Enschede.
Ik woon in de randstad, dekking zou geen probleem moeten zijn denk ik..

Dat het bereik af en toe wegvalt vind ik overigens geen probleem, als hij zich zelf maar weer herstelt.. Dat laatste gebeurt dus niet, wat erg vervelend is. Een reboot van het toestel is de enige remedie in mijn geval..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13:37
beyazz06 schreef op maandag 25 mei 2015 @ 15:08:
[...]

Je staat voor de supermarkt (open ruimte), loopt naar de betaal automaat. De betaal automaat werkt niet, dus je pakt je telefoon om de storingsnummer te bellen.. Maar gebeurt er dan? NIKS, geen bereik/netwerk niet beschikbaar.. Na herstarten van de toestel, kwam het netwerk terug, vervolgens ging het netwerk weer even weg en kwam weer terug (blijvend)...

[...]

Ik woon in de randstad, dekking zou geen probleem moeten zijn denk ik..

Dat het bereik af en toe wegvalt vind ik overigens geen probleem, als hij zich zelf maar weer herstelt.. Dat laatste gebeurt dus niet, wat erg vervelend is. Een reboot van het toestel is de enige remedie in mijn geval..
Je moet 4G uitzetten op je toestel omdat je waarschijnlijk nog niet bent aangemeld voor 4G bij tele2. Als je een mail van hun krijgt dat je dat wel bent dan kan je het pas aanzetten. Anders blijft hij switchen tussen 3G en 4G wat je nog niet kan gebruiken dus staat er geen service. Dit zou het moeten oplossen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linden85
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 09-07 14:23
eniux schreef op maandag 25 mei 2015 @ 08:47:
[...]

Edit
Wat jij beschrijft had ik ook icm Vodafone.slechte netwerkdekking het niet terug schakelen naar netwerk in gebieden waar normaliter wel dekking is.Nu lijken mijn problemen wel opgelost door een nieuwe simkaart.de oude zat blijkbaar onder de krassen :? :? .blijkbaar is de s6 gevoelig voor slechte simkaarten :+

Edit: FF mobiel op vliegtuig stand en weer uit is sneller dan een reboot👍

[ Voor 4% gewijzigd door Linden85 op 25-05-2015 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-10 10:59
-Edwin- schreef op zondag 24 mei 2015 @ 12:45:
[...]

Heb je Google Now en locatiehistorie uit of aan staan?
Monda schreef op zondag 24 mei 2015 @ 14:23:
[...]

Ik heb het nog even gecheckt maar staat allemaal uit. Ik ben op vakantie dus gebruik nu best veel batterij (veel foto's en Maps). Ik zal het in de gaten houden als ik hem weer eens een nachtje niet aan de lader hoef te leggen. ;) Iig bedankt voor de tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Ik krijg steeds de melding "EmergencyManagerService is gestopt" wanneer ik de Ultra Power Saving Mode wil gebruiken.

Ultra power saving werkt dus ook niet, en gaat ook niet aan.

Melding verschijnt nu bij elke keer opstarten vd S6... Best irritant :(

Enig idee hoe dit valt te fixen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
Windkracht13 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 09:30:
Ik krijg steeds de melding "EmergencyManagerService is gestopt" wanneer ik de Ultra Power Saving Mode wil gebruiken.

Ultra power saving werkt dus ook niet, en gaat ook niet aan.

Melding verschijnt nu bij elke keer opstarten vd S6... Best irritant :(

Enig idee hoe dit valt te fixen???
hard reset :o :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor al diegenen die nog twijfelen om voor de S6 te gaan...binnenkort komt de HTC One ME9 uit. Met 5.2 QHD scherm en (hopelijk een goede) 20MP camera.

http://pocketnow.com/2015/05/25/htc-one-me9-colors

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
dafmay schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 10:33:
Voor al diegenen die nog twijfelen om voor de S6 te gaan...binnenkort komt de HTC One ME9 uit. Met 5.2 QHD scherm en (hopelijk een goede) 20MP camera.

http://pocketnow.com/2015/05/25/htc-one-me9-colors
en wat heeft dit met de s6 te maken? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
furian88 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 10:41:
[...]

...ach zoals ik al aangaf...er zijn de afgelopen weken een boel mensen hier geweest die vroegen of ze wel of niet voor de S6 moesten gaan, en wat eventueel een vergelijkend toestel zou zijn.

Blijft off-topic, maar goed...puur even te info voor die personen. Verder kunnen wij het natuurlijk gewoon laten gaan en ons blijven bezighouden met onze S6 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
furian88 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 10:41:
[...]

de andere "goede" 20MP camera van HTC is volgens deze test niet een beetje slechter dan die van de S6:

http://www.androidpolice....ces-behind-the-galaxy-s6/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Nick__ schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:34:
[...]

de andere "goede" 20MP camera van HTC is volgens deze test niet een beetje slechter dan die van de S6:

Ja had ik ook gelezen...rampzalig slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
_Nick__ schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:34:
[...]

lol hier was ik niet van de hoogte >:) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 17:26
Ik stoor mij al een tijdje aan de standaard mail app. Ik heb mail binnen halen op handmatig staan op alle tijden (piekuren ook, maar maakt eigenlijk net uit, want dit staat uit). Echter vind de app het nog steeds nodig om ongeveer 1 keer in de 24 uur de mail te syncen, terwijl ik dit niet aangegeven heb.

Een beetje hetzelfde bij Facebook. Ik heb hier ook in de app alle meldingen uitstaan, maar nog steeds komt er een eentje/tweetje enz bij het app icoontje te staan als ik een melding heb binnen facebook. De melding opzich is niet erg, maar ik wil niet dat deze apps syncen behalve wanneer ik ze open.

Heeft iemand enig idee hoe dit op te lossen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-08 07:18
MLPN schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:48:
Ik stoor mij al een tijdje aan de standaard mail app. Ik heb mail binnen halen op handmatig staan op alle tijden (piekuren ook, maar maakt eigenlijk net uit, want dit staat uit). Echter vind de app het nog steeds nodig om ongeveer 1 keer in de 24 uur de mail te syncen, terwijl ik dit niet aangegeven heb.
Ik vind de standaard mail app ook een matig programma en gebruik zelf de GMail app voor mijn IMAP accounts. Tot nu toe bevalt dat prima. Daar heb ik ingesteld staan dat hij iedere 15 minuten checkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arnoud_h schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 12:09:
[...]

Ik vind de standaard mail app ook een matig programma en gebruik zelf de GMail app voor mijn IMAP accounts. Tot nu toe bevalt dat prima. Daar heb ik ingesteld staan dat hij iedere 15 minuten checkt.
Gebruik Outlook en IMAP van Ziggo en nieuwe mail wordt gewoon modern gepushed. Weliswaar via de servers van Microsoft, maar ik heb daar geen probleem mee.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2015 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Een beetje hetzelfde bij Facebook. Ik heb hier ook in de app alle meldingen uitstaan, maar nog steeds komt er een eentje/tweetje enz bij het app icoontje te staan als ik een melding heb binnen facebook. De melding opzich is niet erg, maar ik wil niet dat deze apps syncen behalve wanneer ik ze open.

Als je echt geen meldingen van Facebook wilt (maar dan ook niet van Messenger) kun je het beste inloggen via Internet of Chrome (kan makkelijk met het maken van een startknop) en daarna de Facebook-app uit te schakelen..

Vind zelf de Samsung Mail app super.. makkelijke app, waarmee je ook HTML-opmaak kunt verzenden (lijkt het net alsof je op kantoor zit ;-) Dat "handmatig" moet wel twee keer worden aangevinkt als piekschema ook aanstaat..

Oh ja.. Gmail op IMAP is leuk, maar Gmail op Exchange is super.. alleen batterij-gebruik als er echt E-mails zijn.. beter kan niet..

[ Voor 5% gewijzigd door _Nick__ op 26-05-2015 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisk.
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Galaxy S6 Iron Man-editie is officieel aangekondigd. Hoe gaaf is dat!

Bron

Helaas niet voor de Nederlandse markt..

Afbeeldingslocatie: http://cdn3.androidworld.nl/1dc1e724db/media/images/2015/05/26/Artikel_IronManS6Edge.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door dennisk. op 26-05-2015 14:29 ]

Reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dennisk. schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:28:
...
Misschien begin ik oud te worden, maar ik vind dat werkelijk echt vreselijk lelijk :'( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-10 22:44
Dat rood met goud is ook wel gaaf, maar dat logo minder.

Spijtig dat de S6 zelf niet in dat prachtige (smaragd)groen geleverd gaat worden dat de Edge wel heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisk.
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
@dafmay Ik ben erg fan van de kleurencombinatie :). Verder sluit ik me bij Prosac aan, dat logo op de achterkant is minder.

Draadloze oplaadstation is dan wel weer grappig gedaan.

Afbeeldingslocatie: http://img.koreatimes.co.kr/upload/newsV2/images/10-02(336).jpg

Reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dennisk. schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:28:

Bron

Helaas niet voor de Nederlandse markt..

[afbeelding]
Ik zal wel niet in de doelgroep vallen, maar vind het een bijzonder hoog speelgoed gehalte hebben.

Leuk als je 16 bent en fan bent van de power rangers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[quote]Verwijderd schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 16:48:
[...]

Ik zal wel niet in de doelgroep vallen, maar vind het een bijzonder hoog speelgoed gehalte hebben.

Leuk als je 16 bent en fan bent van de power rangers?
[/quote
Ik sluit
me aan in het rijtje, kleur combinatie vindt ik niet lelijk, maar het logo ook een beetje van het bovenstaande. Maar gelukkig hebben we allemaal een eigen mening. Je zou maar fan zijn, dan is het te gek toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:15
Ik sluit
me aan in het rijtje, kleur combinatie vindt ik niet lelijk, maar het logo ook een beetje van het bovenstaande. Maar gelukkig hebben we allemaal een eigen mening. Je zou maar fan zijn, dan is het te gek toch?
Ik vind het ook niks vinden. Misschien is het nu tof maar binnen 6 maand niet meer... en je zit je met die Iron Man... |:(

[ Voor 3% gewijzigd door RigolleM op 26-05-2015 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Idd, als die ironman logo erachter niet was, is ie echt super (ironman screen thema kan ke zo veranderen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
...
Idem dito!

Ik heb de gmail app voor men prive mail die direct alles doorzet en een account aangemaakt (exhange) voor men werk geen mail enkel agenda (deze maakt gebruik van de standaard mail app).

De gmail app is vele male zuiniger dan de standaard mail app van samsung. Die laatste staat bij mij in de top 3 verbruikers :s Dat notabene alleen voor het synchroniseren van de agenda...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Een vriend van mij krijgt regelmatig deze melding
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/345dffn.jpg

Weten jullie van welke app dat is? Of mallware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extreme8eight
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-10 16:04
Toch de knoop doorgehakt en de S6 besteld, deze zal vanavond nog geleverd worden. Uiteindelijk kan je niet mis zitten met Coolblue. Ik laat jullie iets weten!

PSN: extreme8eight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Galaxy s6 edge gekocht op 10-04-15 met vanaf dag 1 beschermt met een Samsung Galaxy S6 edge Flip Wallet Canvas Zwart, staat vol met krassen onder fel licht, ook een doffe vlek onder het scherm ontdekt, en de home button staat ook vol met krassen. Vind het er toch een beetje over gaan voor zo een duur toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 19:23:
Galaxy s6 edge gekocht op 10-04-15 met vanaf dag 1 beschermt met een Samsung Galaxy S6 edge Flip Wallet Canvas Zwart, staat vol met krassen onder fel licht, ook een doffe vlek onder het scherm ontdekt, en de home button staat ook vol met krassen. Vind het er toch een beetje over
gaan voor zo een duur toestel.
I
Ik zou meteen contact opnemen met Samsung, je bent niet de enige op sammobile ook al een stuk over gelezen. Samsung heeft er weet van genomen, nu de oplossing nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-10 12:38

Ursamajor

Astrofotograaf

Eek2nd schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 18:44:
Een vriend van mij krijgt regelmatig deze melding

Weten jullie van welke app dat is? Of mallware?
Wat staat er in de algemene voorwaarden / privacybeleid? Daar zal vast de maker in vermeld staan.

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPZ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-10-2022

JPZ

Afgelopen mijn S6 zwart 64 GB binnengekregen met T-mobile verlenging.
Apparaat ziet er prachtig uit. Geen probleem met scherm.
Toch maar weer gekozen voor Tech 21 hoesje, destijds ook gebruikt voor mijn S4.

Installatie en synchronisatie van S6 ging vrij vlot.
Eveneens mijn dropbox account vaarwel gezegd en nu gebruik gemaakt van de 100 Gb aanbieding voor twee jaar (Onedrive), welke ik aangeboden kreeg bij mijn S6.

Alleen mis ik de snelkoppeling van de afbeeldingen welke ik maak met One drive in mijn galerij.

Voorheen bij mijn S4 stonden foto mappen van o.a. Whatsapp en of dropbox in mijn galerij. Echter nu mis ik deze?
Wellicht is dit vrij eenvoudige instelling?
Iemand een idee?
Pagina: 1 ... 43 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Rooten en custom roms worden besproken in ~~~~~~~[Samsung Galaxy S6] Rooten en Custom ROM's
Levertijden mogen in [Samsung Galaxy S6 + S6 Edge] Levertijden & Prijzen besproken worden.
Voor accessoires hebben we een eigen topic, kijk hier: [Samsung Galaxy S6 / S6 edge] Accessoires Topic

Dit topic is niet bedoeld om te vragen om codes.