Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09 08:48
Saven schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 12:22:
Dat is alleen maar door de levendige kleuren en zwartwaarden, niet door de kleurechtheid ;)
Overduidelijk de tekst niet gelezen dus.

Beste display tot dat moment, in welke telefoon dan ook, op vrijwel álle belangrijke punten, incl. die jij aanhaalde.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 18:16

JanAd

Wind’s howling

Ik kwam net dit langere filmpje tegen:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=CF197V_21nk]

Toont veel meer van Touchwiz dan wat ik tot op heden gezien had. :)

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 08:52
Menustucturen en UI elementen, zoals notification window, van Gingerbread waren voornamelijk zwart/donkergekleurd. Dit kwam goed uit sinds (S)AMOLED weinig tot niets verbruikt voor zwartweergave. In de afgelopen jaren is dit steeds lichter geworden en in Lollipop is alles definitief wit. Toegegeven, zo vaak zit je niet in je instellingen, maar ik vraag me af hoeveel extra impact dit heeft op de batterijduur.

Ik hoop iig dat er een paar mooie donkere custom themes ontwikkeld worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-10-2024
Ik zeg: andere launcher = honderden donkere themes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pray2win
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-07 16:21

pray2win

Hallo? staat dit ding aan?

Wat ik in de video van JanAd zie voelt velen beter, daarin word wel bevestigd dat ook ik de 'edge' een beetje te weinig vind en het een leuk idee is voor de toekomst, maar er nog teveel aan gewerkt moet worden om hem nu te halen. de normale ziet er heel soepel uit en omdat ik echt doodsangsten heb bij de accu heb ik daar natuurlijk naar gekeken. 2% in 12 minuten vind ik wel oke. dit is normaal gebruik. dan klopt de 10 uur ongeveer wel.

Ik heb het bidden opgegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galeton
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-08-2023
Er is nog nergens gesproken over de Active variant, die zeer waarschijnlijk ook weer voor de S6 beschikbaar gaat komen. Zelf heb ik nu de S4 Active en daar ben ik toch wel zeer tevreden over. Iemand die al meer info heeft gevonden over de specs van de S6 Active? De meeste websites hebben namelijk enkel nog geruchten en mogelijke specs afgaande op de Active varianten van de S4 en S5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 07:04

Saven

Administrator

Zorgt die fingerprint scanner net als op de iphone dat alle data versleuteld is? Dus dat je zonder vingerafdruk niet bij de data kan?

Of moet je dan android disk encryption inschakelen, wat zorgt voor een enorme impact op performance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 16-09 20:18

Tammesp

Next is now

Hier nog wat filmpjes over de Samsung S6:

Thema's

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=6FsJ8-ffDn8]

Vingerscanner

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=8bPWQ21AJaM]

Vooral deze is interessant!

[ Voor 19% gewijzigd door Tammesp op 06-03-2015 20:06 ]

Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Weet iemand eigenlijk of de groene kleur van de S6 Edge nog in Nederland gaat komen? Ik vind dat toch wel de mooiste kleur maar die is tot op heden nog nergens in Nederland te pre-orderen, de andere kleuren allemaal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18:56
SniperFox schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 07:11:
Weet iemand eigenlijk of de groene kleur van de S6 Edge nog in Nederland gaat komen? Ik vind dat toch wel de mooiste kleur maar die is tot op heden nog nergens in Nederland te pre-orderen, de andere kleuren allemaal wel.
Alleen wit zwart en goud, andere kleuren komen wel denk ik maar later, is meestal zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
'Enkele weken later'...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik snap het probleem niet zo, hoe erg is het als ik de eerste 2 of 3 pixels van de rand niet kan gebruiken om te tekenen/aan te raken? Is dat überhaupt te merken in het dadelijks gebruik?

Sterker nog, het staat zelfs in de handleiding dat het toestel inputs vlak bij de rand niet voelt en voor zover ik weet is dat redelijk standaard op meerdere toestellen, iig alle galaxys.

[ Voor 13% gewijzigd door Fly-guy op 07-03-2015 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

Fly-guy schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 11:35:
[...]

Ik snap het probleem niet zo, hoe erg is het als ik de eerste 2 of 3 pixels van de rand niet kan gebruiken om te tekenen/aan te raken? Is dat überhaupt te merken in het dadelijks gebruik?

Sterker nog, het staat zelfs in de handleiding dat het toestel inputs vlak bij de rand niet voelt en voor zover ik weet is dat redelijk standaard op meerdere toestellen, iig alle galaxys.
als je bijv een afbeelding wil croppen helemaal tot de rand?

Mijn HTC One heeft er iig geen last van..

[ Voor 3% gewijzigd door Saven op 07-03-2015 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Saven schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 13:17:
[...]

als je bijv een afbeelding wil croppen helemaal tot de rand?

Mijn HTC One heeft er iig geen last van..
Het gaat echt om een pixel of drie, dat ga je echt niet merken in de praktijk. Tenminste, voor zover ik weet hebben elke galaxys er last van een nog nooit is er iemand geweest die klaagde.

Maar goed, de reviews zullen hier vast wel op in gaan en dan zien we wel wat het gevolg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

Fly-guy schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 13:35:
[...]

Het gaat echt om een pixel of drie, dat ga je echt niet merken in de praktijk. Tenminste, voor zover ik weet hebben elke galaxys er last van een nog nooit is er iemand geweest die klaagde.

Maar goed, de reviews zullen hier vast wel op in gaan en dan zien we wel wat het gevolg is.
Ziet er wel eerder uit als een pixel of 25 ipv 3 afgaande op deze foto met inachtneming dat elk vierkantje 160px breed is ;) is dus best wel een randje hoor wat hij niet meepakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Saven schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 13:45:
[...]

Ziet er wel eerder uit als een pixel of 25 ipv 3 afgaande op deze foto met inachtneming dat elk vierkantje 160px breed is ;) is dus best wel een randje hoor wat hij niet meepakt
25, ook prima, ik denk dat het, ook met dat getal, niet merkbaar is in het dagelijks gebruik. Het feit dat het specifiek in de handleiding vermeld wordt, laat me denken dat het veel geschreeuw om weinig wol is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spijkers zoeken op laag water.
Het nieuwe scherm van de S6 wordt door iedereen die het in het echt hebben zien werken als beste tot nu toe beoordeeld. Min punten zoeken lijkt wel een hobby aan het worden.

Samsung heeft met de S6 een nieuwe hardware maatstaaf neergezet waar de overige merken even niet aan kunnen tippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

Verwijderd schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 13:50:
Spijkers zoeken op laag water.
Het nieuwe scherm van de S6 wordt door iedereen die het in het echt hebben zien werken als beste tot nu toe beoordeeld. Min punten zoeken lijkt wel een hobby aan het worden.

Samsung heeft met de S6 een nieuwe hardware maatstaaf neergezet waar de overige merken even niet aan kunnen tippen.
Omdat het een amoled scherm is ja, niet omdat het dus blijkbaar niet helemaal naar behoren werkt. Kan best in de handleiding staan, maar als jij je wallpaper wil croppen en je komt niet tot de rand levert dat best frustratie op lijkt me... Minpunten zoeken valt dit ook niet echt onder hoor. Die kerel was gewoon het scherm aan het checken en komt tot de conclusie dat de digitizer niet tot de rand loopt

En gast, nieuwe hardwaremaatstaaf? :') wat dan? Lopen ze nu ineens voor op Apple en HTC? Prima toestel hoor de S6, en wordt waarschijnlijk ook mijn volgende. Maar om nou te zeggen dat ze een nieuwe maatstaaf hebben neergezet.. /3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saven er zijn geen problemen met het scherm, je ziet spoken vriend.
Sorry hoor maar jou opmerkingen hier in het S6 forum gaan echt helemaal nergens over, beetje jammer voor iemand die Admin is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

Verwijderd schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 14:06:
Sorry hoor maar jou opmerkingen hier in het S6 forum gaan echt helemaal nergens over, beetje jammer voor iemand die Admin is.
No offence hoor, ik vind het ook geen heel groot probleem. Maar feit is wel dat er een "dode" marge zit, afgaande op de foto's en handleiding dan natuurlijk. Dat is wel wat anders dan spoken zien ;)

En overigens ga ik ook gewoon voor een S6 :)
Sheik schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 15:06:
Hij is echt Admin zie ik ja, en zo iemand spreekt medeforummers aan als "gast"...wat een kwibus.
Lol ik ben geen admin hoor ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Saven op 07-03-2015 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Hij is echt Admin zie ik ja, en zo iemand spreekt medeforummers aan als "gast"...wat een kwibus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit moet voorkomen dat je scherm actief aanraakt als je het vast houd aan de zijkant.

Hier nog een leuk filmpje over het nieuwe flashgeheugen

http://bcove.me/in72heak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:05

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

(jarig!)
Verwijderd schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 14:06:
Een admin herken je o.a. aan de kleur van zijn naam (zie mijn naam, ik ben admin). Dat deze user in zijn ondertitel administrator heeft staan is leuk, maar dat kan je zelf ook neerzetten. Hij is gewoon user, net als jij.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké Nomad sorry had dit niet door, Misschien handig om woorden zoals Admin in de lijst te zetten die niet gekozen kunnen worden. Dit om verwarring te voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Daarvoor zijn er kleurtjes uitgevonden, net zoals de TS een driehoekje voor z'n naam heeft staan ;)

Wat betreft de S6, lijkt me een zeer interessant toestel, ik pre-order nog niks, wacht nog even op de LG G4
en daling van de prijzen, want die slaan gewoonweg nergens op, ook al l*l je het een beetje goed voor jezelf.

Vingerafdrukscanner, verschillende oplaadprotocollen, UFS 2.0, best geeky shit, mi gusta.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB,
Ik wilde ook wachten op de G4, heb nu nog de G3 maar de hardware specs van de S6 hebben mij overgehaald.

Samsung heeft een sterke zet gedaan door juist niet voor de Qualcomm Snapdragon 810 te kiezen.
De combi Exynos 7420 (14 nm) met LPDDR4 RAM (UFS 2.0) maakt de S6 een winnaar.

Zelf ben ik werkzaam in de Polymeer Retarder Film industrie en uit ervaring weet ik hoe moeilijk het is om goed scherm te ontwikkelen.
Wat Samsung laat zien met hun nieuwe Super AMOLED is echt top.
Ik denk dat de hardware van de S6 de prijs rechtvaardigt dit jaar en daarom heb ik een pre order gedaan wat ik normaal niet zo snel doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
GPU is niet de snelste volgens mij, maar heb ik me nog niet over ingelezen dus...
Tevens ken ik AMOLED van de Galaxy S die ik heb gehad en verschillende Motorola-smartphones.

Eerst maar eens in het echt bekijken, tevens wil ik minimaal een 64GB-variant, weer iets duurder blabla.
Oftewel ik wacht nog wel even, de M9 en S6 hebben we al snel in handen kan ik ze mooi beide zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 10:20

koekjah

Luctor et emergo

Ik lees veel verhalen over dalende prijzen vlak na de introductie. Mijn abbo verloopt op 1 mei... is dit te vroeg voor dalende prijzen?

Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
koekjah schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 17:55:
Ik lees veel verhalen over dalende prijzen vlak na de introductie. Mijn abbo verloopt op 1 mei... is dit te vroeg voor dalende prijzen?
Tot nu toe dalen de Samsungs redelijk snel na beschikbaar zijn, maar resultaten uit het verleden....

Tegen die tijd maar even in het prijzen topic kijken:
[Samsung Galaxy S6 + S6 Edge] Levertijden & Prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 09:24
Ik heb al jaren Samsung SAMOLED schermen gebruikt en heb nooit hinder gehad van problemen van pixels aan de rand die niet meewerken.

Merken die een Full HD scherm gebruiken roepen (hoe kan het ook anders) in koor dat QHD overkill is, maar je merkt echt wel een verschil in beleving. Of het een extra meerwaarde voor je is tegenover (eventueel) kortere op een accu moet je zelf bepalen. Feit is wel dat die schermen er fantastisch uitzien. Alle highend toestellen van de grootste merken hebben in de afgelopen jaren wel mee gespeeld, het scherm van de Note 4 is echt het mooiste scherm wat ik ooit heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:45
Wat een gedoe om die pixels aan de zijkant zeg. Je kan ook even bedenken dat dit gedaan kan zijn zodat je niet per ongeluk het scherm aanraakt als je het toestel vast hebt. Want dat heb je nodig als je kleine bezels hebt ipv die mega grote zwarte randen die andere fabrikanten *kuch HTC* nog nodig hebben.

Daarbij, gelooft men echt dat Samsung, de grootste smartphone fabrikant van de wereld, een scherm gaat uitbrengen waarbij je merkbaar de randen niet kan gebruiken? Ik dacht het even niet.

Nee dit toestel is echt een killer. Elk jaar heb ik getwijfeld tussen iPhones, HTC's en Samsungs. Maar dit jaar is het 100% duidelijk voor mij :)

[ Voor 13% gewijzigd door -Edwin- op 07-03-2015 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Franco10 schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 18:45:
Ik heb al jaren Samsung SAMOLED schermen gebruikt en heb nooit hinder gehad van problemen van pixels aan de rand die niet meewerken.

Merken die een Full HD scherm gebruiken roepen (hoe kan het ook anders) in koor dat QHD overkill is, maar je merkt echt wel een verschil in beleving. Of het een extra meerwaarde voor je is tegenover (eventueel) kortere op een accu moet je zelf bepalen. Feit is wel dat die schermen er fantastisch uitzien. Alle highend toestellen van de grootste merken hebben in de afgelopen jaren wel mee gespeeld, het scherm van de Note 4 is echt het mooiste scherm wat ik ooit heb gezien.
Yep ik heb dezelfde ervaring met het sublieme QHD scherm van mijn Note4. Daarvoor (uiteraard) slechts toestellen met FHD schermen gehad, en ik zie duidelijk het verschil in scherpte. Ik zal niet meer zo snel terug gaan naar FHD nu ik QHD heb ervaren _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16-09 09:15

Falastine

Think about my signature...

http://nl.hardware.info/n...xy-s6-toch-te-qvervangenq

De accu is gewoon met wat simpele handelingen te verwijderen.

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23

Bullet NL

Eigen Wijs

Het valt nog te bezien hoe "simpel" die simpele handeling is, het kan maar zo dat je speciale tools c.q. schroevendraaiers nodig hebt. Ook is nog niet duidelijk als deze actie verlies van garantie kan veroorzaken.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ik begrijp niet waarom websites dat opeens allemaal als groot nieuws brengen.
Natuurlijk is de accu te verwijderen, die optie moet er altijd zijn en is er dan ook.

Handleiding staat al dagen online, net of dit nieuw nieuws is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23

Bullet NL

Eigen Wijs

CLB schreef op maandag 09 maart 2015 @ 14:24:
Ik begrijp niet waarom websites dat opeens allemaal als groot nieuws brengen.
Natuurlijk is de accu te verwijderen, die optie moet er altijd zijn en is er dan ook.

Handleiding staat al dagen online, net of dit nieuw nieuws is...
Klopt, het is ok al eerder in dit of het versus topic genoemd....
Maar goed, wat je schrijft, elke accu is te vervangen. Ook die van een iPhone of HTC One M9.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 10:45

Ursamajor

Astrofotograaf

Hij zou in ieder geval verwijderbaar moeten zijn voor als je het toestel inlevert bij de gemeentewerf als ie op is, of m in de vuilnisbak wil gooien, maar dan zonder accu, omdat dat milieuvervuiling is.
Maar, inderdaad... Stond al ergens eerder in dit topic aangegeven...

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nog een link naar camera low light test.

http://allaboutsamsung.de...n-barcelonas-ausprobiert/

ziet er veelbelovend uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
Hoewel het niet alles zegt komt hij tot nu toe wel ergg sterk uit de tests. Indrukwekkend staaltje techniek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

Weet iemand al hoe dat zit met samsung "touch id"? Is dat net zo "veilig" als bij ios? Dat de hele telefoon encrypted is en je dus niks zonder vingerafdruk kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Saven schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 12:13:
Weet iemand al hoe dat zit met samsung "touch id"? Is dat net zo "veilig" als bij ios? Dat de hele telefoon encrypted is en je dus niks zonder vingerafdruk kan?
ja dat kan je instellen met knox. Tenminste op mijn S5 kan ik alles encrypten met Knox.

Edit:

Ik zeg wel knox maar weet niet of het speciaal van knox is of dat je met elke android device je gehele telefoon kan encrypten.

Bij de S5 staat het onder Security.

Om alles the uncrypten moet jij je wachtwoord invoeren of vingerafdruk laten scannen.

[ Voor 27% gewijzigd door DeeSung op 10-03-2015 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

DeeSung schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 13:59:
[...]

ja dat kan je instellen met knox. Tenminste op mijn S5 kan ik alles encrypten met Knox.

Edit:

Ik zeg wel knox maar weet niet of het speciaal van knox is of dat je met elke android device je gehele telefoon kan encrypten.

Bij de S5 staat het onder Security.

Om alles the uncrypten moet jij je wachtwoord invoeren of vingerafdruk laten scannen.
En is dat samsung's eigen implementatie? De standaard android implementatie werkte niet met hardwarematige versnelling ofzo waardoor de prestaties met meer dan de helft afnamen. Kan dit nergens online vinden dus ben benieuwd hoe dat zit, gezien ik op zoek ben naar een iphone concurrent met fingerprint security :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Het display van de Note 4 was al het beste voor mobile devices maar de S6/Edge doet daar nog een schepje bovenop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Indeed...heb de Note4 al en inmiddels de S6 pre-ordered...nu is het wachten tot 10 april :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22:52
Als ik een 32Gb versie bestel hoeveel hou ik dan feitelijk aan geheugen over minus besturingsysteem. Ik twijfel tussen 64 en 32Gb. Met m'n iPhone heb ik nu 21gb in gebruik maar dan heb ik er ook films uit iTunes op staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even voor de mensen die bang zijn dat het QHD scherm meer energie nodig heeft dan FHD.

Het scherm van de S6 is 20% zuiniger dan die van de S5 volgens metingen van Displaymate.

http://www.displaymate.co...tOut_1.htm#Color_Accuracy even naar onderen scrollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yup! Zoals dit ook al gold voor de Note4. Ondanks het QHD scherm is het scherm superzuinig. Samsung doet dit erg goed. En de reviews van Displaymate is de enige die men hoeft te lezen als het gaat om een complete beoordeling mbt display eigenschappen en kwaliteit.

[ Voor 5% gewijzigd door dafmay op 11-03-2015 09:33 . Reden: typos ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
Zo wordt het wel bijna te mooi om te waar te zijn hoor, supergoede camera, het snelste geheugen ooit in een smartphone gedrukt, het mooiste scherm ooit dat ook nog zuiniger blijkt te zijn. Waar komt de grote 'ja maar..' 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 16-09 20:18

Tammesp

Next is now

Oe, nu het scherm ook nog zuiniger is ga ik zeker de S6 halen.

Wat een super mobiel. Alleen nog even wachten totdat de prijs iets zakt ;)

Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:20

BPP

Franco10 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 09:42:
Zo wordt het wel bijna te mooi om te waar te zijn hoor, supergoede camera, het snelste geheugen ooit in een smartphone gedrukt, het mooiste scherm ooit dat ook nog zuiniger blijkt te zijn. Waar komt de grote 'ja maar..' 8)7
Fanboy much? :')

Zeker een optie deze Samsung en dat had ik niet verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
;) Scary!

Ik zelf ben erg benieuwd naar de glazen achterkant...hoe sterk en krasvrij is deze. En ook hoe is de grip. Maw hoe glad is de achterkant en kun je de telefoon makkelijk vasthouden zonder dat deze uit je handen glijdt. Ik denk dan voornamelijk aan de One M8 die toch echt te slippery was en daardoor soms lastig (veilig) te bedienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 00:00
Deze kerel heeft een demo unit en krijgt momenteel opleiding voor UK: YouTube: MisterCJG

Hopelijk wat meer video's na de beursintroductie (in afwachting van de grote reviews)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
BPP schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 09:53:
[...]

Fanboy much? :')

Zeker een optie deze Samsung en dat had ik niet verwacht.
Zeker een fanboy ja, van hoogwaardige technologie welteverstaan. Als een ander merkt dit toestel had uitgebracht had ik die ook zo geprezen.

Als je merk fanboys zoekt verwijs ik je naar een paar namen in de M9 topic/vergelijk topics. Die reageren alleen op positieve dingen omtrent de HTC en negatieve dingen over andere merken. Zo lang hoef je niet te zoeken eer je zo'n lid vind.

Tip: denk ook eens aan een eerder gesprek die we hadden gevoerd hier ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Franco10 op 11-03-2015 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:20

BPP

Franco10 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 10:13:
[...]

Zeker een fanboy ja, van hoogwaardige technologie welteverstaan. Als een ander merkt dit toestel had uitgebracht had ik die ook zo geprezen.

Als je merk fanboys zoekt verwijs ik je naar een paar namen in de M9 topic/vergelijk topics. Die reageren alleen op positieve dingen omtrent de HTC en negatieve dingen over andere merken. Zo lang hoef je niet te zoeken eer je zo'n lid vind.

Tip: denk ook eens aan een eerder gesprek die we hadden gevoerd hier ;)
Jij bent toch net zo goed een fanboy? Dat was je al met de S4 en nu ook met de S6. Niets mis mee overigens. Ik ben ook een HTC 'fan', maar de S6 is een heel serieuze optie. Ik ben niet zo'n fanboy dat ik andere merken niet overweeg en dat lijkt bij jou wel het geval. Alleen de software twijfel ik aan want ik ben nu wel heel erg gewend aan CM11, maar Sense vond ik ook niet bijzonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
BPP schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 10:20:
[...]

Jij bent toch net zo goed een fanboy? Dat was je al met de S4 en nu ook met de S6. Niets mis mee overigens. Ik ben ook een HTC 'fan', maar de S6 is zeker een serieuze optie. Ik ben niet zo'n fanboy dat ik andere merken niet overweeg en dat lijkt bij jou wel het geval. Alleen de software twijfel ik aan want ik ben nu wel heel erg gewend aan CM11, maar Sense vond ik ook niet bijzonder.
Dan ken je mij beter dan ik. De S4 heb ik gekocht omdat ik die op dat moment het beste Android toestel vond. Als ik een S6 koop zal dat ook om diezelfde redenen zijn. Als ik vorig jaar een toestel mocht kiezen had ik zeker niet de S5 gekozen.

Zoals gezegd; als je echte fanboys zoekt moet je even terugdenken aan ons gesprek in een ander topic. Er lopen hier een paar leden die alleen reageren als er iets te klagen valt over een ander merk.Tests waar 'hun' merk minder scoort nemen ze niet serieus of reageren ze niet op.

Maar laten we het vooral hebben over dit toestel, wat jij van mij vind of andersom boeit de mensen hier niet zo veel gok ik ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Franco10 op 11-03-2015 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Franco,
Ik heb hem precies om de zelfde reden besteld als jij. Op dit moment heeft de S6 de beste papieren.
Zelf ben ik LG fan maar als ze daar al onder de indruk zijn van de S6 weet ik genoeg. De LG G4 gaat niet beter zijn dan de S6 dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-08 12:17

jdwrist

En het antwoord is koekje

Ik heb nu nog de S4 (was 2 jaar geleden verre weg het toestel met de betere specs). Nu op naar de S6 (nee een fanboy wil ik me niet noemen :9 ) simpelweg I'm Hooked. Ik sta alleen nog in twijfel of dat ik voor Edge moet gaan of voor het "normale" model. Het randje bij de edge is mij nu nog niet geheel duidelijk wat je hiermee kan. Met zoeken kom ik eigenlijk niet verder als dat je hier je favoriete contacten in kunt zetten. Of zijn er toevallig al meerdere mogelijkheden bekend. Mocht het het eerste zijn vind ik het eigenlijk een beetje prijzig om een redelijk bedrag bij te moeten betalen (in welke vorm dan ook) voor een randje.

Live youre Life and Enjoy every Day

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook maar een duit in de zak doen ;)

Ik ben de afgelopen jaren altijd bij HTC geweest (met een hele korte uitschieter naar Nexus5) en ben nooit liefhebber geweest van Samsung, vooral door de Touchwiz schil. Het blijft niet de mooiste schil (die eer gaat wat mij betreft nog steeds naar HTC Sense) en de ervaring was altijd trager dan op andere toestellen.

Maar.....toen de Note4 met QHD scherm uitkwam heb ik daarmee mijn allereerste Samsung toestel aangeschaft. De ervaring is dat Touchwiz prima te behappen is, en zeker nu obv Lollipop.

En nu dus niet weer terug naar de One M9 (of de Plus versie met QHD scherm), maar vanwege de vele mogelijkheden en handigheidjes die Samsung inbouwd, en het supermooie en energiezuinige QHD scherm, ga ik voor de S6. Pre-order is er reeds doorheen (wit 64GB).

Dat geeft (voor mij) wel aan in hoeverre Samsung hun zaakjes goed op orde heeft. Anders was ik zeker weer bij HTC uitgekomen verwacht ik.

Kortom... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist

jdwrist

dafmay schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 10:53:
En nu dus niet weer terug naar de One M9 (of de Plus versie met QHD scherm), maar vanwege de vele mogelijkheden en handigheidjes die Samsung inbouwd, en het supermooie en energiezuinige QHD scherm, ga ik voor de S6. Pre-order is er reeds doorheen (wit 64GB).
En wat heeft jou doen besluiten voor de S6 te gaan en niet de Edge?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Laatst online: 17:12
jokapo schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 10:46:
Het randje bij de edge is mij nu nog niet geheel duidelijk wat je hiermee kan. Met zoeken kom ik eigenlijk niet verder als dat je hier je favoriete contacten in kunt zetten. Of zijn er toevallig al meerdere mogelijkheden bekend.
Here's what you can do with the Galaxy S6 edge side screens: a features walkthrough

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
dafmay schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 10:53:
Ook maar een duit in de zak doen ;)

Ik ben de afgelopen jaren altijd bij HTC geweest (met een hele korte uitschieter naar Nexus5) en ben nooit liefhebber geweest van Samsung, vooral door de Touchwiz schil. Het blijft niet de mooiste schil (die eer gaat wat mij betreft nog steeds naar HTC Sense) en de ervaring was altijd trager dan op andere toestellen.

Maar.....toen de Note4 met QHD scherm uitkwam heb ik daarmee mijn allereerste Samsung toestel aangeschaft. De ervaring is dat Touchwiz prima te behappen is, en zeker nu obv Lollipop.

Dat geeft (voor mij) wel aan in hoeverre Samsung hun zaakjes goed op orde heeft. Anders was ik zeker weer bij HTC uitgekomen verwacht ik.

Kortom... ;)
Touchwiz is wel nog steeds beduidend langzamer dan Sense, ook met Lollipop :(

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jokapo schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 10:58:
[...]

En wat heeft jou doen besluiten voor de S6 te gaan en niet de Edge?
Al vind ik het ontwerp van de Edge erg mooi/shiq, de extra functionaliteiten zijn niet aan mij besteedt. Verder blijkt uit diverse tests/reviews dat door de curve je meer last kunt hebben van reflecties. Dat is iets dat ik maar al te goed ken van curved TV principe, en waar ik zeer snel vanaf ben gestapt :)

Ik las ook nog in de Displaymate review van de S6 dat het scherm van de S6 juist zeer weinig reflecteert (wederom als beste getest van alle toestellen), en dat is positief, zeker in daglicht. Dat zou ik dan weer (ten dele) teniet doen met de Edge versie.

Vandaar mijn keuze voor de reguliere S6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DennusB schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 11:04:
[...]

Touchwiz is wel nog steeds beduidend langzamer dan Sense, ook met Lollipop :(
Yup...haalt het niet bij Sense qua soepelheid en look. Echter merk ik er in dagelijks gebruik weer niet heel erg veel van, je gebruikt een telefoon toch gewoon en vooral apps en die hebben een eigen look&feel.

Verder moet je ergens keuzes maken en ik heb dat gedaan voor de S6 m.n. vanwege :

- het QHD scherm
- het formaat van de telefoon (S6 is iets compacter dan M9)
- en de mooie extra functionaliteiten / handigheidjes die Samsung inbouwd (zoals scherm blijft aan zolang je er naar kijkt, met hand over sensor en scherm gaat even aan in lock toestand, en meer..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
dafmay schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 11:10:
[...]

Yup...haalt het niet bij Sense qua soepelheid en look. Echter merk ik er in dagelijks gebruik weer niet heel erg veel van, je gebruikt een telefoon toch gewoon en vooral apps en die hebben een eigen look&feel.

Verder moet je ergens keuzes maken en ik heb dat gedaan voor de S6 m.n. vanwege :

- het QHD scherm
- en de mooie extra functionaliteiten / handigheidjes die Samsung inbouwd (zoals scherm blijft aan zolang je er naar kijkt, met hand over sensor en scherm gaat even aan in lock toestand, en meer..)
Niet eens de camera 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh ja...in de gauwigheid vergeten (dom dom..hoe kun je...slaat zichzelf voor het hoofd...in de hoek! ;) )

Voor de volledigheid, ik stap over vanaf de Note4. Hoofdzakelijk vanwege het formaat van het toestel. En de Note4 heeft (zo goed als) dezelfde camera als de S6.

[ Voor 25% gewijzigd door dafmay op 11-03-2015 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist

jdwrist

MAW
As for function, it’s not on the same level as what we get with the Note 4. Instead, the only functionality it has to offer relates to being able to access some quick contacts, notifications, and information from certain apps (think Yahoo’s services). On top of that, when a phone call is received, one side will shine and light up in a specific color that’s associated with a contact.

Beyond that, there’s nothing more in terms of functionality with the dual edge display of the smartphone. Like we said, it’s mainly there for the aesthetics to accentuate the already good looks of the smartphone.

[ Voor 26% gewijzigd door jdwrist op 11-03-2015 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Out-of-the-box ja, zullen vast wel snel ontwikkelaars met mogelijkheden komen of updates vanuit Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
dafmay schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 11:10:
[...]

- het QHD scherm
Je kan er altijd nog een custom ROM of Stock Android op gooien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DennusB schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 11:35:
[...]

Je kan er altijd nog een custom ROM of Stock Android op gooien :D
Youbetcha! :P Op mijn Note4 draait al een custom rom...een light versie waarbij de meeste bloatware al is verwijderd (en ikzelf ook nog eens het overige aan onnodig spul zelf naderhand heb verwijderd).

TW blijft echter bloated...gebruikte ram na herstart telefoon is ongeveer 1.4 (van max 2.77). Dat blijft natuurlijk zeer aanzienlijk! En als je dan zo'n 3-4 apps opent dat zit je snel rond 2.3. Niet dat het echt veel uitmaakt voor de werking van de telefoon of het OS (android doet geheugen sowieso goed beheren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
dafmay schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 11:39:
[...]

Youbetcha! :P Op mijn Note4 draait al een custom rom...een light versie waarbij de meeste bloatware al is verwijderd (en ikzelf ook nog eens het overige aan onnodig spul zelf naderhand heb verwijderd).

TW blijft echter bloated...gebruikte ram na herstart telefoon is ongeveer 1.4 (van max 2.77). Dat blijft natuurlijk zeer aanzienlijk! En als je dan zo'n 3-4 apps opent dat zit je snel rond 2.3. Niet dat het echt veel uitmaakt voor de werking van de telefoon of het OS (android doet geheugen sowieso goed beheren).
Jep. Ik heb sinds een dag nu een S5 en ga daar ook maar een custom ROM op proberen. Merk toch wat stroperigheid soms, en mijn M8 had dat vrijwel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grappig...gisteren eens Sense Blinkfeed geinstalleerd op mijn Note4. Op XDA heeft men hiervoor een 4-tal apk's beschikbaar gemaakt. Aparte ervaring na vele jaren op Sense, om dan opeens die oude vetrouwde schil te zien op een Samsung toestel :)

http://androidcommunity.c...ce-with-plugins-20150310/

Overigens meteen weer verwijderd want heeft geen toegevoegde waarde imo (voor nieuws e.d gebruik ik Flipboard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Samsung gaat meer toestellen produceren, volgens nu.nl:
http://www.nu.nl/mobiel/4...e-galaxy-s6-flink-op.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yep had ik gelezen inderdaad. Blij dat ik alvast de pre-order heb gedaan. Sowieso 10 april nog afwachten...hopelijk geen Nexus 6 praktijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Laatst online: 17:12
dafmay schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 11:44:
Grappig...gisteren eens Sense Blinkfeed geinstalleerd op mijn Note4. Op XDA heeft men hiervoor een 4-tal apk's beschikbaar gemaakt. Aparte ervaring na vele jaren op Sense, om dan opeens die oude vetrouwde schil te zien op een Samsung toestel :)

..

Overigens meteen weer verwijderd want heeft geen toegevoegde waarde imo (voor nieuws e.d gebruik ik Flipboard).
Ik wilde net zeggen. Bij een reset o.i.d van mijn M7 is Blinkfeed het eerste wat er bij mij direct afgaat. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Ik neig ook meer naar de gewone S6 dan de Edge, omdat de Edge nog niet zoveel toegevoegde waarde heeft.
Maar vindt de Edge wel veel mooier, maar ook stuk duurder

Acties:
  • 0 Henk 'm!
toegevoegde waarde kan nog komen als er apps voor gemaakt worden. toch de nachtklok functie lijkt me wel handig.

als ik de edge koop dan us het puur vanwege het design en ja dat kost wat.

enigste wat me nu nog tegenhoudt is dat ik wil weten hoe snel touchwiz is. Eerlijk is eerlijk en touchwiz wil wel eens wat lag vertonen.
Een van de redenen dat ik nu een iPhone heb is de camera en snelheid/soepelheid van ios.

[ Voor 37% gewijzigd door Garret1410 op 11-03-2015 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

Garret1410 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 19:08:
toegevoegde waarde kan nog komen als er apps voor gemaakt worden. toch de nachtklok functie lijkt me wel handig.

als ik de edge koop dan us het puur vanwege het design en ja dat kost wat.

enigste wat me nu nog tegenhoudt is dat ik wil weten hoe snel touchwiz is. Eerlijk is eerlijk en touchwiz wil wel eens wat lag vertonen.
Een van de redenen dat ik nu een iPhone heb is de camera en snelheid/soepelheid van ios.
Ik hoorde dat samsung een "lag free' experience wilde bieden. maar in sommige video's zie ik dat t gewoon niet helemaal zo smooth gaat zoals op een iphone. (tja eerlijk is eerlijk, dat is de enige telefoon die écht lag free is met interface animaties. Overigens komt dat omdat ios alles als het ware pauzeert als het de animatie uitvoert, zoiets las ik in een artikel. En android dus niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenomeno24
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-10-2021
Saven schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 20:23:
[...]

Ik hoorde dat samsung een "lag free' experience wilde bieden. maar in sommige video's zie ik dat t gewoon niet helemaal zo smooth gaat zoals op een iphone. (tja eerlijk is eerlijk, dat is de enige telefoon die écht lag free is met interface animaties. Overigens komt dat omdat ios alles als het ware pauzeert als het de animatie uitvoert, zoiets las ik in een artikel. En android dus niet)
Heb je ook voorbeelden van video's waarbij t niet smooth loopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens Saven is er van alles mis met de S6, hij is hier de enige in volgens mij want alle criticasters op internet prijzen de S6 de hemel in. 8)7
Koop gewoon een Iphone en be happy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Saven schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 20:23:
[...]

Altijd weer die iPhone pff, je vergelijkt 2 verschillende besturingssystemen.. Koop lekker een iPhone :+

[ Voor 48% gewijzigd door DM89 op 11-03-2015 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Vergelijken mag best, iPhone is eenmaal supersmooth, wel door inderdaad truc met animaties onder andere.
Ik heb aardig wat S6-filmpjes gekeken, maar lag nergens gezien, dus kom maar op met wat filmpjes... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 00:00
Enige wat lag met zich meebrengt is dat flipboard homescreen..
Die "rommel" schakel ik toch steeds uit bij eerste gebruik nieuw toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

Fenomeno24 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 20:34:
[...]

Heb je ook voorbeelden van video's waarbij t niet smooth loopt?
YouTube: Samsung Galaxy S6 in-depth hands-on part 3: new TouchWiz interface ik ga niet alle video's weer aflopen om een voor een tijden voor je te spotten, maar hier hoor je het een reviewer zeggen. Ik zeg ook niet dat het problematisch is. Maar het is gewoon niet 100% smooth. En dat ligt meer aan Android dan Touchwiz zoals ik in mijn vorige post ook al aangaf.
Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 20:46:
Volgens Saven is er van alles mis met de S6, hij is hier de enige in volgens mij want alle criticasters op internet prijzen de S6 de hemel in. 8)7
Koop gewoon een Iphone en be happy.
Vervelend hè als mensen dingen roepen en onderouwen die je niet aanstaan :') . Ik ben best kritisch ja, maar dat ben ik evenwel op de iPhone en de M9. Daarnaast onderbouw ik alles ook netjes. Ben ook niet voor een specifiek merk hoor zoals ik vaker aangaf, maar jij niet wil lezen. En heb zelf overigens een M7.
Feit is gewoon dat amoled snel degradeert, dat de user interface op android telefoons niet zo smooth is als bij iOS. Als iemand dan vraagt of de interface lag heeft of niet lijkt me dat ik daar op mag reageren? Of ben je zo iemand die geen enkele vorm van gefundeerde kritiek wenst te zien in zijn wereld?
Meulendijks89 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 21:00:
[...]
Altijd weer die iPhone pff, je vergelijkt 2 verschillende besturingssystemen.. Koop lekker een iPhone :+
Idem dito. De enige reden waarom ik overigens uberhaupt een iphone overwoog was vanwege de fatsoenlijke fingerprint implementatie; sinds de S6 valt dat dus weg :) Nogmaals: vergelijken mag best toch als iemand vraagt hoe smooth iets loopt?
CLB schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 21:04:
Vergelijken mag best, iPhone is eenmaal supersmooth, wel door inderdaad truc met animaties onder andere.
Ik heb aardig wat S6-filmpjes gekeken, maar lag nergens gezien, dus kom maar op met wat filmpjes... :)
Amen. Zie mijn 1e alinea, als je zelf kritisch kijkt zie je t vanzelf in touchwiz filmpjes voorbij komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Saven schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 21:39:
YouTube: Samsung Galaxy S6 in-depth hands-on part 3: new TouchWiz interface ik ga niet alle video's weer aflopen om een voor een tijden voor je te spotten, maar hier hoor je het een reviewer zeggen.
Waar in die video zie jij lag? Dat "iemand" het roept in een videootje zegt mij niet zo heel erg veel namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Ja de iPhone 6 is smooth heb er zelf 5 gehad waarvan 1 Plus variant, maar ik bedoel je vergelijkt iOS met Android, 2 verschillende systemen. Je kan dan beter Android HTC met Android Samsung vergekijken ofzo.

Maar goed, de skin van Samsung heeft tijden gekend met lag, met de Note 4 die ik had is daar al flink verbetering in gekomen en met de s6 zal de lag denk ik wel weg zijn maar daar komen we vanzelf achter als de reviews komen en we er zelf mee kunnen spelen, je kan er nu nog niet veel over zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 14:22
Don 't feed the troll guys... Saven heeft aandacht nodig en heeft ie nu gehad. ;)

Overigens tav lag, ook een ios device heeft hier last van. Mijn iPad air heeft ook regelmatig "lag" issues wanneer ik op de home knop druk.

Ps ik ben dus niet specifiek android/samsung of apple/iPhone fanboy daar ik beide merken gebruik :)

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Meulendijks89 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 21:50:
Ja de iPhone 6 is smooth heb er zelf 5 gehad waarvan 1 Plus variant.
Waarom heb je 5 stuks Iphone 6 (plus) gehad? Zo rijk ben je :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eek2nd schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 23:15:
[...]

Waarom heb je 5 stuks Iphone 6 (plus) gehad? Zo rijk ben je :p
Nah...4 van de 5 zijn helaas (te vroeg) overleden... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
Al mag IOS nog zoals boter lopen. Zou het nooit overwegen met zo'n homescreen 8)7 .

Het zijn 2 compleet verschillende OSen. Het is net waar je preoriteit ligt.

Uit verleden is gebleken dat deze discussies toch compleet kansloos zijn aangezien meningen verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
"Test" ook echt. Ik had een iets andere video verwacht maar dat zal wel persoonlijk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach alle info is meegenomen zo lang er nog geen echt testen zijn toch.
Heb hem niet horen klagen over lag gelukkig _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

renzo4000 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 22:58:
Don 't feed the troll guys... Saven heeft aandacht nodig en heeft ie nu gehad. ;)
Ja joh wat jij wil ;w
niet slecht toch

[ Voor 35% gewijzigd door Saven op 12-03-2015 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stolpert
  • Laatst online: 22:11
Mits er geen nabewerking overheen zit getuigen die video's van een zeer goed ois systeem in de S6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Irritant. Wil eigenlijk uit principe geen toestel zonder SD-card maar ding wordt steeds interessanter zo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAkS1
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 05-09 11:28
Brad Pitt schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 10:50:
Irritant. Wil eigenlijk uit principe geen toestel zonder SD-card maar ding wordt steeds interessanter zo :(
Hier hetzelfde verhaal, maar ik kan me wel uit de voeten maken met 64GB. Ben verder überhaupt geen Samsung fan en ik vind bijvoorbeeld de M9 veel mooier, maar het ziet ernaar uit dat de S6 op veel punten toch superieur is! Toch even de reviews afwachten, vooral mbt de accu....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
Pas je wel op met wat je zegt? Als je namelijk superieure technologie graag wil gebruiken ben je al snel een fanboy. 8)7

Maar verder ben ik het met je eens. Al heel lang eigenlijk heb ik wel nieuwe toestellen gezien die ik wel oké vond, maar dat je stond te popelen omdat het zo'n mooi stukje technologie is, is al wel een tijdje geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:14
Zo snel G3 aan vervanging toe? ;)
Zie ook wel op tegen mogelijkheid SD in te leveren, maar moet het in principe met 64GB model wel halen.
Pagina: 1 ... 5 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Rooten en custom roms worden besproken in ~~~~~~~[Samsung Galaxy S6] Rooten en Custom ROM's
Levertijden mogen in [Samsung Galaxy S6 + S6 Edge] Levertijden & Prijzen besproken worden.
Voor accessoires hebben we een eigen topic, kijk hier: [Samsung Galaxy S6 / S6 edge] Accessoires Topic

Dit topic is niet bedoeld om te vragen om codes.