Ja, echt een hele slechte zet. Dan krijg je van die idiote situaties dat er 100 euro prijsverschil zit tussen een 32GB en 64GB versie, terwijl een los 64GB kaartje ongeveer 30 euro kost (en 32GB 20 euro of zo). Wel een goede marketing truc natuurlijk.
Ik vind het ook slecht dat de accu niet verwisseld kan worden. Die worden in de loop der tijd toch minder. Misschien ook een marketing truc om mensen nog sneller een nieuwe telefoon te laten kopen.
Vervolgens krijg je een nog hoger resolutie scherm waar je niets van ziet, maar wel nutteloos energie verbruikt en ten koste gaat van performance, t.o.v. (ook al enigszins overdreven) 1080.
Ik en vriendin hebben nu de S4 en S5, en die bevallen prima! Maar dat zouden (voorlopig) wel eens onze laatste telefoons uit deze reeks kunnen worden. En die glazen achterkant daar veeg ik mijn... ehhh... toch maar niet, een beetje pijnlijk

Nutteloos, zeker omdat ik zo'n dure telefoon toch van een bescherming voorzie. Maak gewoon goede no-nonsense telefoons voor een redelijke prijs, en laat de flauwekul aan Apple over.
Dan koop je hem toch lekker niet, zou je zeggen? Ja, dat is zeker waar. Maar ik was in deze serie gewend dat er bij elke nieuwe versie een mooie vooruitgang werd geboekt. Daardoor ben er redelijk aan gehecht geraakt, maar dit is echt teleurstellend. En daar baal ik van. Dan vind ik dat ik best even mag mokken