Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Ik heb een 64GB Edge met onderstaand probleem.

Sommige contacten worden dubbel getoond en daarbij gescheiden door de volgende letter.
Terwijl als ik zoek op die persoon ze maar één keer gevonden worden.

Wat ik zie dus bijvoorbeeld:

...
T.net HK
Tweaker Henk
[letter U]
Tweaker Henk
Ulrike de Tweakster
...

Dit komt dus een aantal keer voor in de lijst.
Zijn er meer mensen die dit herkennen?

Is de contacten-app onderdeel van Touchwiz eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:23
dafmay schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 17:47:
[...]

Yup :D Het vreemde is dat ik het (tot nu toe :)) allemaal redelijk rustig heb kunnen handlen. Ik kan mij er niet enorm over opwinden merk ik...niet gek toch? 8) Komt ook denk ik omdat het toestel verder zo enorm fijn is en de rozige gloed relatief licht is en het scherm verder uniform.

Ik kijk het nog even aan (letterlijk&figuurlijk)....
Ik kan me voorstellen dat wanneer iets je ergert je er aan blijft ergeren. Ik weet dat dit funest is voor de beleving van een apparaat, net zoals je steeds problemen hebt met een TV, auto of wat dan ook. Je wilt uiteindelijk een permanente oplossing.

Ben bang dat het toch een soort "producteigenschap" is van Amoled. Ik lees dat kleurzwemen onder een hoek ook bij andere merken die een Amoled scherm hebben voorkomen. Normaal verwacht je dergelijk gedrag bij LCD en niet Amoled.

Maar wanneer je recht voor het toestel kijkt en de kleuren pico bello zijn zou ik het er bij laten. Je kijkt immers zelden scheef naar het toestel neem ik aan.

Maar als het ook voorkomt bij recht er op kijken is dat niet acceptabel en zou ik hem omruilen.

[ Voor 23% gewijzigd door Tranquility op 05-05-2015 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb het puur en alleen over recht op het scherm kijken. Kleurafwijkingen e.d. onder een hoek is een welbekend probleem van amoled schermen en neem ik niet mee in mijn beleving of beoordeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafmay schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 18:02:
Ik heb het puur en alleen over recht op het scherm kijken. Kleurafwijkingen e.d. onder een hoek is een welbekend probleem van amoled schermen en neem ik niet mee in mijn beleving of beoordeling.
Zou het niet kunnen komen door die hoge resolutie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 18:10:
[...]

Zou het niet kunnen komen door die hoge resolutie?
Dat heb ik eerder gelezen inderdaad, vanwege het hoge aantal pixels zou de uniformiteit qua kleuren lastiger zijn te garanderen. Geen idee, maar zou er best mee te maken kunnen hebben denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dafmay schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 17:34:
[...]

Hey,

Ja ik had het gisteren gelezen en ook al een reactie op jouw post geplaatst. Mooi dat je een goed toestel hebt weten te bemachtigen! :) Vingersmudges was het eerste waar ik aan dacht toen ik las dat je voor de Gold versie bent gegaan :)

Zoals je wellicht nog kunt herinneren ben ik nog steeds bezig met mijn 4e toestel. Deze heeft nog steeds een rozige gloed, al wordt het steeds minder storend merk ik, ik raak er aan gewend vermoed ik. Maar....de twijfel is er nog steeds, en als ik nog steeds twijfels heb a.s. weekend dan ga ik voor nr 5 |:(
Ik zou er ook nog 1 x voor gaan je hebt dit toestel nu al even, dus is het evt verschil met een nieuw toestel goed te zien. Ik moet wel zeggen dat ik de service die ik heb gehad toch wel goed vindt. krijg alleen het idee dat ze me daar een beetje voor een ........ aan hebben gezien. En ik weet wel hun kunnen er ook niets aan doen. Maar bij mei eind goed al goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JazzySOB schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 17:37:
Nr 5? Brr.
Dat is het nadeel van een "Early Adaptor" zijn.
Het zijn echter wel de beste betatesters! ;)
Haha zeg dat wel maar in dat geval liever geen beta tester. totaal ongeveer 400km aan gespendeerd. maar ja het is voor mij goed nu. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pappaleone schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 18:43:
[...]

Ik zou er ook nog 1 x voor gaan je hebt dit toestel nu al even, dus is het evt verschil met een nieuw toestel goed te zien. Ik moet wel zeggen dat ik de service die ik heb gehad toch wel goed vindt. krijg alleen het idee dat ze me daar een beetje voor een ........ aan hebben gezien. En ik weet wel hun kunnen er ook niets aan doen. Maar bij mei eind goed al goed.
Zekers! Ik wacht de komende dagen nog even af...mijn ervaringen met het omruilen bij Coolblue (zoals ik al een aantal keren heb aangegeven) zijn uitstekend...niets dan lof voor hun uitstekende service!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-10 09:33
Gebruiken jullie een andere launcher ? Zo ja welke ?

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nova Prime!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 10-10 10:08
Wat gebeurt er eigenlijk met de toestellen die terug gestuurd worden naar Cool Blue?
Worden die weer mooi ingepakt en verkocht aan mindere grote "zeikerds" zoals wij?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:11
Sammobile heeft de 2 sensors vergeleken en wat mij op valt is dat de sony in low light beetje blauwig word. In daglicht vind ik de sony iets beter, maar gelukkig is het geen wereld van verschil tussen de de 2 sensors. Maar dat is mij mening dan he ;)

http://www.sammobile.com/...he-galaxy-s6-and-s6-edge/

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:56

Steeffoon

Smartphone-nerd

henkyyyyyyy schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 20:37:
Wat gebeurt er eigenlijk met de toestellen die terug gestuurd worden naar Cool Blue?
Worden die weer mooi ingepakt en verkocht aan mindere grote "zeikerds" zoals wij?
hahaha! Ik heb er inmiddels vier ingeleverd, en zij zeiden dat ze terug worden gestuurd naar Samsung. Zover ik weet mag een verkooppakket met gebroken seal-sticker niet meer verkocht worden.

DroidApp.nl - KIA EV3 GT-PlusLine / Pixel 10 Pro XL & meer Android / MacBook Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!
henkyyyyyyy schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 20:37:
:) Ik heb die vraag ook gesteld aan Coolblue. De telefoons gaan terug naar samsung en worden voor onderdelen gebruikt.

Ik ga zondag voor nr 5...

[ Voor 3% gewijzigd door dafmay op 05-05-2015 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-07 07:14
Steeffoon schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 20:50:
[...]

hahaha! Ik heb er inmiddels vier ingeleverd, en zij zeiden dat ze terug worden gestuurd naar Samsung. Zover ik weet mag een verkooppakket met gebroken seal-sticker niet meer verkocht worden.
Vanwege dit soort praktijken koop ik nooit meer bij Media Markt maar bij Coolblue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjakieZulu
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16:14
Nova prime is the way to go!

Een avondje knutselen en je hebt een ontzettende snelle launcher die helemaal naar wens is ingedeeld. Heb het gevoel dat het batterijgebruik beter wordt.

Een andere aanrader is Gravity ... mijn S6 gaat uit standby zonder dat de home of power button ingedrukt moet worden. Batterijgebruik wordt er nauwelijks slechter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:56

Steeffoon

Smartphone-nerd

Replar schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 21:06:
[...]

Vanwege dit soort praktijken koop ik nooit meer bij Media Markt maar bij Coolblue.
Beetje offtopic; maar bij Mediamarkt moet je echt noooit je telefoon kopen. Als er wat is, hoor altijd negativiteit als je wat met je toestel hebt

DroidApp.nl - KIA EV3 GT-PlusLine / Pixel 10 Pro XL & meer Android / MacBook Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-07 07:14
Steeffoon schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 21:08:
[...]

Beetje offtopic; maar bij Mediamarkt moet je echt noooit je telefoon kopen. Als er wat is, hoor altijd negativiteit als je wat met je toestel hebt
Ik heb er ook nooit een telefoon gekocht, 'wel' een Vaio laptop van 1500 euro toen waarbij de seal al was verbroken, "Ja dat komt omdat we m hebben getest". Ik start m daar op, staat er al een inlognaam en wachtwoord.
Of vorige maand een Samsung TV, je we kunnen m niet meer leveren maar je mag het showroommodel wel voor de volle prijs hebben. Zo gek ben ik idd niet 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Replar op 05-05-2015 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjakieZulu
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16:14
Volgens mij wordt een als DoA aangemerkte gewoon terug naar de leverancier gestuurd en ontvangt de verkopende zaak een creditnota. Media Markt werkt niet anders.

Mijn ervaringen met MM op gebied van garantie en aftercare zijn juist uitstekend. Als een garantiegeval niet binnen een x aantal weken wordt uitgevoerd door de leverancier, dan krijgt de consument gewoon haar geld terug.Mooier kan niet.

CB is uiteraard een uitstekende zaak, met prima service en garantieafhandeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 10-10 10:08
Steeffoon schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 20:50:
[...]

dafmay schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 20:53:
[...]

:) Ik heb die vraag ook gesteld aan Coolblue. De telefoons gaan terug naar samsung en worden voor onderdelen gebruikt.

Haha oke, goed om te horen dat andere mensen dan niet met de afgekeurde toestellen zitten van de "beta-testers" ;)

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
An1mA schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 20:43:
Sammobile heeft de 2 sensors vergeleken en wat mij op valt is dat de sony in low light beetje blauwig word. In daglicht vind ik de sony iets beter, maar gelukkig is het geen wereld van verschil tussen de de 2 sensors. Maar dat is mij mening dan he ;)

http://www.sammobile.com/...he-galaxy-s6-and-s6-edge/
Vind isocell helemaal zo slecht nog niet. Kleuren lijken beter.

Kennelijk is niet alleen de sensor belangrijk maar ook de lenzen en software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beyazz06 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 09:19:
[...]

Ik heb nu sinds de release de edge in bezit en heb nog geen nadelen kunnen vinden tijdens gebruik. Echter, heb ik ook geen voordelen kunnen vinden, buiten dat het toestel stukken beter oogt dan de S6..

Extra functies.. Er zijn nog niet echt veel 'extra' functies. Ik gebruik de edge functie dan ook nihil.. In eerste instantie wel getracht de nachtklok te gebruiken, alleen heeft deze nog een vreselijk bug waardoor het lijkt alsof je backlight leeding hebt.. Wat eigenlijk een software fout is..

Mijn advies is, mocht je het voor de extra functies willen doen en de design boeit je verder niet ga dan voor de S6. Ik ben voor de S6 edge gegaan puur voor de look en ben er tot nu toe nog steeds zeer content mee! _/-\o_
Hier precies zelfde. Mooi voor demo. Enige wat wel eens handig is de opkleurende rand bij een oproep maar de moet het toestel wel op kop liggen. Bij de note 4 edge had edge iets meer functionaliteit. Waarom ze dat veranderd hebben?? Joost mag het weten. Voor de rest: topper

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dafmay schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 20:53:
[...]

Laat even weten of het nu ook de beste is ben ook heel benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Tweakers, hierbij mijn video review van de S6 Edge. Enjoy!

https://youtu.be/BE7dxqI-n9M

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hierbij nog even een link naar het probleem met het ramgeheugen.
http://www.androidplanet....laxy-s6-ram-probleem-fix/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even 2 vraagjes:

1. Facebook verbruikt bij mij het meest als ik het batterijverbruik bekijk. Hebben jullie nog enig idee hoe dit op te lossen is? Ik zie de optie 'Vernieuwingsinterval' er niet tussen staan bij 'Appinstellingen', dit was bij de oude versie van de Facebook app wel het geval.

2. Is het snel opladen via het erbij gekregen draadje wel goed voor de batterij? Is het ook niet eens goed om hem rustig, langzaam op te laden (via bijvoorbeeld een oplader van een oudere telefoon)?

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die weet waarvoor de instelling bij verzenden en ontvangen van email, auto (na ontvangst)dient?ik vind nu dat het lang duurt voor ik een mail binnen krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-10 10:26

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 08:30:
Even 2 vraagjes:

1. Facebook verbruikt bij mij het meest als ik het batterijverbruik bekijk. Hebben jullie nog enig idee hoe dit op te lossen is? Ik zie de optie 'Vernieuwingsinterval' er niet tussen staan bij 'Appinstellingen', dit was bij de oude versie van de Facebook app wel het geval.

2. Is het snel opladen via het erbij gekregen draadje wel goed voor de batterij? Is het ook niet eens goed om hem rustig, langzaam op te laden (via bijvoorbeeld een oplader van een oudere telefoon)?

Over punt 1... Sinds een half jaar gebruik ik de Facebook app niet meer. Gewoon de mobiele website is prima. Tenzij je als een dolle de chat functie gebruikt ofzo...

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:18
spaceboy schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 08:48:
[...]

Over punt 1... Sinds een half jaar gebruik ik de Facebook app niet meer. Gewoon de mobiele website is prima. Tenzij je als een dolle de chat functie gebruikt ofzo...
Alleen jammer dat je dan geen notificaties meer binnen krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pappaleone schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 23:48:
[...]

Laat even weten of het nu ook de beste is ben ook heel benieuwd :)
Dat zal ik zeker doen! Ik heb (zolangzamerhand) helaas weinig vertrouwen, maar goed...we gaan het zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-10 14:24
Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 08:30:
Even 2 vraagjes:

punt 2, ik heb een dagje met snellader functie gewerkt en heb een dagje de snellader functie uitgezet (instellingen kan je dat uitzetten) en had wel het gevoel dat hij toch ietsjes langer meeging als ik hem "normaal" oplaad.. maar het scheelt niet veel dus ik hang hem elke avond gewoon aan de lader en heb de snellaad functie gewoon aan.. Merk dit dus op mijn Note Edge, en niet de S6 ;)

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Trasos schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 17:47:
Ik heb een 64GB Edge met onderstaand probleem.

Sommige contacten worden dubbel getoond en daarbij gescheiden door de volgende letter.
Bedoel je toevallig dat er een contact is voor een Facebook en 1 voor Skype en 1 voor Google?

Dat heb ik ook iedere nieuwe Samsung telefoon (S2, S4, S6) en die merge ik dan iedere keer weer zodat ze maar 1 keer verschijnen.

Ik vermoed dat dit in Touchwiz zit. Die snapt ook niet van "Pietje.Puk" zijn skype account bij jou google "Pietje Puk" hoort.

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spaceboy schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 08:48:
[...]

Chat functie gebruik ik inderdaad niet. Dus zou inderdaad een goede optie kunnen zijn. Jammer dat Facebook de optie 'vernieuwsingsinterval' eruit heeft gehaald, was erg handig.

Thanks voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rohit schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 09:36:
[...]

punt 2, ik heb een dagje met snellader functie gewerkt en heb een dagje de snellader functie uitgezet (instellingen kan je dat uitzetten) en had wel het gevoel dat hij toch ietsjes langer meeging als ik hem "normaal" oplaad.. maar het scheelt niet veel dus ik hang hem elke avond gewoon aan de lader en heb de snellaad functie gewoon aan.. Merk dit dus op mijn Note Edge, en niet de S6 ;)
Thanks voor je berichtje!

Net weer snel opgeladen, volgende keer wil ik het normale eens proberen. Waar kan ik dat uitzetten, kan het niet zo snel vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Ik heb nu een klein weekje de S6 Edge in het Goud.

Belangrijkste reden voor juist deze is puur het uiterlijk. Ik zie functioneel geen enkel verschil met wat de standaard S6 kan. (Ja er zitten wel wat extra features in, maar ik vind ze niet handig)

Ik had ook eerst een soort portemonaie hoesje, maar dat haalde het hele uiterlijke nut van de telefoon onderuit, dus nu heb ik een doorzichtig hoesje zodat je bijna niet ziet dat er een hoesje omheen zit.

- Het scherm lijkt mij echt prima, geen rare gloed of niets. Ten op zichte van mijn S4 lijkt het beeld echt een heel stuk helderder, ook in de power saving mode

- Het idee van themes vind ik leuk, alleen nog geen goede gezien. (Al is dat plaatje van Scarlett natuurlijk leuk)

- Batterij is prima, ik kan er anderhalve dag mee doen. Dat is te weinig voor 2 dagen dus moet ie iedere dag aan de oplader helaas. Het opladen met de snelle oplader gaat idd heerlijk snel. Al ben ik ook wel erg fan van het draadloze opladen... hoevaak ik wel niet een telefoon laat vallen als ik met kabeltjes zit te prutsen!

- Vingerafdrukscanner werkt goed, niet perfect, maar goed genoeg. Ik had eerst zowel links als rechts mijn duim gescanned, maar dan moet je te goed "mikken". Nu meerdere scans van 1 duim en dat gaat een stuk beter.

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:38

Ursamajor

Astrofotograaf

Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 00:10:
Beste Tweakers, hierbij mijn video review van de S6 Edge. Enjoy!

https://youtu.be/BE7dxqI-n9M
Qua beeld vind ik het een mooie video, alleen vind ik het verhaal wat zacht en monotoon opgelezen. Hierdoor verslapt mijn aandacht.

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Katala schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:54:
Ik heb nu een klein weekje de S6 Edge in het Goud.

Belangrijkste reden voor juist deze is puur het uiterlijk. Ik zie functioneel geen enkel verschil met wat de standaard S6 kan. (Ja er zitten wel wat extra features in, maar ik vind ze niet handig)

Ik had ook eerst een soort portemonaie hoesje, maar dat haalde het hele uiterlijke nut van de telefoon onderuit, dus nu heb ik een doorzichtig hoesje zodat je bijna niet ziet dat er een hoesje omheen zit.

- Het scherm lijkt mij echt prima, geen rare gloed of niets. Ten op zichte van mijn S4 lijkt het beeld echt een heel stuk helderder, ook in de power saving mode

- Het idee van themes vind ik leuk, alleen nog geen goede gezien. (Al is dat plaatje van Scarlett natuurlijk leuk)

- Batterij is prima, ik kan er anderhalve dag mee doen. Dat is te weinig voor 2 dagen dus moet ie iedere dag aan de oplader helaas. Het opladen met de snelle oplader gaat idd heerlijk snel. Al ben ik ook wel erg fan van het draadloze opladen... hoevaak ik wel niet een telefoon laat vallen als ik met kabeltjes zit te prutsen!

- Vingerafdrukscanner werkt goed, niet perfect, maar goed genoeg. Ik had eerst zowel links als rechts mijn duim gescanned, maar dan moet je te goed "mikken". Nu meerdere scans van 1 duim en dat gaat een stuk beter.
Klein dingetje over de kleur, ik had een witte edge maar nu omgeruild voor de goud versie. Ziet er schitterend uit, alleen heel bewerkelijk met schoonhouden op de witte zag je echt niks verder top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb een probleem met het synchroniseren van een account. Ik heb zelf een google account , nu wil ik een google account toevoegen van iemand, alleen wil ik van het tweede account alleen de mail synchroniseren. Nu kan ik alles synchroniseren uitzetten. Maar zo gauw als ik het aanzet gaat hij toch alles synchroniseren. Weet iemand hoe ik dat kan voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
SjakieZulu schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 21:17:
Volgens mij wordt een als DoA aangemerkte gewoon terug naar de leverancier gestuurd en ontvangt de verkopende zaak een creditnota. Media Markt werkt niet anders.
Helaas is dat niet bij alle (internet)winkels zo. Mijn s6 edge di om de tig uur vastliep of uitviel gaat "gewoon" naar dynafix, ik heb er vier dagen mee mogen spelen aan mogen ergeren.

Gelukkig heb ik alleen maar goede verhalen gehoord over dynafix :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:58
Is er trouwens bekent of er een officiële car mount uitkomt van Samsung voor de Galaxy S6 Edge? Ik kan er weinig over vinden op de site van Samsung, iemand hier iets over gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Tripwire999 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 14:00:
Is er trouwens bekent of er een officiële car mount uitkomt van Samsung voor de Galaxy S6 Edge? Ik kan er weinig over vinden op de site van Samsung, iemand hier iets over gehoord?
[Samsung Galaxy S6 / S6 edge] Accessoires Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-09 16:31
Ursamajor schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 12:41:
[...]

Qua beeld vind ik het een mooie video, alleen vind ik het verhaal wat zacht en monotoon opgelezen. Hierdoor verslapt mijn aandacht.
+ 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16:01
Fly-guy schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:45:
Gelukkig heb ik alleen maar goede verhalen gehoord over dynafix :X
Ik was ondanks je sarcasme anders erg tevreden, had een defecte S4, 2 maanden moeten wachten bij de Samsung experience store in haarlem, en toen ik hem terug kreeg was die nog niet gefixed, toen naar dynafix, en na 5 werkdagen had ik hem terug en werkte die weer. Was gewoon het moederbord wat ik al meteen aangaf bij de Fysieke werkplaats van Samsung maar die gingen modules bestellen, maar het was duidelijk de controller/DAC die het niet deed (gezien het over beide speakers kut was, behalve als je belde maar die gebruikt niet dezelfde DAC/geluidschip).

Nu had ik al een Note 3 gekocht voordat ik mijn S4 terug bracht dus opzich had ik nergens last van dat het langer duurde :P Maar volgende keer is het direct opsturen naar dynafix voor mij!

In mijn mails:
Intake repair: 8/1/14
Product verzendklaar: 8/5/14

[ Voor 4% gewijzigd door watercoolertje op 06-05-2015 15:55 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
watercoolertje schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:53:
[...]
Ik was ondanks je sarcasme anders erg tevreden, had een defecte S4, 2 maanden moeten wachten bij de Samsung experience store in haarlem, en toen ik hem terug kreeg was die nog niet gefixed, toen naar dynafix, en na 5 werkdagen had ik hem terug en werkte die weer. Was gewoon het moederbord wat ik al meteen aangaf bij de Fysieke werkplaats van Samsung maar die gingen modules bestellen, maar het was duidelijk de controller/DAC die het niet deed (gezien het over beide speakers kut was, behalve als je belde maar die gebruikt niet dezelfde DAC/geluidschip).

Nu had ik al een Note 3 gekocht voordat ik mijn S4 terug bracht dus opzich had ik nergens last van dat het langer duurde :P Maar volgende keer is het direct opsturen naar dynafix voor mij!

In mijn mails:
Intake repair: 8/1/14
Product verzendklaar: 8/5/14
Laten we hopen dat mijn ervaring dan ook zo verloopt..

Moet zeggen dat na een paar dagen spelen met de s6 het best weer even wennen was om terug te gaan naar mijn nexus4.
Die laatste voelt aan als speelgoed in vergelijking met de s6(edge).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ursamajor schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 12:41:
[...]

Dank voor je feedback, ik ga eraan werken voor de volgende video!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
pappaleone schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:30:
Ik heb een probleem met het synchroniseren van een account. Ik heb zelf een google account , nu wil ik een google account toevoegen van iemand, alleen wil ik van het tweede account alleen de mail synchroniseren. Nu kan ik alles synchroniseren uitzetten. Maar zo gauw als ik het aanzet gaat hij toch alles synchroniseren. Weet iemand hoe ik dat kan voorkomen?
In eerste instantie alles uitzetten. Nadien als je ondet instellingen naar account gaat, kan je specifiek aanvinken wat je wel en niet wil syncen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenomeno24
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-10 13:48
rohit schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 09:36:
[...]

Ik merk dat de batterij langer meegaat als ik de batterij volledig laat leeglopen en vervolgens zonder onderbreking het tot 100% oplaadt met de snellader. Ik had op die manier een SOT van 5:45 met 25% over gisteren. Wel had ik alleen via wifi verbinding, wat ook (behoorlijk) scheelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beyazz06 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 17:57:
[...]

In eerste instantie alles uitzetten. Nadien als je ondet instellingen naar account gaat, kan je specifiek aanvinken wat je wel en niet wil syncen..
Hoi ik had dit al geprobeerd, zo gauw je de eerste keer synchroniseert daarna zie je pas dat je alles aan of uit kunt vinken. Daarvoor niet dat is dus mijn probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Fenomeno24 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 19:28:
[...]

Ik merk dat de batterij langer meegaat als ik de batterij volledig laat leeglopen en vervolgens zonder onderbreking het tot 100% oplaadt met de snellader. Ik had op die manier een SOT van 5:45 met 25% over gisteren. Wel had ik alleen via wifi verbinding, wat ook (behoorlijk) scheelt.
Ik zou dit niet te vaak doen. Dit was goed toen we nog nikkel batterijen hadden.

http://www.typhone.nl/blo...n-van-je-smartphone-accu/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenomeno24
Gismo1979 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 19:32:
[...]

Ik zou dit niet te vaak doen. Dit was goed toen we nog nikkel batterijen hadden.

http://www.typhone.nl/blo...n-van-je-smartphone-accu/
Thnx, meestal laat ik het niet zover komen, maar het resultaat viel me wel op. Ik ben wel schuldig aan het opladen 's nachts ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
Heerlijke telefoon die S6 Edge, enige waar ik me aan stoor is dat het menu waar alle apps in staan die geïnstalleerd zijn niet op alfabetische volgorde staan. Iemand een idee hoe je dat doet? Ik kan het niet echt vinden op de telefoon zelf helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Tripwire999 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 19:50:
Heerlijke telefoon die S6 Edge, enige waar ik me aan stoor is dat het menu waar alle apps in staan die geïnstalleerd zijn niet op alfabetische volgorde staan. Iemand een idee hoe je dat doet? Ik kan het niet echt vinden op de telefoon zelf helaas.
Kun je niet veranderen in de launcher van Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Fenomeno24 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 19:42:
[...]

Thnx, meestal laat ik het niet zover komen, maar het resultaat viel me wel op. Ik ben wel schuldig aan het opladen 's nachts ;)
Ik moet ook bekennen dat ik me daar ook schuldig aan maak. 'S avonds gaat de phone gewoon op de draadloze oplader. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:18

DjVe

Hatsaflats!

Ik vind die draadloze lader totaal niet handig. Ik prik liever voor het werk de telefoon even 30 min op de lader, zodat ik de dag door kom. Het hele nut van die draadloze lader ontgaat me totaal. In plaats van een kabeltje heb je nu een lelijke schijf liggen met datzelfde stekkertje eraan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Katala schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 10:28:
[...]
Bedoel je toevallig dat er een contact is voor een Facebook en 1 voor Skype en 1 voor Google?

Dat heb ik ook iedere nieuwe Samsung telefoon (S2, S4, S6) en die merge ik dan iedere keer weer zodat ze maar 1 keer verschijnen.

Ik vermoed dat dit in Touchwiz zit. Die snapt ook niet van "Pietje.Puk" zijn skype account bij jou google "Pietje Puk" hoort.
Nee, het is echt maar één contact. Als ik zoek op de naam krijg ik ook maar één contact als resultaat.
Het rare is dus niet alleen dat een contact er dubbel in staat, maar dat tussen de dubbele contacten ineens ook de volgende letter wordt aangekondigd. Dat kan dus sowieso nooit kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DjVe schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 20:24:
Ik vind die draadloze lader totaal niet handig. Ik prik liever voor het werk de telefoon even 30 min op de lader, zodat ik de dag door kom. Het hele nut van die draadloze lader ontgaat me totaal. In plaats van een kabeltje heb je nu een lelijke schijf liggen met datzelfde stekkertje eraan :P
Telefoon neerleggen...opladen maar :P

Kortom : ik vind het een uitvinding! :)

[ Voor 5% gewijzigd door dafmay op 06-05-2015 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
best vreemd inderdaad want bij de vorige galaxy's kon je app drawer wel instellen op alfabet en meest gebruikt.

lijkt erop dat ze teveel touchwiz eruit gehaald hebben. misschien dat het bij een volgende update er weer inzit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trasos schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 20:42:
[...]

Nee, het is echt maar één contact. Als ik zoek op de naam krijg ik ook maar één contact als resultaat.
Het rare is dus niet alleen dat een contact er dubbel in staat, maar dat tussen de dubbele contacten ineens ook de volgende letter wordt aangekondigd. Dat kan dus sowieso nooit kloppen.
vreemd want ik heb ook dubbele contacten van sim, Google, Facebook en WhatsApp maar die heb ik gewoon gekoppeld.

ik heb dan ook echt dubbele contacten en niet wat jij omschrijft

je kunt bij contacten wel instellen welke je wilt gebruiken, dus sim of Google ENZ..
misschien kun je daar wat proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:15
Garret1410 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 21:03:
[...]

best vreemd inderdaad want bij de vorige galaxy's kon je app drawer wel instellen op alfabet en meest gebruikt.

lijkt erop dat ze teveel touchwiz eruit gehaald hebben. misschien dat het bij een volgende update er weer inzit
Het zit er ook nog wel in, de amerikaanse s6 hebben die optie gewoon namelijk. Maar in een groot deel van de wereld heeft blijkbaar iemand met al zijn wijsheid besloten om die optie uit te schakelen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenomeno24
Garret1410 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 21:07:
[...]

vreemd want ik heb ook dubbele contacten van sim, Google, Facebook en WhatsApp maar die heb ik gewoon gekoppeld.

ik heb dan ook echt dubbele contacten en niet wat jij omschrijft

je kunt bij contacten wel instellen welke je wilt gebruiken, dus sim of Google ENZ..
misschien kun je daar wat proberen.
Ik heb ook dubbele contacten. Het fictieve tel nr +31612345678 is hetzelfde als 0612345678 maar wordt wel anders aangemerkt door de telefoon. Ook als je nr's wilt samenvoegen, lukt dat niet door dit verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Wellicht wat offtopic hier maar er zijn meer mensen die de telefoon via de T-Mobile actie gekocht hebben maar ik zag net tot mijn verbazing dat ik ineens een data bundel van 6GB heb omdat de grootste bundels een gratis upgrade hebben gekregen ivm het nieuwe 4g netwerk.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Laatst online: 16:17
DjVe schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 20:24:
Ik heb z'n schoonzusje die heeeeel de dag op haar telefoon zit.
Komt ze uit haar werk is de telefoon leeg. Die moet dus 3x aan de lader.
Maar als ze dan even iets te drinken inschenkt. Plop, telefoon uit de lader.
En plop er weer in. Je raadt het al, na een jaar is de usb poort versleten.

Kortom, draadloos opladen is top ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Radiance schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 23:19:
Wellicht wat offtopic hier maar er zijn meer mensen die de telefoon via de T-Mobile actie gekocht hebben maar ik zag net tot mijn verbazing dat ik ineens een data bundel van 6GB heb omdat de grootste bundels een gratis upgrade hebben gekregen ivm het nieuwe 4g netwerk.
Dit klopt. Werd mij toen ook verteld. 5GB op dat moment, in mei komt daar nog een keer 1GB bovenop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-10 22:03

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Dit is nog wel het minste waar ik me aan stoor.
Ik stoor me nog veel meer aan de gaten in me app-overzicht.
Waarom "propt" hij de schermen niet 1 voor 1 vol :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Fenomeno24 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 19:42:
[...]

Kan nu inderdaad nog niet. Waarschijnlijk komt dit met de volgende update. Tot die tijd gebruik ik Google Play: Nova Launcher . Die doet precies hetzelfde.
Zygivt schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 09:03:
[...]
App die standaard mee worden geïnstalleerd worden op deze manier gescheiden van de zelf gedownloade apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Ryan_ schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 09:08:
[...]
App die standaard mee worden geïnstalleerd worden op deze manier gescheiden van de zelf gedownloade apps.
Ik zou willen dat je gelijk hebt, maar ik heb 2 vensters met eigen apps en ook daar zitten gaten in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cat9900
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 21-01-2023
weet iemand hoe je de S planner 4x2 widget terug krijgt?
en hoe je de standaard widget 4x2 van accuweather weer terug krijgt (niet die uit de Playstore maar de standaard app)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasikevicius3
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:35
Vraagje voor iedereen die de S6 (al dan niet Edge) momenteel bestelt / nog gaat bestellen; worden jullie niet 'afgeschrikt' door alle problematiek rondom de schermen, andere cameralens, batterijproblemen en andere nog software bevattende fouten?
Ik begrijp wel dat e.e.a. op den duur opgelost zal worden middels software updates, maar vinden jullie het niet irritant om een toestel thuisgestuurd te krijgen waarvan je hem wellicht (meerdere malen!) terug moet sturen omdat er iets mis mee?

Zelf zou ik dolgraag de groene Edge bestellen, maar ik ben eerlijk gezegd toch wel terughoudend nu ik alle problemen lees op GOT en andere fora. Wellicht dat Samsung over een maand of 2 een hoop heeft verholpen, maar dan ben ik liever nu wat geduldig dan dat ik zo'n toestel meerdere malen heen en weer moet sturen tussen een webshop. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 02-12-2023
Zygivt schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 09:03:
[...]

Dit is nog wel het minste waar ik me aan stoor.
Dat vraag ik me ook af. Gekke bug. Volgens mij kun je ze wel naar links schuiven op het volgende blad. Zal dat eens proberen.

Wat ook opvalt (dit was bij Sony anders) dat de wallpaper niet doorloopt. Dit zit in een vast frame als je hem naar rechts of links scrollt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
cat9900 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 09:20:
weet iemand hoe je de S planner 4x2 widget terug krijgt?
en hoe je de standaard widget 4x2 van accuweather weer terug krijgt (niet die uit de Playstore maar de standaard app)
4x2 bestaat niet de schermrasters krijg je te zien bij lang indrukken op leeg veld rechtsonder staan je schermrasters 4x4 4x5 en 5x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Boneka schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 14:22:
[...]

4x2 bestaat niet de schermrasters krijg je te zien bij lang indrukken op leeg veld rechtsonder staan je schermrasters 4x4 4x5 en 5x5
offtopic:
je kon je vorige post wijzigen en er een quote aan toevoegen, maar dat terzijde

Ik denk dat hij echt de widget bedoelt en die is er wel in dat formaat

[ Voor 13% gewijzigd door Zygivt op 07-05-2015 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Zygivt schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 14:25:
[...]

offtopic:
je kon je vorige post wijzigen en er een quote aan toevoegen, maar dat terzijde

Ik denk dat hij echt de widget bedoelt en die is er wel in dat formaat
Ik lees het nu ook, maar dat formaat staat niet in de widgets zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Boneka schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 14:28:
[...]
Ik lees het nu ook, maar dat formaat staat niet in de widgets zie ik.
Ik ben nieuw met samsung, dus ik weet niet of deze er in het verleden was.
Ik heb de google agenda geïnstalleerd.

[ Voor 7% gewijzigd door Zygivt op 07-05-2015 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-10 09:33
Ryan_ schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 09:08:
[...]

Kan nu inderdaad nog niet. Waarschijnlijk komt dit met de volgende update. Tot die tijd gebruik ik Google Play: Nova Launcher . Die doet precies hetzelfde.

[...]

Staat er bij mij ook op ( Nova ) vind dat toch nog een stuk soepeler draaien dan Touchwiz zelf :)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninasky11
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-07 14:35
Uhm heb vandaag glass protector binnen gekregen, dus ik leg mijn telefoon plat op tafel en begin het scherm schoon te maken.
Maar er is mij iets raars opgevallen: met een bepaalde kijkhoek zie ik zwarte *ingebrande puntjes* rechts bovenin het scherm zitten. ( ik ben geen expert op dit vlak, maar het zijn zwarte puntjes of ingebrand de juiste term is weet ik niet)

Alleen ik zie ze alleen onder een bepaalde hoek, en moeilijk ook nog, maar ze zitten er wel. Dead Pixel test gedownload en gekeken of er misschien iets te zien is maar niks. Normaal gebruik zie ik ook niks, maar ze zitten er wel.

Heb geprobeerd om onder een hoek foto te maken maar is lang niet zo makkelijk om het op foto te krijgen.
Heb mijn MSPaint kunsten uit de kast gehaald om het voor jullie uit te tekenen xD

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CKHuLHt.jpg
Heb nog wat puntjes bijgevoegd want onder verschillende kijkhoeken komen er steeds meer tevoorschijn :'(

Iemand anders dit meegemaakt of weet iemand wat dit moet voorstellen?
Scherm werkt naar mijn weten gewoon goed, maar nu ik ze gezien heb vind ik het maar kut want volgens mij horen die daar niet te zitten.

Samsung S6 128 GB
Made in Vietnam
Manufacture Date : 20150418

[ Voor 10% gewijzigd door ninasky11 op 07-05-2015 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 12:52
ninasky11 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 16:15:
Uhm heb vandaag glass protector binnen gekregen, dus ik leg mijn telefoon plat op tafel en begin het scherm schoon te maken.
Maar er is mij iets raars opgevallen: met een bepaalde kijkhoek zie ik zwarte *ingebrande puntjes* rechts bovenin het scherm zitten. ( ik ben geen expert op dit vlak, maar het zijn zwarte puntjes)

Alleen ik zie ze alleen onder een bepaalde hoek, en moeilijk ook nog, maar ze zitten er wel. Dead Pixel test gedownload en gekeken of er misschien iets te zien is maar niks. Normaal gebruik zie ik ook niks, maar ze zitten er wel.

Heb geprobeerd om onder een hoek foto te maken maar is lang niet zo makkelijk om het op foto te krijgen.
Heb mijn MSPaint kunsten uit de kast gehaald om het voor jullie uit te tekenen xD

[afbeelding]

Iemand anders dit meegemaakt of weet iemand wat dit moet voorstellen?
Scherm werkt naar mijn weten gewoon goed, maar nu ik ze gezien heb vind ik het maar kut want volgens mij horen die daar niet te zitten.
Die zwarte puntjes ben je niet de enige mee, zijn meerdere posts over geweest hier.

Onder andere:
pappaleone schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 11:08:
Nu was ik zo blij met mijn nieuw omgeruilde toestel, nu sta ik in een winkel met van die spotjes en nu zie ik tot mijn grote verbazing dat er allemaal putjes in mijn scherm zitten. Onder gewone verlichting zie je het niet, en je voelt ze ook niet. Ik heb meteen studentenmobiel gebeld ik mag maandag terugkomen, wel geluk want maandag zit ik op dag 14 pff wat een ellende.

[ Voor 17% gewijzigd door Maichel op 07-05-2015 16:17 ]

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninasky11
Maichel schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 16:16:
[...]

Die zwarte puntjes ben je niet de enige mee, zijn meerdere posts over geweest hier.

Onder andere:

[...]
Ja heb het geprobeerd op te zoeken maar meeste mensen hadden dit met Edge versie meende ik.
Dus gewoon bellen en retouneren is de beste optie lijkt mij dan ... toch?

Dit wordt dan 3de dan weer haha, mooie mensen daar bij Samsung

[ Voor 7% gewijzigd door ninasky11 op 07-05-2015 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 12:52
ninasky11 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 16:19:
[...]

Ja heb het geprobeerd op te zoeken maar meeste mensen hadden dit met Edge versie meende ik.
Dus gewoon bellen en retouneren is de beste optie lijkt mij dan ... toch?
Ja dat denk ik wel. Maar zijn het geen sensors ofzo? Aangezien meerdere mensen ze hebben op dezelfde plek, maar je ze bijna niet kan zien?

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dave1972 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 15:34:
[...]

Staat er bij mij ook op ( Nova ) vind dat toch nog een stuk soepeler draaien dan Touchwiz zelf :)
Ja joh...no question...is niet te vergelijken met de standaard TW launcher!

Ik gebruik Nova al jaren omdat het (een van de) verreweg snelste/soepelste/compleetste Android launchers is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninasky11
Maichel schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 16:21:
[...]

Ja dat denk ik wel. Maar zijn het geen sensors ofzo? Aangezien meerdere mensen ze hebben op dezelfde plek, maar je ze bijna niet kan zien?
Dit zit er als het goed is aan die kant waar mijn puntjes zitten

http://www.myfixguide.com...Galaxy-S6-Teardown-16.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-10 19:20

Bullet NL

Eigen Wijs

Maichel schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 16:21:
[...]

Nee, zijn beschadigingen in het glas, mogelijk door vervuiling van de buigmal.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-10 14:24
Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 10:35:
[...]

Thanks voor je berichtje!

Net weer snel opgeladen, volgende keer wil ik het normale eens proberen. Waar kan ik dat uitzetten, kan het niet zo snel vinden :)
Instellingen > Energiebesparing > Snel opladen

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninasky11
Bullet NL schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 16:31:
[...]

Nee, zijn beschadigingen in het glas, mogelijk door vervuiling van de buigmal.
Heb Coolblue even opgebeld probleem uitgelegd en ook jouw zin erbij gevoegd over beschadigingen.

Morgen ligt de derde klaar om opgehaald te worden, maar ik ga morgen heel die scherm onder loep nemen voordat ik hem meeneem.

Ik krijg er niet voor betaald maar dit wil ik wel even vermelden over Coolblue :
Geen lastige vragen, medewerker toonde zijn begrip en vond het ook jammer.
En ik krijg nog setje screenprotectors, omdat ik deze huidige weer kan weggooien.

Kan aan mij liggen maar ik vind het persoonlijk echt top service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-10 19:20

Bullet NL

Eigen Wijs

Ik was het ruilen van een toestel na 4x ook zat, ook gekocht bij CoolBlue, niets dan lof over deze winkel. Jammer dat Samsung de kwaliteit niet op het niveau heeft waar het eigenlijk wel op zou moeten liggen.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Kun je die launcher trouwens makkelijk wisselen met de Samsung schil? Moet zeggen dat de Nova erg snel loopt. Alleen moet je alle mapjes weer gaan ordenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boneka schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 17:29:
Kun je die launcher trouwens makkelijk wisselen met de Samsung schil? Moet zeggen dat de Nova erg snel loopt. Alleen moet je alle mapjes weer gaan ordenen.
Ja je kunt de standaard launcher instellen, en dus makkelijk weer terug switchen als je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ninasky11 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 17:00:
[...]
Ik krijg er niet voor betaald maar dit wil ik wel even vermelden over Coolblue :
En ik krijg nog setje screenprotectors, omdat ik deze huidige weer kan weggooien.

Ik heb het al een aantal keren hier gemeld, maar zelf ook niets dan lof voor Coolblue. De manier waarop men zonder gezeur een omruil-procedure start is echt super! Ik inmiddels 3x speciaal vanuit Den Haag langs Rotterdam voor toestel-ruil, en alhoewel het verre van ideaal is (toestel-wise), ben ik zeer blij dat ik heb besloten bij CB te kopen. En nee, ook ik krijg hier niet voor betaald ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ridefire
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
Zo,

Na jarenlang een iPhone 3GS gebruikt te hebben nu ook in het bezit van een Galaxy S6.

Wel even wennen... :P

Als eerste meteen de camera erbij gepakt _/-\o_ :+
Hoe hield ik het vol met mijn oude iPhone haha.

Nu z.s.m. een (flip) cover halen (en een screenprotector?) om het ding te beschermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo hier,

Ik sta op het punt een S6 te kopen voor 500 euro ,mijn vraag is hoe ik kan checken of hij origineel is?
Ik heb hier een JIG en die werkt op veel toestellen,ook op de S6?
Kunnen jullie me verder helpen?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rohit schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 16:39:
[...]

Instellingen > Energiebesparing > Snel opladen
Kan het serieus niet vinden. Staat 'Energiebesparing' onder een bepaald kopje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 18:00:
Hallo hier,

Ik sta op het punt een S6 te kopen voor 500 euro ,mijn vraag is hoe ik kan checken of hij origineel is?
Ik heb hier een JIG en die werkt op veel toestellen,ook op de S6?
Kunnen jullie me verder helpen?

Alvast bedankt
Bekijk dit youtube filmpje maar eens!!

YouTube: How to Spot Fake Galaxy S6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
dafmay schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 17:34:
[...]

Ik heb het al een aantal keren hier gemeld, maar zelf ook niets dan lof voor Coolblue. De manier waarop men zonder gezeur een omruil-procedure start is echt super! Ik inmiddels 3x speciaal vanuit Den Haag langs Rotterdam voor toestel-ruil, en alhoewel het verre van ideaal is (toestel-wise), ben ik zeer blij dat ik heb besloten bij CB te kopen. En nee, ook ik krijg hier niet voor betaald ;)
Coolblue heeft dan ook een CHO (Chief Happiness Officer).
Inmiddels heb ik al 5 keer geprobeerd een afspraak te maken met Samsung om naar het focus probleem te kijken van mijn telefoon, maar tot op heden hebben ze een beetje moeite op het afgesproken tijdstip te bellen. Daarnaast ligt mijn aan uit knop nu bijna ín de telefoon ipv net zo hoog als de volume knoppen. Ik ga maar naar Haarlem om het toestel daar bij het Samsung experience store te laten zien. Tot nu toe niet echt een warm gevoel van dit toestel gekregen, zeker niet gezien de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 18:09:
[...]

Kan het serieus niet vinden. Staat 'Energiebesparing' onder een bepaald kopje?
Ben ook aan het zoeken geweest en kan het ook niet vinden, was er toch bijna zeker van dat je snel laden kon uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
theHoff schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 18:16:
[...]

Coolblue heeft dan ook een CHO (Chief Happiness Officer).
:) Echt op z'n Amerikaans dus....(maar het effect is wel zeer positief!)
Inmiddels heb ik al 5 keer geprobeerd een afspraak te maken met Samsung om naar het focus probleem te kijken van mijn telefoon, maar tot op heden hebben ze een beetje moeite op het afgesproken tijdstip te bellen. Daarnaast ligt mijn aan uit knop nu bijna ín de telefoon ipv net zo hoog als de volume knoppen. Ik ga maar naar Haarlem om het toestel daar bij het Samsung experience store te laten zien. Tot nu toe niet echt een warm gevoel van dit toestel gekregen, zeker niet gezien de prijs.
Ja ik vind het persoonlijk ook flink tegenvallen...en met name omdat ik de Note 4 gewend ben en die had een werkelijk pracht-scherm...maw het kan dus blijkbaar wel gewoon! En met dat uitgangspunt had ik hoge verwachtingen van de S6. Begrijp me niet verkeerd, verder is alles aan het toestel (bij mij) perfect en het is een heerlijk toestel! Maar door de scherm issues gaat de gebruikservaring toch een heel stuk achteruit helaas :|

Ps ik heb ook een toestel gehad met laag-liggende (en lastig/zwaar in te drukken) powerbutton.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ninasky11 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 17:00:
[...]

Heb Coolblue even opgebeld probleem uitgelegd en ook jouw zin erbij gevoegd over beschadigingen.

Morgen ligt de derde klaar om opgehaald te worden, maar ik ga morgen heel die scherm onder loep nemen voordat ik hem meeneem.

Hoi ik was diegene die ook die puntjes had. Bij mij zaten ze aan de rechtse kant van boven naar beneden. En het was heel moeilijk te zien. Bij mij kon je het heel goed zien als je de telefoon onder een spot hield. Het was net of er een kuiltje inzat. Maar als je over het scherm gaat voel je niets. Wat ik persoonlijk denk is dat zoals Bullet al zij dat het beschadigingen zijn in de fabricage van het glas. En ik begin nu ook te twijfelen of dat glas ook niet een bepaalde verkleuring meegeeft. Als je op het glas kijkt als het scherm uit is geeft het ook een verkleuring. Mijn derde toestel is gelukkig goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFries
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 25-06 22:42
Misschien dat het eerder gevraagd is maar kan het zo niet vinden.

Inmiddels heb ik ook al een paar dagen een S6. Ik heb de gouden 32 GB versie genomen. Echter stoor ik mij verschikkelijk aan de achterkant. Hierop hebben ze het niet wegwerpen logo geplaatst en made in korea op geplaatst. Ook staan er nog wat trademark logo's op. Is dit normaal voor de Nederlandse versie? Vind het echt een verschikkelijke vertoning om het onder het glas daar op te plaatsen....

Verder vind ik het tot nu toe een fijn toestel. Vingerafdrukscanner heb ik wel een aantal keren problemen mee gehad. Hij leek paar keer er mee vast te lopen. Een case uitzoeken ben ik ook nog niet over uit. Wil graag het design behouden, heb daarom altijd een sleeve als hoesje gehad. Echter is de telefoon wel erg glad en ben ik bang dat hij makkelijk uit je handen valt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninasky11
Even ter verduidelijking van mijn handmade illustratie hierboven over de zwarte puntjes.
100 foto's verder heb ik deze zwarte puntjes op beeld kunnen vast leggen.

Dit zijn de boosdoeners: (opklikken voor grote foto's)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uWg3HdI.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/H2VWmvU.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EyzhWOF.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QbRYv3H.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeFries schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 19:19:
Misschien dat het eerder gevraagd is maar kan het zo niet vinden.

Inmiddels heb ik ook al een paar dagen een S6. Ik heb de gouden 32 GB versie genomen. Echter stoor ik mij verschikkelijk aan de achterkant. Hierop hebben ze het niet wegwerpen logo geplaatst en made in korea op geplaatst. Ook staan er nog wat trademark logo's op. Is dit normaal voor de Nederlandse versie? Vind het echt een verschikkelijke vertoning om het onder het glas daar op te plaatsen....
Ja erg chique is het zeker niet. Gelukkig valt het mee (vind ik) omdat het een zeer licht lettertype is en op mijn witte versie dus nauwelijks zichtbaar. Ik kan mij goed voorstellen dat het op een ander kleur toestel erg lelijk kan zijn.
Verder vind ik het tot nu toe een fijn toestel. Vingerafdrukscanner heb ik wel een aantal keren problemen mee gehad. Hij leek paar keer er mee vast te lopen. Een case uitzoeken ben ik ook nog niet over uit. Wil graag het design behouden, heb daarom altijd een sleeve als hoesje gehad. Echter is de telefoon wel erg glad en ben ik bang dat hij makkelijk uit je handen valt...
Voor vragen over accessoires kijk eens in het topic (tip : zoek op etsy) :

[Samsung Galaxy S6 / S6 edge] Accessoires Topic

Bijv : https://www.etsy.com/list...ather-black?ref=related-7
ninasky11 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 19:41:
Even ter verduidelijking van mijn handmade illustratie hierboven over de zwarte puntjes.
100 foto's verder heb ik deze zwarte puntjes op beeld kunnen vast leggen.
Op foto nr 2 is het voor mij inderdaad duidelijk zichtbaar. Ik meen mij te herinneren op XDA wel eea hierover voorbij heb zien komen. Misschien kun je ook daar eens zoeken en vragen...

[ Voor 20% gewijzigd door dafmay op 07-05-2015 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapyo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-08-2024
Sinds vanmiddag een vervelend probleem met mijn S6: continu een pop-up met 'Het proces com.google.process.gapps is gestopt'. Ik kan 'Ok' of 'Rapport' klikken, maar het bericht komt elke twee seconden weer terug.
Lijkt een bekend probleem te zijn, alleen werkt voor mij geen enkele oplossing die ik tot nu toe ben tegengekomen, zoals gegevens/cache wissen van de play store of google play services.
Nu wil ik terug naar fabrieksinstellingen, maar staat er al 10 minuten 'Afsluiten...'
Iemand een idee?
Pagina: 1 ... 36 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Rooten en custom roms worden besproken in ~~~~~~~[Samsung Galaxy S6] Rooten en Custom ROM's
Levertijden mogen in [Samsung Galaxy S6 + S6 Edge] Levertijden & Prijzen besproken worden.
Voor accessoires hebben we een eigen topic, kijk hier: [Samsung Galaxy S6 / S6 edge] Accessoires Topic

Dit topic is niet bedoeld om te vragen om codes.