Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaWkY61
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2024
Smart Remote IR is een app die vrijwel alle toestellen kent. Kost volgens mij iets van 7 euro.

Als er IR functie op een toestel zit en het werkt, kan de app vrijwel alle apparaten die IR input hebben besturen.
Op mijn S4 heb ik vaak mijn TV, Reciever, Media Player enz allemaal met de telefoon kunnen bedienen. Zal wel geen achteruitgang zijn neem ik aan, nog niet getest op mijn S6.

Edit: Link naar Smart Remote

[ Voor 12% gewijzigd door HaWkY61 op 14-04-2015 11:08 ]

Wesside

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CLB schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:01:
[...]

Dank, nog meer mensen met hun infrarood-ervaringen?
Ik heb de volgende ervaringen :

- S6 icm Samsung HU7500 : werkt allemaal muv kanaal + en - (en dat is natuurlijk nogal een belangrijke ;) ). Ik heb zo'n 15 verschillende code sets geprobeerd...

- Note4 icm Samsung HU7500 : alles werkte meteen obv de 1e code set

Vreemd...maar voor mij niet zo'n probleem verder.

Ps Ik gebruik zelf eigenlijk meer/eerder de app Smart IR Remote (Anymote)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:59
dafmay schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:03:
[...]

Ik heb dus een totaal andere ervaring door de jaren heen met veel mobiele toestellen. Enfin...

En zoals ik (al een paar keer) heb aangegeven heb ik de test gedaan na een aantal dagen en aan aantal keren op/ontladen.

Ps het was mij al opgevallen dat bij de allereerste keer gebruiken van mijn S6 (na 1e full charge) de accuduur ook al erg goed was...vergelijkbaar met daarna. Kortom...ook geen enkel verschil.

Broodje-aap-verhaal imo 8)
Je hebt je telefoon sinds 10 april en op 11 april heb je de test uitgevoerd. In mijn agenda is de test dan na 1 dag gedaan ;)

Wellicht kun je precies dezelfde test over een tijdje nog een keer doen.

Maar goed, ik blijf bij mijn standpunt, jij blijft bij je standpunt.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kiswum schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:10:
[...]

Je hebt je telefoon sinds 10 april en op 11 april heb je de test uitgevoerd. In mijn agenda is de test dan na 1 dag gedaan ;)

Wellicht kun je precies dezelfde test over een tijdje nog een keer doen.

Maar goed, ik blijf bij mijn standpunt, jij blijft bij je standpunt.
Geen probleem...we mogen van mening/ervaring verschillen ;)

Overigens het punt dat jij hierboven maakt verduidelijk alleen maar mijn punt dat de accu van mijn S6 vanaf het begin al uitstekend is. Op jouw ervaring af te gaan kan dit dus eigenlijk alleen nog maar beter worden :P

Ik heb overigens mijn S6 vrijdagochtend ontvangen en vanaf dat moment eigenlijk continue aan de gang geweest met het nieuwe speelgoed tot rond 1 uur 's nachts. De volgende dag ook de hele dag lopen spelen. Ondertussen denk ik zeker wel minimaal 2 a 3 keer opgeladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaOrange
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-08-2022
Graag jullie advies/hulp omtrent het volgende vraagstuk:

Vanaf vrijdag ben ik in het bezit van een prachtige Samsung Galaxy S6 Edge Black. Het apparaat werkt erg fijn en ik ben blij dat ik ben overgestapt van een iPhone naar een Samsung. Echter heb ik het volgende probleem: indien ik het toestel 's nachts niet aan de oplader hang, is deze binnen no-time leeg. Rondom 11.30 is het toestel nog 70% en om 08.00 nog slechts 20%. Alle applicaties zijn gesloten, locatiebepaling is uitgeschakeld, spaarstand is geactiveerd en de helderheid van het scherm is op automatisch gezet.

Wie kan dit verklaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-08 23:57
dafmay schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:03:
[...]

Ik heb dus een totaal andere ervaring door de jaren heen met veel mobiele toestellen. Enfin...

En zoals ik (al een paar keer) heb aangegeven heb ik de test gedaan na een aantal dagen en aan aantal keren op/ontladen.

Ps het was mij al opgevallen dat bij de allereerste keer gebruiken van mijn S6 (na 1e full charge) de accuduur ook al erg goed was...vergelijkbaar met daarna. Kortom...ook geen enkel verschil.

Broodje-aap-verhaal imo 8)
Toch is er een stukje software dat bijhoudt hoe leeg / vol de accu is. Aangezien je dit bij telefoonaccus niet kunt meten is het een schatting en worden daar wel degelijk statistieken voor bijgehouden. Een paar keer een cyclus maakt dan ook zeker wel verschil. Of dat positief of negatief is dat is om het even ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 23:51

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Dantis schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:16:

Vanaf vrijdag ben ik in het bezit van een prachtige Samsung Galaxy S6 Edge Black. Het apparaat werkt erg fijn en ik ben blij dat ik ben overgestapt van een iPhone naar een Samsung. Echter heb ik het volgende probleem: indien ik het toestel 's nachts niet aan de oplader hang, is deze binnen no-time leeg. Rondom 11.30 is het toestel nog 70% en om 08.00 nog slechts 20%. Alle applicaties zijn gesloten, locatiebepaling is uitgeschakeld, spaarstand is geactiveerd en de helderheid van het scherm is op automatisch gezet.

Wie kan dit verklaren?
Toevallig gekeken bij "batterijverbruik"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RielN schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:21:
[...]

Toch is er een stukje software dat bijhoudt hoe leeg / vol de accu is. Aangezien je dit bij telefoonaccus niet kunt meten is het een schatting en worden daar wel degelijk statistieken voor bijgehouden. Een paar keer een cyclus maakt dan ook zeker wel verschil. Of dat positief of negatief is dat is om het even ;)
Prima, maar het doet verder niets af aan mijn ervaringen met de accu (tot zover).

Ps Mijn opmerking over 'broodje-aap-verhaal' is misschien iets overtrokken...de ervaringen zullen verschillen (zo blijkt maar weer aan de reacties te zien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:26
Hakki schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 10:45:
[...]

Geen problemen hier als ik in de wagen stap, zoekt contact en leest uit. Bellen zonder manueel te verbinden.
Dank voor je reactie. Dan zal het wel of een app of de 308 liggen. Ik ga eens wat meer testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaOrange
Zygivt schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:21:
[...]

Toevallig gekeken bij "batterijverbruik"?
Kun je aangeven of je iets afwijkend kunt zien?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6DjHmKu.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
DeeSung schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 10:50:
Op mijn zwarte s6 geeft de achterkant een blauw effect maar de voorkant niet. Hebben jullie dat ook?

(Het is meer grijs)
Eerder andersom :)

Afbeeldingslocatie: https://f27998bc68f8721e202fd0a31f0c3637c8f6d3a5.googledrive.com/host/0B_5HSTQXtXmsdDI1bE9ROGpVM28/1429003636182.1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Dantis schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:16:

Wie kan dit verklaren?
Ik zou denken dat het een bepaalde app is, een instabiel netwerk waarbij de telefoon naar wifi of 3g/4g loopt te zoeken of dat het scherm continu aan staat. Zoals is aangegeven, wellicht kun je bij batterijverbruik kijken. Ik hoop dat daar duidelijker wordt wat het zou kunnen zijn.

p.s. Google play (services) verbruikt super veel.
Bij mij komt ie niet eens in de top-8 voor bij mijn 4 uur verbruik.

[ Voor 5% gewijzigd door Kiswum op 14-04-2015 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaOrange
Kiswum schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:30:
[...]

Ik zou denken dat het een bepaalde app is, een instabiel netwerk waarbij de telefoon naar wifi of 3g/4g loopt te zoeken of dat het scherm continu aan staat. Zoals is aangegeven, wellicht kun je bij batterijverbruik kijken. Ik hoop dat daar duidelijker wordt wat het zou kunnen zijn.

p.s. Google play (services) verbruikt super veel.
Bij mij komt ie niet eens in de top-8 voor bij mijn 4 uur verbruik.
Refereer je nu aan de screenshot uit mijn vorige post? Kun je verklaren waarom deze zoveel batterij verbruikt, aangezien de applicatie niet draait... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Dantis schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:28:
[...]

[afbeelding]
Ik zie dat je google play service een "groot" verbruiker.
Mijn google service vreet atm 2% en mijn scherm is 8% de grootste verbruiker.

ik heb een kleurweergave basis, brightness op max, met "auto" aangevinkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Play services is normaal, hier ook wel veel. Is alles, van locatieservice etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaOrange
Heeft iemand een andere verklaring waarom de batterij dan zo snel leeg raakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:04

Sorcerer8472

Mens sana?

Al eens de telefoon uitgezet en weer aangezet daarna?

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaOrange
Sorcerer8472 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:43:
Al eens de telefoon uitgezet en weer aangezet daarna?
Dat heb ik nu gedaan. Eens kijken of dit het probleem kan verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10:52
Ik zet 'snachts sowieso mijn Wifi uit .. heb je dat ook geprobeerd (gewoon om te testen)
Edit: Al mijn data dus ook 3/4g

's nachts wil ik niet gestoord worden door appjes.. alleen voor noodgevallen kan men mij wel bereiken door te bellen.

[ Voor 46% gewijzigd door DonJunior op 14-04-2015 11:50 ]

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Iets anders,

Mensen die de fingerprint gebruiken?
Kom er net per toeval achter dat als je 2 x de homeknop indrukt (zonder tussentijds loslaten), het toestel ontgrendeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaWkY61
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2024
Zygivt schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:52:
Iets anders,

Kom er net per toeval achter dat als je 2 x de homeknop indrukt (zonder tussentijds loslaten), het toestel ontgrendeld.
Ontgrendeld? De camera app start op en nadien heb je alleen toegang tot de fotos die je meteen maakt en niet die eerder zijn geschoten.

Wesside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt

Zygivt

Evenaren en overtreffen

HaWkY61 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:53:
[...]

Ontgrendeld? De camera app start op en nadien heb je alleen toegang tot de fotos die je meteen maakt en niet die eerder zijn geschoten.
Nee ik bedoel echt ontgrendelen
Misschien moet je iets rustiger drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jokko
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-08 20:10
HaWkY61 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:53:
[...]

Jip het zelfde de camera app start alleen net nog gestest :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaleBatzZ
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-08 14:06
Iets anders,

Bij mij is 1 keer drukken voldoende. Zo lang je je vinger maar op de home toets houdt.

Ik lust geen rotte appels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:05
Iets anders,

Is logisch toch? Je vinger wordt toch gescand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jokko
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-08 20:10
Zygivt schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:54:
[...]

Nee ik bedoel echt ontgrendelen
Misschien moet je iets rustiger drukken
Als je de eerste keer drukt zet je het scherm aan als je nog een keer drukt en je vinger laat liggen unlock je hem gewoon met je vinder afdruk :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Iets anders,

Je vingerafdruk wordt dan gelezen.
Als je 1x druk wordt ie ontgrendeld en met een beetje pech wordt Google Now ook direct gestart.
2x snel drukken zorgt ervoor dat je camera app wordt gestart (ik weet niet of dit default is of dat je het zelf zo moet instellen bij de camera instellingen).
Het klinkt als normaal gedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Ryan_ schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:55:
[...]

Is logisch toch? Je vinger wordt toch gescand?
Dat is het ook, maar ik dacht dat je moest "tappen"

No big deal overigens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Zygivt schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:56:
[...]

Dat is het ook, maar ik dacht dat je moest "tappen"

No big deal overigens
Oh zo, nee. Gewoon de vinger op de knop is voldoende :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Dantis schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:28:

[afbeelding]
Lijkt heel erg op:
http://forum.xda-develope...services-battery-t3059585

Methode 3 die daar beschreven wordt is voor niet geroote versie, maar of het handig is ...

[ Voor 12% gewijzigd door Plekuz op 14-04-2015 12:04 ]

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Zijn er mensen die dit keyboard voor de s6 hebben of weten te vinden? Swiftkey lijkt er wel op, maar ik mis me uitroeptek als 2nd key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Kwam dit net tegen in de handleiding:

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/AaZ0USsrBBcmbrPh4Z6n2kAn/full.png

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Ryan_ schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 12:12:
Kwam dit net tegen in de handleiding:

[afbeelding]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Maar wat heb je eraan?
Als je telefoon dit waarneemt, ben je er toch zelf ook toe in staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Zygivt schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 12:16:
[...]

Maar wat heb je eraan?
Als je telefoon dit waarneemt, ben je er toch zelf ook toe in staat?
Ikzelf niet zo heel veel. Wanneer je slechthorend bent is het natuurlijk wel weer ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-09 08:16
Afgelopen vrijdag de gouden s6 bemachtigd. Ik ben zeer tevreden met het toestel echt de beste telefoon die ik ooit heb gehad.

Nu wil ik hem zoals al me andere devices rooten, echter vraag ik me af of mijn buildnummer gaat werken met chainfire.

Ik beschik na een ota update over build LRX22G.G920FXXU1AOCV

Me provider is tmobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thoraxx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-08 15:03
Ook mijn baterij gaat super snel leeg. Lijkt erop dat het door de mail sync komt.

Heb Gmail en Exchange (werkmail) aan staan. Iemand tips wat en waar ik hiervoor het beste kan instellen?

Zie screens:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Uo1K7tq.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/vy7hsN5.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:15
Hey ik had een vraagje. Heeft de samsung galaxy s6 een wolfson dac? en klinkt muziek beter dan de qualcomm versies van de galaxy series?

Heeft iemand nog een code kunnen bemachtigen na de pre-registratie periode? Bij veel providers is er veel verwarring ontstaan, omdat ze ermee adverteerden zonder duidelijk de instructies voor pre-registratie te plaatsen. Overigens ga ik voor de groene versie, dus helaas val ik sowieso buiten de periode.

Is overigens de meerprijs van de edge het waard? Ik lees da de s6 edge net een tikkie langzamer is dan de s6. Komt dit door het beeldscherm?

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Monkeydancer schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 12:45:
Hey ik had een vraagje. Heeft de samsung galaxy s6 een wolfson dac? en klinkt muziek beter dan de qualcomm versies van de galaxy series?

Heeft iemand nog een code kunnen bemachtigen na de pre-registratie periode? Bij veel providers is er veel verwarring ontstaan, omdat ze ermee adverteerden zonder duidelijk de instructies voor pre-registratie te plaatsen. Overigens ga ik voor de groene versie, dus helaas val ik sowieso buiten de periode.

Is overigens de meerprijs van de edge het waard? Ik lees da de s6 edge net een tikkie langzamer is dan de s6. Komt dit door het beeldscherm?
Ik denk dat de groene versie nog wel even op zich laat wachten, volgens mij ergens eind mei. Heb het ergens op internet gelezen. Als ik het vindt post ik het. Ik moet zeggen dat de edge 64Gb in mijn bezit supersnel is, als ik dit vergelijk met mijn Galaxy note edge, en deze is al niet traag. Verschil is goed merkbaar.
Je eerste vraag weet ik niet, ik wil weer graag viper4android, heb al op xda forum gekeken maar voor lollipop is wel een versie maar werkt niet bij iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:34
Ik lees da de s6 edge net een tikkie langzamer is dan de s6. Komt dit door het beeldscherm?
De buiging van het scherm heeft verder geen invloed. Technisch zijn ze gelijk alleen de software is iets aangepast voor de Edge-functie.
Is overigens de meerprijs van de edge het waard?
Heb je al wat reviews gelezen, bijvoorbeeld die van de S6 Edge-testers van Tweakers ? Ik wéét uit betrouwbare bron ( :+ ) dat daar wel het nodige over gezegd is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Errieseeka
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11:31
iemand die een makkelijkere manier heeft gevonden om een schermafbeelding te maken? Dat over je scherm vegen met je hele hand is natuurlijk te dom voor woorden. Veeg je telkens hetgene waar je de schermafbeelding van wilt maken weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetRipper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-07 20:29
Errieseeka schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 12:59:
iemand die een makkelijkere manier heeft gevonden om een schermafbeelding te maken? Dat over je scherm vegen met je hele hand is natuurlijk te dom voor woorden. Veeg je telkens hetgene waar je de schermafbeelding van wilt maken weg.
Power + homeknop 2 sec tegelijk ingedrukt houden.

Github - Tikkie! - NED-Clan - Volvo EX30 SMSR Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Errieseeka schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 12:59:
Powerknop + Home knop. Dat vegen lukte bij mij ook maar half.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Errieseeka
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11:31
Ryan_ schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 13:00:
[...]

Powerknop + Home knop. Dat vegen lukte bij mij ook maar half.
NetRipper schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 13:00:
[...]

Power + homeknop 2 sec tegelijk ingedrukt houden.
Haha oja. Goedemorgen. Kom van een M7 af dus zat al met de volumeknoppen te stoeien. Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Wel jammer dat de Smart Lock functie niet kijkt naar je WiFi. Had wel handig geweest. Nu moet ik alsnog een third party app downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:34
Ryan_ schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 13:07:
Wel jammer dat de Smart Lock functie niet kijkt naar je WiFi. Had wel handig geweest. Nu moet ik alsnog een third party app downloaden.
Zijn typisch van die dingetjes die altijd nog met een software update (zouden) kunnen :) Android 5 is nog behoorlijk nieuw en de S6 ook. Wie weet wat voor goeds er nog komt :)

Ik hoop eerlijk gezegd ook dat ze de Edge-rand gaan gebruiken voor bijvoorbeeld notificaties (gemist gesprek, nieuwe email, etc) waarbij je voorwaarden kunt stellen wanneer 'ie dat wel of niet doet. Bijvoorbeeld
• Indien voldoende acculading
• Indien op bepaalde locatie / aan bepaald wifi / gekoppeld aan bepaald apparaat (vergelijkbaar met SmartLock)
• Indien plat liggend op z'n achterkant

Dan zou je je toestel naast je op je bureau kunnen leggen met één van de randen naar je toe gedraaid en heb je direct een overview van wat je toestel allemaal uitgespookt/binnengekregen heeft. Zoals het in de huidige opzet is moet je eerst over de rand van het scherm aaien voor je wat ziet. Dat aaien werkt lang niet altijd vlekkeloos, ik moet meestal meestal wel een paar pogingen doen voor het werkt. Per saldo ben je nu sneller als je gewoon de telefoon oppakt, aandoet zonder te ontgrendelen en dan de notificaties leest. Dát is precies waarom Edge in de huidige vorm weinig meerwaarde heeft: het lost problemen op die eigenlijk niet eens een probleem waren en dan is de Edge-oplossing ook nog eens arbeidsintensiever dan de normale handeling. Sjah :p

offtopic:
En toch denk ik dat Edge wel een goede stap is, in feite zijn we nu als Edge-gebruikers gewoon een soort van betatesters. Eigenlijk zou Samsung dat gewoon hardop moeten zeggen en een soort van klankbord moeten faciliteren waar we dit soort suggesties kunnen neerleggen :p

Leest u mee, [Verwijderde gebruiker] ? :>

[edit]

Wacht, we gaan gewoon eens kijken of we Samsung in dit topic krijgen met een irrelevante quote-melding O-)

[ Voor 7% gewijzigd door Carpento op 14-04-2015 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 09:24
Voor de mensen die problemen hebben met Exchange;

Als eerste kun je (met een extra apk'tje) de gmail versie proberen.

Maar als je echt save wil haal je alles uit de samsung app en ga je Blue Mail (nu Typ mail volgens mij) gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-09 11:01
Dat heeft de s6, maar dat betekent niet dat het geluid automatisch beter is dan phones zonder wolfson dac.
Maar goed geluid komt er iig uit de s6.
http://forum.xda-develope...io-quality-t3055115/page9

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!
An1mA schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 14:34:
[...]

Dat heeft de s6, maar dat betekent niet dat het geluid automatisch beter is dan phones zonder wolfson dac.
Maar goed geluid komt er iig uit de s6.
http://forum.xda-develope...io-quality-t3055115/page9
Dat is zeker. Ik heb vanochtend eens mijn in-ears icm mijn S6 getest en het geluid is heel erg mooi/strak! Ps deze ervaring is obv lossless (flac/wav) audiobestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
  • Laatst online: 24-11-2024
ik sta op het punt een nieuw ab af te sluiten
top 2: galaxy S6 en Note4 ; wie praat me naar de S6
formaat en batterylife en 100 euro prijsverschil houden me nu nog bij de Note4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Laatst online: 11:21

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

smeijers schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 14:43:
ik sta op het punt een nieuw ab af te sluiten
top 2: galaxy S6 en Note4 ; wie praat me naar de S6
formaat en batterylife en 100 euro prijsverschil houden me nu nog bij de Note4
Ik kom van een Note 4 en heb sinds zondag een S6. De Note 4 is een geweldig toestel, zonder twijfel. Ik vond de grootte ook geen belemmerende factor en de accu was geweldig.

De S6 is daarentegen sneller en handiger in gebruik en dat uit zich met name op snelheidsgebied (openen van apps is echt een stuk sneller op de S6) en het hanteren van het apparaat. Note 4 t.o.v. S6 is een behoorlijk verschil qua gewicht en grootte. De accu van de S6 is minder dan die van de Note 4 en tot op heden is dat mijn grootste verschil/bezwaar. In zijn algemeenheid vind ik de S6 prettiger werken met meer nuttige verbeteringen (fingerprint scanner en camera (Note 4 is overigens ook erg goed) als meest evidente voor mij).

Voor mij is de S6 op vrijwel elk gebied erg goed, behalve de accu vind ik tegenvallen t.o.v. de Note 4 (maar valt prima mee te leven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carpento schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 13:46:
[...]

Zijn typisch van die dingetjes die altijd nog met een software update (zouden) kunnen :) Android 5 is nog behoorlijk nieuw en de S6 ook. Wie weet wat voor goeds er nog komt :)

Ik hoop eerlijk gezegd ook dat ze de Edge-rand gaan gebruiken voor bijvoorbeeld notificaties (gemist gesprek, nieuwe email, etc) waarbij je voorwaarden kunt stellen wanneer 'ie dat wel of niet doet. Bijvoorbeeld
• Indien voldoende acculading
• Indien op bepaalde locatie / aan bepaald wifi / gekoppeld aan bepaald apparaat (vergelijkbaar met SmartLock)
• Indien plat liggend op z'n achterkant

Dan zou je je toestel naast je op je bureau kunnen leggen met één van de randen naar je toe gedraaid en heb je direct een overview van wat je toestel allemaal uitgespookt/binnengekregen heeft. Zoals het in de huidige opzet is moet je eerst over de rand van het scherm aaien voor je wat ziet. Dat aaien werkt lang niet altijd vlekkeloos, ik moet meestal meestal wel een paar pogingen doen voor het werkt. Per saldo ben je nu sneller als je gewoon de telefoon oppakt, aandoet zonder te ontgrendelen en dan de notificaties leest. Dát is precies waarom Edge in de huidige vorm weinig meerwaarde heeft: het lost problemen op die eigenlijk niet eens een probleem waren en dan is de Edge-oplossing ook nog eens arbeidsintensiever dan de normale handeling. Sjah :p

offtopic:
En toch denk ik dat Edge wel een goede stap is, in feite zijn we nu als Edge-gebruikers gewoon een soort van betatesters. Eigenlijk zou Samsung dat gewoon hardop moeten zeggen en een soort van klankbord moeten faciliteren waar we dit soort suggesties kunnen neerleggen :p

Leest u mee, [Verwijderde gebruiker] ? :>

[edit]

Wacht, we gaan gewoon eens kijken of we Samsung in dit topic krijgen met een irrelevante quote-melding O-)

[...]
Ben het helemaal eens met jou verhaal, op mijn note edge kan je er al meer mee doen dan nu op de S6 edge. Ik heb er bijv nu.nl opstaan met het laatste nieuws. En misschien is het ook heel makkelijk als samsung hier een een button op zet met verlichting, dat mis ik wel. Het openen aan de zijkant gaat helemaal niet lekker trouwens. Dit op en neer gaan moet ik soms wel 3 tot 4 keer doen voordat het werkt. Bij de note edge wrijf je gewoon van links naar rechts en het werkt feilloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Atratus schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 14:49:
[...]

Ik kom van een Note 4 en heb sinds zondag een S6. De Note 4 is een geweldig toestel, zonder twijfel. Ik vond de grootte ook geen belemmerende factor en de accu was geweldig.

De S6 is daarentegen sneller en handiger in gebruik en dat uit zich met name op snelheidsgebied (openen van apps is echt een stuk sneller op de S6) en het hanteren van het apparaat. Note 4 t.o.v. S6 is een behoorlijk verschil qua gewicht en grootte. De accu van de S6 is minder dan die van de Note 4 en tot op heden is dat mijn grootste verschil/bezwaar. In zijn algemeenheid vind ik de S6 prettiger werken met meer nuttige verbeteringen (fingerprint scanner en camera (Note 4 is overigens ook erg goed) als meest evidente voor mij).

Voor mij is de S6 op vrijwel elk gebied erg goed, behalve de accu vind ik tegenvallen t.o.v. de Note 4 (maar valt prima mee te leven).
+1 helemaal mee eens vooral de snelheid van de S6 is echt goed te merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Atratus schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 14:49:
[...]

Ik sluit mij hier volledig bij aan. Kom zelf ook van de Note4, en heb nu de S6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Kon het niet 123 vinden, maar als je de 1ste update installeert van de s6, kun je daarna nog rooten? Ik heb namelijk de update even in de wacht gezet, ondanks de verbeteringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
volgens mij kun je na de update "gewoon" rooten; heb je al een geweldige custom rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt

Zygivt

Evenaren en overtreffen

An1mA schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 15:40:
Kon het niet 123 vinden, maar als je de 1ste update installeert van de s6, kun je daarna nog rooten? Ik heb namelijk de update even in de wacht gezet, ondanks de verbeteringen.
chainfire oid werkt niet. Ik heb zojuist een aantal apps uit de store geprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Zygivt schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 15:53:
[...]

chainfire oid werkt niet. Ik heb zojuist een aantal apps uit de store geprobeerd
Ooh dat is minder, wacht wel even.

@smeijers recovery is er, maar geen custom rom. Daarnaast heb je root nodig voor bepaalde apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt

Zygivt

Evenaren en overtreffen

An1mA schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 15:59:
[...]

Ooh dat is minder, wacht wel even.

@smeijers recovery is er, maar geen custom rom. Daarnaast heb je root nodig voor bepaalde apps.
TWRP heb ik ondanks de berichten niet kunnen installeren zonder root.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnderDogg1905
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-10-2023
Heeft iemand paypal werkend met de vingerafdrukscanner? kan het nergens vinden namelijk.
Kan me herrineren dat het wel erbij stond.
Onder inlogopties van paypal staat ook geen vingerafdruk bij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11:25
UnderDogg1905 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 16:03:
Heeft iemand paypal werkend met de vingerafdrukscanner? kan het nergens vinden namelijk.
nope, verdwenen uit fingerprints settings na de update of inloggen app (want stond er wel in voor ik update / app installeerde).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
UnderDogg1905 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 16:03:
Ik heb het gisteren ook nog geprobeerd, maar net zoals jij er niets over gevonden. Binnen Paypal is de enige inlog optie met usernaam/wachtwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnderDogg1905
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-10-2023
dafmay schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 16:09:
[...]

Ik heb het gisteren ok nog geprobeerd, maar net zoals jij er niets over gevonden. Binnen Paypal is de enige inlog optie met usernaam/wachtwoord.
Idd. best wel irritant.
Nu hebben we een vingerprintscanner kunnen we er nog niets mee.
Hakki schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 16:08:
[...]

nope, verdwenen uit fingerprints settings na de update of inloggen app (want stond er wel in voor ik update / app installeerde).
Ooh oke..Hopelijk komt het snel terug dan.

edit:
Filmpje van paypal gevonden op youtube waarbij wordt uitgelegd hoe je je fingerprint werkend kan krijgen op de galaxy s5.
De app geinstalleerd via samsung app store.
Krijg nu wel de optie onder instellingen ->accounts-> paypal Link
Bij het registreren van de afdruk gaat het fout. :-(.

[ Voor 20% gewijzigd door UnderDogg1905 op 15-04-2015 11:42 . Reden: Link toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
*off-topic*

Ik heb mij hier al eerder over verbaasd...is er nu echt geen mogelijkheid op dit prachtige forum om te multi-quoten (zoals op andere fora wel kan)? Ik mis de optie namelijk zo nu en dan....maar misschien kijk ik er over heen? (nu dmv handmatig copy&paste van meerdere quotes)

[ Voor 9% gewijzigd door dafmay op 14-04-2015 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
dafmay schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 16:18:
*off-topic*

Ik heb mij hier al eerder over verbaasd...is er nu echt geen mogelijkheid op dit prachtige forum om te multi-quoten (zoals op andere fora wel kan)? Ik mis de optie namelijk zo nu en dan....maar misschien kijk ik er over heen? (nu dmv handmatig copy&paste van meerdere quotes)
Kan wel. Eerst iemand quoten, daarna op het quote knopje klikken van het bericht dat je wilt quoten.

[ Voor 4% gewijzigd door Ryan_ op 14-04-2015 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryan_ schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 16:20:
[...]

Kan wel. Eerst iemand quoten, daarna op het quote knopje klikken van het bericht dat je wilt quoten.
Verdomd! Handig...thx voor deze tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zygivt schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 15:53:
[...]

Ik heb mijn edge al geroot hoor, alleen niet met chainfire.
Hier de link.
http://www.androidguys.co...ot-the-samsung-galaxy-s6/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 16:45
pappaleone schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 16:26:
Hier de link.
Dat is van Chainfire d:)b

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 21:40

Steeffoon

Smartphone-nerd

Nu voor de tweede keer terug naar Coolblue. Toestel heeft hier ook een roze gloed onderin. Krijg wel weer een nieuwe, erg netjes, maar ik neig bijna weer naar een One M8. Had echt veel beter verwacht van Sammy.

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoi Brad ik heb hem van deze site
http://www.ibtimes.co.uk/...odel-cf-auto-root-1492852
Werkt prima. naam is zerolfte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 16:45
Ja, is (uiteraard) ook van Chainfire. Zonder hem geen root.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 07:04

Convoy

g44p

pappaleone schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 16:26:
[...]

Hier de link.
CF-Auto-Root-….zip << waar denk je dat die CF voor staat :+ 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Convoy schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 16:43:
[...]

CF-Auto-Root-….zip << waar denk je dat die CF voor staat :+ 8)
Sorry guys ik was er niet opgekomen 8)7 , maar hij werkt dat is het belangrijkste toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-09 17:48

Tammesp

Next is now

Voor mensen die gratis Deezer willen gebruiken dat kan nu! De activatie van 3 maand gratis werkt sinds vandaag. Heerlijk 3 maand gratis muziek ;)

Via de Galaxy store downloaden.

Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 21:14
Tammesp schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 17:46:
Voor mensen die gratis Deezer willen gebruiken dat kan nu! De activatie van 3 maand gratis werkt sinds vandaag. Heerlijk 3 maand gratis muziek ;)

zonder creditcard gegevens ed in te hoeven vullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand een idee bij mij gaat vrij vaak de verlichting niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pappaleone schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 18:16:
Iemand een idee bij mij gaat vrij vaak de verlichting niet uit.
Sorry al gevonden slim sluimeren stond nog aan 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachoman
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
Tammesp schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 17:46:

ja in principe wel, kan ook paypal of ideal bij mij.

[ Voor 34% gewijzigd door Nachoman op 14-04-2015 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waarez
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01-09 15:10
Iemand anders dit probleem met zijn S6 edge? Het front panel aan de linker bovenkant komt beetje los indien goed ingedrukt..

https://www.youtube.com/watch?v=L4acMrkPHu0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachoman
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
Waarez schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:16:
Iemand anders dit probleem met zijn S6 edge? Het front panel aan de linker bovenkant komt beetje los indien goed ingedrukt..

YouTube: S6 loose front panel #loosegate?
waarom ga je daar nou weer op lopen drukken? :P

en nee, ik heb er geen last van. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarez schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:16:

https://www.youtube.com/watch?v=L4acMrkPHu0
Die zou ik even terug brengen, en om laten ruilen voor een nieuw exemplaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 10:20

koekjah

Luctor et emergo

Ik ben écht positief verbaasd over de accu van de S6. Ik heb hem gister ochtend (13 april) uit de lader gehaald om 07:00 uur en tot op heden niet meer in de lader gedaan.
Zit nu nog steeds op 32% batterij en gebruik de telefoon toch regelmatig, al is het niet heel intensief.

Wifi staat uit, GPS & Bluetooth aan. Ik doe alles via het 4g netwerk en zit regelmatig op facebook, internet, twitter, whatsapp, nu.nl app enz.

Nu maar hopen dat het zo blijft.....

Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
koekjah schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:41:
Ik ben écht positief verbaasd over de accu van de S6. Ik heb hem gister ochtend (13 april) uit de lader gehaald om 07:00 uur en tot op heden niet meer in de lader gedaan.
Zit nu nog steeds op 32% batterij en gebruik de telefoon toch regelmatig, al is het niet heel intensief.

Wifi staat uit, GPS & Bluetooth aan. Ik doe alles via het 4g netwerk en zit regelmatig op facebook, internet, twitter, whatsapp, nu.nl app enz.

Nu maar hopen dat het zo blijft.....
Same here, accu trekt erg goed. Maar ik kom dan ook van een Nexus 4...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Ik merk ook dat de batterij het steeds beter gaat doen na een x aantal dagen gebruik. In mijn geval vanaf vrijdag. Het lijkt wel of de batterij per dag beter gaat presteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Ryan_ schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:01:
Ik merk ook dat de batterij het steeds beter gaat doen na een x aantal dagen gebruik. In mijn geval vanaf vrijdag. Het lijkt wel of de batterij per dag beter gaat presteren.
Interessant, ik zit juist hevig te twijfelen of ik hem niet ga retourneren. Sinds zondag in gebruik en na 12 uur gebruik zit ik op 15%. Mijn Note 4 zat altijd rond de 60% met identiek gebruik. Enig punt dat mij zwaar stoort nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Atratus schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:04:
[...]

Interessant, ik zit juist hevig te twijfelen of ik hem niet ga retourneren. Sinds zondag in gebruik en na 12 uur gebruik zit ik op 15%. Mijn Note 4 zat altijd rond de 60% met identiek gebruik. Enig punt dat mij zwaar stoort nu.
Dit had ik zaterdag ook. Kan je eventueel nog terug lezen. We zijn nu 14 uur verder sinds de laatste lading en ben net de 50% gepasseerd. Volgens de batterij statistieken heb ik nu nog 12 uur te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij doet de accu het vooralsnog ook gewoon prima, al lijkt hij iets slechter te worden nu... Grootste boosdoener op het moment zijn echter de "Google-app" en "Google Sevices" die de top twee waren bij mijn vorige gebruik (waarbij ik ongeveer 20% overhield). Ze hadden 9% en 16% opgeslokt, terwijl display op de derde plek stond met 8% en ruim 2 uur en 45 minuten op de teller (totale tijd was rond de 22 uur geloof ik voor de opgegane 80%).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
Atratus......

wat is volgens jou de plus van S6 op de Note4?

[ Voor 16% gewijzigd door smeijers op 14-04-2015 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-09 17:48

Tammesp

Next is now

theuberdude14 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 17:55:
[...]

Je moet via paypal of ideal aanmelden. Maar je kan gewoon na de 3 maanden het weer annuleren zodat je er niets voor betaald hebt ;)

Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

smeijers schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:39:
[quote]Ryan_ schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:19:
[...]

wat is volgens jou de plus van S6 op de Note4?
S6 t.o.v. Note 4 pluspunten:

+ Makkelijker in dagelijks gebruik (veel compacter en lichter)
+ Ervaring is een stuk sneller. Apps starten met lichtsnelheid en dat is echt merkbaar.
+ Camera starten is in minder dan een seconde en de opties zijn duidelijker en ik vind de foto's kwalitatief sterker over komen. De Note 4 heeft overigens ook een zeer goede camera.
+ Look & feel is super (nul plastic)
+ Fingerprint scanner werkt nu wel (i.p.v. boven naar beneden swipen, want dat werkte zo belemmerend vond ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacco-M
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-09 14:57
Mijn ervaringen met de edge zijn momenteel overwegend positief ik moet alleen wennen hoe ik hem vast moet houden als ik op bed lig, dan snijden de randjes op 1 of andere manier toch wel.

Verder is het scherm echt fantastisch vooral bij fel zonlicht is het erg goed af te lezen, alleen in het donker is het aan de randen net iets anders van kleur donkerder klopt dit?
Batterijduur is volgens mij ook gewoon goed zit nu nog op 53%

Ik heb alleen nog een vraag ben al even aan het google maar kan het niet vinden bij de MM kon ik het scherm activeren door er twee keer op te tikken maar ik kan dit nergen vinden in de instellingen of op google weet iemand of dit nog kan of dat het puur voor de demo's was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:26:
Bij mij doet de accu het vooralsnog ook gewoon prima, al lijkt hij iets slechter te worden nu... Grootste boosdoener op het moment zijn echter de "Google-app" en "Google Sevices" die de top twee waren bij mijn vorige gebruik (waarbij ik ongeveer 20% overhield). Ze hadden 9% en 16% opgeslokt, terwijl display op de derde plek stond met 8% en ruim 2 uur en 45 minuten op de teller (totale tijd was rond de 22 uur geloof ik voor de opgegane 80%).
Accu is hier na 3 x laden echt prima, bij mijn note edge is dit beduidend minder, maar dit kan komen omdat ik een custom rom heb op de note edge. Het wordt tijd dat google eens actie gaat ondernemen om dat google sevices iets minder te laten consumeren. Op de note edge staat hij ook vaak boven aan de lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pappaleone schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:58:
[...]

Accu is hier na 3 x laden echt prima, bij mijn note edge is dit beduidend minder, maar dit kan komen omdat ik een custom rom heb op de note edge. Het wordt tijd dat google eens actie gaat ondernemen om dat google sevices iets minder te laten consumeren. Op de note edge staat hij ook vaak boven aan de lijst.
Ik wacht het nog een paar dagen af. Hij geeft nu aan dat met een volle accu ik zon 28-30 uur vooruit moet kunnen, en met aankomende nacht erbij moet dit ook wel haalbaar zijn. Misschien heeft het ook geholpen dat de telefoon een keer aan uit is geweest. De eerste nacht heeft hij namelijk maar 4% verbruikt, terwijl afgelopen nacht dat 12% was, maar toen was Google wel even flink bezig geweest volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-09 20:20

DjVe

Hatsaflats!

Ik vind de accu prima. Met 3 uur sporttracker + spotify en over de dag waf surfen/Whatsappen/Facebook kom Ik ruim de dag + nacht door. Ik de ochtend even een uurtje op de lader en hij zit weer vol. Ideaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Ik merk dat met geringe aanpassingen de telefoon in de aktieve autolader van Brodit van mijn Nexus 4 past :) Een stukje plastic achter de connector zodat hij mooi uitlijnt de edge en klaar. Helemaal goed.

Die dingen zijn toch al zo duur dus dat is mooi meegenomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-09 17:32

Tim Schuhmacher

abasios

Ik heb antwoord van Samsung op mijn NFC vraag. De oude Mifare S50 FM08 chip wordt niet meer ondersteund. De volgende 2 hebben ze voor mij succesvol getest:

NXP MIFARE DESFire EV1 tag – Type 4
NXP NTAG203(F) tag – Type 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 21:40

Steeffoon

Smartphone-nerd

Vandaag bij Coolblue een nieuw exemplaar gekregen. Dat is inmiddels exemplaar 3. Ik mag hopen dat ik hier wel mee de rest van mijn twee jaar mee vol kan houden, zonder dat er problemen op treden. Heb in ieder geval toch nog een positief iets gevonden over de camera, deze is vanmiddag geschoten met de Galaxy S6:

Afbeeldingslocatie: https://farm9.staticflickr.com/8819/16962446928_5ea42282cd_b.jpg

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Steeffoon schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 22:52:
Vandaag bij Coolblue een nieuw exemplaar gekregen. Dat is inmiddels exemplaar 3. Ik mag hopen dat ik hier wel mee de rest van mijn twee jaar mee vol kan houden, zonder dat er problemen op treden. Heb in ieder geval toch nog een positief iets gevonden over de camera, deze is vanmiddag geschoten met de Galaxy S6:

[afbeelding]
Hey bekend terrein voor mij, ook Bredanaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 17:26
Zojuist heb ik mijn review afgemaakt. Het is mijn eerste review over een mobiel en het kan natuurlijk altijd beter. Ik ben jaloers op de review van Kiswum. Zo'n goede review kan ik (nog) niet maken, maar ik heb mijn best gedaan:
productreview: Samsung Galaxy S6 Edge 32GB Zwart review door MLPN

Als je opmerkingen/vragen hebt over de review, hoor ik het natuurlijk graag :)

[ Voor 9% gewijzigd door MLPN op 14-04-2015 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 21:14
Moet zeggen ze hebben er een verbazend goede dac/amp in gezet, komt een flink geluid uit mn 80 ohms cans. Telefoon word er niet eens warm van

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dacht ergens gelezen te hebben dat de uitgangs-spanning niet zo hoog was en dus ook het geluid niet. Ik vind dat het behoorlijk hard kan. Ook de speaker/ringtone kan behoorlijk hard, dus oproepen missen is er niet meer bij.
Heb hem vergeleken met galaxy S5 en iphone 6
Pagina: 1 ... 22 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Rooten en custom roms worden besproken in ~~~~~~~[Samsung Galaxy S6] Rooten en Custom ROM's
Levertijden mogen in [Samsung Galaxy S6 + S6 Edge] Levertijden & Prijzen besproken worden.
Voor accessoires hebben we een eigen topic, kijk hier: [Samsung Galaxy S6 / S6 edge] Accessoires Topic

Dit topic is niet bedoeld om te vragen om codes.