Zijn typisch van die dingetjes die altijd nog met een software update (zouden) kunnen

Android 5 is nog behoorlijk nieuw en de S6 ook. Wie weet wat voor goeds er nog komt
Ik hoop eerlijk gezegd ook dat ze de Edge-rand gaan gebruiken voor bijvoorbeeld notificaties (gemist gesprek, nieuwe email, etc) waarbij je voorwaarden kunt stellen wanneer 'ie dat wel of niet doet. Bijvoorbeeld
• Indien voldoende acculading
• Indien op bepaalde locatie / aan bepaald wifi / gekoppeld aan bepaald apparaat (vergelijkbaar met SmartLock)
• Indien plat liggend op z'n achterkant
Dan zou je je toestel naast je op je bureau kunnen leggen met één van de randen naar je toe gedraaid en heb je
direct een overview van wat je toestel allemaal uitgespookt/binnengekregen heeft. Zoals het in de huidige opzet is moet je eerst over de rand van het scherm aaien voor je wat ziet. Dat aaien werkt lang niet altijd vlekkeloos, ik moet meestal meestal wel een paar pogingen doen voor het werkt. Per saldo ben je nu sneller als je gewoon de telefoon oppakt, aandoet zonder te ontgrendelen en dan de notificaties leest. Dát is precies waarom Edge in de huidige vorm weinig meerwaarde heeft: het lost problemen op die eigenlijk niet eens een probleem waren en dan is de Edge-oplossing ook nog eens arbeidsintensiever dan de normale handeling. Sjah
offtopic:
En toch denk ik dat Edge wel een goede stap is, in feite zijn we nu als Edge-gebruikers gewoon een soort van betatesters. Eigenlijk zou Samsung dat gewoon hardop moeten zeggen en een soort van klankbord moeten faciliteren waar we dit soort suggesties kunnen neerleggen
Leest u mee, [Verwijderde gebruiker] ?

[edit]
Wacht, we gaan gewoon eens kijken of we Samsung in dit topic krijgen met een irrelevante quote-melding
[
Voor 7% gewijzigd door
Carpento op 14-04-2015 13:48
]