Nickname does not reflect reality
A Calender + werkt erg prettig. Die gebruik is zelfs liever dan de SPlannerRyan_ schreef op maandag 13 april 2015 @ 10:37:
[...]
Ah, dat verklaard. Dankje. Dan maar op zoek naar een andere agenda app
Live youre Life and Enjoy every Day
Bedankt voor de tip. Ga ik uitproberen.jokapo schreef op maandag 13 april 2015 @ 10:45:
[...]
A Calender + werkt erg prettig. Die gebruik is zelfs liever dan de SPlanner
Zedge geïnstalleerd, 2880x2560 wallpaper gepakt, doet het prima (op Nova uiteraard).
Aangezien het groter is dan 1440x2560 wordt 'ie wellicht gescaled. Je kan wel de wallpaper croppen, deze staat gewoon in een Zedge mapje op je telefoon
Mag je eeuwig laten zitten aangezien het gaatje er in groot genoeg isRyan_ schreef op maandag 13 april 2015 @ 11:12:
Hebben jullie dat plasticje voor de lens er al af? Zit er hier nog steeds op.
Ik heb ze er beide af, camera en sensors er langs.Ryan_ schreef op maandag 13 april 2015 @ 11:12:
Om zeker te zijn dat alles goed werkt, is het beter om het eraf te halen. Gebruik je de camera en de hartslagsmeter niet, laat het dan maar gewoon zittenRyan_ schreef op maandag 13 april 2015 @ 11:12:
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Tot nu toe zijn de foto's subliem! Laat hem er dan ook voorlopig nog even opzitten denk ikKiswum schreef op maandag 13 april 2015 @ 11:22:
[...]
Om zeker te zijn dat alles goed werkt, is het beter om het eraf te halen. Gebruik je de camera en de hartslagsmeter niet, laat het dan maar gewoon zitten
Ik heb overigens een paar tips van hierboven net meegenomen voor de vingerafdruk scanner. Ik had verschillende problemen vooral als ik net gedoucht had of koude handen hebt, dan heeft die bij mij beetje moeite om mijn vinger te herkennen. Ik ben benieuwd of dat nu voorkomen kan worden door mijn vinger op verschillende manieren te scannen.
[ Voor 8% gewijzigd door n2theb op 13-04-2015 11:29 ]
Als je een 2e vinger wilt gebruiken, voeg deze dan handmatig toe en probeer dit niet te combineren met je 1e vinger.
Ik heb het nogmaals bekeken en ik heb zojuist meerdere vingers toegevoegd. Ik heb nu het volgende in mijn menu staan voor 3 verschillende vingers.
Vingerafdruk 1
Vingerafdruk 2
Vingerafdruk 3
Ik heb dit ook gedaan en bij mij werkt het nu perfect. Gewoon meerdere vingerafdrukken toevoegen, meerdere posities van de vinger die je gebruikt.Kiswum schreef op maandag 13 april 2015 @ 11:48:
Ik heb de scan met mijn vinger slechts met 1 vinger gedaan en dat ging perfect.
Als je een 2e vinger wilt gebruiken, voeg deze dan handmatig toe en probeer dit niet te combineren met je 1e vinger.
Ik heb het nogmaals bekeken en ik heb zojuist meerdere vingers toegevoegd. Ik heb nu het volgende in mijn menu staan voor 3 verschillende vingers.
Vingerafdruk 1
Vingerafdruk 2
Vingerafdruk 3
Uiteraard altijd specifiek 1 vinger per registratie doen! Anders kun je inderdaad problemen krijgen...
Ik gebruik slechts mijn linkerduim en soms rechterwijsvinger voor het ontgrendelen, dus aan 2 vingers registreren heb ik persoonlijk voldoende. Maar misschien geldt dit voor anderen weer niet...
[ Voor 13% gewijzigd door dafmay op 13-04-2015 11:54 . Reden: typos ]
Bij instellingen en dan accessoires?Smeldor schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:12:
Iemand enig idee waarom mijn scherm niet uitgeschakeld word als ik mijn samsung flip wallet case dicht doe? Probeer in settings een optie te vinden om s-view in te schakelen maar kan nergens iets vinden.
Ik had wel nog een vraagje over het toestel. Weet iemand wat de beste manier is om het toestel op te laden? helemaal leeg laten lopen en dan tot 100% opladen, of kan je hem tussendoor ook even een half uurtje hier en daar bijladen? De reden dat ik dit vraag is omdat er natuurlijk een draadloze oplaadfunctie is, maar als je die gebruikt wordt elke keer als je je telefoon oppakt het opladen onderbroken. Is dit niet slecht voor de batterij?
Toevallig werd dit gisteren gepost:Joeriwillemsen schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:20:
Ik had wel nog een vraagje over het toestel. Weet iemand wat de beste manier is om het toestel op te laden? helemaal leeg laten lopen en dan tot 100% opladen, of kan je hem tussendoor ook even een half uurtje hier en daar bijladen? De reden dat ik dit vraag is omdat er natuurlijk een draadloze oplaadfunctie is, maar als je die gebruikt wordt elke keer als je je telefoon oppakt het opladen onderbroken. Is dit niet slecht voor de batterij?
markiebiboy schreef op zondag 12 april 2015 @ 13:32:
[...]
Helemaal leegtrekken is voor accu's niet goed
Beste gewoon bijladen wanneer nodig. Een halve oplaad cyclus telt niet als een hele cyclus dus het is voor de accu niet slecht. Een lithium batterij gaat eerder door de factor tijd stuk dan door de factor gebruik.
Vind de helderheid sensor niet zo goed als de iphone. Bij zonlicht is de helderheid van de iphone hoger, tenzij er direct zonlicht op de S6 valt, dan gaat het beeld in één keer fel. Het zou eigenlijk geleidelijker moeten gaan.
Ook heb ik het idee dat video opnamen niet 100% vloeiend zijn. Het is of het beeld af en toe stopt en weer verder gaat. Dit is echt minimaal en denk dat de meesten het misschien niet eens zal opvallen.
Voor de rest is gaat alles nog snel alleen de animaties op de iphone gaan wel soepeler waardoor het geheel wat soepeler lijkt te gaan. Qua snelheid maakt het niet uit.
Foto's zijn wel erg goed ook bij minder licht.
Met "goed behandelen" bedoel ik de laad controle circuit in de telefoon, en dus niet afhankelijk van hoe de eindgebruiker hem al dan niet op de lader aansluit / legt. Als Samsung zijn werk goed gedaan heeft moet die accu jaren lang mee kunnen gaan.
En dat is te hopen, want de accu is bij de S6 niet vervangbaar...
Ik ben eigenlijk benieuwd wat er in de garantievoorwaarden over geschreven wordt.
dit is namelijk nogal vervelend

Dat is een deel plastic hierdoor werkt de antenne goed.Ryan_ schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:08:
Waar dienen die 2 lichtere stukjes eigenlijk voor? Deze zitten boven en onderop de S6. Zijn dit ledjes? Ik heb ze namelijk nog niet zien oplichten?
[afbeelding]
Zonder die witte deeltjes had je helemaal geen bereik omdat al het aluminiuum dan het bereik zou verstoren
Ps voorlopig ga ik het zelf even zonder root en custom rom doen...de S6 loopt tot nu toe super en ik mis niets
[ Voor 30% gewijzigd door dafmay op 13-04-2015 13:20 ]
Ja hoor, in de toetsenbord instellingen. Wat heb je daar momenteel staan?sgouman schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:00:
is er een mogelijkheid om het automatisch aanvullen van woorden uit te zetten?
dit is namelijk nogal vervelend
Daarover gesproken. Hebben jullie gemerkt dat spaties niet altijd worden toegevoegd na het swypen van een woord?
Ik heb dit vanochtend bij Whatsapp gemerkt, maar soms merk ik het ook op Facebook of websites.
De instelling voor "automatische spatiëring", staat gewoon aan voor mijn 2 talen.
Mooi, dat was vroeger een ramp met Exynos chips. Nu kan het dus wel.dafmay schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:18:
Ik lees net dat Samsung de kernel source code heeft vrijgegeven dus dat is een mooie 1e (en benodigde) stap op weg naar custom roms.
Het is geluktKiswum schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:19:
[...]
Ja hoor, in de toetsenbord instellingen. Wat heb je daar momenteel staan?
Daarover gesproken. Hebben jullie gemerkt dat spaties niet altijd worden toegevoegd na het swypen van een woord?
Ik heb dit vanochtend bij Whatsapp gemerkt, maar soms merk ik het ook op Facebook of websites.
De instelling voor "automatische spatiëring", staat gewoon aan voor mijn 2 talen.
bedankt
Gelezen dat Samsung kijkt naar Knox warranty void die bij een root of flash op 0x1 gezet word.
Als je je telefoon root, dan kan Knox de veiligheid niet meer garanderen.secretdk schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:28:
Als ik mijn galaxy s6 root, behoud ik dan mijn garantie?
Gelezen dat Samsung kijkt naar Knox warranty void die bij een root of flash op 0x1 gezet word.
Hetzelfde geldt voor apps van je bank/creditcard. Deze apps mogen namelijk niet op geroote telefoons worden geïnstalleerd i.v.m. privacy. Althans, het mag wel, maar bij schade zijn zij niet/minder aansprakelijk.
Hoe Samsung als fabrikant, omgaat met geroote telefoons weet ik niet. Wellicht kunnen ze wel moeilijk doen bij garantie afhandeling (de regels omtrent root en garantie is nog niet waterdicht vastgelegd).
Knox interesseert mij verder niet zo erg. Het zou wel vervelend zijn als ik een defect aan de hardware krijg en Samsung dit niet repareert omdat hij geroot is.Kiswum schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:33:
[...]
Als je je telefoon root, dan kan Knox de veiligheid niet meer garanderen.
Hetzelfde geldt voor apps van je bank/creditcard. Deze apps mogen namelijk niet op geroote telefoons worden geïnstalleerd i.v.m. privacy. Althans, het mag wel, maar bij schade zijn zij niet/minder aansprakelijk.
Hoe Samsung als fabrikant, omgaat met geroote telefoons weet ik niet. Wellicht kunnen ze wel moeilijk doen bij garantie afhandeling (de regels omtrent root en garantie is nog niet waterdicht vastgelegd).
Je zou er dus wel recht op hebben. Zoals we weten, recht hebben en recht krijgen zijn 2 verschillende dingen.
nieuws: Garantie telefoons mag niet vervallen bij root of jailbreak
nieuws: HTC gaf klanten onterecht geen garantie na unlocken bootloader
nieuws: Samsung gaat gebrickte telefoons standaard onder garantie repareren
Samsung kennende zullen ze vast de exynos drivers niet vrijgeven en da's toch wel jammer.dafmay schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:44:
En vlak na het uitbrengen door Samsung van de kernel source is nu ook TWRP recovery beschikbaar voor de S6. Allemaal mooi nieuws vwb root-en
Wat een mooi nieuws op deze maandagmiddagdafmay schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:44:
En vlak na het uitbrengen door Samsung van de kernel source is nu ook TWRP recovery beschikbaar voor de S6. Allemaal mooi nieuws vwb root-en
Ik lust geen rotte appels...
Wat missen jullie? Of is het gewoon een goede stap voor uit? Ik mag over een paar weken verlengen en twijfel om te wachten op de volgende Nexus of de S6
Wellicht komt het door het schuine scherm? Ik heb de edge..
[/quote]
Ik heb net het volgende mailtje ontvangen :
Geachte heer ,
Uw nalevering heeft nummer 12629483. Houd dit nummer en deze bevestiging bij de hand als u contact met ons opneemt, dan kunnen we u meteen van dienst zijn.
OVERZICHT NALEVERING
----------------------------------------------------------------
Uw nalevering bestaat uit de volgende producten:
1 x A-Solar Xtorm AL265 Pocket 2600 mAh (EUR 0,00) Totaal: EUR 0,00
____________ +
Subtotaal: EUR 0,00
Totaal: EUR 0,00
Uw nalevering wordt verzonden naar
Super dat het Coolblue het alsnog netjes opstuurt!
Ik denk het niet, gebruik je tegenwoordig nog zoveel SMS berichten?sgouman schreef op maandag 13 april 2015 @ 14:00:
WEet iemand al hoe je uit kan zetten dat niet je hele scherm aangaat bij een SMS? maar allleen het ledje. bij whatsapp enz blijft mijn scherm wel gewoon op zwart.
[Samsung Galaxy S6] Ervaringen en Discussie[filter_keywords]=sms
Bij deze mijn poging om je te helpen.
Instellingen -> Geluiden en meldingen -> Appmeldingen -> Berichten -> Inhoud verb. op vergr.scherm
Als dat niet helpt, klik dan op het instellingen icoontje en schuif het balkje van Aan naar Uit.
Nee want dan krijg je volgends mij helemaal niet meer het bericht op je lockscreen dat wil ik wel graag. maar alleen niet dat het hele scherm oplichtKiswum schreef op maandag 13 april 2015 @ 14:05:
[...]
Ik denk het niet, gebruik je tegenwoordig nog zoveel SMS berichten?
[Samsung Galaxy S6] Ervaringen en Discussie[filter_keywords]=sms
Bij deze mijn poging om je te helpen.
Instellingen -> Geluiden en meldingen -> Appmeldingen -> Berichten -> Inhoud verb. op vergr.scherm
Als dat niet helpt, klik dan op het instellingen icoontje en schuif het balkje van Aan naar Uit.
dit is nogal vervelend snachts
Inderdaad Samsung is helaas in het verleden niet de makkelijkste geweest hierinFenomeno24 schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:54:
[...]
Samsung kennende zullen ze vast de exynos drivers niet vrijgeven en da's toch wel jammer.

Instellingen -> Geluiden en meldingen -> Niet Storen
Bedankt dat wist ik niet.Kiswum schreef op maandag 13 april 2015 @ 14:08:
Als het 's nachts vervelend is, dan kun je gewoon de avondklok instellen.
Instellingen -> Geluiden en meldingen -> Niet Storen
De kans dat deze drivers, of die van de camera, zullen worden vrijgegeven rond ik naar boven af op nul procentdafmay schreef op maandag 13 april 2015 @ 14:07:
Inderdaad Samsung is helaas in het verleden niet de makkelijkste geweest hierinHopelijk heeft men met de S6 het licht eindelijk gezien en verandert dit...
Ik kom vanaf een Nexus 5. Absoluut een grote stap vooruit! Hij is merkbaar sneller, veel sneller. Camera stap vooruit, accuduur is beter, etc.Dubrillion schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:58:
Mensen die de Nexus 5 voor hun S6 / S6 Edge hadden:
Wat missen jullie? Of is het gewoon een goede stap voor uit? Ik mag over een paar weken verlengen en twijfel om te wachten op de volgende Nexus of de S6
Wel moest ik wennen aan het uiterlijk. De Nexus is lekker plain & simpel. Heb geprobeerd de interface van m'n Nexus zoveel mogelijk weer na te bootsen (Google toetsenbord en Nova launcher geinstalleerd).
Da's niet veel danBrad Pitt schreef op maandag 13 april 2015 @ 14:09:
[...]
De kans dat deze drivers, of die van de camera, zullen worden vrijgegeven rond ik naar boven af op nul procent
Ehhmmm, mijn assumptie is niet een volledig bewezen waarheid hoor

Verwijderd
Het is dus evenveel waard als wat "Rutte" ons wijs maaktBrad Pitt schreef op maandag 13 april 2015 @ 14:11:
[...]
...en ik had je nog wel zo hoog zittenBrad Pitt schreef op maandag 13 april 2015 @ 14:11:
[...]
Nee, wel wat meer dan datVerwijderd schreef op maandag 13 april 2015 @ 14:13:
Het is dus evenveel waard als wat "Rutte" ons wijs maakt
Oh maar dit komt ook gewoon uit hoor
[ Voor 26% gewijzigd door Brad Pitt op 13-04-2015 14:18 ]
Verwijderd
Kan dit na een lange tijd (2 jaar) schade geven? Op zich stoort het me niet zo maar als ik beter kan retourneren dan doe ik dat.
CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i
Nee en ik hoor ook niets rammelen als ik de telefoon heen en weer schud.DeeSung schreef op maandag 13 april 2015 @ 14:24:
Zitten jullie homebutton ook los?
Niet echt los, maar de linkerkant zit zeker ietsje 'soepeler' dan de rechterkant. Je hoort ook een klein tikje wanneer je aan links indrukt. Het stoort mij verder (gelukkig!) niet. Ps mijn Note4 had precies hetzelfde.DeeSung schreef op maandag 13 april 2015 @ 14:24:
[ Voor 3% gewijzigd door dafmay op 13-04-2015 14:29 ]
Ik dus wel. Hinderlijk ditFenomeno24 schreef op maandag 13 april 2015 @ 14:27:
[...]
Nee en ik hoor ook niets rammelen als ik de telefoon heen en weer schud.
yup paarssgouman schreef op maandag 13 april 2015 @ 14:27:
Een vraagje is de internet icoontje op jullie homescreen ook paars. bij alle vorige toestellen van samsung was dit namelijk bluaw
Verwijderd
Is denk ik de OIS !!DeeSung schreef op maandag 13 april 2015 @ 14:30:
[...]
Ik dus wel. Hinderlijk dit. Het klinkt zo goedkoop.
Gewoon omruilen. Anders ga je er spijt van krijgen en doe het snel nu al die shops foutjes in het toestel makkelijker onderkennen.DeeSung schreef op maandag 13 april 2015 @ 14:30:
[...]
Ik dus wel. Hinderlijk dit. Het klinkt zo goedkoop.
Je hebt gelijk. Maar als ik hele zachte drukjes geef op de homebutton hoor ik hem wel
Dat wil ik ook wel alleen ben ik bang dat ik een slechter scherm krijg. dillema's.Fenomeno24 schreef op maandag 13 april 2015 @ 14:36:
[...]
Gewoon omruilen. Anders ga je er spijt van krijgen en doe het snel nu al die shops foutjes in het toestel makkelijker onderkennen.
[ Voor 42% gewijzigd door DeeSung op 13-04-2015 14:40 ]
Er zijn gelukkig tweakers die zo slim waren 2x te registreren en die mij in ieder geval een PB stuurden met een code.Kappade schreef op maandag 13 april 2015 @ 10:27:
vingerafdrukscanner werkt niet goed als je je duim verticaal hebt geregistreerd, en wilt hem vervolgens horizontaal ontgrendelen. probeer dus tijdens het registreren onder beide hoeken je vinger neer te leggen. in het ergste geval zou je 1x je duim met verschillende verticale plaatsingen kunnen registreren en nog een registratie met horizontaal. dan MOET het gewoon altijd goed zijn.
Vind overigens die draadloze lader actie wel flauw. Ik kom er nu pas achter dat ik VOORAF moest registreren om ACHTERAF in aanmerking te komen. Hadden ze gewoon zoals altijd met barcode moeten doen.
Waarvoor dank aan de persoon en aan ja, het forum hier
Nee, het enige wat je mag horen rammelen is de stabilisator van je camera. Deze moet je namelijk horen, anders zit ie er denk ik niet inDeeSung schreef op maandag 13 april 2015 @ 14:24:
Iedereen hoort dus de telefoon rammelen als hij/zij deze op en neer schud. Om zeker te zijn dat je geen andere dingen hoort rammelen, dan kun je lichtjes op de homeknop en volume knoppen drukken zodat je zeker weet dat deze niet rammelt.
[ Voor 7% gewijzigd door Kiswum op 13-04-2015 14:51 ]
*knip, Hier waren we in het verleden toch al heel duidelijk over?
[ Voor 21% gewijzigd door PaT op 14-04-2015 11:25 ]
Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl
Verwijderd
Plastic van de lens eraf gehaald ?Steeffoon schreef op maandag 13 april 2015 @ 15:00:
Ik heb gisteren en vandaag een reeks uitgebreide foto's geschoten. Om eerlijk te zijn: ik kan me niet vinden in alle overweldige, positieve berichten over de camera van de Samsung Galaxy S6. Het is voor de camera moeilijk om op een zonnige dag, goede kwaliteit foto's te maken. Ik heb op Flickr mijn fotoalbum geupload: https://www.flickr.com/ph...p/sets/72157651503811139/
Case in gebruik waarbij de camera te diep in de case ligt (dus geen originele case ?)
Tegenlicht en scheer licht opnames zullen altijd wat flets overkomen.
Ik zelf ben ZEER tevreden met de camera
Als ik zo naar je foto's op flickr kijk, dan zou ik haast denken dat je post sarcastisch is. Ik zie er weinig tot niks mis mee zijn, zeker niet voor een telefooncamera. Weet niet wat jij er van verwachtte, maar ik ga in ieder geval erg blij zijn met deze kwaliteit als ik eindelijk mijn S6 kan gaan gebruiken! (schiet eens op met die nano sim en cover meneer post.nl!)Steeffoon schreef op maandag 13 april 2015 @ 15:00:
Ik heb gisteren en vandaag een reeks uitgebreide foto's geschoten. Om eerlijk te zijn: ik kan me niet vinden in alle overweldige, positieve berichten over de camera van de Samsung Galaxy S6. Het is voor de camera moeilijk om op een zonnige dag, goede kwaliteit foto's te maken. Ik heb op Flickr mijn fotoalbum geupload: https://www.flickr.com/ph...p/sets/72157651503811139/
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Als ik naar jou foto's kijk snap ik wat je bedoeld. De "blauwe waas" is trouwens niet op al je foto's te zien. Echter heb ik dit probleem niet, terwijl ik al heel wat foto's heb gemaakt. Mijn foto's zijn bloedje zuiver.Steeffoon schreef op maandag 13 april 2015 @ 15:00:
Misschien een instelling? Of misschien toch een defect?
Nee, mijn post is niet sarcastisch. Niet elke foto is slecht, absoluut niet, want er zitten zeker strakke plaatjes tussen. Maar bijvoorbeeld die van het hondenpaaltje, het station in Eindhoven met de rode relingen, en de binnenkant van de trein, die zijn echt teleurstellend. Ook het contrast tussen het appartementsgebouw met het groene gras, ik had echt beter verwacht.Weakling schreef op maandag 13 april 2015 @ 15:11:
[...]
Als ik zo naar je foto's op flickr kijk, dan zou ik haast denken dat je post sarcastisch is. Ik zie er weinig tot niks mis mee zijn, zeker niet voor een telefooncamera. Weet niet wat jij er van verwachtte, maar ik ga in ieder geval erg blij zijn met deze kwaliteit als ik eindelijk mijn S6 kan gaan gebruiken! (schiet eens op met die nano sim en cover meneer post.nl!)
Het plasticje heb ik van de lens gehaald inderdaad. Ik heb de foto's gemaakt zowel uit als in de case, anders had het daar inderdaad aan kunnen liggen, maar dat is niet het geval bij mijVerwijderd schreef op maandag 13 april 2015 @ 15:07:
[...]
Plastic van de lens eraf gehaald ?
Case in gebruik waarbij de camera te diep in de case ligt (dus geen originele case ?)
Tegenlicht en scheer licht opnames zullen altijd wat flets overkomen.
Ik zelf ben ZEER tevreden met de camera
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
HDR stond in de meeste gevallen op automatisch. Daarbij natuurlijk ook bewust HDR aan en uit gezet. Ben het met je eens dat het vaak mooier wordt, maar soms zie je nauwelijks verschil.Sorcerer8472 schreef op maandag 13 april 2015 @ 15:19:
Al geprobeerd te spelen met de HDR-functie? Dat kan nog wel wat verschillen in kwaliteit opleveren. Met HDR zijn ze vaak een stuk mooier
Vanochtend om 9 uur uit de lader en nu om 15:00 nog maar 38% over.
Eigenlijk amper de telefoon gebruikt, enkel 1 uurtje reizen met flitsmeister aan.
Zelfs de eerste energiebespaarstand staat aan...
Staat Bluetooth en GPS uit?Thoraxx schreef op maandag 13 april 2015 @ 15:23:
Iemand wat tips om batterij te besparen?
Eigenlijk amper de telefoon gebruikt, enkel 1 uurtje reizen met flitsmeister aan.
Die zullen beiden niet zorgen voor dat verbruik. Buiten dat heb je aan Flitsmeister vrij weinig zonder GPS imho.Ryan_ schreef op maandag 13 april 2015 @ 15:23:
Staat Bluetooth en GPS uit?
[ Voor 14% gewijzigd door Brad Pitt op 13-04-2015 15:27 ]
Merk wel dat S Health mijn stappen enzo bijhoud, misschien is dat de boosdoener?
Nee, daarvoor heeft de S6 een speciale low-power chip er in zitten.Thoraxx schreef op maandag 13 april 2015 @ 15:26:
Merk wel dat S Health mijn stappen enzo bijhoud, misschien is dat de boosdoener?
Heb je misschien last van slechte standby tijd?Thoraxx schreef op maandag 13 april 2015 @ 15:23:
YouTube: One Week with the Samsung Galaxy S6!
[ Voor 6% gewijzigd door An1mA op 13-04-2015 15:28 ]
Die herken ik, maar heb het nog niet kunnen reproduceren helaasKiswum schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:19:
[...]
Zo ik na mijn werk even bekijken thnx!An1mA schreef op maandag 13 april 2015 @ 15:28:
[...]
Heb je misschien last van slechte standby tijd?
YouTube: One Week with the Samsung Galaxy S6!
Kan je ook functies uitzetten zoals 2 apps op 1 scherm verkleind? Gebruik dat toch niet. Misschien als ik een paar niet gebruikte functies uitzet dat, dat ook weer scheelt.
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
De s6 heeft dat en NFC en bluetooth moeten aanstaan.watercoolertje schreef op maandag 13 april 2015 @ 15:37:
Ik heb als ik mijn Note 4 reset op het begin een optie om mijn toestel tegen een ander toestel te houden om alle settings/apps over te nemen, ik heb geen idee hoe het heet e nog nooit kunnen gebruiken, maar toevallig heb ik vanavond een S6 en wil ik dat is proberen, iemand enig idee of daar NFC of een speciale functie voor aan moet staan en of de S6 dat uberhaubt ook heeft?
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
WAar heb je hem nu bestelt dan?watercoolertje schreef op maandag 13 april 2015 @ 15:41:
Thanks, nu afwachten of dit wel een echte S6 is, gezien ik van het weekend voor een mooie neppe S6 2 uu rin de auto heb gezeten
en waar had je hem bestelt toen die nep was
[ Voor 7% gewijzigd door sgouman op 13-04-2015 15:42 ]
Iets zorgt voor een wakelock gok ik. Dus de telefoon gaat niet in deep sleep stand.Thoraxx schreef op maandag 13 april 2015 @ 15:23:
Het hondenpaaltje zou ik zeggen dat de S6 net even de verkeerde sluitertijd gekozen heeft, waardoor de foto overbelicht is en je het contrast kwijt bent. Weet niet hoe de S6 licht meet en wat je daar aan in kunt stellen, want zoals gezegd nog niet met mijn eigen S6 kunnen spelen.Steeffoon schreef op maandag 13 april 2015 @ 15:17:
Nee, mijn post is niet sarcastisch. Niet elke foto is slecht, absoluut niet, want er zitten zeker strakke plaatjes tussen. Maar bijvoorbeeld die van het hondenpaaltje, het station in Eindhoven met de rode relingen, en de binnenkant van de trein, die zijn echt teleurstellend. Ook het contrast tussen het appartementsgebouw met het groene gras, ik had echt beter verwacht.
Eindhoven station lijkt een vlekje op de lens of een rare flare, tevens ligt de scherpstelling ergens in het midden zo te zien en is het niet zo heel raar dat andere onderdelen niet scherp zijn. Bij de trein iets soortgelijks: heb het idee dat ie gefocussed heeft op iets in het raamgedeelte en daarmee ook een verkeerde witbalans gekozen heeft. Wederom: ik weet niet wat je daarvan kunt instellen ... nog niet.
Wat ik maar wil zeggen: ik zie hier vooralsnog geen onvolkomenheid van de camera in, tenzij je er helemaal niks aan kunt instellen, maar dat lijkt me sterk.
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Doe zelden aan nieuwsgouman schreef op maandag 13 april 2015 @ 15:41:
[...]
WAar heb je hem nu bestelt dan?
en waar had je hem bestelt toen die nep was
Ik neem aan dat je hem pas sinds 10 april kon aanschaffen.Thoraxx schreef op maandag 13 april 2015 @ 15:23:
Mijn advies: De telefoon een keer of 3 volledige laten opladen/ontladen. Dit geldt overigens voor elke nieuwe telefoon. Hierna heb je een betrouwbaardere weergave van de accu.
Ik dacht dat het aan mijn instellingen lag en heb het daardoor net voor de review eruit gehaald. Nu blijkt het toch weer terug. Ik dacht dat het ook iets te maken had met het switchen van talen, maar dat maakt niet altijd iets uit.Carpento schreef op maandag 13 april 2015 @ 15:34:
[...]
Die herken ik, maar heb het nog niet kunnen reproduceren helaas
Dit zal denk ik wel een puntje zijn die ik nog wel in de review zet als aandachtspunt. Zoiets kan uiteraard ook weer gewoon met een software update worden opgelost (net als veel andere puntjes die ik heb aangestipt).
Da's de touchscreen digitizer.Smeldor schreef op maandag 13 april 2015 @ 16:25:
Hebben jullie ook dat onder zonlicht allemaal puntjes op het scherm zichtbaar worden? Het gaat hier om de edge
Dat heeft nagenoeg elke smartphone, laagje met de touchsensoren is datSmeldor schreef op maandag 13 april 2015 @ 16:25:
Hebben jullie ook dat onder zonlicht allemaal puntjes op het scherm zichtbaar worden?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Dit topic is gesloten.
Rooten en custom roms worden besproken in ~~~~~~~[Samsung Galaxy S6] Rooten en Custom ROM's
Levertijden mogen in [Samsung Galaxy S6 + S6 Edge] Levertijden & Prijzen besproken worden.
Voor accessoires hebben we een eigen topic, kijk hier: [Samsung Galaxy S6 / S6 edge] Accessoires Topic
Dit topic is niet bedoeld om te vragen om codes.