Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:59
joopv schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 14:03:
[...]

Op de een of andere manier dacht ik een maandje geleden ergens gelezen te hebben dat er een BCM4774 in zou zitten en heb toen de specs pagina aan laten passen. Dat was dus niet goed. De eerste smartphone's met deze nieuwe chip zullen begin 2016 op de markt komen.

http://gpsworld.com/all-g...lileo-gets-the-spotlight/

Ondertussen is de specs pagina al aangepast zie ik. Ik wacht nog even op de S7 :)
Klopt ik heb de wijziging door laten sturen voor alle S6 en S6 Edge modellen.
Ik heb de specs namelijk opgezocht in de diepliggende laag van de S6 Edge en gezien dat er een BCM4773 in zit. Eventueel kan ik de screenshot wel doorsturen ;)

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07:36
pappaleone schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 17:51:
[...]

Dan ben ik toch blij dat ik gewisseld heb naar de witte versie :)
En ik naar de zwarte haha, hij is niet lelijk ofzo maar zeker niet zoals op de afbeeldingen.. hij is een stuk lichter en ging meer naar zilver ofzo. Afbeeldingen en real life klopt in iedergeval niet. Daarnaast zie je die tekst op de achterkant onder goed, bij denl zwarte bijna niet :) de gouden is trouwens heel erg shiny dat vind ik toch wat minder.

[ Voor 6% gewijzigd door DM89 op 11-04-2015 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 16:43

kronolith

[EDIT]

Ryan_ schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 17:32:
[...]
Je raakt ze niet kwijt. Je kan alleen geen nieuwe meer bestanden uploaden.
Dat is briljant! Bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachoman
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-09 18:07
Dantis schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 16:44:
Een aanvulling op mijn vorige vraagstuk:

Op Androidworld las ik het volgende artikel over 'snel opladen':

[...]

Wie kan mij vertellen hoe ik deze optie activeer? Als ik het toestel via het stroomnet oplaad, dan krijg ik deze optie niet te zien...
Ik ook niet. Zegt wel dat ie snel laadt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-09 16:54
Krijg mijn mail helaas niet fatsoenlijk ingesteld in de Gmail app. Gebruik de nieuwste versie maar gek genoeg is er geen Exchange-optie zoals bij mijn Nexus 4 wel het geval is en laat ik die nu net nodig hebben... :'(

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/jxK7BEG9xdbFybeCVJjFHseZ/full.png

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/mMyJYg7nzVECurwZQ55JTLMS/full.png

Iemand wellicht een idee hoe ik de Exchange-optie bij de Galaxy S6 ook tevoorschijn kan halen?

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 22:16
MiBe schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 18:39:
Krijg mijn mail helaas niet fatsoenlijk ingesteld in de Gmail app. Gebruik de nieuwste versie maar gek genoeg is er geen Exchange-optie zoals bij mijn Nexus 4 wel het geval is en laat ik die nu net nodig hebben... :'(

[afbeelding]

[afbeelding]

Iemand wellicht een idee hoe ik de Exchange-optie bij de Galaxy S6 ook tevoorschijn kan halen?
Dit komt volgends mij omdat exchange alleen werkt op nexus apparaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-09 17:32

Tim Schuhmacher

abasios

De review waarvan je wist die ging komen: productreview: Samsung Galaxy S6 Edge 32GB Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 21:14

[afbeelding]

[afbeelding]

Instellingen - accounts - account toevoegen en dan Microsoft active exchange kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:33
Voor exchange gmail moet je een aanvullend apk downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rauwst
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 05-05 21:07
Ik ben nog op zoek naar een mooie background. Iemand een suggestie? Of een goeie site voor dit soort dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-09 16:54
karakedi schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 18:44:
Voor exchange gmail moet je een aanvullend apk downloaden.
That did the trick, thanks! Kan me trouwens niet herinneren dat ik dat op mijn Nexus handmatig moest doen, volgens mij zat het er daar standaard in.

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 16:45
rauwst schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 18:56:
Ik ben nog op zoek naar een mooie background. Iemand een suggestie? Of een goeie site voor dit soort dingen?
Zedge, Interfacelift, etc.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Fenomeno24 schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 14:20:
Ik gebruik Nova omdat je de looks veel meer kunt customizen. Zo wil ik bijvoorbeeld geen google balk in mijn homescreen.
Druk op de google balk en je kunt hem naar de prullenbak verslepen...
Ik neem aan dat je nog meer goede voorbeelden hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-09 12:26

Shoarma kip

IceDFire

Ik heb sinds gisteren mijn Galaxy S6 Edge 32GB binnen (ik kom van een Nexus 5). Prima telefoon, erg snel en ziet er erg strak uit! Nu las ik over toestellen met krasjes, dus toen heb ik natuurlijk gelijk een lamp aangezet (dom dom). Krasjes heb ik gelukkig niet, maar er viel me wel een heel klein dingetje op iets boven de menu knop: Er zit een klein puntje, gewoon op het zwarte gedeelte, niet op het scherm zelf. Je ziet het dus eigenlijk alleen als er licht op schijnt. Ik dacht dus bij mezelf, gewoon negeren, er zit niks op het scherm zelf dus wat maakt het uit.

Maarja, what has been seen.... Sinds ik dat puntje vannacht dus heb gezien, erger ik me eraan, maar stel ik me nou niet gewoon aan? Het is een duur toestel, dus eigenlijk moet het gewoon perfect zijn. Zie de foto's (klik :+), op de eerste zie je eigenlijk niks, maar met het licht iets anders:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/T56jHcQt.jpg Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LzMkr0zb.jpg Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/goqo59Mt.jpg

Zoals ik zei, het is een minuscuul puntje, maar als je het eenmaal gezien hebt... Wat zeggen jullie, stel ik me aan? De rest van het toestel is in orde, en ruilen neemt weer nieuwe risico's met zich mee!

Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rauwst
  • Laatst online: 05-05 21:07
Kiswum schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 19:14:
[...]

Ik ben ook wel benieuwd naar screenshots van te homescreen van nova gebruikers. Zit zelf nog wat te experimenteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
(overleden)

[afbeelding]

[afbeelding]

Op mijn Note 4 is deze optie gewoon aanwezig:

Afbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/909/nYge59.png

Misschien dat je dit moet installeren op je S6(Edge):

Exchange Services 6.5-1729047
*knip*. Linken naar APK files is niet toegestaan.

[ Voor 5% gewijzigd door rens-br op 20-10-2016 11:34 ]

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
rauwst schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 19:23:
[...]

Ik ben ook wel benieuwd naar screenshots van te homescreen van nova gebruikers. Zit zelf nog wat te experimenteren
There ya go

[ Voor 5% gewijzigd door Radiance op 11-04-2015 19:43 ]

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenomeno24
  • Laatst online: 07:18
Kiswum schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 19:14:
[...]

Haha mijn bevindingen zijn gebaseerd op de S3 en dus verouderd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Afbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/537/0fi3iu.pngAfbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/538/OSmdMU.png

Launcher: ‪#‎Nova‬ Prime
Weather: ‪#‎WeatherPro‬ + ‪#‎AlertsPro‬
Icon Pack: HD OrbiconS
Font: Syndor

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Ik draai ook Nova, ik poste een linkje naar mijn homescreen :P

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07:36
Shoarma kip schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 19:19:
Ik heb sinds gisteren mijn Galaxy S6 Edge 32GB binnen (ik kom van een Nexus 5). Prima telefoon, erg snel en ziet er erg strak uit! Nu las ik over toestellen met krasjes, dus toen heb ik natuurlijk gelijk een lamp aangezet (dom dom). Krasjes heb ik gelukkig niet, maar er viel me wel een heel klein dingetje op iets boven de menu knop: Er zit een klein puntje, gewoon op het zwarte gedeelte, niet op het scherm zelf. Je ziet het dus eigenlijk alleen als er licht op schijnt. Ik dacht dus bij mezelf, gewoon negeren, er zit niks op het scherm zelf dus wat maakt het uit.

Maarja, what has been seen.... Sinds ik dat puntje vannacht dus heb gezien, erger ik me eraan, maar stel ik me nou niet gewoon aan? Het is een duur toestel, dus eigenlijk moet het gewoon perfect zijn. Zie de foto's (klik :+), op de eerste zie je eigenlijk niks, maar met het licht iets anders:

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

Zoals ik zei, het is een minuscuul puntje, maar als je het eenmaal gezien hebt... Wat zeggen jullie, stel ik me aan? De rest van het toestel is in orde, en ruilen neemt weer nieuwe risico's met zich mee!
Als het jou irriteert omdat je weet dat het er zit en duidelijk is zou ik proberen te ruilen, het is een duur toestel dus moet gewoon perfect afgeleverd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith

kronolith

[EDIT]

Bij deze mijn bevindigen over de batterij:

Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-DwYvJPFeNYQ/VSlfqxqqxgI/AAAAAAAAAY8/15thDHUfIPM/w842-h1496-no/Screenshot_2015-04-11-19-45-43.png

Ik heb vanaf half 7 tot een uurtje of 10 een film gekeken via Netflix. Daarna heb ik tot een uurtje of 17:00 weinig met de telefoon gedaan, behalve reageren op een Whatsappje en een aantal korte telefoongesprekken. Vanaf 17:00 heb ik Spotify aangezet en ben ik wat meer met de telefoon gaan 'spelen'. De telefoon is 90% van de tijd met WiFi verbonden geweest en had eigenlijk constant voldoende tot perfect bereik. Ik ben tot nu toe erg tevreden! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag mijn S6 edge binnengekregen. Helemaal perfect zonder krasjes of dode pixels etc. Het enige wat mij opvalt dat wanneer ik het toestel schudt hoor ik iets rammelen. Het zou de lens van de camera kunnen zijn. Hebben jullie dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachoman
heb even de snelheid getest met mijn dir 655 en het ging prima, was met met mijn htc one x 30 mb/s en nu 50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith

kronolith

[EDIT]

Verwijderd schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 20:06:
Vandaag mijn S6 edge binnengekregen. Helemaal perfect zonder krasjes of dode pixels etc. Het enige wat mij opvalt dat wanneer ik het toestel schudt hoor ik iets rammelen. Het zou de lens van de camera kunnen zijn. Hebben jullie dit ook?
Ja, hier ook een licht rammeltje te horen! Is overigens alleen te horen als ik mijn oor zo'n beetje tegen de telefoon aan houd. Geen idee waar het vandaan komt en stoor me er ook niet aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:13

Termy

valt er nog wat te fragge?

Dat is het OIS-mechanisme. Doet ie op m'n Nexus 5 bv ook.

Ik was vandaag in een Samsung Store (Kalverstraat) en heb de S6 vergeleken met m'n Nexus 5. Ik was eigenlijk verbaasd over hoe flets en opgeblazen het eruit ziet, terwijl ik weet dat m'n nexus 5 geen geniaal gekalibreerd scherm heeft (het was wel merkbaar blauwer), geen AMOLED en 'slechts' FullHD is. Zwart zag er op de S6 niet beter uit (zelfde website in chrome) en ik zag niet eens meer van de pagina, zelfs minder! Wtf?

Staat de DPI zo lomp ingesteld dat het alsnog minder laat zien dan op m'n Nexus 5? Het scherm stond op basis ingesteld dus qua kleuren was het wel goed (volgens de review op tweakers). Ik had eigenlijk verwacht dat het dik beter zou zijn dan m'n Nexus 5 maar op de camera na zie ik dat tot nu toe nog niet :/.

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• younistyler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-06 11:52
Ik heb mijn S6 ook binnen!!! Ik dacht alleen een gratis draadloze oplader te krijgen maar volgens mij lees ik net dat je dan voor 9 april gepre-registreerd had moeten hebben :O

Loopt iemand hier ook tegen aan? Volgende week maar ff Samsung bellen... anders kan ik net zo goed mijn abonnement stopzetten in de bedenktijd en later met een aanbieding opnieuw kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het nu ook zo dat wanneer je een 'lichte' launcher gebruikt deze de 'traagheid' van bv. Touchwizz wegneemt? Of is het zo dat Touchwizz op de achtergrond nog wel draait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 10:45

Ursamajor

Astrofotograaf

kronolith schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 20:11:
[...]

Ja, hier ook een licht rammeltje te horen! Is overigens alleen te horen als ik mijn oor zo'n beetje tegen de telefoon aan houd. Geen idee waar het vandaan komt en stoor me er ook niet aan :)
alle mensen... Wordt dit topic nog wel gelezen... Een paar posts eerder noem ik al de beeldstabilisatie.

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith

kronolith

[EDIT]

Ursamajor schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 20:23:
[...]
alle mensen... Wordt dit topic nog wel gelezen... Een paar posts eerder noem ik al de beeldstabilisatie.
Het gaat gewoon heel hard hier :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Termy schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 20:12:
Dat is het OIS-mechanisme. Doet ie op m'n Nexus 5 bv ook.
Dat dacht ik inderdaad al. Thanks anyway!
Kent iemand trouwens een goede android game die de grafische kracht van het toestel demonstreert?

Tip: Je moet die Avangers theme eens proberen, die is best wel cool :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chonghu
  • Laatst online: 14-10-2023
Ik heb zelfs de 32gb gold. Een vriend van me heeft 64gb edge zwart. Zijn vingerafdruk scanner reageert direct voor unlocken. Mijne heeft 1 seconden vertraging. Iemand anders met zelfde probleem. Vingerafdruk resetten heeft niet geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
heeft iemand ook als je telfoon op stil staat dat soms het scherm aangaat als je een SMS krijgt dit wil ik graag uitzetten. soms doet die het niet soms wel

[ Voor 11% gewijzigd door sgouman op 11-04-2015 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachoman
ja dat heb ik ook, vind ik jammer, hoeft van mij niet. ps@chonghu, mijn vingerafruk scanner moet ik ook een seconde mijn vinger erop houden hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
Nachoman schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 20:44:
ja dat heb ik ook, vind ik jammer, hoeft van mij niet. ps@chonghu, mijn vingerafruk scanner moet ik ook een seconde mijn vinger erop houden hoor.
heel erg vervelend als snachts het scherm aangaat is nogal vervelend is er een manier om dit uit te zetten?

[ Voor 5% gewijzigd door sgouman op 11-04-2015 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemd
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ben heel blij met mijn toestel. :D

Weet iemand of je de shutter sound van de camera kunt uitzetten? (Zonder het hele toestel op stil te moeten zetten.)

En kan je de notification bar aanpassen? Dat "s finder" en "snel verbinden" hoeft van mij niet steeds in beeld. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het Leoh-Paard schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 20:50:
Ben heel blij met mijn toestel. :D

Weet iemand of je de shutter sound van de camera kunt uitzetten? (Zonder het hele toestel op stil te moeten zetten.)

En kan je de notification bar aanpassen? Dat "s finder" en "snel verbinden" hoeft van mij niet steeds in beeld. :p
Nee en nee..
moet je toch echt 3rd party camera's gaan gebruiken.

Hopelijk komen de custom roms er snel aan. Gelukkig heb ik al root want wat zijn die ads en reclame toch zo irritant op je mobieltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jay enmo
  • Laatst online: 04-09 18:15
Mijn auto helderheid van het beeldscherm word steeds automatisch uitgezet . Iemand een oplossing en waar dit aan kan liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachoman
ik ben ook benieuwd naar die custom roms, al was het alleen maar omdat mijn vriendin dr galaxy s5 connect met mijn JVC KDR-711 bluetooth auto radio en laat mooi de songs zien die ze afspeelt maar mijn oude HTC one x en mijn nieuwe s6 edge laten helemaal niks zien, erg jammer ik hoopte dat dit ging werken met A2DP (Bluetooth stereo) :(

@jay, misschien je herlderheid op auto zetten en dan gelijk een reboot om settings goed op te slaan?

[ Voor 13% gewijzigd door Nachoman op 11-04-2015 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-09 19:01
Is het verstandig de telefoon de eerste paar keren helemaal leeg te laten lopen? Voor het kalibreren van de batterij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
chonghu schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 20:29:
Ik heb zelfs de 32gb gold. Een vriend van me heeft 64gb edge zwart. Zijn vingerafdruk scanner reageert direct voor unlocken. Mijne heeft 1 seconden vertraging. Iemand anders met zelfde probleem. Vingerafdruk resetten heeft niet geholpen.
Ik heb ook een 32GB gold en hier regeert de vingerafdruk scanner instant net zoals op de edge van m'n vriendin.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
Iemad die weet hoe je het kan uitzetten? dat niet je scherm aangaat bij een sms.
bij whatsapp gebeurd dit niet.
ik wil wel graag als die op stil staat dat dat ledje gaat branden. maar niet mijn hele scherm aangaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 09:10
eniux schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 16:49:
Heeft er iemand hier toevallig uitgevonden hoe de peel smart remote app gebruikt kan worden ICM Tweak sparql box?
Iemand? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
Volgends mij als het merk er niet tussen staat kan je hem niet gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ik heb vandaag mijn s6 binnen. Alleen ik heb iets dat mij opvalt en vroeg mij uiteraard af of jullie het ook zien.

Mijn scher'm is niet egaal wit. De onderkant van het scherm (toetsenbord gedeelte) ziet er blauw wit uit en daarboven geel wit.

Ik weet zeker dat mijn vorige galaxytoestellen dat niet hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachoman
rauwst schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 18:56:
Zedge app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenomeno24
  • Laatst online: 07:18
younistyler schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 20:16:
Ik heb mijn S6 ook binnen!!! Ik dacht alleen een gratis draadloze oplader te krijgen maar volgens mij lees ik net dat je dan voor 9 april gepre-registreerd had moeten hebben :O

Loopt iemand hier ook tegen aan? Volgende week maar ff Samsung bellen... anders kan ik net zo goed mijn abonnement stopzetten in de bedenktijd en later met een aanbieding opnieuw kopen!
In het levertijden topic zag ik dat tweaker The_Zohan meerdere codes heeft voor die charger. PM hem maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ter info....heb vandaag een kleine 'stress-test' gedaan...telefoon bijna 8 uur in gebruik met totaal 5,5 uur screen-on. Zo'n 2 uur youtube 4K filmpjes, 1,5 uur Flipboard, camera tests (foto en video), veel web browsing, email, en andere apps. Wifi continue aan. Scherm op 3/4 helderheid (niet op 'auto').

Snelladen : 3% - 100% in 1u15m.

Afbeeldingslocatie: http://s12.postimg.org/yi3guebvt/Screenshot_2015_04_11_21_57_31.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s11.postimg.org/smk8pboan/Screenshot_2015_04_11_21_57_43.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door dafmay op 11-04-2015 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De vraag is gister al gesteld, maar kon geen antwoord vinden:

Weten jullie hoe je de apps op alfabetische volgorde krijgt?!

Verder nog 2 vragen:

-Bij mijn S4, had ik onder de linker selectie toets allemaal instellingen zitten. Als ik er nu op druk, zie ik de openstaande vensters en mogelijkheden om deze te sluiten. Ik wil weer terug naar het oude vertrouwde ;-)
- Ik wil dat de linker en rechter selectietoets verlicht zijn, wanneer het scherm aan is. Weet er iemand hoe je dat fixt? Was ik ook zo gewend bij de S4!

Verder puik toestelletje!! :)

Samsung S6 64 GB Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Verwijderd schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 22:28:
De vraag is gister al gesteld, maar kon geen antwoord vinden:

Weten jullie hoe je de apps op alfabetische volgorde krijgt?!

Verder nog 2 vragen:

-Bij mijn S4, had ik onder de linker selectie toets allemaal instellingen zitten. Als ik er nu op druk, zie ik de openstaande vensters en mogelijkheden om deze te sluiten. Ik wil weer terug naar het oude vertrouwde ;-)

Samsung S6 64 GB Zwart
Andere launcher installeren, het is al meerdere malen voorbij gekomen vandaag en schijnt dus niet mogelijk te zijn met de standaard TouchWiz launcher.

Wat betreft je 1e vraag...ik heb precies hetzelfde probleem. Ik kom vanaf een S3 en die had hier ook een options button zitten.
Opzich is deze knop ook best handig in gebruik maar ik blijf het vergeten...als ik een optie menu wil oproepen in een app druk ik standaard op die knop :P
Maar als ik van app wil wisselen dan gebruik ik de knop wel weer waarvoor deze bedoelt is omdat ik het handig vind. Het zal dus gewoon een kwestie van wennen zijn of wachten op een custom rom die deze optie terug brengt. Ik ga voor de 1e optie in ieder geval ;)

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Radiance schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 22:34:
[...]

Andere launcher installeren, het is al meerdere malen voorbij gekomen vandaag en schijnt dus niet mogelijk te zijn met de standaard TouchWiz launcher.
Aha, mijn excuus. Ik heb alleen maar gezocht op Alfabetische volgorde, niet op die TouchWiz en selectietoetsen. Ik ga het topic in de gaten houden!

Bedankt voor je andere antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Ik kan me een app van de S2 herinneren die AppZorter of iets in de trant heette en die sorteerde de app drawer van TouchWiz op alfabetische volgorde.
Ik heb geen flauw idee of die app nog bestaat en werkt maar wellicht een poging waard om op te zoeken.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Verlichting capacitieve knoppen aanpassen?

Probeer dit maar even uit.
Verwijderd in "[Samsung Galaxy S6] Ervaringen en Discussie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:40

Steeffoon

Smartphone-nerd

Radiance schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 23:04:
Ik kan me een app van de S2 herinneren die AppZorter of iets in de trant heette en die sorteerde de app drawer van TouchWiz op alfabetische volgorde.
Ik heb geen flauw idee of die app nog bestaat en werkt maar wellicht een poging waard om op te zoeken.
Google Play: AppZorter for TouchWiz
Deze bedoelde je denk ik?

Aan de recensies te zien, werkt de app helaas niet meer.

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Die bedoelde ik inderdaad.
Oke dan weet ik het ook niet tenzij je een andere launcher installeert. :P

Het is lang geleden, S2 tijdperk, dat ik standaard TouchWiz heb gebruikt, tot gisteren om tot de conclusie te komen dat ik zo snel mogelijk een andere launcher moest gaan installeren wat uiteindelijk Nova is geworden.
Ik heb in het verleden veel Apex gebruikt en later toen de S3 niet meer geupdate werd door Samsung ben ik over gegaan op Cyanogenmod met de stock launchers.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey

Ik heb een S6 Edge maar ik wil graag alleen de vingerprint optie gebruiken om mijn telefoon te vergrendelen ik heb deze ook aan staan maar ik kan gewoon nog steeds evengoed mijn telefoon in daar gewoon even simpel over het scherm heen te swipen kan ik dit uitzetten en dan alleen de vingerprint optie gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:59
Ja, dat kan. Hoe staan je instellingen bij 'Schermvergrendeling en beveiliging' ? Vooral 'Instell. veilige vergrendeling' is hier relevant lijkt me ;)

[ Voor 145% gewijzigd door Carpento op 12-04-2015 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
  • Laatst online: 01-09 16:37
dafmay schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 22:12:
Ter info....heb vandaag een kleine 'stress-test' gedaan...telefoon bijna 8 uur in gebruik met totaal 5,5 uur screen-on. Zo'n 2 uur youtube 4K filmpjes, 1,5 uur Flipboard, camera tests (foto en video), veel web browsing, email, en andere apps. Wifi continue aan. Scherm op 3/4 helderheid (niet op 'auto').

Snelladen : 3% - 100% in 1u15m.

[afbeelding]

[afbeelding]
Dat ziet er goed uit. Welk toestel heb je? De gewone of de edge? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StWesleyT
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-05 18:27
Ik kom van een Oneplus one (die ik nog wel heb). En er zijn toch wel wat geniale dingen van Cyanogen.
Daar is en hoop standaard al ingesteld en kan je aardig wat mee tweaken.
Touchwiz/samsungs android is overigens zeer verbeterd, volgens een vriend die bijna alle galaxy's heeft gehad.

Btw, ik zoek naar de ANDROID AOSP KEYBOARD en niet naar de Google Keyboard. (De aosp schijnt van cyanogen te zijn?) deze heeft veel meer leestekens en symbolen bij langindrukken van een bepaalde toets. Dat vond ik buitengewoon prettig.
Swype en 2andere keyboards voldoen voor mij niet (teveel suggesties) :( iemand een idee?

Uiteraard ben ik superblij met de edge32gb. Supersnel.

Qmotion MiniMaatPC2050. PSN: StWesleyT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:33
Probeer de lg keyboard. Persoonlijk vind ik deze erg fijn. Vooral doorde extra rij met cijfers. http://cdn.droidviews.com...06/LG-G3-Keyboard-App.jpg foto indeling

[ Voor 52% gewijzigd door karakedi op 12-04-2015 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-09 08:47
Verwijderd schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 20:06:
Nou! Dat zei ik ook een paar pagina's geleden. Is je homeknop. Vet vervelend! Ga waarschijnlijk terug naar de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Ik weet niet hoor, maar doorgaans schud ik niet met mijn galaxy edge
heen en weer, nu ik dat wel doe hoor ik iets rammelen, maar ik krijg niet de indruk dat er iets fout zit.
Bobel schreef op zondag 12 april 2015 @ 01:53:
[...]

Nou! Dat zei ik ook een paar pagina's geleden. Is je homeknop. Vet vervelend! Ga waarschijnlijk terug naar de winkel.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Dubbel 8)7

[ Voor 95% gewijzigd door Radiance op 12-04-2015 05:02 ]

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:11

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

Ik dacht dat AMOLED echt gitzwart was wanneer niet aangestuurd, maar vannacht met de display klok aan zag ik toch dat de rest van scherm zeker niet zwart is, het geeft licht. In het absolute donker nog goed zichtbaar ook. Eigenlijk net een LCD scherm wat zwart laat zien.

[ Voor 12% gewijzigd door beschuit op 12-04-2015 07:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
Bobel schreef op zondag 12 april 2015 @ 01:53:
[...]

Dat is het optische image stabilisatie systeem. Niet de Home knop, zou het wel de Home knop zijn betwijfel ik of ie door de controle zou komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Veel antwoorden op vragen zijn te vinden in de gebruikershandleiding...

Samsung Galaxy S6:
http://org.downloadcenter...op_Dut_Rev.1.0_150409.pdf

Samsung Galaxy S6 edge:
http://org.downloadcenter...op_Dut_Rev.1.0_150402.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
Het valt wel echt op dat 4k filmpjes(1440p) in YouTube minder batterij vreten dan de website van tweakers :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iexip66
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-08 15:00
Bobel schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 15:20:
Gisteren de S6 in zwart (blauw!) opgehaald bij Coolblue. Werkt helemaal perfect. Super toestel. Ik heb alleen wel het idee dat de homeknop een beetje los zit. Als je met je vinger er zachtjes op tapt hoor je een klikje. Ook als je schudt. Moet het wel helemaal stil zijn. Het viel me opeens op toen ik op de homeknop drukte. Hebben meer mensen dit?

Moet je maar eens met je vinger over de onderkant tappen en dan de homeknop meenemen. Klinkt het alsof je van een massieve muur naar een holle muur aan het zoeken bent.
Heb niet het gevoel dat ie los zit, maar ik kom van de S4 en die klikte erg fijn en zachtjes. Deze klikt hard en blikkerig en dat is mijn grootste (en niet verwachte) irritatie tot nu toe.

Ook is het toestel erg glad in vergelijking met de S4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die de Gold versie hebben besteld. Voldoet de kleur aan de verwachtingen? Van de filmpjes/foto's vond ik de Gold het mooist, daarom ook die besteld, maar omdat de levertijd onbekend is zit ik te twijfelen om mijn bestelling te wijzigen bij coolblue in zwart of wit om hem sneller te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Kan lens of stabilizer zijn die rammel. Hoorde het gisteren ook bij de S6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18-09 19:30
beschuit schreef op zondag 12 april 2015 @ 07:07:
Ik dacht dat AMOLED echt gitzwart was wanneer niet aangestuurd, maar vannacht met de display klok aan zag ik toch dat de rest van scherm zeker niet zwart is, het geeft licht. In het absolute donker nog goed zichtbaar ook. Eigenlijk net een LCD scherm wat zwart laat zien.
Raar, bij de S4 is gewoon alles zwart. Ik denk niet dat Samsung in hun S serie LCD's gebruiken. Weet je het echt zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
beschuit schreef op zondag 12 april 2015 @ 07:07:
Zelfde hier, dat viel mij ook al op. Hij doet dat overigens alleen met de klok. Edge modus is de rest van het scherm wel uit bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAkS1
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 05-09 11:28
Verwijderd schreef op zondag 12 april 2015 @ 09:02:
Mensen die de Gold versie hebben besteld. Voldoet de kleur aan de verwachtingen? Van de filmpjes/foto's vond ik de Gold het mooist, daarom ook die besteld, maar omdat de levertijd onbekend is zit ik te twijfelen om mijn bestelling te wijzigen bij coolblue in zwart of wit om hem sneller te krijgen.
Ja ikke! Normale s6 64gb goud. Hij overtreft mijn verwachtingen! Super mooi, het is meer een champagne kleur en ziet er in elk licht anders uit! Op de foto's afgaande vind ik dit veel specialer dan bv de zwarte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
MAkS1 schreef op zondag 12 april 2015 @ 09:13:
[...]

Ja ikke! Normale s6 64gb goud. Hij overtreft mijn verwachtingen! Super mooi, het is meer een champagne kleur en ziet er in elk licht anders uit! Op de foto's afgaande vind ik dit veel specialer dan bv de zwarte...
Niet op foto's afgaan, de zwarte is blauw en verschilt ook in al het licht. Ziet er bijzonder vet uit. Ik heb ze alle drie naast elkaar gehad en uiteindelijk toch zwart gekozen al is dat ook deels omdat ik veel van cover moet wisselen voor werk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jay enmo
Heeft niemand last van dat auto Brightness na een tijdje uitgeschakeld word . Of gebruiken jullie die sowieso niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAkS1
Ha bedankt, maar ik kan niet meer terug en ben heel erg blij met goud! Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde!

Verder rest mij te melden dat ik erg te spreken ben over de overige (niet kleur-afhankelijke) kenmerken van dit toestel: de camera is in elke situatie fantastisch, evenals de vingerafdrukscanner en het scherm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAkS1
jay enmo schreef op zondag 12 april 2015 @ 09:22:
Heeft niemand last van dat auto Brightness na een tijdje uitgeschakeld word . Of gebruiken jullie die sowieso niet.
Geen last van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jay enmo
Het lijkt me ook een softwarematig dingetje waarschijnlijk een appofzo die dat veroorzaakt .op xda hebben meer mensen dit probleem gemeld maar nog niemand heeft een antwoord . Kan wel een hard reset doen maar dat is het uiterste .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb de zwarte standaard s6 gekocht en wat een mooi ding. Zwart/blauw metallic lijkt het wel.

Veel beter dan de S5 en mijn eerste indruk is dat ik hem ook beter vind dan mijn iPhone 6.

Zal komende weken wat testen doen en kijken welke ik beter vind.

Camera lijkt hartstikke goed. WiFi een stuk sneller dan de iPhone. Keyboard vind ik persoonlijk ook veel beter en met name de woord suggesties oftewel de auto-correctie.

Nog maar even spelen vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wilke77 schreef op zondag 12 april 2015 @ 00:40:
[...]

Dat ziet er goed uit. Welk toestel heb je? De gewone of de edge? :)
Ik heb de reguliere S6. Ja zeker niet slecht naar mijn mening...de batterijduur is prima. Standby verbruik is bij mij overigens zo'n 1% per 2 uur (wifi continue aan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jay enmo
Het achtergrond die automatisch meebeweegd als je het scherm draait ziet er ook wel gaaf uit op de edge trouwens. Een soort van 3d effect krijg je daardoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
Iemad die weet hoe je het kan uitzetten? dat niet je scherm aangaat bij een sms.
ik wil wel graag als die op stil staat dat dat ledje gaat branden. maar niet mijn hele scherm aangaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had de vraag ook al in het accessoires topic gesteld, maar weinig reactie gehad.

Iemand toevallig al de gratis door Coolblue meegeleverde Powerbank uitgeprobeerd? Mooi apparaatje, alleen tijdens het opladen van de S6 springt de telefoon continue uit de slaapstand en hoor je het 'laden' toontje. Lijkt mij niet zeker niet de bedoeling en vraag mij af of anderen dit ook hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 10:45

Ursamajor

Astrofotograaf

Jochemd13 schreef op zondag 12 april 2015 @ 09:07:
[...]

Raar, bij de S4 is gewoon alles zwart. Ik denk niet dat Samsung in hun S serie LCD's gebruiken. Weet je het echt zeker?
het kan ook zijn dat ze een heel donker grijs gebruiken.
Er zit gewoon amoled in.

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jay enmo
sgouman schreef op zondag 12 april 2015 @ 09:52:
Heb je al gekeken bij geluiden en meldingen en dan bij appmeldingen daar kun je per app instellen wat welke app wel of niet mag doen.

@Dafmay
Die draadloze lader die je er bij coolblue bij kreeg was helaas op en krijg ik nog naagestuurd . Zodra ik hem heb zal ik het je melden of ik er ook last van heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
jay enmo schreef op zondag 12 april 2015 @ 10:06:
[...]

Heb je al gekeken bij geluiden en meldingen en dan bij appmeldingen daar kun je per app instellen wat welke app wel of niet mag doen.

@Dafmay
Die draadloze lader die je er bij coolblue bij kreeg was helaas op en krijg ik nog naagestuurd . Zodra ik hem heb zal ik het je melden of ik er ook last van heb
ja daar heb ik gekeken. er staat alleen niet echt iets speciaals waardoor het scherm aan zou moeten gaan. Ik wil namelijk wel gewoon de sms op mijn lockscreen krijgen en het ledje mag ook wel gaan branden. Alleen het scherm moet niet aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jay enmo schreef op zondag 12 april 2015 @ 10:06:
[...]

@Dafmay
Bedankt alvast!

Edit : probleem lijkt opgelost...de telefoon laadt nu wel goed op met de powerbank (zonder vreemde hickups)

[ Voor 15% gewijzigd door dafmay op 12-04-2015 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er waren dacht ik een aantal mensen op zoek naar mooie achtergronden. Zie hier voor absurd-mooie backgrounds!

Google Play: Tapet - HD Material Wallpapers

Tip : loop eerst de instellingen van de app even door voor alle specifieke settings!

Bijvoorbeeld (ps let niet op de slechte kwaliteit van de image hosting screenshot) :

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2nvggg6.png

[ Voor 56% gewijzigd door dafmay op 12-04-2015 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:20

DjVe

Hatsaflats!

dafmay schreef op zondag 12 april 2015 @ 09:56:
Ik had de vraag ook al in het accessoires topic gesteld, maar weinig reactie gehad.

Iemand toevallig al de gratis door Coolblue meegeleverde Powerbank uitgeprobeerd? Mooi apparaatje, alleen tijdens het opladen van de S6 springt de telefoon continue uit de slaapstand en hoor je het 'laden' toontje. Lijkt mij niet zeker niet de bedoeling en vraag mij af of anderen dit ook hebben?
Ik heb er geen last van. Je hebt het over die xtorm powerbank move 2600mAh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-09 15:30
Heb de vraag al eerder gesteld, maar merken jullie op dat bv Twitter soms enorm stroperig scollt ?
Als ik dan via Smart Manager de RAM opschoon vloeit ie weer super snel.

Bij mijn vorige telefoon, de LG G2 had ik dit nooit.
Facebook heeft het ook af en toe.

RAM gebruik ligt rond de 86% gebruikt.
Ook aardig wat lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DjVe schreef op zondag 12 april 2015 @ 10:35:
[...]

Ik heb er geen last van. Je hebt het over die xtorm powerbank move 2600mAh?
Nou ja zeg...nog maar eens aangesloten zojuist en nu laadt de telefoon gewoon prima op, zonder hickups 8)7 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carpento schreef op zondag 12 april 2015 @ 00:39:
Ja, dat kan. Hoe staan je instellingen bij 'Schermvergrendeling en beveiliging' ? Vooral 'Instell. veilige vergrendeling' is hier relevant lijkt me ;)
thx voor het antwoord het kwam vanwege de smart lock en ik had mijn gear toegevoed als veilig apperaat dus als die in verbinding staat kan je er altijd zo in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:16

Sorcerer8472

Mens sana?

Wat kritische eerste bevindingen hier...

Die camera is echt bizar goed in het donker zeg. Kleuren blijven heel mooi en levendig, alles blijft scherp, nauwelijks lelijke kleurenruis. Doen ze echt goed! Zelfs in de meest donkere omstandigheden heb ik nog geen reden gezien om de flits te gebruiken.

Maar, die vingerafdrukscanner werkt maar matigjes bij mij, 30% van de keren herkent hij het niet en eens in de zoveel tijd moet ik het backupwachtwoord invoeren. Daarnaast dek ik telkens per ongeluk het microfoontje onderaan af tijdens het bellen. Lijkt wel of de telefoon voor linkshandigen is gemaakt?

De speaker aan de onderkant is trouwens net zo dramatisch als op alle andere Samsung Galaxy's. Alleen heeft de S6 dan ook nog een soort compressor erin zitten waardoor volume als een gek heen en weer stuitert. Da's wel een beetje jammer, maar niet zo'n enorm punt vind ik.

Scherm van het toestel is heel mooi trouwens, maar het heeft wel nog steeds het pentile-kwaaltje als je onder een andere hoek kijkt; dan wordt het toch wat groeniger. Aangezien men het had over goede kijkhoeken e.d. in reviews valt me dit wel op, maar ook dit vind ik verder eigenlijk totaal niet boeiend :+

Wel boeiend is dat het bij deze Samsung weer niet mogelijk is om ringtone en notification-volume tegelijkertijd te wijzigen. Kom op jongens... :{

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hebben anderen ook dat een nieuw sms of whatsapp bericht een witte notificatie balk oplevert bovenin het scherm en dat deze een behoorlijke tijd blijft staan? Best wel een beetje irritant.

Is dat iets van Android Lollipop of van de S6...en is het aan te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
dafmay schreef op zondag 12 april 2015 @ 10:49:
Hebben anderen ook dat een nieuw sms of whatsapp bericht een witte notificatie balk oplevert bovenin het scherm en dat deze een behoorlijke tijd blijft staan? Best wel een beetje irritant.

Die witte balk is volgends mij van android lollipop. op mijn S5 had ik het eerst alleen in het zwarte gedeelte maar na de update kreeg ik ook die witte balk. Volgends mijk na je niet instellen hoe lang het blijft staan helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:16

Sorcerer8472

Mens sana?

dafmay schreef op zondag 12 april 2015 @ 10:49:

Da's Lollipop. Je kunt ze naar rechts wegvegen, maar dan komen ze ook niet meer terug, die specifieke notifications. Ik begreep dat je ze na een volgende Lollipop-update ook naar boven kunt vegen en dat ze dan in het balkje blijven staan.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok bedankt. Beetje onhandig imo, maar goed...is niet het eind vd wereld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachoman
[quote]dafmay schreef op zondag 12 april 2015 @ 10:13:
[...]

Gratis powerbank? Ook zonder abonnement? En die draadloze lader is een actie van Samsung niet van coolblue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-09 17:48

Tammesp

Next is now

DeeSung schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 21:41:
Ik heb vandaag mijn s6 binnen. Alleen ik heb iets dat mij opvalt en vroeg mij uiteraard af of jullie het ook zien.

Mijn scher'm is niet egaal wit. De onderkant van het scherm (toetsenbord gedeelte) ziet er blauw wit uit en daarboven geel wit.

Ik weet zeker dat mijn vorige galaxytoestellen dat niet hadden.
Volgens mij heb ik hier ook wat last van
Tis wel moeilijk te zien. Is hier geen testje voor of iets dergelijks?

Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oplossing gevonden voor het onverwachts herstarten en / of vastlopen van het toestel.
Ik heb het toestel hersteld via de computer met Samsung Smart Switch (Voormalig Kies),
nu is het toestel stabiel en ondervind geen problemen meer.
Pagina: 1 ... 18 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Rooten en custom roms worden besproken in ~~~~~~~[Samsung Galaxy S6] Rooten en Custom ROM's
Levertijden mogen in [Samsung Galaxy S6 + S6 Edge] Levertijden & Prijzen besproken worden.
Voor accessoires hebben we een eigen topic, kijk hier: [Samsung Galaxy S6 / S6 edge] Accessoires Topic

Dit topic is niet bedoeld om te vragen om codes.