Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rn82
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-09 13:32
dafmay schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 10:43:
Handig zeg die Smartlock functie obv locatie! Voor thuis op de bank...geen automatische vergrendeling. Erg goed!
Lijkt me heel handig maar bij mij werkt het niet. Zowel op s5 van mijn vriendin als op s6. Doe waarschijnlijk wat verkeerd. Ik zet de smartlock aan, selecteer vervolgens thuis. Maar als ik mijn toestel vervolgens weer vanuit standby aan zet, moet ik toch weer ontgrendelen. Oh en locatie staat ook aan. Iemand een suggestie wat ik over het hoofd zie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
Verwijderd schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 12:43:
enig idee hoe ik de ingebouwde heartrate monitor kan gebruiken ? Trouwens ik vind de speaker zeer onhandig geplaatst, tijdens het gamen zitten je natuurlijk je vingers gewoon op de speakers...
In de s-health applicatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachoman
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-09 18:07
Rn82 schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 12:47:
[...]

Lijkt me heel handig maar bij mij werkt het niet. Zowel op s5 van mijn vriendin als op s6. Doe waarschijnlijk wat verkeerd. Ik zet de smartlock aan, selecteer vervolgens thuis. Maar als ik mijn toestel vervolgens weer vanuit standby aan zet, moet ik toch weer ontgrendelen. Oh en locatie staat ook aan. Iemand een suggestie wat ik over het hoofd zie?
Werkt bij mij ook nog niet nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jay enmo
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 04-09 18:15
Ik heb steeds dat mijn automatische helderheid steeds spontaan uit gaat iemand een idee waardoor dat komt ? Heb hem al tig keer moeten aanvinken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nachoman schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 13:07:
[...]

Werkt bij mij ook nog niet nee
na een paar keer krijg je een melding van trusted location en dan doet hij het gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
Sinds gisteren in bezit van de s6 edge 64GB zwart, komende van een LG G2. Ben erg positief over het design. Elke keer als ik er naar kijk denk ik: wauw! De dunne randen zijn even wennen evenals de fysieke home button. Zo'n knop doet voor mij toch op de een of andere manier af aan de hig-end feel. Als de telefoon op tafel ligt met het beeldscherm naar boven is het door de dunne randen ook niet altijd even makkelijk op te pakken. Had verwacht ook misschien last te hebben tijdens het browsen/ kijken van films van de schuine rand maar daar stoort het mij niet. De ticker op de rand lijkt trouwens willekeurig naar binnen en naar buiten te zijn gericht. Iemand die weet wanneer naar binnen en wanneer naar buiten? Hoop dat de functionaliteit daarvan wordt uitgebreid.
Wat mij wel stoort is dat tijdens het gebruiken van Kodi (xmbc) de verlichting van de hardware buttons aan blijft. Zoals al eerder aangegeven door een paar van jullie had de Note 4 wel een optie om dit aan te passen dus hoop dat dit nog komt via een update. Hoop dan ook het liefst dat het aan te passen is per app. Zo niet, dan maar iets via Tasker oid proberen. Hetzelfde geldt voor de shuttersound. Erg jammer dat dit niet uit te zetten is en alleen uit is als de telefoon op stil staat. Lijkt een nieuwe trend te worden. Zo jammer :(. Dat de apps in de drawer niet alfabetisch of anderszinds aan te passen zijn is wel een groot gemis. Natuurlijk ook weer op te lossen via een andere launcher, maar erg jammer dat het niet standaard in de launcher zit. Ik heb het homescreen op 5x5 staan dus het is ook vervelend dat de icoontjes in de launcher dan op 4x5 gerangschikt worden en dit niet aan te passen is. Lekker inconsistent.
Erg positief over het scherm en de camera, ook bij fel zonlicht. Geen last van flikkeringen oid. Twee keer de home knop indrukken op snel de camera op te roepen (ook in standby) werkt erg goed. Duurt niet meer dan 2 sec voor een foto. Over de batterijduur valt nu nog niets zinnigs te zeggen denk ik :)
Hoop dat ik kan wennen aan de dunne randen bij het vasthouden, maar het is zeker niet zo dat het 'snijdt' zoals Tweakers suggereert in de review.
Overall feel is nice. Gewicht voelt goed en het voelt echt als een degelijk, duurzaam stuk hardware. Iets wat ik eigenlijk alleen heb gevoeld bij de HTC's.

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-07 16:27
heb hem net binnen, 32gb wit s6, heb ik een beetje een rosige vlek linksonder, trekt dat vanzelf weg of is dat een defect? is alleen bij lichte achtegronden bij filmpjes merk ik niks.

[ Voor 38% gewijzigd door Tiduz op 11-04-2015 13:22 ]

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 22:30
stijnec1 schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 07:34:
Als ik bv een app download in de store, wordt mn edge tijdens het installeren van de app ontzettend heet aan de achterzijde. Iemand hetzelfde probleem?
Bij het installeren van een applicatie wordt de app gecompileerd (ahead of time) naar een versie die geschikt is voor je toestel. Dit kost de nodige CPU kracht waardoor je toestel warm wordt. Dit is één van de kenmerken van de ART runtime (zie https://source.android.com/devices/tech/dalvik/). Voordeel is dat dit na de installatie niet meer just in time hoeft zoals bij de dalvik runtime het geval was en apps sneller draaien en je minder last hebt van lag i.v.m. verbeterde garbage collection. Niets om je zorgen over te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-08 22:21
MrMistral schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 13:16:
Dat de apps in de drawer niet alfabetisch of anderszinds aan te passen zijn is wel een groot gemis.
dafmay schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 18:53:
Waren er geen instellingen mogelijk (sortering e.d.) in de launcher of zie ik ze over het hoofd?
Dit was bij de meeste review-exemplaren wel mogelijk, lijkt erop dat het "per ongeluk" uit de firmware is gehaald. Zal dus vast wel terug komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stolpert
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-09 08:55
Nu ongeveer een dagje de normale 32GB variant in gebruik. Heerlijk toestel, mooi en lekker snel! Maarrr voor €699 irriteren mij twee dingen.

De speaker lijkt het soms niet aan te kunnen. Meer mensen last van? Bij het onderstaande nummer op vol volume overstuurt mijn speaker. Kan iemand eens checken?

Garden van Totally Enormous Extinct Dinosaurs

Verder heb last van random reboots. Vandaag al drie, vrij irritant. Zo maar eens een hard-reset proberen om te kijken of dat het probleem verhelpt.

Valt toch wel een beetje tegen voor een toestel dat pretendeert 'Next is Now'.

[ Voor 7% gewijzigd door Stolpert op 11-04-2015 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joopv
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Kiswum schreef op zondag 29 maart 2015 @ 09:56:
Heeft iemand toevallig kunnen checken welke GPS chipset van broadcomm in de S6 zit?

Naar mijn weten zit er een BCM4773 chipset in, echter geven de huidige specificaties op Tweakers aan dat Galileo satellieten worden ondersteund, terwijl dat pas vanaf de BCM4774 beschikbaar is (naar mijn weten zijn er nog geen telefoon chips, dan die van, Broadcomm die het ondersteunen).

Ik vraag dit naar aanleiding van de volgende discussie:
Kiswum in 'nieuws: ESA voegt met succes twee satellieten toe aan Galileo'

Wie kan met foto's aangeven welke chipset erin zit? Wellicht toevallig gezien tijdens een testdag of in de MM winkel?
Op de een of andere manier dacht ik een maandje geleden ergens gelezen te hebben dat er een BCM4774 in zou zitten en heb toen de specs pagina aan laten passen. Dat was dus niet goed. De eerste smartphone's met deze nieuwe chip zullen begin 2016 op de markt komen.

http://gpsworld.com/all-g...lileo-gets-the-spotlight/

Ondertussen is de specs pagina al aangepast zie ik. Ik wacht nog even op de S7 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenomeno24
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04:11
Voor de snapchatters onder ons. Bij de S6 hapert het afspelen van snaps, dit is eenvoudig op te lossen door onder ontwikkelaarsopties de nu player te deactiveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:01
Net Nova Launcher geïnstalleerd. Werkt erg lekker. Ook maar meteen geupgraded naar Prime.

[ Voor 16% gewijzigd door Ryan_ op 11-04-2015 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-09 17:48

Tammesp

Next is now

Ryan_ schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 14:13:
Net Nova Launcher geïnstalleerd. Werkt erg lekker. Ook maar meteen geupgraded naar Prime.
Ik ben wel benieuwd, wat haalt je over om de Nova Launcher te gebruiken dan de Touchwiz van Samsung? Touchwiz loopt nu bijzonder snel op de S6.

Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenomeno24
  • Laatst online: 04:11
Ik gebruik Nova omdat je de looks veel meer kunt customizen. Zo wil ik bijvoorbeeld geen google balk in mijn homescreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Tammesp schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 14:16:
[...]

Ik ben wel benieuwd, wat haalt je over om de Nova Launcher te gebruiken dan de Touchwiz van Samsung? Touchwiz loopt nu bijzonder snel op de S6.
Het grote gemis van het sorteren en verbergen van apps die niet gebruikt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
TouchWiz blijf je behouden alleen je home scherm en app drawer worden anders.
Zo kun je de TouchWiz iconen vervangen voor bijvoorbeeld Lollipop iconen en de app drawer wordt automatisch alfabetisch gesorteerd.
Daarnaast kan je bijvoorbeeld meer knoppen zetten op de dock bar, animaties veranderen tussen het wisselen van schermen of opstarten van apps en zo kan je nog veel meer.

Handigheidjes van TouchWiz zoals naar rechts swipen om te bellen of links voor een bericht in je contacten lijst blijven behouden.

[ Voor 14% gewijzigd door Radiance op 11-04-2015 14:21 ]

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rauwst
  • Laatst online: 05-05 21:07
Enige gemiste kans die ik tot nu toe heb gevonden in dat je de 'edge' van de edge niet kan gebruiken om te scrollen. Zou handig zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-09 17:32

Tim Schuhmacher

abasios

dat zal wel lastig te onderscheiden zijn van per ongeluk het scherm aanraken wanneer je de telefoon in je hand hebt en er dan juist niets moet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rn82 schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 12:47:
[...]

Hmm vreemd bij mij werkt het opeens ook niet (meer). Van alles geprobeerd maar vergrendeling blijft na de ingestelde periode inschakelen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachoman
Het lukt mij niet om skype contacten te verwijderen uit mijn contacten lijst.
Kom er daardoor achter dat ik helemaal niet eens kiezen wat ik überhaupt wel wil laten zien in mijn contact lijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 22:16
Nachoman schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 15:02:
Het lukt mij niet om skype contacten te verwijderen uit mijn contacten lijst.
Kom er daardoor achter dat ik helemaal niet eens kiezen wat ik überhaupt wel wil laten zien in mijn contact lijst
Je kan toch gewoon in je contacten daar op meer drukken en dan instellingen?
daar staat weer te geven contacten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp

Tammesp

Next is now

dafmay schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 14:45:
[...]

Hmm vreemd bij mij werkt het opeens ook niet (meer). Van alles geprobeerd maar vergrendeling blijft na de ingestelde periode inschakelen :/
Dit werk bij mij wel perfect, en wat handig zeg! Alleen bij locatie vinden moet je wel even wachten voordat hij de juiste locatie gevonden heeft, niet te snel doorgaan met dit onderdeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
Welk scherm modus gebruiken jullie?
als ik hem namelijk op basis zet lijkt het net alsof er een was over het scherm heen zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-09 08:47
Gisteren de S6 in zwart (blauw!) opgehaald bij Coolblue. Werkt helemaal perfect. Super toestel. Ik heb alleen wel het idee dat de homeknop een beetje los zit. Als je met je vinger er zachtjes op tapt hoor je een klikje. Ook als je schudt. Moet het wel helemaal stil zijn. Het viel me opeens op toen ik op de homeknop drukte. Hebben meer mensen dit?

Moet je maar eens met je vinger over de onderkant tappen en dan de homeknop meenemen. Klinkt het alsof je van een massieve muur naar een holle muur aan het zoeken bent.

[ Voor 22% gewijzigd door Bobel op 11-04-2015 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rauwst
Zie dat mn ram standaard boven de 70% zit (zonder apps op de achtergrond). Is dat gebruikelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jay enmo
  • Laatst online: 04-09 18:15
ik gebruik de bioscoop modus dan is wit het witst en zijn de kijkhoeken het beste naar mijn mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
rauwst schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 15:21:
Zie dat mn ram standaard boven de 70% zit (zonder apps op de achtergrond). Is dat gebruikelijk?
JA dat heb ik ook
volgends mij is dat gebruikelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
  • Laatst online: 16-09 21:14
Bobel schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 15:20:
Gisteren de S6 in zwart (blauw!) opgehaald bij Coolblue. Werkt helemaal perfect. Super toestel. Ik heb alleen wel het idee dat de homeknop een beetje los zit. Als je met je vinger er zachtjes op tapt hoor je een klikje. Ook als je schudt. Moet het wel helemaal stil zijn. Het viel me opeens op toen ik op de homeknop drukte. Hebben meer mensen dit?

Moet je maar eens met je vinger over de onderkant tappen en dan de homeknop meenemen. Klinkt het alsof je van een massieve muur naar een holle muur aan het zoeken bent.
Ik heb ook dat hij een klein beetje speling heeft maar ik denk dat dit binnen de fabricage marges valt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachoman
sgouman schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 15:05:
[...]

Je kan toch gewoon in je contacten daar op meer drukken en dan instellingen?
daar staat weer te geven contacten
Dat is idd correct. Maar geen er enkele optie waar ik contact bronnen kan kiezen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
Nachoman schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 15:27:
[...]

Dat is idd correct. Maar geen er enkele optie waar ik contact bronnen kan kiezen :'(
Wat bedoel je met contact bronnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-09 08:47
theuberdude14 schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 15:25:
[...]

Ik heb ook dat hij een klein beetje speling heeft maar ik denk dat dit binnen de fabricage marges valt
Hm, dit zijn dingen waar ik me mateloos aan kan irriteren. Kijken of dit na een paar dagen nog zo is en anders even vragen bij de winkel of ze daar iets meer weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachoman
sgouman schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 15:27:
[...]

Wat bedoel je met contact bronnen?
SIM, google, telefoon en skype enzo.
Ik gebruik graag alleen maar Google bijvoorbeeld.

[ Voor 11% gewijzigd door Nachoman op 11-04-2015 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
Nachoman schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 15:31:
[...]

SIM, google, telefoon en skype enzo
Maar je kan daar toch instellen wat je wilt zien?
of begrijp ik je nou compleet verkeerd
zal wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jay enmo schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 15:21:
ik gebruik de bioscoop modus dan is wit het witst en zijn de kijkhoeken het beste naar mijn mening
Ieder zijn mening daargelaten maar de Basis stand geeft de meest kleurechte weergave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
dafmay schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 15:38:
[...]

Ieder zijn mening daargelaten maar de Basis stand geeft de meest kleurechte weergave.
Alleen bij mij lijkt er dan een soort van waas over het scherm te zitten
heb jij dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp

Tammesp

Next is now

Wat is eigenlijk het beste scherm-modus? Die van mij staat op Aanpasbaar display.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachoman
sgouman schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 15:32:
[...]

Maar je kan daar toch instellen wat je wilt zien?
of begrijp ik je nou compleet verkeerd
zal wel :)
Zou je zeggen he? Ik heb 's screensshots gemaakt maar ik ben nog niet echt gewend aan mijn galaxy s6 dus ik ga ze nu niet uploaden maar waar het op neerkomt is dat ik in het instellingen menu van mijn contactpersonen alleen maar de opties instellingen en bewerken heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachoman
Tammesp schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 15:42:
Wat is eigenlijk het beste scherm-modus? Die van mij staat op Aanpasbaar display.
Bisocoop is het kleurijkst. Dan foto en dan basis

Volgende keer graag de wijzigen knop gebruiken ipv twee post onder elkaar.

[ Voor 15% gewijzigd door 13art op 11-04-2015 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Laatst online: 04:49
Basis mode heeft de beste kleurwaarde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Basis mode voor beste kleurechtheid, maar smaken verschillen uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
Nachoman schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 15:42:
[...]

Zou je zeggen he? Ik heb 's screensshots gemaakt maar ik ben nog niet echt gewend aan mijn galaxy s6 dus ik ga ze nu niet uploaden maar waar het op neerkomt is dat ik in het instellingen menu van mijn contactpersonen alleen maar de opties instellingen en bewerken heb.
Dat is vreemd
want als ik in mijn contact app naar instellingen ga staat er weer te geven contacten en daar kan i kdan bijvoorbeeld uit mijn simkaart of google contacten kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sgouman schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 15:39:
[...]

Alleen bij mij lijkt er dan een soort van waas over het scherm te zitten
heb jij dat ook?
Nee dat lijkt maar zo als je het niet gewend bent. Maar nogmaals ieder heeft een eigen smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
ik vind basis er raar uitzien biosscoop vind ik redelijk mooi

[ Voor 68% gewijzigd door sgouman op 11-04-2015 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
sgouman schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 15:45:
Heeft iemand het probleem dat als die hem op basis zet dat het scherm een beetje dof lijkt?
1 keer is genoeg, maar denk dat je er even aan moet wennen is heel anders dan de rest maar heeft wel de beste kleurwaarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
dafmay schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 15:45:
[...]

Nee dat lijkt maar zo als je het niet gewend bent. Maar nogmaals ieder heeft een eigen smaak.
even iets langer kijken dan. Kijken of ik er aan gewent raak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapyo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-08-2024
Heeft iemand de 100gb van Onedrive al kunnen claimen? Ik zie: 'De gratis opslag kan momenteel niet worden toegepast...'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Bobel schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 15:20:

Vandaag de s6 edge white binnen gekregen. Wanneer ik ga schudden met het toestel hoor ik ook een 'getik'. Maak ik me daar druk om.. neeh eigenlijk niet :d Moet nog wel even wennen aan het toestel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Schaapyo schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 15:50:
Heeft iemand de 100gb van Onedrive al kunnen claimen? Ik zie: 'De gratis opslag kan momenteel niet worden toegepast...'
Ik kreeg m meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Ik kreeg hem ook meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:20

DjVe

Hatsaflats!

Ik kreeg eerst ook de melding 'De gratis opslag kan momenteel niet worden toegepast...', maar ik zie nu toch dat ik 130Gb heb in totaal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 10:20

koekjah

Luctor et emergo

Kan iemand mij vertellen of je bij de S6 ook gewoon 'mappen' kan aanmaken? Ik had altijd mappen op mijn homescreen waarin de apps zaten onderverdeeld. Kan het nu écht niet vinden.

Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe

DjVe

Hatsaflats!

koekjah schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 16:08:
Kan iemand mij vertellen of je bij de S6 ook gewoon 'mappen' kan aanmaken? Ik had altijd mappen op mijn homescreen waarin de apps zaten onderverdeeld. Kan het nu écht niet vinden.
Ja kan gewoon. Gewoon een app op de ander slepen en er wordt een map aangemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Zojuist gedaan en meteen gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:40

Steeffoon

Smartphone-nerd

Mijn Galaxy S6 is omgeruild bij Coolblue, helemaal zonder problemen, voor een nieuw exemplaar. Deze lijkt nog steeds de minder streepjes in de notifi-bar te hebben, maar zoals al aangegeven werd, kan de fabrikant hier zelf mis-/ge- bruik van maken door eigen waardes er aan te hangen. Het flikkerende scherm viel me nu niet meer op, maar ja, zie jij de zon? :) Onder een felle lamp in de winkel heb ik niks geks gemerkt en tijdens het bellen gaat het scherm ook niet meer aan.

Wat me opviel is dat de energiebespaarmodus ervoor zorgde dat ik met vier procent accu me nog twee uur (rustig) kon vermaken, maar wellicht heeft dit iets met de calibratie te maken, want hij heeft een uur nog op 1 procent gestaan, nou, dat zie ik mijn HTC One M8 totaal niet doen, dan is het 1% en weg...

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapyo
Meulendijks89 schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 16:14:
[...]

Zojuist gedaan en meteen gekregen.
Nouja zeg! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rauwst
Hoe, wat, waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapyo
OneDrive, instellingen, Aanbieding van 100gb Samsung

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaOrange
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-08-2022
Wie kan mij helpen?

Gisteren heb ik mijn Samsung Galaxy S6 Edge mogen ontvangen. In de avond was het toestel (25% resterend) binnen +- een uurtje volledig opgeladen. Vandaag heeft mijn toestel daar meer problemen mee. Hij hangt nu al driekwartier aan de oplader en is 10% bijgeladen. De oplader zit gewoon in het stopcontact.

Wat zou de oorzaak kunnen zijn dat dit zo lang duurt?

Edit: alle applicaties zijn gesloten, het toestel is in energiebespaarmodus gezet en de felheid van het scherm staat op laag.

[ Voor 14% gewijzigd door SpaOrange op 11-04-2015 16:36 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23:35
Dantis schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 16:35:
Wie kan mij helpen?

Gisteren heb ik mijn Samsung Galaxy S6 Edge mogen ontvangen. In de avond was het toestel (25% resterend) binnen +- een uurtje volledig opgeladen. Vandaag heeft mijn toestel daar meer problemen mee. Hij hangt nu al driekwartier aan de oplader en is 10% bijgeladen. De oplader zit gewoon in het stopcontact.

Wat zou de oorzaak kunnen zijn dat dit zo lang duurt?
De kabel zit goed in de oplader en het micro-usb slot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rauwst
Schaapyo schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 16:26:
[...]

OneDrive, instellingen, Aanbieding van 100gb Samsung
In de Onedrive app? Ik zie niks van een Samsung aanbieding oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaOrange
iBugged schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 16:36:
[...]

De kabel zit goed in de oplader en het micro-usb slot?
Correct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
rauwst schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 16:36:
[...]

In de Onedrive app? Ik zie niks van een Samsung aanbieding oid
Ik kreeg de vraag als ik 100GB gratis wil voor 2 jaar bij het opstarten van One Drive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
En je gebruikt de originele Samsung-lader toch? Dan weet ik het niet.. Misschien een ander stopcontact proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
De OneDrive app zit in de map Microsoft in de app drawer. Als je die dan opent dan moet je je even aanmelden met je al bestaande OneDrive account en dan krijg je 100GB extra voor 2 jaar. Althans, zo werkte dit bij mij en werkte direct.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rauwst
Meulendijks89 schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 16:37:
[...]

Ik kreeg de vraag als ik 100GB gratis wil voor 2 jaar bij het opstarten van One Drive.
Weird, ik niet. Anyone else?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
rauwst schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 16:38:
[...]

Net aangevraagd om te testen, kreeg het gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaOrange
iBugged schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 16:38:
[...]

En je gebruikt de originele Samsung-lader toch? Dan weet ik het niet.. Misschien een ander stopcontact proberen?
Ja dat klopt. Dat is het proberen waard, ik ben benieuwd of dit zoden aan de dijk zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Ik had in een Youtube filmpje gezien dat je de achtergrond kan laten bewegen als je het toestel beweegt zoals bij de iPhone, kan dit zelf nergens terug vinden. Iemand van jullie die het weet?

[ Voor 6% gewijzigd door DM89 op 11-04-2015 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rauwst
iBugged schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 16:39:
[...]

Net aangevraagd om te testen, kreeg het gelijk.
Raar ik heb met een bestaand outlook account ingelogd en heb 30gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapyo
rauwst schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 16:38:
[...]

Bij je instellingen in de app moet het echt nog staan. Maar goed, bij mij pakt ie hem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
rauwst schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 16:41:
[...]

Raar ik heb met een bestaand outlook account ingelogd en heb 30gb
Ik heb nu 130GB, vreemd dat jij het niet krijgt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Ik kreeg in het startscherm van OneDrive op de S6 zelf ook een Samsung logo te zien. Ik heb uit de Play store gewoon OneDrive gedownload, althans, hoefde alleen bij te werken.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 16:45
Meulendijks89 schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 16:41:
Ik had in een Youtube filmpje gezien dat je de achtergrond kan laten bewegen als je het toestel beweegt zoals bij de iPhone, kan dit zelf nergens terug vinden. Iemand van jullie die het weet?
Zát op gyroscoop werkende live wallpapers in de Play Store :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaOrange
Een aanvulling op mijn vorige vraagstuk:

Op Androidworld las ik het volgende artikel over 'snel opladen':
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8eEdWo7.jpg

De Galaxy S6 heeft de mogelijkheid om draadloos op te laden, maar opladen gaat stukken sneller als je het bijgeleverde snoertje gebruikt. Stop de oplader in het stopcontact en trek vervolgens even de notificatiebalk naar beneden om de optie ‘Snel opladen’ te selecteren. Vervolgens is het toestel in no-time weer voorzien van stroom, mits je niet tussentijds steeds het scherm inschakelt om notificaties te checken.
Wie kan mij vertellen hoe ik deze optie activeer? Als ik het toestel via het stroomnet oplaad, dan krijg ik deze optie niet te zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
Dantis schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 16:44:

[...]

Wie kan mij vertellen hoe ik deze optie activeer? Als ik het toestel via het stroomnet oplaad, dan krijg ik deze optie niet te zien...
Oplader die bij het toestel komt gebruiken, is namelijk een snellader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Brad Pitt schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 16:43:
[...]

Zát op gyroscoop werkende live wallpapers in de Play Store :)
Aahzo okee bedankt weet ik dat ook weer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaOrange
theuberdude14 schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 16:45:
[...]

Oplader die bij het toestel komt gebruiken, is namelijk een snellader
Deze wordt gebruikt echter zonder melding van 'snel laden'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe

DjVe

Hatsaflats!

Meulendijks89 schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 16:46:
[...]

Aahzo okee bedankt weet ik dat ook weer. :)
Werkt overigens ook gewoon met een foto als achtergrond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Dantis schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 16:44:

[...]

De oplader die meegeleverd wordt is een snel lader daarmee laat de s6 automatisch snel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rauwst
Radiance schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 16:42:
Ik kreeg in het startscherm van OneDrive op de S6 zelf ook een Samsung logo te zien. Ik heb uit de Play store gewoon OneDrive gedownload, althans, hoefde alleen bij te werken.
Ah ik heb one note net geupdate en nu is de aanbieding wel beschikbaar! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaOrange
Meulendijks89 schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 16:47:
[...]

De oplader die meegeleverd wordt is een snel lader daarmee laat de s6 automatisch snel op.
Het toestel heb ik zojuist opnieuw gestart. De problemen omtrent het opladen zijn nu verholpen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 09:10
Heeft er iemand hier toevallig uitgevonden hoe de peel smart remote app gebruikt kan worden ICM Tweak sparql box?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
Dantis schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 16:48:
[...]

Het toestel heb ik zojuist opnieuw gestart. De problemen omtrent het opladen zijn nu verholpen. _/-\o_
Mooizo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
(overleden)
Steeffoon schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 16:16:
Mijn Galaxy S6 is omgeruild bij Coolblue, helemaal zonder problemen, voor een nieuw exemplaar. Deze lijkt nog steeds de minder streepjes in de notifi-bar te hebben, maar zoals al aangegeven werd, kan de fabrikant hier zelf mis-/ge- bruik van maken door eigen waardes er aan te hangen. Het flikkerende scherm viel me nu niet meer op, maar ja, zie jij de zon? :) Onder een felle lamp in de winkel heb ik niks geks gemerkt en tijdens het bellen gaat het scherm ook niet meer aan.

Wat me opviel is dat de energiebespaarmodus ervoor zorgde dat ik met vier procent accu me nog twee uur (rustig) kon vermaken, maar wellicht heeft dit iets met de calibratie te maken, want hij heeft een uur nog op 1 procent gestaan, nou, dat zie ik mijn HTC One M8 totaal niet doen, dan is het 1% en weg...
Uhh, correctie: is jouw HTC One M8 toch niet meer...! ;)

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:11

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

Zit er nou een plasticje over de lens, kan ik dat er af halen? Of hoort het er op te zitten en zit het niet goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 09:10
ja er zit een plasticje op, je kan hem er af halen maar er zit een gat in het midden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als het goed is zit er plasticfolie op de camera en hartslag meter...beetje pielen en je hebt ze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Klopt het dat de standaard muziek player app van de S6 geen lossless m4a bestanden meer af kunt spelen?
Ik heb een lossless m4a track die wel op mijn S5 afspeelde en niet op mijn S6 namelijk... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapyo
rauwst schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 16:47:
[...]

Ah ik heb one note net geupdate en nu is de aanbieding wel beschikbaar! :)
Net ook manueel geupdate, maar werkt nog niet.
*OneDrive uiteraard.

[ Voor 4% gewijzigd door Schaapyo op 11-04-2015 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 16:43

kronolith

[EDIT]

Raar, hier werkte OneDrive meteen, zonder update!

Hoe lang behoud je die 100gb eigenlijk? Is het voor altijd of vervalt het na een X aantal tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachoman
sgouman schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 15:44:
[...]

Dat is vreemd
want als ik in mijn contact app naar instellingen ga staat er weer te geven contacten en daar kan ik dan bijvoorbeeld uit mijn simkaart of google contacten kiezen
Heb jij misschien een andere launcher?

*edit* oh dear ik zat de hele tijd in de verkeerde menu instelling te kijken. Ik zit nu in contacten menu en het werkt idd prima. Net zat ik in telefoon menu. Excuses! !

[ Voor 20% gewijzigd door Nachoman op 11-04-2015 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
kronolith schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 17:18:

Hoe lang behoud je die 100gb eigenlijk? Is het voor altijd of vervalt het na een X aantal tijd?
Twee jaar dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
kronolith schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 17:18:

Twee jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
Nachoman schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 17:18:
[...]

Heb jij misschien een andere launcher?
Nope ik heb standaard touchwiz

Ik heb bij contacten>meer>instellingen>weer te geven contacten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Ik heb vandaag de gouden S6 Edge gezien in de winkel, die ik in eerste instantie had besteld maar viel me toch tegen. Lijkt maar weinig op de afgebeelde gouden S6 Edge van de posters en afbeeldingen enzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 16:43

kronolith

[EDIT]

Ah, bedankt! Dat wordt over 2 jaar dus alle foto's eraf trekken om ervoor te zorgen dat ik ze niet kwijt ben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
kronolith schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 17:28:
Ah, bedankt! Dat wordt over 2 jaar dus alle foto's eraf trekken om ervoor te zorgen dat ik ze niet kwijt ben :+
Je raakt ze niet kwijt. Je kan alleen geen nieuwe meer bestanden uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 10:45

Ursamajor

Astrofotograaf

beyazz06 schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 15:54:
[...]

Vandaag de s6 edge white binnen gekregen. Wanneer ik ga schudden met het toestel hoor ik ook een 'getik'. Maak ik me daar druk om.. neeh eigenlijk niet :d Moet nog wel even wennen aan het toestel..
is dat getik niet de beeldstabilisatie?

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meulendijks89 schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 17:27:
Ik heb vandaag de gouden S6 Edge gezien in de winkel, die ik in eerste instantie had besteld maar viel me toch tegen. Lijkt maar weinig op de afgebeelde gouden S6 Edge van de posters en afbeeldingen enzo..
Dan ben ik toch blij dat ik gewisseld heb naar de witte versie :)
Pagina: 1 ... 17 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Rooten en custom roms worden besproken in ~~~~~~~[Samsung Galaxy S6] Rooten en Custom ROM's
Levertijden mogen in [Samsung Galaxy S6 + S6 Edge] Levertijden & Prijzen besproken worden.
Voor accessoires hebben we een eigen topic, kijk hier: [Samsung Galaxy S6 / S6 edge] Accessoires Topic

Dit topic is niet bedoeld om te vragen om codes.