Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:40

Steeffoon

Smartphone-nerd

ebu42 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 17:48:
[...]

Bij mij knippert het scherm ook bij zonlicht. Heb je ook last van dat het scherm lichtblauw achtig wordt bij het klein beetje kantelen van het scherm?
Nee, dat heb ik dan weer niet. Ik hoop echt dat ik morgen wel een goed toestel heb, want dit verwacht je gewoon niet voor een toestel van 899 euro. Morgen kan ik hem namelijk omruilen bij een winkel van Coolblue... dat is dan wel weer netjes. Vandaar ook dat ik me afvroeg of meerdere mensen dit probleem hebben...

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-08 12:17

jdwrist

En het antwoord is koekje

Net als zovelen hier vanochtend mijn S6 Edge (64Gb) eindelijk kunnen halen. Ik stond werkelijk waar tot aan de kassa in tweestrijd of dat ik voor de S6 of de S6 Edge moest gaan. Uiteindelijk toch voor de Edge gekozen simpelweg omdat ik die mooier vond.

Ik word alleen nog niet helemaal wijs uit de app drawer. Ik kan nergens de optie vinden dat ik de apps op alfabetische volgorde wil hebben. Iemand die mij op weg kan helpen.

Live youre Life and Enjoy every Day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:20

DjVe

Hatsaflats!

Wow. Ik vind de zwarte normale S6 echt super geslaagd qua ontwerp. Die blauwe gloed op de achterkant is erg fraai gedaan. Ik heb http://www.pdashop.nl/pro...s6-flip-wallet-zwart.html hoesje erbij besteld en hij zit top en heeft ook die blauwe gloed. Erg mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
pappaleone schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 16:36:
[...]

Ik denk niet dat iemand hier al ervaringen mee heeft. Smart switch is nieuw van Samsung daar het programma kies de S6 niet ondersteund.
Mag hopen dat Smart switch beter werkt dan kies, dit was meestal een ramp.
Samsung Smart Switch bestaat al even... super makkelijk met WiFi direct je gegevens over zetten van telefoon naar telefoon. Samsung heeft dit super makkelijk in elkaar gezet dus veel kan er niet fout gaat! WhatsApp geschiedenis kan de Smart Switch helaas niet overzetten. ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimiusMagnus
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-05-2021
Zijn er mensen die last hebben van crashes? Ik ben nu bezig apps en data over te zetten naar mijn S6, maar hij loopt constant vast. En dan binnen een aantal seconden gelijk een reboot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024
hoe maak je mappen in het menu om je apps te ordenen ? ik zie het waarschijnlijk over het hoofd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waren er geen instellingen mogelijk (sortering e.d.) in de launcher of zie ik ze over het hoofd?

[ Voor 12% gewijzigd door dafmay op 10-04-2015 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17:48

Tammesp

Next is now

Vroeg het me af, ik kreeg de S6 Edge in dit doosje. Heeft iedereen dat?

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/h8Kqt/31d0cf45f2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/h8KTj/64da2e7b3a.jpg

Verder een pracht presentatie zo ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Tammesp op 10-04-2015 19:09 ]

Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shique man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:03
Tammesp schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 19:01:
Vroeg het me af, ik kreeg de S6 Edge in dit doosje. Heeft iedereen dat?

[afbeelding]

Verder een pracht presentatie zo ;)
Is dat een omdoos met s6 doosje daarin of zit de s6 in die doos verpakt?

Nog niet eerder gezien maar wel nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp

Tammesp

Next is now

Meulendijks89 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 19:05:
[...]

Is dat een omdoos met s6 doosje daarin of zit de s6 in die doos verpakt?

Nog niet eerder gezien maar wel nice.
Ik heb er nog even een foto bij geplaatst van de inhoud ;)

Heb rechtstreeks bij Samsung besteld komt dat daardoor misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietzegger
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hier ook bij samsung besteld en zat inderdaad zo'n grote zwarte doos omheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:43

kronolith

[EDIT]

Vandaag m'n bij Coolblue bestelde S6 ook binnen gekregen en inmiddels al wat uurtjes zitten spelen. Hij bevalt me goed! Rete-snel! Komende vanaf een HTC One (M7) vind ik dat Touchwiz wel even wennen. Verder vind ik dat snel opladen nu al geniaal; in een half uur is 'ie al voor bijna de helft opgeladen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
Hoe is de batterij tot nu toe? Schijnt nogal prut te zijn hoor ik in mijn omgeving?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-09 13:33
Alwayshappyz schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 19:50:
Hoe is de batterij tot nu toe? Schijnt nogal prut te zijn hoor ik in mijn omgeving?
Van mensen die er constant mee spelen zeker.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:43

kronolith

[EDIT]

Ik heb vandaag al anderhalve batterijlading verbruikt, maar dat is niet representatief aangezien ik er constant mee zit te spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
SCARfaceE schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 19:51:
[...]

Van mensen die er constant mee spelen zeker.
Nee, twee mensen in mijn omgeving die hem op de eerste dag wel geteld 2 uur hadden gebruikt en de rest van de dag standby hadden staan waarna hij de avond nog niet eens haalde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:25
rejer schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 17:20:
Is het ook eigenlijk mogelijk om met een android whatsapp pics op onedrive te krijgen? gezien we 100gb gratis kregen bij de s6? Kan het op dit moment nergens vinden.

http://answers.microsoft....a1-40a9-afb8-ace9b6098466

Erg jammer...
kan je dat niet gewoon met een aparte app doen? OneSync

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zag net voor het eerst een S6 reclame op tv, hij duurde echt meer dan een minuut! Zien we maar weer hoe hoog het marketingbudget is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 20:30:
Zag net voor het eerst een S6 reclame op tv, hij duurde echt meer dan een minuut! Zien we maar weer hoe hoog het marketingbudget is.
Ja mooie reclame, dat kan wel van het budget af denk ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Alwayshappyz schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 19:55:
[...]

Nee, twee mensen in mijn omgeving die hem op de eerste dag wel geteld 2 uur hadden gebruikt en de rest van de dag standby hadden staan waarna hij de avond nog niet eens haalde.
Brand bij hun dan de flitser nog lichtjes? Dat is schijnbaar nog een bug in de s6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 22:16
hoeveel ram hebben jullie ongeveer over?
ik blijf op 400 mb. maar er bliijven super veel apps open staan.
Zoals boeken en google play services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
sgouman schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 20:42:
hoeveel ram hebben jullie ongeveer over?
ik blijf op 400 mb. maar er bliijven super veel apps open staan.
Zoals boeken en google play services
Zo werkt Android. Geheugen wat niet gebruikt wordt is nutteloos. Dus je geheugen zit vol met apps zodat deze snel geopend worden in plaats van eerst geladen moeten worden.
Zodra je een app wil openen die nog niet in het geheugen zit, zal hij, bij niet voldoende vrij geheugen, er een andere app uitgooien.

Dit werkt in principe het beste, alleen bij het geheugen lek in 5.x werkt dit niet optimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zino86
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-12-2022
Vanmiddag heb ik de gouden s6 ontvangen. Echt een heel mooi ding. Wel heel vervelend is dat wanneer je de telefoon aan zet het scherm na 2 seconden alweer uitgaat. Vooral bij vingerafdruk instellen is dat vrij vervelend aangezien je steeds opnieuw moet beginnen wanneer het scherm uit gaat. Voor de rest werkt het toestel heerlijk snel. Ik heb wel m'n telefoon wel moeten resetten omdat ik na de systeemupdate constant meldingen kreeg van programma's die ermee stopten. Werkt het bij iedereen wel na behoren na die update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Echt niemand die een zwakke antenne heeft? Of in (feller) zonlicht het scherm ziet flikkeren/snel ziet knipperen? Ik kan het me haast niet voorstellen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23:35
Steeffoon schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 21:25:
Echt niemand die een zwakke antenne heeft? Of in (feller) zonlicht het scherm ziet flikkeren/snel ziet knipperen? Ik kan het me haast niet voorstellen :O
Een zwakke antenne, nouja, ik denk dat het hier eerder een zwak signaal is.. Had voor mijn sim-only inging een SImyo-kaartje en dat bereik was hardstikke prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zino86 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 21:21:
Vanmiddag heb ik de gouden s6 ontvangen. Echt een heel mooi ding. Wel heel vervelend is dat wanneer je de telefoon aan zet het scherm na 2 seconden alweer uitgaat. Vooral bij vingerafdruk instellen is dat vrij vervelend aangezien je steeds opnieuw moet beginnen wanneer het scherm uit gaat. Voor de rest werkt het toestel heerlijk snel. Ik heb wel m'n telefoon wel moeten resetten omdat ik na de systeemupdate constant meldingen kreeg van programma's die ermee stopten. Werkt het bij iedereen wel na behoren na die update?
I heb via Sammobile de nieuwe firmware binnengehaald. Voordat ik vanavond begin met de telefoon hang ik hem aan Odin en zet gewoon de hele rom er opnieuw op. Ik ben niet zo van het updaten. Telefoon is nu nog nieuw, dus maar meteen heel de boel er opnieuw op flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Ik ben inmiddels vanaf een uurtje of 10 zo goed als non stop aan het kloten en ben nog niets vervelends tegen gekomen.
De telefoon is snel, geen flikkerent beeldscherm, geen problemen met bereik en geen rare meldingen na de update.

Idem dito voor de edge van m'n vriendin.

Het was wel enorm wennen aan TouchWiz na anderhalf jaar Cyanogenmod.
Heb gauw Nova launcher geïnstalleerd en dat voldoet uitstekend. De handigheidjes van TouchWiz in de menu's etc maar de looks van een wat kalere Android.
Ook heb ik alle bloatware gedeactiveerd want dat was nog best wat, met name al die meuk van Google zelf.

Ik wacht nog even met rooten maar begin me wel al te ergeren aan die reclame balken in apps. Ondanks dat je de ontwikkelaar steunt vind ik het echt afgrijselijk lelijk dus denk dat CF Auto root er snel opgaat voor een adblocker.
Dan kan ook meteen al die bloatware er permanent van af.

Over de batterij ga ik nog even niet beginnen want denk niet dat het fair is daar nu wat over te zeggen. Zit al de hele dag te spelen en hij heeft nu 1x vanaf 30% volgeladen. In de doos had ie 56%.

Al met al zeer tevreden en erg blij met de upgrade vanaf m'n S3!

[ Voor 64% gewijzigd door Radiance op 10-04-2015 21:40 ]

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Steeffoon schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 17:24:
Ben net met de S6 naar buiten geweest, het scherm flikkert/knippert duidelijk in het zonlicht. Net alsof de lichtsensor het niet aan kan. Dit is totaal niet nice. Daarbij komend het probleem van de slechtere antenne dan bij de M8... en het scherm dat gewoon flikkert tijdens een telefoonoproep... ik twijfel of dit wel zo'n goede keuze was...
Welke versie heb je de gewone S variant of de edge versie?
Misschien dat het in een bepaalde variant voorkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenomeno24
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:53
zino86 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 21:21:
Alles naar behoren voor én na de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zino86
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-12-2022
Fenomeno24 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 21:36:
[...]

Alles naar behoren voor én na de update.
Hmm, ik heb het ook maar van 1 iemand anders gelezen. Morgen probeer ik het gewoon nog een keer. Vandaag heb ik daar geen zin meer in 8)7

[ Voor 45% gewijzigd door zino86 op 10-04-2015 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

iBugged schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 21:26:
[...]

Een zwakke antenne, nouja, ik denk dat het hier eerder een zwak signaal is.. Had voor mijn sim-only inging een SImyo-kaartje en dat bereik was hardstikke prima.
Nja, ik heb T-Mobile simkaart eerst in de One M8, toen in de S6. Verschil in aantal streepjes is duidelijk merkbaar. Vandaar.
pappaleone schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 21:34:
[...]

Welke versie heb je de gewone S variant of de edge versie?
Misschien dat het in een bepaalde variant voorkomt?
Ik heb de 64GB-versie van de Samsung Galaxy S6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor zover ik heb gezien is het niet mogelijk om :

- de weer widget te gebruiken icm een andere launcher
- apps te sorteren in de app drawer

Kunnen anderen dit beamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markiemannie
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01-06 21:02
dafmay schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 22:06:

Laatste kan ik beamen, zit er al een tijdje naar te zoeken maar kan het werkelijk waar nergens vinden..

Zaklamp/hulplicht widget uit de s5/s4 is ook verdwenen heb ik het idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Steeffoon schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 22:06:
[...]

Nja, ik heb T-Mobile simkaart eerst in de One M8, toen in de S6. Verschil in aantal streepjes is duidelijk merkbaar. Vandaar.
Maar staat minder streepjes ook gelijk aan minder (goed) ontvangst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-08 07:18
Zaklamp is geen widget meer maar kun je via een icoontje in de taskbar aan en uit zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:03
dafmay schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 22:06:

Ik gebruik Nova launcher en kan inderdaad sommige widgets niet gebruiken zoals agenda en klok/weer widget.. Wel fijn dat de iconen kleiner te maken zijn vind het in de touchwiz launcher allemaal wat groot uitvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4WardNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17-09 09:58
Fly-guy schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 22:16:
[...]

Goede vraag inderdaad.
Ik herinner mij van de HTC Sense ROM die ik destijds op m'n HTC Ons One X geïnstalleerd had dat HTC al vrij snel bij in ieder geval wifi een groot aantal streepjes liet zien, ook bij slecht signaal. Of dit echter ook het geval was met mobiel netwerk signaal weet ik zo niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michael86
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-07 09:18
Kreeg vanmiddag ook mijn bestelling binnen van coolblue. Een normale s6 32gb zwart, het klepje van de sim kaart was met geen mogelijkheid open te krijgen. Zelf niet en in de winkel ook niet. Nu krijg ik morgen een nieuwe die hopelijk wel goed is. Nog meer mensen van dit probleem gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meulendijks89 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 22:38:
[...]

Ik gebruik Nova launcher en kan inderdaad sommige widgets niet gebruiken zoals agenda en klok/weer widget.. Wel fijn dat de iconen kleiner te maken zijn vind het in de touchwiz launcher allemaal wat groot uitvallen.
Samen met de snelheid en configureerbaarheid, is dat inderdaad een van de redenen waarom ik Nova Prima wil installeren...het is mijn vaste trouwe launcher al sinds vele jaren.

Ik kijk de stock launcher nog heel even aan. (ik vind die weer widget erg strak 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnec1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:45
Bij mij werkt Facebook niet, als ik de app open kom ik na ca 10 seconden weer op het homescreen van de s6. Kom dus niet bij het inlogscherm. Heb data al gewiped. Iemand een idee wat te doen? S6edge 32gb goud

Edit inmiddels opgelost door via pre installed app te installeren ipv via play store

[ Voor 17% gewijzigd door stijnec1 op 10-04-2015 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
  • Laatst online: 22:39
Iemand nog een paar must have apps voor android? stap over van IOS dus het is een beetje zoeken voor mij ;)

S6 Edge bevalt echt super en is zonder twijfel de mooiste telefoon die ik ook gezien heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
michael86 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 22:43:
Kreeg vanmiddag ook mijn bestelling binnen van coolblue. Een normale s6 32gb zwart, het klepje van de sim kaart was met geen mogelijkheid open te krijgen. Zelf niet en in de winkel ook niet. Nu krijg ik morgen een nieuwe die hopelijk wel goed is. Nog meer mensen van dit probleem gehoord?
Had ik dus ook... met veel, heel veel moeite (s6 op zn zij, zodat klepje naar beneden richt, pin erin en dan op de tafel tikken (die pin)..
Klepje uiteindelijk 0.5 mm eruit... met veel moeite tussen mn nagels eruit kunnen trekken :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StWesleyT
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-05 18:27
Vanmiddag opgehaald. superblij mee:

+ Prachtig apparaat.
+ Mooi ding
+ Super snel
+ Houdt toch wel lekker vast en het gebogen gedeelte bevalt me prima (ivm schitteringen, afglijden van je duim)
+ Hoge kwaliteit afwerking

(heb ik al gemeld dat het esthetisch een topper is? gadgetgehalte is gewoon overloaded!!! :P )

- heeeeel kort een flikkering gehad in de felle zon.
- ik heb een miniscuul-diepe kras, echt amper te zien maar wel weer 2cm lang ofzo :( . Dus ik raad IEDEREEN aan om toch even het schermpje te bekijken bij aanschaf: licht uit. spotjes aan. en zeker wel een halve minuut bestuderen.
- een beetje klein scherm, want ik kom van een 5.5" telefoon. Maar dat wist ik.... dus tsja... (zie pluspunten)
- draadloze lader valt soms uit (bij gebruik van de telefoon) :S:S:S:S:S goed stil houden dus (jammer, die heb je bij kabel niet.

wb draadloos opladen: enige wat ik handig vind van draadloos laden is het snel mounten/dismounten van het toestel. Verder is het in principe gewoon bedraad (moet gewoon een draad in de dock), heb je zelfs minder bewegingsvrijheid, wordt het toestel klein beetje warmer. (een dock zoals de z-series van sony lijkt me gewoon handiger:( )
Heb ik nu mijn gegevens voor niets op de samsung promo-site ingevuld of krijg ik nu 2 draadloze opladers?

Jeeeee, blij no matter what!

Qmotion MiniMaatPC2050. PSN: StWesleyT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapyo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-08-2024
michael86 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 22:43:
Had precies hetzelfde probleem, kon meteen langs studentmobiel om hem om te ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Schaapyo schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 00:17:
[...]

Had precies hetzelfde probleem, kon meteen langs studentmobiel om hem om te ruilen.
Gaat stroefjes, maar nou kan ie er wel in en uit (makkelijker uit dan in zelfst O.o )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Fly-guy schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 22:16:
[...]

Dat durf ik niet te zeggen. Maar 1 streepje vind ik toch wel een groot verschil in vergelijking met vier bij de HTC?
StWesleyT schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 23:55:

- heeeeel kort een flikkering gehad in de felle zon.
jij ook al? Ging dat vanzelf weg bij jou? Ik had het vanmiddag ook.... erg irritant

[ Voor 37% gewijzigd door Steeffoon op 11-04-2015 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Ik zit net een beetje met de camera te klooien en de extra standen die je kunt downloaden zijn best leuk.
Heb nu rare selfie camera en dual camera gedownload en deze werken prima.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand een linkje met een firmware ? Heb geprobeerd te rooten nadat ik een ota had uitgevoerd, dom dus. Die van mij zit nu vast in the boot logo.

mega linkje of dergelijke aangezien sammyfirmware een 504 error gooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenomeno24
  • Laatst online: 22:53
Smeldor schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 22:58:
Iemand nog een paar must have apps voor android? stap over van IOS dus het is een beetje zoeken voor mij ;)

S6 Edge bevalt echt super en is zonder twijfel de mooiste telefoon die ik ook gezien heb!
Ik vind de app Zedge helemaal top als het gaat om goede achtergronden, wallpapers en beltonen. Uiteraard kosteloos ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
  • Laatst online: 16-09 21:14
Hebben er nog meer mensen het gehad dat de sim tray er heel moeilijk uit komt op het 32gb zwart model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:54
Vanochtend ook een Galaxy S6 aangeschaft, de 32GB versie in het zwart. Althans, zwart, eigenlijk is hij donkerblauw. Wel een prima kleurtje verder maar vind het bijzonder dat hij als zwart geadverteerd staat want dat is hij simpelweg niet. Had eigenlijk liever de lichtblauwe gewild maar die hadden ze niet bij T-Mobile.

Hardwarematig ben ik best onder de indruk. Mooie behuizing, goede en vooral snelle camera en ook verder voelt hij vlot aan. Softwarematig, tsja... dat is toch even wennen als je van een Nexus 4 komt. Ben stock Android gewend en dat Touchwiz kan me, ondanks het feit dat het een redelijk uitgeklede versie betreft, toch niet zo bekoren. Heb in ieder geval vast de launcher aangepast naar Google Now, werkt al beduidend beter.

Vind het wel heel raar dat sommige, in mijn ogen nutteloze, applicaties die voorgeïnstalleerd staan gewoon niet te verwijderen zijn. Instagram bijvoorbeeld, ik gebruik dat programma niet dus hoef het ook niet op mijn telefoon te hebben. Misschien het toestel op termijn toch maar even rooten en een custom rom erop zetten.
theuberdude14 schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 01:48:
Hebben er nog meer mensen het gehad dat de sim tray er heel moeilijk uit komt op het 32gb zwart model?
Je moet inderdaad behoorlijk hard drukken met dat pinnetje, veel harder dan bij mijn Nexus 4 het geval is.

[ Voor 13% gewijzigd door MiBe op 11-04-2015 02:35 ]

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MiBe schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 02:34:
Vanochtend ook een Galaxy S6 aangeschaft, de 32GB versie in het zwart. Althans, zwart, eigenlijk is hij donkerblauw. Wel een prima kleurtje verder maar vind het bijzonder dat hij als zwart geadverteerd staat want dat is hij simpelweg niet. Had eigenlijk liever de lichtblauwe gewild maar die hadden ze niet bij T-Mobile.

Hardwarematig ben ik best onder de indruk. Mooie behuizing, goede en vooral snelle camera en ook verder voelt hij vlot aan. Softwarematig, tsja... dat is toch even wennen als je van een Nexus 4 komt. Ben stock Android gewend en dat Touchwiz kan me, ondanks het feit dat het een redelijk uitgeklede versie betreft, toch niet zo bekoren. Heb in ieder geval vast de launcher aangepast naar Google Now, werkt al beduidend beter.

Vind het wel heel raar dat sommige, in mijn ogen nutteloze, applicaties die voorgeïnstalleerd staan gewoon niet te verwijderen zijn. Instagram bijvoorbeeld, ik gebruik dat programma niet dus hoef het ook niet op mijn telefoon te hebben. Misschien het toestel op termijn toch maar even rooten en een custom rom erop zetten.

[...]

Je moet inderdaad behoorlijk hard drukken met dat pinnetje, veel harder dan bij mijn Nexus 4 het geval is.
Even rooten daarna titanium backup, en je verwijderd alles wat je wilt. Hier het linkje van Chainfire.
http://download.chainfire...lte-zeroltexx-smg925f.zip
Daarna installeren met odin V3.10.6 Link: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2711451
Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Hoewel ik het niet veel gebruik, mis ik toch de Drama-shot mode in de camera.
Vind ik wel leuk om af en toe mijn spelende /rennende neefjes mee te fotograferen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beide S6 edge 32 GB zwart hebben bij een bepaalde licht inval een soort van streep / vouw lopen aan de rechterkant onder het glas inclusief hier en daar kleine spikkels wat lijkt op een beschadiging op het glas , maar het zit onder het glas. Met name die streep/vouw zag ik dus op beide modellen inclusief demo model in de winkel. Ga deze weer retourneren en wacht even wat batches af. Heel jammer want is echt een prachtig toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:30
Lagt bij jullie het scrollen ook af en toe bij bv Twitter of Facebook ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mregeling2005 schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 07:29:
Lagt bij jullie het scrollen ook af en toe bij bv Twitter of Facebook ?
Noem dat geen lag.
Het scrollen gaat razend snel en happpert soms doordat er nog content moet worden opgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnec1
Als ik bv een app download in de store, wordt mn edge tijdens het installeren van de app ontzettend heet aan de achterzijde. Iemand hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:55
Steeffoon schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 00:36:
[...]

Dat durf ik niet te zeggen. Maar 1 streepje vind ik toch wel een groot verschil in vergelijking met vier bij de HTC?

[...]

jij ook al? Ging dat vanzelf weg bij jou? Ik had het vanmiddag ook.... erg irritant
Ik zeg hiermee niet dat je ongelijk hebt, maar controleer het even voor de zekerheid: die streepjes zeggen in veel gevallen helaas zo goed als niets, belangrijk is om naar de dBm te kijken om eerlijk te vergelijken. Er zijn een aantal fabrikanten die op bepaalde modellen meer streepjes geven dan bij andere fabrikanten en modellen. Er is geen specifieke standaard in en zodoende kunnen ze ermee rommelen.

Probeer het eens met deze app:
https://play.google.com/s...d=de.android.telnet&hl=en

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:30
Verwijderd schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 07:32:
[...]

Noem dat geen lag.
Het scrollen gaat razend snel en happpert soms doordat er nog content moet worden opgehaald.
100% een ram iets.
Als ik op de knop Alles Opruimen druk in Smart Manager dan is alles bloedsnel.
Dan na een paar uur ofzo gaat scrollen echt heel stotterend, met name door Facebook en twitter.
Met mijn oude Lg G2 heb ik daar nooit iets van gemerkt.
Ook als hij data aan het ophalen is was deze altijd bloedsnel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:01
Hoe is jullie ervaring met de batterij? Voor dat ik naar bed ging was deze 76%. Nu, zo'n 7 uur later toch 7 procent weg gegeten.

Edit: Staat nu al op 61% ;( Alleen wat gesurft.

[ Voor 16% gewijzigd door Ryan_ op 11-04-2015 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jay enmo
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 04-09 18:15
1procent per uur vind ik persoonlijk wel meevallen . Ligt ook een beetje aan wat er in de achter grond allemaal meedraait ,synchroniseerd , als je het te veel vind zou je er voor kunnen kiezen om de enegiespaarmodus aan te zetten of de extreme enegiespaarmodus

Edit* je moet er ook rekening mee houden dat de batterij pas na een aantal keer opladen optimaal is dus het word nog beter 😃

Edit2*
Als je bereik niet optimaal is dan gaat je radio ook meer enegie vreten.

[ Voor 29% gewijzigd door jay enmo op 11-04-2015 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:58
jay enmo schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 08:42:
Edit* je moet er ook rekening mee houden dat de batterij pas na een aantal keer opladen optimaal is dus het word nog beter 😃
Dit is ook mijn ervaring ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MiBe schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 02:34:
Vanochtend ook een Galaxy S6 aangeschaft, de 32GB versie in het zwart. Althans, zwart, eigenlijk is hij donkerblauw. Wel een prima kleurtje verder maar vind het bijzonder dat hij als zwart geadverteerd staat want dat is hij simpelweg niet
De kleur is black sapphire, black is vanzelfsprekend zwart, maar saphire, in het Nederlands saffier, is simpelweg blauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
jay enmo schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 08:42:

Edit2*
Als je bereik niet optimaal is dan gaat je radio ook meer enegie vreten.
Dit zou het probleem kunnen zijn. Simkaart zit er nog niet in. Zou kunnen dat de telefoon constant aan het zoeken is oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jay enmo
  • Laatst online: 04-09 18:15
Ik moet zeggen dat ik na 21 uur dat ik de Edge in bezit heb erg te vrede ben over de hardware en software . Geen vastzittende simkaarttray of krassen of andere ongein met het scherm . Dat het scherm groenig word na het kantelen heb ik kunnen oplossen door het scherm in bioscoop modus te zetten dan is wit echt wit en dit blijft ook zo als je er onder een hoek naar kijkt.
Nadat ik gisteren de update geïnstalleerd had crashte er bij mij ook een hoop apps ,waaronder de mailapp dit had waarschijnlijk te maken omdat ik bij de eerste installatie gekozen had om mijn telefoon te herstellen met alle instellingen van mijn laatste backups +alle apps (dit was van mijn htc ome m8 dus had wel kunnen vermoeden dat dit problemen zou kunnen gaan geven 😉) nadat ik hem teruggezet had naar fabrieksinstellingen deze geïnstalleerd als nieuwe tel dus zonder de instellingen van mijn oude tel werkt alles prima .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Koldur schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 07:51:
[...]

Ik zeg hiermee niet dat je ongelijk hebt, maar controleer het even voor de zekerheid: die streepjes zeggen in veel gevallen helaas zo goed als niets, belangrijk is om naar de dBm te kijken om eerlijk te vergelijken. Er zijn een aantal fabrikanten die op bepaalde modellen meer streepjes geven dan bij andere fabrikanten en modellen. Er is geen specifieke standaard in en zodoende kunnen ze ermee rommelen.

Probeer het eens met deze app:
Google Play: Network Signal Info
Thanks. Zometeen er eerst mee terug naar de winkel, vooral vanwege het scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
(overleden)
Steeffoon schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 09:11:
[...]

Thanks. Zometeen er eerst mee terug naar de winkel, vooral vanwege het scherm
Bel van tevoren even om zeker te weten dat je foon er is: anders ga je voor nop... :(
Test hem ook meteen in de winkel! ;)

Zal duimen dude! d:)b

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
ik heb bij t-mobile ook maar 2 streepjes

op mijn S5 had ik er altijd 3 4 op dezelfde plek in huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
sgouman schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 09:33:
ik heb bij t-mobile ook maar 2 streepjes

op mijn S5 had ik er altijd 3 4 op dezelfde plek in huis
Lees mijn vorige post nog even, meet het en post hier de resultaten als je zou willen/kunnen. Dan krijgen we wat meer concrete resultaten.

Koldur in "[Samsung Galaxy S6] Ervaringen en Discussie"

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
ik heb de app geintsalleerd maar die pijl van die meter die draait super snel rond?

hij zegt dbm 2147483647 en daaronder staat
dbm O met een strep erdoor daar staat 2.147.483.648

ik weet niet of je hier iets mee kan?

want 2 streepjes zijn niet heel veel

[ Voor 8% gewijzigd door sgouman op 11-04-2015 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryan_ schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 08:23:
Hoe is jullie ervaring met de batterij? Voor dat ik naar bed ging was deze 76%. Nu, zo'n 7 uur later toch 7 procent weg gegeten.

Edit: Staat nu al op 61% ;( Alleen wat gesurft.
Bij mij ging de batterij gister ook snel achteruit, maar ik had een redelijke hoge screen on tijd (weet zo niet meer precies wat het was). Maar vanacht heeft hij in een uurtje of 7,5-8 maar 3% verbruikt, waar ik zeer tevreden over ben!

Gister natuurlijk ook constant bezig geweest om dingen in te stellen, zoeken, apps installeren etc. Dat tikt ook erg aan op de batterij. Ben verder nog wel zoekende naar de beste settings voor optimaal batterij gebruik (wi-fi settings, etc). Dus als iemand tips heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
sgouman schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 09:45:
ik heb de app geintsalleerd maar die pijl van die meter die draait super snel rond?

hij zegt dbm 2147483647 en daaronder staat
dbm O met een strep erdoor daar staat 2.147.483.648

ik weet niet of je hier iets mee kan?

want 2 streepjes zijn niet heel veel
Vreemd, misschien andere app proberen, maar nogmaals, streepjes zeggen nagenoeg niets, kan je echt geen conclusies uit trekken helaas.

Probeer deze anders:
Google Play: Cell Signal Strength - dBm

[ Voor 13% gewijzigd door Koldur op 11-04-2015 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
oke nouja het zal wel goed zijn.
en als ik er problemen mee krijg maar even terug naar de winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er lijkt geen mogelijkheid de camera op stil te zetten? (telefoon op stil kan maar is niet handig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
Andere camera app installeren/rooten :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een gemis dat de apps niet te sorteren zijn. Snap natuurlijk wel dat dit met een 3rd party launcher op te lossen is, vreemd dat je daartoe gedwongen wordt. ...

Heb contact gehad met de Samsung chat en die functie hebben ze er maar even uitgehaald. .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is zeker jammer en best een gemis. De stock Launcher is helaas behoorlijk beperkt.
Brad Pitt schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 10:23:
Andere camera app installeren/rooten :)
Ja ja >:) (nog ff niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Verwijderd schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 10:25:
Wat een gemis dat de apps niet te sorteren zijn. Snap natuurlijk wel dat dit met een 3rd party launcher op te lossen is, vreemd dat je daartoe gedwongen wordt. ...

Heb contact gehad met de Samsung chat en die functie hebben ze er maar even uitgehaald. .....
Inderdaad. Niet kunnen sorten of apps kunnen verbergen. Zo kon ik altijd de apps verbergen die ik niet kon verwijderen. Maakte het toch altijd overzichtelijker.

Welke launcher bied deze mogelijkheid wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ryan_ schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 10:37:
Welke launcher bied deze mogelijkheid wel?
Nova, Apex, alle "echte" launchers eigenlijk wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Brad Pitt schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 10:38:
[...]

Nova, Apex, alle "echte" launchers eigenlijk wel :)
Hm, ik wacht het nog even af. Misschien dat ze (hopelijk) nog met een update komen die deze functies weer terug brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StWesleyT
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-05 18:27
Steeffoon schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 00:36:

[...]

ja snap er niks van. Maar het stoorde me niet echt. Ik dacht eerst: wat gebeurd er nou? en toen was t al klaar. alles werkt nog prima :)

Qmotion MiniMaatPC2050. PSN: StWesleyT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ryan_ schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 10:40:
Hm, ik wacht het nog even af. Misschien dat ze (hopelijk) nog met een update komen die deze functies weer terug brengen.
Je kan gewoon twee, drie, zestien launchers draaien hè? Installeer Nova, bekijk het even, verwijder weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Handig zeg die Smartlock functie obv locatie! Voor thuis op de bank...geen automatische vergrendeling. Erg goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

StWesleyT schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 10:40:
[...]

ja snap er niks van. Maar het stoorde me niet echt. Ik dacht eerst: wat gebeurd er nou? en toen was t al klaar. alles werkt nog prima :)
Bij mij hield het sowieso wel tien minuten aan. Leek niet echt erop dat het wegging.

Ik lees hier meer mensen over Launchers. Verbruiken die niet meer accu dan de standaard TouchWiz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Steeffoon schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 10:57:
Ik lees hier meer mensen over Launchers. Verbruiken die niet meer accu dan de standaard TouchWiz?
Nope. Een launcher als Nova verbruikt (hier) "niets" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaWkY61
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2024
Sinds gisteren eigenaar van de Edge.

Niemamd van de edge bezitters last van het feit dat beeld aan de edge kanten beetje vervaagd? Licht blauwig ook..

Verder kom ik vaak met mn hand tegen speaker aan rechtsonder.

En een laatst punt is dat ik moet heb om tel op landacape modus vast te houden door dunne zijkanten.

Afgezien van bovenstaande punten natuurlijk een geweldig apparaat. Iemand tips over bovenstaande punten?

Wesside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iexip66
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-08 15:00
HaWkY61 schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 11:10:
Niemamd van de edge bezitters last van het feit dat beeld aan de edge kanten beetje vervaagd? Licht blauwig ook..
Dat is precies de reden dat ik op het laatste moment ben geswitcht van de Edge naar de gewone versie. De letters vlak bij de rand vervormen ook wat. Het blijft weliswaar leesbaar, maar ik vond het toch irritant.

[ Voor 14% gewijzigd door iexip66 op 11-04-2015 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp

Tammesp

Next is now

HaWkY61 schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 11:10:
Sinds gisteren eigenaar van de Edge.

Verder kom ik vaak met mn hand tegen speaker aan rechtsonder.

En een laatst punt is dat ik moet heb om tel op landacape modus vast te houden door dunne zijkanten.

Afgezien van bovenstaande punten natuurlijk een geweldig apparaat. Iemand tips over bovenstaande punten?
Bij witte achtergronden krijg je een blauwig laagje bij de Edge ja Ik speel er nu al sinds gister mee en dat blauwachtig bij witte achtergronden valt steeds minder op...;)

(Ik ga weer verder spelen met de S6 Edge :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rauwst
  • Laatst online: 05-05 21:07
Is het mogelijk om de iconen op het startscherm kleiner te maken? Zijn wel erg groot vergeleken met me iPhone 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:59
Je kunt het raster aanpassen door 2 sec. op het hoofdscherm te drukken en daarna het schermraster aan te passen. Bijvoorbeeld door 5x5 te kiezen i.p.v. de standaard 4x4.
Wellicht kun je ook de lettertype omlaag gooien via instellingen ->Display ->Lettertype -> Piepklein

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-09 20:54
Brad Pitt schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 10:59:
[...]

Nope. Een launcher als Nova verbruikt (hier) "niets" :)
Ik gebruik op mijn Nexus 5 zelfs Nova, top launcher _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rauwst
Thanks kiswum, tis gelukt.

Is zo'n launcher puur voor het uiterlijk of zitten er ook inhoudelijke voor en nadelen aan?

Vind de huidige look en deel wel best eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
rauwst schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 12:20:
Is zo'n launcher puur voor het uiterlijk of zitten er ook inhoudelijke voor en nadelen aan?
Je kan er veel en veel meer mee.
Vind de huidige look en deel wel best eigenlijk.
Gaat niet alleen om de looks, gaat juist om de mogelijkheden. Met stock launchers kan gewoon véél minder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Nova kan helemaal naar je eigen wens aangepast worden. Zo kan je het eruit laten zien als TouchWiz maar ook als Lollipop bijvoorbeeld.
De mogelijkheden zijn bijna oneindig.
Je kunt het sowieso proberen, vind je het niks verwijder je het gewoon weer en je merkt niet eens dat het geïnstalleerd Is geweest.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rauwst
Kan geen kwaad om te proberen natuurlijk :)

Iemand enig idee hoe ik mijn chat geschiedenis van WhatsApp van mn iPhone naar me edge krijg?

Erg te spreken over de camera btw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
rauwst schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 12:25:
Iemand enig idee hoe ik mijn chat geschiedenis van WhatsApp van mn iPhone naar me edge krijg?
http://geeks.im/transfer-...y-from-iphone-to-android/ plus wellicht andere mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:19
Megapaul schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 20:17:
[...]

kan je dat niet gewoon met een aparte app doen? OneSync
Is niet van ms. Dus zet ik m er ook niet op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachoman
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18:07
stijnec1 schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 07:34:
Als ik bv een app download in de store, wordt mn edge tijdens het installeren van de app ontzettend heet aan de achterzijde. Iemand hetzelfde probleem?
Yep, zelfde verhaal hier. Ook met andere bewerkingen hoor. Wordt soms best warm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enig idee hoe ik de ingebouwde heartrate monitor kan gebruiken ? Trouwens ik vind de speaker zeer onhandig geplaatst, tijdens het gamen zitten je natuurlijk je vingers gewoon op de speakers...
Pagina: 1 ... 16 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Rooten en custom roms worden besproken in ~~~~~~~[Samsung Galaxy S6] Rooten en Custom ROM's
Levertijden mogen in [Samsung Galaxy S6 + S6 Edge] Levertijden & Prijzen besproken worden.
Voor accessoires hebben we een eigen topic, kijk hier: [Samsung Galaxy S6 / S6 edge] Accessoires Topic

Dit topic is niet bedoeld om te vragen om codes.