Vanmiddag opgehaald. superblij mee:
+ Prachtig apparaat.
+ Mooi ding
+ Super snel
+ Houdt toch wel lekker vast en het gebogen gedeelte bevalt me prima (ivm schitteringen, afglijden van je duim)
+ Hoge kwaliteit afwerking
(heb ik al gemeld dat het esthetisch een topper is? gadgetgehalte is gewoon overloaded!!!

)
- heeeeel kort een flikkering gehad in de felle zon.
- ik heb een miniscuul-diepe kras, echt amper te zien maar wel weer 2cm lang ofzo

. Dus ik raad IEDEREEN aan om toch even het schermpje te bekijken bij aanschaf: licht uit. spotjes aan. en zeker wel een halve minuut bestuderen.
- een beetje klein scherm, want ik kom van een 5.5" telefoon. Maar dat wist ik.... dus tsja... (zie pluspunten)
- draadloze lader valt soms uit (bij gebruik van de telefoon) :S:S:S:S:S goed stil houden dus (jammer, die heb je bij kabel niet.
wb draadloos opladen: enige wat ik handig vind van draadloos laden is het snel mounten/dismounten van het toestel. Verder is het in principe gewoon bedraad (moet gewoon een draad in de dock), heb je zelfs minder bewegingsvrijheid, wordt het toestel klein beetje warmer. (een dock zoals de z-series van sony lijkt me gewoon handiger:( )
Heb ik nu mijn gegevens voor niets op de samsung promo-site ingevuld of krijg ik nu 2 draadloze opladers?
Jeeeee, blij no matter what!
Qmotion MiniMaatPC2050. PSN: StWesleyT