Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenomeno24
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:53
Tutorial om de edge open te krijgen... YouTube: How to Disassemble Galaxy S6 Edge for Screen Replacement!

[ Voor 33% gewijzigd door Fenomeno24 op 08-04-2015 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:46

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Garret1410 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 20:36:
nog even een vraag aan de testers.

hoe snel is het wisselen tussen tab-bladen in de browser.

De galaxy S5 was niet echt snel
Gaat prima hier, zeker als ik het vergelijk met mijn S4. In de standaard browser, chrome gebruik ik tot op heden niet op de S6, de standaard browser voldoet prima tot op heden.

Hier kon uw advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Samsung Galaxy S6 in het zwart begint er steeds toffer uit te zien in video's. Grote kans dat ik er eentje los koop. Kun je trouwens die led verlichting van de capacitive buttons uitschakelen.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2015 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NicOlaJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Zygivt schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:30:
[...]

Samsung Galaxy S6 en S6 Edge - Toptoestel met twee gezichten ?

Een nutteloze gadget imo, maar als ik hem dan toch gratis krijg, staat ie vast leuk op me nachtkastje.
Nutteloos?? Sinds ik kan draadloos laden met mijn Nexus 5 wil ik niet anders meer. Heb er een paar in huis liggen en een op het werk, vind het zelf veel handiger dan steeds een kabel erin steken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Nutteloze "test"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:40

vhal

ಠ_ಠ

Zygivt schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:30:
[...]

Samsung Galaxy S6 en S6 Edge - Toptoestel met twee gezichten ?

Misschien is het nog te vroeg voor deze vraag, maar zijn er toevallig tweakers die de S6 hebben met een wireless charger? Een nutteloze gadget imo, maar als ik hem dan toch gratis krijg, staat ie vast leuk op me nachtkastje.

Nu ben ik benieuwd of het laden zonder problemen gaat? In geval van een siliconen sleeve zou ik geen problemen verwachten, maar wat als je een wallet gebruikt voor je telefoon? Gaan je pasjes dan "stuk" door de lader of mag dit geen problemen gaan opleveren?
Mijn 2 jaar oude Nexus 4 had deze nutteloze gadget al, het nutteloze kan je wel vervangen voor wilnooitmeerietsanders.

En inderdaad, een hoesje is over het algemeen genomen geen probleem. Pasjes durf ik niet te zeggen maar een wallet is eerder voor mij een nutteloze gadget :+

[ Voor 4% gewijzigd door vhal op 09-04-2015 07:42 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Ik ben om... Ik ga over van mijn Lumia naar de S6! Ik ben erg positief na alle reviews en ervaringen die ik overal lees.

En aangezien ik ook over ben gegaan naar een Tab S en tv + soundbar van Samsung, dacht ik laat ik het plaatje maar compleet maken ;)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:58
Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2015 @ 23:44:
Kun je trouwens die led verlichting van de capacitive buttons uitschakelen.
Hoe bedoel je dat precies ? Die verlichting is alleen (vrij kort, ongeveer een seconde) aan als je de toetsen daadwerkelijk aanraakt. Dat het scherm verlicht is betekent dus niet persé dat de toetsen ook verlicht zijn :) Een functie om de verlichting van de knoppen helemaal (altijd, ook bij aanraking) uit te schakelen heb ik niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:59
Carpento schreef op donderdag 09 april 2015 @ 09:48:
[...]

Hoe bedoel je dat precies ? Die verlichting is alleen (vrij kort, ongeveer een seconde) aan als je de toetsen daadwerkelijk aanraakt. Dat het scherm verlicht is betekent dus niet persé dat de toetsen ook verlicht zijn :) Een functie om de verlichting van de knoppen helemaal (altijd, ook bij aanraking) uit te schakelen heb ik niet gevonden.
Dat is iets wat ik een groot minpunt vind. Bij low-budget telefoons kan dat weleens ontbreken, maar bij een high end telefoon mag je dit wel verwachten rond de release date.
Hij blijft helaas maar 2 seconde aan.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Laatst online: 20:58
Ach, het gaat maar om twee knoppen die je blindelings kunt vinden. Heb er zelf niet zo'n moeite mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Carpento schreef op donderdag 09 april 2015 @ 11:33:
Ach, het gaat maar om twee knoppen die je blindelings kunt vinden. Heb er zelf niet zo'n moeite mee :)
Van Samsung naar Samsung zal het geen probleem zijn, van Sony/HTC/LG naar Samsung kan dat wel problemen opleveren (knoppen zitten andersom).
Ik vind het vooral erg slordig dat je het niet aan kunt zetten. Het is volgens mij een simpele toevoeging aan de ROM. Ik hoop nog wel dat dit in de volgende update erin zit. Onze huidige release is al sinds begin maart in gebruik en ik neem aan dat Samsung veel verbeteringen heeft kunnen doorvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie een nieuwe software update overigens - wie weet enkele fixes ? Ben benieuwd (en verwerk de resultaten in revisie 2 van de review).
"Release notes:
...many stability, performance improvements and new features...
* improved fingerprint recognition process
* added new feature in photo editor
* improved compatibility with accessories
* enhanced interface of Email, Music, S-Planner and other apps

If device is unresponsive, press and hold the power key and the volume key down simultaneously for more than 7 seconds to restart it"

Gewijzigde versienummers:
Build nummer LRX22G.G925FXXU1AOCV date 28 March 2015
Kernel 3.10.61-4497415
Baseband version G925FXXU1AOCW (maar mijn probleem met LTE en niet connecten is er nog steeds op dit toestel, evenals de -113dBm melding in het status overzicht - dus hier geen verbetering ;/)

Daarnaast is de bloat toegenomen: nu staan er ook 1 instagram, 1 messenger en 1 facebook icoon in het menu.... :( :( (maar het lijken maar 20kb apps elk te zijn, vergelijkbaar met de whatsapp installer schat ik zo).

Benchmark met AnTuTu laat trouwens iets verrassends zien: de totale score ging van 69000 naar 66000, met als voornaamste reden de "RunTime" test die van 4222 naar 418 (!) ging.

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2015 12:58 . Reden: release notes sw update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kiswum schreef op donderdag 09 april 2015 @ 11:59:
[...]

Van Samsung naar Samsung zal het geen probleem zijn, van Sony/HTC/LG naar Samsung kan dat wel problemen opleveren (knoppen zitten andersom).
Ik vind het vooral erg slordig dat je het niet aan kunt zetten. Het is volgens mij een simpele toevoeging aan de ROM. Ik hoop nog wel dat dit in de volgende update erin zit. Onze huidige release is al sinds begin maart in gebruik en ik neem aan dat Samsung veel verbeteringen heeft kunnen doorvoeren.
Achillias schreef op woensdag 08 april 2015 @ 23:44:
Kun je trouwens die led verlichting van de capacitive buttons uitschakelen.
Jij vraagt of de knoppen continu verlicht kunnen worden terwijl Achillias vraagt of ze continu uit kunnen.

Ik zie het niet als een probleem. Continu uit kan ik begrijpen omdat je na een tijdje toch wel weet waar de knoppen zitten ook al ben je een ander toestel gewend maar continu aan lijkt me niet nodig en ik denk niet dat dit met een update zal komen eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Over de software-buttons onderaan het scherm :

Op de Note4 bijvoorbeeld had je de keuzes : 2 sec / 6 sec / altijd aan / altijd uit.

Ik had ergens eerder (een paar weken geleden) hierover gelezen dat deze optie met een software update weer mogelijk zou worden gemaakt. Men was het bij Samsung 'vergeten' (zo werd het letterlijk aangegeven) mee te nemen in de release 8)7

Dus wellicht (hopelijk) zijn 'binnenkort' alle opties weer beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:28
Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2015 @ 12:19:

Daarnaast is de bloat toegenomen: nu staan er ook 1 instagram, 1 messenger en 1 facebook icoon in het menu.... :( :( (maar het lijken maar 20kb apps elk te zijn, vergelijkbaar met de whatsapp installer schat ik zo).
En deze kunnen uit/verwijderd worden? Want WhatsApp en Facebook wil ik wel. Messenger en Instagram dan weer niet O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dubrillion schreef op donderdag 09 april 2015 @ 12:52:
[...]

En deze kunnen uit/verwijderd worden? Want WhatsApp en Facebook wil ik wel. Messenger en Instagram dan weer niet O-)
Disabled - niet verwijderd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carpento schreef op donderdag 09 april 2015 @ 09:48:
[...]

Ik vind die led verlichting bij die capacitive knoppen afbreuk doen aan het design, waardoor ik het liever uitgeschakeld heb zien staan. Dit is wel bij de Note 4 mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oke, wist niet dat het bij de Note4 wel kon. Dan is het goed mogelijk dat het bij de S6 ook mogelijk is dmv een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 23:51

Zygivt

Evenaren en overtreffen

NicOlaJ schreef op donderdag 09 april 2015 @ 00:23:
Nutteloos?? Sinds ik kan draadloos laden met mijn Nexus 5 wil ik niet anders meer. Heb er een paar in huis liggen en een op het werk, vind het zelf veel handiger dan steeds een kabel erin steken. :)
vhal schreef op donderdag 09 april 2015 @ 07:41:

Mijn 2 jaar oude Nexus 4 had deze nutteloze gadget al, het nutteloze kan je wel vervangen voor wilnooitmeerietsanders.

En inderdaad, een hoesje is over het algemeen genomen geen probleem. Pasjes durf ik niet te zeggen maar een wallet is eerder voor mij een nutteloze gadget :+
Ik heb het nooit ervargen, dus ik hoop dat jullie gelijk hebben!
Ik ben ook gewend mijn toestel te gebruiken als hij aan de lader ligt dus wellicht daarom de mening op voorhand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Zygivt schreef op donderdag 09 april 2015 @ 16:00:
[...]
Ik heb het nooit ervargen, dus ik hoop dat jullie gelijk hebben!
Ik ben ook gewend mijn toestel te gebruiken als hij aan de lader ligt dus wellicht daarom de mening op voorhand.
Mja, in jouw geval is het wel lastig :D Voor het on-the-fly laden is wireless laden wel fijn. Geen gehannes meer met een fragiel micro-USB stekkertje.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Garret1410 schreef op donderdag 09 april 2015 @ 12:33:
[...]

[...]

Jij vraagt of de knoppen continu verlicht kunnen worden terwijl Achillias vraagt of ze continu uit kunnen.

Ik zie het niet als een probleem. Continu uit kan ik begrijpen omdat je na een tijdje toch wel weet waar de knoppen zitten ook al ben je een ander toestel gewend maar continu aan lijkt me niet nodig en ik denk niet dat dit met een update zal komen eerlijk gezegd.
Klopt, ik heb de post gewoon verkeerd gelezen.
Echter hoop ik dat met de huidige update dat je in ieder geval dezelfde keuze hebt als met de S5 en Note. Bij mij is hij momenteel aan het downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, ik heb de post gewoon verkeerd gelezen.
Echter hoop ik dat met de huidige update dat je in ieder geval dezelfde keuze hebt als met de S5 en Note. Bij mij is hij momenteel aan het downloaden.
Hoi,

zoals je misschien al had gezien is er geen mogelijkheid in het settings menu om dit te updaten. Maar er is natuurlijk wel een workaround ;=) Je moet wel ADB geinstalleerd hebben. Ik heb deze setting gevonden door het bekijken van mijn Note 3 settings:

* enable developer mode op het device, zet USB debugging aan in het developer settings menu, installeer adb, connect de S6 (Edge) met USB aan je PC (dat zijn standaard zaken die ik hier niet verder ga uitleggen), geef de PC toestemming voor USB debugging
* voer "adb usb" uit (connect met je PC)
* vervolgens gebruik je deze commando's om de instelling van het touch key light te wijzigen (en nee, geen root rechten nodig hiervoor, dit is een 'standaard' procedure):

"adb shell settings put system button_key_light 0" (uit)
"adb shell settings put system button_key_light -1" (altijd aan)
"adb shell settings put system button_key_light 1500" (1.5s)
"adb shell settings put system button_key_light 6000" (6.0s)
"adb shell settings get system button_key_light" (de huidige instelling, standaard 1500)

Veel plezier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2015 @ 18:07:
[...]

Hoi,

zoals je misschien al had gezien is er geen mogelijkheid in het settings menu om dit te updaten. Maar er is natuurlijk wel een workaround ;=) Je moet wel ADB geinstalleerd hebben. Ik heb deze setting gevonden door het bekijken van mijn Note 3 settings:

* enable developer mode op het device, zet USB debugging aan in het developer settings menu, installeer adb, connect de S6 (Edge) met USB aan je PC (dat zijn standaard zaken die ik hier niet verder ga uitleggen), geef de PC toestemming voor USB debugging
* voer "adb usb" uit (connect met je PC)
* vervolgens gebruik je deze commando's om de instelling van het touch key light te wijzigen (en nee, geen root rechten nodig hiervoor, dit is een 'standaard' procedure):

"adb shell settings put system button_key_light 0" (uit)
"adb shell settings put system button_key_light -1" (altijd aan)
"adb shell settings put system button_key_light 1500" (1.5s)
"adb shell settings put system button_key_light 6000" (6.0s)
"adb shell settings get system button_key_light" (de huidige instelling, standaard 1500)

Veel plezier :)
Wat betreft de update, wat er niet is, kan altijd nog worden toegevoegd (net als die 3 nieuwe installers.) ;)
Ik ben Xiaomi gewend en wat zij wekelijks kunnen bewerkstelligen met hun updates met nieuwe features, zal een peulenschil zijn voor de ontwikkelaars van Samsung.

Bedankt voor de uitleg om de knoppen te laten verlichten. Ik zal het echter laten zoals het is, doordat ik zo dicht mogelijk bij de standaard gebruikerservaring wil blijven. Als het in een eventuele volgende update weer is, dan kan ik dit toevoegen aan beschikbare features.

p.s. ik zal deze reactie ook in mijn review zetten, met de credits naar jouw post uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 12:26
Iemand al ervaring met deze bug? Schijnt minder bij de Edge voor te komen.
http://www.xda-developers...alaxy-s6-flash-always-on/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hou de uiteindelijke versie van de mobiele telefoon van Samsung, wachten tot het eind van het jaar zal ik kopen deze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goofer_nieuw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 18:26
Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 08:34:
Hou de uiteindelijke versie van de mobiele telefoon van Samsung, wachten tot het eind van het jaar zal ik kopen deze
Je klinkt als Yoda 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik snap weinig van de wireless charger promotie-actie van Samsung.

De registratie heb ik al gedaan en ik heb per email een code ontvangen.

Men zegt vanaf vandaag kun je met deze code de aanvraag voor de wireless charger verder regelen via de Samsung promotie website.

Maar daar is nog niets te vinden hierover. Ben ik té vroeg, of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 12:26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-09 12:36
dafmay schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 09:25:
Ik snap weinig van de wireless charger promotie-actie van Samsung.

De registratie heb ik al gedaan en ik heb per email een code ontvangen.

Men zegt vanaf vandaag kun je met deze code de aanvraag voor de wireless charger verder regelen via de Samsung promotie website.

Maar daar is nog niets te vinden hierover. Ben ik té vroeg, of mis ik iets?
Dit is te vinden op https://www.samsung.com/nl/promotions/#/
In het rijtje met akties heb je ook die van de wireless charger staan. Je hebt naast je imei ook nog een EAN opgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pacod schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 09:35:
[...]

Dit is te vinden op https://www.samsung.com/nl/promotions/#/
In het rijtje met akties heb je ook die van de wireless charger staan. Je hebt naast je imei ook nog een EAN opgeven.
Nou ja zeg...nu staat ie er wel bij (net nog niet!). Dat gaan we dan in de loop vd dag even regelen na ontvangst toestel. Thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-09 12:25
Toestel hier ook binnen via Vodafone.
Netjes met doorzichtige backcover en wireless charger.
Nu aan het updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 16:37
Wat voor update is het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
Arjant2 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 10:23:
Toestel hier ook binnen via Vodafone.
Netjes met doorzichtige backcover en wireless charger.
Nu aan het updaten.
Wat voor update is het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:17

Bob Popcorn

Plop!

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuikKees
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09-2023
Het wordt de S6, dat is duidelijk. Maar ik ben nog echt aan het twijfelen over de kleur.
Heeft iemand de gouden versie al in handen gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 14:22
Tja dat is strikt persoonlijk. Ik had eerst de s6e gold besteld maar toch aangepast naar zwart. Hoewel de gold versie best wel slick eruit ziet heeft ie toch wat vrouwelijks(vind ik ook van wit). Daarnaast was ik bang dat je nogal snel op de kleur uitgekeken raakt.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mij wordt het zeker de S6 dit keer :)
Hopelijk loop ik niet tegen een al te grote muur aan met TouchWiz, komende van een Nexus 5.

Wat ik me wel af vraag... hoe zullen de voorraden bij de telefoonwinkels zijn?
Ik ben van plan morgen langs te lopen bij Vodafone (nu T-Mobile en mag al verlengen, maar online heeft Vodafone gewoon de betere prijzen), alleen vraag me af of er dan nog op voorraad zijn..
Iemand hier ervaring mee? Of ligt er gewoon een sh*tload aan voorraad in de magazijntjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-09 12:25
200 nog wat MB.
Wat stabiliteits updates en verbetering van fingerprintsensor, zulke dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ga naar de site van Sammobile daar kun je de laatste firmware vinden, even odin downloaden en gaan met die banaan. Hier de link....http://www.sammobile.com/firmwares/download/45237/G925FXXU1AOCV_G925FPHN1AOCN_PHN/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 11:07:
Voor mij wordt het zeker de S6 dit keer :)
Hopelijk loop ik niet tegen een al te grote muur aan met TouchWiz, komende van een Nexus 5.

Wat ik me wel af vraag... hoe zullen de voorraden bij de telefoonwinkels zijn?
Ik ben van plan morgen langs te lopen bij Vodafone (nu T-Mobile en mag al verlengen, maar online heeft Vodafone gewoon de betere prijzen), alleen vraag me af of er dan nog op voorraad zijn..
Iemand hier ervaring mee? Of ligt er gewoon een sh*tload aan voorraad in de magazijntjes?
De voorraad is als je nu besteld ??????? Kijk maar eens op het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
DuikKees schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 10:57:
Het wordt de S6, dat is duidelijk. Maar ik ben nog echt aan het twijfelen over de kleur.
Heeft iemand de gouden versie al in handen gehad?
Ik kom net van de actie in Den Haag met een normale gouden Galaxy S6 en ik persoonlijk vind hem echt prachtig. Ik was er eerst vrij sceptisch over maar het is echt een pareltje. De achterkant lijkt wel zowat een spiegel zo strak en het is meer goud/zilver dan echt goud goud.
Ik zal zo een paar foto's maken vanaf de edge van m'n vriendin maar eerst even wat dingetjes afhandelen ;)

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Radiance schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 11:26:
[...]

Ik kom net van de actie in Den Haag met een normale gouden Galaxy S6 en ik persoonlijk vind hem echt prachtig. Ik was er eerst vrij sceptisch over maar het is echt een pareltje. De achterkant lijkt wel zowat een spiegel zo strak en het is meer goud/zilver dan echt goud goud.
Ik zal zo een paar foto's maken vanaf de edge van m'n vriendin maar eerst even wat dingetjes afhandelen ;)
Ben je toch een van de eerste die hem heeft,wij wachten nog een paar uurtjes succes ben benieuwd naar de foto''s. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
Toestel nu 2 dagen in gebruik. We hadden op het werk al wat voorraad gekregen, dus maar meteen 1 voor mezelf in gebruik genomen....

Maar wat een beest van een toestel zeg. Je merkt echt dat Samsung nagedacht heeft en alles lijkt te kloppen. Waar ik bij de S5 nog het idee had, dat van alles een beetje te veel was om maar indruk te maken, klopt met de S6 echt alles naar mijn idee. Zo super smooth, goede camera, goed design en de vingerafdrukscanner werkt echt als een tierelier! Ik twijfelde enorm na de S5 welke ik na 2 weken gebruik weer verkocht heb, lijkt dit een Schot in de roos te zijn! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert17
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 08-04-2019
Ik was een van de eerste gelukkige in NL die hem had vanmorgen.

Ik kan niet anders zeggen dan in 1 woord geweldig wat een telefoon.

SUPER!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:40

Steeffoon

Smartphone-nerd

Ik heb hem nu zo'n 2,5 uur in gebruik. Antenne (netwerkontvangst) is echt aanzienlijk MINDER dan de HTC One M8. Veel zwakker. De accu is nu leeg helaas, maar goed,...

Wel nog 1 (groot) probleem. Ik heb van alles al geprobeerd, maar krijg hem maar niet gekoppeld met m'n LG G Watch R. Meer mensen toevallig dat probleem?

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:01
Steeffoon schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 12:05:
Ik heb hem nu zo'n 2,5 uur in gebruik. Antenne (netwerkontvangst) is echt aanzienlijk MINDER dan de HTC One M8. Veel zwakker. De accu is nu leeg helaas, maar goed,...

Wel nog 1 (groot) probleem. Ik heb van alles al geprobeerd, maar krijg hem maar niet gekoppeld met m'n LG G Watch R. Meer mensen toevallig dat probleem?
Welke provider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sjeez wat een beauty! Heb 'm een uurtje geleden mogen ontvangen en ben uiteraard drukdoende met de nieuwe aanwinst... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

T-Mobile. Maar op hetzelfde moment gewisseld.Dus het ligt niet aan T-Mobile (deze keer :+ )

-- Over het Android Wear probleem:
Uiteindelijk een paar resets en herstarts verder, doet ie het nu... gelukkig maar!

[ Voor 21% gewijzigd door Steeffoon op 10-04-2015 12:11 . Reden: Android Wear update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Steeffoon schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 12:05:

Ik heb een Chinese Smartwatch en het koppelen was voor mij geen probleem. Hetzelfde geldt voor mijn autoradio en BT headset.
Het enige waar ik tegen aanloop is dat de software (BTNotification) de notificaties niet kan doorgeven, doordat Android 5 niet wordt ondersteund door mijn Smartwatch. Doordat jij Android Wear gebruikt, kan ik me niet voorstellen dat het daaraan zal liggen, maar eerder aan de connectie instellingen. Check even welke rechten je je smartwatch hebt gegeven in de BT instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
Zojuist de draadloze oplader besteld:
Indien je aan alle actievoorwaarden hebt voldaan, streven wij ernaar je binnen 8 weken de Wireless Charger te verzenden .

Pfff, 8 weken dat is best lang :P

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
pappaleone schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 11:29:
[...]

Ben je toch een van de eerste die hem heeft,wij wachten nog een paar uurtjes succes ben benieuwd naar de foto''s. :)
Ja klopt, ik was de 8e in de rij en de 2e met een gouden :)
Hier een paar foto's:
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/wvuwx2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/4ufc6t.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/zti5vk.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/21mhmbq.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/dm2s0p.jpg

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Radiance schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 12:26:
[...]

Hier een paar foto's:
Heb dezelfde, vind hem mooier dan ik dacht. Vind het ook mooi dat hij in elk licht er anders uitziet. Dan is hij meer goud, en als je hem draait is hij meer zilver. Nu lekker in de oplader gedaan en ga er vanavond op mijn gemak mee spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Radiance schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 12:26:
[...]

Hier een paar foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Perfect ziet er schitterend uit nu lekker spelen, eerst nog een nieuwe update succes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
GokuSsj schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 12:30:
[...]

Heb dezelfde, vind hem mooier dan ik dacht. Vind het ook mooi dat hij in elk licht er anders uitziet. Dan is hij meer goud, en als je hem draait is hij meer zilver. Nu lekker in de oplader gedaan en ga er vanavond op mijn gemak mee spelen :)
Klopt! Ik wilde voor zwart gaan maar een jongen voor mij die een gouden 64GB nam pakte hem tevoorschijn en toen ben ik overstag gegaan :)
pappaleone schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 12:32:
[...]

Perfect ziet er schitterend uit nu lekker spelen, eerst nog een nieuwe update succes. :)
Die update staat allang geïnstalleerd :P
Onder het mom van toch 5GB data had ik die in de tram terug naar huis al via 4G binnen gehaald :)

De edge van m'n vriendin kreeg hem net ook binnen btw :)

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Radiance schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 12:40:
[...]

Klopt! Ik wilde voor zwart gaan maar een jongen voor mij die een gouden 64GB nam pakte hem tevoorschijn en toen ben ik overstag gegaan :)

[...]

Die update staat allang geïnstalleerd :P
Onder het mom van toch 5GB data had ik die in de tram terug naar huis al via 4G binnen gehaald :)

De edge van m'n vriendin kreeg hem net ook binnen btw :)
Haha zijn de eerste Mb's goed besteed. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Hier helaas een exemplaar gekregen met zwarte vlekjes op het scherm. Helaas is de zwarte EDGE niet op voorraad. Dus wellicht toch een wit exemplaar kiezen (3e keus na goud, zwart..)

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/autnyb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shift
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-06 11:48

Shift

[] Dual crazy []

pacod schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:00:
Hier helaas een exemplaar gekregen met zwarte vlekjes op het scherm. Helaas is de zwarte EDGE niet op voorraad. Dus wellicht toch een wit exemplaar kiezen (3e keus na goud, zwart..)

[afbeelding]
Volgens mij is dat lijmrest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Vraagje, heb het toestel half 1 gekregen en gelijk in de oplader gedaan, werk tot half 5. Is 4 uur opladen voor de eerste keer lang genoeg ?. Zie niks in de handleiding hierover staan namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Shift schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:03:
[...]

Volgens mij is dat lijmrest.
Daar lijkt het wel op. Maar akkoord hiermee ga ik natuurlijk niet. Wellicht dat ik toch de witte kies, aan de andere opties kleven veel onzekerheid kwa tijdsduur. En aangezien ik geen goed werkend mobiel heb lijkt mij dat de enige optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pacod schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:00:

[afbeelding]
Potverdikke dat is balen, had je hem via internet/webshop of gehaald bij samsung winkel?
Ik zit ook te wachten op de witte versie. Het is wel jammer wat jij ook zegt derde keus.
Ik had ook liever blauw of groen gehad, maar die zie ik voorlopig niet verschijnen.

[ Voor 16% gewijzigd door pappaleone op 10-04-2015 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
GokuSsj schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:06:
Vraagje, heb het toestel half 1 gekregen en gelijk in de oplader gedaan, werk tot half 5. Is 4 uur opladen voor de eerste keer lang genoeg ?. Zie niks in de handleiding hierover staan namelijk.
Ja hoor. Volgens mij heeft het toestel maar 80 minuten nodig. (0 tot 100%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

doet mij eerder denken aan foam wat eronder uit piekt

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
pappaleone schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:07:
[...]

Potverdikke dat is balen, had je hem via internet/webshop of gehaald bij samsung winkel?
Bij coolblue heb ik het toestel besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebu42
  • Laatst online: 09-01 23:20
Het heeft een prachtig scherm. Maar als ik het toestel een beetje kantel wordt het scherm lichtblauw achtig. Ik heb ook verschillende instelling van display geprobeerd met zelfde resultaat. Hebben meer mensen hier last van? Is het normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ebu42 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:10:
Het heeft een prachtig scherm. Maar als ik het toestel een beetje kantel wordt het scherm lichtblauw achtig. Ik heb ook verschillende instelling van display geprobeerd met zelfde resultaat. Hebben meer mensen hier last van? Is het normaal?
Is dit bij een witte achtergrond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Welke versie? De normale of de Edge?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
Hoop niet dat het hetzelfde is als bij de note 4...

Zie link:
[Samsung Galaxy Note 4] Color Shifting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebu42
Ik heb de normale versie. Ik kom net van een iphone 5 af. Ik vind het best storend. Het komt vooral bij een witte achtergrond voor.

[ Voor 22% gewijzigd door ebu42 op 10-04-2015 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Knamix schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:14:
[...]

Hoop niet dat het hetzelfde is als bij de note 4...

Zie link:
[Samsung Galaxy Note 4] Color Shifting
Ik heb de Note edge ook dit toestel heeft het, ook na 3 x omruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Sinds ik de Galaxy S6 heb en een reeks apps geinstalleerd heb via de Play Store, heb ik nu het volgende probleem: bij het openen van de Play Store krijg ik de melding: serverfout.
Ik heb het toestel al opnieuw opgestart, cache, uit- aanzetten, updates verwijderen, laatste APK geinstalleerd, geschakeld tussen wifi netwerken, maar niks helpt. Alleen via 4G doet ie het, maar dit is geen optie. Wie weet raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:17

Bob Popcorn

Plop!

Dat is gewoon de kijkhoek.

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:11

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

Vraag: typt het lekker op de Edge wanneer je hem horizontaal hebt, valt de onderste rij niet op de ronding van het scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Nee daar heb ik geen problemen mee gehad.
Ik vind de edge sowieso fijner vasthouden dan ik had verwacht.
Heb regelmatig zo'n demo model in m'n handen gehad maar in het echt zeg maar voelt het toch anders en helemaal niet zo onprettig als die demo modellen.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDSD
  • Laatst online: 16-09 19:56
Steeffoon schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:33:
Sinds ik de Galaxy S6 heb en een reeks apps geinstalleerd heb via de Play Store, heb ik nu het volgende probleem: bij het openen van de Play Store krijg ik de melding: serverfout.
Ik heb het toestel al opnieuw opgestart, cache, uit- aanzetten, updates verwijderen, laatste APK geinstalleerd, geschakeld tussen wifi netwerken, maar niks helpt. Alleen via 4G doet ie het, maar dit is geen optie. Wie weet raad?
Staat de tijd en datum wel goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

REDSD schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:48:
[...]

Staat de tijd en datum wel goed?
Die staat wel goed inderdaad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Steeffoon schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:49:
[...]

Kan zijn dat je Playstore nog niet up-to-date is. Kan even duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDSD
  • Laatst online: 16-09 19:56
Steeffoon schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:49:
[...]

Het zou nog een DNS probleem kunnen zijn, je zou DNS 8.8.8.8 kunnen proberen, om te zien of het dan wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Ryan_ schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:50:
[...]

Kan zijn dat je Playstore nog niet up-to-date is. Kan even duren.
Heb ook de nieuwste APK geinstalleerd via APKMirror (betrouwbaar dus) maar ook dit geeft geen resultaat. Heb van iemand anders nu gehoord, dat hetzelfde probleem bij hem was opgetreden en het na het wissen van de cache het na enkele uren spontaan weer werkte, ik hoop daar nu ook op.... anders heb ik toch echt een probleem. Twijfelde of het aan m'n Galaxy zou liggen, want heb het op mn HTC nooit gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jay enmo
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 04-09 18:15
ik heb de edge 32 zwart vandaag in ontvangst genomen en gelijk een systeemupdate geïnstalleerd
nu wil ik mn toestel instellen en dus ook mijn mail met de standard e-mail app maar deze crasht steeds

hebben er nog meer mensen last van en evt een oplossing ( behalve een fabrieksreset ) heb al het toestel opnieuw opgestart maar hij crasht nog steeds .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-08 11:58
Ik was ''s ochtends een van de eerste die de telefoon in ontvangst mocht nemen. Ben er heel erg blij mee (s6 edge 64gb).

Hier hebben we V&A voor

Verder heb ik een bug ontdekt, als ik de videostabilisatie aan zet dan is er geen stabilisatie. Staat de videostabilisatie uit dan heb ik wel videostabilisatie, moet andersom haha.

[ Voor 46% gewijzigd door PaT op 10-04-2015 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Heb inmiddels de S6 32GB..

Was nog een heel gedoe..

Mediamarkt belde eergisteren dat ze toch niets zouden krijgen ondanks reservering op aankondigingsdatum(!)..

Coolblue had op dat moment ook nog geen bericht over de voorraad en wilde dus geen toezeggingen doen (heel correct!)..

Samsung.nl zei te zwemmen in de S6-toestellen, maar belde gistermiddag dat dat toch wel tegen viel.. oftewel geen levering voor de volgende week..

Hierboven gelezen dat Coolblue wel weer orders toezei voor levering op vandaag en meteen iets gereserveerd voor afhaal..

Toestel lijkt het rondje rijden wel waard.. installeer daarnaast ook liever tijdens het weekend, omdat ik altijd weer apps vergeet te installeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Octavian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-08 09:31
Ik heb mijn s6 net ontvangen. Hebben jullie een idee hoe ik mijn whatsapp gespreksgeschiedenis van mijn xperia z op mijn s6 krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Octavian schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 15:07:
Ik heb mijn s6 net ontvangen. Hebben jullie een idee hoe ik mijn whatsapp gespreksgeschiedenis van mijn xperia z op mijn s6 krijg?
Ik ging van een S3 naar de Honor-6 en kopieerde de complete Whatsapp-map van de S3 naar de Honor-6 middels een USB-stick en installeerde daarna WA, had alles weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yep zo heb ik dat ook gedaan...werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 15:15:
[...]

Ik ging van een S3 naar de Honor-6 en kopieerde de complete Whatsapp-map van de S3 naar de Honor-6 middels een USB-stick en installeerde daarna WA, had alles weer terug.
Thanks voor de tip!. kom zelf ook vanaf de xperia z en ga morgen alles overzetten.

En de rest waarschijnlijk met samsung's app smart-switch.
http://www.samsung.com/nl/smart-switch/

Hebben jullie daar ervaring mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Hakki schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 15:47:
[...]

Edit 1: mijn bestelling terug in overzicht: Je bestelling wordt geleverd op 17-04-2015
Prutsboel :(
Edit 2: en nu ineens: Je bestelling wordt geleverd op 10-04-2015

Krijg er stress van! Komaan coolblue.be, morgen thuis leveren aub..
Ten eerste, het een telefoon, geen reden om gestrest te raken :>
Ten tweede, [Samsung Galaxy S6 + S6 Edge] Levertijden & Prijzen

Inderdaad, houden jullie (niet Fly-Guy) de topic warning een beetje in de gaten

[ Voor 8% gewijzigd door PaT op 10-04-2015 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GokuSsj schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 15:32:
[...]
Thanks voor de tip!. kom zelf ook vanaf de xperia z en ga morgen alles overzetten.

Het enige wat ik sync zijn contacten en Gmail middels Google, de rest doe ik handmatig op mijn PC of middels USB-stick, ik hou niet zo van de cloud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 16:12:
[...]

Het enige wat ik sync zijn contacten en Gmail middels Google, de rest doe ik handmatig op mijn PC of middels USB-stick, ik hou niet zo van de cloud.
Ga daarnaast vooral ook de apps overzetten. Aangezien het allebei android is, moet het niet moeilijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GokuSsj schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 15:32:
[...]

Ik denk niet dat iemand hier al ervaringen mee heeft. Smart switch is nieuw van Samsung daar het programma kies de S6 niet ondersteund.
Mag hopen dat Smart switch beter werkt dan kies, dit was meestal een ramp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Als ik het scherm uit heb en hou hem schuin in de zon dan zie ik allemaal onevenheden en soort van bubbeltjes. Goed te zien bij en rondom het samsung logo. Alsof er een screen protector op zit.

Iemand anders dat ook ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Octavian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-08 09:31
Bij mijn s6 heb ik de clear view cover gekregen, iemand enig idee hoe je die erin krijgt? Volgens mij is ie te klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:57
Straks naar The Prodigy in de HMH. Mn splinternieuwe S6 meenemen om de foto en film skills te ontdekken? Of toch maar niet.. ben bang om hem te verliezen of hem te hard te laten vallen.. :(
Je vraagt toch niet serieus of wij die keuze voor je maken he? Uiteraard zijn we benieuwd naar de prestaties in dat soort situaties.

[ Voor 28% gewijzigd door PaT op 10-04-2015 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
weg

[ Voor 86% gewijzigd door PaT op 10-04-2015 16:53 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:57
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 16:50:
Straks naar The Prodigy in de HMH. Mn splinternieuwe S6 meenemen om de foto en film skills te ontdekken? Of toch maar niet.. ben bang om hem te verliezen of hem te hard te laten vallen.. :(
[mbr]Je vraagt toch niet serieus of wij die keuze voor je maken he? Uiteraard zijn we benieuwd naar de prestaties in dat soort situaties. [/mbr]
Neej, ik vroeg me gewoon even hardop af wat ik moest doen. Het is een behoorlijk goeie test voor de camera, en daarom wil ik hem graag daar gaan testen. Maja ik weet ook dat ik een behoorlijk risico loop op schade of verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 17:02:
[...]

Neej, ik vroeg me gewoon even hardop af wat ik moest doen. Het is een behoorlijk goeie test voor de camera, en daarom wil ik hem graag daar gaan testen. Maja ik weet ook dat ik een behoorlijk risico loop op schade of verlies.
Haha precies de reden waarom ik hem zo graag vandaag al wilde ;) Mijn hoesje komt morgen pas dus er zit niets anders op. Gewoon voorzichtig mee om gaan dan komt het wel goed :P

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:19
Is het ook eigenlijk mogelijk om met een android whatsapp pics op onedrive te krijgen? gezien we 100gb gratis kregen bij de s6? Kan het op dit moment nergens vinden.

http://answers.microsoft....a1-40a9-afb8-ace9b6098466

Erg jammer...

[ Voor 35% gewijzigd door rejer op 10-04-2015 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Ben net met de S6 naar buiten geweest, het scherm flikkert/knippert duidelijk in het zonlicht. Net alsof de lichtsensor het niet aan kan. Dit is totaal niet nice. Daarbij komend het probleem van de slechtere antenne dan bij de M8... en het scherm dat gewoon flikkert tijdens een telefoonoproep... ik twijfel of dit wel zo'n goede keuze was...

[ Voor 10% gewijzigd door Steeffoon op 10-04-2015 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebu42
Steeffoon schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 17:24:
Ben net met de S6 naar buiten geweest, het scherm flikkert/knippert duidelijk in het zonlicht. Net alsof de lichtsensor het niet aan kan. Dit is totaal niet nice. Daarbij komend het probleem van de slechtere antenne dan bij de M8... en het scherm dat gewoon flikkert tijdens een telefoonoproep... ik twijfel of dit wel zo'n goede keuze was...
Bij mij knippert het scherm ook bij zonlicht. Heb je ook last van dat het scherm lichtblauw achtig wordt bij het klein beetje kantelen van het scherm?
Pagina: 1 ... 15 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Rooten en custom roms worden besproken in ~~~~~~~[Samsung Galaxy S6] Rooten en Custom ROM's
Levertijden mogen in [Samsung Galaxy S6 + S6 Edge] Levertijden & Prijzen besproken worden.
Voor accessoires hebben we een eigen topic, kijk hier: [Samsung Galaxy S6 / S6 edge] Accessoires Topic

Dit topic is niet bedoeld om te vragen om codes.