Tutorial om de edge open te krijgen... YouTube: How to Disassemble Galaxy S6 Edge for Screen Replacement!
[ Voor 33% gewijzigd door Fenomeno24 op 08-04-2015 23:22 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 33% gewijzigd door Fenomeno24 op 08-04-2015 23:22 ]
Gaat prima hier, zeker als ik het vergelijk met mijn S4. In de standaard browser, chrome gebruik ik tot op heden niet op de S6, de standaard browser voldoet prima tot op heden.Garret1410 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 20:36:
nog even een vraag aan de testers.
hoe snel is het wisselen tussen tab-bladen in de browser.
De galaxy S5 was niet echt snel
Hier kon uw advertentie staan
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2015 23:54 ]
Nutteloos?? Sinds ik kan draadloos laden met mijn Nexus 5 wil ik niet anders meer. Heb er een paar in huis liggen en een op het werk, vind het zelf veel handiger dan steeds een kabel erin steken.Zygivt schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:30:
[...]
Samsung Galaxy S6 en S6 Edge - Toptoestel met twee gezichten ?
Een nutteloze gadget imo, maar als ik hem dan toch gratis krijg, staat ie vast leuk op me nachtkastje.
Mijn 2 jaar oude Nexus 4 had deze nutteloze gadget al, het nutteloze kan je wel vervangen voor wilnooitmeerietsanders.Zygivt schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:30:
[...]
Samsung Galaxy S6 en S6 Edge - Toptoestel met twee gezichten ?
Misschien is het nog te vroeg voor deze vraag, maar zijn er toevallig tweakers die de S6 hebben met een wireless charger? Een nutteloze gadget imo, maar als ik hem dan toch gratis krijg, staat ie vast leuk op me nachtkastje.
Nu ben ik benieuwd of het laden zonder problemen gaat? In geval van een siliconen sleeve zou ik geen problemen verwachten, maar wat als je een wallet gebruikt voor je telefoon? Gaan je pasjes dan "stuk" door de lader of mag dit geen problemen gaan opleveren?
[ Voor 4% gewijzigd door vhal op 09-04-2015 07:42 ]
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Hoe bedoel je dat precies ? Die verlichting is alleen (vrij kort, ongeveer een seconde) aan als je de toetsen daadwerkelijk aanraakt. Dat het scherm verlicht is betekent dus niet persé dat de toetsen ook verlicht zijnVerwijderd schreef op woensdag 08 april 2015 @ 23:44:
Kun je trouwens die led verlichting van de capacitive buttons uitschakelen.
Dat is iets wat ik een groot minpunt vind. Bij low-budget telefoons kan dat weleens ontbreken, maar bij een high end telefoon mag je dit wel verwachten rond de release date.Carpento schreef op donderdag 09 april 2015 @ 09:48:
[...]
Hoe bedoel je dat precies ? Die verlichting is alleen (vrij kort, ongeveer een seconde) aan als je de toetsen daadwerkelijk aanraakt. Dat het scherm verlicht is betekent dus niet persé dat de toetsen ook verlicht zijnEen functie om de verlichting van de knoppen helemaal (altijd, ook bij aanraking) uit te schakelen heb ik niet gevonden.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Van Samsung naar Samsung zal het geen probleem zijn, van Sony/HTC/LG naar Samsung kan dat wel problemen opleveren (knoppen zitten andersom).Carpento schreef op donderdag 09 april 2015 @ 11:33:
Ach, het gaat maar om twee knoppen die je blindelings kunt vinden. Heb er zelf niet zo'n moeite mee
Verwijderd
[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2015 12:58 . Reden: release notes sw update ]
Kiswum schreef op donderdag 09 april 2015 @ 11:59:
[...]
Van Samsung naar Samsung zal het geen probleem zijn, van Sony/HTC/LG naar Samsung kan dat wel problemen opleveren (knoppen zitten andersom).
Ik vind het vooral erg slordig dat je het niet aan kunt zetten. Het is volgens mij een simpele toevoeging aan de ROM. Ik hoop nog wel dat dit in de volgende update erin zit. Onze huidige release is al sinds begin maart in gebruik en ik neem aan dat Samsung veel verbeteringen heeft kunnen doorvoeren.
Jij vraagt of de knoppen continu verlicht kunnen worden terwijl Achillias vraagt of ze continu uit kunnen.Achillias schreef op woensdag 08 april 2015 @ 23:44:
Kun je trouwens die led verlichting van de capacitive buttons uitschakelen.
En deze kunnen uit/verwijderd worden? Want WhatsApp en Facebook wil ik wel. Messenger en Instagram dan weer nietVerwijderd schreef op donderdag 09 april 2015 @ 12:19:
Daarnaast is de bloat toegenomen: nu staan er ook 1 instagram, 1 messenger en 1 facebook icoon in het menu....![]()
(maar het lijken maar 20kb apps elk te zijn, vergelijkbaar met de whatsapp installer schat ik zo).
Verwijderd
Disabled - niet verwijderd...Dubrillion schreef op donderdag 09 april 2015 @ 12:52:
[...]
En deze kunnen uit/verwijderd worden? Want WhatsApp en Facebook wil ik wel. Messenger en Instagram dan weer niet
Verwijderd
Ik vind die led verlichting bij die capacitive knoppen afbreuk doen aan het design, waardoor ik het liever uitgeschakeld heb zien staan. Dit is wel bij de Note 4 mogelijk.Carpento schreef op donderdag 09 april 2015 @ 09:48:
[...]
Hoe bedoel je dat precies ? Die verlichting is alleen (vrij kort, ongeveer een seconde) aan als je de toetsen daadwerkelijk aanraakt. Dat het scherm verlicht is betekent dus niet persé dat de toetsen ook verlicht zijnEen functie om de verlichting van de knoppen helemaal (altijd, ook bij aanraking) uit te schakelen heb ik niet gevonden.
NicOlaJ schreef op donderdag 09 april 2015 @ 00:23:
Nutteloos?? Sinds ik kan draadloos laden met mijn Nexus 5 wil ik niet anders meer. Heb er een paar in huis liggen en een op het werk, vind het zelf veel handiger dan steeds een kabel erin steken.
Ik heb het nooit ervargen, dus ik hoop dat jullie gelijk hebben!vhal schreef op donderdag 09 april 2015 @ 07:41:
Mijn 2 jaar oude Nexus 4 had deze nutteloze gadget al, het nutteloze kan je wel vervangen voor wilnooitmeerietsanders.
En inderdaad, een hoesje is over het algemeen genomen geen probleem. Pasjes durf ik niet te zeggen maar een wallet is eerder voor mij een nutteloze gadget
Mja, in jouw geval is het wel lastigZygivt schreef op donderdag 09 april 2015 @ 16:00:
[...]
Ik heb het nooit ervargen, dus ik hoop dat jullie gelijk hebben!
Ik ben ook gewend mijn toestel te gebruiken als hij aan de lader ligt dus wellicht daarom de mening op voorhand.
Klopt, ik heb de post gewoon verkeerd gelezen.Garret1410 schreef op donderdag 09 april 2015 @ 12:33:
[...]
[...]
Jij vraagt of de knoppen continu verlicht kunnen worden terwijl Achillias vraagt of ze continu uit kunnen.
Ik zie het niet als een probleem. Continu uit kan ik begrijpen omdat je na een tijdje toch wel weet waar de knoppen zitten ook al ben je een ander toestel gewend maar continu aan lijkt me niet nodig en ik denk niet dat dit met een update zal komen eerlijk gezegd.
Verwijderd
Hoi,Klopt, ik heb de post gewoon verkeerd gelezen.
Echter hoop ik dat met de huidige update dat je in ieder geval dezelfde keuze hebt als met de S5 en Note. Bij mij is hij momenteel aan het downloaden.
Wat betreft de update, wat er niet is, kan altijd nog worden toegevoegd (net als die 3 nieuwe installers.)Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2015 @ 18:07:
[...]
Hoi,
zoals je misschien al had gezien is er geen mogelijkheid in het settings menu om dit te updaten. Maar er is natuurlijk wel een workaround ;=) Je moet wel ADB geinstalleerd hebben. Ik heb deze setting gevonden door het bekijken van mijn Note 3 settings:
* enable developer mode op het device, zet USB debugging aan in het developer settings menu, installeer adb, connect de S6 (Edge) met USB aan je PC (dat zijn standaard zaken die ik hier niet verder ga uitleggen), geef de PC toestemming voor USB debugging
* voer "adb usb" uit (connect met je PC)
* vervolgens gebruik je deze commando's om de instelling van het touch key light te wijzigen (en nee, geen root rechten nodig hiervoor, dit is een 'standaard' procedure):
"adb shell settings put system button_key_light 0" (uit)
"adb shell settings put system button_key_light -1" (altijd aan)
"adb shell settings put system button_key_light 1500" (1.5s)
"adb shell settings put system button_key_light 6000" (6.0s)
"adb shell settings get system button_key_light" (de huidige instelling, standaard 1500)
Veel plezier
Verwijderd
Je klinkt als YodaVerwijderd schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 08:34:
Hou de uiteindelijke versie van de mobiele telefoon van Samsung, wachten tot het eind van het jaar zal ik kopen deze
Dit is te vinden op https://www.samsung.com/nl/promotions/#/dafmay schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 09:25:
Ik snap weinig van de wireless charger promotie-actie van Samsung.
De registratie heb ik al gedaan en ik heb per email een code ontvangen.
Men zegt vanaf vandaag kun je met deze code de aanvraag voor de wireless charger verder regelen via de Samsung promotie website.
Maar daar is nog niets te vinden hierover. Ben ik té vroeg, of mis ik iets?
Nou ja zeg...nu staat ie er wel bij (net nog niet!). Dat gaan we dan in de loop vd dag even regelen na ontvangst toestel. Thx.pacod schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 09:35:
[...]
Dit is te vinden op https://www.samsung.com/nl/promotions/#/
In het rijtje met akties heb je ook die van de wireless charger staan. Je hebt naast je imei ook nog een EAN opgeven.
wilke77 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 10:43:
Wat voor update is het?
Wat voor update is het?Arjant2 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 10:23:
Toestel hier ook binnen via Vodafone.
Netjes met doorzichtige backcover en wireless charger.
Nu aan het updaten.
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Verwijderd
200 nog wat MB.
Ga naar de site van Sammobile daar kun je de laatste firmware vinden, even odin downloaden en gaan met die banaan. Hier de link....http://www.sammobile.com/firmwares/download/45237/G925FXXU1AOCV_G925FPHN1AOCN_PHN/wilke77 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 10:43:
Wat voor update is het?
De voorraad is als je nu besteld ??????? Kijk maar eens op het forum.Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 11:07:
Voor mij wordt het zeker de S6 dit keer
Hopelijk loop ik niet tegen een al te grote muur aan met TouchWiz, komende van een Nexus 5.
Wat ik me wel af vraag... hoe zullen de voorraden bij de telefoonwinkels zijn?
Ik ben van plan morgen langs te lopen bij Vodafone (nu T-Mobile en mag al verlengen, maar online heeft Vodafone gewoon de betere prijzen), alleen vraag me af of er dan nog op voorraad zijn..
Iemand hier ervaring mee? Of ligt er gewoon een sh*tload aan voorraad in de magazijntjes?
Ik kom net van de actie in Den Haag met een normale gouden Galaxy S6 en ik persoonlijk vind hem echt prachtig. Ik was er eerst vrij sceptisch over maar het is echt een pareltje. De achterkant lijkt wel zowat een spiegel zo strak en het is meer goud/zilver dan echt goud goud.DuikKees schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 10:57:
Het wordt de S6, dat is duidelijk. Maar ik ben nog echt aan het twijfelen over de kleur.
Heeft iemand de gouden versie al in handen gehad?
Ben je toch een van de eerste die hem heeft,wij wachten nog een paar uurtjes succes ben benieuwd naar de foto''s.Radiance schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 11:26:
[...]
Ik kom net van de actie in Den Haag met een normale gouden Galaxy S6 en ik persoonlijk vind hem echt prachtig. Ik was er eerst vrij sceptisch over maar het is echt een pareltje. De achterkant lijkt wel zowat een spiegel zo strak en het is meer goud/zilver dan echt goud goud.
Ik zal zo een paar foto's maken vanaf de edge van m'n vriendin maar eerst even wat dingetjes afhandelen
Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl
Welke provider?Steeffoon schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 12:05:
Ik heb hem nu zo'n 2,5 uur in gebruik. Antenne (netwerkontvangst) is echt aanzienlijk MINDER dan de HTC One M8. Veel zwakker. De accu is nu leeg helaas, maar goed,...
Wel nog 1 (groot) probleem. Ik heb van alles al geprobeerd, maar krijg hem maar niet gekoppeld met m'n LG G Watch R. Meer mensen toevallig dat probleem?
T-Mobile. Maar op hetzelfde moment gewisseld.Dus het ligt niet aan T-Mobile (deze keer
[ Voor 21% gewijzigd door Steeffoon op 10-04-2015 12:11 . Reden: Android Wear update ]
Ik heb een Chinese Smartwatch en het koppelen was voor mij geen probleem. Hetzelfde geldt voor mijn autoradio en BT headset.Steeffoon schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 12:05:
Wel nog 1 (groot) probleem. Ik heb van alles al geprobeerd, maar krijg hem maar niet gekoppeld met m'n LG G Watch R. Meer mensen toevallig dat probleem?
www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/
Ja klopt, ik was de 8e in de rij en de 2e met een goudenpappaleone schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 11:29:
[...]
Ben je toch een van de eerste die hem heeft,wij wachten nog een paar uurtjes succes ben benieuwd naar de foto''s.
Heb dezelfde, vind hem mooier dan ik dacht. Vind het ook mooi dat hij in elk licht er anders uitziet. Dan is hij meer goud, en als je hem draait is hij meer zilver. Nu lekker in de oplader gedaan en ga er vanavond op mijn gemak mee spelenRadiance schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 12:26:
[...]
Ja klopt, ik was de 8e in de rij en de 2e met een gouden
Hier een paar foto's:
Perfect ziet er schitterend uit nu lekker spelen, eerst nog een nieuwe update succes.Radiance schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 12:26:
[...]
Ja klopt, ik was de 8e in de rij en de 2e met een gouden
Hier een paar foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Klopt! Ik wilde voor zwart gaan maar een jongen voor mij die een gouden 64GB nam pakte hem tevoorschijn en toen ben ik overstag gegaanGokuSsj schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 12:30:
[...]
Heb dezelfde, vind hem mooier dan ik dacht. Vind het ook mooi dat hij in elk licht er anders uitziet. Dan is hij meer goud, en als je hem draait is hij meer zilver. Nu lekker in de oplader gedaan en ga er vanavond op mijn gemak mee spelen
Die update staat allang geïnstalleerdpappaleone schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 12:32:
[...]
Perfect ziet er schitterend uit nu lekker spelen, eerst nog een nieuwe update succes.
Haha zijn de eerste Mb's goed besteed.Radiance schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 12:40:
[...]
Klopt! Ik wilde voor zwart gaan maar een jongen voor mij die een gouden 64GB nam pakte hem tevoorschijn en toen ben ik overstag gegaan
[...]
Die update staat allang geïnstalleerd
Onder het mom van toch 5GB data had ik die in de tram terug naar huis al via 4G binnen gehaald
De edge van m'n vriendin kreeg hem net ook binnen btw
Volgens mij is dat lijmrest.pacod schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:00:
Hier helaas een exemplaar gekregen met zwarte vlekjes op het scherm. Helaas is de zwarte EDGE niet op voorraad. Dus wellicht toch een wit exemplaar kiezen (3e keus na goud, zwart..)
[afbeelding]
Daar lijkt het wel op. Maar akkoord hiermee ga ik natuurlijk niet. Wellicht dat ik toch de witte kies, aan de andere opties kleven veel onzekerheid kwa tijdsduur. En aangezien ik geen goed werkend mobiel heb lijkt mij dat de enige optie
Potverdikke dat is balen, had je hem via internet/webshop of gehaald bij samsung winkel?pacod schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:00:
Hier helaas een exemplaar gekregen met zwarte vlekjes op het scherm. Helaas is de zwarte EDGE niet op voorraad. Dus wellicht toch een wit exemplaar kiezen (3e keus na goud, zwart..)
[afbeelding]
[ Voor 16% gewijzigd door pappaleone op 10-04-2015 13:09 ]
Ja hoor. Volgens mij heeft het toestel maar 80 minuten nodig. (0 tot 100%)GokuSsj schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:06:
Vraagje, heb het toestel half 1 gekregen en gelijk in de oplader gedaan, werk tot half 5. Is 4 uur opladen voor de eerste keer lang genoeg ?. Zie niks in de handleiding hierover staan namelijk.
Bij coolblue heb ik het toestel besteld.pappaleone schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:07:
[...]
Potverdikke dat is balen, had je hem via internet/webshop of gehaald bij samsung winkel?
Is dit bij een witte achtergrond?ebu42 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:10:
Het heeft een prachtig scherm. Maar als ik het toestel een beetje kantel wordt het scherm lichtblauw achtig. Ik heb ook verschillende instelling van display geprobeerd met zelfde resultaat. Hebben meer mensen hier last van? Is het normaal?
Welke versie? De normale of de Edge?ebu42 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:10:
Het heeft een prachtig scherm. Maar als ik het toestel een beetje kantel wordt het scherm lichtblauw achtig. Ik heb ook verschillende instelling van display geprobeerd met zelfde resultaat. Hebben meer mensen hier last van? Is het normaal?
Hoop niet dat het hetzelfde is als bij de note 4...ebu42 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:10:
[ Voor 22% gewijzigd door ebu42 op 10-04-2015 13:21 ]
Ik heb de Note edge ook dit toestel heeft het, ook na 3 x omruilen.Knamix schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:14:
[...]
Hoop niet dat het hetzelfde is als bij de note 4...
Zie link:
[Samsung Galaxy Note 4] Color Shifting
Dat is gewoon de kijkhoek.ebu42 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:10:
Kan niet stoppen met ontploffen!
Staat de tijd en datum wel goed?Steeffoon schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:33:
Sinds ik de Galaxy S6 heb en een reeks apps geinstalleerd heb via de Play Store, heb ik nu het volgende probleem: bij het openen van de Play Store krijg ik de melding: serverfout.
Ik heb het toestel al opnieuw opgestart, cache, uit- aanzetten, updates verwijderen, laatste APK geinstalleerd, geschakeld tussen wifi netwerken, maar niks helpt. Alleen via 4G doet ie het, maar dit is geen optie. Wie weet raad?
Die staat wel goed inderdaad
Het zou nog een DNS probleem kunnen zijn, je zou DNS 8.8.8.8 kunnen proberen, om te zien of het dan wel werkt.
Heb ook de nieuwste APK geinstalleerd via APKMirror (betrouwbaar dus) maar ook dit geeft geen resultaat. Heb van iemand anders nu gehoord, dat hetzelfde probleem bij hem was opgetreden en het na het wissen van de cache het na enkele uren spontaan weer werkte, ik hoop daar nu ook op.... anders heb ik toch echt een probleem. Twijfelde of het aan m'n Galaxy zou liggen, want heb het op mn HTC nooit gehad...Ryan_ schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:50:
[...]
Kan zijn dat je Playstore nog niet up-to-date is. Kan even duren.
[ Voor 46% gewijzigd door PaT op 10-04-2015 14:58 ]
Verwijderd
Ik ging van een S3 naar de Honor-6 en kopieerde de complete Whatsapp-map van de S3 naar de Honor-6 middels een USB-stick en installeerde daarna WA, had alles weer terug.Octavian schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 15:07:
Ik heb mijn s6 net ontvangen. Hebben jullie een idee hoe ik mijn whatsapp gespreksgeschiedenis van mijn xperia z op mijn s6 krijg?
Thanks voor de tip!. kom zelf ook vanaf de xperia z en ga morgen alles overzetten.Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 15:15:
[...]
Ik ging van een S3 naar de Honor-6 en kopieerde de complete Whatsapp-map van de S3 naar de Honor-6 middels een USB-stick en installeerde daarna WA, had alles weer terug.
Ten eerste, het een telefoon, geen reden om gestrest te rakenHakki schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 15:47:
[...]
Edit 1: mijn bestelling terug in overzicht: Je bestelling wordt geleverd op 17-04-2015
Prutsboel
Edit 2: en nu ineens: Je bestelling wordt geleverd op 10-04-2015
Krijg er stress van! Komaan coolblue.be, morgen thuis leveren aub..
[ Voor 8% gewijzigd door PaT op 10-04-2015 16:11 ]
Verwijderd
Het enige wat ik sync zijn contacten en Gmail middels Google, de rest doe ik handmatig op mijn PC of middels USB-stick, ik hou niet zo van de cloud.GokuSsj schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 15:32:
[...]
Thanks voor de tip!. kom zelf ook vanaf de xperia z en ga morgen alles overzetten.
En de rest waarschijnlijk met samsung's app smart-switch.
http://www.samsung.com/nl/smart-switch/
Hebben jullie daar ervaring mee ?
Ga daarnaast vooral ook de apps overzetten. Aangezien het allebei android is, moet het niet moeilijk zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 16:12:
[...]
Het enige wat ik sync zijn contacten en Gmail middels Google, de rest doe ik handmatig op mijn PC of middels USB-stick, ik hou niet zo van de cloud.
Ik denk niet dat iemand hier al ervaringen mee heeft. Smart switch is nieuw van Samsung daar het programma kies de S6 niet ondersteund.GokuSsj schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 15:32:
[...]
Thanks voor de tip!. kom zelf ook vanaf de xperia z en ga morgen alles overzetten.
En de rest waarschijnlijk met samsung's app smart-switch.
http://www.samsung.com/nl/smart-switch/
Hebben jullie daar ervaring mee ?
Verwijderd
[ Voor 28% gewijzigd door PaT op 10-04-2015 16:54 ]
[ Voor 86% gewijzigd door PaT op 10-04-2015 16:53 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Neej, ik vroeg me gewoon even hardop af wat ik moest doen. Het is een behoorlijk goeie test voor de camera, en daarom wil ik hem graag daar gaan testen. Maja ik weet ook dat ik een behoorlijk risico loop op schade of verlies.Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 16:50:
Straks naar The Prodigy in de HMH. Mn splinternieuwe S6 meenemen om de foto en film skills te ontdekken? Of toch maar niet.. ben bang om hem te verliezen of hem te hard te laten vallen..
[mbr]Je vraagt toch niet serieus of wij die keuze voor je maken he? Uiteraard zijn we benieuwd naar de prestaties in dat soort situaties. [/mbr]
Haha precies de reden waarom ik hem zo graag vandaag al wildeLekkerboeie86 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 17:02:
[...]
Neej, ik vroeg me gewoon even hardop af wat ik moest doen. Het is een behoorlijk goeie test voor de camera, en daarom wil ik hem graag daar gaan testen. Maja ik weet ook dat ik een behoorlijk risico loop op schade of verlies.
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
[ Voor 35% gewijzigd door rejer op 10-04-2015 17:21 ]
[ Voor 10% gewijzigd door Steeffoon op 10-04-2015 17:30 ]
Bij mij knippert het scherm ook bij zonlicht. Heb je ook last van dat het scherm lichtblauw achtig wordt bij het klein beetje kantelen van het scherm?Steeffoon schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 17:24:
Ben net met de S6 naar buiten geweest, het scherm flikkert/knippert duidelijk in het zonlicht. Net alsof de lichtsensor het niet aan kan. Dit is totaal niet nice. Daarbij komend het probleem van de slechtere antenne dan bij de M8... en het scherm dat gewoon flikkert tijdens een telefoonoproep... ik twijfel of dit wel zo'n goede keuze was...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq