Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Heb er inmiddels ook even eentje er in gegooid.
Ik zit altijd te knoeien met de volumesettings.
Zeker met het gebruik van een hoesje, ( dikke vingers ) .
https://windowsphone.user...settings-in-action-center
Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....
En na die update kun je je ook al inloggen,
niet dat er dan veel gebeurt maar toch.....
Waar ik me wel zorgen om maak is de (nog niet actieve) pagina met 'system requirements'. Ik hoop zo dat mijn 925 gewoon mee gaat zonder al te veel functionaliteiten te verliezen (hardware specific dingen zijn er altijd natuurlijk). Ik wil niet weer een 7.8-achtige update.Amadeus1966 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 00:56:
He er komt beweging in, de insider app heeft zojuist een update gekregen.
En na die update kun je je ook al inloggen,
niet dat er dan veel gebeurt maar toch.....
Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!
Ik heb er wel vertrouwen in dat deze ook naar W10 worden geupdate.
Qua Hardware moet het gemakkelijk kunnen iig
En niet zoals eerder rondbazuint werd dat alle lumia's die op wp 8 draaien meegenomen zou worden.
Dat laatste is eigenlijk nooit officieel erkend of ontkent door MS.
Als ik het grafisch " geweld " van win 10 zo zag en dit koppel aan bepaalde klachten die bijvoorbeeld de 520 had met het nieuwe achtergrondgebeuren in win 8.1 (lagg) dan krijg ik het gevoel dat dergelijke toestellen misschien niet mee gaan in de update of een beperkte update krijgen.
Misschien dat dit in een verder stadium aangepast kan worden gezien dat MS gek is op zijn lowbudget reeks.
Maar vooralsnog is het natuurlijk nog steeds speculatief.
Ik denk dat MS wel zorgt dat Windows 10 phone net zo ligt draait als WP8.1. De kracht is juist, dat i.t.t. Android, je geen octacore nodig hebt om enigszins vloeiend te draaien. Daarom ook dat de 930 een quadcore draait terwijl android al 2 jaar met octacores bezig is.Amadeus1966 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 12:43:
Ik heb het gevoel dat er idd wat toestellen buitengesloten gaan worden als ik de applicatie zo bekeek.
En niet zoals eerder rondbazuint werd dat alle lumia's die op wp 8 draaien meegenomen zou worden.
Dat laatste is eigenlijk nooit officieel erkend of ontkent door MS.
Als ik het grafisch " geweld " van win 10 zo zag en dit koppel aan bepaalde klachten die bijvoorbeeld de 520 had met het nieuwe achtergrondgebeuren in win 8.1 (lagg) dan krijg ik het gevoel dat dergelijke toestellen misschien niet mee gaan in de update of een beperkte update krijgen.
Misschien dat dit in een verder stadium aangepast kan worden gezien dat MS gek is op zijn lowbudget reeks.
Maar vooralsnog is het natuurlijk nog steeds speculatief.
En misschien zetten ze voor de beta's nog een limiet op intern geheugen? Of beschikbaar geheugen?
[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 30-01-2015 13:54 ]
Ik vind dat voor degene die zo'n toestel hebben alsnog niet heel netjes, maar de schade is wel minder dan bij het geintje van WP7 naar WP8, toen geen enkel toestel de update kreeg.
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
En wat dacht je van de Lumia 630 bijvoorbeeld. Die heeft ook maar 512 aan boord en dat is toch niet zo'n heel oud toestel. Het zou wel zuur zijn als je dan wordt 'afgescheept' met een update naar 8.2 oid en versie 10 dus kan vergeten.PaT schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 14:09:
Ik verwacht eerlijk gezegd dat de 512MB, 4GB toestellen de boot zullen missen. Dat zijn zo uit mijn hoofd de Huawei Ascend W1, de HTC 8S en de Nokia Lumia 520? De rest heeft meer geheugen en/of meer opslagruimte.
Ik vind dat voor degene die zo'n toestel hebben alsnog niet heel netjes, maar de schade is wel minder dan bij het geintje van WP7 naar WP8, toen geen enkel toestel de update kreeg.
Maar ja, MS heeft het eerder gedaan (daar zat ik dan met mijn dure Lumia 800)..
[ Voor 5% gewijzigd door InZane op 30-01-2015 14:22 ]
Hopelijk optimaliseren ze de peop uit W10 en gaat alles nog sneller voelen, al is dat natuurlijk niet voor de handliggend.
Gaan jullie meteen al de eerste preview builds installeren? Kwaliteit schijnt minder goed te zijn t.o.v. dev previews (wat natuurlijk logisch is). Misschien een paar dagen wachten voordat sommige functies niet meer werken (zoals die calendar bug toendertijd).
Klopt, kan het me dan ook niet voorstellen. Vind mijn Lumia 630 soepeler draaien dan de Lumia 925 op hetzelfde OS. Staat dan ook wel minder op.InZane schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 14:22:
[...]
En wat dacht je van de Lumia 630 bijvoorbeeld. Die heeft ook maar 512 aan boord en dat is toch niet zo'n heel oud toestel. Het zou wel zuur zijn als je dan wordt 'afgescheept' met een update naar 8.2 oid en versie 10 dus kan vergeten.
Maar ja, MS heeft het eerder gedaan (daar zat ik dan met mijn dure Lumia 800)..
Tuurlijk ga ik dat doenNiels9001 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 14:24:
Gaan jullie meteen al de eerste preview builds installeren? Kwaliteit schijnt minder goed te zijn t.o.v. dev previews (wat natuurlijk logisch is). Misschien een paar dagen wachten voordat sommige functies niet meer werken (zoals die calendar bug toendertijd).
Als ie tenminste voor de 520 beschikbaar komt. Anders ga ik wel op zoek naar een goedkope opvolger.
[ Voor 9% gewijzigd door InZane op 30-01-2015 14:31 ]
Precies, misschien goed om te noemen jaInZane schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 14:30:
[...]
Tuurlijk ga ik dat doenIk heb nog een 520 liggen, maar die gebruik ik alleen voor wat devwerk, dus is geen daily. Dat durf ik wel aan.
Same here, knal hem eerst op mijn 520. Mocht hij stabiel draaien dan zet ik hem ook op mijn 930InZane schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 14:30:
[...]
Tuurlijk ga ik dat doenIk heb nog een 520 liggen, maar die gebruik ik alleen voor wat devwerk, dus is geen daily. Dat durf ik wel aan.
Als ie tenminste voor de 520 beschikbaar komt. Anders ga ik wel op zoek naar een goedkope opvolger.
[ Voor 5% gewijzigd door vali op 30-01-2015 14:33 ]
Ach, mijn daily is op dit moment een S4vali schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 14:32:
[...]
Same here, knal hem eerst op mijn 520. Mocht hij stabiel draaien dan zet ik hem ook op mijn 930Gebruik mijn 520 als backup Phone en als mp3 speler
* InZane rent hard weg
* SinergyX rent InZane achterna.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Zo jij hebt lefInZane schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 14:34:
[...]
Ach, mijn daily is op dit moment een S4
* InZane rent hard weg
*Vali filmt in 4k hoe SinergyX InZane achterna rent.
[ Voor 12% gewijzigd door vali op 30-01-2015 14:38 ]
Is uiteraard wel voorzien van custom ROM, dus zonder de Samsung crap.
Ik moet zeggen dat de 930 wel lonkt, maar ik wacht nog heel even af. Verder kan ik de 1020 van de vrouw zo af en toe ook wel inpikken voor dev/test werk.
Ik verwacht alleen geen grote lijst met features dus kijk het nog even aan.
Maar mijzelf kennende zal het net als zijn voorgangers wel weer de zelfde avond er opstaan.
Ben altijd veels te nieuwsgierig
De ui is wat veranderd

Als ik zie wat mensen voor problemen hebben om Cortana buiten hun regio werkend te krijgen (dat de store niet meer werkt of dat bepaalde applicaties niet meer openen), dan wacht ik daar nog wel even mee.
Het kan dus nog leuker, er komt volgens geruchten een nieuwe ..................................830
Wel in een iets slankere vorm dan de huidige 830
http://windowsphonedaily....mia-830.html#.VMwj8zg5Ct8
In het artikel hebben ze het over een betaalbare Lumia 830. Kan een 740 of een 835 zijn. Hoeft niet perse een 830 bedoeld te worden.Amadeus1966 schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 01:44:
Hum hadden we het eerder over de verwarrende nummering?
Het kan dus nog leuker, er komt volgens geruchten een nieuwe ..................................830
Wel in een iets slankere vorm dan de huidige 830
http://windowsphonedaily....mia-830.html#.VMwj8zg5Ct8
Dit zijn echter wel geruchten.
Tijdens de presentatie hadden ze het over dat het uit zou komen na de super bowl en die is vandaag. Kan wel kloppen dat het snel na de superbowl is en 3 februari is aannemelijk.Kraanmachinist schreef op zondag 01 februari 2015 @ 16:22:
Iemand op reddit claimt een vriendin te hebben bij MS werkt, WP10 tech prev zou uit moeten komen op 3 feb.
Hier staat weer 4 feb. Agja zolang het maar volgende week is :-)Kraanmachinist schreef op zondag 01 februari 2015 @ 16:22:
Iemand op reddit claimt een vriendin te hebben bij MS werkt, WP10 tech prev zou uit moeten komen op 3 feb.
oeps, de persoon die de info heeft gelekt (op reddit) heeft het inderdaad verbeterd naar 4 feb, in de titel stond 3 feb, daardoor raakte ik in de warvali schreef op zondag 01 februari 2015 @ 18:51:
[...]
Hier staat weer 4 feb. Agja zolang het maar volgende week is :-)
Verwijderd
Hehe, herkenbaarAmadeus1966 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 17:03:
Ik heb ook altijd de gedachte gehad om even te wachten om dan eerst even goed in te lezen omtrent bugs en andere ongemakken.
Maar mijzelf kennende zal het net als zijn voorgangers wel weer de zelfde avond er opstaan.
Ben altijd veels te nieuwsgierig
toch wel een kleine:
http://wmpoweruser.com/wp...92-is-in-fact-windows-10/
en een gelekt screenshot van lange verticale tiles.

[ Voor 95% gewijzigd door kevin33 op 04-02-2015 11:06 ]
Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.
"yeah about that "after the superbowl" announcement,
I hope Myerson realizes that no one outside his country knows what that was.
Microsoft should really become an international company,
not just technically but also in attitude.
Unless they are satisfied with that pathetic 3% in their home country and
can afford to treat Europeans as second-class citizens."
Vooral die eerste regel............Die hele superbowl zegt mij niets en intereseert mij evenmin.
Gewoon glashard een datum noemen.
Btw, ik denk zelf dat WP 10 na de eerste NK hengelwedstrijd uitrolt.
Zal hij dan eindelijk vandaag komen? Ben wel benieuwd nu!
ja bij mij ook inderdaad.SinergyX schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 11:31:
Bij 'about' in die Windows Insider app staat bij mij nog steeds "Preview Builds: not set", moet je buiten registeren op Insider (moest ik al voor PC Windows 10) nog iets anders doen?
volgens mij hoef je verder niets te doen. als je Microsoft account een insider account is is het voldoende dacht ik
Ik vind de begeleidende tekst bij de update wel heel toepasselijk en hopelijk gaan ze het waar makenNeP2013 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 11:17:
http://wmpoweruser.com/fi...w-for-phones-in-the-wild/
Zal hij dan eindelijk vandaag komen? Ben wel benieuwd nu!
Ik vind het wel gaaf om te zien dat Microsoft haar dev's meer ruimte geeft om te "lollen". Dit was voorheen ondenkbaar bij het oude Microsoft en zag dit soort dingen bij de nieuwe coole en hippe bedrijven zoals Google en Facebook.Every setback has a major comeback
Ze waren er wel, alleen diep verborgen.Miki schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 13:25:
Ik vind het wel gaaf om te zien dat Microsoft haar dev's meer ruimte geeft om te "lollen". Dit was voorheen ondenkbaar bij het oude Microsoft en zag dit soort dingen bij de nieuwe coole en hippe bedrijven zoals Google en Facebook.
Zelfs in windowsphone 8 kon je dergelijke dingen vinden.
Thema in windowsphone was alice in wonderland.
Toch iets van een highend ?????????????
http://www.windowscentral...pdragon-810-powered-lumia
Vond deze ook wel leuk..........
Sommige 512 MB toestellen krijgen ook de Wp10 Pbuild
[ Voor 18% gewijzigd door Amadeus1966 op 05-02-2015 23:57 ]
Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.
Eerst maar even afwachten of het een beetje stabiel werkt.
Lumia 925 gespot die Windows 10 draait
Mijn dev tel (630) gaat meteen over naar 10. Kijken hoe stabiel het is, en dan mijn main phone (925) mocht het stabiel genoeg zijn. En zou dan gebruik maken van de 'slow builds' voor mijn main phone.
De standaard functionaliteiten moeten gewoon solide genoeg zijn, en geen totale hang-ups. Zo lang ik kan bellen, internetten, muziek kan luisteren en WhatsAppen vind ik het prima :-).
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Zag ook op twitter dat 512mb devices ook de bèta kunnen installeren. Ben echt benieuwd nu ik flink wat screen shots heb gezien! Alleen al dat je meer functies dan vier kan pinnen in de action center is iets wat ik echt wilNiels9001 schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 19:39:
http://wmpoweruser.com/ne...ing-on-a-nokia-lumia-925/
Lumia 925 gespot die Windows 10 draait![]()
![]()
.
Mijn dev tel (630) gaat meteen over naar 10. Kijken hoe stabiel het is, en dan mijn main phone (925) mocht het stabiel genoeg zijn. En zou dan gebruik maken van de 'slow builds' voor mijn main phone.
De standaard functionaliteiten moeten gewoon solide genoeg zijn, en geen totale hang-ups. Zo lang ik kan bellen, internetten, muziek kan luisteren en WhatsAppen vind ik het prima :-).
Ik ken de Band niet, maar ik denk dat je daar apps voor moet installeren die contact maken met de Band en dan zou ik niet weten waarom de Band niet zou werken. Immers blijven Windows Phone 8(.1) apps inMrAndy9797 schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 10:13:
Misschien vroege / domme vraag, maar weet iemand misschien al iets meer of de Microsoft Band ondersteund blijft bij de preview?
Windows Phone 10 gewoon werken.
Ik weet niet of er een stukje firmware speciaal voor de Band in Windows Phone 8.1 zit, maar als dat het geval is, dan zal dat ook wel in Windows 10 zitten...
[ Voor 14% gewijzigd door Swerfer op 07-02-2015 10:25 ]
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Je bedoelt een nieuw geruchtVerwijderd schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 19:59:
weer nieuws windowsphone 10 :
http://www.nokiapoweruser...release-9th-feb-9-am-pst/
Verwijderd
Nieuwe screenshots van een Lumia 1330 met Windows 10 erop.
Meer livetile opties!
Is misschien fake.
[ Voor 8% gewijzigd door Stravincy op 08-02-2015 15:11 ]
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
http://www.windowscentral...one-lumia-1020-lumia-1520
AMD 9800X3D I Kingston Fury Beast 64GB CL30 6.000MT/s I MSI MAG B850 Tomahawk I ASUS Prime 9070XT I Lexar NM790 4TB I Google Pixel 9 Pro 256GB
Lijkt me ook vrij logisch..... Is voor (desktop) computers niet anders...matt1991 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 19:16:
Als ik dit verhaal zo lees wacht ik nog even voordat ik Windows 10 op mijn Lumia 930 zet.
het is al aangegeven dat wp10 beta niet zo wordt als we gewent zijn. Het wordt echt een beta zoals een beta moet zijn en wordt exact hetzelfde hoe de Windows 10 voor de desktop is. Zou hem dus niet op je main toestel zetten.matt1991 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 19:16:
Als ik dit verhaal zo lees wacht ik nog even voordat ik Windows 10 op mijn Lumia 930 zet.
Als het draait zoals W10 op PC installeer ik direct, er zijn wat kleine zaken die af en toe raar doen, maar in de basis werkt W10 al erg netjes en stabiel. Goed, Cortana doet helemaal niets bij mij, maar dat is een regio (en wil geen andere taal installeren) probleem.vali schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 19:12:
[...]
het is al aangegeven dat wp10 beta niet zo wordt als we gewent zijn. Het wordt echt een beta zoals een beta moet zijn en wordt exact hetzelfde hoe de Windows 10 voor de desktop is. Zou hem dus niet op je main toestel zetten.
Ondertussen wel ja, maar dat was in het begin niet zo. Het is alleen als waarschuwing dat er bugs kunnen zijn en daarom installeer ik hem niet op mijn L930 maar op mijn l520.SinergyX schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 11:29:
[...]
Als het draait zoals W10 op PC installeer ik direct, er zijn wat kleine zaken die af en toe raar doen, maar in de basis werkt W10 al erg netjes en stabiel. Goed, Cortana doet helemaal niets bij mij, maar dat is een regio (en wil geen andere taal installeren) probleem.
Volgensmij zijn alle features uit dat filmpje ook behandeld in de presentatie.
Maar ik vind het toch een vooruitgang, alles wat strakker en netter in plaats van van ruimte verspillen met loze ruimte zoals het nu is.
https://twitter.com/GabeAul/status/565752923695489024
[ Voor 3% gewijzigd door Quiksilver op 12-02-2015 11:09 ]
haha die gabriel heeft echt humeur. Mensen gaan helemaal los op twitter hahahaQuiksilver schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 10:37:
Gabriel Aul heeft een "hint" mbt tot release van een nieuwe build.
https://twitter.com/GabeAul/status/565752923695489024
Kwestie van naar vandaag of morgen toerekenen, zo zou je met die cijfers wel op elke dag van het jaar terecht kunnen komenTheVMaster schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 10:56:
Het is wel bijzonder....ben wel benieuwd wanneer hij nu gaat komen. De 'berekeningen' komen allemaal uit op vandaag of morgen....hahaha ;-) Benieuwd of hij meer gaat loslaten....
Tom Warren die vaker info uitlekt en vaak een paar stappen voor het publiek is schijnt meer te weten over de oplossing..
Lijkt er dan toch op dat het heel snel uitgerold gaat worden. Maar zolang we niet weten voor welke toestellen de preview beschikbaar is, schiet dat niet altijd evenveel op...Kraanmachinist schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 11:36:
https://twitter.com/tomwarren
Tom Warren die vaker info uitlekt en vaak een paar stappen voor het publiek is schijnt meer te weten over de oplossing..
Op de 930 in ieder geval nog nietsPaT schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 11:44:
[...]
Lijkt er dan toch op dat het heel snel uitgerold gaat worden. Maar zolang we niet weten voor welke toestellen de preview beschikbaar is, schiet dat niet altijd evenveel op...
Maar goed, we wachten rustig af. Het lijkt me echter niet echt logisch dat ie morgen nog komt, dus dat wordt vandaag of volgende week.
Bij 1316 denk ik aan de 13e maand van 2016 dus die komt pas in 2017. Toch?
[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 12-02-2015 11:48 ]
Toch wel apart dat Tom Warren van The Verge dan zo vrolijk mee tweet. Die weet vrijwel altijd meer dan jij en ik en doet dit soort dingen niet puur om te d(tr)ollen.Dragunov schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 12:48:
Is voor de nieuwe Windows 10 TP, niet voor Windows Phone
Ik zelf gok op vandaag of morgen: JoeB en GabeA + een andere MS engineer hadden het over 'this week' - plus TomWarren had het vorige week over '.. I hear on a friday, not sure if it's this firday of next friday.' (die laatste is dus morgen).
Maar goed - genoeg complot theorieeen, laat maar komen
Over Windows en Windows Phone 8.1 was hij meer dan kritisch, maar eigenlijk sinds Windows 10 heeft ie geen onvertogen woord losgelaten. Hij heeft meerdere positieve artikelen geschreven over Microsoft in de afgelopen 6 weken.PaT schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 12:56:
[...]
Toch wel apart dat Tom Warren van The Verge dan zo vrolijk mee tweet. Die weet vrijwel altijd meer dan jij en ik en doet dit soort dingen niet puur om te d(tr)ollen.
Positieve artikelen die ik me zo weet te herinneren van The Verge:
Outlook.com app voor iOS en Android
Windows 10 tech preview
Nadella's eerste jaar
Nieuwe Lumia camera app
I've given up on Windows Phone - http://www.theverge.com/2...given-up-on-windows-phoneMiki schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 13:40:
[...]
Over Windows en Windows Phone 8.1 was hij meer dan kritisch, maar eigenlijk sinds Windows 10 heeft ie geen onvertogen woord losgelaten. Hij heeft meerdere positieve artikelen geschreven over Microsoft in de afgelopen 6 weken.
Positieve artikelen die ik me zo weet te herinneren van The Verge:
Outlook.com app voor iOS en Android
Windows 10 tech preview
Nadella's eerste jaar
Nieuwe Lumia camera app
Microsoft's most popular Lumias won't get every Windows 10 featurehttp://www.theverge.com/2...atures-on-lumia-low-specs
The Verge an sich vind ik af en toe een beetje biased (naar Apple) en ze houden van clickbaits (dat topic over niet alle features op Win10 bijv. Dat is toch met elk OS - Siri kwam ook alleen naar 4S en niet naar 4, terwijl dit technisch geen enkel probleem was dus eigenlijk nog erger).
Maar goed - Tom is vaak wel fair en sommige punten zijn natuurlijk ook gewoon simpelweg waar.
Wat betreft de puzzel: de Twitter reacties laten wel zien dat er zoooo veel verschillende oplossingen zijn voor dat getal dat het niet zoveel zegt IMO.
App in de store, Windows Insider kan je je aanmelden en evt straks de update binnen halen.hotymoty schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 16:27:
Even kort vraagje, er komt als het goed is preview versie van WP 10 uit toch? hoe kan ik er voor zorgen dat als ie uit is op mijn 930 komt? of is het gewoon een update in windows phone zelf?
http://www.windowscentral.com/phone-insiderhotymoty schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 16:30:
Ik kan die App niet vinden.
Sowieso had Tom beter bij Winrumors kunnen blijven.Niels9001 schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 15:49:
[...]
I've given up on Windows Phone - http://www.theverge.com/2...given-up-on-windows-phone
Microsoft's most popular Lumias won't get every Windows 10 featurehttp://www.theverge.com/2...atures-on-lumia-low-specs
The Verge an sich vind ik af en toe een beetje biased (naar Apple) en ze houden van clickbaits (dat topic over niet alle features op Win10 bijv. Dat is toch met elk OS - Siri kwam ook alleen naar 4S en niet naar 4, terwijl dit technisch geen enkel probleem was dus eigenlijk nog erger).
Maar goed - Tom is vaak wel fair en sommige punten zijn natuurlijk ook gewoon simpelweg waar.
Wat betreft de puzzel: de Twitter reacties laten wel zien dat er zoooo veel verschillende oplossingen zijn voor dat getal dat het niet zoveel zegt IMO.
Het zal mij niet verbazen als The Verge gesponsord wordt door Apple.
Dit was technisch wel een probleem, pas vanaf de 4s zat er noise cancellation technologie rechtstreeks op de Apple A5 SoC ingebakken ( en elke iPhone A6-7-8 SoC sindsdien ).Dat is toch met elk OS - Siri kwam ook alleen naar 4S en niet naar 4, terwijl dit technisch geen enkel probleem was dus eigenlijk nog erger
Dit ontbrak nog op de A4 SoC in de iPhone 4 en zonder die rechtstreekse noise cancellation tech op de SoC verstond Siri geen hol van wat je zei, zelfs niet met heel weinig omgevingsgeluid dus kreeg je geen reactie.
Maar laten we verder niet off-topic gaan van de WP10 discussie
[ Voor 41% gewijzigd door TheVMaster op 12-02-2015 18:58 ]
Dat dacht ik dus ook. Wtf. Ik ga em niet nu toch niet erop zetten, maar toch je zou zeggen dat ze als eerst voor de 930 gaan
- Lumia 630
- Lumia 635
- Lumia 636
- Lumia 638
- Lumia 730
- Lumia 830
Dit topic is gesloten.
Windows 10 Mobile Insider builds mogen hier besproken worden. Dit topic is bedoeld voor de reguliere versie van W10M