Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Th1x4nG schreef op zondag 28 juni 2015 @ 20:39:
Al paar keer voorbijgekomen, Motionflow is 800 Hz voor de 5 vs 1000 Hz voor de 9. In de praktijk geen verschil, I suppose.
Maar meer is beter toch? :o

Maar goed als het dezelfde prijs is, en meer motionflow dan kies ik denk eerder voor de 9...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn 65w855c detecteers geen external devices meer zoals mijn usb's. Eergisteren deed die het nog wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 juni 2015 @ 20:38:
[...]

Ik kan het even niet vinden maar wat is het grootste verschil tussen 55x8509c en 55x8505c ? als ik ze vergelijk met elkaar zijn ze gewoon identiek...

En hoe doe je dat toestel voor 1700 euro kunnen krijgen, als ik op site ziet ziet kost het gewoon 1999 http://www.kreutz.nl/beel...0-cm/kd55x8509c-1995.html :'(
Dat klopt was een actie tot 27/6 .
Het verschil is alleen de motionflow nu bij 8509 1000 en bij 8505 800.
Dit doen ze ook zodat andere ketens met met laagste prijsgarantie zeggen kijk bij hun is het een ander model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbarteli
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 17-01-2022
Voor de gene die problemen hebben met Kodi op de 4k toestelen, installeer handmatig de laatste stabiele versie (14.2). Hiermee loopt het wel allemaal soepel.

Waarmee kan je het beste demo 4k video's afspelen op een 65x8505C?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-08 15:07
Trivian schreef op zondag 28 juni 2015 @ 00:00:
Die apps stonden bij mij onder 'Aanbevolen apps', daaronder is ook nog Netflix en dailymotion te vinden maar dat lijken me niet echt Nederlandse apps :)
Geen idee wat HbbTv is maar als ik daar op zoek in de app store vind ik niks.
Hetzelfde geld voor de Nederlandse apps die ik hierboven genoemd heb die krijg ik ook niet gevonden in de app store maar staat dus wel gewoon standaard geinstalleerd.
Hm gisteren leken ze opeens verdwenen te zijn, geen Nos etc. te vinden. Ze stonden onder Aanbevolen apps maar nu zijn ze opeens weg..
Gelukkig werkt Kodi nog wel als een trein en dat is toch belangrijker ;)

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-10 09:52
WoutF schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 21:24:
[...]

Kun je die ook in de Play Store terugvinden? want op mijn Nexus Player kan ik die apps niet downloaden.
Kan zijn dat het echt Sony apps zijn. Die apps waren ook op de voorgaande smart TV's van Sony beschikbaar namelijk. Dan zijn ze niet in de Play Store te vinden.
Diezelfde smart TV laag zit er nog steeds in onder de naam Sony Select op de 2015 modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een paar dagen een Sony KD55X8509CB.

Iemand nog een tip mbt settings van ps4 en xbox one?
Beste beeld zonder al te ernstige toename van inputlag?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2015 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BliXem
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-10 14:27
Nou, nog geen x8509c gezien helaas. Hopelijk deze week eindelijk de levering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Trivian schreef op maandag 29 juni 2015 @ 09:52:
[...]

Hm gisteren leken ze opeens verdwenen te zijn, geen Nos etc. te vinden. Ze stonden onder Aanbevolen apps maar nu zijn ze opeens weg..
Gelukkig werkt Kodi nog wel als een trein en dat is toch belangrijker ;)
Zojuist het 43" full HD model besteld met de verwachting dat Kodi soepel loopt, ben heel benieuwd :*) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 juni 2015 @ 11:15:

Ik heb ook sinds vrijdag de Sony KD55X8509C. Wat zijn je andere instellingen voor gewoon kijken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
Jay-v schreef op maandag 29 juni 2015 @ 12:05:
[...]

Zojuist het 43" full HD model besteld met de verwachting dat Kodi soepel loopt, ben heel benieuwd :*) .
Komt goed, ik heb gisteren nog de nieuwe Mad Max gekeken. De nl ondertitels werden er netjes bij gedownload :D

Ik begreep van viper in een post van vorige week dat we deze week weer een update mogen verwachten voor Android TV.

[ Voor 15% gewijzigd door Bapawe op 29-06-2015 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-10 09:52
Verwijderd schreef op maandag 29 juni 2015 @ 11:15:

Game modus ;)

Dan spelen met motionflow (clear+) en de helderheid instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:08
Er is weer een update released voor de TV's: The update improves speed and stability of the browsing/EPG/channels section and overall stability.

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
tcviper schreef op maandag 29 juni 2015 @ 13:22:
Er is weer een update released voor de TV's: The update improves speed and stability of the browsing/EPG/channels section and overall stability.
Ah kijk dat is snel! :)
Is kijken of dat updaten net zo lang duurt als de vorige update, die duurde wel een half uur dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darun1a
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-07 20:41
Ik heb net de 50W755C besteld bij Foka.nl voor 839 euro incl. verz. Vind ik zelf wel een goede prijs. Hopelijk krijg ik 'm morgen binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DynaRy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07-2022
Nieuwe update is idd uit.

65X8507C is na de update sneller, minder resources in gebruik.

Is van 230MB vrij geheugen voor de update naar 550MB vd 1,5GB RAM gegaan na de update. Ook de load op de cpu cores is afgenomen van een dikke 80% load nu tussen de 6 en 10% idle in AIDA64. (Soms idled ie op 35%)

"Browsen" onder het home screen is sneller (meer response) bijna instant switchen tussen "action" menu "Discover" menu en "home" screen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DynaRy
Trivian schreef op maandag 29 juni 2015 @ 13:47:
[...]

Ah kijk dat is snel! :)
Is kijken of dat updaten net zo lang duurt als de vorige update, die duurde wel een half uur dacht ik.
Duurt net zo lang 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
DynaRy schreef op maandag 29 juni 2015 @ 15:46:
Nieuwe update is idd uit.

65X8507C is na de update sneller, minder resources in gebruik.

Is van 230MB vrij geheugen voor de update naar 550MB vd 1,5GB RAM gegaan na de update. Ook de load op de cpu cores is afgenomen van een dikke 80% load nu tussen de 6 en 10% idle in AIDA64. (Soms idled ie op 35%)

"Browsen" onder het home screen is sneller (meer response) bijna instant switchen tussen "action" menu "Discover" menu en "home" screen.
Hmmm.... dat home screen response merk ik weinig van om eerlijk te zijn (66X85C), en het openen van EPG vind ik nog altijd lang duren. Switchen tussen input is ietsjes sneller. Als ze zo door blijven gaan hebben we denk ik over paar weekjes super snelle tv's ;)

[ Voor 8% gewijzigd door tcviper op 29-06-2015 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-10 23:56
Zit er eigenlijk een muur beugel bij de TV? de w855c?

Anders ga ik voor een vogels thin 305.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 21:36
Even een andere vraagje... Ik lees hier veel over Kodi. Ik ben totaal niet mee bekend. Weet iemand goede Nederlandstalige website, liefst met forum, waar ik meer over Kodi kan leren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DynaRy
tcviper schreef op maandag 29 juni 2015 @ 15:48:
[...]

Hmmm.... dat home screen response merk ik weinig van om eerlijk te zijn (66X85C), en het openen van EPG vind ik nog altijd lang duren. Switchen tussen input is ietsjes sneller. Als ze zo door blijven gaan hebben we denk ik over paar weekjes super snelle tv's ;)
Tcviper je hebt gelijk mbt homescreen was te voorbarig 😂. Wil iets te graag een super snelle tv 👍😎. Ook de cpu load cyclus zijn weer op niveau van de vorige update, 60% à 75% (idle)

Idd de EPG duurt idd wel lang, zeker nu ik ook geen reminders kan toevoegen (althans nog niet gevonden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:27

DarkSide

theres no place like ::1

Olga2000 schreef op maandag 29 juni 2015 @ 19:30:
Even een andere vraagje... Ik lees hier veel over Kodi. Ik ben totaal niet mee bekend. Weet iemand goede Nederlandstalige website, liefst met forum, waar ik meer over Kodi kan leren?
Niet heel lullig. Maar er is best veel te googlen over Kodi.
En als je nog iets meer wilt weten. Kan je ook zoeken op XBMC (zo heette het tot voorkort)

Maar kort gezegd is het een media speler waarin je in een bibliotheek je films/series kunt bekijken.
Veel gebruiken het icm een HTPC.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quorumz
  • Niet online
(overleden)
@tcviper, speelt de youtube eigenlijk 4k af in 60fps? (heb bji bv de xbox one mijn twijfels of hij wel full hd laat zien maar kan ik de instellingen niet wijzigen, voor de pc kan je met een plugin forceren dat beeld altijd full hd is bv)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyS
  • Laatst online: 03-10 14:25

MyS

Ik heb sinds dit weekend de 50W807C en ben er erg tevreden over. Ik krijg het alleen niet voor elkaar om DolbyDigital standaard te krijgen via ARC en mijn Pioneer receiver. Het geluid springt bij elke zender standaard weer op 2.0 geluid.

Ik maak gebruik van een CI+ 1.3 module in combinatie met Ziggo. Op mijn samsung TV's kan ik aangeven dat hij standaard het DD audio spoor moet pakken. Op de Sony kan ik dit ook wel doen, maar dan moet ik dit handmatig per zender doen.

Iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbarteli
Heeft iemand hier ook al de 65x8505c? Heb last van banding en daardoor dirty screen effect. Andere daar ook last van?

Ook vind ik het raar dat hij niet normaal een 4k demo clip kan afspelen, zonder af en toe hikups te hebben. Ook kodi heeft hier last van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tcviper
MyS schreef op maandag 29 juni 2015 @ 21:04:
Ik heb sinds dit weekend de 50W807C en ben er erg tevreden over. Ik krijg het alleen niet voor elkaar om DolbyDigital standaard te krijgen via ARC en mijn Pioneer receiver. Het geluid springt bij elke zender standaard weer op 2.0 geluid.

Ik maak gebruik van een CI+ 1.3 module in combinatie met Ziggo. Op mijn samsung TV's kan ik aangeven dat hij standaard het DD audio spoor moet pakken. Op de Sony kan ik dit ook wel doen, maar dan moet ik dit handmatig per zender doen.

Iemand een suggestie?
Lees eens even door de topic heen aub ;) Dat is een algemeen probleem ;)
Ligt niet aan je receiver, ligt aan de TV die om een of andere reden geen 5.1 wilt passen naar AVR's. Probleem is al gemeld bij Sony.

[ Voor 9% gewijzigd door tcviper op 29-06-2015 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb sinds het weekend de 65x85c en heb nu 2 keer een update geinstalleerd. (pfff duurt wel lang)
ondervind eigenlijk tot nu toe geen problemen.
kijk via KPN en m'n films via USB. Had ie in het begin wel problemen mee om deze te vinden.
Ik moet zeggen beeld vind ik super en 4k materiaal via Youtube is erg leuk om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
Voor de Plex gebruikers kunnen jullie eens het volgende proberen:

c:\Program Files (x86)\Plex\Plex Media Server\Resources\Profiles\Android.xml

Deze XML te editten, en ac3 toe te voegen (achter aac, bij de chromecast werkte dit!) ? Zie onderstaand voorbeeld

<VideoProfile protocol="http" container="matroska" codec="h264" audioCodec="aac,ac3" context="streaming">
<Setting name="VideoEncodeFlags" value="-x264opts bframes=3:cabac=1" />
</VideoProfile>
<VideoProfile protocol="dash" container="mp4" codec="h264" audioCodec="aac,ac3" context="streaming">
<Setting name="VideoEncodeFlags" value="-x264opts bframes=3:cabac=1" />
</VideoProfile>
e>

[ Voor 4% gewijzigd door DaYwaLkUr op 30-06-2015 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 21:36
DarkSide schreef op maandag 29 juni 2015 @ 19:34:
[...]

Niet heel lullig. Maar er is best veel te googlen over Kodi.
En als je nog iets meer wilt weten. Kan je ook zoeken op XBMC (zo heette het tot voorkort)

Maar kort gezegd is het een media speler waarin je in een bibliotheek je films/series kunt bekijken.
Veel gebruiken het icm een HTPC.
Dat heb ik ook gedaan! En ik weet wat Kodi is. Maar ik kom meestal op Engelstalige websites... die heb ik al doorgepluisd.... niet lullig bedoeld... Ik zou fijn vinden als ik ergens mijn vragen kon stellen... niet dat Engels zo'n probleem is, maar vaak kom je net niet op een bepaalde technische term.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Olga2000 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 09:06:
[...]

Dat heb ik ook gedaan! En ik weet wat Kodi is. Maar ik kom meestal op Engelstalige websites... die heb ik al doorgepluisd.... niet lullig bedoeld... Ik zou fijn vinden als ik ergens mijn vragen kon stellen... niet dat Engels zo'n probleem is, maar vaak kom je net niet op een bepaalde technische term.
Niet heel lullig bedoeld ;)
Maar dat stond niet direct in je post. Dat je weet wat Kodi is. En dat je al gezocht hebt en dat je dat al doorgepluisd had.

Zelf ken ik geen nederlands forum waar e.e.a besproken word. Op tweakers na. Waar ook mensen bezig zijn met kodi.

Zelf kan ik alles wel vinden via het officiele kodi forum wat idd engels is.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyS

MyS

Voor de mensen met een 4K android TV die Kodi willen gebruiken is de volgende link wellicht handig: http://forum.kodi.tv/showthread.php?tid=230490

Ik heb dit zelf niet kunnen testen omdat ik een FullHD model heb, maar het lijkt een aparte build te zijn met een fixed 1080P resolutie voor Kodi. Wellicht een handige tussenoplossing totdat er een versie is die wel de juiste 4K ondersteuning heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyS

MyS

tcviper schreef op maandag 29 juni 2015 @ 21:46:
[...]

Lees eens even door de topic heen aub ;) Dat is een algemeen probleem ;)
Ligt niet aan je receiver, ligt aan de TV die om een of andere reden geen 5.1 wilt passen naar AVR's. Probleem is al gemeld bij Sony.
Ik had inderdaad niet goed teruggelezen in het topic. Ik heb voordat ik de TV had wel iets voorbij zien komen, maar dacht dat dit enkel met de Netflix apps etc. te maken had.

Het is wel een raar probleem, want als ik tijdens het TV kijken de audio knop gebruik kan ik wel kiezen voor het DD 5.1 geluidsspoor. Ik kan het echter nergens opgeven als een voorkeur, zodat dit standaard voor alle zenders gekozen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Tijdens tv kijken open maar eens ACTION MENU en dan naar Speakers, switch van Audio system naar TV Speakers en weer terug, dan heb je 'tijdelijk' wel 5.1 geluid ;) Totdat je kanaal wisselt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianVL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-09 09:07
Heeft er al iemand een goede prijs gekregen (lager dan pricewatch) voor de 50W805C of 55W805C?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rufio
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-09 20:33
BrianVL schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 11:36:
Heeft er al iemand een goede prijs gekregen (lager dan pricewatch) voor de 50W805C of 55W805C?
+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerkitout
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-02-2024
Wat is eigenlijk het verschil tussen de W80C en de W75C series?

Ik heb de KDL-43W805C besteld, maar kan ook de 43W755C krijgen voor hetzelfde prijs.

Ik moet beter de OP lezen...

De W75C heeft geen 3D functie. Vreemd dat ze dan hetzelfde prijs hebben.

[ Voor 70% gewijzigd door jerkitout op 30-06-2015 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:38
MyS schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 09:50:
Voor de mensen met een 4K android TV die Kodi willen gebruiken is de volgende link wellicht handig: http://forum.kodi.tv/showthread.php?tid=230490

Ik heb dit zelf niet kunnen testen omdat ik een FullHD model heb, maar het lijkt een aparte build te zijn met een fixed 1080P resolutie voor Kodi. Wellicht een handige tussenoplossing totdat er een versie is die wel de juiste 4K ondersteuning heeft.
Hoe krijg je het handigst een apk op de tv? Gewoon op een usb-stickje gooien? Dropbox, Drive etc. hebben geen app voor Android TV?

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Volgens mij zijn er wel file explorers waarmee het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BliXem
TV is eindelijk binnen gekomen! Morgen ophalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DynaRy
Th1x4nG schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 14:10:
[...]

Hoe krijg je het handigst een apk op de tv? Gewoon op een usb-stickje gooien? Dropbox, Drive etc. hebben geen app voor Android TV?
Vanuit de playstore kun je "es file explorer" downloaden (Android tv) hiermee kun je USB / local / netwerk drivers benanderen.

Let op dat je ook nog aantal andere instellingen aanzet zoals apps toestaan Van onbekende bronnen etc. (Google is je vriend)

Zoek anders even hoe je apps sideload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:38
DynaRy schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 15:05:
[...]

Vanuit de playstore kun je "es file explorer" downloaden (Android tv) hiermee kun je USB / local / netwerk drivers benanderen.

Let op dat je ook nog aantal andere instellingen aanzet zoals apps toestaan Van onbekende bronnen etc. (Google is je vriend)

Zoek anders even hoe je apps sideload.
Bedankt! Ik heb best wel wat Android-ervaring, wist gewoon niet of er mss iets handigers kon dan een usb-stick, voelt zo ouderwets aan. :p

Heb dus die apk die hierboven vermeld is ( forum.kodi.tv/showthread.php?tid=230490 ) geïnstalleerd, framerates zijn iets normaler, maar toch nog steeds drops zichtbaar. Ook begint de audio serieus out of sync te lopen na enkele seconden... als je dan doorspoelt naar ander punt loopt het terug even goed maar opnieuw slechts voor enkele seconden.

Voor mij dus geen oplossing (X85C), maar team Kodi zal vast wel aan het sleutelen zijn, I guess. :) Heb gewoon weer de versie uit de Play Store geïnstalleerd en ik zie wel wanneer er een update binnenrolt.

[ Voor 4% gewijzigd door Th1x4nG op 30-06-2015 15:54 ]

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyS

MyS

Th1x4nG schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 15:53:
[...]

Bedankt! Ik heb best wel wat Android-ervaring, wist gewoon niet of er mss iets handigers kon dan een usb-stick, voelt zo ouderwets aan. :p

Heb dus die apk die hierboven vermeld is ( forum.kodi.tv/showthread.php?tid=230490 ) geïnstalleerd, framerates zijn iets normaler, maar toch nog steeds drops zichtbaar. Ook begint de audio serieus out of sync te lopen na enkele seconden... als je dan doorspoelt naar ander punt loopt het terug even goed maar opnieuw slechts voor enkele seconden.

Voor mij dus geen oplossing (X85C), maar team Kodi zal vast wel aan het sleutelen zijn, I guess. :) Heb gewoon weer de versie uit de Play Store geïnstalleerd en ik zie wel wanneer er een update binnenrolt.
Jammer dat de nieuwe APK nog geen oplossing biedt...

Voor wat betreft bestanden naar je TV sturen kun je ook gebruik maken van teamviewer. Daarmee kun je erg makkelijk een bestand op je TV krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BliXem
Th1x4nG schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 15:53:
[...]

Ik zou zeggen, meldt het dan bij het topic, wie weet komt er dan hier weer een bugfix voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chriskepolis
  • Laatst online: 10-01-2022
Ik heb sinds eind mei in een Belgische shop, de KD-75x8505c in bestelling staan. Ik kan tot op vandaag nog steeds geen leverdatum krijgen. Is dit model in Nederland eigenlijk al beschikbaar? Ook op de Sony shop kan je deze al een paar dagen niet meer bestellen.

Het 65 inch model stond wel in de shop, en het 55 inch model blijkt ook verkrijgbaar. Maar buiten FOKA vind ik geen enkele shop (online of winkel) die dit model kan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Laatst online: 19:07
chriskepolis schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 19:43:
Ik heb sinds eind mei in een Belgische shop, de KD-75x8505c in bestelling staan. Ik kan tot op vandaag nog steeds geen leverdatum krijgen. Is dit model in Nederland eigenlijk al beschikbaar? Ook op de Sony shop kan je deze al een paar dagen niet meer bestellen.

Het 65 inch model stond wel in de shop, en het 55 inch model blijkt ook verkrijgbaar. Maar buiten FOKA vind ik geen enkele shop (online of winkel) die dit model kan leveren.
http://www.foka.nl/sony-kd-75x8505c-televisie

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-10 16:01
Mensen die al een w805c hebben; hoe snel is de tv opgestart en kan je daadwerkelijk iets doen?

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• just_A_boy
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06-05-2017
@ Tiwazz de tv is binnen een paar seconden opgestart... Echt heel snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds eergisteren werkt Youtube en playstore niet meer op mijn 65w855c, terwijl deze wel geconnecteerd is met het internet zegt die dat er geen internet connectie is als ik deze apps open?

EDIT: TV laten herstarten en werkt terug.

Verlies je met Plex beeldkwaliteit eigenlijk door het streamen? Ben nu Plex aan't opstellen, dan hoef ik niet steeds op USB te zetten en zo via tv te zien. Is het normaal dat ik mijn video's maar 1 minuut kan zien? Moet ik hiervoor betalen dan?

EDIT2: Als ik de beeldkwaliteit vergelijk via Plex en via USB, Plex geeft echt veel beeldkwaliteitverlies

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2015 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DynaRy
Verwijderd schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 11:11:
Sinds eergisteren werkt Youtube en playstore niet meer op mijn 65w855c, terwijl deze wel geconnecteerd is met het internet zegt die dat er geen internet connectie is als ik deze apps open?

EDIT: TV laten herstarten en werkt terug.

Verlies je met Plex beeldkwaliteit eigenlijk door het streamen? Ben nu Plex aan't opstellen, dan hoef ik niet steeds op USB te zetten en zo via tv te zien. Is het normaal dat ik mijn video's maar 1 minuut kan zien? Moet ik hiervoor betalen dan?

EDIT2: Als ik de beeldkwaliteit vergelijk via Plex en via USB, Plex geeft echt veel beeldkwaliteitverlies
Het klopt dat je maar 1 min. kunt kijken met Plex. Of je moet Plex pass hebben of €5,- betalen voor de App. (Staat ook op je scherm bij het opstarten)

Dat ligt aan je transcode instellingen, de tv kan deze formaten gewoon weergeven. Zet je max Bitrate hoger voor lokaal afspelen. (Let op als je WiFi gebruikt dat je dan niet boven de Bitrate uitkomt van je WiFi verbinding)

Maar zou even de wiki van Plex doornemen aangezien je nu voor het eerst Plex aan het opstellen bent.

Emby media manager kan je ook eens downloaden is identiek aan Plex (mijn voorkeur gaat uit naar Emby)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-09 11:58
Trivian schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 21:32:
Ik heb vandaag de 65W855C + de Sony HT-CT380 soundbar besteld, ik heb lang genoeg gewacht hehe.
Wat zijn trouwens je ervaringen met de CT380 soundbar? Ik was deze ook aan het overwegen. Past deze mooi onder de TV, en hoe is het geluid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BliXem
DynaRy schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 13:29:
[...]

Het klopt dat je maar 1 min. kunt kijken met Plex. Of je moet Plex pass hebben of €5,- betalen voor de App. (Staat ook op je scherm bij het opstarten)

Dat ligt aan je transcode instellingen, de tv kan deze formaten gewoon weergeven. Zet je max Bitrate hoger voor lokaal afspelen. (Let op als je WiFi gebruikt dat je dan niet boven de Bitrate uitkomt van je WiFi verbinding)

Maar zou even de wiki van Plex doornemen aangezien je nu voor het eerst Plex aan het opstellen bent.

Emby media manager kan je ook eens downloaden is identiek aan Plex (mijn voorkeur gaat uit naar Emby)
Betaal je voor Plex dan per maand of is dit eenmalig? Kost het bij Emby net zo veel (eenmalig)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
Finwe schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 13:41:
[...]

Wat zijn trouwens je ervaringen met de CT380 soundbar? Ik was deze ook aan het overwegen. Past deze mooi onder de TV, en hoe is het geluid?
De soundbar is nog steeds niet geleverd, geen idee wanneer ik hem binnen krijg. Ik zal eens gaan polsen bedankt voor de reminder ;)
Als ik de soundbar binnen heb zal ik je laten weten hoe die is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-09 20:17
BliXem schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 14:00:
[...]

Betaal je voor Plex dan per maand of is dit eenmalig? Kost het bij Emby net zo veel (eenmalig)?
Bij Plex betaal je of de app, of koop je een Plex Pass (maandelijks, of eenmalig een hoog bedrag). Die Pass heeft wel veel voordelen (hier spreekt een Plex Pass eigenaar :P). Zie ook dit topic: [Ervaringen] Plex Media Server - Deel II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simbatommy
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 24-07-2021
Zo eindelijk mijn Sony KD-65x8505C binnen en spelend.
Tjonge jonge wat heeft Sony mij lang laten wachten zeg...
Maar het is het wachten zeker waard, het beeld is mooier dan het 8505B model, meer kleur en meer licht.
Het geluid valt zeker niet tegen en is goed volgens je eigen smaak af te stellen. Bass is redelijk tot goed maar kan natuurlijk niet tippen aan een externe installatie.
Na het aansluiten ging de TV zich eerst updaten, dat duurde toch nog zo'n 20 minuten eer hij alles er goed op had...
Ik heb er inmiddels KODI / XBMC opgezet, maar dat draait bij lange na niet soepel. Daar kopen we dus gewoon een snelle Minix Neo X8-H voor en hangen we aan 1 van de 4 aanwezige HDMI aansluitingen.
De 3D is actief en gewoon prima, zowel overdag als s'avonds.
En dan de 4K.... nou die noem ik gewoon "finger licking good" !!! (oftewel om van te smullen...!)
Ik heb eerst wat gekeken van Youtube en later wat opnamen die ik gemaakt heb met mijn GOPRO 4 Black.
Opgenomen in 4K en van verschillende situaties, zoals vanuit de auto opnamen en spelende kinderen e.d.
alles perfect te zien op deze Sony.
De brillen hebben een redelijk draag gemak, maar stralen nou niet echt uit dat ze 50 Euro hebben gekost.
De afstand bediening is een makkie ( tenminste dat vindt ik...) en luistert prima op 4 meter afstand, de menu's op de TV zijn erg gebruiken vriendelijk.
Verder ben ik zeer tevreden met mijn TV en zal nog best wel een paar weken nodig hebben eer ik er helemaal in "thuis" ben. De mogelijkheden van deze TV zijn in ieder geval Plenty!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BliXem
simbatommy schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 18:34:
Maar het is het wachten zeker waard, het beeld is mooier dan het 8505B model, meer kleur en meer licht.
Het geluid valt zeker niet tegen en is goed volgens je eigen smaak af te stellen. Bass is redelijk tot goed maar kan natuurlijk niet tippen aan een externe installatie.
Na het aansluiten ging de TV zich eerst updaten, dat duurde toch nog zo'n 20 minuten eer hij alles er goed op had...
Ik heb er inmiddels KODI / XBMC opgezet, maar dat draait bij lange na niet soepel. Daar kopen we dus gewoon een snelle Minix Neo X8-H voor en hangen we aan 1 van de 4 aanwezige HDMI aansluitingen.
En dan de 4K.... nou die noem ik gewoon "finger licking good" !!! (oftewel om van te smullen...!)
Ik heb eerst wat gekeken van Youtube en later wat opnamen die ik gemaakt heb met mijn GOPRO 4 Black.
Opgenomen in 4K en van verschillende situaties, zoals vanuit de auto opnamen en spelende kinderen e.d.
De brillen hebben een redelijk draag gemak, maar stralen nou niet echt uit dat ze 50 Euro hebben gekost.
De afstand bediening is een makkie ( tenminste dat vindt ik...) en luistert prima op 4 meter afstand, de menu's op de TV zijn erg gebruiken vriendelijk.
Verder ben ik zeer tevreden met mijn TV en zal nog best wel een paar weken nodig hebben eer ik er helemaal in "thuis" ben. De mogelijkheden van deze TV zijn in ieder geval Plenty!!
Ik heb deze TV inmiddels kunnen omruilen, maar ik doe juist mijn Minix NEO X8-H weg omdat de TV nu volledig Android ondersteund.
Dat Kodi niet goed werkt is slechts tijdelijk. Je kunt een fix downloaden of je kunt ook versie 14 installeren. Ik las dat dit beter zou werken dan de beta versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerkitout
Weet iemand wat voor SoC de Full HD TVs gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
Sinds afgelopen Dinsdag de 66W855c in mijn bezit, prachtig beeld en erg dunne bezel.

Alles werkt super: Plex, Kodi, Netflix, losse Mkv streamen, etc...

Wel een paar bugs:
- De info bar blijft vaker staan boven in het scherm
- Android af en toe langzaam
- EPG/zappen traag
- CPU verbruik constant vrij hoog

Maar totaal geen spijt van deze aankoop!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper1911
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-09 10:34
Finwe schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 13:41:
[...]

Ik heb de HT CT381 (dat is de zilveren versie) bij mijn 55X8507C
Deze is zonder problemen aangesloten via hdmi en geeft erg mooi geluid vergeleken bij gewoon tv speakers. Tijdens actiefilms of spelletjes via de ps4 is het best indrukwekkend wat voor een geluidsveld zo'n relatief klein (2.1) ding neerlegt.

Het is vooral het gebruiksgemak dat mij aanspreekt. Het ding werkt alsof ie echt bij de tv hoort. Ik heb de afstandsbediening van de soundbar alleen nog maar gebruikt om 's avonds even snel de subwoofer iets minder intens te zetten. (Dit kan overigens ook via de tv afstandsbediening, maar dan moet je even in het menu)

Afspelen via bluetooth vanaf de Xperia Z3C gaat ook als een zonnetje.

Ik heb hem achter de tv gezet, omdat ik dat mooier vind.. maar das meer smaak.. en dat ik het geluid zo ook heel goed vind nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DynaRy
BliXem schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 14:00:
[...]

Voor de Android app kun je eenmalig een klein bedrag betalen van dacht €5,-
Of:
Een Plex pass kopen, daarmee steun je Plex team en krijg je early acces tot bepaalde functies, heb je extra functionaliteit binnen Plex server en betaal je geen "fee" voor de Android app. (Dacht €70,- eenmalig)

Emby is qua betaling ongeveer dezelfde bedragen. Echter is Emby meer opensource ook hier weer extra functionaliteit bij donatie aan het ontwikkelteam.

Korte samenvatting Emby:
Betere management van je film, serie en muziekcollectie. GPU transcode. Werkt samen met Kodi of dmv plug-in welke de database van Emby kan gebruiken , Kodi nfo bestanden kan gebruiken/maken of de database van Kodi compleet vervangt door de Emby database - server/client principe) en nog meer leuke functies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Is het niet makkelijker om gewoon een mediacentertje zoals een raspberry te kopen en die media laten spelen via een share of local storage? Of mis ik the point van plex?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themeparktommy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-09 12:28

themeparktommy

Pretparkgek!

Op mijn raspberry draait plex. Dus je maakt met plex van je raspberry een media center.

Grafisch Ontwerper, 999 Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
themeparktommy schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 22:21:
Op mijn raspberry draait plex. Dus je maakt met plex van je raspberry een media center.
Ik had mijn post iets uit moeten breiden en bedoelde een raspberry met openelec of osmc. Waarom plex?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BliXem
Eindelijk heb ik de TV kunnen testen! Ik moet zeggen, ik ben zeer tevreden! Alles werkt soepel en snel.
Alhoewel.. Ik heb PLEX geinstalleerd, en nu ook geactiveerd. Echter, als ik een film wil afspelen dan opent die de film en vervolgens gebeurt er niets meer. Als ik 'm op mijn PC afspeel via plex, dan werkt het wel. Iemand enig idee?

Betreft een mkv bestand gemaakt in makemkv.

[ Voor 6% gewijzigd door BliXem op 01-07-2015 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motion2
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-09 22:38
Ik zag vanavond kort de review online op tweakers van de 65 x850c. Helaas Was hij weer offline voordat ik hem goed kon lezen. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simbatommy
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 24-07-2021
Misschien klinkt het wat dom, maar erg veel verstand heb ik niet van zodoende deze vraag: waarvan moet ik een fix installeren en waar kan ik die vinden? En je hebt het over versie 14, wat is dat en waar kan ik die vinden?
BliXem schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 18:42:
[...]

Ik heb deze TV inmiddels kunnen omruilen, maar ik doe juist mijn Minix NEO X8-H weg omdat de TV nu volledig Android ondersteund.
Dat Kodi niet goed werkt is slechts tijdelijk. Je kunt een fix downloaden of je kunt ook versie 14 installeren. Ik las dat dit beter zou werken dan de beta versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-10 18:47

duderuud

Sliden is koel

Darun1a schreef op maandag 29 juni 2015 @ 13:48:
Ik heb net de 50W755C besteld bij Foka.nl voor 839 euro incl. verz. Vind ik zelf wel een goede prijs. Hopelijk krijg ik 'm morgen binnen :)
Kwestie van onderhandelen? Hij staat (nu) te koop voor €949

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbarteli
Goed gekeken of je geen last heb van vertical banding en dirty screen effect? De mijne wel namelijk, heb gevraagd om omruiling. Ook zag ik dat bij sommige situaties de buiten randen links en rechts een paars zeem hebben, ongeveer 10 cm breed.
simbatommy schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 18:34:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Niet erg goed.. Waar hebben ze al die extra tijd voor gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
In die review komt het over alsof de TV niet zo goed is, terwijl ik denk dat het wel zo is. Hopelijk veel goede updates ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, er is nog een 65w855c beschikbaar voor 1599 bij foto video dierckx in mortsel. Dat is mijn order die ik nu net gecanceled heb omdat ik hem vorige week al ontvangen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BliXem
Dat de software buggy is, kan zo zijn, maar om dan de TV niet aan te raden omdat de software niet goed is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerkitout
Ik snap het score wel, maar soms denk ik dat Tweakers twee scoren moet laten zien, de 'consument' score, en de 'tweakers' score.

Als ik deze TV koop voor mijn moeder die geen kabels aan haar tv wilt aanhangen, dan is het software zeer belangrijk, maar voor een tweaker die alles door een receiver laat lopen en dedicated hardware voor alles heeft is het idd niet zo interessant.

Maar Android TV was voor mij wel een selling point, ik heb extra voor betaald en vind dat het ook dus goed moet werken.

[ Voor 13% gewijzigd door jerkitout op 02-07-2015 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darun1a
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-07 20:41
duderuud schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 02:58:
[...]

Kwestie van onderhandelen? Hij staat (nu) te koop voor €949
Ja, ik heb meerdere sites gevraagd voor hoeveel ik hem kan kopen. Ik ben niet eens tot het uiterste gegaan, maar ik vind het een mooie prijs. Dus ik vond het wel prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BliXem
BliXem schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 23:37:
Eindelijk heb ik de TV kunnen testen! Ik moet zeggen, ik ben zeer tevreden! Alles werkt soepel en snel.
Alhoewel.. Ik heb PLEX geinstalleerd, en nu ook geactiveerd. Echter, als ik een film wil afspelen dan opent die de film en vervolgens gebeurt er niets meer. Als ik 'm op mijn PC afspeel via plex, dan werkt het wel. Iemand enig idee?

Betreft een mkv bestand gemaakt in makemkv.
OK, heb nu ook emby geïnstalleerd. En daar werkt er wel alles goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kernkopper
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-05 14:20
BrianVL schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 11:36:
Ik heb de W805C bij plattetvdiscounter voor €869 euro besteld. Leek mij een zeer sterke prijs. Zou eerst binnen 3-4 dagen geleverd worden, is nu verplaatst naar 1e week Juli.

Ff offtopic: Ik zat te denken aan een soundbar bij mijn tv, iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yahiko750
  • Laatst online: 03-10 22:24
Ik ben een trotse bezitter van de 55 inch X85C en ik kan me redelijk vinden in de review van Tweakers. Beeldkwaliteit is grandioos mooi en ongevenaard, 3D werkt prima, maar er zit blijkbaar nog steeds die weergavebug in. Gelukkig is 3D niet echt mijn prioriteit :D. Mn oude Samsung active brillen van een 2013 model werken prima met de Sony TV.

De android software werkt opzich prettig en alles is snel te vinden, alleen af en toe inderdaad haperingen. Crashende of rebootende TV heb ik nog niet waargenomen.

Het enige waar ik mij op dit moment echt aan stoor is die verchroomde voet! In onze zitpositie (hoogte van de TV op tv meubel, afstand naar de tv en hoogte van de bank) zien we reflectie van subtitles in de voet. Dit is storend! Ik zou ze bijna kunnen lezen, zo helder is die reflectie.

En ik loop nog te stoeien met mn Audio Return Channel, die werkt soms wel en soms niet. Heb de vinger nog niet op de zere plek weten te leggen.

[ Voor 29% gewijzigd door Yahiko750 op 02-07-2015 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
De ARC lijkt me een bug.. als ik zoals iemand eerder zei, switch naar Speakers en dan terug naar AVR, dan heb ik een Dolby Digital output!

Ik hoop dat Sony hier snel iets aan doet.

Wat mijn nog het meest stoort: De info bar (EPG) boven in beeld, die ik altijd weg moet klikken?

Nog geen enkele last van crash/reboots gehad btw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-09 20:17
BliXem schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 10:16:
Dat de software buggy is, kan zo zijn, maar om dan de TV niet aan te raden omdat de software niet goed is...
Mja, het is heel lastig. Het maakt het heel persoonlijk. Wil je een weergaveapparaat: Laat je niet afleiden door de review. Wil je inkopen op potentie? Of wil je iets wat uit de doos het beste is wat er nu te krijgen op dit moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Voor mij is het belangrijkste aan een TV de beeldkwaliteit.
Heb nu geen smart op mijn TV en hoewel ik graag Android TV had gebruikt voor bv Kodi.
Is het geen prio.
Kan nog steeds mijn HTPC gebruiken voor mijn "smart" doeleinden.
De Sony staat voor mij nog op mijn shortlist. En als Android TV beter wordt de komende tijd.
Is dat alleen maar meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nevermind...domme vraag van mij...het werkt al

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2015 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds gisteren 55x8509 in bezit...lukt echter niet om de WiFi verbinding te houden als ik me wil aanmelden met Google account. Heeft iemand dit ook en misschien oplossing. Heb ziggo router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sfinx333
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-06 14:12
jbarteli schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 06:57:
Goed gekeken of je geen last heb van vertical banding en dirty screen effect? De mijne wel namelijk, heb gevraagd om omruiling. Ook zag ik dat bij sommige situaties de buiten randen links en rechts een paars zeem hebben, ongeveer 10 cm breed.

[...]
ok, jammer dat je dit hebt gehad bij je tv, wil je in dit topic aangeven of ook je vervanger dit heeft?

Retrocade-X HS arcadekast minicade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BliXem
Inmiddels heeft Kodi een update uitgebracht. De lag/frame problemen zijn dan ook opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:47
Iemand die de tv toevallig gebruikt in zeer lichte omgeving overdag? Hoe zijn de ervaringen hier mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbarteli
Volgende had ik ook bij de review geplaatst, voor de gene die het interessant vind:

Ik heb thuis deze kunnen vergelijken met de Samsung HU7500 en als we dan kijken naar puur de beeld kwaliteit dan wint de Sony dit. Contrast is beter, zwart waarden zijn beter, en kleur weergave is een heel stuk beter. En daar bij komt dat de Sony meer details laat zijn, beeld is gewoon scherper.

Aan het einde van de dag is de beeld kwaliteit toch het belangrijkste en dan is een 5 veels te weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roger1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-09 12:41
@jbarteli
Bedankt voor deze vergelijking. Ik heb begin dit jaar mijn HU7500 teruggebracht vanwege clouding en backlightbleeding. Ben blij om te horen dat Sony X85C een stuk beter beeld heeft.

Iemand ervaring met de X85C verbinden met een UTP kabel terwijl die aan de muur hangt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippers
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18:36
roger1984 schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 11:32:
Iemand ervaring met de X85C verbinden met een UTP kabel terwijl die aan de muur hangt?
De aansluiting steekt recht naar achter dus ik denk dat je daar wel zo'n haakse aansluiting voor nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roger1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-09 12:41
@Kippers
Ik had de aansluiting gezien op de review foto's van tweakers. De haakse UTP kabel ligt al klaar.
Maar ik vroeg me af of zelfs met een haakse kabel er genoeg ruimte is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
Ook de SPDIF kabel gaat recht erin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BliXem
roger1984 schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 11:32:
@jbarteli
Bedankt voor deze vergelijking. Ik heb begin dit jaar mijn HU7500 teruggebracht vanwege clouding en backlightbleeding. Ben blij om te horen dat Sony X85C een stuk beter beeld heeft.

Ja, een haakse kabel gebruikt. Werkt allemaal zoals het moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de 43w809 is net binnen en nu aan het updaten. Ik wil hem aan de muur hangen, maar er zit een vrij lompe ac adapter bij. Hoe is die bij andere weggewerkt achter de tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
hallo mensen, ik mag van de verzekering 1300 euro uitzoeken voor een tv bij de mediamarkt, mijn voorkeur gaat uit na een sony tv. ik zoek een tv van meer dan 50 inch groot, liefst richting de 60. 4k is leuk maar heb ik geen behoefte aan als er betere alternatieven zijn, 3d en smart tv hoeft voor mij helemaal niet. ik kijk meer naar een tv met een mooi design, goed geluid en beeld weergave en de tv moet een beetje snel aanvoelen. iemand mooie suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper1911
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-09 10:34
Heeft iemand nog meer dat de onderste lijst van de X85 erg heet wordt? Na een tijdje gamen is ie zo warm dat je hem niet lang vast kan houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akerssies
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:09
Nieuwevolger schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 14:16:
hallo mensen, ik mag van de verzekering 1300 euro uitzoeken voor een tv bij de mediamarkt, mijn voorkeur gaat uit na een sony tv. ik zoek een tv van meer dan 50 inch groot, liefst richting de 60. 4k is leuk maar heb ik geen behoefte aan als er betere alternatieven zijn, 3d en smart tv hoeft voor mij helemaal niet. ik kijk meer naar een tv met een mooi design, goed geluid en beeld weergave en de tv moet een beetje snel aanvoelen. iemand mooie suggesties?
Pricewatch sony tv's vanaf 51" met prijs tot €1300 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:47
Nieuwevolger schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 14:45:
[...]

Probleempje, tv moet van de mediamarkt komen.
Dan zou ik gewoon de mediamarkt site of winkel in stappen en bij hun prijzen kijken. Kun je onderling in de winkel nog tv's vergelijken ook. Waarschijnlijk de sony w805c of w855c serie iets voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Soullancer schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 15:11:
[...]

Dan zou ik gewoon de mediamarkt site of winkel in stappen en bij hun prijzen kijken. Kun je onderling in de winkel nog tv's vergelijken ook. Waarschijnlijk de sony w805c of w855c serie iets voor je.
tuurlijk kan dat, ik ga ook zekers nog na de mediamarkt toe natuurlijk, maar aan een show model kan ik echt niet beoordelen of het beeld en geluid goed is. hoop dat hier iemand nog suggesties had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Misschien eerst zelf wat uitzoeken ipv ons je huiswerk laten doen. Een heel topic vol informatie.

[ Voor 19% gewijzigd door Fietsbel op 03-07-2015 15:27 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-09 20:10
Pagina: 1 ... 13 ... 109 Laatste

Let op:
Let op! :)

Het probleem oplossen dat een Android TV van Sony voortdurend opnieuw opstart: https://www.sony.nl/electronics/support/articles/00171297