[PC] H1Z1

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-07 11:03

Noq

iemand ervaring met Russian Steam keys? Noem me een gier, maar het nu de zoveelste keer dat een game als 'Early acces' wordt uitgebracht. Hier heb ik altijd de normale prijs voor betaald en komt er uiteindelijk niks van verbetering.

Russische keys zijn goedkoper, maar lees wisselvallige verhalen. Iemand ervaring? Als dit noet besproken mag worden, negeer en ik verwijder mijn bericht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-03 22:00
Lees ff een paar pagina's terug, schijn te lukken. Bedenk wel dat ze laatst bij FarCry 4 iedereen met dubieuze keys na een tijdje eruit gewipt hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door Rolfski op 02-02-2015 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:59

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Van het weekend wat uurtjes kunnen spelen, het is duidelijk een alpha. Ergens kreeg ik een flashback naar Matrix Online met een flinke doses alpha van DC Universe, ergens blijft het SOE.

Niet echt een idee waar de game heen moet gaan, beetje LiF sandbox niveau met de PVP gankfest als bonus.

Erg blij de game niet te hebben gekocht :)

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 02-02-2015 13:23 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
SinergyX schreef op maandag 02 februari 2015 @ 13:23:
Van het weekend wat uurtjes kunnen spelen, het is duidelijk een alpha. Ergens kreeg ik een flashback naar Matrix Online met een flinke doses alpha van DC Universe, ergens blijft het SOE.

Niet echt een idee waar de game heen moet gaan, beetje LiF sandbox niveau met de PVP gankfest als bonus.

Erg blij de game niet te hebben gekocht :)
Niet gekocht maar toch kunnen spelen? Op een computer van een vriend? Check hem anders bij lancering als ie gratis is. Kan me niet voorstellen dat het tegen die tijd een slechte game is.

Goed nieuws overigens (zet hem ff in starter topic): SOE is verkocht, heet nu Daybreak en H1Z1 gaat naar de Xbox One komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Is natuurlijk hoe je het leest :P
theres a chance
Natuurlijk is er een kans :D

Maar inderdaad op PC van vriend (nouja.. account van :P), het is niet dat het slecht is, maar meer dat ik het 'doel' van de game nog een beetje mis. Goed, zit al een stuk groter in elkaar qua logica tov LiF, maar ik lijk er toch iets in te missen (PVP mis ik absoluut niet). Het is mij iets te vaak een of/of verhaaltje, of het is een sandbox zonder extra, of het is een TPS/RPG met juist veel co-op missies en random events. Of beetje zoals Dying Light momenteel gaat.

Zag gister nog stukje van hem, in combinatie met zo'n interactieve map (en /loc) is het nog best grappig, maar al snel overkill aan survival en bouwen en amper focus op andere zaken (hunten van wildlife is al snel nutteloos als je gewoon huisjes blijft doorzoeken, gast had zo'n storage-box vol met eten).

Maargoed, wat er nog niet is, kan nog komen :)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Neem maar van mij aan dat dit geen "chance" maar een zekerheid is. Deze game niet uitbrengen op Xbox One is simpelweg geld op tafel laten liggen.

En met betrekking tot geld er aan uitgeven, die 20 euri haal je er wel uit qua speelplezier voor een lancering die nog maanden kan duren. Ik heb ze er al uitgehaald iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-07 19:45
Rolfski schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 16:49:
[...]

Niet gekocht maar toch kunnen spelen? Op een computer van een vriend? Check hem anders bij lancering als ie gratis is. Kan me niet voorstellen dat het tegen die tijd een slechte game is.

Goed nieuws overigens (zet hem ff in starter topic): SOE is verkocht, heet nu Daybreak en H1Z1 gaat naar de Xbox One komen!
overgekocht worden door een investeringsmaatschappij is nooit goed nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Niet a
unfor schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 21:53:
[...]
overgekocht worden door een investeringsmaatschappij is nooit goed nieuws.
Niet altijd waar, er zijn er genoeg die voor het lange termijn rendement gaan. In dit geval was blijven bij Sony, dat heel bewust weg stapt van het PC platform (zie VAIO verkoop) sowieso een doodlopende weg geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Rolfski schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 20:02:
En met betrekking tot geld er aan uitgeven, die 20 euri haal je er wel uit qua speelplezier voor een lancering die nog maanden kan duren. Ik heb ze er al uitgehaald iig.
Toch eerder gekocht en geinstalleerd, beetje jammer dat net alles plat is voor een tijdje :P

Valt me wel op dat in de trailer en continue geschoten worden, vervolgens lees je in de patchnotes dat het vinden van een clip ammo nu erg rare zal zijn :P

Wel gaar, krijg je foutmelding in de website:
Game Error G28
Malfunction:
We're sorry, there was a problem with the last action, can you please try again later?

Maar de URL geeft de echte fout: info=Login%20Server%20is%20locked%20at%20this%20time.

[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 03-02-2015 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-06 14:52

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Tja, het is nog allemaal in ontwikkeling héh? :) Maar zelfs in deze staat is de game, IMHO, al erg leuk om te doen! Met andere Early Access games heb ik nog nooit zo'n lol gehad als met H1Z1.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:13

Damian

Insane Obtrusion

Ik moet zeggen dat ie nu snel gaat vervelen, beetje zelfde idee als Rust nog steeds. Back to DayZ it is, en wachten tot er wat meer variatie bij komt.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07-07 21:15

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
Rolfski schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 16:49:
[...]
aangepast.. of dit goed nieuws is weet ik niet.
ligt aan de eisen van de investeringsmaatschappij en hun visie mbt tot games

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
spartacusNLD schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 14:50:
[...]

aangepast.. of dit goed nieuws is weet ik niet.
ligt aan de eisen van de investeringsmaatschappij en hun visie mbt tot games
Ze hebben deze studio waarschijnlijk voor een schijntje gekregen omdat ze een veelbelovende portfolio hebben (er is een groeiende markt voor multiplatform f2p MMO's, vooral in Azië) die vooralsnog weinig oplevert. Om hun investering rendabel te maken zullen ze er dus eerst in moeten investeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
Rolfski schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 21:30:
[...]

Ze hebben deze studio waarschijnlijk voor een schijntje gekregen omdat ze een veelbelovende portfolio hebben (er is een groeiende markt voor multiplatform f2p MMO's, vooral in Azië) die vooralsnog weinig oplevert. Om hun investering rendabel te maken zullen ze er dus eerst in moeten investeren.
klopt.. maar waar ik me zorgen om maak.. wat is hun verdienmodel? wordt t dadelijk echt ''p2w'"?
wat wel goed is is dat ze niet voor niets investeren en de game om de lange termijn dus nog ontwikkeld zal worden.

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
spartacusNLD schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 21:54:
[...]

klopt.. maar waar ik me zorgen om maak.. wat is hun verdienmodel? wordt t dadelijk echt ''p2w'"?
wat wel goed is is dat ze niet voor niets investeren en de game om de lange termijn dus nog ontwikkeld zal worden.
"P2w" systemen invoeren is gewoonweg funest voor een studio die uitsluitend serieuze f2p games maakt. Je verliest er gewoon teveel klanten en reputatie door. En dat is een probleem want in tegenstelling tot one-off pay-to-play games is winst maken met een f2p model doorgaans een zaak van lange adem. Je zal namelijk eerst je ontwikkelingskosten moeten terugverdienen en dat gebeurt niet ff in de eerste paar weken na lancering zoals met een COD of BF titel.

Hun 2012 f2p game Planetside 2 maakt pas operationele winst sinds eind vorig jaar. Het heeft hen 5 jaar gekost (ontwikkeling startte in 2010) om die 25 miljoen dollar investering terug te verdienen. Als ze die game hadden verneukt met een lange-halen-snel-thuis p2w model dan was die game al lang dood geweest en hadden er nooit op kunnen verdienen.

Zelfde geldt voor H1Z1. Met een p2w model gaan ze nooit hun investering terugverdienen. Sommige micro-transactie mechanismen zoals airdrops zullen op het randje gaan zitten (net als implants bij Planetside 2) maar nooit erover heen.

[ Voor 5% gewijzigd door Rolfski op 05-02-2015 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Begin maanden was PS2 wel erg randje P2W met die booster wapens die stuk sterker waren dan de ingame variant. Hele cosmetisch gebeuren met later die playerstudio, grappig maar verre van sterk verdienmodel.

Een goede P2W constructie is helemaal niet erg, APB of Warframe doen het nog steeds erg goed, je moet per saldo nog wel dingen hebben die je kan verkopen. Games als Defiance of Secret World kunnen ze flink verdienen aan outfits en boosters, zaken die je in H1Z1 al niet nodig zou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:13

Damian

Insane Obtrusion

grappig dat gezeur over het betaal model en wel of niet P2W, laat ze eerst het spel maar eens interessant maken voordat er überhaupt mensen geld voor gaan geven.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norinco
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07-12-2022
Of genoeg geld binnen harken in alpha zoals bij Dayz SA, dan heb je de ontwikkelkosten al in de pocket voordat je ze hebt uitgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-06 00:33

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Damian schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 10:48:
grappig dat gezeur over het betaal model en wel of niet P2W, laat ze eerst het spel maar eens interessant maken voordat er überhaupt mensen geld voor gaan geven.
je weet dat nu spelen 20,- kost en later f2p wordt? Al dan niet op p2w basis wat ik niet echt verwacht nog, de supply drops zijn nu niet echt OP meer.
dat ze immersie brekend zijn zal wel blijven, snap niet helemaal wat de keuze is geweest dit zo te doen. static dropzones of crashsites lijkt me veel logischer in de betreffende situatie van de game.

[ Voor 19% gewijzigd door SouLLeSSportal op 05-02-2015 13:42 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Static wordt 1 groot campfest, net zoals veel servers politie bureau's compleet zijn volgegooid met deurtjes en andere onzin dat je er amper meer binnenkomt (op zoek naar kogels).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

SinergyX schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 13:56:
Static wordt 1 groot campfest, net zoals veel servers politie bureau's compleet zijn volgegooid met deurtjes en andere onzin dat je er amper meer binnenkomt (op zoek naar kogels).
Ben ik nog nooit binnen geweest, zombies farmen is veel handiger, je komt dan gegarandeerd een keer een tegen die zeg maar een survivor is geweest met vanalles en nog wat qua loot, vaak ook rugzak en bijna altijd behoorlijk wat pistol rounds, eten, bandages etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kom ik steeds zeker de verkeerde tegen, 2x een drop met scraps of cloth, zelfs met een hunting knife alles open maken geeft meestal wat cloth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

SinergyX schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 14:35:
Kom ik steeds zeker de verkeerde tegen, 2x een drop met scraps of cloth, zelfs met een hunting knife alles open maken geeft meestal wat cloth.
het duurt soms wel even maar ik heb in een uurtje tijd bij mijn basis 4x een dergelijke zombie op bezoek gehad :) denk bij elkaar 20 zombies afgemaakt dus dat was redelijk hoog aantal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb er aardig wat neergehaald, tot ik een beer tegenkwam.. slecht idee met pijl en boogje :P

Had ik wel 70 .308 kogels gevonden, vind ik uiteindelijk een wapen, is het die .228 (of .229).. heb ik er nog niets aan :(

[ Voor 39% gewijzigd door SinergyX op 05-02-2015 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

SinergyX schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 14:43:
Ik heb er aardig wat neergehaald, tot ik een beer tegenkwam.. slecht idee met pijl en boogje :P

Had ik wel 70 .308 kogels gevonden, vind ik uiteindelijk een wapen, is het die .228 (of .229).. heb ik er nog niets aan :(
bears = op zonder wapen idd :D haha een keer een tegen het lijf gelopen, vrij letterlijk, dacht dat het een wolf was totdat die het hoekje van het jagershutje om kwam.

.228 idd, voor die .308 heb ik er laatst 3 gevonden in zo'n trailerpark, daar heb ik ze het vaakst gezien.

[ Voor 9% gewijzigd door SouLLeSSportal op 05-02-2015 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kan je structures trouwens ook weer weghalen? Had eerst een kleine shed, nu zo'n complete verhoging waar ik deurtje en muren in wil zetten, maar kom er achter dat je dus via die trap van de verhoging op de shed kan springen, en dus zo simpel over de muur kan jumpen. Gezien je geen lock op je storage box kan zetten.. beetje slechte planning :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

SinergyX schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 15:04:
Kan je structures trouwens ook weer weghalen? Had eerst een kleine shed, nu zo'n complete verhoging waar ik deurtje en muren in wil zetten, maar kom er achter dat je dus via die trap van de verhoging op de shed kan springen, en dus zo simpel over de muur kan jumpen. Gezien je geen lock op je storage box kan zetten.. beetje slechte planning :P
je weet dat je deuren in sheds kan zetten? ;) hoef je niet een en ander te fixen, maar als je het ding niet repareert valt die na x weken (afhankelijk welke je hebt gebouwd) uit elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

SouLLeSSportal schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 15:22:
[...]

je weet dat je deuren in sheds kan zetten? ;) hoef je niet een en ander te fixen, maar als je het ding niet repareert valt die na x weken (afhankelijk welke je hebt gebouwd) uit elkaar.
Had ik al, maar is beetje krap, dus wilde groter. Of kan je zo'n shed ook gewoon op zo'n houten verhoging bouwen? Maak ik gewoon een nieuwe erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

dat durf ik niet te zeggen ik heb nog niet een heel uitgebreide basis gebouwd ofzo :) maar je kan veel gewoon op die verhoging bouwen voorzover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-06 14:52

Cybergamer

Wanna Play a Game?

SinergyX schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 15:32:
[...]

Had ik al, maar is beetje krap, dus wilde groter. Of kan je zo'n shed ook gewoon op zo'n houten verhoging bouwen? Maak ik gewoon een nieuwe erbij.
Kan gewoon.

cybergamers.nl

• Rolfski
Mozes kriebel zeg, de game ziet er echt ineens stukken beter uit met het nieuwe lighting systeem. Goeie veranderingen ook in de laatste patch om rare bouw-fratsen tegen te gaan. Geen geneuzel meer met stapelende fornuizen en konijnenvallen.

Minder nieuws is overigens dat er iig twee H1Z1 devs ontslagen zijn als het gevolg van een grote ontslagronde (de studio is vorige week door Sony verkocht aan een investeringsmaatschappij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiliaanR
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-07 21:07

MiliaanR

Just for fans.

Weet iemand hoe je elkaar makkelijk terug kan vinden? Ik had laatst met een vriend helemaal mooi een huis gebouwd, gingen we dood en sinds die is hij daar wel in de buurt gespawned maar ik kom gewoon niet in de buurt. Voor mij is het altijd minstens een 20 minuten lopen. En ik heb al bijna 50 respawns gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
MiliaanR schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 13:35:
Weet iemand hoe je elkaar makkelijk terug kan vinden? Ik had laatst met een vriend helemaal mooi een huis gebouwd, gingen we dood en sinds die is hij daar wel in de buurt gespawned maar ik kom gewoon niet in de buurt. Voor mij is het altijd minstens een 20 minuten lopen. En ik heb al bijna 50 respawns gedaan.
De beste manier is Teamspeak/Mumble gebruiken voor communicatie en goed weten hoe de map in elkaar steekt, zodat je op een specifiek punt kan afspreken.

De servers liggen op dit moment eruit door een DDoS aanval van Lizasquad trouwens: https://twitter.com/LizardPhoenix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-07 13:06

Pindamann

Human

MiliaanR schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 13:35:
Heb je het commando /loc al gebruikt? Als je op M drukt, dan kun je de tekst selecteren en kopieeren. Deze locatie kun je in een online map pasten zoals mica.io of een andere online map.

9800X3D | 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

online map erbij pakken en bordjes lezen van de steden, beetje kijken wat je om je heen ziet al is het in h1z1 wel stuk lastiger dan dayz omdat veel nog op elkaar lijkt.

Heeft men ook dat de game na die grafische update erg flets en overbelicht eruit ziet?

Woei had net worn letter gevonden, nu pistol en shotgun, crowbar en mil rugzak :D eindelijk een beetje geared up. nu basis bouwen. 8)

[ Voor 20% gewijzigd door SouLLeSSportal op 15-02-2015 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:21
Ik zou graag met wat mensen samen willen spelen, met voicechat lijkt me een stuk leuker dan alleen ronddwalen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Bjorn89 schreef op maandag 16 februari 2015 @ 18:22:
Ik zou graag met wat mensen samen willen spelen, met voicechat lijkt me een stuk leuker dan alleen ronddwalen :p
Misschien kan TS een lijst maken met ingame namen en server waar ze op spelen. Heb ik met het Planetside 2 topic ook gedaan en het is altijd lachen als je Tweakers tegenkomt in het spel.

Ik speel als Rolfski op de Badlands server btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djehoetie
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-06-2022
Het is de laatste dagen wel erg met hackers zeg...

Hoop dat ze hier snel iets tegen doen.
Gister met wat vrienden aan het spelen , en 3x werden we precies tegelijk neergeschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik zit op een PVE server, weinig last van die kills, maar wel van mensen die bijna oneindig aantal kogels hebben, die blijven maar vrolijk rond schieten op alles los en vast..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Ik werd gisteren op een drukke server ook gesniped vanuit helemaal niets, niet eens een geweerschot. Op rustige servers spelen is voorlopig de beste manier om niet gehacked te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:58
Net was ik als laatste over in Battle Royale maar alsnog stond er 2 remaining, had 5 minuten left heel die uber kleine cirkel wezen rondlopen maar kon de andere niet vinden hacker denk ik zelf?

Wel een airdrop ticket en elite bag gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

bericht van eind jan. maar geeft wel goed aan hoe ze hiermee omgaan:
Over the past week, we have seen a rise in the number or people abusing the exploits in the game to duplicate (dupe) items. We have internally fixed a few of the duping methods that most of the offenders are using but since the game is still in Early Access and there are bugs to be found, some more pop up here and there.

Early Access, as stated numerous times, is a place for you guys to help report these issues as they arise. We have now come to a place where we have people actively abusing the game exploits and ruining the experience for others.

Granted, as we go along from patch to patch, a lot of these exploits will be found and fixed. But until the duping problem is fixed, we are going to be actively banning people who are using the exploits over and over again and ruining the core experience.

If you come across a duping bug and report it to us or accidently have it happen to you, you don’t need to fear being banned. We want people to report bugs, that is the point of Early Access. We have ways of monitoring your activity in-game, similar to the way we deal with hackers. Only the people duping over and over will be banned.

This is your warning moving forward from right now. 1/27/2015. If you are caught abusing a duping exploit you will be banned from H1Z1. We have a zero tolerance policy for hackers and as long as duping remains an issue for people trying to enjoy the game, you will be treated equally.

The duping bugs shouldn’t remain and issue too much longer since we patch them out relatively quickly but let this be an official warning to you now.

P.S. – We are getting a good handle on hackers and have already removed a large number of them from the game. Similar to duping, you will see less and less of it as we move along through Early Access. Thanks for your patience and with your help we will make H1Z1 and incredible gaming experience for everyone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Sinds die server wipe had ik nog 0,0 zin om weer opnieuw te beginnen, speel al een tijdje niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ik wacht ook totdat de boel wat uitgewerkt is in een beta, dan begin ik wel weer een keer, heb nu toch veel te veel andere games nog te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Ik wacht erop dat ze die zombies nu eens eindelijk spannend gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 328480

Beste Tweakers,

Ik heb zojuist het spel gekocht, zijn er nog meer mensen die H1Z1 spelen! :)
Adden kan via mijn steamnaam WhoosahHD :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91
  • Laatst online: 17-03-2023

mathiasv91

Trotse Vlaming

Ik speel met een paar maten op sjinfection, pm me met je Skype ofzo als je mee wilt doen.

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-06 22:38
Ik heb de game ook onlangs gekocht en dus ook op zoek naar mensen om mee te spelen

voeg me maar toe http://steamcommunity.com/profiles/76561197982647952/home/

Mathias: hebben jullie geen andere manier dan skype?
Wel interesse om groepje belgen te hebben maar gebruik skype alleen zakelijk :)
Liefst een Raidcall / TS voor mij

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Ik heb al voorgesteld om in-game Tweakers namen + servers in het starter topic te zetten. Nog niets van gehoord. Ik zal ff een pm sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
Rolfski schreef op maandag 09 maart 2015 @ 17:08:
Ik heb al voorgesteld om in-game Tweakers namen + servers in het starter topic te zetten. Nog niets van gehoord. Ik zal ff een pm sturen.
opgelost door jou mede-auteur te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-07 14:56

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Speelt iemand hier nog H1Z1? De laatste update heeft ervoor gezorgd dat alles vlotjes loopt en extra content is toegevoegd. Battle Royale werkt nu zeer goed. Mijn hoogste plek ooit is 4de man... 8)

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-06 07:36
Aan wat voor extra content moet ik dan denken?
Ik vind DayZ op dit moment nog steeds leuker om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Content in de zin van wapens en craftbare items enzo... Ik heb zelf geen ervaring met DayZ.

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Vind het te arcade, dus ik speel het vooralsnog niet. Dayz is nog steeds beter imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Zit er ook een Battle Royale achtig iets in DayZ? Dat is wat ik echt leuk vind aan H1Z1. Die spanning enzo... heerlijk.

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Techno Overlord schreef op donderdag 30 april 2015 @ 09:52:
Zit er ook een Battle Royale achtig iets in DayZ? Dat is wat ik echt leuk vind aan H1Z1. Die spanning enzo... heerlijk.
nog niet, maar komt er denk ik wel, arma III heeft het ook en het spel leent zich er prima voor idd. Ze doen nu al wel zoiets maar dan zelf opgezet met de survivor games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Hmmm.. toch maar eens gaan kijken naar DayZ dan. Maarja kan nu al niet meer wachten tot ik vanavond een potje H1Z1 Battle Royale kan doen. haha al lang niet meer gehad bij een game.

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11-06 20:28
Ik speel vooral Battle Royal, ik vind het echt een heerlijk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartas
  • Laatst online: 19-04-2024
Ik ook battle royale alleen heb zelf alleen ziek hard last van disconnecting! kom amper spel in! Onspeelbaar en weet niet hoe het komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Dat is vreemd. Zodra ik op Join Server klik, zit ik vrijwel gelijk in die grote bak waarin iedereen rond rent voordat de match begint.

Heb je dit ook met andere games?

Edit:
Er is vanmiddag weer een nieuwe update uitgekomen. Wellicht draait ie bij jou nu stabiel hierdoor. Andere toevoegingen zijn dat je nu ook met een female character kunt spelen en zitten er weer nieuwe items in Battle Royale. Ik heb echter verschillende flashbangs zien liggen die ik niet op kon rapen. :/

[ Voor 48% gewijzigd door Techno Overlord op 01-05-2015 16:04 ]

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartas
Heb een fix, heb nu mijn Internet rechtstreeks via modem ipv router! Geen enkele DC meer. BR is zeer vermakelijk, de devs houden je goed up to date met shitload aan bug fitches en nieuwe content! Zijn er nog überhaupt tweakers die deze game regelmatig spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Ikke :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Als er mensen een keer willen teamworken op een normale PvP server, dan hoor ik het graag. :)

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartas
Ik speel alleen BR omdat ik daar het minst last heb van hackers, tenminste het valt daar minder op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Op de test server kan je nu hardcore BR doen waarbij er zombies zijn, donker wordt en er zijn geen deuren. Dit is echt heel vet :D
Hardcore Battle Royale Improvements
Hardcore BR now includes zombies, bears and night vision goggles. Reduced minimum starting players to 64. The match can now take place at night and includes a Hardcore Elite Bag containing new unique items.
A list of known issues with Hardcore BR:
  • Icon missing from new elite bag
  • Currently there are no doors
  • Currently there are no vehicles or compass, this is intended for testing as we want to see how it effects the gameplay of hardcore mode
Het is nu ook mogelijk om vanuit de auto te schieten en mensen die in voertuigen zitten neer te schieten.

Voor de overige patch notes zie: http://www.reddit.com/r/h...s/37ew59/game_update_527/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rachez
  • Laatst online: 05-07 19:02
Hmm, I like hardcore, maar het lijkt wel of je sinds vandaag allemaal vlak bij elkaar spawned, waardoor het lastig is om aan goede wapens te komen zonder meteen gekilled te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAelon
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-06 07:34
Console peasant hier. Ik heb ooit gehoord dat H1Z1 naar de PS4 komt maar kan er eigenlijk niets concreets over vinden. Weet iemand van jullie toevallig of dit nog gaat gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
rachez schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 00:04:
Hmm, I like hardcore, maar het lijkt wel of je sinds vandaag allemaal vlak bij elkaar spawned, waardoor het lastig is om aan goede wapens te komen zonder meteen gekilled te worden.
Dit wordt verbeterd:
Adam Clegg @Arclegger May 27
We are widening the radius of where you spawn in on Hardcore BR, although epic, not intentional that everybody spawns on top of each other.
https://twitter.com/Arclegger/status/603721232912121857
MrAelon schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 10:59:
Console peasant hier. Ik heb ooit gehoord dat H1Z1 naar de PS4 komt maar kan er eigenlijk niets concreets over vinden. Weet iemand van jullie toevallig of dit nog gaat gebeuren?
Ik denk dat eerst de PC uit alpha versie zal zijn voor dat ze met de PS4 versie verder gaan. Het is nu niet meer van Sony maar van Day break studios dus de prioriteit van de PS4 ligt denk ik niet meer zo hoog. Maarja niemand weet hier eigenlijk iets van dus ja allemaal speculatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rachez
Thx, goed om te weten dat het gefixt gaat worden, zit er nu nog niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Holy crap, gisteren weer even dit spel opgestart na maanden niet gespeeld te hebben door al die hackers. De loot is amazing :O Vind van alles binnen no time.

Liep ik over zo'n campeer plek lopen er echt tientallen zombies, allemaal achter me aan. Ik gok een stuk of 30.. Is dit normaal?

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
green-tea schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 12:29:
Holy crap, gisteren weer even dit spel opgestart na maanden niet gespeeld te hebben door al die hackers. De loot is amazing :O Vind van alles binnen no time.

Liep ik over zo'n campeer plek lopen er echt tientallen zombies, allemaal achter me aan. Ik gok een stuk of 30.. Is dit normaal?
Heb je het over normale PVP/PVE survival of Hardcore Battle Royale?
Ik heb wel gelezen dat ze ene weer meer zombies erbij hebben gedaan en andere moment weer wat minder. Daar zijn ze volgens mij nog een beetje mee aan het puzzelen. Op Reddit zie ik namelijk ene post waar zijn de zombies? en andere moment weer een post over hoe tof het is dat er nu zoveel zombies zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rachez
Ik gok Battle Royale hardcore, zo te horen. Tenminste ik heb in pvp nog niet zoveel zombies gezien, tenzij je in pleasant valley zit bij de supermarkt misschien..

In Battle Royale hardcore spawn je nu trouwens niet meer vlak bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-07 09:55
dit spel deze week weer opgepakt. Vind de normale versie geen reet aan eigenlijk. Ik hou niet van basissen bouwen en als lonewolf kun je verder niet zo veel.

Maar BattleRoyale hardcore.. godverdomme spannend is dat. Zowel zombies als mensen die je dwarszitten. Heb veel arma 3 BR gespeeld, maar met zombies is het toch nog net effe wat uitdagender. Af en toe ontkom je er niet aan om wat zombies uit te schakelen en dan ben je weer makkelijk op te sporen door andere spelers. Heerlijk.

btw. die vliegtuigen die overvliegen. Zijn dat altijd airdrops? Ik zag gisteren namelijk voor het eerst ook daadwerkelijk iets uit de lucht komen aan een parachute. Ik snel er heen, zoals vele anderen. Werd een heerlijk fragfest daar. Helaas niet overleeft, maar was wel spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:36

Meneer iCy

swarma

Nu toch maar dit spel aangeschaft. Hij is nu voor 44 uur een tientje :)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R1kske
  • Laatst online: 02-07 20:13
Voeg mij ook even toe. Battle Royale is zo een heerlijke spelmode. Steam: rh1991

Steam: rh1991

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-07 09:55
zijn er tweakers die op dezelfde server willen spelen om samen wat op te bouwen? speel nu als lonewolf, maar dat schiet niet echt op in H1Z1. Speel daardoor voornamelijke Battle Royal, maar wil de survival gamemode ook wel eens spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Mensen die verstand hebben van Skins in Battle Royal hoe je ze kan kopen op de market?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
llovesoccerx7 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 14:17:
Mensen die verstand hebben van Skins in Battle Royal hoe je ze kan kopen op de market?
Ja via de Steam market: http://steamcommunity.com/market/search?appid=295110
Ze komen daarna terecht in je inventory in game en daar kun je dan je skin toepassen.

[ Voor 60% gewijzigd door falcon123 op 22-06-2015 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
falcon123 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 16:32:
[...]

Ja via de Steam market: http://steamcommunity.com/market/search?appid=295110
Ze komen daarna terecht in je inventory in game en daar kun je dan je skin toepassen.
Top is zie het dank u!

Mensen die zin hebben in een BR game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Heb er 6 uurtjes opzitten, 10 euro meer dan waard geweest! Wie ook met mij en een vriend van mij wilt samenwerken in een PVP server voeg maar toe: ip0dkiller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R1kske
Binnenkort (volgens mij donderdag) Team Battle Royale, 2v2 en 5v5. Lijkt me erg tof: YouTube: Pre-Patch Livestream - Team Battle Royale Dat wordt een GoT team starten.

[ Voor 14% gewijzigd door R1kske op 30-06-2015 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-07-2024
R1kske schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 13:25:
Binnenkort (volgens mij donderdag) Team Battle Royale, 2v2 en 5v5. Lijkt me erg tof: YouTube: Pre-Patch Livestream - Team Battle Royale Dat wordt een GoT team starten.
Is het dan echt 2 spelers vs 2, dus 4 in totaal of zijn het meerdere teams van 2 spelers per team? Dat lijkt mij wel gaaf namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjamin19
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10-05 18:59
ik wil deze game ook graag spelen, nu heb ik gewoon een simpele laptop: Acer Aspire E1.530

Processor Intel Pentium, CPU 2117U 1.80 GHZ 1.80 GHZ (staat er 2x)
3,89 GB Ram geheugen beschikbaar
Intel HD graphics
4 GB DDR3 memory

bij voorbad dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93248

benjamin19 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 15:59:
ik wil deze game ook graag spelen, nu heb ik gewoon een simpele laptop: Acer Aspire E1.530

Processor Intel Pentium, CPU 2117U 1.80 GHZ 1.80 GHZ (staat er 2x)
3,89 GB Ram geheugen beschikbaar
Intel HD graphics
4 GB DDR3 memory

bij voorbad dank!
Aanbevolen requirements:
CPU: Intel i5 Quad Core or higher / AMD Phenom II X6 or higher
RAM: 8 GB
Video Card: nVidia GeForce GTX 560 series or higher / AMD Radeon HD 6870

Ik zou het er niet op gokken met deze laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjamin19
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10-05 18:59
Anoniem: 93248 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 16:13:
[...]

Aanbevolen requirements:
CPU: Intel i5 Quad Core or higher / AMD Phenom II X6 or higher
RAM: 8 GB
Video Card: nVidia GeForce GTX 560 series or higher / AMD Radeon HD 6870

Ik zou het er niet op gokken met deze laptop
dank je wel! dan wacht ik wel tot de free play !:) of PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R1kske
TimoVeld schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 13:47:
[...]

Is het dan echt 2 spelers vs 2, dus 4 in totaal of zijn het meerdere teams van 2 spelers per team? Dat lijkt mij wel gaaf namelijk.
Ik zeg het inderdaad niet goed. Het is dan met een aantal teams in een map, meer dan 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartas
Jawel, team BR is eindelijk speelbaar op de live servers. Dit is enkel 2 pers. BR. Naar alle waarschijnlijkheid zal deze week ergens de 5 pers. beschikbaar komen. Ik zoek nog mensen welke in teamverband willen gaan knallen bij het toch wel vermakelijke H1Z1. Zoek me op op steam onder de naam: Bareld als het je leuk lijkt samen mensen te ownen.

Tot op heden staat mijn teller op 6 BR wins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:46
H1Z1 heeft 50% korting op www.greenmangaming.com

Met de 20% kortings voucher ITADEA-LGMGSA-LESVVC komt dat uit op €8,-!

Link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 685513

Hey jongens. ik heb nu 220 uur in H1Z1 zitten en voel me lekker comfortabel met het spel. helaas is de groep waar ik mee ben begonnnen met spelen allemaal ARK of andere games aan het spelen zoek ik dus samen met een kameraad van me een groep of een klein aantal spelers die H1Z1 regelmatig spelen.
jullie kunnen me Adden op STEAM bij de naam DeleoHostem.

Anyways. mijn excuses als ik dit op een verkeerde topic plaats. ben net nieuw op tweakers.
ken de Gathering of tweakers community eigenlijk nog alleen via World of Tanks.

Ik ben wel een speler die graag de base eerst wilt bouwen. liefst zo groot en mooi mogelijk. nou heb ik op meerdere servers grote bases staan. maar nadat de bases staan is er geen hond meer om mee te spelen haha.

Greetz,
DeleoHostem

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 685513 op 23-07-2015 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THA_ErAsEr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-03 10:56
Hey all.

Ik speel momenteel enkel nog BR, the survival heb ik ondertussen wel gezien.
Zodra er wat updates voor survival komen vlieg ik er wel weer in.

Op welke servers zitten de mensen van Tweakers? Ik speel meestal alleen en dat vlot niet.

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 26-06 16:24

Damien

-iwnl-

BR in deze game is echt geweldig, wat een beleving en hoe soepel het allemaal loopt. Aantal keren nu 2e geworden, hopelijk komt de dag er eens aan dat ik ook 1ste kan worden ;).

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 545498

Damienx2 schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 09:19:
BR in deze game is echt geweldig, wat een beleving en hoe soepel het allemaal loopt. Aantal keren nu 2e geworden, hopelijk komt de dag er eens aan dat ik ook 1ste kan worden ;).
BR in deze game is inderdaad geweldig. speel nu net weer 2 daagjes, en ben al 3x 1e geworden. 2 keer met een groepje van 5 en 1 keer met een vriend van me, en hopelijk gaan er nog veel meer komen :P.
als iemand een keer zin heeft om mee te spelen, mijn naam op steam is: herman (zijn 2 dezelfde profielen, 1 was csgo smurf account).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Dit ziet er wel tof uit:
The H1Z1 Invitational is an opportunity for players and Twitch personalities to come together with one goal in mind: to take each other out and be the best of the best in the ultimate survival mode—PLAYERUNKNOWN’s Battle Royale! Join the Road to TwitchCon contest to play in the kill or be-killed showdown!
https://www.h1z1.com/invitational

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartas
Jammer dat ze daar dan weer een speciaal kistje voor maken waar je shirts kan kopen met de naam van een streamer erop. Ik weet dat het je eigen keuze is of je er geld voor wilt geven, maar geld uitgeven voor shirtjes speelbaar in een alpha game? wtf man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-05 02:13
Dinsdag h1z1 gekocht! woensdag met vrienden eerste 5v5 BR dus ik win gister gewoon me 2e Battle royale 5v5, en 0 loot. Kreeg wel in me scherm dat ik een 5tal items had gewonnen, maar na de match kon ik het nergens vinden. Helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Laatst online: 03:16
dit weekend ook H1Z1 aangeschaft vanwege de korting , echt een top spel maar toen ik met vrienden in teams van 5 BR gingen spelen crrashte we echt om de 2 games wel, of in de lobby of midden in de game dat het hele spel gewoon vastloopt, wel irritant zeg.

hebben meer mensen hier last van? verder vind ik het techt een gaaf en spannend spel, heb ook wat nice skins gekocht, jammer dat die maskers zo duur zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marnix92
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-10-2020
ramon1984 schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 09:59:
Dinsdag h1z1 gekocht! woensdag met vrienden eerste 5v5 BR dus ik win gister gewoon me 2e Battle royale 5v5, en 0 loot. Kreeg wel in me scherm dat ik een 5tal items had gewonnen, maar na de match kon ik het nergens vinden. Helaas...
Battle Royale games met premade groepen leveren inderdaad (momenteel) geen rewards op. Hopelijk wordt dit binnenkort gepatched aangezien de fora er vol mee staan.
Ambition88 schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:42:
dit weekend ook H1Z1 aangeschaft vanwege de korting , echt een top spel maar toen ik met vrienden in teams van 5 BR gingen spelen crrashte we echt om de 2 games wel, of in de lobby of midden in de game dat het hele spel gewoon vastloopt, wel irritant zeg.

hebben meer mensen hier last van? verder vind ik het techt een gaaf en spannend spel, heb ook wat nice skins gekocht, jammer dat die maskers zo duur zijn. :P
Het spel schijnt een memory leak te hebben, na 2 potjes gebruik ik al snel 6gb ram van mijn 8gb. Na een potje of 2 het spel herstarten lijkt te werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Laatst online: 03:16
marnix92 schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 17:44:
[...]

Battle Royale games met premade groepen leveren inderdaad (momenteel) geen rewards op. Hopelijk wordt dit binnenkort gepatched aangezien de fora er vol mee staan.

[...]

Het spel schijnt een memory leak te hebben, na 2 potjes gebruik ik al snel 6gb ram van mijn 8gb. Na een potje of 2 het spel herstarten lijkt te werken :)
ah vandaar, dat verklaart een hoop idd goed om te weten dus beste na 2 potjes ffe opnieuw starten cool, enig idee wanneer dit wordt gepatched?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 26-06 16:24

Damien

-iwnl-

Gisteren een grappig potje BR gehad. Dus we zijn aan het dalen en ik land vlak naast iemand en ik ren gelijk een huisje in, ik vind een pistol en wat kogels en ren weer naar buiten. Daar staat hij nog, roept hij: 'hey man, I'm friendly'. Ik zei: 'You picked a nice gamemode to be friendly', maar goed heb hem niet neergeschoten en hem succes gewenst in de game. Even later kom ik hem weer tegen, dus ik zeg hem dat we wat dat betreft net zo goed met z'n 2en kunnen optrekken aangezien we toch al rondlopen. Dus we lopen een fabriek in, waarna ik hem uit het oog verlies. Dus ik denk hij zit nog ergens op de begane grond en opeens sta ik oog in oog met een persoon die ineens heel wat gear heeft dus mijn eerste reactie was eerst schieten en dan vragen stellen. Dus ik schiet hem neer, hoor ik ineens: 'I thought we were friends :'('. Waarna ik in de lach schiet en zei: 'Oh shit dude, I didn't know it was you, but you know what, out of remorse I will just leave the game, good luck in the next one bye'. En zo eindigde mijn BR.

Het hele BR verveeld tot op heden iig niet.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik vind juist dat jouw anekdote BR opfokt. Het wordt tijd voor maatregelen in normale BR. Als je wilt teamen dan ga je maar team BR doen. Ik heb gehoord op Twitch dat er een maatregel komt in BR dat wanneer je gaat teamen je character ontploft of dood gaat of whatever. Ben echter benieuwd hoe ze dat willen gaan doen.

Forever raver!

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste