[PC] H1Z1

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:52

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
martijn24 schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 22:17:
Ik heb 300 uur in dayz zitten en h1z1 nu ongeveer 12 uurtjes maar h1z1 speelt zo veel fijner.. In dayz heel vaak trage momenten in het spel en heel veel bugs die tot irritaties leiden. h1z1 is niet perfect maar het speelt zo veel beter dat ik benieuwd ben naar de toekomst van dit spel.

Er zijn natuurlijk nog vele bugs, servers waar je te lang moet wachten tot je in de server zit.

Nee heb geen spijt van mijn aankoop.. Heb vele reviews gelezen maar toch zelf op me eigen intuïtie afgegaan en natuurlijk gameplay video's gekeken.
exact mijn ervaring! ongeveer net zoveel uren in dayz zitten. de basis gameplay van h1z1 is goed.. de rest komt vanzelf!

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-03 22:00
Heb net mijn eerste uurtjes erop zitten. Zelfs op een Amerikaanse server speelt het prima weg, moet ik zeggen. Uiteraard moet er nog een hoop gefixed worden maar de basis voor een prima zombie survival game is aanwezig.

Misschien helpt het dat ik 1000 uur plus Planetside 2 achter mijn kiezen heb (wat een goddelijke game is dat) maar een vlot spelende engine maakt voor mij al het verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
Anoniem: 604128 schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 22:02:
[...]

Ik speel het niet, ook nooit de intentie gehad dus ben niet butthurt. Maar die 10% hebben ze pas aangepast toen de helft zn geld terugvroeg en heel internet 1 grote klacht was. Ze waren gewoon bang hun geld kwijt te zijn.

edit: Mensen, kijk bij dit soort spellen (earlyacces/alpha, dayz achtige mmo's in het algemeen) gewoon even goed uit, want ook in content is het spel nog niet zoals het moet zijn, maar daar is het dan ook alpha voor! Weet waar je voor betaald :D
hoe kan je kritiek hebben op iets zonder het zelf gespeeld te hebben?

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 604128

spartacusNLD schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 22:31:
[...]

hoe kan je kritiek hebben op iets zonder het zelf gespeeld te hebben?
Okay. Kan je lezen of doe je dit express?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Vanacht komt er nog een patch uit die wat server issues repareert en de loot, honger en dorst rate verbeterd.

http://www.reddit.com/r/h...ing_on_right_this_second/

Ze zitten er wel bovenop moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-07 14:50
Rolfski schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 22:30:
Heb net mijn eerste uurtjes erop zitten. Zelfs op een Amerikaanse server speelt het prima weg, moet ik zeggen. Uiteraard moet er nog een hoop gefixed worden maar de basis voor een prima zombie survival game is aanwezig.

Misschien helpt het dat ik 1000 uur plus Planetside 2 achter mijn kiezen heb (wat een goddelijke game is dat) maar een vlot spelende engine maakt voor mij al het verschil.
Gameplay beelden gekeken van Planetside 2 lijkt me inderdaad een cool spel.
Is het nog een aanrader om deze spel te spellen ivm Newbie?
Zie namelijk dat deze free to play s, alleen vraag ik me af omdat deze game al uit is sinds 2012.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
martijn24 schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 23:30:
[...]

Zie namelijk dat deze free to play s, alleen vraag ik me af omdat deze game al uit is sinds 2012.
Geen enkel probleem. Zelfs nu zijn ze nog continu bezig om de newbie ervaring zo goed mogelijk te maken (binnenkort komt er een newbiemap uit met speciale tutorial missies bv). En de game zit zo in elkaar dat je op level 0 theoretisch al flink kan ownen. Wel is het super aan te raden om je snel aan te sluiten bij een outfit en in het begin altijd in squad/platoon-verband te spelen. Vergeet ook niet de handige tips te checken in het Tweakers topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

martijn24 schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 23:30:
[...]

Het is trouwens geen Cod style shooter. Als je voor de vette kills gaat, en snel spelen is PS2 niet het spel voor jou! Als je van teamwork, taktiek en jarenlange potjes houd, dan is planetside echt geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Op zich kan je Planetside 2 wel spelen als een veredelde COD/BF4 TDM. Maar dan moet je wel ruime ervaring hebben. Als je als newb met die mentaliteit gaat spelen dan zal je moet accepteren dat je heel vaak wordt afgeslacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
Rolfski schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 23:56:
Op zich kan je Planetside 2 wel spelen als een veredelde COD/BF4 TDM. Maar dan moet je wel ruime ervaring hebben. Als je als newb met die mentaliteit gaat spelen dan zal je moet accepteren dat je heel vaak wordt afgeslacht.
Ben inderdaad een BF (alle delen) fan en heb hier mijn enige uurtjes wel in zitten.
Maar zocht toevallig nog wat games voor de afwisseling ik pas me snel aan de gameplay.
Steam heeft het spel al bijna klaar met downloaden dan maar even kijken als dit een soort game voor mij is. thnxs voor jullie medelingen.

Nu weer ontopic : H1Z1 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Mooi moment om Planetside 2 ff te checken want de H1Z1 servers zijn toevallig net down voor een laatste update.

Met die aangepaste loot, honger en dorst rate patch zullen ze in mijn ogen al een prima spelende H1Z1 build hebben en het wordt alleen nog maar beter.

[ Voor 6% gewijzigd door Rolfski op 18-01-2015 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-02 21:14

millman

6708Mhz @ -185c

Loot is in ieder geval aangepast. Na rewspawn gister, na 2 achtereenvolgende huisjes: Hunting rifle, AR15, en 2x 1911, nu ook 5 kogels voor de hunting rifle.. Whoaaaa!

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brother Lorien
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09-2022
Kleine review na 17 uur spelen:
Eerste 2 uur was het vooral uitvinden wat wat doet.
De game is voor zover heel leuk, meer te doen dan in Dayz
Enige waar je wel gek van word is de new spawns die je gewoon aanvallen...het is dus weer een typisch KOS fest echter , gelukkig stoppen ze vrij vlot met je achter volgen, dus ff de woods in rennen en ze stoppen.

Een paar tips:
Shred je shirt , zoek van die kleine witte takken en druk E: wooden stick , ga naar je inventory screen en klik op discover , doe cloth en wooden stick erin, discover: je kan een boog maken.
Alleen wooden sticks : arrow
wooden stick, cloth en string = wooden bow ipv makeshift bow: Shiet verder en je kan er sneller mee lopen
Branch + metal sheet = knife
Wooden plank + wooden stick + cloth = bow drill (aansteker)
Branch + cloth + animal fat = torch
6 cloth = satchel

Zombies droppen loot , let daarop als je de kans ziet er een te doden

Oh ja: pluk blackberries tot je een ons weegt

Overigens nog een kleine toevoeging op pay 2 win : dit is in dayz in essentie ook...
Heb je genoeg geld om een server te huren dan heb je voor altijd airdrops.

Zag gisteren toevallig een airdrop op zeddit en heb op een heuveltje zitten lachen:

Diegene die hem inriep had hem niet , een grote free for all :)

Dat de loot aangepast is overigens ook wel fijn, heb nu backpack gevonden , helm andere zooi

Ik speel overigens voornamelijk op Zeddit

[ Voor 19% gewijzigd door Brother Lorien op 18-01-2015 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Laatst online: 09:53
Zojuist toch maar gekocht om te proberen.

Pas 10 minuutjes kunnen proberen, wou even alt-tabben om je tips te zien Lorien, toen knalde hij eruit...
Dus nu weer een klein half uurtje wachten om in de server te komen.

Heb toch wel wat meer vertrouwen in deze Devs, dan die van Warz... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• durador
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-10-2023
Heb de launch bekeken het lijkt mij een vette game. Op welke servers spelen jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camo
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-07 13:10
Ik ga hem denk ik ook maar kopen wel de 20 euro versie.

Even mee doen met de H1Z1 hype :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brother Lorien
Kleine toevoeging : 2 metal sheet + 2 wooden plank = machete
Vond op zeddit bij die soort quarry een BERG met loot, veel eten
Tot nu toe vind ik het leuker als Dayz was toen ik er net mee begon, enige mindere vind ik het irritante directe aggresieve gedoe van de mede spelers...constante gescheld en direct aanvallen.

Feit dat ik een helm en een rugzak heb zorgt er waarschijnlijk ook voor dat mensen snel aanvallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
om even alle tips in 1 website weer te geven: http://www.h1z1crafting.com/
niet mijn website natuurlijk :) maar dan zijn we in een keer klaar haha :)

ik speel vooral op de zedd en zeddit server, je kan me toevoegen op steam: SpartaNLD
en als teamspeak gebruik ik: http://www.bug-community.com/teamspeak/
en een map die ik gebruik: https://i.imgur.com/HEBWiyZ.jpg

en de patch die vannochtend geweest is heeft de game nog weer een stuk verbeterd zeg

[ Voor 49% gewijzigd door spartacusNLD op 18-01-2015 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-12-2023

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman

millman

6708Mhz @ -185c

spartacusNLD schreef op zondag 18 januari 2015 @ 12:33:
...

en de patch die vannochtend geweest is heeft de game nog weer een stuk verbeterd zeg
Wat merk je ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
durador schreef op zondag 18 januari 2015 @ 11:39:
Heb de launch bekeken het lijkt mij een vette game. Op welke servers spelen jullie?
Voorlopig speel ik op Amerikaanse servers (prima te doen trouwens). Europese servers is echt geen doorkomen aan op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brother Lorien
Misschien is het verstandig om een vaste EU server en een vaste US server vast te stellen , zodat we als GOTers samen kunnen spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
VEEL meer loot, geen lag meer bij ''E'''.
Brother Lorien schreef op zondag 18 januari 2015 @ 13:01:
Misschien is het verstandig om een vaste EU server en een vaste US server vast te stellen , zodat we als GOTers samen kunnen spelen
goed plan.. hoe gaan we dit aanpakken? zowiezo handig om dit soort dingen via teamspeak te bespreken..
teamspeak -> BUG teamspeak

[ Voor 58% gewijzigd door spartacusNLD op 18-01-2015 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman

millman

6708Mhz @ -185c

De loot aanpassing was voor mij gisteren al prima, en die lag bij E, was maar af en toe, maargoed, elke bug is er weer 1 minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
spartacusNLD schreef op zondag 18 januari 2015 @ 12:33:
om even alle tips in 1 website weer te geven: http://www.h1z1crafting.com/
niet mijn website natuurlijk :) maar dan zijn we in een keer klaar haha :)

ik speel vooral op de zedd en zeddit server, je kan me toevoegen op steam: SpartaNLD
en als teamspeak gebruik ik: http://www.bug-community.com/teamspeak/
en een map die ik gebruik: https://i.imgur.com/HEBWiyZ.jpg

Ik zal je vanavond even toevoegen altijd wel
Lachen met meer man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
mooie post net op reddit:

''Killed a zombie, looted a letter which told me to place it in a loot cache hidden in The Villes Development... so I did... and got all of this.'''

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Z9GcCMk.jpg

je kan dus blijkbaar schatkaarten vinden :P

[ Voor 9% gewijzigd door spartacusNLD op 18-01-2015 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-07 11:40
Brother Lorien schreef op zondag 18 januari 2015 @ 13:01:
Ik speel momenteel nog op een US server, want ik heb geen zin om steeds een half uur te wachten om te kunnen connecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Een gigantische (85 mb) high res map kan je hier vinden trouwens. Rode kruisjes zijn ingame maps.

[ Voor 24% gewijzigd door Rolfski op 18-01-2015 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rolfski schreef op zondag 18 januari 2015 @ 15:39:
Een gigantische (85 mb) high res map kan je hier vinden trouwens. Rode kruisjes zijn ingame maps.
klap dat ding ff onder een spoiler tag ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brother Lorien
Ja inderdaad Sparta Rolfski :) hij laad elke keer als ik refresh

Trouwens op reddit en alle andere Fora en sites is het gewoon geinig om de remarks te lezen: je weet precies wanneer er een Dayz-ultra fanboy iets post

[ Voor 61% gewijzigd door Brother Lorien op 18-01-2015 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman

millman

6708Mhz @ -185c

Graag die map als thumbnail plaatsen, dit is echt geen doen zo Rolfski :( Dit hele topic laad in zo traag als dikke stront door een trechter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
Brother Lorien schreef op zondag 18 januari 2015 @ 16:52:
Ja inderdaad Sparta :) hij laad elke keer als ik refresh

Trouwens op reddit en alle andere Fora en sites is het gewoon geinig om de remarks te lezen: je weet precies wanneer er een Dayz-ultra fanboy iets post
ik heb hem niet geplaatst.. ik heb de plaatser een DM gestuurd.. hopelijk past hij hen aan. anders zo ff een bericht aan een admin sturen.. komt goed mensen :) opgelost dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brother Lorien
Heb zojuist steamgroup aangemaakt:
http://steamcommunity.com/groups/H1Z1-GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Rustig, rustig mensen. Ik heb het plaatje al verwijderd. 8)

[ Voor 7% gewijzigd door Rolfski op 18-01-2015 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
het KOS gehalte is wel toegenomen.. 2 min in de grootste stad.. ''you are dead'' :P
ben van plan om dinsdag avond met wat gasten af te spreken en wat steden te gaan looten
wie mee wil voeg me ff toe: [GoT]SpartaNLD

LVLCAP review: (heel veel ''problemen'' zijn al gefixed)

Ik had verwacht dat de '''grote'' youtubers wat langer wachten met reviewen.. blijkbaar verwachten ze niet van Sony dat ze het zo snel fixen..

[ Voor 44% gewijzigd door spartacusNLD op 18-01-2015 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brother Lorien
LOL om dat filmpje...
Hoe bedoel je ik probeer zo snel mogelijk mee te liften op de bandwagon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Overdreven reactie van Levelcap. Dat de game een hoog KOS gehalte op het moment heeft klopt overigens wel. Teveel spelers voor de hoeveelheid beschikbare loot en NPC's die nog niet gevaarlijk zijn betekent dat je nu in feite beter af bent met anderen beroven. Dit gaat overigens wel veranderen volgens de devs.

Weet iemand trouwens hoe je water kan krijgen van de regenwater opvanginstallaties? Ik sta erbij met mijn lege fles en klik "use" maar er gebeurt nooit wat. Moet je wachten tot het geregend heeft of is dit inderdaad een bug volgens Levelcap?

[ Voor 8% gewijzigd door Rolfski op 18-01-2015 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
Rolfski schreef op zondag 18 januari 2015 @ 19:31:
Overdreven reactie van Levelcap. Dat de game een hoog KOS gehalte op het moment heeft klopt overigens wel. Teveel spelers voor de hoeveelheid beschikbare loot en NPC's die nog niet gevaarlijk zijn betekent dat je nu in feite beter af bent met anderen beroven. Dit gaat overigens wel veranderen volgens de devs.

Weet iemand trouwens hoe je water kan krijgen van de regenwater opvanginstallaties? Ik sta erbij met mijn lege fles en klik "use" maar er gebeurt nooit wat. Moet je wachten tot het geregend heeft of is dit inderdaad een bug volgens Levelcap?
idd beetje meegaan in de algehele opvatting en zo populair willen doen :P
en ja, het regen opvang systeem werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:04
Vind het niet echt een eerlijke review, dat bijvoorbeeld dat hij het spel beoordeeld op dat je nogal snel honger en dorst krijgt, als dit daadwerkelijk zo erg is kunnen ze het makkelijk aanpassen, lijkt me nou niet echt iets waar je een early acces op afrekent.

Dat je je spullen verliest als je doodgaad lijkt me niet meer als normaal voor zo'n game... Dit is hetzelfde bij Rust en Dayz (geloof ik ook) zou raar zijn om ineens je spullen nog te hebben als je respawnt in een realistisch spel als deze lijkt me, dit is dus ook de reden dat je bij Rust bijvoorbeeld niet met je beste gear gaat rondlopen als je wat eten wilt zoeken.. Verstop wat dingen of laat wat in je base als je die hebt.

Zo werken dit soort games nou eenmaal vind ik, het is in best veel momenten all-in gaan, dit maakt het soms juist super spannend, alleen is het soms ook erg huilen. Heb in Rust vaak zat bij mensen ingebroken en spullen meegenomen, geeft echt een kick. Ben ook vaak zat thuis gekomen en zag dat bij mij de boel was leeg geroofd.. :+ Hoort erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ew0ut
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Juist doordat bekende Youtubers dit soort kritiek in hun reviews verwerken, zullen de devs eerder geneigd zijn om zaken aan te passen.
Dit is volgens mij ook het geval bij honger en dorst:

Update Notes 1/17
18 JANUARI - MKAE

Changes to loot and item spawn/respawn
Hunger and thirst vitals have been decelerated. You don't get hungry and thirsty as fast now!

http://steamcommunity.com...detail/121929288755987607

[ Voor 10% gewijzigd door Ew0ut op 18-01-2015 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:04
Dat klopt, alleen op zijn manier van uitleggen klinkt het een beetje alsof hij praat over een eindproduct in sommige gevallen terwijl er juist nu veel zal worden aangepast, hij vertelde dat het eten en drinken je zoveel tijd kost dat het je zal weerhouden van bouwen etc. Alleen had hij ook kunnen zeggen, ik hoop dat ze dit aanpassen.

Ik vond het een beetje klinken alsof hij het soms oordeelt als een afgeronde game. (Kan aan mij liggen hoor!) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

spartacusNLD schreef op zondag 18 januari 2015 @ 18:33:
het KOS gehalte is wel toegenomen.. 2 min in de grootste stad.. ''you are dead'' :P
ben van plan om dinsdag avond met wat gasten af te spreken en wat steden te gaan looten
wie mee wil voeg me ff toe: [GoT]SpartaNLD

LVLCAP review: (heel veel ''problemen'' zijn al gefixed)
[video]

Ik had verwacht dat de '''grote'' youtubers wat langer wachten met reviewen.. blijkbaar verwachten ze niet van Sony dat ze het zo snel fixen..
Onafhankelijk van het onderwerp, levelcap is een van de grootste schapen van youtube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tovade
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-12-2024
Hapkoek schreef op zondag 18 januari 2015 @ 20:43:
Vind het niet echt een eerlijke review, dat bijvoorbeeld dat hij het spel beoordeeld op dat je nogal snel honger en dorst krijgt, als dit daadwerkelijk zo erg is kunnen ze het makkelijk aanpassen, lijkt me nou niet echt iets waar je een early acces op afrekent.
Hij rekent het spel er toch niet over af? Het was gewoon een terechte opmerking (en ondertussen reeds gefixed). Hij heeft van in het begin gezegd dat het over een early access alpha spel ging dat nog niet af is.
Dat je je spullen verliest als je doodgaad lijkt me niet meer als normaal voor zo'n game... Dit is hetzelfde bij Rust en Dayz (geloof ik ook) zou raar zijn om ineens je spullen nog te hebben als je respawnt in een realistisch spel als deze lijkt me, dit is dus ook de reden dat je bij Rust bijvoorbeeld niet met je beste gear gaat rondlopen als je wat eten wilt zoeken.. Verstop wat dingen of laat wat in je base als je die hebt.

Zo werken dit soort games nou eenmaal vind ik, het is in best veel momenten all-in gaan, dit maakt het soms juist super spannend, alleen is het soms ook erg huilen. Heb in Rust vaak zat bij mensen ingebroken en spullen meegenomen, geeft echt een kick. Ben ook vaak zat thuis gekomen en zag dat bij mij de boel was leeg geroofd.. :+ Hoort erbij.
Daar had hij ook op zich geen probleem mee. Hij meldde het gewoon als een waarschuwing voor spelers die geïnteresseerd waren in dit spel, maar nog niet andere survival games (DayZ, Rust,...) hebben gespeeld waar deze mechaniek ook in voorkomt.

Los daarvan vind ik het ook normaal (en goed) dat al die YT-ers een video er over uitbrengen. Iedereen wil immers weten hoe het speelt, wat goed is, wat slecht is en wat nog moet veranderen. OK, sommige 'reviews' zijn serieus over the top en gaan voorbij aan het feit dat dit nog maar een alpha is en dus eigenlijk op veel punten gewoon 'plain broken'. Ik blijf er alleszins met mijn handjes voorlopig van af (en van elk early-access spel for that matter). Het zal hopelijk wel een goede les zijn voor SOE en andere studio's die ook op de early access/alpha wagen willen springen. Breng een spel uit als het af is, ffs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blijft dat de youtubers gewoon willen meeliften op het succes/hype van H1Z1. Neem het ze niet kwalijk, maar als je hier geen video over maakt is het natuurlijk misgelopen geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Ik irriteer me kapot! Elke keer als ik wat heb al is het een freaking backpack of kogels wordt ik wel weer om zeep geholpen...

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:26

Cybergamer

Wanna Play a Game?

green-tea schreef op maandag 19 januari 2015 @ 10:48:
Ik irriteer me kapot! Elke keer als ik wat heb al is het een freaking backpack of kogels wordt ik wel weer om zeep geholpen...
Voorzichtiger rondsluipen :P

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb het spel trouwens kado gekregen, dus toch even gespeeld. Vind het maar meh. In 3/4 uur 1x een backpack gevonden, 2 axes en wat messen etc. Geen geweer gezien, ja, wel op de mensen die me doodschoten zonder reden.

Ook spawn ik elke keer in het zelfde gedeelte, en ben nog geen stad tegen gekomen. Alleen die onafgebouwde dorpen.

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 604128 op 19-01-2015 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ew0ut
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Anoniem: 604128 schreef op maandag 19 januari 2015 @ 11:01:
Ik heb het spel trouwens kado gekregen, dus toch even gespeeld. Vind het maar meh. In 3/4 uur 1x een backpack gevonden, 2 axes en wat messen etc. Geen geweer gezien, ja, wel op de mensen die me doodschoten zonder reden.
Zonder reden?!

De reden dat ze je gedood hebben, heb je zojuist genoemd, het duurt anders veel te lang om aan spulletjes te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ew0ut schreef op maandag 19 januari 2015 @ 11:07:
[...]

Zonder reden?!

De reden dat ze je gedood hebben, heb je zojuist genoemd, het duurt anders veel te lang om aan spulletjes te komen.
1x had ik een backpack. De andere 5 was ik net begonnen en had nog niet eens die boog in de hand.

Ik stond ergens wat te lezen op een ander scherm, stopt er een politie auto, gast stapt uit, schiet me dood, stapt weer in zonder te checken wat ik had en reed door. Wat een onzin. En dan die peacefull servers waren ook niet echt spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Anoniem: 604128 schreef op maandag 19 januari 2015 @ 11:01:

Ook spawn ik elke keer in het zelfde gedeelte, en ben nog geen stad tegen gekomen. Alleen die onafgebouwde dorpen.
Survival is gewoon moeite doen voor je spullen. Persoonlijk zou ik het niet leuk vinden als ik binnen 15 minuten goed spul tegen zou komen. Nu heb ik het gevoel echt moeite te moeten doen voor mijn spul. En het is net wat ew0ut al schreef: Waarschijnlijk ben je gedood om je spullen. Een tip: Loop niet als een blinde kip op de weg! D'r lopen er genoeg rond die jij dan kan overvallen voor hun spul als je wat voorzichtiger bent.

Als je snel ergens anders wil spawnen typ je gewoon "/suicide" in.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eerlijk gezegd zou peacefull wel leuker zijn als de zombies gewoon met meer waren. Ik heb niet zoveel met KoS en dergelijken. Als er nou gewoon hordes waren of als ze meer damage deden. Veel spannender dan iemand met een shotgun in een politieauto, waar je nooit wat tegen kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

True, ik zag gisteren ook een politie auto rondrijden. Volgens mij zag hij mij eerst wel, draaide om en stopte vlak bij mij (ik lag in het gras tussen wat struiken naast de weg verstopt, een paar stappen verwijderd van de auto). Ik hoopte dat die uit zou stappen zodat ik een run kon maken voor die wagen. Helaas reed die na een paar ogenblikken weer verder.

Wel een spannend momentje :)

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik hoop echt dat de zombies wat leuker worden om tegen te spelen, want als co-op game lijkt me het wel heel tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Heeft iemand die headshot servers al geprobeerd? Best een aanrader nl: Minder spelers (= betere gameplay imo), meer samenwerking en minder KOS (je hebt echt een gun nodig om iemand met een motorhelm uit te schakelen). Maar wel met behoud van de spanning door gevaar.

Recipe wipe is niet echt een issue (die onthoud je toch wel) en first person zorgt ervoor dat je veel tactischer kan spelen en je tegenstander kan flanken.

[ Voor 9% gewijzigd door Rolfski op 19-01-2015 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
Rolfski schreef op maandag 19 januari 2015 @ 14:06:
Heeft iemand die headshot servers al geprobeerd? Best een aanrader nl: Minder spelers (= betere gameplay imo), meer samenwerking en minder KOS (je hebt echt een gun nodig om iemand met een motorhelm uit te schakelen). Maar wel met behoud van de spanning door gevaar.

Recipe wipe is niet echt een issue (die onthoud je toch wel) en first person zorgt ervoor dat je veel tactischer kan spelen en je tegenstander kan flanken.
Je kan alleen dood door een headshot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

spartacusNLD schreef op maandag 19 januari 2015 @ 15:43:
[...]

Je kan alleen dood door een headshot?
Nee zombies gaan alleen dood door hs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiliaanR
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-07 19:47

MiliaanR

Just for fans.

Lijkt deze game veel op Rust? Ik weet dat je een basis kan bouwen maar kunnen die ook worden opgeblazen? En gaat het craften een beetje makkelijk?
Ik denk er echt overna om over te stappen vanwege de grote hoeveelheid hackers op rust!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
GUIDE van JackFrags:

edit: later vandaag / vannacht weer een patch.. gaat hard zo :)

[ Voor 63% gewijzigd door spartacusNLD op 19-01-2015 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Anoniem: 604128 schreef op maandag 19 januari 2015 @ 15:52:
[...]

Nee zombies gaan alleen dood door hs
Ik speelde uren gisteren en werd nauwelijks aangevallen, daar gaat het om.

Total Biscuit heeft ook nog een zegje. Ik geef hem gelijk dat slechte publiciteit ook publiciteit is. De game staat non-stop in de Twitch viewers top vijf.

[ Voor 31% gewijzigd door Rolfski op 19-01-2015 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Team-RiNo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:51
http://tracker.h1z1.fr/

Gelukkig, ze zijn er uit dat er iets mis is met loot, er is echt niks meer te vinden op het moment.. op meerdere servers niet. Ik vind alleen nog maar food, bottles en backpacks. Een crowbar of scrapmetal heb ik al sinds gisterochtend niet meer gezien wat het erg lastig maakt om verder te gaan met craften.

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Team-RiNo schreef op maandag 19 januari 2015 @ 23:42:
http://tracker.h1z1.fr/

Gelukkig, ze zijn er uit dat er iets mis is met loot, er is echt niks meer te vinden op het moment.. op meerdere servers niet. Ik vind alleen nog maar food, bottles en backpacks. Een crowbar of scrapmetal heb ik al sinds gisterochtend niet meer gezien wat het erg lastig maakt om verder te gaan met craften.
Gister met een random nederlander gespeeld op een peaceful server, harstikke gezellig, maar na 3u zoeken alleen 3 axes en 1 knife kunnen sprokkelen. Volgens mij had hij een sniper, maar geen kogels natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_x007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-07 20:18
Ik ben ook gisteren begonnen, en heb op een empty bottle en wat kogels na ook niets kunnen vinden.
Wat is een beetje de best manier om mensen te benaderen? Ik speel niet agressief maar als iemand mij ziet worden ze of bang en rennen weg, of gaan gelijk in de aanval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mr_x007 schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 09:39:
Ik ben ook gisteren begonnen, en heb op een empty bottle en wat kogels na ook niets kunnen vinden.
Wat is een beetje de best manier om mensen te benaderen? Ik speel niet agressief maar als iemand mij ziet worden ze of bang en rennen weg, of gaan gelijk in de aanval.
Op het moment is het zo druk op ALLE servers dat je naar mijn inziens gewoon beter kan weglopen, neem de gok niet. Over een tijdje gaan verschillende soorten mensen op verschillende servers spelen, mss krijgen we zelfs een nederlandse/GoT server oid. Dan zou ik me pas zorgen gaan maken om vriendjes.

(tenzij je op PVE speelt, ik heb allerlij vrienden gemaakt al, mja, je kunt elkaar toch niet deaud maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-06 00:33

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Mr_x007 schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 09:39:
dat zijn ook over het algemeen de twee reacties, run or fight bij overleven ;)
Maar je zou op afstandje kunnen zwaaien ofzo en wat zeggen dat je alleen wat wil ruilen etc.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001

Damian

Insane Obtrusion

Gisteren ook ff wat uurtjes gespeeld, mar geen f*ck kunnen vinden op wat flesjes en blikjes na.

Is die laatste patch er al door?

Werd gisteren ook ineens van uit het niets beschoten, maar die kerel schoot nogal mis, dus ik er vol gas achteraan toen zijn kogels op waren. Leave me alone begon ie te schreeuwen. Hup gewoon vol gas erachteraan rennen. My friend has a police car and wil kill you zegt ie ineens. Ik denk meh, dat wil ik wel zien. Verdomd daar komt een police car aanrijden, maar die rijd vol zijn maatje omver :P Daarna stapt meneer uit de auto en schiet vervolgens mij dood, maargoed ;) Wel grappig hehe.

Om toch maar even de vergelijking te maken met Dayz, die ik ok heel veel heb gespeeld.

Engine van h1z1 is een stuk beter, al vind ik het wat cartoony overkomen. Ik vind Dayz echt meer richting "sim" gaan dan h1z1. DayZ is wt dat betreft realistischer. Ik vind ook de map grootte zwaar tegenvallen van h1z1, die van Dayz is volgens mij minimaal 4 keer zo groot.

We zullen het zien ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Damian op 20-01-2015 11:42 ]

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Damian schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 11:36:
Gisteren ook ff wat uurtjes gespeeld, mar geen f*ck kunnen vinden op wat flesjes en blikjes na.

Is die laatste patch er al door?

Werd gisteren ook ineens van uit het niets beschoten, maar die kerel schoot nogal mis, dus ik er vol gas achteraan toen zijn kogels op waren. Leave me alone begon ie te schreeuwen. Hup gewoon vol gas erachteraan rennen. My friend has a police car and wil kill you zegt ie ineens. Ik denk meh, dat wil ik wel zien. Verdomd daar komt een police car aanrijden, maar die rijd vol zijn maatje omver :P Daarna stapt meneer uit de auto en schiet vervolgens mij dood, maargoed ;) Wel grappig hehe.

Om toch maar even de vergelijking te maken met Dayz, die ik ok heel veel heb gespeeld.

Engine van h1z1 is een stuk beter, al vind ik het wat cartoony overkomen. Ik vind Dayz echt meer richting "sim" gaan dan h1z1. DayZ is wt dat betreft realistischer. Ik vind ook de map grootte zwaar tegenvallen van h1z1, die van Dayz is volgens mij minimaal 4 keer zo groot.

We zullen het zien ;)
DayZ is gemaakt op een sim engine, H1Z1 op een shooter engine dus wat dat betreft heeft DayZ meer potentie voor realisme. Daar staat tegenover dat DayZ nooit zo soepel zal spelen als H1Z1, dus het is maar wat je belangrijker vindt.

De grootte van de map is nog niet definitief bij H1Z1 trouwens. De bedoeling is dat die over de loop van tijd uitgebreid wordt.

Looting wordt vandaag gefixed btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-06 07:36
Ik heb nu 4uur erop zitten, en ondanks het hoge KOS-gehalte, en de weinig beschikbare loot wat het moeilijk maakt om te overleven, heb ik toch best plezier met H1Z1.
Ik vind de interactie met andere mede-spelers in dit soort spellen altijd erg leuk. In H1Z1 kom je veel mensen tegen en het is altijd maar afwachten hoe diegene reageert. Maar dat haalt voor mij wel een beetje de fun uit de game. In DayZ kom je niet zo vaak mensen tegen, ook niet als de server helemaal vol zit. Daarom is het des te leuker en spannender als je iemand tegen komt vind ik. Ik hoop dus wel dat ze de map van H1Z1 nog wat groter gaan maken, want na 4uur heb ik al het gevoel héél erg veel gezien te hebben. Terwijl ik bij DayZ na 60uur spelen nog veel moet ontdekken. Ik heb in de 4uur die ik er nu op heb zitten, 3 legen flesjes water gevonden. That's it. Of ik zoek niet goed, of er is veel te weinig loot voor al die spelers die op de server zitten. Ik ga nu ook niet meer alle kastjes openen om te kijken of er wat in zit, zit er toch niet in namelijk. Maar goed, heb ook alweer gelezen dat ze het gaan aanpakken dus dat komt wel goed denk ik dan. Het crafting-systeem vind ik héél erg leuk om te doen, ik heb nog niet meer dan een bow & arrow gemaakt maar ik kan me wel voorstellen hoe tof het moet zijn om een basis te bouwen en te beschermen met een paar man.
De meeste dingen waar ik me aan stoor, verwacht ik binnen enkele weken al gepatched te hebben. Ik denk dat H1Z1 heel veel potentie heeft en een goede gezonde concurrentie kan zijn voor DayZ. Al met al vind ik DayZ op dit moment nog steeds leuker om te spelen. Ondanks het feit dat H1Z1 er grafisch beter uit ziet, en ook véél soepeler loopt dan DayZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

h1z1 is nu nog niet veel meer dan Rust met zombies die rondwandelen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
  • Laatst online: 06-03 12:51
Hey,

Blue screen of death gaming community is ook op de H1Z1 hype train gesprongen.
We hebben echt een mega fun team op Hades PVP server.
Ons team is redelijk internationaal dus zijn onze bases bijna 24/7 gecovered.
We zijn op zoek naar nog een paar mensen om onze clan te joinen en de map te ownen.
Momenteel zijn we vnl bezig met bouwen, loot hoarden en andere bases te raiden.
We hebben nog veel grootste plannen die ik liever aan members only deel :-)

Stuur mij een pm met je steamid en ik invite je op onze teamspeak voor een kennismakingsgesprek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Een lighter is echt wel de uitkomst. Lekker vallen roven, op een vuurtje gooien en eten maar! Hopelijk vanavond de betere loot aanwezig wat veel vinden doe ik niet.

[ Voor 27% gewijzigd door green-tea op 20-01-2015 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

green-tea schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 14:01:
Een lighter is echt wel de uitkomst. Lekker vallen roven, op een vuurtje gooien en eten maar! Hopelijk vanavond de betere loot aanwezig wat veel vinden doe ik niet.
Flares, bow-dingie, torch... Vuurtje maken is zo lastig niet.
Overigens gister met een nederlandse dude bijna een halfuur vuur in de regen staan aansteken, er vanuitgaand dat de devs niet zo slim waren. Wel dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-12-2023
Gisteren het spel aangeschaft. Na meer dan een uur in de wachtrij (met enkele crashes naar desktop) eindelijk op een PvE server een uurtje kunnen spelen.

Helaas geen enkel loot kunnen vinden (op wat bessen, takken en pijlen na). Uiteindelijk doodgegaan door verhongering/uitdroging.

Vanavond maar weer een poging wagen :)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Damian schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 12:56:
h1z1 is nu nog niet veel meer dan Rust met zombies die rondwandelen :/
Keep telling yourself that, blijkbaar heb jij geen Rust en/of H1Z1 gespeeld. Tis wel ff wat meer dan dat hoor.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darji
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-04-2024
Ik heb voor H1Z1 erg veel Rust gespeeld en ook daar veel plezier mee gehad.
Nu dus H1Z1 en ik moet zeggen... wat een plezier! Combi rust/dayz in het thema van The Walking Dead bevalt mij wel :-) Wij zijn met een klein groepje "gamers", die allemaal wel gemotiveerd zijn in dit soort spellen, dus het gaat er fanatiek aan toe, wat het nu al (ik had een slechtere game verwacht qua gameplay/graphics/design) een heerlijke game maakt.

Ik hoop alleen wel dat ze actief blijven patchen & ontwikkelen en dat alle suggesties van de community ook worden meegenomen in deze updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Weer een nieuwe map maar deze is interactief, je kan zelfs coördinaten invoeren ("/loc" in ingame chat): http://www.h1z1db.co.uk/map/

Kleine waarschuwing trouwens: Landmijnen zijn echt briljant zoals deze hilarische video laat zien

..maar ze werken op dit moment ook in PvE. Uitkijken dus.

[ Voor 51% gewijzigd door Rolfski op 20-01-2015 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rolfski schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 11:56:
[...]

DayZ is gemaakt op een sim engine, H1Z1 op een shooter engine dus wat dat betreft heeft DayZ meer potentie voor realisme. Daar staat tegenover dat DayZ nooit zo soepel zal spelen als H1Z1, dus het is maar wat je belangrijker vindt.

De grootte van de map is nog niet definitief bij H1Z1 trouwens. De bedoeling is dat die over de loop van tijd uitgebreid wordt.

Looting wordt vandaag gefixed btw.
Waar lees je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Eigen ervaring en gewoon de game volgen op reddit vanaf het begin. H1Z1 = Planetside 2 engine en uit uitgebreide eigen ervaring weet ik gewoon dat ie tig keer soepeler werkt dan DayZ's Arma engine: Betere hitdetectie, netcode, optimalisatie, thick rates, frame rates,bediening, etc.

Met betrekking tot map grootte, dit hebben de devs al sinds het begin aangekondigd. Uiteindelijk moet het een gigantische map worden en die engine kan dat gemakkelijk aan. Speel voor de lol maar eens Planetside 2. Meer dan 1000 spelers op een map is echt geen enkel probleem (as za gaan ze het Guiness Book Of Records hiermee verbeteren trouwens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rolfski schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 18:29:
[...]

Eigen ervaring en gewoon de game volgen op reddit vanaf het begin. H1Z1 = Planetside 2 engine en uit uitgebreide eigen ervaring weet ik gewoon dat ie tig keer soepeler werkt dan DayZ's Arma engine: Betere hitdetectie, netcode, optimalisatie, thick rates, frame rates,bediening, etc.

Met betrekking tot map grootte, dit hebben de devs al sinds het begin aangekondigd. Uiteindelijk moet het een gigantische map worden en die engine kan dat gemakkelijk aan. Speel voor de lol maar eens Planetside 2. Meer dan 1000 spelers op een map is echt geen enkel probleem (as za gaan ze het Guiness Book Of Records hiermee verbeteren trouwens).
had het over de looting sorry

en heb een jaar ong PS2 gespeeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Looting fix info is ook gewoon via reddit. Letterlijk alle H1Z1 info kan je daar vinden. Zelfs de devs gebruiken het officieel als hun forum.

[ Voor 7% gewijzigd door Rolfski op 20-01-2015 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
ondanks de titel (die sarcastisch is) hier het bewijs dat P2W discussie gewoon onzin is:

8)

zowiezo is het nog niet slim om dingen ingame te kopen want:

[ Voor 28% gewijzigd door spartacusNLD op 20-01-2015 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sowieso*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Al enig idee hoe laat die patch gaat komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damian schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 19:23:
Al enig idee hoe laat die patch gaat komen?
Ik wacht er persoonlijk ook op, nu echt geen donder aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
zeeer vet avonteur gehad met 1 nieuw persoon (tegen gekomen op een US server, bleek nederlands te zijn hij joinde op TS en daarna gingen we verder zijn naam was beans) en greentea.. 3 epic loot kratten gevonden met keys die door zombie's gedropt zijn.. super veel ammo en een AR15 en dikke backpack :D was heel vet :) foto's worden geplaatst later door greentea :D

wel leuk want je wordt op een soort schatkaart hunt gestuurd :) en de ''box'' die je vindt geeft enorm veel loot :) de screenshot ervan heb ik eerder al een keer geplaatst.. de inhoud is ook steeds t zelfde

en over 8 min gaan de servers down voor server onderhoud (update?)

het bovenstaande heeft zich afgespeeld op de volgende TS: http://www.bug-community.com/teamspeak/
met ip: ts.bug-community.com in het kanaal H1Z1 :)

[ Voor 46% gewijzigd door spartacusNLD op 20-01-2015 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Team-RiNo
  • Registratie: Mei 2006
Tussen nu en 1 uur wordt er gepatched, ze hebben iig de container loot aangepakt, ik hoop wel dat daar ook crowbars in te vinden zijn want die heb ik al sinds zondag ochtend niet meer gezien.
Servers will be going down at 2:00PM with an approximate downtime of up to 2 hours. Servers should be returning around 4:00PM Pacific.

The update includes the following fixes:

•Fixed issue with loot rules which were preventing spawning items inside containers
•Metal Gate should now work properly
•Floating Arrows should no longer cause damage or obstruct vehicles.
•Structures are now more resistant to damage
•Zombies should no longer slide or attack while knocked down
•Dragging a stack of items that was too large to fit in your inventory would not move any of the stack. It now tops off as much as it can fit
•Fixed issue where the inventory wouldn't accept the maximum it could hold when picking up items from proximity/containers.
•The dew collector should work now, seriously
•Adjusted many items so that they will stack in the inventory properly
•Added a recipe for a Metal Door that is more durable than a wooden door
•Additional server list sorting options are now available
•The inventory option "Delete" has been removed
•“Drop”, “Unload” and “Place” inventory options have been removed from proximity items
•Rebalanced melee damage, including fists
•Enabled melee headshot damage for NPC's and players Have feedback on the new melee changes? Post them in Jimmy's thread here
•Fixed issue with the Runamok Toxic Cavern container not working
•Stagnant water can now be purified in barbecue.
•Bear meat can now be cooked on a barbecue.
•Rabbit stew can now be cooked. It now requires cooked rabbit meat instead of raw rabbit meat.
•Hammers, wrenches, and combat knives can now be melted down into bars inside of a furnace.
•Some larger items like the machete and AR15 now yield more metal bars when melted in a furnace.
•Animal traps now take damage.
•The animal trap recipe now require four nails.
•Fixed picking overlapping blackberry bushes where players sometimes had crouch to pick them successfully
•Fixed event tickets so that tickets found in the world are granted and the name and count show up properly

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjanvdheuvel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-04 21:37

gertjanvdheuvel

Magento 2 / WebOptimalisatie

Teamspeak room is aanwezig en aktief op http://www.bug-community.com/ oftewel ts.bug-community.com ... Welkom ;)

CBD olie , Gezonder Leven , Bumper Beschermer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman

millman

6708Mhz @ -185c

Met de info dat je uit zombi killing wel de meeste loot kan halen maakt het spelletje wel echt tof. In plaats van weg te lopen ga ik nu echt voor de zombikills, heerlijk, maakt dit spel imho al beter dan Dayz en Arma 3 breaking point. Genieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
millman schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 23:13:
Met de info dat je uit zombi killing wel de meeste loot kan halen maakt het spelletje wel echt tof. In plaats van weg te lopen ga ik nu echt voor de zombikills, heerlijk, maakt dit spel imho al beter dan Dayz en Arma 3 breaking point. Genieten!
jep daar ben ik dus vanavond ook achter gekomen.. denk 100> zombie's omgelegd te hebben per persoon.. waar we uit eindelijk 4 keys uit kregen. 3 loot kratten hebben we al gevonden.. we moeten er nog 1 bij een toxic cave?? :9

edit: blijkbaar is die niet toegankelijk :(

[ Voor 10% gewijzigd door spartacusNLD op 20-01-2015 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Kijk in de fix lijst spartatje! =] Die is dus gefixt!

De eerste quest uitgevoerd
Afbeeldingslocatie: http://imagedrop.nl/users/public/l20862beansgunp199.jpg

The bridge is ours!
Hhier begon de fun! Toen de eerste quest was uitgevoerd liepen we naar boven en zag ik echt 5 - 8 man daar rond rennen ik dacht dood en looten, met behulp van mijn bow en wat shots van een ar 15 paar kunnen uitroeien en de loot gepakt! Na het doden van zo'n 50 zombies nog twee keys kunnen vinden.
Afbeeldingslocatie: http://imagedrop.nl/users/public/s41694brudgev199.jpg

[ Voor 70% gewijzigd door green-tea op 21-01-2015 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
green-tea schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 09:17:
Kijk in de fix lijst spartatje! =] Die is dus gefixt!

De eerste quest uitgevoerd
[afbeelding]

The bridge is ours!
Hhier begon de fun! Toen de eerste quest was uitgevoerd liepen we naar boven en zag ik echt 5 - 8 man daar rond rennen ik dacht dood en looten, met behulp van mijn bow en wat shots van een ar 15 paar kunnen uitroeien en de loot gepakt! Na het doden van zo'n 50 zombies nog twee keys kunnen vinden.
[afbeelding]
>:) die bridge is idd wel goed om zombie loot te farmen

de update van vannacht heeft meer kapot gemaakt helaas dan gemaakt.. maar het probleem is gevonden en wordt gefixed :)

[ Voor 3% gewijzigd door spartacusNLD op 21-01-2015 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
Meer mensen hier die er niet opkomen? Krijg de hele tijd een error

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
GluonC schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 13:57:
Meer mensen hier die er niet opkomen? Krijg de hele tijd een error
servers zijn down :P https://twitter.com/j_smedley

Still working on 2 issues. Sorry for the extended downtime. Kind of issues that must be solved and not just go back to last patch.

[ Voor 23% gewijzigd door spartacusNLD op 21-01-2015 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

De regen in het spel is echt wel om te janken zo lelijk :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
spartacusNLD schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 14:03:
[...]

servers zijn down :P https://twitter.com/j_smedley

Still working on 2 issues. Sorry for the extended downtime. Kind of issues that must be solved and not just go back to last patch.
Aah kijk.
Wou net gaan kijken of er al meer loot te vinden was :)
Vanavond nog maar een poging wagen dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 651263

Servers zijn up !!!! Helaas zie ik nog steeds weing Eu servers :(

[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 651263 op 21-01-2015 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmeding
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-06 13:03
Anoniem: 651263 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 14:56:
Servers zijn up !!!! Helaas zie ik nog steeds weing Eu servers :(
Extra EU servers zouden tussen dinsdag-donderdag komen. Dus zal wel donderdagnacht worden denk ik.

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zmeding schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 15:06:
[...]

Extra EU servers zouden tussen dinsdag-donderdag komen. Dus zal wel donderdagnacht worden denk ik.
Al die rare glitches enzo er al uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
Anoniem: 604128 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 15:26:
[...]

Al die rare glitches enzo er al uit?
jep.. alleen t is nu altijd donker in huis terwijl het buiten licht is

edit:

‏@j_smedley
ETA on the EU servers is late in the day (Pacific time).

:9

[ Voor 18% gewijzigd door spartacusNLD op 21-01-2015 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrkleise
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-11-2024
zmeding schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 15:06:
[...]

EU servers zijn zojuist online gegaan. Battle Royale servers komen zo ook online als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mrkleise schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 06:03:
[...]

EU servers zijn zojuist online gegaan. Battle Royale servers komen zo ook online als het goed is.
Hoe werkt dat hele battleroyale verhaal nou?
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste