Hetzelfde principe als battle royale in Arma 3.Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 07:56:
[...]
Hoe werkt dat hele battleroyale verhaal nou?
[ Voor 9% gewijzigd door Sharpp op 22-01-2015 10:49 ]
Hetzelfde principe als battle royale in Arma 3.Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 07:56:
[...]
Hoe werkt dat hele battleroyale verhaal nou?
[ Voor 9% gewijzigd door Sharpp op 22-01-2015 10:49 ]
Verwijderd
Niet de gamemode zelf, hoe je erin komt etc.Sharpp schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 10:48:
[...]
Hetzelfde principe als battle royale in Arma 3.
[video]
Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 10:53:
[...]
Niet de gamemode zelf, hoe je erin komt etc.
https://www.h1z1.com/dev-...an-expect-in-early-accessEvent Tickets / Event Servers – We have many different types of servers that you can play on. One type (Event Servers) requires an Event Ticket which can be purchased for roughly 100SC ($1). At the start we have Battle Royale servers that you can play on. This is an awesome Last Man Standing kind of game that we think you'll really enjoy. You don't need to buy the tickets... you will earn them simply by playing H1Z1. If you like it and want to play that more, you can buy them. If you get good at it, we give you additional tickets for being near the top of the leaderboard after the end of a match.
Of je wacht totdat het spel af is. Dan is het gratis.glennvho schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 11:46:
Waar kan ik het spel goedkoper vinden als op steam? Ik zou het graag wel proberen maar € 20 vind ik een beetje veel voor een early acces. Op G2play kom ik alleen RU keys tegen...
Dan is 20 euro opeens niet veel, niet?glennvho schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 12:45:
Dat zal toch nog wel meer als een jaar duren denk ik?
Dit spel wordt voorlopig alleen via Steam aangeboden. De enige kans op goedkoper is om het te winnen in een van de populaire streams.glennvho schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 11:46:
Waar kan ik het spel goedkoper vinden als op steam? Ik zou het graag wel proberen maar € 20 vind ik een beetje veel voor een early acces. Op G2play kom ik alleen RU keys tegen...
allkeyshop is het wel goedkoper. Ik weet niet in hoeverre via VPN iets activeren legaal is?Rolfski schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 13:00:
[...]
Dit spel wordt voorlopig alleen via Steam aangeboden. De enige kans op goedkoper is om het te winnen in een van de populaire streams.
Ik zou voor tientjeswerk het niet riskeren om in de problemen te komen met je Stream account.zmeding schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 13:01:
allkeyshop is het wel goedkoper. Ik weet niet in hoeverre via VPN iets activeren legaal is?
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
VPN is puur alleen voor het activeren he. Daarna kan het uit. Maar goed ik heb hemzelf legaal via steam gekocht. Alleen vrienden allemaal via VPN.Rolfski schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 13:08:
Ik zou er mee uitkijken. SOE gebruikt hardware ID anti-cheat systemen en daarin nemen ze VPN services waarschijnlijk ook mee.
[ Voor 25% gewijzigd door Damian op 22-01-2015 14:05 ]
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
In principe kan dat systeem gebruikt worden om "ongewenst" activeren tegen te gaan.Maar als het bij anderen nu al prima werkt kan je er vanuit gaan dat het geen probleem is om goedkope keys via grijze import te kopen.zmeding schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 13:32:
[...]
VPN is puur alleen voor het activeren he. Daarna kan het uit. Maar goed ik heb hemzelf legaal via steam gekocht. Alleen vrienden allemaal via VPN.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
is een bug, loot respawned niet meer.GluonC schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 18:48:
Vinden jullie al meer loot? Ik heb vanmiddag 2uurtjes gespeeld maar nog steeds bijna niks te vinden?
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Is die bug er nog steeds?spartacusNLD schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 19:50:
[...]
is een bug, loot respawned niet meer.
5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D
was 2 dagen weg maar is weer terug gekomen..Team-RiNo schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 19:56:
[...]
Is die bug er nog steeds?![]()
Spelen jullie op de nieuwe EU servers overigens? Heb er net even 1 gejoined maar de lag was enorm..
[ Voor 15% gewijzigd door spartacusNLD op 22-01-2015 20:05 ]
Even logout doen (ingame) en de server weer joinen zonder het spel te herstarten, de lag is en blijft dan weg bij mij.Damian schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 20:59:
Wat een crap spel voorlopig, een uur rondgelopen maar weer geen zak gevonden. Maar weer wachten op de volgende patch... EU Servers zijn niet speeldbaar, had net een vertraging van een minuut met het openen van containers e.d.
jammer, had van een bedrijf waar de naam Sony aan vast zit toch iets meer verwacht...
5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D
Ja het is een alpha maar na wat ik nu gespeeld heb heeft dayz nog wel behoorlijk wat streepjes voor.Brother Lorien schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 21:34:
Niet om lullig te doen maar ik van Dayz Standalone toch wel wat meer verwacht gezien bohemia erachter zit en de maker van de DayZ mod.
Wat zieden ze ook alweer veel bij Dayz Sa? .....
Oh ja: Its alpha!
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Mjah vrolijke vriend, dat geef ik ook aan, vandaar het woord voorlopigBrother Lorien schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 21:34:
Niet om lullig te doen maar ik van Dayz Standalone toch wel wat meer verwacht gezien bohemia erachter zit en de maker van de DayZ mod.
Wat zieden ze ook alweer veel bij Dayz Sa? .....
Oh ja: Its alpha!
[ Voor 42% gewijzigd door spartacusNLD op 23-01-2015 11:40 ]
Is Kos niet iets wat van de tegenspeler afhangt. Ook binnen SA kan ik Kos spelen.SouLLeSSportal schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 00:16:
[...]
Ja het is een alpha maar na wat ik nu gespeeld heb heeft dayz nog wel behoorlijk wat streepjes voor.
Iets betere hitreg, van en naar zombies, veel lagere kos mentaliteit, tenminste wat moois om te zien als je speelt. kwam een groepje tegen die woest aan het timmeren waren aan hun campement. lol ze zagen me gelukkig niet.
Uiteraard hangt dit van de tegenspelers af maar ik merk gewoon dat vrijwel iedereen die ik tegenkom zonder wat te zeggen gelijk begint aan te vallen. Dat heb je ook in dayz maar naar mijn ervaring minder. Dit komt wellicht ook doordat eten lastiger te vinden is in het begin zonder dat je een rabbit trap etc hebt. Dit zal nog wel wat gaan afnemen zodra men wat betere loot heeft en basebuilding van de grond komt. Maar voor nu vind ik het juist omdat je de game wilt ontdekken averechts dat je dan van kos uitgaat ook al ben ik nooit als eerste hostile geweest tov andere spelers. Probeer hier altijd de survivor rol te spelen maar zolang er te weinig loot is schiet dat niet echt op blijkbaar. Gaf lvlcap ook al aan, kos loont gewoon nog te veel.Norinco schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 13:21:
[...]
Is Kos niet iets wat van de tegenspeler afhangt. Ook binnen SA kan ik Kos spelen.
1 ding die H1Z1 voor heeft op SA, er zijn nog geen cheaters binnen H1Z1. Al weet ik niet hoe lang dat nog duurt.
[ Voor 7% gewijzigd door SouLLeSSportal op 23-01-2015 13:32 ]
Cheaters zijn al gesignaleerd helaas. Speedhacks, wallhacks etcNorinco schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 13:21:
[...]
Is Kos niet iets wat van de tegenspeler afhangt. Ook binnen SA kan ik Kos spelen.
1 ding die H1Z1 voor heeft op SA, er zijn nog geen cheaters binnen H1Z1. Al weet ik niet hoe lang dat nog duurt.
Controleer de controleurs
'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'
dit had ik eerst ook op mijn laptop met een nvidea GTX860m 2GB GPU.green-tea schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 10:23:
Wel jammer en vreemd dat ik dit spel amper lekker kan spelen op de laptop al staat alles op low. DayZ standalone kan ik op medium/high spelen met 15-20fps. Nog niet echt lekker geoptimaliseerd dus.
Thanks zal het eens proberen. Heb een GT 650M zou toch aardig moeten draaien.spartacusNLD schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 13:39:
[...]
dit had ik eerst ook op mijn laptop met een nvidea GTX860m 2GB GPU.
draaide voor geen meter, wat ik gedaan heb:
- spel opnieuw geïnstalleerd
- nvidea configuratiescherm geopend (bureaublad rechtermuisklik)
- 3D instellingen beheren
- bij ''selecteer een aan te passen programma'' H1Z1 kiezen
- dan bij 3 '' geef de instellingen voor dit programma'' het je ene scroll veldt
in dat velt moet je zoeken naar ''energiebeheermodus'' die moet je op ''verkies optimale prestatie'' zetten
dit heeft mijn van low 15 fps naar high 40 fps gebracht..
Ik wil wel meedoen ben benieuwd naar de crafting mechanics. Op dit moment is het alleen maar verdedigen met bow and arrow. Heb gisteren iedereen vriendelijk benaderd zo'n 30 mensen en slechts 1 ervan schoot mij niet af. De meeste mensen deden in eerste instantie vriendelijk om me na zo'n 10 minuten in mijn rug te knallen. Ik word redelijk paranoïdegreen-tea schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 15:25:
[...]
Thanks zal het eens proberen.
Wie doen er dinsdag avond (18:30/19:00 tot 22:00/23:00) mee met het bouwen van een base?
Controleer de controleurs
Beetje zoals in Rust, soms liep je dan rond en kwam er een nieuwe speler aanrennen (althans dat denk je)Livecrew011 schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 15:33:
[...]
Ik wil wel meedoen ben benieuwd naar de crafting mechanics. Op dit moment is het alleen maar verdedigen met bow and arrow. Heb gisteren iedereen vriendelijk benaderd zo'n 30 mensen en slechts 1 ervan schoot mij niet af. De meeste mensen deden in eerste instantie vriendelijk om me na zo'n 10 minuten in mijn rug te knallen. Ik word redelijk paranoïde
Vanavond ff geen H1Z1 maar ga ik de wereld record poging van die andere SOE game, Planetside 2, doen.Brother Lorien schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 15:35:
Iemand zin om vanavond te spelen?
Zoja , op welke server?
[ Voor 29% gewijzigd door Rolfski op 24-01-2015 16:30 ]
[ Voor 14% gewijzigd door SouLLeSSportal op 25-01-2015 03:50 ]
vuisten gebruiken, altijd vuisten, dan kun je veel sneller om hem heen lopen.Brother Lorien schreef op zondag 25 januari 2015 @ 16:17:
Vandaag weer paar uurtjes gespeeld en ben van ellende maar weer gestopt.
Spel zelf is leuk , maar de hoeveelheid KOS is irritant.
Mensen communiceren ook gewoon niet.
Denk je helemaal afgezonderd ff een vuurtje te stoken voor water en eten...*twang* dood...
Iemand schiet een pijl en mist, je rent erop af met een fireaxe en geeft een hak op z'n kop...niks, kerel schiet nog een keer headschot ...dood
Ik heb trouwens best wel wat crowbars en bijlen gevonden op Rotterdam server.
Ben 1 Nederlandse kerel tegen gekomen met de naam vluggejapie maar die schoot ook maar direct
`Stronkie schreef op zondag 25 januari 2015 @ 17:53:
what is KOS ??? lol
Ik krijg het idee dat malee wapens zoals bijlen minder damage doen dan je zou verwachten. KOS is nu erg irritant omdat je met een boog/vuurwapen vrijwel even snel rent als iemand zonder.Brother Lorien schreef op zondag 25 januari 2015 @ 16:17:
Vandaag weer paar uurtjes gespeeld en ben van ellende maar weer gestopt.
Spel zelf is leuk , maar de hoeveelheid KOS is irritant.
Mensen communiceren ook gewoon niet.
Denk je helemaal afgezonderd ff een vuurtje te stoken voor water en eten...*twang* dood...
Iemand schiet een pijl en mist, je rent erop af met een fireaxe en geeft een hak op z'n kop...niks, kerel schiet nog een keer headschot ...dood
Ik heb trouwens best wel wat crowbars en bijlen gevonden op Rotterdam server.
Ben 1 Nederlandse kerel tegen gekomen met de naam vluggejapie maar die schoot ook maar direct
Verwijderd
Stronkie schreef op zondag 25 januari 2015 @ 18:58:
Ik speel op een PVE server.. Maar de loot is nog steeds bagger slecht.. enige wat je vind zijn sunglasses
Hebben jullie dan al een crowbar kunnen vinden? Ik heb eindelijk wat metal shards en scrap metal in bezit door een airdrop als eerste weten te looten.BabyXL schreef op zondag 25 januari 2015 @ 23:43:
Mijn maten en ik vinden genoeg loot hoor. Op het moment zijn we ff bezig een metal base te bouwen. Ik denk dat je gewoon de onderkant vd map moet laten voor wat het is en een beetje boven moet gaan zoeken.
We hadden er 3, behoorlijk wat scrap metal van auto's weten af te halen ermee. nu nog een over.Sharpp schreef op maandag 26 januari 2015 @ 09:34:
[...]
Hebben jullie dan al een crowbar kunnen vinden? Ik heb eindelijk wat metal shards en scrap metal in bezit door een airdrop als eerste weten te looten.
De zombies en sfeer als je erbij in de buurt komt is idd wel beter, en het hele builden en craften is natuurlijk veel uitgebreider maar voor de rest vind ik het nog wat magertjes tov dayz. Ik zie nu zelf ook wel dat die vergelijking niet echt opgaat. Het is toch een wat andere insteek qua game.mathiasv91 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 10:38:
Ik vind de ambient sound en het gevoel van H1Z1 zoveel beter dan DayZ. Echter zoals meer mensen hier aangeven vind ik in een speelsessie van 2/3 uur amper iets....
Als ik op een low pop server speel heb ik echt geen probleem om loot te vinden.Stronkie schreef op zondag 25 januari 2015 @ 18:58:
Ik speel op een PVE server.. Maar de loot is nog steeds bagger slecht.. enige wat je vind zijn sunglasses
met een hammer kun je crowbar reparerenBabyXL schreef op maandag 26 januari 2015 @ 10:04:
[...]
We hadden er 3, behoorlijk wat scrap metal van auto's weten af te halen ermee. nu nog een over.
Op de servers waar ik speel is echt niks te vinden, ook allemaal low pop. Ik kom nu ook geen canned food meer tegen en zeer weinig bottles, deze vond ik eind vorige week nog wel en een crowbar heb ik al sinds vorige week zaterdag niet meer gezien.Rolfski schreef op maandag 26 januari 2015 @ 12:24:
[...]
Als ik op een low pop server speel heb ik echt geen probleem om loot te vinden.
Als ze nou gewoon wat meer melee weapons scrap metal laten produceren met hogere damage rate dat je wapen sneller kapot is, zou heel wat schelen. Nu ben je enorm beperkt in hoe je dus idd scrap metal kan verkrijgen.Team-RiNo schreef op maandag 26 januari 2015 @ 19:56:
[...]
Op de servers waar ik speel is echt niks te vinden, ook allemaal low pop. Ik kom nu ook geen canned food meer tegen en zeer weinig bottles, deze vond ik eind vorige week nog wel en een crowbar heb ik al sinds vorige week zaterdag niet meer gezien.
Wellicht dat het verschilt per server, er is iig iets mis met de loot. Ik heb zo eigenlijk geen zin meer om spelen gezien ook crafting helemaal stil ligt zonder metal scraps.
Ik zit sinds 2 dagen op de low pop server Sheffield (die met die Sauron toren basis)Team-RiNo schreef op maandag 26 januari 2015 @ 19:56:
[...]
Op de servers waar ik speel is echt niks te vinden, ook allemaal low pop. Ik kom nu ook geen canned food meer tegen en zeer weinig bottles, deze vond ik eind vorige week nog wel en een crowbar heb ik al sinds vorige week zaterdag niet meer gezien.
Wellicht dat het verschilt per server, er is iig iets mis met de loot. Ik heb zo eigenlijk geen zin meer om spelen gezien ook crafting helemaal stil ligt zonder metal scraps.
Grappig, als ik één ding echt FANTASTISCH vind aan Day Z en waarom ik het blijf spelen, dan is het de sfeer en variatie van het spel. Het feit dat je op zo'n grote kaart aan je omgeving kan zien waar je bent (en het dus uniek genoeg is) vind ik echt goed gelukt. H1Z1 vind ik tot nu toe één grote generieke brei zonder sfeer...mathiasv91 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 10:38:
Ik vind de ambient sound en het gevoel van H1Z1 zoveel beter dan DayZ. Echter zoals meer mensen hier aangeven vind ik in een speelsessie van 2/3 uur amper iets....
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Ik ervaar bij H1Z1 net zo goed die post apocalyptische sfeer.Luuk1983 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 10:36:
[...]
Grappig, als ik één ding echt FANTASTISCH vind aan Day Z en waarom ik het blijf spelen, dan is het de sfeer en variatie van het spel. Het feit dat je op zo'n grote kaart aan je omgeving kan zien waar je bent (en het dus uniek genoeg is) vind ik echt goed gelukt. H1Z1 vind ik tot nu toe één grote generieke brei zonder sfeer...
Ja, sinds gisteren stapels kunnen looten. In wrecked cars is ook genoeg scap metal te vindenGluonC schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:37:
Er is dus weer meer loot te vinden ?
Dan ga ik het nog een kans geven
Ow, cool! wist ik niet. Ook met de hamer die ik zelf kan bouwen?
Houdt het wel achter in het hoofd dat het een alpha is maar al die kut script kiddies verzieken het weer voor serieus spelende en testende spelers. Zo jammer dat dit in elk fucking spel zoveel gedaan wordt.green-tea schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 20:27:
Ok ik ben klaar met dit spel... Heb zoveel stuff gespaard en het stikt van de hackers.
Ik snap je standpunt hoor, maar ook die script kiddies horen bij het testen en zijn misschien nog wel belangrijker als kan ik dit of dat al bouwenSouLLeSSportal schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 20:52:
[...]
Houdt het wel achter in het hoofd dat het een alpha is maar al die kut script kiddies verzieken het weer voor serieus spelende en testende spelers. Zo jammer dat dit in elk fucking spel zoveel gedaan wordt.
[ Voor 37% gewijzigd door Brother Lorien op 28-01-2015 21:55 ]
In feite is dit dezelfde aanpak van Day Z: info verzamelen en dan alles zo goed mogelijk dichten voor een zo veilig mogelijk spel als het gereleased wordt. Maar ik heb het wel idee als ik hier de post lees dat het probleem veel groter is dan het ooit in Day Z geweest is.Brother Lorien schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 21:52:
Het is een tactische move van Sony om niet direct hackers aan te pakken.
Ze zijn gewoon op dit moment informatie aan het verzamelen met betrekking tot de hacks/cracks die gebruikt worden.
De servers zijn in eigen beheer van Sony en niet zoals bij Dayz Sa in beheer van derden.
Ik vrees ook dat zodra de gaten die ze gevonden hebben gedicht worden en detectie aangezet word het hacken redelijk snel op zal lossen.
laggers zijn ook erg lastig van hackers te onderscheiden, sommige spelers stuiteren je hele beeld door maar zijn geen hackers anders was ik toen al gelijk dood geweest, maar 10,20 is schromelijke onderschatting gok ik. je mag daar minimaal wel een nul achter zetten zoniet wellicht 2.green-tea schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 09:17:
Script kiddies / hackers zijn er misschien 10-20 in het hele spel. Niet 10-20 per server.. Het bedenken en ontwikkelen van hack software kan ik de fun nog van begrijpen maar het als buitenstaandard gebruiken.. Whats the fun?
Ga ik ook maar weer eens kijken vanavondGluonC schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:37:
Er is dus weer meer loot te vinden ?
Dan ga ik het nog een kans geven
Een base bouwen natuurlijk!Rudolf schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:56:
Gisteren ook een 2 uurtjes gespeeld. Ik kan bevestigen dat er veel meer loot is. (speel zelf op een medium server) Eigenlijk weer iets te veel van het goede. Binnen 20 minuten had ik een backpack, een gun met 60 kogels, kon ik mijn eigen axes craften. Fikkie gestookt en een shitload aan vlees gemaakt en 3 flesjes water en zat ik al te denken: "okee wat nu?"
[ Voor 53% gewijzigd door SouLLeSSportal op 30-01-2015 01:00 ]
Dit is wel tof idd.
Ik had gister ook een dik hartkloppingen moment, liep beetje tralala door de bossen te hossen, veld over, zie rechts een basis en komt er opeens een groep van 5 man allemaal met ar15 de heuvel oprennen, dus ik mijn mijn kleine pistooltje (gelukkig niet in de hand) gelijk handjes omhoog, die lui begroeten en friendly spammenDjehoetie schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 10:43:
[...]
Dit is wel tof idd.
Heb hier nu meer fun mee als met dayz , al kom je nu wel erg veel spullen tegen.
Je kan iig wel alles craften nu.
Gisteren kwam ik nog een nederlander tegen , begint volop op me te schieten , hij had volgens mij niet verwacht dat ik een wapen bij me had.
Dus ik schoot hem uiteindelijk neer , zegt ie.... ''pfftt... ik haat gasten die killen on sight''
NiceSouLLeSSportal schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 10:54:
[...]
Ik had gister ook een dik hartkloppingen moment, liep beetje tralala door de bossen te hossen, veld over, zie rechts een basis en komt er opeens een groep van 5 man allemaal met ar15 de heuvel oprennen, dus ik mijn mijn kleine pistooltje (gelukkig niet in de hand) gelijk handjes omhoog, die lui begroeten en friendly spammenwerd niet eens gekilled. Daarna freshspawn in woning tegengekomen, ook beetje mee gecommuniceerd, in de woonkamer laten staan wachten tot ik klaar was met looten. Wilde de camo broek wel graag meenemen dus eerst ding leeghalen en dan omwisselen.
Was ook een first time voor mij wat dat betreft. daarvoor was het 4x in 5 min kos.
Wat ik nog wel verschrikkelijk irritant vind is dat ze geen mogelijkheid nog bieden de kleding met spul te droppen zoals in dayz kan. Nu moet je heel omslachtig te werk gaan om te zorgen dat je kleding kan switchen.
Zou me niet verbazen als dat de spawn arena is van Battle Royale mode.SouLLeSSportal schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 12:50:
Heeft men dit al voorbij zien komen?
kwam het in het noordwesten tegen tegen de grens aan toen ik over een berg heen liep.
[afbeelding]
http://www.twitch.tv/pr0faker/c/5995910
Klinkt niet onlogisch, de ruimte is denk ik zo 200x200x200 meter in grootte.Rolfski schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 17:23:
[...]
Zou me niet verbazen als dat de spawn arena is van Battle Royale mode.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq