[PC] H1Z1

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-12-2023
Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 07:56:
[...]

Hoe werkt dat hele battleroyale verhaal nou?
Hetzelfde principe als battle royale in Arma 3.

[ Voor 9% gewijzigd door Sharpp op 22-01-2015 10:49 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sharpp schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 10:48:
[...]

Hetzelfde principe als battle royale in Arma 3.

[video]
Niet de gamemode zelf, hoe je erin komt etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 10:53:
[...]

Niet de gamemode zelf, hoe je erin komt etc.
Event Tickets / Event Servers – We have many different types of servers that you can play on. One type (Event Servers) requires an Event Ticket which can be purchased for roughly 100SC ($1). At the start we have Battle Royale servers that you can play on. This is an awesome Last Man Standing kind of game that we think you'll really enjoy. You don't need to buy the tickets... you will earn them simply by playing H1Z1. If you like it and want to play that more, you can buy them. If you get good at it, we give you additional tickets for being near the top of the leaderboard after the end of a match.
https://www.h1z1.com/dev-...an-expect-in-early-access

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:58
Waar kan ik het spel goedkoper vinden als op steam? Ik zou het graag wel proberen maar € 20 vind ik een beetje veel voor een early acces. Op G2play kom ik alleen RU keys tegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
glennvho schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 11:46:
Waar kan ik het spel goedkoper vinden als op steam? Ik zou het graag wel proberen maar € 20 vind ik een beetje veel voor een early acces. Op G2play kom ik alleen RU keys tegen...
Of je wacht totdat het spel af is. Dan is het gratis.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Dat zal toch nog wel meer als een jaar duren denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-03 12:51
glennvho schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 12:45:
Dat zal toch nog wel meer als een jaar duren denk ik?
Dan is 20 euro opeens niet veel, niet? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-08 03:44
glennvho schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 11:46:
Dit spel wordt voorlopig alleen via Steam aangeboden. De enige kans op goedkoper is om het te winnen in een van de populaire streams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmeding
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-06 13:03
Rolfski schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 13:00:
[...]

Dit spel wordt voorlopig alleen via Steam aangeboden. De enige kans op goedkoper is om het te winnen in een van de populaire streams.
allkeyshop is het wel goedkoper. Ik weet niet in hoeverre via VPN iets activeren legaal is?

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:17
zmeding schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 13:01:
allkeyshop is het wel goedkoper. Ik weet niet in hoeverre via VPN iets activeren legaal is?
Ik zou voor tientjeswerk het niet riskeren om in de problemen te komen met je Stream account.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Ik zou er mee uitkijken. SOE gebruikt hardware ID anti-cheat systemen en daarin nemen ze VPN services waarschijnlijk ook mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmeding
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-06 13:03
Rolfski schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 13:08:
Ik zou er mee uitkijken. SOE gebruikt hardware ID anti-cheat systemen en daarin nemen ze VPN services waarschijnlijk ook mee.
VPN is puur alleen voor het activeren he. Daarna kan het uit. Maar goed ik heb hemzelf legaal via steam gekocht. Alleen vrienden allemaal via VPN.

Maar goed 20 euro is daarentegen niet heel veel voor een spel, het is alleen nog niet af.
Of je wacht 2 jaar wanneer het f2p is.

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:50

Damian

Insane Obtrusion

Vanavond maar weer eens even rondkijken of het beter geworden is. Wil nu toch wel eens echte loot vinden naast datgene wat ik al zelf in elkaar gedraaid heb met dingen uit het bos :P Heb al wel een politie auto zien staan, maar uiteraard niet de benodigde onderdelen om het ding ook werkelijk te gebruiken :P

[ Voor 25% gewijzigd door Damian op 22-01-2015 14:05 ]

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
zmeding schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 13:32:
[...]

VPN is puur alleen voor het activeren he. Daarna kan het uit. Maar goed ik heb hemzelf legaal via steam gekocht. Alleen vrienden allemaal via VPN.
In principe kan dat systeem gebruikt worden om "ongewenst" activeren tegen te gaan.Maar als het bij anderen nu al prima werkt kan je er vanuit gaan dat het geen probleem is om goedkope keys via grijze import te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:26

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
een goede manier om alle info bij te houden is : http://tracker.h1z1.fr/

alle tweats en reddit post's van devs worden daar weergegeven

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-06 07:36
Vinden jullie al meer loot? Ik heb vanmiddag 2uurtjes gespeeld maar nog steeds bijna niks te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Op welke servers spelen jullie?

Ik ben ook nog aan het uitzoeken hoe ik mijn graphics en controls kan aanpassen... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
GluonC schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 18:48:
Vinden jullie al meer loot? Ik heb vanmiddag 2uurtjes gespeeld maar nog steeds bijna niks te vinden?
is een bug, loot respawned niet meer.

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Team-RiNo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:04
spartacusNLD schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 19:50:
[...]

is een bug, loot respawned niet meer.
Is die bug er nog steeds? :F

Spelen jullie op de nieuwe EU servers overigens? Heb er net even 1 gejoined maar de lag was enorm..

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
Team-RiNo schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 19:56:
[...]

Is die bug er nog steeds? :F

Spelen jullie op de nieuwe EU servers overigens? Heb er net even 1 gejoined maar de lag was enorm..
was 2 dagen weg maar is weer terug gekomen..

het starttopic heeft wat betere video's vanaf nu.. als mensen nog crafting website's hebben hoor ik het graag!

[ Voor 15% gewijzigd door spartacusNLD op 22-01-2015 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Wat een crap spel voorlopig, een uur rondgelopen maar weer geen zak gevonden. Maar weer wachten op de volgende patch... EU Servers zijn niet speeldbaar, had net een vertraging van een minuut met het openen van containers e.d.

jammer, had van een bedrijf waar de naam Sony aan vast zit toch iets meer verwacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brother Lorien
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09-2022
Niet om lullig te doen maar ik van Dayz Standalone toch wel wat meer verwacht gezien bohemia erachter zit en de maker van de DayZ mod. :)

Wat zieden ze ook alweer veel bij Dayz Sa? .....

Oh ja: Its alpha! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Team-RiNo
Damian schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 20:59:
Wat een crap spel voorlopig, een uur rondgelopen maar weer geen zak gevonden. Maar weer wachten op de volgende patch... EU Servers zijn niet speeldbaar, had net een vertraging van een minuut met het openen van containers e.d.

jammer, had van een bedrijf waar de naam Sony aan vast zit toch iets meer verwacht...
Even logout doen (ingame) en de server weer joinen zonder het spel te herstarten, de lag is en blijft dan weg bij mij.

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-08 00:15

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Brother Lorien schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 21:34:
Niet om lullig te doen maar ik van Dayz Standalone toch wel wat meer verwacht gezien bohemia erachter zit en de maker van de DayZ mod. :)

Ja het is een alpha maar na wat ik nu gespeeld heb heeft dayz nog wel behoorlijk wat streepjes voor.
Iets betere hitreg, van en naar zombies, veel lagere kos mentaliteit, tenminste wat moois om te zien als je met run simulator bezig bent.
Je hoeft niet elk kastje door te zoeken om de loot te vinden.
Zombies spawnen niet 3 sec nadat je een groepje hebt afgeschoten bij een gebouw.
Had ik kos al gemeld? enige wat iedereen doet man, zo kansloos, zelfs als je complete bambi bent. (op 1 duitser na dan)
Je hebt ook veel minder cover omdat de game gewoon niet zo mooi de omgeving rendered.
Geluid is ook nog erg matig

Wat wel leuk is is het craften, discovery gedeelte. daarnaast het basebuilding gedeelte als je met wat lui speelt. kwam een groepje tegen die woest aan het timmeren waren aan hun campement. lol ze zagen me gelukkig niet.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Brother Lorien schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 21:34:

Mjah vrolijke vriend, dat geef ik ook aan, vandaar het woord voorlopig ;) Heb zelf DayZ SA vanaf release ook gespeeld dus weet hoe het kan gaan.

Vind alleen de vergelijking tussen DayZ en H1Z1 steeds minder kloppen want het is eigenlijk gewoon niet vergelijkbaar. Ik vind dat je H1Z1 eerder moet vergelijken met Rust, wat toch echt meer in de buurt komt van deze game. Voorlopig voelt ie ook gewoon hetzelfde aan als Rust, maar dan met af en toe een willekeurig spawnende groep zombies. Allebei zon "cartoony" gevoel. Het gevoel dat er in DayZ is, is er niet, en zal er ook niet komen gok ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
chaos: http://www.twitch.tv/goodideagaming

niet normaal :D 20+ mensen die vechten om airdrops.. en de streamer koopt steeds airdrops echt grappig :+

[ Voor 42% gewijzigd door spartacusNLD op 23-01-2015 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norinco
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04-09 15:13
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 00:16:
[...]

Ja het is een alpha maar na wat ik nu gespeeld heb heeft dayz nog wel behoorlijk wat streepjes voor.
Iets betere hitreg, van en naar zombies, veel lagere kos mentaliteit, tenminste wat moois om te zien als je speelt. kwam een groepje tegen die woest aan het timmeren waren aan hun campement. lol ze zagen me gelukkig niet.
Is Kos niet iets wat van de tegenspeler afhangt. Ook binnen SA kan ik Kos spelen.
1 ding die H1Z1 voor heeft op SA, er zijn nog geen cheaters binnen H1Z1. Al weet ik niet hoe lang dat nog duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Norinco schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 13:21:
[...]

Is Kos niet iets wat van de tegenspeler afhangt. Ook binnen SA kan ik Kos spelen.
1 ding die H1Z1 voor heeft op SA, er zijn nog geen cheaters binnen H1Z1. Al weet ik niet hoe lang dat nog duurt.
Uiteraard hangt dit van de tegenspelers af maar ik merk gewoon dat vrijwel iedereen die ik tegenkom zonder wat te zeggen gelijk begint aan te vallen. Dat heb je ook in dayz maar naar mijn ervaring minder. Dit komt wellicht ook doordat eten lastiger te vinden is in het begin zonder dat je een rabbit trap etc hebt. Dit zal nog wel wat gaan afnemen zodra men wat betere loot heeft en basebuilding van de grond komt. Maar voor nu vind ik het juist omdat je de game wilt ontdekken averechts dat je dan van kos uitgaat ook al ben ik nooit als eerste hostile geweest tov andere spelers. Probeer hier altijd de survivor rol te spelen maar zolang er te weinig loot is schiet dat niet echt op blijkbaar. Gaf lvlcap ook al aan, kos loont gewoon nog te veel.
Er zouden meer rugzakken etc moeten zijn te vinden, ik heb nu in 3 uur tijd 1 gevonden en 5 min van kunnen genieten totdat ik 2 lui tegen kwam die mij gelijk doorzeefden.

[ Voor 7% gewijzigd door SouLLeSSportal op 23-01-2015 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livecrew011
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-07-2024
Norinco schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 13:21:
[...]

Cheaters zijn al gesignaleerd helaas. Speedhacks, wallhacks etc

Controleer de controleurs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brother Lorien
Het gevoel van Dayz zal ook niet kunnen komen:
Dayz gaat max 100 man aan kunnen per server ...met moeite, H1Z1 kan veel meer mensen aan.
Dayz is inderdaad simulator wise veel meer sim dan h1z1 , ik denk dat je ze daarom ook niet kan vergelijken qua game.
Ik vind dat Dayz en H1Z1 beide sandbox games met een zombie inslag zijn, echter dat daar de raak vlakken eindigen: de opzet server wise is anders, geen centrale hive, daardoor geen server hoppen voor gear, als de maps van Planetside 1 en 2 een indicatie mag zijn gaat/kan H1Z1 ook vele malen groter worden dan chernarus is.
Mensen die state of decay leuk vinden/vonden zullen denk ik ook eerder H1Z1 leuker vinden , dan Dayz.
Ik heb ruim 400 uren in dayz sa en ongeveer net zoveel in de mod (plus verscheidene aanvullingen erop) en een eigenlijk zijn er te weinig spelers per virtueele km in dayz sa en mod om het echt spannend en uitdagend te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Las net dat DayZ al 3 miljoen keer over de toonbank is gegaan terwijl de game pas in 2016 uitkomt. Jeez, voor dat geld mogen ze wel een beetje opschieten. De eerste 150 bans zijn al de deur uit btw.

Ben overigens beniewd of de loot patch vandaag het probleem eindelijk gaat fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brother Lorien
Net even aan het spelen geweest op purgatory en ik vond redelijk wat loot: bijlen (groot en klein), pistool + ammo , eten etc etc.
Het lijkt er dus op dat de patch toch wel het een en ander verholpen heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Wel jammer en vreemd dat ik dit spel amper lekker kan spelen op de laptop al staat alles op low. DayZ standalone kan ik op medium/high spelen met 15-20fps. Nog niet echt lekker geoptimaliseerd dus.

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-09 00:12

millman

6708Mhz @ -185c

Greentea, daarvoor heeft Steam de streamservice in het leven geroepen, je kan vanuit steam op je laptop h1z1 openen, dan wordt ie op je desktop gerendered, bied weinig uitkomst voor onderweg, maar het is een begin.

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
green-tea schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 10:23:
Wel jammer en vreemd dat ik dit spel amper lekker kan spelen op de laptop al staat alles op low. DayZ standalone kan ik op medium/high spelen met 15-20fps. Nog niet echt lekker geoptimaliseerd dus.
dit had ik eerst ook op mijn laptop met een nvidea GTX860m 2GB GPU.
draaide voor geen meter, wat ik gedaan heb:

- spel opnieuw geïnstalleerd
- nvidea configuratiescherm geopend (bureaublad rechtermuisklik)
- 3D instellingen beheren
- bij ''selecteer een aan te passen programma'' H1Z1 kiezen
- dan bij 3 '' geef de instellingen voor dit programma'' het je ene scroll veldt
in dat velt moet je zoeken naar ''energiebeheermodus'' die moet je op ''verkies optimale prestatie'' zetten

dit heeft mijn van low 15 fps naar high 40 fps gebracht.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman

millman

6708Mhz @ -185c

Meh, het is nu alweer een cheatfest. wallhack/flyhack... damn.. https://www.youtube.com/watch?v=qEd1UIXb3mY

Liep hier net tegen aan met een maat. geen ontkomen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
spartacusNLD schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 13:39:
[...]

dit had ik eerst ook op mijn laptop met een nvidea GTX860m 2GB GPU.
draaide voor geen meter, wat ik gedaan heb:

- spel opnieuw geïnstalleerd
- nvidea configuratiescherm geopend (bureaublad rechtermuisklik)
- 3D instellingen beheren
- bij ''selecteer een aan te passen programma'' H1Z1 kiezen
- dan bij 3 '' geef de instellingen voor dit programma'' het je ene scroll veldt
in dat velt moet je zoeken naar ''energiebeheermodus'' die moet je op ''verkies optimale prestatie'' zetten

dit heeft mijn van low 15 fps naar high 40 fps gebracht.. :)
Thanks zal het eens proberen. Heb een GT 650M zou toch aardig moeten draaien.

Wie doen er dinsdag avond (18:30/19:00 tot 22:00/23:00) mee met het bouwen van een base?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livecrew011
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-07-2024
green-tea schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 15:25:
[...]

Thanks zal het eens proberen.

Wie doen er dinsdag avond (18:30/19:00 tot 22:00/23:00) mee met het bouwen van een base?
Ik wil wel meedoen ben benieuwd naar de crafting mechanics. Op dit moment is het alleen maar verdedigen met bow and arrow. Heb gisteren iedereen vriendelijk benaderd zo'n 30 mensen en slechts 1 ervan schoot mij niet af. De meeste mensen deden in eerste instantie vriendelijk om me na zo'n 10 minuten in mijn rug te knallen. Ik word redelijk paranoïde :)

Controleer de controleurs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brother Lorien
Iemand zin om vanavond te spelen?
Zoja , op welke server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-09 14:59
Livecrew011 schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 15:33:
[...]

Ik wil wel meedoen ben benieuwd naar de crafting mechanics. Op dit moment is het alleen maar verdedigen met bow and arrow. Heb gisteren iedereen vriendelijk benaderd zo'n 30 mensen en slechts 1 ervan schoot mij niet af. De meeste mensen deden in eerste instantie vriendelijk om me na zo'n 10 minuten in mijn rug te knallen. Ik word redelijk paranoïde :)
Beetje zoals in Rust, soms liep je dan rond en kwam er een nieuwe speler aanrennen (althans dat denk je)
compleet naakt en vraagt om wat eten omdat hij net begonnen is, nou jij met je goeie wil duikt je inventory in en op dat moment trekt hij een shotgun uit z'n (??) en schiet hij je hoofd vol met lood. :+

Ik hoop dat het KOS gehalte gaat dalen dmv meer loot of misschien iets van classes zodat je elkaar ook echt nodig hebt? Nu is het inderdaad makkelijker om iemand een kogel te geven ipv zelf spullen zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Ik heb gisteren een paar uur gespeeld en eindelijk kan je nu een beetje looten en craften. NPC's zijn wel irritanter geworden trouwens. Ik had regelmatig voor kilometers lang beren, wolven en zombies achter me aan zitten.

Wel lachen trouwens dat SOE vroeg om EU servernamen te verzinnen en ze mijn Amsterdamned suggestie hebben overgenomen :)
Brother Lorien schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 15:35:
Iemand zin om vanavond te spelen?
Zoja , op welke server?
Vanavond ff geen H1Z1 maar ga ik de wereld record poging van die andere SOE game, Planetside 2, doen.

[ Voor 29% gewijzigd door Rolfski op 24-01-2015 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Weer een uur rondgelopen, 3 dorpen aangedaan, maar 1 bijl gevonden, verder helemaal niets :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
Ik heb een klein uurtje weer gespeeld maar kreeg er ook weer snel genoeg van. Was inderdaad nog steeds niks te vinden, en werd al meteen achterna gezeten en vervolgens door iemand anders dood geschoten. Dit haalt voor mij heel erg het plezier uit de game.
Dan maar weer verder met DayZ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kci
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:23

Kci

Ik heb het spel net gekocht.
Ziet er allemaal gaaf uit, maar helaas momenteel voor mij onspeelbaar.
Het spel ( en daarbij mn pc ) slaat helemaal vast na een minuutje of 10 spelen.

Volgens de forums hebben er meer mensen last van. Hier ook ?
Hopen dat ze het snel fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-08 17:27
Leuk voor uurtje of 2 maar nadat ik dood ben gegaan geen zin meer om opnieuw te beginnen bij dayz had ik meer het gevoel om wel snel weer te beginnen en vlug naar het gebied gaan waar ik ben afgeschoten om heel mischien mijn backpack terug te pakken/vinden..

Mischien wordt H1Z1 ook verslavend om veel uurtjes te spelen maar voor nu nee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Ze hebben nu beren toegevoegd super link!

Ik weet niet welk welk spel jullie spelen. Ik heb vandaag miss 39 minuten gespeeld. Hier heb ik drie zombies gedood.

Gevonden;
- 12 scraps of clothes
- water
- Diverse medicijnen troep
- Zout
- Naai gebeuren
- Hunting rifle
- Hand pistool
- Mes
- eten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Na alweer uurtje of 4 het spel geprobeerd te hebben, zijn de kos problemen ietsje minder maar nog steeds achterlijk veel voorkomend. Wat wel leuk is dat je eigenlijk na het ontdekken van een aantal recepten je die towns niet meer in hoeft. Je kan als je wat scrap metal hebt goede rugzak maken, wapens maken en met twine een goede wooden bow. Base bouwen voor de supplies met dew collector, rabbit traps hoef je ook al niet meer zonder eten en drinken te komen. enige wat je nog mist is dan een vuurwapen.

Enige nadeel is nu dat je alleen met een crowbar scrap metal kan harvesten van auto's. En laat die fokking moeilijk te vinden zijn, als er al loot is in de steden. Dat probleem is nog steeds niet goed bij de eu servers geloof ik...
Ik had trouwens zelfde als green-tea heeft gehad met een zombie, zat echt meer loot bij dan de gem. speler had. cloth, 2 bottles water, zout, suiker, koffie, kogels voor huntingrifle, eten etc.
:)

[ Voor 14% gewijzigd door SouLLeSSportal op 25-01-2015 03:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:34
Ik vind er nog niet veel aan helaas. Mis de spanning die ik in dayz wel had. Op mijn server viel ook totaal niks te looten en moest ik me elke 10 minuten helemaal volvreten met bessen im niet dood te gaan.

De engine draait wel veel soepeler dan dayz. Dat is echt een groot pluspunt. Over een tijdje nog eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Voor diegene die een quest hebben waar je naar chemische troep moet.

Afbeeldingslocatie: http://imagedrop.nl/users/public/w183082015-01-25_00003i199.jpg
Afbeeldingslocatie: http://imagedrop.nl/users/public/q75452015-01-25_00001s199.jpg
Afbeeldingslocatie: http://imagedrop.nl/users/public/r139562015-01-25_00002d199.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brother Lorien
Vandaag weer paar uurtjes gespeeld en ben van ellende maar weer gestopt.
Spel zelf is leuk , maar de hoeveelheid KOS is irritant.
Mensen communiceren ook gewoon niet.
Denk je helemaal afgezonderd ff een vuurtje te stoken voor water en eten...*twang* dood...
Iemand schiet een pijl en mist, je rent erop af met een fireaxe en geeft een hak op z'n kop...niks, kerel schiet nog een keer headschot ...dood
Ik heb trouwens best wel wat crowbars en bijlen gevonden op Rotterdam server.
Ben 1 Nederlandse kerel tegen gekomen met de naam vluggejapie maar die schoot ook maar direct

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Brother Lorien schreef op zondag 25 januari 2015 @ 16:17:
Denk je helemaal afgezonderd ff een vuurtje te stoken voor water en eten...*twang* dood...
Iemand schiet een pijl en mist, je rent erop af met een fireaxe en geeft een hak op z'n kop...niks, kerel schiet nog een keer headschot ...dood
Ben 1 Nederlandse kerel tegen gekomen met de naam vluggejapie maar die schoot ook maar direct
vuisten gebruiken, altijd vuisten, dan kun je veel sneller om hem heen lopen.
Kos is ook gewoon nog steeds zo omdat je veel newbies hebt die snel gear willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

what is KOS ??? lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
`
Kill on sight.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
Brother Lorien schreef op zondag 25 januari 2015 @ 16:17:
Ik krijg het idee dat malee wapens zoals bijlen minder damage doen dan je zou verwachten. KOS is nu erg irritant omdat je met een boog/vuurwapen vrijwel even snel rent als iemand zonder.

Looten is op dit moment een groot probleem. Wrecked cars en keukenkastjes zijn altijd leeg. Zombies geven op dit moment nog de beste loot.

Vanavond maar even op een PvE server inloggen en ongestoord spelen.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Ik speel op een PVE server.. Maar de loot is nog steeds bagger slecht.. enige wat je vind zijn sunglasses :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stronkie schreef op zondag 25 januari 2015 @ 18:58:
Ik speel op een PVE server.. Maar de loot is nog steeds bagger slecht.. enige wat je vind zijn sunglasses :)
_/-\o_ Eens, ik heb met een vriend van me 3u rond gelopen voor spark plugs of metal scraps... Niks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Mijn maten en ik vinden genoeg loot hoor. Op het moment zijn we ff bezig een metal base te bouwen. Ik denk dat je gewoon de onderkant vd map moet laten voor wat het is en een beetje boven moet gaan zoeken.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

dat duurde idd niet echt lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
BabyXL schreef op zondag 25 januari 2015 @ 23:43:
Mijn maten en ik vinden genoeg loot hoor. Op het moment zijn we ff bezig een metal base te bouwen. Ik denk dat je gewoon de onderkant vd map moet laten voor wat het is en een beetje boven moet gaan zoeken.
Hebben jullie dan al een crowbar kunnen vinden? Ik heb eindelijk wat metal shards en scrap metal in bezit door een airdrop als eerste weten te looten. oOo

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Ik was al een 3 tal uur aan het spelen op een server en ondertussen had ik al wat leukere dingen kunnen vinden en craften toen ik plotseling 2 andere spelers tegenkwam. Ze leken niet agressief dus ik steek mijn handen in de lucht als teken dat ik ze geen kwaad wil doen. Plotseling zegt die ene hi, i'm friendly bla bla bla en plotseling haalt zijn maat een rifle boven en begint die te schieten. Ik ben natuurlijk onmiddellijk beginnen vluchten maar ze kwam me achterna, na een minuut of 2 kogels lopen te ontwijken viel er plotseling een wolf aan. Wat doen die kerels, ze schieten mij uiteindelijk toch dood en dan hoor ik die kerel zeggen, we hebben je gered van die wolf, wees blij... Natuurlijk had ik zelf nog altijd geen geweer kunnen vinden anders had ik misschien toch 1 van die 2 kerels kunnen afknallen...

Ik denk dat ik dus ook maar eens op een PVE server ga spelen, dat maakt het toch wat leuker als je niet constant andere spelers hoeft te ontwijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Sharpp schreef op maandag 26 januari 2015 @ 09:34:
[...]

Hebben jullie dan al een crowbar kunnen vinden? Ik heb eindelijk wat metal shards en scrap metal in bezit door een airdrop als eerste weten te looten. oOo
We hadden er 3, behoorlijk wat scrap metal van auto's weten af te halen ermee. nu nog een over.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-03-2023

mathiasv91

Trotse Vlaming

Ik vind de ambient sound en het gevoel van H1Z1 zoveel beter dan DayZ. Echter zoals meer mensen hier aangeven vind ik in een speelsessie van 2/3 uur amper iets....

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

mathiasv91 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 10:38:
Ik vind de ambient sound en het gevoel van H1Z1 zoveel beter dan DayZ. Echter zoals meer mensen hier aangeven vind ik in een speelsessie van 2/3 uur amper iets....
De zombies en sfeer als je erbij in de buurt komt is idd wel beter, en het hele builden en craften is natuurlijk veel uitgebreider maar voor de rest vind ik het nog wat magertjes tov dayz. Ik zie nu zelf ook wel dat die vergelijking niet echt opgaat. Het is toch een wat andere insteek qua game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Stronkie schreef op zondag 25 januari 2015 @ 18:58:
Als ik op een low pop server speel heb ik echt geen probleem om loot te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

BabyXL schreef op maandag 26 januari 2015 @ 10:04:
[...]

We hadden er 3, behoorlijk wat scrap metal van auto's weten af te halen ermee. nu nog een over.
met een hammer kun je crowbar repareren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Team-RiNo
Rolfski schreef op maandag 26 januari 2015 @ 12:24:
[...]

Als ik op een low pop server speel heb ik echt geen probleem om loot te vinden.
Op de servers waar ik speel is echt niks te vinden, ook allemaal low pop. Ik kom nu ook geen canned food meer tegen en zeer weinig bottles, deze vond ik eind vorige week nog wel en een crowbar heb ik al sinds vorige week zaterdag niet meer gezien.

Wellicht dat het verschilt per server, er is iig iets mis met de loot. Ik heb zo eigenlijk geen zin meer om spelen gezien ook crafting helemaal stil ligt zonder metal scraps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Team-RiNo schreef op maandag 26 januari 2015 @ 19:56:
[...]

Op de servers waar ik speel is echt niks te vinden, ook allemaal low pop. Ik kom nu ook geen canned food meer tegen en zeer weinig bottles, deze vond ik eind vorige week nog wel en een crowbar heb ik al sinds vorige week zaterdag niet meer gezien.

Wellicht dat het verschilt per server, er is iig iets mis met de loot. Ik heb zo eigenlijk geen zin meer om spelen gezien ook crafting helemaal stil ligt zonder metal scraps.
Als ze nou gewoon wat meer melee weapons scrap metal laten produceren met hogere damage rate dat je wapen sneller kapot is, zou heel wat schelen. Nu ben je enorm beperkt in hoe je dus idd scrap metal kan verkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Team-RiNo schreef op maandag 26 januari 2015 @ 19:56:
[...]

Ik zit sinds 2 dagen op de low pop server Sheffield (die met die Sauron toren basis)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NGi0Xs9.jpg

En ik heb letterlijk alles voorbij zien komen qua loot. Tip: Vergeet ook niet kisten te slopen. Het meeste wat ik tot nu toe gevonden heb zijn event tickets, ik heb er al meer dan 20 nu. Maar niet getreurd, vandaag komt er nog een patch aan die hopelijk het een en ander fixt.

Die basis op het plaatje heb ik vandaag leeggestolen trouwens, ze zijn daar heel creatief geweest met ovens (en met illegaal items kopiëren waarschijnlijk). Uiteraard was de buit heel vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Gisteren had ik iets heel geks voor. Ik was bezig met de lokale camping (niet ver van Zipps) te looten en ik heb niet minder dan 5 hunting rifles gevonden en zeker 10 combat knifes! :P

Toen ik uit een van de staan caravan kwam liep er een zombie, ik heb hem dus gekilled met mijn combat knife en hij liet een loot bag vallen.

Ik deed de loot bag open en verwachte wat munitie of scrap cloths maar nee hoor het bleek een waar festijn aan loot te zijn! Er zat 30x scrap metal in, een pistool en nog een hunting rifle, 4x .308 rounds voor mijn hunting rifle, een lighter, een 5-tal blikken voedsel, een rugzak, nog wat scrap of cloth en nog een paar kleine dingen waar ik niet op kan komen. Ik had echt een wtf moment!

Ik denk eerlijk gezegd dat dit een bug ofzo zal geweest zijn, maar voor een keer toch een leuke bug. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

nee hoor je hebt soms zombies die survivallers waren denk ik :) heb ik al was het wat minder epic, ook gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Team-RiNo
Klopt, players veranderen in zombies als ze niet binnen 5 minuten geloot worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
mathiasv91 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 10:38:
Grappig, als ik één ding echt FANTASTISCH vind aan Day Z en waarom ik het blijf spelen, dan is het de sfeer en variatie van het spel. Het feit dat je op zo'n grote kaart aan je omgeving kan zien waar je bent (en het dus uniek genoeg is) vind ik echt goed gelukt. H1Z1 vind ik tot nu toe één grote generieke brei zonder sfeer...

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
Luuk1983 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 10:36:
[...]

Grappig, als ik één ding echt FANTASTISCH vind aan Day Z en waarom ik het blijf spelen, dan is het de sfeer en variatie van het spel. Het feit dat je op zo'n grote kaart aan je omgeving kan zien waar je bent (en het dus uniek genoeg is) vind ik echt goed gelukt. H1Z1 vind ik tot nu toe één grote generieke brei zonder sfeer...
Ik ervaar bij H1Z1 net zo goed die post apocalyptische sfeer.

Ook aardig wat schrik momenten gehad. Zo liep ik in het uitsterste noord westen van de map tegen een groot huis op een heuvel aan met een muur er om heen. Vervolgens bij de badkamer je de tyfus schrikken wanneer je een wolf op je af hoort komen :X _/-\o_

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Wat ben ik me de pleuris geschrokken net zeg. Ben sinds vanmiddag beetje looten met zo'n dude. Vooral zombies killen doet wonderen! Inmiddels mooie shotgun + ammo, twee pistolen. Hutje gebouwd, voldoende eten voor een jaar.

Zit op rustige server, kijk ik bij een tafeltje begin ik me shit te ordenen zodat ik nog een hatch kon meenemen, ineens boom boom boom kon me nog niet omdraaien ik was dood. :(

Zo zie je hele tijd niemand en dan is het weer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Blerg. Heb ik 190 uur DayZ nog geen 1 hacker gezien, nu na ongeveer mijn eerste volle uur meteen raak. Heel shotgun leeg geschoten op iemand maar neergaan ho maar, en ja het waren allemaal headshots want die kerel deed er niets tegen, stond gewoon voor me en lachte me uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Het loot probleem hebben ze meer dan gefikst op dit moment. Zal waarschijnlijk nog wel wat teruggedraaid worden. Iig eindelijk een beetje aan basis bouwen toegekomen. Nu het aantal zombies nog verdrievoudigen en het begint zowaar een enge game te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_G
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-07 12:23

M_G

En de zombie AI wat verbeteren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
Er is dus weer meer loot te vinden ?
Dan ga ik het nog een kans geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
GluonC schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:37:
Ja, sinds gisteren stapels kunnen looten. In wrecked cars is ook genoeg scap metal te vinden :)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman

millman

6708Mhz @ -185c

Als ze eens wat aan die cheaters deden, meh.. ziek van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Stronkie schreef op maandag 26 januari 2015 @ 15:59:
[...]

met een hammer kun je crowbar repareren
Ow, cool! wist ik niet. Ook met de hamer die ik zelf kan bouwen?

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Ok ik ben klaar met dit spel... Heb zoveel stuff gespaard en het stikt van de hackers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

green-tea schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 20:27:
Ok ik ben klaar met dit spel... Heb zoveel stuff gespaard en het stikt van de hackers.
Houdt het wel achter in het hoofd dat het een alpha is maar al die kut script kiddies verzieken het weer voor serieus spelende en testende spelers. Zo jammer dat dit in elk fucking spel zoveel gedaan wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brother Lorien
Het is een tactische move van Sony om niet direct hackers aan te pakken.
Ze zijn gewoon op dit moment informatie aan het verzamelen met betrekking tot de hacks/cracks die gebruikt worden.
De servers zijn in eigen beheer van Sony en niet zoals bij Dayz Sa in beheer van derden.
Ik vrees ook dat zodra de gaten die ze gevonden hebben gedicht worden en detectie aangezet word het hacken redelijk snel op zal lossen.
SouLLeSSportal schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 20:52:
[...]

Houdt het wel achter in het hoofd dat het een alpha is maar al die kut script kiddies verzieken het weer voor serieus spelende en testende spelers. Zo jammer dat dit in elk fucking spel zoveel gedaan wordt.
Ik snap je standpunt hoor, maar ook die script kiddies horen bij het testen en zijn misschien nog wel belangrijker als kan ik dit of dat al bouwen :)

[ Voor 37% gewijzigd door Brother Lorien op 28-01-2015 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Op zich net wel een redelijke speeltijd gehad, wel uiteraard KoS als een malle iedereen, ook gewoon terwijl ik een eind weg sta gelijk neergesniperd. naja had gelukkig nog niet heel veel bijzonders.
De loot is nu trouwens wel heel erg, je vind nu in vrijwel elke car een rugzak, iig scrap metal en aanstekers. 50% tussen hiervoor en nu zou betere balans zijn zodat je niet alles in 20 sec vind. Nu 1 uurtje levend kunnen blijven, eigen framed rugzak gebouwd, want beter dan degene die je vind en je ziet hem niet dus lijk je newbie :*)
vies ammo gevonden bij de watertoren, 60x .45 30 .223, 40 .308, genoeg voedsel, genoeg ijzerwaren dat ik eindelijk eens wat kan gaan bouwen.Nog wel op zoek naar twine om de wooden bow te maken. Schiet een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Brother Lorien schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 21:52:
Het is een tactische move van Sony om niet direct hackers aan te pakken.
Ze zijn gewoon op dit moment informatie aan het verzamelen met betrekking tot de hacks/cracks die gebruikt worden.
De servers zijn in eigen beheer van Sony en niet zoals bij Dayz Sa in beheer van derden.
Ik vrees ook dat zodra de gaten die ze gevonden hebben gedicht worden en detectie aangezet word het hacken redelijk snel op zal lossen.
In feite is dit dezelfde aanpak van Day Z: info verzamelen en dan alles zo goed mogelijk dichten voor een zo veilig mogelijk spel als het gereleased wordt. Maar ik heb het wel idee als ik hier de post lees dat het probleem veel groter is dan het ooit in Day Z geweest is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Script kiddies / hackers zijn er misschien 10-20 in het hele spel. Niet 10-20 per server.. Het bedenken en ontwikkelen van hack software kan ik de fun nog van begrijpen maar het als buitenstaandard gebruiken.. Whats the fun?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

green-tea schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 09:17:
Script kiddies / hackers zijn er misschien 10-20 in het hele spel. Niet 10-20 per server.. Het bedenken en ontwikkelen van hack software kan ik de fun nog van begrijpen maar het als buitenstaandard gebruiken.. Whats the fun?
laggers zijn ook erg lastig van hackers te onderscheiden, sommige spelers stuiteren je hele beeld door maar zijn geen hackers anders was ik toen al gelijk dood geweest, maar 10,20 is schromelijke onderschatting gok ik. je mag daar minimaal wel een nul achter zetten zoniet wellicht 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Wel stom dat ik er later pas achter kom dat je op een PvE server andere spelers niet kan doden :P Wel handig, had al heel wat spelers voor hackers uitgemaakt daardoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djehoetie
  • Laatst online: 13-06-2022
GluonC schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:37:
Ga ik ook maar weer eens kijken vanavond :)
Heb al meerdere avonden gespeeld zonder ook maar iets boeiends te vinden.

En die simpele bow craften en hier en daar een zonnebril vinden begon ik een beetje simpel van te worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:34
Gisteren ook een 2 uurtjes gespeeld. Ik kan bevestigen dat er veel meer loot is. (speel zelf op een medium server) Eigenlijk weer iets te veel van het goede. Binnen 20 minuten had ik een backpack, een gun met 60 kogels, kon ik mijn eigen axes craften. Fikkie gestookt en een shitload aan vlees gemaakt en 3 flesjes water en zat ik al te denken: "okee wat nu?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Rudolf schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:56:
Gisteren ook een 2 uurtjes gespeeld. Ik kan bevestigen dat er veel meer loot is. (speel zelf op een medium server) Eigenlijk weer iets te veel van het goede. Binnen 20 minuten had ik een backpack, een gun met 60 kogels, kon ik mijn eigen axes craften. Fikkie gestookt en een shitload aan vlees gemaakt en 3 flesjes water en zat ik al te denken: "okee wat nu?"
Een base bouwen natuurlijk!

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ik hoop dat er nog wel wat meer gear komt in de zin van military kleding/armor etc zoals in dayz, zodat je als je een tijdje leeft en loopt te looten niet zo snel doodgaat.

Heeft men dit al voorbij zien komen?
kwam het in het noordwesten tegen tegen de grens aan toen ik over een berg heen liep.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/cjFxIYDVN9yeJwsoBKzO7gFm/medium.png
http://www.twitch.tv/pr0faker/c/5995910

[ Voor 53% gewijzigd door SouLLeSSportal op 30-01-2015 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djehoetie
BabyXL schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 12:12:
[...]

Een base bouwen natuurlijk!
Dit is wel tof idd.
Heb hier nu meer fun mee als met dayz , al kom je nu wel erg veel spullen tegen.
Je kan iig wel alles craften nu.

Gisteren kwam ik nog een nederlander tegen , begint volop op me te schieten , hij had volgens mij niet verwacht dat ik een wapen bij me had.
Dus ik schoot hem uiteindelijk neer , zegt ie.... ''pfftt... ik haat gasten die killen on sight'' 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Djehoetie schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 10:43:
[...]

Dit is wel tof idd.
Heb hier nu meer fun mee als met dayz , al kom je nu wel erg veel spullen tegen.
Je kan iig wel alles craften nu.

Gisteren kwam ik nog een nederlander tegen , begint volop op me te schieten , hij had volgens mij niet verwacht dat ik een wapen bij me had.
Dus ik schoot hem uiteindelijk neer , zegt ie.... ''pfftt... ik haat gasten die killen on sight'' 8)7
Ik had gister ook een dik hartkloppingen moment, liep beetje tralala door de bossen te hossen, veld over, zie rechts een basis en komt er opeens een groep van 5 man allemaal met ar15 de heuvel oprennen, dus ik mijn mijn kleine pistooltje (gelukkig niet in de hand) gelijk handjes omhoog, die lui begroeten en friendly spammen :) werd niet eens gekilled. Daarna freshspawn in woning tegengekomen, ook beetje mee gecommuniceerd, in de woonkamer laten staan wachten tot ik klaar was met looten. Wilde de camo broek wel graag meenemen dus eerst ding leeghalen en dan omwisselen.
Was ook een first time voor mij wat dat betreft. daarvoor was het 4x in 5 min kos.

Wat ik nog wel verschrikkelijk irritant vind is dat ze geen mogelijkheid nog bieden de kleding met spul te droppen zoals in dayz kan. Nu moet je heel omslachtig te werk gaan om te zorgen dat je kleding kan switchen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djehoetie
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 10:54:
[...]

Ik had gister ook een dik hartkloppingen moment, liep beetje tralala door de bossen te hossen, veld over, zie rechts een basis en komt er opeens een groep van 5 man allemaal met ar15 de heuvel oprennen, dus ik mijn mijn kleine pistooltje (gelukkig niet in de hand) gelijk handjes omhoog, die lui begroeten en friendly spammen :) werd niet eens gekilled. Daarna freshspawn in woning tegengekomen, ook beetje mee gecommuniceerd, in de woonkamer laten staan wachten tot ik klaar was met looten. Wilde de camo broek wel graag meenemen dus eerst ding leeghalen en dan omwisselen.
Was ook een first time voor mij wat dat betreft. daarvoor was het 4x in 5 min kos.

Wat ik nog wel verschrikkelijk irritant vind is dat ze geen mogelijkheid nog bieden de kleding met spul te droppen zoals in dayz kan. Nu moet je heel omslachtig te werk gaan om te zorgen dat je kleding kan switchen. 8)7
Nice :D
De keren dat ik van dat soort groepen tegen ben gekomen lag ik al voordat ik kon roepen ''friendly!!''

Ik laat 9 van de 10x ook iedereen gewoon lopen hoor.
Altijd zo irritant van die gasten die gelijk iedereen neermaaien.

Gisteren toen ik net spawnde stonden er gelijk nog een paar gasten naast me , dus ik effe snel die bow en wat pijlen gemaakt.
Komt er een gozer heel de tijd achter me aan... ''friendly ...friendly...friendly..'' terwijl hij een pijl en boog beet had , en ik hem gewoon zag richten :X
Dus die heb ik maar gewoon afgeknald nadat ik 10x had gevraagd of die op wilde zouten :P

En idd , dat moeten ze nog even aanpassen met kleding waar nog loot in zit.
Wilde gisteren ook m'n pants omwisselen , moest ik eerst alles overgooien.

Maar dit spel is volgens mij wel te meesterlijk met een paar vrienden , lekker base builden etc _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Mjah ware het niet dat het voor de rest meestal zo gaat idd. gister ook in die 5 min, sta ik minimaal 100 meter van de basis, net gespawned, boem neergesnipered. :/

Ik ben ook wel argwanend dus ik aim ook altijd gelijk, maar praat altijd wel en vraag ze om wapen te loweren.

Ik speel het nu nog wel alleen, maar met meerdere mensen is het 10x leuker en makkelijker te spelen idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djehoetie
Lol... dat is wel erg kansloos idd. _O-

Vind het zelf altijd veel leuker om met andere mensen die je tegenkomt op te trekken, ipv ze gelijk neer te schieten.
Maar wat je al zegt , de meeste beginnen gelijk te schieten of zijn gewoon niet te vertrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
SouLLeSSportal schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 12:50:
Heeft men dit al voorbij zien komen?
kwam het in het noordwesten tegen tegen de grens aan toen ik over een berg heen liep.
[afbeelding]
http://www.twitch.tv/pr0faker/c/5995910
Zou me niet verbazen als dat de spawn arena is van Battle Royale mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Rolfski schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 17:23:
[...]

Zou me niet verbazen als dat de spawn arena is van Battle Royale mode.
Klinkt niet onlogisch, de ruimte is denk ik zo 200x200x200 meter in grootte.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste