Klopt, shacks raiden kan best leuk zijn, maar ik heb er de mijnen niet voor (omdat ik dus al 2x geraid ben

).
En ik heb maar 1 foundation, wel met 4 expansions. Dus het eerste expansion is een sluis zeg maar, dat is al 2 deuren waar ze door moeten. Vervolgens heb ik op de expanion daar tegenover overhangende large shelters, en gates als muren dus dat zijn ook al 2 gates waar zo door moeten plus de metal door.
Als ik het goed doe, kan ik een derde expansion gebruiken voor 2 of 3 deuren voordat ze bij mijn overliggende expansion kunnen komen (maar daar heb ik nog niet de materialen voor om te bouwen. Tis wat lastig uitleggen.
Ik heb ook veel fouten gemaakt, veel materialen verspilt (door upper large shelter 3x te slopen door de fijne bouw volgorde), verkeerde plaats ramp/foundation stairs (welke je niet kan slopen helaas), niet je foundation ommuren, etc.
Dus ik zie dit ook om van te leren voor de volgende keer (als de servers ooit resetten).
Wapens (en kogels) kan je ook demonteren trouwens. Van 2 weapon parts kan je weapon repair kit maken en van 2 bullet parts kan je 1 kogel voor een gun naar keuze maken!